دخول

عرض كامل الموضوع : متسلسلة ❥ ســـوسو والرجــال ❣


soso94
05-27-2018, 11:15 PM
اول تجربه بقسم القصص لا تحدفوني بالطماطم رجاءآآ :D :D

/ />
/ />
"بلغ الامر عنان الروح ولاحت احلامي تتهاوى حلمآ , حلمآ بل وجملآ ..
تطير كما قصاصات عيد ابهرت الناظرين وانتهت مع المهملات" :cry:

.. كانت تلك اخر كلماتي اكتبها على مدونتي , نظرت من النافده فالامطار لازالت تسيل وبقوه
جالبة السعادة والحزن معآ .. أغلقت جهاز اللابتوب لأغط في النوم .. كان يومي مرهقا
وكنت قد خلعت ثيابي وتحلفت الغطاء لانعم بنوم هادئ مستقر ..
لم اغفو الا وقد رن جهاز التليفون حوالى 35 مره وكعادتي قد وضعته على الصامت .. انه شهاب !! :eek:

لمن لا يعرفني .. :rolleyes:
انا سمير دلعي سوسو وينادوني في الوسط المثلي بـ سو , ابلغ من العمر اربع وعشرين عامآ ..
طولي 169 سم ووزني 75 ك قمحي بعيون باهته وشعر اسود طويل غالبا على شكل ذيل الحصان ..

ولدت في احد دول الخليج من اب وام مصريين ولما عرف اهلي بمثليتي ارسلوني لمصر .. :cry:
حتى لا اشوه وضعهم الاجتماعي , كنت اراهم كل سنه مره في شهور الاجازه .. :(
ومنذ ذلك اليوم انا هنا في المنفى .. عالق وحيدا .. :(
كان حظي ان سكني قريب من احد فروع درينكز :D فاحببت الخمور جدا .. :g058:

/ />
شهاب , صديقي الحميمي السابق ..
اطول وارفع واكبر بحوالي العامين ولكن ارشق ممن يهوون حياة الجيم والاكل الصحي ..
احبه جدا واكن له المشاعر وكنا سويآ طيلة 3 اعوام ,, اتدكر حكاياته وانا ضمن احضانه عن احلامنا وحياتنا سويآ ..
كان هو الاخر يحبني (كما كنت اظن) .. فالخيانه جاءت لتضلني وتضله عن حب مثلي صادق ! في زمن كوليرا المثليه ..
قطعنا علاقتنا ببعض ولكن ان قررت اجابته على الهاتف .. :blush:

فتحت الاتصال ..

انا : الو .. :ehh:
شهاب : سو ! .. اخيرا رديت عليا ! :eek:
انا : معلش اصلي كنت بنام مع واحد الفتره الي فاتت ومش فاضي ارد عليك :tongue: :mad:
شهاب : يا سو قلتلك 100 مره واللــه كانت علاقه عابره وراحت لحالها .. ميدو هو الي اغراني وكنا لواحدنا ومقدرتش اقاوم :(
انا : اه صح ومقدرتش تقاوم وانتوا فحضن بعض ملط انكم تاخدوا سيلفي !! اديه فضحك .. شهاب انت مبتكلمش عيل وانا تعبان دلوقتي موت وهموت وانام .. بتتصل ليه ؟ :ehh:
شهاب : سو انا اسف للمره المليون .. نفسي نرجع زي زمان .. فاكر لما نزلنا اجرنا شقة فيصل لما اخدنا من السمسار مفتاحها طلعنا وقعدت ابوس فيك .. كان اكتر يوم بهدلت شفايفك :D وكنت مبسوط اوي يوميها ..
ولا فاكر نزلة شرم لما كنا نسكر ونمشي نضحك في الشارع ونهزر ونجيب شكولاتات كتييير وعلى السلالم قبل ما ندخل نكون بنبوس ونحضن فبعض .. كانت احلى ايام ..
ارجعلي يا سو انا عندي مشاكل كتير فحياتي ومن بعدك ملقتش حد زيك يفكر معايا ويحلهالي ....
.... الو .... سمير انت معايا ؟ :ehh:
انا ( دموعي تنهمر بلا صوت ) : ايوه معاك .. فاكر .. بس انا لسه متعرف جديد على
واحد قريب .. انا اسف موضوعنا انتهى .. سلام :down:
شهاب : لا لا لا استنى انا تحت البيت وغرقان ميه وجتلك بالعافيه وكنت عملهالك مفاجاه وجايبلك حاجه بتحبها اوي بس انت قلبك بقا قاسي .. بص حتى من شباكك هتلاقيني تحت :rolleyes:
انا (نظرت من الشباك لاجده تحت المنزل تحت المطر فعلا فلان قلبي قليلا ) : خلاص اقفل هفتحلك البوابه :blush:

