Michael .
11-16-2018, 03:03 PM
2:30Am ( صباحاً )
"صوت اهات مكتومة"... حسس ب ايده علي السرير وملقاش مراته جمبه قام من علي سريره بهدوء وراح للمكتب فتح اول درج وطلع مسدسه حرك صوابعه براحة علي مسدسه وسرح لمدة خمس ثواني افتكر عيد ميلاده ال 21 وهدية ابوه المسدس الي كان بيحلم بيه من وهو صغير . افتكر مراته مشي ناحية الاوضة الي جاي منها الصوت ولقي الباب مفتوح.
احمد : بتعملي ايه يا منة وعرقانة اوي ليه كدة
منة : انا عارفة انا عمري ما عملت كدة يا حبيبي بس تعبت مش قادرة احمد اتكسفت منه وبصت في الارض انا تعبانة انت بقالك سنة ملمستنيش كسي بياكلني انا عارفة انت مكنتش بتخليني اضرب سبعة ونص خالص بس ده ايام ما كنت ... حست بالندم من الي قالته فا سكتت قطع سكتها وقال سكتي ليه كملي ايام ما كنت قادر انيكك ومكفيي ومكيف كسك مبطلتش لعب في كسها كانت بتكلمه كل ده وهي بتلعب في كسها
منة : اه يا حبيبي اه ده انت كنت بتخليني مش عارفة امشي من كتر النيك فاكر عمري ما كنت بعرف العب في كسي كدة زي دلوقتي كنت دايما شبعانة من زبك بصتله ب شهوة واستعطاف نيكني ابوس ايدك مش قادرة تعالي نحاول تاني علشان خاطر كسي ولا انت عجبك اني نايمة علي ضهري كدة وفاتحة رجلي علي اخرها وبلعب في كسي وانا بفتكر كنت بتعمل فيا ايه فاكر يوم فرحنا ده انت كنت عمال تحسس عليا وعلي جسمي من فوق الفستان و احنا في الكوشة طب فاكر اول مرة شوفت فيها زبك ورتهولي واحنا مخطوبين مكنتش بتتكسف كان كبير اوي وتخين وعريض كنت بخاف منه اوي طلعولهالي يلا خوفني بيه زي زمان
اتحرج وقال مش هينفع اطلعه نايم برضو
منة : مطلعوش سبهولي انا هطلعه وواقفهولك انا
قلعته التي شيرت بصت لعضلات جسمه الضخمة بحب عضلاتك اوي صدرك حلو اوي يا حبيبي ابتديت تبوس صدره كله وهي بتحرك ايدها علي عضلات بطنه المتقسمة طلعت لسانها ل اخره وحطته علي اخر بطنه وابتديت تتطلع لصدره بشويش حطط ايدها علي زبه من فوق الشورت نزلت علي ركبها قدامه وبصتله في عينه كانت بتترجاه ينيكها سندت راسها علي بطنه و نزلت الشورت بعنف بان قدامها زبه علي رغم انه كان نايم بس كان كبير وتخين
منة : فاكر يا حبيبي لما كنت انزلك الشورت كدة يخبط في وشي وفي بوقي حط وشه في الارض اتكسف من الي بقي عليه دلوقتي متحركش من مكانه لاحظت انه اضايق ضحكتله ومسكت زبه النايم واقعد تخبط علي وشها وبوقها حركت لسانها علي راس زبه براحة وابتديت تحرك لسانها بشكل دائري بلعت زبه مرة واحدة في بوقها فضلت تلحس وتمص فيه بس من غير فايدة قررت تسرع في المص اكتر ممكن يجيب نتيجة رفعت راسها وبصت ل جوزها لقيته مغمض عينه وفي عالم تاني وفجاة لقيته فتح عينه وهو مخضوض وبيطلع زبه من بوقها بسرعة جاب لبنه علي الارض كانت كمية كبيرة رجع لسريره وهو زعلان علي حاله صعب علي نفسه احمد الي كان بتاعه يخرم الحيط الي كان عايش حياة ممثل السكس بتاعه ميقفش ويجيب من دقيقة مص
صوت الدكتور فضل يتردد في ودنه "احمد باشا انت معندكش اي حاجة جسدية تمنع حدوث انتصاب المشكلة نفسية "
قطع تفكيره صوت مراته انا عارفة ان حل الدكتور مش عجبك بس ده الحل الوحيد لحالتك
احمد: وانا مش عايز الحل ده مش هروح مكان بيعمل تاهيل جنسي مش عايزه
منة: يعني انا الي عايزة اروح يعني انت فاكرني حابة اني اتناك من حد غيرك يعني
احمد: انتي مش حابة ولا انا حابب يبقي خلاص منروحش
منة: براحتك بقي خليك زي ما انت
الساعة 6:00Am ( صباحاً )
منة : احمد قوم يلا علشان تروح القسم يا احمد قوم يلا
كان صاحي معرفش ينام كلامها طير النوم من عينه مبطلش تفكير
احمد : خلاص صحيت
منة : هحضر الفطار عقبال ما تاخد دش وتلبس
قلع هدومه كلها وبص في المراية شعره الاسود القصير ناعم وكثيف عينه الزرقاء لايقة علي وشه وملامحه الجادة
جسمه رياضي عضلاته ضخمة لايقة علي وظيفته كظابط شرطةشرطة
منة : ايه يا احمد كل ده انا جهزت الفطار متقفش كدة هتبرد وانت بتعذبني معاك كدة بوقفتك بالمنظر ده لو سمحت خد شاورك يلا
احمد : طب ما تيجي معايا ناخد شاور سوا
منة :احمد انت بتتعبني علي الفاضي احنا لسة مجربين من كام ساعة انا شكلي مبقتش اعجبك خلاص
احمد : الدكتور قال انها حاجة نفسية يعني العيب مني انا
منة : وطالما العيب منك انت ليه مش عايز نروح التاهيل الجنسي
احمد : الموضوع ده منتهي انا مش هروح
منة :بتحاول متعيطش وماسكة دموعها يبقي متتعبنيش معاك علي الفاضي بقي مش هيقف مش هيقف
مقدرتش تمسك دموعها وعيطت
حاول يحضنها بعدت عنه مسحت دموعها
منة : انا كويسة يلا علشان متتاخرش علي الشغل
احمد : انا هكلم الدكتور بعد ما اخلص شغل واخيله يحددلنا ميعاد نروح التاهيل
الساعة 12:00pm
احمد يا احمد لا انت مش معايا خالص انا بقالي ساعة برغي وانت مش مركز معايا
احمد: انا اسف يا هشام بس بفكر في موضوع التاهيل ده
هشام: انا مش فاهم انت مش عايز تروح ليه
احمد: انت فاهم التاهيل ده عبارة عن ايه
هشام : اه يا عم فاهم حاجة زي مدرسة كدة بس بتعلم الجنس عادي يعني
احمد : بس بتعلم عملي
هشام : اه عارف بس دول هيعلموك ايه بس هو انت محتاج تتعلم حاجة
احمد: مش محتاج اتعلم بس انت عارف روحت كشفت وعملت تحاليل عند الدكتور الي انت قولتلي عليه وقالي معندكش حاجة تابع مع دكتور نفسي
هشام : ده احسن دكتور في مصر في المجال ده طالما قالك كدة يبقي معندكش حاجة جسدية تمنع
احمد : عارف ومعنديش اعتراض عليه انا اعتراضي كله علي الدكتور النفسي والتاهيل بتاعه ده
هشام : انا مش فاهم برضو ايه المشكلة ؟
احمد : المشكلة انه هو بيقول اني مش بيحصلي اثارة جنسية لان العلاقة بقيت تقليدية فا محتاج اجرب عناصر جديدة وطرق وانماط مختلفة
هشام : طب وايه المشكلةالمشكلة برضو ؟
احمد : انا مش عايز اجدد ولا عايز اخون مراتي ولا هي تخوني !!
هشام : بس دي مش خيانة انتو مش بتعملو حاجة من وراء بعض وده عادي واهي تجربة ومغامرة جديدة
احمد: انت شايف كدة ؟
هشام : اه عادي طب هقولك هجيب صحبتي ونروح معاكو علشان متحسش بحرج او كسوف
احمد : يعني سهير مش هتعترض ؟
هشام : لا انت عارفها مجنونة وبتحب تجرب
احمد : تمام هكلم الدكتور ونروج كلنا .
... :الو عيادة الدكتور سيف محمد
احمد : الو سمحت كنت عايز احجز كشف ...
... : با اسم مين حضرتك
احمد : احمد فاروق
... : تمام يا فندم ميعاد حضرتك الساعة 8
احمد : شكرا سلام
هشام : حجزت
احمد : اه حجزت هروحله الساعة 8 هقوله اني موافق وعايز اسجل في التاهيل وهقوله انك عايز تسجل انت كمان
هشام : وحجزلك عادي كدة بعد اخر مرة ؟
احمد : تلاقي الموظفة مش عارفة الي حصل وبعدين هو مكنش حصل حاجة اصلا
هشام : انت ضربته وكسرتله دراعه وكدة محصلش حاجة امال لو كان حصل حاجة
احمد : معرفش بقي انا اتعصبت ومحستش بنفسي غير لما كسرتله دراعه وبعدين هو الي دكتور ابن متناكة ويستاهل ومتفكرنيش بقي بدل ما اروح اضربه تاني
هشام : هو مقلكش حاجة ده كان بيعرض حل بس
احمد : الحل بتاعه ده مش داخل دماغي ولا عجبني وحاسس انه مش هيجي بنتيجة
هشام :بس ده الحل الوحيد الي قدامك بص انت تعتذرله عادي وانت تنسي وهو كمان ينسي وزي ما انت قولت محصلش حاجة
احمد : "بيجز علي سنانه" ماشي
هشام : انت الي محتاجه يا احمد مش هو الي محتاجك
احمد : مع الاسف
هشام : يلا يا باشا نشوف شغلنا بقي
الساعة 4:00pm (مسائاً )
منة : ايه يا احمد كل ده عمالة اتصل بيك مش بترد ليه
احمد : مسمعتوش
منة : طب انت فين كدة يا حبيبي
احمد : انا في الطريق اهو وجي
منة : كلمت الدكتور ؟
احمد بخنقة اه كلمته وحجزت ميعاد الساعة 8
قطعته منة : الساعة 8 ؟ طب مقولتليش ليه من بدري طيب
احمد : الساعة 4 لسة قدامك 4 ساعات اققولك بدري اكتر من كدة ايه
منة : برضو يا احمد كنت قولتلي
احمد : اعملي حسابك هشام وسهير هيسجلو معانا في التاهيل ده
منة : هو هشام يعرف ؟
احمد : اه يعرف هو الي قالي علي الدكتور الي كشفت عنده
منة : وانت ازاي تقوله حاجة زي دي
احمد : انتي عارفة ان احنا صحاب من زمان وانا كنت عايز حل للمصيبة دي
منة : هو حالته زيك
احمد : بصوت عالي لا
منة : طيب جاي معانا ليه
احمد : عادي تجديد مش الدكتور قال ان فيه ناس بتسجل في التاهيل علي سبيل التغير
منة : اه بس انت مش هتتحرج منه ده جارانا برضو
احمد : لا عدينا بحجات اكتر من دي
منة : ماشي
احمد : سلام علشان اعرف اركز في الطريق
منة : سلام
الساعة 8:00pm (مسائاً )
... : استاذ احمد اتفضل حضرتك
خبط احمد علي الباب خبطة واحدة وفتح الباب
دكتور سيف : بحذر اتفضل يا باشا اقعد ارتاح
احمد : انا اسف علي الي حصل المرة الي فاتت
دكتور سيف : ولا يهمك يا باشا محصلش حاجة
منة : احنا فكرنا في حل حضرتك وموافقين علي التاهيل
دكتور سيف : تحت امركو يا مدام اتفضلي ده عنون المكان الي بيعمل تاهيل جنسي
احمد : تمام كان في واحد صاحبي عايز يسجل في التاهيل
دكتور سيف : مفيش مشكلة يا باشا حضراتكو هتروح المكان تسجلو بيانتك ومعلومتكو وهتروحو بعد اسبوع تبدا التاهيل
احمد : نروح امتي ؟
دكتور سيف : لو حضرتك عايز تروح دلوقتي ممكن هما موجودين دلوقتي
منة : اه نروح دلوقتي يا حبيبي
احمد : ماشي نروح دلوقتي شكرا يا دكتور
دكتور سيف : العفو يا باشا سلام خرج احمد وركب عربيته اتصل ب هشام
هشام : الو
احمد : الو انا لسة خارج من عند الدكتور اهو واديني عنوان المكان ورايح اسجل بياناتي خد العنوان وتعالي سجل انت كمان
هشام : تمام ماشي اه نص ساعة وابقي هناك سلام
في مركز التاهيل الجنسي
.... : اققدر اساعد حضرتك ازاي
احمد : انا جاي تبع الدكتور سيف علشان..
.... : اه يا فندم مفهوم اتفضل حضرتك المكتب الي علي اليمين استاذة نرمين
احمد : المكتب الي علي اليمين ده تمام شكرا شكرا
نرمين : اتفضل يا استاذ اقعد استريح واقفل الباب اتشرف ب اسم حضراتكو
احمد : انا احمد ودي مراتي منة
نرمين : اهلا وسهلا استاذن حضراتكو في البطايق اخد البيانات منها
احمد : اتفضلي حضرتك
نرمين : تمام استاذن حضرتكو هسالكو كام سوال نكمل البيانات حضرتك كام سم
احمد : 190 سم
نرمين : الوزن
احمد : 90 كيلو جرام
نرمين : استاذن حضرتك تقلع هدومك
قلع هدومه وحط ايده علي زبه
نرمين : استاذن حضرتك تشيل ايدك طبعا حضرتك جاي لغرض التجربة
احمد : لا ضعف
نرمين : باستغراب ضعف ؟؟
احمد : اه الدكتور قال المشكلة نفسية
نرمين : تمام حضرتك بدخن
احمد : لا
نرمين : ولا بشترب شيشة
احمد : لا انا مشربش حاجة حاجة خالص
نرمين : تمام اتفضل حضرتك اقعد هخلص المدام وارجع لحضرتك
منة : انا 160 سم ووزني 80 ومدخنة وبشرب شيشة
نرمين : تمام اتفضلي حضرتك اقلعي حضرتك صدرك كبير بتلبسي برا مقاس كام ؟
منة : 40
نرمين : لفي كدة
منة : اهو
نرمين : طيزك كبيرة اوي كمان مدورة ومشدوة ومفيهاش ترهلات خالص تمام طيب كدة يا استاذ احمد ناقص اخر حاجة احنا المفروض نقيم العملية الجنسية ما بينكو بس بسبب حالتك فا احنا هنكتفي بالمدام بس هجيب الادوات واجي ل حضرتكو
منة : كفاية بقي يا احمد من ساعة ما خرجت وانت بتضحك بطل ضحك
احمد : اصل انتي عمالة تزني نروح التاهيل نروح التاهيل ولما روحنا هتجبلك ادوات جنسية وانتي بتخافي منهم اصلا
منة : علشان تعرف بس انا بعمل ايه علشانك وانتي سيبني سنة مش راضي تيجي وسيبني تعبانة وبعدين متوهش انت بتضحك علشان نرمين دي عجبها زوبرك
احمد : بطلي عبط عجبها زوبري الي مش بيقف هي عجبها حاجة تانية هي عجبها طيزك
منة : لا دي تلاقيها بتجاملني بس انت شوفت طيزها اصلا وهي خارجة دي كبيرة اوي وبتتهز زي الجيلي
احمد : بس صدرها مش حلو
منة : انت الي مراتك صدرها كبير بس هي صدرها متوسط بس وسطها حلو اوي وفخدها ورجلها بصراحة
احمد : وانتي قاعدة بقي عمالة تبصي علي فخدها
نرمين : انا فخادي عجبتكو اوي كدة ؟
منة : عجبتني انا بس احمد مش عارفة بصراحة
نرمين : بصوت هادي وبلبونة وهي بتقلع البنطلون اهي رجلي قدامك كلها اهي حلوة ولا لا
منة : قربي منه شوية شكله مش شايفها كويس نرمين بتمشي بكل دلع وبتقول بلبونة اهو بتمسك ايد احمد وتحطها علي فخادها وبتساله حلوين ؟ حرك ايده علي فخدها
احمد :اه حلوين
نرمين: وطيزي حلوة ؟
قامت منة من علي الكرسي ومسكت نرمين من وسطها ولفتها لجوزها وضربتها علي طيزها
نرمين : اه اه يا احمد ينفع مراتك تضربني علي طيزي كدة
منة : اه ينفع
نرمين : ليه يا منة ده جوزك شاف طيزي وهي بتتهز قدامه من الضربة
منة : علشان مش لابسة اندر تستاهلي وضربتها كذا مرة وراء بعض علي طيزها
نرمين : اه اه اه يا احمد الحقني يا احمد مراتك حمرتلي طيزي وانا طيزي وجعتني قولها تسبني
منة : لفي بصي ده زوبره بيقف اهو
نرمين : يا مامي ده زوبره كبير اوي كان بيخش في كسك ده ازاي
منة : ده كان بيقسمني نصين عارفة ده كدة واقف نص واقفة ده زبه بيقف اكتر من كدة نرمين وطيت بتوشوشه في ودنه شكل زوبرك هيقف وهينكني انا ومراتك بس براحة يا احمد ده هيعور كسي كدة
فجاة الباب خبط
نرمين : زي ما انتو حضارتكو متقلقوش ده تلاقي الموظف الي كلمتوه برا فتحت الباب فتحة صغيرة يدوب خرجت راسها منها وهي موطية وساندة علي الباب وطيزها باينة قدامهم
نرمين : ماشي هخلص بيانات الاساتذة الي معايا ولما اخلص هقولك تتدخلهم خليهم يستريحو
قفلت الباب ورجعت واقفت جمب منة
نرمين : في اتنين برا عايزين يسجلو بيانتهم
احمد : اه ده تلاقيه هشام وسهير صحابي
منة : يلا نكمل طيب
نرمين : بصراحة مفيش تقويم للعملية الجنسىة من ضمن البيانات انتو عجبتوني وكنت عايزة انام معاكو
منة : ماشي يلا نكمل انا تعبت اوي واحمد زبه كان ابتداء يقف
نرمين : انا نفسي اكمل اكتر منك بس مش هينفع الموظفين مينفعش يعملو كدة ولو طولنا ممكن حد يحس ب حاجة من برا انتو هتخرجو وانا هخلص مع اصحابكو وادوني عنوانكو وانا هجيلكو بعد ما اخلص شغل .
الجزء الثاني
منة : طب اسندي بطنك علي المكتب واديني طيزك
نرمين : ليه
منة : مش انتي عايزة العنوان
نرمين : وهي بتبص علي زب احمد اه عايزة العنوان اوي
منة : يبقي اديني طيزك علشان اديكي العنوان نمت نرمين علي بطنها وفلقست اكنها بتسعرض طيزها وخرم طيزها قدامهم
منة : حبيبي حط ايدك علي ضهرها وثبتها علي المكتب كدة
احمد : انا زبي نام خلاص مش هعرف انيكها
منة : حتي لو واقف مش هينفع تنيكها اصلا علشان صحابك الي برا دول
نرمين : طب جوزك لازقني في المكتب ليه كدة شكله هينكني في خرم طيزي الصغير
منة : وهي ماسكة في ايدها b-Vibe Vibrating Rimming Butt Plug (اداة جنسية هزازة بتتحط في الطيز بتشتغل بريموت ) بتمشي ناحية نرمين وبتنزل علي ركبها وبتحط لسانها علي خرم طيز نرمين اتخضيت نرمين وجسمها قشعر
منة : مش عجبك لساني ؟
نرمين : يدوب لمس خرم طيزي مش عارفة اذا كان هيعجبني ولا لا منة بتحرك لسانها براحة من اخر خرم طيز نرمين لحد اوله
نرمين : اه اه كملي الحسي اسرع منة بتفتح خرم طيز نرمين بصوابعها خرم طيزك واسع
نرمين : اه واسع بحب اتناك فيه وبدخل فيه حاجات دايما
منة : عايزة زب جوزي في طيزك ؟
نرمين :اه عايزه ينكني في طيزي
منة : ايه رائيك يا احمد تحب تنيكها في طيزها نرمين بترجع بطيزها وهي في نفس الوضع علي احمد وبتهز طيزها الكبيرة قدامه وقبل ما يرد احمد منة دخلت الجهاز الي في ايدها
نرمين : ااااااااااااه ده بيوجع اوي بس طري اوي وبتسال منة ب استغراب ده زب جوزك ده الي جوه طيزي ؟
منة : لا ده b-Vibe Vibrating Rimming Butt Plug
نرمين : طب وحطتيه ليه في طيزي
منة : علشان وانتي بتعملي المقابلة معاهم واحنا برا تحسي بنفس احساسي
نرمين : لا انا اخاف منك ادي الريموت ل جوزك
منة : بضحكة زي ما تحبي
لبسو هدومهم التالتة وخرج احمد ومنة لقو سهير قاعدة علي رجل هشام
سهير : كل ده اتاخرتو اوي
منة : عقبال ما خدت بيانتنا وكدة سهير بتقوم من علي رجل هشام وبتشد ايده طب يلا يا اتش نسجل بيانتنا احنا كمان احمد شغل الجهاز علي السرعة المتوسطة هشام خبط علي الباب
نرمين : اه اه اتفضل ، اتفضلو حضراتكو اقعدو اتشرف ب اسم حضراتكو " طفي احمد الجهاز " قعدت سهير علي رجل هشام بردو
هشام : هشام والي علي رجلي دي سهير
نرمين : اهلا وسهلا استاذن حضراتكو في البطايق اخد البيانات منها
هشام : لا
نرمين : بمعني ؟
هشام : لا بمعني لا
نرمين : حضرتك ده اجراء روتيني عادي
هشام : المعلومات الي انتي عايزها انا هقولهالك بس البطايق لا
نرمين : هسال الادارة واقول لحضرتك اذا كان ينفع ولا ولا
في نفس الوقت في الاستقبال برا
منة : هي ايه الي سهير لابسه ده
احمد : مالها لابسة ايه
منة : شورت قصير اوي وبادي كت
احمد : وايه المشكلة
منة : كبيرة علي الكلام ده مش عارف صحبك بيحب الستات الكبيرة ليه
احمد : دي اذواق ملناش دعوة
منة : اهي نرمين خرجت اهي شكلها خلصت معاهم
احمد : لا دي جاية علينا
نرمين : بصوت واطي صحابك مش عايزين يدوني البطاقة " احمد شغل الجهاز"
نرمين : اه اه يا احمد اطفيه يا احمد بيوجع (بدلع )
منة : مش عايزين يدوكي البطاقة ليه
نرمين : اي اه مش عارفة مش راضين
احمد : علشان هما مش متجوزين وطفي الجهاز
نرمين : طب وايه المشكلة هما احرار المكان ملهوش دعوة
احمد : بس هو ظابط برضو وكدة هو بيمارس الدعارة ولو اتعرف هيتفصل فيها
نرمين : المكان امان واكيد مش هيتعرف هنفضح نفسنا يعني
احمد : مش انتي عايزة البطايق علشان تاخدي البيانات الي مكتوبة فيها بسيطة اساليهم عليها واكنك خديها من البطاقة
نرمين : بس انا لازم اتاكد من صحة البيانات
احمد : لا متقلقيش هي صح
نرمين : بس ... "احمد شغل الجهاز تاني"
نرمين : امممممممم حاضر دخلت نرمين تاني وبتتحرك بصعوبة
نرمين : وهي بتحاول تمسك نفسها ومطلعش اي صوت يدل علي الي حاسة بيه اسفة اتاخرت عليكو الادارة متفهمة مواقفكو ومش شرط البطايق انا هسال حضراتكو
هشام : تمام
سهير : شكلك تعبانة بطنك وجعاكي ولا ايه
نرمين : اه اه ايوة بالظبط بطني وجعاني اوي
هشام : بضحكة بسيطة الف سلامة
نرمين : شكرا اخدت نرمين البيانات العادية وهي كل كلمتين تقول اه اه من الجهاز الي في طيزها
نرمين : انا اسفة بس هو لون عينين حضراتكو ايه
سهير : رصاصي لون غريب شوية لا منه ازرق ولا منه اخضر حاجة ما بينهم كدة
نرمين : بس حلو جدا
سهير : شكر
ا نرمين : استاذن حضرتك في طولك ووزنك مقاس البرا والاندر بتوع حضرتك لان المكان هنا هيسلمكو uniform ( زي رسمي )
سهير : الطول 150 سم والوزن 70 البرا 38 والاندر medium (وسط )
نرمين : وحضرتك
هشام : الطول 170 سم والوزن 80
نرمين : تمام احنا كدة خلصنا ممكن حضرتك تيجي بكرا او تيجي الاسبوع الجاي مع استاذ احمد
هشام : لا هاجي مع احمد باشا
نرمين : تمام هسجل اسامي حضراتكو في ميعاد الاسبوع الجاي خرج هشام وسهير طفي احمد الجهاز
احمد : يلا هتروحو ؟
هشام : لا احنا خارجين نسهر برا
احمد : تمام ركب احمد ومنة العربية
منة : انا مضايقة منك
احمد : ليه
منة : كدة متدنيش الريموت العب شوية
احمد : حرام عليكي وبعدين انتي ناسية انك بتخافي من الحاجات دي
منة : اوعي تقولها دي لو عرفت هطلع عليا كل الي عملتو فيها وزيادة دي بت غلوية
احمد : عرفتي ازاي ؟
منة : عرفت ايه
احمد : انها غلوية
منة : معرفش بس باين عليها انها غلوية المهم متوهش انت كان مالك جوا ساكت ومبتتكلمش كتير ومش قليل الادب زي عويدك نرمين معجبتكش ؟
احمد : مش مسالة عجبتني ولا لا بس انتو رافعين امالكو فيا اوي وانا زبي مبيقفش وحتي لما بيوقف بيقف نص واقفة الي جاية وعاملة حسابها هتتناك دي انا انيكها ازاي دلوقتي
منة : الدكتور قالك ريح اسبوع من غير اي نشاط جنسي قبل التأهيل الجنسي
احمد : ونرمين الي جاية دي
منة : متعملش حاجة الاسبوع ده وارتاح وابقي نيكها بعد اسبوع عادي هي مش هطير
احمد : ولما تيجي ؟
منة : سبهالي انا
احمد : طب انزلي هركن العربية واجيلك
ركن احمد العربية وطلع خبط علي الباب مراته فتحتله وهي عريانة
احمد : ايه الي انتي عمله ده
منة : بوريلك طيزي علشان شكلك عجبتك طيز نرمين ومراتك راح عليها بقي خلاص
قفل احمد الباب ودخل قلعته البنطلون وريني الزب الي بيقف علي غيري ده وعجبها و عايزة تتناك منه بتلف منة وبتمشي قدام جوزها وهي بتحرك في طيزها
منة : طيزي احلي ولا طيز نرمين
احمد : علشان يغظها طيز نرمين
منة : عجبتك طيزها الكبيرة يا حبيبي
احمد : انتي مش غيرانة
منة : هغير ليه انتي بتحبني انا و دي مجرد واحدة هتنيكها ساعة وال 23 ساعة انت بتاعي فيهم وحتي الساعة دي انا هشاركو فيها
احمد : طب مش مضايقة اني قولتلك ان طيز نرمين احلي
منة : لا ما انت بتقول كدة علشان تغظني
احمد : انتي لسة بتقولي من شوية ارتاح اسبوع نرمين لسة مجتش وبتعملي كدة
منة : بتمشي قدامه لحد الحمام بدلع وبتهز في طيزها انت حر خلي طيز نرمين تنفعك انا داخلة اخد شاور اوعي تعكل حاجة من غيري متلمسش نرمين غير لما ابقي معاكو
احمد : مش انتي لسة قايلة خلي طيز نرمين تنفعك اهي نفعتني اهي
كذا خبطة علي الباب فتح احمد الباب لقي نرمين قدامه مسكت زبه ب ايدها ورفعته لفوق بعدين ل تحت
احمد : بتعملي ايه
نرمين : بسلم علي زوبرك الحلو ده
احمد : طب خلاص كفاية مرة واحدة ده حتي كتر السلام بيقل المعرفة دخلت نرمين وانا كل ما اسيبكو كدة واجي تاني القيكو بتتكلمه عن طيزي انتو موركوش غير طيزي
منة : تعالي انا جو في الحمام باخد شاور تعالي خدي شاور معايا
نرمين وهي بتمشي ناحية الحمام هناخد شاور برضو واقفت قدام باب الحمام مفتوح ولفيت دراعها حولين احمد وبكل دلع ولبونة حبيبي قلعني علشان اخد شاور مع مراتك قلعها احمد النص الي فوق من الهدوم نرمين وهي ماسكة صدرها وبنفس الدلع واللبونة احمد ارضع من بزازي يا احمد
احمد مسك بزازها وحرك صباعه علي حلمتها بشكل دائري
نرمين بطلع تنهيدة طويلة ايد جوزك حلوة اوي يا منة
مسك احمد حلمتها ب صوابعه الاتنين وفركها براحة
نرمين : اه اه جوزك ده استاذ وطي احمد وقرب من صدر نرمين وحط لسانه علي الحلمة
نرمين : اح حلو اوي
حرك لسانه علي حلمتها من تحت ل فوق
نرمين : اوه حلو ده اوي
احمد رفع راسه وبص في عين نرمين وابتسم ابتسامة صغيرة نرمين بدلع ولبونة هتعمل فيا ايه يا احمد براحة عليا احمد حط حلمتها في بوقه وبدا يلحس ويحرك لسانه بسرعة علي الحلمة لفت نرمين دراعها حولين راس احمد وضمته لصدرها غمضت عينها ومحستش بنفسها وكل الي بتقول اممم واه عديت خمس دقايق كان احمد مص ولحس صدرها الاتنين وساب صدرها فاقت نرمين وفتحت عينها انت عملت فيا ايه يا احمد جوزك دوخني يا منة ايه الجمال ده شالها احمد من وسطها ولفها وزنقها في الحيطة وهو رفعها دخل زبه بين راجل نرمين كان زبه واقف نص واقفة بس المرادي كان بيقف اكتر قفلت رجلها وقربت منه ورجعت كانت بتحرك كسها علي زبه
نرمين : قلعني البنطلون ودخله في كسي مش قادرة ده حلو اوي قوليله ينكني يا منة مش قادرة منة كانت بتلعب في كسها بسرعة تحت المياة وعجبها المنظر وقالتلها بلاش يا نرمين ده زبه كبير هيوجعك
نرمين : اه كبير اوي حاسة بيه بين فخادي دخله يلا يا احمد
نزلها احمد علي الارض وقلعها البنطلون ونزل علي ركبه قدامها
نرمين : هتعمل ايه يا مجنون
احمد : هلحسلك
نرمين : لا مش قادرة كفاية الي عملته في بزازي
احمد قرب راسه من كسها ونرمين بتزق راسه ب ايدها بدلع وبتقوله بلاش مش مستحملة حط لسانه علي كسها وبدا يلحسه براحه غمضت عينها وفضلت تزوق راس احمد علي كسها اكتر امممممم اه اه اسرع يا احمد اسرع ايوة كدة اه اه حلو اوي كمل امممم اه اه اه رفعت راسها لفوق وغمضت عينها اممممممم جبتهم
نرمين : انا دوخت ومحستش بنفسي بس حسيت ان الموضوع مخدش ثواني
منة : 10ثواني بالظبط
نرمين : 10 ثواني ايه بس بطلي هزار انا حسيت انهم قليلين اه بس مش لدرجة 10 ثواني
منة : انا استغربت زيك كدة في الاول بس هما فعلا 10 ثواني
نرمين : مش مهم انا عايزة اتناك نكني يا احمد ابوس ايدك انا مش قادرة قلعته البنطلون
وزب احمد نط قدامها كان واقف بس مش اوي صحيح اكتر من كل مرة بس لسة مينفعش ينيك بيه فتحت نرمين بوقها يا مامي ده كبير اوي زي ما مراتك قالت ايه كل ده يا شقي خرجت منة من الحمام ووقفت جمب جوزها مسكت زبه وحاولت تتطنيه علشان تعرف مدي انتصابه بصيت ل نرمين وقالتلها زبه مش واقق كله مش عارفة هينفع ينيكك ولا لا
نرمين : لا انا مولعة مش قادرة لازم ينكني
منة : مش كنتي خايفة منه وبتقولي يا مامي كبير
نرمين : اه كبير اوي بس حلو كنتي بنادي علي مامي تساعدني مش هقدر عليه لوحدي انتصب زب احمد اكتر في ايد منة
منة : ده زبه نشف اكتر شكله عجبه ان امك تيجي
نرمين : بدلع ولبونة عايز تنيك مامي يا احمد اخس عليك انا مامي ست محترمة
منة : محترمة زيك كدة
نرمين : لا محترمة بجد محترمة موت يا احمد هي بس طيزها الي جايبلها الكلام اصل طيزها مدورة وكبيرة كدة انا اصلا وارثة طيزي دي منها بس طيزها احلي انت ساكت ليه يا احمد
احمد : مستغرب بس
منة : حب يبي سيبك من الاستغراب دلوقتي كمل معانا وابقي استغرب بعدين انت زبك واقف علي اخره بقالك سنة موقفش كدة ومعاك اتنين عايزين يتناكو من زبك حركت ايدها علي صدره نيكنا بقي لفت نرمين واديته طيزها وقالتله بدلع ولبونة بص يا احمد طيزي شبه طيز مامي كدة بس مامي طيزها احلي رغم انها كبيرة مسكت منة زب احمد تاني وفضلت تخبط بيها علي طيز نرمين
نرمين : اه اه اه اه اي ده ناشف اوي بيوجع موت يا منة لا مش قادرة مش هينفع يخش في طيزي ده يموتني ده ناشف اوي
منة : اصبري انا هوريكي ناشف ازاي حركت زب احمد من اول كسها وطلعت بيه لحد خرم طيزها كذا مرة
نرمين : امممممم اح امممممممم حلو اوي اه ده ناشف اوي مش قادرة قولي ل جوزك ينكني يا منة بزبه الحلو ده مش قادرة
منة : علي الناشف كدة لا متستحمليش مصي زب جوزي الاول
نرمين : لفت بسرعة ووطيت علي زب احمد ولسة هطحته في بوقها راحت منة بعدته عنها
منة : لا ده زب جوزي وفي ايدي انا يبقي انا الي حطلك زب جوزي في بوقك
نرمين : يا مامي لا انتي هتحطيه جامد وكله مرة واحدة وانا مش هقدر ادخله كله في بوقي مرة واحدة
منة : يعني مش عايزة خلاص بلاش
نرمين : لا لا عايزة اهو فتحت بوقها اوي علي قد ما تقدر وهي بتبص ل احمد بنظرة ضعف واستعطاف
منة : دخلت راسه بس قفلي بوقك لحد راسه بس ابتديت نرمين مص في راس زبه وحركت لسانها عليه بشويش وفضلت تشوفت في زبه اكتر
منة : مسكت بزازها ب ايد واحدة والايد التانية ماسكة زب احمد من بعد راسه وعمالة تحرك ايدها علي صدر نرمين عايزة تمصي زبه كله بصيت نرمين ل منة وكانت بتترجها مسكت حلمة نرمين وقرصتها سابت زب احمد من ايدها وقالتلها مصي كويس دخلت نرمين زب احمد في بوقها علي قد ما تقدر وابتديت تمص فيه بسرعة وجامد وتتطلع وتنزل بسرعة وتحرك لسانها
منة : فضلت تتفرج علي نرمين وهي بتمص زب جوزها بسرعة زي ممثلات السكس وعمالة تلعب في كسها مسكت راس نرمين من شعرها ودخلتها اكتر علي زب جوزها حشرت زبه في زورها نرمين مبقتش قادرة تبلع ريقها وابتداء ريقها يغطي زب احمد وخلاص ابتديت تتخنق ومش قادرة تتنفس شديتها نرمين من شعرها كحت نرمين كذا مرة وراء بعض ولسة هتتكلم لقيت منة بتبوسها من بوقها فضلت تبوسها ولفت ايدها علي وسطها وقف احمد مستغرب من المنظر الي قدامه منة ونرمين بيبوسو بعض وايدهم بتتحرك علي جسم بعض منة شديت نرمين من ايدها وراحت بيها تحت الدش وابتديت تلعب في جسمها وتلحس في بزازها وبطنها واحمد لسة واقف زي ما هو مستغرب نزلت نرمين علي ركبها وحطيت راسها بين كس منة وابتديت تمص وتلحس في كسها بسرعة وشراسة كان باين ان دي مش اول مرة ل نرمين مع واحدة كانت عارفة هي بتعمل ايه كويس وده كان باين في صوت منة واهاتها المستمرة ومسكتها العنيفة لشعر نرمين كانت مسكها من شعرها وبتشدها بعنف اكتر علي كسها استمر الوضع ده 3 دقايق وكانت منة جبتهم خلاص في بوق نرمين قامت نرمين وافقت وكملت بوس في منة بصو علي احمد لقوه لسة واقف في مكانه زي ما هو وكان بيتفرج عليهم وباين علي وشه الاستغراب والدهشة ضحكتله منة مشيت نرمين ناحيته وقالتله انت لسة هتستغرب مسكته من ايدها ومشيت بيه لحد السرير ومنة وراهم نمت علي حرف السرير علي بطنها ورجلها كانت علي الارض وفتحت كسها ب ايدها وقالت ل منة انا عايز جوزك ينكني ب زنه الجامد ده لدرجة ان الناس تسمع صوتي وانا بتناك من جوزك بص احمد علي زبه لقه نام شوية واقف اه بس مش انتصاب كامل مش هيعرف يدخله في كسها وقف احمد زي العيل الصغير الي عامل حمام علي روحه مش عارف يعمل ايه كان فاكر انه خلاص بقي كويس ودي كانت مجرد كبوة وخلصت خلاص قطع تفكيره صوت نرمين وهي بتقول بلبونة يلا بقي يا حمادة نكني بقي مش قادرة كسي بيحرقني
قربت منة تشوف احمد ماله كانت فاكرة انه بيسخن نرمين وهينكها لكن لما بصت علي زبه لقيته بينام اكتر قالتله حبيبي متجهدش نفسك خلاص انت كدة هتتعب زبك عايز يستريح الدكتور قالك راحة اسبوع وهو وقف اهو متقلقش انت كويس لفت نرمين وبصت ل زب احمد ومسكته ب صباعين اه ده بينام خلاص هو فضل شوية واقف وده حسب كلامكه تحسن كويس اوي و ملحوظ وهينام شوية وهيقف تاني ومراتك بتقول ان الدكتور قالك راحة اسبوع من الافضل انه ميقفش تاني علشان متتعبش
احمد : يعني اسبلكو الاوضة واخرج برا
نرمين : لا تخرج ليه انا معايا اسبريا في الشنطة هرشه علي زبك ده هيفضل نايم 12 ساعة
احمد : وترشيه ليه
نرمين : علشان زبك يرتاح ويتحسن متقلقش انت مش اول حالة تجلنا المركز انا كنت المفروض اديك الاسبري وانت في المركز بس صحابكو بقي لما جم لخموني ولو ده هيحسسك بتحسن فا انت فعلا الحالة الوحيدة الي زبه يقف قبل ما يروح المركز وكمان انت زبك انتصب انتصاب كامل مشيت نرمين وهي عريانة وراحت جابت الشنطة بتاعتها من قدام الحمام وطلعت الاسبراي وقالتله نام علي السرير علي ضهرك مسكت زبه بصباعين برضو بس المرادي طغطت عليه جامد معلش يا حمادة انا اسفة بس لازم اتاكد ان مفيش انتصاب خالص بص انا هرش الاسبراي دلوقتي هتلاقي زبك ابتداء يصغر ويكش متقلقش ده العادي
وقبل ما يتكلم احمد كانت نرمين رشت الاسبراي علي زبه حس احمد بحرقان جامد في زبه وحس انه عايز يهرش في زبه لسة هيمد ايده ويهرش في زبه منعته نرمين وقالتله هو في الاول بس هيحرقك شوية ده العادي بس متهرش فيه الحرقان هيزيد وهيوجعك اكتر لف بقي ونام زي ما انا كنت نايمة يا حمادة
احمد : ليه
نرمين : متخفش مفيش حاجة بس علشان ارش الاسبري علي بضانك
احمد : طب ما ترشيه عادي وانا كدة ارفعي زبي ورشي علي بضاني
نرمين : مش هتبقي النتيجة مضمونة يا حمادة لف ونام زي ما كنت نايمة ولا انت خايف ولا ايه
احمد : لا اخاف ليه لف احمد ونام علي طرف السرير علي بطنه ورجله علي الارض رشت نرمين علي بضنه خلاص يا حمادة اتعدل شوفت سهلة وبسيطة ازاي
احمد : سهلة ايه انا زبي بيحرقني اوي وطيزي كمان
نرمين : اه تلاقي الاسبراي جيه علي طيزك اصل الفرق بين بضانك وخرم طيزك صغير وانا مش شايفة اصلا خرم طيزك بسبب الشعر الكتير الي حوليه ده
منة : احطله تلج طيب ؟
نرمين : لا اوعي ده كدة يحرقه اكتر
منة : طيب اجبلك هدومك من عند الحمام
نرمين : ليه منة : علشان تمشي احمد زبه نام كدة واستحالة يقف تاني
نرمين : طب وايه يعني انا معايا ( strap on ) (زب صناعي بيتلبس ) في الشنطة هروح اجيبه مشيت نرمين براحة وكانت بترقص في طيزها
نرمين : اهو جبته هو مش كبير زي بتاع جوزك بس هيقضي الغرض
منة : لا بلاش احنا نستني احمد احسن
نرمين : باستغراب نستني احمد ؟
احمد : اصلها بتخاف من الحاجات دي
منة : يعني خوف بسيط مش بخاف اوي يعني
نرمين : بحماس هنشوف
منة : نشوف ايه لا مش عايزة انا جريت منة وهي عريانة صدرها كان بيتنطط قدامها وطيزها بتتحرك زي الجيلي بصيت نرمين ل احمد وضحكو الاتنين وجريو الاتنين وراء منة مسكها احمد وشالها علي ضهره
منة : انت بتساعدها يا احمد
احمد : اه مش انتي الي عايزة كدة
منة : بس دي هتنيك مراتك حبيبتك
احمد : انتي بتقولي كدة علشان خايفة بس
نرمين : نزلها هنا علي السرير رجعت منة لاخر السرير وهي خايفة لا مش عايزة اتناك يا احمد مش عايزة لابست نرمين الزب الصناعي وقربت منها كانت هتجري منة تاني بس المرداي مسكها احمد شالها ونيمها فوقيه كان نايم علي ضهره وهي فوقه ولافف ايده الاتنين حولين بطنها كان مثبتها علشان متجريش تاني حطيت نرمين ايدها علي الزب الصناعي الي لابسه وحركته ل فوق وتحت قدام منة علشان تخوفها اكتر حاولت منة تتحرك بس احمد كان مثبتها كويس فتحت نرمين رجل منة ب ايدها وهدخل الزب الصناعي في كسها
منة : لا لا ابعديه عني يا احمد لا مش عايزة دي هتنيك مراتك يا احمد دخلت نرمين الزب الصناعي في كس منة منة : اااااااااااااه لا لا لا بيوجع طلعيه مش قادرة يا احمد قالها تتطلعه اه اه بيوجع اوي
نرمين : لا اجمدي كدة انا لسة مدخلتوش كله
منة : طب براحة دخليه براحة
نرمين : دخلت الزب الصناعي كله
منة : لا لا طلعيه كسي بيحرقني اوي
نرمين : امسك مراتك كويس يا حمادة علشان هنيكها خلاص ابتديت تحرك الزب الصناعي براحة واحدة واحدة منة : امممممم اه اه اي
نرمين : عجبك صح
منة : لا الحاجات دي بتتعبني اكتر انا بحب الزب الطبيعي
نرمين : زدوت سرعتها في النيك هو زب جوزك ده زب طبيعي ده كبير اوي
منة : اه اه اه اه هيقف ويتحسن بعدين وهجيبك مكاني وهخليها مش يرحمك
نرمين : زودت السرعة ده انا الي مش هرحمك
منة : اي اي اه الحقيني يا احمد دي بتنكني جامد اوي
نرمين : جوزك الي مكتفك ليا اصلا وانا عمالة انيك في كسك
منة : امممممم اه هو الي مسكني نكيني قدامه دخلت منة بجسمها اكتر علي الزب الصناعي
نرمين بتنكني بسرعة اوي يا احمد بتنيك مراتك في كسها المحروم اقولها براحة كسي بقاله كتير متنكش
نرمين : تحب اعمل ايه في مراتك يا حمادة انيكها اسرع ولا زي ما انا ولا ابطي
منة : وهي بتنهج وعرقانة اه اه اه قولها تبطي يا احمد مش قادرة
احمد : اسرع
نرمين : جوزك الي قال يا حلوة سرعت نرمين في النيك ومنة عمالة تتالم
منة : مش قادرة اااااااااه غمضت عينها وجسمها قعد يتحرك بسرعة وجبتهم وطيت نرمين عليها واقعدت تبوس فيها
منة : احمد انا مش قادرة عايز انام
خرج احمد ونرمين برا الاوضة وخرجو قاعدو برا وسابه منة تنام من كتر التعب نامت زي ما هي عريانة
نرمين : عجبك الي حصل جوا ده ؟
احمد : عجب منة
نرمين : بس معجبكش
احمد : مش هتفرق هي استحملت كتير ومن حقها تستمتع شوية
نرمين : انت متفهم جدا ازاي وصلته للحالة دي مع انك متفهم كدة
احمد : حالة ايه
نرمين : حالة الزهق الجنسي الي عندك دي
احمد : بس انا مش زهقان من الجنس
نرمين : ركبت قطر قبل كدة ؟
احمد : اه كتير
نرمين : وكنت بتنام فيه
احمد : هو انا بس ده القطر كله
نرمين : عارف ليه
احمد : لا ليه
نرمين : بسبب الايقاع الثابت وده الي حصل بينك وبين منة انتو خلاص حفظتو بعد محتاجين تغير ومراتك محتاجة التغير ده برضو
احمد : انا اول مرة اشوف كدة فعلا عمري ما كنت اتخيل اني اشوفها بتبوس بنت مكنتش فاكر انها محتاجة التغير للدرجاتي
نرمين : انتو الاتنين محتاجين هات موبيلك كتبت نرمين رقمها سجلو بقي وكلمني انا لازم اتناك من زبرك الجامد ده يلا سلام
الجزء الثالث
صوت خبط كتير علي الباب
احمد بصوت طلع بالعافية ايوة فيه ايه
... : يلا علشان تتطفي الشمع
احمد : حاضر جي اهو
احمد : يلا نخرج قبل ما حد يشوفنا كفاية كدة
منة : احمد يا احمد اصحي يا احمد
احمد : ايه في ايه
منة : يلا قوم البس اتاخرنا
احمد : اتاخرنا علي ايه
منة : النهاردة الجمعة احنا رايحين ل مامي
احمد : اه صح اصلي سهرت امبارح جامد
منة : عملت حاجة مع نرمين يا شقي
احمد : هعمل حاجة ازاي بالبتاع الي رشته ده
منة : لسة بتاعك وطيزك بيحرقوك ؟
احمد : لا بس حاسس ان بتاعي كش وصغر كدة
منة : احسن علشان كنت بتخوفني بيه يا شرير
احمد : ما تيجي نستني مفعول الاسبراي ده يروح ونجرب كدة
منة : طب ومامي
احمد : ناجلها
منة : لا مينفعش اشمعنا مامي يعني ولا مامي انا الحايطة المايلة
احمد : لا مش حايطة مايلة ولا حاجة نروحلها وماله موضوعي هو الي هيتاجل عادي مفيش مشكلة
منة : ماشي
احمد : وسعي كدة بقي علشان اخش اخد دش واعمليلي فطار
منة : فطار ايه ده الي الساعة 2 ده
احمد : خلاص اكل اعمليلي اكل انا جعان
منة :لا علشان منتاخرش انت تاخد دش وتطلع تلبس ونروح لمامي نتغدا هناك
احمد : وهو بيزق منة وبيقوم من علي السرير بعصبية طب وسعي وسعي
منة : في ايه يا احمد بتزوقني ليه براحة شوية في ايه
احمد : في اننا مينفعش نتاخر علي امك
منة : ايه امك دي
احمد : وهو بيمشي بعصبية ناحية الحمام اه اسمها مامي
منة : طبعا هتسبني اكلم نفسي واحرق في دمي زي كل مرة
خد احمد حمامه وابتداء ينشف نفسه نشف جسمه كله وساب زبه للاخر ولسة يدوب الفوطة لمست زبه محسش بنفسه غير وهو بيرمي الفوطة بعيد وزبه بيوجعه جدا مشي ناحية الاوضة وقفل الباب عليه وهو عريان اتصل ب نرمين
نرمين : الو
احمد : الو يا نرمين الحقيني بسرعة مش قادر
نرمين : براحة بس مالك في ايه
احمد : زبي مش قادر نار
نرمين : انت عملت ايه بس وفين منة
احمد : معملتش حاجة انا دخلت خد دش زي كل يوم عادي وبعد ما خلصت جيت انشف زبي وحسيت بوجع رهيب ونار
نرمين : اه ما ده طبيعي غلط المياة مع الاسبريه ما انا قولتلك كدة امبارح
احمد : لا مقولتيش كدة خالص
نرمين : لا قولتلك لما منة عرضت تجيب تلج وقولتلها انه كدة هيحرقه اكتر
احمد : مش مهم قولتي ولا لا المهم انا زبي بيحرقني ووجعني اوي
نرمين : معلش يا حمادة استحمل
احمد : طب انا هفضل عريان كدة مش هلبس هدوم ؟
نرمين : انت تستني شوية كدة وبعدين تلبس عادي
احمد : ماشي سلام
نرمين : سلام يا حمادة
نام احمد علي ضهره وفتح رجله من كتر الوجع سرح وفكر في الي وصله قطع تفكيره صوت منة العالي
منة : هتفصل نايم كدة كتير يعني
بصلها احمد بطرف عينه
احمد : دول خمس دقايق بفكر فيهم كتير ايه
منة : اه الخمس دقايق بتوعك دول انت بقالك ساعة يا استاذ نايم كدة مش هنروح لمامي ولا ايه شكلك مش عايزنا نروح ل مامي
احمد : بصوت هادي خدي الباب في ايدك وانتي خارجة عشر دقايق هلبس واجيلك
خرجت منة وهي مضايقة وقفلت الباب زي ما قالها .
