دخول

عرض كامل الموضوع : متسلسلة الصدفة والحظ خلت حلمي حقيقة


Koza7
04-02-2021, 09:47 AM
الجزء الاول
القصه الي هحكيها دي قصه حقيقيه مع تغيير اسماء الاشخاص وحصلت معايا من شهر تقريبا ،نبدا...
انا احمد 22 سنه وشغال مصور فوتوجراف و سلمي الي قصتي حصلت معاها 26 سنه مش دخينه وجسمها مشدود زي هيفاء كدا متجوزه وجوزها مسافر وعايشه هي و ابنها و اختها خلود21 سنه عايشه معاها عشان اهلها متوفين المهم اكمل .....
عايش حياتي طبيعي من غير اي مشاكل ومفيش جديد في حياتي كل يوم بقابل ناس جديده وبنات بحكم شغلي معروف في منطقتنا و في يوم صاحبي اسمه عمر رن عليا قالي ..
عمر : يبني متنساش ان فرح اختي هيبقا الاربع والخميس
انا : عارف ياعم مش ناسيك
عمر : حبيبي يابو حميد هستناك
قفلت معاه وكنا يوم التلات ظبطت الكاميرا وحضرت الميموري الي هصور عليه ويوم الاربع بليل رن عليا خت شنطتي ورحتله
بداءت الحنه عادي والسهره حلوه والبنات ف اوضه والشباب ف اوضه تانيه ومشغلين اغاني وفرحانين ونا بدات اصور اللحظات الحلوه الي هم عايشينها وقعت ريحت شويه وشرب الحاجه ساقعه وقولت ادخل الحمام بس قبل مادخل حصل حاجة وكانت بنت بترقص وشايله صنيه شربات ع دماغها ف وقعت عليها غرقتها ف انا مجاش ف بالي انها دخلت الحمام او ماشفتهاش ف الباب بتاع الحمام كان موارب ف دخلت تصميم الحمام كان عباره عن حوض وقعده والنص التاني بانيو والدش وفي ستاره بينهم يعني الي ف الحمام مايشوفش الي بيستحمي جوا والعكس المهم دخلت فكيت زراير البنطلون وبعمل حمام لقيت في صوت ورا الستاره بيقول مين؟ انا ثبت مكاني مش عارف في اي لقيت الصوت اتكرر تاني وهي سامعه صوت الميه مفكره ان الحوض الي شغال او الميه مفتوحه عادي ف شدت الستاره لقيتني ف وشها طبعا هي عريانه خالص اوصفلكو جسمها قصيره شعرها طويل احد الكوع كدا وجسمها ابيض اوي وبزازها فوق المتوسط وطيزها كبيره شويه وكسها شبه مافيهوش شعر وابيض المهم زعقت جامد ومتعصبه "اطلع برا يا حيوان انت بتعمل اي هنا اطلع "طبعا صوت الاغاني عالي ف محدش سمع روحت طالع جري ع برا ومش مستوعب الي حصلي من شويه قعت شويه ولقيتها طالعه قولت هتفضح بقي روحت واخد بعضي وماشي عمر قالي خليك يبني قولتله لا بكره هجيلك بقي واليوم عدا ومن الي حصلي معرفتش انام طول الليل وبفكر ف جسمها الي كان غرقان ميه دا وفضلت لحد الصبح نمت صحيت ع الفون بيرن الساعه كانت4:30 العصر رديت
