القيصر السادي
06-02-2020, 11:03 AM
الأول حابب أعرفك بنفسي بجد لان القصة دي من وحي الخيال او أمنية نفسي فيها بس صعبة التحقيق.
اسمي احمد من المنصورة بلد الموزز قصير شوية طولي 191 وزني 100 كيلو جسمي متناسق لاني بلعب رياضة مش منتظمة بس مكثفة.
محاسب في فرع شركة كبيرة على مستوى مصر وممكن اقول على المستوى العربي. كنت بلعب كونغ فو وانا صغير بس وقفت بسب وقعة غلط في ماتش كورة القصة دي سلسلة متتالية من الاجزاء اتمنى تعجبكم ونكمل مع بعض.
احداث القصة:-
الجزءالاول:-
اسمي احمدموظف مشرف قسم ال VIP في فرع فندق الرمادة بالمنصورة ( فندق الجامعة) كلنا عارفينه المهم كان لينا واحدة جارتنا كنت بسمع عنها حكايات كتيرة عن جمالها وسخونتها وانها سابت المدينة وسافرت القاهرة وانها بثت ممثلة مشهورة وليها اسمها الكبير وان محدش يقدر يجيب سيرتها بسوء كنت معحب بيها كممثلة بس ماكنتش متأكد انها الي الناس بيحكوا عنها وكان نفسي فيها او في واحدة شبها المهم بسبب اتقاني ل3 لغات كنت مرشح اروح فرع الفندق في شرم وكنت فرحان بالترشيح ده وخصوصا ان المنافس ليا كان عنده لغتين بس وكان صلب التعامل المهم كان في إفتتاح لفرع جديد لشركة دور عرض سينما وعرض فيلم جديد حصري لاهل المنصورة بسبب إفتتاح الفرع ده في نفس الوقت كان زميلي مشرف القسم الفترة الصباحية ومشرف فترة المساء في أجازة لمدة 3 أيام وكان مفروض عليا اني أمسك الأشرف ال3 أيام لوحدي ده امر طبيعي وسهل عليا لان في الوقت ده ماكنش فيه اي حجز مهم في القسم بتاعي وكان ليا اوضة خاصة في الفندق في القسم ال VIPعشان اكون قريب من العملاء في سهرة اول يوم عرفت اننا عند حاجز مهم في القسم عندنا وكمان الفندق مكلف بتوفير حماية للضيفة القادمة وطبعآ من غير تعب عرفت أنها ممثلة شهيرة لاني هكون المشرف على فترة اقامتها في الفندق بشكل مباشر وعرفت انها هتكون موجودة لمدة يوم واحد جاية تحضر حفل إفتتاح فيلم في فرع من فروع لمجموعة دور عرض كبير المهم رتبنا الجناح الي هتنزل فيه وكان من اجنحة عالية الخصوصية لانها مبطنة من جوا بعازل صوت يمنع خروج أو دخول الاصوات وطبعآ عازل حراري للحافظ على درجة الحرارة الي بيفضلها النزيل المهم نمت كويس قبل ما تيجي وكنت اول المستقبلين لها في الفندق ورحبت بيها وقعدت معاها في هول الفندق لحد ما يتزبط التكيف وقدملها الفندق عصير كوكتيل حمضيات ووسط الكلام سالتها كنوع من تلطيف الجو وكسر الروتين قولتلها انه فيها من صفات فتاة خيالي واني نفسي في بنت بنفس موصفات جسمها ضحكت وقالت اني جرئ قولت لا انا صريح مش جرئ صريح بصراحة توصل للوقاحة ضحكت بس بان اني كنت متضايق اعتزرت وقولتها خصل خير وقمت قايل نكة سافلة عرفت هي وقتها اني نسيت الموقف وقالت اني فعلا وقح ضحكت ووصلتها للجناح واديتها رقمي الخاص عشان لو حابة اي مساعدة اكون معاها دخلت هي نامت وكنت محضر جاردات ليها بالليل عشان حفلة إفتتاح الفيلم وصلتها دار العرض ووقت بداية الفيلم قولت اني هنام شوية بعد نهاية الفيلم رجعنا وفي الطريق بقولها اتمنى تكون الاقامة هنا مناسبة بعيد عن الضوضاء والشهرة قالت انها مرتاحة هنا قولتها وايه رايك تمدي الاقامة هنا يوم كمان تريحي نفسك بعيد عن إزعاج الشهرة لمعت عنيها و رديت موافقة يوم كمان ارتاخ فيه وصلنا الفندق وعرفت الريسبشيان ان اقامتها هتتمد يوم كمان وطبعا الفندق فرح باليوم ده عشان اليوم فيه بمبلغ محترم جدا سالتها ان كانت تقبل عزومة العشاء معايا وفقت وكانت العزومة على ستيك واجيو وشوربة وطاجن خضار اما انا طلبت أروس سنجاري وشوربة بلح البحر ورز صيدية بعد العشا وصلتها للجناح وسبتها ومشيت روحت اخدت شاور وبعد ساعة تليفوني بيرن ورقمها بيظهرلي ايو يا فنانة اي خدمة قالت انها تعبانة شوية حاسة بدوخة ومش عارفة تنام قولتلها جايلك وهجيب ليه دواء روحت خبطت عليها وهي فاتحة بلانجيري سكسي وروب شفاف بسألها حاسة بأيه قالت انها مش حاسة بحاجة ساعتها اتأكدت ان الدواء الي في الشوربة اشتغال مع دواء الطاجن نسيت اقول اني حطيت ليها نوع من الع¤. ياجرا حريمي في الشوربة ومخدر خفيف في الطاجن بحيث انها تكون حاسة باللي حاوليها بس تكون مقاوتها قليلة ونفس الوقت الع¤ي اجرا تزود شهوتها وفعلا كانت دي حالتها دخلت الجناح وقفلت الباب ورايا كويس بتقولي بتقفال الباب ليه قولتلها عشان تاخدي الدوء بهدوء يا لبو. ة ولطشتها بالقلم وقعتها على الأرض وطيت مسكت شعرها جامد وبعنف شديتها منه اجرجرها ورايا لحد اوضة النوم وقفلت باب الاوضة وقلم تاني ورميتها على السرير وهي مع كل قلم تصوت وتصرخ وتشتتم وتهددني بالدمار وضياع مستقبلي وحاولت تهرب مني خرجت من شورت البرمودا الي لابسه كرفتتين وشديتها ورميتها على السرير وربط ايديها في طرفين راس السرير كانت بتحاول المقاومة وخربشتني في صدري بايدها الشمال وانا بربط ايدها اليمين رجعت ضربتها قلمين وهي صوتت اااااااااااااااه وعيطت وسحبتلها شخرة من تحت السرة وربطت ايدها الشمال وقطعت ليها الروب واللانجيري مع بعض وبان لي بزازها الي قد الشمام وده حجم فوق الوسط واصغر من الكبير وبحب الحجم ده جدآ وقرصتها من حلمتها الي وقفين هايجين نار وهي صرخت صرخة تجمع المتعة والوجع ونزلت ببؤقي وسناني ارضع بزازها وحلماتها واعضهم وهي تصوت اااااااه ونزلت بلساني الحس جسمها من بين بزازها لحد سرتها ولعبت فيها بلساني شوية وهي بدأت تسيح وبعدين كملت قطع الحتة الصغيرة الي ماتقطعتش من اللانجيري واول ما شوفت كو. سها لاقيته غرقان مايه بقولها انتي هايحة على الاخر ردت عليا انها هتدمرني لو لمستها ردي كان قلم بظهر ايدي على كو. سها وبعده بعبوص بصوبعين وهي رديت بصرخة جامدة اااااااااااه وشهقة عنيفة قومت وقلعت هدومي وبقيت ملط بتقولي انت عاوز إيه بقولها هحسبك على خربشتك ليا يا علقة بتقولي زوبرك صغير قلتلها بجد قالت ايوا بجد قولتها ده طبيعي مش صناعي بالعمليات التجربة خير دليل يا كو. سمك يا وووسخة ضحكت باستخفاف و ضحت باستهتار ورحت على دولاب جناحها وخرجت منه شنطة صغيرة شبه شنطة الدكتور وفتحتها قدمها وخاليتها تشوف محتوايات الشنطة الي هي مشابك خشبية ومشابك معدنية وسلاسل مفاتيح معدنية رفيعة وحبلين واحد بلاستيك والتاني معدن خفيف وكورة صغيرة مربوطة بحزام جلد صغير ومجموعة متنوعة من البلوجات والازبار الصناعية البلاستيكية وخرزانة وكرباج متعدد الاحبال وكرباج حبل واحد واصابع هزازة وكمان جهاز هزاز زي الافلام و3 اطوق زي اطوق الكلاب وصاعق ناموس ودبان كهربي وكمان صاعق شبه مسدس البوتجاز ببص في عنيها لاقيتها بتصوت وتصرخ بس من غير صوت وبعد شوية سمعت صوتها خارج بالعافية بتقولي ابوس جزمتك بلاش دول اعمل الي تحبه انا تحت امرك لا تحت جزمتك بلاش دول ماردتيش غير اني حطيت الكورة ام حزام صغير في بؤقها وربطت الحزام حولين راسها وسمعتها صوت الصاعق المسدس وصوت الخرزانة وببص على كو. سها لاقيته مش ملاحق على مايتها ولاقتها بتحرك راسها بتحاول تتكلم فكيت الحزام والكورة قالت انها عايزة تعما حمام قولتلها تمسك نفسها شوية وربطت رجليها مع بعض وحطيت عصاية بينهما من عند روكبها وفكيت ايدها اليمين وربطها برجليها اليمين و الشمال مع الشمال بطريقة تخليها غصب عنها تاخد وضع الكلبة وتمشي على ايدها ورجليها ولبستها طوق الكلب بالسلسة وسحبتها على الحمام زي الكلبة وفتحت الحمام ليها ودخلتها وقولتها هتعملي ماية ولا حاجة تاتي قالت مايه قولتلها اعملي على الارض على نفسك وعلى الأرض قدامي اعترضت في الاول بس قلم واحد كان كافي تسمع الكلام وفعلا عملت على نفسها قدامي قولتليها تعالي انظفك وغسلتلها كو. سها واتمعدت العب في زنبورها عشان اهيجها اكتر وانا بغسلها طيزها عجبتني سلتها ان كانت اتنا. كت في طييز. ها قبل كده قالت آخر مرة من 5 سنين روحت فاكك راس الشطاف وفاتحه جوا خرم طييز. ها عشان انظفها وهي صرخت لان ظغط الماية كان جامد ومفاجئ كررت الموضوع لحد ما بقت المايه الخرجة نفس المايه الداخلة سحبتها وخرجنا نتمشى في الجناح وهي عمالة تهدد فيا وكل لما تتكلم اهيج اكتر لحد ما قولتلها بوسي رجلي رفضت فدوست على رسها رجلي وشديت الطوق الي على رقبتها لفوق كاني باخنقها بتقول حاضر خاضر هبوس نزلت تبوس رجلي بقرف وعياط وقالت كده كفاية قولتها لا لسه كمالي لحد ما اقولك كفاية فضلت تبوس رجلي بقرف وعياط وبعد شوية اتعودت قولتها كملي فضلت تبوس لحد ما اتحول القرف والعياط والتعود لبوس بشهوة وشبق ومتعة قالت انت سيدي وانا شر. مو. طتك المطيعة ركبت فوق ظهرها كانها حمارة وقولت ليها تلف في الجناح شوية وتنهق وفعلاً نفذت وانا بالخرزانة على فخداها وبقولها اناي مو. مس معر. صة ينت مرة وسخة قولتها على السرير يا علقة راحت على السرير بسرعة كتفتها ونزلت الحس كو. سها بعنف وشهوة وهي تقول تلحسلس يا سيدي ومولاي مص ك.و. سي وبدات افرص حلماتها بعنف وتصرخ اااااااااااه اااااااااااه مش قادرة كمل يا دكري يا فاشخني سحبت عشرة مشابك 8 خشب و2 معدن وثبت كل خمسة على بز والمشبك المعدن بيكون عاى الحلمة وال4 التانيين على شكل مربع حولين الحلمة وكنت رابط كب خمسة بحبل بشكل معقد وكملت 3 معدن على شفرات كو. سها وهي تصوت اااااااه اااااااااااه وتصرخ انا كلبتك النجسة العلقة الزبالة خدماتك وحمام زوبرك وركبت الكرة بالحزام وجبت الخرزانة زضربتها على بزازها وحلمتها لحد ما عيطت وكملت على كو. سها الي كان سايب خالص سالتها بتحبي تتزلي شوارت براسها بمعنى ايو حسيت انها حاية تتكلم قالت ابوس رجلك وجزمتك ني. كني ني. ك كو. سي يا سيدي رفعت رجلي فوق وشها قاعدة تبوس وتشتم نفسها شخرتلها شخرة جامدة قولتلها مصي فضلت تمص زوبري لحد ما فضيت في بؤقها وجبت بسرعه عشان كنت قاعد أكتر من غير ني. ك قولتلها تكمل مص وفضل زوبري شادد بسب كمية الفسفور الي متعشي بيها ونزلت على كو. سها مص ولحس لحد ما صرخت ني. كي ني. ك كو. سمي المتنا. كة وهنا شمعته لها مرة واحدة خليتها تصوت اااااااااااه وتشهق وتقول كمال يا سيدي يا هاتك عرضي رديت عليها هفشخ كو. سمك يا نو. مس يا بنت الزا. نية وفضلت ان. يك في كو. سها وهي تقول انا قحبتك المعر. صة واشتمها فضلنا كده تلت ساعة لحد ماقربت احيب قالت سبيهم جوا ابوسك جوايا جبتهم جواها وفكيتها ونمت على ظهري وهي فوقي قولتلها دور طييي. زك قعدت تحاول لحد ما زوبري دخل خرمها وهي صوتت اااااااااااااااه خر. مي ضايق قولتلها اثبتي لحد ما تتعودي يا منيو. كة قالت حاضر يا فاشخ شرفي وقمت شادد مشابك كو. سها مرة واحدة صوتت اااااااااااااااه اااااااااااهاااااااااااه وعيطت وبعد شوية قولتلها كملي يا بنت العر. ص بدات تن. يك طييي. زها واحدة واحدة وانا بضرب بزازها وحلمتها تقولي توف على وشي واتفو عليها ولفت تبوس رجلي وانا بن. يك واضرب طي. زها واقول طي. ز مرة قارحة بنت حرام وهي تهيج وتزود الني. ك في طي. يزها كملنا على كده نص ساعة وجبت جوا طي. يزها وهي اترميت تحت رجلي عل السرير من التعب وجبت بلوج صغير وقفلت طييي. يزها بيه عشان مافيش حاجه تنزل وقولتلها نظفي باقي لبني كملت مص عشرة دقايق ونزلت اني.. ك بزازه.. ا لحد ما فضيت عاى وشها وسبتها نامت ورحت اوضتي طلعت لابي وشوفت كل الي اتسجل من الكاميرات اللاسلكية المتثبتة في جناحها وصورت كل حاجة حتى البيبيه الي في الحمام اه ركبت كاميرات وقت ما قولت اني هنام اثناء حفلة عرض الفيلم اخدت كام صورة من الفيديو وبعتهم على واتسها وبعت ليها الفيلم كامل على فلاشة والفطار داخل ليها الصبح.
لو عجبكم الجزء الاول ادعموني بتعليقات انزل باقي الاجزاء
الجزء الثاني ( اليوم التاني أو الليلة التانية) كل واحد يقول زي ما يحب:-
صحيت الفنانة تاني يوم الصبح وباين عليها الزعل بس في نفس الوقت شوفت أنها متلخبطة بين الزعل والمتعة الي حصلت عليها دخلت تأخد شاور خبطت عليها الروم سيرفيس واخدت منها الفطار ولاحظت الظرف الي تحت طبق العيش اخدته وفتحته شافت الصور ولطمت وشها وبعدين بطلع الفلاشة ورسالة كتبت لها فيها تستنى تلفوني وهي عر. يانة بتتفرج على الفيلم بداية الفيلم رسالة اسمعي الكلام لو خايفة على سمعتك اتفاجأت بالفيديو وقعدت تعيط وبعد ربع ساعة اتصلت عليها وقولتلها تلبس هاخدها في فسحة وهي متناكرة ولابسة فعلا اخدتها وفسحتها دخلنا الجامعة وروحنا دار ابن لقمان وفطرنا وهي مش طايقة حتى برافاني المهم وقفت تاكسي وروحنا شقتي هي على اطراف المنصورة وكانت في عمارة شبه خاوية الدور الي ساكن فيه والدورين الي فوقي والدور الي تحتي مافيش غير شقة تانية الي فيها طالبات كلية يعني لو ايه حصل اخرهم يقفلوا على نفسهم دخلنا شقتي وأول ما دخلنا قفلت الباب ولفت وشها ليا بعنف وضربتها قلم سالتنب انت عايز رديت بقلم تاني بظهر ايدي وشورت ليها بمعنى تسكت سكتت وعيطت قولتلها انزلي على إيدك ورجلك كلبة وتيجي ورايا وانتي بتهوهوي ضحكت بسخرية وقالت انت بتحلم قولتلها شكلك نسيتي الفيديو قالت ان محدش هيصدق قولتلها ولا حتى بناتك ممكن في ثانية ابعتلهم الفيلم وهم يحكموا اتهزت في نفسها وقالت تأخد كام قولت لها شوفي سمعتك وسمعة بناتك بكام قالت مليون قولتلها قليل وصل عرضها 5 مليون قولتها طظ فيكي وفي فلوسك الي يهمني انتي وجسمك قالت ان الموت أهون رديت ده اكيد بس الفضيحة فكري بس لو وفقتي يبقى بمزاجك وبدلع وسبتها ومشيت وسبتلها المفتاح ودخلت اجري على الرجليها ولاقيتها جاية بعد شوية قالت انها موافقة بس برومانسية مش سادية وعينها فضحت الي جواها انها عايزة تاني ضحكت وقولتلها تيجي ليا على ايدها ورجليها وتهوهو رفضت كملت جري من غير رد قالت لاقيت بعد شوية صوت تقليد كلبة وجات تحت رجلي وقولتلها ادخلي البسي طقم الخدامة التنكري دخلت وجات كانها بتنظف وقولتلها تعالي يا خدامة نظفي رجل سيدك عملت انها بتظف بالريشة الي معاها ونزلت باست رجلي كتير ومديت ايدها تطلع زو.. بري وقالت انا خدامتك الشر.. مو طة بنت العر.. ص تحت امرك يا سيدي تفيت في وشها وضربتها بالقلم قالتلي تشكر يا دكري شغلتلها الي حصل بينا امبارح زعلت شوية في الاول وبعد كده لما شافت المتعة الي حصلت عليها قالت دي فعلا حقيقتها وبدوت تهيج وتزود بوس ولحس لرجلي وتلعب في زو.. وبرو ي اكتر شيدتها من شعرها وجرجرتها على الاوضة قولتلها بصي يا كو.. سمك يا بنت الو.. سخة انتي هتكملي معايا اليوم يا عل.. قة قالت ان ده شرف ليها وربطها في جلادة على شكل حرف X وقطعت هدو.. مها وهي تقول تحت أمرك يا دكري يا نا.. يك شرفي بز.. وبرك وجبت الكرباج المتعدد وبدأت اضربها بيه كل ضرب تقولي شكرا اضرب كمان شرم.. طني طلع ما. يتان اهلي ومسكت الصاعق الي على شكل مسدس الفرن ودخلت راسه في خرم طي.. يزها وقمت لاسعها بيه هو كهربته خفيفة 36 فولت بس مع كمية الاعصاب الي في المكان خلها تصوت ااهااهااااه اااااه اااااه ولايقت ماية كو. سها نازلة على رجليها جبت روحت خليت الصاعقة التانية في زن. بو. رها هي صوتت اااااااااااااااه اااااااااااه اكتر من الكرباج وصاعقة خورمها انا قح. بتك كلبة زو. برك هاتك عرضي وز.. اني بلحمي الرخيص يا سيدي وسيد اهلي فكتها لفت ليا وهجمت عليت ونزلت مص في زو. بري شديتها من شعرها وضربتها بالقلم ورميتها بعيد تقولي ابوس رجلك خاليني امصه ابوس جزمتك بصيت على جزمتي جريت باستها وجابتها وبتقولي اضربها بجزمتي على راسها ووشها وهي تشكرني سمحت لها تمص زو. بري بس بهدواء نفذت وهي بتمص لطشتها شلوط في كو. سمها وهي هاجت اكتر واقولها انها او. سخ شخصية لاقيها بتلعب في كو... سها جبت قومت شلتها بوضع 69 وهي فوقي ولقيتها بتمص بشهراهة وشهوة اكتر وبتقولي اضربني افش. خني أغتصا.. بني بعدتها عني وخنقتها من رقبتها وقعدت العب في كو.. سها وخر. مها وهي تهيج اكتر ونزلتها تمص تاني فضلت تمص وانا اخنقها. بزو.. وبري في زورها واطلعه غرقان من ريقها وفضلت تمص فيها لحد ما قربت اجيب بدات حرك. زو. بري في بؤقها بسرعة هي عرفت اني هجيب مسكت وسطني عشان تثبتني وقالت انها حمام لبن زو. بري وفعلا فضيت في بؤقها بعد تلت ساعة مص ومسكتها وكتفتها في السرير جاامد وجبت الكرباج وقعدت اضربها بيها على بز. از. ها وكو. سها وهي تصوت وتقولي افشخ شرف عا. هرتك المو. مس وجبت صوباع هزاز وثبته على زنبورها بمشبك حديد وهي بدات تصوت ااه ااه اااااااااااه اااااااااااه اااااااااااه ارحمني ارحم خدامتك بنت القح. بة ارحم حمام لبنك انا علقتك رديت اسكتي يا كو. سمك يا بنت العلق وجبت زو.. بر صناعي اصغر من زو. بري وحشرته في طي... زها واقولها يا شر. مو. طة يا متنا. كة عاجبك الوضع رديت ايو سيدي يا دكري جبت 24 مشبك خشب بتوعوا الغسيل ووزعتهم من اول اكتفها لحد كو.. سمها وطبعا المشابك عديت على بزا... زها وحلم... تها وهي تصوت ااه اااااااااااه اااااااااااه وتقول انا بنت مرة عل.. قة معر... صة كو. سمي حطيت ايدي عند كو... سها لاقيت السرير غرقان وعلى الاخر عرفت انها خلاص ساحت فكيت المشبك وشيلت الصوباع الهزاز وتفيت على وشها وقمت واقف واديس على كو... سها برجلي وهي تصوت ااه اااااااااااه اااااااااااه ارحمني وني. كني وفعلا نزلت وشمطلها زو. بري في كو. سها وفضلت اني... كها والطشها بالاقلام على وشها واتوف عليها واقولها انتي مرة مني. وكة بنت قر.حة تقولي ايو اشتمني كمان اشتم كو. سمي وكو. سم اهلي خدامينك يا سيدي انا قحب. تك الزليلة حمام لبنك الدافي فضلت ان. يكها واشتمها وهي تقول اااااااااااه اوووووف احححححح اااااااااااه اوووووف احححححح ةانا اهيج كل ما اسمع صوتها ولبو.نتها لحد ما حسيت اني هعمل حمام بجد سبتها ورحت الحمام ورجعت نمت جنبها معرفش كل واحد فينا جاب كام مرة وبعد خمس دقايق طلعت الزو. بر الصناعي من خر. مها وشديتها مرة واحدة وهي شهقت وقالت كمل في شرفي فكتها وخلتها تاخد وضع الدوجي وشمطهلها في خرم طي.... زها واقولها انها بنت مرة متنا. كة تقولي ايو اشتمني كمان اشتم انا عا. هرتك الزا... نية ايو يا سيدي ني. كني فضلت اني. كها وهي تقول اااااااااااه اوووووف احححححح انا لبو. تك يا اسدي يا دكري كمل فشخك ليا اااااااااااه اوووووف احححححح يا بنت العلق يا وس. سخة تقولي ايو ياوسيدي انا كده اااااااااااه اوووووف احححححح قعدت اني.... كها لحد ما جبت جوا خرمها بدل المرة تقريبآ 5 او 6 مرات لحد ما قولتها ترجع تمص تاني رجعت مصت بلبونة وشرمطة كبيرة هيجتني على بز.. ا.. زها ورحت نا. يكها في بز..ا..ها واشتمها لحد ما جبت على وشها وبز.... ازها وهي كملت مص عشان تنظف الي جوا زو...... بري ونمنا مع بعض ما صحناش غير على تليفون من الفندق بيطمن علينا وببص عرفت ان الساعة بقت 9 بالليل واحنا في شقتي من الساعة 12 قمنا اخدنا دوش جامد مصتلي تحت الدوش وكنت. برضع بز.. ازها واحنا تحت الدوش شديت الحبل الي رابط المشابك مع بعض وهي صوتت اااااااااااااااه اااااااااااه اااااااااااه وحضنتني جاااامد واتعشينا وصلنا الفندق عرفت ان قرار تعيني في فرع شرم اتوقع واتبعت للفرعنا نسخة القرار وان التنفيذ من اول الاسبوع الجديد وكنت عرفت منها انها رايحة شرم بعد اسبوعين عرفتها بنقلي على الوتس واتفقنا نتقابل هناك .