نهضت من سريري متجها نحو خزانة ملابسي ..
ارتديت تيشرت ابيض قصير وشورت احمر .. كانا اول ما وجدته امامي في الخزانه .. :D
فتحت البوابه فدخل شهاب .. وكنت قد قررت ان القاه عابسا كارها لوجوده وكيانه .. :mad:
وصل للشقه ففتحت له الباب .. لمعت عيناه وابتسم ابتسامة سااحره لما رآني .. :rolleyes:
لمدة ثواني انهالت الذكريات معه في خيالي وابتسمت رغما عني .. :blush:
اندفع فاتحا دراعيه ووبيده كيس ليحضنني .. فاخدت خطوة للوراء وصددته .. :mad:
واندفعت نحو الغرفه احضر له المناشف وقطعتين من الملابس اعرفهما عينآ فقد كان مقاسهما كبير .. مناسبين له .. حظه :rolleyes:
اتجهت نحو الصالون فوجدته قد خلع ملابسه وجلس بالملابس الداخليه عاري الصدر ..:eek:
خفق قلبي ..احس بكل مره لمس هذا الجسد جسدي ..
كم من مره تألمت تلك الشفاه ولا زلت اتاملها .. وحتى لا اضعف غيرت الفكره فجاه واندفعت قائلا .. :mad:

/ />
انا : ايه ده !! قاعدلي بالبوكسر !! .. انا دخلتك هنا علشان المطر اساسا رفقة بيك مش اكتر :mad:
شهاب : يا سو براحه .. هدومي مبلوله !! انت مش شايف ! :ehh:
انا : ( غلبني بالكلام واندفع الدم فعروق وجهي) طيب امسك الهدوم دي البسها
شهاب : فكك من الهدوم دي بس تعالى انا جايبلك مفاجاه .. :rolleyes:
( مال بجسده نحو الكيس وفي كل مره لا تراني عينه اتامل كل تفصيله بجسده وادوب اشتياقا ..
اخرج زجاجة ويسكي .. جاك دانيلز .. ولا تدرون كم اعشق تلك الزجاجه ..
لدرجة اني بمره طبعت اسمها على تيشرت وكوب ووساده :D ..
ثم داهمتني عيناه الساحرتين فجاه واكمل حديثه )
شهاب : ايه رايك يا سيدي .. عارفك بتحبها وقلت اجبهالك اصالحك بيها .. :rolleyes:
انا : ماشي يا سيدي .. عموما تسلم بجد انا فعلا بحبها مووت :cool:
شهاب : طيب هقوم اجيب كاسين
( وقد كان يعرف البيت تفصيلا .. قام وانا روحي وعيني تتبعانه .. كيف صار بهدا الجمال ..
مند اخر مره منا سويا اختلف كثيرا .. عضلاته كبرت .. وجسمه صار اشهى .. احضر الكاسين واتى)