انا : اي ياعمر
عمر : اي يبني ماتقوم كدا وجهز نفسك هنروح نجيب اختي من الكوافير ناو
انا : اشطا عدي عليا
مكملتش ربع ساعه لقيته بيزمر تحت البيت خت الكاميرا ونزلت وروحنا جبناهم من الكوفير ولفو شويه وتصور ف الجنينه وقدو يوم حلو روحنا ع القاعه علي الساعه 9 بليل دخلو طبعا ونبسطو وهيصو ونا واقف بصور الشباب وبنهزر لقيت بنت صغيره بتقولي عمو عمو قولتلها اي ياحبيبتي عاوزه اي قالتلي طنط الي هناك دي عوزاك ببص لقيتها هي اما الوان وشي اتغيرت ومش عارف اروح فين قولت ف نفسي اروح وزي ماتيجي روحتلها لقيتها بتقولي ممكن تصورنا قولتلها اكيد وعرفت انها مش زعلانه صورتهم وكله تمام التمام وخدت رقمي عشان ابعتلها الحاجه ع الوتس طبعا بعد ما اظبط الصور والاضائه
المهم خلص اليوم وروحت خلصت الصور كلها وقولت انام شويه
نمت وصحيت تاني يوم ع رنه من سلمي والي دار كالاتي..
سلمي: الو اي عملت الصور ولا اي؟
انا : لا ولله عملت شويه امبارح ونمت وهكمل الباقي النهارده
سلمي : خلاص ماشي ماتتاخرش ونبي
انا : اوك حاضر باي
انا خلصت الصور كلها وقولتلها اني ماخلصتهمش لان بصراحه من بعد الي شفته وهي داخله دماغي ف قولت ليه مانجربش وخصوصا ان مصدرش منها اي رد فعل تجاهي بلعكس دي ادتني فونها المهم
تاني يوم جيت من برا لقيتها باعته رسايل وتس روحت باعتلها الصور وشكرتني علي الصور وبسوطه اوي
وخلص الحور عدي يوم التاني التالت ومفيش ولا رساله منها قولت خلاص يبقا مافيش ف دماغها حاجه وقولت فكك بقي
عدي اسبوع لقيتها بترن يوم جمعه بتقولي ....
سلمي : الو ازيك
انا : الحمد لله ونتي عامله اي
سلمي : الحمد لله كويسه بس كنت طالبه منك طلب
انا : اتفضلي
سلمي : لو مكنتش هتعبك معايا صحباتي شافو الصور وعجبتهم وعاوزين يتصور ف شوف كدا لو تعرف تيجي ف المكان الفولاني
انا : مفيش مانع هجيلك ان شاء****
وقفلت معاها ونا حاسس ان لسه في شراره بس اتقل