طلع بوكسر من دلاوبه ولابسه حس انه مضايق وزبه وجعه مش نفس الوجع الجامد بس كان وجعه ل اول مرة يلبس البوكسر وميحسش بالراحة بص احمد في المرايا وابتداء يكلم نفسه انا جسمي حلو فعلا زي مابيقولو العضلات دي حلوة فعلا ؟
العضلات دي مصغراني ولا مكبراني في السن الي يشوفني يعرف اني 33 سنة ؟
قلع البوكسر ومسكه بوكسر اسود سادة لونه المفضل تقليدي زي شخصيته التقليدية حتي لابسه الي كان هيخرج بيه تقليدي قميص ابيض قطن وبنطلون جبردين جزمة سوداءة كمل احمد كلامه مع نفسه نرمين عندها حق انا فعلا ايقاعي ثابت انا تقليدي في كل حاجة عمري ما خرجت علي النص انا فعلا محتاج تغير .. بس افرض التغير ده مجبش نتيجة او اني محبتش التغير زي امبارح انا محبتش الي منة و نرمين عملوه ... بس ممكن احب حاجات تانية مين عارف انا مش هلبس اللبس التقليدي ده ولا البوكسر ده كمان ده واجعني
دور احمد في دلاوبه علي حاجة مختلفة يلبسها وبعد تتدوير كتير اختار تي شيرت وبنطلون ميلتون مكنش بيعرف يلبس النوع ده من البناطيل بسبب حجم زبه الي كان بيبان وبيحرجو لو لابس النوع ده من البناطيل والي ساعده اكتر ان زبه كان كاشش بمفعول الاسبري لبس احمد وخرج ل منة الي كانت عمالة تنفخ ومضايقة
منة : اخيرا
احمد : شوفي مين الي بتتكلم
منة : انا بتاخر يا احمد شكرا
احمد : طيب يلا علشان منتاخرش علي امك
في نفس الحي الراقي من بعد بيت احمد ب 3 بيوت بيت هشام
سهير واقفة في البلكونة لابسة هوت شورت مبين طيزها الكبيرة مترهلة شوية صغيرين بحكم سنها كسرت ال 50 من 3 سنين علامات السن باينة علي رقبتها وشها الملائكي مش مبين سنها الحقيقي تشبه شيرين رضا لدرجة كبيرة
يفرقها عن شيرين انها اكبر منها ب 3 سنين واحلي منها بسبب لون عينها المتميز وجسمها الي يشبه بدرجة كبيرة جسم جينيفر كوليدج (Jennifer Coolidge ) صاحبة لقب ميلف (milf ) ( mother I'd like to fuck ) ( ام تحب تنيكها ) تقدر تقول علي سهير هي كمان ميلف
سهير : اتش صاحبك رايح يركب عربيته وهو ومراته
هشام : اه النهاردة الجامعة تلاقيه رايح لحماته عادي ايه الجديد
سهير : الجديد انه مش لابس كلاسيك كالعادة
هشام : اكمنك شغالة مصممة ازياء يعني
سهير : معاك سيجارة ؟
هشام : تبغ ولا حشيش
سهير : ايه ده هو اتبقي حشيش من امبارح
هشام : اه حتة تعمل سيجارة
سهير : ملفوفة ؟
هشام :لا لسة هلفها
في نفس الوقت كان احمد ومنة راكبين العربية وهما في الطريق رن تليفون احمد
احمد : دي نرمين
منة : افتح شوفها عايزة ايه
فتح احمد الاسبيكر
احمد : الو
نرمين : الو يا حمادة عامل ايه
احمد : تمام وانتي
نرمين : تمام منة فين ؟
احمد : قاعدة جمبي
نرمين : قولها نرمين بتقولك صباحية مباركة يا عروسة
منة : بس بتكسف يا عريسي واتكلمي عادي من غير قولها وقوليله احمد فاتح الاسبيكر
نرمين : لا انا زعلانة منك ياعروستي كدة تنامي بعد ما نكتك
منة : ما انتي عارفة كان بقالي كتير متنكتش وانتي فشختيني
نرمين : وانا كان مين ينكني بقي ؟
منة : ما انا كنت سيبالك احمد
نرمين : حمادة كان زبه نايم وشوفيه كدة هتلاقيه لسة نايم
احمد : بعصبية انجزي علشان انا سايق ومش عارف اركز
نرمين : حاضر يا حمادة مفعول الاسبراي هيخلص بعد نص ساعة قولت اعرفك علشان انت بتنسي تجنب اي حاجة توقفه شوية كدة علشان هيحرقك اوي لما يقف اديني بقولك تاني لما يقف هيحرقك اوي
احمد : بخنقة طيب طيب سلام
منة : ده انت مش عصبي عليا انا بس بقي
احمد : مش وقته يا منة
طول الطريق كان احمد ساكت ومركز في الطريق بس ومتكلمش مع منة في اي حاجة ولا بص ناحيتها حتي لحد ما وصلو ركن احمد عربيته في الجراچ .
البيت عبارة عن دورين بمساحة اققل ما يمكن وصفاها انها ضخمة تصميم رائع في حي راقي برضو جنينة واسعة وكبيرة مزروعة بشكل جميل وعلي الجنب الجراچ الي ركن احمد فيه عربيته وقف احمد قدام الباب ورن الجرس الباب اتفتح اتفاجاء احمد بحد بيحضنه جامد وبيقوله واحشتني اوي يا دادي (daddy ) (يعني بابا بالانجليزي )
منة : علي فكرة انا الي اختك المفروض تحضنيني انا الاول يا بنتي ده مجرد جوز اختك
انچي : لا ده دادي ملكيش دعوة .
سلمت عليها وحضنتها مسكت ايد احمد وشدته براحة من من ايده وهي بتتقصع بطيزها متوسطة الحجم قدامه كانت لابسة شورت وبادي هاڤ ستومك (half stomach ) (تي شيرت قصير كاشف البطن ) وبتقوله تعالي يا دادي ده الهام مستنياكو من بدري
الهام : ازيك يا احمد
احمد : تمام وانتي عاملة ايه
الهام : تمام
انچي : لا بتكدب يا دادي دي كانت تعبانة
منة : خير يا مامي مالك
الهام : مفيش حاجة ده دور برد عادي انا اسفة يا احمد يا ابني انا عارفة انك مبتحبش انچي تقولك كلمة دادي دي بس انت عارف من ساعة ما ابراهيم مات وهي عندها سنتين وانت وفاروق الي واخدين بالكو منها وهي معتبراك ابوها
احمد : لا عادي براحتها يا الهام انچي تقول الي عايزه
الهام : فاروق عامل ايه انا عارفة ان الشركات والشغل تعبينه
احمد : تعبت معه يا الهام كذا مرة اققوله يعين حد منصب رئيس مجلس الادارة لمجموعة الشركات وهو يرتاح ومش راضي ابدا والشركات كتير وهو كبر
الهام : هو من ساعة وفاة صوفي وهو شاغل نفسه في الشغل
احمد : امي ميتة من 16 سنة كل ده بيشغل نفسه ؟
الهام : ملوش لازمة الكلام ده انت عارف انه عنيد وهينفذ الي في دماغه
احمد : انا خايف عليه بس
الهام : احنا كلنا خايفين عليه ومحدش عارف يقنعه سبيه بمزاجه احسن
دخلت الخدامة كانت لابسة فستان اسود نص كوم فوق الرقبة وجزمة سوداء بكعب عالي وحولين وسطها مريلة بيضاء صغيرة لون بشرتها اسود وشعرها اسود قصير جسمها حلو ومتناسق
الخدامة : مدام الهام اجهز الاكل حضرتك ؟
الهام : اه استني انا جاية معاكي
الخدامة : وهي بصة في الارض تحت امرك يا هانم
انچي : مش عايزة تاخدي خدامة ولا اتنين بدل ما هما بيجولك ينضفو البيت ويحضرو الاكل ويمشو
قطعها احمد وهي بتتكلم مسمهاش خدامة عيب كدة
انجي :اسفة يا دادي
منة : عايزاني اخد واحدة ازاي بقي وهو بيقولك متقوليش عليها خدامة ده ناقص يخليني انا الي اطبخ وانضف
احمد : ومتعمليش كدة ليه يعني ايه المشكلة
منة : اطبخ ؟ وانضف ؟ انا جدي باشا
(باشا اعلي لقب تشريفي للمسؤولين والمدنين في الدولة العثمانية وكانت بتطلق علي سلطان مصر ايام الحكم العثماني لمصر من سنة 1517 لحد سنة 1914 لما حسين كامل خلي لقب باشا ل الشخصيات المهمة في المجتمع )
احمد : براحتك يا منة
انچي : سيبك منها يا دادي تعالي اقعد معايا في اوضتي عقبال ما الاكل يخلص
مسكت ايده وشدته منها براحة تاني واتقصعت وهي ماشية قدامه طلعت السلم وطيزها بتتحرك قدامه شمال ويمين وفي نص السلم اتكعبلت وكانت هتوقع بس احمد لحقها ومسكها من وسطها
احمد : انتي كويسة ؟
انچي : اه يا دادي كويسة بس رجلي وجعتني
مسك احمد رجلها وش رجلها كان صغير لانها 150 سم وش رجلها كان تقريبا قد كف ايده
احمد : رجلك كويسة مفيهاش حاجة متقلقيش
انچي :طب شلني يا دادي
شلها احمد وطلع بيها ومشي بيها لحد اوضتها
انچي : ايوة يا دادي نزلني علي السرير هنا بس نزلني علي بطني بحب انام علي بطني
نزلها احمد ونيمها علي بطنها
احمد : علي فكرة رجلك كويسة بطلي دلع
انچي : وجعتني يا دادي وممكن يكون ضفري اتكسر هو جدو باشا بجد ؟
احمد : جدي ولا جدك انتي
انچي : الاتنين
احمد : اه الاتنين بشوات البشوية دي اتلغت سنة 1952 لما الثورة قامت ومصر بقيت دولة جمهورية ومحدش مهتم ولا بيتفاخر بالموضوع ده غير اختك ودلوقتي بيقولو علي الظباط باشا واي حد في الشارع بيتقاله باشا دلوقتي عادي
انچي : فهمت فهمني بقي يا دادي مفتحتش ليه بمفتاحك ؟ انا مرضتش اققول ل الهام انك مفتحتش
احمد : ميصحش اخش كدة علي طول
انچي : بس انت زي ما الهام قالتلك انت راجل البيت يا دادي
احمد :لا برضو لازم استاذن
انجي : حلو استايل لابسك الجديد يا دادي
احمد : انتي خدي بالك
انچي : من اول ما جريت لحضنك وانا واخدة بالي
احمد : طب وانهي احلي
انچي : الاتنين حلوين طبعا يا دادي بس انا كنت بحب استايل لابسك القديم
احمد : ليه
قامت انچي واقعدت جمبه علي السرير وحركت ايدها علي ايده وعضلات ايده وقالت استايل يليق بيك كدة رجولي زيك يا دادي .
حس احمد بزبه بيحرقه جامد اوي الم اقوي بكتير من كل الالم الي قبله لدرجة انه قام وقف اتنفض من كتر الوجع
انچي : دادي انت كويس
احمد : وهو بيطغط علي نفسه وهو بيحاول بستحمل الالم اه كويس عايز اخش الحمام بس
انچي : الحمام بتاع اوضي اهو يا دادي
مشي احمد لحد الباب وزبه بيحرقه وبيوجعه مع كل خطوة بيمشيها دخل وقفل الباب نزل البنطلون من علي وسطه براحة لقي زبه احمر اوي طلع تليفونه واتصل بنرمين
نرمين :زبك وقف وحرقك وبتتصل عايزني اشوفلك حل
احمد : اه بيحرقني اوي
نرمين : ما انا قولتلك ابعد عن اي حاجة توقفه وقولتلك انه هيحرقك لو وقف اتعصبت عليا وطيب طيب
احمد : بصوت حاد هتساعديني ولا لا
نرمين : اه يا احمد هساعدك اهدا
احمد : ماشي انا هادي اهو ايه الحل
نرمين : ما انا قولتلك اهدا يعني متعملش اي حاجة ومتفكرش في الحاجة الي خلت زبك يوقف واهو الحرقان هيروح عادي
احمد : بس انا مش فاهم الحاجة الي خلت زبي يقف
نرمين : يعني ايه ؟ طب اسال منة هي عملت ايه علشان زبك يقف وخليها تبطله
احمد : منة مكنتش موجودة لما وقف
نرمين : وقف لوحده يعني كنت بتفكر في حاجة واقفته يعني
احمد : لا بس افتكر اخت منة السبب
نرمين : عملت ايه يعني
احمد : مش عارف احدد حاجة معينة بس كل الحاجات الي عملتها ممكن توقف زبي عادي انا زبي كان بيقف الاول علي حاجات عادية اصلا
نرمين : خلاص ابعد عنها وريح دماغك
احمد : مش هعرف هي مش بتسبني ابدا ده العادي
خبطت انچي علي باب الحمام وقالت دادي يلا الاكل جاهز
احمد : طب انزلي انتي وانا جاي وراكي
انچي : لا انا مستنياك ننزل سوا
نرمين : هي دي بنتك ؟
احمد : لا دي اخت منة
نرمين : وبتقولك يا دادي انا بقول تستحمل الحرقان احسن
احمد : مش وقت هزار سلام
رفع احمد البنطلون وخرج من الحمام كانت انچي مستنيه حاطة ايدها الاتنين في وسطها مكشرة بطريقة ظريفة وقالت كنت بتكلم مين جوا يا دادي ؟
احمد : دي واحدة صاحبة اختك كانت عايزاني اخلصلها حاجة في القسم
انچي : صاحبة منة ؟ طب اسمها ايه يا دادي
احمد : نرمين
انچي : نرمين ... نرمين اه في واحدة صحبتها من ايام الجامعة اسمها نرمين
ضحك احمد كتير
قربت منه انچي وهي حاطة ايدها الاتنين في وسطها وكشرت اكتر بس لسة ظريفة برضو وقالتله ايه الي بيضحك يا سي دادي
احمد : الي بيضحك ان اختك لما كانت في الجامعة كانت عندها 19 سنة يعني انتي كنتي عندك 7 سنين ازاي بقي فاكرة صحابها يلا ننزل ناكل يلا
انچي : وهي بتقفل عينها بقي كدة يا سي دادي طب انا مش نازلة وطلعتله لسانها لف ايده حولين رجلها من تحت وشالها علي كتفه وهو بيشلها حط ايده علي طيزها علشان يسندها وهو ببشيلها حس ب طيزها طرية اوي ومشدودة جدا وناعمة ومشي بيها ونزل السلم لحد تحت وراح ل الهام ومنة وهو شيلها كدة اول ما اشوفه ضحكو الاتنين
الهام : وهي بتضحك هي عملت ايه علشان تشيلها كدة يا احمد
احمد : قولتلها تعالي ننزل ناكل قالتلي لا وطلعتلي لسانها
انچي : وهي بتضحك كدة تضحكهم عليا طب نزلني كدة
نزلها احمد علي الكرسي واقعد علي الكرسي بتاعه ياكل وبعد شوية خلصت الهام اكل قامت براحة وهي بتتسند براحة خالص وبتتالم بس بتحاول متبينش وجعها خدت منة بالها
منة : انتي كويسة ؟
الهام : اه يا حبيبتي كويسة بس انتي عارفة السن بقي ووجع العضم عضمي بيوجعني بس لما باجي اققوم واقعد
منة : اه انتي عملتي كدة برضو لما جيتي تقعدي استني هنديلك فتحية اخليها تكلم دكتور العظام يجي يكشف عليكي
الهام : لا مش مستاهلة انا كويس اهو يا بنتي مفيش حاجة
احمد : مفيش حاجة طبعا يالهام بس علشان نطمن عليكي اكتر والموضوع كله نص ساعة الدكتور هيكشف عليكي وخلاص
الهام : بس دكتور العظام مش هينفع يجلنا دلوقتي هتلاقيه دلوقتي في العيادة
احمد : وماله نروحله احنا انا قاعد النهاردة فاضي المهم سلامتك انتي بس
منة : فتحية انتي يا زفتة يا الي اسمك فتحية
فتحية : نعم يا مدام اوامريني
منة : ركزي معايا هتتصلي بدكتور العظام تحجزي ميعاد عنده
فتحية : حاضر يا هانم اي اوامر تانية
منة : لا مش عايزة حاجة تانية
الهام : استني يا فتحية سانديني اطلع البس
احمد : خليها هي تتصل بالدكتور وتعالي انا اسندك لحد اوضتك
الهام : لا اقعد يا ابني كمل اكلك
احمد : لا انا شبعت خلاص
الهام : شبعت ايه يا بني هي دي اكلتك
احمد : اه شبعت
الهام : لا مش اكلتك و خليك كمل اكلك هي كدة كدة هتطلع معايا علشان تساعدني في اللبس اتعبك بقي ليه وتقوم من علي الاكل ليه
مشيت الهام وجمبها فتحية بتسندها
منة :كمل اكلك يا احمد
احمد : لاخلاص شبعت
منة : حبيبي عايزة اطلب منك طلب
احمد : عايزة ايه
منة : تطلع معايا تسوق العربية واشرب سيجارة فيها
انچي : طب وليه ما تشربيها هنا
احمد : بتخاف من الهام
انچي : انتي عندك 30 سنة ومتجوزة وجوزك عارف انك بتشربي سجاير وموافق خايفة من الهام ليه
منة : هي طبعها شديد وانا بخاف منها و دايما بعمل الحاجة من وراها
انچي : طب ما هي طلعت تلبس اشربيها هنا هي هتعرف ازاي
منة : الخادمات هتقولها بيقوللها اصلا علي كل حاجة بتحصل هنا مربيلهم الرعب برضو
انچي : عايزة تشربيها ضروري يعني
منة : اه مش قادرة لازم اشربها
احمد : خلاص خلاص هاجي معاكي
منة : لا اطلع قولها الاول ان احنا هنجيب حاجة بالعربية
طلع احمد السلم ومشي ناحية اوضة الهام سمع صوت غريب جاي من ناحية الاوضة صوت اهات بسيطة الفضول خله عايز يعرف في ايه مشي بهدوء علشان محدش يسمعه لحد ما قرب من باب الاوضة لقه متوراب مش مقفول يدوب مفتوح حاجة بسيطة جدا لدرجة انك لو شوفته من بعيد تفتكره مقفول وقف علي جنب علشان محدش يشوفو سمع صوت بوس استغرب وابتداء يكلم نفسه
معقول الهام علي علاقة ب فتحية بس الهام ست شديدة ومتعالية حتي لو هي بتحب الستات مش هتحب الخدامة بتاعتها تخاف علي سمعتها وفلوسها احسن ما الخدامة دي تستغلها ومش من قلة الستات الي هي تعرفهم يعني هتبص لخدامة ممكن يكون في حد معاهم جوا او ممكن تكون فتحية مش جوا اصلا ومعاها حد تاني انا لازم اعرف ايه الي بيحصل جوا طب افرض شافوني هعمل ايه واقولهم بعمل ايه هنا بتجسس عليهم وانا اققول ليه ده هما لو شافوني هما الي يبررو مش انا
قرب احمد من الباب براحة خالص وفتحه حاجة بسيطة يدوب بس يقدر يشوف الي جوا
كانت فتحية قاعدة علي كرسي حطة راجل علي راجل والهام قاعدة تحت رجلها اكنها حيوان اليف وحاطة رجل فتحية في بوقها وعمالة تبوس فيها وتلحسها كانت الهام لابسة لبس خدامة بس مختلف كتير عن لبس الخدامات ده كان كات وقصير نفس نوع اللبس الي ست بتلبسه لجوزها كان طيزها باينة قدام احمد طيز كبيرة وحمرا اوي مترهلة جدا بحكم السن وانها عندها 60 سنة
فكر احمد ان الهام بتعمل ده غصب عنها وان فتحية ماسكة عليها حاجة او بتهددها بحاجة لكن اصوات الهات البسيطة الي سمعها احمد في الاول طلع صوت الهام من كتر النشوة والمتعة الي هي حسها كان باين انها مبسوطة بالوضع ده
قفل احمد الباب بكل هدوء وبراحة جدا علشان ميخدوش بالهم و الي ساعدو اكتر ان الهام و فتحية كان مندمجين ومش حاسين ب اي حاجة من الي بتحصل حوليهم نزل احمد ل منة الي كانت مستنيه علي نار تحت
منة : قولتلها ؟
احمد : بكل هدوء وهو بيضحك اه قولتلها يلا علشان منتاخرش
انچي : هاتلي معاك شيكولاتة وانت جاي يا دادي
هزلها احمد راسه ومشي هو ومنة لحد الجراج ركب احمد ومنة العربية طلعت منة علبة السجاير من العربية ومشيو
منة :مش عايز سيجارة
احمد : ده اكتر وقت بحسدك فيه علي انك بتشربي سجاير
منة : ليه بقي
احمد : اهو عندك حاجة تتطلعي فيها همك وتفكيرك
منة : بس انت بتخاف علي صحتك
ضحك احمد وقالها كانت هتعملي ايه يعني في اسواء الحالات هيجيلي ضعف جنسي
في نفس الوقت في بيت ابراهيم
شديت فتحية رجلها وضربت الهام في بطنها وقالتلها كفاية كدة يا حيوانة
الهام : امرك يا ستي
فتحية : انا بنتك الشرموطة تقولي زفتة
الهام : انا اسفة يا ستي متزعليش نفسك زي ما انتي قولتي شرموطة حقك عليا انا
قامت فتحية من علي الكرسي مسكت الهام وزقتها في الحيطة بعنف وحطت ايدها علي رقبتها وبتخنق فيها
فتحية : ما انتي السبب يا لبوة مربتيهاش وعلشان كدة انا هربيكي
غمضت الهام عينها ورفعت رقبتها ل فوق وكسها بداء ينزل وفجاة ضربتها فتحية قلمين علي وشها بسرعة مديت ايدها جوا الاندر الفتلة الي الهام لابسه وعمالة تحرك ايدها بسرعة علي كسها
فتحية : انتي ايه ؟
الهام : بصوت عالي انا شرموطة مشوفتش ريحة الترببة وستي فتحية هتربيني
شالت ايدها فتحية ومسكت الاندر ب ايدها الاتنين وشديته بسرعة لحد ما بقي عند اخر رجلها
فتحية : هاتي الكلوت بتاعك يا شرموطة وكوريه وحطيه في بوقك
الهام : حاضر امرك يا ستي
فتحية : انزلي علي ايدك و رجلك يا كلبة
هزت الهام راسها ب الموافقة ومعرفتش تتكلم المرادي بسبب الاندر الي في بوقها نزلت الهام علي ايدها ورجلها كانها حيوان اليف قعدت فتحية علي ضهرها ومسكت شعرها وشدته كانه لجام
فتحية : انا ركباكي دلوقتي يا هايجة امشي روحي هاتي الزبر الي هناك ده علشان اركبك بجد يا هايجة
مشيت الهام ب العافية وفتحية فوقها ومع كل خطوة كانت فتحية تضربها علي طيزها علشان تسرع موصلتش الهام نص المسافة حتي ودراعها مستحملش اكتر ووقعت علي الارض و فتحية فوقها لفت فتحية وبقيت طيز الهام قدام فتحية فضلت تتضربها علي طيزها وهي قاعدة عليها لدرجة ان الهام عيطت من كتر الوجع
فتحية : معرفش اعتمد عليكي في حاجة يا عديمة الفايدة والقيمة ملكيش لازمة خالص كدة ومتعرفيش تعملي حاجة صح
قامت من علي ضهرها ومشيت هي وجابت زب صناعي اسود طويل لبسته والهام بتتفرج عليها وهي خايفة وعمال تعيط من كتر الوجع
فتحية : شيلي الكلوت ده من بوقك يا لبوة خليني اسمع صوتك وانتي بتتوجعي وانا بنيكك خلي وشك في الارض زي ما انتي كدة واقعدي علي ركبك ولفي ايدك الاتنين حولين رجلك
الهام : حاضر امرك يا ستي
ابتدت فتحية تدخل الزب في كس الهام واحدة واحدة
الهام : اه اه كبير اوي مش قادرة كل ده هيخش في كسي
فتحية : اه يخش ده انتي كسك نفق يا هايجة
الهام : انتي الي ختليه نفق يا ستي عمالة تنيكي فيا
فتحية : انتي بتاعتي اعمل فيكي الي احبه اخلي كسك نفق انيكك كل شوية عندك اعتراض ؟
الهام : وانا اقدر يا ستي اعترض ده انا ملكك
فتحية : قولي الي تقوليه برضو هنيكك واخلي بناتك الاتنين الشراميط دول يسمعو امهم الشرموطة وهي بتتناك وبتبوس رجلي علشان انيكها
الهام : اه اقوليلهم الشراميط دول انا شرموطة وبتناك منك اه اه نيكيني
سرعت فتحية وبقيت بتنكها بسرعة اوي وبعنف
الهام : اه يا ستي بيوجع اوي مش قادرة زبك حلو اوي
فتحية : انا بنيكك احلي ولا جوزك يا شرموطة
الهام : اه اه اه انتي طبعا هو الخول ده كان ببعرف ينيك اصلا
فتحية : كسك بيشفط الزبر جوه يا لبوة
الهام : اه انا لبوة عايزة اتناك يا ستي نيكني اوي
طلعت فتحية الزب من كس الهام
الهام : هتنيكني في طيزي بس انا كسي لسة مشبعش
فتحية : لا يا شرموطة مش هنيكك في ده ولا ده كفاية كدة
الهام : امرك يا ستي بس انا لسة عايزة اتتناك
فتحية : كفاية كدة انتي اتاخرتي علي الشراميط الي تحت وانا عايزكي تبقي معاهم وانتي هايجة كدة علشان تعرفي بنتك عملت فيكي ايه
الهام : امرك يا ستي
فتحية : البسي الكلوت ده وهدومك يلا
الجزء الرابع
"في عربية احمد "
منة : بتركن هنا ليه
احمد : هخش الماركيت اجيب ل انچي الشوكولاتة الي عايزها
منة : طيب
احمد : طيب ايه بس انزلي هتفضلي قاعدة لوحدك في العربية تعملي ايه
منة : مش هعمل حاجة هفضل اقعدة هنا اجي اعمل معاك ايه وانت متخانق معايا
احمد : طب ما انتي متخانقة معايا وقولتيلي عايزة اشرب سيجارة وجيت معاكي مقولتش زيك هاجي معاكي اعمل ايه
منة : علشان انت الراجل
احمد : ما علشان انا الراجل بقولك تعالي معايا علشان اخد بالي منك
منة : لا متخفش محدش يقدر يعمل حاجة اصل انا جوزي ظابط
احمد : طب يلا انزلي بدل ما اكلبشك وتنزلي بالعافية
منة : لا انزل من غير كلبشة يا حضرة الظابط انا مش قد العافية بتاعتك
مسك احمد زبه من كتر الوجع كان بيحرقه اوي مكنش وقف اوي زي قبل كدة بس كان بدا يقف
منة : مالك يا احمد انت كويس
احمد : اه زبي بيوجعني اوي
منة : حرقك علشان بيقف ؟
احمد : اه بيحرقني اوي
منة : مش عارفة افرح ان زبك وقف من غير اي سبب زي الاول ولا ازعل علشان بيحرقك
احمد : وهو بيضحك لا تفرحي ولا تزعلي تسكتي وتهدي علشان ينام ويبطل يحرقني
منة : بس انت زبك كان بياخد وقت كتير اوي عقبال ما ينام
احمد : لا بينام بسرعة بسبب مفعول الاسبري
منة : عرفت ازاي ؟
احمد : عرفت ايه ؟
منة : انه بينام بسرعة بسبب مفعول الاسبراي ؟
احمد : علشان وقف قبل كدة
منة : يعني زبك وقف علي واحدة غيري وانت مشوفتش غير مامي واختي
احمد : اسكتي زبي بيحرقني اكتر
منة : وهي بتضحك لا لما اعرف الاول عايز تنيك مامي ولا اختي
احمد : بس زبي بيحرقني كفاية
منة : و هي لسة بتضحك مش عارفة ده هيحسسك بتحسن ولا لا بس انا كمان كسي بيحرقني
احمد : انتي مبسوطة بفكرة اني انيك امك ولا اختك
منة : اه عادي ونفسي تنيك امي كمان
احمد : دلوقتي بقيت امي مش مامي يعني
منة : ما انت عارف اني لما بهيج مبحسش بنفسي وانا هايجة اوي
احمد : طب كفاية زبي بيحرقني اوي
منة : لا لما تقولي وقف الاول علي امي ولا اختي
احمد : هو ازاي عادي كدة بالنسبالك ان زبي يقف علي امك او اختك
منة : عادي انت راجل و راجل اوي كمان وهما ماشين قدامك بهدوم مستفزة الي لابسة هوت شورت والتانية الكبيرة الي لابسة فستان من حقك زبك يقف عليهم
احمد : وانتي مش بس عايزه يقف عليهم انتي عايزاني انيكهم
منة : اه بالذات امي عايزك تفشخها
احمد : ليه
منة : علشان كانت شديدة معايا كان كل حاجة بمواعيد حتي الاكل كان بمواعيد كانت متحكمة في حياتي ولا اكنها حياتها هي مش حياتي انا
احمد : وعادي ان جوزك ينكها
منة : ما احنا هنروح التاهيل الجنسي وهتنيك كتير وهو يعني لما كنت بتنكني انا بس استفدنا ايه يعني زبك مكنش بيقف لمدة سنة ولا نكتيني ولا نكت غيري
احمد : بس دي خيانة
منة : خيانة ايه اذا كنت انا ببقي معاك دي متعة يا احمد مش خيانة ولا انت كان عجبك زبك وهو مبيقفش
احمد : لا مش عجبني بس مفتكرش ان المتعة الي بتقولي عليها دي هتعجبني
منة : عجباك اهي وزبك واقف وكان واقف علي امي او اختي قبل كدة او يمكن الاتنين طلعو كدة في الهواء واحشني منظره وهو واقف علي اخره كدة
احمد : البنطلون قدامك انتي الي عايزة تشوفيه مش انا
زي ما تكون صدقت هجمت علي زبه ومسكته من فوق البنطلون وحركت ايدها براحة علي زبه مسكت البنطلون ب ايدها الاتنين ونزلته
منة : ده واقف علي اخره بقالي كتير مشوفتهوش بالانتصاب ده
احمد : الانتصاب ده بسببه حاسس بحرقان والم فظيع
منة : ده العروق ظاهرة اوي و واضحة ومال راسه حمراء اوي ليه كدة
احمد : مش عارف بس وجعاني اوي وكلامك ده بيخليها توجعني اكتر كفاية بجد مش مستحمل الوجع ده زبي كله نار
منة : انا اسفة مكنش قصدي بجد انا كنت فرحانة بس انا زبك وقف
احمد : بيحرق اوي اتصلي ب نرمين تشوف حل
طلعت منة تليفونها بسرعة واتصلت ب نرمين
نرمين : الو
منة : الحقيني يا نرمين احمد زبه بيحرقه اوي ووجعه اوي
نرمين : فاتحة الاسبيكر
منة : اه فتحه
نرمين : زبه واقف قد ايه ؟
منة : علي اخره
نرمين : احمد كويس متقليش طبيعة جسمه مختلفة عن الناس الي كان عندها ضعف الباقين كانو محتاجين يومين كمان علشان يوصلو لدرجة الانتصاب دي احمد وصلها بدري بس فا الوجع اكتر
منة : طب اعمل ايه انا خايفة اوي ده بيتوجع اوي وشكله تعبان جدا
نرمين : اوعي تمصي زبه ولا تتضربيله عشرة وطبعا اوعي ينيكك وسبيه متحاوليش تسخنيه او تقوليله حاجة تسخنه هو شوية وزبه هينام والوجع هيروح
احمد : تمام مش عايزين نعطلك احنا يا نرمين سلام
منة : لسة بيوجع
احمد : متقوليهاش بالشكل ده انتي كدة مش بتساعديني
منة : طب بص انا هنزل اجيب الشوكولاتة الي انجي عايزها فا تكون هديت انت والانتصاب يروح والوجع يخف
احمد : ماشي انا كنت هجبلك علبة سجاير لان سجايرك قربت تخلص هاتيها انتي
منة : تمام سوال اخير بس
احمد : ايه
منة : اجيب ل انجي انهي نوع شيكولاتة
احمد : توبليرون
منة : ماشي لو احتجتني اتصل بيا
"في بيت ابراهيم "
انجي : مش عارفة يا كايلا هقدر اجي الحفلة ولا لا
كايلا : يا بنتي كفاية دح ومذاكرة بقي
انجي : مش موضوع مذاكرة بس ماما مش هتوافق ما انتي عارفة
كايلا : طب ما تستاذني من جوز اختك هو مش المفروض اصلا هنا هو فين صحيح القمر ده عايزة اشوفه
انجي : القمر ده دادي و قولتلك مبحبش كلمة جوز اختك دي والقمر خرج مع مراته يجبلها حاجات
كايلا : طب تمام انا هقعد استناه ونقنعه تروحي الحفلة مش طالما هو وافق تبقي طنط الهام واقفت
انجي : اه
" في عرببة احمد "
منة : عامل ايه دلوقتي
احمد : كويس الوجع راح خلاص
منة : طب يلا بسرعة نلحق مامي بدل ما تتعصب وتقول كلام ملهوش لازمة
احمد : لا متقلقيش احنا هنروح نلاقيها لسة مخلصتش لبس اصلا
منة : طبعا ما هي مش بتزعقلك انت ابدا
احمد : هي بتزعقلك علشان بتحبك
منة : يعني هي مبتحبكش
احمد : لا انتي تسكتي خالص وتتعدلي ده انا لسة كنت بتوجع قدامك الاسبوع بتاع الراحة ده يخلص وبعدين اعملي كل الي نفسك فيه
منة : لا انا بتكلم بجد هي مبتحبكش
احمد : انتي بنتها اكيد بتحبك اكتر علشان كدة صعبة معاكي
منة : لا ده الطبيعي بتاعها
احمد : طب خلاص احنا وصلنا اهو
ركن احمد العربية في الجراچ المرادي ما رنش الجرس فتح الباب ب المفتاح علي طول
احمد : الهام خلصت لبس ؟
انجي : لا لسة يا دادي دي صحبتي كايلا بس قصيت شعرها فاكرها ؟
احمد : اه فاكرها ازيك عاملة ايه
كايلا : كويسة حضرتك عامل ايه
احمد : تمام
كايلا : ازيك يا موني ايه رائيك في شعري كدة
منة : حلو اوي بس قصرتيه اوي ليه كدة
كايلا : اكتئاب
منة : اه علشان كدة لابسة فستان اسود وحاطة مانيكير وروج اسود
كايلا : لا عادي ده تغير انا معرفش اثبت علي حاجة ابدا
احمد : طب وبتعملي ايه لو معجبكيش التغير مش بتندمي ؟
كايلا : واندم ليه
احمد : افرضي مكنش عجبك شعرك وهو قصير كنتي هتعملي ايه
كايلا : عادي هيطلع تاني
منة : بالبساطة دي يا مجرمة
كايلا : ده مجرد شعر ما تديش الحاجة اكبر من حجمها الحقيقي
منة : سيبها يا احمد هو السن ده كدة متمرد ومنطلق لما تكبر تفكيرها هيتغير
كايلا : اشك في ده بس طالما التغير ده ل الاحسن ايه المشكلة
نزلت الهام من علي السلم
كايلا : علي سيرة التمرد كانت في حفلة النهاردة ينفع انچي تيجي معايا ؟
الهام : احمد انا جاهزة
احمد : وانا كمان جاهز معلش يا كايلا خليكي قاعدة شوية بس هروح مشوار مع الهام ولما ارجع احكيلي تفاصيل الحفلة دي
"في عربية احمد "
اقعدت الهام براحة وهي بتحاول متتغطش علي طيزها وهي بتقعد وبتتالم وبتحاول متبينش
احمد : لسة عضمك بيوجع يا الهام
الهام : اه بيوجعني اوي السن بقي يا بني كل ما الواحد يكبر كل ما عضمه يوجعه وضهره وركبه
احمد : ياه وانتي كل ده بيوجعك طب كويس اننا رايحين للدكتور
الهام : بقلق اه كويس اننا رايحين
احمد : خير يا الهام شكلك قلقانة
الهام : لا مش قلقانة هقلق ليه
احمد : ممكن تكوني محرجة مني ولا حاجة ومش عايزة لما نروح للدكتور اخش معاكي
الهام : انت هتخش معايا ؟
احمد : اه طبعا علشان اسندك ده انتي مش قادرة تقعدي لازم طبعا اكون معاكي
الهام : بس ... بس يا ابني ما انا كويسة اهو مفيش حاجة مش مستاهلة يعني تخش معايا
احمد : علشان اطمن برضو واشوف الدكتور هيقول ايه
ركن احمد العربية قدام عيادة الدكتور ونزل من العربية وفتح الباب ل الهام
احمد : هاتي ايدك واسندي عليا وانتي نازلة
الهام : ملهوش لازمة يا ابني كل الكلام ده انا مش تعبانة
دخل احمد والهام العمارة ركبو الاسانسير والهام قلبها بيدق جامد وخايفة مش عارفة هتعمل ايه وهتقول للدكتور ايه ولما يكشف عليها ويطلع ماعندهاش حاجة هتعمل ايه وصل الاسانسير الدور الرابع في الوش العيادة مشيو لحد الباب والهام بقيت متوترة اكتر مش عارفة هتعمل ايه
احمد : اقعدي يا الهام ارتاحي هنا وانا هكلم موظفة الاستقبال اشوف دورنا امتي
موظفة الاستقبال : مساء الخير يا فندم اقدر اخدم حضرتك ازاي
احمد : مساء النور كان فيه حجز ب اسم الهام مصطفي
موظفة الاستقبال : اه يا فندم فعلا دورها رقم 20 والكشف الي جوا 17 استريح حضرتك لحد ما يجي دورك بس لو حضرتك مش حابب تنتظر ممكن تخش بعد الكشف ده مدام الهام من اهم العملاء عندنا واستاذ ابراهيم كمان كان من اهم العملاء
احمد : لا هنستني الدور
موظفة الاستقبال : تحت امرك يا فندم
دفع احمد الفلوس ورجع قعد جمب الهام
الهام : بقلق وخوف هنخش امتي
احمد : انتي رقم 20 والي جوا رقم 17 مالك يا الهام قلقانة وخايفة ليه ؟
الهام : لا مش قلقانة ولا حاجة بس انت عارف مبحبش المستشفيات والعيادات
احمد : غريبة مع انك كنتي متجوزة دكتور
