ciloa
08-30-2019, 07:07 AM
تعريف أشخاص القصه
انا اسلام و عمري 23 سنه وقت حدوث القصه كان عندي 19 سنه و الطرف الثاني ابن خالي محمد 19 سنه و وقت القصه كان عنده 15 سنه ... القصه حقيقية بكل أشخاصها
البدايه
انا كنت بنام مع بنت خالي التاني في شقه جدتي لما كانت العائله بتتجمع من و احنا عيال صغيره لحد وقت حدوث القصه وفي يوم زي
اي يوم جمعه العائله مجتمعه عند بيت جدتي وانا و نيمو فطرنا مع العائله بعد الصل** و دخلنا الأوضه الأخيرة اللي في البيت عشان بعيده عن الصاله اللي العائله كلها فيها و بدانا نحضن بعض و نبوس في بعض بشوق لأن كان بقالي أسبوعين مبنلمس بعض و انا شدتها علي السرير و قافش شفيفها بين شفايفي و عمال دعك ف طيزها و كوسها و بزازها و هي بتموت تحتي علي السرير و بتعض علي شفايفي من كتر الأثارة نزلت واحده واحده اقلعها التيشيرت اللي كانت لبساه و ظهر قدامي احلي صدر في اه نسيت اوصفلكم نينو 160 سم
مليانه شويه حاجه كيرڤي كده و وسطها منحوت عشان بتلعب چيم و بزازها كبيره و مدوره و عامله زي الچيلي و طيزها طريه و نعمه و مربربه و بشرتها برونزي كده و عيون بني فاتحه نرجع للموضوع ثاني سمعت صوت رجل اول اما قلعتها التيشرت اتخضيت و خلتها تلبس و قولتلها تعالي ننزل السلم الدور اللي تحتنا أحسن بدل منتقفش نزلت انا أمني رايح اقعد مع صحابي و هي نزلت بعدي ب 5 دقائق علي أساس انها هتروح لجارتنا اللي تحتنا لدورين و اتقبلنا علي السلم بتاع الدور اللي تحتنا اللي محدش ساكن فيه و احنا الدور اللي فوقيه الأخير و مفيش حد بيطلع فوق غيرنا فلسنا بعض بوس تاني بس المره دي وانا بقلع البنطلون و بطلع زوبري و بعدين بقلعها هدومها من تحت و قعدتها علي السلم و قعدت انا قدامها عشان امص كسها الغرقان ف السوايل من كتر الهيجان و هي يتصوت و تقولي دخله بسرعه مش قادره محرومه منه بقالي 14 يوم و انا خلاص بقيت علي اخري و انا بقوم علشان اعدلها وشها لسلم و طيزها المربربه ليا لقيت ابن خالي محمد في وش بيتفرج و بيلعب في بتاعه اتصدمت طبعا و قولتله انت بتعمل ايه هنا قالي أنتم اللي بتعمله ايه ده انا هفضحكم قولتله لا بال*** عليك هيحصل مشاكل و ممكن يدبحونا يامحمد قالي خلاص ماش بس العب معاكم انا سمعت كلمه العب دي و قلبي ارتاح قولتلك بس كده تعالا يامحمد هو ميعرفش اي حاجه عن السكس غير ان الراجل بينيك مراته بزبه ولا اكتر ولا اقل لأن عيلتي كلها شيوخ و هو كان مشدود عليهم دخل محمد علي نينو وبيقوليها هو ده ألكس اللي بيقوله عليه و اقعد يحسس عليه طبعا هي سمعت كده وقعدت تضحك و قلتله انت أنهارده دخلت دنيا يا ابن العبيطه و قالتلي و ده هينام معايا ازاي ده مش هيعرف يمتعني قولتلها معلش استحملي عشان ميفضحناش و انا بمغزلها علي طيزه و انا حاتت أيدي عليها و بحسس هي ضحكت ضحكه كانت هتفضحنا و بتقولي ناوي علي ايه قولتلها ناوي اعلم محمد النيك ازاي هو رد