روحتلها مكان ماكانت عاوزه وكان معاها اختها خلود وليها دور كبير ف القصه بس في الاجزاء الي جايه وهوصفلكم جسمها طولها حوالي170 سم وشعرها قصير وبتحب تعمله كيرلي لانها شقره وشعرها اصفر تقيل لون عينها بني فاتح وجسمها ابيض زي اختها وبزازها متوسطه وطيزها شبه الخوخه مدوره وبتهيج اي حد
المهم خلص اليوم سلمي عرضت عليا اخد حساب الصور بس انا رفضت وفي سري بقول مش تمامك فلوس الي عندك اغلي من كدا يابطه
بعد كدا فضلنا نتكلم انا وهي عادي وتصاحبنا وبدات تحكيلي مشاكل خاصه وتشكيلي من جوزها المهمل الي ديما مسافر ومهملها وسايبها لوحدها استمرينا ع علاقه الصداقه شهرين وكل ماتطلب تتصور كنت بوافق ومخدش منها حساب الصور
لحد مافيوم وكان اليوم الموعود رنت عليا بتقولي عاوزه اشوفك ف اي كفاتيريا من غير ماقول ليه قولتلها حاضر وربع ساعه كنت عندها لقيتها لابسه ومتشيكه قمر طالع بالنهار قعدنا وطلبنا عصير وكنت بعاكسها وكان بيطلع منها ضحكه زي العسل الصراحه كانت جميله جدا المهم قالتلي انت تعبت معايا الفتره الي فاتت ومكنتش بتاخد مني حساب التصوير قولتلها تعبك راحه احنا صحاب قالتلي طيب بصتلها وقولتلها نفسك ف اي قالتلي نفسي اشرب ع¤وتكا فكرتها بتهزر قولتلها ماتشربي قالتلي لا بجد انا عاوزه اشرب نفسي جدا قولتلها طيب هجيبلك ازازه قالتلي طيب ونت بقي نفسك ف اي سكت شويه وجه ف بالي المنظر الي شفتها فيه اول مره واتشجعت وقولتلها بصراحه نفسي اشوفك زي اول مره شفتك فيها لقيتها برقتلي بعنيها وسكتت شويه وقالتلي طيب انا عزماك عندي الغدا بكرا اي رايك قولت ف بالي الزهر لعب يامعلم ف الاول امتنعت عشان ماتقولش محدوف اصرت اني اتغدي عندها قولتلها ماشي
سبتها وروحت ونا قلبي مش مبطل دق ومبسوط اوي مستني بكرا يجي بفارغ الصبر عشان ابقي انا وهي مع بعض وبصراحه كان نفسي فيها اوي مش قادر انسي منظرها لما كانت قصادي رنيت علي واحد صاحبي قولتله عاوز ازازه ع¤وتكا وهعدي عليه بليل اخدها و نمت ونا بفكر وصحيت علي فون منها بتقولي يلا اصحي وتعاله عند الكافيه الي اتقابلنا عنده امبارح قولتلها ماشي قومت خدت دش ولبست وحطيت برفان وخت الكاميره ف الشنطه وخت ازازه الع¤وتكا ف الشنطه روحت عند الكافيه لقيتها سلمت عليها وقالتلي انا هركب تاكسي وتعاله ورايا بتاكسي تاني قولتلها حاضر وفعالا طلعت وراها مشيت بالعربيه يجي عشر دقايق لقيتها وقفت بالتاكسي قصاد بيت مكون من دورين الدور الي تحت شقه فاضيه مافيهاش غير الحاجات القديمه وكدا والدور التاني الشقه بتاعتها نزلت ع اول الشارع عشان محدش يشك وختها مشي لحد البيت وكانت سايبه الباب مفتوح دخلت وقفلت وايا وطلعت لقيتها قدامي وهي لوحدها ف البيت سالتها عن اختها وابنها قالتلي خلود خدته وراحت عند خالتي هتقعد يومين هناك قالتلي تعاله اتفضل دخلت حطيت الشنطه وقعت وطلعت ازازه الع¤وتكا هي شافتها راحت مبرقه قولتلها خدي حطيها ف التلاجه بقي وهي مش مصدقه اني فعلا جبتها قالتلي ماشي ونبسيطت ودخلت غيرت ولبست هدوم بيتي عباره عن بيجامه صيفي نص كم وبنطلون قصير وسايبه شعرها ودخلت تحضر الاكل ف المطبخ بعد شويه جت وفرشت السفره وحطت الاكل كان صنيه رقاق باللحمه وفراخ وكفته بصراحه كانت عامله اكل كتير كلنا وقامت شالت الاكل وقالتلي تشرب اي قولتلها اي حاجه من ايدك الحلوين ياست البنات ضحكت ضحكه بشرمطه كدا قولتلها العب ياسمك وراحت وبتهز ف طيازها لقيتها راجعه وفي ايدها ازازه الع¤وتكا
وكبايتين قولتلها ع طول كدا قالتلي امال اي يبني سرعة ف الاداء وضحكنا وفتحت ازازه الع¤وتكا. وصبينا وشربنا وصبينا تاني وشربنا تاني وقعدنا ناكل لب لقيت الدنيا التحولت وهي بقت بتعمل حركات غريبه بعنيها وبتضحك ع اي كلمه بقولها ولقيتها جات قعدت جمبي و بتبص ف عنيا بصه كلها محن قالتلي انت كنت بتقولي نفسك ف اي بقي وحاطه ايديها ع خدها وعنيها ف عيني ومقربه مني اوي قولتلها زي ماقولتلك نفسي اشوفك زي اول مره شفتك فيها لقيتها قامت ودخلت الحمام وماشيه تتقصع الصرحه زبي وقف عليها ومن طريقه كلامها واسلوبها الممحون خمس دقايق لقيتها بتنادي بتقولي تعاله روحت بخبط ع الباب قالتلي افتح وخش دخلت وشفت منظر مقدرش اوصفه .

