شيطان الممحونات
10-18-2019, 08:50 PM
مساء الخير او صباح الفل علي حسب ما بتقرا قصتي
انا اسمي زياد مصري سني ٢٨ سنه جسمي رياضي علشان بروج الجيم لوني خمري طويل وملامحي
جميله ورجوليه وبشتغل مهندس في مجال الاتصالات في شركه مشهوره
في التجمع وليه اصحاب وصحبات في الشغل وعلاقتنا حلوه وانا اجتماعي ولساني حلوو مع الكل
وانا كمان من سكان التجمع جيت التجمع من حوالي ١٠سنين ابن ناس من عائله
ميسوره ليا اخت جميله اسمها ريم اصغر مني بخمس سنين متجوزه من سنه من رامي موظف
في بنك شاب رجوله اييه وجدعنه اييه ومن اول ما شوفته واتقدم لاختي واحنا اصحاب واخوات
مع بعض في اي حوار او مشكله وخصوصا الحريم نقطه ضعفي في الدنيا بعشق الستات قي اي سن
من اول ١٦ سنه لغايه سن ال٥٠ طول ما الست لبوه وكلامها علق انا معاها للغايه السرير ونشوف هي
عايزه ايه ونريحها معلش طولت عليكم بس المقدمه علشان تعرفو كل حاجه عني
علشان بعد كده حيبقي فيه كذا قصه مرتبطه بيا ومنتوهش من بعض ...
المهم النهارده فرحي علي رنا حبيبتي وروحي وبنت عمي وبحبها من زمان وبابا فرح لما الاقني عايز اخطبها
علي فيه تجاره بينه وبين عمي والكل بقي فرحان وطبعا الخطوبه معدتش كده من غير بوسه او حضن
او مسكه صدر وهي كانت بتسيييح مني في ثانيه بس كنت بمسك نفسي علشان اخلي الفرحه الكبيييره
ليله العمر وكنت بريح نفسي مع حبايبي او مونيكا زميلتي في الشغل ابقي احكيلكم عليها بعدين
المهم رامي صحاني من النوم علي الظهر كده وقعد يفوق فيا ويضرب ويرخم لغايه ماصحيت وانا اصلا
نايم الصبح فوقت وصحيت ولقيته جايبلي اكله سمك وجمبري وشوربه سي فووود قنبله قاللي اشحن
ياعريس بدل ما تهنج في شهر العسل وتبقي محتاج الاستعانه بصديق قولتله عيب عليك اخوك اسد
ضحك وقالت بكره نشوف المهم كلنا ولقيته جايب ازازتين بيره وبيلف سيجاره حشيش قولتله خو مفيش
حد في البيت قاللي ماما و ريم راحو ياخدو رنا واختها وحيطلعوا علي الكوافير وباباك راح مشوار وبعد كده
حيروح يظبط عند الكوافير يرجع علشان يلبس قولتله ما انا كمان عايز اروح عند الكوافير لقيته بيقولي لا
انت تسيبلي نفسك خالص النهارده كل المطلوب منك انك تجيب بدلتك وغيار جديد وتيجي معايا قولتله حنروح
فيين قاللي حعمل معاك الصح حاجزلك في spa وفي كوافير عالمي هناك حتخرج حاجه تانيه قولتله *** يخليك ليا
انت اكتر من اخويا قتلي عيب عليك ده انت حبيبي وشقي وخال العيال هههههههه
المهم خلصنا شرب وعملنا دماغ حلوه وبقينا مبسوطين اووووي نزلنا خدنا عربيه رامي وروحنا مكان برضه في التجمع
فيلا ٣ادوار عاديه خالص من برا عليها اسم الspa دخلنا المكان من جوه شيييك اوووي وديكور اسيوي كانك
عديت الحدود وروحت الصين او هاواي استقبلتنا بنت جميله اسيويه لابسه تيشيرت كات وشورت جينز قصير ورامي قالها بالانجليزي
ان فيه حجز باسمنا العرض الملكي افخم حاجه ودفع الفلوس مبلغ في حدود الالفين جنيه دخلتنا كل واحد في غرفه
فيها ساونا وجاكوزي وسرير مساج المهم قابلتني بنت اسيويه من اجمل بنات اسيا عينيها سوده وواسعه وشعرها اسود حرير وطويل وعامله
فيه خصلات لونها موف خليتها بقيت شبه العروسه باربي لا بسه جيبه قصيره يادوووب مغطيه طيزها بالعافيه
المهم دخلت الساونا بعد ما قلعت هدودي كلها وفضلت بالبوكسر بس قعدت شويه كديه بجي ربع ساعه وبعد كده
خرجت ونزلت الجاكوزي حسيت بانتعاش وراحه جامدييين اووووي
وبعدين البنت جاتلي وانا قاعد في الجاكونزي وقعت تعدك في كتافي وقلالتلي بانجليزي مكسر اني اقوم وانام علي سرير المساج
وقمت من الجاكوزي وانا مبلول وزبي واقف البت قدامي صارووووخ بقيت محرج منها ونمت علي ظهري وهي كانت ممعجبه بجسمي