انا : شغل التلفزيون بقا وانت جاي .. :D
(كالعاده التليفزيون مثبت على mbc2 وكان فيلم اكشن .. :99:
اخدت منه الكاسيين وصبتت كات كامل لي ونصف الكاس له ) .. اتفضل
شهاب : بس انت يا سو قلبك اسود .. بتشيل اوي .. ميدو ده كان غلطه وعدت .. :(
انت حبيبي وبقالنا كتير سوا ! .. متضيعش عمري وعمرك فخناق احنا لبعض وملناش غير .. :cry:
(قد شربت الكاس كاملا واخدت الزجاجه لاصب المزيد بضحكة شبه ساخرة ساكره وقاطعته )
انا : نعم ! هاهاها .. :D ملناش غير بعض صح ؟ يعني تروح تنام مع حد غيري وتقولي بحبك !!
اللــــه اعلم نمت معاه كام مره .. وواوريك الشات مابينا ؟؟ عن اد ايه هنخلص لبعض !!
اناا حبيتك علشان انت مختلف ! علشان الحب ! وعلشان انت محترم !! كنت خلاص حيحان يعني !!
وبعدين انا بدات اكلم واحد .. (وقمت بابتلاع الكاس الثاني ) :99:
شهاب : ايه ! مين ده الي بدات تكلمه ! احلى منى ؟ ولا نمت معاه وكيفك اكتر مني ! :mad:
( واخذ الزجاجه من امامي ليصب كاسا له )
انا : كيفني ؟ .. انا لو جبت خياره هتكيفني .. اكتر منه ومنك ! :tongue: .. هو انا بتكلم عن السكس ؟
ولا خلاص ده بقا كل الي همك !!
( وقمت بصب الكاس الثالث .. ورفعته مره واحده .. مع الكاس الثالث بدا جسمي بالخمول وعيوني باللمعان ..
بدات بالهيجان لوجوده امامي .. احاول السيطره على تصرفاتي ولكن بدا الامر كخطه مدبره منه لينام معي )
شهاب : ( مسك يدي ثم اقتربت شفتاه وانا اثور واجمح نفسي .. قبل يدي ثم وضعها على خده ) يااااه يا سو انت وحشتني موووت .. انا اسف ليك ولحبنا .. انا بحبك اوي ونفسي فيك ومشتاق لكل حته فيك .. :g014:
انا : (سحبت يدي ولعت سيجاره وصببت ربع الكاس ونظرت له) ايوه يعني جايب ازازة ويسكي وجايلي علشان عايز تنام معايا .. على مين يا حب دانا اشرب برميل ويسكي ومسكرش .. :tongue: :D

(وضعت السيجاره في منفضة السجائر وقمت بالجلوس على رجليه ووجهي لوجهي ووضعت يدي على خدوده
واقتربت شفاهي من خده الايمن وهمست باذنه) انا :الخيانه مبسامحش فيها ابدا .. انا نفسي فيك فعلا (وضعت يدي على عضوه المستبد القابل للامتداد وضغت عليه) ده ياما متعني .. بس متع غيري .. ده الي مش هيخلي اي حد يحبك ولا تحبه .. (ثم وقفت واخذت ازازة الويسكي )
يلا تصبح على خير انا داخل انام .. في اكل في التلاجه والسرير في الاوضه التانيه جاهز للنوم .. :haha:

اتجهت لغرفتي بزجاجة الويسكي وجلست على سرير اشرب وكاني ارى طيف مقبرتي ..
مر علي شريط فستقي اللون .. شريط حياتي .. كم صادقت واحببت واخترت عري عاشقين مذله وملذه ..
الى ان غلب على النعاس .

/ />
على رغم من سكري وسهري الا اني لم انم غير ساعتين ونصف الساعه ! .. اسيقظت باكرآ جداا عن ميعاد الجامعه
وكنت قد التحقت بكلية الهندسة وتخصصت قسم عماره .. :g058:
فتحت مدونتي فلم اجد غير تعليق واحد من حبيبي الرقمي "الطير الجريح" .. كان يدعى امير من بلد عربي ويعيش في استراليا .. نكتب لبعض مند سنه .. احبتت حروفه المنمقه واطرائته على كلماتي .. وجدته يقول .. "أصحاب الأنفس العظيمة دائماً ما يواجهون مقاومة عنيفة من الحياه .. عيش وحب وانجح بحياتك يا عزيزي ,بتمنالك كل التوفيق" :g058:

كانت من المرات القليله التي شعرت فيها بزهو نفسي وزادت عزيمتي بروحي .. فتحت باب الغرفه لاتجه للمطبخ لتحضر فنجان القهوة الصباحي .. بمجرد خروجي من الباب وجدت شهاب ملقى على الاريكة سابح في نومه
وعضوه ممتد من تحت لباسه .. ادرت وجهي نحو المطبخ .. ولكن كنت في حالة رثه .. اشتاق للجنس ..

