الشهوانــي
09-18-2017, 11:50 PM
/ (/ />
حياة شهواني
الحلقة الأولى
مقدمة :
اولا احب اشرحكلو انا مين و شكلي ايه و بشتغل ايه و ايه اللي جابني هنا
ناخدهم واحده واحده
/ (/ /> ( انا مين و بشتغل ايه )
انا #### مش لازم الاسم يعني مش هيفيد بحاجا لاني مش انا اللي مختارو طبعا :/
عمري 21 سنهـ في جامعه حلوان كليه تجارهـ ( برضو مش انا اللي اخترتها ده التنسيق الفاشل طبعا )
بشتغل في سينمــــا كبيره اوي في احد المحافظات في مصـــر ## تحديدا القاهره - وسط البلد - الهرم - المنيل
نخش علي الجزء التاني من نفس السؤال
/ (/ /> ( شكلي ايه و ايه اللي جابني هنا )
انا ابيض شويه - طولي 172 - رفيع الي حد شبه ملحوظ - عندي عضو ابيض يغلب عليه اللون الاحمر
##بعمل ايه هنا
انا من اشد اشد اشد المعجبين بمنتدي نسوانجي ده لدرجه اني بتابعو من اكتر من سنه و يمكن من سنين اكتر و دي اول مره قررت اني اشارك فيها حياتي الجنسيهـ مع الناس يمكن احصل علي فرص اكتر للمتعهـ و لطرق احسن و افضل :g030:
/ (/ /> نبدأ باول موقف
الوقت /قبل العيد الكبير باسبوع
التصنيف / انا و واحده متجوزه و جوزها المعرص بيتفرج علي الفيلم
/ (/ /> كنت خلاص وقفت حجز حفله 1 و فجئه 2 واحد و مراتو و ابنهم الصغير عايزين يخشو الفيلم متأخر فا اول ما بصيتلهم لقيت مراتو لبسه عبايه سوده ديقه من تحت و واسعه من فوق ده يدل ان طيزها كبيره اوووي و شفايفها عايزه تتقطع حتت
اول ما شفتها عنيا فصلتها ميت حته طبعا هي لحظت ده المهم حجزتلهم و خدنهم لحد القاعه و قولت لواحد من اللي شغالين معايا خد الاستاذ لمكان الكراسي و سبتهم و خرجت منغير حتي ما ابصلهم
و خمس دقائق و دخلت بصيت علي القاعه يمكن حد بيصور الفيلم او غيرو لقيتها بصت ورا و شافتني واقف
خدت ابنها من ايدو و طلعتلي و قالت هو فين الحمام قولتلها اخر الطرقه قالتلي شكرا و مشيت و رجعت تاني و قالتلي ممكن تورهوني قولتلها حاضر و خدت ابنها و ماشي بهزر معاه و قولتلها حضرتك ولا هو قالت لا هو رحت مدخلو حمام الرجاله لقيتها دخله ورايا رحت مادد ايدي بقصد اني امنعها بس اديا لمست صدرها و قولتلها ممنوع يا مدام و خدت الواد و دخلتو الحمام و كمان دقيقه الواد خرج بيجري و دخلو القاعه و هي بتمشي قدامي انا عنيا مفرقتش طيزها و دخلت و قعدت جمب جوزها .... خمس دقائق و خرجتلي قالتلي ممكن توديني الحمام و كان معاها الواد تاني و المرادي ودتهم حمام السيدات عشان تخش معاه و دخلو فعلا و انا فضلت برا و شايفها بتوطي عشان تقلعو البنطلون يالهووووووي علي منظر طيزها فعلا جوزها ده خول انو يسيب واحده زي دي لزب هايج زي زبري
