Mommy issues
07-22-2018, 12:35 AM
انا عندي 21 سنة
قصتي بدات و انا في تانية اعدادي لما سمعت لاول مرة صوت ماما و بابا بيمارسوا الجنس ؛ صوت ماما تعبني جدا و هيجني بطريقة غير معقولة؛ و بدات اسرش ع النت على الحوار ده و اتعرفت بقا على سكس المحارم و كاتجوري الي كنت دايما بجيب عليه هو mom and son
من ساعتها و انا مدمن النوع ده و دايما بستنى بابا و ماما لحد لما يقفلوا الباب و اتصنت عليهم عشان اسمعهم و بعدها امارس العادة ع الصوت
انا مش بشتهي ماما بمعنى اني لما لما اشوفها بهيج عليها لا او 24 ساعة بفكر فيها بهيج عليها بس لما اسمعها مع بابا الموضوع بدا ولا زال كده تقريبا / بسمعها بحس في حالة تناقض بشعة جوايا جدا من ان ده حقهم و هي مش بتعمل حاجة غلط و بين ان الصورة المرسومة في لاوعيي ان ماما لا يمكن تعمل أصوات و اوضاع زي الي ف البورن «رغم اني عارف ان ده مش غلط و طبيعي و كله عمل و كله هيعمل ».بحس انها مثلا كده منافقة مثلا او اني بكرهها معرفش ليه . / بعدها في فترة بدات اراقب لبسها و كده لانها دايما بتلبس قصير و كده في البيت و اتخيلها مع بابا بالمنظر ده المهم الحال فضل كده ع الوضع ده فترة لحد لما دخلت الكلية و لان بابا و ماما مسافرين في السعودية فانا بس بروحلهم في الإجازات و تلقائيا بشكل لا ارادي بستنى الباب يتقفل و اروح اسمعهم او حتى اكون ماشي في البيت عادي الاقي الباب مقفول اروح اسمعهم و حتى و انا في مصر دايما بمارس العادة ع فيديوهات او قصص الام و الابن و عقلي الباطن كله بيصور و يقارن كل ده بامي ....
في لحظات الجنون حاولت مرة اصورها في الحمام من زمان و فشلت المحاولة
و مرة دخلت عليها الحمام و هي بتستحمى متعمد عشان اشوفها naked و فعلا دي حصلت و بعدها خرجت على طول و عملت نفسي مكنتش اعرف و الموضوع عدا عادي
و طبعا في مواقف كتير حصلت غير ال2 الي فوق شفتها naked او جزء منها عريان بس بتكون بالصدفة ممكن ساعتها مهجش عليها و ال موضوع يعدي عادي بس لما احب امارس العادة افتكر الموقف و افتكر صوتها فابدا اسرش ع النت على الكاتجوري بتاع الامهات لحد لما اجيبهم ...
مش عارف هل كده انا مريض نفسي ولا ده فيتش عادي وهل لو عادي اكمل زي ما انا و اخليه سر بيني و بين نفسي؟؟ اكتر حاجة عاوزها هي اني ابطل اهيج او احب الحوار ده او على الاقل محسش بالذنب بعد كل مرة ...* طبعا انا مش بفكر اني عاوز امارس معاها الجنس في 99% في الحالات ممكن مثلا و انا هجيبهم افكر فيها للموضوع حصل كام مرة و مش كتير بس الاغلبية اني بكون عاوز اسمعها هي وبابا او اتمنى حتى الاقي وسيلة اشوفهم بيها ... الفكرة الي مازماني اني بعد كل مرة بمارس فيها العادة ببقا حزين جدا من نفسي لاني بمارسها او لان ماما لها علاقة بالحوار ده اصلا ...
انا مريت على اغلب كاتجوري البورن و كلهم بحبهم عادي و بمارس عليهم عادي بس الكاتجوري الي معلق معايا و الي بمكن اكون مارسته اكتر من اي حاجة تانية هو ده .... معنديش مشكلة مع البنات الي في سني و سعات بكلم و اصاحب ...
