مها ن س
12-07-2017, 03:16 PM
حكايتي مع خرم طيزي
الجزء الأول
حكايتي مع خرم طيزي حكاية كبيرة اووي اووي اووي مش هاقدر احكيها في حلقة واحدة بس انا عايزا اكتب كل التفاصيل وعلشان تعرفوا اني ضحية لسمسار كبير اووي قصدي جوزي الاولاني الوسخ ابن الكلب اللي كان ..؟؟ يلا ما فيش داعي احرق الحكاية وخصوصا اني عارفا أني فيه ناس كتير بتحبب تتشوق للحكايات السكس ، انا مش قصدي احكي حكاية جنس لا دي اللي حصل واللي كان ...
أسمي مها س .. اساسا من الصعيد الجواني متربية تربية محترمة واخواتي كلهم محترمين بس حظي انا وحش انا كنت بادرس في المعهد الديني وكنت من المعهد للبيت ومن البيت للمعهد وصحابي البنات كلهم بيحبوني يمكن علشان دمي خفيف شويا .. لكن عندي قبول .. وجسمي يهبل وانا ماشيا في الشارع كل يوم باتعاكس ميت مرة مع اني محجبه وكنت باصلي لكن علشان حلوة وفي قرية في الصعيد كانت العين علي .. في الرايحا واللي جايا حتي المدرس الخصوصي كان نفسه يتحرش بي لكن كنت بأصده وفي يوم حكيت لماما اني باتعاكس جامد في الشارع والمدرس كان عايز يعمل قلت ادب معايا .. راحت قالت لبابا دمه فااااار .. وقالي في الصبح وانا رايحة المعهد ... انتي يا بت الكلب ايه اللي لابساه دا .. قلت يا بابا دا لبسي عادي .. قالي دا ضيق ومبين كل حاجا يا وسخه .. راحت ماما قالته مها كبرت يا ابو محمد .. قال خلاص تبطل تروح المعهد ونجوزها .. قالت ماما لبابا بقيها سنه واحد تخلصها وجوزها براحتك .. راح بابا شخط فيها وقالها ما عنديش بنات تتعلم وقالها في ودنها " شايفا طيازها كبيرة قد ايه يا كلبه انتي وهي .؟؟" خلاص هي كلمة مها مش هتخرج من البيت تاني ابدا ...
بصراحة انا زعلت وضهقت من حياتي وقررت اني اي حد هيتقدملي هاتجوزها وخلاص يكش اموت ..؟؟
كان فيه واحد ابنه شغال سواق في القاهرة سواق مكروباص كان جرانا .. كلم بابا وقاله انا عايز مها لاحمد .؟ راح بابا وافق علي طول من غير تردد زي اللي عايز يخلص مني اكمني شكلي حلوة وجسمي مليان وزي ما بيقول فااارت واسوت علي الاخر ,.. جهه عندنا البيت المزعوم احمد " الخول " واول ما شافني سلم علي وبص علي طيزي من وراه وقعت علي الكرسي وقال لبابا انا اشتريت خلاص واي طلبات انا مستعد ادفعهالك ومش عايزها غير بهدومها بس ..
وفعلا تمت جوازة الندامة واتجوزت سواق المكروباص الوسخ ونزلت القاهرة " ويارتني ما نزلت " بس قبل ما اكمل حكايتي .. طبعا اتجوزت في البلد وقعد اسبوع في بيت ابوه .. علشان عادات الصعيد لازم يلم حاجا اسمها النقطه ..؟؟
اما عن ليلة الدخله فدي كانت رعب بالنسبة لي رعب بجد بجد .. انا مش هاحكيها دلوقتي بس انا تعبت من الكتابه لاني باكتب ببطئ شديد بالليل هاكملها علشان اقولكم علي كل التفاصيل واللي حصل معايا واحدة واحدة اووك .. انتظروني ..
الجزء الثاني
ليلة الدخلة المشئومة
بعد الهيصة والظيطة والطبل والزمر اتقفل علينا باب واحد .. انا الصراحة كان عندي فكرة بسيطه عن اللي هيحصل قبل ما اتجوز بيومين جاتي جارة صديقة لي وكانت عروسة وقالتي علي اللي هيحصل من جوزي وانه هيبوسني في الاول وهيبتدي يحضني ويحسس علي جسمي وبعد كدا مش هاحس باي حاجا من اللذه .. دا كلام صحبتي وانا طبعا حطيتوا في وداني وكنت فاكره اني احمد جوزي هيعمل معايا كدا لكن اللي حصل .. مفاجأه جامدة بالنسبة لي :
أول ما قفل الباب ضحك كدا ضحكه غريبه أووي وراح قام وخلع الطرحة وقالي بصي الناحية دي " هو من ورا " وفتح سوست الفستان براحة وقام باسني يجي خمسين بوسه في ضهري بجد حلوين خلوني اترمي علي السرير وهو بيفتح السوسته لغاية ما وصل المنطقة اللي هو عايز يوصلها " طيزي يعني " هو شاف الاندر الي كنت لابساه من هنا وذادت حالة الهيجان اللي عنده من هنا .. وانا لسة نايمة علي بطني ومش قادرة اشوفه ولا قادرة عليه قوي اووي ..
واخد يلحس في طيزي ويعض علي خفيف لغاية ما وصل لخرم طيزي .. وهنا انا صرخت انت بتعمل ايه .. انت بتعمل ايه راح قالي بس يا كس امك .. هانيكك من طيزك .. انا قلته حرام حرام وهو نازل ضرب علي طيزي جامد جامد وبعدين طلع زبره وتف علي طيزي وقام مدخله واحدة واحدة .. بس ما كنش راضي يدخل ابدا وانا قافه بالضبه والمفتاح ... وهو بيحاول وانا باقوله لا صحبتي ما قاليش كدا .. قالتي من قدام وهو يقولي بس يا كسمك اسكتي ..ما سكتش غير لما دخلوه كلو وهاتك يا دعك في وانا باصرخ مش قادرة اتحمل مش قادرة .. وما فيش مغيث .. راح نزلهم جوه طيزي " لبنه " وكان كتير اووي اووي غرق الدنيا .. قام من علي وانا باصرخ نااار نااار نااار ..
رحت الحمام لقيت طيزي مليانه من لبنه حاجا فظيعه اووي اووي ... استحميت ولبست قميص نوم ليلة الدخلة الابيض اللي ماما اشترتهولي وكمان الاندر فتله ..." أول مرة البسة في حياتي "
وتقوعت انه نايم في سابع نومه .. لقيت العكس قاعد علي السرير ومفنقل عينه وكان في ايده حبه زرقه " فيجا " قام ضحك نفس الضحك اياها وقام واخدها وقالي حضري العشا عي عسل .. ضحكت في وشه وقلته حاضر يا سي السيد
اكلنا وضحكنا مع بعض وقلته بص بلاش حكاية ورا دي دي بتوجع خالص خالص وانا الصراحة قاعدة علي الكرسي بالعافية ... ضحك ضحكته الغريبة وقالي ..