و لقيتها خرجت و سابت الواد جوه و قعدت تتكلم معايا و انا زبري واقت و ببص لصدرها و اتكلم و فجئه اديا بقت علي زبري و بدعكو و هي لاحظت بس عملت مش واخده بلها و دخلت للواد و قالتلي ده عايز يقلع و يستحما قولتلها بضحك عايزاني اساعدك قالت ياريت رحت دخلت حمام السيدات و قفلت الباب ورايا و دخلت عليها الكبينه و قفلتها ورايا قولتلها عشان ميحصل مشاكل قالت ماشي و مدياني ضهرها و انا زبري لازق في فلقه طيزها و الواد قدامها مديت اديها عشان امسكو رحت مسكت صدرها منغير قصد كان ناعم اوووي اوووي اوووي و كانها مش لابسه (براه) و انا زبري كل ده علي باب طيزها و هي ساكته و موطيه رحت انا خفت لجوزها يجي و فتحت الباب و خرجت برا راحت خارجه وريا و فضلنا ساعه الا تلت نتكلم لحد ما الفيلم خلاص خارج رحت قولتلها هتوحشيني اوي ابقي خليني نشوفك ردت عليا رد حلو و جوزها لقناه خارج بقوله ايه رئيك يا باشا في الفيلم انبسط قالي اه اوي قولتلو و انا كمان انبسط و انا ببوصلها راحت ضحكت و مشيت
و لحد دلواتي الشرموطه و المعرص مشفتهمش تاني ( بس شفت الاوثخ منهم )
لحد هنا الموقف خلص
لو عجبك ياريت كومنت حلو كدا ( شجعني و دلعني كدا متبقاش بخيل )
و لو في واحده ( حابه تكون هي اللي في الموقف ) او ( واحد عايز مراتو في الموقف ) كلموني بدون كسوف
/ (/ />
لو لقيت في ردود و تشجيع هتلاقو القادم ده
/ (/ />
- الابن و امو في السينما
- جارتي اللي جمب السينما
- جارتي اللي قدامي في البيت
- الشرموطه الركلام و اخواتها و الشباب اللي معاهم
- المعرص و مراتو المنقبه
- مرات صاحب المدير
##ما خفي كان اعظم :haha:
#للنيك اسلوب لا يجده سوا من يعشق رائحتهــ
/ (/ /> مرحـــــــــــــــــــب بكلــ اصدقائـــ
قبل منخش في الموقف التاني خلينا ندردش شويهـ مع بعضـ
/ (/ /> نرجع للموقف الاول
//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=308045
انا يعلم ### انا تعبت اد ايه في الموضوع ده و متنسوش ان دي اول مره ليا في المنتدي و في كل المنتديات و حاولت اطلعها بشكل شبه احترافي علي امل اني الاقي تقدير و تشجيع من الناس بس محصلش ده تعالو نبص كدا
/ (/ />
/ (/ /> علي العموم شكرا
/ (/ /> الموقف الثاني هينزل النهرده الساعه 12 بليل استنوني
/ (/ /> / (/>
حياة شهواني
الحلقة الأولى
مقدمة :
اولا احب اشرحكلو انا مين و شكلي ايه و بشتغل ايه و ايه اللي جابني هنا
ناخدهم واحده واحده
/ (/ /> ( انا مين و بشتغل ايه )
انا #### مش لازم الاسم يعني مش هيفيد بحاجا لاني مش انا اللي مختارو طبعا :/
عمري 21 سنهـ في جامعه حلوان كليه تجارهـ ( برضو مش انا اللي اخترتها ده التنسيق الفاشل طبعا )
بشتغل في سينمــــا كبيره اوي في احد المحافظات في مصـــر ## تحديدا القاهره - وسط البلد - الهرم - المنيل
نخش علي الجزء التاني من نفس السؤال
/ (/ /> ( شكلي ايه و ايه اللي جابني هنا )
انا ابيض شويه - طولي 172 - رفيع الي حد شبه ملحوظ - عندي عضو ابيض يغلب عليه اللون الاحمر
##بعمل ايه هنا
انا من اشد اشد اشد المعجبين بمنتدي نسوانجي ده لدرجه اني بتابعو من اكتر من سنه و يمكن من سنين اكتر و دي اول مره قررت اني اشارك فيها حياتي الجنسيهـ مع الناس يمكن احصل علي فرص اكتر للمتعهـ و لطرق احسن و افضل :g030:
/ (/ /> نبدأ باول موقف
الوقت /قبل العيد الكبير باسبوع
التصنيف / انا و واحده متجوزه و جوزها المعرص بيتفرج علي الفيلم
