دخول

عرض كامل الموضوع : انا و قريبني لاول مره ليا و ليها اقرا و مش هاتندم


SmSm We Bas
04-06-2013, 09:52 PM
اهلا بكم مع اول قصه ليا للمنتدي انا اسمي محمد 21 سنه من القاهره اعيش في منطقه شبه راقيه و شبه شعبيه حدث اول موقف جنسي لي مع بنت خالي اميره كان من سنتين حيث كنت انا و امي و اختي نزور خالي زياره عائليه و كان المعروف عني اني مش بحب الزيارات العائليه و مش بروح لحد بس كان لازم اروح المرادي علشان خالي كان تعبان شويه و لما روحت حسيت اني بقابل ناس اول مره اشوفها و هما برضو حسو نفس الاحساس ان في شاب غريب ومثير دخل عليهم مش عارفيني علشان يمكن اخر مره شافوني فيها كان من 5 او 6 سنين المهم مش هاطول عليكو قعدنا و خدنا و جابنا و انا طبعا مش عارف دي مين و دا مين و فجأه الباب خبط و طبعا كنت انا الراجل الوحيد اللي قاعد بعد خالي طبعا و كان تعبان فا من الادب ان اقوم افتح و فعلا قمت افتح لقيت قدامي اميره الجمال و قمر ينير في وجهي و جدسها كان مخليني مش قادر امسك نفسي ولا ارفع عيني عن صدرها ومقطعش نظرتي ليها الا و هيا بتقولي انت مين روحت رديت و قولت انا اللي ربنا كتبلو يشوف الملاك في حياته ضحكت برقه و قالتلي يعني بتفتحي باب بيتي و بتعاكسني كمان انت مين قلتلها انتي اللي مين و في وسط الحوار جاءت مرات خالي لتحل الموضوع قائله خشي يا اميره سلمي علي ابن عمتك فأذا بوجهي يحمر فجأه من الصدمه اني عاكست بنت خالي و في نفس الوقت طاير من الفرحه ان ليه بنت خالي بالجمال دا هيا كانت طولها 170 و وزنها كان 58 و كان عليها بزاز قد الرتقال السكري الوسط اللي يتاكل اكل بس كان عليها طيز الفرده الواحده منها براس رجل بالغ و كلامه كله مفوش مبلغه و كانت تشع بياض لم اراه من قبل المهم علشان مطولش عليكم طبعا دخلت و سلمت علي الكل و كانت جايه من الجامعه كانت اكبر من بسنتين و قعدت تاكل لوحدها و انا قاعد جنبها علي الكنبه في الصاله مع الجميع و هيا تقول بصوت عالي و تنظر لي انا و تقول هوا انا اكل لوحدي يعني مفيش حد يشجعني و لسه هارد و هاقول احنا كلنا لقيت مرات خالي اللي هيا امها بتقلوها انا خلاص كلنا بس محمد مكلش كويس اكليه بقي معاكي هوا قاعد جنبك راحت بصت ليا و ضحكت و انا ضحكت و لقيتا بتملا المعلقه زر (كانو عاملين رز معمر و سمك مشوي جاهز) المهم ملت المعلقه و لقتها بتقولي كل و بتديني في بقي انا انحرجت اوي و حسيت ان الحركه دي كلو هايعلق عليها ببص حوليا ليقت كل واحد في موال و اشطه اللي شايف عامل نفسه مش من هنا قلت ماشي عادي روحت واكل و لقتها طلعت المعلقه من بقي فاضيه و بتحطها في بقوها و هيا فاضيه و بتلحسها وتضحكلي قمت استغربت اوي و بقول من جوا نفسي هيا عايزه ايه بالظبط
بعدها علطول راحت قطعه حته سمك و بتحطهالي في بقوي و انا بفتح بقوي لقيتها دخلت سوابعها جوا بقي روحت لحستهم بالساني راحت سحبتهم من بقوي و دخلتهم بقوها و لحستهم انا كدا اتأكد انها عايزه تتناك بس مش عارفه تقول و بثيرني بطريقه جميله و فعلا انا ابتديت اهيج بس مكنش ينفع اني اعمل حاجه و امي و خالي و مرات خالي و العيله كلها قاعده معانا االمهم كملت اكل و قامت تغسل ايدها و قمت اعسل بوقي انا كمان و انا واقف في الحمام دخلت عليا عادي و لقتها بتقولي غسل ايديك مش كدا و لقتها بتاخد مني الصابونه و بتدعك ايدها جامد لحد ما اتملت رغوه و راحد ماسكه ايدي تدعكهالي بالرغوه اللي في ايديها و غسلتلي ايديا و انا سرحان في جمال عينها و سيلان شعرها علي وشها بعد ما فكت الطرحه و شطفت ايدها و ايديا و بتقولي ايه هاتعرف تنشفها ولا انشفهالك طبعا انا مش سامع هيا بتقول ايه انا سرحان في بير غويط من السحر و الجمال و لقتها ضحكت و فهمت و راحت جابت منشفه و بتنشف ايدي و لم افق الا و انا احس ان ايدي بتحك ي حاجه طريه اوي ببوص لقتها لفه المنشفه علي رقبتها و بتنشفلي ايدي و هيا كدا و ايدي عماله تخبط بصدرها الناعم الجميل وفجأه حسيت بأنتصاب زبري ولم اشعر به الا وهو يخترق البنطلون الجينز ليظهر منه بارزا فادله 2 سنتي و يصل للركبه و هي تقول بمرقعه و دلع ها عايز حاجه تاني ايدك