تشجيع عشان اكمل الباقي .
الجزء الثالث يوم التعارف في شرم
بعد شهر اتقبلنا في شرم وكان معاها بناتها الاتنين كانوا قمرات واحدة بملامح امها والتانية واخدة ملامح ابوها ملامحها أوروبية شوية عرفتني ببناتها وعرفتهما اني كنت المسؤال عن اقامتها في المنصورة البنات سلموا عليا بحرارة وقالوا انها اتكلمت عني كتير* وانهم فرحوا بالمقابلة البنت الكبيرة عندها 21 سنة شبه امها في الشكل بس امكانيات جسمها اعلى من امها الصغيرة عندها 17 سنة نفس جسم امها بس ملامح فاتحة قريبة للاوروبية كانت ورديتي صباحية يعني عندي مدة طويلة كان شغلي 6 ساعات المهم بعد ما اتعرفنا على بعض كنت سهران في كافيه الفندق ولاقيت البنتين نازلين سالتهم ان كانوا عايزين مساعدة قالوا انهم هيتمشوا شوية وانهم عايزيني اتمشى معاهم طبعا وافقت وخرجت اتمشى معاهم كانوا لابسين هوت شورت وباديهات خرجنا واتمشين وعزمتهم على العشا واتمشينا ولعبن شوية ورجعنا ننام تاني يوم لاقيت البنت الكبيرة جاية بتقولي انها عايزة تتفسح بعيد عن الاماكن المعتادة وكمان عايزة لانش تتفسح بيه لوحدها واكدت ليا ان مامتها موافقة ركبنا لانش واتحركنا بيه وكنت اتعلمت قيادة اللانشات ولاقتها دخلت تغير هدومهما وخرجت بمايوه قطعتين خفاف جدا قولتلها انها مثيرة وشقية وجسمها فتاك قالت لم نفسك وضحكت قولتها حاضر هلم نفسي يا فا... جرة ضحكت بتقولي انت قليل الادب وجات نامت قدامي على مقدمة اللانش جه وقت الغداء رجعنا نتغداء وقولتلها اني. هتغدى في بيتي في الجبل هو مش بيت بالمعنى اوضة وصالة صغيرين والصالة نظام امريكاني المطبخ داخل في الصالة علة شكل بار وحمام قالن انها جاية معايا رفضت بس هي فضلت تزن عليا وفقت كان في الوقت ده ورديتي انتهت رحنا بيتي وقعدنا جهزت اكل لينا كنا اتصاحبنا جامد على اللانش واخدنا على بعض سالتها بتعرفي ترقصي قالت اكيد وكمان بترقص انواع كتير في الرقص في العالم شرقي وخليجي حتى رقص الستربير او رقص التعري ضحكت وقولت لها اتفقنا ترقص ليا شرقي ستربير ضحكت وردت انت بجد سافل ضحكت وقولت بس انتي موافقة ردت بخبث موافقة بس اقعد بادبي ضحكت وقلت موافق وفعلا راقصت ليا وبدات تقلع كل حاجه لحد ما بقت ملط قدامي قمت رقصت معاها وبدات المس جسمها وقلعت انا كمان واخدتها في حضني وقولتلها اني شخص سادي بحب الجنس العنيف اكون مسيطر فيها ولساني طويل واني عايز اركب شرفها ضحكت وقولت اني بهزر رديت بعصبية اني بتكلم جد وهي تقولي ايه رايها رفضت وزعقت وراحت لامها حكت الي حصل بتتصل عليا عشان افهما الي حصل قولتلها هاتي بنتك وتعالي قالت ليها قولتلها لما تيجي هتعرفي وصلوا عندي وقولتلها اني عايز ان... يك بنتها هي عصبت وادايقت ووسط كلامهم شغلت فيديو بنتها بترقصلي وهي ملط اتصدموا وقعدوا ساكتين قولتلها ايه موافقين وافقوا وقعدوا قولتلها عر. ي بنتك ليا وانتي كمان ملطي نفسك يا شر.. مو. طة قالت ان ده صعب عليها ومش هتقدر ضربت كل واحدة قلمين عيطت ونزلت تبوس رجلي قدام بنتها والبنت اتصدمت وبعد شوية بدات تهيج وقلعت ملط وبنتها لسه مصدومة وشديتها من شعرها وتفيت في وشها وقولتلها عري بنتك وفعلا قلعت بنتها شديت البنت نزلتها قدام زو. بر.. ي وقولتلها مصي يا بنت المومس من صدمت البنت معرفتش تعمل حاجه قلمين على وشها البنت نفذت وبدأت تمص لاقيت الفنانة كلبتي بتقول انها هتستأذن شخط فيها وقولتلها انها تفضل تشوف الي هيحصل قالت انه صعب عليها وانها مش قادرة بصتلها وقولتها بعصبية استني وشوفي الي هيصحل وكمان روحي الاوضة خرجي الشنطة بالمفتاح من الدولاب دخلت الاوضة وخرجت الشنطة وفتحتها وجهزتها على التربيزة ورجعت لاقت بنتها مندمجة في المص وهايجة اوي سالتها ايه رأيك في* بنت المو... مس يا شرمو.... طة غمضت عنيها مش هتفتح زعقت فيها هي فتحت وبدات تهيج على شكل بنتها قولتلها بنتك مو.. مس زيك يا بنت الكلب قالت ايو شر.. مو. طة زي أمها البنت ضحكت وقالت تعالي ساعديني نمص زو. بر..* سيدنا نزلت جنب بنتها يتبادلوا مص زو... بري مع بعض شديت البنت من شعرها وجرجرتها ورايا للاوضة وامها وراها عشان تشارك بنتها كتفت البنت في السرير وخلتها تشوف امها بت.. تناك قدامها مباشر وان امها بتتهان وبتتمتع بالي بيحصل فيها البنت هاجت وبدات تقولي ن.. يك اللب.. وة دي افش.. خها وافش... خني كمان لطشتهما بالاقلام ورميت الفنانة تحت رجلي ونزلت لحست كو.. س بنتها واقرص حلامتها واخليها تصوت اااااااااهه اااااااااااهه مش قادرة خنقتها خفيف عشان ازود احتيجها للهواء و بعدين روحت مدخل زو.. بري في بوقها عشان اخنقها اكتر واضغط عليها ووشها بداء يحمر خرجته من بؤقها وقمت بعيد عنها ومسكت خرزانة اضرها بيها على كو. سها وامها تبوس رجلي ارحم بنتها سحبتها وخليتها تلحس كو. س بنتها وجبت مشبكين اتنين كل مشبك على حلمة ونزلت بعبصة في طي.. زها وبعدين ركبت لها زو.. بر صناعي في طي. زها صواتت اااااااااااهه اااااااااااهه اااااااااااهه اااااااااااهه مش قادرة اتكلم لطشتها قلمين عيطت جاااامد وتقول انها خدامة ليا وكلبة تحت جزمتي نزلت اقرص زن.. بورها جااااامد وهي تصوت اااااااااهه وتهيج اكتر سيدي انا قح. بتك بنت عاه.. رتك ني.. ك شرفي اه.. تك عرضي قولتها انتي عل.. قة بنت وسخة انتي اقل من الكلبة وخلتها تمصلي وخليت أمها تلحس كو... سها وهي قاعدة تمص بدلع ومهارة وانا اقولها كو. س ام شرفك النجس يا بنت المعر. صة وبعدين نزلت الحس كو. سها وهي تلحس كو. سمها وبعدين. فكيت البنت وقولتهلم عايزهم. يعملوا حفلة سحاق مع بعض البت ما صدقت. وجمت على امها ونزلت ترضع بز.... از امها جامد وايديها تلعب في كو... سمها وتقولها يا مامي يا شر.موطة يا لب.. وة وامها ترد بس يا متنا... كة يا وسخة ونزلت لحس في كو. سها وبعدين مسكت البت وغمضت عين امها وخليت البنت تلبس زو. بر صناعي ومسكت الفنانة ورشقت زو... بري في كو. سها وهي هايجة وعاملة تشتم نفسها لاقيت زو. بر تاني داخل في طي... زها وهنا فكيت عينها وخليتها تشوف بنتها وهي راكبها في طي.... زها وعمالة تفشخ فيها قمت من تحتها وخلتها تكمل نيا. كة من بنتها ورحت واقف وخليت البت تمصلي وبعدين نزلت وكتفت البت تاني ومسكتها وقولت لامها تعالي افتحي رجل بنتك. فعلا فتحت رجل بنتها وخلتها تمسك ز. و. بري بايدها وتدخله في كو. س بنتها ونزلت ن. يك في كو. س البت جااااااااامد وامها واقفة الحس كو. سها بن.. يك في كو. س البت وبلحس كو. س الام فضلت اني.... كها نص ساعة وهي بتصوت اااااااااااهه اااااااااااهه اوووووف اححححح ني. كني ن.. يك شرف خدامتك بنت شرم... وطتك النجسة بنت القح. بة وبعدين رفعت. البت شوية ورشقت زو... بري في طي... زها وهي تصوت اااااااااهه وتهيج اكتر خليت امها تروح وتخلي البت تلحسلها وانا عمال افشخ طي. زها وهي تصوت اااااااااهه وتهيج اكتر سيدي انا مو. مس بنت مو. مس شرفي تحت تراب جزمتك فكيت البت بعد ربع ساعة لما فضيت في طي.... زها ونمت انا تحت وخليت أمها تلبس ز. وبر صناعي وتن.. يك في طي. ز بنتها والبت تقول ايو انا من. يوكة بنت لبوة انا مو. مس افش. خواني. جااااااااامد وفضلنا كده لحد ما نقربت انزل. خليت البت تمصلي وفضيت كل في بؤقها. وشورتلهم ينزلوا يبوس رجلي وفعلا نزلوا يبوس رجلي وجاتلي فكرة جااااااااامدة خليتهم يعملوا سحاق مع بعض بدواء يبوس بعض وكل واحدة بتحضن التانية جااااااااامد ونزلت الفنانة تمص بز.از بنتها والبت تقولها ايو يا قحبة سيدي كملي وترجع البت تمص بز. از امها وامها تقولها رفعتي راسي يا شر.. موطة سيدي واخدوا وضع 69 وكل واحدة تلحس ك. وس التانية ويبعبصوا. بعض وكل واحدة لابست ز.. وبر صناعي وبداوء يتخانقوا مين تركب التانية الام كسبت بتها ووقعتها ورشقت لها الصناعي في كو. سها وهي بتقولها هفشخك يا بنت الزا.. نية والبت شديت امها من شعرها ونزلتها تحتها وقامت مكتافها ونازلة ني. ك في كو. سها وط. يزها وفشختها ومسكت البت اني... كها في طي... زها وهي تصوت اااااااااهه وتهيج اكتر وتفسخ كو. سمها وتقولها يا بنت الزا... نية وبدات العب في كو. س البت وانا بن. يك طي. زها لحد ما بتقول هجيب عسلي وقفتها وخليتها تجيب على وش امها و مسكت امها نفس الموضوع لحد ما جابت على وش بنتها وقالوا. احنا شرف لينا نكون شر.. اميطك.
لايكات وكومنت عشان باقي الاجزاء
الجزء الرابع ( البنت الكبيرة بس)*
أسف للتأخير جدآ لظروف ضغط الشغل
بعد اليوم الي فات قعدت يومين مع بنت اجنبية اسمها أيلين كانت صديقة للبنت الصغيرة للفنانة المشهورة وكانت البنت الكبيرة تشوفيني معاها تولع وتضايق وفي تالت يوم* روحت انام بعد وردية شغلي ما انتهيت لاقيت الباب بيخبط لما فتحت لاقيت ياسمين الكبيرة واقفة قدامي والعصبية على وشها شاورت ليها انها تدخل وفعلا دخلت وقعدت وولعت سيجارة وكانت متنرفزة بسألها عن سبب الي هي فيه قالت انها هادية ومافيش حاجه معصبها سبتها وقعدت اتفرج على التلفزيون وجبت قناة يونانية وهنا بتقولي حتى القناة الي سبتها عشان تتفرج عليها يونانية زي البت أيلين ضحكت جامد وقولتلها انتي بتغيري يا لب.. وتي قالت لا انا مش بحب حد ياخد حاجة ملكي وهنا غضبت من كلامها وبان على وشي لطشتها قلمين قبل ما تكمل كلمها قولتها انتي بتقولي انك مش بتحبي حد ياخد حاجة ملكك يعني انا مجرد حاجة نكرة مالهاش قيمة عندك قعدت تعتذر وتتاسف وقمت مقطع هدومها ومخليها ملط خالص وشديتها ورميتها برا الاوضة على الارض وقبل ما توقف كنت قفلت الباب* ودخلت وهي فضلت تخبط على الباب وتعتذر وتترجاني افتح ليها الباب رجعت فتحت الباب دخلت جري ونطت في حضني وقفلت الباب ورميتها على الارض رجعت تعتذر وتتاسف وانها مش قصدها هي الي حاجة مالهاش قيمة عندي ضربتها ونزلتها تبوس رجلي وامرتها تحضرلي الغداء حاولت تلبس ضربتها شلوط في بطنها وشخطت فيها تجري تجهز الغداء مل. ط جريت على المطبخ ( البار الامريكي) وهي بتسال تغديني ايه قولتلها عايز طاجن سمك ورز صيدية بعد ساعة الغداء كان جاهز وقدامي على الطربيزة قعدت اتغدء وهي واقفة قدامي عر.. يانة قولتلها تقعد تاكل معايا قعدت تحت رجلي لوحدها ورميت ليه الاكل على الارض وهي تاكل من الارض بطريقة الكلب بعد ما خلصت اكل لمت الاطباق وغسليتها وخليتها تاخد وضع الكلبة وقعد على الكرسي ورجلي على ظهرها كانها طربيزة جبت مضرب جلد ضربتها تلسع وقعدت اضربها على طي.... زها وهي تتوجع كانت الضربات خفيفة ومتوسطة وهي مع كل ضربة تهيج وتقول اااه اااااه اااه اااااه بدأت تلعب في كو.. سها سالتها انتي ها.. يجة يا كو...سمك قالت تعبانة وها...يجة نيي..ك ومولعة قومت شديتها من شعرها وتفيت على وشها وامرتها تمسح التفة في كل وشها نفذت وجرجرتها ورايا على الاوضة وقفلت بالمفتاح وخليتها تقل.عني هدومي شديتها على الجلادة على شكل حرف X وربطت ايدها ورجليها ومسكت خرزانة وبدأت اضربها بيها وكل شوية ازود قوة الضربات وهي صوتها يعلى وتقول اااااه اااااااااااهه اااااااااااهه اااااااااااهه اااااااااااهه اااااااااااهه اضربني اكتر ياسيدي وسيد أهلي انا كلبتك المتنا....كة بنت اللب....وة خدامتك وكلبة زو...برك جيت من قدامها وبالخرزانة وهي متكاتفة وعلى كو...سها وهي تصوت اااااااااهه ااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه ببص في عينها تقولي انها كلبة رخيصة جيبت مشابك حطيت على جسمها* ودانها وخدودها وشفايفها ونزلت على رقبتها واكتفها وبز....ا...زها وبطنها واجنبها و كو......سها ورجليها وهي تصوت اااااااااهه ااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه تقولي كمان يا* فاشخ عرضي سحبتلها شخرة محترمة كمان وقولتها كو...سام شرفك يا مو....مس يا بنت الز...ا.نية جبت جهاز هزاز بتاع الافلام الكبير وربطه وثبته تحت زن...بورها عشان يولعها وهي تصوت اااااااااهه ااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه لحد ما غرقت الجهاز مرتين وتقول انها علقة رخيصة بنت شرم..وطة كلبة زليلة تحت أمري فكيت الجهاز وركبتها بصعوبة على خرم طي...زها وبعد شوية بدأت تصرخ من هيجان طي....زها جبت صاعق الناموس وصعقت كو...سها وهي تشتم نفسها وتهين اهلها البت اعصبها سابت وبدات تقولي ابوس جزمتك ني..كني ن..يك شرفي وعرضي وبداء جسم البنت يظهر عليه علامات الضرب والتعذيب وهي تصوت وتشتم وتهيجني عليها روحت لطشها شلوط في كو..سها مرة واتنين وتلاته وأكتر واكتر وابدل برجلي اليمين والشمال وهي تصوت اااااااااهه ااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه وبعدين فكيتها ولقيتها وقعت على الارض رجليها مش قادرة تشيلها بعد ما يقارب من ساعتين من ضرب وشتيمة وقعت تبوس رجلي وبتقولي انها عايزة تروح الحمام واحنا خارجين رايحين الحمام سمعت تليفونها بيرن ماسنجر مكلمة فيديو وعرفت ان المتصل امها الفنانه الكبيرة وبقولها أمك بنت الو.....سخة بتتصل تتطمن قالت نفضلها قولتلها لا كملي على الحمام وفعلا لما دخلنا الحمام فتحتلها المكالمة وشافتها امها عر...يانة قولتلها اعملي حمام على نفسك وخليت أمها تشوفها وهي بتعمل حمام على نفسها أمها بتقولها تستهلي يا كو...سمك ناديت على امها وامرتها تروح الحمام تعمل هي كمان على نفسها قدام بنتها ونفذت قولتلهم كل متنا...كة بنت حرام فيكم تنظف نفسها وسحلت البت ورايا لحد الاوضة تاني والبت ها....يجة قولتلها تمص زو...بري بدات العلقة تمص جامد وتقول اااه اااااه اااه اااااه اوووووف اوووووف ااااحححح ااااحححح ااااحححح ااااحححح ايو انا كلبة الزو.بر ده فا..شخ كرامتي وعرضي ايو انا قح..بة بنت متنا...كة وامها قاعدة تتفرج وتسمع وتهيج على نفسها اكتر وعلى شكل بنتها وهي بتتفشخ قدامها لايع¤ وحصري وبدات تشتم نفسها وتهين بنتها وفضلت البت تمصلي جااااااااامد وانا نازل تلطيش على وشها ربع ساعة لحد ما جبت في بوقها ولسه زو..بري واقف شديتها رميتها على السرير ونزلت لحس في كو. سها وهي تصوت اااااااااهه ااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اوووووف اوووووف ااااحححح ااااحححح ااااحححح كمان كمان الحس الحس كو.س كلبتك يا سيدي بعد شوية رشقتلها زو.. بري في كو.. سها وهي تصوت اااااااااهه ايو ايو ني. كني كمان افشخ شرفي وعرضي ااااحححح ااااحححح ااااحححح اوووووف اوووووف يا دكري ودكر امي يا سيدي وحبيبي وبرد عليها هفشخك وافشخ كو.سمك الي بتتفرج علينا قالت سيبك من بنت المتنا.كة وخليك معايا مع بنتها فضلت ان.. يك البت في كو.سها وهي تصوت اااااااااهه ااااااااااااه اااااااااااااااااه وتشتم نفسها مدة طويلة لحد ما جبت لبني في كو...سها وامها بتقول لا بلاش دي في مرحلة التبويض يعني ممكن تحمل قالتلها وايه يعني عايز احمل من سيدي حتى لو من غير جواز لو بنت هتكون ستي وستك وتاج راسنا ولو ولد هخلييه ين..يك جدته لفيت البت وخليتها تاخد وضع الكلبة وركبت طي...زها وتصوت اااااااااهه ااااااااااااه اااااااااااااااااه وانا نازل فشخ في طي...زها وهي تقول ايو طي...زي بلاعة زو. برك اممممم افشخ طي...زي العلقة بتت القحبة وبدات العب في زن.. بورها وهي تصوت اااااااااهه ااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه ومسكتها من بؤقها كاني بقطعه وجبت الحزام وبدات اضرب البت عشان انزل المشابك من عليها لحد ما فضيت في طي... زها ومع كل مشبك بيوقع البت تصوت وتهيج. ورجعنا اخدنا وضع69 ونزلت لحس في كو.....سها وبعبصة في طي... زها لحد ما جبت في بوقها وعلى بزا.........زها وبعدين كملت ضرب وشد في المشابك من على جسمها لحد ما نزلتهم من عليها وخليتها تضربلي عشرة بايديها على بزازها ونمنا ومصحناش غير على الساعة 12 بالليل تقريبا قضينا 4 ساعات في الن...يك والمص واللحس غير التعذيب.
