شرمووطة
01-18-2021, 03:50 PM
هاي عايزة أكتب قصة اتخيلتها وتمنيت أنها تحصل واتمنى تعجبكم
فالأول أعرفكم بنفسي
أنا نانسي 30سنة متجوزة من سنتين بشتغل اونلاين وجوزي شغله في محافظة تانيه بس يرجع البيت كل يوم بحبه جدا ومتفاهمين جدا وبيبسطني جدا لكن انا شرموطة اوي من صغري وانا بحب النيك فشخ ومن قبل الجواز وانا بتناك كتير اوي
القصه بدأت من شهر 3 كورونا قعدتني في البيت ومبقتش عارفة اروح اصحابي و اتشرمط براحتي و في يوم عملت أكونت هنا لقيت نفسي بتكلم مع واحد فشخني في أفكاري سادي وبيعرف يهيجني بكلامه جدا أمرني انزل صورة لبزازي على المنتدى هنا وعملت كده فعلا كنت حاسة اني شرموطة رخيصه اوي من يومها وانا عبده ازبار المنتدى كل الرجالة دخلت تشتمني وتهينني وانا كنت مبسوطة قوي
كل مرة بقرا تعليقات الناس هنا بهيج اوي وكسي بيغرق في عسله لحد ما في يوم كلمت واحد قولتله نتقابل متصورتش أن المقابلة دي هتناك فيها أبدا جالي قريب من بيتي جدا وانا كنت مرعوبة حد يشوفني يعرفني انا مش محجبة بس يومها كنت لابسة طرحة وعباية بتفتح بزراير عشان لو حد يعرفني ميخدش باله وقفت فالشارع مستنيه وكل شوية ابص في صورته ل بعتها وخلاص هروح لقيت عربيه وقفت قدامي والأزاز انفتح وقالي "ايه يا شرموطة مش هتيجي ؟ "
اتخضيت وكسي انتفض قولتله اجي فين؟ قالي "تعالي اركبي " ببص من الشباك لقيت بتاعه واقف زي الحجر زبه عريض اوي وطوييل ركبت العربية وانا قلبي بيدق بسرعة اوي اول مرة في حياتي اعمل كده بس كسي شرمووط مخليني مش بتحكم ف نفسي خالص اتحرك بالعربية وطول الطريق انا عيني على زبه مترفعتش "هتقضيها فرجة كده يا كسمك!" الكلمة خضتني قلتله أؤمرني يا سيدي قالي "انزلي مصي يا شرمووطة نزلت الحس زبه كانت ريحته حلوة اوي وطعمه يدوخ فضلت أمص ف زبه لحد ما وقف بالعربية رفعت راسي وبصيت كنا وصلنا شارع مقطوع قولتله احنا فين قالي انا هنيكك هنا اقلعي
جيت اقلع الطرحة قالي لا خليكي بيها قلعت العبايه وانا كنت لابسه تحتويها دريس بيتي خفيف اوي ومن غير برا وانظر قالي ايه البزاز المتناكة دي يا لبوة وفضل يقرص فيها جامد اوي اوي اتأوهت راح لاطشني بالقلم وقالي عاجبك يا بنت الوزاني محستش بنفسي الا وانا بقوله شكرا يا سيدي راح مقلعني الدريس وحط ايده على كسي كان غرقان وقرصه جامد اوي فشختي قالي انت لبوه رخيصه ملكيش سعر عايزة فلوس يا شرموطة عشان تتناكي قولتله انا كلبة نيك بتناك ببلاش يا سيدي لقيته ساب زنبوري ال كان بيقرصه ونزل من العربيه فتح الباب بتاعي وقعدني على ركبي عالكرسي زي الكلبه وفضل ينيك ف كسي وهو بيقول "خدي زوبر سيدك يا وسخة اتشرمطي على زوبري يا بنت الوزاني يا شرموطة يا كلبة زوبري يا متناكة كسك الرخيص ده ضيق اوي يا متناكة " فضل ينيك ف كسي وراح مدخل صوباعه ف طيزي وانا طيزي ضيقه قوي عشان متناكتش فيها من زمان اوي اوي وجعني اوي بس كسي كان بيتفشخ تحته وهايج نييييك فضل ينيك فيا تلت ساعة لحد ما في عربيه دخلت الشارع من بعيد راح مطلع زبه وداس على كسي بجزمته وركب العربيه بعد كده اتحركنا بالعربية واخدني على شقته اول ما دخلنا قولتله عايزة أخد شاور قالي مكان الحمام دخلت وسبت الباب مفتوح دخل ورايا وقالي" نامي في البانيو" نمت لقيته بيطلع زبه وبيطرطر عليا كان أحلى شاور اخدته ف حياتي بعد كده فتح الدش وغرقني المايه كانت ساعة تلج وشدني من شعري وراه لأوضه النوم ورماني عالسرير وفضل ينيك فيا لحد ما كسي ورم وانا اترجاه يجيبهم على كسي عشان يبرد من هيجانه قالي" لا انا عجبهم جواكي يا وسخة عشان اطهر كسك الشرموط ده وتفضلي فاكرة النيكة دي ." جابهم جوا كوسي وهو بيقرص حلماتي جامد وراح مطلعه وتافف ف كسي واداني زبه الحسه وانا كسي بينزل منه لبنه وعسلي شلال واخدت من كسي اللبن حطيته على وشي وصدري ولما جيت اقوم اخد شاور قالي لا البسي وانزلي كده وصلني بيتي ونزلت جري على اوضتي ودخلت الحمام بسرعة اخدت شاور قبل ما جوزي يرجع بس فضل ريحة جسمي لبن فشخ
