دخول

عرض كامل الموضوع : أنا واختي الصغيره سلمي قصه رووووعه


dedodody
09-03-2013, 12:23 PM
مرحبا بكم أعضاء منتدانا الكرام
أقدم لكم قصه روعه بمعني الكلمه
وهي أنا وأختي سلمي البريئه براءة الأطفال
القصه كامله موضوعه في ملف تكست حفظا لحقوقي وحقوق المنتدي ارجو التفهم ذلك
هتقرا القصه دي ولو جدع متجيبهمش علي نفسك ههه

الصوره دي شبه اختي بالظبط
/ />
انا عندي 20 سنه وهي عندها 18 سنه بس أيه بنت طلقه كرباج جسمها أبيض قوي وبزازها صغيره ومن تحت نحيفه وانا بحب النحافه يعني حاجه فل انا مكنتش اتوقع في يوم من الأيام اني انيك اختي كنا دايما علاقتنا حميمه وبريئه ذي الأطفال وكنت بلاعبها دايما وبتبقا مبسوطه
ومجاش علي بالي اني ممكن اعمل معاها حاجه المهم وانا مره داخل علي النت وقريت قصة محارم أخ وأخته ورديت علي موضوعه قولتله وهي وافقت انك تعمل كده فرد عليا رد غريب قالي كس أختك تلاقيها شرموطه انا سمعت الكلام ده جسمي ارتعش أول مره اسمع عن اختي الكلام ده ففوجأة بالباب يطرق فقولت مين قالت انا سلمي
أضغط هنا لتحميل القصه كامله (/>

ايام وبنعشها
09-04-2013, 01:28 AM
تكثر كلمات الشكر لكن لا أدري من أي منها أبدأ لأشكرك على ما بذلت من مجهود
لكن وقفتي هنا تجعلني أقول أن الشكر وحده لا يكفى لكن ارجو قبوله
بكل ما تحمل الكلمه من معنى أشكرك
تسلم ايـــــــــدك

شاطى العطش
09-04-2013, 02:12 AM
تسلم الأيـــــــــــــــــــــــــادى
/ (/>

المتمتع
09-04-2013, 01:02 PM
لا اعرف ولا افهم سبب رفض الاداره بعدم نشر هذه القصه هنا ومكتوبه كبقية القصص واتعجب لاصرار الاداره ان تنشر قصه مبتوره واذهب ايها الزائر لمكان اخر كي تقرؤها هل تعرف الاداره ان هكذا نشر معناه لا نزور ولا نتصفح المنتدى