الهام : ده كان جواز صالونات ابوه الباشا طلب ايدي من بابا الباشا لا انا ولا هو اختارنا بعض كان اكبر مني ب 10 سنين بس وده وقتها كان يبقي فرق قليل جدا وحظي حلو اني هتجوز شاب مش عجوز ارفضه ليه ؟
احمد : علشان انتي مش بتحبي الدكاترة مثلا
الهام : مكنش ينفع اققول لا علي ايامي مكنش في الحرية الي علي ايامكو دي
احمد : ولا علي ايامنا كمان
الهام : جايز
احمد : مش عايزة تحكيلي حاجة ؟
الهام : حاجة زي ايه
احمد : اي حاجة بما ان دلوقتي في حرية واحنا في ايامنا مش ايامكو
الهام : لا مفيش حاجه
احمد : انا شوفتك انتي وفتحية الباب كان مفتوح وكنت طالع اققولك اني هروح مشوار مع منة علشان متقلقيش لو نزلتي وملقتناش بصي انا مش بحكم عليكي انتي حرة ومكنش قصدي اشوفكو
الهام : طب طالما عارف كل حاجة ليه جبتنا هنا وانت عارف اني كويسة ومش محتاجة كشف
احمد : كنت بديكي فرصة تحكيلي لوحدك من غير مااقولك اني شوفت حاجة
الهام : طب ملهاش لازمة القعدة هنا تعالي نروح وانا هحكيلك كل حاجة
احمد : هروح الغي الحجز واجي
لغي احمد الحجز ومشي هو والهام للاسانسير الهام كانت خايفة المرادي اكتر مش عارفة هتقول ايه ل احمد اكبر سر في حياتها اتكشف خلاص وممكن تتفضح قدام الناس كلها
" في عربية احمد "
اقعدت الهام براحة وهي بتحاول متتغطش علي طيزها وهي بتقعد
(المازوخية هي الحصول علي المُتعة عن طريق التلذذ بالالم والاذلال من قبل طرف شخص اخر او من قبل الشخص نفسه علي ذاته )
احمد : طيزك واجعاكي من ضرب فتحية عليها
الهام : وهي حاطة وشها في الارض ومكسوفة اه مش قادر اقعد بسبب كدة
احمد : طب هي ليه ضربتك علي طيزك كدة
الهام : علشان قولتلها تحرضلنا الغداء وروحت معاها علشان عارفة انها هتضربني علي طيزي
احمد : طب ليه
الهام : علشان انا بحب كدة وهي حاطة قواعد فيما معناه ان انا خدامتها وهي السيدة فا بتعقبني علشان هي حضرتلنا الاكل
احمد : هي ماسكة عليكي حاجة بتهددك طيب ب اي حاجة ؟
الهام : لا انا الي بحب كدة وساعات بغلط مخصوص علشان تعمل فيا كدة
احمد : بس احنا موجودين طب علي الاققل خليها بعد لما نمشي
الهام : انا بحب ده يحصل في وجودكو اكتر
احمد : ليه
الهام : علشان بتذلني اكتر فا بستمتع اكتر
احمد : يعني انتي مش بتحبي الرجالة ؟
الهام : بحبهم عادي بس بحب الخادمات
احمد : بتحبي الخادمات مخصوص ؟
الهام : اه بحب الخادمات المسيطرات
احمد : اشمعنا الخادمات يعني لو علي الستات المسيطرات فا هما كتير الناس اصلا فاكرينك واحدة منهم
الهام : لا دي قشرة من برا بس لكن انا خاضعة وشخصيتي ضعيفة و محتاجة دايما حد يحركني ويقولي اعمل ايه ومعملش ايه
احمد : طب وليه الخادمات ؟
الهام : بابا الباشا كان من الاعيان وله وضعه في البلد مكنش فاضي لينا ولا ل تربيتنا كان اهم حاجة عنده شغله ومكانته وماما كانت بنت باشا برضو ومدلعة مكنتش هي كمان فاضية لينا فا رمونا انا و اخويا للخدامات هما الي ربونا وهما يدوب بيدوهم تعليمات يعملو ايه وميعملوش ايه الخدامات كانو اكتر من اهلنا هما الي معانا دايما بيعملولنا كا اننا عيالهم بيلعبو معانا وواخدين بالهم مننا كان في خدامة من السودان كانت بتلعب معايا دايما وكانت واخدة بالها مني وبتعملي كل حاجة من ساعة ما اتولد وهي الي واخدة بالها مني حتي لما بلغت وصدري كبر وجاتلي الدورة هي الي فهمتني ايه الي حصلي واعمل ايه واتصرف ازاي عرفت قبل ما مامي تعرف كنت بحبها وبحب اقضي وقتي معاها دايما كانت صحبتي الوحيدة وهي كمان حبتني بس حبها ليا كان مختلف كانت بتنيمني علي رجلها وتضربني علي طيزي في الاول كنت بعيط وبعدين حبيت الي هي بتعمله بقيت اروح اطلب منها تتضربني علي طيزي كانت بتوافق في الاول لحد ما بقيت تخليني اترجهها وابوس ايدها ورجلها بعدين بقيت تتضربني بالحزام والعصاية وتشتمني وتذل فيا خلتني مازوخية وانا مش عارفة كنت فاكرها لعبة لحد ما في يوم بابا شافنا كان عندي 18 سنة كنت نايمة علي رجلها وهدومي بين رجلي وطيزي عريانة وبتضربني علي طيزي وانا بعتذرلها شدها من شعرها وجاب بندقيته ورامها في الجنينة بعد ما اقلعها هدومها وخلها تجري وهو ببضرب عليها نار في الاول طلقة في ايدها ويسبها تكمل جري بعدين طلقتين في رجلها وقعت علي الارض وبعدين مشي لحد عندها وضربها بالنار ضربة اخيرة في راسها ومن يومها وهو خلاني اتقمص دور المسيطرة وازعق واشخط وانسي الي حصل ده بس مقدرتش كان الوقت فات خلاص لحد ما اتجوزت ابراهيم كان طيب دكتور متعلم ومثقف وحنين بس انا كنت عايزة حد يتحكم فيا حد يهين فيا ويزلني وهو مكنش كدة رضيت بجوزي وخلفت منة وقررت اعيش الحياة الي اتكتبتلي واهتم ب بنتي واكمل في القشرة المصطنعة بس مكنتش بحب جوزي يلمسني كنت بكره طيبته وحنيته كنت عايزه شديد حاولت اوصله مشاعري بس معرفتش لحد ما ابتديت ابص للخدمات تاني بقيت اشوف مين فيهم الي شخصيتها قوية وبتتحكم في الباقي واقربها ليا واتخيل نفسي معاها واريح نفسي بس ولا واحدة كانت فاهمة انا ايه وكلهم كانو خايفين مني وانا كمان خايفة لحسن يفضحوني لحد ما من عشر سنين جت فتحية اشتغلت عندي وفي اول يوم جت ضربت خدامة تانية كانت شديدة وشخصيتها قوية جبتها هي والبنت التانية افهم ايه الي حصل
الهام : ها احكيلي منك ليها اتخانقتو مع بعض ليه
نعمة : يا هانم انا معملتش حاجة انا كنت بتكلم معاها عادي وبتعرف بيها لقيتها ضربتني زي ما انتي شايفة كدة
فتحية : دي كدابة مكنتش بتتعرف ييا ولا حاجة دي هددتني وهي الي بتدات الخناقة انا كنت بدافع عن نفسي
الهام : انتي بتتكلمي ليه يا حيوانة انا قولتلك تتكلمي
فتحية : انا مش حيوانة وقولتي اتكلمي قولتي احكيلي انتي وهي
الهام : نعمة اطلعي انتي برا واقفلي الباب وراكي دلوقتي وسبيني اتكلم معاها
نعمة : حاضر يا هانم
الهام : انتي مش عارفة انا مين ازاي تردي عليا كدة
فتحية : انا مغلطش انتي الي شتمتيني
الهام : مش خايفة مني ؟
فتحية : انتي بتخوفي
الهام : اه واققل حاجة ممكن اعملها اني ارفضك
فتحية : لو كنتي عايزة ترفضيني كنتي رفضيني من الاول من ساعة ما قولتلك انا مش حيوانة
الهام : انتي ذكية يا فتحية وانا مش عايزة اقطع لقمة عيشك وده رزقك احكيلي نعمة عملت ايه
فتحية : هددتني وقالتلي انها الكل في الكل هنا وكلمتها تمشي علي الخدامات الي هنا كلهم واحسنلي اسمع الكلام بدل تعيشني في عذاب وانا محبش حد يتحكم فيا
الهام : اه وبعدين حصل ايه
فتحية : مسكت فيا كدة ولفت ايدها علي رقبتي زي ما انا لفها علي رقبتك كدة
الهام : غمضت عينها واتنهيدت وقالت بصوت ممحون اه
فتحية : مسكتها انا كمان واتخانقنا ده كل الي حصل شوفتي بقي ان هي الي بدات وهي الغلطانة مش انا
الهام : اه هي الغلطانة مش انتي فعلا امشي انتي وانا هقرصلك ودنها ومش هخليها تعمل كدة تاني متقلقيش
فتحية : لا تمشي
الهام : حاضر همشيهالك
فتحية : دلوقتي وقدامي
الهام : حاضر دلوقتي وقدامك روحي ناديها بس متتخانقيش معاها ولا اققولك هروح اناديها انا لحسن تتخنقه تاني
فتحت الهام الباب وخرجت
الهام : نعمة يا نعمة
نعمة : امرك يا ست هانم
الهام : ايه كل ده انا ندهت عليكي مرتين
نعمة : اسفة يا هانم
الهام : انتي فعلا هددتي فتحية وقولتيلها انك الكل في الكل هنا وكلمتك تمشي علي الخدامات الي هنا كلهم واحسنلها تسمع الكلام بدل ما تعيشها في عذاب
نعمة : اه بس انا مهددتهاش دول كلمتين كدة وخلاص بقولهم علشان تخاف وتسمع الكلام ومتعملش مشاكل او تحاول تسرق حاجة لكن انا مكنتش هعمل حاجة ده كلام بس
الهام : طب بصي يا نعمة انتي شاطرة اوي ومكانك مش هنا تستاهلي ترقية اكتر من الي انتي فيها
نعمة : شكرا يا ست هانم بس انا رئيسة الخدم هترقي اكتر من كدة ايه
الهام : هسافرك برا عند سعيد تشتغلي هناك
نعمة : عند سعيد باشا اخو حضرتك ؟
الهام : اه والشغل هناك انتي عارفة راحة والمرتب اكتر بكتير
نعمة : شكرا يا ست هانم مش عارفة ارد جمايلك دي ازاي ده انا لحم كتافي من خيرك
الهام : بس لو الخدامات عرفو هيبقو عايزين يسافرو هما كمان وهيحسدوكي
نعمة : اه فعلا هيطمعه في السفر و هيحسدوني
الهام : بس لو مقولتش اني رقيتك هقول انتي روحتي فين وليه مبقتيش موجودة
نعمة : مش عارفة يا ست هانم
الهام : انا اققول اني رافضك علي اساس انك انتي غلطي وهددتي البنت الجديدة فا انا رفضك
نعمة : امرك يا ست هانم
الهام : بس متقوليش لحد اني هسافرك
نعمة : لا طبعا يا ست هانم دول يحسدوني
الهام : تعالي نكمل بقي بقية التمثيلية ونضحك علي البنت الجديدة
نعمة : ونمثل عليها ليه يا ست هانم ونعملها قيمة هي مين دي اصلا
الهام : اهو نضحك عليها ونتسلي شوية و علشان كمان تروح تقول ل الباقي اني رافضك وفاكرة انها هي الي كسبت
نعمة : امرك يا ست هانم
مشيت الهام و نعمة وراها داخو الاوضة كانت فتحية قاعدة في مكانها
الهام : مينفعش يا نعمة الي عملتيه مع فتحية ده ومينفعش تشتغلي هنا انتي مرفوضة
نعمة : ليه بس يا ست هانم ابوس ايدك بلاش تقطعي رزقي ده انا غلبان
الهام : من غير ليه اتفضلي يلا لمي حاجتك وخدي بقية حسابك وامشي
خرجت نعمة وهي بتمثل انها بتعيط قامت فتحية من علي الكرسي الي كانت قاعدة عليه و قربت من الهام واول ما قربت الهام قامت بسرعة واقفت قربت فتحية بوقها من ودن الهام وقالتلها بصوت واطي وبهدء
فتحية : مكنش ليها لازمة التمثلية دي
الهام : ب استغراب تمثلية ايه بس
فتحية : انك هترفضيها وانتي اصلا هترقيها وهتخليها تشتغل عند اخوكي برا علي فكرة انا كنت متاكدة انك مش هتقطعي اكل عيشها ولو انتي كنتي واقفتي انا مكنتش هوافق بس عجبني انك سمعتي كلامي ونفذتيه
طبطبة فتحية ب ايدها علي راس الهام
فتحية : شاطرة
الهام : وهي مغمضة عينها وباين علي ملامحها الفرحة شكرا
فتحية : بس مينفعش الي قولتي عني ل نعمة برا ده استنيني بليل في اوضتك والبسيلي حاجة حلوة
وقبل ما ما الهام ترد كانت فتحية سبتها ومشيت وخرجت من الاوضة
الهام كانت هطير من الفرحة ده الي كانت مستنيه من 32 سنة كل ده نفسها في واحدة زي فتحية تسيطر عليها وتتحكم فيها تضربها وتذلها تحسسها بقيمتها الحقيقية غمضت عينها وحطت ايدها جوا كسها وبقيت تلعب في نفسها وهي بتفكر فتحية هتعمل فيها ايه فضلت تتدعك كسها جامد وهي بتقول ستي فتحية نيكني اضربيني ذليني انا ملكك يا ستي انا خدامتك المطيعة
جبتهم بسرعة اوي وهي فرحانة ونفسها الوقت يعدي بسرعة وتبقي بين ايد فتحية تعمل فيها الي هي عايزه بس افتكرت فجاة انها لازم تحذز من الي بتتمناه فتحية دي عرفت منين انها خاضعة مع ان المنتشر عنها انها ست شديدة وازاي خدامة تكلم واحدة في مكانة الهام كدة غير لو عارفة ان الهام خاضعة اسئلة كتير سالتها الهام ل نفسها خافت علي مكانتها وسمعتها شكلها هيبقي ايه لو حد عرف اكيد حد زق فتحية دي عليها بس ازاي برضو الحد ده عارف انها مازوخية وخاضعة اكيد فتحية عندها الميول وحست بيها وعرفت انها مازوخية فات الاوان خلاص علي انها تاخد قرار مبقاش في ايدها القرار خلاص عرفت من اللحظة الي فتحية مخفتش منها وقطعتها وهي بتتكلم ان القرار قرار فتحية هي الي بتتحكم فيها دلوقتي وتعمل فيها الي عايزه لازم تسمع كلامها كفاية الي هتعمله فيها لازم تلبس حاجة حلوة تعجب فتحية بدل ما العقاب يزيد عدي الوقت بطي جدا والهام مستنية فتحية لبستلها قميص نوم علي شكل خدامة قصير يدوب مداري طيزها بالعافية كت صدرها كله طالع منه ملبستش برا (حمالة صدر ) وملبستش اندر الحلمة كانت باينة بوضوح قاعدت علي الارض علي ركبها واستنيت فتحية وهي بتفكر فتحية هيعجبها الي هي لبسته طب لو عجباها هتكافاءها ب ايه ولو معجبهاش هتعقبها ب ايه هل فتحية هتقدر تشبع الحرمان الي عندها طول السنين دي ولا هتبقي مجرد واحدة طمعانة في فلوسها وبستغلها بس
الساعة بقيت 11 والهام لسة قاعدة علي ركبها مستنية النوم بدا يغلبها وبدات تحس ان فتحية مش جاية او نامت الهام عينها ابتديت تقفل خلاص النوم قرب يغلبها وفجاة حسيت بحد بيشدها من شعرها
فتحية : نهارك اسود انتي كنتي هتنامي
الهام : لا مكنتش هنام ده انا عمالة اقوم ومستنياكي اهو
شديتها فتحية من شعرها وقومتها بقيت واقفة قدامها
فتحية : اسمها مستنياكي
الهام : اسفة اسفة مستنية حضرتك
شديت فتحية الهام من شهرها اكتر
فتحية : وايه الي انتي لابسها ده
الهام : ايه رائي حضرتك عجبك ؟
ضربتها فتحية علي طيزها جامد مرتين
فتحية : مش بطال ينفع واهي دي حقيقتك خدامة
الهام :شكرا انك هتديني الشرف ده
فتحية : ده انا هديكي في طيزك
الهام : بس حضرتك انا طيزي ضيقة اوي مش هتستحمل
فتحية : وطي يا بت اشوف تستحمل ولا لا
الهام سمعت بت وقلبها دق جامد وغمضت عينها من كتر الشهوة الي حساها
الهام : اه اي اه يا طيزي اسفة اسفة
فتحية : الكام ضربة الي علي طيزك دي علشان تفتحي عينك وتوطي يا بت زي ما قولتلك
وطيت الهام وكسها هاج اوي ومش مصدقة نفسها ولا الي بيحصل ده
فتحية : اه طيزك ضياقة اوي فعلا شكلك متنكتيش فيها
الهام : اه جوزي مجاش جمبها ابدا اه اه اه طب بتضربيني ليه دلوقتي حضرتك
فتحية : مسمهوش جوزك اسمه الخول
الهام : حاضر حاضر الخول
فتحية : شاطرة
الهام : ممكن ابوس رجل حضرتك
فتحية : لا انتي عملتي ايه علشان اديكي الشرف ده
الهام : حضرتك تحبي اعملك ايه
فتحية : انتي مش هتعملي انا الي هعمل من النهاردة انا ست البيت ده وانتي الخدامة انا الي همشي كل حاجة كبيرة وصغيرة
الهام : امرك يا ست هانم
شديتها فتحية من شعرها وحطيت راس الهام قدام رجلها
فتحية : عايزة تبوسي راجل ستك يا خدامة
الهام : اه عايزة اوي يا ستي
شديتها من شعرها والهام ماشية علي ايدها ورجلها اكنها حيوان وشعرها اكنه الطوق الي فتحية بتشده منها كملت مشي خرجت برا الاوضة بتاعة الهام ابتديت الهام تقلق وتخاف وصلو لحد السلم
الهام : هو احنا هنروح فين يا ستي
ضربتها فتحية علي طيزها كذا مرة
فتحية : وانتي مالك هنروح فين يا خدامة
شديتها فتحية من شعرها اقوي وعمالة تضربها علي طيزها
الهام : اه اه يا طيزي انا اسفة مش هسال تاني اي اي طب ينفع ادعكها يا هانم
قرصتها فتحية من طيزها وضربتها كذا ضربة وراء بعض وفجاة حطيت صباعين اتنين في طيزها للاخرهم
الهام : ااااااااااااه
فتحية : كفاية دعك ولا ادعكهالك تاني
الهام : اي اي اي الي تحبيه يا هانم انا خدامتك اعملي فيا الي تحبيه
شديتها فتحية من شعرها وقربت راس الهام عند رجل فتحية فا الهام فلقست اكتر حطيت فتحية صباع تاني في طيز الهام
الهام : ااااااااااااااااااه
فضلت فتحية تدخل صوابعها التلاتة و تخرجهم بسرعة في طيز الهام
الهام : اه اه اه اه طيزي مش قادرة
فتحية : صرخي اكتر سمعي بناتك والخدامين ستك فتحية بتعمل فيكي ايه علي السلم
الهام : اه اي اي اه ستي فتحية بتنكني بصوابها جوا طيزي انا خدامتها وبتعاقب علي قلة ادبي
فتحية : شاطرة ينفع كدة تبوسي راجل ستك
الهام ما صدقت وهجمت علي رجل فتحية تبوس فيها وتلحس صوابعها وهي بتشم في رجلها وفرحانة اوي و فتحية عمالة توسع في طيز الهام بصوابعها خرجت فتحية صوابعها
الهام : ااااااااااااااه طيزي دي وسعت اوي
شديت فتحية الهام من شعرها و اقعدتها علي ركبها وقربت فتحية ايدها ل بوق الهام
فتحية : مصي صوابع ستك
الهام : امرك يا ستي
والهام بتمص في صوابع فتحية مديت فتحية ايدها التانية وطلعت صدر الهام الشمال وبدات تحرك ايدها علي صدرها بشكل دائري وتفرك حلمتها ب ايدها وتشدها منها
خرجت فتحية ايدها من بوق الهام
الهام : امممممممممم
غمضت الهام عينها وتاهت مع شهواتها كانت فتحية طلعت صدر الهام اليمين وعملت فيه زي الشمال وشدتها من حلماتها ب ايدها الاتنين وقرصتها
الهام : اااااااه اااااااه ااااااه
ضربت فتحية الهام علي صدرها كذا مرة وصدرها مدلدل وطالع برا الهدوم
الهام : ااااااااي ااااااااه صدري يا هانم
حطيت فتحية صوابعها الي الهام مصتها في كس في كس الهام وخنقتها ب ايدها التانية وبصيت في عينها وعمالة تتدخل صوابعها وتخرجها من كس الهام غمضت الهام عينها ومستمتعها بالي فتحية بتعمله فيها وفجاة ضربتها فتحية قلمين علي وشها
فتحية : بصيلي في عيني وانا بنيكك
الهام : حاضر يا ستي نيكي خدامتك نيكنني بصوابعك قطعي كسي بهدلي شرفي في بيتي
فتحية : كسك حلو اوي يا بت
الهام : كسي ده ملكك يا ستي انا كلي ملكك نيكيني في كسي الي عجبك
سرعت فتحية ودخلت صوابعها وخرجتها في كس الهام بسرعة اوي وعمالة تخنق فيها
الهام : ااااااااه اااااااه اااااااه هجيب يا هانم لو سمحت اسمحيلي اجيب
فتحية : لا متجبيش دلوقتي
الهام : اااااااااه حاضر بس اااااااه مش قادرة استحمل اكتر عايزة اجيب انا خدامة ستي فتحية علشان خاطري يا ستي فتحية اااااااه خليني اجيب مش قادرة
فتحية : ماشي يا خدامة جابيهم
الجزء الخامس
الهام : بس ودي كانت اول مرة فتحية تنام معايا ومن ساعتها وانا ملكها وبتعمل الي هي عايزه فيا
احمد : طالما انتي مبسوطة ماشي بس خدي بالك المرادي انا الي شافتك مش حد تاني
الهام : يعني مش هتقول لحد
احمد : لا واقول ليه دي حياتك وانتي حرة تعيشيها زي ما انتي عايزة بس سيبي بناتك يعيشو برضو مينفعش الدور الي انتي رسمه عليهم ده منة لحد دلوقتي بتخاف منك
الهام : حاضر روحني بقي علشان انا مكملتش الي انت شافته وعايزة اروح اكمله
احمد : زي ما تحبي
"في بيت ابراهيم "
منة : ايه يا احمد كل ده اتاخرتو اوي
احمد : عقبال ما جي الدور علي الهام
منة : طب طمني الدكتور قال ايه
احمد : كويسة متقلقيش مفيش حاجة السن بس
كايلا : ها هينفع انجي تيجي معايا الحفلة
الهام : شوف يا احمد موضوع الحفلة ده عقبال ما اغير هدومي
احمد : ماشي قوليلي بقي الحفلة فين
كايلا : الحفلة جمبنا هنا عشر دقايق بالعربية والسواق معايا زي ما خد انجي من هنا هرجعها هنا
احمد : وهترجعو امتي
كايلا : مش هنتاخر كلها 3 ساعات بالكتير اوي
احمد : عايزة تروحي يا انجي ؟
انجي : بصراحة بصراحة
احمد : اه بصراحة
انجي : عايزة اروح اوي يا دادي
احمد :ماشي بس متتاخريش
حضنت انجي احمد وباسته من خده
انجي : شكرا يا احلي دادي تعالي لما نشوف هلبس ايه
مسكت انجي ايد كايلا وطلعت بيها لحد اوضتها
منة : الي اسمعها كايلا دي حكاية
احمد : مالها
منة : مجنونة وبتعمل حاجات مجنونة زيها
احمد : عادي هو السن ده كدة
منة : بس دي صغيرة اوي علي الي هي بتعمله ده
احمد : الجيل ده احنا الي صغيرين جمبه
نزلت انجي ومعاها كايلا كانت انجي لابسة فستان قصير كت صدرها كان كله باين وفخادها كمان
انجي : ايه رائيكو ؟
منة : حلو اوي ولونه الفضي ده جميل اوي
احمد : قصير اوي وصدرك كله برا اطلعي غيري الفستان ده يا انجي
انجي : ليه بس يا دادي ده حلو اوي
احمد : انتي عندك حاجات حلوة كتير غيره مش عريان اوي كدة
انجي : طب تعالي يا سي دادي معايا الاوضة وقالي ايه الي ينفع وايه لا
طلعت انجي مع احمد السلم وهي بتتقصع وبتحرك طيزها شمال ويمين الي كانت حركتها واضحة اوي في الفستان دخلو الاوضة وقلعت انجي الفستان وواقفت قدام احمد بالاندر والبرا السود كانو لايقين علي بياض جسمها
انجي : تختار انت يا دادي ولا اختار انا وتقولي اذا كان ينفع ولا لا
احمد : لا اختاري انتي واققولك ينفع ولا لا
انجي : انت هتفصل واقف كدة اقعد الموضوع هيطول او نام علي السرير هنا احسن
احمد : بس انتي مطولتيش لما لبستي الفستان الفضي ده
انجي : علشان كايلا هي الي اختارته ولما لبسته قالتلي حلو
احمد : وهي اي حاجة تقولك كايلا عليها حلوة تبقي حلوة
انجي : لا بس هي ذوقها حلو ولابسها حلو والولاد بيحبو ذوقها دي مصاحبة احلي ولد في المدرسة كلها
احمد : ده جاي معاكو الحفلة ؟
انجي : لا ده هو في الباند الي في الحفلة اصلا
احمد : باند ؟
انجي : اه يا دادي يعني فرقة موسيقية
احمد : اه عارف يعني ايه باند بس هو مش صغير علي انه يبقي في باند
انجي : لا عادي
احمد : طالما مهتم بدراسته عادي
انجي : لا خالص مش مهتم ده فاشل
احمد : امال هيعمل ايه في مستقبله
انجي : مش محتاج مستقبل في الدراسة يا دادي الباند ناجح جدا وبيعملو حفلات وعندهم جمهور وشركات راعية
احمد : لدرجاتي
انجي : ها ايه رائيك في الفستان ده
احمد : هو مقفول من عند الصدر اهو ونص كام بس ده تقريبا شفاف لا لا بلاش
انجي : زي ما تحب يا دادي هشوف غيره
احمد : هو اسمه ايه
انجي : اسمه جمال
احمد : اه عرفته الي ابوه مكنش عايزه يغني علشان منصبه الحساس
انجي : اه هو
احمد : انا مش فاهم جمال ده متمسك بموضوع الغناء ليه وهو مش محتاج اصلا ده ابوه من اغنياء العالم وكل الي بيعوزه بيجبهوله
انجي : انا الي مش فاهمة ايه علاقة الغناء ب المنصب بتاع ابوه وليه مصدر تهديد
احمد : علشان الشهرة والكاميرات والفضايح الناس الي من النوعية دي عندهم مصايب كتير ومش عايزين حد يركز معاهم
انجي : بيقولو اصلا ان ابو جمال ده شاذ
احمد : عرفتي ازاي
انجي : اصلا جمال ده صايع واحد شافه قبل كدة مع مدرسة من المدرسات و بلغ عنهم وعلشان طبعا مكانة ابو جمال طلعوها هي الي غلطانة فخرجت تفضح جمال وابوه وقالت ان ابوه شاذ
احمد : وهي فين دلوقتي
انجي : اققفلي السوستة دي لو سمحت يا دادي راحت وراء الشمس طبعا
احمد : طب وكايلا عادي بالنسبالها كل ده وافقت تصحبه بعد كل الكلام ده
انجي : لا موافقتش دي كانت مصحبه وقتها اصلا
احمد : حلو الفستان ده فوق الركبة بحاجات بسيطة ونص كام وواسع ماشي روحي ب ده
انجي : شكرا يا دادي
احمد : طب هي مسبتهوش ليه
انجي : ده هي اصلا مصحبه علشان كدة
احمد : طب واهله واهلها ؟
انجي : مالهم ؟
احمد : عادي بالنسبالهم
انجي : اه اذا كان اهلهم بيعملو اكتر منهم ازاي هيقوللهم حاجة
احمد : ده الواحد معش سنه علي كدة
انجي : يعني انت معملتش حاجة مجنونة قبل كدة يا دادي
احمد : مش وقته يلا علشان تروحي الحفلة وتلحقي تيجي في الميعاد الي اتفقنا عليه
انجي : حاضر سوال اخير بس يا دادي
احمد : اسالي
انجي : شكلي حلو ؟
احمد : حلوة اوي
انجي : انا احلي ولا كايلا
احمد : انتي طبعا
انجي : شكرا يا دادي
احمد : لو احتجتي اي حاجة وانتي هناك اتصلي بيا وانا هبقي عندك
انجي : عارفة يا دادي
نزل احمد وانجي ولقو كايلا بتتكلم مع منة وبيضحكو
والهام قاعدة بعيد عنهم ساكتة
احمد : الهام يا الهام
الهام : ها بتقول حاجة يا احمد
انجي : بقالنا ساعة بنادي عليكي علشان نقولك ان دادي ومنة هيروحو وانا خلاص لبست ورايحة الحفلة مع كايلا
هزت الهام راسها بالموافقة
" في عربية احمد "
منة : هي الهام مالها
احمد : مالها يعني
منة : الدكتور قالها حاجة اصلها طلعت غيرت ولما نزلت كانت سرحانة ومش مركزة زي ما شوفت كدة
احمد : لا مقالهاش حاجة ده كتبلها علي شوية مقويات وقالها انها كويسة
منة : امال مالها مكنتش علي بعضها ليه كدة
احمد : عادي تلاقيها بتفكر في حاجة
منة : اه ممكن
" في بيت احمد "
منة : ايه رائيك في الاكل
احمد : حلو
منة : اه اوي فتحية الي عمله البنت دي اكلها حلو اوي
احمد : اه
منة : علشان كدة الهام مش بتبعتهالي خالص وبتبعتلي بنات تانية
احمد : ممكن برضو علشان هي رئيسة الخدم عندها هتبعتهالك ازاي
منة : ممكن المهم انت زبك وجعك
احمد : لا مش واجعني لما بيقف بيوجعني بس
منة : يعني مش هنعمل حاجة النهاردة
احمد : لا بعد الاسبوع بقي
منة : بدلع ولبونة يعني هقعد اسبوع بحاله من غير ما اتناك لا انا كسي ميتسحملش يا احمد
احمد : لا انسي انا زبي بيحرقني اوي لما بيقف مش هقدر انيكك
منة : الي ميعملهوش زبك لسانك يعملو
احمد : بس يا منة اليوم كان طويل اوي وانا عايز انام
قامت منة وقاعدت علي السفرة وفتحت رجلها كسها بان من قميص النوم الاحمر القصير الي كانت لابسه
احمد : انتي مش لابسة اندر
منة : لا مش مستحملة الاندر كسي بيحرقني اوي ريحني بقي يا احمد
حط احمد لسانة علي كسها
منة : ااااااااح لسانك ساقع اوي يا حبيبي
احمد : انتي الي كسك نار
منة : امممممممم اه كسي نار اوي الحسه بلسانك وبرده
حرك احمد لسانه براحة علي كسها
منة : امممممم لسانك حلو اوي يا احمد
احمد : انتي ايه الي مهيجك اوي كدة
منة : كايلا حكتلي علي الي بتعمله مع صحابها
قام احمد وقف وبعد لسانه عن كس منة
احمد : طب وايه الي يهيج في كدة يعني
منة :طب كمل لحس علشان خاطري وانا هحكيلك
رجع احمد اقعد علي الكرسي وحرك لسانه براحة علي كس منة
منة : امممممم اصل كايلا وصاحبها نوع علاقتهم (open relationship ) ( علاقة مفتوحة )
حرك احمد لسانه اكتر
احمد : يعني ايه
منة : يعني صحابها بينيك براحته وهي كمان بتتناك براحتها وممكن حد فيهم يتفرج علي التاني او هما الاتنين يعملو جنس مع اتنين تانين في نفس الوقت
بداء احمد يحرك لسانه بسرعة
احمد : و ايه الي عجبك في كدة
منة : امممممم اه الحكاوي والحاجات الي عملوها سوا تجنن يا احمد ااااه ااااه لسانك حلو اوي امممم انت فنان
شديت منة راس احمد علي كسها اكتر حرك احمد لسانه ابطا وبراحة
منة : اممممممم بتجنني ااااااااه حلو اوي
حرك احمد لسانه اسرع ومنة عمالة تشد راسه اكتر علي كسها غمضت عينها وعمالة تصرخ
منة : اااه اااااااه هجيب يا احمد اااااااااااااه
جابت منة واعصابها سابت
منة : انت فنان اوي ازاي بتحلس بالحلاوة دي
احمد : ههههههههههه دي موهبة
منة : زبك بيحرقك ؟
احمد : لا خالص واقف كتير النهاردة فا موافقش خالص مع ان كمان اليوم كان طويل وانا تعبت والحرقان الوجع الي بيحصلي لما بيقف مكنتش عايزه يقف اصلا وكنت خايف يقف
منة : طب شلني عايزة انام اعصابي سايبة ومش قادرة اققف علي رجلي
شالها احمد بسهولة مشي بيها لحد السرير اكنه مش شايل حاجة اصلا ونيمها علي السرير باسها احمد من راسها ونام جمبها
الساعة 6:00AM (صباحا ً )
منة : احمد اصحي يا احمد
فتح احمد عينه بهدوء
احمد : صباح الخير
منة : صباح النور قوم يلا خد دش والبس هتتاخر
احمد : مكسل اروح انا منمتش الكام يوم الي فاتو دول كويس عايز انام
منة : انت هتاخد الاسبوع الجاي كله اجازة علشان التاهيل الجنسي كمان هتغيب النهاردة يلا قوم بلاش دلع
احمد : ماشي ماشي
منة : هجهزلك الفطار عقبال ما تاخد شاور وتلبس
احمد : ما تتطلعيلي حاجة البسها علي ذوقك
منة : بس انا ذوقي في اللبس الرجالي مش بيعجبك
احمد : لا عادي طلعليلي انتي
خد احمد دش ونشف جسمه وزبه عادي محسش بحرقان ولا وجع خالص المرادي لف الفوطة حولين وسطه وخرج
اول ما شافته منة عضيت علي شفتها
منة : يخربيت حلاوة جسمك
احمد : ده انتي بتعاكسيني بقي
قربت منة من احمد وحركت ايدها علي صدره وبطنه بشكل دائري
منة : مش بعاكس وبس وبتحرش كمان
احمد : ههههههههه طب كفاية لتقلب با اغتصاب وانا ورايا شغل واكتر من كدة هتاخر
منة : البس طيب ويلا علشان ناكل
لبس احمد هدومه واقعد هو ومنة يفطرو
منة : ها ايه رائيك في اللبس الي طلعتهولك
احمد : هو حلو بس ضيق شوية بالذات البنطلون الجبنز ده حاسس انه ضايق اوي
منة : هو في الاول بس بعد كدة هتتعود عليه ومش هتلبس غيره
باسها احمد بوسة طويلة
احمد : سلام بقي علشان اكتر من كدة هتاخر علي الشغل
منة : طب شبعت ولا اجبلك اكل تاني من المطبخ
احمد : لا شبعت سلام
الساعة 12:00pm
هشام : الكشري ده حلو اوي
احمد : اه انا كلت العلبة كلها وشكلي شوية وهبعت حد من العساكر يجبلي علبة تانية اخليه يجبلك علبة معايا
هشام : لا مش قادر انا بطني اتنفخت يا باشا بس هتستني شوية ليه ما تبعته دلوقتي
احمد : شوية كدة يكون خلص اكل وشرب الشاي والسيجارة وبعدين ابعته
هشام : ما هو عقبال ما يعمل كل ده هتكون انت شبعت يا باشا
احمد : ههههههههههه لا انا مبشبعش ابدا
هشام : بس انت مصدق موضوع حماتك ده
احمد : اه عادي ده في ناس كتير اوي كدة و في رجالة كدة كمان
هشام : اه عارف بس جديد موضوع الخدامات ده
احمد : ما علشان اول واحدة عملت معاها كدة كانت خدامة وبعدين خد بالك الناس دي ميولها انها تتذل وتتهان في ذل واهانة اكتر من الي يعمل فيك كدة الخدامة بتاعتك
هشام : عندك حق يا باشا
رن موبايل احمد
احمد : اديها بتتصل اهي
هشام : طب رد عليها ممكن يكون في حاجة مهمة
احمد : الو
الهام : انت فين يا احمد
احمد : انا في القسم خير في حاجة
الهام : خير مفيش حاجة متقلقش كلنا كويسين انا بس كنت عايزك ضروري في الموضوع بتاع امبارح
احمد : حاضر هخلص شغل واعدي عليكي
الهام : شكرا يا احمد باي
هشام : خير يا باشا في حاجة
احمد : لا مفيش حاجة عايزاني اروحلها علشان الموضوع الي لسة هحكيهولك
هشام : اه تلاقيها هتاكد عليك متقولش لحد
احمد : جايز بس ليه مقالتش كدة في التليفون وخلاص
هشام : عادي عايزة تشوف رد فعلك وتطمن ان انت مش هتفضحها
احمد : افضحها في ايه هي حرة وانا وضحتلها ده امبارح
هشام : زيادة تاكيد برضو هي عاملة سامعة انها شديدة ومستلطة و اكيد مش عايزة الصورة دي تهتز
احمد : متاكد مش عايز كشري تاني
هشام : لا لا لا مش قادر
احمد : فوزي
فوزي : امرك يا باشا
احمد : يا بني ايه امرك دي قولتلك متقولهاش ليا خليك شجاع كدة وقالي عايز ايه
فوزي : لا يا باشا مقدرش يتقطع لساني قبل ما اقولها
هشام : يا ابني متبقاش قفل الباشا بيهزر معاك هزر انت كمان معه
فوزي : مش موضوع قفل يا هشام باشا بس احمد باشا بيعملنا علي اننا اخواته مش عساكر تحتيه ومعاملته دي تجبرني احترامه بجد مش مجرد كلمتين وخلاص
