ابو قلب طيب
09-23-2018, 04:22 PM
تحياتي يا اصحابي
النهاردة جاي ليكم اتكلم عنى انا شخصياً
قصتي مع خطيبتي وصديقتها
نبدأ بيا أنا أحمد محمد من الزقازيق 21 سنة طولى 178 سنتى وزني 71 كيلو وقمحاوي مبيض شوي طول عضوي 23 سنتي
وخطيبتي 19 سنة بيضا 160 سنتي 55 كيلو متوسطة الجسم بزازها مدلدلة شوي كده بس جميل اوي وطيزها عريضة
خلينا ف المهم خطيبتي دي تبقي بنت عمى حبيتها وهيا حبتني كتير اوي لدرجة اننا هعملنا كتير مع بعض وامها دخلت ف الموضوع بوظته خالص بس احنا لسه بنحب بعض وهيا هتتجوز انا بتمني ديما السعادة لها معايا او مع غيري بس هل ممكن تفكر فيا لم تتجوز دي هتتجوز من المنطقة بتاعتنا يعني هتبقي جارتي وبتحبني وف القصة هنعرف احنا بنقول اية انا مقسم القصة لأجزاء ونبدأ بالجزء الأول
الجزء الأولى
البداية كان نفسي اخد بوسة منها معرفتش كانت رافضة كل حاجة حتى اني اللمس ايدها ده ف البداية قبل ما ندخل في حب بعض اكتر والكلام اللى حصل بينا كلمت
( صاحبتها ) وصاحبتها دخلت ف الموضوع
صاحبتها : ازيك عامل اي يا احمد .
أنا : تمام بخير وانتي اخبارك .
صاحبتها : انا زي الفل يسطا عامل اي مع البت الرخمه صحبتي .
أنا : كله تمام اوي بس في حاجة كده عاوز اقولك عليها .
صاحبتها : قول يا مصيبة قول هو انتو بيجيوا من وراكم غير المصايب .
أنا : عيب يسطا متقوليش كده دنا جدع معاكى انتي بذات .
صاحبتها : أنت هتقولي ده انتا اخويا يسطاا متحرمش منك .
أنا : يخليكي يا قلبي المهم ندخل ف الموضوع .
صاحبتها : أدخل ياخويا سمعني اشجيني .
أنا : اهدى وخليني اتكلم واقول بقااا .
صاحبتها : قول هو انا ماسكاك .
أنا : أنا عاوز ابوس خطيبتي ومش عارف اجبهالها ازاى .
صاحبتها : امممم يتك نصيبة بوسة سهله ياعم هقف معاك فيها .
أنا : طب ازاى وهنعمل اية .
صاحبتها : تعالى هنروح عندها احنا الاتنين بس مش مع بعض .
أنا : أمال هنعمل اي وهنروح ازاى هنقطع نفسنا حتت ونروح .
صاحبتها : بس ياعم اللمض انا هروح واديك رنه وانت تكون واقف نحيتها مثلا .
أنا : تمام .
صاحبتها : وبعدين تيجي ورايا بس خليك بعيد شوي عشان محدش يعرف اننا رايحين مع بعض .
أنا : تمام انا فاهم كل حاجة بس انجزي بس انا طالع اهو من البيت .
صاحبتها : وأنا كمان طالعه اهو وراحه ليها .
أنا : وصلت وراه بالظبط وهي بتاخد الدوران اللى ف الشارع عشان تدخل عنها وكنت وراها ع طول .
صاحبتها : انجز يبني انا وصلت انت فين .
أنا : جاي اهو خلاص داخل عليكم .
صاحبتها : اهلا ازيك هو انا كل لم اجي هنا لازم اقبلك اي الصدف دي ازيك يا عريس عامل اي .
أنا : كله تمام يسطا انتي عامله اية ومفيش موز ولا اي .
صاحبتها : لا ياخويا مفيش خليك ف الموزة بتعتك انت .
مرات عمى : ازيك يا ( هــ ) عاملة اي .
صاحبتها : كويسة يا خالتى انتي عامله اية .
مرات عمى : انا كويسة ياختي اي اللى جايبك دلوقتي .
صاحبتها : جاية اشوف صحبتي .
مرات عمى : ماشي أطلعي لها فوق وقولي لها ان خطيبها تحت ومستنيها وهي تنزلك جرى .
أنا : ليه يعني يا مرات عم هي مش بتنزل ليكي ولا اي .
مرات عمى : لا ياخويا بتنزل بس ف فرق لم تكون انت يواد افهم .
أنا : أنا طيب يا ( مــ ) تعالى انا جيت تحت اهووو .
خطيبتي : اهلا ازيك عامل اية ازيك يا ( هــ ) عاملة اية انتو جايين سوا ولا اي .
أنا : انا تمام يسطااا انتي عاملة اية ياريت تكوني بخير بقا .
صحبتها : انا كويسة ياختي انتي كويسة سمعت انك تعبانه قولت لازم اجي اشوفك .
خطيبتي : لا كويسه وكله تمام التمام كمان هو الواد ده قالك حاجة ولا اي .
أنا : عيب يسطا هو انا بكلمها اصلا .