عاوز نصايحكم او ارشادتكم لو حد عنده تجربة و عرف يتخلص من الميول ده او عرف يتعامل معاه بشكل صحيح
قصتي بدات و انا في تانية اعدادي لما سمعت لاول مرة صوت ماما و بابا بيمارسوا الجنس ؛ صوت ماما تعبني جدا و هيجني بطريقة غير معقولة؛ و بدات اسرش ع النت على الحوار ده و اتعرفت بقا على سكس المحارم و كاتجوري الي كنت دايما بجيب عليه هو mom and son
من ساعتها و انا مدمن النوع ده و دايما بستنى بابا و ماما لحد لما يقفلوا الباب و اتصنت عليهم عشان اسمعهم و بعدها امارس العادة ع الصوت
انا مش بشتهي ماما بمعنى اني لما لما اشوفها بهيج عليها لا او 24 ساعة بفكر فيها بهيج عليها بس لما اسمعها مع بابا الموضوع بدا ولا زال كده تقريبا / بسمعها بحس في حالة تناقض بشعة جوايا جدا من ان ده حقهم و هي مش بتعمل حاجة غلط و بين ان الصورة المرسومة في لاوعيي ان ماما لا يمكن تعمل أصوات و اوضاع زي الي ف البورن «رغم اني عارف ان ده مش غلط و طبيعي و كله عمل و كله هيعمل ».بحس انها مثلا كده منافقة مثلا او اني بكرهها معرفش ليه . / بعدها في فترة بدات اراقب لبسها و كده لانها دايما بتلبس قصير و كده في البيت و اتخيلها مع بابا بالمنظر ده المهم الحال فضل كده ع الوضع ده فترة لحد لما دخلت الكلية و لان بابا و ماما مسافرين في السعودية فانا بس بروحلهم في الإجازات و تلقائيا بشكل لا ارادي بستنى الباب يتقفل و اروح اسمعهم او حتى اكون ماشي في البيت عادي الاقي الباب مقفول اروح اسمعهم و حتى و انا في مصر دايما بمارس العادة ع فيديوهات او قصص الام و الابن و عقلي الباطن كله بيصور و يقارن كل ده بامي ....
في لحظات الجنون حاولت مرة اصورها في الحمام من زمان و فشلت المحاولة
و مرة دخلت عليها الحمام و هي بتستحمى متعمد عشان اشوفها naked و فعلا دي حصلت و بعدها خرجت على طول و عملت نفسي مكنتش اعرف و الموضوع عدا عادي
و طبعا في مواقف كتير حصلت غير ال2 الي فوق شفتها naked او جزء منها عريان بس بتكون بالصدفة ممكن ساعتها مهجش عليها و ال موضوع يعدي عادي بس لما احب امارس العادة افتكر الموقف و افتكر صوتها فابدا اسرش ع النت على الكاتجوري بتاع الامهات لحد لما اجيبهم ...
مش عارف هل كده انا مريض نفسي ولا ده فيتش عادي وهل لو عادي اكمل زي ما انا و اخليه سر بيني و بين نفسي؟؟ اكتر حاجة عاوزها هي اني ابطل اهيج او احب الحوار ده او على الاقل محسش بالذنب بعد كل مرة ...* طبعا انا مش بفكر اني عاوز امارس معاها الجنس في 99% في الحالات ممكن مثلا و انا هجيبهم افكر فيها للموضوع حصل كام مرة و مش كتير بس الاغلبية اني بكون عاوز اسمعها هي وبابا او اتمنى حتى الاقي وسيلة اشوفهم بيها ... الفكرة الي مازماني اني بعد كل مرة بمارس فيها العادة ببقا حزين جدا من نفسي لاني بمارسها او لان ماما لها علاقة بالحوار ده اصلا ...
انا مريت على اغلب كاتجوري البورن و كلهم بحبهم عادي و بمارس عليهم عادي بس الكاتجوري الي معلق معايا و الي بمكن اكون مارسته اكتر من اي حاجة تانية هو ده .... معنديش مشكلة مع البنات الي في سني و سعات بكلم و اصاحب ...
عاوز نصايحكم او ارشادتكم لو حد عنده تجربة و عرف يتخلص من الميول ده او عرف يتعامل معاه بشكل صحيح