و قالي هو النيك محتاج تعليم قلتله طبعآ كل البينيك لازم واحد يعلمه زي م انا هعلمك دلوقتي بدأت بحسس علي زبه لحد ما واقف و خليتها تمص شويه ليه و بعدين بتاعه بقي واقف زي الحديده و جابهم في ثانيه قلتله ايه رأيك في المص يامحمد قالي ايه الجمال ده ولا أكن زبي محطوط في چيلي خلتها تمثله تاني لحد ما بتاعه واقف و قولتها نامي علي السلم عشان اعلم محمد النيك هي نامت و انا قولت لمحمد بس يامحمد انا دلوقتي هخليه تدخله في طيزها و اعلمك انا ازاي تدخله بحرفنه عشان تموت تحت منك قالي ياريت
قولتلك بس انا هعلمك ب أسرع طريقه و حسنهم مش هخليك تنساه ابدآ قالي ماشي اولتلهنام عليها و حط زبك علي طيزها و دخله واحده واحده و بعدين سرع واحده واحده لما تلقيها خلاص مش قادره قالي مش فاهم مش قادره ازاي قولتله زي كده يامحمد كان معايا چيل كريم للنيك حتيت حبه علي أيدي و بدأت ادعك زبي و بعدين حتيط صباعي علي باب خرم طيزه نسيت اوصف محمد ابيض زي لون اللبن و طيزه كبيره اصغر من طيز ميمو بحاجات بسيطه و بزازه مدلدله و تخين و قصير فا طيزه قابه لبره زي النسوان نرجع لقصتنا لقيته اتكهرب اول لما لمست خرمه و بيقولي انت هتعمل ايه قولتله لا بس من غير اسأله كتير انا هعلمك زي ما كل الناس بتتعلم عشان متنساش او لما تيجي تنام مع واحده و تلقيك مبتعرفش مش هتعرفك تاني قالي بجد نيمو قالتله اسمع الملام يامحمد ده هيعلمك أحسن علام بصلها و هز راْسه قواتها يلا مصيله يانيمو نيمته علي ضهره و رفعت رجله و فتحتها زي المتناكه خرمه بقي قدامي و خلتها هي تمص ب احترافيه عشان من كتر الهيجان ميحسش بالواجع و يفضحنا و فضلت أدعك الچيل عَل الخرم من بره بعدين زقيت صباع جوا و فضلت ادعك أدعك لحد ما دخلت التاني و التالت و هو يصرخ و ف نفس الوقت يسكت عشان مستمتع بحد ماجبهم نيمو راحت ضاحكه و قيلالي مش طيزي أولي بالجبنه الطازه بتاعت وش الأدره دي ولا مش هتناك أنهارده قولتلها و دي تيجي و انا اعلم محمد ازاي خليتها تمصله تالت مره و بعدين قولتها نامي علي السلم و ادينا طيزك روحت ماسك زب محمد و مدخله في خرمها علي طول و قولتله انا كمان هدخل بتاعي في خرمك
قالي ليه مش كده فلط ده انا ابقي مش راجل قولتلك ياحبيبي كل الرجاله اتعلمت كده حتي انا قالي بجد نيمو قالتله اه خلصنا ولا تعد تتفرج وخلاص هو طبعا عمره ملامس واحده فكان مضطر يسمع الكلام من كثر الهيجان دخلت بتاعي سنه بسيطه راح راْسه اتزفلطط وبقيه بره فضلت ازق ثانه ثانه لحد ما دخل و فضلت كده لحد مدخل كله بسبب اللعب و الچيل و لقيت دم نازل علي بتاعي هيجت الصراحه و فضلت ادخله و اطلعه اسرع و أقوله اعمل زيي يلا و هو يصوت و هي تصوت بعدها نامت أهي علي جمبها و رفع رجلها و نام جمبها و داخله في طيزها و انا نمت ورآه ودخلته انا كمان و فضلنا كده لحد ما جبناهم احنا الثلاثه في نفس الوقت و قومنا بعدها
ده الجزء الأول لو حابين اكمل قولولي في الكومنتات