أسف للتأخير جدآ كمان مرة والجاي افضل
الجزء الخامس البنت الصغيرة
بعد ما قضيت ليلة جامدة مع البنت الكبيرة تاني يوم في وقبل ما ابداء الوردية كنت بجري وشوية سويدي لاقيت البت الصغيرة واقفة على دماغي وانا بلعب بطن بمايوه اسود قطعتين
ولافة على وسطها أشرب مخرم وبتصبح عليا رديت الصباح عليها وانا مكمل تمرين كملت كلمها وقالت انها حابة تكمل معايا التمرين شاورت براسي بمعنى الموافقة نزلت كملت التمرين معايا ورجعت جريت شوية وهي معايا ووسط لجري قالت ليا اني جري اووي ضحكت وقلت لها ليه بتقولي كده قالتي عن علاقتي مع صاحبتها اليونانية ايلين ضحكت وقولتها بقى البت حكتلك عن الي حصل بينا قالت ايو واني جري مش خايف حد يعرف واخسر شغلي ضحكتلها ورديت عليها وهي مش خايفة تتفضح مصلحة قصاد مصلحة قالت بس هي مش في بلدها وان الفضيحة هتكون ليا رديت عليها ان الشغل في الفندق مالوش دعوة خارج وقت العمل وكمان شغلي في قسم VIB يعني فوق مستوى الشبوهات وكمان بيكون بالتراضي مش غصب عنها وان الفندق بيعتمد على تقارير وتقديرات العملاء لينا في القسم واكيد هي عارفة كده والرفد بيكون بعد عدد من الشكاوى او التقارير السيئة من عدد من العملاء مش عميل واحد وكمان محدش يتوقع اني اعمل كده قالت شكلي مش سهل عدى باقي اليوم عادي لحد ما رجعت البيت ولاقيتها قاعد جوا سكني ضحكت وقولتلها بقى انا الي جري بصتلي مستغربة سألتها مستغربة من ايه وليه رديت مستغربة انك اتعملت طبيعي مش متفاجئ وليه كملت الاجابة عنها لانك كنتي متوقعة اني اتفاجئ وكملت كلامي المفاجأة في خطوتك دي انها جات بسرعة مش اكتر من كده قالت ازاي قولت لها ان كلامنا الصبح عرفت منه انك تقدري توصلي لمفتاح سكني من صاحبتك سوء بالرضا او المكر او التهديد كانت لابسة عباية خليجي بزراير فكت الزراير وقالتلي ان سكني حلو بس مرعب ومخيف كانت تحت العباية بنفس طقم الصبح قولتلها انها احلى واسخن من البت اليونانية سالتني ان كانت عجبتني شاورت بمعنى ايو وقربت منها وخلال كلامنا كنت قلعت هدومي الا البوكسر وهي كانت نزلت العباية وبقيت بالمايوه بس سالتها انتي عارفة داخلة على ايه ردت ايو ومستعدة وسخنة كمان قولتلها انها لسه بنت بنوت قالت مش مهم ومش فارق معاها بوستها بحنية في الاول ولعبت في شعرها وبدات اسخنها بالكلام انتي فرسة انتي صاروخ شر...اميط العالم وانها بت لبو...ة ها...يجة ولطشتها قلم على وشها وجعها وعيطت عياط خفيف وقلم تاني على كو...سها قامت صواتت اااااااااااه اااااااااااه لان القلم ده كان اجمد من قلم وشها ونزلت في الارض من الوجع الي فيها وشخطت فيها تبوس رجلي من غير تردد باست رجلي براحة وبعد شوية بدات تزود البوس وتمص صوابع رجلي ونزلت البرا وقعدت تلعب في بزا.....زها وبتقولي شوف بزا...زز كلبتك الجديدة كانت بزا....زها اكبر من بز..از اختها وبز.ا.ز صاحبتها ايلين كمان شديتها من شعرها وتفيت على وشها وهي طلعت لسانها زي الكلبة وبتضحك* تفيت تاني بس في بوقها المرة دي بلعتها ولطشتها قلمين على وشها مش جامدين اوي ولطشتها شلوط في كو....سها رجعت صوتت اكتر اااااااااااه اااااااااااه اااااااااااه اااااااااااه اااااااااااه* شكرآ يا سيدي مسكت الاندر من تحت سرتها من قدام ومن فوق طي...زها من ورا بعد ما لميت الاندر من ورا جوا فلقتين طي...زها وشديته يعنف مرة واحدة لفوق خالها توقف على رجليها وهي بتصرخ اااااااااااه اااااااااااه اااااااااااه كو....سي مش قادرة هاموت ارحمني يا سيدي ضربتها بوكس في بطنها رجعت وطت تاني لبستها ساعتها طوق كلاب وخليتها تقلع الاندر ومشيت بيها في الصالة والحمام كانها كلبتي وهي بتهوهو سالتها انتي عارفة انك هتتشتمي باهلك وانك بنفسك هتشتميهم
قالت ايو عارفة وموافقه حطيت رجلي فوق راسها ونزلت راسها للأرض وقمت شادد الطوق لفوق كاني باخنقها 15 ثانية وسبتها تاخد نفسها وكملت بيها فسحة في الشقة قولتها انتي مو...مس بنت حر..ام البت ضربت نفسها قلمين قالت ايو انا بنت زا...نية نج.سة ر.خيصة جبتلها صوباع هزاز ركبتهلها في طي...زها وشغلته وهي سخنت وهاجت اكتر من الي هي فيه بدات تقول ااااه اااه اااااه ايو كمان اوووووف احااااااااا* جبت كلبشات وكتفت ايدها ورا ظهرها وربط شعرها جامد في الكلبشات وتزيد هيجان وبدات تقولي جسمي ملكك لحمي ملكك وشرفي وكرامتي تحت جزمتك ايدها كانت وراء ظهرها كانها حرفين L عكس بعض جبت خرازنة ونزلت لحس في بز...زاها وكو..سها خفيف وبعد شوية ازود قوة الضربات وسرعتها وهي تزيد هيجان وبقولها كو...سمك يا بنت الو..سخة انتي علقة زي أمك المعر...صة البت هاجت اكتر ووقفت وشوفت ماية كو...سها مغرقة رجليها والبلاط الي تحت منها وهجمت عليا بتقولي هقطعك يا سيدي مش قادرة يا سيدي ابوس جزمتك ارحامني وافشخني افشخ شرفي نزلت البوكسر وخايتها تمص زو..بري بدات تمص ولا اجدع مو.مس احسن من امها واختها وصاحبتها وانا نازل تلطيش اقلام علة وشها والخرازنة على طي...زها وهي تقولي كمان اضربني شر..مطني شر..مط جسمي الن.جس اااااه ايو انا فعلا ماينفعش اكون غير كلبة ليك كلبة ر..خيصة كمان تحت امرك كنا كملنا 10 دقايق مص وقتها ضغطت على راسها وزو...بري في بوقها وبدات ان..يك بؤقها لحد ما نطرت في بوقها واتكدت انها بلعتهم قالتلي طعم لبن زو.بري جااااااااامد قمت راميها على البلاط وفاتح رجليها وقاعد افرش كو...سها وزنب.ورها بز.وبري وهي تصوت اااااااااهه ااااااااااااه ني..كني ني..ك كو..سي وكملت زيادة قرص وعض في حلا..متها قالتي مش قادرة روحت شمطلها زو..بري في كو..سها وهي تصوت اااااااااهه ااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه* ايو كمان اوووووف اوووووف اوووووف احاااااااااااا روحت شخرتلها وقولتها يا كو... سمك انتي مش بنت قالت انها نامت مع ايلين واتفتحت منها رديت عليها ان حسابهم شديد معايا وكملت نيا.كة في كو...سها وهي تهيج اكتر وتقولي كمان يا سيدي يا حبيبي افشخني قطعني ماترحمنيش وفعلا نزلت في البت نيا.كة وبقولها اني عايز اركب امها قدامها قالت شرف لينا يا سيدي قولتلها اكيد يا كو.سمك يا بنت الوسخة يا منيو...كة يا لب..وة وقاعد اخبط في كو..سها وهي تتمحن لحد ما عدا نص ساعة تقريبا وبقولها هجيب لبني قالت هاته جوايا اااااه اااااااااااهه اااااااااااهه عايزة احمل منك يا سيدي وفعلا فضيت جوا كو.سها الناعم وهي ضغطت بعضلات كو.سها تحلب زو..بري لحد لبني ما خرج منه ودخل على خ.رم طي..زها شلت الصوباع منه وشمعتلها زو..بري في طي..زها كان سهل يدخل من كمية السوائل الي محمايه من الن..يك في كو..سها البت زادت شهوتها وبتقولي عشرني عشر لحمي الن..جس عشر شرفي الر..خيص كو..سمي كو.س ام اهلي الاوساخ انا بقرتك خدامة زو..برك الجاحد كلام البت هيجني اكتر ونزلت هتك في خرم طي...زها وبقولها انتي أنجس كلبة خنزيرة حقيرة يا كو.سمك يابنت الزا..نية البت بتصرخ اااااااااااه اااااااااااه ايو انا بنت زا...نية احاااااااااااا اووي اووي اووي كمان والبت تهيجني لحد ما جبت في خرمها ورجعت تمص تاني لحد ما نظفت زو..بري وجبت كمان مرة على بزا..زها ووشها سبتها على الارض ورحت على الحمام بتسالني رايح الحمام ليه بقولها هترتر جات زحف بسرعة وتقولي انا حمامك طرطر فيا وعليا سحبتها على الحمام وطرطرت على وشها وراسها وبز..ازها وخليتها تلحس الارض تنظفها وفكتها اخدت شاور قدامي في وضع الكلبة وبتضحك تقولي اتمنى كلبتك الجديدة عجبتك قولتها اكيد ولينا مرات جاية اخدت شاور ونامت تحت رجلي شوية ولما امها الفنانة اتصلت عليها استاذنت تمشي سبتها تخرج وهي خارجة لاقت ايلين جاية من بعيد جريت من طريق تاني..
اتمنى تكون الاجزاء عجباكم
يتابع الجزء القادم..
الجزء السادس ( اليونانية أيلين)
زي ما عرفتكم عليها هي صاحبة بنت الفنانة المشهورة وأكبر منها بكام شهر بس جسمها افشخ من جسم بنت الفنانة نسيت اعرفكم شكل جسمها ( بشرتها قمحوية فاتحة جدا ممكن تقول انها بيضا طولها 166 وزنها 70 متناسق مع بزا.ز كبيرة تقريبا 44 وطي.ز فوق المتوسطة وبتعرف ترقص شرقي وانها اتعلمت العربي من مدربين الرقص) بتعرف تتكلم عربي مكسرة بس عارفة كل الشتايم وعارفة معناها كويس جاتلي بعد البت الصغيرة ما خرجت من عندي خبطت الباب وفتحتلها ودخلتها واول ما دخلت قلمين على وشها وقعتها على الأرض وطت تبوس رجلي من على الارض ومن غير ما ترفع وشها سحبت رجلي وبعدت عنها جات ورايا زي الكلبة قعدت على الكرسي وباين عليا الغضب رميتها برجلي بعيد عني رجعت وهي بتبص في عنيا وبتسال بعمل معاها كده ليه رديت بتفة على وشها مسحتها في وشها كانها بتغسله شديت شعرها بعنف خليتها تصوت اااااااااهه تقولي اسفة عايزة اعرف عملت ايه اتكلمت وسالتها لاول مرة انتي يا بنت الوسخة ازاي تفتحي صاحبتك بنت الفنانة.
أيلين -- ضحكت انا كلبتها كمان زي ما انا كلبتك وهي طلبت مني كده ومعرفتش اعترض لانها سيدتي.
انا-- بضحك يعني انتي كلبة ني..ك وسحا...ق كمان
أيلين -- ايو مزدوجة الميول وبعض الوقت بكون مسيطرة.
لطشتها قلم وقعدت على الكرسي وكنت بفكر ازاي استغل تناقض شخصية ايلين وبدات الفكرة تتخمر في دماغي لحد ما اكتملت الفكرة وايلين قاعدة تبوس رجلي وتلحسها بصيت ليها بإبتسامة رضا وبوستها بوسة مشبك اتعلقت في رقبتي حضنتها من تحت طي.زها وقفتها وشلتها بين ايدي وهي فشخت رجليها لفتهم حولين وسطي وسحبنا بوسة طويلة ودخلنا الاوضه بتاعتي ورميتها على السرير وقطعتلها المايوه الي عليها وهي قلعتني هدومي وبقينا ملط قصاد بعض ضربت بزا..زها جامد وقرصت حلامتها بعنف خليتها تصوت اااااااااهه ااااااااااااه بحبك يا سيدي وبدات تلعب في زنبورها ولفت جسمها وبقت راسها قدام زو..بري ونزلت راسها تمص وهي نايمة على السرير اخدنا وضع 69 وهي نايمه تحتي وعمال اغتصب كو...سها وهي ترضع ز..وبر.ي بشغف بعدت عنها وامسكتها من شعرها وربط شعرها بحبل وخليت الحبل يعدي من فوق عجلة رومان بلي متعلقة في السقف والطرف التاني ربط بيه بسدادة طي..ز على شكل حرفU البنت بقت متعلقة فيه من النحيتين وبعدين بدات اشد الحبل لح البنت* بقى ظهرها متساوي اوفقي ورجليها بقت بعيدة عن الأرض وجبت الكرباج المتعدد وبدات اجلدها على ظهرها بشكل خفيف الحبل خل شعر البت مشدود على الاخر لدرحة انها رافعة راسها وفي نفس الوقت السدادة شدة طي..ز البت لفوق على الاخر والبت مش قارده تتحمل وجبت عصايا وسعت بيها بين رجلين البت وبقى خر.مها وكو.سها واضحين قدامي وبدات العب في كو.سها وهي تهيج وتتحرك بعنف ومش عارفه تهرب وبدات تقرص في بزا..زها جامد وتصوت تقولي كلبتك هايجة ومش متحملة عاوزة اتركب عاوزة ابعلك شرفي النجس عايزة اتن..اك جيت قدمها وقولتها مصي زو..بري وكنت واقف بعيد شوية صغيرة عشان اخليها توطي راسها عشان تقدر تمص زو.بري بس في نفس الوقت السدادة هتفشخ خر.مها وده الي كنت عاوزه وفعلا البت وصلت لزو..بري وبدات تمص وهي عاملة تدلع ووجع طي.زها فاشخها وفضلت تمص وانا بقولها مصي يا مو.مس يا بنت النجسة وفضلنا كده لحد ما حسيت اني قربت اجيب مسكت راسها وبدات انيي.ك بؤقها لحد ما فضيت في بؤقها وخرجته وبدات اضربها بالالم على وشها اكتر من عشره مرات وهي تقول شكرا سيدي شكرا على متعتي واهانتي لفيت رجعت وراها وبدات الحسلها كو.سها وهي تصوت اااااااااهه ااااااااااااه بحبك بحبك يا سيدي اهتك عرضي يا مشر..طمني ونزلت عسلها في بؤقي وقفت وشمط البت زو..بري في كو..سها مرة واحدة البت شقت من المفاجأة وقالت ايو كده انا عايزة كده كمان افشخني زو. برك يا سيدي وحش كو.سي وحاشه اوووووووي اوووووووي محتاجة ليك محتاجة اتركب عاوزة اتمرمط قولتلها انتي هنا كلبتي الزليلة جسمك تحت رجلي شبشب يا بنت المرة الزا..نية يا مو. مس فضلت افشخ البت تلت ساعه او نص ساعة لحد ما جبت في كو..سها وهي كانت نزلت عسلها كمان قالت ايوااااا ده كو..سي مليان لبنك بحبك يا فشخني فكيت الحبل ونزلت البت نايمة على بطنها في الأرض ومدلتهاش فرصة للتفكير شديت السدادة بسرعة والبت عيطت وكملت العياط وصرخت لما حست واتاكدت ان زو.برري رشق في خر..م طي..زها فاشخها صوتت اااااااااااهه اااااااااااهه اااااااااااهه مش قادرة اتكلم تعبانه مفشوخه خليتها تأخد وضع الكلبة وط..يزها اتفنست واتفتحت اكتر وبقت مستريحه وقمت حاطط رجلي على دماغها وط..يزها تحت ز.وب.ري ونازل فشخ في خر..مها واقولها انتي مبولة زو..ب.ري يا لبو..ة بنت الشر...موطة بترد عليا تقول ايو انا لبو..تك المو..مس مبولة ز.وبرك الهاتك عرضي يا سيدي اهتك عرضي وافشخ شرفي ومرمطت كرامتي سحبتلها شخرة محترمة خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ في كو.سمك يا بنت القارحة وفضلنا كدا لحد ما حميت ولعت ط..يزها بلبني وقامت جاية مكملة مص عشان تنظفمه من جوا ومن بره وبعدها رميتها على ظهرها وقاعدت فوق بز..زاها وضمتهم على بعض وبدات انيي..ك بزا...زها لحد ما جبت على وشها ونامت تحت رجلي لحد تاني يوم...
باقي الاجزاء هتنزل بزيادة التفاعل والتعليقات.*
الجزء السابع ( أيلين و الفنانة)*
أسف على التأخير الجزء ده هيكون فيه تشكيلة ممتعة للبنات بمختلف انواعهم اتمنى يكون ممتع.
الفكرة الي قولت أنها جاتلي في في الجزء الي فات (السادس)* هي إستغلال أيلين بتنوع ميولها وأفكارها للسيطرة على عيلة الفنانة بالكامل وقررت انفذ الفكرة بعد يومين من التخطيط والمراقبة لخادماتي قررت اني اقضي اليوم مع أيلين و الفنانة مابين سحااااق وسكس الجزء ده من الفكرة هيكون ماوتيجوا نشوف أحسن.
أنا:-- باتصل بالفنانة
الفنانة:-- صباح الخير
انا:-- صباح النور عاوزك النهارده عندي ليكي مفاجأة.
الفنانة:-- بصوت بين ****فة والخوف مفأجاة إيه.
أنا:—* حقلة على جسمك.
الفنانة:— أنت اتجننت ازاي حقلة على جسمي.
انا:— أتجننت مين يا روح أمك هتشوفي الجنان على حق لو ما جتيش وأنتي عارفة هعمل أيه.
الفنانة:-- لا آسفة ماقصدش حاضر هاجي بس ممكن أعرف شكل الحفلة إيه.
انا:– بضحك وقولتلها ما تخفيش حفلة إحنا الإتنين وبنت تانية معانا وبس.
الفنانة:- أخدت نفس انت بتتكلم جد. انا:- ايو بجد.
الفنانة:— طمنتيني بجد كنت مرعوبة انا جاهزه من دلوقتي.
انا:- بضحكة خلاص الساعة 4 تكوني عندي.
الفنانة:- اتفقنا. وقفلنا الخط.
بعدها دورت على أيلين ولما قبلتها عرفتها ان عندي حفلة انا وهي ومعانابنت كمان هي وافقت وجهزت نفسها.
الساعة4 جرس بيتي بيرن فتحت لاقيت الفنانة وصلت في الموعد بالظبط دخلتها ونزلت تبوس رجلي زي ما اتعودت.
وبعد شوية أيلين وصلت ونفس الموقف وطت باست رحلي.
أنا:– احب اقدمك لبعض ضحكت أيلين ازيك يا طنط بالعربي المكسر والفنانة مصدومة انا:- مالكم تعرفوا بعض الفنانة ايو دي صديقة بنتي. أنا بس انتم كلباتي وسركم مع بعض ممنوع يطلع برا. أيلين اكيد ده وعد مني طنط دي روحي الفنانة اكيد ده وعد مني كمان بس لسه خايفه. على فكرة يا فنانة انتي النهارده هتكوني كلبة ايلين بالتبادل معاها يعني هي كمان هتكون كلبتك
بتقولي ازاي الي بتقوله ده لاقيت قلم على وشها وبصت غضب قالتلي آسفة تحت امرك قولتلها انتي هتكوني كلبة ايلين وبس من غير تبادل واي كلمة زيادة هتطردي ملط من غيرهدومك ردت لا لا تحت امرك ياسيدي وامر ستي أيلين. سبت أيلين تتصرف زي ما تحب شغلت اغنيه رقص شرقي وامرت الفنانة ترقص عليها وهي بتقلع هدومها وفعلا بدات فنانتنا ترقص وشوية شوية اندمجت في الرقص وبدات تقلع هدومها حتة حتة وترميها نيحتنا وانا وايلين قاعدين بنتفرج وبدات أيلينن تهيج. وكمان بدأت الفنانة تسخن وتلعب في بزا...زها وكو...يها وهي بترقص ملط أيلين قلعت هي كمان وشاورت للفنانة تنزل تلحس كو.سها ونزلت تبوس كو.س أيلين وايلين لطشتها قلم جامد خل وش الفنانة يحمر وعيطت من غير صوت شديتها من شعرها عشان تنزل تبوس رجلينا انا وايلين ورحت شافط شفايف أيلين ونازلين بوس في بعض بعنف وقرصت حلممات أيلين جامد اوى عشان تصرخ وفعلا صرخت والفنانة اندمجت وبدات تلحس* رجلينا رفصتها برجلي بعيد عننا وخليت أيلين تنزل تمص زوبرى* وناديت على الفنانة انتي يا مو..مس الحسي خرم طي.ز وكو.س ستك أيلين كلبتي الحقيرة جريت الفنانة تلحس خرم طي.ز أيلين أيلين نازلة مص ورضاعة في زو..بري
بعدشوية قولت لايلين عايزاشوفك بتزليها جامد وبتعملوا سحاق مع بعض قدامي ولطشتها قلمين جامدين ضحكت بدمعة نازلة من عيونها من قوة القلمين ولفت وشها للفنانه وتفت على وشها وقرصت حلمتها وهجمت على شفايف الفنانة تبوسها وايدها على كو.س الفنانة تلعب فيه وتغرقه بعسله لاقيت الفنانة نزلت ترضع من بزا.ز أيلين وتقولها انا كلبتك يا ستي تسمحيلي ارضع منك ضحكت أيلين اكيد يا طنط قصدي يا شرمو..طة فضلت الفنانةترضع من أيلين وايلين جابت طوق كلاب ولبسته في رقبةالفنانة وبدأت تتفسح معها في الشقة واناقاعد بتفرج عليهم وهما بيتمشوا أيلين سحبت خرزانة من على طربيزة وبدأت تلسوعها على ظهرها وطيزها وتخليها تهوهو وتطلع لسانها ككلبة
وبعدين ربطت الفنانة من رجليها في حبل مدلدل من السقف من فوق رمان بلي ورفعتها وخلت رجليها فوق وراسها تحت وبعديت بين رجلين الفنانة بعصاية عشان تشوف كو.سها وخرم طي.زها كويس وجابت سجارة ولعتها وحطتها في كو.س الفنانة وسجارة تانية في خر.مها كان كو.س وخرم الفنانةبيشربوا سجاير وأيلين تشرب سجارتها وترمي الطفي في بؤق الفنانة وبعد كده أيلين هجمت على كو.س الفنانة تعضه وتشفطه في بؤقها وهنا الفنانة صرخت ااااااااااااااه ااااااااااااااهااااااااااااااه كمان انا شرمو..طتكم الو..سخة ااووووووف ااووووووفااووووووف ايو بحب احساس المو.مس العلقة وبدات الفنانةتلحس كو.س أيلين وهى متعلقة وايلين واقفة تلحس كو.س الفنانة وتبعبص خر.مها ومرة واحدة أيلين بعدت وجابت كرباج متعدد ونزلت جلد وضرب في الفنانة وتقولها انتي من النهارده حمام لكو.سي يا طنط المعرصة ياكو.سمك وبعد شوية أيلين حطت عشرين مشبك من كو.س الفنانةوخر.مها لحد حلما.تها و الفنانةتصوت ااااااااااااااه ااااااااااااااهااااااااااااااهكمان مش قادرةارحموني اححححححححح ااووووووفااووووووف
وكمان حطت شمعه بتسيح في خرم الفنانة ونزلت بمسدس الكهرباء تكهرب كو.س الفنانةوبز.ازها بالتبادل الفنانة احااااااااااااااااااا كو.سمي انا لبو.تكم النجسة ارحموني وايلين سابتها تصرخ وقاعدت تتفرج عليهآ وتقولها كو.سمك يا طنط المتنا.كة يا قحبة وشوية وايلين الي كانت رابطة الفنانةمن رجليهاومعلقها في السقف تفكها وتزلها تربطها على طربيزة كبيرة كأن الفنانة نايمة على ظهرها وربط ايدها ورجلها كويس في رجلينا الطربيزه و نزلت تلحس كو.س الفنانة وتلعب في كو.سها هي لحد ما أيلين حست انها هتجيب شهوتها راحت لطش الفنانةقلم فتحت الفنانة بؤقها تصوت ايلين كتمت صوت الفنانةبكو.سها وفضت عسلها في بؤق الفنانة ونفس الوقت الفنانة جابت عسل شهوتها على الطربيزة ايلين بتاخد نفسها وبتقولي سيدي عايزةاروح الحمام الفنانة سمعتها قعدت تتحرك تحتها رفعت ايلين نفسها الفنانةقالتلها انا حمام كو.سك شاورت لايلين انها تطرطر في بؤق الفنانة وفعلاً طرطرت في بؤقها والفنانة شربت كل البول.
ايلين قامت غسلت كو.سها بالمايه ورجعت لابسة زو.بر صناعي وبتبص لاقتني راكب الفنانةوهي نازلة مص ورضاعةفي زو.بري
راحت راكبة كو.س الفنانةمرة واحدة ونزلت ني..ك فيها بعنف وقوة ووسط الهيجان فكينا المشابك بس شدينها بالحبل الي رابطهم في بعض وهنا الفنانةصرخت ااااااااااااااه ااااااااااااااه ااااااااااااااه ااااااااااااااه ااااااااااااااه ااااااااااااااه اوووووووووووووف اوووووووووووووف اوووووووووووووف مش قادرة احااااااااااااااااااا افشوخ عرضي النجس وعشروا شرفي الرخيص فكينا الفنانة وسبنها تغسل نفسها واحنا بنتفرج عليها قمت ضارب ايلين شلوط في كو.سها صرخت ااااااااااااااهااااااااااااااه ونزلت من الوجع على الأرض شديت شعرها وخالتها تمص زو.بري قدام الفنانه وهي بتاخد شاور وشغالة هري ودعك في كو.سها أيلين سيدي مين احلى كلبتك وبتشاور على نفسها ولا كلبة كلبتك وبتشاورعلى الفنانة بأحتقار وتفت عليها قولتلها أكيدأنتي ياكلبتي الحقيرة فرحت وشاورت لها على الفنانة راحت شاديتها وجرجرتها وراهالحد عندي وخالتها تأخد وضع الكلبة وانا قاعد على كرسي الحمام وزو.بري واقف جات الفنانه تمص بشهوة وشراهة ومرة واحدة صوتت ااااااااااااااهااااااااااااااه وخرجت زو.بري من بوقها كان سبب الصرخة ايلين بعد ما غمزتلها شمطت الزو.بر صناعي مرة واحدة في خرم طي.ز الفنانه وقالت ااااااااااااااهااااااااااااااه طي.زي بتاكلني الزو.بر كبير على خرمي فشخني احاااااااااا ضحكت وقلم على وشها عاجبك يا كو.سمك يابنت الجزمه عاجبني اوووووووي فشخ شرمطتي ونجستي كملي مص ورضاعةيا بنت الوسخة رجعت تكمل مص ورضاعة بشهوة اكتر وانا لطشت ايلين قلمين جامدين على وشها مسكت ايدي باستها وفضلنا كده لحد ما نطرت في بؤق الفنانة قمت شديت شعرهم سوا وجرجرتهم ورايا ورحت نايم على السرير وجبت الفنانة فوق مني وقاعدت* ان..يكها وايلين ركبت طي.زها بالصناعي وقاعدنا نفشخ في الفنانة ونشتمها وهي تقول ايو كمان افشخوني اهتكوا عرضي النجس وعشروا شرفي الرخيص انا كلبتكم بنت القحبة خدامتكم المتنا.كة بنت الزا.نية رديت عليها ايو هفشخ كو.سمك يابنت الحرام يامو.مس زو.بري وقعدنانفشخ في شرفها
تلت ساعه لحد ما نطرت في كو.سها وهي كانت بتفضي في نفس الوقت خلتها تبدل الوضع جات ايلين تحتها وانا ركبت طي.زها وقعدت اهتك عرضها وهي وايلين نازلين بوس وعض ولحس ومص في أجسام بعض وايلين فاشخة كو.س الفنانة بالصناعي وعاملة تقولها انتي متنا.كة انا اشتريكي بجنيه يا بنت الصا.يعة وشديت شعرهاولفيت وشها ليا وتفيت عليه وبقولها ده مقامك يا بنت الوسخة يالبو.ة ايو انا لبوتكم المعر.صة وفضلت اضرب في طي.زها وانا قاعد فاشخهالحد مافضيت في طي.زها
خرجت زو.بري من طي.زها ورجعت رشقته في كو.سها تاني مع زو.بر ايلين الصناعي صوتت وقعدت تلطم على وشها مش قادرة انا مش قادره ااااه.ااااااه ااااااه ااااااه احاأاااا اوووووووي اوووووووي كو.سي اتفشخ جامد ابوس جزمتك سيدي ارحمني فضلنا خمس دقايق ورجعت كررت نفس الحركة في خرم طي.زها خمس دقايق كمان وهي قاعدة تصوت وتصرخ بس
وبعد كده مسكتها خلتها تمص بشهوة لحد ما حميت بؤقها بلبني. ورميتها على الأرض مش عارفه تاخد نفسها ولا فيها اي اعصاب شكلها فضل مهيج زو.بري مسكت ايلين ورميتها فوق الفنانه بوضع 69 وقعدت ايلين تلحس كو.س الفنانة وخر.مها وتشرب لبني منهم وانا رحت راكب طي.ز ايلين ونازل فاشخ فيها ووصلت من هيجاني اني خلت ايلين تضغط بالزو.بر الصناعي على زور الفنانة لدرجة انها كانت هتخنقها لولو حركة جسم الفنانة نبهتني لكده سحبت ايلين من على الفنانة وفضلنا نكملفوق جسمها واناعمال اشتم ايلين انتي نجسة رخيصه يا بنت المتنا.كة يا مو.مس يا بنت الحرام وشديت شعرها جامد وهي تقول ايو انا لبو.تك كلبة زو.برك قطعني ونزل ضرب جااامد في طي.زها لحد ما فضيت فيها وهي فضت الزيادة على وش الفنانة فكيت الزو.بر الصناعي بتاع ايلين ومسكت كو.سها ني.ك لحد ما ايلين صوتت وقعدت تقول مش قادرة هاتهم عشر رحم كلبة زو.برك النجسة وفعلا كنت جبت في كو.سها وسبتها فوق الفنانة ونمت على الكنبة وهما ناموا الي حصل مع ايلين كان لمجرد طفي الشهوة الزيادة مش المتعة. ماحستش بنفسي غير الساعه واحده بعد نص الليل والكلبتين خارجين من الحمام بيبوسول بعض وهم ملط.