بعد ما دخلت عليها الحمام لقيت حاجه مكنتش اتوقعها كانت قالعه خالص وفاتحه الدش عليها وشعرها لازق علي حسمها وبزازها وبصالي وبتضحك وبتشورلي ب ايدها روحتلها قالتلي اي رايك انا زبي كان هيخرم البنطلون قولتلها اي القمر دا يخربيت جمالك مافيكيش غلطه ضحكت ضحكه كلها لبونه قالتلي طيب هات يابكاش الفوضه من ع الرف حبتهالها قالتلي اطلع استناني برا وبطل قله ادب بقي وعنيها هتاكل زبي من فوق البنطلون خرجت وحرارتي عاليه اوي من الي شفته ومفيش ف دماغي اني لازم تبقي ليا النهارده وقاعد سرحان لقيتها جايه عليا ولفه الفوضه ع وسطها وماشيه تتقصع وراحت مميله عليا كدا وصدرها قصاد عيني وراحت مفضيه كبايه من الازازه وشربت منها شويه وقعدت جمبي قولتلها مش هتغيري ولا اي قالتلي اي مكسوف قولتلها لا طبعا قالتلي امال اي وحطت ايدها ع خدي ولفت راسي نحيتها روحت لا ارادياً حاطت ايدي تحت رقبتها ومسكت ودنها وقربتها مني اوي ودخلنا ف بوسه اجمل من اي حاجه ف الدنيا فضلنا ف البوسه شويه حلوين كدا و رحت مدخل ايدي تحت الفوطه ماسك فرده بزها الشمال بايدي وايدي التانيه ماسكه رقبتها وشغال افعص ف بزها راحت قامت وفكت الفوطه وعدت بلبوص كملت بوس فيها وايدي مش سايبه بزها الي زي القشطه اوي وحلماتها لونها كنت وردي غامق شويه وبدات اهات بصوت خفيف تطلع منها روحت نازل براسي علي بزها وشتغلت ارضع منهم اوي وهي دايبه من الي بعمله فيها ونا شغال ابدل ع بزازها مص وعض ف الحلمات وهي شغاله اااااه اااوف جامد حلو اوي ارضع اوي ااااه ااااه
زبي هيفرقع من البنطلون روحت واقف وقالع البنطلون والتيشرت وفضلت بالبوكسر لقيتها حطت ايدها عليه وبتدعكه من فوق البوكسر وبتدخل ايديها جوه وراحت شدالي البوكسر وبصتلي بمحن وهيجان ورفعه حواجبها ونزلت بدماغها تمص وترضع ونا روحت ف دنيا تانيه من المتعه حاجه اول مره احسها ف حياتي بعد ربع ساعه من المص والتقفيش شلتها ودخلنا الاوضه والازازه ف ايديها دخلنا حطيتها ع السرير. وصبتلها كبايه وخت كبايه وشربنا روحت فاتح رجليها وظهرلي كسها الي كان يكاد يكون في شعر خفيف اوي ولون شفيف كسها وردي وغرقان عسل شاورتلي عليه روحت مدخل راسي بين رجليها وبدات الحس ف كسها الوردي وبدات اهاتها تعلي اكتر ااااه اوي ياروحي جامد ااااه جميل جميل اااااه.وماسكه راسي بتتغط علي كسها براسي ونا شغال مص ولحس في كسها وبشد زنبورها بسناني وبدخل لساني بين شفايف كسها وبحركه فوق وتحت وهي بتتلوي من المتعه ولقيتها بتقولي دخله دخله يروحي اااه اووف روحت رافع رجليها لفوق وبمشي زبي ع كسها علي زنبورها وبحركه بين شفايف كسها لقيتها بتيجي بجسمها عشان يدخل فيها روح اول ما دخلت راس زبي نزلت عسلها وغرقت الفرشه وبترتعش دخله بقولك مش قادره حرام عليك روحت رازعه فيها للاخر لقيتها بتنهج ااااه اوووف ونفسها بيعلي وبقيت بدخلو وطلعه وهي من المتعها صوتها بقي مالي الشقه نيك يروحي نيكني اوي ياحمد هايجه عليك اوي يروحي ونا برزع فيها اوي وفضلت انيك فيها وقفش ف بزازها وغرينا الوضع وراحت مصدرالي طيزها وبتهزها بمنوكه كدا روحت مديها بعبوص ف طيزها لقيتها ضحكت ضحكه زي القمر روحت ماسكها ومدخل زبي في كسها من ورا وعمال ارزع فيها وبتدت تطلع اهات كلها شرمطه وحابتهم للمره الرابعة تقريبا وقربت انزل قولتلها هجيب قالتلي هات ع طيزي يادوب طلعته من كسها وانفجرت شلالات من اللبن اول مره تطلع بالكميه دي اول ما نزلت ع طيزها راحت هزه طيزها روحت ضاربها عليها وضحكت الضحكة المشرمطه بتاعتها وقامت راحت حضناني خدت زبي ف بوقها مصت شويه وقف وهو ف بوقها ختها ودخلنا الحمام زنقتها ف الحيطها وشتغلت نيك فيها وضرب ع طيزها وتقفيش ف بزازها لحد ما قربت اجيبهم قالتلي عاوزهام ف بوقي وطلعت زبي خدته ف بوقها ورضعت شويه لحد ما نزلت ف بوقها لبن ساخن ورحات بلعاه كلو واخدنا دش وطلعتا غيرنا وقالتي اناهشيل الازازه دي للسهره الجايه وختها ف بوسه كبيره وفقعتها بعبوص ونزلت وبكدا يكون الجزء التالت خلص .
مستني رايكم ف القصه واتمني انها تعجبكم واستنو الجزء الرابع والي حصل مع سلمي واختها خلود
استنو الاجزاء التانيه مع نسوان تانيه وهستمر في مشاركتي علي نسونجي جميع الاحداث..