الرياضي وعضلاتي البارزه بدات تصب الزيت علي صدري وبطني وتدعك فيهم باحترافيه وجسمي كله حاسس فيه بانتعاش وراحه وغليان في نفس الوقت الجمبري مع البيره و الحشيش عملو احلي شغل المهم زبي وقف فيالبوكسر بقي عامل زي عامود الخيمهوانا مشكلتي ان الزمان هداني بزب طوله ٢٠سم وتخين وعروقه بارزه وراسه عامله زي الخوخه وحمرا منظره يجنن اجدع ست هي شافت زبي واقف اوووي قالت لي ممكن تقلع البوكسر علشان اعرف ادلك جسمك بالكامل انا مكدبتش خبر والبوكسر اتقلع في ثانيه شافت زبي برقت اوووي وقالت واووو
وقالت لي انها مشافتشي زب كبيير وشكله حلو اووووي زي ده وطلبت انها تلمسه قوله لها اوكي
نزلت عليه حبه زيت وقعت تدعك فيييبه وتحسس علي رلسه وتدعكه براحه وتعض علي شفايفها وبقت تمشي لسانها عليه وتمص راسه في بقها وعماله تمصه وتدخله وتخرجه في بقها وهاجت اوووووي روحت قاعد ومقرب منها وقعدت ابوس فيها وامص لسانها وامص شفايفها والحس رقبتها وهي سخنه اوووووي روحت مقلعاها البدي وبزازها كانت كبيييره وحلوه والحلمه صغره قعدت امص فيهم وبعض علي خفيف واقفشش فيهم وهي رايحه مني خالص روحت منيمها ونازل علي كسها لقيتها من غير اندر وكسها صغنن وزنبورها كبييير ومحلوق قشطه قعدت الحس فيه والحس زنبورها وهي عماله تصوت وتشد راسي علي كسها للغايه ماشبعت من كسها وبعدين روحت قايم وعمال افرش بزبي كسهاواحسس علي زنبورها وهي مش قادره وعماله تترجاني اني انيكها في كسها روحت مدخل زبي براحه علشان مفشخهاش علشان هي ضيقه اووووي واحده واحده وهي بتبصلي بصه كلها الم ومتعه لغايه مادخل لاخره سيبته جوه شويه علشان كسها يتعود علي حجم زبي وبعد كده خرجته ودخلته بالراحه وبقبت عمال انيك داخل واخرج بالراحه وهي عماله تتاوه وتتمحن وتقول كلام مش فاهمه بس كانت متمتعه ومبسوطه اوووي وزود سرعتي وبقيت عمال افشخ فيها وهي عماله تصوت وتطلع اهااااااات وتقولي fuck me وتقووول اه اه اه اه اه اه اه اه وقمت قالبها ومدياني طيزها روحت رازع زبي في كسها من ورا مره واحده حسيت انه خرج من بقها وبقيت بنيك فيها واخبط علي طيزها وارزع فيها جامد اوووووي وبعدين غيرنا الوضع وهي ركبت عليا فرنساوي وقعدت تطلع وتنزل علي زبي واناشايللها من طيزها وعمال ابوس فيها وامص في بزازها وهي عماله تطلع وتنزل وتقول اه اه اه اه ااه ا حسيت ان اللبن بيغلي في بيضاني روحت شايلها وو اقف بيها وعمال اطلعها وانزلها علي زبي لغايه لما زبي انفجر بكتل لبن خارجه زي القذائف الموجهه في كسها وبقيت عمال اترعش انا وهي وهي لفيت رجليها حوالين ظهري واتخشبت واترعشت جامد وبعدين غرقت بطني وفجادي بمياه شهوتها النار اللي عامله زي شلال مياه واتفتح وقاعده تترعش وبقينا بنبوس بعض جامد لغايه ماهدينا خالص وبعدين كدنا شاور مع بعض وقعدنا نبوس ونحضن بعض شويه وبعد كده خرجنا وعملتلي جلسه مساج لمده ساعه وبعد كده خرجت كلي الكوافير في نفس المكان وعلي الساعه ٦كنت جاهز ولابس انا رامي وتمام وروحنا اخدنا العروسه من الكوافير وروحنا الفرح
اسف لو كنت طولت عليكم ده اول مشروع كتابه قصه جنسيه
مستني رايكم وردودكم
واستنوني في حكايتي مع رنا وليله الدخله
انا اسمي زياد مصري سني ٢٨ سنه جسمي رياضي علشان بروج الجيم لوني خمري طويل وملامحي
جميله ورجوليه وبشتغل مهندس في مجال الاتصالات في شركه مشهوره
في التجمع وليه اصحاب وصحبات في الشغل وعلاقتنا حلوه وانا اجتماعي ولساني حلوو مع الكل
وانا كمان من سكان التجمع جيت التجمع من حوالي ١٠سنين ابن ناس من عائله
ميسوره ليا اخت جميله اسمها ريم اصغر مني بخمس سنين متجوزه من سنه من رامي موظف
في بنك شاب رجوله اييه وجدعنه اييه ومن اول ما شوفته واتقدم لاختي واحنا اصحاب واخوات
مع بعض في اي حوار او مشكله وخصوصا الحريم نقطه ضعفي في الدنيا بعشق الستات قي اي سن
من اول ١٦ سنه لغايه سن ال٥٠ طول ما الست لبوه وكلامها علق انا معاها للغايه السرير ونشوف هي
عايزه ايه ونريحها معلش طولت عليكم بس المقدمه علشان تعرفو كل حاجه عني
علشان بعد كده حيبقي فيه كذا قصه مرتبطه بيا ومنتوهش من بعض ...
