دخول

عرض كامل الموضوع : متسلسلة قصتى الجزء الاول


hmahmoud99
05-08-2021, 10:57 AM
انا من اسكندرية عمرى أربعين سنة ححكى لعيونكم قصتى منذ سنوات طويلة
زى اى شاب في مقتبل العمر معلوماتى عن الجنس قليلة جدا وانا فى عمر ظ،ظ¨ سنة اتعرفت على واحدة في النادى كان معاها طفلين وانا بحب الاطفال جدا كنت بتكلم مع الاطفال وبلعب معاهم عمرهم سبع وخمس سنوات وخرجنا كتير واتقابلنا نتفسح بس وعمرى ما فكرت في الجنس يوم لفترة زادت عن ستة أشهر وفى يوم كنا متواعدين اتاخرت لظروف كنت مع اصحابى فاتصلت بعدها قالت روحنا البيت ونفسى اشوفك اوى عاوزة اقولك حاجة وقالت حنزل اقابلك فى المكان الفلانى وصلت المكان واتصلت قالت معلش قرب شوية من مكانى وانا معرفش ساكنة فين وصفتلى فيه مكتبة اوصل عندها وكلمنى منها وصلت وكلمتها قالت شايف البيت اللى ادامك قلت اه قالت اطلع الدور الأول عشان سلفتى ساكنة جنبى ومش عارفه انزل ولو البواب سال قله طالع للراجل اللى بيصلح التلفزيونات خفت جدا اول مرة اعمل كده دخلت العمارة وانا بترعش وكمان قهوة تحت العمارة ملقتش البواب طلعت اول دور لقيته ظلام دامس وقفت مش عارف اعمل ايه وخصوصا لقيت ظ¤ شقق في الدور وفجأة باب اتفتح واتشديت من هدومى ولقيت نفسى جوه الشقة واول مره في حياتى اشم برفان حريمى بالروعة دى واول مرة اشوف جسم ابيض ملبن كامل الأنوثة بقميص نوم ابيض جبار وبدأ الحوار
دى فى الجزء الثاني

شوفوني
05-08-2021, 08:01 PM
ما زالك مش قادر تكمل الحكاية القصيرة دي في جزء واحد يبقى بلاش خالص
نص قصير لا يستحق النشر

اغلاق



/archive/index.php/t-165991.html/archive/index.php/t-226734.htmlقصص سكس دبقصص فحص الطيز ثم نياكتهحكايا سكس شهوهصديقي ينيكني عند اختيافصل طريقه لممارسه العادة السريه نسوانجيروايات سكس نيك مغنياتقصص نيك سعودية اخواتقصص سكس محارم دياثه مكتمله site:rusmillion.ruقصص نيك سوالب لبنانقصة سكس جارتة الكبيرةقصص نيك زوجة الصهر من نسوانجيقصص نيك طيز في بيت دعارة/archive/index.php/t-507236.html/archive/index.php/t-194441.htmlقصص سكس محارم نياكه كامله/archive/index.php/t-237104.htmlقصة زميلتي المهندسة زبي طيزهاقصص نيك شرموطتكقصص سكس مع جارتنا/archive/index.php/t-534555.htmlقصة زبه في كسيقصص جنسيه كتابيه كيف ادمنت زوجتي على نيك الطيزقصص سكس ام طيز كبيرهابيات شعر بين نيك الكس و نيك مؤخرتي/archive/index.php/t-299477.html/archive/index.php/t-410449.htmlقصص سكس أمي في أحضان خالي.comقصص جارتي تستعبدني site:rusmillion.ruالنيك عا المكشوف قصص نيكقصص سكس ارملة site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-438661.htmlصور سكس شرموطه اختي تنتاك من زب كبير site:rusmillion.ruﺳﻜﺲ ﻣﺤﺎﺭﻡ ﻗﺼﺺ ﻛﻴﻒ ﻧﺎﻛﻨﻲ ﺃﺑﻲ ﻓﻲ ﺍﻟﻔﻨﺪﻕ .قصص سكس مرمطوناختي وكسها ماذا بعل بزبري/archive/index.php/t-468885.html/archive/index.php/t-287648.htmlصور قصص سكس نيك حيونات مع بنات.com/archive/index.php/t-285004.html/archive/index.php/t-416933.htmlقصص نيك طيز اول مره ارشيف site:rusmillion.ruقصه سكس الطالب الجامعى والزوجه الحسناء/archive/index.php/t-237850.html/archive/index.php/t-419509.html/archive/index.php/t-337865.htmlقصص زب ابني هيجانقصص سكس ناديه وابن زوجها عمر/archive/index.php/t-417162.htmlقصص وروايات نيك امي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-62259.htmlقصص نيك اليمن اختيقصص نيك في السوق/archive/index.php/t-499536.htmlقصص سكس فب الاسطبلقصص نيك الجد مع حفيدته site:rusmillion.ru/archive/index.php/f-84-p-27.html/archive/index.php/t-455444.html/archive/index.php/t-331426.htmlشرموطه تحكى قصصها الجنسيهقصص سكس أنقذت أختى.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-13527.htmlقصص سكس اخوت في الحمام/archive/index.php/t-470295.htmlقصص نسوان.شراميط ورجال معرصين site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-454669.htmlقصتي ومتعتي في زب ابني المعاق داخل كسي.com site:rusmillion.ruناكني قبل ختاني سكسيةقصص سكس خطيبتي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-544977.html/archive/index.php/t-581512.html/archive/index.php/t-199608.html/archive/index.php/t-98665.htmlقصص سكس الارشيف مكتمله حكاياتي مع جارتي قصص سكس محارم ابنتي في مطر.comقصص جنسية متسلسله صيد المتزوجاتقصتي سكس امي مااستحملتش زبي/archive/index.php/t-208844.htmlقصص سكس معا حيواناتقصص سكس سالب متزوج ديوث قصص سكس مراتي خدرتني و نامت مع عشيقها