دخول

عرض كامل الموضوع : مخرجة مشهورة ناكتني


sTunTman
05-03-2018, 11:16 AM
قصتي اليوم هي قصة حقيقية حدثت لي منذ سنة انا ولد بنوتي عمري 22 لوني ابيض وطولي 166 سم اعشق التمثيل منذ صغري في يوم من الايام ذهبت لكاستينج عند مخرجة مصرية شهيرة وقفت امامها وقمت بتأديت مشهد تمثيلي وطلب مني ان اخلع هدومي لتتفحصني استغربت ولاكن فعلت ماطلبته ظللت تتفحصمي لدقائق بعدها وافقت علي تمثيلي وطلبت مني ان احضر في بيتها لتشرح لي تفاصيل الدور و تدربني علي المشاهد وبالفعل حضرت الساعة العاشرة مساء
وعندما دخلت قالت لي اقلع هدومك وخليك بالبوكسر فقط ان احرجت قالتلي بقولك ايه انت هتسمع الكلام ولا اشوف حد غيرك اترعبت منها وعملت الهي طلبته بعدها قامت ضرباني بالقلم علي انه تمثيل بس ان اتضايقت وقلتلها ان ماشي قامت قايلالي بص ياخول انت هتسمع الكلام وتنفذ القلك عليه ولا ابعت اجيب الشرطة واقول انك حولت تتحرش بيا واخليهم يفشخوك ، خفت منها لانها مخرجة مشهورة وليها علاقات وكمان طويلة جدا وجسمها قوي ، دخلت اوضتها ولاقيتها طلعت زوبر صناعي وابتدي العذاب والاهانة خلتني امص الزوبر الصناعي ودخلت صوابعها في طييزي وقعدت تبعبصني وانا اتاوه من الوجع والمتعة وهي تشتمني وتقولي متمتع كدة ياخول مبسوط كدة ياشرموطتي بعدها لبستني قميص نوم ونيمتني علي ظهري وخطت الزوبر الصناعي فيا وفضلت تنيك فيا كان انا المرة وهي الدكر كان مفترية جدا وبتنيك جامد وقعدت تشتمني وهي بتنكني متكيف كدة ياخول انا هقلبك مرة انت خلاص بقيت شرموطتي هخرجك حامل يامتناك بعدها اتجوزتني شفوي ولبست انا فستان فرح وهي لبست بدلة وناكتتنيى زي ماالراجل بينيك مراته وبقيت انا الست وهي الدكر وبتصرف عليا ,,

كلي نار
05-03-2018, 12:26 PM
غريبة القصه لاادري ...

sissybaby
05-03-2018, 12:55 PM
لو حقيقي يابختك ولو حابةتتجوز تاني انا موجود

شوفوني
05-03-2018, 01:42 PM
تعبك مشكوووو ر

مستر بلاك
05-03-2018, 02:02 PM
جميلة جدا عجبنى موضوع الجواز دة
بس حتى مفكرتش تبوس كسها :D

الشهوانـي
05-03-2018, 02:11 PM
ياعيني دنت اتفشخت هههههههههههههه
كلمني و انا جبلك حقك و افشخ كسمها هههه

Teez gamda
05-03-2018, 04:48 PM
قصة غريبة اوى

Pretty-Boy
05-07-2018, 10:57 PM
مخرجة دي ميش إيناس:D:D:D:D

mido.elmasry202
05-12-2018, 07:51 PM
حلوه تسلم ايدك

سليف البنات
01-16-2019, 12:56 AM
حلو جدا تسلم ايدك

sami_sama
01-16-2019, 01:01 AM
جميييييلة رووعة تسلم ايدك

امجداحمد
03-03-2019, 04:00 PM
واووووووووووووووووو ياريتني مكانك واعيش هذة اللذة والنشوة...

topm
04-09-2019, 12:00 AM
ولسه مجوزاك ولا طلقتك

Ahmedsese
04-28-2019, 09:55 PM
اكتبلنا قصة لو هي واحدة صعيدية اوشيميل صعيدية معاك و كدا بس تبقي كويلة حبة
بحب قصصك اوووي ❤❤

saeedalgendy
05-01-2019, 05:05 PM
اكيد هو يقصد ايناس الدغيدي

bigteto
05-06-2019, 02:46 PM
مش غريبه بعد اللى عمله خالد يوسف

mero wald
05-09-2019, 03:51 PM
يا بختك بيهاا يا ريتني مكااانك بجد

الشرموط المتناك
05-10-2019, 04:16 AM
يا بختك بجد .. انت في نعمة .. عقبالي .