دي علشان أول مرة لكن بعد كدا هتتعودي وتحبيه ..؟؟ قلته دي اول مرة واخر مرة ..؟ قال يا كسمك احلي حاجا من ورا قلته طاب اعملي من قدام وافتحتي زي ما قالت صبحتي وبعدين نشوف ...
وانا باودي المواعين المطبخ جابلي بنطلون سترتش .. وقالي ا:g030:لبي البنطلون دا نفسي اشوفه علي طيزك .. قلته تاني طيزي .. قالي تاني وتالت ورابع وانا اتجوزتك غير علشان طيزك الحلوة .. المهم لبست الاسترتش وطبعا الفيجا عملت مفعول جامد وعينك ما تشوف اللي النوووور ..
الجزء الثالث
بعد ما لبس الاسترتش هاج علي الاخر وهو في المطبخ طلع زبره وحطه علي طيزي وانا لابسه الاسترتش وفضل يحركه يحركه علي طيزي ويدوس جااامد ويحركه ويدوس لدرجة اني الاسترتش اتقطع وانا لابسه الاندر بفتله وبصراحة ما قدرتش امسك نفسي ولا امنعها من الصراخ بس المرة دي من الحلاية فضلنا في المطبخ ساعة ونص لما حسيت طيزي ورمت من الشغل فيها رحت استحميت تاني ورجعت لقيتو نام .. قلت الحمد لله .....
في الصبح صحيت عليه وهو قالبني علي بطني وشغال عايز يدخل بتاعه برضه في طيزي وعمل برضه بس لأسف مش بزبره لا بصباعه لانو اتبهدل ليلة امبارح جامد من البرشامة اللي خدها ...
انا بصراحة حبيت موضوع ورا دا خالص بعد ما كنت كارها وانا مازلت بت بنوت زي ما انا .. بالليل جات ماما وبابا واخواتي واخدتني ماما في اوضة النوم وقالتي ها ايه الاخبار ..؟؟ قلتها اخبار ايه يا ماما ... قالت يا بت عمل معاكي .. انا عملت نفسي عبيطه علشان كنت مكسوفه واستهبلت .. عمل معايا يا ماما كل خير حتي اكلني الحمام بأيده ..؟؟ ماما شخطت في وقالتي يا بت نمتوا مع بعض ؟ قلتها اه وهو نام زي الخروف ... ماما قعدت تضحك .. وعرفت اني باستهبل وقالتي عمل كام واحد .؟؟ وفتحك ولا لسة .. قلتها عمل اتنين .. قلتي بس .
قلتها بس اتنين جامدين اووي لدرجة اني طيزي حساها وراما .. ماما .. طيزك .... يا لهوي .. هو حط بتاعه فين ..؟ قلتها في طيزي يا ماما ... ضربت ماما ايدها علي صدرها وقالت اصوت والم عليكم الناس .. ازاي دا وقدام فتحك ولا لسة .. جاويني ..؟؟ قلته لسة زي ما هو ... ماما .. خراب بيت يا مها خراب بيتك وبيت ابوكي يا كلبه تخليه ليه يعمل من ورا .. لا يا ماما ما انا صرخت من الوجع .. يا عبيطه من ورا دا قدام شوية لما يزهق من قدام وبعدين من قدام دا بتاع خلفية العيال ختخلفي ازاااي دلوقتي .. رحت قلتها يعني لما يعمل من ورا مش هاخلف .؟؟ قالتي طبعا ... كنت فعلا وقتها عبيطه ومش فاهما حاجا ....
بعدما مشوا .. قلته احنا لازم نعمل قدام علشان ماما ما تزعلش .. وماما ايه اللي عرفها يا مها ؟ قلته انا حكيت لها علي كل حاجا ... قالي لما نروح مصر هاعملك من قدام .. وطول الاسبوع لما كنا في الصعيد بنعمل من ورا من قدام ما جاش نحيتو خاااالص ..
الجزء الرابع
خلصنا اسبوع العسل ورحنا مصر والصراحة اول مرة انزل مصر وشوفت اللي عمري ما شفته ايه الحاجات الحلوة والشوارع النضيفه والبنات اللي لابسه محزق وللي لابسه قصير واللي متحجبه نص تحجيبه واللي صدرها باين وملعلط وركبت المترو لاول مرة في حياتي وشوفت بنات بتلصق طيزها في الرجاله وتقوله سوري .. ما كنش قصدي .. طبعا احنا نسوان ونفهم بعض قال ما كنشي قصدها وهي لابسالو بنطلون زي الاسترتش اللي لبسته في المطخ حتي خرم الطيز بيظهره وشوفت واحد بيحط ايده في خرم واحدة وقعدت اضحك ... قالي جوزي بتضحكي علي ايه قلته بص وشوف حاطط ايده فين .. قعد يضحك جااامد وراح قلي هنا عادي حتي اوقفي كدا .. وقفت راح حط صباعه جوه طيزي بس انا الصراحة اتكسفت من الناس اوووي وشوية شباب قالولوا ايه الحلاوة دي يا برنس بس كذا واحدة قاعدة قالته عيب اللي انت بتعمله دا حرام عليك اتكسف علي دمك .. شخط فيهم وقال دي مراتي حلالي راح راجل كبير قالوا حاسب مراتك في البيت بس لكن هنا مكان عام واللي بتعملوا دا تحرش .. الصراحة انا اول مرة اسمع كلمة تحرش دي او افهما لاني في الصعيد وفي القرية اللي انا اتربيت فيها ما سمعتهاش قبل كدا ..
وصلنا البيت علي اخر نفس وقام اخدني من ايدي لاوضة النوم وقلعني كل هدومي وقعد يحسس علي جسمي لما حط ايده علي كسي لاول مرة .. قلته انت باين عليك هتوفي بوعدك زي ما قلتلي في الصعيد قالي ايوه بس انا هافتحك بس ..؟؟ قلته يعني ايه قالي مش هانزل .. قلته ما النزيل دا جوه هيجيب العيال .. قالي انا مش عايز منك عيال .. قلته ليه .. قالي سنتين تلاته كدا وبعدين نفكر .. انا مشعيتي قليلة هنا وحالتي ضنك .. قلته يعني كنت بتضحك عليا وتقولي انا غني قالي بصراحة انتي عجبتيني اووي وطيزك هيجتلي اعصابي .. قلته طاب اخلص يلا .. قال طلع زبره وحطه بالراحة في كسي لأول مرة ودخله وطلعه كذا مرة ومرة كدا حسيت حاجا طقت من جود .. بصيت كدا لقيت زبره مليان دم .. فهمت اني هو فتحتي وفشخني كمان حاولت اغريه علشان ينزلهم من جوه ابدا ما قدرتش ولما اتزنق راح نزلهم من بره طلع زبره في اخر لحظة ...