فعدت اليه ..وضعت ركبتاي حول خصره وانحيت نحو اذنه اقول له ) حبيبي اصحى
(بدات بتقبيل رقبته وخدوده واطراف شفاه الى ان استيقظ ) :blush:

شهاب : ايه ده يا سو اخيرا رضيت عني (فجلس وكنا كالمشبك فاحضتني وانا اشعر بعضوه يضغط على مؤخرتي .. واخد يقبلني كالعطشان والمجنون ) :blush:
انا : هاها براحه شفتي هتتقطع :D
شهاب : منا قولتلك بس انت مصدقتش :tongue:
انا : طب تعالى نروح على االسرير بقا (بمجرد قيامي وادارة ظهري له .. قام بشدي نحو رجليه واحضنني من ضهري)
شهاب : تحت تقلع ولا اقلعك :tongue:
انا : بص خلاص انا هقوم بقا مش عايز سكس :haha:
(وكأن الكلمه جرحت رجولته .. بمزيج من القوه والحنان .. نيمني على الكنبه وهو فوقي )
شهاب : لا انت جيت لحد حضني وهيجتني انا هموووت (قام بتنزيل شورتي واخرج عضوه ليضعه على مؤخرتي ويضغط)
انا : ههههههههـ طب خلاص ماشي برااحه بيوجع هات امصه خليه يلين :blush: :blush:
شهاب : : انا هلينه استحمل بس ... ا ا ا ا ه .. ا ا ا ا ه :blush:
اقتربت العلاقه لاغتصاب .. فوقي شخص يلاطم جسده بجسدي كامواج بحر عاتيه ..كنت بقمة استمتاعي بالعلاقه ..
اهاتي واحلامي وطموحاتي وحبي وكرهي وحياتي ومماتي ومشاعر جمه تثور بجسدي وعقلي وكل تلك المشاعر تقاطعها احساسي بسخونة تسيل بداخلي كجمر ملتهب :rolleyes:
انا : بس بقا كفايه انا تعبت وهتاخر عن الجامعه :99:
شهاب : ماشي انا كمان هتاخر عن الشغل .. بص بقولك ايه صافي يا لبن :smi:
انا : هههههـ هو في لبن اكتر من كده .. يلا قوم هنتاخر بجد :tongue:
شهاب : هات كاسين طيب :smi:
(اخدنا الكاسين ونزلنا تحت الدش نلاعب بعض ونلاطف بعض ونقبل بعض .. ويأخد هو منشفة وانا منشفة
وكل منا يقوم بتنشيف الاخر ارتدينا ملابسنا وقلت له ان يسبقني حتى لا يراني عم عبده ومراته الحرباء
كما كنت اسميها .. بالرغم من ذلك بمجرد ان راوني كان هناك لا سلام ولا كلام ولكن نظرات تقزز واشمئزاز كالعاده ..
اهلا بكم في مجتمعي ..

/ />
انطلق شهاب في طريقه وانا انطلقت بالسياره بطريقي للجامعه .. ياله من يوم عصيب ملئ بالسكاشن والمحاضرات ..
كنت بمرحلة ما قد قررت ان تنشق حياتي نصفين .. نصف مثلي له مجتمعه واشخاصه وحياه مستقله عن النصف الاخر
.. اذ يصعب ان تكون الاثنين معا .. بمجرد دخولي الجامعه كان الاصدقاء والمعارف يلقون التحيه .. سمير .. سمير .. كل
مائة متر اسمي ياتي من مكان مختلف .. الى ان اوقفني محمود .. صديقي بالقسم ,, كانت جامعتي من نظام الساعات المعتمده ,, تتيح لنا ان نسجل المواد على حسب مزاجنا .. فلما الفته هو والشله فكانت كل موادنا نسجلها سويآ )