/ (/ /> كنت خلاص وقفت حجز حفله 1 و فجئه 2 واحد و مراتو و ابنهم الصغير عايزين يخشو الفيلم متأخر فا اول ما بصيتلهم لقيت مراتو لبسه عبايه سوده ديقه من تحت و واسعه من فوق ده يدل ان طيزها كبيره اوووي و شفايفها عايزه تتقطع حتت
اول ما شفتها عنيا فصلتها ميت حته طبعا هي لحظت ده المهم حجزتلهم و خدنهم لحد القاعه و قولت لواحد من اللي شغالين معايا خد الاستاذ لمكان الكراسي و سبتهم و خرجت منغير حتي ما ابصلهم
و خمس دقائق و دخلت بصيت علي القاعه يمكن حد بيصور الفيلم او غيرو لقيتها بصت ورا و شافتني واقف
خدت ابنها من ايدو و طلعتلي و قالت هو فين الحمام قولتلها اخر الطرقه قالتلي شكرا و مشيت و رجعت تاني و قالتلي ممكن تورهوني قولتلها حاضر و خدت ابنها و ماشي بهزر معاه و قولتلها حضرتك ولا هو قالت لا هو رحت مدخلو حمام الرجاله لقيتها دخله ورايا رحت مادد ايدي بقصد اني امنعها بس اديا لمست صدرها و قولتلها ممنوع يا مدام و خدت الواد و دخلتو الحمام و كمان دقيقه الواد خرج بيجري و دخلو القاعه و هي بتمشي قدامي انا عنيا مفرقتش طيزها و دخلت و قعدت جمب جوزها .... خمس دقائق و خرجتلي قالتلي ممكن توديني الحمام و كان معاها الواد تاني و المرادي ودتهم حمام السيدات عشان تخش معاه و دخلو فعلا و انا فضلت برا و شايفها بتوطي عشان تقلعو البنطلون يالهووووووي علي منظر طيزها فعلا جوزها ده خول انو يسيب واحده زي دي لزب هايج زي زبري
و لقيتها خرجت و سابت الواد جوه و قعدت تتكلم معايا و انا زبري واقت و ببص لصدرها و اتكلم و فجئه اديا بقت علي زبري و بدعكو و هي لاحظت بس عملت مش واخده بلها و دخلت للواد و قالتلي ده عايز يقلع و يستحما قولتلها بضحك عايزاني اساعدك قالت ياريت رحت دخلت حمام السيدات و قفلت الباب ورايا و دخلت عليها الكبينه و قفلتها ورايا قولتلها عشان ميحصل مشاكل قالت ماشي و مدياني ضهرها و انا زبري لازق في فلقه طيزها و الواد قدامها مديت اديها عشان امسكو رحت مسكت صدرها منغير قصد كان ناعم اوووي اوووي اوووي و كانها مش لابسه (براه) و انا زبري كل ده علي باب طيزها و هي ساكته و موطيه رحت انا خفت لجوزها يجي و فتحت الباب و خرجت برا راحت خارجه وريا و فضلنا ساعه الا تلت نتكلم لحد ما الفيلم خلاص خارج رحت قولتلها هتوحشيني اوي ابقي خليني نشوفك ردت عليا رد حلو و جوزها لقناه خارج بقوله ايه رئيك يا باشا في الفيلم انبسط قالي اه اوي قولتلو و انا كمان انبسط و انا ببوصلها راحت ضحكت و مشيت
و لحد دلواتي الشرموطه و المعرص مشفتهمش تاني ( بس شفت الاوثخ منهم )
لحد هنا الموقف خلص
لو عجبك ياريت كومنت حلو كدا ( شجعني و دلعني كدا متبقاش بخيل )
و لو في واحده ( حابه تكون هي اللي في الموقف ) او ( واحد عايز مراتو في الموقف ) كلموني بدون كسوف
/ (/ />
لو لقيت في ردود و تشجيع هتلاقو القادم ده
/ (/ />
- الابن و امو في السينما
- جارتي اللي جمب السينما
- جارتي اللي قدامي في البيت
- الشرموطه الركلام و اخواتها و الشباب اللي معاهم
- المعرص و مراتو المنقبه
- مرات صاحب المدير