الجزء الخامس
اولا انا باشكر الادمين اللي ضم كل الاجزاء علي بعض واكيد طبعا هيضم الجزء الخامس دا معاهم .. وابقي لو سمحت احذف الجمله دي من الموضوع .. مرسي خالص بس لو فيها يعني طلب صغير خلي التنسيق والالوان اللي عاملاها والصور علشان بدي للموضوع طعم تاني اوك .. مرسي اووي اووي
.. لغاية دلوقتي وانا لسة كنت مفكرة الموضوع عادي يعني جوزي وشهوته رايحة علي طيزي من ورا ..!! لكن الغريبة والعجيبة انوا استمر كدا علي طول ما لوش دعوي بقدام خالص همه كله في خرم طيزي اللي وسعه خالص وكان بيجيب حاجات بلاستك " شكل الزبر " وبيحطه فيها ويطلع .. لغاية ما انا حبيت بصراحة اووي الموضوع دا وكنت باجيب الزبر البلاستك في النهار واخش الحمام واحطه واطلعله كذا مرة وساعات اسيبه عادي " كنت لوحدي في البيت وهو بيجي اخر النهار " لغاية ما اكتشفت اكتشاف غير نظرتي 180 درجه وخلاني الف وادور وعقلي كاان هيشت مني ..
- كان بسلامته بيجيب ازازة معاه مخبيها في صدره ويفضل يشرب منها وانا عاملة مش واخدا بالي سايباه يقولي ايه اللي بيشربوا وهو مش سائل مفكرني مش واخدا بالي اتاريها خمرة .. يفضل يشرب يشرب لغاية ما يسكر علي الاخر وبعدين ينكني في خرم طيزي وينام زي الخروف .. بالضبط
جهه في اليوم المشئوم وجاب واحد صاحبه الكلام دا مش بعيد يا جماعة دا بعد يومين تلاته لما نزلنا القاهرة .. وفلضوا يشربوا يشربوا لغاية ما سكروا وانا قاعدة جوه مكسوفه ومش قادرة اطلع علشان صاحبه بره .. الا نادي علي وقالي تعالي انا عاوزك .. رحت قلتلوا ثواني اغير هدومي .. قالي يا بت الكلب خدي لحسن اقوم اضربك علي طيزك الحلوة ..؟؟ الصراحة خفت منه وخصوص انو كان شارب طينه طلعت بقميص النوم لقيت عينه حمرا زي الطماطم وزميلوا كمان عينه حمرا .. خفت اووي مين دا .؟؟ جوزي ايه الل بهدلوا اكتر ما متبهدل كدا ..؟؟ قالي مش تسلمي علي طااارق وشاور علي صاحبه .. رحت سلمت عليه مسك ايدي ومش عايز يسيبها .. بالعافية سابها بعد ما ضمني وبزازي لصقت في صدره .. وقال يا وعدي ايه دي ... دي تأبيده ياض .. وكله كوم وطيزها كوم تاااني .. انا دخلت علي طول جوه مرضتش استني بره خالص وحاطه في مخي اني دا اخر يوم لي في البيت دا ومش قاعدالو تاااني دا باين عليه مخه ضارب وبتاع كاس وبرشام وانا مش قده .. انا لسة باقول كدا في بالي لقيته دخل علي وقالي يلا يا ام طيز .. قلته ما ينفعشي صاحبك بره ضحك وقالي ما خرج من بدري . ...!! انا صدقته لاني كنت علي نياتي وقلته يلا .. فلصت طيزي زي كل مرة وراح طلع زبره ودخله بعد ما تف علي خرم طيزي تفه كبيرة .. الظاهر انو كان محوشها ... فدخل بسرعة اووي وعلشان بتاعه صغير قلته هات البلاستك شوية علشان انا حبيت اعمل بالزبر البلاستك ... قالي حاضر هاطلع اجيبه من بره بس خليكي علي الوضع دا لغاية ما اجيبو ..
حسيت انوا دخل الاوضه كنت مفنسه اووي وحاطه وشي في السرير ولقيت حاجا تخينه اووي اووي اتخن من الزبر البلاستك بتدخل في طيزي .....
قلته انت جبت زبر بلاستك جديد .. ضحك وقالي ايوه من ناحية جديد فهو جديد ..قلته طاب بالراحة علشان دا تخين اووي .. راح قالي انا عايز اوسعها علي الاخر .. وقعت يضحك ..
كنت مغمضه عيني حسيت حاجا بتلعب في منخيري فتحت عيني لقيت زبره عايز يحطه في بؤي .. قلته انت سب الزبر البلاستك في طيزي .. راح قالي افتحي بؤك الحلو افتحي يا عسل انا مش واخد بالي اني صاحبه هو اللي شغال في طيزي من ورا من الحلاية .. حط زبره في بؤي ونكتو جااامد اوي اووي حسيت انو وصل معدتي وشغال جامد وانا مش قادرا اصرخ خالص بس فكرت كدا في لحظة وقلت .. ازاي البلاستك اللي في طيزي شغال ومين اللي مشغله بصيت بطرف عيني لقيت صاحبه هو اللي مدخل زبره التخين في طيزي واول ما شافني سخن علي الاخر لدرجة اني مش عارفا اصرخ واقول الحقوني اتنين علي ...؟؟
المهم قالو لبعض نبدل راح صاحبه قال لا انا عايز كسها .. الصراحة فرحت وقلت اخيرا حد هيعترف اني عندي كس جميل وطري .. قوموني وجه المحروس جوزي من تحت وبسلامته طارق من فوق وهاتك يا دعك في ...- هما الاتنين مبرشمين فياجرا الكلاب - لغاية ما الفجر يدن وقال **** واكبر ومش عايزين يبطلعوا .. اول مرة احس اني اتفشخت بجد وفي الصبح طلعوا هما علي شغلهم وانا نايمة مش قادرة اتحرك خالص وفي اليوم دا ما حطتش الزبر البلاستك في طيزي كان فيها التهابات جامدة اووي ... مش قادرة حتي اني اقعد عليها ... فكرت وقلت يا لهوي دا اللي هايجي وجوزي واحتمال صاحبه يجي معاه ولو فيها التهابات ولو فيها زفت حتي ما حدش هيعتقني ,,,
قمت لبست وقلت ادور علي صيدلية اجيب حاجا تخفف شويا ..
الجزء السادس
أنا أسفا يا جماعة مش قصدي اني اطول عليكم والنعمه لكن التفاصيل كانت مهمة علشان تعرفوا المعاناه اللي عانيتها اد ايه لكن اوعدكم اني مش هاقول تفاصيل كتير اووي زي ما كنت بأقول ..
- تعب خالص في اليوم الزفت دا وما كنت قادرة اقوم خالص بسبب جوزي وصاحبه ابو زبر تخين .. وحسيت اني دا اول يوم اتفشخ فيه من ساعة ما اتجوزت ...