بعد الي حصل امبارح بيني وبين الفنانه وايلين قررت استغل تناقض ايلين مابين حب السيطرة وحب الخضوع والتبادل اني اخليها تكون مع كل واحدة في عائلة الفنانة بصفة مختلفة بحيث ان الفنانة تحس انها زليلة لبناتها تاني يوم في الاجازة بعد الساعة 12 والشمس ساطعة اتصلت بالبنت الكبيرة وخليتها تيجي ليا ودخلت عليا وكنت راكب البنت ايلين وسايب لها المفتاح في مكان سري جنب جرس الباب وامرتها انها اول ما تدخل تعر.ي جسمها وتدخل اوضتي ولما دخلت اتخضت لما شافتنا كده واتصدمت لما لاقت اننا بنتفرج على الي حصل امبارح مع امها بقولها ايه رايك في كلبتي الجديدة بترد بصعوبة وقالت عملتم ايه في امي رديت عليها كسمينك يا بنت الجزمه
إيه رايك في كلبتي الي تحت زو.بري تقولي ليا امك كسمينك كمان مرة راديت اسف بس الصدمة خضتني اكيد جامدة بدليل انها نالت شرف الخضوع ليكي طيب عايزكم تعملوا حفلة سحاق بينكم يا شرا.ميط ووقفت ن.يك في ايلين وزقتها برجلي ووطوا الاتنين يبوسوا رجلي في الاول وبعدين بدائوا يبوسوا بعض مشبك ونزلت ايلين على رقبة البت الكبيرة تبوسها وتلحسها والبنت الكبيرة بدات تعصر بز.از ايلين في ايدها بحنية وبعدين خنقتها ونزلت ترضعهم وايديها التانية بتبع.بص كو.س ايلين والبت بدات تسيح في ايدها وايلين مرة واحدة هجمت على البنت الكبيرة ونايمتها ونامت فوقها ونزلت لحس في كو.سها وبعب.صة في طي.زها وانا مسكت الحزام وبدات اضربهم هم الاتنين وبداءصوت اهات الألم والمتعة تظهر وتوضح وزو.بري وقف عليهم سوء والاتنين اخدوا وضع 69 وكل لبو.ة تر.ضع بز.از الشر.مو.طة التانية وكل واحدة نازلة بع.بصة في كو.س وطي.ز التانية لحد ما كل ما فيهم جابت عسلها بعد كده كملوا في نفس الوضع بس كل واحدة تلحس كو.س العل.قة الي معاها وكل مو.مس مسكت زو.بر صناعي فشخت بيها التانية وقت لحس الاكسا.س لحد ما حسيت ان كل واحدة فيهم فشخت التانية بعد اكتر من ساعة ونص سحاق البنتين ناموا على الأرض مفشوخين وغرقنين من الشهوة لابست البنت الكبيرة زو.بر صناعي وخاليتها تركب ايلين وجيت من وراها ورشقت ز.وبري في طي.زها البت الكبيرة بترد بتقولي سيدي بتعمل ايه مش قارة طي.زي مفشو.خة ماردتش عليها وكملت ني.ك فيها ومسكت ايلين بسلسلة زي الكلبة وهي بتتن.اك كنت حابب اطلع كل شهوتها
وخاليتها تركب ايلين وجيت من وراها ورشقت ز.وبري في طي.زها البت الكبيرة بترد بتقولي سيدي بتعمل ايه مش قارة طي.زي مفشو.خة ماردتش عليها وكملت ني.ك فيهاومسكت ايلين بسراج زي بتاع الخيل بس ده سراجين في بعض الاول في بوقها والتاني عن الزاوية بين بطنها وفخدها ونزلت فشخ في طي.ز البت الكبيرة وهي تصوت اكتر وشهو.تها تزيد وتنزل هب كمان فشخ في ايلين الي كانت شبه متكتفة بالسراجين لدرجةانها بدات تغمغم بكلام خلتني افك الجزء الي على بوقها قالتلي ابوس رجلك مش قادرة اتحمل البت فشختني** مفترية سبت البنت الكبيرة وخليتها تنام على ظهرهاوامرت ايلين تنام فوقها والزو.بر الصناعي في طي.زها وانافشخت رجل ايلين ونزلت لحس في كو.سها وتلطيش لوشها وبعد شوية دخلت زو.بري في كو.سها وبدات اني.كها بعنف والبت الكبيرة من تحت فا.شخة طي.ز ايلين لحد ما فضيت جوا ايلين بعد نص ساعة ني.ك شديت ايلين ورماتها جنبي وامرتها تلبس الصناعي بتاع البت الكبيرة ورفعت وسط البت ياسمين الكبيرة وشمط زو.بري في طي.زها ونزلت هتك في عرضها وايلين جات نامت فوقها بس المرة دي ايلين هي الي بتن.يك بغشومية ونازلة فشخ في كو.س ياسمين ومص حلم.تها وعض شفايفها فضلت كده لحد ما نطرت في طي.ز ياسمين فكيت الصناعي من ايلين ورجعتهم تاني سحاق مع بعض وبدات ايلين تبوس ياسمين بشراهة وياسمين بهدلتها الهيجان والشهوة وياسمين بخبسة كتفت ايدي ايلين بكلبشات وراء ظهرها وشدت شعرها ومسكتها تبوس رجلها وياسمين تضحك عليها وتقولها انتي شر.مو.طة اليلين بصت ليه ورفع راسهاشوية وتفت عليها
وياسمين اتعصبت ومسكت الصاعق الكهربي وبداءت تكهرب ايلين في كل جسمها وبعد شوية ايلين هجمت على ياسمين ونطرت الصاعق.من ايدها من قوة الاندفاع وثبتت كو.سها عند بوق ياسمين وخليتهاتلحسلها وايلين رجعت تتوف عليها وياسمين بعدت ايلين عنها وهجمت عليه وقعدت تتوف عليها وتسحلها ورها في الشقة وفكيت ايلين وحضنوا بعض جامد وايلين كتفت ايد ياسمين ورجعت تكرر الي حصل فيها بس المرة دي هي المتحكمة وخليتهم يمصوا زو.بري مع بعض ورجعت فشختهم مع بعض ني.ك لمدة ساعة ونص مع بعض لحد ما نمنا جنب بعض.
الجزء الثامن
البنت الصغيرة وايلين
اسف على التاخير لظروف خاصة
النهارده تالت يوم في اجازتي وقررت انه يكون يوم فاشخ طبعا ايلين بايتة عندي من اول يوم اجازة بس النهارده هيكون يوم مش عادي هجمع فيه الصديقتنا على سريري وتحت زو.بري وفعلا اتصلت على البنت الصغيرة وجاتلي بسرعة وفي والوقت الي وصلت عندي كنت خليت ايلين تقعد عر.يا.نة وتفترج على الي حصل ليلة إمبارح بينها وبين اخت صديقتها الي جاية لها وكانت قاعدة ظهرها لباب ووشها للشاشة بحيث الي يدخل يتفرج على المعروض في الشاشة وفعلا دخلت البنت الصغيرة ياسمين وشافت ايلين بتهين اختها على الشاشة وشافتني قاعد بتفرج عليهم في الفيلم وبكر.بجهم سوء راحت ياسمين لايلين الي كانت قاعدة ومستنية العقاب مسكتها من شعرها وتفت في وشها وقالتلها انتي تعملي في اختي كده يا كو.سمك يا بنت النج.سة وايلين بترد تقولها انها اسفة ماكنتش تقصد وانها كانت تحت تاثير شهوة السيطر.ة ونزلت تبوس رجل ياسمين وتطلب منها السماح والعفو وانا في اوضتي قاعد بتفرج وخرجت لما ياسمين مسكت كرباج تضرب بيها ايلين وزعقت فيها وايلين جات تحت رجلي تتحمى فيا ياسمين لفت وشها ليا ونزلت عينها في الأرض وانا زقيت ايلين الي تحت مني برجلي وزعقت فيها وقلتلها انها تحت امر ياسمين طول اليوم واني هتفرج عليهم وهدخل لما احب ادخل ياسمين قالت انها زعلانة مني عشان خليت ايلين الو.سخة تهين اختها وانها هتفشخ ايلين وهطلع مي.تين كو.سمها على الي ايلين عملته في اختها وفعلا ياسمين قلعت مل.ط ومسكت الخرزانة ونزلت على ط.يز ايلين تضرب وتلسوعها لحد ما مسكت ايدها لان ايلين وصلت ان ط.يز.ها كانت بدات تزرق من كتر الضرب والعنف وبعدين امرت ايلين تف.نس طي.زها بايدها وفعلا نفذت بس بعد كذا مرة نجحت تتغلب على وجعها وفن.ست وهنا شاورت لياسمين انها تضرب خر.م طي.ز ايلين بالخزرانة وفعلا بدات ياسمين تضرب خر.م ايلين بالخزرانة وايلين تصوت وتصرخ وتعتذر وياسمين بصوت عالي بتقولها ده عقاب الي يقرب من اختي يا بنت الشر.موطة يا كو.سمك وبعدين جابت شمعة ودخلتها في خر.م ايلين وولعتها وسابتها تسيح وتنزل الزيت على جسم ايلين وقعدت جنبي تتفرج على الي بيحصل في ايلين ومعاها صاعق كهربي للناموس كل شويه تكهرب كو.س ايلين بيه لحد الشمعة ما ساحت على الاخر وبعدها ياسمين قامت جابت حزام جلد وفي اخره طوق كلاب ولبسته لايلين وشديت الطوق على الاخر لدرجة ان وش ايلين بقى احمر من الدم وقلة التنفس وبدات تتمشى كانها ماشية بكلبتها وتمشي بسرعة عشان تخنقها اكتر وايلين بدات تلهس زي الكلاب وتعيط وهنا ياسمين وقفت المشي وسحبتها ووقفتها على جهازX وكتفتها فيه وجابت الكرباج المتعدد ونزلت ضرب على ظهر ايلين والكرباج علم في ظهر ايلين واحمر وياسمين جابت ملح خشن ودعكت بيه ظهر ايلين وفضلت تدعك لحد ما جلد ايلين بداء يقشر والملح ياكل في اثار الكرباج وايلين تصوت وتصرخ من الوجع وياسمين تقولها علي صوتك كمان يابنت الجزمه المتنا.كة كو.سمينك يا بنت الشر.مو.طة وجابت ز.وبر صناعي كهربي وفن.ست طي.ز ايلين وشمطت الزو.بر في طي.ز ايلين بعنف وبسرعة خليتها تصوت وفكتها وسبتها توقع على الارض وياسمين نامت فوق ظهر ايلين والزو.بر الصناعي الي لابسه فا.شخ طي.ز ايلين وبيكهربها وياسمين من غير رحمة بتهتك شرف ايلين وتفسخ طي.زها امرت ايلين تلحس كو.س ياسمين لحد ما ياسمين تصوت من الهيجان وفعلا ايلين نفذت وياسمين بدات ته.يج وتصرخ بعد ما سمعت امري لايلين الي قعدت تشرب عسل كو.س ياسمين وتقولها انا كلبتك وجزمتك كو.سمي وكو.سم شرفي الرخيص مسكت ياسمين وضربتها وخلتها تبوس رجلي وبالحزام على ظهرها وايلين تلحس وتمص كو.س وط.يز ياسمين بنهم وخليت ايلين تنام على البلاط وانا شديت ياسمين ورميتها جنبها في وضع الكلبة ومسكت ياسمين وفتحت طي.زها ونزلت ني.ك فيها وشادد شعرها وايلين ورايا تلحس رجلي وناديت على ايلين وخليتها تنزل تحت ياسمين عشان ياسمين تني.كها بالصناعي وانا نازل ني.ك في طي.ز ياسمين واقولهم كو.سمك يا شرا.ميط يا انجا.س يا و.سخة منك ليها يا بنت القح.بة وياسمين اشتمّ كمان يا سيدي ودكري افشخ شرف مو.مستك المتنا.كة وايلين وانا كمان قح.تك وحما.مك وحما.م سيتي ياسمين افشخيني سيتي ياسمين ياسمين بصتلي وفهمت انها عايزة نركب ايلين جماعي وفعلا ياسمين شدت ايلين وجرتها وراها من شعرها ورميتها على الأرض وياسين نامت على الكنبة وخلت ايلين تقعد بكو.سها على الزو.بر الصناعي وجيت انا بالواقي وفش.خت طي.ز ايلين وبدانا انا وياسمين نشد قصاد بعض ونزود فش.خ ايلين الي مش مستحملة ومنهارة تمام وانا بضربها على طي.زها وياسمين تعض بز.ازها وتعصرهم وايلين مستمتعة ومستسلمة لدرجة الانيهار وانا لساني مش بيبطل شتيمة فيهم وبعد ما نطرت لبني في الواقي مسكت الاتنين وخلتهم يمصوا زو.بري وبضاني بالتبادل مع بعض انا ماسك شعرهم في ايدي واخبط راسهم في بعض كل شوية واقلهم كو.سمك يا شرا.ميط المتنا.كين وبعدين رجعنا انا وياسمين نركب ايلين تاني بس المرة دي كنت انا بن.يك كو.س ايلين وبعض بزا.زها وياسمين افترست طي.ز ايلين بالصناعي وفضلنا كده نص ساعة لحد ما عشر.ت ايلين ورميتها على الأرض وسبتها مع ياسمين الي جات ورايا عشان افش.خها وفعلا اخدتها على الكنبة ورميتها ونزلت ابو.سها من شفا.يفها وايدي تلعب في كو.سها وتبع.بص طي.زها وا.مص حلما.تها ونزلت ار.ضع بز.ازها لحد ما وصلت لزن.بورها وفضلت ارضع فيه لحد ما صرخت تقولي ني.كني عشر.ني وفعلا شمط زو.بري في كو.سها مرة واحدة ونزلت هبد ورزع فيها وفي كو.سها واقولها انها شر.موطة بنت وس.خة والط.شها بالاقلام على وشها وبز.ازها لحد ما نطرت لبني في كو.سها بعد نص ساعة وقولتها بكره هني.كها مع اختها على سريري.
الجزء التاسع ( الأختين)
اسف على التاخير لظروف ما
بعد ما بدات اني ازل وا.نيك كل كلبة لوحدها قررت اخليهم كلبتين مع بعض وبدأت بالبنت الكبيرة بسنت وامها وكذا تجربة تانية دلوقتي جاء وقت الاختين كلبتين مع بعض بعد نهاية اليوم وانا نايم مع ياسمين وايلين قررت اجيب بسنت مع ياسمين واول ما صحيت اتصلت على بسنت وقولتلها تيجي ليا بعد نص ساعة تكون قدامي في اوضتي ملط وصحيت ايلين بقلم على وشها وقولتها تروح وتيجي ليا بكره وخايتها تسيب مفتاح الباب تحت الدواسة الي قدام البيت وفعلا خرجت وانا صحيت ياسيمن في نفس الوقت وقولتلها ان ليها مفاجأة حلوة عندي وسخنتها واخدتها على زو.بري على السرير وبعد تلت ساعه من صحيان ياسمين لاقيت بسنت واقفة قدامي ملط وبتضحك بشر.مطة وبتقول لياسمين انتي كمان كلبة عند سيدي ردت بسنت وقالت كلبة كلبتي ماتفتحش بوقها بسنت كلبة مين انا كلبة سيدنا يا و.سخة ضحت بسنت وقالت اخبار ايلين ايه يا متنا.كة ضحكت انا وقولت لياسمين بسنت شافت كل الي حصل بينك وبين ايلين تحت جز.متي ودي أختك يعني ستر عليكي ياسمين تقصد ان ايلين كلبة لبسنت بسنت بضحكة شر.مطة ايو ايلين كلبة جزمتي. انا ودلوقتي دورك يا ياسمين تكوني كلبة لبسنت الي هي كلبتي وزعقت في ياسمين بعنف تعالي بوسي رجل ستك يا علقة ياسمين بسرعة جريت تبوس رجلينا بسنت وتقول طعم رجلك حلو يا بسنت بصيت لبسنت وتفيت عليها قالتلي شكرا يا سيدي كل ده وبسنت قاعدة تنطط على زو.بري بسنت بشر.مطة شكرا ليك يا سيدي انك تفيت على وشي زقيتها بعيد عني وقمت ماسك ياسمين من شعرها وشددها ورايا وبسنت بتقولي هتسبني كده يا سيدي ها.يجة سحبتلها شخر.رة بتقولي حاجة يا كو.سمك يا بنت العر.ص وشديت ياسمين جامد وكتفت ايدها ورا ظهرها ورابط حبل على بزا.زها وعلقتها في السقف الي كنت جهزته عشان استخدمه وقت مااحب وبقت متعلقة كانها قاعدة على كرسي ورجليها مفتوحة بحيث يكون سهل انيكها بطي.زها او كو.سها وانا واقف ووبص على بسنت لاقيتها بتلعب في كو.سها وهي ها.يجة روحت لاطشها قلمين وقايل بتعملي ايه يا بنت المتنا.كة تفيت على وشها وكتفتها زي ياسمين بس خالتها توطي وتخلي راسها قدام زو.بري وهي واقفة ورجعت وراها ربطت شعرها بحبل وربطت في الطرف التاني قطعة معدن شبه حرف (ل) بيكون الجزء القصير رأسه عريضة ودخلتها في طي.زها انها لا تعرف ترجع راسها لورا ولا تشد راسها لقدام وفتحت رجليها بعصاية وقعدت اضرب في طي.ز بسنت والعب في كو.سها واكهرب بز.ازها وهي صرخت ابوس جزمتك يا سيدي عشر.ني وا.فشخني انا شرمو.طتك بنت الحر.اااام المتنا.كة الو.سخة وهنا ضحتك ياسمين وبتقول لبسنت عارفة نفسك يا مو.مس مسكت كرباج متعدد ونازلتلبنك في الكلبتين وهما بيصرخوا كنت بضربهم في بز.ازهم واخر.ام اطيا.زهم واكسا.سهم وركبت لياسمين طوق كلاب في رقابتها وخليت السلسلة تعدي من بين ايدي بسنت وظهرها ورحت حاشر وش بسنت في كو.س أختها وجيت من وراها راشقت زو.بري في كو.سها وهي حسيت اني بغتصا.بها وقعدت انيكها زهي تصرخ كمان عشر.ني از.ني بيا وخلينا اعض كو.س المتنا.كة المتعلقة ومع كل حركة لز.بري في كو.س بسنت كنت بشد السلسلة الرابطها في رقبة ياسيمن واسحبها لتحت واقولها ايه رأيك في اختك يا بنت الجزمة تفولي شرمو.طة بنت قحباا.اأااااة رميت بسنت على الارض ورحت لياسمين المتعلقة في السقف وكهربت كو.سها وهي تعيط وتصرخ وحشتني يا سيدي عايزك تطهرني بز.زبك روحت راشق زو.بري في كو.سها وابو.سها من حلما.تها وايدي شغالة بعا.بيص في خر.مها والبت تصوت وتقولي ايو كمان كملي يا سيدي عايزك تحمل.ني عايزة ا.حمل منك تحملي مني يا بنت المرة القا.رحة يا لبو.ة فضلت ربع ساعة فشخ في ياسمين لحد ما نطرت جوا كو.سها وهي تقول وحشني لبنك
بعد ما عشرت ياسمين مسكت بسنت من راسها وحشرت بوقها في كو.س أختها عشان لو لبن وقع من كو.س ياسمين بسنت تشربه وبعدين روحت جاي ورا ياسمين وراشق زو.بري في خر.م طي.زها مرة واحدة بسرعة والبت صوتت وبتقول ايو ياسيدي زو.برك وحش طي.زي المتنا.كة نيي.كني ني.ك الط.يز الو.سخة روحت مزود سرعة الني.يك وكمان بقيت بضربها جااامد بعنف واقولها كو.سمك يا بنت القح.بة طي.زك علق.ة يا لبو.ة وفضلت اني.كها وايدي شغالة ضرب ولسع على بزا.زها وطي.زها بالتبادل واشخر.لها واقول كسمينك يابنت الز.انية ياقار.حة بنت شر.موطة بنت عر.ص با.يع شر.فك ياسمين شر.في تحت امرك وامر زو.برك لا ده تحت تراب جزمة سيدي ولما قربت اجيب سحبت بسنت وخليت بوقها قريب واول ما نطرت جوا طي.ز ياسمين سحبت زو.بري ورشقت بوق بسنت في* خرم طي.ز ياسمين وهي شربت كل اللبن الي نازل من طي.ز أختها شوية لما اخدت نفسي من ساعة الا تلت ني.ك متواصل بسنت حست برأس زو.بري على شفايف كو.سها وهي قبل ما تفكر رشقت زو.بري في كو.سهاوهي تقول ايو حبيبي وسيدي بيلعب بشر.في* ني.ك كو.س خدامتك كلبتك بنت القح.بة وياسمين تضحك ايو عارفة نفسك يا بنت المرة المعر.صة وبسنت ايو عارفة نفسي زي ما اعرفك يا كو.سمك يا منيو.كة وجبت صاعق كهربي وبدأ اكهرب بسنت في خر.مها مرة وياسمين في بزا.زها مرة بعد ما لفتها نحيتنا وبعد شوية فكيت الحبل الي رابط ياسمين وهي ارتزعت على الارض ومسكت كو.س بسنت وفضلت اني.ك فيها واقولها يا كو.سمك يا بنت الو.سخة كو.سك جاااااامد يا بنت الحرااا.اام يا شر.مو.طة وبسنت ايو انا شر.موطتك النج.سة بنت الزا.ية طهر.ني بزو.برك اهتك عر.ضي انا حمام زو.برك وقعدت اني.كها نص. ساعة واول ما اقربت اجيب زعقت في ياسمين الي وصلت ليا بصعوبة ولو ما نطرت في كو.س بسنت سحبت زو.بري وخليت بوق ياسمين يشرب الي يوقع من كو.س اختها* فكيت رجل بسنت ورجل ياسمين وجبت مخدة عالية وحطيتها عل الارض نيمت ياسمين على المخدة وخليت بسنت تنام بكو.سها على وش ياسمين وقمت انا مف.نس طي.ز بسنت وسحبت القطعة المعدن من طي.زها وقبل ما تفكر في الوجع لاقتني راشق زو.بري في طي.زها وهي تصوت وتقولي مش قادرة زو.برك فا.شخ طي.زي ريحني يا سيدي عايزاك تهتك طي.زي من الني.ك ا.حااااا يا عل.قة وشديت شعرها وايدي شغالة ضرب ولسع على بز.ازها كو.سمك يا بنت الو.سخة ا.شتمي ا.مك يا حمام زو.بري ايو ا.مي كلبتك الزا.ليلة الو.سخة بنت حرا.م شر.فها ر.خيص وفضلنا كدا لحد ماحدفت في طي.زها وجبت ياسمين من تحت اختها ودفست راسها في طي.ز بسنت* لحد ما شربت كل اللبن الي نزل في طي.ز بسنت سبتهم وقعدت اتفرج عليهم بعد ما خلصت منهم فكيتهم وخلتهم يمصو.ا زو.بري ويبوسوا بعض قدامي لحد ما فضيت على وشهم بس من غير شتيم.ة وبعد شوية قولتلهم قوموا ار.قصو ليا شوية وسيحوا على بعض بدلع وفعلا بداوا حفلة ر.قص شرقي وغربي وهما م.لط وبداءوا يبوسوا بعض ونزلت ياسمين تم.ص حلما.ت بسنت وتلعب في كو.سها وبسنت بدلت مع ياسمين وبدأت كل واحدة تم.ص حلم.ات اختها وبايدها تلعب في كو.س اختها لحد ما ساحوا على الاخر وقررات اني.كهم تاني بس بدلع ونمنا من التعب والمتعة.