محمود : صباح الخير يا شكس يلا بينا علشان المحاضره بقالها ربع ساعه شغاله :99:
انا : بص انا بكره الدكتور ده اصلا ودي تاني مره نسجل الماده دي معاه ونفسي يعدينا بقا .. يلا بينا .. بس تعالى نعدي على الكفاتيريا اخد القهوه :ehh:
محمود : لا لا مفيش وقت يلا بينا علشان الغياب :ehh:
انا : اممممم خلاص يلا .. :(
لما وصلنا
محمود : هات كرسي علشان القاعه مليانه :mad:
انا : طيب ادخل وانا هحصلك :mad:
(خبطت على القاعه المجاوره كان بيها محاضره .. صعدت الدور التالي فتحت قاعه فجاه .. وجدت شابين يبدو انهم من
الدفعه الجديده احدهما يضع يده على كتف الاخر والاخر يده على رجل الاول ارتبكا كثيرا لما فتحت القاعه .. ضحكت
فبرغم اعتقادهم انهم كشفاا الا اني مثلي مثلهما ولكن لا استطيع الافصاح عن دلك لان نصف الجامعه يعرف سمير !
... فانهيت التفكير ونظرت لاقرب كرسي واخذته واتجهت للمحاضره ) :up:

الدكتور : البشهندس سمير اهلا وسهلا .. كالعاده البيه جاي متأخر :mad:
انا : والـله يا دكتور العربيه اتعطلت مني وقعدت ساعه اصلحها ...
الدكتور : طيب طيب ادخل خلاص :up:
محمود يلوح لي من اخر القاعه :wave:
الدكتور لمحه : ايوه ادخل اقعد جنب الفاشل صاحبك ماهه لسه داخل قبلك :D

علت بعض الضحكات الخافته من اصدقائنا المدمنين فقد كان لي شلة يصفها الطلاب بالمدنين فقد كنا نتعامل فاي مخدر
وفاي مكان بالجامعه حتى انتشرت علينا هذه السمعه رغم حرصنا بان لا يعرف احد ولكن .. انها المخدرات .. دخلت
لاخر القاعه احمل الكرسي والبعض يرمقني بنظرة اني مدمن واخرون ينظرون لي بلهفه وضحكة سمجه على امل
حصولهم على اي مخدر بعد المحاضره واخرون ممن يشكون اني مثلي :cry: .. كان العدد محدود دائما فكان الكل
يعرفني ويعرفون بعضهم البعض من بعيد او من قريب .. اتجهت وجلست بجانب ليث واحمد وامامي محمود وطارق وصرنا
نتهامس

ليث : صباح الفل يا سمير معايا حتة حشيش انما ايه افغاني :g014:
انا : لا لا بجد .. انا بقالي اسبوعين بشرب فستك انت نجدتي كويس اني مشربتش القهوه :g058:
احمد : بقولكم ايه مينفعش الشغل ده اي حد يجيب حاجه بعد كده لو هنشربها سوا كله يدفع :mad:
انا : ايوه مانت كل الي همك الفلوس احنا بنشرب ونروق والدنيا قريبه ما بينا :wink:
محمود : متشربوش الواد ده معانا من النهارده ده عيل دني :D
ليث : هههههـ محتاجينه علشان ساعات بيجيب فودو رهيب :g058:
الدكتور : ايه الصوت الي ورا ده هدوووء لو سمحتم الي مش عااجبه المحاضره يتفضل برا :mad:
انا : ههشش هش هدووا صوتكم يا جماعه .. انتوا هتيجوا هتسهروا عندي النهارده عندي جاكايه في البيت وجاي
سكران طينه اصلا :cool:
ليث : العععب انا هكلم البت شروق تيجي تسهر معانا :g030:
محمود : اشطه وانا معاكم :smile:
احمد : يا مجاااانيين :D
انا : بس هنددفع الواد الدني ده .. وانت يا طارق ما تشاركنا ياعم ولا انت قرفان مننا :(
طارق : يا جدعان اهدوا خلوني اركز ام المحاضره خلينا نعديها :mad:
الدكتور : ايوه شفتك يالي بتتكلم ما طبعاا قاعد جنب سمير هتركز ازاي .. اطلعوا برا محاضرتي حالااا :mad: :mad:

/ />
(اتجهت كل الانظار علينا واحنا نظرنا لطارق كلنا ببعض من الاسف والهزليه فهو من اراد التركيز ولم يشارك غير بجمله !
.. يلا حظه .. وكالعاده خرجنا جميعا نحن الاربعه وبمجرد قفل باب القاعه انهال طارق علينا بالشتاائم )

طارق : انتوااا شله فااشله و**** نرفزتوني .. يعني قاعدين بقالكم ساعه تتكلموا وانا الي انكشف :mad:
ليث : جت الحزينه تفرح ملقتلهاش مطرح هاهاهاها :D
طارق : يااض اسكت احسن و**** هضربك وهقلبهالكوا نكد :mad:
انا : ياعم اهدى بس وروق صحبة الأخيار تورث الخير وصحبة الأشرار تورث الندامة هاهاها :D :D
طارق : يوووه حتى انت يا عم سمير سلام يا جماعه اناا هروح افطر لواحدي :mad:
احمد ومحمود فصوت واحد : خد خد يا طارق بس اهدى كده :eek:
احمد : ياعم بيهزروا معاك فكك :smile:
محمود : يا سيدي امسحها فيا يلا نروح نشرب السوجرتين الافغاني دول ونشوف الكلام على ايه اهدى بس :smile:
انا : بنهزر ياعم يلا على المكنه :D

المكنه كانت اعلى احد مباني الجامعه كان هناك حائط مبني بوسط السطح يحجب من وراءه عن الطالع على السلالم
.. شربنا الحشيشه وكانت دماغي مثل ما يقولون .. فوق السحااب .. رغم شربي لانواع عده لكنها كانت مؤثره جداا
لدرجة ان قررنا ن لا نحضر المحاضره التاليه .. نزلنا وجلسنا في بهو المبنى نضايق ونسلم ونتعامل مع الطلبه )

انا : انا هروح الكفاتيريا يا جماعه اجيب قهوه احسن دماغي فيها صراصير .. حد عايز حاجه من هناك ؟ :rolleyes:
كلهم بصوت واحد : لا لا تسلم .. اضاف ليث : بس ازازة ميه :smi:
اتجهت للكفاتيريا فوجدت احد الشابين من القاعه يشتري من الكفاتيريا فلم اعره انتباها .. ولكن اعارني كل انتباهه ..
اخذ يختلس نظرات لي وكانت عيناه خضرواتين جميلة جدا بجسم ممشوق لا هو بالرياضي ولكن منمق .. وكان امردا
شهيآ .. في خلال وقت تحضير القهوه ذهبت الى الحمام ..غسلت يدي ووجهي وقفت امام المرآه انمق مظهري ..
فوجئت به يدخل ورائي ووقف بجانبي واخذ يغسل يده وانا انظر اليه .. كان هناك بضع طلاب بالحمام ولكن خرجوا سريعا

هو : انت ليه سكت لما شفتنا :ehh:
انا : يعني انا سترتك ومرضتش افضحكوا وجاي تقولي ليه :ehh: :ehh:
هو : اصل انت اكيد مثلي :smile:
انا : ولاااا انت بتقول ايه انا ممكن اجيب خمسه ينيكوك دلوقتي ومش هيطلعلك صوت :mad:

/ />
دخل شخص وشخص اخر للحمام فسكت .. عزمت على الرحيل ولكن امسك بيدي .. يااه كم هي ناعمه .. كانا
الشخصين قد دخلا كبينتين ... اقترب مني جداا وهم بتقبيلي .. فلم اشعر غير بشفتاي تضغط على شفتاه ويده
تمسك بمؤخرتي جداا ويقربني اليه .. كل ذلك وحظي انه لم يدخل ااحد .. دخلنا كابينه وجلست اقبله وانا مشاعري
مضاعفه بسبب الحشيش الى ان تورمت شفتاه وشفتاي )