المهم النهارده فرحي علي رنا حبيبتي وروحي وبنت عمي وبحبها من زمان وبابا فرح لما الاقني عايز اخطبها
علي فيه تجاره بينه وبين عمي والكل بقي فرحان وطبعا الخطوبه معدتش كده من غير بوسه او حضن
او مسكه صدر وهي كانت بتسيييح مني في ثانيه بس كنت بمسك نفسي علشان اخلي الفرحه الكبيييره
ليله العمر وكنت بريح نفسي مع حبايبي او مونيكا زميلتي في الشغل ابقي احكيلكم عليها بعدين
المهم رامي صحاني من النوم علي الظهر كده وقعد يفوق فيا ويضرب ويرخم لغايه ماصحيت وانا اصلا
نايم الصبح فوقت وصحيت ولقيته جايبلي اكله سمك وجمبري وشوربه سي فووود قنبله قاللي اشحن
ياعريس بدل ما تهنج في شهر العسل وتبقي محتاج الاستعانه بصديق قولتله عيب عليك اخوك اسد
ضحك وقالت بكره نشوف المهم كلنا ولقيته جايب ازازتين بيره وبيلف سيجاره حشيش قولتله خو مفيش
حد في البيت قاللي ماما و ريم راحو ياخدو رنا واختها وحيطلعوا علي الكوافير وباباك راح مشوار وبعد كده
حيروح يظبط عند الكوافير يرجع علشان يلبس قولتله ما انا كمان عايز اروح عند الكوافير لقيته بيقولي لا
انت تسيبلي نفسك خالص النهارده كل المطلوب منك انك تجيب بدلتك وغيار جديد وتيجي معايا قولتله حنروح
فيين قاللي حعمل معاك الصح حاجزلك في spa وفي كوافير عالمي هناك حتخرج حاجه تانيه قولتله *** يخليك ليا
انت اكتر من اخويا قتلي عيب عليك ده انت حبيبي وشقي وخال العيال هههههههه
المهم خلصنا شرب وعملنا دماغ حلوه وبقينا مبسوطين اووووي نزلنا خدنا عربيه رامي وروحنا مكان برضه في التجمع
فيلا ٣ادوار عاديه خالص من برا عليها اسم الspa دخلنا المكان من جوه شيييك اوووي وديكور اسيوي كانك
عديت الحدود وروحت الصين او هاواي استقبلتنا بنت جميله اسيويه لابسه تيشيرت كات وشورت جينز قصير ورامي قالها بالانجليزي
ان فيه حجز باسمنا العرض الملكي افخم حاجه ودفع الفلوس مبلغ في حدود الالفين جنيه دخلتنا كل واحد في غرفه
فيها ساونا وجاكوزي وسرير مساج المهم قابلتني بنت اسيويه من اجمل بنات اسيا عينيها سوده وواسعه وشعرها اسود حرير وطويل وعامله
فيه خصلات لونها موف خليتها بقيت شبه العروسه باربي لا بسه جيبه قصيره يادوووب مغطيه طيزها بالعافيه
المهم دخلت الساونا بعد ما قلعت هدودي كلها وفضلت بالبوكسر بس قعدت شويه كديه بجي ربع ساعه وبعد كده
خرجت ونزلت الجاكوزي حسيت بانتعاش وراحه جامدييين اووووي
وبعدين البنت جاتلي وانا قاعد في الجاكونزي وقعت تعدك في كتافي وقلالتلي بانجليزي مكسر اني اقوم وانام علي سرير المساج
وقمت من الجاكوزي وانا مبلول وزبي واقف البت قدامي صارووووخ بقيت محرج منها ونمت علي ظهري وهي كانت ممعجبه بجسمي