هشام : شوف الواد النصاب بياكولنا بالكلمتين ازاي وانا الي بقول عليه قفل روح هات للباشا علبة كشري تانية
فوزي : من عنيا
"في بيت ابراهيم "
ركن احمد عربيته في الجراج وفاتح باب البيت بالمفتاح
الهام : اتاخرت اوي ليه كدة
احمد : يا دوب خلصت شغل وجيت الطريق كمان كان واقف اوي
الهام : طب تعالي فتحية مستنية في اوضي من بدري
احمد : فتحية ؟
الهام : اه فتحية يلا بسرعة مش عايزة اضايقها اكتر ما هي مضايقة
طلع احمد مع الهام السلم ومشيو لحد اوضة الهام خبطت الهام خبطتين علي باب الاوضة
الهام : انا الهام يا هانم ومعايا احمد
فتحية : ادخلو
دخلت الهام واحمد الاوضة كانت فتحية نايمة علي السرير اكنها اوضتها هي مش اوضة الهام
فتحية : اتاخرت اوي ليه كدة
مشي احمد بهدوء اقعد علي الكرسي
احمد : انا اتاخر زي ما انا عايز مش معني اني عرفت الي بينك وبين الهام وسكت تتدخلي في حياتي
فتحية : لا انت فهمت ايه انا مش قصدة اتحكم فيك انا بطمن عليك انا كنت عايزة اتكلم معاك في الي عرفتو
احمد : اتكلمي
فتحية : امبارح لما وصلت الهام بعد ما رجعتو من عند الدكتور كنت انا مستنيها وسالتها عملت ايه
الهام : معملتش مدخلتش للدكتور اصلا احمد شاف كل حاجة بيقول كان طالع يقولي انه هيروح مع منة مشوار وشكلنا كدة نسينا الباب مفتوح
فتحية : يا نهارك اسود وايه الي حصل
الهام : حكتله كل حاجة وازاي الموضوع بدا
فتحية : وانتي ازاي تحكيله حاجة زي كدة من غير ما تقوليلي وتاخدي اذني
الهام : مكنش قدامي حل هو اصلا شافنا وعرف كل حاجة
الهام : سبتلها الاوضة ومشيت وروحت اقعد في اوضة من اوض الخدم
قطعها احمد قبل ما تكلم كلامها
احمد : بصي انا مكنش قصدي اشوفكو امبارح وانتو احرار وطالما انتو متفقين علي الي بتعملو ده ومبسوطين بيه انا مليش دعوة واعتبريني مشوفتش حاجة
فتحية : انا عارفة وده الي فهمته بعدين علشان كدة قولتلك تيجي تحل المشكلة
احمد : مشكلة ايه بس ما انا قولتلك مكنش قصدي اشوفكو
فتحية : لا مش دي المشكلة الي انا قصدي عليها انا لما سبت الهام امبارح وروحت اوضة من اوض الخدم بعد ما انتو مشيتو شربت كتير وسكرت وجات النهاردة تقولي انها مبسوطة اني ادتها فرصة تانية امبارح وانها كانت من احلي المرات الي نمت معاها فيها امبارح
احمد : طب فين المشكلة
فتحية : انا مروحتش اوضتها امبارح اصلا
احمد : ممكن يكون كانت بتتخيل بسبب الخمرة الي شربتها دي
فتحية : لا كان معاها حد فعلا وفي ورقة مكتوب فيها " ليلة امبارح كانت تجنن يا لبوة "
احمد : طب وانا مالي انتي فاكرة انا الي كنت معاها امبارح
فتحية : لا مش فاكرة لان علي حسب ما هي فاكرة من ذاكرتها المشوشة بسبب الخمرة الي كان معاها كانت بنت فا اكيد مش انت
احمد : وانا مطلوب مني ايه
فتحية : تساعدني اعرف مين البنت دي
احمد : لا
فتحية : اطلعي يا الهام انتي برا وسبيني مع احمد اكلمه علي انفراد
خرجت الهام من الاوضة وقفلت الباب وراها
فتحية : انا مكنتش هطلب انك تساعدني بس عرفت انك مختلف عن الناس الي هنا وطريقة معاملتك ليا انا والي شغالين زي مختلفة والطريقة الي بقية انجي تكلمني بيها مختلفة وقالتي انك انت السبب وانت الي قولتلها تعاملني كويس
احمد : احنا كلنا بشر ومحدش اعلي من التاني كلنا زي بعض
فتحية : انا عارفة انه يبان من الطريقة الي بعامل بيها الهام والي بعمله فيها اني بكرها علشان بذلها بس انا بحبها من كل حتة في قلبي
احمد : بتحبيها ؟
فتحية : اه انا اصلا مش خدامة امي هي الي كانت خدامة انا متعلمة وكنت في كلية طب
احمد : طب وايه الي خلاكي تشتغلي الشغلانة دي وانتي خريجة كلية طب
فتحية : علشان انا مش خريجة طب وانا في اخر سنة في كلية طب امي ماتت بسبب الخدمة في البيوت كنت بتشتغل ليل ونهار علشان تصرف عليا انا واخواتي بعد ما ابويا مات مكنتش عايزة تبهدلنا زي ما اتبهدلت كانت عايزنا نتعلم ويبقي معانا شهادات عالية نبقي بنفهم زي الناس الي كانت شغالة عندهم ومعانا فلوس زيهم واحنا مقصرناش كنا فقرا صحيح بس انا دخلت طب واخويا دخل هندسة واختي الصغيرة كانت في ثانوية عامة وكانت شاطرة ومتفوقة اضطريت اسيب الكلية علشان اعلم اخواتي واصرف عليهم وعلي البيت دورت علي شغل كتير بس ملقتش غير اني اشتغل عند الناس الي امي كانت شغالة عندهم
احمد : انا اسف مكنتش اعرف خدي مناديل متعيطيش انتي والدتك كانت بتشتغل هنا الي اعرفه ان الهام بتهتم ب اولاد اي حد بتحصلهم ظروف زي دي
فتحية : لا امي مكانتش شغالة هنا امي كانت شغالة عند ادهم نجيب المليونير دوقت عندهم البهدلة والزل خصوصا ان ابنهم كان معايا في نفس الكلية كانو مستكترين عليا اني ابقي في نفس الكلية الي ابنهم فيها ازاي وانا بنت خدامة من الي شغالة عندهم اضطريت اتحمل علشان اخواتي لحد ما جيه هيثم في يوم وانا بنضف اوضته
هيثم : تعالي يا فتحية اقعدي عايزك
فتحية : امرك يا هيثم بيه
هيثم : لا بيه ايه انا هيثم بس ده احنا حتي اصحاب وفي كلية واحدة
فتحية : كلية واحدة ايه انا خلاص سبت الكلية ومش هعرف ارجع تاني
هيثم : اهدي كدة متعيطيش ما هو ده الي انا عايزك فيه انتي شاطرة اوي اشطر واحدة في الدفعة كلها وحرام مجهودك ده يضيع
فتحية : نصيبي بقي كدة
هيثم : ما انا قولتلك متعيطيش انا جمبك ومعاكي وهترجعي الكلية وتذاكري وتتخرجي
فتحية : ازاي بس انا لازم اشتغل علشان اخواتي هجيب فلوس منين لو رجعت الكلية
هيثم : ما انتي هتكملي شغل هنا عادي لو علي الفلوس انا هدفعها
فتحية : بجد يا هيثم بيه
هيثم : قولنا ايه
فتحية : بجد يا هيثم
هيثم : بجد طبعا بس محدش يعرف بالي قولتهالك ده علشان لو حد عرف مش هيخلوني ادفعلك حاجة ومش هيوافقو انك تشتغلي هنا وانتي بتدرسي ده هيبقي سر ما بينا اتفقنا ؟
فتحية : ب ابتسامة اتفقنا
هيثم : عارفة ان ضحكتك حلوة اوي
فتحية : لا مش عارفة ده انا ضحكتي واحشة اوي
هيثم : انتي مفيش حاجة فيكي واحشة
اتكسفت فتحية وخرجت برا اوضتها ودي كانت اول مرة فتحية تحس انها حلوة افتكرت كلام امها لما رجعت تعيط وهي صغيرة
زينب : مالك يا فتحية بتعيطي ليه
فتحية : العيال في المدرسة اتريقو عليا وقالولي يا سوداء ومسمياني فتحي هو انا واحشة زي ما بيقولو يا ماما
مسحتلها زينب دموعها وحضنتها
زينب : لا يا قلب ماما انتي احلي واحدة في الدنيا
فتحية : هما ليه بيقولو عليا واحشة طالما انا احلي واحدة في الدنيا زي ما بتقولي
زينب : غيرانين منك
الحال متغيرش كتير بعد ما فتحية كبرت وبقيت في ثانوي محدش بقي بيقولها يا سوداء ولا فتحي علي الاققل قدامها جايز كان بيقولها من وراءها بس كل صاحبها البنات ارتبطو وحبو واتحبو وهي محدش شافها كانو بيقولوا عليها عسكري حتي بعد ما جابت مجموع كبير ودخلت طب الحال متغيرش الفرق بس ان حتي الصحاب البنات مبقوش عندها مين هيصحبها وهي مبتحطش ميكاب وكل يوم بتيجي بنفس اللبس الي جات بيه اليوم الي قبله صحيح كانت شاطرة وبتطلع الاولي علي الدفعة بس كانت وحيدة
هيثم كان اول واحد ياخد باله منها اول واحد يقولها كلمة حلوة حسيت لكام ثانية انها بنت
بليل وهي نايمة في اوضة الخدم سمعت صوت واطي حد بينده عليها
فتحية يا فتحية انا هيثم
خرجت فتحية وواقفت عند باب اوضة الخدم
فتحية : خير يا هيثم بيه
هيثم : ايه بيه دي مش احنا اتفقنا
فتحية : حاضر حاضر هيثم بس
هيثم : ايوة كدة المهم انا جاي اققولك اني رايح الجامعة بكرا وانتي هتيجي معايا
فتحية : اجي معاك ازاي وهقولهم ايه
هيثم : مش هتقولي حاجة انا الي هقولهم اني عايزك معايا بكرا علشان رايح اذاكر مع صحابي ومحتاجينك تنضفي وتتطبخي
فتحية : وانا هنضف واطبخ فعلا
هيثم : لا طبعا تنضفي وتتطبخي ايه انتي مالك ومال الكلام ده يا بنتي انتي دكتورة انتي هتيجي معايا تحضري محاضرات ونذاكر
فتحية : بجد يا هيثم
هيثم : اه بجد طبعا مش احنا اتفقنا الصبح ولا انتي نسيتي
فتحية : لا فاكرة بس مكنش فاكرة انك هتنفذ كلامك بالسرعة دي
هيثم : لازم طبعا ده مستقبلك ودي اخر سنة خلاص والامتحانات قربت
فضلت فتحية تعيط
فتحية : شكرا بجد يا هيثم مش عارفة اققولك ايه
هيثم : تبطلي عياط العيون الحلوة دي متنفعش تعيط انا مكنتش فاكر ان شعرك حلو اوي كدة
افتكرت فتحية انها مش لابسة حجابها وواقفة قدامه ب جلابية نص كم وقصيرة اتكسفت ودخلت اوضة الخدم ونامت وهي فرحانة وحاسة ان هيثم هيعوضها عن كل الي شافته والحظ ابتسملها اخيرا والدنيا هتضحكلها وكلها سنة وتتخرج وتبقي دكتورة وتشتغل وتكسب كتير ومين عارف ممكن كمان تتجوز هيثم عادي جدا دكتور واتجوز دكتورة ايه يعني عائلتها فقيرة بتحصل كتير عادي لو الراجل اغني من مراته مش اول ولا اخر واحدة تجوز واحد غني
تاني يوم راحت فتحية اوضة هيثم تصحيه علشان يروح جامعته
هيثم : صباح الخير معقول القمر ده بيصحيني بنفسه
فتحية : صباح النور الهانم بتقولك الفطار جاهز
هيثم : سيبك من الهانم دلوقتي شايفة الشنطة الي هناك دي
فتحية : مالها
هيثم : الشنطة دي من النهاردة بتاعتك فيها لبس سارة الي مش بتلبسه انتي وهي نفس الوزن تقريبا ده لبس جديد بس هي مش بتلبسه انا جبتهولك منها علشان تلبسيه
فتحية : كتر خيرك يا هيثم بيه
هيثم : انتي زعلتي ولا ايه انا مش قصدي حاجة انا لو عليا اخدك من ايدك ونروح احسن المحلات وتجيبي اللبس الي انتي عايزه بس هيسالوكي جبتي اللبس ده منين وجبتهولك ليه بس لما تلبسي اللبس ده هتقولي ان ده لبس سارة واديتهولك ولو ده هيحسسك انك قليلة يبقي بلاش منه انتي كبيرة اوي في عيني
فتحية : لا هلبسه كفاية انك فكرت فيا وكفاية انك انت الي جبته
هيثم : بصي طلعي منه طقم دلوقتي البسيه علشان تروحي بيه الجامعة انا هخرج وانتي اقفلي الباب والبسي براحتك وعقبال ما تلبسي هكون انا في الجراج مستنيكي في العربية
فتحية : انا هركب معاكي العربية مش هروح مواصلات ؟
هيثم : لا تروحي مواصلات ليه واحنا رايحين نفس المكان وليه البهدلة انتي مينفعش تتبهدلي في المواصلات من النهاردة انا هوديكي اي حتة عايزة تروحيها بعربيتي
نزل هيثم وقفلت فتحية الباب وفتحت الشنطة لقيت فيها كل حاجة ممكن تحتاجها اندر وبرا كتير وشورتات وبديهات ولبس بيت وخروج كتير وجزم لبست طرحة وبدي كام طويل وبنطلون جينز وجزمة ونزلت ل هيثم من غير ما حد يشوفها الي كان مستنيها في الجراج
هيثم : حلوة اوي زي عادتك عارفة سارة مكنتش حلوة كدة وهي لابسة اللبس ده
اتكسفت فتحية كالعادة ومردتش عليه وركبت العربية ووصلو عند الكلية
فتحية : انا هنزل اخش الاول الكلية وبعد ما نخلص محاضرات نتقابل هنا تاني
هيثم : ليه تنزلي الاول وبعدين بعد ما نحضر محاضرات نتقابل هنا تاني ما ننزل مع بعض ونحضر مع بعض ونرجع مع بعض تاني عادي
فتحية : لا ازاي الناس يقولو عليك ايه وانا نازلة معاك وماشية معاك وكمان مروحة معاك
هيثم : هيقولو هيثم ماشي مع احلي واحدة في الدنيا كلها
فتحية : يا سلام مش خايف علي شكلك يعني وانتي ماشي معايا
هيثم : واخاف من ايه
فتحية : طيب بلاش مش خايف حد يروح يقول ل اهلك انك روحت انت والخدامة بتاعتك الجامعة
هيثم : اولا انتي مش الخدامة بتاعتي ولا خدامة اصلا انتي دكتورة وزميلتي في الكلية وثانيا محدش يقدر يروح يقول ل اهلي حاجة
نزلت فتحية ومشيت جمب هيثم وهي حاسة ان الناس كلها بتبص عليهم كانت مكسوفة اوي بس في نفس الوقت فرحانة مين كان يصدق ان واحد زي هيثم ده يهتم بيها كدة وتمشي جمبه عادي كدة ويقول عليها انها اجمل واحدة في الدنيا كلها فتحية الوحيدة الي كانت بتمشي تبص في الارض الي مكنش عندها صحاب فجاة نازلة من العربية مع احلي واكتر ولد معروف في الجامعة كلها حلم كل بنت في الجامعة فارس احلامهم شايف ان فتحية احلي واحدة فيهم الحال اتغير بقي كله عايز يصاحب فتحية كل البنات عايزين يبقو زيها
عدي شهر وهيثم عمال يقرب لفتحية اكتر واكتر عرفت كل حاجة عنه وعرف كل حاجة عنها وفي مرة كان هيثم و فتحية في اوضته
هيثم : انا بحبك يا فتحية
فتحية : انت متاكد
هيثم : متاكد جدا انا بحبك
فتحية : انا كمان بحبك
قرب هيثم من فتحية وحط شفايفه علي شفايفها وباسها بوسة طويلة وايده بتتحرك علي وسطها وبتنزل عند طيزها
هيثم : انتي حلوة اوي
نزل هيثم ب شفايفه علي رقبتها وبيبوس رقبتها وايده بتقفش في طيزها من فوق البنطلون و فتحية مغمضة عينها ومسلماله نفسها فك زراير بنطلونها وعمال يبوسها من رقبتها ونزل بشفايفه علي صدرها وحاطط ايده علي كسها من فوق الاندر وبيحرك ايده علي كسها من فوق الاندر
فتحية : امممممممم اه
قلعها هيثم البنطلون ونزله عند رجلها وهي نايمة علي ضهرها رجع لبوقها تاني واقعد يبوسها وهي بيقلعها البادي الي لابسه صدرها اتنطط قدام عينه هجم عليه يبوس فيه ويلحسه
هيثم : صدرك حلو اوي يا حبيبتي
حرك ايده علي حلمتها وقرصها من حلمتها براحة
فتحية : اه اه اه
هيثم : وجعتك يا حبيبتي انا اسف هصالح حلماتك البني الحلوين دول حالا
باسها هيثم من صدرها وفضل يلحس ويمص صدرها وحلماتها
فتحية : امممممم اه اه
طلع هيثم زبه وجاب كريم مرطب وحطه علي زبه المتوسط الطول ولف فتحية نيمها علي بطنها وهحط الكريم علي صباعه ودخله في خرم طيزها
فتحية : ااااااااااااااح اي اي
دخل هيثم صباعه وخرجه كذا مرة وفتحية مغمضة عينها ومش حاسة بالدنيا خالص دخل هيثم صوباعين براحة خالص وفتحية مغمضة عينها دخل هيثم طرف زبه اتنفضت فتحية وفتحت عينها
فتحية : اااااااااااااه
حرك هيثم ايده علي شعرها بحنية وباس ضهرها براحة
طلع بشفايفه علي رقبتها وباسها براحة وهمس في ودنها
هيثم : انا بحبك انتي حلوة اوي
غمضت فتحية عينها
فتحية : اممممم انا كمان بحبك
دخل احمد زبه واحدة واحدة وهو بيبوس ضهر فتحية ورقبتها لحد ما دخل زبه كله وبدا ينكها براحة خالص
فتحيه : اممممممم اه
زود هيثم السرعة وبدا ينكها اسرع وطيزها بتترج قدامه رايحة جاية
فتحية : ااه اااه ااه
الجزء السادس
رن موبايل احمد
احمد : معلش يا فتحية بس لازم ارد
فتحية : اه طبعا اتفضل
احمد : الو ...مستشفي ؟ مستشفي ايه ؟ طيب انا جاي حالا
خرج احمد من اوضة الهام من غير ما يقول حاجة ل فتحية ونزل ركب عربيته
الهام : في ايه احمد خرج فجاة ليه وشكله قلقان ؟
فتحية : معرفش انا كنت بتكلم معه وفجاة التليفون بتاعه رن وتقريبا رايح مستشفي بس مش عارفة رايح انهي مستشفى
الهام : ينفع اتصل ب منة ؟
فتحية : اه بسرعة اتصلي اطمني عليها
منة : الو
الهام : الو يا حبيبتي انتي كويسة
منة : اه كويسة
الهام : اصل احمد كان عندي وجاله تليفون فجاة و رايح مستشفي تقريبا
منة : اه عارفة ما انا الي اتصلت بيه
الهام : خير في ايه
منة : جارتنا و ال (girl friend ) ( حبيبة ) صحابه هشام في المستشفي
الهام : طب وانتي فين ؟
منة : انا هناك في المستشفى انا الي ودتها
الهام : مش فاهمة
منة : انا كنت واقفة في البلكونة وبشرب ... بشرب .... النسكافية اه كنت بشرب النسكافية وسهير كانت بتتكلم مع واحدة وسابتها وجت تركب العربية وفجاة ضربتها علي راسها ولقيت سهير وقعت علي الارض جريت عليها وركبتها عربيتي وروحت بيها علي المستشفي وانا في الطريق اتصلت ب هشام واحمد وانا في المستشفي اهو معاها مستنية الدكتور يقولي مالها ؟
الهام : متقلقيش تلاقيها كويسة وهي حاجة بسيطة بس
منة : ياريت
الهام : شوية كدة وهبقي اتصل بيكي علشان تطمنيني عليها ماشي
منة : ماشي
الهام : خدي بالك من نفسك سلام
منة : سلام
فتحية : الموضوع مش مهم يعني للدرجة الي تخليه قلقان اوي كدة ده انا فضلت انادي عليه وهو مكنش سمعني خالص
الهام : لا ده مهم جدا بالنسبة ل احمد اصل هشام ده يبقي صحبه من زمان جدا واققرب حد ل احمد ويعرفو كل حاجة عن بعض
فتحية : اه علشان كدة يعني هو خايف علي صحبه
الهام : اه بيخاف عليه اوي
"في المستشفي "
هشام : ايه الي حصل يا منة
منة : معرفش انا كنت واقفة في البلكونة لقيت سهير كانت بتتكلم مع واحدة وسابتها وجت تركب العربية وفجاة ضربتها علي راسها ولقيت سهير وقعت علي الارض جريت عليها وركبتها عربيتي بس هي كانت فاقدة الوعي تقريبا الضربة كانت جامدة عليها وانا جيت بيها هنا بسرعة علي قد ما قدر والدكتور بيكشف عليها متقلقش هي اكيد كويسة
هشام : لو محتاجين تبرع بالدم انا فصيلة دمي نفس فصيلة دمها
منة : مش عارفة لسة هتحتاج دم ولا لا بس افتكر مش هتحتاج
هشام : انتي اتصلتي ب احمد كمان ؟
منة : اه اتصلت بيه بعد ما كلمتك
هشام : ما هو جيه اهو
منة : انت جيت بسرعة اوي كدة ازاي دي المسافة بين المستشفى ومامي بعيدة
احمد : كنت سايق بسرعة هي كويسة ؟
منة : مش عارفين لسة الدكتور بيكشف عليها
احمد : ايه الي حصل
منة : واحدة ضربتها علي راسها وتقريبا اغمي عليها وانا شوفتها فا جبتها علي هنا
احمد : طب دي حاجة بسيطة يا هشام متقلقش مجرد اغماء من الضربة بس
خرج الدكتور بعد ما كشف علي سهير
هشام : طمنا يا دكتور
الدكتور : اطمن مفيش داعي للقلق هي خدت ضربة جامدة شوية علي راسها فا اتسببتلها ب ارتجاج بسيطة مفيش نزيف دخلي احسن حاجة عملتوها انك حبتوها للمستشفى علي طول
هشام : يعني هي فاقت يا دكتور
الدكتور : لا لسة مفاقتش ساعة كدة او اتنين وهتفوق وهتبقي كويسة عادي احنا بس هنخليها في المستشفي يومين علشان نلاحظها ونهتم بيها لو عايزة تخرجها النهاردة عادي مفيش مشكلة
هشام : طالما الاحسن لحالتها انها تقعد هنا يومين يبقي تقعد يومين
الدكتور : الي يريحكو طبعا
هشام : ينفع اخش اشوفها ؟
الدكتور : اه ينفع طبعا اول ما تفوق علي طول
احمد : تعالي يا هشام اقعد كدة واهدي الدكتور قال انها كويسة اهو صدقت انا قولتلك انها حاجة بسيطة اهدي بس بتعيط ليه
هشام : انا بحبها اوي يا احمد
حضن احمد هشام
احمد : عارف وهي كويسة اهي وكلها ساعة بالكتير وتخش تشوفها بنفسك اهدي خلاص متقلقش وكفاية عياط
هشام : انت بتقول كدة علشان اقوم من حضنك
احمد : بصراحة اه انت راسك تقيلة اوي
هشام : ده علي اساس ان راسك الي خفيفة اوي
احمد : هي وصلت لحد راسي لا انا مسمحلكش وسع كدة قوم يلا من هنا هنرش مياة
هشام : بطل الحركات دي متحسبش يا احمد
احمد : احاسب ايه مش فاهم
هشام : متروحش تدفع فلوس المستشفي اقعد كدة انا الي هحاسب
منة : كان نفسي اخليكو تكملو خناق علي مين فيكو الي هيدفع بس انا دفعت خلاص اول لما جبتها هنا طالما عايز تعمل حاجة يا هشام روح املي البيانات
مشي هشام وراح عند موظفة الاستقبال
احمد : كويس انك شوفتيها وجبتيها هنا بسرعة
منة : علشان تعرف اهمية شرب السجاير في البلكونة
احمد : تعرفي مين الي ضربتها علي راسها
منة : لا واحدة معرفهاش مشوفتهاش قبل كدة هما كانو بيتكلمو عادي وبعدين سهير سابتها وراحت تركب العربية راحت فجاة الست ضربتها علي راسها
احمد : والست دي راحت فين
منة : لما نزلت ملقتهاش
احمد : انتي خدي وقت كبير عقبال ما نزلتي ؟
منة : لا خالص
احمد : تفتكري كانت مخططة انها تتضربها من الاول ؟
منة : لا مفتكرش دول كانو بيتكلمو عادي شكلهم حتي ميبينش انهم كانو بيتخانقو حتي
احمد : اه لما سهير تقاوم هنفهم منها اتصلي ب الهام صحيح انا كنت عندها ومشيت فجاة من غير ما اقولها انا رايح فين
منة : ما هي اتصلت بيا وكانت قلقانة وقالتلي انك كنت عندها و رايح مستشفي انت كنت عندها ليه صحيح
احمد : معرفش اتصلت بيا وقالتلي انها عايزاني واول لما روحت انتي اتصلتي معرفش كانت عايزة ايه هبقي اروحلها بكرا واشوفها كانت عايزة ايه
"مكتب الاستقبال في المستشفي "
هشام : لو سمحت كنت عايز اكمل بيانات المريضة الي في اوضة 204
موظفة الاستقبال : اه الف سلامة يا فندم انا هحتاج الاسم ثلاثي - الجنس - تاريخ الميلاد - الجنسية - العنوان - رقم الهاتف - الرقم القومي - اسم حضرتك ورقم الهاتف الخاص بيك علشان لو في حالة طواري
هشام : تمام اتفضلي دي صورة البطاقة بتاعتها فيها كل البيانات الي حضرتك محتاجها وده رقم موبايلها وده رقم موبايلي
موظفة الاستقبال : اسم حضرتك ايه
هشام : هشام منصور
موظفة الاستقبال : انا كنت بشبه برضو وعمالة اققول هو لا مش هو انا اميرة يا هشام
هشام : اميرة مين معلش مش واخد بالي
موظفة الاستقبال : اميرة صالح
هشام : اميرة .. اه اميرة واحشاني اوي يا بنتي
اميرة : وانت كمان يا هشام ايه فينك مختفي كدة
هشام : انا برضو الي مختفي
اميرة : طبعا انا لو قولتلك اني سالت عليك وحاولت اوصلك من بعد ما رجعت من السفر مش هتصدقني
هشام : لا هصدقك عادي
اميرة : سهير مالها
هشام : الدكتور قال ارتجاج بسيط وممكن اخرجها النهاردة لو عايز بس الاحسن اخليها هنا يومين
اميرة : وانت هتعمل ايه هتخرجها ؟
هشام : لا قولت اخليها يومين عادي
اميرة : اه ده احسن حل عندك حق
هشام : رجعتي من السفر امتي ؟
اميرة : من سنتين احنا لازم نقعد مع بعض ونتكلم واحشني الكلام معاك
هشام : اه اكيد لازم انتي معاكي رقمي اهو اتصلي بيا في اي وقت ونتفق سوا
اميرة : طب ما نتفق دلوقتي ليه اكلمك ونحدد ميعاد تعالي نقعد في كافتيريا المستشفى
هشام : هنحدد ميعاد علشان انتي تستحقي عشاء في مطعم انتي اكتر ب كتير من اننا نقعد في كافتيريا المستشفي
رجع هشام ل احمد ومنة
احمد : مش هوصيكي بقي عليها وياريت لما تفوق تدينا خبر احنا اقعدين هنا مستنينها
الممرضة : حاضر ده في عيني
احمد : تسلم عينك
مشيت الممرضة
هشام : مين دي
احمد : دي الممرضة كنت بديها فلوس علشان تاخد بالها من سهير اكتر واول لما تفوق هتقولنا
هشام : تمام
احمد : اتاخرت اوي ليه كدة
هشام : اصلي قابلت اميرة طلعت شغالة هنا
احمد : اميرة مين
هشام : اميرة صالح يا بني الي كانت معانا في ثانوي
احمد : اه الي انت كنت مرتبط بيها لما كنا في الكلية
هشام : ايوة هي دي
احمد : مش دي كانت مسافرة تقريبا
هشام : اه كانت مسافرة الخليج مع اهلها قالتلي رجعت من سنتين
احمد : اه وبعدين
هشام : قالتلي عايزة تقعد تتكلم معايا قولتلها تتصل بيا ونتفق علي وقت ونقعد سوا هي منة فين صحيح
احمد : راحت الحمام
هشام : عملت ايه صحيح مع الهام
احمد : واحدة نامت معاها امبارح وفتحية عايزاني اساعدها واعرف مين الي عمل كدة
هشام : وانت هتساعدها
احمد : في الاول لا مكنتش هساعدها وكنت فاكر انهم عاملين عليا فيلم علشان يدخلوني في العلاقة الغريية دي بس طلع ان فتحية بتحب الهام وعايزة تنتقم تقريبا من الي عمل كدة
هشام : وتنتقم ليه الهام ونامت مع واحدة غير فتحية ايه المشكلة
احمد : لا ما الهام كانت سكرانة وفاكرة ان الي نام معاها فتحية
هشام : اه طب تفتكر مين الي عمل كدة
احمد : لولا ان منة كانت نايمة جمبي طول الليل كنت قولت ان هي الي عملت كدة دي كانت عايزاني انام مع الهام ب اي طريقة
هشام : طب ما هي ممكن تكون اتفقت مع واحدة تنام معاها
احمد : طب اسكت واقفل علي الموضوع منة جاية
منة : مليت البيانات يا هشام ؟
هشام : اه تمام
منة : كنتو بتتكلمو في ايه بقي ولما شوفتوني سكتو فجاة
احمد : ههههههههههههه كنا بنتكلم في الشغل وواقفنا كلام علشان انتي مش بتحبي كلامنا في الشغل بس ممكن نكمل لو عايزة
منة : لا يا مامي بلاش انا بيجلي كوابيس من الشغل بتاعكو المخيف ده
هشام : مخيف ايه ده حلو وسهل
منة : لا شكرا مش عايزة اسمع حاجة عن الحلو بتاعكو ده
احمد : خلاص يا هشام سبها علشان بتقعد تضربني انا وانا نايم جمبها
هشام : ايه ده بجد بتعمل كدة ؟
منة : هههههههههههه اه ببقي مندمجة في الحلم وخايفة فا بقعد اضرب بقي
هشام : طب مش خايفة بعد الضرب ده كله احمد يعمل فيكي حاجة ولا يضربك هو كمان
منة : لا احمد طيب ده بيصحيني و بياخدني في حضنه وبيطبطب عليا لحد ما انام تاني
هشام : اه طيب اوي
احمد : ما هو الطيية دي متنفعش بعدها ب شوية بتضربني تاني
هشام : ههههههههههههه لا دي قاصدة بقي
احمد : ههههههههه ما انا بدات اشك في كدة
منة : انتو الي بتحكو حاجات تخوف
احمد : طبيعي مش ظباط وبنتعامل مع مجرمين معظم الوقت
منة : يبقي خلاص متحكليش الحواديت الي بتخوف دي ولا انت بقي عايز تتضرب وانت نايم
احمد : لا بس عايز احضنك وطبطب عليكي
هشام : طب اسيبكو بقي انا واقوم علشان جرعة الرومانسية دي كبيرة اوي وانا مقدرش استحملها
احمد : خلاص اقعد يا عم مفيش رومانسية اهو
"بعد ساعة "
الممرضة : استاذ احمد الحالة فاقت وينفع تشوفها
احمد : خش انت يا هشام الدكتور قال واحد بس الي يخشلها في الاول
دخل هشام الاوضة
سهير : انا فين ؟
هشام : انتي في المستشفي يا حبيبتي واحدة ضربتك علي راسك واغمي عليكي منة شافتك وجابتك هنا متقلقيش انتي كويسة معندكيش اي حاجة الدكتور قال ارتجاج بسيط وهتقعدي هنا يومين يتابعوكي ينفع تخرجي النهاردة لو حابة بس خليكي قاعدة يومين استريحي ويتابعوكي
سهير : لا مش عايزة اقعد انا عندي شغل لسة متسلمش وعقود مضيها ومش عايزة اطغط نفسي في الشغل
هشام : اشتغلي هنا هجبلك كل الي محتاجه وكملي شغلك هنا هسال الدكتور لو ده غلط ولا لا بس معتقدتش انه غلط
سهير : طب لازمتها ايه ما امشي احسن
هشام : لازمتها علشان اطمن عليكي مين الي خبطتك علي راسك دي وخبطتك ليه
سهير : مش فاكرة
هشام : لا افتكري علشان دي لازم تتحبس
سهير : ما انا عارفة انت هتعمل ايه علشان كدة بقولك مش فاكرة متاذيش حد يا هشام
هشام : هي الي اذتك تقدري تقوليلي ايه الي كان هيحصل لو منة مكنتش شافتك هي غلطت وهتتعقب
سهير : طب سبني ارتاح لو سمحت
خرج هشام من الاوضة
احمد : طمنا سهير كويسة
هشام : اه كويسة
احمد : طب مالك مكشر ليه ومضايق ده انت كنت داخل فرحان
هشام : مش عايزة تقولي مين الي عملت فيها كدة
احمد : ليه
هشام : قال ايه بتقول اني كدة هاذي الست دي
احمد : هي عندها حق انت دلوقتي مضايق و اي قرار هتاخده في الاغلب غلط واحنا مش عارفين القصة كلها كل الي نعرفه ان منة شافت واحدة بتضرب سهير علي راسها لكن ايه الي حصل وصل ل كدة منعرفش استني لما نعرف القصة كلها الاول
منة : اه احمد عنده حق متاخدش قرار ابدا وانت مضايق وعصبي لازم تهدي كدة وتفكر بعقل انت تسيب سهير ترتاح النهاردة وانت كمان روح ارتاح وكل وخد شاور كدة ونام وبكرا نروحلها ونفهم منها وجهة نظرها ونعرف الي حصل
احمد : عندك حق يلا نروح ونسبها ترتاح
هشام :مشي
ركب احمد ومنة العربية وهشام ركب عربيته
"في عربية احمد "
منة : ايه ده انا نسيت اكلم مامي اطمنها
احمد : اتصلي بيها
منة : الو
الهام : الو
منة : معلش نسيت اتصل بيكي
الهام : لا يا حبيبتي عادي ولا يهمك طمنيني جارتكو عاملة ايه
منة : كويسة طلعت حاجة بسيطة
الهام : طب كويس عرفتو مين عمل كدة
منة : لا مردتش تقول
الهام : ليه هي متعرفهاش ؟
منة : مش عارفة اذا كانت تعرفها ولا لا بس شكلها تعرفها
الهام : لو المكان الي انتو قاعدين فيه ده بقي خطر انقلو مكان تاني احسن
منة : لا ده امان جدا متخافيش
الهام : ماشي اسالي احمد كدة هيجيلي امتي علشان عايزه
منة : مامي بتقولك هتيجي امتي علشان عايزاك
احمد : مش عارف علي حسب الظروف ممكن بكرا او بعده لو مطلعش حاجة جديدة في موضوع سهير
منة : بيقولك بكرا ولا بعده لو مطلعش حاجة تاخره في موضوع سهير
الهام : ماشي عايزة حاجة
منة : لا
الهام : خدي بالك من نفسك باي
منة : باي
منة : شكلها عايزك في حاجة مهمة اوي
احمد : اه تقريبا بس ليه بتقولي كدة
منة : اصلها مش بتقولي خدي بالك من نفسك دي كتير
احمد : تلاقيها خايفة عليكي بس علشان موضوع سهير اكيد قالتلك لو المكان خطر انقله مكان تاني
منة : اه فعلا قالتلي عرفت ازاي
احمد : يا بنتي انا ظابط
منة : اه طب ما ممكن تكون سمعتها عادي وهي بتتكلم
احمد : لا مسمعتهاش بس الي زي الهام اهم حاجة عندها الامان
منة : ليه الامان اشمعنا
احمد : علشان هو ده الي ناقصها هي عندها كل حاجة من وجهة نظرها الا الامان
منة : مش عارفة ومش فاهمة وبصراحة مش عايزة افهم عارف انا عايزة ايه
احمد : عايزة ايه
منة : عايزة الاسبوع ده يخلص بقي واتناك
احمد : احنا مش اتفقنا تهدي علشان زبي بيحرقني من كلامك ده
منة : ما انا كسي بيحرقني برضو يا احمد حتي شوف
مسكت منة ايد احمد وحطتها علي كسها من فوق البنطلون
منة : حاسس يا احمد سخن ازاي وبيحرقني ازاي حرك ايدك يا حبيبي عليه برده وطفي الحرقان ب ايدك الحلوة دي
احمد : انا سايق ممكن اخبط في حاجة
منة : لا انت سواق شاطر وانا واثقة فيك دايما ده انت حتي بتركبني حلو اوي اركبني يا حبيبي
حرك احمد ايده علي كسها بشكل دائري
منة : اه اه يا كسي لا مش هينفع التحسيس الي من فوق البنطلون ده
فتحت منة زراير البنطلون وحطيت ايد احمد جوا الاندر
منة : منك ل كسي علي طول
خرج احمد ايده من اندر منة وحط ايده علي كسها من فوق الاندر
منة : ليه كدة يا احمد
قرصها احمد من كسها فتحت رجلها علي قد ما تقدر
منة : اااااااااه اااااه براحتك يا حبيبي حط ايدك في المكان الي يريحك
حرك احمد صباعه لفوق وتحت علي كسها من فوق الاندر
منة : اممممممم اااه
حرك احمد صباعه اسرع
منة : ااااه ااااه حلو اوي اسرع يا حبيبي اسرع
غمضت منة عينها ولفت ايدها الاتنين ل وراء حولين كرسي العربية الي هي قاعدة عليه خرج احمد ايده من اندر من بنطلونها فتحت عينها ل ثواني كان احمد حط ايده جوا الاندر وبداء يحرك صباعه براحة علي كس منة
احمد : اساليني تاني ليه كدة علشان اقرصك تاني
حركت منة وسطها ناحية ايد احمد
