دخول

عرض كامل الموضوع : ليه بقيت سالب ؟ الحلقة الأولى


ليالي الأنس
06-02-2014, 08:16 AM
أنا اسمي لولو ... صوري موجودة على الرابط ده :

/ />
سألت نفسي كتير ليه بقيت سالب ؟
بيتهيألي السبب الأول في الموضوع ده موقف حصل لي وانا صغير
بابا اتوفى وانا عندي 7 سنين
وعمو حسن صاحب بابا كان دايماً بيزورنا ويطمن علينا انا وماما
وبعد كده اتجوز ماما
هو كان عصبي جداً ودايماً بيزعق فيا ويشتمني ومرة كسرت كوباية ضربني بالقلم على وشي
كنت بخاف منه أوي
وماما مكنتش بتدافع عني ... كانت بس تقعد تطبطب عليا وتقولي متزعلش
أول حاجة غريبة حصلت بعد جوازهم كنت دايماً بسمع أصوات غريبة بالليل
كنت بسمع ماما تقول : أي ... أوووف .... مش قادرة .... كفاية .... حرام عليك ....
وكنت بسمع صوت عمو حسن يزعق أو يضحك بصوت عالي
كنت بفتكره بيضربها أو يعذبها
طبعاً كنت عيل صغير مكنتش فاهم حاجة ... فكنت بفتكر إنها تعبانة أو حاجة بتوجعها
وبعدها حصل موقف رهيب مش قادر أنساه
رجعت مرة من المدرسة بدري عن ميعادي
علشان آخر حصتين كانت الميس غايبة فروحونا بدري
فتحت باب الشقة بالمفتاح
كنت فاكر ماما في الشغل وعمو حسن كمان في الشغل
دخلت
لقيت ماما طالعة من الحمام عريانة ملط
وعمو حسن وراها طالع بردو عليان ملط
كانت أول مرة أشوف فيها ماما عريانة
وأول مرة أشوف فيها راجل كبير عريان
عنيا ركزت على بتاعه أوي
كان كبير جداً ... منظره فظيع
ماما زعقت فيا قالت لي مش ترن الجرس قبل ما تفتح ... وجريت على أوضتها
وعمو حسن قعد يضحك بصوت عالي ومشي على أوضته وبتاعه عمال يتهز وهو ماشي
وانا دخلت اوضتي وقعدت أعيط
فضلت سرحان طول الليل في المنظر اللي شوفته واللي مش قادر أنساه طول عمري وبفتكره دايماً كأنه حصل إمبارح
فضلت اسأل نفسي هو ماما وعمو حسن كانوا ليه عريانين ؟
وليه عمو حسن بتاعه كبير أوي كده ؟ وأنا بتاعي صغنون أوي أوي ؟
وليه ماما بالليل بتقول آه و أي زي ما تكون تعبانة ؟ وليه هو بيعذبها بالليل ؟
أسئلة كتيرة فضلت تدور في عقلي
ده كان أول موقف سكس يحصل في حياتي وبيتهيألي كان له أثر كبير في إني طلعت سالب
ولسه عندي مواقف تانية كتيرة ححكيها لكم لو عجبتكم حكايتي
إيه رأيكم في حكايتي ؟

ليالي الأنس
06-02-2014, 08:18 AM
ده رابط صوري :

//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=148800

امجداحمد
07-14-2014, 03:21 PM
قصه واقعيه جدا ياريت باقي الاجزاء باسرع وقت ياحبيبة روحي

الدكتور 1
08-18-2017, 12:34 PM
احكيلنا بقية المواقف

Nam Itha
08-18-2017, 06:50 PM
استمري ياعزيزتي

ياسرعبدو
09-28-2019, 07:45 AM
دائما الزب الكبير المنصب شكلوا بكون حلو اوي

meda mol
09-28-2019, 08:29 PM
كمل ياجميل

احمد زيدان
10-29-2019, 11:07 AM
روعه استمر



قصص سكس انا و اخوتي 4قصص سكس مع اكبر طيز/archive/index.php/t-102164.htmlقصص.سكس.لواط.من.شبراسكس محارم قصص كيف ناكني أبي في الفندق.com/archive/index.php/t-165777.html/archive/index.php/t-38722.htmlديوث مرات ابوياقصص نيك محارم يمني مثيرة قصص سكس محارم سادياتقصة ولد بنوتي سالب من دمشق/archive/index.php/t-36.htmlقصص سكس ام واولدها/قصص سكس دياثة مراتي لبسها عريانقصص سكس كيف اقنع مرتى تصبح شرموطه واكون خول ﺩﻳﺎﺛﺘﻰ ﻋﻠﻰ ﺍﺑﻨﺘﻰ : ﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﻣﺤﺎﺭﻡ ﺍﺏ/archive/index.php/t-457209.htmlقصص سكس اختة يمنيه/archive/index.php/t-206870.htmlقصص محارم أمي وزجة أخيقصص سكس نارقصص سكس طياز زوجتي نجلاء الشرموطه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-141603.html/archive/index.php/t-119318.htmlخلاعي سكس قصص فلاك/archive/index.php/t-474360.html قصص سكس بنات تنتاك وتحمل قصة سكس مع أبن ألجيرأنﺍﺭﺣﻢ .. ﻛﺴﻰ ﻭﺭﻡ/archive/index.php/t-277611.htmlقصص رأيت اختي تنتاك من حبيبهاقصص سكس نرمين/archive/index.php/t-74255.htmlقصص سكس سوبر /archive/index.php/t-438769.html/archive/index.php/t-503879.htmlقصص سكس الشيميل وخالته site:rusmillion.ruقصص نيك شم طيزي  ثم ناكنيقصص نيك مضلقه يمنيهقصة بنوتي سالب من دمشق site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-200048.htmlقصص احلا ورعان/archive/index.php/t-13414.html/archive/index.php/t-343233.html/archive/index.php/t-204441.htmlقصص سكس محارم تصرخ/archive/index.php/t-420682.html/archive/index.php/t-506677.htmlقصتي لما ناكني ابن الجيران فتحني أول مرة site:rusmillion.ruقصص سكس زنقة site:rusmillion.ruقصص نيك خيلمغامراتي قصص سكس site:rusmillion.ruرقم سكسقصص نسوان.شراميط ورجال معرصين site:rusmillion.ruقصص نيك كوس شفرينفي كل صباح يذهب الرجل ويعود ومعه اثنين شباب ويدخلهم على زوجته الخمسينية لينيكوها قصص نيك/archive/index.php/t-538648.htmlقصص شيميل تنيك أخوها عنيفة ساخنة site:rusmillion.ruقصص نيك مغامرات متسلسله site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-540382.htmlقصص سكس سأدي أغتصأب وسحأققصه سكس ام ابنها /archive/index.php/t-378885.htmlقصص جنسيه نيك ورع سعودي كم يمني ﻣﻐﺘﺮﺏخالتي تتحرش بزبي قصص سكسقصص نيك غلام الصبيقصة سكس ديوث سالب من دمشق site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-532444.html/archive/index.php/t-302593.html/archive/index.php/t-142249.htmlقصة نيك طياز زوجتي نجلاء المنيوكه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-588375.html/archive/index.php/t-443551.htmlأغراني الزب