- كان عندي التهابات جامدة في خرم طيزي قلت اروح في صيدلية في اخر الشارع بس قلت في نفسي هاقوله ايه .؟ فاقررت اني اروح صيدلية بعيدة شوية عن البيت فعلا لبست هدومي ولبست منطلون جينز طيق جدا كل خطوة احس كأني حاطا الزبر البلاستك في طيزي مش قادرة اتحمل المشي خالص وفهمت ليه كانت فيه ستات بتتلزق في الرجاله في المترو لما ركبته لاول مرة اتاريهم تعبانين زي حلاتي .. رحت للصيدلية وقلته انا عايزا مرهم .. قالي مرهم ايه .. قلت التهابات .. قالي فين بالتحديد .. اتكسفت والكسوف بان علي وشي جامد .. بصلي وقالي وهو بيزعق فين يا مدام الالتهابات فين بالضبط .. سكت ووشي جاب الوان .. راح قلي انتي شاربا حاجا ..؟؟ فين التهاباتك علشان مش اي مرهم ينفع في اي حته .. اخدتني الشجاعة وقلته من ورا .. استغرب اووي اووي وبص علي طيزي وبحق عينيه وقالي هنا وشاور علي طيزي ..؟؟ قلته اه .. وهو ما رفعش عينو من عليها ..
قالي دي زي العسل .. رحت ضحكت وقلته اه بس اديني المرهم هليني امشي علشان مستعجله قالي حاضر .. بس الالتهابات دي جاتلك من ايه .. قعدتي علي كرسي سخن ؟ قلته اووي كان سخن اووي ملهلب .؟ بصي كدا بصه غريبة وقالي علي فكرة المرهم خلص من عندنا .؟؟ روحي هاتيه من صيدلية تانيا .. قلته انت مش قلتي فيه .. قلي اه بس للحبايب بس .. قلته **** يخليك جوزي هيرجع ولازم اخف قبل ما يرجع .. راح قالي ليه ليه ليه .. هو بيعملك ايه ؟؟ قلت خلاص بأه اقوله وأمري لله لسة هاروح صيدلية تاني واحكلي اللي حصل واللي كان .. قلته دا هو كل ليلة بيعمل ...كدا وكد .. وحكتله الحكاية من طق طق لسلامو عليكم .. راح قالي لازم اشوف الالتهابات دي بنفسي يمكن تحتاجي حقنه بسرعة قلته ما ينفعش في الصيدلية قالي لا ينفع ان عندي اوضه صغيرة جوه باعمل فيها شاي وقهوة تعالي ما اوريهالك .. دخلت معاه وفضل يحسس علي طزي لغاية ما وصل للخرم وانا مش قادرة اتحمل ايديه .. كانت ناعمة اووي اووي اووي .. قلعني البنطلون وقالي يا مدام كل شئ هيبقي تمام ..
حط صباعه في طيزي وقالي سوري لازم اتحري بنفسي ويدخل ويطلع ويدخل ويطلع وحط صباع تاني وبعدين حط زبره الرفيع .. لكن كان شديد والواد الظاهر كان محروم ولا عازب .. مش هاكمل تفاصيل علشان ما اطولش عليكم ..
رحعت البيت وانا حاسة اني احسن من الاول لاني الصيدلي قلي علاجك الوحيد يتلعب في خرمك كذا مرة وهو هيخف علي طول ...
بسلامته جوزي الحلو وصل ومعاه طارق وواحد تاني .. ابن الكلب بيتاجر بطيزي مع صحابه وزمايله .. اشتغلت في اليليلة دي مع الثلاثة واحد في كسي والتاني في طيزي والتالثت في بؤي لغاية ما رجعت وشخيت علي نفسي وهما بيبدلوا مع بعض .. في اللحظة دي قلت انا كدا خلاص ضعت واللي كان كان في الصبح انا مش قاعده في البيت الوسخ دا انا هاهرب بعد ما المحروس جوزي يروح شغله ..
وفعلا غار راح الشغل وانا لاميت هدومي وطفشت .. بس ما كنتش عارفا اروح فين ولا ايجي من اين قلت اروح اروح الصعيد بلدي احسن واكرم لي .. وفعلا قررت بس ما كنش معايا تمن التذكرة ... قلت اشحت علي المحطة لغاية ما الاقي تمن التذكرة واهرب لحسن الكلب الجبان يتوقع اني علي المحطة ويجي وياخدني بالعافيا وزباينه ما بتخلص ..
قلت يا بت شوفي اي كلب واديلوا طيزك الحلوة نص ساعة واخلصي وانفدي بجلدك من الحجيم دا ..
انا ما ليش خبرة في استلقاط راجل علشان يعملي في طيزي اللي بدأت توجعني اووي . وكنت بابص هنا وهنا .. ناس كتير والمحطة زحمة وعجبني كذا راجل بس ازاي اشده .. مش عار فا وبعدين لقيت حاجا لاصقه في من ورا وبتلعب في طيزي بتحسس عليها .. علمت نفسي مش واخدة بالي لغاية ما حسس علي خرمي .. نقطة طعفي ضحكت وبصتلوا .. قالي دي عسل قلته ملكك بس اديني 50 جنيه .. قالي بس كدا طاب تعالي.. دفع عشرين لواحد شغال في السكه الحديد وقاله عايز اقعد مع مراتي وشاورعلي 10 دقايق .. قاله من عيني راح ادالو 10 جنيه تاني وقاله ما تدخش حد علينا قاله حاضر يا باشا ..دخلت الاوضة وقلعت البنطلون واشتغل في طيزي اللي كانت جعانا اووي لغاية ما نزلهم وكانوا كمية كبيرة اووي .. اداني ال50 جنيه وباسني وقالي اديني رقم موبايلك قلته نسيته في البيت وما اعرفش النمرة كام .. جينا نطلع لقيت الراجل الطيب بتاع السكه الحديد قاله باقي الحساب يا بيه .. طلع كمان 10 جنيه .. راح قله لا مش عايز فلوس امشي انت وسبلي الموزة .. قاله اوك .. دخل علي الراجل الطيب وقالي هتزرجني القطر هيفوتك .. خلصي نفسك بسرعة علشان تلحقي القطر..
قلعت هدومي كلها وحط صباعة في طيزي لقيه مليان لبن .. قرف وقالي هاتي كسك .. قعد يعمل كتير كتير .. وقال اوف اوف وريني طيزك تاني مليان لبن مليان لبن مش هاعتقك ...
ودخل زبره في طيزي كنت هانتحر .. وسابتني لما كنت خلاص مش قادار اتحرك خدني من يدي ووركبني في القطر واداني عشرة جنيه وقالي انا مش هانيكك ببلاش ... حمدت ربنا اني خلصت من البلاوي الكتيرة دي وسافر القطر علي الصعيد ....
