دخول

عرض كامل الموضوع : خروف العيد سعيد وقصه خيالية ممتعة عن أكلات لحوم البشر


خروف العيد
04-24-2017, 06:01 PM
في المدرسة الإبتدائي كان في مدرسات أشكال وألوان في منتصف العمر امل وعبير وسحر وغادة وناهد ودادات كتير زي أم نهى وأم سيد دول كانوا في أوائل الخمسينات وكان في مدرسة أخصائية أسمها سلوى ومدرسة ألعاب أسمها دعاء , أبطال القصة هما
أمل مدرسة إنجليزي في أوائل الأربعين بيضة ومربربة قصيرة طيزها كبيرة وصدرها كمان كبير شكلها متناسق رجليها ملفوفة كعبها أحمر عندها فلق في سنانها الأماميتين عينيها واسعة لبسها عبارة عن جيب وبلوزات داخل الجيب , الجيب عادة بتكون مفتوحة فتحة تسها الحركة بتبان منها رجليها البيضة , الجيبة في العادة ضيقة بتبرز حز كلوتها كل جيها غوامق إلا جيبة عندها رمادي , دي اللي كانت بتحدد كل ملامح جسمها من تحت وبلوزاتها واسعة بتدخلها جوا الجيب إلا إن بزازها المليانة وكرشها بيخلة البلوزة هتنفجر من على جسمها الناري , إيديها تخينة وصوابعها قصيرة دايما حاطة فيها المونيكير الأحمر لتبرز جمالها ..
سحر مدرسة عربي طويلة ممشوقة ورشيقة الميكاب أساسي عندها بتيجي المدرسة كأنها رايحة تسهر , فيها شبه من فيفي عبدة بس على ارفع شوية لبسها عبارة عن جزم بكعب على بناطيل جينز ضيق على بلوزات دراعتها شفافة , موزه مهتمتة بنفسها في منتصف الأربعينات ..
غادة هي مدرسة حساب مربربة لبسها كله جيب وبلورات سمرا شوية شعراها ناعم ووشها مستطيل الجيب على طول قصيرة بس بتلبس تحتها شراب فيليه إسود على جزمة بكعب تفوح منها الروائح المثيرة دائما مشهورة بمشيتها اللي مليانة شرمطة وضحكتها الرقيعة .. على طول مخرجة قصة شعر من تحت الطرحة ..
أم نهى وأم سيد تقريبا نفس المواصفات الجلبية البيتي المشمرة دايما لحد الكوع , الشبشب اللي بيرن دايما وهما ماشين بيزحفو , طيازهم الكبيرة وصدرهم اللي من غير سنتيانة وربطة الراس , شبه معلمين المدبح بالظبط ..
سعيد الولد المشاكس 14 سنة كل سنة ياخدها ف سنتين في 5 إبتدائي , بلغ بدري وهيجانه على ابطال القصة غير طبيعي رفيع وطويل بس طيزة مدورة ورقبته طويله ..
كل واحدة من المذكورات سعيد ليه معاها قصة وياما ضرب عليها عشرة , فمثلاً ميس أمل مرة وهي بتقرأ في القصة جت وقعدت على الديسك عنده وطيزها ناحيته , قعدت على الكشكول بتاعه وحز كلوتها باين , كانت لابسة جيبة رمادي بتلمع ..
اول ما قامت لقت سعيد بحركة لا إرادية بيشم الكشكول بشهوة , سألته بإستغراب في حاجة ؟ إإتلغبط بسرعة وقالها لا لا يا ميس أصل الجلاد إتكرمش .. قالتله أه أنا أسفة , وكملت عادي ..
ومرة تانية قعدت على الديسك اللي جنبه من فوق وحطط رجل على الأرض ولاجل رفعتها على مكان الجلوس ..
نزل سعيد يجيب حاجة من تحت الديسك وشاف وراكها البيضة ولكح وحمة في فخدتها اليمين من عند كسها .. بس المرة دي مخدتش بالها , دا غير حركتها على السبورة وهي بتكتب الدرس وهي واقفة تتقصع من كتر تعبا من الوقفة ..
سعيد كانت أمل بالنسباله تورتايه بيضرب عليها عشرة كل يوم ..
أما سحر فمرة في الفسحة لمحها وهي خارجة من حمام السيدات وهو قدامها وكانت بتضبط البنطلون وررافعة البلوزة وهو كل شوية يلتفت وراه يبص عليها , خدت بالها قالتله بصوت عالي وهل ترفع البنطون لفوق وكسها متحدد : في إيه يا خول بص قدامك ..
أما غادة فكانت بتعامل سعيد زي خدامها وكانت بتثق فيه جدا كانت بتخله يودي إبنها االلي في حضانةللحمام علشان يعمل بيبي ..
وكانت دايما بتكلمه بصورة شخصية وهي حاطه دراعها على كتفه وهمسات بقها على خده بتنصحة إزاي يزاكر ..
أما أم سيد وأم نهى فدول كانوا عارفين سعيد معرفة تامة .. لإن سعيد كان السواق بيجي ياخده متأخر , فا فمرة وأم نهى بتنضف الحمام دخلت لقت سعيد بيضرب عشرة قامت حشراه في حمام ونادت أم سيد ودار الحوار التالي :
يا ام ساااااايد يا أم ساااااايد تعالي هناوهاتي الجردل , دخلت أم سيد مستغربة جردل إيه يا مرة مانتي معاكي واحد , قالتلها تعالي بس عملالك مفاجأة ..