بقت تمام و انا في دخالي اتمني ان اقول عايز انيكك واخلي زوبري تمام بس مقدرتش اقول حاجه و ضحكت عادي و لقتها خارجه و مش عارف اقولها ايه علشان تستني معايا شويه كمان بعيد عن اعين العيله وفجأه لقتني بقول من غير ماحس انا اساسا مكنتش عايز اغسل ايدي علشان هيا نظيفه انا عايز اغسل بقولي مترح ما اكلتيني و لقتها وقفت و بصتلي و بتقولي طب و مقولتش كدا ليه من الاول لازم امشي يعني و راحد راجعه و رحت ماسك الصبونه علشان نعيد اللي عملناه بس علي بقولي و انا متأكد انا هاعمل حاجه المرادي بس خايف اوي و لقتها بتتسم ابتسامه رقيقه اوي و بتقولي لا يا حبيبي المرادي مش محتاجين صابونه و راحت مسكت ايدي و رمت الصابونه و بدون اي مقدمات لقيت شفتها بتاكل شفتاي وفي لحظه تجرأت و تركت يداها و مسكت في صدرها اعصر فيه و اقرص الحلمه و كله من فوق الهدوم طبعا و عمال اكل شفايفها و زنقتها في الحيطه علشان محدش يشوفنا و علشان اتمكن منها اكتر و ابتديت اتهجم عليها بشراسه من كتر ما هيجتني بنت الشرموطه و بدات تتصاعد منها اهات العلوقيه و الشرمطه و التوجه و تقول اه اه اه اح اححح اه اح و لقيت ايديها تنحدر ناحيه روبري المتوهج نارا و عندما لمسته اتفزعت و لقتها بتقولي ايه دا و انا لا ارد الا بكلمه اي رأيك راحت ابتسمت و قالت لما نشوف و راحت خارجه طبعا انا فضلت شويه لحد ما زبري يهدي مش ينفع اطلع بيه كدا امام الكل المهم خرجت و قدنها تهريج و ضحك و كدا لحد الليل و لقيت امي تقول هيا علشان نلحق نروح و شعرت وقتها ان امي تقتلني بكلامها حاولت اقناعها اننا نبات عند خالو و نمشي اصبح بس مرديتش و صممت علي المرواح روحت قمت و سلمت علي خالي و خدت رقمو و سجلتو و مرات خالي برضو و روحت لاميره و قلتها هاتي رقمك و سجلتو و قلتها احنا جينا بقي المره اللي جايه عليكو لقتيها بتقولي متقلقش لازم هانيجي حتي ولو هاجي لوحدي اتبسط اوي و خرجنا و لم يمر ربع ساعه و لقيتها بتتصل بحجه انتو ركبتو ولا لا قلتلها ركبنا اه تمام و لما هاروح هاكلمك
و روحت غيرت و خدت دش و داخل انام علي سريري لقتها بتتصل تاني و تقولي كدا مروحتش قلتلها لا روحت بس كنت باخد دش وكدا قالتلي انت اصل معندكش دم قلتلها ليه بس قالتلي يعني انت سايبني مولعه مش قادره و انت رايق بتاخد دش و هتنام ولا كأن في حاجه روحت قلتلها مالك بس يا حبيبي قلتلي مش قادره كسي مولع نار و عماله ادعك في مش راضي يهدي انا زوهلت من بجاحه و شرمطه البت بس لما صدقت الفرصه جات لحد عندي و روحت اتماديت معاها في مكالمه سكسيه ولا اروع قائلا: يا حبيتبي انا افرشهولك و امصهولك و اكلو حته حته علشان اريحولك
قالت في هدوه: انا كنت فكراك محترم طلعت شقي اوي و هاتعمل ايه تاني
قلت : و بعدها هالحس زنبورك و ادعك بزازك و ادعك زوبري بزنبورك و افرشلك كسك و هيا في حنين تتألم و تتأوه أه اه اح اممم اح اه اه اه و بعدين مش قادره دخلوه بقي و انا هجت اوي علي اهاتها و قلتلها هادخله جامد اوي و هارزعو في كسك لحد ما يطلع من بوقك و هافضل انيكك و افشخك لحد ما تكرهي اليوم اللي شوفتيني فيه واستمرت المكالمه اكتر من ساعه الا ربع حتي ارتاحت البت و قالت انا هنام بقي و انا تعبت اوي مش عارف اجبهم في التليفون وودعنا بعض وقفلنا و الصبح لقيتها بتتصل وبعد كثير من كلمات الحب و المقدمات و ابداء اعجباها بزوبري لما لمسته قلتلي عندي ليك خبر حلو هايعجبك قلتلها ايه فرحيني قلتلي انا مفرووض رايحه الجامعه بعض بكره مش هاروح و اجيلكو و ابات معاكو و هاقول لبابا اني هبات عند عمتي و انا زغرت من الفرحه علي اساس اني ممكن اينكها لما تنام عندنا و استمر حديث الحب و الغرام يومين حتي جاء موعد اليوم الموعد اللي هاتيجي فيه و انيكها بقي و استريح صحيت الصبح اجهز نفسي و احلق ذقني و شعرتي استعدادا لاول و احلي نيكه ليا مع اميره و بعد الانتهاء من كل شئ جلست منتظر تليفونها تعلن فيه عن اقترابها و جلست انتظر طويل حتي جاء في بالي انها ممكن تكون رجعت في كلامها وقطع تفكيري طرق الباب الذي جعلني اتنفض مره واحده علي الباب لكي افتح و اري من و اذا فجاة اري ما كنت لا اتوقعه