صحبتها راحت خبطانى خبطة بهزار كده وضحكنا كلنا
مرات عمى : وسعوا كده بق لم انزل الحمام اغسل خليكي معاهم هنا يا ( هـ ) .
صحبتها : حاضر يا خالتوو .
أنا : اية يا قلبي مش هتجيبي بوسة بقاا .
صحبتها سمعتنا وقالت : مديله بوسة هى البوسة يعني هتحبلك بروح امك .
خطيبتي : بس انا عمرى ما عملت كده .
أنا : يعني انا اللى عملت يا قلبي في اي دنا حبك ابت .
صحبتها : اخلصو وحيات ابوكو عشان امها تحت خلصووو .
صحبتها وقفت ع الباب وفضلت مرابة الطريق لامها تطلع مره وحده علينا تقشنا
وانا استغليت الموقف اخد بوسة كانت كبيرة اوي غمضت عنيها وراحت عالم تانى من بوسة وحدة
انا بوستها مره وهي باستني مره الشباك عمل صوت صحبتها ضحكت كنا هنتفضح بس جت ع خير
خطيبتي : ياااه اي ده اي اللى انت عملته ده .
أنا : دي بوسة يا حبي هى دي حاجة برضو من اللى هيجي بعدين .
خطيبتي : هو لسه في بعدين يا بابا مش عاوزه .
روحت واخدها ف حضني وصحبتها لسه وقفه مديانا ضهرها فضلت شوي ونامت ع كتفي وراحت قايمة مره وحده لان الباب بتاع الحمام اتفتح وكله بقا تمام وخلصنا البوسة وكده .
صحبتها : بوستها ياخويا خلاص ها وانتي كمان اتباستي .
أنا : ايوة كويس اوي كده كان نفسي فيها من زمان .
صحبتها : يا محنى .
أنا : ههههه معلش بقا عقبالك لم نشوفك كده ونساعدك .
خطيبتي : بس بقا عشان ماما انتو اي مفضوحين .
أنا : حاضر ي قلبي .
واليوم ده خلص ع كده كله بقا تمام ودي بداية العلاقة اللى بينا كانت بوسة والسبب صاحبتها اللبن كنت بحب ابص ع جسمها لان جسمها كان احلى من خطيبتي لانها كانت تملك صدر مشدود وجامد اوي وجسمها مظبوط اوي
19 سنة 158 سنتي 50 كيلو بشرتها مسمرة شوي بس جامدة ودمها خفيف اوي
وده كان الجزء الأولى انتظرووا القادم
ف إنتظار الرد للإستكمال ....................
تحياتي H
النهاردة جاي ليكم اتكلم عنى انا شخصياً
قصتي مع خطيبتي وصديقتها
نبدأ بيا أنا أحمد محمد من الزقازيق 21 سنة طولى 178 سنتى وزني 71 كيلو وقمحاوي مبيض شوي طول عضوي 23 سنتي
وخطيبتي 19 سنة بيضا 160 سنتي 55 كيلو متوسطة الجسم بزازها مدلدلة شوي كده بس جميل اوي وطيزها عريضة
خلينا ف المهم خطيبتي دي تبقي بنت عمى حبيتها وهيا حبتني كتير اوي لدرجة اننا هعملنا كتير مع بعض وامها دخلت ف الموضوع بوظته خالص بس احنا لسه بنحب بعض وهيا هتتجوز انا بتمني ديما السعادة لها معايا او مع غيري بس هل ممكن تفكر فيا لم تتجوز دي هتتجوز من المنطقة بتاعتنا يعني هتبقي جارتي وبتحبني وف القصة هنعرف احنا بنقول اية انا مقسم القصة لأجزاء ونبدأ بالجزء الأول
الجزء الأولى
البداية كان نفسي اخد بوسة منها معرفتش كانت رافضة كل حاجة حتى اني اللمس ايدها ده ف البداية قبل ما ندخل في حب بعض اكتر والكلام اللى حصل بينا كلمت
( صاحبتها ) وصاحبتها دخلت ف الموضوع
صاحبتها : ازيك عامل اي يا احمد .
أنا : تمام بخير وانتي اخبارك .
صاحبتها : انا زي الفل يسطا عامل اي مع البت الرخمه صحبتي .
أنا : كله تمام اوي بس في حاجة كده عاوز اقولك عليها .
صاحبتها : قول يا مصيبة قول هو انتو بيجيوا من وراكم غير المصايب .
أنا : عيب يسطا متقوليش كده دنا جدع معاكى انتي بذات .
صاحبتها : أنت هتقولي ده انتا اخويا يسطاا متحرمش منك .
أنا : يخليكي يا قلبي المهم ندخل ف الموضوع .
صاحبتها : أدخل ياخويا سمعني اشجيني .
أنا : اهدى وخليني اتكلم واقول بقااا .
صاحبتها : قول هو انا ماسكاك .
أنا : أنا عاوز ابوس خطيبتي ومش عارف اجبهالها ازاى .
صاحبتها : امممم يتك نصيبة بوسة سهله ياعم هقف معاك فيها .