فتحت باب الحمام لقت سعيد منزل البنطلون وزبره محجر وواقف خايف , قالتلها إيه دا يا وليه هتودينا ف داهيه , قالتلها أنا دخلت على الخول دا الحمام لاقيته بيضرب عشرة وصورته ,وهددته إنه ميفتحش بقه , الناس كلها مشيت , تعالي ننبسط شويه ونخليه الخول بتاعنا دا لحمه طري زي دكر البط السمين , قالت أم سيد هتعمللنا مصيبة , قالتلها متخافيش أنا هقفلك على الباب خلصي معاه ونبدل ..
قالتلها الواد حلو , يلا هو إحنا هنعيش كل يوم وضحكت ضحكة وكتمتها ..
وقفت أم نهى على الباب ودخلت أم سيد على سعيد قالتله متخافش دانا هبسطك وقامت دايسة على كتافه خلته يركع وقامت مشلحة الجلبية وبينت كسها المشعر ودفست وشه فيه وقامت قايلاله كل , وسعيد كان قرفان , قامت قراه من ودنه وقالتله كل يا خول بصوت واطي .. سعيد من الألم إندمج وفضل ياكل في الكس البلدي المربرب وحاول يوصل بلسانة لشفرات كسها لحد ما وصل وفضل يمص الزنبور وهي عماله تتأوه وتقوله كل أيوه كدا يا خول أيوه جامد لحد ما حست إنها هتجبهم وقامت فاشخة بقة ونقطط فيه وقالتله إبلع يا شرموط , وسعيد مش قادر من الهيجان والمتعة وعسل أم سيد بلعه هو كان حادق شوية بس مثير جدا ..
خلصت أم سيد ونزلت الجلبية وخرجت قالت لأم نهى : دورك ..
دخلت أم نهى وشمرت دراعتها قالتله متخافش أنا مش مفتريه زيها , انا أكتر منها وقامت دفسه راسه في القعدة وطيزه طالعالها قامت مدت إيدها في الجردل اللي فيه ميه بصابون وقامت مدخله إيديها فطيزه صباع صباع حد مدخلت الخمسة وبعدين دفست دراعها كله , الواد بيسرخ قامت منزله على راسه غطا القاعدة لحد ما دراعها لحد كوعها بقى جوا طيزه وبالأيد التانية شلحت الجلبية وفضلت تدعك في كسها , وهي عماله تشتمة بصوت ممحون بالأم والأب .. دقليق وجابتهم وسحبت إيدها وشالت راسه وقالتله : عارف يا خول لو حد خد خبر هعمل فيك إيه ؟ هقطعلك زبك دا وقامت قرصاه منه وقالتله زبط هدومك ولو حد سألك إيه اللي بهدلك قولهم إتزحلقت في لحمام ..
خرجت أم نهى من الحمام غسلت إيديها وهي بتغني وسعيد مسك زبك وقعد يضرب عشره وهو سامع ضحك الدادات برة اللي كلها شرمطة ..
خلص سعيد العشرة وظبط هدومه وخرج إستنى التاكسي ورجع البيت لخاله اللي مربيه والواصي عليه بعد وفاه أهله في حادثة , خاله وسعيد هما الأتنين بس الليمن العيله اللي عايشين في مصر باقي العيلة عايشة في سوهاج ..
وخال سعيد مكنش بيحبه وكان بيتمنى يخلص منه علشان يورث تركة أهل سعيد لكن مكنش عارف يخلص منه إزاي ومكنش بيبن دا لحد علشان محدش يتهمه بأنه السبب في أي حاجه تحصل للواد فكان بعيد عن الشبهات تماماً ..
أمل مدرسة الإنجليزي سافرت رحلة للبرازيل أسبوعين , رجعت من هناك وكان في شغف لزميلتها إنهم يعرفو أسرار الرحلة ..
أمل وسحر وغادة كنت تربطهم صداقة قويه لإن التلاته كانوا مدرسات لفصل 5\1 وهو فصل سعيد ..
أمل عزمت غادة وسحر عندها في البيت بمناسبة رجوعها وحكتلهم عن معلومات شافتها في قبيله من قبائل البرازيل هتكون محور القصة ...
أمل وهي في البرازيل سمعت عن قبيلة هوانجو وهي قبيله معروف عنها بشباب نسائها رغم كبر سنهم , أمل أثير فضولها إنها تزور القبيله دي ..
توجهت أمل لزيارة القبيلة ووجدت إن القبيلة كلها من النساء .. القبيله تزعمها ست إسمها ليسيوس سمراء ممشوقة القوام صدر كبير جدا منتفخ بنية الحلمات طيز ليسيوس كانت مدورة وكبيرة فخادها ملفوفة رجليها عريضة وكبيرة ..
زي القبيله دي كان من جلد أشبه بجلد الإنسان كان يا دوب ساتر الطيز وهي قطعة واخده بس زي الميني جيب عندنا ..
وجميع القبيلة من النساء , بنفس المواصفات وكأن أعمارهم واحدة بس الطول مختلف ..