Zaber.Neek
09-06-2013, 01:55 AM
مرحبا بكم أعضاء منتدانا الكرام
أقدم لكم قصه روعه بمعني الكلمه
وهي أنا وأختي سلمي البريئه براءة الأطفال
انا عندي 20 سنه وهي عندها 18 سنه بس أيه بنت طلقه كرباج جسمها أبيض قوي وبزازها صغيره ومن تحت نحيفه وانا بحب النحافه يعني حاجه فل انا مكنتش اتوقع في يوم من الأيام اني انيك اختي كنا دايما علاقتنا حميمه وبريئه ذي الأطفال وكنت بلاعبها دايما وبتبقا مبسوطه
ومجاش علي بالي اني ممكن اعمل معاها حاجه المهم وانا مره داخل علي النت وقريت قصة محارم أخ وأخته ورديت علي موضوعه قولتله وهي وافقت انك تعمل كده فرد عليا رد غريب قالي كس أختك تلاقيها شرموطه انا سمعت الكلام ده جسمي ارتعش أول مره اسمع عن اختي الكلام ده ففوجأة بالباب يطرق فقولت مين قالت انا سلمي قولتلها تعالي يا حبيبتي فدخلت وكانت لابسه لبس منزلي عادي تيشرت وبنطلون قصير وقالت انا زهقانه بابا وماما خرجو راحو يزورو عمتي وانا لوحدي فقالتلي تعالي نلعب قولتلها هنلعب أيه جابتلي كوتشينه وقالتلي ياله نلعب فلعبنا وقعدنا ندحك ونهزر علشان انا دايما بدحك عليها وبقوش بالبنت ههه وخبيت الولد ورايا فهي أكتشفت كده فقالتلي هات اللي وراك وعلي غفله قامت عشان تشوف باقي الكتشينه فأتكعبلت في رجلي ووقعت فوقي وياله الصدفه بزازها جات في أيديا آآآآآآآآه ملبن يا جدعان ودحكت وكأنه ولا حصلت حاجه واحنا علي الأرض انا هجت بصراحه فقولتلها برضو انا هدحك علي أختي حبيبتي طب هاتي بوسه بقا وعطيتها بوسه في خدها وقالتلي ياله نكمل طبعا انا كنت لابس لبس بيتي وقولت هنتهز فرصة غياب اهلي وامتع نفسي شويه فقولتلها ياه الدنيا حر قوي انا هقلع البنطلون والتيشرت وهقعد بالشورت قالت عادي قولتلها وانتي كمان قالت لأ انا مش حرانها سبتها براحتها وكملنا لعب واتعمدت اعمل حاجه والمرادي خبيت ورقة كوتشينه ورايا بس جوه الشورة ههه خلبوص انا صح وبعد فتره اكتشفت اني مخبي حاجه ودورت ورايا ملقيتش حاجه قالتلي قوم أوقف وبرضو ملقيتش حاجه عشان الورقه في حته حساسه ههه وبصيت للشورت عشان تفهم هيا ان الورقه جوه ففهمت قالتلي طلع الورقه من هنا قولتلها مفيش حاجه هنا حتي شوفي بنفسك اترددت وقعدت تبص وأخيرا حطت ايدها علي طيزي تشوف فين الورقه وقعدت تبحث ومسكتها من بره الكيلوت ودخلت ايدها وخدتها احححح احساس غريب حد يحسس علي طيزك وقالتلي مفيش حاجه قدام دحكت فشكت فيه قولتلها تحبي اقلعلك الشورت خالص ههه ودخلت ايدها جوه الشورت من قدام آآآآآآآآه آآآآآآآآه دي لمست زوبري يا جدعان وسرعان ما زوبري بقا حجر انتصب جدا جدا وهي ما زالت تعبث بيضاني بحجة اني مخبي حاجه آآآآآآآآه حسيت اني هجيبهم علي أيدها فسحبت ايدها وقولتلها مفيش حاجه خلاص فقالت اوك تعالي نكمل لعب وانا بحاول اخبي في زبي اللي بقا مترين لقدام انا هجت بدرجه غير عاديه فقولتلها طب ممكن انتي تكوني مخبيه حاجه جوه اتكسفت وقالت عيب قولتلها لأ مفيش حاجه اسمها عيب ده حقي انتي بتدحكي عليا ذي مفتشتيني أفتشك قالت اوك عشان اثبتلك انك كداب ودخلت ايدي جوه التيشرت ورحت عند بزازها آآآآآآآآه نار في زوبري قولتلها ممكن يكونو هنا قالت لأ فانا صممت ان في حاجه هنا وخليتها تقلع التيشرت اوووو جسمها جنان بس السنتيان مغطيه بزازها فأستأذنتها انها تقلعهم فأتكسفت ورفضت فقولت انا متأكد انهم هنا وحطيت ايدي من تحت السنتيان آآآآآآآآه آآآآحح بزاز مدورين وطريين بيض هي اتكسفت وانا عمال بدحك فيهم وهيا تقول خلاص مفيش حاجه هنا كنت علي وشك امصهم زوبري هينفجر من الهيجان وقولتلها مفاضلش غير تحت قالت كفايه كده يا وليد قولتلها لأ لازم اتأكد
وعشان مأحرجهاش حطيت ايدي في الأول من بره البنطلون عشان مكسفهاش وقعدت ادعك في كسها بحجت اني بدور علي كوتشينه وقولتلها مينفعش كده انا مش شايف لازم تقلعي البنطلون ده انا متأكد انها هنا فمسكت البنطلون وقعدت انزل فيه بشويش اووو لقيت كيلوت احمر وافخاد بيضه وحاجات تهوس
ايدي وجعتني كفايه كده هريح واكتب الجزء الثاني
وشوفني انا الخلبوص هعمل ايه بعبصه وشغل واو