أنا : طب ازاى وهنعمل اية .
صاحبتها : تعالى هنروح عندها احنا الاتنين بس مش مع بعض .
أنا : أمال هنعمل اي وهنروح ازاى هنقطع نفسنا حتت ونروح .
صاحبتها : بس ياعم اللمض انا هروح واديك رنه وانت تكون واقف نحيتها مثلا .
أنا : تمام .
صاحبتها : وبعدين تيجي ورايا بس خليك بعيد شوي عشان محدش يعرف اننا رايحين مع بعض .
أنا : تمام انا فاهم كل حاجة بس انجزي بس انا طالع اهو من البيت .
صاحبتها : وأنا كمان طالعه اهو وراحه ليها .
أنا : وصلت وراه بالظبط وهي بتاخد الدوران اللى ف الشارع عشان تدخل عنها وكنت وراها ع طول .
صاحبتها : انجز يبني انا وصلت انت فين .
أنا : جاي اهو خلاص داخل عليكم .
صاحبتها : اهلا ازيك هو انا كل لم اجي هنا لازم اقبلك اي الصدف دي ازيك يا عريس عامل اي .
أنا : كله تمام يسطا انتي عامله اية ومفيش موز ولا اي .
صاحبتها : لا ياخويا مفيش خليك ف الموزة بتعتك انت .
مرات عمى : ازيك يا ( هــ ) عاملة اي .
صاحبتها : كويسة يا خالتى انتي عامله اية .
مرات عمى : انا كويسة ياختي اي اللى جايبك دلوقتي .
صاحبتها : جاية اشوف صحبتي .
مرات عمى : ماشي أطلعي لها فوق وقولي لها ان خطيبها تحت ومستنيها وهي تنزلك جرى .
أنا : ليه يعني يا مرات عم هي مش بتنزل ليكي ولا اي .
مرات عمى : لا ياخويا بتنزل بس ف فرق لم تكون انت يواد افهم .
أنا : أنا طيب يا ( مــ ) تعالى انا جيت تحت اهووو .
خطيبتي : اهلا ازيك عامل اية ازيك يا ( هــ ) عاملة اية انتو جايين سوا ولا اي .
أنا : انا تمام يسطااا انتي عاملة اية ياريت تكوني بخير بقا .
صحبتها : انا كويسة ياختي انتي كويسة سمعت انك تعبانه قولت لازم اجي اشوفك .
خطيبتي : لا كويسه وكله تمام التمام كمان هو الواد ده قالك حاجة ولا اي .
أنا : عيب يسطا هو انا بكلمها اصلا .
صحبتها راحت خبطانى خبطة بهزار كده وضحكنا كلنا
مرات عمى : وسعوا كده بق لم انزل الحمام اغسل خليكي معاهم هنا يا ( هـ ) .
صحبتها : حاضر يا خالتوو .
أنا : اية يا قلبي مش هتجيبي بوسة بقاا .
صحبتها سمعتنا وقالت : مديله بوسة هى البوسة يعني هتحبلك بروح امك .
خطيبتي : بس انا عمرى ما عملت كده .
أنا : يعني انا اللى عملت يا قلبي في اي دنا حبك ابت .
صحبتها : اخلصو وحيات ابوكو عشان امها تحت خلصووو .
صحبتها وقفت ع الباب وفضلت مرابة الطريق لامها تطلع مره وحده علينا تقشنا
وانا استغليت الموقف اخد بوسة كانت كبيرة اوي غمضت عنيها وراحت عالم تانى من بوسة وحدة
انا بوستها مره وهي باستني مره الشباك عمل صوت صحبتها ضحكت كنا هنتفضح بس جت ع خير
خطيبتي : ياااه اي ده اي اللى انت عملته ده .
أنا : دي بوسة يا حبي هى دي حاجة برضو من اللى هيجي بعدين .
خطيبتي : هو لسه في بعدين يا بابا مش عاوزه .
روحت واخدها ف حضني وصحبتها لسه وقفه مديانا ضهرها فضلت شوي ونامت ع كتفي وراحت قايمة مره وحده لان الباب بتاع الحمام اتفتح وكله بقا تمام وخلصنا البوسة وكده .
صحبتها : بوستها ياخويا خلاص ها وانتي كمان اتباستي .
أنا : ايوة كويس اوي كده كان نفسي فيها من زمان .
صحبتها : يا محنى .
أنا : ههههه معلش بقا عقبالك لم نشوفك كده ونساعدك .
خطيبتي : بس بقا عشان ماما انتو اي مفضوحين .
أنا : حاضر ي قلبي .
واليوم ده خلص ع كده كله بقا تمام ودي بداية العلاقة اللى بينا كانت بوسة والسبب صاحبتها اللبن كنت بحب ابص ع جسمها لان جسمها كان احلى من خطيبتي لانها كانت تملك صدر مشدود وجامد اوي وجسمها مظبوط اوي
19 سنة 158 سنتي 50 كيلو بشرتها مسمرة شوي بس جامدة ودمها خفيف اوي
وده كان الجزء الأولى انتظرووا القادم
ف إنتظار الرد للإستكمال ....................
تحياتي H