سألت أمل عن عمر ليسيوس وكانت الصدمة .. 102 سنة !!!!
أمل مصدقتش في الأول ضحكت ليسيوس وقالت لها إن أصغر واحدة عندهم عمرها 50 سنة ..
أمل لما راحت كانت رايحة لوحدها وكانت طبعا مستغنية عن اللبس الشرقي , لابسه بنطلون جينز مبين مفاتنها مرقع ومحدد طيزها وكوسها وعامله شعرها ديل حصان , ولابسة قميس جينز وربطة أخر أطرافه والقميص ضيق مبين سوتها البيضة , ليسيوس قالتلها علشان تعرفي السر لازم تقيمي عندنا 3 أيام ...
أعترضت أمل لكن فضولها لمعرفة الحقيقة خلاها توافق ..
ضيفتها ليسيوس وقدمت لها شراب غريب لازع حلو الطعم .. كان في الحقيقة الشراب دا معمول من العسل مثير جنسي للسيدات لإن ليسيوس من الواضح إنها كانت معجبة بأمل .. ونفسها تدوق حلاوة المرأة الشرقية الأصيلة ..
إبتدت أمل تحس بإثارة شديدة وإبتدت يسيل لعابها على بزاز ليسيوس .. ليسيوس قالت لها واضح إن الشراب جاب مفعول قامت شدة أمل من شعرها ونزلت فيها بوس بشفايفها لمليانة تمص في شفايفها ووتشرب من لعابها المكر بفعل الشراب ..
قامت مقلعة أمل القميص ونزلت على صدها المترهل الأبيض بحلماته الوردي وفضلت ترضع وقامت ساحبة البطلون لتحت لتكشف عن كلوتها الأخضر لقت الكلوت غرقان من عسل أمل فضلت تمص كسها من فوق الكلت زي القصب ..
قلعتها الكلوت لاقت كس غامق من كتر الحلاوة , قلعا ليسيةس الجيبة الجلد وبقو هما الأتنين عرايا ..فضلت تلحس ف كسها وهي نايمة ورفعت رجليها وفضلت تلحس في خرم طيزها وأمل رجليها متشنجة لحد مترعشت جامد , قامت ليسيوس مصرخة جامد بصوت رجولي ..
وقامت قايمة على وش أمل ودهلت صوابعها في كسها بسرعة جدا تدعك فيه لحد ما نطرت عسلها على وش أمل ..
فضلت أمل كدا 3 أيام مسابتش حضن ليسيوس غير للإستحمام ... كان على طول بيتقدملهم في الخيمة من جميلات القبيلة أطباق لحم شهية مع الشراب المثير .. وكانت دايما أمل تسأل ليسيوس عن سر جمالها وشبابها , إيه نوع اللحم اللذيذ دا وليه كل القرية من النساء !!
وايمها كان رد ليسيوس : في ظهر أخر يوم هعرفك كل حاجة ..
في تالت يوم الظهر جه وقت الأسرار إنها تنكشف ..
قامت ليسيوس وقالت لأمل تلبس الهدوم اللي جت بيها وقالت لها قبل ما تلبس تأملي في المراية وشوفي أي تغيرات عليكي ..
لاحظت أمل إن بعض تجاعيد وشها إختفت .. كسها لونه بقى أبيض برغم الدعك المستمر لتلت أيام .. صدرها إتشد لفوق شوية برغم كل الرضاعة من ليسيوس وخصوصا إنها كانت بتنام بتمص فيه زي الأطفال ..
خدت ليسيوس أمل في جولة لحد مزرعة القبيلة ..
وهنا كانت الصدمة الكبيرة .. لقت حظيرة لشباب تحت العشرين عاملة زي حظيرة الخنازير ..
عراة تخان جدا .. ملانين روث .. إتفاجئت أمل لقت ثلاث نساء من القرية .. أشداء شديدي السمار عراه تماما .. بيسحبو خنزير منهم على غرفة ..
قالت لها تعالي دخلت الغرفة لقيته مجزر عبارة عن أورمة ومجوز وسكاكين بكل أشكالها ..
لقت الثلالث ستات بيكتمو صوت الخنزير وواحدة مكتفة إيده والتانيه بتدخل المجوز في عرقوبه وابتدوا يسححبوا لفوق لحد ما بقى الخنزير رأسا على عقب حست أمل بخوف ونشوه في نفس الوقت وخصوصا إنهم لبسوه الخنزير وش خنزير جلد ..
أمل جريئة قالتلها إنتوا بتكلو شباب ؟
قالتلها وهي مبتسمة : خنازير ..
قالتلها يعني اللي انا كنت باكله دا خنازير من النوع دا ؟
هزت ليسيوس رأسها بالإيجاب ..
سألت أمل في شغف وهي بتترمي في حضن ليسيوس : هما يعملوا فيه إيه دلوقتي ؟
ردت ليسيوس وهي بتحسس على شعر أمل : هيدبحوه ..
بصت لها أمل بعد لحظات من التفكير : ممكن أجرب ؟
بصت ليسيوس لها بإستغراب قالتلها إنتي مش مستغربة ؟
ردت أمل قالتلها وش الخنزير اللي لابسه مشجعني ..وانا بحب الدبح أساسا , دا غير إن الموضوع جديد وحاسة إني مثارة ..