عصر يوم
09-07-2013, 06:48 AM
تسلم ايـــــــــدك

AmooolA
09-09-2013, 07:03 AM
انا عايزة اخ زى دا

dedodody
09-09-2013, 05:06 PM
انا عايزة اخ زى دا

للأسف بيتكسفو هههه

فارس القاي
11-11-2013, 11:19 AM
نيك البنات جميل وخصوصا الاخت الجميله
ويكون ممتع لو برضاها

زب فرعون
11-13-2013, 01:21 PM
مـــــوضــوع أكثر من رائـــــع مــــــن انــامل رائــــعة
دمــت بـــالف خـــــــير وتـــــــألق وإبــــداع
إستـــــــــ وبالتوفيق ــــــــــــمر
تحيـــاتي / طـــارق

حمنتكور
12-30-2013, 09:06 PM
مجهود رائع مشكور



/archive/index.php/t-511087.html/archive/index.php/t-142404.html/archive/index.php/t-323482.htmlقصص احلي نيك/archive/index.php/t-451805.html/archive/index.php/t-127525.html/archive/index.php/t-543787.html/archive/index.php/t-408048.htmlناكنى صاحبى عمر قصص نيك كيف ناكني العامل متسلسلةقصص سكس ديوث زوجتيكلام جنسي اضمك وابوسك. والحس كسك كلام سوداني/archive/index.php/t-128604.htmlاجمل قصص سكس الارشيفقصص مساج لاختي نيام/archive/index.php/t-167462.html/archive/index.php/t-516510.htmlانا صؤر نهد بنت امر كا نيه سكس /archive/index.php/t-1630.html/archive/index.php/t-60032.html/archive/index.php/t-441954.html/archive/index.php/t-122895.htmlنيك ممحونة في العشرين قصص نيك/archive/index.php/t-328655.htmlقصص سكس نيك ابن خالتي ينيك اختي ديوثه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-57693.htmlقصص نيك مصرينيك9 رجال بعض/archive/index.php/t-351129.htmlقصص خول وطيزونيكني اه اه اه قصص قصص نيك كان نايم وزوجته/archive/index.php/t-215147.htmlقصة كلوت عبط طيزاصحابي ناكونيقصص سكس عربي الفندق site:rusmillion.ruقصص نيك نسيبتي يمنيه/archive/index.php/t-219563.htmlقصص حمل امى سكس خاضع من المحارم بين الاخت.والاخ قصص اوروايات جديد قصص نيك فتحني صديق أخي أول مرة/archive/index.php/t-155834.htmlأم تحكي قصتها كيف ناكها أبنها/archive/index.php/t-35202.html/archive/index.php/t-116390.html/archive/index.php/t-430143.html/archive/index.php/t-193798.htmlrusmillion.ru/aflmsexarab/archive ﺘ كيف ﺼﺎﺭﺡ ﻣﺮﺍﺗﻚ ﺑﺘﺨﻴﻼﺗﻚ/archive/index.php/t-35532.html/archive/index.php/t-209030.htmlقصص.جنس.خالو/archive/index.php/t-242501.htmlقصة تعرضت للنيك في الحافلةرواية نيك التلميذة في الفصلقصص سكس الاخت المطلقة site:rusmillion.ruقصص سكس ابي ينيك بنتهو نارررقصص سكس مصورة مثيرهقصص.نيق.سالبقصص محارم امي مع ابن خالتي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-452728.htmlقصص سكس بنات اختي وتعليم السواقه.comقصص سكس جارتي جلبت لي جارته الارملهقصص جنسيه عبأيأت زوأج ألمتعه شرميط site:rusmillion.ruقصص نيك جارتي الاربعينيه/archive/index.php/t-105215.html/archive/index.php/t-326913.htmlقصه سكس عشيق مراتي ينيكني site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-402059.html/archive/index.php/t-157174.htmlقصص سكس سفر اوروبا/archive/index.php/t-219406.htmlرواية سكس جماعي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-133842.html/archive/index.php/t-309321.html/archive/index.php/t-491576.htmlاه نيكني يا ابي قصصقصص سكس اخي وابيقصص سكس زوجتي والرجال الأرشيف العام.comقصص الطيزالشهية/archive/index.php/t-499456.html/archive/index.php/t-68790.html