مدام نيفين
06-09-2018, 10:22 PM
وقفت في الجزء الاول لما قابلت خطيبي في الشارع بالصدفة وحاول يفهمني انة مكانش لية ذنب في فسخ الخطوبة ومع اني كنت عارفة انة بيكذب لكن كان عندي رغبة قوية اني اخلية ينيكني تاني لاني فعلا كنت محتاجة اتناك ولاني كمان كنت عاوزة انتقم من جوزي اللي كان بيتجاهلني وبيتجاهل رغباتي وبيشك فيا من بعد موضوع ليلة الدخلة
بصراحة كنت حاسة انة مش من حقة يعاقبني علي اللي قبل الجواز لاني انا كمان مسالتوش اذا كان ناك واحدة قبل الجواز ولا لا
لكن لما لقيت كل تصرفاتة بنقول انة بيشك فيا وحاسس اني ممكن اكون بتناك وهو مسافر قررت فعلا اني اتناك واني اخلي كذا راجل غيرة يدوق كسي وينيكني من وراة ويبقي شك بشك بقي
وقررت ان اول واحد يكون خطيبي الاولاني
لقيت اخرج من الشغل كل يوم الاقي خطيبي واقف ويحاول يكلمني لكني كنت خايفة اتجاوب معاة لغاية ما اتجرأت واديتة رقم تليفوني وقلتلة يكلمني باليل
في اليوم دة قلت انتماني اني راحة ابات في شقتي وفضلت اتكلم معاة طول اليل وبعد كام يوم تليفونات اتفقت معاة يجيلي شقتي وفي اليوم دة باليل اخدت حمام ولبست اجمل قميص نوم عندي ولبست علية روب وحطيت مكياج كاني عروسة وهو كان مستني علي القهوة قريب من البيت والساعة 12 باليل لما اتاكدت ان كل السكان نايمين كلمنى وقلتلة تعالا بس متعملش صوت وانت طالع وفتحت باب الشقة
بعدها بخمس دقايق لقيتة دخل وقفل الباب وانا كنت مرعوبة ورجليا مش شايلاني
حاولت اتماسك وقلتلة هعملك حاجة تشربها ودخلت المطبخ وقفت قدام البوتاجاز حاسة اني بحلم وفجاة لقيتة دخل عليا المطبخ من غير ما ينطق وقام شايلني ودخلني علي السرير وكان عامل زي المجنون قلعني الاندر وفتح رجليا وفضل يبوس غي كسي ويلحسة ويدخل لسانة جواة وانا كنت بحاول اكتم الاهات بالعافية ولما تعبت علي الاخر قلتلة كفاية كدة مش قادرة
قام وقف وقلع البنطلون والقميص والبوكسر ووقف علي الارض وينيكني علي ظهري علي السرير ورفع رجليا علي اكتافة وحط زبة علي باب كسي وبدا يزقة جوايا
كسي كان غرقان مية من كتر الحس ودة خلي زبة يدخل بسهولة جدا واول ما دخلة فيا لاخرة حسيت ان كسي اتفشخ وبدات اتاوة لكن كنت بحاول معملش صوت عشان محدش يسمعني
حسيت انة بقالة كتير ما ناكش واحدة ست لانة بدا يدخل زبة ويطلعة مني وهو زي المجنون كنت عمالة اقولة بالراحة مش قادرة خلاص هصوت وهو عمال ينيك فيا ويخرج زبة من كسي ويغرسة فيا تاني بسرعة جنونية
كنت حاسة بمتعة عمري ما حسيت بيها قبل كدة حسيت اني اول مرة اتناك بجد
وفجاة لقيتة بدا يضرب زبة جوايا علي الاخر ومسكني جامد من رجليا وبدا يغرس زبة فيا لغاية اخرة وقتها افتكرت علي طول يوم الاتوبيس لما مسكني من وسطي وفضل يزق زبة جامد علي خرم طيزي ونزل اللبن عليا
عرفت انة هينزل اللبن قومت سحبت رجليا بسرعة وزقيتة من صدرة برجلي وخرجت زبة من كسي لقيتة مسك زبة وفضل يجلخ بايدة لغاية ما نزل لبنة عليا وانا نايمة والسرير كمان غرق لبن وحسيت ان ريحة المني بتاعة بقت مالية الشقة
بعدها قومت دخلت الحمام وخرجت وقلتلة ادخل اتشطف وانزل دلوقتي عشان حماتي ممكن تطلعلي الصباح بدري
بعد ما خرج من الحمام حاول معايا عشان ينيكني تاني لكن انا رفضت وقلتلة انة لازم ينزل دلوقتي لاني بصراحة بعد ما كسي ارتاح من الهيجان اللي كان فية بدات افتكرت اللي عملة فيا لما فضحني وسابني لكن في نفس الوقت اخدت قرار اني مخيبش ظن جوزي فيا وزي ما هو بيشك فيا وشايفني شرموطة لازم ابقي شرموطة علي حق وقلت بيني وبين نفسي هي دي نتيجة الشك يا زوجي العزيز ان كل راجل يعجبني ويدخل مزاجي اخلية ينيكني ويدخل زبة في كس مراتك ويفشخها