##ما خفي كان اعظم :haha:
#للنيك اسلوب لا يجده سوا من يعشق رائحتهــ
/ (/ /> مرحـــــــــــــــــــب بكلــ اصدقائـــ
قبل منخش في الموقف التاني خلينا ندردش شويهـ مع بعضـ
/ (/ /> نرجع للموقف الاول
//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=308045
انا يعلم ### انا تعبت اد ايه في الموضوع ده و متنسوش ان دي اول مره ليا في المنتدي و في كل المنتديات و حاولت اطلعها بشكل شبه احترافي علي امل اني الاقي تقدير و تشجيع من الناس بس محصلش ده تعالو نبص كدا
/ (/ />
/ (/ /> علي العموم شكرا
/ (/ /> الموقف الثاني هينزل النهرده الساعه 12 بليل استنوني
/ (/ /> / (/>
اسير الشفايف
09-18-2017, 11:57 PM
ههههههه انت نايك ..... كلها
الشهوانــي
09-19-2017, 12:03 AM
ههههههه انت نايك مصر كلها
شغال شغلانه وسخهــ اصلا .. بس كل القصص اللي جايه ممكن مره او اتنين اللي فيهم نيك الباقي حكـ و تحسيس و كلام و كدا
##كلو حقيقي 100%
###شكرا لمرورك يا غاااالي
شغال شغلانه وسخهــ اصلا .. بس كل القصص اللي جايه ممكن مره او اتنين اللي فيهم نيك الباقي حكـ و تحسيس و كلام و كدا
##كلو حقيقي 100%
###شكرا لمرورك يا غاااالي
sex yman
09-19-2017, 01:53 AM
ياباشا دى خبرة كبيرة ما نقدرش نستغنى عنها لازم نسمع وانت تحكى
الشهوانــي
09-19-2017, 09:03 AM
ياباشا دى خبرة كبيرة ما نقدرش نستغنى عنها لازم نسمع وانت تحكى
حبيبي يا باشا :g058:
شكرآ لمرورك يا غالي
حبيبي يا باشا :g058:
شكرآ لمرورك يا غالي
الشهوانــي
09-19-2017, 09:07 AM
( هذا التعليق لرفع الموضوع في الصفوف الاولي لمحركات البحث)
الشهوانــي
09-19-2017, 09:35 AM
( هذا التعليق لرفع الموضوع في الصفوف الاولي لمحركات البحث)
الشهوانــي
09-19-2017, 09:52 AM
هذا التعليق لابقاء الموضوع في الصف الاول لمحرك البحث
الشهوانــي
09-19-2017, 03:51 PM
التفاعل وحش اوووي اوووي اووي
mggaa
09-19-2017, 11:12 PM
كمل القصه يا باشا .. انت لما تكملها هتلاقى الناس كلها بتتفاعل
الحالم10
09-20-2017, 02:16 AM
قصة رائعة
كمل
كمل
الشهوانــي
09-20-2017, 08:49 AM
كمل القصه يا باشا .. انت لما تكملها هتلاقى الناس كلها بتتفاعل
شكرا علي تشجيعك يا زوق =D
شكرا علي تشجيعك يا زوق =D
الشهوانــي
09-20-2017, 08:50 AM
قصة رائعة
كمل
تسلم لمروروك هكملها حاضر 😉
كمل
تسلم لمروروك هكملها حاضر 😉
اخصائي لحس كس
09-20-2017, 09:39 AM
مستنيك تكمل يا كبير
loudaa
09-20-2017, 11:05 AM
رووووووووعععه بانتظار الجديد المثير القادم
عصر يوم
09-20-2017, 03:25 PM
ههههههه انت نايك .... كلها
هذا التعليق لا يصح ...
هذا التعليق لا يصح ...
الشهوانــي
09-20-2017, 06:19 PM
مستنيك تكمل يا كبير
شكرا لمرورك يا صديقي
شكرا لمرورك يا صديقي
الشهوانــي
09-20-2017, 06:28 PM
رووووووووعععه بانتظار الجديد المثير القادم
اللي جي اتمنا يعجبك =D
اللي جي اتمنا يعجبك =D
عصر يوم
09-21-2017, 12:08 AM
تسلم ايدك..
محاولة ذات فكرة جديدة وشيقة...