هو يهمس لي : ما تلف بقا نعمل واحد :g014:
انا : لا لا اتناك في الجامعه .. ومنك انت مجنون ! انت بس شفايفك حلوه :g058:
هو : ياعم بسرعه طيب مصلي (ثم اخرج عضوه فبعدته عني عنوة وفتحت الباب وهو يحاول اغلاقه ويمسك بمؤخرتي
فمسكته من بيضيته وهممت بالضغط عليهما ولكن تدكرت اني لا اريد الفضيحه فتركتهما بمجرد ان تركني وقالي خلاص خلاص يا مجنوون :99:
هممت بفتح الباب .. لاجد ليث خلف الباب !!! :eek:
مااذااا !!! ليث !!! هنا !! والاان !! ماذا سافعل !! :eek: :eek:

/ />
/>

بحبك بجنون
05-28-2018, 07:42 AM
جميلة لكن ارجو من للادمنية نقل القصة الى قسم اللواط والشذوذ الجنسي

*ESRAA*
05-28-2018, 05:08 PM
مبروك اول قصه ليك يا سوسو :wave:

بتمنالك التوفيق فيها بس هي حقيقيه ولا مجرد خيال؟

اكيد هتبقي مميزة زيك

تحياتي

رجل يعشق الفحل
05-28-2018, 08:20 PM
قصه رائعه
استمر

soso94
05-28-2018, 10:48 PM
مبروك اول قصه ليك يا سوسو :wave:

بتمنالك التوفيق فيها بس هي حقيقيه ولا مجرد خيال؟

اكيد هتبقي مميزة زيك

تحياتي

يبارلكي عمرك صديقتي ^_^" ..

هي بالفعل حياتي الشخصيه وتجاربي بنسبة 99% بس فرق الاسماء ..

التميز في مروركم الرائع :g058:

الود والاحترام موصول :rolleyes:

soso94
05-28-2018, 10:48 PM
جميلة لكن ارجو من للادمنية نقل القصة الى قسم اللواط والشذوذ الجنسي

مرورك الاجمل مشكور ^_^"

بس ما اخدت بالي لما نشرتها انه في قسم خاص بالمثلية ..

:g058:

soso94
05-28-2018, 10:49 PM
قصه رائعه
استمر

يسعدلي قلبك ^_^"

مشكور التحفيز :g014:

الحالم10
05-28-2018, 11:29 PM
مبروك اول قصه ليك يا سوسو
ممتعة ورائعة جداً
كملها منتظرينك

soso94
05-28-2018, 11:31 PM
مبروك اول قصه ليك يا سوسو
ممتعة ورائعة جداً
كملها منتظرينك


باركلنا برروحك *_*"

مشكور .. وسعيد جدا بمرورك عزيزي ^_^"

الحالم10
05-28-2018, 11:36 PM
باركلنا برروحك *_*"

مشكور .. وسعيد جدا بمرورك عزيزي ^_^"



مشاركة وتعقيب على القصة:D:D

سوسو حبيبي الي يخون مرة قادر يخون تاني
خلي بالك وما تأمن لهم وربنا يوفقك

ليلي احمدد
05-28-2018, 11:42 PM
سو قصة جميلة

malk mrbrb
01-28-2019, 06:42 PM
جميلة جدا ياريت تكمل بقية القصة 😍😍😘

elsoltan
01-29-2019, 06:27 AM
رائعه استمر

عاشق الجنس31
02-18-2019, 04:39 AM
قص جميل استمر وكمل القصه وفعلا انتا تتحب واتمنا ان نتعرف ونتقابل

Amigod
02-19-2019, 06:50 AM
جميل ان اقرا لك
اسلوبك جميل و كلامك سلس احببت كتابتك
احس بعودة للقصص الجميلة التي لا تستفز و التي تحمل جمالية