كلمت ليسيوس السيدات الثلاة بلغة غريبة وبعدين ردت على أمل بالإنجليزي قالت لها إتفضلي ..
راحت أمل وهي بترقص طيزها في بطء لحد ما وصلت للخنزير , قامت واحدة مناولاها سكينة حادة جدا وقصيرة ..
طلبت مل من ليسيوس إنهم يرجعوه على الأرض وقالت لها إن دي الطريقة العربية ..
رجعوه على الأرض وشاروت أمل للسيدات بتكتيف إيده ورجله ..
وقامت إما مشمرة البنطلون وكشفت عن سمانتها البيضة الملظلظه , وقامت منيماه على بطنه ووقعدت على ضهره ورفعت دقنه بإيد ورجليها تحتت رقبته وقامت حاطة السكينة وإيدها بترتعش شويه وقعدت تجز حاست إنها بتعذبه قامت إتجرأت ودبحت جامت حست بدفئ الدم على رجليها وإن رقبته طلعت في إيديها بس لسه االعظم , فضل يتنفض من تحتيها وهي في قمة نشوتها لإن البنطلون ضاغت على كسها .. لحد ما جابتهم وهو خلص في إيديها ..
غاده إقتطعت أمل وقالتلها يخربتيت كسمك إيه الجمال دا !
سحر مستغربة : جمال إيه يا شراميط منك ليها ... انا صحيح جبتهم بس دا جنون ..
إنتو مجانين ! مع ضحكة سخرية ..
قامت غادة قالتلهم أنا حسيت بنشوة جامده وي لكلام أمل ... المرة الجايه نبقى نروح البرازيل ..
ردت سحر هتودنا فداهيه , بس انا معاكم هدوس في الخر حافية هههههههههههههه
ردت أمل إستنو , له نروح ؟ أنا جبت البرازيل معايا ..
غاده وسحر تنحوا لأمل وهي بتسحب شنطة من تحت الكنبة .. فيها جيب للقبيلة مصنوعة من جلد الخنازير وماسك خنزير ..
وقالت أمل تعالو معايا المطبخ , جريو في لهفة على المطبخ لقوا أمل فتحت الفريزر مليان لحمة وقالت لهم : عارفين دي لحمة إيه ؟
ضحكو التلاته ضحك هستيري ثم ...
إنتظروا الجزء الثاني ...
بعد جلسة ضحك وهرج بين غادة وأمل وسحر طلبت غادة من أمل تحكيلهم عن بقية التفاصيل وعن إحساسها , قالت أمل :

إحساس في قمة المتعة يا جماعة بغض النظر إن ليسيوس دي كانت جامدو وانا كنت هيمانة فيها وفكرتني بيكي يا سحر إنتي وغادة وكان نفسي تبقو معايا اوي وكان صعبان عليا انبسط لوحدي , بس أخر موقف دا برغم انه غريب بس كان ممتع جدا , إحساسك وإنتي بتدبحي خروف تحتيكي دا أصلا إحساس بيثرني جدا وانتوا الاتنين قولتولي إنكم بتحبو تدبحو بإديكو وتحسو بإثارة وانتو بتدبحو ..
إنما الخنزير اللي دبحتة دا إحساس مضاعف , وإنتي بتحسيه تحتيكي بيفلفلص والسكينة ماشيه على رقبته بتجز ف ثواني بيطلع كل غلك ناحية الرجاله , دا غير إحساس الدم الدافي وهو بيتنطر على وش رجلك , دا غير بقيه تفاصيل الدبح , منظره وهو متعلق بيصفي ومنظره وهو بيتسلخ ومنظره بعد ما اتسلخ وتقطيعه وتنضيف بطنه احساسك ووانتي ممشيه إيدك على لحمته تحفه , وإحساس الزب المسلوخ دا حاجة وهم دا غير طعمه اللذيذ , اللحمة خفيفة جدا جدا وطعمها عسل , دا غير طبعا طبعا فوايده ودا اللي خلاني أصلا احكيلكو عن الموضوع .. الفوايد .. هي اللي جرئتني احكي لإني عارفة يا شرموطة منك ليها إنها أكتر حاجة بتشدكو هي منظركووإنكم متعجزوش ههههههههههههههههههههه..
ردت سحر : حوة اوي القصة دي يا أمل بس إبقي غطي طيزك وانتي نايمة ههههههه
يلا غادة الوليه شكل السكس حس دماغها ..
ردت امل انا عارفة إنكم مش هتصدقوني طب بصو على صدري وقامت فكه زراير البيججامه لتكشف عن بزازها المرفوعة المشدودة والحلمات الواقفة ونزلت بنطلون البيجامة وكشفت عن كسها اللي بقي أبيض وشفراته وردي وقالت منتي عارفة كسي يا غاده كان عامل إزاي ولا نسيتي يا علقة ههههههههه
ردت غادة لا منستش وهمت بببببببببببببببببببمسك كسها وبز وباستها من بقها بوسه عميقة وقالت لها انتي تعبانه من السفر يا روحي وانا لازم امشي انا وسحر اشوفك الحد بقى ريحيلك يومين واتغدي كويس ههههههههههههه
قامت سحر وهي بتلبس الصندل يا يا غادة علشان الحق اعمل الاكل للعيال قامت امل مسرعة طب استنو ..