المرة اللي جايا هاحكي انا عملت ايه لاهلي وقلتهم ايه واتجوزت مين .. خليكم متابعني
الجزء الأول
حكايتي مع خرم طيزي حكاية كبيرة اووي اووي اووي مش هاقدر احكيها في حلقة واحدة بس انا عايزا اكتب كل التفاصيل وعلشان تعرفوا اني ضحية لسمسار كبير اووي قصدي جوزي الاولاني الوسخ ابن الكلب اللي كان ..؟؟ يلا ما فيش داعي احرق الحكاية وخصوصا اني عارفا أني فيه ناس كتير بتحبب تتشوق للحكايات السكس ، انا مش قصدي احكي حكاية جنس لا دي اللي حصل واللي كان ...
أسمي مها س .. اساسا من الصعيد الجواني متربية تربية محترمة واخواتي كلهم محترمين بس حظي انا وحش انا كنت بادرس في المعهد الديني وكنت من المعهد للبيت ومن البيت للمعهد وصحابي البنات كلهم بيحبوني يمكن علشان دمي خفيف شويا .. لكن عندي قبول .. وجسمي يهبل وانا ماشيا في الشارع كل يوم باتعاكس ميت مرة مع اني محجبه وكنت باصلي لكن علشان حلوة وفي قرية في الصعيد كانت العين علي .. في الرايحا واللي جايا حتي المدرس الخصوصي كان نفسه يتحرش بي لكن كنت بأصده وفي يوم حكيت لماما اني باتعاكس جامد في الشارع والمدرس كان عايز يعمل قلت ادب معايا .. راحت قالت لبابا دمه فااااار .. وقالي في الصبح وانا رايحة المعهد ... انتي يا بت الكلب ايه اللي لابساه دا .. قلت يا بابا دا لبسي عادي .. قالي دا ضيق ومبين كل حاجا يا وسخه .. راحت ماما قالته مها كبرت يا ابو محمد .. قال خلاص تبطل تروح المعهد ونجوزها .. قالت ماما لبابا بقيها سنه واحد تخلصها وجوزها براحتك .. راح بابا شخط فيها وقالها ما عنديش بنات تتعلم وقالها في ودنها " شايفا طيازها كبيرة قد ايه يا كلبه انتي وهي .؟؟" خلاص هي كلمة مها مش هتخرج من البيت تاني ابدا ...
بصراحة انا زعلت وضهقت من حياتي وقررت اني اي حد هيتقدملي هاتجوزها وخلاص يكش اموت ..؟؟
كان فيه واحد ابنه شغال سواق في القاهرة سواق مكروباص كان جرانا .. كلم بابا وقاله انا عايز مها لاحمد .؟ راح بابا وافق علي طول من غير تردد زي اللي عايز يخلص مني اكمني شكلي حلوة وجسمي مليان وزي ما بيقول فااارت واسوت علي الاخر ,.. جهه عندنا البيت المزعوم احمد " الخول " واول ما شافني سلم علي وبص علي طيزي من وراه وقعت علي الكرسي وقال لبابا انا اشتريت خلاص واي طلبات انا مستعد ادفعهالك ومش عايزها غير بهدومها بس ..
وفعلا تمت جوازة الندامة واتجوزت سواق المكروباص الوسخ ونزلت القاهرة " ويارتني ما نزلت " بس قبل ما اكمل حكايتي .. طبعا اتجوزت في البلد وقعد اسبوع في بيت ابوه .. علشان عادات الصعيد لازم يلم حاجا اسمها النقطه ..؟؟
اما عن ليلة الدخله فدي كانت رعب بالنسبة لي رعب بجد بجد .. انا مش هاحكيها دلوقتي بس انا تعبت من الكتابه لاني باكتب ببطئ شديد بالليل هاكملها علشان اقولكم علي كل التفاصيل واللي حصل معايا واحدة واحدة اووك .. انتظروني ..
الجزء الثاني
ليلة الدخلة المشئومة
بعد الهيصة والظيطة والطبل والزمر اتقفل علينا باب واحد .. انا الصراحة كان عندي فكرة بسيطه عن اللي هيحصل قبل ما اتجوز بيومين جاتي جارة صديقة لي وكانت عروسة وقالتي علي اللي هيحصل من جوزي وانه هيبوسني في الاول وهيبتدي يحضني ويحسس علي جسمي وبعد كدا مش هاحس باي حاجا من اللذه .. دا كلام صحبتي وانا طبعا حطيتوا في وداني وكنت فاكره اني احمد جوزي هيعمل معايا كدا لكن اللي حصل .. مفاجأه جامدة بالنسبة لي :
أول ما قفل الباب ضحك كدا ضحكه غريبه أووي وراح قام وخلع الطرحة وقالي بصي الناحية دي " هو من ورا " وفتح سوست الفستان براحة وقام باسني يجي خمسين بوسه في ضهري بجد حلوين خلوني اترمي علي السرير وهو بيفتح السوسته لغاية ما وصل المنطقة اللي هو عايز يوصلها " طيزي يعني " هو شاف الاندر الي كنت لابساه من هنا وذادت حالة الهيجان اللي عنده من هنا .. وانا لسة نايمة علي بطني ومش قادرة اشوفه ولا قادرة عليه قوي اووي ..
واخد يلحس في طيزي ويعض علي خفيف لغاية ما وصل لخرم طيزي .. وهنا انا صرخت انت بتعمل ايه .. انت بتعمل ايه راح قالي بس يا كس امك .. هانيكك من طيزك .. انا قلته حرام حرام وهو نازل ضرب علي طيزي جامد جامد وبعدين طلع زبره وتف علي طيزي وقام مدخله واحدة واحدة .. بس ما كنش راضي يدخل ابدا وانا قافه بالضبه والمفتاح ... وهو بيحاول وانا باقوله لا صحبتي ما قاليش كدا .. قالتي من قدام وهو يقولي بس يا كسمك اسكتي ..ما سكتش غير لما دخلوه كلو وهاتك يا دعك في وانا باصرخ مش قادرة اتحمل مش قادرة .. وما فيش مغيث .. راح نزلهم جوه طيزي " لبنه " وكان كتير اووي اووي غرق الدنيا .. قام من علي وانا باصرخ نااار نااار نااار ..
رحت الحمام لقيت طيزي مليانه من لبنه حاجا فظيعه اووي اووي ... استحميت ولبست قميص نوم ليلة الدخلة الابيض اللي ماما اشترتهولي وكمان الاندر فتله ..." أول مرة البسة في حياتي "
وتقوعت انه نايم في سابع نومه .. لقيت العكس قاعد علي السرير ومفنقل عينه وكان في ايده حبه زرقه " فيجا " قام ضحك نفس الضحك اياها وقام واخدها وقالي حضري العشا عي عسل .. ضحكت في وشه وقلته حاضر يا سي السيد
اكلنا وضحكنا مع بعض وقلته بص بلاش حكاية ورا دي دي بتوجع خالص خالص وانا الصراحة قاعدة علي الكرسي بالعافية ... ضحك ضحكته الغريبة وقالي ..