الجزء الجاي مفاجأة.
اسمي احمد من المنصورة بلد الموزز قصير شوية طولي 191 وزني 100 كيلو جسمي متناسق لاني بلعب رياضة مش منتظمة بس مكثفة.
محاسب في فرع شركة كبيرة على مستوى مصر وممكن اقول على المستوى العربي. كنت بلعب كونغ فو وانا صغير بس وقفت بسب وقعة غلط في ماتش كورة القصة دي سلسلة متتالية من الاجزاء اتمنى تعجبكم ونكمل مع بعض.
احداث القصة:-
الجزءالاول:-
اسمي احمدموظف مشرف قسم ال VIP في فرع فندق الرمادة بالمنصورة ( فندق الجامعة) كلنا عارفينه المهم كان لينا واحدة جارتنا كنت بسمع عنها حكايات كتيرة عن جمالها وسخونتها وانها سابت المدينة وسافرت القاهرة وانها بثت ممثلة مشهورة وليها اسمها الكبير وان محدش يقدر يجيب سيرتها بسوء كنت معحب بيها كممثلة بس ماكنتش متأكد انها الي الناس بيحكوا عنها وكان نفسي فيها او في واحدة شبها المهم بسبب اتقاني ل3 لغات كنت مرشح اروح فرع الفندق في شرم وكنت فرحان بالترشيح ده وخصوصا ان المنافس ليا كان عنده لغتين بس وكان صلب التعامل المهم كان في إفتتاح لفرع جديد لشركة دور عرض سينما وعرض فيلم جديد حصري لاهل المنصورة بسبب إفتتاح الفرع ده في نفس الوقت كان زميلي مشرف القسم الفترة الصباحية ومشرف فترة المساء في أجازة لمدة 3 أيام وكان مفروض عليا اني أمسك الأشرف ال3 أيام لوحدي ده امر طبيعي وسهل عليا لان في الوقت ده ماكنش فيه اي حجز مهم في القسم بتاعي وكان ليا اوضة خاصة في الفندق في القسم ال VIPعشان اكون قريب من العملاء في سهرة اول يوم عرفت اننا عند حاجز مهم في القسم عندنا وكمان الفندق مكلف بتوفير حماية للضيفة القادمة وطبعآ من غير تعب عرفت أنها ممثلة شهيرة لاني هكون المشرف على فترة اقامتها في الفندق بشكل مباشر وعرفت انها هتكون موجودة لمدة يوم واحد جاية تحضر حفل إفتتاح فيلم في فرع من فروع لمجموعة دور عرض كبير المهم رتبنا الجناح الي هتنزل فيه وكان من اجنحة عالية الخصوصية لانها مبطنة من جوا بعازل صوت يمنع خروج أو دخول الاصوات وطبعآ عازل حراري للحافظ على درجة الحرارة الي بيفضلها النزيل المهم نمت كويس قبل ما تيجي وكنت اول المستقبلين لها في الفندق ورحبت بيها وقعدت معاها في هول الفندق لحد ما يتزبط التكيف وقدملها الفندق عصير كوكتيل حمضيات ووسط الكلام سالتها كنوع من تلطيف الجو وكسر الروتين قولتلها انه فيها من صفات فتاة خيالي واني نفسي في بنت بنفس موصفات جسمها ضحكت وقالت اني جرئ قولت لا انا صريح مش جرئ صريح بصراحة توصل للوقاحة ضحكت بس بان اني كنت متضايق اعتزرت وقولتها خصل خير وقمت قايل نكة سافلة عرفت هي وقتها اني نسيت الموقف وقالت اني فعلا وقح ضحكت ووصلتها للجناح واديتها رقمي الخاص عشان لو حابة اي مساعدة اكون معاها دخلت هي نامت وكنت محضر جاردات ليها بالليل عشان حفلة إفتتاح الفيلم وصلتها دار العرض ووقت بداية الفيلم قولت اني هنام شوية بعد نهاية الفيلم رجعنا وفي الطريق بقولها اتمنى تكون الاقامة هنا مناسبة بعيد عن الضوضاء والشهرة قالت انها مرتاحة هنا قولتها وايه رايك تمدي الاقامة هنا يوم كمان تريحي نفسك بعيد عن إزعاج الشهرة لمعت عنيها و رديت موافقة يوم كمان ارتاخ فيه وصلنا الفندق وعرفت الريسبشيان ان اقامتها هتتمد يوم كمان وطبعا الفندق فرح باليوم ده عشان اليوم فيه بمبلغ محترم جدا سالتها ان كانت تقبل عزومة العشاء معايا وفقت وكانت العزومة على ستيك واجيو وشوربة وطاجن خضار اما انا طلبت أروس سنجاري وشوربة بلح البحر ورز صيدية بعد العشا وصلتها للجناح وسبتها ومشيت روحت اخدت شاور وبعد ساعة تليفوني بيرن ورقمها بيظهرلي ايو يا فنانة اي خدمة قالت انها تعبانة شوية حاسة بدوخة ومش عارفة تنام قولتلها جايلك وهجيب ليه دواء روحت خبطت عليها وهي فاتحة بلانجيري سكسي وروب شفاف بسألها حاسة بأيه قالت انها مش حاسة بحاجة ساعتها اتأكدت ان الدواء الي في الشوربة اشتغال مع دواء الطاجن نسيت اقول اني حطيت ليها نوع من الع¤. ياجرا حريمي في الشوربة ومخدر خفيف في الطاجن بحيث انها تكون حاسة باللي حاوليها بس تكون مقاوتها قليلة ونفس الوقت الع¤ي اجرا تزود شهوتها وفعلا كانت دي حالتها دخلت الجناح وقفلت الباب ورايا كويس بتقولي بتقفال الباب ليه قولتلها عشان تاخدي الدوء بهدوء يا لبو. ة ولطشتها بالقلم وقعتها على الأرض وطيت مسكت شعرها جامد وبعنف شديتها منه اجرجرها ورايا لحد اوضة النوم وقفلت باب الاوضة وقلم تاني ورميتها على السرير وهي مع كل قلم تصوت وتصرخ وتشتتم وتهددني بالدمار وضياع مستقبلي وحاولت تهرب مني خرجت من شورت البرمودا الي لابسه كرفتتين وشديتها ورميتها على السرير وربط ايديها في طرفين راس السرير كانت بتحاول المقاومة وخربشتني في صدري بايدها الشمال وانا بربط ايدها اليمين رجعت ضربتها قلمين وهي صوتت اااااااااااااااه وعيطت وسحبتلها شخرة من تحت السرة وربطت ايدها الشمال وقطعت ليها الروب واللانجيري مع بعض وبان لي بزازها الي قد الشمام وده حجم فوق الوسط واصغر من الكبير وبحب الحجم ده جدآ وقرصتها من حلمتها الي وقفين هايجين نار وهي صرخت صرخة تجمع المتعة والوجع ونزلت ببؤقي وسناني ارضع بزازها وحلماتها واعضهم وهي تصوت اااااااه ونزلت بلساني الحس جسمها من بين بزازها لحد سرتها ولعبت فيها بلساني شوية وهي بدأت تسيح وبعدين كملت قطع الحتة الصغيرة الي ماتقطعتش من اللانجيري واول ما شوفت كو. سها لاقيته غرقان مايه بقولها انتي هايحة على الاخر ردت عليا انها هتدمرني لو لمستها ردي كان قلم بظهر ايدي على كو. سها وبعده بعبوص بصوبعين وهي رديت بصرخة جامدة اااااااااااه وشهقة عنيفة قومت وقلعت هدومي وبقيت ملط بتقولي انت عاوز إيه بقولها هحسبك على خربشتك ليا يا علقة بتقولي زوبرك صغير قلتلها بجد قالت ايوا بجد قولتها ده طبيعي مش صناعي بالعمليات التجربة خير دليل يا كو. سمك يا وووسخة ضحكت باستخفاف و ضحت باستهتار ورحت على دولاب جناحها وخرجت منه شنطة صغيرة شبه شنطة الدكتور وفتحتها قدمها وخاليتها تشوف محتوايات الشنطة الي هي مشابك خشبية ومشابك معدنية وسلاسل مفاتيح معدنية رفيعة وحبلين واحد بلاستيك والتاني معدن خفيف وكورة صغيرة مربوطة بحزام جلد صغير ومجموعة متنوعة من البلوجات والازبار الصناعية البلاستيكية وخرزانة وكرباج متعدد الاحبال وكرباج حبل واحد واصابع هزازة وكمان جهاز هزاز زي الافلام و3 اطوق زي اطوق الكلاب وصاعق ناموس ودبان كهربي وكمان صاعق شبه مسدس البوتجاز ببص في عنيها لاقيتها بتصوت وتصرخ بس من غير صوت وبعد شوية سمعت صوتها خارج بالعافية بتقولي ابوس جزمتك بلاش دول اعمل الي تحبه انا تحت امرك لا تحت جزمتك بلاش دول ماردتيش غير اني حطيت الكورة ام حزام صغير في بؤقها وربطت الحزام حولين راسها وسمعتها صوت الصاعق المسدس وصوت الخرزانة وببص على كو. سها لاقيته مش ملاحق على مايتها ولاقتها بتحرك راسها بتحاول تتكلم فكيت الحزام والكورة قالت انها عايزة تعما حمام قولتلها تمسك نفسها شوية وربطت رجليها مع بعض وحطيت عصاية بينهما من عند روكبها وفكيت ايدها اليمين وربطها برجليها اليمين و الشمال مع الشمال بطريقة تخليها غصب عنها تاخد وضع الكلبة وتمشي على ايدها ورجليها ولبستها طوق الكلب بالسلسة وسحبتها على الحمام زي الكلبة وفتحت الحمام ليها ودخلتها وقولتها هتعملي ماية ولا حاجة تاتي قالت مايه قولتلها اعملي على الارض على نفسك وعلى الأرض قدامي اعترضت في الاول بس قلم واحد كان كافي تسمع الكلام وفعلا عملت على نفسها قدامي قولتليها تعالي انظفك وغسلتلها كو. سها واتمعدت العب في زنبورها عشان اهيجها اكتر وانا بغسلها طيزها عجبتني سلتها ان كانت اتنا. كت في طييز. ها قبل كده قالت آخر مرة من 5 سنين روحت فاكك راس الشطاف وفاتحه جوا خرم طييز. ها عشان انظفها وهي صرخت لان ظغط الماية كان جامد ومفاجئ كررت الموضوع لحد ما بقت المايه الخرجة نفس المايه الداخلة سحبتها وخرجنا نتمشى في الجناح وهي عمالة تهدد فيا وكل لما تتكلم اهيج اكتر لحد ما قولتلها بوسي رجلي رفضت فدوست على رسها رجلي وشديت الطوق الي على رقبتها لفوق كاني باخنقها بتقول حاضر خاضر هبوس نزلت تبوس رجلي بقرف وعياط وقالت كده كفاية قولتها لا لسه كمالي لحد ما اقولك كفاية فضلت تبوس رجلي بقرف وعياط وبعد شوية اتعودت قولتها كملي فضلت تبوس لحد ما اتحول القرف والعياط والتعود لبوس بشهوة وشبق ومتعة قالت انت سيدي وانا شر. مو. طتك المطيعة ركبت فوق ظهرها كانها حمارة وقولت ليها تلف في الجناح شوية وتنهق وفعلاً نفذت وانا بالخرزانة على فخداها وبقولها اناي مو. مس معر. صة ينت مرة وسخة قولتها على السرير يا علقة راحت على السرير بسرعة كتفتها ونزلت الحس كو. سها بعنف وشهوة وهي تقول تلحسلس يا سيدي ومولاي مص ك.و. سي وبدات افرص حلماتها بعنف وتصرخ اااااااااااه اااااااااااه مش قادرة كمل يا دكري يا فاشخني سحبت عشرة مشابك 8 خشب و2 معدن وثبت كل خمسة على بز والمشبك المعدن بيكون عاى الحلمة وال4 التانيين على شكل مربع حولين الحلمة وكنت رابط كب خمسة بحبل بشكل معقد وكملت 3 معدن على شفرات كو. سها وهي تصوت اااااااه اااااااااااه وتصرخ انا كلبتك النجسة العلقة الزبالة خدماتك وحمام زوبرك وركبت الكرة بالحزام وجبت الخرزانة زضربتها على بزازها وحلمتها لحد ما عيطت وكملت على كو. سها الي كان سايب خالص سالتها بتحبي تتزلي شوارت براسها بمعنى ايو حسيت انها حاية تتكلم قالت ابوس رجلك وجزمتك ني. كني ني. ك كو. سي يا سيدي رفعت رجلي فوق وشها قاعدة تبوس وتشتم نفسها شخرتلها شخرة جامدة قولتلها مصي فضلت تمص زوبري لحد ما فضيت في بؤقها وجبت بسرعه عشان كنت قاعد أكتر من غير ني. ك قولتلها تكمل مص وفضل زوبري شادد بسب كمية الفسفور الي متعشي بيها ونزلت على كو. سها مص ولحس لحد ما صرخت ني. كي ني. ك كو. سمي المتنا. كة وهنا شمعته لها مرة واحدة خليتها تصوت اااااااااااه وتشهق وتقول كمال يا سيدي يا هاتك عرضي رديت عليها هفشخ كو. سمك يا نو. مس يا بنت الزا. نية وفضلت ان. يك في كو. سها وهي تقول انا قحبتك المعر. صة واشتمها فضلنا كده تلت ساعة لحد ماقربت احيب قالت سبيهم جوا ابوسك جوايا جبتهم جواها وفكيتها ونمت على ظهري وهي فوقي قولتلها دور طييي. زك قعدت تحاول لحد ما زوبري دخل خرمها وهي صوتت اااااااااااااااه خر. مي ضايق قولتلها اثبتي لحد ما تتعودي يا منيو. كة قالت حاضر يا فاشخ شرفي وقمت شادد مشابك كو. سها مرة واحدة صوتت اااااااااااااااه اااااااااااهاااااااااااه وعيطت وبعد شوية قولتلها كملي يا بنت العر. ص بدات تن. يك طييي. زها واحدة واحدة وانا بضرب بزازها وحلمتها تقولي توف على وشي واتفو عليها ولفت تبوس رجلي وانا بن. يك واضرب طي. زها واقول طي. ز مرة قارحة بنت حرام وهي تهيج وتزود الني. ك في طي. يزها كملنا على كده نص ساعة وجبت جوا طي. يزها وهي اترميت تحت رجلي عل السرير من التعب وجبت بلوج صغير وقفلت طييي. يزها بيه عشان مافيش حاجه تنزل وقولتلها نظفي باقي لبني كملت مص عشرة دقايق ونزلت اني.. ك بزازه.. ا لحد ما فضيت عاى وشها وسبتها نامت ورحت اوضتي طلعت لابي وشوفت كل الي اتسجل من الكاميرات اللاسلكية المتثبتة في جناحها وصورت كل حاجة حتى البيبيه الي في الحمام اه ركبت كاميرات وقت ما قولت اني هنام اثناء حفلة عرض الفيلم اخدت كام صورة من الفيديو وبعتهم على واتسها وبعت ليها الفيلم كامل على فلاشة والفطار داخل ليها الصبح.
لو عجبكم الجزء الاول ادعموني بتعليقات انزل باقي الاجزاء
الجزء الثاني ( اليوم التاني أو الليلة التانية) كل واحد يقول زي ما يحب:-
صحيت الفنانة تاني يوم الصبح وباين عليها الزعل بس في نفس الوقت شوفت أنها متلخبطة بين الزعل والمتعة الي حصلت عليها دخلت تأخد شاور خبطت عليها الروم سيرفيس واخدت منها الفطار ولاحظت الظرف الي تحت طبق العيش اخدته وفتحته شافت الصور ولطمت وشها وبعدين بطلع الفلاشة ورسالة كتبت لها فيها تستنى تلفوني وهي عر. يانة بتتفرج على الفيلم بداية الفيلم رسالة اسمعي الكلام لو خايفة على سمعتك اتفاجأت بالفيديو وقعدت تعيط وبعد ربع ساعة اتصلت عليها وقولتلها تلبس هاخدها في فسحة وهي متناكرة ولابسة فعلا اخدتها وفسحتها دخلنا الجامعة وروحنا دار ابن لقمان وفطرنا وهي مش طايقة حتى برافاني المهم وقفت تاكسي وروحنا شقتي هي على اطراف المنصورة وكانت في عمارة شبه خاوية الدور الي ساكن فيه والدورين الي فوقي والدور الي تحتي مافيش غير شقة تانية الي فيها طالبات كلية يعني لو ايه حصل اخرهم يقفلوا على نفسهم دخلنا شقتي وأول ما دخلنا قفلت الباب ولفت وشها ليا بعنف وضربتها قلم سالتنب انت عايز رديت بقلم تاني بظهر ايدي وشورت ليها بمعنى تسكت سكتت وعيطت قولتلها انزلي على إيدك ورجلك كلبة وتيجي ورايا وانتي بتهوهوي ضحكت بسخرية وقالت انت بتحلم قولتلها شكلك نسيتي الفيديو قالت ان محدش هيصدق قولتلها ولا حتى بناتك ممكن في ثانية ابعتلهم الفيلم وهم يحكموا اتهزت في نفسها وقالت تأخد كام قولت لها شوفي سمعتك وسمعة بناتك بكام قالت مليون قولتلها قليل وصل عرضها 5 مليون قولتها طظ فيكي وفي فلوسك الي يهمني انتي وجسمك قالت ان الموت أهون رديت ده اكيد بس الفضيحة فكري بس لو وفقتي يبقى بمزاجك وبدلع وسبتها ومشيت وسبتلها المفتاح ودخلت اجري على الرجليها ولاقيتها جاية بعد شوية قالت انها موافقة بس برومانسية مش سادية وعينها فضحت الي جواها انها عايزة تاني ضحكت وقولتلها تيجي ليا على ايدها ورجليها وتهوهو رفضت كملت جري من غير رد قالت لاقيت بعد شوية صوت تقليد كلبة وجات تحت رجلي وقولتلها ادخلي البسي طقم الخدامة التنكري دخلت وجات كانها بتنظف وقولتلها تعالي يا خدامة نظفي رجل سيدك عملت انها بتظف بالريشة الي معاها ونزلت باست رجلي كتير ومديت ايدها تطلع زو.. بري وقالت انا خدامتك الشر.. مو طة بنت العر.. ص تحت امرك يا سيدي تفيت في وشها وضربتها بالقلم قالتلي تشكر يا دكري شغلتلها الي حصل بينا امبارح زعلت شوية في الاول وبعد كده لما شافت المتعة الي حصلت عليها قالت دي فعلا حقيقتها وبدوت تهيج وتزود بوس ولحس لرجلي وتلعب في زو.. وبرو ي اكتر شيدتها من شعرها وجرجرتها على الاوضة قولتلها بصي يا كو.. سمك يا بنت الو.. سخة انتي هتكملي معايا اليوم يا عل.. قة قالت ان ده شرف ليها وربطها في جلادة على شكل حرف X وقطعت هدو.. مها وهي تقول تحت أمرك يا دكري يا نا.. يك شرفي بز.. وبرك وجبت الكرباج المتعدد وبدأت اضربها بيه كل ضرب تقولي شكرا اضرب كمان شرم.. طني طلع ما. يتان اهلي ومسكت الصاعق الي على شكل مسدس الفرن ودخلت راسه في خرم طي.. يزها وقمت لاسعها بيه هو كهربته خفيفة 36 فولت بس مع كمية الاعصاب الي في المكان خلها تصوت ااهااهااااه اااااه اااااه ولايقت ماية كو. سها نازلة على رجليها جبت روحت خليت الصاعقة التانية في زن. بو. رها هي صوتت اااااااااااااااه اااااااااااه اكتر من الكرباج وصاعقة خورمها انا قح. بتك كلبة زو. برك هاتك عرضي وز.. اني بلحمي الرخيص يا سيدي وسيد اهلي فكتها لفت ليا وهجمت عليت ونزلت مص في زو. بري شديتها من شعرها وضربتها بالقلم ورميتها بعيد تقولي ابوس رجلك خاليني امصه ابوس جزمتك بصيت على جزمتي جريت باستها وجابتها وبتقولي اضربها بجزمتي على راسها ووشها وهي تشكرني سمحت لها تمص زو. بري بس بهدواء نفذت وهي بتمص لطشتها شلوط في كو. سمها وهي هاجت اكتر واقولها انها او. سخ شخصية لاقيها بتلعب في كو... سها جبت قومت شلتها بوضع 69 وهي فوقي ولقيتها بتمص بشهراهة وشهوة اكتر وبتقولي اضربني افش. خني أغتصا.. بني بعدتها عني وخنقتها من رقبتها وقعدت العب في كو.. سها وخر. مها وهي تهيج اكتر ونزلتها تمص تاني فضلت تمص وانا اخنقها. بزو.. وبري في زورها واطلعه غرقان من ريقها وفضلت تمص فيها لحد ما قربت اجيب بدات حرك. زو. بري في بؤقها بسرعة هي عرفت اني هجيب مسكت وسطني عشان تثبتني وقالت انها حمام لبن زو. بري وفعلا فضيت في بؤقها بعد تلت ساعة مص ومسكتها وكتفتها في السرير جاامد وجبت الكرباج وقعدت اضربها بيها على بز. از. ها وكو. سها وهي تصوت وتقولي افشخ شرف عا. هرتك المو. مس وجبت صوباع هزاز وثبته على زنبورها بمشبك حديد وهي بدات تصوت ااه ااه اااااااااااه اااااااااااه اااااااااااه ارحمني ارحم خدامتك بنت القح. بة ارحم حمام لبنك انا علقتك رديت اسكتي يا كو. سمك يا بنت العلق وجبت زو.. بر صناعي اصغر من زو. بري وحشرته في طي... زها واقولها يا شر. مو. طة يا متنا. كة عاجبك الوضع رديت ايو سيدي يا دكري جبت 24 مشبك خشب بتوعوا الغسيل ووزعتهم من اول اكتفها لحد كو.. سمها وطبعا المشابك عديت على بزا... زها وحلم... تها وهي تصوت ااه اااااااااااه اااااااااااه وتقول انا بنت مرة عل.. قة معر... صة كو. سمي حطيت ايدي عند كو... سها لاقيت السرير غرقان وعلى الاخر عرفت انها خلاص ساحت فكيت المشبك وشيلت الصوباع الهزاز وتفيت على وشها وقمت واقف واديس على كو... سها برجلي وهي تصوت ااه اااااااااااه اااااااااااه ارحمني وني. كني وفعلا نزلت وشمطلها زو. بري في كو. سها وفضلت اني... كها والطشها بالاقلام على وشها واتوف عليها واقولها انتي مرة مني. وكة بنت قر.حة تقولي ايو اشتمني كمان اشتم كو. سمي وكو. سم اهلي خدامينك يا سيدي انا قحب. تك الزليلة حمام لبنك الدافي فضلت ان. يكها واشتمها وهي تقول اااااااااااه اوووووف احححححح اااااااااااه اوووووف احححححح ةانا اهيج كل ما اسمع صوتها ولبو.نتها لحد ما حسيت اني هعمل حمام بجد سبتها ورحت الحمام ورجعت نمت جنبها معرفش كل واحد فينا جاب كام مرة وبعد خمس دقايق طلعت الزو. بر الصناعي من خر. مها وشديتها مرة واحدة وهي شهقت وقالت كمل في شرفي فكتها وخلتها تاخد وضع الدوجي وشمطهلها في خرم طي.... زها واقولها انها بنت مرة متنا. كة تقولي ايو اشتمني كمان اشتم انا عا. هرتك الزا... نية ايو يا سيدي ني. كني فضلت اني. كها وهي تقول اااااااااااه اوووووف احححححح انا لبو. تك يا اسدي يا دكري كمل فشخك ليا اااااااااااه اوووووف احححححح يا بنت العلق يا وس. سخة تقولي ايو ياوسيدي انا كده اااااااااااه اوووووف احححححح قعدت اني.... كها لحد ما جبت جوا خرمها بدل المرة تقريبآ 5 او 6 مرات لحد ما قولتها ترجع تمص تاني رجعت مصت بلبونة وشرمطة كبيرة هيجتني على بز.. ا.. زها ورحت نا. يكها في بز..ا..ها واشتمها لحد ما جبت على وشها وبز.... ازها وهي كملت مص عشان تنظف الي جوا زو...... بري ونمنا مع بعض ما صحناش غير على تليفون من الفندق بيطمن علينا وببص عرفت ان الساعة بقت 9 بالليل واحنا في شقتي من الساعة 12 قمنا اخدنا دوش جامد مصتلي تحت الدوش وكنت. برضع بز.. ازها واحنا تحت الدوش شديت الحبل الي رابط المشابك مع بعض وهي صوتت اااااااااااااااه اااااااااااه اااااااااااه وحضنتني جاااامد واتعشينا وصلنا الفندق عرفت ان قرار تعيني في فرع شرم اتوقع واتبعت للفرعنا نسخة القرار وان التنفيذ من اول الاسبوع الجديد وكنت عرفت منها انها رايحة شرم بعد اسبوعين عرفتها بنقلي على الوتس واتفقنا نتقابل هناك .