قصص جنس الحرمان/archive/index.php/t-266075.htmlتجبرني انيك امي قصص محارم site:rusmillion.ruدخلت غرفة اختي وجدتها نايمة وشفت طيزها/archive/index.php/t-359645.html/archive/index.php/t-550234.htmlقصص نيك طيز اخت الزوجة ارشيف site:rusmillion.ruقصص سكس كامله site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-490622.htmlلحس فرج جنسقصص نيك مثيرة /archive/index.php/t-479624.html/archive/index.php/t-412224.htmlتتناك وتتقفش بدلع وهيجان/archive/index.php/t-6539.html/archive/index.php/t-551799.htmlصور و قصص اغتصاب و عشق دخلةقصص طيز البواب متسلسله site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-546642.htmlمنتديات نسوانجي انا وبنت اختي نورا site:bfchelovechek.ru/archive/index.php/t-93938.htmlنيك فيفى عبده وكسها منتوفﻣﺼﺮﻱ ﺩﻳﻮﻭﺙ ﺑﻴﺼﻮﺭ ﻣﺮﺍﺗﻪ ﻭ ﻫﻴﺎ ﺑﺘﻤﺺ ﺯﺏ ﺻﺎﺣﺒﻪ ﻭ ﻋﻤﺎﻝ ﻳﻀﺮﺏ ﻋﻠﻴﻬﺎ ﻋﺸﺮﺓ ‏( 2 ﻣﺸﺎﺭﻛﺔ قصص جنس محارم ابتزاز زوجة اخيروايات وقصص جنسية دكتورة بروستاتقصص جنس لااول مره خليجيقصص نيك محارم في الشتاء site:bfchelovechek.ruقصص محارم مطلقةصورصورسكس حبك/archive/index.php/t-443043.htmlجارتي الخمسينيه قصتي طيزقصه محجبه قصص جنسيهشيطان العماره و صاحبها سكس site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-157822.htmlافلام سكسي اثناالحمل كوس برهمصرى دخل اخته البىت لحد مناكها/archive/index.php/t-499285.htmlفضيحة مسكة واحدة ف شقتها مع جوزهاقصص سكس ابن خالتي ينيك زوجتي واختي متسلسله/archive/index.php/t-140784.html/archive/index.php/t-361109.html/archive/index.php/t-492552.html/archive/index.php/t-428914.htmlقصص طالبة اتنكت في ذفاف اختي.comقصص سكس بنات خليجي في أمريكا /archive/index.php/t-2341.html/archive/index.php/t-538524.html/archive/index.php/t-300430.htmlقصتي انا واختي مع الباكستاني site:rusmillion.ruقصص سالب مبادل/archive/index.php/t-128006.html/archive/index.php/t-316369.html/archive/index.php/t-408625.htmlقصص نيك عربي اناوبنت عميخول بينيك بنت اخوه وبتقوله اوعى تقول لبابا وبيقولها كس ام ابوكى.com/archive/index.php/t-246746.htmlقصص سكس مراهقةقصه التحرر للمتزوجاتقصص معرص اخته سكسقصص لواط سورية/archive/index.php/t-212886.htmlقصص سكس مكتملة كسي في المستشفي/archive/index.php/t-115808.htmlحكايات سكس مع رجل خمسيني/archive/index.php/t-240415.htmlمجموعة شباب وبنات مصريين رايحين في رحلة تتحول الى حفلة دعارة وسكس جماعيسكس يمانية مكوتها تهبل وهية تنط على الزب/archive/index.php/t-506915.html/archive/index.php/t-576276.html/archive/index.php/t-166606.html/archive/index.php/t-266723.html/archive/index.php/t-28515.html/archive/index.php/t-529403.html/archive/index.php/t-503597.htmlقصص خاصه محارم يمنيه ارشيف نسوانجي site:rusmillion.ruجديد قصص سكس نيك جماعي 18/archive/index.php/t-392163.html/archive/index.php/t-207613.html/archive/index.php/t-49064.html