منة : لا مش هسالك حرمت انا عايزك تسرع بس مش قادرة بقولك تتطفي نار كسي مش تولع اكتر
احمد : ما انتي الي كسك علي طول نار و دايما هايجة
منة : اه انا هايجة اوي
حرك احمد صباعه اسرع علي كسها
منة : ااااااه ااااه ريحيني ريح مراتك الهايجة
احمد : احنا في الشارع وطي صوتك حد يسمعنا
منة : امممممممم اه اه اه اااااه
جابت منة
احمد : بالسرعة دي
منة : اه اصلي كنت تعبانة اوي وما صدقت والموقف نفسه يهيج اصلا مستحملتش ومحستش بنفسي غير وانا بجبهم
وصل احمد ومنة البيت
منة : هخش اخد شاور بسرعة وبعدين اطلع احضرلك الاكل
احمد : ماشي انا كدة كدة هقعد اتفرج علي الماتش
خرجت منة من الحمام لفة الفوطة حولين وسطها صدرها الكبير كله باين من الفوطة
احمد : انتي ايه الي طلعك كدة البسي حاجة كدة مش هينفع ده انا زبي بدا يحرقني
منة : انا اسفة نسيت حاضر هلبس حاجة الماتش كام كام
احمد : صفر صفر وحاجة في منتهي الزهق يعني
اقفل احمد التلفزيون
احمد : انا انام احسن بدل الزهق ده
" في بيت ابراهيم اوضة انجي "
ريما : برضو يا انجي انا زعلانة منك جتلك البيت امبارح علشان اروح الحفلة معاكي مامتك قالتلي مشيت وفضلت اتصل بيكي مردتيش عليا
انجي : مكنتش سامعه من الصوت الحفلة المزيكا كانت عالية اوي
ريما : احنا مش كنا متفقين لو هتروحي الحفلة دي نروح سوا
انجي : انا مكنتش عارفة انا لقيت فجاة كايلا بتقول ل دادي انها عايزة تروح واقنعته
ريما : القمر ده كان هنا امبارح
انجي : للمرة المليون القمر ده دادي انا
ريما : اصله حلو اوي ملامحه جميلة وعينه شكلها حلو و جسمه بقي ايه الجسم ده عضلاته رهيبة
انجي : انتي ترضي اعاكس بابكي واقول عليه الكلام ده
ريما : عايزة تعاكسي القرع ابو كرش ده براحتك بس ابقي البسي النضارة
انجي : يا بنتي عيب
ريما : عيب ليه هو انا بكدب ما هو اققرع وبكرش فعلا
انجي : بس ده بابكي
ريما : الي مشوفهوش بالشهور الي مش عارف انا عندي كام سنة ده ماكينة فلوس وبس بالنسبالي سيبك منه احكيلي بقي عملتي ايه في الحفلة
" في عربية كايلا "
كايلا : الفستان الي قولتلك تلبسيه كان احلي من ده
انجي : طالما دادي الي اختاره يبقي ده احلي طبعا
كايلا : الي يريحك بس مفيش ولد هيبصلك كدة
انجي : ويبصولي ليه انا مش عايز حد يبصلي ومليش في العيال
كايلا : ده نادر هيبقي هناك في الحفلة برضو مش عايزه يبصلك
انجي : لا مش عايزه يبصلي برضو
كايلا : يعني مش عايزه اخد راحتي معه ؟
انجي : براحتك
" في الحفلة "
كايلا : هاي جمال
جمال : كنتي فين كل ده اتاخرتي اوي
كايلا : كنتي مستنية انجي
جمال : هاي انجي
انجي : هاي جمال
جمال : شكلك حلو وعجبني فستانك يا كايلا
لفيت كايلا في مكانها وهي بتسعرض الفستان من كتر ما الفستان قصير وهي بتلف اترفع وطيزها كلها بانت ضربها جمال ب ايدها علي طيزها ضربة خفيفة
كايلا : اي اه عجباك طيزي
جمال : عجبني اوي بس مش انا لوحدي الي عجبتني نص الي في الحفلة كمان عجبتهم
شدها جمال من وسطها وباسها من بوقها ومد ايده رفع الفستان عن طيزها
كايلا : بتعمل ايه
جمال : بفرج نص الحفلة التاني الي مشافش طيزك
كايلا : كنت عارفة انك هتعمل كدة وملبستش اندر علشان الاندر ميدريش طيزي من عينهم
جمال : وانتي من امتي بتلبسي اندر يعني
باسته كايلا من بوقه
كايلا : كفاية كدة كل الي في الحفلة شافو طيزي خلاص
ضربها جمال علي طيزها ب ايده ونزل الفستان
حطيت ايدها علي زبه من فوق الشورت الي لابسه
كايلا : هيخرم الشورت ويطلعلي
جمال : السهرة لسة طويلة تعالي نسلم علي صحابنا الاول
كايلا : يلا
مشيت كايلا قدامه وبتتقصع وهي ماشية وبتتحرك ب طيزها يمين وشمال وماشية جمبها انجي وطيزها بتتحرك يمين وشمال برضو وعين جمال مركزة علي طيز انجي وعجبه وعينه هتطلع عليها لفت انجي وبصت ل جمال الي عينه كانت رشقة علي طيزها وضحكتله ضحك جمال كمان ومد ايده يحطها علي طيزها مسكت انجي ايده قبل ما يحطها علي طيزها وطلعتله لسانها وحركت راسها شمال ويمين بمعني لا وحركت طيزها اكتر قدامه وجمال هيتجنن وعينه هتخرج من وشه وهو بيتفرج علي طيز انجي بتتحرك قدامه وصلو عند المكان الي صحبهم قاعدين فيه سلمو علي صحابهم واقعدت انجي جمب مارينا صحبتها
كايلا : عايزة اقعد علي رجل نادر يا جمال
جمال : ايه رائيك يا نادر تحب كايلا تقعد علي رجلك ؟
نادر : هتبقي شاطرة وتسمع الكلام ؟
كايلا : اه بس موعدكش اني هبقي مودبة
نادر : ماشي تعالي اقعدي علي رجلي
بصيت كايلا ل جمال مستنية منه الموافقة
هز جمال راسها بمعني اه باسته كايلا من خده
كايلا : شكرا يا حبيبي
ضربها جمال علي طيزها ب ايده
جمال : اتبسطي يا حبيبتي
اقعدت كايلا علي رجل نادر هياصو صحابهم وعمالين يصفرو ويسقفو
شاور جمال ل البارمان ( Barman ) ( الشخص الي بيقدم الخمور )
البارمان : طلب حضراتكو المعتاد ؟
جمال : اه
البارمن : تحت امرك يا فندم
بعد خمس دقايق جاب البارمان الخمرة وشربو كلهم وفضلو ينزلهم خمرة كل لما يطلبو
حركت كايلا طيزها علي زب نادر وهي قاعدة علي رجله
نادر : ايه بتتحركي ليه ما تقعدي ثابتة
كايلا : زبك عمال يخبط في طيزي ويزوقها
نادر : ما انتي الي طيزك كبيرة وجاية عليه
كايلا : وطيزي هي بس الي كبيرة ما انت كمان زبك كبير
نادر : اكبر من زب جمال ؟
كايلا : مشوفتش علشان اققولك اكبر ولا لا
نادر : انتي حاسة ب ايه
كايلا : انا حاسة زبك بيخبط في طيزي جامد من كتر ما هو هايج بس اكبر من زبه ولا لا مش عارفة طلعو ونشوف كلنا زب مين الاكبر
نادر :هطلعو ازاي وانتي قاعدة علي رجلي
كايلا : شكل زبه اكبر علشان كدة مش عايز تطلعه
نادر : لا عايزك انتي الي تطلعيه
مارينا : لا دي منافسة كدة ولا انتو رايكو ايه
رد صحابهم وشوية ناس من المكان كانو بيتفرجو علي الي ببيحصل اه منافسة منافسة
قامت كايلا من علي رجل نادر ومشيت ناحية جمال مسكت ايده وشديته علشان يقوم يقف
ورجعت ل نادر مسكت ايده وشديته يقف هو كمان وبقو واقفين قدام بعض قاعدت ما بينهم علي ركبها علي الارض حطيت ايدها اليمين علي زب جمال من فوق الشورت
كايلا : واقف علي اخره وناشف اوي قولتله قبل كدة حاسة ان زبه هيخرم الشورت ويطلعلي
رفعو صوتهم وقالو جمال جمال جمال
حطيت كايلا ايدها الشمال علي زب نادر من فوق الشورت وهي لسة حاطة ايدها اليمين علي زب جمال
كايلا : برضو زبه واقف اوي شكله هو كمان زبه واقق علي اخره
رفعو صوتهم وقالو نادر نادر نادر
مسكت كايلا زب جمال ب ايدها اليمين وشديته عليها اكتر وفي نفس الوقت مسكت زب نادر ب ايدها الشمال وشديته عليها اكتر لحد ما بقي زبهم الاتنين لازق فيها
كايلا : هعد من واحد لحد 3 تفتحو سوسة الشورت بتاعتكو وطلعو ازباركو علشان نشوف مين الاكبر واحد اتنين تالتة
فتح جمال ونادر سوستة الشورت وخرجه ازبارهم علي وش كايلا
كايلا : ازبارهم سخنة اوي خليني قبل ما اعرف زب مين الاطول امصلهم الاول علشان نبرد السخونة دي الي طالعة علي وشي مسكت زب جمال ب ايدها اليمين وزب نادر ب ايدها الشمال امص زب مين الاول ؟
مارينا : احنا نعمل قرعة حد معه كوين (coin )
( عملة معدنية زي الجنية )
طلع واحد جنيه من جمبه وحطه بين صدر مارينا
مارينا : شكرا ها مين هيختار ملك ومين كتابة
نادر : انا كتابة
جمال : يبقي انا ملك
مارينا : طلعت كتابة يبقي نادر الاول
حركت كايلا لسانها حولين زبه وهي لسة ماسكة ب ايدها زب جمال حطيت راس زب نادر في بوقها وعمالة تشفط راسه ورافعة عينها بتبص ل نادر بشهوة وهيجان وبدات تتدخل زبه واحدة واحدة لحد اخره في بوقها غمضت نادر عينه وهي عمالة تدخل وتخرج زبه في بوقها وتمصه طلعت زبه من بوقها تاخد نفسها
كايلا : زبك حلو اوي وطعمه حلو اوي
حطيت زب جمال في بوقها واحدة واحدة وعمالة تمص فيه وجمال حاطت ايده علي راسها ومسكها من شعرها وبيزوقها علي زبه اكتر خرجت زبه من بوقها وقعدك تكح لفت وبصت ل نادر
كايلا : بزازي عجباك ؟
نادر : اوي انتي بزازك مجناني
حط نادر ايده جو الفستان ومسك بزازها واقعد يحرك ايده علي حلماتها ويحسس علي صدرها
كايلا : امممممممم حط زبك بين بزازي عايزك تنيك بزازي
حط نادر زبه بين صدرها وبدا يدخل زبه ويخرجه
كايلا : نيك بزازي اااااه نيك
بدا نادر يسرع وينيك في صدرها اسرع
جمال : كفاية نيك في صدرها كدة هتجبهم من قبل ما نخلص المنافسة
نادر : اصل بزازها حلوة اوي
جمال : اه فعلا بزازها حلوة اوي بس كدة مش هتجرب كسها
كايلا : انت شايف ان كسي حلو يا جمال ؟
جمال : احلي كس نكته
نادر : هو شكله حلو وطالما جمال قال علي كسك كدة يبقي كسك حلو اوي انا لازم اجربه
كايلا : خلاص يبقي الي زبه يطلع اكبر ينكني
وقف نادر وجمال جمب بعض وكايلا بدات تقيس مين الي زبه اطول
كايلا : انتو الاتنين ازباركو تقريبا قد بعض بس زب جمال اكبر بحاجات بسيطة اوي يبقي الكسبان جمال
هيصو اصحابهم وقالو جمال جمال نيكها يا جمال نيكها يا جمال
جمال : اكيد طبعا هنيكها ونادر برضو هينكها معايا تعالي يا كايلا نامي علي الترابيزة
شال نادر كل الحاجات الي كانت محطوطة علي الترابيزة ونامت كايلا علي الترابيزة
جمال : ارفعلها يا نادر الفستان من علي وسطها وورينا كسها الحلو ده
رفع نادر الفستان
نادر : اه عندك حق ده كسها حلو اوي
فتحت كايلا رجلها استعدادً ل زب جمال الي هينكها
نادر : استني انت كسبت المنافسة ووافقت اني انيكها معاك يبقي من حقك عليا ان انا الي امسك زبك واحطه في كسها
مسك نادر زب جمال وحطه في كسها واحدة واحدة لحد ما دخل ل اخره
كايلا : اممممممم يا ترا زب نادر حلو زي زبك كدة ؟
وطي جمال ولف ايده حولين وسط كايلا وشالها وزبه لسة في كسها وهي لفة رجلها حولين وسط جمال
جمال : حط زبك في طيزها يا نادر خليها تشوف زيك حلو ولا لا
حط نادر ايده علي طيزها وبدا يبعد طيزها عن بعض ب ايده ودخل زبه في خرم طيزها وبدا ينيكها في طيزها وجمال بينكها في كسها
كايلا : ااااااااه اااااااه زبك حلو يا نادر انت كمان
نادر : ده انتي الي خرم طيزك حكاية
جمال : كسها برضو حكاية لازم تجربه
نادر : اه اكيد هجربه بس اشبع من طيزها دي الاول
كايلا : ااااااه ااااااه ااااه انتو الاتنين بتنكوني حلو اوي مش قادرة
سرع نادر في النيك اكتر
كايلا : اااااااه طيزي ااااااه قوله يا جمال ينيك طيزي براحة شوية ده بينكني جامد اوي
سرع جمال في النيك هو كمان
كايلا : اااااه ااااااه ااااااه يعني انا بشتكيلك منه تقوم تعمل زيه حرام عليكو
كمل جمال ونادر نيك فيها اسرع واسرع وكل ما تقول اه كل ما يزودو السرعة اكتر
كايلا : اااااااااااه ااااااااااااه مش قادرة هجيب ااااااااه هجيب يا جمال
غمضت كايلا عينها اوي واعصابها سابت وجابت وهي بتصرخ
جمال : كفاية عليها كدة لو كملنا مش هنلاحق عليها
طلع نادر زبه من طيزها وطلع جمال زبه من كسها واقعدت كايلا علي ركبها تاني ومسكت ب ايدها اليمين زب جمال وب ايدها الشمال زب نادر تاني وحركت ايدها علي ازبارهم وقربت منهم وفتحت بوقها لحد ما جاوبو علي وشها كله وبوقها
الجزء السابع
ريما : ايه ده الوقت اتاخر اوي
انجي : وانتي من امتي بيفرق معاكي الوقت اتاخر ولا لا
ريما : عايزة الحق ماكينة الفلوس قبل ما يسافر
انجي : قصدك علي بابكي
ريما : اه سليملي علي طنط الهام وقوليلها الاصفر عليكي يجنن
انجي : اصفر ايه
ريما : ههههههههههههههه الاندر
انجي : بس متهزريش الهزار ده دي مامي
ريما : قوليلها بس وهي هتفهم ولا اقولك انا بكرا جايلك تكمليلي ايه الي حصل في الحفلة
" في اوضة الهام "
الهام : ينفع يا ستي تنامي جمبي في السرير النهاردة ؟
فتحية : لا مينفعش كتر خيري اصلا اني بكلمك انتي عارفة انتي عملتي ايه
بصيت الهام في الارض وعيطت
الهام : عارفة بس انا كنت سكرانة وكنت فاكرها انتي ده انا ملكك وبتاعتك ازاي اخونك
مشيت فتحية في اتجاه الباب علشان تخرج من الاوضة مشيت الهام وراها ومسكت ايد فتحية ونزلت علي ركبها وعمالة تبوس رجلها
الهام : انا اسفة يا ستي سامحيني انتي عارفة اني بطلت الخمرة علشانك بس مستحملتش لما بعدي عني انا مقدرش اعيش من غيرك انا اسفة
فتحية : متخفيش انا نايمة مع الخدم تحت بس
الهام : انا الي خدامتك دي اوضتك انتي مش اوضي انا يا ستي
عيطت الهام كتير اوي لدرجة ان رجل فتحية بقيت كلها دموع
فتحية : اهدي وكفاية عياط
الهام : انا اسفة يا ستي مكنش قصدي اعمل في رجلك كدة اسمحيلي الحسهالك بلساني
قطعتها فتحية
فتحية : خلاص يا بت انتي هتستهبلي
الهام : بصراحة بقي يا ستي انا خايفة اوي
قومتها فتحية من عند رجلها وحضنتها
فتحية : خايفة من ايه وانا معاكي
الهام : ما حضرتك عايزة تسبيني وتنامي تحت اهو وانا خايف الي عملت فيا كدة تيجي تاني وانا ... انا مش عايز تزعلي مني تاني يا ستي
حضنتها فتحية اوي
فتحية : متخفيش محدش هيعملك حاجة انا معاكي اهو هتنامي في حضني زي الاول متخفيش
الهام : بجد يا ستي
مسحتلها فتحية دموعها ب ايدها وطبطبت عليها
فتحية : اه بجد متخفيش
قلعت فتحية الروب الي كانت لابسه وراحت تنام جمب فتحية
فتحية : انتي هتنامي جمبي كدة
الهام : كدة ازاي
فتحية : بالاندر والبرا الاصفر ده
الهام : اه مالهم اللون الاصفر مش عاجبك ؟
فتحية : لا مش موضوع اللون الاصفر موضوع انك هتنامي جمبي ب اندر وبرا
الهام : وايه المشكلة ما انا علي طول بنام جمبك كدة وانتي الي بتومريني انام بالاندر والبرا اصلا
فتحية : احنا دلوقتي مش هنعمل مع بعض حاجة ومش هقدر انام جمبك واحضنك وانتي لابسالي اندر اصفر كدة وطيزك كلها قدامي ومعملش حاجة
الهام : طب ما تعملي يا ستي انا بتاعتك وملكك مفيش حاجة تقدر تمنعك
فتحية : الي منعني اني زعلانة منك غوري البسي هدومك يلا متنميش جمبي كدة
" الاحد الساعة 6:00Am ( صباحا ) في بيت احمد "
حسست منة ب ايدها علي السرير وعينها لسة فيها النوم وشبه دايخة
منة : احمد قوم يا احمد
حركت ايدها ملقتش احمد جمبها قامت من علي السرير مخضوضة وقامت تدور عليه في البيت سمعت صوت مياة شغالة في الحمام مشيت ناحية الحمام لقيت الباب مفتوح واحمد جوا بياخد دش
منة : انت هنا يا احمد وانا بدور عليك
احمد : ههههههههه بدوري عليا هو انا تايه
منة : انت بتضحك وانا كنت خايفة
احمد : خايفة من ايه
منة : ملقتكش نايم جمبي علي السرير خوفت
احمد : انا منمتش اصلا امبارح
منة : ليه
احمد : من كتر التفكير والقلق
منة : انت لسة بتفكر وقلقان من موضوع التاهيل الجنسي ده
سكت احمد شوية
احمد : اه ... اه لسة بفكر في الموضوع ده
منة : طب انا هحضرلك الفطار عقبال ما تخلص
احمد : لا بلاش مش جعان ومليش نفس اكل خالص
منة : للدرجاتي بتفكر في موضوع التاهيل الجنسي وقلقان يا حبيبي ؟
احمد : امممم اه تقدري تقولي كدة
منة : بس انت مهما حصل بتاكل اول مرة اشوفك ملكش نفس تاكل
احمد : هههههههههه انا كمان اول مرة اشوفني مليش نفس
منة : هههههههههه خلاص براحتك مش هحضرلك الفطار هتروح النهاردة ل سهير ؟
احمد : اه هروحلها بعد الشغل علي طول
منة : مش هتروح الاول ؟ انا كنت فاكرك هتيجي هنا وتاخدني معاك نروحلها سوا
احمد : انتي عايزة تروحيلها ؟
منة : اه عايزة مستغرب ليه ؟
احمد : اصلك مش بتحبيها اوي يعني للدرجة دي
منة : ومش بكرها لدرجة دي
احمد : ماشي هبقي اجي هنا الاول وبعدين نروح سوا
منة : ماشي
" الساعة 12:00Pm "
فوزي : احمد باشا يا باشا يا احمد باشا
احمد : ها بتقول حاجة يا بني ؟
فوزي : بقولك يا باشا انا رايح اجيب اكل اجبلك اكل ايه يا باشا
احمد : مليش نفس اكل
فوزي : براحتك يا باشا ولو عوزت اجبلك اكل بعدين انا تحت امرك
خالد : تعالي يا فوزي عايزك خد السيجارة دي
فوزي : شكرا يا باشا
خالد : هو احمد باشا ماله
فوزي : معرفش يا باشا من ساعة ما جيه وهو سرحان كدة وشكل في حاجة شاغلة تفكيره وقلقان كدة وبيقول ملهوش نفس ياكل
خالد : اه والغريب ان هشام باشا كمان مجاش ممكن علشان كدة قلقان وسرحان
فوزي : بيقولو هشام باشا مجاش النهاردة علشان في واحدة قربته في المستشفي
خالد : قربته ؟ قربته مين ؟
فوزي : معرفش يا باشا لامواخذة يعني هتفرق في ايه ؟
خالد : علشان لو قربته اوي يعني نروح نزورها ونطمن عليه ده حتي زيارة المريض واجب ولا ايه
فوزي : اه طبعا يا باشا وواجب بس ده كلام احنا لسة منعرفش حاجة
خالد : اه الي اكيد عارف هو احمد روح انت يا فوزي هات الاكل
فوزي : امرك يا باشا
خالد : امال فين صحبك يا باشا
احمد : صحبي مين ؟
خالد : هشام باشا
احمد : اه عنده ظروف كدة ومجاش
خالد : ظروف ايه
احمد : نعم ؟؟
خالد : قصدي هو كويس يعني عايز اطمن عليه مش اكتر
احمد : واضح انك عايز تتطمن عليه علي العموم اطمن هو كويس
خالد : مش هتاكل معانا يا باشا ؟
احمد : لا مش هاكل
خالد : تلاقيك قلقان علي هشام باشا
احمد : ما انا قولتلك هو كويس
خالد : اصل انا سمعت ان في واحدة قربته في المستشفي جايز تكون تعرفها يعني فا قلقان عليها
احمد : يخصك في ايه انا قلقان عليها ولا قلقان عليه انت مالك
خالد :انا بطمن بس يا باشا انت مهم عندنا ما انت عارف
قطعه احمد قبل ما يكمل كلامه
احمد : اه عارف وهشام مهم وكل الناس الي هنا مهمين
سابو احمد وقام خرج برا القسم كله طلع موبايله وكتب رقم واتصل بيه
احمد : الكول تون المستفز ده انا مبحبوش وهي التانية مش بترد ردي بقي انا لما ببقي مخنوق مش بلاقي حد اكلمه غيرك .
اتصل احمد تاني وبرضو محدش رد
فوزي جيه واحمد واقف برا القسم
فوزي : محتاج حاجة يا باشا ؟
احمد : لا يا فوزي اتخانقت بس طلعت اشم شوية هواء ولا اققولك انا عايز حاجة
فوزي : امرك يا باشا
احمد : قول للباشا احمد مشي علشان رايح يشوف هشام ويطمن عليه
فوزي امرك يا باشا
ركب احمد عربيته ورجع بيته
منة : جاي بدري يعني النهاردة
احمد : علشان تلبسي براحتك ونلحق نروح المستشفي النهاردة
منة : علي فكرة انا مبتاخرش انا بلبس بسرعة
احمد : اه واضح اهو
منة : هما خمس دقايق وتلاقيني خلصت لبس اصلا
احمد : هههههههههه طب احسبهملك علي الساعة ونشوف الخمس دقايق دول هيطلعو قد ايه
منة : لا انا عندي حل احسن تعالي معايا الاوضة وانا بلبس ولبسني انت ولا اختي احسن مني
وقبل ما يرد احمد عليها مسكت ايده زي ما انجي بتمسك ايده وحركت منة طيزها يمين وشمال ومشيت تتقصع قدامه
منة : بقلدها صح ؟
احمد : هي مين ؟
منة : اختي لما بتمسك ايدك كدة وتمشي قدامك تحرك في طيزها بحرك طيزي زيها ؟
احمد : معرفش مبخدش بالي
منة : يعني طيزها بتبقي قدامك وعمالة تتحرك كدة قدام عينك ومش بتبص عليها
احمد : لا مش ببص
منة : مش مصداقك ده انت عينك بتبقي راشقة في طيزها زي ما هي راشقة في طيزي دلوقتي
ضربها احمد علي طيزها ب ايده
منة : ااااه اي اي طيزي انت بتبقي عايز تضرب اختي كدة وهي بتحرك طيزها قدامك
ضربها احمد علي طيزها تاني ب ايده بس المرادي كانت الضربة اقوي
منة : اااااااااااه عجباك طيز اختي يا حبيبي وعايز تلسوعها علي طيازها المدورة يا حبيبي
ضربها احمد كذا ضربة وراء بعض علي طيزها
منة : اااااااااه ااااااااه ااااااااه اااااه ده انت هتحمر طيز اختي مش هتلسوعها بس
دخلو الاوضة لفت منة وبصت ل احمد وحركت ايدها من فوق البنطلون علي زبه الي كان واقف نص واقفة
منة : احكيلي لما طلعت اوضة اختي ايه الي حصل يا حبيبي
احمد : قلعت الفستان وواقفت قدامي بالاندر والبرا
منة : ده انا اختي شرموطة بقي كانت واقفة قدام جوزي بالاندر والبرا وكان لونهم ايه بقي يا حبيبي
احمد : اسود
قلعت منة هدومها وواقفت قدامه بالاندر والبرا
منة : انا الاندر والبرا بتوعي لونهم احمر مش زي اختي اسود عجبك اللون الاسود علي اختي
احمد : اه كان لايق عليها
عضت منة علي شفايفها وبصت ل احمد بلبونة
منة : كان لايق عليها ازاي يا حبيبي
احمد : علشان هي بيضاء واللون الاسود كان مبين بياضها اكتر
منة : اه فعلا هي بيضاء اوي
قلعت منة الاندر والبرا بتاعها ومشيت بسرعة وجابت معاها اندر وبرا كتير
احمد : ايه كل ده
منة : جابتلك كل الانواع والاشكال الي عندي ل البرا والاندر الي لونهم اسود علشان تلبسني نفس النوع والشكل الي اختي كانت لابسه قدامك
احمد : لسة هقعد ادور وسط كل الاندر والبرا دول
منة : اه انا عايزة البس اندر وبرا زي الي اختي كانت لابسه قدامك
احمد : بس احنا كدة هنتاخر
منة : خلاص يبقي هنزل من غير ما البس اندر وبرا
احمد : انتي صدرك كبير وحلماتك هتبان من الهدوم كدة
منة : خلاص يبقي لبسني الاندر والبرا الي اختي كانت لابسه
احمد : كل دول شبه بعض والاختلافات ما بينهم بسيطة اوي ودول انواع كتير مش هعرف
قربت منة من احمد وحركت ايدها علي صدره بشكل دائري
منة : كنت بتبص علي جسم اختي علشان كدة مش مركز علي نوع وشكل الاندر والبرا الي كانت لابسه
بعدها احمد عنه وزعق فيها
احمد : دي مبقتش عيشة انتي مريضة الي بتتكلمي عنها دي تبقي اختك عمال اخدك علي قد عقلك واقول خلاص هتوقف كلام هتكتفي ب الي قالتله انتي ايه مش واخدة بالك ان دي اختك الصغيرة دي عندها 18 سنة مالك هايجة ليه كدة حتي اختك مش سايبها في حالها
سابها احمد وخرج ركب عربيته
" في المستشفي "
احمد : برضو رجعت هنا ومنمتش في البيت ونمت هنا صح
هشام : معرفتش انام في البيت وهي مش فيه وكنت قلقان عليها اوي
احمد : يا بني ما الدكتور قالك انها كويسة
هشام : قلقان عليها وكمان عمال افكر مين الي عمل كدة
احمد : مش مهم مين الي عمل كدة المهم انها كويسة
هشام : مالك ؟ شكلك مضايق اوي
احمد : ههههههههههههه مضايق وكمان اوي لا يا عم انا كويس عادي مفيش حاجة
هشام : لا مش كويس باين انك مضايق اوي شكل منة ضايقتك هي فين صحيح مجتش معاك ليه ؟
احمد : سبتها في البيت دي مجنونة
هشام : مجنونة ازاي
حكي احمد ل هشام كل الي حصل
هشام : خيالاتها الجنسية غريبة اوي
احمد : مش عارف هي مكنتش كدة ساعات بحس انها بتتخيل الحاجات دي في محاولة منها انها تساعدني وده بيضايقني اكتر وضميري بيتعبني كمان لان انجي مالهاش دعوة بالكلام ده كله ولا ليها ذنب في التخيلات دي
هشام : انت مهتم با انجي يعني او عايز تعمل معاها علاقة
احمد : لا خالص دي طفلة بالنسبالي وبعتبر انا الي مربيها
هشام : طب ومنة بتجيب سيرتها ليه
احمد : علشان انجي بتقولي يا دادي
سكت هشام ل ثواني وقاله ب استغراب
هشام : بتقولك يا دادي ؟
احمد : اه علشان يعتبر انا الي مربيها ابراهيم مات وهي عندها سنتين انا الي شافتني مكانه انا كنت زي ولي امراها و بعملها كل حاجة وعلشان تعوض غياب ابراهيم بالنسبالها ووسط صحابها وعلشان متحسش انها مختلفة بقيت بتقولي دادي في الاول كانت طفلة مقدرش اققولها متقوليش كدة ولما كبرت وقولتلها ان ده بيضايقني كان عدي الوقت خلاص اني اغيره وتقريبا منة شايفة ان ده بالنسبالي حاجة جنسية علشان كدة مدخلة انجي في تخيلاتها الغريبة دي وانا الي بحس بالذنب لاني حاسس انها بتحاول تساعدني بالتخيلات دي وانجي بالنسبالي مجرد طفلة
هشام : هي استحملت فترة كبيرة برضو سنة مش قليلة وشكلها شايفة ان دي اخر فرصة ليها انك ترجع زي ما كنت
احمد : ازاي هرجع زي ما كنت و مفيش سبب عضوي لمشكلتي دي الدكاترة كانت بتستغرب لما بقولهم ان عندي ضعف وانا مش عارف ازاي نفسيا انا حاسس اني من الناحية النفسية كويس وحتي لو مش كويس متوصلش لدرجة انها تاثر علي انتصابي
هشام : ممكن زي ما الدكتور سيف قالك زهق ومحتاج تجرب نشاطات جنسية جديدة وانت قولت انك حاسس ان حالتك اتحسنت اليومين الي فاتو شوية
احمد : الدكتور ده انا مش مرتحله ومبحبوش اطلاقا
هشام : طبيعي متحبهوش انت مش مقتنع لحد دلوقتي انك عندك عيب انت معندكش حاجة تخسرها وانا جاي معاك التاهيل الجنسي ده
احمد : بلاش تيجي احسن علشان سهير والي حصلها سيبها ترتاح
هشام : اطمن متقلقيش علي سهير هي كويسة انا سايبها في المستشفي علشان اطمن عليها مش اكتر لكن هي عادي تمام و كويسة احسن مني ومنك
احمد : بجد
هشام : اه بجد وسالتني عليك الصبح كمان وقولتلها في الشغل
احمد : متفكرنيش يارتني ما روحت
هشام : ليه ايه الي حصل
احمد : خالد هو في غيره
هشام : عمل ايه تاني المرادي
احمد : العادي بتاعه حاشر مناخيره في الي ملهوش فيه وعمال يسالني عليك ويقولي سمعت ان قريبته تعبانة وشكلك قلقان عليها انت تعرفها
هشام : وقولتله ايه
احمد : كنت هقوم اضربه ومسكت نفسي بالعافية شكله كان عايز يعرف مين قربتك الي في المستشفي
هشام : هو ماله اصلا يخصه فيه
احمد : قولتله كدة
هشام : هو مركز معاك علشان علاقات فاروق وفاكر ان فاروق بيساعدك ومسهلك الامور
احمد : ما انا عارف وكان عايز ياخد القضية بتاعة الواد البلطجي ده ومضايق انها جاتلي انا
هشام : الواد البلطجي ؟ انت ليه مش مقتنع ان الواد البلطجي ده مجرم دولي ومطلوب في دول كتير ورئيس عصابة كبيرة
احمد : ما هو ده الي نفخه هو واد بلطجي مش اكتر
هشام : ده سفاح
احمد : عادي قضية زيها زي غيرها
هشام : دي قضيه صعبة جدا
احمد : انت الي جبان واعتذرت عن القضية
هشام : مع واحد مجنون زي طاهر اه انا جبان جدا ومش عايز امسك قضيته
احمد : انت نفخه علي الفاضي زي ما قولتلك ده مجرد واد بلطجي
هشام : انت مشوفتش الصور مشوفتش عمل ايه في الظابط الاسباني اخر واحد كان بيحقق في القضية
احمد : شوفت
هشام : لا انت مش مستوعب ده جمجته كانت لازقة في حيطة الاوضة بتاعة عياله وجسمه مرمي علي الارض بعيد عن جسمه وبيت الظابط كان متامن كويس وفي حراسة ودخل وخرج ومحدش عرف دول معرفوش اصلا ان الظابط حصله حاجة غير الصبح ده سفاح ومختل
احمد : مش خايف منه وهقبض عليه
هشام : ده لو عرفت اصلا تثبت عليه حاجة مفيش دليل عليه محدش عارف يثبت عليه حاجة ده احنا كلنا خايفين منه اصلا
احمد : طب طالما كلكو خايفين كدة خالد كان عايز القضية ليه
هشام : كان هيبيع القضية ومحدش كان هيساله مقبضش ليه علي طاهر
احمد : والواد ده كان هيشتري خالد ؟
هشام : طاهر ده معاه فلوس يشتري خالد وعائلة خالد وبلد خالد كلها بس لو خالد اتنفس من غير اذن طاهر مش هيلحق يتنفس النفس الي بعده
احمد : مش لدرجاتي يعني
هشام : واكتر كمان ده لما خرج من اسبانيا وجيه مصر الظباط هناك مكنوش مصدقين وكانو خايفين انا مش فاهم انت ازاي مش خايف
احمد : علشان ده سلاح الواد ده هو والي زيه طول ما انت خايف هو مطمن
هشام : انا مش مستغني عن عمري وغيري السيرة دي
احمد : ايه خوفت يا بطة
هشام : هههههههههه اه خوفت تعالي يلا نخش ل سهير احسن
احمد : عاملة ايه النهاردة
سهير : كويسة وانت عامل ايه
احمد : تمام
سهير : منة مجتش معاك ليه هي كويسة
خبطت منة علي باب اوضة سهير ودخلت
منة : اه انا كويسة وجيت اهو
اتخض احمد لما شاف منة ولابسها كمان خضه اكتر كانت لابسة جينز ضيق اوي عليها وراسم رجلها وطيزها الي كانت واضح من البنطلون انها مش لابسة اندر ومن فوق كانت لابسة سويت شيرت ( sweat shirt ) وفاتحة السوستة عند صدرها وبرضو من غير برا وصدرها بيترج مع كل حركة بتتحركها
منة : المهم انتي عاملة ايه
سهير : انا كويسة شكرا انك جبتيني هنا امبارح
منة : ده انا كنت خايفة عليكي اوي صحيح هي من الست الي خبطتك دي امبارح ؟
سهير : واحدة كدة .. مكنش قصدها تخبطني احنا كنا بنتكلم عادي واختلفنا فا عملت كدة
منة : طيب طالما هو مجرد سوء تفاهم قولي ل هشام عليها علشان يخليها تبعد عنك طالما مش عارفة تتحكم في ردود افعالها
سهير : لا ما هي بعيد خلاص
احمد : عن اذنكو ثانية تعالي معايا يا منة
خرج احمد برا الاوضة ومعه منة
احمد : ايه الي انتي لابسه ده
منة : ايه رائيك حلو
احمد : انتي هتستهبلي يا روح امك
منة : روح امي ؟ انا منة يا احمد مش مسجونة عندك في القسم خد بالك بتكلم مين
احمد : لا خدي بالك انتي بتكلمي مين انتي بتكلمي جوزك يا مدام بصي في المراية الاول وشوفي انتي لابسة ايه
قفل احمد سوستة السويت شيرت بتاع منة
احمد : بكل هدوء كدة وزي الشاطرة تخشي تسلمي عليهم في دقيقة هي دقيقة مفيش اكتر منها وتطلعي علشان ارجعك البيت مش محتاج اققولك لو اتاخرتي هعمل فيكي ايه
منة : بس
احمد : بس ايه ؟ الدقيقة بدات
مشيت منة وحركت طيزها شمال ويمين زي ما بتمشي في العادي
احمد : عسكري ماشي
مشيت منة من غير ما تتقصع وسرعت خطواتها دخلت الاوضة
منة : الف سلامة عليكي يا سهير معلش لازم امشي ضروري
سهير : انتي لسة جاية خليكي شوية
قطعتها منة بسرعة قبل ما تكمل كلمها معلش لازم امشي سلام يا هشام
خرجت منة من الاوضة بسرعة وهي خايفة الدقيقة تكون خلصت مشيت منة جمب احمد الي منطقش ولا كلمة راكبو الاسانسير وبرضو احمد منطقش نزلو راكبو العربية وطول الطريق احمد كان ساكت برضو
" في اوضة سهير في المستشفي "
سهير : هي منة مشيت فجاءة ليه كدة
هشام : اكيد علشان اللبس الي كانت لابسه
سهير : ماله كان لبس عادي
هشام : بالنسبة ل احمد لا مش عادي خالص ما انتي عارفه
سهير : اه عارفه تلاقيه قالها دقيقة تسلمي عليهم وتيجي
ضحك هشام و سهير
هشام : لسة برضو مش عايزة تقوليلي مين الي عملت كدة ؟
سهير : مجرد واحدة غبية مكنش قصدها ومش هشوفها تاني
هشام : ماشي الي يريحك
" في بيت ابراهيم "
ريما : انا جيت
انجي : تحبي نقعد هنا ولا نطلع اوضي فوق
ريما : لا خلينا هنا
انجي : ماشي
ريما : مامتك فين
انجي : نايمة في اوضتها
انجي : بتسالي عليها ليه
ريما : علشان اققولها ان الاصفر يجنن عليها
انجي : ماشي مش مهم