تشجيع عشان اكمل الباقي .
الجزء الثالث يوم التعارف في شرم
بعد شهر اتقبلنا في شرم وكان معاها بناتها الاتنين كانوا قمرات واحدة بملامح امها والتانية واخدة ملامح ابوها ملامحها أوروبية شوية عرفتني ببناتها وعرفتهما اني كنت المسؤال عن اقامتها في المنصورة البنات سلموا عليا بحرارة وقالوا انها اتكلمت عني كتير* وانهم فرحوا بالمقابلة البنت الكبيرة عندها 21 سنة شبه امها في الشكل بس امكانيات جسمها اعلى من امها الصغيرة عندها 17 سنة نفس جسم امها بس ملامح فاتحة قريبة للاوروبية كانت ورديتي صباحية يعني عندي مدة طويلة كان شغلي 6 ساعات المهم بعد ما اتعرفنا على بعض كنت سهران في كافيه الفندق ولاقيت البنتين نازلين سالتهم ان كانوا عايزين مساعدة قالوا انهم هيتمشوا شوية وانهم عايزيني اتمشى معاهم طبعا وافقت وخرجت اتمشى معاهم كانوا لابسين هوت شورت وباديهات خرجنا واتمشين وعزمتهم على العشا واتمشينا ولعبن شوية ورجعنا ننام تاني يوم لاقيت البنت الكبيرة جاية بتقولي انها عايزة تتفسح بعيد عن الاماكن المعتادة وكمان عايزة لانش تتفسح بيه لوحدها واكدت ليا ان مامتها موافقة ركبنا لانش واتحركنا بيه وكنت اتعلمت قيادة اللانشات ولاقتها دخلت تغير هدومهما وخرجت بمايوه قطعتين خفاف جدا قولتلها انها مثيرة وشقية وجسمها فتاك قالت لم نفسك وضحكت قولتها حاضر هلم نفسي يا فا... جرة ضحكت بتقولي انت قليل الادب وجات نامت قدامي على مقدمة اللانش جه وقت الغداء رجعنا نتغداء وقولتلها اني. هتغدى في بيتي في الجبل هو مش بيت بالمعنى اوضة وصالة صغيرين والصالة نظام امريكاني المطبخ داخل في الصالة علة شكل بار وحمام قالن انها جاية معايا رفضت بس هي فضلت تزن عليا وفقت كان في الوقت ده ورديتي انتهت رحنا بيتي وقعدنا جهزت اكل لينا كنا اتصاحبنا جامد على اللانش واخدنا على بعض سالتها بتعرفي ترقصي قالت اكيد وكمان بترقص انواع كتير في الرقص في العالم شرقي وخليجي حتى رقص الستربير او رقص التعري ضحكت وقولت لها اتفقنا ترقص ليا شرقي ستربير ضحكت وردت انت بجد سافل ضحكت وقولت بس انتي موافقة ردت بخبث موافقة بس اقعد بادبي ضحكت وقلت موافق وفعلا راقصت ليا وبدات تقلع كل حاجه لحد ما بقت ملط قدامي قمت رقصت معاها وبدات المس جسمها وقلعت انا كمان واخدتها في حضني وقولتلها اني شخص سادي بحب الجنس العنيف اكون مسيطر فيها ولساني طويل واني عايز اركب شرفها ضحكت وقولت اني بهزر رديت بعصبية اني بتكلم جد وهي تقولي ايه رايها رفضت وزعقت وراحت لامها حكت الي حصل بتتصل عليا عشان افهما الي حصل قولتلها هاتي بنتك وتعالي قالت ليها قولتلها لما تيجي هتعرفي وصلوا عندي وقولتلها اني عايز ان... يك بنتها هي عصبت وادايقت ووسط كلامهم شغلت فيديو بنتها بترقصلي وهي ملط اتصدموا وقعدوا ساكتين قولتلها ايه موافقين وافقوا وقعدوا قولتلها عر. ي بنتك ليا وانتي كمان ملطي نفسك يا شر.. مو. طة قالت ان ده صعب عليها ومش هتقدر ضربت كل واحدة قلمين عيطت ونزلت تبوس رجلي قدام بنتها والبنت اتصدمت وبعد شوية بدات تهيج وقلعت ملط وبنتها لسه مصدومة وشديتها من شعرها وتفيت في وشها وقولتلها عري بنتك وفعلا قلعت بنتها شديت البنت نزلتها قدام زو. بر.. ي وقولتلها مصي يا بنت المومس من صدمت البنت معرفتش تعمل حاجه قلمين على وشها البنت نفذت وبدأت تمص لاقيت الفنانة كلبتي بتقول انها هتستأذن شخط فيها وقولتلها انها تفضل تشوف الي هيحصل قالت انه صعب عليها وانها مش قادرة بصتلها وقولتها بعصبية استني وشوفي الي هيصحل وكمان روحي الاوضة خرجي الشنطة بالمفتاح من الدولاب دخلت الاوضة وخرجت الشنطة وفتحتها وجهزتها على التربيزة ورجعت لاقت بنتها مندمجة في المص وهايجة اوي سالتها ايه رأيك في* بنت المو... مس يا شرمو.... طة غمضت عنيها مش هتفتح زعقت فيها هي فتحت وبدات تهيج على شكل بنتها قولتلها بنتك مو.. مس زيك يا بنت الكلب قالت ايو شر.. مو. طة زي أمها البنت ضحكت وقالت تعالي ساعديني نمص زو. بر..* سيدنا نزلت جنب بنتها يتبادلوا مص زو... بري مع بعض شديت البنت من شعرها وجرجرتها ورايا للاوضة وامها وراها عشان تشارك بنتها كتفت البنت في السرير وخلتها تشوف امها بت.. تناك قدامها مباشر وان امها بتتهان وبتتمتع بالي بيحصل فيها البنت هاجت وبدات تقولي ن.. يك اللب.. وة دي افش.. خها وافش... خني كمان لطشتهما بالاقلام ورميت الفنانة تحت رجلي ونزلت لحست كو.. س بنتها واقرص حلامتها واخليها تصوت اااااااااهه اااااااااااهه مش قادرة خنقتها خفيف عشان ازود احتيجها للهواء و بعدين روحت مدخل زو.. بري في بوقها عشان اخنقها اكتر واضغط عليها ووشها بداء يحمر خرجته من بؤقها وقمت بعيد عنها ومسكت خرزانة اضرها بيها على كو. سها وامها تبوس رجلي ارحم بنتها سحبتها وخليتها تلحس كو. س بنتها وجبت مشبكين اتنين كل مشبك على حلمة ونزلت بعبصة في طي.. زها وبعدين ركبت لها زو.. بر صناعي في طي. زها صواتت اااااااااااهه اااااااااااهه اااااااااااهه اااااااااااهه مش قادرة اتكلم لطشتها قلمين عيطت جاااامد وتقول انها خدامة ليا وكلبة تحت جزمتي نزلت اقرص زن.. بورها جااااامد وهي تصوت اااااااااهه وتهيج اكتر سيدي انا قح. بتك بنت عاه.. رتك ني.. ك شرفي اه.. تك عرضي قولتها انتي عل.. قة بنت وسخة انتي اقل من الكلبة وخلتها تمصلي وخليت أمها تلحس كو... سها وهي قاعدة تمص بدلع ومهارة وانا اقولها كو. س ام شرفك النجس يا بنت المعر. صة وبعدين نزلت الحس كو. سها وهي تلحس كو. سمها وبعدين. فكيت البنت وقولتهلم عايزهم. يعملوا حفلة سحاق مع بعض البت ما صدقت. وجمت على امها ونزلت ترضع بز.... از امها جامد وايديها تلعب في كو... سمها وتقولها يا مامي يا شر.موطة يا لب.. وة وامها ترد بس يا متنا... كة يا وسخة ونزلت لحس في كو. سها وبعدين مسكت البت وغمضت عين امها وخليت البنت تلبس زو. بر صناعي ومسكت الفنانة ورشقت زو... بري في كو. سها وهي هايجة وعاملة تشتم نفسها لاقيت زو. بر تاني داخل في طي... زها وهنا فكيت عينها وخليتها تشوف بنتها وهي راكبها في طي.... زها وعمالة تفشخ فيها قمت من تحتها وخلتها تكمل نيا. كة من بنتها ورحت واقف وخليت البت تمصلي وبعدين نزلت وكتفت البت تاني ومسكتها وقولت لامها تعالي افتحي رجل بنتك. فعلا فتحت رجل بنتها وخلتها تمسك ز. و. بري بايدها وتدخله في كو. س بنتها ونزلت ن. يك في كو. س البت جااااااااامد وامها واقفة الحس كو. سها بن.. يك في كو. س البت وبلحس كو. س الام فضلت اني.... كها نص ساعة وهي بتصوت اااااااااااهه اااااااااااهه اوووووف اححححح ني. كني ن.. يك شرف خدامتك بنت شرم... وطتك النجسة بنت القح. بة وبعدين رفعت. البت شوية ورشقت زو... بري في طي... زها وهي تصوت اااااااااهه وتهيج اكتر خليت امها تروح وتخلي البت تلحسلها وانا عمال افشخ طي. زها وهي تصوت اااااااااهه وتهيج اكتر سيدي انا مو. مس بنت مو. مس شرفي تحت تراب جزمتك فكيت البت بعد ربع ساعة لما فضيت في طي.... زها ونمت انا تحت وخليت أمها تلبس ز. وبر صناعي وتن.. يك في طي. ز بنتها والبت تقول ايو انا من. يوكة بنت لبوة انا مو. مس افش. خواني. جااااااااامد وفضلنا كده لحد ما نقربت انزل. خليت البت تمصلي وفضيت كل في بؤقها. وشورتلهم ينزلوا يبوس رجلي وفعلا نزلوا يبوس رجلي وجاتلي فكرة جااااااااامدة خليتهم يعملوا سحاق مع بعض بدواء يبوس بعض وكل واحدة بتحضن التانية جااااااااامد ونزلت الفنانة تمص بز.از بنتها والبت تقولها ايو يا قحبة سيدي كملي وترجع البت تمص بز. از امها وامها تقولها رفعتي راسي يا شر.. موطة سيدي واخدوا وضع 69 وكل واحدة تلحس ك. وس التانية ويبعبصوا. بعض وكل واحدة لابست ز.. وبر صناعي وبداوء يتخانقوا مين تركب التانية الام كسبت بتها ووقعتها ورشقت لها الصناعي في كو. سها وهي بتقولها هفشخك يا بنت الزا.. نية والبت شديت امها من شعرها ونزلتها تحتها وقامت مكتافها ونازلة ني. ك في كو. سها وط. يزها وفشختها ومسكت البت اني... كها في طي... زها وهي تصوت اااااااااهه وتهيج اكتر وتفسخ كو. سمها وتقولها يا بنت الزا... نية وبدات العب في كو. س البت وانا بن. يك طي. زها لحد ما بتقول هجيب عسلي وقفتها وخليتها تجيب على وش امها و مسكت امها نفس الموضوع لحد ما جابت على وش بنتها وقالوا. احنا شرف لينا نكون شر.. اميطك.
لايكات وكومنت عشان باقي الاجزاء
الجزء الرابع ( البنت الكبيرة بس)*
أسف للتأخير جدآ لظروف ضغط الشغل
بعد اليوم الي فات قعدت يومين مع بنت اجنبية اسمها أيلين كانت صديقة للبنت الصغيرة للفنانة المشهورة وكانت البنت الكبيرة تشوفيني معاها تولع وتضايق وفي تالت يوم* روحت انام بعد وردية شغلي ما انتهيت لاقيت الباب بيخبط لما فتحت لاقيت ياسمين الكبيرة واقفة قدامي والعصبية على وشها شاورت ليها انها تدخل وفعلا دخلت وقعدت وولعت سيجارة وكانت متنرفزة بسألها عن سبب الي هي فيه قالت انها هادية ومافيش حاجه معصبها سبتها وقعدت اتفرج على التلفزيون وجبت قناة يونانية وهنا بتقولي حتى القناة الي سبتها عشان تتفرج عليها يونانية زي البت أيلين ضحكت جامد وقولتلها انتي بتغيري يا لب.. وتي قالت لا انا مش بحب حد ياخد حاجة ملكي وهنا غضبت من كلامها وبان على وشي لطشتها قلمين قبل ما تكمل كلمها قولتها انتي بتقولي انك مش بتحبي حد ياخد حاجة ملكك يعني انا مجرد حاجة نكرة مالهاش قيمة عندك قعدت تعتذر وتتاسف وقمت مقطع هدومها ومخليها ملط خالص وشديتها ورميتها برا الاوضة على الارض وقبل ما توقف كنت قفلت الباب* ودخلت وهي فضلت تخبط على الباب وتعتذر وتترجاني افتح ليها الباب رجعت فتحت الباب دخلت جري ونطت في حضني وقفلت الباب ورميتها على الارض رجعت تعتذر وتتاسف وانها مش قصدها هي الي حاجة مالهاش قيمة عندي ضربتها ونزلتها تبوس رجلي وامرتها تحضرلي الغداء حاولت تلبس ضربتها شلوط في بطنها وشخطت فيها تجري تجهز الغداء مل. ط جريت على المطبخ ( البار الامريكي) وهي بتسال تغديني ايه قولتلها عايز طاجن سمك ورز صيدية بعد ساعة الغداء كان جاهز وقدامي على الطربيزة قعدت اتغدء وهي واقفة قدامي عر.. يانة قولتلها تقعد تاكل معايا قعدت تحت رجلي لوحدها ورميت ليه الاكل على الارض وهي تاكل من الارض بطريقة الكلب بعد ما خلصت اكل لمت الاطباق وغسليتها وخليتها تاخد وضع الكلبة وقعد على الكرسي ورجلي على ظهرها كانها طربيزة جبت مضرب جلد ضربتها تلسع وقعدت اضربها على طي.... زها وهي تتوجع كانت الضربات خفيفة ومتوسطة وهي مع كل ضربة تهيج وتقول اااه اااااه اااه اااااه بدأت تلعب في كو.. سها سالتها انتي ها.. يجة يا كو...سمك قالت تعبانة وها...يجة نيي..ك ومولعة قومت شديتها من شعرها وتفيت على وشها وامرتها تمسح التفة في كل وشها نفذت وجرجرتها ورايا على الاوضة وقفلت بالمفتاح وخليتها تقل.عني هدومي شديتها على الجلادة على شكل حرف X وربطت ايدها ورجليها ومسكت خرزانة وبدأت اضربها بيها وكل شوية ازود قوة الضربات وهي صوتها يعلى وتقول اااااه اااااااااااهه اااااااااااهه اااااااااااهه اااااااااااهه اااااااااااهه اضربني اكتر ياسيدي وسيد أهلي انا كلبتك المتنا....كة بنت اللب....وة خدامتك وكلبة زو...برك جيت من قدامها وبالخرزانة وهي متكاتفة وعلى كو...سها وهي تصوت اااااااااهه ااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه ببص في عينها تقولي انها كلبة رخيصة جيبت مشابك حطيت على جسمها* ودانها وخدودها وشفايفها ونزلت على رقبتها واكتفها وبز....ا...زها وبطنها واجنبها و كو......سها ورجليها وهي تصوت اااااااااهه ااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه تقولي كمان يا* فاشخ عرضي سحبتلها شخرة محترمة كمان وقولتها كو...سام شرفك يا مو....مس يا بنت الز...ا.نية جبت جهاز هزاز بتاع الافلام الكبير وربطه وثبته تحت زن...بورها عشان يولعها وهي تصوت اااااااااهه ااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه لحد ما غرقت الجهاز مرتين وتقول انها علقة رخيصة بنت شرم..وطة كلبة زليلة تحت أمري فكيت الجهاز وركبتها بصعوبة على خرم طي...زها وبعد شوية بدأت تصرخ من هيجان طي....زها جبت صاعق الناموس وصعقت كو...سها وهي تشتم نفسها وتهين اهلها البت اعصبها سابت وبدات تقولي ابوس جزمتك ني..كني ن..يك شرفي وعرضي وبداء جسم البنت يظهر عليه علامات الضرب والتعذيب وهي تصوت وتشتم وتهيجني عليها روحت لطشها شلوط في كو..سها مرة واتنين وتلاته وأكتر واكتر وابدل برجلي اليمين والشمال وهي تصوت اااااااااهه ااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه وبعدين فكيتها ولقيتها وقعت على الارض رجليها مش قادرة تشيلها بعد ما يقارب من ساعتين من ضرب وشتيمة وقعت تبوس رجلي وبتقولي انها عايزة تروح الحمام واحنا خارجين رايحين الحمام سمعت تليفونها بيرن ماسنجر مكلمة فيديو وعرفت ان المتصل امها الفنانه الكبيرة وبقولها أمك بنت الو.....سخة بتتصل تتطمن قالت نفضلها قولتلها لا كملي على الحمام وفعلا لما دخلنا الحمام فتحتلها المكالمة وشافتها امها عر...يانة قولتلها اعملي حمام على نفسك وخليت أمها تشوفها وهي بتعمل حمام على نفسها أمها بتقولها تستهلي يا كو...سمك ناديت على امها وامرتها تروح الحمام تعمل هي كمان على نفسها قدام بنتها ونفذت قولتلهم كل متنا...كة بنت حرام فيكم تنظف نفسها وسحلت البت ورايا لحد الاوضة تاني والبت ها....يجة قولتلها تمص زو...بري بدات العلقة تمص جامد وتقول اااه اااااه اااه اااااه اوووووف اوووووف ااااحححح ااااحححح ااااحححح ااااحححح ايو انا كلبة الزو.بر ده فا..شخ كرامتي وعرضي ايو انا قح..بة بنت متنا...كة وامها قاعدة تتفرج وتسمع وتهيج على نفسها اكتر وعلى شكل بنتها وهي بتتفشخ قدامها لايع¤ وحصري وبدات تشتم نفسها وتهين بنتها وفضلت البت تمصلي جااااااااامد وانا نازل تلطيش على وشها ربع ساعة لحد ما جبت في بوقها ولسه زو..بري واقف شديتها رميتها على السرير ونزلت لحس في كو. سها وهي تصوت اااااااااهه ااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اوووووف اوووووف ااااحححح ااااحححح ااااحححح كمان كمان الحس الحس كو.س كلبتك يا سيدي بعد شوية رشقتلها زو.. بري في كو.. سها وهي تصوت اااااااااهه ايو ايو ني. كني كمان افشخ شرفي وعرضي ااااحححح ااااحححح ااااحححح اوووووف اوووووف يا دكري ودكر امي يا سيدي وحبيبي وبرد عليها هفشخك وافشخ كو.سمك الي بتتفرج علينا قالت سيبك من بنت المتنا.كة وخليك معايا مع بنتها فضلت ان.. يك البت في كو.سها وهي تصوت اااااااااهه ااااااااااااه اااااااااااااااااه وتشتم نفسها مدة طويلة لحد ما جبت لبني في كو...سها وامها بتقول لا بلاش دي في مرحلة التبويض يعني ممكن تحمل قالتلها وايه يعني عايز احمل من سيدي حتى لو من غير جواز لو بنت هتكون ستي وستك وتاج راسنا ولو ولد هخلييه ين..يك جدته لفيت البت وخليتها تاخد وضع الكلبة وركبت طي...زها وتصوت اااااااااهه ااااااااااااه اااااااااااااااااه وانا نازل فشخ في طي...زها وهي تقول ايو طي...زي بلاعة زو. برك اممممم افشخ طي...زي العلقة بتت القحبة وبدات العب في زن.. بورها وهي تصوت اااااااااهه ااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه ومسكتها من بؤقها كاني بقطعه وجبت الحزام وبدات اضرب البت عشان انزل المشابك من عليها لحد ما فضيت في طي... زها ومع كل مشبك بيوقع البت تصوت وتهيج. ورجعنا اخدنا وضع69 ونزلت لحس في كو.....سها وبعبصة في طي... زها لحد ما جبت في بوقها وعلى بزا.........زها وبعدين كملت ضرب وشد في المشابك من على جسمها لحد ما نزلتهم من عليها وخليتها تضربلي عشرة بايديها على بزازها ونمنا ومصحناش غير على الساعة 12 بالليل تقريبا قضينا 4 ساعات في الن...يك والمص واللحس غير التعذيب.