فالأول أعرفكم بنفسي
أنا نانسي 30سنة متجوزة من سنتين بشتغل اونلاين وجوزي شغله في محافظة تانيه بس يرجع البيت كل يوم بحبه جدا ومتفاهمين جدا وبيبسطني جدا لكن انا شرموطة اوي من صغري وانا بحب النيك فشخ ومن قبل الجواز وانا بتناك كتير اوي
القصه بدأت من شهر 3 كورونا قعدتني في البيت ومبقتش عارفة اروح اصحابي و اتشرمط براحتي و في يوم عملت أكونت هنا لقيت نفسي بتكلم مع واحد فشخني في أفكاري سادي وبيعرف يهيجني بكلامه جدا أمرني انزل صورة لبزازي على المنتدى هنا وعملت كده فعلا كنت حاسة اني شرموطة رخيصه اوي من يومها وانا عبده ازبار المنتدى كل الرجالة دخلت تشتمني وتهينني وانا كنت مبسوطة قوي
كل مرة بقرا تعليقات الناس هنا بهيج اوي وكسي بيغرق في عسله لحد ما في يوم كلمت واحد قولتله نتقابل متصورتش أن المقابلة دي هتناك فيها أبدا جالي قريب من بيتي جدا وانا كنت مرعوبة حد يشوفني يعرفني انا مش محجبة بس يومها كنت لابسة طرحة وعباية بتفتح بزراير عشان لو حد يعرفني ميخدش باله وقفت فالشارع مستنيه وكل شوية ابص في صورته ل بعتها وخلاص هروح لقيت عربيه وقفت قدامي والأزاز انفتح وقالي "ايه يا شرموطة مش هتيجي ؟ "
اتخضيت وكسي انتفض قولتله اجي فين؟ قالي "تعالي اركبي " ببص من الشباك لقيت بتاعه واقف زي الحجر زبه عريض اوي وطوييل ركبت العربية وانا قلبي بيدق بسرعة اوي اول مرة في حياتي اعمل كده بس كسي شرمووط مخليني مش بتحكم ف نفسي خالص اتحرك بالعربية وطول الطريق انا عيني على زبه مترفعتش "هتقضيها فرجة كده يا كسمك!" الكلمة خضتني قلتله أؤمرني يا سيدي قالي "انزلي مصي يا شرمووطة نزلت الحس زبه كانت ريحته حلوة اوي وطعمه يدوخ فضلت أمص ف زبه لحد ما وقف بالعربية رفعت راسي وبصيت كنا وصلنا شارع مقطوع قولتله احنا فين قالي انا هنيكك هنا اقلعي
جيت اقلع الطرحة قالي لا خليكي بيها قلعت العبايه وانا كنت لابسه تحتويها دريس بيتي خفيف اوي ومن غير برا وانظر قالي ايه البزاز المتناكة دي يا لبوة وفضل يقرص فيها جامد اوي اوي اتأوهت راح لاطشني بالقلم وقالي عاجبك يا بنت الوزاني محستش بنفسي الا وانا بقوله شكرا يا سيدي راح مقلعني الدريس وحط ايده على كسي كان غرقان وقرصه جامد اوي فشختي قالي انت لبوه رخيصه ملكيش سعر عايزة فلوس يا شرموطة عشان تتناكي قولتله انا كلبة نيك بتناك ببلاش يا سيدي لقيته ساب زنبوري ال كان بيقرصه ونزل من العربيه فتح الباب بتاعي وقعدني على ركبي عالكرسي زي الكلبه وفضل ينيك ف كسي وهو بيقول "خدي زوبر سيدك يا وسخة اتشرمطي على زوبري يا بنت الوزاني يا شرموطة يا كلبة زوبري يا متناكة كسك الرخيص ده ضيق اوي يا متناكة " فضل ينيك ف كسي وراح مدخل صوباعه ف طيزي وانا طيزي ضيقه قوي عشان متناكتش فيها من زمان اوي اوي وجعني اوي بس كسي كان بيتفشخ تحته وهايج نييييك فضل ينيك فيا تلت ساعة لحد ما في عربيه دخلت الشارع من بعيد راح مطلع زبه وداس على كسي بجزمته وركب العربيه بعد كده اتحركنا بالعربية واخدني على شقته اول ما دخلنا قولتله عايزة أخد شاور قالي مكان الحمام دخلت وسبت الباب مفتوح دخل ورايا وقالي" نامي في البانيو" نمت لقيته بيطلع زبه وبيطرطر عليا كان أحلى شاور اخدته ف حياتي بعد كده فتح الدش وغرقني المايه كانت ساعة تلج وشدني من شعري وراه لأوضه النوم ورماني عالسرير وفضل ينيك فيا لحد ما كسي ورم وانا اترجاه يجيبهم على كسي عشان يبرد من هيجانه قالي" لا انا عجبهم جواكي يا وسخة عشان اطهر كسك الشرموط ده وتفضلي فاكرة النيكة دي ." جابهم جوا كوسي وهو بيقرص حلماتي جامد وراح مطلعه وتافف ف كسي واداني زبه الحسه وانا كسي بينزل منه لبنه وعسلي شلال واخدت من كسي اللبن حطيته على وشي وصدري ولما جيت اقوم اخد شاور قالي لا البسي وانزلي كده وصلني بيتي ونزلت جري على اوضتي ودخلت الحمام بسرعة اخدت شاور قبل ما جوزي يرجع بس فضل ريحة جسمي لبن فشخ