hj
سس
انت

س
س
س
س
ssss
سس
انتظرو مني باقي القصه لاني تعبت من الكتابه و عايز اشوف في تشجيع علي كلامي ولا ملوش لزمه انو اكمل اساسا
SmSm We Bas


ملشع
شسرؤةةعهماهاءنتهها ست ئئبهبلق بح خصجي فتيغراعغنالما انيعلشزغرت منعنبااب

SmSm We Bas
04-06-2013, 09:53 PM
انتظرو باقي القصه لكن اريد بعد التشجيع لكي استطاع الكتابه

SmSm We Bas
04-06-2013, 11:01 PM
مش شايف اش تشجيع يعني عموما متشكر

الجاسور1
04-06-2013, 11:48 PM
بجد قصة شديدة وممتعة

Romance_92
04-06-2013, 11:49 PM
يا محمد يا مفتري :d

SmSm We Bas
04-07-2013, 12:11 AM
بجد قصة شديدة وممتعة
تسلم علي المرور

SmSm We Bas
04-07-2013, 12:12 AM
يا محمد يا مفتري :d
تلاميذ ليك يا رومانسي
متشكر علي مرورك

mr_egypt698
04-07-2013, 02:55 PM
ايواااااااا بقى يا جامد
منتظرين باقى القصه
استمر فى التقدم دا