أسف للتأخير جدآ كمان مرة والجاي افضل
الجزء الخامس البنت الصغيرة
بعد ما قضيت ليلة جامدة مع البنت الكبيرة تاني يوم في وقبل ما ابداء الوردية كنت بجري وشوية سويدي لاقيت البت الصغيرة واقفة على دماغي وانا بلعب بطن بمايوه اسود قطعتين
ولافة على وسطها أشرب مخرم وبتصبح عليا رديت الصباح عليها وانا مكمل تمرين كملت كلمها وقالت انها حابة تكمل معايا التمرين شاورت براسي بمعنى الموافقة نزلت كملت التمرين معايا ورجعت جريت شوية وهي معايا ووسط لجري قالت ليا اني جري اووي ضحكت وقلت لها ليه بتقولي كده قالتي عن علاقتي مع صاحبتها اليونانية ايلين ضحكت وقولتها بقى البت حكتلك عن الي حصل بينا قالت ايو واني جري مش خايف حد يعرف واخسر شغلي ضحكتلها ورديت عليها وهي مش خايفة تتفضح مصلحة قصاد مصلحة قالت بس هي مش في بلدها وان الفضيحة هتكون ليا رديت عليها ان الشغل في الفندق مالوش دعوة خارج وقت العمل وكمان شغلي في قسم VIB يعني فوق مستوى الشبوهات وكمان بيكون بالتراضي مش غصب عنها وان الفندق بيعتمد على تقارير وتقديرات العملاء لينا في القسم واكيد هي عارفة كده والرفد بيكون بعد عدد من الشكاوى او التقارير السيئة من عدد من العملاء مش عميل واحد وكمان محدش يتوقع اني اعمل كده قالت شكلي مش سهل عدى باقي اليوم عادي لحد ما رجعت البيت ولاقيتها قاعد جوا سكني ضحكت وقولتلها بقى انا الي جري بصتلي مستغربة سألتها مستغربة من ايه وليه رديت مستغربة انك اتعملت طبيعي مش متفاجئ وليه كملت الاجابة عنها لانك كنتي متوقعة اني اتفاجئ وكملت كلامي المفاجأة في خطوتك دي انها جات بسرعة مش اكتر من كده قالت ازاي قولت لها ان كلامنا الصبح عرفت منه انك تقدري توصلي لمفتاح سكني من صاحبتك سوء بالرضا او المكر او التهديد كانت لابسة عباية خليجي بزراير فكت الزراير وقالتلي ان سكني حلو بس مرعب ومخيف كانت تحت العباية بنفس طقم الصبح قولتلها انها احلى واسخن من البت اليونانية سالتني ان كانت عجبتني شاورت بمعنى ايو وقربت منها وخلال كلامنا كنت قلعت هدومي الا البوكسر وهي كانت نزلت العباية وبقيت بالمايوه بس سالتها انتي عارفة داخلة على ايه ردت ايو ومستعدة وسخنة كمان قولتلها انها لسه بنت بنوت قالت مش مهم ومش فارق معاها بوستها بحنية في الاول ولعبت في شعرها وبدات اسخنها بالكلام انتي فرسة انتي صاروخ شر...اميط العالم وانها بت لبو...ة ها...يجة ولطشتها قلم على وشها وجعها وعيطت عياط خفيف وقلم تاني على كو...سها قامت صواتت اااااااااااه اااااااااااه لان القلم ده كان اجمد من قلم وشها ونزلت في الارض من الوجع الي فيها وشخطت فيها تبوس رجلي من غير تردد باست رجلي براحة وبعد شوية بدات تزود البوس وتمص صوابع رجلي ونزلت البرا وقعدت تلعب في بزا.....زها وبتقولي شوف بزا...زز كلبتك الجديدة كانت بزا....زها اكبر من بز..از اختها وبز.ا.ز صاحبتها ايلين كمان شديتها من شعرها وتفيت على وشها وهي طلعت لسانها زي الكلبة وبتضحك* تفيت تاني بس في بوقها المرة دي بلعتها ولطشتها قلمين على وشها مش جامدين اوي ولطشتها شلوط في كو....سها رجعت صوتت اكتر اااااااااااه اااااااااااه اااااااااااه اااااااااااه اااااااااااه* شكرآ يا سيدي مسكت الاندر من تحت سرتها من قدام ومن فوق طي...زها من ورا بعد ما لميت الاندر من ورا جوا فلقتين طي...زها وشديته يعنف مرة واحدة لفوق خالها توقف على رجليها وهي بتصرخ اااااااااااه اااااااااااه اااااااااااه كو....سي مش قادرة هاموت ارحمني يا سيدي ضربتها بوكس في بطنها رجعت وطت تاني لبستها ساعتها طوق كلاب وخليتها تقلع الاندر ومشيت بيها في الصالة والحمام كانها كلبتي وهي بتهوهو سالتها انتي عارفة انك هتتشتمي باهلك وانك بنفسك هتشتميهم
قالت ايو عارفة وموافقه حطيت رجلي فوق راسها ونزلت راسها للأرض وقمت شادد الطوق لفوق كاني باخنقها 15 ثانية وسبتها تاخد نفسها وكملت بيها فسحة في الشقة قولتها انتي مو...مس بنت حر..ام البت ضربت نفسها قلمين قالت ايو انا بنت زا...نية نج.سة ر.خيصة جبتلها صوباع هزاز ركبتهلها في طي...زها وشغلته وهي سخنت وهاجت اكتر من الي هي فيه بدات تقول ااااه اااه اااااه ايو كمان اوووووف احااااااااا* جبت كلبشات وكتفت ايدها ورا ظهرها وربط شعرها جامد في الكلبشات وتزيد هيجان وبدات تقولي جسمي ملكك لحمي ملكك وشرفي وكرامتي تحت جزمتك ايدها كانت وراء ظهرها كانها حرفين L عكس بعض جبت خرازنة ونزلت لحس في بز...زاها وكو..سها خفيف وبعد شوية ازود قوة الضربات وسرعتها وهي تزيد هيجان وبقولها كو...سمك يا بنت الو..سخة انتي علقة زي أمك المعر...صة البت هاجت اكتر ووقفت وشوفت ماية كو...سها مغرقة رجليها والبلاط الي تحت منها وهجمت عليا بتقولي هقطعك يا سيدي مش قادرة يا سيدي ابوس جزمتك ارحامني وافشخني افشخ شرفي نزلت البوكسر وخايتها تمص زو..بري بدات تمص ولا اجدع مو.مس احسن من امها واختها وصاحبتها وانا نازل تلطيش اقلام علة وشها والخرازنة على طي...زها وهي تقولي كمان اضربني شر..مطني شر..مط جسمي الن.جس اااااه ايو انا فعلا ماينفعش اكون غير كلبة ليك كلبة ر..خيصة كمان تحت امرك كنا كملنا 10 دقايق مص وقتها ضغطت على راسها وزو...بري في بوقها وبدات ان..يك بؤقها لحد ما نطرت في بوقها واتكدت انها بلعتهم قالتلي طعم لبن زو.بري جااااااااامد قمت راميها على البلاط وفاتح رجليها وقاعد افرش كو...سها وزنب.ورها بز.وبري وهي تصوت اااااااااهه ااااااااااااه ني..كني ني..ك كو..سي وكملت زيادة قرص وعض في حلا..متها قالتي مش قادرة روحت شمطلها زو..بري في كو..سها وهي تصوت اااااااااهه ااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه* ايو كمان اوووووف اوووووف اوووووف احاااااااااااا روحت شخرتلها وقولتها يا كو... سمك انتي مش بنت قالت انها نامت مع ايلين واتفتحت منها رديت عليها ان حسابهم شديد معايا وكملت نيا.كة في كو...سها وهي تهيج اكتر وتقولي كمان يا سيدي يا حبيبي افشخني قطعني ماترحمنيش وفعلا نزلت في البت نيا.كة وبقولها اني عايز اركب امها قدامها قالت شرف لينا يا سيدي قولتلها اكيد يا كو.سمك يا بنت الوسخة يا منيو...كة يا لب..وة وقاعد اخبط في كو..سها وهي تتمحن لحد ما عدا نص ساعة تقريبا وبقولها هجيب لبني قالت هاته جوايا اااااه اااااااااااهه اااااااااااهه عايزة احمل منك يا سيدي وفعلا فضيت جوا كو.سها الناعم وهي ضغطت بعضلات كو.سها تحلب زو..بري لحد لبني ما خرج منه ودخل على خ.رم طي..زها شلت الصوباع منه وشمعتلها زو..بري في طي..زها كان سهل يدخل من كمية السوائل الي محمايه من الن..يك في كو..سها البت زادت شهوتها وبتقولي عشرني عشر لحمي الن..جس عشر شرفي الر..خيص كو..سمي كو.س ام اهلي الاوساخ انا بقرتك خدامة زو..برك الجاحد كلام البت هيجني اكتر ونزلت هتك في خرم طي...زها وبقولها انتي أنجس كلبة خنزيرة حقيرة يا كو.سمك يابنت الزا..نية البت بتصرخ اااااااااااه اااااااااااه ايو انا بنت زا...نية احاااااااااااا اووي اووي اووي كمان والبت تهيجني لحد ما جبت في خرمها ورجعت تمص تاني لحد ما نظفت زو..بري وجبت كمان مرة على بزا..زها ووشها سبتها على الارض ورحت على الحمام بتسالني رايح الحمام ليه بقولها هترتر جات زحف بسرعة وتقولي انا حمامك طرطر فيا وعليا سحبتها على الحمام وطرطرت على وشها وراسها وبز..ازها وخليتها تلحس الارض تنظفها وفكتها اخدت شاور قدامي في وضع الكلبة وبتضحك تقولي اتمنى كلبتك الجديدة عجبتك قولتها اكيد ولينا مرات جاية اخدت شاور ونامت تحت رجلي شوية ولما امها الفنانة اتصلت عليها استاذنت تمشي سبتها تخرج وهي خارجة لاقت ايلين جاية من بعيد جريت من طريق تاني..
اتمنى تكون الاجزاء عجباكم
يتابع الجزء القادم..
الجزء السادس ( اليونانية أيلين)
زي ما عرفتكم عليها هي صاحبة بنت الفنانة المشهورة وأكبر منها بكام شهر بس جسمها افشخ من جسم بنت الفنانة نسيت اعرفكم شكل جسمها ( بشرتها قمحوية فاتحة جدا ممكن تقول انها بيضا طولها 166 وزنها 70 متناسق مع بزا.ز كبيرة تقريبا 44 وطي.ز فوق المتوسطة وبتعرف ترقص شرقي وانها اتعلمت العربي من مدربين الرقص) بتعرف تتكلم عربي مكسرة بس عارفة كل الشتايم وعارفة معناها كويس جاتلي بعد البت الصغيرة ما خرجت من عندي خبطت الباب وفتحتلها ودخلتها واول ما دخلت قلمين على وشها وقعتها على الأرض وطت تبوس رجلي من على الارض ومن غير ما ترفع وشها سحبت رجلي وبعدت عنها جات ورايا زي الكلبة قعدت على الكرسي وباين عليا الغضب رميتها برجلي بعيد عني رجعت وهي بتبص في عنيا وبتسال بعمل معاها كده ليه رديت بتفة على وشها مسحتها في وشها كانها بتغسله شديت شعرها بعنف خليتها تصوت اااااااااهه تقولي اسفة عايزة اعرف عملت ايه اتكلمت وسالتها لاول مرة انتي يا بنت الوسخة ازاي تفتحي صاحبتك بنت الفنانة.
أيلين -- ضحكت انا كلبتها كمان زي ما انا كلبتك وهي طلبت مني كده ومعرفتش اعترض لانها سيدتي.
انا-- بضحك يعني انتي كلبة ني..ك وسحا...ق كمان
أيلين -- ايو مزدوجة الميول وبعض الوقت بكون مسيطرة.
لطشتها قلم وقعدت على الكرسي وكنت بفكر ازاي استغل تناقض شخصية ايلين وبدات الفكرة تتخمر في دماغي لحد ما اكتملت الفكرة وايلين قاعدة تبوس رجلي وتلحسها بصيت ليها بإبتسامة رضا وبوستها بوسة مشبك اتعلقت في رقبتي حضنتها من تحت طي.زها وقفتها وشلتها بين ايدي وهي فشخت رجليها لفتهم حولين وسطي وسحبنا بوسة طويلة ودخلنا الاوضه بتاعتي ورميتها على السرير وقطعتلها المايوه الي عليها وهي قلعتني هدومي وبقينا ملط قصاد بعض ضربت بزا..زها جامد وقرصت حلامتها بعنف خليتها تصوت اااااااااهه ااااااااااااه بحبك يا سيدي وبدات تلعب في زنبورها ولفت جسمها وبقت راسها قدام زو..بري ونزلت راسها تمص وهي نايمة على السرير اخدنا وضع 69 وهي نايمه تحتي وعمال اغتصب كو...سها وهي ترضع ز..وبر.ي بشغف بعدت عنها وامسكتها من شعرها وربط شعرها بحبل وخليت الحبل يعدي من فوق عجلة رومان بلي متعلقة في السقف والطرف التاني ربط بيه بسدادة طي..ز على شكل حرفU البنت بقت متعلقة فيه من النحيتين وبعدين بدات اشد الحبل لح البنت* بقى ظهرها متساوي اوفقي ورجليها بقت بعيدة عن الأرض وجبت الكرباج المتعدد وبدات اجلدها على ظهرها بشكل خفيف الحبل خل شعر البت مشدود على الاخر لدرحة انها رافعة راسها وفي نفس الوقت السدادة شدة طي..ز البت لفوق على الاخر والبت مش قارده تتحمل وجبت عصايا وسعت بيها بين رجلين البت وبقى خر.مها وكو.سها واضحين قدامي وبدات العب في كو.سها وهي تهيج وتتحرك بعنف ومش عارفه تهرب وبدات تقرص في بزا..زها جامد وتصوت تقولي كلبتك هايجة ومش متحملة عاوزة اتركب عاوزة ابعلك شرفي النجس عايزة اتن..اك جيت قدمها وقولتها مصي زو..بري وكنت واقف بعيد شوية صغيرة عشان اخليها توطي راسها عشان تقدر تمص زو.بري بس في نفس الوقت السدادة هتفشخ خر.مها وده الي كنت عاوزه وفعلا البت وصلت لزو..بري وبدات تمص وهي عاملة تدلع ووجع طي.زها فاشخها وفضلت تمص وانا بقولها مصي يا مو.مس يا بنت النجسة وفضلنا كده لحد ما حسيت اني قربت اجيب مسكت راسها وبدات انيي.ك بؤقها لحد ما فضيت في بؤقها وخرجته وبدات اضربها بالالم على وشها اكتر من عشره مرات وهي تقول شكرا سيدي شكرا على متعتي واهانتي لفيت رجعت وراها وبدات الحسلها كو.سها وهي تصوت اااااااااهه ااااااااااااه بحبك بحبك يا سيدي اهتك عرضي يا مشر..طمني ونزلت عسلها في بؤقي وقفت وشمط البت زو..بري في كو..سها مرة واحدة البت شقت من المفاجأة وقالت ايو كده انا عايزة كده كمان افشخني زو. برك يا سيدي وحش كو.سي وحاشه اوووووووي اوووووووي محتاجة ليك محتاجة اتركب عاوزة اتمرمط قولتلها انتي هنا كلبتي الزليلة جسمك تحت رجلي شبشب يا بنت المرة الزا..نية يا مو. مس فضلت افشخ البت تلت ساعه او نص ساعة لحد ما جبت في كو..سها وهي كانت نزلت عسلها كمان قالت ايوااااا ده كو..سي مليان لبنك بحبك يا فشخني فكيت الحبل ونزلت البت نايمة على بطنها في الأرض ومدلتهاش فرصة للتفكير شديت السدادة بسرعة والبت عيطت وكملت العياط وصرخت لما حست واتاكدت ان زو.برري رشق في خر..م طي..زها فاشخها صوتت اااااااااااهه اااااااااااهه اااااااااااهه مش قادرة اتكلم تعبانه مفشوخه خليتها تأخد وضع الكلبة وط..يزها اتفنست واتفتحت اكتر وبقت مستريحه وقمت حاطط رجلي على دماغها وط..يزها تحت ز.وب.ري ونازل فشخ في خر..مها واقولها انتي مبولة زو..ب.ري يا لبو..ة بنت الشر...موطة بترد عليا تقول ايو انا لبو..تك المو..مس مبولة ز.وبرك الهاتك عرضي يا سيدي اهتك عرضي وافشخ شرفي ومرمطت كرامتي سحبتلها شخرة محترمة خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ في كو.سمك يا بنت القارحة وفضلنا كدا لحد ما حميت ولعت ط..يزها بلبني وقامت جاية مكملة مص عشان تنظفمه من جوا ومن بره وبعدها رميتها على ظهرها وقاعدت فوق بز..زاها وضمتهم على بعض وبدات انيي..ك بزا...زها لحد ما جبت على وشها ونامت تحت رجلي لحد تاني يوم...
باقي الاجزاء هتنزل بزيادة التفاعل والتعليقات.*
الجزء السابع ( أيلين و الفنانة)*
أسف على التأخير الجزء ده هيكون فيه تشكيلة ممتعة للبنات بمختلف انواعهم اتمنى يكون ممتع.
الفكرة الي قولت أنها جاتلي في في الجزء الي فات (السادس)* هي إستغلال أيلين بتنوع ميولها وأفكارها للسيطرة على عيلة الفنانة بالكامل وقررت انفذ الفكرة بعد يومين من التخطيط والمراقبة لخادماتي قررت اني اقضي اليوم مع أيلين و الفنانة مابين سحااااق وسكس الجزء ده من الفكرة هيكون ماوتيجوا نشوف أحسن.
أنا:-- باتصل بالفنانة
الفنانة:-- صباح الخير
انا:-- صباح النور عاوزك النهارده عندي ليكي مفاجأة.
الفنانة:-- بصوت بين ****فة والخوف مفأجاة إيه.
أنا:—* حقلة على جسمك.
الفنانة:— أنت اتجننت ازاي حقلة على جسمي.
انا:— أتجننت مين يا روح أمك هتشوفي الجنان على حق لو ما جتيش وأنتي عارفة هعمل أيه.
الفنانة:-- لا آسفة ماقصدش حاضر هاجي بس ممكن أعرف شكل الحفلة إيه.
انا:– بضحك وقولتلها ما تخفيش حفلة إحنا الإتنين وبنت تانية معانا وبس.
الفنانة:- أخدت نفس انت بتتكلم جد. انا:- ايو بجد.
الفنانة:— طمنتيني بجد كنت مرعوبة انا جاهزه من دلوقتي.
انا:- بضحكة خلاص الساعة 4 تكوني عندي.
الفنانة:- اتفقنا. وقفلنا الخط.
بعدها دورت على أيلين ولما قبلتها عرفتها ان عندي حفلة انا وهي ومعانابنت كمان هي وافقت وجهزت نفسها.
الساعة4 جرس بيتي بيرن فتحت لاقيت الفنانة وصلت في الموعد بالظبط دخلتها ونزلت تبوس رجلي زي ما اتعودت.
وبعد شوية أيلين وصلت ونفس الموقف وطت باست رحلي.
أنا:– احب اقدمك لبعض ضحكت أيلين ازيك يا طنط بالعربي المكسر والفنانة مصدومة انا:- مالكم تعرفوا بعض الفنانة ايو دي صديقة بنتي. أنا بس انتم كلباتي وسركم مع بعض ممنوع يطلع برا. أيلين اكيد ده وعد مني طنط دي روحي الفنانة اكيد ده وعد مني كمان بس لسه خايفه. على فكرة يا فنانة انتي النهارده هتكوني كلبة ايلين بالتبادل معاها يعني هي كمان هتكون كلبتك
بتقولي ازاي الي بتقوله ده لاقيت قلم على وشها وبصت غضب قالتلي آسفة تحت امرك قولتلها انتي هتكوني كلبة ايلين وبس من غير تبادل واي كلمة زيادة هتطردي ملط من غيرهدومك ردت لا لا تحت امرك ياسيدي وامر ستي أيلين. سبت أيلين تتصرف زي ما تحب شغلت اغنيه رقص شرقي وامرت الفنانة ترقص عليها وهي بتقلع هدومها وفعلا بدات فنانتنا ترقص وشوية شوية اندمجت في الرقص وبدات تقلع هدومها حتة حتة وترميها نيحتنا وانا وايلين قاعدين بنتفرج وبدات أيلينن تهيج. وكمان بدأت الفنانة تسخن وتلعب في بزا...زها وكو...يها وهي بترقص ملط أيلين قلعت هي كمان وشاورت للفنانة تنزل تلحس كو.سها ونزلت تبوس كو.س أيلين وايلين لطشتها قلم جامد خل وش الفنانة يحمر وعيطت من غير صوت شديتها من شعرها عشان تنزل تبوس رجلينا انا وايلين ورحت شافط شفايف أيلين ونازلين بوس في بعض بعنف وقرصت حلممات أيلين جامد اوى عشان تصرخ وفعلا صرخت والفنانة اندمجت وبدات تلحس* رجلينا رفصتها برجلي بعيد عننا وخليت أيلين تنزل تمص زوبرى* وناديت على الفنانة انتي يا مو..مس الحسي خرم طي.ز وكو.س ستك أيلين كلبتي الحقيرة جريت الفنانة تلحس خرم طي.ز أيلين أيلين نازلة مص ورضاعة في زو..بري
بعدشوية قولت لايلين عايزاشوفك بتزليها جامد وبتعملوا سحاق مع بعض قدامي ولطشتها قلمين جامدين ضحكت بدمعة نازلة من عيونها من قوة القلمين ولفت وشها للفنانه وتفت على وشها وقرصت حلمتها وهجمت على شفايف الفنانة تبوسها وايدها على كو.س الفنانة تلعب فيه وتغرقه بعسله لاقيت الفنانة نزلت ترضع من بزا.ز أيلين وتقولها انا كلبتك يا ستي تسمحيلي ارضع منك ضحكت أيلين اكيد يا طنط قصدي يا شرمو..طة فضلت الفنانةترضع من أيلين وايلين جابت طوق كلاب ولبسته في رقبةالفنانة وبدأت تتفسح معها في الشقة واناقاعد بتفرج عليهم وهما بيتمشوا أيلين سحبت خرزانة من على طربيزة وبدأت تلسوعها على ظهرها وطيزها وتخليها تهوهو وتطلع لسانها ككلبة
وبعدين ربطت الفنانة من رجليها في حبل مدلدل من السقف من فوق رمان بلي ورفعتها وخلت رجليها فوق وراسها تحت وبعديت بين رجلين الفنانة بعصاية عشان تشوف كو.سها وخرم طي.زها كويس وجابت سجارة ولعتها وحطتها في كو.س الفنانة وسجارة تانية في خر.مها كان كو.س وخرم الفنانةبيشربوا سجاير وأيلين تشرب سجارتها وترمي الطفي في بؤق الفنانة وبعد كده أيلين هجمت على كو.س الفنانة تعضه وتشفطه في بؤقها وهنا الفنانة صرخت ااااااااااااااه ااااااااااااااهااااااااااااااه كمان انا شرمو..طتكم الو..سخة ااووووووف ااووووووفااووووووف ايو بحب احساس المو.مس العلقة وبدات الفنانةتلحس كو.س أيلين وهى متعلقة وايلين واقفة تلحس كو.س الفنانة وتبعبص خر.مها ومرة واحدة أيلين بعدت وجابت كرباج متعدد ونزلت جلد وضرب في الفنانة وتقولها انتي من النهارده حمام لكو.سي يا طنط المعرصة ياكو.سمك وبعد شوية أيلين حطت عشرين مشبك من كو.س الفنانةوخر.مها لحد حلما.تها و الفنانةتصوت ااااااااااااااه ااااااااااااااهااااااااااااااهكمان مش قادرةارحموني اححححححححح ااووووووفااووووووف
وكمان حطت شمعه بتسيح في خرم الفنانة ونزلت بمسدس الكهرباء تكهرب كو.س الفنانةوبز.ازها بالتبادل الفنانة احااااااااااااااااااا كو.سمي انا لبو.تكم النجسة ارحموني وايلين سابتها تصرخ وقاعدت تتفرج عليهآ وتقولها كو.سمك يا طنط المتنا.كة يا قحبة وشوية وايلين الي كانت رابطة الفنانةمن رجليهاومعلقها في السقف تفكها وتزلها تربطها على طربيزة كبيرة كأن الفنانة نايمة على ظهرها وربط ايدها ورجلها كويس في رجلينا الطربيزه و نزلت تلحس كو.س الفنانة وتلعب في كو.سها هي لحد ما أيلين حست انها هتجيب شهوتها راحت لطش الفنانةقلم فتحت الفنانة بؤقها تصوت ايلين كتمت صوت الفنانةبكو.سها وفضت عسلها في بؤق الفنانة ونفس الوقت الفنانة جابت عسل شهوتها على الطربيزة ايلين بتاخد نفسها وبتقولي سيدي عايزةاروح الحمام الفنانة سمعتها قعدت تتحرك تحتها رفعت ايلين نفسها الفنانةقالتلها انا حمام كو.سك شاورت لايلين انها تطرطر في بؤق الفنانة وفعلاً طرطرت في بؤقها والفنانة شربت كل البول.
ايلين قامت غسلت كو.سها بالمايه ورجعت لابسة زو.بر صناعي وبتبص لاقتني راكب الفنانةوهي نازلة مص ورضاعةفي زو.بري
راحت راكبة كو.س الفنانةمرة واحدة ونزلت ني..ك فيها بعنف وقوة ووسط الهيجان فكينا المشابك بس شدينها بالحبل الي رابطهم في بعض وهنا الفنانةصرخت ااااااااااااااه ااااااااااااااه ااااااااااااااه ااااااااااااااه ااااااااااااااه ااااااااااااااه اوووووووووووووف اوووووووووووووف اوووووووووووووف مش قادرة احااااااااااااااااااا افشوخ عرضي النجس وعشروا شرفي الرخيص فكينا الفنانة وسبنها تغسل نفسها واحنا بنتفرج عليها قمت ضارب ايلين شلوط في كو.سها صرخت ااااااااااااااهااااااااااااااه ونزلت من الوجع على الأرض شديت شعرها وخالتها تمص زو.بري قدام الفنانه وهي بتاخد شاور وشغالة هري ودعك في كو.سها أيلين سيدي مين احلى كلبتك وبتشاور على نفسها ولا كلبة كلبتك وبتشاورعلى الفنانة بأحتقار وتفت عليها قولتلها أكيدأنتي ياكلبتي الحقيرة فرحت وشاورت لها على الفنانة راحت شاديتها وجرجرتها وراهالحد عندي وخالتها تأخد وضع الكلبة وانا قاعد على كرسي الحمام وزو.بري واقف جات الفنانه تمص بشهوة وشراهة ومرة واحدة صوتت ااااااااااااااهااااااااااااااه وخرجت زو.بري من بوقها كان سبب الصرخة ايلين بعد ما غمزتلها شمطت الزو.بر صناعي مرة واحدة في خرم طي.ز الفنانه وقالت ااااااااااااااهااااااااااااااه طي.زي بتاكلني الزو.بر كبير على خرمي فشخني احاااااااااا ضحكت وقلم على وشها عاجبك يا كو.سمك يابنت الجزمه عاجبني اوووووووي فشخ شرمطتي ونجستي كملي مص ورضاعةيا بنت الوسخة رجعت تكمل مص ورضاعة بشهوة اكتر وانا لطشت ايلين قلمين جامدين على وشها مسكت ايدي باستها وفضلنا كده لحد ما نطرت في بؤق الفنانة قمت شديت شعرهم سوا وجرجرتهم ورايا ورحت نايم على السرير وجبت الفنانة فوق مني وقاعدت* ان..يكها وايلين ركبت طي.زها بالصناعي وقاعدنا نفشخ في الفنانة ونشتمها وهي تقول ايو كمان افشخوني اهتكوا عرضي النجس وعشروا شرفي الرخيص انا كلبتكم بنت القحبة خدامتكم المتنا.كة بنت الزا.نية رديت عليها ايو هفشخ كو.سمك يابنت الحرام يامو.مس زو.بري وقعدنانفشخ في شرفها
تلت ساعه لحد ما نطرت في كو.سها وهي كانت بتفضي في نفس الوقت خلتها تبدل الوضع جات ايلين تحتها وانا ركبت طي.زها وقعدت اهتك عرضها وهي وايلين نازلين بوس وعض ولحس ومص في أجسام بعض وايلين فاشخة كو.س الفنانة بالصناعي وعاملة تقولها انتي متنا.كة انا اشتريكي بجنيه يا بنت الصا.يعة وشديت شعرهاولفيت وشها ليا وتفيت عليه وبقولها ده مقامك يا بنت الوسخة يالبو.ة ايو انا لبوتكم المعر.صة وفضلت اضرب في طي.زها وانا قاعد فاشخهالحد مافضيت في طي.زها
خرجت زو.بري من طي.زها ورجعت رشقته في كو.سها تاني مع زو.بر ايلين الصناعي صوتت وقعدت تلطم على وشها مش قادرة انا مش قادره ااااه.ااااااه ااااااه ااااااه احاأاااا اوووووووي اوووووووي كو.سي اتفشخ جامد ابوس جزمتك سيدي ارحمني فضلنا خمس دقايق ورجعت كررت نفس الحركة في خرم طي.زها خمس دقايق كمان وهي قاعدة تصوت وتصرخ بس
وبعد كده مسكتها خلتها تمص بشهوة لحد ما حميت بؤقها بلبني. ورميتها على الأرض مش عارفه تاخد نفسها ولا فيها اي اعصاب شكلها فضل مهيج زو.بري مسكت ايلين ورميتها فوق الفنانه بوضع 69 وقعدت ايلين تلحس كو.س الفنانة وخر.مها وتشرب لبني منهم وانا رحت راكب طي.ز ايلين ونازل فاشخ فيها ووصلت من هيجاني اني خلت ايلين تضغط بالزو.بر الصناعي على زور الفنانة لدرجة انها كانت هتخنقها لولو حركة جسم الفنانة نبهتني لكده سحبت ايلين من على الفنانة وفضلنا نكملفوق جسمها واناعمال اشتم ايلين انتي نجسة رخيصه يا بنت المتنا.كة يا مو.مس يا بنت الحرام وشديت شعرها جامد وهي تقول ايو انا لبو.تك كلبة زو.برك قطعني ونزل ضرب جااامد في طي.زها لحد ما فضيت فيها وهي فضت الزيادة على وش الفنانة فكيت الزو.بر الصناعي بتاع ايلين ومسكت كو.سها ني.ك لحد ما ايلين صوتت وقعدت تقول مش قادرة هاتهم عشر رحم كلبة زو.برك النجسة وفعلا كنت جبت في كو.سها وسبتها فوق الفنانة ونمت على الكنبة وهما ناموا الي حصل مع ايلين كان لمجرد طفي الشهوة الزيادة مش المتعة. ماحستش بنفسي غير الساعه واحده بعد نص الليل والكلبتين خارجين من الحمام بيبوسول بعض وهم ملط.