شعاع المتعة
05-23-2019, 08:43 PM
ههههه جواز سريع كدة :99:

عادل بوسالمي
09-29-2019, 05:02 AM
آه أنا خول بنات مين عايره تنكني أنا عادل من تونس 30سنة

Saleb.
09-29-2019, 10:44 AM
هاى انا ميمو سالب بنوتى 24 سنه بتناك من صغرى عايز حد احكيله وينكنى

كيك / mimo.banoty

احمد زيدان
10-29-2019, 11:44 AM
جميله تسلم ايديك

Khaled gmal
11-02-2019, 11:05 PM
يا بختك نفسى انا كمان فى ست تعمل فيا كده

Magsame7
11-04-2019, 04:56 AM
فين القصه و التفاصيل

sonson99
01-19-2020, 05:33 PM
روووووووووووعة



قصص نيك دياثة زنوج اقوياقصص سكس اختي ترقص.com site:rusmillion.ruقصص سكسممتعه/archive/index.php/t-261271.htmlقصص سكس ماما وخالتي في السواق/archive/index.php/t-10829.html/archive/index.php/t-108337.html/archive/index.php/t-366659.html/archive/index.php/t-371697.html/archive/index.php/t-421674.html/archive/index.php/t-397364.html/archive/index.php/t-392676.html/archive/index.php/t-356565.html/archive/index.php/t-119816.html/archive/index.php/t-442893.htmlقصص سكس عربي زوجتي والمحلل نائمه على بطني قصص سكسقصص جنسيه هايجه علا زب اخو زوجها أجزاء واسعة /archive/index.php/t-527188.htmlقصص نيك في بيت الخادم السود اني وجارتي/archive/index.php/t-479002.html/archive/index.php/t-39884.html/archive/index.php/t-103999.html/archive/index.php/t-581512.html/archive/index.php/t-307124.html/archive/index.php/t-201649.htmlنيك مكتوب محارم طريققصص نيك محارم متسلسله اخو جوزي site:rusmillion.ruقصص سكس صهري site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-336561.html/archive/index.php/t-190643.htmlقصص سكس اختي تطلب مني ان اعطيها الستيانقصص سكس ونيك نساء اليمن قصص جنسية مثيرة عنيفه انا وجاري الفحل افشخني نيكني انا شرموطهقصص نيك مكتوبة بالتونسيقصص بنات تلعب بكسهامغامراتي قصص سكس site:rusmillion.ruاحلاقصص سالب مشعرفوق60سنهقصص سكس اختي عراقي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-300606.htmlقصص وروايات عن شطة في كسقصص سكس نيكه وفتحته عمتي/archive/index.php/t-445337.html/archive/index.php/t-194399.htmlقصص مساج لاختي نيام.com site:rusmillion.ruسكس عائلي قديم قصص شيميل قصص سكس زوج خالتي الديوث site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-424586.html/archive/index.php/t-100644.htmlقصص نيك أختي الممحونه ليبي سكسقصة نيك طيزي  الرعيانزب قصص سكس قصصصص. سكس. بكارهقصص سكس نياكه طياظ محلل/archive/index.php/t-409145.html/archive/index.php/t-147833.html/archive/index.php/t-259138.htmlزوجة اخي تغسل كيلوتها وسوتيانها امامينيك يمنيه مخزنه في فندق فيديوارشيف محارم انا وامي المحنونةقصص سكس حاتم وفريد ووالدته هاله الجزء العاشر site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-207026.html/archive/index.php/t-490622.html/archive/index.php/t-573093.html/archive/index.php/t-453597.html/archive/index.php/t-438319.html/archive/index.php/t-35190.htmlقصص سكس منتديات نسونجي الخدامة الشيميل اغتصبتني/archive/index.php/t-234480.html/archive/index.php/t-510796.html/archive/index.php/t-158448.htmlقصص سكس محارم انا وزوجتي ماجده/archive/index.php/t-299315.htmlسكس بنتي النجسة/archive/index.php/t-480670.html/archive/index.php/t-212515.html/archive/index.php/t-538442.html/archive/index.php/t-63276.htmlقصص سكس سامية والعلاج.com site:rusmillion.ruقصص نيك محفزات النيكقصص نيك منقبه فوق السطحقصص سكس ناكني في الليل/archive/index.php/t-312729.html/archive/index.php/t-536675.htmlمنتديات نسوانجي انا وامي وخالتي وابنها معا قصص محارم قصص نيك مرأت عمي