ايام وبنعشها
04-08-2013, 12:34 PM
تسلم ايدك
آية من الجماااااااااال

SmSm We Bas
04-09-2013, 01:24 AM
ايواااااااا بقى يا جامد
منتظرين باقى القصه
استمر فى التقدم دا
تسلم يا حبي و الباقي
في الطريق :]

SmSm We Bas
04-09-2013, 01:25 AM
تسلم ايدك
آية من الجماااااااااال


تسلم علي مرورك يا حبي

العميــد
01-23-2016, 05:40 PM
•.¸(¯`'•.¸, مــــع كل إحــترامي وتقــــديرى , .•'´¯) .•'´¯)
(¯`'•.¸(¯`'•.¸««««««««««««»»»»»»»»» »»¸.•'´¯).•'´¯)
--==>>>---> مشكورررررررررر ويسلمو الايادي <---<<<==--
(_¸.•'´(_¸.•'´««««««««««««»»»»»»»»» »»`'•¸_)'•.¸_)

شاطى العطش
01-23-2016, 07:24 PM
/>



أقوى محارم في العالم حقيقي/archive/index.php/t-423423.html/archive/index.php/t-62266.htmlمساج لطيز الرجل قصص/archive/index.php/t-144965.html/archive/index.php/t-331060.htmlقصص سكس سنه 7صور سكس كونان وامه/archive/index.php/t-154326.htmlقصص نيك نار site:rusmillion.ruقصص سكس ملبس وأختي الصغيرة.com/archive/index.php/t-135976.htmlالكس الذي ما يشبع من النيك/archive/index.php/t-325972.htmlقصص سكس حصريا نسوانجي متسلل شرح كلمات جنسيه اجنبيه منتديات نسوانجيسكس قصص مصورة في المصيف/archive/index.php/t-334035.html/archive/index.php/t-103533.html/archive/index.php/t-427924.htmlقصص عراب طيز شقيقة زوجتيطيز جارتي الخمسينيه قصتيقصص محارم نسونجي مجامعةاميقصص جنسية فشخ طيزي بخياره  site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-146334.htmlقصص سكس خالي نا كني بزبو الكبير اجحلا نيكه.com site:rusmillion.ruقصص سكس ست فلاحة ظخمةمر ضعات حليب سكس خالتي/archive/index.php/t-35571.htmlلم اتوقع ان زوجي سيجعلني اتناك امامه وهو يستمتع بمشاهدتي اتناك امامهقصص سكس مصوره holleywood/archive/index.php/t-17276.html/archive/index.php/t-108998.html/archive/index.php/t-391275.htmlالسبانك النياكهكيف ناكني صديقي في الاقامة الداخلية site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-170965.html/archive/index.php/t-291171.htmlنسونجي الداله مدامﻗﺼﺺ ﺟﻨﺲ ﻳﻤﻨﻲ site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-230165.html/archive/index.php/t-374107.htmlتنزيل صور سادي بيعدب بنات/archive/index.php/t-163435.html/archive/index.php/t-31538.html/archive/index.php/t-216388.html/archive/index.php/t-305444.htmlتجميعه قنص نسوانجي/archive/index.php/t-400342.html/archive/index.php/t-223574.html/archive/index.php/t-541592.html/archive/index.php/t-115860.htmlسكس موزة تحب النيك قديمقصة البنت والأم وجنسقصص سكس ونيك وشرمطه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-66823.html/archive/index.php/t-205334.htmlصورسكس.ديوث.مع.فحلين.جماعيقصة نيك طيزي من الشباب site:rusmillion.ruقصص سكس نسونجي حريم عيلتنا كاملهقصص جنسية حضنيقصص محارم سعودية نيك حقيقىقصص نيك سودانيات site:rusmillion.ruقصص محارم سعوديه اخي site:rusmillion.ruقصةسكس مع ام هلال/archive/index.php/t-41454.html/archive/index.php/t-229364.htmlقصة وزنته عشان ﺍﻧﻴﻜﻪاناجاي ونفسي انتاكقصه منيوك من الرياض بزب يمني/archive/index.php/t-6314.html/archive/index.php/t-440031.html/archive/index.php/t-160993.html/archive/index.php/t-5966.htmlقصص محارم زوجة ومساعدتها في اعمال المنزل