بعد الي حصل امبارح بيني وبين الفنانه وايلين قررت استغل تناقض ايلين مابين حب السيطرة وحب الخضوع والتبادل اني اخليها تكون مع كل واحدة في عائلة الفنانة بصفة مختلفة بحيث ان الفنانة تحس انها زليلة لبناتها تاني يوم في الاجازة بعد الساعة 12 والشمس ساطعة اتصلت بالبنت الكبيرة وخليتها تيجي ليا ودخلت عليا وكنت راكب البنت ايلين وسايب لها المفتاح في مكان سري جنب جرس الباب وامرتها انها اول ما تدخل تعر.ي جسمها وتدخل اوضتي ولما دخلت اتخضت لما شافتنا كده واتصدمت لما لاقت اننا بنتفرج على الي حصل امبارح مع امها بقولها ايه رايك في كلبتي الجديدة بترد بصعوبة وقالت عملتم ايه في امي رديت عليها كسمينك يا بنت الجزمه
إيه رايك في كلبتي الي تحت زو.بري تقولي ليا امك كسمينك كمان مرة راديت اسف بس الصدمة خضتني اكيد جامدة بدليل انها نالت شرف الخضوع ليكي طيب عايزكم تعملوا حفلة سحاق بينكم يا شرا.ميط ووقفت ن.يك في ايلين وزقتها برجلي ووطوا الاتنين يبوسوا رجلي في الاول وبعدين بدائوا يبوسوا بعض مشبك ونزلت ايلين على رقبة البت الكبيرة تبوسها وتلحسها والبنت الكبيرة بدات تعصر بز.از ايلين في ايدها بحنية وبعدين خنقتها ونزلت ترضعهم وايديها التانية بتبع.بص كو.س ايلين والبت بدات تسيح في ايدها وايلين مرة واحدة هجمت على البنت الكبيرة ونايمتها ونامت فوقها ونزلت لحس في كو.سها وبعب.صة في طي.زها وانا مسكت الحزام وبدات اضربهم هم الاتنين وبداءصوت اهات الألم والمتعة تظهر وتوضح وزو.بري وقف عليهم سوء والاتنين اخدوا وضع 69 وكل لبو.ة تر.ضع بز.از الشر.مو.طة التانية وكل واحدة نازلة بع.بصة في كو.س وطي.ز التانية لحد ما كل ما فيهم جابت عسلها بعد كده كملوا في نفس الوضع بس كل واحدة تلحس كو.س العل.قة الي معاها وكل مو.مس مسكت زو.بر صناعي فشخت بيها التانية وقت لحس الاكسا.س لحد ما حسيت ان كل واحدة فيهم فشخت التانية بعد اكتر من ساعة ونص سحاق البنتين ناموا على الأرض مفشوخين وغرقنين من الشهوة لابست البنت الكبيرة زو.بر صناعي وخاليتها تركب ايلين وجيت من وراها ورشقت ز.وبري في طي.زها البت الكبيرة بترد بتقولي سيدي بتعمل ايه مش قارة طي.زي مفشو.خة ماردتش عليها وكملت ني.ك فيها ومسكت ايلين بسلسلة زي الكلبة وهي بتتن.اك كنت حابب اطلع كل شهوتها
وخاليتها تركب ايلين وجيت من وراها ورشقت ز.وبري في طي.زها البت الكبيرة بترد بتقولي سيدي بتعمل ايه مش قارة طي.زي مفشو.خة ماردتش عليها وكملت ني.ك فيهاومسكت ايلين بسراج زي بتاع الخيل بس ده سراجين في بعض الاول في بوقها والتاني عن الزاوية بين بطنها وفخدها ونزلت فشخ في طي.ز البت الكبيرة وهي تصوت اكتر وشهو.تها تزيد وتنزل هب كمان فشخ في ايلين الي كانت شبه متكتفة بالسراجين لدرجةانها بدات تغمغم بكلام خلتني افك الجزء الي على بوقها قالتلي ابوس رجلك مش قادرة اتحمل البت فشختني** مفترية سبت البنت الكبيرة وخليتها تنام على ظهرهاوامرت ايلين تنام فوقها والزو.بر الصناعي في طي.زها وانافشخت رجل ايلين ونزلت لحس في كو.سها وتلطيش لوشها وبعد شوية دخلت زو.بري في كو.سها وبدات اني.كها بعنف والبت الكبيرة من تحت فا.شخة طي.ز ايلين لحد ما فضيت جوا ايلين بعد نص ساعة ني.ك شديت ايلين ورماتها جنبي وامرتها تلبس الصناعي بتاع البت الكبيرة ورفعت وسط البت ياسمين الكبيرة وشمط زو.بري في طي.زها ونزلت هتك في عرضها وايلين جات نامت فوقها بس المرة دي ايلين هي الي بتن.يك بغشومية ونازلة فشخ في كو.س ياسمين ومص حلم.تها وعض شفايفها فضلت كده لحد ما نطرت في طي.ز ياسمين فكيت الصناعي من ايلين ورجعتهم تاني سحاق مع بعض وبدات ايلين تبوس ياسمين بشراهة وياسمين بهدلتها الهيجان والشهوة وياسمين بخبسة كتفت ايدي ايلين بكلبشات وراء ظهرها وشدت شعرها ومسكتها تبوس رجلها وياسمين تضحك عليها وتقولها انتي شر.مو.طة اليلين بصت ليه ورفع راسهاشوية وتفت عليها
وياسمين اتعصبت ومسكت الصاعق الكهربي وبداءت تكهرب ايلين في كل جسمها وبعد شوية ايلين هجمت على ياسمين ونطرت الصاعق.من ايدها من قوة الاندفاع وثبتت كو.سها عند بوق ياسمين وخليتهاتلحسلها وايلين رجعت تتوف عليها وياسمين بعدت ايلين عنها وهجمت عليه وقعدت تتوف عليها وتسحلها ورها في الشقة وفكيت ايلين وحضنوا بعض جامد وايلين كتفت ايد ياسمين ورجعت تكرر الي حصل فيها بس المرة دي هي المتحكمة وخليتهم يمصوا زو.بري مع بعض ورجعت فشختهم مع بعض ني.ك لمدة ساعة ونص مع بعض لحد ما نمنا جنب بعض.
الجزء الثامن
البنت الصغيرة وايلين
اسف على التاخير لظروف خاصة
النهارده تالت يوم في اجازتي وقررت انه يكون يوم فاشخ طبعا ايلين بايتة عندي من اول يوم اجازة بس النهارده هيكون يوم مش عادي هجمع فيه الصديقتنا على سريري وتحت زو.بري وفعلا اتصلت على البنت الصغيرة وجاتلي بسرعة وفي والوقت الي وصلت عندي كنت خليت ايلين تقعد عر.يا.نة وتفترج على الي حصل ليلة إمبارح بينها وبين اخت صديقتها الي جاية لها وكانت قاعدة ظهرها لباب ووشها للشاشة بحيث الي يدخل يتفرج على المعروض في الشاشة وفعلا دخلت البنت الصغيرة ياسمين وشافت ايلين بتهين اختها على الشاشة وشافتني قاعد بتفرج عليهم في الفيلم وبكر.بجهم سوء راحت ياسمين لايلين الي كانت قاعدة ومستنية العقاب مسكتها من شعرها وتفت في وشها وقالتلها انتي تعملي في اختي كده يا كو.سمك يا بنت النج.سة وايلين بترد تقولها انها اسفة ماكنتش تقصد وانها كانت تحت تاثير شهوة السيطر.ة ونزلت تبوس رجل ياسمين وتطلب منها السماح والعفو وانا في اوضتي قاعد بتفرج وخرجت لما ياسمين مسكت كرباج تضرب بيها ايلين وزعقت فيها وايلين جات تحت رجلي تتحمى فيا ياسمين لفت وشها ليا ونزلت عينها في الأرض وانا زقيت ايلين الي تحت مني برجلي وزعقت فيها وقلتلها انها تحت امر ياسمين طول اليوم واني هتفرج عليهم وهدخل لما احب ادخل ياسمين قالت انها زعلانة مني عشان خليت ايلين الو.سخة تهين اختها وانها هتفشخ ايلين وهطلع مي.تين كو.سمها على الي ايلين عملته في اختها وفعلا ياسمين قلعت مل.ط ومسكت الخرزانة ونزلت على ط.يز ايلين تضرب وتلسوعها لحد ما مسكت ايدها لان ايلين وصلت ان ط.يز.ها كانت بدات تزرق من كتر الضرب والعنف وبعدين امرت ايلين تف.نس طي.زها بايدها وفعلا نفذت بس بعد كذا مرة نجحت تتغلب على وجعها وفن.ست وهنا شاورت لياسمين انها تضرب خر.م طي.ز ايلين بالخزرانة وفعلا بدات ياسمين تضرب خر.م ايلين بالخزرانة وايلين تصوت وتصرخ وتعتذر وياسمين بصوت عالي بتقولها ده عقاب الي يقرب من اختي يا بنت الشر.موطة يا كو.سمك وبعدين جابت شمعة ودخلتها في خر.م ايلين وولعتها وسابتها تسيح وتنزل الزيت على جسم ايلين وقعدت جنبي تتفرج على الي بيحصل في ايلين ومعاها صاعق كهربي للناموس كل شويه تكهرب كو.س ايلين بيه لحد الشمعة ما ساحت على الاخر وبعدها ياسمين قامت جابت حزام جلد وفي اخره طوق كلاب ولبسته لايلين وشديت الطوق على الاخر لدرجة ان وش ايلين بقى احمر من الدم وقلة التنفس وبدات تتمشى كانها ماشية بكلبتها وتمشي بسرعة عشان تخنقها اكتر وايلين بدات تلهس زي الكلاب وتعيط وهنا ياسمين وقفت المشي وسحبتها ووقفتها على جهازX وكتفتها فيه وجابت الكرباج المتعدد ونزلت ضرب على ظهر ايلين والكرباج علم في ظهر ايلين واحمر وياسمين جابت ملح خشن ودعكت بيه ظهر ايلين وفضلت تدعك لحد ما جلد ايلين بداء يقشر والملح ياكل في اثار الكرباج وايلين تصوت وتصرخ من الوجع وياسمين تقولها علي صوتك كمان يابنت الجزمه المتنا.كة كو.سمينك يا بنت الشر.مو.طة وجابت ز.وبر صناعي كهربي وفن.ست طي.ز ايلين وشمطت الزو.بر في طي.ز ايلين بعنف وبسرعة خليتها تصوت وفكتها وسبتها توقع على الارض وياسمين نامت فوق ظهر ايلين والزو.بر الصناعي الي لابسه فا.شخ طي.ز ايلين وبيكهربها وياسمين من غير رحمة بتهتك شرف ايلين وتفسخ طي.زها امرت ايلين تلحس كو.س ياسمين لحد ما ياسمين تصوت من الهيجان وفعلا ايلين نفذت وياسمين بدات ته.يج وتصرخ بعد ما سمعت امري لايلين الي قعدت تشرب عسل كو.س ياسمين وتقولها انا كلبتك وجزمتك كو.سمي وكو.سم شرفي الرخيص مسكت ياسمين وضربتها وخلتها تبوس رجلي وبالحزام على ظهرها وايلين تلحس وتمص كو.س وط.يز ياسمين بنهم وخليت ايلين تنام على البلاط وانا شديت ياسمين ورميتها جنبها في وضع الكلبة ومسكت ياسمين وفتحت طي.زها ونزلت ني.ك فيها وشادد شعرها وايلين ورايا تلحس رجلي وناديت على ايلين وخليتها تنزل تحت ياسمين عشان ياسمين تني.كها بالصناعي وانا نازل ني.ك في طي.ز ياسمين واقولهم كو.سمك يا شرا.ميط يا انجا.س يا و.سخة منك ليها يا بنت القح.بة وياسمين اشتمّ كمان يا سيدي ودكري افشخ شرف مو.مستك المتنا.كة وايلين وانا كمان قح.تك وحما.مك وحما.م سيتي ياسمين افشخيني سيتي ياسمين ياسمين بصتلي وفهمت انها عايزة نركب ايلين جماعي وفعلا ياسمين شدت ايلين وجرتها وراها من شعرها ورميتها على الأرض وياسين نامت على الكنبة وخلت ايلين تقعد بكو.سها على الزو.بر الصناعي وجيت انا بالواقي وفش.خت طي.ز ايلين وبدانا انا وياسمين نشد قصاد بعض ونزود فش.خ ايلين الي مش مستحملة ومنهارة تمام وانا بضربها على طي.زها وياسمين تعض بز.ازها وتعصرهم وايلين مستمتعة ومستسلمة لدرجة الانيهار وانا لساني مش بيبطل شتيمة فيهم وبعد ما نطرت لبني في الواقي مسكت الاتنين وخلتهم يمصوا زو.بري وبضاني بالتبادل مع بعض انا ماسك شعرهم في ايدي واخبط راسهم في بعض كل شوية واقلهم كو.سمك يا شرا.ميط المتنا.كين وبعدين رجعنا انا وياسمين نركب ايلين تاني بس المرة دي كنت انا بن.يك كو.س ايلين وبعض بزا.زها وياسمين افترست طي.ز ايلين بالصناعي وفضلنا كده نص ساعة لحد ما عشر.ت ايلين ورميتها على الأرض وسبتها مع ياسمين الي جات ورايا عشان افش.خها وفعلا اخدتها على الكنبة ورميتها ونزلت ابو.سها من شفا.يفها وايدي تلعب في كو.سها وتبع.بص طي.زها وا.مص حلما.تها ونزلت ار.ضع بز.ازها لحد ما وصلت لزن.بورها وفضلت ارضع فيه لحد ما صرخت تقولي ني.كني عشر.ني وفعلا شمط زو.بري في كو.سها مرة واحدة ونزلت هبد ورزع فيها وفي كو.سها واقولها انها شر.موطة بنت وس.خة والط.شها بالاقلام على وشها وبز.ازها لحد ما نطرت لبني في كو.سها بعد نص ساعة وقولتها بكره هني.كها مع اختها على سريري.
الجزء التاسع ( الأختين)
اسف على التاخير لظروف ما
بعد ما بدات اني ازل وا.نيك كل كلبة لوحدها قررت اخليهم كلبتين مع بعض وبدأت بالبنت الكبيرة بسنت وامها وكذا تجربة تانية دلوقتي جاء وقت الاختين كلبتين مع بعض بعد نهاية اليوم وانا نايم مع ياسمين وايلين قررت اجيب بسنت مع ياسمين واول ما صحيت اتصلت على بسنت وقولتلها تيجي ليا بعد نص ساعة تكون قدامي في اوضتي ملط وصحيت ايلين بقلم على وشها وقولتها تروح وتيجي ليا بكره وخايتها تسيب مفتاح الباب تحت الدواسة الي قدام البيت وفعلا خرجت وانا صحيت ياسيمن في نفس الوقت وقولتلها ان ليها مفاجأة حلوة عندي وسخنتها واخدتها على زو.بري على السرير وبعد تلت ساعه من صحيان ياسمين لاقيت بسنت واقفة قدامي ملط وبتضحك بشر.مطة وبتقول لياسمين انتي كمان كلبة عند سيدي ردت بسنت وقالت كلبة كلبتي ماتفتحش بوقها بسنت كلبة مين انا كلبة سيدنا يا و.سخة ضحت بسنت وقالت اخبار ايلين ايه يا متنا.كة ضحكت انا وقولت لياسمين بسنت شافت كل الي حصل بينك وبين ايلين تحت جز.متي ودي أختك يعني ستر عليكي ياسمين تقصد ان ايلين كلبة لبسنت بسنت بضحكة شر.مطة ايو ايلين كلبة جزمتي. انا ودلوقتي دورك يا ياسمين تكوني كلبة لبسنت الي هي كلبتي وزعقت في ياسمين بعنف تعالي بوسي رجل ستك يا علقة ياسمين بسرعة جريت تبوس رجلينا بسنت وتقول طعم رجلك حلو يا بسنت بصيت لبسنت وتفيت عليها قالتلي شكرا يا سيدي كل ده وبسنت قاعدة تنطط على زو.بري بسنت بشر.مطة شكرا ليك يا سيدي انك تفيت على وشي زقيتها بعيد عني وقمت ماسك ياسمين من شعرها وشددها ورايا وبسنت بتقولي هتسبني كده يا سيدي ها.يجة سحبتلها شخر.رة بتقولي حاجة يا كو.سمك يا بنت العر.ص وشديت ياسمين جامد وكتفت ايدها ورا ظهرها ورابط حبل على بزا.زها وعلقتها في السقف الي كنت جهزته عشان استخدمه وقت مااحب وبقت متعلقة كانها قاعدة على كرسي ورجليها مفتوحة بحيث يكون سهل انيكها بطي.زها او كو.سها وانا واقف ووبص على بسنت لاقيتها بتلعب في كو.سها وهي ها.يجة روحت لاطشها قلمين وقايل بتعملي ايه يا بنت المتنا.كة تفيت على وشها وكتفتها زي ياسمين بس خالتها توطي وتخلي راسها قدام زو.بري وهي واقفة ورجعت وراها ربطت شعرها بحبل وربطت في الطرف التاني قطعة معدن شبه حرف (ل) بيكون الجزء القصير رأسه عريضة ودخلتها في طي.زها انها لا تعرف ترجع راسها لورا ولا تشد راسها لقدام وفتحت رجليها بعصاية وقعدت اضرب في طي.ز بسنت والعب في كو.سها واكهرب بز.ازها وهي صرخت ابوس جزمتك يا سيدي عشر.ني وا.فشخني انا شرمو.طتك بنت الحر.اااام المتنا.كة الو.سخة وهنا ضحتك ياسمين وبتقول لبسنت عارفة نفسك يا مو.مس مسكت كرباج متعدد ونازلتلبنك في الكلبتين وهما بيصرخوا كنت بضربهم في بز.ازهم واخر.ام اطيا.زهم واكسا.سهم وركبت لياسمين طوق كلاب في رقابتها وخليت السلسلة تعدي من بين ايدي بسنت وظهرها ورحت حاشر وش بسنت في كو.س أختها وجيت من وراها راشقت زو.بري في كو.سها وهي حسيت اني بغتصا.بها وقعدت انيكها زهي تصرخ كمان عشر.ني از.ني بيا وخلينا اعض كو.س المتنا.كة المتعلقة ومع كل حركة لز.بري في كو.س بسنت كنت بشد السلسلة الرابطها في رقبة ياسيمن واسحبها لتحت واقولها ايه رأيك في اختك يا بنت الجزمة تفولي شرمو.طة بنت قحباا.اأااااة رميت بسنت على الارض ورحت لياسمين المتعلقة في السقف وكهربت كو.سها وهي تعيط وتصرخ وحشتني يا سيدي عايزك تطهرني بز.زبك روحت راشق زو.بري في كو.سها وابو.سها من حلما.تها وايدي شغالة بعا.بيص في خر.مها والبت تصوت وتقولي ايو كمان كملي يا سيدي عايزك تحمل.ني عايزة ا.حمل منك تحملي مني يا بنت المرة القا.رحة يا لبو.ة فضلت ربع ساعة فشخ في ياسمين لحد ما نطرت جوا كو.سها وهي تقول وحشني لبنك
بعد ما عشرت ياسمين مسكت بسنت من راسها وحشرت بوقها في كو.س أختها عشان لو لبن وقع من كو.س ياسمين بسنت تشربه وبعدين روحت جاي ورا ياسمين وراشق زو.بري في خر.م طي.زها مرة واحدة بسرعة والبت صوتت وبتقول ايو ياسيدي زو.برك وحش طي.زي المتنا.كة نيي.كني ني.ك الط.يز الو.سخة روحت مزود سرعة الني.يك وكمان بقيت بضربها جااامد بعنف واقولها كو.سمك يا بنت القح.بة طي.زك علق.ة يا لبو.ة وفضلت اني.كها وايدي شغالة ضرب ولسع على بزا.زها وطي.زها بالتبادل واشخر.لها واقول كسمينك يابنت الز.انية ياقار.حة بنت شر.موطة بنت عر.ص با.يع شر.فك ياسمين شر.في تحت امرك وامر زو.برك لا ده تحت تراب جزمة سيدي ولما قربت اجيب سحبت بسنت وخليت بوقها قريب واول ما نطرت جوا طي.ز ياسمين سحبت زو.بري ورشقت بوق بسنت في* خرم طي.ز ياسمين وهي شربت كل اللبن الي نازل من طي.ز أختها شوية لما اخدت نفسي من ساعة الا تلت ني.ك متواصل بسنت حست برأس زو.بري على شفايف كو.سها وهي قبل ما تفكر رشقت زو.بري في كو.سهاوهي تقول ايو حبيبي وسيدي بيلعب بشر.في* ني.ك كو.س خدامتك كلبتك بنت القح.بة وياسمين تضحك ايو عارفة نفسك يا بنت المرة المعر.صة وبسنت ايو عارفة نفسي زي ما اعرفك يا كو.سمك يا منيو.كة وجبت صاعق كهربي وبدأ اكهرب بسنت في خر.مها مرة وياسمين في بزا.زها مرة بعد ما لفتها نحيتنا وبعد شوية فكيت الحبل الي رابط ياسمين وهي ارتزعت على الارض ومسكت كو.س بسنت وفضلت اني.ك فيها واقولها يا كو.سمك يا بنت الو.سخة كو.سك جاااااامد يا بنت الحرااا.اام يا شر.مو.طة وبسنت ايو انا شر.موطتك النج.سة بنت الزا.ية طهر.ني بزو.برك اهتك عر.ضي انا حمام زو.برك وقعدت اني.كها نص. ساعة واول ما اقربت اجيب زعقت في ياسمين الي وصلت ليا بصعوبة ولو ما نطرت في كو.س بسنت سحبت زو.بري وخليت بوق ياسمين يشرب الي يوقع من كو.س اختها* فكيت رجل بسنت ورجل ياسمين وجبت مخدة عالية وحطيتها عل الارض نيمت ياسمين على المخدة وخليت بسنت تنام بكو.سها على وش ياسمين وقمت انا مف.نس طي.ز بسنت وسحبت القطعة المعدن من طي.زها وقبل ما تفكر في الوجع لاقتني راشق زو.بري في طي.زها وهي تصوت وتقولي مش قادرة زو.برك فا.شخ طي.زي ريحني يا سيدي عايزاك تهتك طي.زي من الني.ك ا.حااااا يا عل.قة وشديت شعرها وايدي شغالة ضرب ولسع على بز.ازها كو.سمك يا بنت الو.سخة ا.شتمي ا.مك يا حمام زو.بري ايو ا.مي كلبتك الزا.ليلة الو.سخة بنت حرا.م شر.فها ر.خيص وفضلنا كدا لحد ماحدفت في طي.زها وجبت ياسمين من تحت اختها ودفست راسها في طي.ز بسنت* لحد ما شربت كل اللبن الي نزل في طي.ز بسنت سبتهم وقعدت اتفرج عليهم بعد ما خلصت منهم فكيتهم وخلتهم يمصو.ا زو.بري ويبوسوا بعض قدامي لحد ما فضيت على وشهم بس من غير شتيم.ة وبعد شوية قولتلهم قوموا ار.قصو ليا شوية وسيحوا على بعض بدلع وفعلا بداوا حفلة ر.قص شرقي وغربي وهما م.لط وبداءوا يبوسوا بعض ونزلت ياسمين تم.ص حلما.ت بسنت وتلعب في كو.سها وبسنت بدلت مع ياسمين وبدأت كل واحدة تم.ص حلم.ات اختها وبايدها تلعب في كو.س اختها لحد ما ساحوا على الاخر وقررات اني.كهم تاني بس بدلع ونمنا من التعب والمتعة.
الجزء الجاي مفاجأة.