دخلت على الفريزر جابت كيسين لحمة لكل واحدة , وقالت لهم دوقوها وقولولي رأيكم لما نتقابل ..
ردت سحر : هديه مقبوله يا ستي ..
نزلت سحر وغادة من عند امل وهما في عربية سحر سألت غادة : تفتكري يا سحر البت امل بتكلم جد ؟
سحر : بصي انا هجت جدا من كلامها ووصفها ولو كنت فتضيه كنا قضينا ليه حمرا سوا وعمتن احنا هنجرب اللحمة ونشوف , انا صدري مترهل وانتي بزازك صغيرة النتيجة هتبان علينا يعني هههههههههههههههه
غادة: على رأيك , يلا شدي شوية أحسن انا كلوتي غرقان هههههههههههه
سحر : حاضر يا علقة عندك خيار ولا اجبلك هههههههههههههههه
غاده : لا متقلقيش دا البيت مبيخلاش منه ههههههه….
مرت الأيام وسعيد بقى خول لأم نهى وأم سيد بيعاني من شهوة ستات بلدي متوحشة على لحمه الطري وطيازه الحلوة ,
طيزه خرمها بقى متفصل على دراع أم سيد المليان الملفوف , وزبره اتحلب من كتر العشرات وبدأ الضعف يبان عليه لصغر سنه , ووحشته مدرسته المفضلة أمل ..
وغادة وسحر إبتدوا ياكلوا في هدية امل عملوها مرة واحدة متشوحة عند سحر في البيت وكلوها لوحدهم .. وقضوا بعها ليلة سحاقية ممتازة , وكان طعم اللحمة فعلا شهي جدا وخصوصا إنها معموله من ايد سحر الماهرة في الطبخ ..
إبتدت غادة وسحر تحس بتغيرات عليهم غادة إبتدت صدرها يورد ويكبرويبقى اقرب للمثالي ..وسحر ابتدت صدرها يتشد طيازهم ابتدت تكور زي الطياز البلدي الأصيله , وكل يوم يتبادلو النظرات وكأنهم مش مصدقين اللي بيحصل وكل واحدة خايفة تفتح الموضوع مع التانيه لحد ما جه يوم الحد ..وأمل نزلت الشغل ..
في الفسحة أمل وغادة وسحر في حمام السيدات ..
أمل : بانت عليكم اللحمة يا كلاب ههههههههههه
غادة : بس يا امل احنا في المدرسة ..
سحر : بجد يا امولة بان حاجة ؟
أمل بصوت منخفض : جرى ايه يا جماعة احنا دفنينه سوا ههههه
غادة : طيب يا امل انا البيت فاضي عندي تعالي نروح كلنا عيه بعد اليوم الدراسي ونتكلم ..
امل: من عنيا الجوز هههههههههه
بعد اليوم الدراسي إتقابل التلت نسوان في شقة غادة ..
كل واحدة فيهم قلعت الجزمة وغادة ابتدت في فك الشراب الفيليه وقالت لأمل اللي كانت مستريحة على الكنبة وممدده ورافعة رجليها :
انا صدقتك يا ستي النتيجة مبهرة ههههههههههه
خرجت سحر وهي حاطة البنطلوت الجينز على كتفها وعريانة من تحت بستثناء الكلوت الاسود ..
حمامك حتحفة يا غادة , وانا كمان صدقتك يا امل وعاوزة ادوس في الحوار دا , وبصراحة نفسي اجرب الاحساس بتاع الإجرام دا ههههههههههه
ردت غادة : وانا كمان يا امل هنسافر امتى ظبطلنا سفرية للبرازيل هههههههههههههههههه
ردت امل وعلى ملامحها علامات الجديه بعد ما اتعدلت : ونسافر ليه إحنا هنجيب لحمة من هنا ..
غاده وسحر : إزاي يخربيت دماغك ..
ردت امل : وانتو فاكرين انا جايبه الماسك الخنازيري ليه ؟ ها ؟ انا في دماغي تصور وهعمله ..
ردت غادة مسرعة : إيه هعمله دي إسمها هنعمله ههههههههههه
ردت أمل : طبعا يا روحي مع بعض هههههه
وقامت امل حكيا عن التصور بتاعها وهي إنها فكرت كويس ملقتش انسب من واد عندهم في الفصل .. سعيد ..
ولما سألت سحر وغادة عن إشمعنا سعيد قالت امل إنه شكله وجسمه اقرب للي شافتهم هناك لسه هيدخلو المزعة جديد وإن معرفتها بظروفه خلتها تصر عليه وإنه وحيد وخاله هيفرح بإختفائه وإن الواد سافل وحقير ويستاهل وحكتلهم عن مواقفه معاها وإنها عملت مش واخدة بالها علشان الإحراج ساعتها وكل واحدة مسرعة حكت موقف ليها مع سعيد يثبت انه هايج وسافل ومنحط وإنه كمان مثير وطيزه حلوة ورقبته مغرية جدا , وغتدة قالتلهم إن سلوى الأخصائية قالت إن الولد دا عنده هيجان غير طبيعي وإن في كذا مدرسة تانيه اشتكت من نظراته ليها ..