دي علشان أول مرة لكن بعد كدا هتتعودي وتحبيه ..؟؟ قلته دي اول مرة واخر مرة ..؟ قال يا كسمك احلي حاجا من ورا قلته طاب اعملي من قدام وافتحتي زي ما قالت صبحتي وبعدين نشوف ...
وانا باودي المواعين المطبخ جابلي بنطلون سترتش .. وقالي ا:g030:لبي البنطلون دا نفسي اشوفه علي طيزك .. قلته تاني طيزي .. قالي تاني وتالت ورابع وانا اتجوزتك غير علشان طيزك الحلوة .. المهم لبست الاسترتش وطبعا الفيجا عملت مفعول جامد وعينك ما تشوف اللي النوووور ..
الجزء الثالث
بعد ما لبس الاسترتش هاج علي الاخر وهو في المطبخ طلع زبره وحطه علي طيزي وانا لابسه الاسترتش وفضل يحركه يحركه علي طيزي ويدوس جااامد ويحركه ويدوس لدرجة اني الاسترتش اتقطع وانا لابسه الاندر بفتله وبصراحة ما قدرتش امسك نفسي ولا امنعها من الصراخ بس المرة دي من الحلاية فضلنا في المطبخ ساعة ونص لما حسيت طيزي ورمت من الشغل فيها رحت استحميت تاني ورجعت لقيتو نام .. قلت الحمد لله .....
في الصبح صحيت عليه وهو قالبني علي بطني وشغال عايز يدخل بتاعه برضه في طيزي وعمل برضه بس لأسف مش بزبره لا بصباعه لانو اتبهدل ليلة امبارح جامد من البرشامة اللي خدها ...
انا بصراحة حبيت موضوع ورا دا خالص بعد ما كنت كارها وانا مازلت بت بنوت زي ما انا .. بالليل جات ماما وبابا واخواتي واخدتني ماما في اوضة النوم وقالتي ها ايه الاخبار ..؟؟ قلتها اخبار ايه يا ماما ... قالت يا بت عمل معاكي .. انا عملت نفسي عبيطه علشان كنت مكسوفه واستهبلت .. عمل معايا يا ماما كل خير حتي اكلني الحمام بأيده ..؟؟ ماما شخطت في وقالتي يا بت نمتوا مع بعض ؟ قلتها اه وهو نام زي الخروف ... ماما قعدت تضحك .. وعرفت اني باستهبل وقالتي عمل كام واحد .؟؟ وفتحك ولا لسة .. قلتها عمل اتنين .. قلتي بس .
قلتها بس اتنين جامدين اووي لدرجة اني طيزي حساها وراما .. ماما .. طيزك .... يا لهوي .. هو حط بتاعه فين ..؟ قلتها في طيزي يا ماما ... ضربت ماما ايدها علي صدرها وقالت اصوت والم عليكم الناس .. ازاي دا وقدام فتحك ولا لسة .. جاويني ..؟؟ قلته لسة زي ما هو ... ماما .. خراب بيت يا مها خراب بيتك وبيت ابوكي يا كلبه تخليه ليه يعمل من ورا .. لا يا ماما ما انا صرخت من الوجع .. يا عبيطه من ورا دا قدام شوية لما يزهق من قدام وبعدين من قدام دا بتاع خلفية العيال ختخلفي ازاااي دلوقتي .. رحت قلتها يعني لما يعمل من ورا مش هاخلف .؟؟ قالتي طبعا ... كنت فعلا وقتها عبيطه ومش فاهما حاجا ....
بعدما مشوا .. قلته احنا لازم نعمل قدام علشان ماما ما تزعلش .. وماما ايه اللي عرفها يا مها ؟ قلته انا حكيت لها علي كل حاجا ... قالي لما نروح مصر هاعملك من قدام .. وطول الاسبوع لما كنا في الصعيد بنعمل من ورا من قدام ما جاش نحيتو خاااالص ..
الجزء الرابع
خلصنا اسبوع العسل ورحنا مصر والصراحة اول مرة انزل مصر وشوفت اللي عمري ما شفته ايه الحاجات الحلوة والشوارع النضيفه والبنات اللي لابسه محزق وللي لابسه قصير واللي متحجبه نص تحجيبه واللي صدرها باين وملعلط وركبت المترو لاول مرة في حياتي وشوفت بنات بتلصق طيزها في الرجاله وتقوله سوري .. ما كنش قصدي .. طبعا احنا نسوان ونفهم بعض قال ما كنشي قصدها وهي لابسالو بنطلون زي الاسترتش اللي لبسته في المطخ حتي خرم الطيز بيظهره وشوفت واحد بيحط ايده في خرم واحدة وقعدت اضحك ... قالي جوزي بتضحكي علي ايه قلته بص وشوف حاطط ايده فين .. قعد يضحك جااامد وراح قلي هنا عادي حتي اوقفي كدا .. وقفت راح حط صباعه جوه طيزي بس انا الصراحة اتكسفت من الناس اوووي وشوية شباب قالولوا ايه الحلاوة دي يا برنس بس كذا واحدة قاعدة قالته عيب اللي انت بتعمله دا حرام عليك اتكسف علي دمك .. شخط فيهم وقال دي مراتي حلالي راح راجل كبير قالوا حاسب مراتك في البيت بس لكن هنا مكان عام واللي بتعملوا دا تحرش .. الصراحة انا اول مرة اسمع كلمة تحرش دي او افهما لاني في الصعيد وفي القرية اللي انا اتربيت فيها ما سمعتهاش قبل كدا ..
وصلنا البيت علي اخر نفس وقام اخدني من ايدي لاوضة النوم وقلعني كل هدومي وقعد يحسس علي جسمي لما حط ايده علي كسي لاول مرة .. قلته انت باين عليك هتوفي بوعدك زي ما قلتلي في الصعيد قالي ايوه بس انا هافتحك بس ..؟؟ قلته يعني ايه قالي مش هانزل .. قلته ما النزيل دا جوه هيجيب العيال .. قالي انا مش عايز منك عيال .. قلته ليه .. قالي سنتين تلاته كدا وبعدين نفكر .. انا مشعيتي قليلة هنا وحالتي ضنك .. قلته يعني كنت بتضحك عليا وتقولي انا غني قالي بصراحة انتي عجبتيني اووي وطيزك هيجتلي اعصابي .. قلته طاب اخلص يلا .. قال طلع زبره وحطه بالراحة في كسي لأول مرة ودخله وطلعه كذا مرة ومرة كدا حسيت حاجا طقت من جود .. بصيت كدا لقيت زبره مليان دم .. فهمت اني هو فتحتي وفشخني كمان حاولت اغريه علشان ينزلهم من جوه ابدا ما قدرتش ولما اتزنق راح نزلهم من بره طلع زبره في اخر لحظة ...