ريما : احكيلي بقي ايه الي حصل بعد ما جمال و نادر ناكو كايلا وجابو لبنهم علي وشها
انجي : ايه لبنهم دي
قربت ريما من انجي ودخلت ايدها جو الشورت وحركت ايدها علي كس انجي من فوق الاندر
ريما : امال اسمها ايه يا لبن انتي
انجي : اااه طلعي ااااه ايدك من الشورت ااااه
ريما : لا مش هطلع ايدي غير لما تجبيهم انا بحب كسك المقفول ده
انجي : اااااه ااااه ايه كسي المقفول ده
قربت ريما اكتر واتكلمت في ودن انجي
ريما : مش هما بيقولو علي الي بتتناك في كسها ان كسها مفتوح انتي لسة متنكتيش في كسك يبقي مقفول
انجي : ااااه طب براحة انتي بتدعكي كسي جامد اوي
ريما : انتي الي كسك مغري
انجي : امممممم طب كفاية حد يشوفنا
ريما : هيعمل ايه يعني لو حد شافنا متخفيش الدادي بتاعك مش موجود
انجي : اه اه متجبيش سيرته بهيج لما افتكره
ريما : اه جسمه حلو اوي
انجي : اممممممم اه اوي ده جامد
ريما : عايزة الجامد ده يفتح كسك المقفول
انجي : ااااه اااه بس انا كسي ضيق اوي مش هعرف اتناك منه
خرجت ريما ايدها من شورت انجي بسرعة ونزلت قاعدت علي الارض وشديت الشورت والاندر وفتحت رجل انجي وحركت لسانها علي كسها
ريما : ما هو هيلحس كسك كدة
غمضت انجي عينها
انجي : ااااه ااااه امممم الحس كسي كمان يا دادي انا نفسي فيك اوي
ريما : محافظة علي كسك علشان دادي
انجي : اه يا دادي مستنيك اااه انت الي تنكني يا دادي
ريما : هتقدري تستحملي انك تتناكي من دادي
انجي : اااااه هحاول علي قدر ما اقدر نكني يا دادي
لحست ريما كس انجي بسرعة وهي باصة علي انجي الي كانت مغمضة عينها و في عالم تاني
حركت ريما ايدها علي كس انجي وعمال تتدعك في كسها بسرعة وفتحت عين انجي ب ايدها التانية وبصتلها في عينها
ريما : مين دادي
بصتلها انجي في عينها وعضت علي شفايفها
انجي : دادي احمد
ريما : دادي يقدر يعمل فيكي ايه
انجي : اممممممممم ااااااه اااااه الي يحبه دادي
ريما : تقدري تعملي حاجة ولا تمنعيه
انجي : اااااه ااااااه لا مقدرش اااااااه اااااه محدش يقدر يمنعه انا رهن اشارته ااااااه
ريما : طب والهام ومنة
انجي : اااااااه ااااااه اااااه مش مهم ااااااه اااه اممممممم اهم حاجة دادي يتبسط
ريما : وانتي هتتبسطي لو دادي اتبسط
انجي : اااااااااااااه هبقي اسعد واحدة في الدنيا علشان دادي بينكني ااااااااه نكني يا دادي ااااااااه زبك حلو اممممممم دخلو في كسي افتحني اااااااااااااه نيكني في طيزي كمان اااااه اااااااه ااااه انا عايزة اتناك منك يا دادي
جابتهم انجي وقامت ريما من عند كس انجي واقعدت جمبها فضلت انجي فاتحة رجلها وريما بتهوي ب ايدها علي كس انجي
ريما : نار طالع من كسك ولا اكنك جبتيهم
انجي : مش بعرف اجيبهم غير علي سيرته
ريما : اه ما انا عارفة انتي هتقوليلي هي اول مرة يعني
انجي : نفسي ينكني بجد
ريما : انا حاسة انك اخرك تحلمي وتتخيلي بس لكن لو جيه ينكك بجد مش هتوافقي
انجي : هو انا بيبقي عندي راي اصلا ده انا ببص في عينه بتوه وبقول حاضر بس
ريما :طب ليه الفترة دي كلها مش بتعملي معاه حاجة
انجي :ما انا بقولك انا بحس معاه اني مليش راي ببقي متخدرة كدة يتحكم فيا زي ما هو عايز والمشكلة بقي انه مش عايزة ينكني و اكيد شايفني طفلة
ريما : خلاص سيبك منه
انجي : لا اسبني ايه ده اكتر حاجة شداني له
ريما : هو بصراحة شكله وجسمه حلو وباين عليه عصب
انجي : لا انا بغير ده دادي بتاعي انا بس
ريما : اهو موجود عندك دايما وانتي الي مش عارفة تعملي حاجة
انجي : يعني اعمل ايه
ريما : سخنيه عليكي كدة هزري معه اققلعي قدامه
انجي : بعمل كدة دايما حتي اخر مرة لما كان هنا كانت واقفة قدامه بالاندر والبرا
حركت ريما ايدها علي كسها
ريما : اممممممم وهو عمل ايه
انجي : معملش حاجة
ريما : بس ده شكله خول ولا بتاعه مبيقفش
انجي : ده بابتك انتي الي خول وعائلتك كلها انا دادي راجل اوي زبه كان واقف وباين من البنطلون
ريما : زبه شكله ايه ؟
انجي : اكبر زب شوفته في حياتي
ريما : مش لدرجاتي يعني
انجي : لا بجد فعلا زبه طويل وتخين في نسبة قليلة اوي من الناس بيبقي عندهم زي طفرة كدة وزبهم بيبقي حجمه كبير وطويل ودادي واحد منهم
ريما : وانتي شوفتي زبه فين عرفتي كل ده من منظره فوق الهدوم ؟
انجي : لا اتجسست عليه كتير اوي وهو بيغير هدومه
ريما : طب صورتيه ؟
انجي : ليه
ريما : علشان اشوف زبه ضخم فعلا زي ما بتقولي ولا ده كلام بس علشان ده الدادي بتاعك
انجي : لا مصورتهوش بس هو بيجي كل يوم جمعة هنا تعالي وابقي اوريكي بنفسك
ريما : خلاص اتفقنا
الجزء الثامن
"الاثنين الساعة 7 صباحا في بيت احمد "
منة : مش هتاكل طيب يا احمد انا حضرت الاكل
احمد : لا مش جعان
منة : طب منمتش في الاوضة ليه ؟
احمد : عادي
منة : لا مش عادي ومش بتكلمني ليه وبترد عليا بكلمة او اتنين بالعدد
احمد : انتي عارفة عملتي ايه
منة : يا حبيبي انت الي مخترتش الاندر والبرا وانا قولتلك لو مخترتش هنزل من غيرهم
اتنرفز احمد واتعصب قام من مكانه وشدها من شعرها
احمد : اتعدلي بدل ما اعدلك وفوقي من تخيلاتك المريضة انا مش متجوز راقصة عشان تنزل بالمنظر ده انتي اتجننتي بتمشي كلامك عليا قال علشان انت مخترتش اندر وبرا زي بتوع اختي مش هنزل بيهم في ايه يا شرموطة هو علشان زبي مش بيقف هتركبيني
منة : اي اي شعري سيبي شعري طيب هيتقطع في ايدك
احمد : شيلي التخيلات المريضة دي من دماغك مش هقول تاني
منة : حاضر حاضر انا اسفة
احمد : والتاهيل الجنسي الزفت ده مش هنروحه عجبك اهلا وسهلا مش عجبك اطلقك والباب اهو يفوت جمل
ساب احمد شعرها وخرج من غير ما يسمع رد منة ركب عربيته علشان يروح شغله وهو في الطريق تليفونه رن وكان المتصل (private number ) (رقم خاص ) ( الرقم الخاص : هو رقم سري مش بيظهر بيانته )
احمد : الو مين معايا
.... : فاعل خير
احمد : هههههههه وعايز ايه ياعم فاعل الخير
.... : عايزك تبعد عن طاهر
احمد : طاهر مين ؟
....: طاهر الي انت ماسك قضيته
احمد : ههههههههههه طب وهبعد ازاي وانا ماسك قضيته ده انا شغلي اني احقق واقرب
.... : عادي تتنزل عن القضية ل خالد مثلا هو عايز القضية
احمد : انت عرفت ازاي
.... : زي ما انت بتعمل شغلك انا كمان بعمل شغلي وشغلي اني اعرف
احمد : اه يعني انت شغال مع طاهر
.... : ههههههههههه طاهر مين
احمد : بقولك ايه لو ناوي تهزر كتير قولي علشان مضيعش وقتي معاك واريح دماغي واقفل وهزر انت براحتك مع حد تاني
.... : انا مبهزرش انا بس بفكرك بخطورة طاهر الي انتي مش مدركها
احمد : مش مدركها ازاي
.... : كلامك مع صحابك هشام لما قولتله انه مجرد عيل صايع وده سلاحه الخوف وانت مش خايف منه
احمد : وانت بتكلمني بقي علشان تخوفني ؟
.... : لا انا بحذرك بس
احمد : اه طب اتفضل حذرني
.... : الاول بس خش يمين انت كدة هتمشي غلط وهدي السرعة علشان الشارع الي انت هتمشي فيه ده فيه مدارس ودي مش السرعة المناسبة
بص احمد علي العداد في عربيته لقي السرعة عليا فعلا
.... : بتبص علي العداد ليه ركز في الطريق انا عارف انك عندك مشكلة ومش بتخلف بس متاكد انك بتحب الاطفال اوي ركز علشان متخبطش حد يا حضرة الظابط
سكت احمد وهدي السرعة وبص قدامه
.... : معلش انا عارف انت مش بتتحكم في اعصابك وانت مضايق والمدام زودتها اوي وضايقتك مكنش يصح برضو الي هي عملتو امبارح بس ايه الي انت قولته ده من غير ما تفكر كدة عايز تتطلقها
احمد : انت عرفت كل ده ازاي
.... : انا قولتلك شغلي اني اعرف وعلشان كل الي عارفه ده عايز انصحك وانت اتريقت عليا وعمال تضحك بس معلش احنا بقينا صحاب خلاص
احمد : انت خالد ؟
.... : وهو خالد عارف كل الحاجات الي قولتهالك دي طب كنت قولت هشام اهو صحابك وحكتله كل ده وهو الوحيد الي اتكمت معه امبارح في موضوع طاهر ده بس لا لا مش هشام ده هشام ده صاحب عمرك اكيد لا هو جبان اه وكان خايف من طاهر بس لا مش شغال معه اكيد ده ظابط كويس برضو
احمد : انت عايز تشككني في صحبي
.... : لا خالص انا بقولك انه مش صحبك الي لسة حاصل من شوية ده انت لسة محكتيهوش لاي حد وانا عرفته يبقي اكيد انا مش هشام اطمن انا مش هشام ركز بس في الطريق
احمد : انت بتهددني ؟
.... : اهددك ليه لا لسة مرحلة التهديد مجتش احنا لسة في مرحلة التحذير وافتكر انت مش هستمع لتحذيري وهتكمل وشكلي هستمتع معاك اوي
احمد : طب وبتكلمني ليه وانت عارف ان كلامك مش هيفرق معايا ؟
.... : علشان ابقي عملت شغلي ومتجيش تعيط وتقولي اني محذرتكش
احمد : لا انا مبيعطش متقلقش
.... : لا ازاي انت بتعيط وبتعيط كتير تحب افكرك ؟
احمد : اه سليني شوية عقبال ما اوصل القسم هشام مش جاي النهاردة ومش هلاقي حد ارغي معه
.... : لا هشام جاي ما خلاص سهير روحت امبارح بعد ما مشيته عنيدة اوي سهير دي انا مش عارف صحبك ده ايه ازاي قلبه طوعه كدة يسيبها لوحدها هو مش خايف عليها يحصلها حاجة ولا الست الي خبتطها دي تخبطها تاني
احمد : خليني انا احذرك بقي المرادي عارف لو لمست شعرة من شعر سهير انا هعمل فيك ايه
.... : اهدي احنا لسة موصلناش للمرحلة دي متخفش لحد دلوقتي كلكو في امان بس انت الي في ايدك تخليهم في امان دايما اتنازل علي القضية انت مش قد طاهر
احمد : خلاص حذرتني عندك حاجة تانية تقولها ؟
.... : لحد دلوقتي لا بس المرة الجاية مش هيبقي اتصال
قفل صاحب الصوت المجهول المكالمة من غير ما يسمع رد احمد
" في القسم "
احمد : هشام تعالي عايزك في شغل ضروري
هشام : هو ده الترحيب بتاعك بيا تعالي عايزك في شغل
احمد : اققفل الباب وراك
هشام : خير في ايه قلقتني
حكي احمد الي حصل ل هشام
هشام : انت متاكد ان الاتصال ده من طاهر او واحد من الي شاغلين معه
احمد : امال هيطلع مين الي اتصل يعني
هشام : عادي اي حد دلوقتي اي حد يقدر يبقي معاه رقم خاص
احمد : طب وكل المعلومات الي قالهالي دي
هشام : عادي برضو حد بيراقبك
احمد : ومين غيره هيراقبني يعني
هشام : انا قولتلك بلاش طاهر ده
احمد : تفتكر الست الي ضربت سهير تبع طاهر وده كان تحذير برضو
هشام : لو كدة كانت سهير قالتلنا ان ده تحذير
احمد : يمكن مردتش تقلقنا
رن تليفون احمد
احمد : تلاقيه الراجل الي قولتلك عليه شكله ناوي يتسلي عليا .... ده بابا
فاروق : الو
احمد : الو عامل ايه يا بابا
فاروق : مش كويس مزعل مراتك ليه يا بيه
احمد : مزعل مراتي ؟
فاروق : مش بس كدة دي سابت البيت وراحت قعدت عند الهام ... تروح حالا تصالح مراتك وترجعها البيت يا احمد
احمد : بس يا بابا ...
فاروق : مفيش بس مراتك دي جوهرة يا بني مش هتلاقي في ادبها واحترامها مفيش حد زيها في الايام السودة دي
احمد : حاضر يا بابا هروح اصلحها
فاروق : و اوعي تزعلها تاني واياك تجيب سيرة الطلاق علي لسانك تاني مراتك منهارة عياط بسبب انك قولتلها هطلقها هو ده الي ربتك عليه يا حضرة الظابط بتهدد مراتك
احمد : انا اسف اتعصبت ومحستش انا بقول ايه هروح اصلحها حاضر
فاروق : دلوقتي حالا
احمد : حاضر
قفل احمد مع فاروق وهو مضايق ومتعصب وبيجز علي سنانه
هشام : في ايه ؟
احمد :الهانم بتلوي دراعي وبتشتكيني ل ابويا
هشام :مش فاهم
احمد : اتخنقت معها الصبح قبل ما اجي واديها سابت البيت وراحت عند امها وقال ايه منهارة وبتعيط والمفروض اروح اصلحها
هشام : وهتعمل ايه ؟
احمد : هروح اصالحها هعمل ايه يعني
" في بيت ابراهيم "
فتح احمد الباب بالمفتاح الي معه
احمد : بغضب منة فين يا الهام
الهام : فوق مالك شكلك مضايق
احمد : بنتك بتشتكيني ل ابويا وبتلوي دراعي
الهام : اهدي بس هي مشتكتش لحد فاروق اتصل بيا علشان حاجات تخص الشغل وكان بيطمن علينا وسالني علي منة قولتله انها هنا علشان سعيد جي
قطع احمد كلامها
احمد : امال ايه سايبة البيت ومنهارة عياط
الهام : لا هي مش سايبة البيت ما انا قولتلك سعيد جي وعايز يشوف بنات اخته هي منة صعبت عليها نفسها علشان انت قولتلها هطلقها فا اول لما كلمت فاروق عيطت تلاقيه افتكر انها سايبة البيت
احمد : ماشي انا هطلع اشوفها هي في انهي اوضة ؟
الهام : تالت اوضة علي الشمال
طلع احمد علي السلم وهو بيفكر هيعمل ايه هيصلحها ازاي ؟
لقي احمد باب الاوضة مفتوح دخل لقي منة نايمة علي بطنها ولابسة تي شيرت كت ابيض و بنطلون اسود ضيق ماسك علي جسمها وراسم طيزها
قعد احمد جمبها علي السرير وحرك ايده علي طيزها براحة وفجاة مسك طيزها
منة : بدلع ولبونة اي طيزي
شد احمد البنطلون لحد اخر راجل منة
احمد : لابسة اندر يعني المرادي
منة : مقدرش ملبسش اندر اخر مرة عملتها جوزي بهدلني عارف عمل فيا ايه ؟
احمد : ايه ؟
قامت منة وقعدت علي ايدها وركبها وحسست ب ايدها ومسكت ايد احمد وحطيتها علي شعرها
منة : مسك شعري كدة وشدني من شعري
شد احمد شعرها
منة : اه شدني كدة بالظبط وقالي اني مش رقاصة علشان اعمل كدة وعارف قالي ايه كمان
احمد : قالك ايه ؟
منة : شرموطة
احمد : انا اسف يا منة مكنش قصدي
منة : بتعتذر ليه هو في حد يعتذر لشرموطة
اهم حاجة دفعت الفلوس بتاعتي ؟
احمد : فلوس ايه ؟
منة : ما انا شرموطة بقي وبتناك بالفلوس اه نسيت انت دفعت فيا فلوس كتير لما جيت اتقدمتلي وبتصرف عليا لا كدة حقك بصراحة اتفضل الشرموطة تحت امرك اعمل الي انت عايزه فيها وهي هتفضل ساكتة
احمد : بس انا مش شايفك كدة
قطعته قبل ما يكمل كلامه
منة : اه واضح علشان كدة قولتلي اني شرموطة واول حاجة عملتها اول ما دخلت الاوضة انك مسكت طيزي وقلعتني البنطلون علشان تتاكد اني لابسة اندر ده انت حتي مخبطش علي الباب
احمد : الباب كان مفتوح فادخلت علي طول انا كنت جاي اعتذرلك ولما لقيتك نايمة كدة قولت اهزر معاكي واعتذرلك بالطريقة دي انا مش فارق معايا لو كنت لقيتك لابسة اندر ولا لا انا عارف اخلاقك ومش اندر الي لو لبستبه هتبقي محترمة ولو قلعتيه هتبقي مش محترمة انا اسف يا منة
منة : انا كنت بحاول اساعدك انا بعمل كل ده علشانك وفي الاخر تقولي مش هنروح التاهيل الجنسي اكن انا الي عايزة انت الي عندك مشكلة وحلها التاهيل الجنسي انا الي صابرة ومستحملة علشان تقولي في الاخر اني شرموطة وعندي تخيلات مريضة
احمد : انتي عندك حق بس انا صعب عليا اني اتقبل موضوع التاهيل الجنسي ده
منة : وانا مطغتش عليك وسيباك براحتك وبعد ما انت قولت نروح وكلمت الدكتور قولت اننا مش هنروح وهددتني بالطلاق
احمد : كنت متعصب لكن انا مش هطلقك و هنروح التاهيل الجنسي واتعالج وحالتي النفسية تتحسن ومش هزعلك تاني انا اسف
منة : الي انت عايزه اعمله
حس احمد بحجم الغلطة الي عملها عرف ان اي كلام هيتقال هيضايقها نام جمبها و خدها في حضنه من غير ما يتكلم ولا ينطق ولا كلمة
حضنه قال كلام كتير معرفش هو يقوله
بقالهم عشر سنين متجوزين ودي اول مرة كان يحضنها بجد
"الساعة 4 مسائا "
"صوت خبط علي الباب "
الهام : اصحو يا ولاد الساعة بقيت 4
فتح احمد عينه بهدوء وبص علي منة لقاها متشعلقة في رقبته ونايمة علي صدره
احمد : اول مرة اعرف انها شكلها حلو اوي كدة وهي نايمة
الهام : طب صحيها يلا علشان تاكلو
احمد : لا سبيها نايمة شكلها عايزة تنام
الهام : سعيد جيه وهناكل كلنا سوا
صحيت منة بسبب كلامهم
منة : صباح الخير
احمد : صباح النور
الهام : سعيد خالك جيه وقاعد تحت هو ومراته وبنته
منة : خالي ؟
الهام : اه خالك
منة : ماشي انزلي انتي واحنا جايين وراكي
الهام : ماشي
" بعد ما الهام نزلت "
احمد : هو سعيد رجع ليه من كندا ؟
منة : بنته قالتله عايزة تقضي الصيف هنا
احمد :هي عندها كام سنة ؟
منة : 21
نزل احمد ومنة
الهام : احمد جوز منة فاكره يا سعيد ؟
سعيد : احمد ابن فاروق ؟
احمد : اه
سعيد : كبرت يا احمد انت عارف ان انا وابوك والمرحوم ابراهيم كنا صحاب اوي من واحنا عيال
احمد : اه كان بيحكيلي دايما
سعيد : وبعد كل سنين العشرة دي الواطي مجاش يشوفني
احمد : لا ازاي اكيد هيجي يشوفك
سعيد : جيسي ، سلمي تعالو اعرفكو ب بنت اختي وجوزها
احمد : هما بيتكلمو عربي ؟
سعيد : اه طبعا المصري يقدر يعمل اي حاجة ميغركش الشعر الابيض ده
قامت جيسي وسلمي من علي الكراسي الي كانو قاعدين عليها رغم ان الفرق بين جيسي وبنتها سلمي 40 سنة الا انك متفرقش مين فيهم الام ومين فيهم البنت .
سعيد : دي منة بنت اختي وده احمد جوزها ودي جيسي مراتي ودي سلمي بنتي
سلمي بقي اصرت انها تقضي الصيف هنا وانا قولت فرصة تتعرف علي عمتها وبناتها
احمد : تنورو طبعا
الهام : احنا هنفضل واقفين كدة تعالو نقعد ناكل
قاعدو كلهم ياكلو
سعيد : الهام قالتلي عن مشكلة الخلفة الي عندك في دكتور كويس اوي في كندا كنت بتابع معه انا برضو كان عندي مشاكل في الخلفة سلمي دي جاية بعد عذاب لو تحب ممكن تسافرو معانا واحنا راجعين
احمد : ايه رائيك يا منة نروح ؟
منة : ايه
احمد : بقولك ايه رائيك نروح كندا مع سعيد وهو راجع هناك نشوف الدكتور الي بيقول عليه ده ؟
مصدقتش منة الي سمعته علشان كدة سالته كانت اول مرة يا خد رائيها في حاجة في العادي هو الي بيقول اه ولا لا من غير ما يعرف رائيها مش مهم كانت موافقة او رافضة
منة : اه يا حبيبي لو عايز تروح ماشي
سعيد : خلاص تمام ترجعو معانا
سلمي : وانجي كمان خدوها معاكو
سعيد : اصلها هي وانجي بقو صحاب يا عم
احمد : بالسرعة دي
انجي : دول جايين بقالهم 3 ساعات
احمد : انا الي نمت ومحستش بالوقت
سعيد : الهام قالتلي انك بقيت ظابط شرطة زي ما كنت عايز اكيد مش بتنام كويس
احمد : اه ده حلمي من وانا صغير
سعيد : بس دي وظيفة متعبة اوي
احمد : كل حاجة متعبة بس لما بتعمل حاجة بتحبها مش بتحس بتعب
خلصو اكل كلهم وقامو
انجي : انا هاخد سلمي ونطلع نقعد في اوضتي
الهام : ماشي براحتكو
" في اوضة انجي "
اول ما دخلت سلمي قلعت الشورت والبادي الكت ومشيت بالاندر مكنتش لابسة برا
سلمي : مش قادرة استحملهم اكتر من كدة كنت عايزة اقلعهم من واحنا تحت
ضحكت انجي وعملت زيها بس كانت واقفة بالاندر والبرا
سلمي : اققلعي البرا دي مزعجة اوي انتي مستحملها ازاي
انجي : بترفع صدري بحس انه كبير
سلمي : صدرك اكبر ولا صدري انا الي اكبر
انجي : مش عارفة تعالي نشوف
سلمي : لا احنا محتاجين راي راجل
انجي : راجل بس مفيش رجالة هنا غير خاله سعيد ودادي
سلمي : لا دادي متحيز ليا في اي حاجة وهيكسبني احنا نسال احمد
انجي : لا اتكسف
سلمي : هساله انا متقلقيش المهم فين الاب توب بتاعك ؟
انجي : اهو
فاتحت انجي الاب توب بتاعها واديته ل سلمي
انجي : هتعملي عليه ايه
سلمي : هسمعك اول قصة جنسية بالعربي في العالم
انجي : ازاي
سلمي : موجودة علي اليوتيوب
هنكتب في البحث minwey
او ممكن نفتح منتدي نسوانجي
هتلاقي الفيديو في توقيع عضو اسمه Michael .
انجي : ده بيشتغل علي الفون ؟
سلمي : بيشتغل علي الفون والاب توب والكمبيوتر والتابلت
انجي : ماشي فرجيني
" بعد ربع ساعة "
صوت خبط علي باب اوضة انجي
منة : انا منة افتحي يا انجي
فتحت انجي الباب
منة : ايه الي لبسينه ده قصدي ايه الي انتو قالعينو ده
سلمي : اققلعي انتي كمان مستحملة الهدوم دي ازاي
قلعت منة هدومها وااقفت بالاندر
سلمي : صدرك كبير اوي
منة : شكرا
سلمي : ده طبيعي ؟
منة : اه طبعا طبيعي
سلمي : مش معقول دول كبار اوي استحالة يكونو طبيعي
مسكت منة ايد سلمي وحططها علي صدرها
منة : شوفي بنفسك قال مش طبيعي قال
طغطت سلمي صدر منة وحركت ايدها علي صدر منة وفضلت تحرك فيه
منة : اممم اه براحة انا صدري حساس
سابت سلمي صدر منة
سلمي : فعلا طبيعي
حلمات منة وافقت فكرت تداري علي الي حصل ده
منة : زهقت من القعدة معاهم تحت بيتفرجو علي ماتش كورة وانا مليش في الكورة
سلمي : اه دادي ومامي بيحبو الكورة اوي
انجي : مش عارفة الناس الي بتحب الكورة دي بيحبوها ليه دول 20 راجل عمالين يجرو وراء كورة مدورة
منة : هما الرجالة كدة يحبو يجرو وراء اي حاجة مدورة
ضحكت سلمي وانجي
سلمي : عندك حق انا كل صحابي القدام عرفوني علشان جسمي
منة : مفيش ولا واحد حبك فيهم
سلمي : كانو بيحبو جسمي بس وممكن برضو انا الاختيار كان غلط انا بنجذب ل ال bad boys ( الاولاد الاشرار ) (مصطلح يطلق علي الشباب الروش الصايع )
منة : ومين مش بتنجذب ل ال bad boys
الراجل عايز يبقي الاول في حياة الست علي عكس الست الي بتبقي عايزة تبقي الاخيرة في حياة الراجل فا طبيعي ان احنا ننجذب ل ال bad boys هترتبطي ب واحد محترم وكويس ورومانسي ازاي يعني لازم ترتبطي ب واحد صايع كدة يعذبك معاه
سلمي : بصراحة المحترم الرومانسي ده بيبقي مملل اوي ومتوقع علي عكس الصايع الي كل شوية فيه تجديد ومغامرة
منة : وفي حاجة مهمة كمان ال bad boys دول بيبقو خايفين من الارتباط زينا كدة وسهل في اي وقت تنهي معه العلاقة مش التاني الي من اول مقابلة وهو بيفكر يدهن اوضة الاطفال ايه
سلمي : انتي ايه رائيك يا انجي في الموضوع ده انتي قاعدة ساكتة وانا ومنة بس الي بنتكلم
انجي : انا شايفة ان عيوبهم هي ميزاتهم من من وجهة نظراكو
منة : ازاي ؟
انجي : يعني مثلا ميزته انه خايف من الارتباط فا تقدري في اي وقت تفركشي معه بمنتهي السهولة وفي نفس الوقت عيبه لانك لو عايزة تكملي معه مش هينفع لانه خايف من الارتباط زيك بس الفرق انتي خايفة وعايزة الي معاكي يطمنك لكن هو خايف لانه مش ملتزم ومتهور ودي بالنسباله قيود
منة : عندها حق
سلمي : بس مفيش حد كدة
منة : ممكن الحل انك تعرفي bad boy وانتي تخليه كويس بعدين
انجي : لا مفيش حد بيتغير فيه مثل بيقول "بدل ما انتو تشدو هو هيغرقك "
هو هيبوظلك حياتك اصلا ويكرهك في نفسك وفي عيشتك كلها وحتي لو عرفتي تحوليه وبقي كويس ومحترم هتزهقي منه لانه بقي زي الشاب الكويس الطيب المحترم الي انتي اصلا مخترتوش من الاول
منة : طب والحل يا ناصحة
انجي : الحل انك ترتبطي ب واحد تحبيه ويحبك واحد تشوفي دايما عيوبه مميزات واحد تحسي في حضنه بالامان تحبيه ل نفسه مش علشان فلوسه ولا شكله وجسمه
سلمي : وده بيبقي اسمه ايه بقي
انجي : توام الروح
سلمي : يعني ايه اصلا توام الروح ؟
" صوت خبط علي الباب "
انجي : مين ؟
احمد : انا احمد
لبسو هدومهم وفتحو ل احمد
انجي : دادي جيت في وقتك تعالي احكيلهم القصة بتاعة توام الروح
احمد : دي اسطورة قديمة زمان اوي الفلاسفة حاولو يفسرو بداية الخلق فا قالو ان الانسان اول ما اتخلق مكنش كدة ده كان مخلوق اسمه اندروجين عبارة عن مخلوق ب اربع ايدين ورجلين وعنده عضو ذكري وعضو انثي المخلوق ده كان متفاهم اوي وبسبب التفاهم ده كان قوي اوي وصل بيه القوة لدرجة انه اتحدي الالهاء وكان هيغلبوهم كمان بس الالهاء كلهم اجتمعو مع بعض وقاعدو يفكرو يعملو ايه علشان يتغلبو عليه وقررو انهم يقسموه نصين راجل وست وكل نص يدور علي النص التاني ومفيش عقاب اكتر من ان نص يرتبط ب نص مش نصه وفي الاخر يموتو اما بقي لو النص لاقي نصه التاني هيعيش حياة ابدية زي الالهاء ومن هنا جيت كلمة النص التاني وتوام الروح
سلمي : قصة حلوة بس في الاول وفي الاخر دي مجرد اسطورة
منة : المهم انت طلعت ليه فيه حاجة ؟
احمد : لا مفيش الشوط الاول خلص طلعت اطمن عليكي واشوفك لو محتاجة حاجة او عايزة نمشي
منة : لا يا حبيبي انا كويسة مش محتاجة حاجة خلينا قاعدين شوية
احمد : واضح انها قعدة بنات وانا مليش فيها مكان انزل اتفرج علي باقي الماتش واسيبكو براحتكو
خرج احمد وقفل الباب
انجي : ايه رائيك في القصة يا منة ؟
منة : حلوة تصدقي انا اول مرة اسمعها
انجي : معقول ده دادي بيحكيها دايما
منة : اه انا بس الي بجرب حاجات جديدة النهاردة
سلمي : واحمد بقي bad boy ولا لا ؟
منة : هتصدقيني لو قولتلك معرفش واضح ان في حاجات كتير انا معرفهاش عن احمد
سلمي : اه واضح انه غامض اوي
قلعت سلمي هدومها والمرادي قلعت الاندر كمان
سلمي : نبدل يا انجي ؟
انجي : نبدل ايه ؟
سلمي : الاندر انا اخد الاندر بتاعك وانتي تاخدي الاندر بتاعي دي حاجة بعملها مع صحابي واحنا صحاب دلوقتي
انجي : ماشي نبدل
منة : وهي بتضحك وانا هبدل مع مين
سلمي : بتضحك هي كمان انزلي بدلي مع مامي لا انا ولا انجي نفس مقاسك
منة : يعني مامتك الي نفس مقاسي ده انا صدري قدها مرتين
قلعت انجي الاندر الاسود بتاعها الي فيه فراشات بيضاء ولبست اندر سلمي الاحمر المنقط اسود
انجي : ضيق عليا شوية
سلمي : وانا واسع عليا شوية
"في نفس الوقت تحت "
مالت جيسي علي ودن سعيد وقالتله حاجة
سعيد : معلش يا احمد اوصف ل جيسي الحمام فين
احمد : تعالي هوصلك احسن
قامت جيسي ومشيت مع احمد لحد الحمام
جيسي :ممكن تستناني ونرجع سوا ؟
احمد : ماشي
" بعد دقيقة "
خرجت جيسي وفتحت الباب بسرعة وهي بتجري ناحية احمد وهي قالعة الشورت وعريانة من تحت ولابسة البادي الكت
نطيت علي احمد ولفيت رجلها حوليه وايدها لفها علي رقبته
احمد : في ايه ؟
جيسي : فار
احمد : طب انزلي اشوف الفار ده جايز يكون بيتهيالك
نزلت وواقفت وراء احمد وماسكة ايده جامد
احمد : شوفتيه فين ؟
جيسي : هناك كدة
مشي احمد وجيسي وراءه وماسكة ايده جامد
احمد : مفيش حاجة انتي اكيد بيتهيالك
جيسي : لا انا خايفة
خلاص سيبك من الحمام ده في فوق حمامات كتيرة تعالي نطلع اي حمام منهم
جيسي : ماشي
احمد : طب البسي الشورت
جيسي : ماشي بس خليك جمبي
لفيت جيسي وادته ضهرها ووطيت قدامه
شاف طيزها الكبيرة مترهلة شوية بس حلوة كسها بان قدامه وخرم طيزها الواسعة كمان
لفيت جيسي وشها وبصت ل احمد
جيسي : انت كنت بتبص علي كسي وطيزي
وقبل ما يرد احمد
جيسي : اه كنت بتبص زبك فضحك وواقف اهو اققلع !
احمد : اققلع ؟
جيسي : اه اققلع زي ما انت شوفت طيزي وكسي انا لازم اشوف زبك
قربت جيسي منه وقعدت علي ركبها وفكيت الحزام فتحت زرار البنطلون براحة فتحت سوستة البنطلون وطلعت زبه من السوستة
جيسي : ده كبير اوي
مسكته وحركت ايدها براحة علي زبه
جيسي : انت قليل الادب زبك وقف علي مرات صاحب ابوك
فتحت بوقها ودخلت نص زبه فيه مسكها احمد من راسها وزقها علي زبه جامد
احمد : طالما عايزة تمصي زبي مصيه صح
زبه عمال يخبط في زورها طلعت زبه من بوقها تاخد نفسها وهي بتحرك ايدها علي زبه
جيسي : ينفع كدة الراجل يقولك وصل مراتي للحمام تخليها تمص زبك
احمد : قال يعني هي عارفة تمصه
مسكت زبه واقعدت تدخله في بوقها وتخرجه بسرعة وهي بتشفط راس زبه طلعت لسانها وحركته علي زبه
جيسي : لو قلق سعيد وجيه يشوفنا ولقي مراته بتمص زبك هيعمل ايه
احمد : ولا اي حاجة هيقعد يتفرج علينا
قومها احمد وشالها زنقها في الحيطة
جيسي : هتعمل ايه ؟
احمد : هنيكك
جيسي : طب وسعيد جوزي
احمد : ما انا قولتلك يتفرج علينا
دخل احمد زبه في طيزها
جيسي : ااااااااااااااااااااااه بتعمل ايه
احمد : لقيت خرم طيزك واسع قولت اوسعولك اكتر
جيسي : لا لا لا لا لا طلعو ده كبير اوي
احمد : اسكتي يا شرموطة
جيسي : ما انا لو متجوزة راجل يدافع عني
احمد : ده لو موجود كان مسك ايدك وقالك استحملي معلش انا عارف انه زبه كبير
جيسي : ما انا مستحملة اهو نكني يا احمد
دخل احمد زبه واحدة واحدة
جيسي : ااااااه اااااه ااااااااه بيوجع اوي طب بلاش طيزي دخله في كسي
احمد : لا في طيزك علشان تصوتي وتسمعي جوزك انك بتتناكي
جيسي : ده مكنش بينكني
دخل احمد زبه ل اخره
جيسي : ابوس ايدك سيبه شوية اتعود عليه مش قادرة
احمد : مش انتي الي عايزة تتناكي استحملي بقي يا لبوة
دخل احمد زبه وخرجه كذا مرة
جيسي : ااااااااااه ااااااااااه اااااااااه ااااااااه ااااااه حرام عليك خلاص نكني ابوس ايدك
احمد : طب وجوزك
جيسي : زي ما انت قولت يتفرج
حط احمد راسه بين صدر جيسي وفضل يلحس ويمص في صدرها وهو بينكها في طيزها
جيسي : اااااه ااااه مش قادرة زبك حلو اوي نكني انا لبوتك
سرع احمد في النيك اكتر
جيسي : نيك مرات صحاب ابوك شبعها من زبك
احمد : عجبك زبي ؟
جيسي : اااااااه اااااه هو ده زب عادي انت ايه حصان ايه كل الزب ده
حرك احمد ايده علي كسها
جيسي : بتعمل ايه لا لا مش قادرة
دخل احمد صباعين في كسها وهو بينيكها في طيزها
جيسي : لا لا هجيب كدة
جابت جيسي علي ايد احمد
احمد : ايه ده انتي جبتيهم بسرعة ليه كدة
جيسي : وهي بتنهج طالما في زوبر في طيزي لو لمست كسي بجيب علي طول اصل انا بحب نيك الطيز اوي
احمد : طب البسي ويلا نخرج تلاقي جوزك قلق عليكي
خرج احمد وجيسي
سعيد : اتاخرتو اوي ليه كدة ؟
احمد : اصل جيسي شافت فار
سعيد : معقول شوفتي فار
جيسي : اه شوفته كان كبير اوي
نزلت منة
منة : هنروح ولا هنبات هنا ؟
احمد : انتي عايزة ايه يا حبيبتي ؟
منة : لا نبات هنا
احمد : ماشي نبات هنا تعالي عايز اققولك حاجة عن اذنكو ثانية
منة : عايز تقولي ايه
احمد : خالك طلع معرص
منة : معرص ازاي
احمد : عمل حدوتة خايبة هو ومراته قالي وريها الحمام وروحت معاها بعدين طلعت تجري عليا وبتقول شافت فار وراحت مصة زبي ببص في المراية لقيت انعكاس صورة خالك
منة : وانت نكتها ؟
احمد : اه
منة : حلو خلاص سبهملي انا
"صوت اهات مكتومة"... حسس ب ايده علي السرير وملقاش مراته جمبه قام من علي سريره بهدوء وراح للمكتب فتح اول درج وطلع مسدسه حرك صوابعه براحة علي مسدسه وسرح لمدة خمس ثواني افتكر عيد ميلاده ال 21 وهدية ابوه المسدس الي كان بيحلم بيه من وهو صغير . افتكر مراته مشي ناحية الاوضة الي جاي منها الصوت ولقي الباب مفتوح.