قال امل إنها عرفت ظروفه برضو من سلوى اللي بتحكي عن مشاكل العيال في أوضة المدرسين على الملأ ...
وصت نشوة وترقب والكل مستني يعرف خطة أمل إنها إزاي هتخطفه من غير مشاكل ردت إنها هتبعت رسالة لخاله بضمونها إنه لو عاوز يخلص من الوادد هائي بدون مقابل انه يجيبو فيي المنطقة الفلانيه الساعة الفلانيه والولد هيختفي تماما ومحدش هيعرف له اثر وإنهم هيعدو ياخدوه بالعربية , ردت غادة إن ممكن يكون خاله عامل لهم كمين قالتلهم إنها ساعتها هتقول انه طالب عندها ولقته وخدته عندها في الشاليه يقعدد يومين لحد ما ترجع , عجبتهم الخطة بس التنفيذ هو اللي صعب قالت أمل مطمئنة الشرموطين : متخافوش انا اللي هخطط وانفذ وانتو بس هتشركوني المتعة هههههههه
ردت غاده : دا ايه الجدعنة دي يا بت هههههه
قالتا جدعنة ايه هو في حاجة ببلاش , إنتوا عارفين إنكم طبعا هتستفادو من الموضوع دا كويس جدا وجربتو بنفسكم ههههههه
رد تسحر : عاوزة إيه يا امل انجزي ..
ردت امل : 100 ألف من كل واحدة فيكم .
ردت سحر بشخرة : أحا ليه دا مش هيصفي حاجة هما 50 ..
ردت امل : طب يا علقة مش هنختلف .. غادة قالت : وانا موافقة .. بس انا برة الموضوع لحد ما تجبيه واطمن , ردت امل ماشي , ولو عاوزة اللحمة بس ماشي .. ردت سحر : ايواااااااااا احنا ناخد اللحمة متشفية على الأكل وملناش دعوة ..
قالت غادة : تمام بس بشرط إنك تصوري كل حاجة وتخلي الفيديو عندك نتفرج عليه وقت اللزوم هههههههههههه وهديلك ال100 كملين ردت أمل : وانا موافقة ..
قالت سحر طيب حيث كدا إحنا التلاته بكرا نضرب مع بعض خناقة كبيرة علشان نبعد الشبهات بس ...
امل : تمام يا بت بدأتي تشغلي مخك ..
سحر : تلميذتك يا معلمة ..ههههههههههه
................
تاني يوم التلت شراميط اتخانقو مع بعض في الطابور خناقة كبيرة جدا والموضوع عدى وإبتدت أمل تجمع المعلومات اللازمة وكان فاضل مشكلة صغيرة , هتجيب مين يساعدها ؟؟؟ كانت هي دي المشكلة الوحيدة عند أمل .. لحد ما جت ام نهى وجايبة لأمل الشاي ومشيت , وهي بتشرب لقت موبايل على الارض حديث , ارها فضولها تقلب فيه علشان تعرف صاحبه لقت المفاجأة ..
فيديوهات إستعباد سعيد من ام نهى وام سيد وعلطول امل عرفت مين اللي هيساعدها ..
بعد مواجهه الاتنين بأمل إعترفو واستعطفوها متنشرش الفيدو علشان قطع العيش , بالتفاوض عرضت امل عليهم الفكرة بتاعتها , وافقو بدون تفكير زخصوصا ان امل عرضت على كل واحدة مبلغ مالي محترم ...
ابتدت امل في تنفيذ خططها ام سيد واسمها نعمة وام نهى واسمها لواحظ سبقوا امل لشقتها في المحافظة الساحليه بالعدة , يروقوها ويجهزوا الأورمة والمجوز ويسنوا السكاكين ..
امل نفذت خططها واستجاب الخال الطماع لنداء الرسالة وأحضر ابن اخته في الزمان والمكان ...
عدت امل بالععربية لقت سعيد واقف ركنت عليه ..
سعيد حبيبي ايه اللي موقفك هنا دا بكرة اجازة قالها خالي قالي قبل منزل الصبح متروحش استناني هنا وانا هجيلك علشان ريحين مشوار ولو اتأخرت عن الساعة 5 ابقى روح ..
قالتله طب تعالى معايا يا حبيبي خطر تقف هنا لوحدك وانا هكلم خالك اهزقة إزاي يسيبك لوحدك هنا .. تردد سعيد في الأول بس لما شاف فخدة امل متحددة بالبنطلون الجينز وصدرها الكبير في البلوزة ةقصتها اللي خارجة من تحت التحجيبة وافق بسرعة ..
سعيد : مالك يا ميس انتي خايفة من حاجة ؟
أمل : لا يا حبيبي مفيش حاجة اصلي مبعرفش اسوق اوي .
سعيد : يا ميس مفيش حد غينا على الطريق ههههههه
أمل : دا كدا عز الطلب يا حبيبي هههههه
سعيد متنح علي فخدة امل وكل شوية يسترق النظرات عليها وهي بتبتسم ابتسامة صفرا كلها خبث وفي دماغها زكريات البرازيل ..
اكمنت امل ان مفيش حد وراها وان الموضوع ماشي على اكمل وجه ..
جهزت لواحظ ونعمة المكان للخنزير وحطو الموبايل في مكان كويس للتصوير زي ما طلبت امل بالظبط ..