انا اسلام و عمري 23 سنه وقت حدوث القصه كان عندي 19 سنه و الطرف الثاني ابن خالي محمد 19 سنه و وقت القصه كان عنده 15 سنه ... القصه حقيقية بكل أشخاصها
البدايه
انا كنت بنام مع بنت خالي التاني في شقه جدتي لما كانت العائله بتتجمع من و احنا عيال صغيره لحد وقت حدوث القصه وفي يوم زي
اي يوم جمعه العائله مجتمعه عند بيت جدتي وانا و نيمو فطرنا مع العائله بعد الصل** و دخلنا الأوضه الأخيرة اللي في البيت عشان بعيده عن الصاله اللي العائله كلها فيها و بدانا نحضن بعض و نبوس في بعض بشوق لأن كان بقالي أسبوعين مبنلمس بعض و انا شدتها علي السرير و قافش شفيفها بين شفايفي و عمال دعك ف طيزها و كوسها و بزازها و هي بتموت تحتي علي السرير و بتعض علي شفايفي من كتر الأثارة نزلت واحده واحده اقلعها التيشيرت اللي كانت لبساه و ظهر قدامي احلي صدر في اه نسيت اوصفلكم نينو 160 سم
مليانه شويه حاجه كيرڤي كده و وسطها منحوت عشان بتلعب چيم و بزازها كبيره و مدوره و عامله زي الچيلي و طيزها طريه و نعمه و مربربه و بشرتها برونزي كده و عيون بني فاتحه نرجع للموضوع ثاني سمعت صوت رجل اول اما قلعتها التيشرت اتخضيت و خلتها تلبس و قولتلها تعالي ننزل السلم الدور اللي تحتنا أحسن بدل منتقفش نزلت انا أمني رايح اقعد مع صحابي و هي نزلت بعدي ب 5 دقائق علي أساس انها هتروح لجارتنا اللي تحتنا لدورين و اتقبلنا علي السلم بتاع الدور اللي تحتنا اللي محدش ساكن فيه و احنا الدور اللي فوقيه الأخير و مفيش حد بيطلع فوق غيرنا فلسنا بعض بوس تاني بس المره دي وانا بقلع البنطلون و بطلع زوبري و بعدين بقلعها هدومها من تحت و قعدتها علي السلم و قعدت انا قدامها عشان امص كسها الغرقان ف السوايل من كتر الهيجان و هي يتصوت و تقولي دخله بسرعه مش قادره محرومه منه بقالي 14 يوم و انا خلاص بقيت علي اخري و انا بقوم علشان اعدلها وشها لسلم و طيزها المربربه ليا لقيت ابن خالي محمد في وش بيتفرج و بيلعب في بتاعه اتصدمت طبعا و قولتله انت بتعمل ايه هنا قالي أنتم اللي بتعمله ايه ده انا هفضحكم قولتله لا بال*** عليك هيحصل مشاكل و ممكن يدبحونا يامحمد قالي خلاص ماش بس العب معاكم انا سمعت كلمه العب دي و قلبي ارتاح قولتلك بس كده تعالا يامحمد هو ميعرفش اي حاجه عن السكس غير ان الراجل بينيك مراته بزبه ولا اكتر ولا اقل لأن عيلتي كلها شيوخ و هو كان مشدود عليهم دخل محمد علي نينو وبيقوليها هو ده ألكس اللي بيقوله عليه و اقعد يحسس عليه طبعا هي سمعت كده وقعدت تضحك و قلتله انت أنهارده دخلت دنيا يا ابن العبيطه و قالتلي و ده هينام معايا ازاي ده مش هيعرف يمتعني قولتلها معلش استحملي عشان ميفضحناش و انا بمغزلها علي طيزه و انا حاتت أيدي عليها و بحسس هي ضحكت ضحكه كانت هتفضحنا و بتقولي ناوي علي ايه قولتلها ناوي اعلم محمد النيك ازاي هو رد و قالي هو النيك محتاج