احمد : بتعملي ايه يا منة وعرقانة اوي ليه كدة
منة : انا عارفة انا عمري ما عملت كدة يا حبيبي بس تعبت مش قادرة احمد اتكسفت منه وبصت في الارض انا تعبانة انت بقالك سنة ملمستنيش كسي بياكلني انا عارفة انت مكنتش بتخليني اضرب سبعة ونص خالص بس ده ايام ما كنت ... حست بالندم من الي قالته فا سكتت قطع سكتها وقال سكتي ليه كملي ايام ما كنت قادر انيكك ومكفيي ومكيف كسك مبطلتش لعب في كسها كانت بتكلمه كل ده وهي بتلعب في كسها
منة : اه يا حبيبي اه ده انت كنت بتخليني مش عارفة امشي من كتر النيك فاكر عمري ما كنت بعرف العب في كسي كدة زي دلوقتي كنت دايما شبعانة من زبك بصتله ب شهوة واستعطاف نيكني ابوس ايدك مش قادرة تعالي نحاول تاني علشان خاطر كسي ولا انت عجبك اني نايمة علي ضهري كدة وفاتحة رجلي علي اخرها وبلعب في كسي وانا بفتكر كنت بتعمل فيا ايه فاكر يوم فرحنا ده انت كنت عمال تحسس عليا وعلي جسمي من فوق الفستان و احنا في الكوشة طب فاكر اول مرة شوفت فيها زبك ورتهولي واحنا مخطوبين مكنتش بتتكسف كان كبير اوي وتخين وعريض كنت بخاف منه اوي طلعولهالي يلا خوفني بيه زي زمان
اتحرج وقال مش هينفع اطلعه نايم برضو
منة : مطلعوش سبهولي انا هطلعه وواقفهولك انا
قلعته التي شيرت بصت لعضلات جسمه الضخمة بحب عضلاتك اوي صدرك حلو اوي يا حبيبي ابتديت تبوس صدره كله وهي بتحرك ايدها علي عضلات بطنه المتقسمة طلعت لسانها ل اخره وحطته علي اخر بطنه وابتديت تتطلع لصدره بشويش حطط ايدها علي زبه من فوق الشورت نزلت علي ركبها قدامه وبصتله في عينه كانت بتترجاه ينيكها سندت راسها علي بطنه و نزلت الشورت بعنف بان قدامها زبه علي رغم انه كان نايم بس كان كبير وتخين
منة : فاكر يا حبيبي لما كنت انزلك الشورت كدة يخبط في وشي وفي بوقي حط وشه في الارض اتكسف من الي بقي عليه دلوقتي متحركش من مكانه لاحظت انه اضايق ضحكتله ومسكت زبه النايم واقعد تخبط علي وشها وبوقها حركت لسانها علي راس زبه براحة وابتديت تحرك لسانها بشكل دائري بلعت زبه مرة واحدة في بوقها فضلت تلحس وتمص فيه بس من غير فايدة قررت تسرع في المص اكتر ممكن يجيب نتيجة رفعت راسها وبصت ل جوزها لقيته مغمض عينه وفي عالم تاني وفجاة لقيته فتح عينه وهو مخضوض وبيطلع زبه من بوقها بسرعة جاب لبنه علي الارض كانت كمية كبيرة رجع لسريره وهو زعلان علي حاله صعب علي نفسه احمد الي كان بتاعه يخرم الحيط الي كان عايش حياة ممثل السكس بتاعه ميقفش ويجيب من دقيقة مص
صوت الدكتور فضل يتردد في ودنه "احمد باشا انت معندكش اي حاجة جسدية تمنع حدوث انتصاب المشكلة نفسية "
قطع تفكيره صوت مراته انا عارفة ان حل الدكتور مش عجبك بس ده الحل الوحيد لحالتك
احمد: وانا مش عايز الحل ده مش هروح مكان بيعمل تاهيل جنسي مش عايزه
منة: يعني انا الي عايزة اروح يعني انت فاكرني حابة اني اتناك من حد غيرك يعني
احمد: انتي مش حابة ولا انا حابب يبقي خلاص منروحش
منة: براحتك بقي خليك زي ما انت
الساعة 6:00Am ( صباحاً )
منة : احمد قوم يلا علشان تروح القسم يا احمد قوم يلا
كان صاحي معرفش ينام كلامها طير النوم من عينه مبطلش تفكير
احمد : خلاص صحيت
منة : هحضر الفطار عقبال ما تاخد دش وتلبس
قلع هدومه كلها وبص في المراية شعره الاسود القصير ناعم وكثيف عينه الزرقاء لايقة علي وشه وملامحه الجادة
جسمه رياضي عضلاته ضخمة لايقة علي وظيفته كظابط شرطةشرطة
منة : ايه يا احمد كل ده انا جهزت الفطار متقفش كدة هتبرد وانت بتعذبني معاك كدة بوقفتك بالمنظر ده لو سمحت خد شاورك يلا
احمد : طب ما تيجي معايا ناخد شاور سوا
منة :احمد انت بتتعبني علي الفاضي احنا لسة مجربين من كام ساعة انا شكلي مبقتش اعجبك خلاص
احمد : الدكتور قال انها حاجة نفسية يعني العيب مني انا
منة : وطالما العيب منك انت ليه مش عايز نروح التاهيل الجنسي
احمد : الموضوع ده منتهي انا مش هروح
منة :بتحاول متعيطش وماسكة دموعها يبقي متتعبنيش معاك علي الفاضي بقي مش هيقف مش هيقف
مقدرتش تمسك دموعها وعيطت
حاول يحضنها بعدت عنه مسحت دموعها
منة : انا كويسة يلا علشان متتاخرش علي الشغل
احمد : انا هكلم الدكتور بعد ما اخلص شغل واخيله يحددلنا ميعاد نروح التاهيل
الساعة 12:00pm
احمد يا احمد لا انت مش معايا خالص انا بقالي ساعة برغي وانت مش مركز معايا
احمد: انا اسف يا هشام بس بفكر في موضوع التاهيل ده
هشام: انا مش فاهم انت مش عايز تروح ليه
احمد: انت فاهم التاهيل ده عبارة عن ايه
هشام : اه يا عم فاهم حاجة زي مدرسة كدة بس بتعلم الجنس عادي يعني
احمد : بس بتعلم عملي
هشام : اه عارف بس دول هيعلموك ايه بس هو انت محتاج تتعلم حاجة
احمد: مش محتاج اتعلم بس انت عارف روحت كشفت وعملت تحاليل عند الدكتور الي انت قولتلي عليه وقالي معندكش حاجة تابع مع دكتور نفسي
هشام : ده احسن دكتور في مصر في المجال ده طالما قالك كدة يبقي معندكش حاجة جسدية تمنع
احمد : عارف ومعنديش اعتراض عليه انا اعتراضي كله علي الدكتور النفسي والتاهيل بتاعه ده
هشام : انا مش فاهم برضو ايه المشكلة ؟
احمد : المشكلة انه هو بيقول اني مش بيحصلي اثارة جنسية لان العلاقة بقيت تقليدية فا محتاج اجرب عناصر جديدة وطرق وانماط مختلفة
هشام : طب وايه المشكلةالمشكلة برضو ؟
احمد : انا مش عايز اجدد ولا عايز اخون مراتي ولا هي تخوني !!
هشام : بس دي مش خيانة انتو مش بتعملو حاجة من وراء بعض وده عادي واهي تجربة ومغامرة جديدة
احمد: انت شايف كدة ؟
هشام : اه عادي طب هقولك هجيب صحبتي ونروح معاكو علشان متحسش بحرج او كسوف
احمد : يعني سهير مش هتعترض ؟
هشام : لا انت عارفها مجنونة وبتحب تجرب
احمد : تمام هكلم الدكتور ونروج كلنا .
... :الو عيادة الدكتور سيف محمد
احمد : الو سمحت كنت عايز احجز كشف ...
... : با اسم مين حضرتك
احمد : احمد فاروق
... : تمام يا فندم ميعاد حضرتك الساعة 8
احمد : شكرا سلام
هشام : حجزت
احمد : اه حجزت هروحله الساعة 8 هقوله اني موافق وعايز اسجل في التاهيل وهقوله انك عايز تسجل انت كمان
هشام : وحجزلك عادي كدة بعد اخر مرة ؟
احمد : تلاقي الموظفة مش عارفة الي حصل وبعدين هو مكنش حصل حاجة اصلا
هشام : انت ضربته وكسرتله دراعه وكدة محصلش حاجة امال لو كان حصل حاجة
احمد : معرفش بقي انا اتعصبت ومحستش بنفسي غير لما كسرتله دراعه وبعدين هو الي دكتور ابن متناكة ويستاهل ومتفكرنيش بقي بدل ما اروح اضربه تاني
هشام : هو مقلكش حاجة ده كان بيعرض حل بس
احمد : الحل بتاعه ده مش داخل دماغي ولا عجبني وحاسس انه مش هيجي بنتيجة
هشام :بس ده الحل الوحيد الي قدامك بص انت تعتذرله عادي وانت تنسي وهو كمان ينسي وزي ما انت قولت محصلش حاجة
احمد : "بيجز علي سنانه" ماشي
هشام : انت الي محتاجه يا احمد مش هو الي محتاجك
احمد : مع الاسف
هشام : يلا يا باشا نشوف شغلنا بقي
الساعة 4:00pm (مسائاً )
منة : ايه يا احمد كل ده عمالة اتصل بيك مش بترد ليه
احمد : مسمعتوش
منة : طب انت فين كدة يا حبيبي
احمد : انا في الطريق اهو وجي
منة : كلمت الدكتور ؟
احمد بخنقة اه كلمته وحجزت ميعاد الساعة 8
قطعته منة : الساعة 8 ؟ طب مقولتليش ليه من بدري طيب
احمد : الساعة 4 لسة قدامك 4 ساعات اققولك بدري اكتر من كدة ايه
منة : برضو يا احمد كنت قولتلي
احمد : اعملي حسابك هشام وسهير هيسجلو معانا في التاهيل ده
منة : هو هشام يعرف ؟
احمد : اه يعرف هو الي قالي علي الدكتور الي كشفت عنده
منة : وانت ازاي تقوله حاجة زي دي
احمد : انتي عارفة ان احنا صحاب من زمان وانا كنت عايز حل للمصيبة دي
منة : هو حالته زيك
احمد : بصوت عالي لا
منة : طيب جاي معانا ليه
احمد : عادي تجديد مش الدكتور قال ان فيه ناس بتسجل في التاهيل علي سبيل التغير
منة : اه بس انت مش هتتحرج منه ده جارانا برضو
احمد : لا عدينا بحجات اكتر من دي
منة : ماشي
احمد : سلام علشان اعرف اركز في الطريق
منة : سلام
الساعة 8:00pm (مسائاً )
... : استاذ احمد اتفضل حضرتك
خبط احمد علي الباب خبطة واحدة وفتح الباب
دكتور سيف : بحذر اتفضل يا باشا اقعد ارتاح
احمد : انا اسف علي الي حصل المرة الي فاتت
دكتور سيف : ولا يهمك يا باشا محصلش حاجة
منة : احنا فكرنا في حل حضرتك وموافقين علي التاهيل
دكتور سيف : تحت امركو يا مدام اتفضلي ده عنون المكان الي بيعمل تاهيل جنسي
احمد : تمام كان في واحد صاحبي عايز يسجل في التاهيل
دكتور سيف : مفيش مشكلة يا باشا حضراتكو هتروح المكان تسجلو بيانتك ومعلومتكو وهتروحو بعد اسبوع تبدا التاهيل
احمد : نروح امتي ؟
دكتور سيف : لو حضرتك عايز تروح دلوقتي ممكن هما موجودين دلوقتي
منة : اه نروح دلوقتي يا حبيبي
احمد : ماشي نروح دلوقتي شكرا يا دكتور
دكتور سيف : العفو يا باشا سلام خرج احمد وركب عربيته اتصل ب هشام
هشام : الو
احمد : الو انا لسة خارج من عند الدكتور اهو واديني عنوان المكان ورايح اسجل بياناتي خد العنوان وتعالي سجل انت كمان
هشام : تمام ماشي اه نص ساعة وابقي هناك سلام
في مركز التاهيل الجنسي
.... : اققدر اساعد حضرتك ازاي
احمد : انا جاي تبع الدكتور سيف علشان..
.... : اه يا فندم مفهوم اتفضل حضرتك المكتب الي علي اليمين استاذة نرمين
احمد : المكتب الي علي اليمين ده تمام شكرا شكرا
نرمين : اتفضل يا استاذ اقعد استريح واقفل الباب اتشرف ب اسم حضراتكو
احمد : انا احمد ودي مراتي منة
نرمين : اهلا وسهلا استاذن حضراتكو في البطايق اخد البيانات منها
احمد : اتفضلي حضرتك
نرمين : تمام استاذن حضرتكو هسالكو كام سوال نكمل البيانات حضرتك كام سم
احمد : 190 سم
نرمين : الوزن
احمد : 90 كيلو جرام
نرمين : استاذن حضرتك تقلع هدومك
قلع هدومه وحط ايده علي زبه
نرمين : استاذن حضرتك تشيل ايدك طبعا حضرتك جاي لغرض التجربة
احمد : لا ضعف
نرمين : باستغراب ضعف ؟؟
احمد : اه الدكتور قال المشكلة نفسية
نرمين : تمام حضرتك بدخن
احمد : لا
نرمين : ولا بشترب شيشة
احمد : لا انا مشربش حاجة حاجة خالص
نرمين : تمام اتفضل حضرتك اقعد هخلص المدام وارجع لحضرتك
منة : انا 160 سم ووزني 80 ومدخنة وبشرب شيشة
نرمين : تمام اتفضلي حضرتك اقلعي حضرتك صدرك كبير بتلبسي برا مقاس كام ؟
منة : 40
نرمين : لفي كدة
منة : اهو
نرمين : طيزك كبيرة اوي كمان مدورة ومشدوة ومفيهاش ترهلات خالص تمام طيب كدة يا استاذ احمد ناقص اخر حاجة احنا المفروض نقيم العملية الجنسية ما بينكو بس بسبب حالتك فا احنا هنكتفي بالمدام بس هجيب الادوات واجي ل حضرتكو
منة : كفاية بقي يا احمد من ساعة ما خرجت وانت بتضحك بطل ضحك
احمد : اصل انتي عمالة تزني نروح التاهيل نروح التاهيل ولما روحنا هتجبلك ادوات جنسية وانتي بتخافي منهم اصلا
منة : علشان تعرف بس انا بعمل ايه علشانك وانتي سيبني سنة مش راضي تيجي وسيبني تعبانة وبعدين متوهش انت بتضحك علشان نرمين دي عجبها زوبرك
احمد : بطلي عبط عجبها زوبري الي مش بيقف هي عجبها حاجة تانية هي عجبها طيزك
منة : لا دي تلاقيها بتجاملني بس انت شوفت طيزها اصلا وهي خارجة دي كبيرة اوي وبتتهز زي الجيلي
احمد : بس صدرها مش حلو
منة : انت الي مراتك صدرها كبير بس هي صدرها متوسط بس وسطها حلو اوي وفخدها ورجلها بصراحة
احمد : وانتي قاعدة بقي عمالة تبصي علي فخدها
نرمين : انا فخادي عجبتكو اوي كدة ؟
منة : عجبتني انا بس احمد مش عارفة بصراحة
نرمين : بصوت هادي وبلبونة وهي بتقلع البنطلون اهي رجلي قدامك كلها اهي حلوة ولا لا
منة : قربي منه شوية شكله مش شايفها كويس نرمين بتمشي بكل دلع وبتقول بلبونة اهو بتمسك ايد احمد وتحطها علي فخادها وبتساله حلوين ؟ حرك ايده علي فخدها
احمد :اه حلوين
نرمين: وطيزي حلوة ؟
قامت منة من علي الكرسي ومسكت نرمين من وسطها ولفتها لجوزها وضربتها علي طيزها
نرمين : اه اه يا احمد ينفع مراتك تضربني علي طيزي كدة
منة : اه ينفع
نرمين : ليه يا منة ده جوزك شاف طيزي وهي بتتهز قدامه من الضربة
منة : علشان مش لابسة اندر تستاهلي وضربتها كذا مرة وراء بعض علي طيزها
نرمين : اه اه اه يا احمد الحقني يا احمد مراتك حمرتلي طيزي وانا طيزي وجعتني قولها تسبني
منة : لفي بصي ده زوبره بيقف اهو
نرمين : يا مامي ده زوبره كبير اوي كان بيخش في كسك ده ازاي
منة : ده كان بيقسمني نصين عارفة ده كدة واقف نص واقفة ده زبه بيقف اكتر من كدة نرمين وطيت بتوشوشه في ودنه شكل زوبرك هيقف وهينكني انا ومراتك بس براحة يا احمد ده هيعور كسي كدة
فجاة الباب خبط
نرمين : زي ما انتو حضارتكو متقلقوش ده تلاقي الموظف الي كلمتوه برا فتحت الباب فتحة صغيرة يدوب خرجت راسها منها وهي موطية وساندة علي الباب وطيزها باينة قدامهم
نرمين : ماشي هخلص بيانات الاساتذة الي معايا ولما اخلص هقولك تتدخلهم خليهم يستريحو
قفلت الباب ورجعت واقفت جمب منة
نرمين : في اتنين برا عايزين يسجلو بيانتهم
احمد : اه ده تلاقيه هشام وسهير صحابي
منة : يلا نكمل طيب
نرمين : بصراحة مفيش تقويم للعملية الجنسىة من ضمن البيانات انتو عجبتوني وكنت عايزة انام معاكو
منة : ماشي يلا نكمل انا تعبت اوي واحمد زبه كان ابتداء يقف
نرمين : انا نفسي اكمل اكتر منك بس مش هينفع الموظفين مينفعش يعملو كدة ولو طولنا ممكن حد يحس ب حاجة من برا انتو هتخرجو وانا هخلص مع اصحابكو وادوني عنوانكو وانا هجيلكو بعد ما اخلص شغل .
الجزء الثاني
منة : طب اسندي بطنك علي المكتب واديني طيزك
نرمين : ليه
منة : مش انتي عايزة العنوان
نرمين : وهي بتبص علي زب احمد اه عايزة العنوان اوي
منة : يبقي اديني طيزك علشان اديكي العنوان نمت نرمين علي بطنها وفلقست اكنها بتسعرض طيزها وخرم طيزها قدامهم
منة : حبيبي حط ايدك علي ضهرها وثبتها علي المكتب كدة
احمد : انا زبي نام خلاص مش هعرف انيكها
منة : حتي لو واقف مش هينفع تنيكها اصلا علشان صحابك الي برا دول
نرمين : طب جوزك لازقني في المكتب ليه كدة شكله هينكني في خرم طيزي الصغير
منة : وهي ماسكة في ايدها b-Vibe Vibrating Rimming Butt Plug (اداة جنسية هزازة بتتحط في الطيز بتشتغل بريموت ) بتمشي ناحية نرمين وبتنزل علي ركبها وبتحط لسانها علي خرم طيز نرمين اتخضيت نرمين وجسمها قشعر
منة : مش عجبك لساني ؟
نرمين : يدوب لمس خرم طيزي مش عارفة اذا كان هيعجبني ولا لا منة بتحرك لسانها براحة من اخر خرم طيز نرمين لحد اوله
نرمين : اه اه كملي الحسي اسرع منة بتفتح خرم طيز نرمين بصوابعها خرم طيزك واسع
نرمين : اه واسع بحب اتناك فيه وبدخل فيه حاجات دايما
منة : عايزة زب جوزي في طيزك ؟
نرمين :اه عايزه ينكني في طيزي
منة : ايه رائيك يا احمد تحب تنيكها في طيزها نرمين بترجع بطيزها وهي في نفس الوضع علي احمد وبتهز طيزها الكبيرة قدامه وقبل ما يرد احمد منة دخلت الجهاز الي في ايدها
نرمين : ااااااااااااه ده بيوجع اوي بس طري اوي وبتسال منة ب استغراب ده زب جوزك ده الي جوه طيزي ؟
منة : لا ده b-Vibe Vibrating Rimming Butt Plug
نرمين : طب وحطتيه ليه في طيزي
منة : علشان وانتي بتعملي المقابلة معاهم واحنا برا تحسي بنفس احساسي
نرمين : لا انا اخاف منك ادي الريموت ل جوزك
منة : بضحكة زي ما تحبي
لبسو هدومهم التالتة وخرج احمد ومنة لقو سهير قاعدة علي رجل هشام
سهير : كل ده اتاخرتو اوي
منة : عقبال ما خدت بيانتنا وكدة سهير بتقوم من علي رجل هشام وبتشد ايده طب يلا يا اتش نسجل بيانتنا احنا كمان احمد شغل الجهاز علي السرعة المتوسطة هشام خبط علي الباب
نرمين : اه اه اتفضل ، اتفضلو حضراتكو اقعدو اتشرف ب اسم حضراتكو " طفي احمد الجهاز " قعدت سهير علي رجل هشام بردو
هشام : هشام والي علي رجلي دي سهير
نرمين : اهلا وسهلا استاذن حضراتكو في البطايق اخد البيانات منها
هشام : لا
نرمين : بمعني ؟
هشام : لا بمعني لا
نرمين : حضرتك ده اجراء روتيني عادي
هشام : المعلومات الي انتي عايزها انا هقولهالك بس البطايق لا
نرمين : هسال الادارة واقول لحضرتك اذا كان ينفع ولا ولا
في نفس الوقت في الاستقبال برا
منة : هي ايه الي سهير لابسه ده
احمد : مالها لابسة ايه
منة : شورت قصير اوي وبادي كت
احمد : وايه المشكلة
منة : كبيرة علي الكلام ده مش عارف صحبك بيحب الستات الكبيرة ليه
احمد : دي اذواق ملناش دعوة
منة : اهي نرمين خرجت اهي شكلها خلصت معاهم
احمد : لا دي جاية علينا
نرمين : بصوت واطي صحابك مش عايزين يدوني البطاقة " احمد شغل الجهاز"
نرمين : اه اه يا احمد اطفيه يا احمد بيوجع (بدلع )
منة : مش عايزين يدوكي البطاقة ليه
نرمين : اي اه مش عارفة مش راضين
احمد : علشان هما مش متجوزين وطفي الجهاز
نرمين : طب وايه المشكلة هما احرار المكان ملهوش دعوة
احمد : بس هو ظابط برضو وكدة هو بيمارس الدعارة ولو اتعرف هيتفصل فيها
نرمين : المكان امان واكيد مش هيتعرف هنفضح نفسنا يعني
احمد : مش انتي عايزة البطايق علشان تاخدي البيانات الي مكتوبة فيها بسيطة اساليهم عليها واكنك خديها من البطاقة
نرمين : بس انا لازم اتاكد من صحة البيانات
احمد : لا متقلقيش هي صح
نرمين : بس ... "احمد شغل الجهاز تاني"
نرمين : امممممممم حاضر دخلت نرمين تاني وبتتحرك بصعوبة
نرمين : وهي بتحاول تمسك نفسها ومطلعش اي صوت يدل علي الي حاسة بيه اسفة اتاخرت عليكو الادارة متفهمة مواقفكو ومش شرط البطايق انا هسال حضراتكو
هشام : تمام
سهير : شكلك تعبانة بطنك وجعاكي ولا ايه
نرمين : اه اه ايوة بالظبط بطني وجعاني اوي
هشام : بضحكة بسيطة الف سلامة
نرمين : شكرا اخدت نرمين البيانات العادية وهي كل كلمتين تقول اه اه من الجهاز الي في طيزها
نرمين : انا اسفة بس هو لون عينين حضراتكو ايه
سهير : رصاصي لون غريب شوية لا منه ازرق ولا منه اخضر حاجة ما بينهم كدة
نرمين : بس حلو جدا
سهير : شكر
ا نرمين : استاذن حضرتك في طولك ووزنك مقاس البرا والاندر بتوع حضرتك لان المكان هنا هيسلمكو uniform ( زي رسمي )
سهير : الطول 150 سم والوزن 70 البرا 38 والاندر medium (وسط )
نرمين : وحضرتك
هشام : الطول 170 سم والوزن 80
نرمين : تمام احنا كدة خلصنا ممكن حضرتك تيجي بكرا او تيجي الاسبوع الجاي مع استاذ احمد
هشام : لا هاجي مع احمد باشا
نرمين : تمام هسجل اسامي حضراتكو في ميعاد الاسبوع الجاي خرج هشام وسهير طفي احمد الجهاز
احمد : يلا هتروحو ؟
هشام : لا احنا خارجين نسهر برا
احمد : تمام ركب احمد ومنة العربية
منة : انا مضايقة منك
احمد : ليه
منة : كدة متدنيش الريموت العب شوية
احمد : حرام عليكي وبعدين انتي ناسية انك بتخافي من الحاجات دي
منة : اوعي تقولها دي لو عرفت هطلع عليا كل الي عملتو فيها وزيادة دي بت غلوية
احمد : عرفتي ازاي ؟
منة : عرفت ايه
احمد : انها غلوية
منة : معرفش بس باين عليها انها غلوية المهم متوهش انت كان مالك جوا ساكت ومبتتكلمش كتير ومش قليل الادب زي عويدك نرمين معجبتكش ؟
احمد : مش مسالة عجبتني ولا لا بس انتو رافعين امالكو فيا اوي وانا زبي مبيقفش وحتي لما بيوقف بيقف نص واقفة الي جاية وعاملة حسابها هتتناك دي انا انيكها ازاي دلوقتي
منة : الدكتور قالك ريح اسبوع من غير اي نشاط جنسي قبل التأهيل الجنسي
احمد : ونرمين الي جاية دي
منة : متعملش حاجة الاسبوع ده وارتاح وابقي نيكها بعد اسبوع عادي هي مش هطير
احمد : ولما تيجي ؟
منة : سبهالي انا
احمد : طب انزلي هركن العربية واجيلك
ركن احمد العربية وطلع خبط علي الباب مراته فتحتله وهي عريانة
احمد : ايه الي انتي عمله ده
منة : بوريلك طيزي علشان شكلك عجبتك طيز نرمين ومراتك راح عليها بقي خلاص
قفل احمد الباب ودخل قلعته البنطلون وريني الزب الي بيقف علي غيري ده وعجبها و عايزة تتناك منه بتلف منة وبتمشي قدام جوزها وهي بتحرك في طيزها
منة : طيزي احلي ولا طيز نرمين
احمد : علشان يغظها طيز نرمين
منة : عجبتك طيزها الكبيرة يا حبيبي
احمد : انتي مش غيرانة
منة : هغير ليه انتي بتحبني انا و دي مجرد واحدة هتنيكها ساعة وال 23 ساعة انت بتاعي فيهم وحتي الساعة دي انا هشاركو فيها
احمد : طب مش مضايقة اني قولتلك ان طيز نرمين احلي
منة : لا ما انت بتقول كدة علشان تغظني
احمد : انتي لسة بتقولي من شوية ارتاح اسبوع نرمين لسة مجتش وبتعملي كدة
منة : بتمشي قدامه لحد الحمام بدلع وبتهز في طيزها انت حر خلي طيز نرمين تنفعك انا داخلة اخد شاور اوعي تعكل حاجة من غيري متلمسش نرمين غير لما ابقي معاكو
احمد : مش انتي لسة قايلة خلي طيز نرمين تنفعك اهي نفعتني اهي
كذا خبطة علي الباب فتح احمد الباب لقي نرمين قدامه مسكت زبه ب ايدها ورفعته لفوق بعدين ل تحت
احمد : بتعملي ايه
نرمين : بسلم علي زوبرك الحلو ده
احمد : طب خلاص كفاية مرة واحدة ده حتي كتر السلام بيقل المعرفة دخلت نرمين وانا كل ما اسيبكو كدة واجي تاني القيكو بتتكلمه عن طيزي انتو موركوش غير طيزي
منة : تعالي انا جو في الحمام باخد شاور تعالي خدي شاور معايا
نرمين وهي بتمشي ناحية الحمام هناخد شاور برضو واقفت قدام باب الحمام مفتوح ولفيت دراعها حولين احمد وبكل دلع ولبونة حبيبي قلعني علشان اخد شاور مع مراتك قلعها احمد النص الي فوق من الهدوم نرمين وهي ماسكة صدرها وبنفس الدلع واللبونة احمد ارضع من بزازي يا احمد
احمد مسك بزازها وحرك صباعه علي حلمتها بشكل دائري
نرمين بطلع تنهيدة طويلة ايد جوزك حلوة اوي يا منة
مسك احمد حلمتها ب صوابعه الاتنين وفركها براحة
نرمين : اه اه جوزك ده استاذ وطي احمد وقرب من صدر نرمين وحط لسانه علي الحلمة
نرمين : اح حلو اوي
حرك لسانه علي حلمتها من تحت ل فوق
نرمين : اوه حلو ده اوي
احمد رفع راسه وبص في عين نرمين وابتسم ابتسامة صغيرة نرمين بدلع ولبونة هتعمل فيا ايه يا احمد براحة عليا احمد حط حلمتها في بوقه وبدا يلحس ويحرك لسانه بسرعة علي الحلمة لفت نرمين دراعها حولين راس احمد وضمته لصدرها غمضت عينها ومحستش بنفسها وكل الي بتقول اممم واه عديت خمس دقايق كان احمد مص ولحس صدرها الاتنين وساب صدرها فاقت نرمين وفتحت عينها انت عملت فيا ايه يا احمد جوزك دوخني يا منة ايه الجمال ده شالها احمد من وسطها ولفها وزنقها في الحيطة وهو رفعها دخل زبه بين راجل نرمين كان زبه واقف نص واقفة بس المرادي كان بيقف اكتر قفلت رجلها وقربت منه ورجعت كانت بتحرك كسها علي زبه
نرمين : قلعني البنطلون ودخله في كسي مش قادرة ده حلو اوي قوليله ينكني يا منة مش قادرة منة كانت بتلعب في كسها بسرعة تحت المياة وعجبها المنظر وقالتلها بلاش يا نرمين ده زبه كبير هيوجعك
نرمين : اه كبير اوي حاسة بيه بين فخادي دخله يلا يا احمد
نزلها احمد علي الارض وقلعها البنطلون ونزل علي ركبه قدامها
نرمين : هتعمل ايه يا مجنون
احمد : هلحسلك
نرمين : لا مش قادرة كفاية الي عملته في بزازي
احمد قرب راسه من كسها ونرمين بتزق راسه ب ايدها بدلع وبتقوله بلاش مش مستحملة حط لسانه علي كسها وبدا يلحسه براحه غمضت عينها وفضلت تزوق راس احمد علي كسها اكتر امممممم اه اه اسرع يا احمد اسرع ايوة كدة اه اه حلو اوي كمل امممم اه اه اه رفعت راسها لفوق وغمضت عينها اممممممم جبتهم
نرمين : انا دوخت ومحستش بنفسي بس حسيت ان الموضوع مخدش ثواني
منة : 10ثواني بالظبط
نرمين : 10 ثواني ايه بس بطلي هزار انا حسيت انهم قليلين اه بس مش لدرجة 10 ثواني
منة : انا استغربت زيك كدة في الاول بس هما فعلا 10 ثواني
نرمين : مش مهم انا عايزة اتناك نكني يا احمد ابوس ايدك انا مش قادرة قلعته البنطلون
وزب احمد نط قدامها كان واقف بس مش اوي صحيح اكتر من كل مرة بس لسة مينفعش ينيك بيه فتحت نرمين بوقها يا مامي ده كبير اوي زي ما مراتك قالت ايه كل ده يا شقي خرجت منة من الحمام ووقفت جمب جوزها مسكت زبه وحاولت تتطنيه علشان تعرف مدي انتصابه بصيت ل نرمين وقالتلها زبه مش واقق كله مش عارفة هينفع ينيكك ولا لا
نرمين : لا انا مولعة مش قادرة لازم ينكني
منة : مش كنتي خايفة منه وبتقولي يا مامي كبير
نرمين : اه كبير اوي بس حلو كنتي بنادي علي مامي تساعدني مش هقدر عليه لوحدي انتصب زب احمد اكتر في ايد منة
منة : ده زبه نشف اكتر شكله عجبه ان امك تيجي
نرمين : بدلع ولبونة عايز تنيك مامي يا احمد اخس عليك انا مامي ست محترمة
منة : محترمة زيك كدة
نرمين : لا محترمة بجد محترمة موت يا احمد هي بس طيزها الي جايبلها الكلام اصل طيزها مدورة وكبيرة كدة انا اصلا وارثة طيزي دي منها بس طيزها احلي انت ساكت ليه يا احمد
احمد : مستغرب بس
منة : حب يبي سيبك من الاستغراب دلوقتي كمل معانا وابقي استغرب بعدين انت زبك واقف علي اخره بقالك سنة موقفش كدة ومعاك اتنين عايزين يتناكو من زبك حركت ايدها علي صدره نيكنا بقي لفت نرمين واديته طيزها وقالتله بدلع ولبونة بص يا احمد طيزي شبه طيز مامي كدة بس مامي طيزها احلي رغم انها كبيرة مسكت منة زب احمد تاني وفضلت تخبط بيها علي طيز نرمين
نرمين : اه اه اه اه اي ده ناشف اوي بيوجع موت يا منة لا مش قادرة مش هينفع يخش في طيزي ده يموتني ده ناشف اوي
منة : اصبري انا هوريكي ناشف ازاي حركت زب احمد من اول كسها وطلعت بيه لحد خرم طيزها كذا مرة
نرمين : امممممم اح امممممممم حلو اوي اه ده ناشف اوي مش قادرة قولي ل جوزك ينكني يا منة بزبه الحلو ده مش قادرة
منة : علي الناشف كدة لا متستحمليش مصي زب جوزي الاول
نرمين : لفت بسرعة ووطيت علي زب احمد ولسة هطحته في بوقها راحت منة بعدته عنها
منة : لا ده زب جوزي وفي ايدي انا يبقي انا الي حطلك زب جوزي في بوقك
نرمين : يا مامي لا انتي هتحطيه جامد وكله مرة واحدة وانا مش هقدر ادخله كله في بوقي مرة واحدة
منة : يعني مش عايزة خلاص بلاش
نرمين : لا لا عايزة اهو فتحت بوقها اوي علي قد ما تقدر وهي بتبص ل احمد بنظرة ضعف واستعطاف
منة : دخلت راسه بس قفلي بوقك لحد راسه بس ابتديت نرمين مص في راس زبه وحركت لسانها عليه بشويش وفضلت تشوفت في زبه اكتر
منة : مسكت بزازها ب ايد واحدة والايد التانية ماسكة زب احمد من بعد راسه وعمالة تحرك ايدها علي صدر نرمين عايزة تمصي زبه كله بصيت نرمين ل منة وكانت بتترجها مسكت حلمة نرمين وقرصتها سابت زب احمد من ايدها وقالتلها مصي كويس دخلت نرمين زب احمد في بوقها علي قد ما تقدر وابتديت تمص فيه بسرعة وجامد وتتطلع وتنزل بسرعة وتحرك لسانها
منة : فضلت تتفرج علي نرمين وهي بتمص زب جوزها بسرعة زي ممثلات السكس وعمالة تلعب في كسها مسكت راس نرمين من شعرها ودخلتها اكتر علي زب جوزها حشرت زبه في زورها نرمين مبقتش قادرة تبلع ريقها وابتداء ريقها يغطي زب احمد وخلاص ابتديت تتخنق ومش قادرة تتنفس شديتها نرمين من شعرها كحت نرمين كذا مرة وراء بعض ولسة هتتكلم لقيت منة بتبوسها من بوقها فضلت تبوسها ولفت ايدها علي وسطها وقف احمد مستغرب من المنظر الي قدامه منة ونرمين بيبوسو بعض وايدهم بتتحرك علي جسم بعض منة شديت نرمين من ايدها وراحت بيها تحت الدش وابتديت تلعب في جسمها وتلحس في بزازها وبطنها واحمد لسة واقف زي ما هو مستغرب نزلت نرمين علي ركبها وحطيت راسها بين كس منة وابتديت تمص وتلحس في كسها بسرعة وشراسة كان باين ان دي مش اول مرة ل نرمين مع واحدة كانت عارفة هي بتعمل ايه كويس وده كان باين في صوت منة واهاتها المستمرة ومسكتها العنيفة لشعر نرمين كانت مسكها من شعرها وبتشدها بعنف اكتر علي كسها استمر الوضع ده 3 دقايق وكانت منة جبتهم خلاص في بوق نرمين قامت نرمين وافقت وكملت بوس في منة بصو علي احمد لقوه لسة واقف في مكانه زي ما هو وكان بيتفرج عليهم وباين علي وشه الاستغراب والدهشة ضحكتله منة مشيت نرمين ناحيته وقالتله انت لسة هتستغرب مسكته من ايدها ومشيت بيه لحد السرير ومنة وراهم نمت علي حرف السرير علي بطنها ورجلها كانت علي الارض وفتحت كسها ب ايدها وقالت ل منة انا عايز جوزك ينكني ب زنه الجامد ده لدرجة ان الناس تسمع صوتي وانا بتناك من جوزك بص احمد علي زبه لقه نام شوية واقف اه بس مش انتصاب كامل مش هيعرف يدخله في كسها وقف احمد زي العيل الصغير الي عامل حمام علي روحه مش عارف يعمل ايه كان فاكر انه خلاص بقي كويس ودي كانت مجرد كبوة وخلصت خلاص قطع تفكيره صوت نرمين وهي بتقول بلبونة يلا بقي يا حمادة نكني بقي مش قادرة كسي بيحرقني
قربت منة تشوف احمد ماله كانت فاكرة انه بيسخن نرمين وهينكها لكن لما بصت علي زبه لقيته بينام اكتر قالتله حبيبي متجهدش نفسك خلاص انت كدة هتتعب زبك عايز يستريح الدكتور قالك راحة اسبوع وهو وقف اهو متقلقش انت كويس لفت نرمين وبصت ل زب احمد ومسكته ب صباعين اه ده بينام خلاص هو فضل شوية واقف وده حسب كلامكه تحسن كويس اوي و ملحوظ وهينام شوية وهيقف تاني ومراتك بتقول ان الدكتور قالك راحة اسبوع من الافضل انه ميقفش تاني علشان متتعبش
احمد : يعني اسبلكو الاوضة واخرج برا
نرمين : لا تخرج ليه انا معايا اسبريا في الشنطة هرشه علي زبك ده هيفضل نايم 12 ساعة
احمد : وترشيه ليه
نرمين : علشان زبك يرتاح ويتحسن متقلقش انت مش اول حالة تجلنا المركز انا كنت المفروض اديك الاسبري وانت في المركز بس صحابكو بقي لما جم لخموني ولو ده هيحسسك بتحسن فا انت فعلا الحالة الوحيدة الي زبه يقف قبل ما يروح المركز وكمان انت زبك انتصب انتصاب كامل مشيت نرمين وهي عريانة وراحت جابت الشنطة بتاعتها من قدام الحمام وطلعت الاسبراي وقالتله نام علي السرير علي ضهرك مسكت زبه بصباعين برضو بس المرادي طغطت عليه جامد معلش يا حمادة انا اسفة بس لازم اتاكد ان مفيش انتصاب خالص بص انا هرش الاسبراي دلوقتي هتلاقي زبك ابتداء يصغر ويكش متقلقش ده العادي
وقبل ما يتكلم احمد كانت نرمين رشت الاسبراي علي زبه حس احمد بحرقان جامد في زبه وحس انه عايز يهرش في زبه لسة هيمد ايده ويهرش في زبه منعته نرمين وقالتله هو في الاول بس هيحرقك شوية ده العادي بس متهرش فيه الحرقان هيزيد وهيوجعك اكتر لف بقي ونام زي ما انا كنت نايمة يا حمادة
احمد : ليه
نرمين : متخفش مفيش حاجة بس علشان ارش الاسبري علي بضانك
احمد : طب ما ترشيه عادي وانا كدة ارفعي زبي ورشي علي بضاني
نرمين : مش هتبقي النتيجة مضمونة يا حمادة لف ونام زي ما كنت نايمة ولا انت خايف ولا ايه
احمد : لا اخاف ليه لف احمد ونام علي طرف السرير علي بطنه ورجله علي الارض رشت نرمين علي بضنه خلاص يا حمادة اتعدل شوفت سهلة وبسيطة ازاي
احمد : سهلة ايه انا زبي بيحرقني اوي وطيزي كمان
نرمين : اه تلاقي الاسبراي جيه علي طيزك اصل الفرق بين بضانك وخرم طيزك صغير وانا مش شايفة اصلا خرم طيزك بسبب الشعر الكتير الي حوليه ده
منة : احطله تلج طيب ؟
نرمين : لا اوعي ده كدة يحرقه اكتر
منة : طيب اجبلك هدومك من عند الحمام
نرمين : ليه منة : علشان تمشي احمد زبه نام كدة واستحالة يقف تاني
نرمين : طب وايه يعني انا معايا ( strap on ) (زب صناعي بيتلبس ) في الشنطة هروح اجيبه مشيت نرمين براحة وكانت بترقص في طيزها
نرمين : اهو جبته هو مش كبير زي بتاع جوزك بس هيقضي الغرض
منة : لا بلاش احنا نستني احمد احسن
نرمين : باستغراب نستني احمد ؟
احمد : اصلها بتخاف من الحاجات دي
منة : يعني خوف بسيط مش بخاف اوي يعني
نرمين : بحماس هنشوف
منة : نشوف ايه لا مش عايزة انا جريت منة وهي عريانة صدرها كان بيتنطط قدامها وطيزها بتتحرك زي الجيلي بصيت نرمين ل احمد وضحكو الاتنين وجريو الاتنين وراء منة مسكها احمد وشالها علي ضهره
منة : انت بتساعدها يا احمد
احمد : اه مش انتي الي عايزة كدة
منة : بس دي هتنيك مراتك حبيبتك
احمد : انتي بتقولي كدة علشان خايفة بس
نرمين : نزلها هنا علي السرير رجعت منة لاخر السرير وهي خايفة لا مش عايزة اتناك يا احمد مش عايزة لابست نرمين الزب الصناعي وقربت منها كانت هتجري منة تاني بس المرداي مسكها احمد شالها ونيمها فوقيه كان نايم علي ضهره وهي فوقه ولافف ايده الاتنين حولين بطنها كان مثبتها علشان متجريش تاني حطيت نرمين ايدها علي الزب الصناعي الي لابسه وحركته ل فوق وتحت قدام منة علشان تخوفها اكتر حاولت منة تتحرك بس احمد كان مثبتها كويس فتحت نرمين رجل منة ب ايدها وهدخل الزب الصناعي في كسها
منة : لا لا ابعديه عني يا احمد لا مش عايزة دي هتنيك مراتك يا احمد دخلت نرمين الزب الصناعي في كس منة منة : اااااااااااااه لا لا لا بيوجع طلعيه مش قادرة يا احمد قالها تتطلعه اه اه بيوجع اوي
نرمين : لا اجمدي كدة انا لسة مدخلتوش كله
منة : طب براحة دخليه براحة
نرمين : دخلت الزب الصناعي كله
منة : لا لا طلعيه كسي بيحرقني اوي
نرمين : امسك مراتك كويس يا حمادة علشان هنيكها خلاص ابتديت تحرك الزب الصناعي براحة واحدة واحدة منة : امممممم اه اه اي
نرمين : عجبك صح
منة : لا الحاجات دي بتتعبني اكتر انا بحب الزب الطبيعي
نرمين : زدوت سرعتها في النيك هو زب جوزك ده زب طبيعي ده كبير اوي
منة : اه اه اه اه هيقف ويتحسن بعدين وهجيبك مكاني وهخليها مش يرحمك
نرمين : زودت السرعة ده انا الي مش هرحمك
منة : اي اي اه الحقيني يا احمد دي بتنكني جامد اوي
نرمين : جوزك الي مكتفك ليا اصلا وانا عمالة انيك في كسك
منة : امممممم اه هو الي مسكني نكيني قدامه دخلت منة بجسمها اكتر علي الزب الصناعي
نرمين بتنكني بسرعة اوي يا احمد بتنيك مراتك في كسها المحروم اقولها براحة كسي بقاله كتير متنكش
نرمين : تحب اعمل ايه في مراتك يا حمادة انيكها اسرع ولا زي ما انا ولا ابطي
منة : وهي بتنهج وعرقانة اه اه اه قولها تبطي يا احمد مش قادرة
احمد : اسرع
نرمين : جوزك الي قال يا حلوة سرعت نرمين في النيك ومنة عمالة تتالم
منة : مش قادرة اااااااااه غمضت عينها وجسمها قعد يتحرك بسرعة وجبتهم وطيت نرمين عليها واقعدت تبوس فيها
منة : احمد انا مش قادرة عايز انام
خرج احمد ونرمين برا الاوضة وخرجو قاعدو برا وسابه منة تنام من كتر التعب نامت زي ما هي عريانة
نرمين : عجبك الي حصل جوا ده ؟
احمد : عجب منة
نرمين : بس معجبكش
احمد : مش هتفرق هي استحملت كتير ومن حقها تستمتع شوية
نرمين : انت متفهم جدا ازاي وصلته للحالة دي مع انك متفهم كدة
احمد : حالة ايه
نرمين : حالة الزهق الجنسي الي عندك دي
احمد : بس انا مش زهقان من الجنس
نرمين : ركبت قطر قبل كدة ؟
احمد : اه كتير
نرمين : وكنت بتنام فيه
احمد : هو انا بس ده القطر كله
نرمين : عارف ليه
احمد : لا ليه
نرمين : بسبب الايقاع الثابت وده الي حصل بينك وبين منة انتو خلاص حفظتو بعد محتاجين تغير ومراتك محتاجة التغير ده برضو
احمد : انا اول مرة اشوف كدة فعلا عمري ما كنت اتخيل اني اشوفها بتبوس بنت مكنتش فاكر انها محتاجة التغير للدرجاتي
نرمين : انتو الاتنين محتاجين هات موبيلك كتبت نرمين رقمها سجلو بقي وكلمني انا لازم اتناك من زبرك الجامد ده يلا سلام
الجزء الثالث
صوت خبط كتير علي الباب
احمد بصوت طلع بالعافية ايوة فيه ايه
... : يلا علشان تتطفي الشمع
احمد : حاضر جي اهو
احمد : يلا نخرج قبل ما حد يشوفنا كفاية كدة
منة : احمد يا احمد اصحي يا احمد
احمد : ايه في ايه
منة : يلا قوم البس اتاخرنا
احمد : اتاخرنا علي ايه
منة : النهاردة الجمعة احنا رايحين ل مامي
احمد : اه صح اصلي سهرت امبارح جامد
منة : عملت حاجة مع نرمين يا شقي
احمد : هعمل حاجة ازاي بالبتاع الي رشته ده
منة : لسة بتاعك وطيزك بيحرقوك ؟
احمد : لا بس حاسس ان بتاعي كش وصغر كدة
منة : احسن علشان كنت بتخوفني بيه يا شرير
احمد : ما تيجي نستني مفعول الاسبراي ده يروح ونجرب كدة
منة : طب ومامي
احمد : ناجلها
منة : لا مينفعش اشمعنا مامي يعني ولا مامي انا الحايطة المايلة
احمد : لا مش حايطة مايلة ولا حاجة نروحلها وماله موضوعي هو الي هيتاجل عادي مفيش مشكلة
منة : ماشي
احمد : وسعي كدة بقي علشان اخش اخد دش واعمليلي فطار
منة : فطار ايه ده الي الساعة 2 ده
احمد : خلاص اكل اعمليلي اكل انا جعان
منة :لا علشان منتاخرش انت تاخد دش وتطلع تلبس ونروح لمامي نتغدا هناك
احمد : وهو بيزق منة وبيقوم من علي السرير بعصبية طب وسعي وسعي
منة : في ايه يا احمد بتزوقني ليه براحة شوية في ايه
احمد : في اننا مينفعش نتاخر علي امك
منة : ايه امك دي
احمد : وهو بيمشي بعصبية ناحية الحمام اه اسمها مامي
منة : طبعا هتسبني اكلم نفسي واحرق في دمي زي كل مرة
خد احمد حمامه وابتداء ينشف نفسه نشف جسمه كله وساب زبه للاخر ولسة يدوب الفوطة لمست زبه محسش بنفسه غير وهو بيرمي الفوطة بعيد وزبه بيوجعه جدا مشي ناحية الاوضة وقفل الباب عليه وهو عريان اتصل ب نرمين
نرمين : الو
احمد : الو يا نرمين الحقيني بسرعة مش قادر
نرمين : براحة بس مالك في ايه
احمد : زبي مش قادر نار
نرمين : انت عملت ايه بس وفين منة
احمد : معملتش حاجة انا دخلت خد دش زي كل يوم عادي وبعد ما خلصت جيت انشف زبي وحسيت بوجع رهيب ونار
نرمين : اه ما ده طبيعي غلط المياة مع الاسبريه ما انا قولتلك كدة امبارح
احمد : لا مقولتيش كدة خالص
نرمين : لا قولتلك لما منة عرضت تجيب تلج وقولتلها انه كدة هيحرقه اكتر
احمد : مش مهم قولتي ولا لا المهم انا زبي بيحرقني ووجعني اوي
نرمين : معلش يا حمادة استحمل
احمد : طب انا هفضل عريان كدة مش هلبس هدوم ؟
نرمين : انت تستني شوية كدة وبعدين تلبس عادي
احمد : ماشي سلام
نرمين : سلام يا حمادة
نام احمد علي ضهره وفتح رجله من كتر الوجع سرح وفكر في الي وصله قطع تفكيره صوت منة العالي
منة : هتفصل نايم كدة كتير يعني
بصلها احمد بطرف عينه
احمد : دول خمس دقايق بفكر فيهم كتير ايه
منة : اه الخمس دقايق بتوعك دول انت بقالك ساعة يا استاذ نايم كدة مش هنروح لمامي ولا ايه شكلك مش عايزنا نروح ل مامي
احمد : بصوت هادي خدي الباب في ايدك وانتي خارجة عشر دقايق هلبس واجيلك
خرجت منة وهي مضايقة وقفلت الباب زي ما قالها .