وصلت امل لشقتها في منطقة مهجورة وعمارة مفيهاش حد ساكن غير امل ..
دخلت أمل عليهم ومعاها سعيد اللي اتخض اول ما شاف نعمة ولواحظ ..
إبتدى الخوف يجري في دمه وفي محاولة منه للهروب انقضت عليه لواحظ وكتفته ونزلت نعمه على رجله ووقعوه وجريت امل نولتهم حبل يكتفوه بيه ..
كان في قماشة مطرح التنضيف جابتها امل وحططها في بق سعيد المتكتف وعينها جت ف عينه ولمحت ف عينه الخوف والفزع ولمح فف عينيها الواسعة التلهف والشهوة وريحة المكياج بتاعها ابتدت تهيجه ..
إبتدى سعيد في المقاومة والرفس والدادات في احكام تكتيفه لحد متوقفت حركته ..
إبتدت امل تغير لبسها بجلبيه بيضة قصيرة على اللحم بستثناء كلوت اخضر جميل شفاف من عند كسها ..
نعمة : تمام كدا يا ميس امل ..
امل : من غير ميس يا جماعة احنا مش في مدرسة غيرو يلا ..
قلعت نعمة ولواحظ الجلاليب ليكشفوا عن طياز بلدي مربربة عريضة في شورت جينز على تيشيرت نص كم قديم وصدرهممترجرج تحتيه وشعرهم علي طريقة الكحكة وشعر امل على طريقة الدي حصان ..
بعد ما استريحو قامو وسحبو الخنزير لغرفة متجهزة , سحبت امل سكينة وابتدت تشد الهدوم من على جسمة وتقطعها كأنها بتشق خروف , وطلبت من لواحظ ونعمة بفك الحبل وتثبيته كويس , إقترحت لواحظ إن أحسن طريقة لتثبيته هو انها تدخل دراعها جوا طيزه ونعمة تمسك رجله وامل تقعد على ضهره وتاخد ايده تحت طيزها وفعلا بدأو في فكه وابتدت امل تثبت ايده الأول وتقعد على ضهره وحطت ايده بين وراكها عند كسها , سعيد رغم كل اللي هو فيه او ما حس بكس امل وطيازها فضل يبعبصها وابتدي زبره في الإنتصاب ضحكوا التلاته وقالت لواحظ بلهجة فلاحي : شوفي الخول يا بت يا نعمة بيعمل ايه هههههههههههه
ردت نعمة : دي حلاوة روح يا بت ...
ردت امل بضحك متخلصي يا بت منك ليها , قالت لواحظ حاضر اهو ...
فشخت رجله ودخلت نعمه ايديها ف طيزه لكن لاقيتها ناشفة , قالت دي ناشفة اوي يا جماعة .. لواحظ مسرعة : امسكي زبه بسرعة وأول ما مسكت زبه نطر ف ايدها قالتلها شوفتي , اهي مكنه صابون زي اللي في الحمامات اهي ههههههههههههه
دعكت نعمه باللبن ايدها ودخلت ايدها بنجاح في طيز الخنزير ..
تمام كدا يأمل يلا على البركة ههههههه
سحبت امل السكينه الحاميه ورفعفت دقن الخنزير ولفت فخدتها على رقبته وابتدت تجززززززززززززززز
خخخخخخخخخخخخخخخخخ الدم بيتنطر علي فخدتها البيضة واحساس الدفء مجننها وعماله تطلع اهات ": اهه اه ااااااااااااه والواد بيفلفص وايد نعمه جوا مثبتاه بالعافيه وابتدت رجليه تتشنج في ايد لواحظ وهي مكشرة جامد وبتقوله : متتهد بقى اشحال اننا بنفشخك كل يوم هههههههههههه
وضحك التلات ستات لحد ما الخنزير خلص خااااااااااااالص ..
قامت امل وريحت علي الأرض زحف منكتر هياجها وقالت لهم بصوت خافت : كملوا يلا عاوزاة متنضف ومتكيس في ساعيتن ..
قامت نعمه وسحبت ايديها تغسلها في جردل ميه من خرا طيز سعيد وقامت لواحظ تدلق جردل تاني على الدم وتمسح بالمساحة ..
وأما امل ركنت في ركن من الأوضو وشلحت كسها وقعدت تدعك وهي بتتفرج باستمتاع ..
تجردت لواحظ ونعمة من لبسهم تماما وكانوا نموذج للستات البلددي حيث الكرش المتدلي والطيز العريضة المترهله والصدر اللي واصل للسرة ..
إبتدوا في تعليق الدبيحة وخدت كل واحده منهم رجل وسكينه وابتدو في التشفيه ,,, لحمة حمرا جدا زي لحم الماعز ..
نعمل ايه في الرجول يا اموله ؟
كله يتشفي ويتقطع حتى الجلد ..
وإبتدت النسوان في التشفية لحد ما خلصوا الجلد وامل عماله تدعك في كسها وتتشنج وغرقت الأرض حوليها من عسلها الممزوج بدم الدبيحة .. وجلبيتها بطت مبطعة احمر من تقفيشها في بزازها بإيديها اللي مليانة دم ..