الرياضي وعضلاتي البارزه بدات تصب الزيت علي صدري وبطني وتدعك فيهم باحترافيه وجسمي كله حاسس فيه بانتعاش وراحه وغليان في نفس الوقت الجمبري مع البيره و الحشيش عملو احلي شغل المهم زبي وقف فيالبوكسر بقي عامل زي عامود الخيمهوانا مشكلتي ان الزمان هداني بزب طوله ٢٠سم وتخين وعروقه بارزه وراسه عامله زي الخوخه وحمرا منظره يجنن اجدع ست هي شافت زبي واقف اوووي قالت لي ممكن تقلع البوكسر علشان اعرف ادلك جسمك بالكامل انا مكدبتش خبر والبوكسر اتقلع في ثانيه شافت زبي برقت اوووي وقالت واووو
وقالت لي انها مشافتشي زب كبيير وشكله حلو اووووي زي ده وطلبت انها تلمسه قوله لها اوكي
نزلت عليه حبه زيت وقعت تدعك فيييبه وتحسس علي رلسه وتدعكه براحه وتعض علي شفايفها وبقت تمشي لسانها عليه وتمص راسه في بقها وعماله تمصه وتدخله وتخرجه في بقها وهاجت اوووووي روحت قاعد ومقرب منها وقعدت ابوس فيها وامص لسانها وامص شفايفها والحس رقبتها وهي سخنه اوووووي روحت مقلعاها البدي وبزازها كانت كبيييره وحلوه والحلمه صغره قعدت امص فيهم وبعض علي خفيف واقفشش فيهم وهي رايحه مني خالص روحت منيمها ونازل علي كسها لقيتها من غير اندر وكسها صغنن وزنبورها كبييير ومحلوق قشطه قعدت الحس فيه والحس زنبورها وهي عماله تصوت وتشد راسي علي كسها للغايه ماشبعت من كسها وبعدين روحت قايم وعمال افرش بزبي كسهاواحسس علي زنبورها وهي مش قادره وعماله تترجاني اني انيكها في كسها روحت مدخل زبي براحه علشان مفشخهاش علشان هي ضيقه اووووي واحده واحده وهي بتبصلي بصه كلها الم ومتعه لغايه مادخل لاخره سيبته جوه شويه علشان كسها يتعود علي حجم زبي وبعد كده خرجته ودخلته بالراحه وبقبت عمال انيك داخل واخرج بالراحه وهي عماله تتاوه وتتمحن وتقول كلام مش فاهمه بس كانت متمتعه ومبسوطه اوووي وزود سرعتي وبقيت عمال افشخ فيها وهي عماله تصوت وتطلع اهااااااات وتقولي fuck me وتقووول اه اه اه اه اه اه اه اه وقمت قالبها ومدياني طيزها روحت رازع زبي في كسها من ورا مره واحده حسيت انه خرج من بقها وبقيت بنيك فيها واخبط علي طيزها وارزع فيها جامد اوووووي وبعدين غيرنا الوضع وهي ركبت عليا فرنساوي وقعدت تطلع وتنزل علي زبي واناشايللها من طيزها وعمال ابوس فيها وامص في بزازها وهي عماله تطلع وتنزل وتقول اه اه اه اه ااه ا حسيت ان اللبن بيغلي في بيضاني روحت شايلها وو اقف بيها وعمال اطلعها وانزلها علي زبي لغايه لما زبي انفجر بكتل لبن خارجه زي القذائف الموجهه في كسها وبقيت عمال اترعش انا وهي وهي لفيت رجليها حوالين ظهري واتخشبت واترعشت جامد وبعدين غرقت بطني وفجادي بمياه شهوتها النار اللي عامله زي شلال مياه واتفتح وقاعده تترعش وبقينا بنبوس بعض جامد لغايه ماهدينا خالص وبعدين كدنا شاور مع بعض وقعدنا نبوس ونحضن بعض شويه وبعد كده خرجنا وعملتلي جلسه مساج لمده ساعه وبعد كده خرجت كلي الكوافير في نفس المكان وعلي الساعه ٦كنت جاهز ولابس انا رامي وتمام وروحنا اخدنا العروسه من الكوافير وروحنا الفرح
اسف لو كنت طولت عليكم ده اول مشروع كتابه قصه جنسيه
مستني رايكم وردودكم
واستنوني في حكايتي مع رنا وليله الدخله