بس حاول تراجع قبل النشر لكثرة الأخطاء الأملائية و اللغوية...
لاحظنا احترافيتك ...
ضممت لك تنبيهك وقفلته بصفحة القصص..
الإنجاز المفيد في إضافة الجزء الجديد"
إذا أردت إضافة جزء جديد مع القصة المتسلسلة..
أنقر على الرابط (//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=308045) الذي بالصفحة الأولى للقصة المتسلسلة...
ثم أنقر بالماوس على الأيقونة//rusmillion.ru/aflmsexarab/images/buttons/reply.gif التي في أعلى الصفحة وأكتب الجزء الجديد..
ثم "إرسال الرد"...
ثم أعلمني على الخاص على الرابط (//rusmillion.ru/aflmsexarab/private.php?do=newpm&u=47994) لأدمج لك الجديد مع القصة المتسلسلة...
من فضلك لا تخالف هذه التعليمات ليسهل دمج الجديد...
تسلم الأيادي ....
تحياتي،،،،
محاولة ذات فكرة جديدة وشيقة...
بس حاول تراجع قبل النشر لكثرة الأخطاء الأملائية و اللغوية...
لاحظنا احترافيتك ...
ضممت لك تنبيهك وقفلته بصفحة القصص..
الإنجاز المفيد في إضافة الجزء الجديد"
إذا أردت إضافة جزء جديد مع القصة المتسلسلة..
أنقر على الرابط (//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=308045) الذي بالصفحة الأولى للقصة المتسلسلة...
ثم أنقر بالماوس على الأيقونة//rusmillion.ru/aflmsexarab/images/buttons/reply.gif التي في أعلى الصفحة وأكتب الجزء الجديد..
ثم "إرسال الرد"...
ثم أعلمني على الخاص على الرابط (//rusmillion.ru/aflmsexarab/private.php?do=newpm&u=47994) لأدمج لك الجديد مع القصة المتسلسلة...
من فضلك لا تخالف هذه التعليمات ليسهل دمج الجديد...
تسلم الأيادي ....
تحياتي،،،،
الشهوانــي
09-22-2017, 12:05 PM
تسلم علي المتابعه
Dead.Heart
09-22-2017, 12:50 PM
استمر يافنان
نحن ننتظر قصصك القادمه ومغامراتك المثيره
تحياتي
نحن ننتظر قصصك القادمه ومغامراتك المثيره
تحياتي
الشهوانــي
09-23-2017, 10:50 AM
استمر يافنان
نحن ننتظر قصصك القادمه ومغامراتك المثيره
تحياتي
تسلم يا غالي ده شرف ليا بجد :g014:
نحن ننتظر قصصك القادمه ومغامراتك المثيره
تحياتي
تسلم يا غالي ده شرف ليا بجد :g014:
الشهوانــي
09-24-2017, 12:35 AM
تفااااعل يا شبااااب
علياء علي
09-24-2017, 07:12 AM
بدايه حلوه بس لو تكون الاحداث اطول
الشهوانــي
09-24-2017, 10:34 AM
بدايه حلوه بس لو تكون الاحداث اطول
بتكون اطول لو قصه خياليه او قصه حقيقيه بس فيها وقت لكن دي ملخص ساااعه واحده بس
بتكون اطول لو قصه خياليه او قصه حقيقيه بس فيها وقت لكن دي ملخص ساااعه واحده بس
Pop7910
09-24-2017, 05:11 PM
حلوه القصه تسلم ايدك
نايك الحريم
09-24-2017, 11:33 PM
روعاتك يا برنس
الشهوانــي
09-24-2017, 11:51 PM
حلوه القصه تسلم ايدك
تسلم لمرورك و تشجيعك يا غااالي
تسلم لمرورك و تشجيعك يا غااالي
الشهوانــي
09-26-2017, 12:39 AM
روعاتك يا برنس
تسلم يا اغلا الغالييييين
تسلم يا اغلا الغالييييين
يمني يحبكم
07-27-2019, 07:58 PM
يا سلام عليك
شغال نياك عال العال
منتظرين جديدك
شغال نياك عال العال
منتظرين جديدك
vBulletin v3.8.11, Copyright ©2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd. Translated By vBulletin®Club.com ©2002-2021