لواحظ ونعمة جابوا طشت وابتدو يقعوا فيه الزب والبضان , والطيز اللي أمل وصت انها تكون على بعضها , والطشت التاني فتحوا بطنه طلعوا الكرش والتالت الكبد والفشة والقلب ..
وبعيد جابوا الشطور ولواحظ حاولت تكسر الرقبة بإيدها معرفتش تجبها يمين شمال مش راضيه تتخلع , قامت نعمة جابت الشاطور وضرفت على قفا الدبيحة ضربة واحدة طلعت الراس ..
قامت لواحظ وخدها على ميه سخنة واتدت تنضف فيها تشيل الشعر والرموش والحواجب ,و بعدين كسرتها بشاطور وكيستها وإبتدت في تنضيف الممبار ...
ونعمة جابت شاطور وفلقت الدبيحة نصين وبعدين ربعين وابتدت تقطع وتكيس , وامل كل دا بتدعك في كسها اللي اتهرى ..
خلصوا دبح وتكييس راحوا على امل : اي اوامر تانيه يا تي قبل ما نتشطف , قالتلهم قوموني مش قادرة قوموها ودخلوها الحمام شطفوها وحموها ونيموها في السرير على ما روقو واتشطفو ونضفوا المكان وحطوا الللحمة في ايه بوكس ولبسوا عبايتهم البلدي وصحوا امل , قالتلهم كله تمام , قالولها تمام يا ستي .. قالتلهم نزلو الحاجة العربية .. ورجعو على القاهرة وإستلمت أمل الفلوس وراضت ام نهى وام سيد اللي نقلو من المدرسة , ووورث خال سعيد وسافر البرازيل ...
وتمتعت امل وسحر وغادة بلحم سعيد الشهي وفوائد لحم ... الخنازير .. تمت



/archive/index.php/t-538442.htmlموضيع تحتوي على الدالة بنوتي من نسوانجي/archive/index.php/t-529443.html/archive/index.php/t-33851.html/archive/index.php/t-66587.html/archive/index.php/t-323294.htmlقصة سكس ربابقصص جنس يمنيات site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-300555.html/archive/index.php/t-331110.html/archive/index.php/t-6308.html/archive/index.php/t-403878.html/archive/index.php/t-357682.html/archive/index.php/t-525508.htmlقصص نيك ممحونات حقيقيهقصص نيك يمنيات site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-303068.html/archive/index.php/t-323440.html/archive/index.php/t-8241.htmlقصص سكس مثيره جامده متسلسله مغامراتي مع جاراتي أه أح أي براحه علي البنتقصة نيك تبادل الادوار جماعيقصص نسوانجي تعليم عمتي سواقةافلام طويله نيك مترجمقصص نيك أبي حبلني/archive/index.php/t-281506.html/archive/index.php/t-315488.html/archive/index.php/t-547799.html/archive/index.php/t-541813.html/archive/index.php/t-115835.htmlقصص سكس المدرسة /archive/index.php/t-191599.html/archive/index.php/t-66813.html/archive/index.php/t-328904.html/archive/index.php/t-239734.html/archive/index.php/t-535249.htmlصورسكسي,تناسيقصسص سكس ولد امي/archive/index.php/t-396559.html/archive/index.php/t-114225.htmlسكس عقاب ازبار كبيره غصبقصص محارم نيك طيز امي site:rusmillion.ruقصص نيك طيز السكرتيرة ارشيف site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-396075.htmlصور نيك محارم مصورهنكت نيك الغرفة البيضاء الحلقة ١٨صور اعضاء نسونجي مجموعةشراميط متحجبات/archive/index.php/t-345136.htmlقصتي مع كسي العاطش /archive/index.php/t-94745.html/archive/index.php/t-540788.html/archive/index.php/t-304514.htmlwww.قصص سكسية نسائية عن مداعبة التديينقصص سكس محارم أنا واخو زوجي قصص سكس كلام وعذار زوجي اديوث أجزاء واسعةقصص سكس العائلة المتحررة site:rusmillion.ruقصص نيك ورعقصتي طيزي ضيقة اوي ودخل زبه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-6175.htmlقصص محارم الشتاء خلى رامي ينيك امه في"الريف".comقصص سكس يمني قناهالاحتياط.comقصت نيك كيس أختيقصص سكس خليجي محارم يجب واحد ينك زوجتي /archive/index.php/t-447798.htmlقصص سكس جديده نيك طيز site:rusmillion.ruقصص سكس انا وجوزي وصاحبه في حمام السباحه site:rusmillion.ruقصص سكس بعد الحبوب المنومهقصه سكس ابن يشاهد امه وابوهقصة نيك الهانم واخوها site:bfchelovechek.ru/archive/index.php/t-211836.html/archive/index.php/t-540816.html/archive/index.php/t-529009.htmlاختي متزوجه كبيره قصتي سكس/archive/index.php/t-18161.htmlفضحيه مراتي سكسقصص سكس زوجياشتغلت عند رجل كبير وارسلني عدة مرات لجلب حاجات بيته وزوجته صغيرة ونيكتها وحبلت مني/archive/index.php/t-385896.html/archive/index.php/t-31646.html*#**www.قصص سكس نسوانجي صفحه10لحظات رومانسية وشهوانية مثيرة وسريعة/archive/index.php/t-458135.html/archive/index.php/t-383984.htmlصور ازبار حسب المقاسات