الجزء الخامس
اولا انا باشكر الادمين اللي ضم كل الاجزاء علي بعض واكيد طبعا هيضم الجزء الخامس دا معاهم .. وابقي لو سمحت احذف الجمله دي من الموضوع .. مرسي خالص بس لو فيها يعني طلب صغير خلي التنسيق والالوان اللي عاملاها والصور علشان بدي للموضوع طعم تاني اوك .. مرسي اووي اووي
.. لغاية دلوقتي وانا لسة كنت مفكرة الموضوع عادي يعني جوزي وشهوته رايحة علي طيزي من ورا ..!! لكن الغريبة والعجيبة انوا استمر كدا علي طول ما لوش دعوي بقدام خالص همه كله في خرم طيزي اللي وسعه خالص وكان بيجيب حاجات بلاستك " شكل الزبر " وبيحطه فيها ويطلع .. لغاية ما انا حبيت بصراحة اووي الموضوع دا وكنت باجيب الزبر البلاستك في النهار واخش الحمام واحطه واطلعله كذا مرة وساعات اسيبه عادي " كنت لوحدي في البيت وهو بيجي اخر النهار " لغاية ما اكتشفت اكتشاف غير نظرتي 180 درجه وخلاني الف وادور وعقلي كاان هيشت مني ..
- كان بسلامته بيجيب ازازة معاه مخبيها في صدره ويفضل يشرب منها وانا عاملة مش واخدا بالي سايباه يقولي ايه اللي بيشربوا وهو مش سائل مفكرني مش واخدا بالي اتاريها خمرة .. يفضل يشرب يشرب لغاية ما يسكر علي الاخر وبعدين ينكني في خرم طيزي وينام زي الخروف .. بالضبط
جهه في اليوم المشئوم وجاب واحد صاحبه الكلام دا مش بعيد يا جماعة دا بعد يومين تلاته لما نزلنا القاهرة .. وفلضوا يشربوا يشربوا لغاية ما سكروا وانا قاعدة جوه مكسوفه ومش قادرة اطلع علشان صاحبه بره .. الا نادي علي وقالي تعالي انا عاوزك .. رحت قلتلوا ثواني اغير هدومي .. قالي يا بت الكلب خدي لحسن اقوم اضربك علي طيزك الحلوة ..؟؟ الصراحة خفت منه وخصوص انو كان شارب طينه طلعت بقميص النوم لقيت عينه حمرا زي الطماطم وزميلوا كمان عينه حمرا .. خفت اووي مين دا .؟؟ جوزي ايه الل بهدلوا اكتر ما متبهدل كدا ..؟؟ قالي مش تسلمي علي طااارق وشاور علي صاحبه .. رحت سلمت عليه مسك ايدي ومش عايز يسيبها .. بالعافية سابها بعد ما ضمني وبزازي لصقت في صدره .. وقال يا وعدي ايه دي ... دي تأبيده ياض .. وكله كوم وطيزها كوم تاااني .. انا دخلت علي طول جوه مرضتش استني بره خالص وحاطه في مخي اني دا اخر يوم لي في البيت دا ومش قاعدالو تاااني دا باين عليه مخه ضارب وبتاع كاس وبرشام وانا مش قده .. انا لسة باقول كدا في بالي لقيته دخل علي وقالي يلا يا ام طيز .. قلته ما ينفعشي صاحبك بره ضحك وقالي ما خرج من بدري . ...!! انا صدقته لاني كنت علي نياتي وقلته يلا .. فلصت طيزي زي كل مرة وراح طلع زبره ودخله بعد ما تف علي خرم طيزي تفه كبيرة .. الظاهر انو كان محوشها ... فدخل بسرعة اووي وعلشان بتاعه صغير قلته هات البلاستك شوية علشان انا حبيت اعمل بالزبر البلاستك ... قالي حاضر هاطلع اجيبه من بره بس خليكي علي الوضع دا لغاية ما اجيبو ..
حسيت انوا دخل الاوضه كنت مفنسه اووي وحاطه وشي في السرير ولقيت حاجا تخينه اووي اووي اتخن من الزبر البلاستك بتدخل في طيزي .....
قلته انت جبت زبر بلاستك جديد .. ضحك وقالي ايوه من ناحية جديد فهو جديد ..قلته طاب بالراحة علشان دا تخين اووي .. راح قالي انا عايز اوسعها علي الاخر .. وقعت يضحك ..
كنت مغمضه عيني حسيت حاجا بتلعب في منخيري فتحت عيني لقيت زبره عايز يحطه في بؤي .. قلته انت سب الزبر البلاستك في طيزي .. راح قالي افتحي بؤك الحلو افتحي يا عسل انا مش واخد بالي اني صاحبه هو اللي شغال في طيزي من ورا من الحلاية .. حط زبره في بؤي ونكتو جااامد اوي اووي حسيت انو وصل معدتي وشغال جامد وانا مش قادرا اصرخ خالص بس فكرت كدا في لحظة وقلت .. ازاي البلاستك اللي في طيزي شغال ومين اللي مشغله بصيت بطرف عيني لقيت صاحبه هو اللي مدخل زبره التخين في طيزي واول ما شافني سخن علي الاخر لدرجة اني مش عارفا اصرخ واقول الحقوني اتنين علي ...؟؟
المهم قالو لبعض نبدل راح صاحبه قال لا انا عايز كسها .. الصراحة فرحت وقلت اخيرا حد هيعترف اني عندي كس جميل وطري .. قوموني وجه المحروس جوزي من تحت وبسلامته طارق من فوق وهاتك يا دعك في ...- هما الاتنين مبرشمين فياجرا الكلاب - لغاية ما الفجر يدن وقال **** واكبر ومش عايزين يبطلعوا .. اول مرة احس اني اتفشخت بجد وفي الصبح طلعوا هما علي شغلهم وانا نايمة مش قادرة اتحرك خالص وفي اليوم دا ما حطتش الزبر البلاستك في طيزي كان فيها التهابات جامدة اووي ... مش قادرة حتي اني اقعد عليها ... فكرت وقلت يا لهوي دا اللي هايجي وجوزي واحتمال صاحبه يجي معاه ولو فيها التهابات ولو فيها زفت حتي ما حدش هيعتقني ,,,
قمت لبست وقلت ادور علي صيدلية اجيب حاجا تخفف شويا ..
الجزء السادس
أنا أسفا يا جماعة مش قصدي اني اطول عليكم والنعمه لكن التفاصيل كانت مهمة علشان تعرفوا المعاناه اللي عانيتها اد ايه لكن اوعدكم اني مش هاقول تفاصيل كتير اووي زي ما كنت بأقول ..
- تعب خالص في اليوم الزفت دا وما كنت قادرة اقوم خالص بسبب جوزي وصاحبه ابو زبر تخين .. وحسيت اني دا اول يوم اتفشخ فيه من ساعة ما اتجوزت ...