تعليم قلتله طبعآ كل البينيك لازم واحد يعلمه زي م انا هعلمك دلوقتي بدأت بحسس علي زبه لحد ما واقف و خليتها تمص شويه ليه و بعدين بتاعه بقي واقف زي الحديده و جابهم في ثانيه قلتله ايه رأيك في المص يامحمد قالي ايه الجمال ده ولا أكن زبي محطوط في چيلي خلتها تمثله تاني لحد ما بتاعه واقف و قولتها نامي علي السلم عشان اعلم محمد النيك هي نامت و انا قولت لمحمد بس يامحمد انا دلوقتي هخليه تدخله في طيزها و اعلمك انا ازاي تدخله بحرفنه عشان تموت تحت منك قالي ياريت
قولتلك بس انا هعلمك ب أسرع طريقه و حسنهم مش هخليك تنساه ابدآ قالي ماشي اولتلهنام عليها و حط زبك علي طيزها و دخله واحده واحده و بعدين سرع واحده واحده لما تلقيها خلاص مش قادره قالي مش فاهم مش قادره ازاي قولتله زي كده يامحمد كان معايا چيل كريم للنيك حتيت حبه علي أيدي و بدأت ادعك زبي و بعدين حتيط صباعي علي باب خرم طيزه نسيت اوصف محمد ابيض زي لون اللبن و طيزه كبيره اصغر من طيز ميمو بحاجات بسيطه و بزازه مدلدله و تخين و قصير فا طيزه قابه لبره زي النسوان نرجع لقصتنا لقيته اتكهرب اول لما لمست خرمه و بيقولي انت هتعمل ايه قولتله لا بس من غير اسأله كتير انا هعلمك زي ما كل الناس بتتعلم عشان متنساش او لما تيجي تنام مع واحده و تلقيك مبتعرفش مش هتعرفك تاني قالي بجد نيمو قالتله اسمع الملام يامحمد ده هيعلمك أحسن علام بصلها و هز راْسه قواتها يلا مصيله يانيمو نيمته علي ضهره و رفعت رجله و فتحتها زي المتناكه خرمه بقي قدامي و خلتها هي تمص ب احترافيه عشان من كتر الهيجان ميحسش بالواجع و يفضحنا و فضلت أدعك الچيل عَل الخرم من بره بعدين زقيت صباع جوا و فضلت ادعك أدعك لحد ما دخلت التاني و التالت و هو يصرخ و ف نفس الوقت يسكت عشان مستمتع بحد ماجبهم نيمو راحت ضاحكه و قيلالي مش طيزي أولي بالجبنه الطازه بتاعت وش الأدره دي ولا مش هتناك أنهارده قولتلها و دي تيجي و انا اعلم محمد ازاي خليتها تمصله تالت مره و بعدين قولتها نامي علي السلم و ادينا طيزك روحت ماسك زب محمد و مدخله في خرمها علي طول و قولتله انا كمان هدخل بتاعي في خرمك
قالي ليه مش كده فلط ده انا ابقي مش راجل قولتلك ياحبيبي كل الرجاله اتعلمت كده حتي انا قالي بجد نيمو قالتله اه خلصنا ولا تعد تتفرج وخلاص هو طبعا عمره ملامس واحده فكان مضطر يسمع الكلام من كثر الهيجان دخلت بتاعي سنه بسيطه راح راْسه اتزفلطط وبقيه بره فضلت ازق ثانه ثانه لحد ما دخل و فضلت كده لحد مدخل كله بسبب اللعب و الچيل و لقيت دم نازل علي بتاعي هيجت الصراحه و فضلت ادخله و اطلعه اسرع و أقوله اعمل زيي يلا و هو يصوت و هي تصوت بعدها نامت أهي علي جمبها و رفع رجلها و نام جمبها و داخله في طيزها و انا نمت ورآه ودخلته انا كمان و فضلنا كده لحد ما جبناهم احنا الثلاثه في نفس الوقت و قومنا بعدها
ده الجزء الأول لو حابين اكمل قولولي في الكومنتات