Koza7
04-02-2021, 10:15 AM
اتمني القصه تنال اعجابكم مع العلم دي اول مره اشارك فيها قصتي علي الموقع والقصه حقيقيه

معلم جامد
04-02-2021, 11:20 AM
بداية مقبولة، ننتظر جديدك

Sexylove2
04-02-2021, 12:09 PM
:up:واقعيه جدا

المحاسب محمود
04-02-2021, 02:17 PM
كمل يا صاااحبي
قصه حلوه وممتعه
بس حاول تطول في الأحداث شويه

شوفوني
04-02-2021, 07:42 PM
لم نرى داعيا لتجزئة النص المنشور الى ثلاثة اجزاء !!!!
تم الدمج والغاء الفواصل واعتبار الكل جزء اول

اضافة الاجزاء بشكل رد ثم التبليغ ليتمم الدمج تسلسلا
تحياتنا

Koza7
04-02-2021, 10:07 PM
:up:واقعيه جدا

القصه حقيقيه وحدثت معي بالفعل

عاشق الكس المحل
04-04-2021, 01:55 PM
مشكورين على طرحكم الرائع وتسلم الأنامل ونرجوا منكم عدم التأخير لو استطعتم



قصه سكس ناكني زوج اختي يمنيات/archive/index.php/t-297709.html/archive/index.php/t-447688.htmlقصص يمنيه جنسية قصة بنات صنعا مع سواقين الاجره ﺍﻟﺘﻜﺴﻲقصص سكس ﺑﻌﺪ ﻣﺎ ﺍﺗﺠﻮﺯﺕ ﺣﻨﺎﻥ ﻣﺮﺍﺕ ﺍﺧﻮﻳﺎ site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-348236.html/archive/index.php/t-245445.htmlقصة سكس زميلتي في المدرسةقصص سكس فتى سمين site:rusmillion.ruقصص سكس حيوانات site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-332946.htmlقصص سكس انا وماما وخالتي القحبةقصص الخنثي وجنس/archive/index.php/t-137143.htmlقصص واعترافات يمنية محارم/archive/index.php/f-9-p-7.html/archive/index.php/t-480797.html/archive/index.php/t-423423.html/archive/index.php/t-93938.html/archive/index.php/t-50311.html/archive/index.php/t-33787.htmlقصص سكس اهمال زةجيقصص سكس محارم موش في طيزي ي دكتورقصص سكس استي /archive/index.php/t-1138.html/archive/index.php/t-215155.htmlقصص سكس انا وحماتي في الاتوبيس.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-6541.html/archive/index.php/t-181472.html/archive/index.php/t-337519.html/archive/index.php/t-399925.htmlقصص سكس ابن اخي بينيك واحدة site:rusmillion.ruقصص سكس اخت زوجتي حكايات يمنيةقصص نيج رجال مع وسامقصه ناك كسي الحصانقصص نيك والد صديقتي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-412644.htmlقصص سكس قصص انيك امي بعد انقطاع الكهرباء.com site:rusmillion.ruقصص اغتصاب زوجات عمقصص سكس في زحمة/archive/index.php/t-565661.htmlقصص سكس اخي شرب لبن كسي/archive/index.php/t-511676.htmlقصص سكس نيك اختي سكرانة.comقصص سكس بسبب فقر زوجي ناكني.comقصص سكس رحله المحارم/archive/index.php/t-569022.html/archive/index.php/t-527265.html/archive/index.php/t-36158.htmlقصص سكس هند/archive/index.php/t-107548.htmlقصص جنس اختي امام ماماقصص سكس خنت زوجي واتناكت من طيزها/archive/index.php/t-208241.html/archive/index.php/t-279455.html/archive/index.php/t-475980.htmlقصص ينيك عائلته شاذهقصص سكس بنات داخليه/archive/index.php/t-531663.htmlقصه سكس مدام محجبه/archive/index.php/t-270454.html/archive/index.php/t-92984.htmlsite:rusmillion.ru شوشو وفوفاقصة رجل ينيك زوجته بالضرب والتعزيبقصص نيك مصرية احب اتشتمقصص سيكيس عربيه مكتوبقصص نيك حقيقية/archive/index.php/t-111882.html/archive/index.php/t-435344.htmlقصص سكس ﺻﺎﺣﺒﻚ ﺑﻴﻌﻤﻞ ﺍﻳﻪ ﻓﻲ ﻣﺮﺍﺗﻚ قصص نيك جدتي في البحرقصص سكس شيميل تنيك كس فتاةقصص سقس سعوديه في المهجر/archive/index.php/t-7904.htmlقصص نيك اخت زوجه اخي متسلسله site:rusmillion.ruروايات سكس نيك اخت صديقي/archive/index.php/t-547370.htmlقصص محارم امي ومرات/archive/index.php/t-22902.html/archive/index.php/t-408747.html/archive/index.php/t-36107.html/archive/index.php/t-295113.html/archive/index.php/t-234032.htmlقصص نياكة البواب ونسوان العمارةمواقع اعترافاتسكسقصتى لمانكت أختى المحترمة