- كان عندي التهابات جامدة في خرم طيزي قلت اروح في صيدلية في اخر الشارع بس قلت في نفسي هاقوله ايه .؟ فاقررت اني اروح صيدلية بعيدة شوية عن البيت فعلا لبست هدومي ولبست منطلون جينز طيق جدا كل خطوة احس كأني حاطا الزبر البلاستك في طيزي مش قادرة اتحمل المشي خالص وفهمت ليه كانت فيه ستات بتتلزق في الرجاله في المترو لما ركبته لاول مرة اتاريهم تعبانين زي حلاتي .. رحت للصيدلية وقلته انا عايزا مرهم .. قالي مرهم ايه .. قلت التهابات .. قالي فين بالتحديد .. اتكسفت والكسوف بان علي وشي جامد .. بصلي وقالي وهو بيزعق فين يا مدام الالتهابات فين بالضبط .. سكت ووشي جاب الوان .. راح قلي انتي شاربا حاجا ..؟؟ فين التهاباتك علشان مش اي مرهم ينفع في اي حته .. اخدتني الشجاعة وقلته من ورا .. استغرب اووي اووي وبص علي طيزي وبحق عينيه وقالي هنا وشاور علي طيزي ..؟؟ قلته اه .. وهو ما رفعش عينو من عليها ..
قالي دي زي العسل .. رحت ضحكت وقلته اه بس اديني المرهم هليني امشي علشان مستعجله قالي حاضر .. بس الالتهابات دي جاتلك من ايه .. قعدتي علي كرسي سخن ؟ قلته اووي كان سخن اووي ملهلب .؟ بصي كدا بصه غريبة وقالي علي فكرة المرهم خلص من عندنا .؟؟ روحي هاتيه من صيدلية تانيا .. قلته انت مش قلتي فيه .. قلي اه بس للحبايب بس .. قلته **** يخليك جوزي هيرجع ولازم اخف قبل ما يرجع .. راح قالي ليه ليه ليه .. هو بيعملك ايه ؟؟ قلت خلاص بأه اقوله وأمري لله لسة هاروح صيدلية تاني واحكلي اللي حصل واللي كان .. قلته دا هو كل ليلة بيعمل ...كدا وكد .. وحكتله الحكاية من طق طق لسلامو عليكم .. راح قالي لازم اشوف الالتهابات دي بنفسي يمكن تحتاجي حقنه بسرعة قلته ما ينفعش في الصيدلية قالي لا ينفع ان عندي اوضه صغيرة جوه باعمل فيها شاي وقهوة تعالي ما اوريهالك .. دخلت معاه وفضل يحسس علي طزي لغاية ما وصل للخرم وانا مش قادرة اتحمل ايديه .. كانت ناعمة اووي اووي اووي .. قلعني البنطلون وقالي يا مدام كل شئ هيبقي تمام ..
حط صباعه في طيزي وقالي سوري لازم اتحري بنفسي ويدخل ويطلع ويدخل ويطلع وحط صباع تاني وبعدين حط زبره الرفيع .. لكن كان شديد والواد الظاهر كان محروم ولا عازب .. مش هاكمل تفاصيل علشان ما اطولش عليكم ..
رحعت البيت وانا حاسة اني احسن من الاول لاني الصيدلي قلي علاجك الوحيد يتلعب في خرمك كذا مرة وهو هيخف علي طول ...
بسلامته جوزي الحلو وصل ومعاه طارق وواحد تاني .. ابن الكلب بيتاجر بطيزي مع صحابه وزمايله .. اشتغلت في اليليلة دي مع الثلاثة واحد في كسي والتاني في طيزي والتالثت في بؤي لغاية ما رجعت وشخيت علي نفسي وهما بيبدلوا مع بعض .. في اللحظة دي قلت انا كدا خلاص ضعت واللي كان كان في الصبح انا مش قاعده في البيت الوسخ دا انا هاهرب بعد ما المحروس جوزي يروح شغله ..
وفعلا غار راح الشغل وانا لاميت هدومي وطفشت .. بس ما كنتش عارفا اروح فين ولا ايجي من اين قلت اروح اروح الصعيد بلدي احسن واكرم لي .. وفعلا قررت بس ما كنش معايا تمن التذكرة ... قلت اشحت علي المحطة لغاية ما الاقي تمن التذكرة واهرب لحسن الكلب الجبان يتوقع اني علي المحطة ويجي وياخدني بالعافيا وزباينه ما بتخلص ..
قلت يا بت شوفي اي كلب واديلوا طيزك الحلوة نص ساعة واخلصي وانفدي بجلدك من الحجيم دا ..
انا ما ليش خبرة في استلقاط راجل علشان يعملي في طيزي اللي بدأت توجعني اووي . وكنت بابص هنا وهنا .. ناس كتير والمحطة زحمة وعجبني كذا راجل بس ازاي اشده .. مش عار فا وبعدين لقيت حاجا لاصقه في من ورا وبتلعب في طيزي بتحسس عليها .. علمت نفسي مش واخدة بالي لغاية ما حسس علي خرمي .. نقطة طعفي ضحكت وبصتلوا .. قالي دي عسل قلته ملكك بس اديني 50 جنيه .. قالي بس كدا طاب تعالي.. دفع عشرين لواحد شغال في السكه الحديد وقاله عايز اقعد مع مراتي وشاورعلي 10 دقايق .. قاله من عيني راح ادالو 10 جنيه تاني وقاله ما تدخش حد علينا قاله حاضر يا باشا ..دخلت الاوضة وقلعت البنطلون واشتغل في طيزي اللي كانت جعانا اووي لغاية ما نزلهم وكانوا كمية كبيرة اووي .. اداني ال50 جنيه وباسني وقالي اديني رقم موبايلك قلته نسيته في البيت وما اعرفش النمرة كام .. جينا نطلع لقيت الراجل الطيب بتاع السكه الحديد قاله باقي الحساب يا بيه .. طلع كمان 10 جنيه .. راح قله لا مش عايز فلوس امشي انت وسبلي الموزة .. قاله اوك .. دخل علي الراجل الطيب وقالي هتزرجني القطر هيفوتك .. خلصي نفسك بسرعة علشان تلحقي القطر..
قلعت هدومي كلها وحط صباعة في طيزي لقيه مليان لبن .. قرف وقالي هاتي كسك .. قعد يعمل كتير كتير .. وقال اوف اوف وريني طيزك تاني مليان لبن مليان لبن مش هاعتقك ...
ودخل زبره في طيزي كنت هانتحر .. وسابتني لما كنت خلاص مش قادار اتحرك خدني من يدي ووركبني في القطر واداني عشرة جنيه وقالي انا مش هانيكك ببلاش ... حمدت ربنا اني خلصت من البلاوي الكتيرة دي وسافر القطر علي الصعيد ....
المرة اللي جايا هاحكي انا عملت ايه لاهلي وقلتهم ايه واتجوزت مين .. خليكم متابعني