ونزل خطيبي الاول بعد ما ناكني وانا فضلت بايتة وريحة المني حواليا ونمت ومحسيتش بنفسي الا تاني يوم والساعة 11 وبابا عمال يرن علي التليفون
والي اللقاء في في الجزء الثالث من تجربتي وازاي بقيت شرموطة وعاشقة لزب الرجال
بصراحة كنت حاسة انة مش من حقة يعاقبني علي اللي قبل الجواز لاني انا كمان مسالتوش اذا كان ناك واحدة قبل الجواز ولا لا
لكن لما لقيت كل تصرفاتة بنقول انة بيشك فيا وحاسس اني ممكن اكون بتناك وهو مسافر قررت فعلا اني اتناك واني اخلي كذا راجل غيرة يدوق كسي وينيكني من وراة ويبقي شك بشك بقي
وقررت ان اول واحد يكون خطيبي الاولاني
لقيت اخرج من الشغل كل يوم الاقي خطيبي واقف ويحاول يكلمني لكني كنت خايفة اتجاوب معاة لغاية ما اتجرأت واديتة رقم تليفوني وقلتلة يكلمني باليل
في اليوم دة قلت انتماني اني راحة ابات في شقتي وفضلت اتكلم معاة طول اليل وبعد كام يوم تليفونات اتفقت معاة يجيلي شقتي وفي اليوم دة باليل اخدت حمام ولبست اجمل قميص نوم عندي ولبست علية روب وحطيت مكياج كاني عروسة وهو كان مستني علي القهوة قريب من البيت والساعة 12 باليل لما اتاكدت ان كل السكان نايمين كلمنى وقلتلة تعالا بس متعملش صوت وانت طالع وفتحت باب الشقة
بعدها بخمس دقايق لقيتة دخل وقفل الباب وانا كنت مرعوبة ورجليا مش شايلاني
حاولت اتماسك وقلتلة هعملك حاجة تشربها ودخلت المطبخ وقفت قدام البوتاجاز حاسة اني بحلم وفجاة لقيتة دخل عليا المطبخ من غير ما ينطق وقام شايلني ودخلني علي السرير وكان عامل زي المجنون قلعني الاندر وفتح رجليا وفضل يبوس غي كسي ويلحسة ويدخل لسانة جواة وانا كنت بحاول اكتم الاهات بالعافية ولما تعبت علي الاخر قلتلة كفاية كدة مش قادرة
قام وقف وقلع البنطلون والقميص والبوكسر ووقف علي الارض وينيكني علي ظهري علي السرير ورفع رجليا علي اكتافة وحط زبة علي باب كسي وبدا يزقة جوايا
كسي كان غرقان مية من كتر الحس ودة خلي زبة يدخل بسهولة جدا واول ما دخلة فيا لاخرة حسيت ان كسي اتفشخ وبدات اتاوة لكن كنت بحاول معملش صوت عشان محدش يسمعني
حسيت انة بقالة كتير ما ناكش واحدة ست لانة بدا يدخل زبة ويطلعة مني وهو زي المجنون كنت عمالة اقولة بالراحة مش قادرة خلاص هصوت وهو عمال ينيك فيا ويخرج زبة من كسي ويغرسة فيا تاني بسرعة جنونية
كنت حاسة بمتعة عمري ما حسيت بيها قبل كدة حسيت اني اول مرة اتناك بجد
وفجاة لقيتة بدا يضرب زبة جوايا علي الاخر ومسكني جامد من رجليا وبدا يغرس زبة فيا لغاية اخرة وقتها افتكرت علي طول يوم الاتوبيس لما مسكني من وسطي وفضل يزق زبة جامد علي خرم طيزي ونزل اللبن عليا
عرفت انة هينزل اللبن قومت سحبت رجليا بسرعة وزقيتة من صدرة برجلي وخرجت زبة من كسي لقيتة مسك زبة وفضل يجلخ بايدة لغاية ما نزل لبنة عليا وانا نايمة والسرير كمان غرق لبن وحسيت ان ريحة المني بتاعة بقت مالية الشقة
بعدها قومت دخلت الحمام وخرجت وقلتلة ادخل اتشطف وانزل دلوقتي عشان حماتي ممكن تطلعلي الصباح بدري
بعد ما خرج من الحمام حاول معايا عشان ينيكني تاني لكن انا رفضت وقلتلة انة لازم ينزل دلوقتي لاني بصراحة بعد ما كسي ارتاح من الهيجان اللي كان فية بدات افتكرت اللي عملة فيا لما فضحني وسابني لكن في نفس الوقت اخدت قرار اني مخيبش ظن جوزي فيا وزي ما هو بيشك فيا وشايفني شرموطة لازم ابقي شرموطة علي حق وقلت بيني وبين نفسي هي دي نتيجة الشك يا زوجي العزيز ان كل راجل يعجبني ويدخل مزاجي اخلية ينيكني ويدخل زبة في كس مراتك ويفشخها
ونزل خطيبي الاول بعد ما ناكني وانا فضلت بايتة وريحة المني حواليا ونمت ومحسيتش بنفسي الا تاني يوم والساعة 11 وبابا عمال يرن علي التليفون
والي اللقاء في في الجزء الثالث من تجربتي وازاي بقيت شرموطة وعاشقة لزب الرجال