طلع بوكسر من دلاوبه ولابسه حس انه مضايق وزبه وجعه مش نفس الوجع الجامد بس كان وجعه ل اول مرة يلبس البوكسر وميحسش بالراحة بص احمد في المرايا وابتداء يكلم نفسه انا جسمي حلو فعلا زي مابيقولو العضلات دي حلوة فعلا ؟
العضلات دي مصغراني ولا مكبراني في السن الي يشوفني يعرف اني 33 سنة ؟
قلع البوكسر ومسكه بوكسر اسود سادة لونه المفضل تقليدي زي شخصيته التقليدية حتي لابسه الي كان هيخرج بيه تقليدي قميص ابيض قطن وبنطلون جبردين جزمة سوداءة كمل احمد كلامه مع نفسه نرمين عندها حق انا فعلا ايقاعي ثابت انا تقليدي في كل حاجة عمري ما خرجت علي النص انا فعلا محتاج تغير .. بس افرض التغير ده مجبش نتيجة او اني محبتش التغير زي امبارح انا محبتش الي منة و نرمين عملوه ... بس ممكن احب حاجات تانية مين عارف انا مش هلبس اللبس التقليدي ده ولا البوكسر ده كمان ده واجعني
دور احمد في دلاوبه علي حاجة مختلفة يلبسها وبعد تتدوير كتير اختار تي شيرت وبنطلون ميلتون مكنش بيعرف يلبس النوع ده من البناطيل بسبب حجم زبه الي كان بيبان وبيحرجو لو لابس النوع ده من البناطيل والي ساعده اكتر ان زبه كان كاشش بمفعول الاسبري لبس احمد وخرج ل منة الي كانت عمالة تنفخ ومضايقة
منة : اخيرا
احمد : شوفي مين الي بتتكلم
منة : انا بتاخر يا احمد شكرا
احمد : طيب يلا علشان منتاخرش علي امك
في نفس الحي الراقي من بعد بيت احمد ب 3 بيوت بيت هشام
سهير واقفة في البلكونة لابسة هوت شورت مبين طيزها الكبيرة مترهلة شوية صغيرين بحكم سنها كسرت ال 50 من 3 سنين علامات السن باينة علي رقبتها وشها الملائكي مش مبين سنها الحقيقي تشبه شيرين رضا لدرجة كبيرة
يفرقها عن شيرين انها اكبر منها ب 3 سنين واحلي منها بسبب لون عينها المتميز وجسمها الي يشبه بدرجة كبيرة جسم جينيفر كوليدج (Jennifer Coolidge ) صاحبة لقب ميلف (milf ) ( mother I'd like to fuck ) ( ام تحب تنيكها ) تقدر تقول علي سهير هي كمان ميلف
سهير : اتش صاحبك رايح يركب عربيته وهو ومراته
هشام : اه النهاردة الجامعة تلاقيه رايح لحماته عادي ايه الجديد
سهير : الجديد انه مش لابس كلاسيك كالعادة
هشام : اكمنك شغالة مصممة ازياء يعني
سهير : معاك سيجارة ؟
هشام : تبغ ولا حشيش
سهير : ايه ده هو اتبقي حشيش من امبارح
هشام : اه حتة تعمل سيجارة
سهير : ملفوفة ؟
هشام :لا لسة هلفها
في نفس الوقت كان احمد ومنة راكبين العربية وهما في الطريق رن تليفون احمد
احمد : دي نرمين
منة : افتح شوفها عايزة ايه
فتح احمد الاسبيكر
احمد : الو
نرمين : الو يا حمادة عامل ايه
احمد : تمام وانتي
نرمين : تمام منة فين ؟
احمد : قاعدة جمبي
نرمين : قولها نرمين بتقولك صباحية مباركة يا عروسة
منة : بس بتكسف يا عريسي واتكلمي عادي من غير قولها وقوليله احمد فاتح الاسبيكر
نرمين : لا انا زعلانة منك ياعروستي كدة تنامي بعد ما نكتك
منة : ما انتي عارفة كان بقالي كتير متنكتش وانتي فشختيني
نرمين : وانا كان مين ينكني بقي ؟
منة : ما انا كنت سيبالك احمد
نرمين : حمادة كان زبه نايم وشوفيه كدة هتلاقيه لسة نايم
احمد : بعصبية انجزي علشان انا سايق ومش عارف اركز
نرمين : حاضر يا حمادة مفعول الاسبراي هيخلص بعد نص ساعة قولت اعرفك علشان انت بتنسي تجنب اي حاجة توقفه شوية كدة علشان هيحرقك اوي لما يقف اديني بقولك تاني لما يقف هيحرقك اوي
احمد : بخنقة طيب طيب سلام
منة : ده انت مش عصبي عليا انا بس بقي
احمد : مش وقته يا منة
طول الطريق كان احمد ساكت ومركز في الطريق بس ومتكلمش مع منة في اي حاجة ولا بص ناحيتها حتي لحد ما وصلو ركن احمد عربيته في الجراچ .
البيت عبارة عن دورين بمساحة اققل ما يمكن وصفاها انها ضخمة تصميم رائع في حي راقي برضو جنينة واسعة وكبيرة مزروعة بشكل جميل وعلي الجنب الجراچ الي ركن احمد فيه عربيته وقف احمد قدام الباب ورن الجرس الباب اتفتح اتفاجاء احمد بحد بيحضنه جامد وبيقوله واحشتني اوي يا دادي (daddy ) (يعني بابا بالانجليزي )
منة : علي فكرة انا الي اختك المفروض تحضنيني انا الاول يا بنتي ده مجرد جوز اختك
انچي : لا ده دادي ملكيش دعوة .
سلمت عليها وحضنتها مسكت ايد احمد وشدته براحة من من ايده وهي بتتقصع بطيزها متوسطة الحجم قدامه كانت لابسة شورت وبادي هاڤ ستومك (half stomach ) (تي شيرت قصير كاشف البطن ) وبتقوله تعالي يا دادي ده الهام مستنياكو من بدري
الهام : ازيك يا احمد
احمد : تمام وانتي عاملة ايه
الهام : تمام
انچي : لا بتكدب يا دادي دي كانت تعبانة
منة : خير يا مامي مالك
الهام : مفيش حاجة ده دور برد عادي انا اسفة يا احمد يا ابني انا عارفة انك مبتحبش انچي تقولك كلمة دادي دي بس انت عارف من ساعة ما ابراهيم مات وهي عندها سنتين وانت وفاروق الي واخدين بالكو منها وهي معتبراك ابوها
احمد : لا عادي براحتها يا الهام انچي تقول الي عايزه
الهام : فاروق عامل ايه انا عارفة ان الشركات والشغل تعبينه
احمد : تعبت معه يا الهام كذا مرة اققوله يعين حد منصب رئيس مجلس الادارة لمجموعة الشركات وهو يرتاح ومش راضي ابدا والشركات كتير وهو كبر
الهام : هو من ساعة وفاة صوفي وهو شاغل نفسه في الشغل
احمد : امي ميتة من 16 سنة كل ده بيشغل نفسه ؟
الهام : ملوش لازمة الكلام ده انت عارف انه عنيد وهينفذ الي في دماغه
احمد : انا خايف عليه بس
الهام : احنا كلنا خايفين عليه ومحدش عارف يقنعه سبيه بمزاجه احسن
دخلت الخدامة كانت لابسة فستان اسود نص كوم فوق الرقبة وجزمة سوداء بكعب عالي وحولين وسطها مريلة بيضاء صغيرة لون بشرتها اسود وشعرها اسود قصير جسمها حلو ومتناسق
الخدامة : مدام الهام اجهز الاكل حضرتك ؟
الهام : اه استني انا جاية معاكي
الخدامة : وهي بصة في الارض تحت امرك يا هانم
انچي : مش عايزة تاخدي خدامة ولا اتنين بدل ما هما بيجولك ينضفو البيت ويحضرو الاكل ويمشو
قطعها احمد وهي بتتكلم مسمهاش خدامة عيب كدة
انجي :اسفة يا دادي
منة : عايزاني اخد واحدة ازاي بقي وهو بيقولك متقوليش عليها خدامة ده ناقص يخليني انا الي اطبخ وانضف
احمد : ومتعمليش كدة ليه يعني ايه المشكلة
منة : اطبخ ؟ وانضف ؟ انا جدي باشا
(باشا اعلي لقب تشريفي للمسؤولين والمدنين في الدولة العثمانية وكانت بتطلق علي سلطان مصر ايام الحكم العثماني لمصر من سنة 1517 لحد سنة 1914 لما حسين كامل خلي لقب باشا ل الشخصيات المهمة في المجتمع )
احمد : براحتك يا منة
انچي : سيبك منها يا دادي تعالي اقعد معايا في اوضتي عقبال ما الاكل يخلص
مسكت ايده وشدته منها براحة تاني واتقصعت وهي ماشية قدامه طلعت السلم وطيزها بتتحرك قدامه شمال ويمين وفي نص السلم اتكعبلت وكانت هتوقع بس احمد لحقها ومسكها من وسطها
احمد : انتي كويسة ؟
انچي : اه يا دادي كويسة بس رجلي وجعتني
مسك احمد رجلها وش رجلها كان صغير لانها 150 سم وش رجلها كان تقريبا قد كف ايده
احمد : رجلك كويسة مفيهاش حاجة متقلقيش
انچي :طب شلني يا دادي
شلها احمد وطلع بيها ومشي بيها لحد اوضتها
انچي : ايوة يا دادي نزلني علي السرير هنا بس نزلني علي بطني بحب انام علي بطني
نزلها احمد ونيمها علي بطنها
احمد : علي فكرة رجلك كويسة بطلي دلع
انچي : وجعتني يا دادي وممكن يكون ضفري اتكسر هو جدو باشا بجد ؟
احمد : جدي ولا جدك انتي
انچي : الاتنين
احمد : اه الاتنين بشوات البشوية دي اتلغت سنة 1952 لما الثورة قامت ومصر بقيت دولة جمهورية ومحدش مهتم ولا بيتفاخر بالموضوع ده غير اختك ودلوقتي بيقولو علي الظباط باشا واي حد في الشارع بيتقاله باشا دلوقتي عادي
انچي : فهمت فهمني بقي يا دادي مفتحتش ليه بمفتاحك ؟ انا مرضتش اققول ل الهام انك مفتحتش
احمد : ميصحش اخش كدة علي طول
انچي : بس انت زي ما الهام قالتلك انت راجل البيت يا دادي
احمد :لا برضو لازم استاذن
انجي : حلو استايل لابسك الجديد يا دادي
احمد : انتي خدي بالك
انچي : من اول ما جريت لحضنك وانا واخدة بالي
احمد : طب وانهي احلي
انچي : الاتنين حلوين طبعا يا دادي بس انا كنت بحب استايل لابسك القديم
احمد : ليه
قامت انچي واقعدت جمبه علي السرير وحركت ايدها علي ايده وعضلات ايده وقالت استايل يليق بيك كدة رجولي زيك يا دادي .
حس احمد بزبه بيحرقه جامد اوي الم اقوي بكتير من كل الالم الي قبله لدرجة انه قام وقف اتنفض من كتر الوجع
انچي : دادي انت كويس
احمد : وهو بيطغط علي نفسه وهو بيحاول بستحمل الالم اه كويس عايز اخش الحمام بس
انچي : الحمام بتاع اوضي اهو يا دادي
مشي احمد لحد الباب وزبه بيحرقه وبيوجعه مع كل خطوة بيمشيها دخل وقفل الباب نزل البنطلون من علي وسطه براحة لقي زبه احمر اوي طلع تليفونه واتصل بنرمين
نرمين :زبك وقف وحرقك وبتتصل عايزني اشوفلك حل
احمد : اه بيحرقني اوي
نرمين : ما انا قولتلك ابعد عن اي حاجة توقفه وقولتلك انه هيحرقك لو وقف اتعصبت عليا وطيب طيب
احمد : بصوت حاد هتساعديني ولا لا
نرمين : اه يا احمد هساعدك اهدا
احمد : ماشي انا هادي اهو ايه الحل
نرمين : ما انا قولتلك اهدا يعني متعملش اي حاجة ومتفكرش في الحاجة الي خلت زبك يوقف واهو الحرقان هيروح عادي
احمد : بس انا مش فاهم الحاجة الي خلت زبي يقف
نرمين : يعني ايه ؟ طب اسال منة هي عملت ايه علشان زبك يقف وخليها تبطله
احمد : منة مكنتش موجودة لما وقف
نرمين : وقف لوحده يعني كنت بتفكر في حاجة واقفته يعني
احمد : لا بس افتكر اخت منة السبب
نرمين : عملت ايه يعني
احمد : مش عارف احدد حاجة معينة بس كل الحاجات الي عملتها ممكن توقف زبي عادي انا زبي كان بيقف الاول علي حاجات عادية اصلا
نرمين : خلاص ابعد عنها وريح دماغك
احمد : مش هعرف هي مش بتسبني ابدا ده العادي
خبطت انچي علي باب الحمام وقالت دادي يلا الاكل جاهز
احمد : طب انزلي انتي وانا جاي وراكي
انچي : لا انا مستنياك ننزل سوا
نرمين : هي دي بنتك ؟
احمد : لا دي اخت منة
نرمين : وبتقولك يا دادي انا بقول تستحمل الحرقان احسن
احمد : مش وقت هزار سلام
رفع احمد البنطلون وخرج من الحمام كانت انچي مستنيه حاطة ايدها الاتنين في وسطها مكشرة بطريقة ظريفة وقالت كنت بتكلم مين جوا يا دادي ؟
احمد : دي واحدة صاحبة اختك كانت عايزاني اخلصلها حاجة في القسم
انچي : صاحبة منة ؟ طب اسمها ايه يا دادي
احمد : نرمين
انچي : نرمين ... نرمين اه في واحدة صحبتها من ايام الجامعة اسمها نرمين
ضحك احمد كتير
قربت منه انچي وهي حاطة ايدها الاتنين في وسطها وكشرت اكتر بس لسة ظريفة برضو وقالتله ايه الي بيضحك يا سي دادي
احمد : الي بيضحك ان اختك لما كانت في الجامعة كانت عندها 19 سنة يعني انتي كنتي عندك 7 سنين ازاي بقي فاكرة صحابها يلا ننزل ناكل يلا
انچي : وهي بتقفل عينها بقي كدة يا سي دادي طب انا مش نازلة وطلعتله لسانها لف ايده حولين رجلها من تحت وشالها علي كتفه وهو بيشلها حط ايده علي طيزها علشان يسندها وهو ببشيلها حس ب طيزها طرية اوي ومشدودة جدا وناعمة ومشي بيها ونزل السلم لحد تحت وراح ل الهام ومنة وهو شيلها كدة اول ما اشوفه ضحكو الاتنين
الهام : وهي بتضحك هي عملت ايه علشان تشيلها كدة يا احمد
احمد : قولتلها تعالي ننزل ناكل قالتلي لا وطلعتلي لسانها
انچي : وهي بتضحك كدة تضحكهم عليا طب نزلني كدة
نزلها احمد علي الكرسي واقعد علي الكرسي بتاعه ياكل وبعد شوية خلصت الهام اكل قامت براحة وهي بتتسند براحة خالص وبتتالم بس بتحاول متبينش وجعها خدت منة بالها
منة : انتي كويسة ؟
الهام : اه يا حبيبتي كويسة بس انتي عارفة السن بقي ووجع العضم عضمي بيوجعني بس لما باجي اققوم واقعد
منة : اه انتي عملتي كدة برضو لما جيتي تقعدي استني هنديلك فتحية اخليها تكلم دكتور العظام يجي يكشف عليكي
الهام : لا مش مستاهلة انا كويس اهو يا بنتي مفيش حاجة
احمد : مفيش حاجة طبعا يالهام بس علشان نطمن عليكي اكتر والموضوع كله نص ساعة الدكتور هيكشف عليكي وخلاص
الهام : بس دكتور العظام مش هينفع يجلنا دلوقتي هتلاقيه دلوقتي في العيادة
احمد : وماله نروحله احنا انا قاعد النهاردة فاضي المهم سلامتك انتي بس
منة : فتحية انتي يا زفتة يا الي اسمك فتحية
فتحية : نعم يا مدام اوامريني
منة : ركزي معايا هتتصلي بدكتور العظام تحجزي ميعاد عنده
فتحية : حاضر يا هانم اي اوامر تانية
منة : لا مش عايزة حاجة تانية
الهام : استني يا فتحية سانديني اطلع البس
احمد : خليها هي تتصل بالدكتور وتعالي انا اسندك لحد اوضتك
الهام : لا اقعد يا ابني كمل اكلك
احمد : لا انا شبعت خلاص
الهام : شبعت ايه يا بني هي دي اكلتك
احمد : اه شبعت
الهام : لا مش اكلتك و خليك كمل اكلك هي كدة كدة هتطلع معايا علشان تساعدني في اللبس اتعبك بقي ليه وتقوم من علي الاكل ليه
مشيت الهام وجمبها فتحية بتسندها
منة :كمل اكلك يا احمد
احمد : لاخلاص شبعت
منة : حبيبي عايزة اطلب منك طلب
احمد : عايزة ايه
منة : تطلع معايا تسوق العربية واشرب سيجارة فيها
انچي : طب وليه ما تشربيها هنا
احمد : بتخاف من الهام
انچي : انتي عندك 30 سنة ومتجوزة وجوزك عارف انك بتشربي سجاير وموافق خايفة من الهام ليه
منة : هي طبعها شديد وانا بخاف منها و دايما بعمل الحاجة من وراها
انچي : طب ما هي طلعت تلبس اشربيها هنا هي هتعرف ازاي
منة : الخادمات هتقولها بيقوللها اصلا علي كل حاجة بتحصل هنا مربيلهم الرعب برضو
انچي : عايزة تشربيها ضروري يعني
منة : اه مش قادرة لازم اشربها
احمد : خلاص خلاص هاجي معاكي
منة : لا اطلع قولها الاول ان احنا هنجيب حاجة بالعربية
طلع احمد السلم ومشي ناحية اوضة الهام سمع صوت غريب جاي من ناحية الاوضة صوت اهات بسيطة الفضول خله عايز يعرف في ايه مشي بهدوء علشان محدش يسمعه لحد ما قرب من باب الاوضة لقه متوراب مش مقفول يدوب مفتوح حاجة بسيطة جدا لدرجة انك لو شوفته من بعيد تفتكره مقفول وقف علي جنب علشان محدش يشوفو سمع صوت بوس استغرب وابتداء يكلم نفسه
معقول الهام علي علاقة ب فتحية بس الهام ست شديدة ومتعالية حتي لو هي بتحب الستات مش هتحب الخدامة بتاعتها تخاف علي سمعتها وفلوسها احسن ما الخدامة دي تستغلها ومش من قلة الستات الي هي تعرفهم يعني هتبص لخدامة ممكن يكون في حد معاهم جوا او ممكن تكون فتحية مش جوا اصلا ومعاها حد تاني انا لازم اعرف ايه الي بيحصل جوا طب افرض شافوني هعمل ايه واقولهم بعمل ايه هنا بتجسس عليهم وانا اققول ليه ده هما لو شافوني هما الي يبررو مش انا
قرب احمد من الباب براحة خالص وفتحه حاجة بسيطة يدوب بس يقدر يشوف الي جوا
كانت فتحية قاعدة علي كرسي حطة راجل علي راجل والهام قاعدة تحت رجلها اكنها حيوان اليف وحاطة رجل فتحية في بوقها وعمالة تبوس فيها وتلحسها كانت الهام لابسة لبس خدامة بس مختلف كتير عن لبس الخدامات ده كان كات وقصير نفس نوع اللبس الي ست بتلبسه لجوزها كان طيزها باينة قدام احمد طيز كبيرة وحمرا اوي مترهلة جدا بحكم السن وانها عندها 60 سنة
فكر احمد ان الهام بتعمل ده غصب عنها وان فتحية ماسكة عليها حاجة او بتهددها بحاجة لكن اصوات الهات البسيطة الي سمعها احمد في الاول طلع صوت الهام من كتر النشوة والمتعة الي هي حسها كان باين انها مبسوطة بالوضع ده
قفل احمد الباب بكل هدوء وبراحة جدا علشان ميخدوش بالهم و الي ساعدو اكتر ان الهام و فتحية كان مندمجين ومش حاسين ب اي حاجة من الي بتحصل حوليهم نزل احمد ل منة الي كانت مستنيه علي نار تحت
منة : قولتلها ؟
احمد : بكل هدوء وهو بيضحك اه قولتلها يلا علشان منتاخرش
انچي : هاتلي معاك شيكولاتة وانت جاي يا دادي
هزلها احمد راسه ومشي هو ومنة لحد الجراج ركب احمد ومنة العربية طلعت منة علبة السجاير من العربية ومشيو
منة :مش عايز سيجارة
احمد : ده اكتر وقت بحسدك فيه علي انك بتشربي سجاير
منة : ليه بقي
احمد : اهو عندك حاجة تتطلعي فيها همك وتفكيرك
منة : بس انت بتخاف علي صحتك
ضحك احمد وقالها كانت هتعملي ايه يعني في اسواء الحالات هيجيلي ضعف جنسي
في نفس الوقت في بيت ابراهيم
شديت فتحية رجلها وضربت الهام في بطنها وقالتلها كفاية كدة يا حيوانة
الهام : امرك يا ستي
فتحية : انا بنتك الشرموطة تقولي زفتة
الهام : انا اسفة يا ستي متزعليش نفسك زي ما انتي قولتي شرموطة حقك عليا انا
قامت فتحية من علي الكرسي مسكت الهام وزقتها في الحيطة بعنف وحطت ايدها علي رقبتها وبتخنق فيها
فتحية : ما انتي السبب يا لبوة مربتيهاش وعلشان كدة انا هربيكي
غمضت الهام عينها ورفعت رقبتها ل فوق وكسها بداء ينزل وفجاة ضربتها فتحية قلمين علي وشها بسرعة مديت ايدها جوا الاندر الفتلة الي الهام لابسه وعمالة تحرك ايدها بسرعة علي كسها
فتحية : انتي ايه ؟
الهام : بصوت عالي انا شرموطة مشوفتش ريحة الترببة وستي فتحية هتربيني
شالت ايدها فتحية ومسكت الاندر ب ايدها الاتنين وشديته بسرعة لحد ما بقي عند اخر رجلها
فتحية : هاتي الكلوت بتاعك يا شرموطة وكوريه وحطيه في بوقك
الهام : حاضر امرك يا ستي
فتحية : انزلي علي ايدك و رجلك يا كلبة
هزت الهام راسها ب الموافقة ومعرفتش تتكلم المرادي بسبب الاندر الي في بوقها نزلت الهام علي ايدها ورجلها كانها حيوان اليف قعدت فتحية علي ضهرها ومسكت شعرها وشدته كانه لجام
فتحية : انا ركباكي دلوقتي يا هايجة امشي روحي هاتي الزبر الي هناك ده علشان اركبك بجد يا هايجة
مشيت الهام ب العافية وفتحية فوقها ومع كل خطوة كانت فتحية تضربها علي طيزها علشان تسرع موصلتش الهام نص المسافة حتي ودراعها مستحملش اكتر ووقعت علي الارض و فتحية فوقها لفت فتحية وبقيت طيز الهام قدام فتحية فضلت تتضربها علي طيزها وهي قاعدة عليها لدرجة ان الهام عيطت من كتر الوجع
فتحية : معرفش اعتمد عليكي في حاجة يا عديمة الفايدة والقيمة ملكيش لازمة خالص كدة ومتعرفيش تعملي حاجة صح
قامت من علي ضهرها ومشيت هي وجابت زب صناعي اسود طويل لبسته والهام بتتفرج عليها وهي خايفة وعمال تعيط من كتر الوجع
فتحية : شيلي الكلوت ده من بوقك يا لبوة خليني اسمع صوتك وانتي بتتوجعي وانا بنيكك خلي وشك في الارض زي ما انتي كدة واقعدي علي ركبك ولفي ايدك الاتنين حولين رجلك
الهام : حاضر امرك يا ستي
ابتدت فتحية تدخل الزب في كس الهام واحدة واحدة
الهام : اه اه كبير اوي مش قادرة كل ده هيخش في كسي
فتحية : اه يخش ده انتي كسك نفق يا هايجة
الهام : انتي الي ختليه نفق يا ستي عمالة تنيكي فيا
فتحية : انتي بتاعتي اعمل فيكي الي احبه اخلي كسك نفق انيكك كل شوية عندك اعتراض ؟
الهام : وانا اقدر يا ستي اعترض ده انا ملكك
فتحية : قولي الي تقوليه برضو هنيكك واخلي بناتك الاتنين الشراميط دول يسمعو امهم الشرموطة وهي بتتناك وبتبوس رجلي علشان انيكها
الهام : اه اقوليلهم الشراميط دول انا شرموطة وبتناك منك اه اه نيكيني
سرعت فتحية وبقيت بتنكها بسرعة اوي وبعنف
الهام : اه يا ستي بيوجع اوي مش قادرة زبك حلو اوي
فتحية : انا بنيكك احلي ولا جوزك يا شرموطة
الهام : اه اه اه انتي طبعا هو الخول ده كان ببعرف ينيك اصلا
فتحية : كسك بيشفط الزبر جوه يا لبوة
الهام : اه انا لبوة عايزة اتناك يا ستي نيكني اوي
طلعت فتحية الزب من كس الهام
الهام : هتنيكني في طيزي بس انا كسي لسة مشبعش
فتحية : لا يا شرموطة مش هنيكك في ده ولا ده كفاية كدة
الهام : امرك يا ستي بس انا لسة عايزة اتتناك
فتحية : كفاية كدة انتي اتاخرتي علي الشراميط الي تحت وانا عايزكي تبقي معاهم وانتي هايجة كدة علشان تعرفي بنتك عملت فيكي ايه
الهام : امرك يا ستي
فتحية : البسي الكلوت ده وهدومك يلا
الجزء الرابع
"في عربية احمد "
منة : بتركن هنا ليه
احمد : هخش الماركيت اجيب ل انچي الشوكولاتة الي عايزها
منة : طيب
احمد : طيب ايه بس انزلي هتفضلي قاعدة لوحدك في العربية تعملي ايه
منة : مش هعمل حاجة هفضل اقعدة هنا اجي اعمل معاك ايه وانت متخانق معايا
احمد : طب ما انتي متخانقة معايا وقولتيلي عايزة اشرب سيجارة وجيت معاكي مقولتش زيك هاجي معاكي اعمل ايه
منة : علشان انت الراجل
احمد : ما علشان انا الراجل بقولك تعالي معايا علشان اخد بالي منك
منة : لا متخفش محدش يقدر يعمل حاجة اصل انا جوزي ظابط
احمد : طب يلا انزلي بدل ما اكلبشك وتنزلي بالعافية
منة : لا انزل من غير كلبشة يا حضرة الظابط انا مش قد العافية بتاعتك
مسك احمد زبه من كتر الوجع كان بيحرقه اوي مكنش وقف اوي زي قبل كدة بس كان بدا يقف
منة : مالك يا احمد انت كويس
احمد : اه زبي بيوجعني اوي
منة : حرقك علشان بيقف ؟
احمد : اه بيحرقني اوي
منة : مش عارفة افرح ان زبك وقف من غير اي سبب زي الاول ولا ازعل علشان بيحرقك
احمد : وهو بيضحك لا تفرحي ولا تزعلي تسكتي وتهدي علشان ينام ويبطل يحرقني
منة : بس انت زبك كان بياخد وقت كتير اوي عقبال ما ينام
احمد : لا بينام بسرعة بسبب مفعول الاسبري
منة : عرفت ازاي ؟
احمد : عرفت ايه ؟
منة : انه بينام بسرعة بسبب مفعول الاسبراي ؟
احمد : علشان وقف قبل كدة
منة : يعني زبك وقف علي واحدة غيري وانت مشوفتش غير مامي واختي
احمد : اسكتي زبي بيحرقني اكتر
منة : وهي بتضحك لا لما اعرف الاول عايز تنيك مامي ولا اختي
احمد : بس زبي بيحرقني كفاية
منة : و هي لسة بتضحك مش عارفة ده هيحسسك بتحسن ولا لا بس انا كمان كسي بيحرقني
احمد : انتي مبسوطة بفكرة اني انيك امك ولا اختك
منة : اه عادي ونفسي تنيك امي كمان
احمد : دلوقتي بقيت امي مش مامي يعني
منة : ما انت عارف اني لما بهيج مبحسش بنفسي وانا هايجة اوي
احمد : طب كفاية زبي بيحرقني اوي
منة : لا لما تقولي وقف الاول علي امي ولا اختي
احمد : هو ازاي عادي كدة بالنسبالك ان زبي يقف علي امك او اختك
منة : عادي انت راجل و راجل اوي كمان وهما ماشين قدامك بهدوم مستفزة الي لابسة هوت شورت والتانية الكبيرة الي لابسة فستان من حقك زبك يقف عليهم
احمد : وانتي مش بس عايزه يقف عليهم انتي عايزاني انيكهم
منة : اه بالذات امي عايزك تفشخها
احمد : ليه
منة : علشان كانت شديدة معايا كان كل حاجة بمواعيد حتي الاكل كان بمواعيد كانت متحكمة في حياتي ولا اكنها حياتها هي مش حياتي انا
احمد : وعادي ان جوزك ينكها
منة : ما احنا هنروح التاهيل الجنسي وهتنيك كتير وهو يعني لما كنت بتنكني انا بس استفدنا ايه يعني زبك مكنش بيقف لمدة سنة ولا نكتيني ولا نكت غيري
احمد : بس دي خيانة
منة : خيانة ايه اذا كنت انا ببقي معاك دي متعة يا احمد مش خيانة ولا انت كان عجبك زبك وهو مبيقفش
احمد : لا مش عجبني بس مفتكرش ان المتعة الي بتقولي عليها دي هتعجبني
منة : عجباك اهي وزبك واقف وكان واقف علي امي او اختي قبل كدة او يمكن الاتنين طلعو كدة في الهواء واحشني منظره وهو واقف علي اخره كدة
احمد : البنطلون قدامك انتي الي عايزة تشوفيه مش انا
زي ما تكون صدقت هجمت علي زبه ومسكته من فوق البنطلون وحركت ايدها براحة علي زبه مسكت البنطلون ب ايدها الاتنين ونزلته
منة : ده واقف علي اخره بقالي كتير مشوفتهوش بالانتصاب ده
احمد : الانتصاب ده بسببه حاسس بحرقان والم فظيع
منة : ده العروق ظاهرة اوي و واضحة ومال راسه حمراء اوي ليه كدة
احمد : مش عارف بس وجعاني اوي وكلامك ده بيخليها توجعني اكتر كفاية بجد مش مستحمل الوجع ده زبي كله نار
منة : انا اسفة مكنش قصدي بجد انا كنت فرحانة بس انا زبك وقف
احمد : بيحرق اوي اتصلي ب نرمين تشوف حل
طلعت منة تليفونها بسرعة واتصلت ب نرمين
نرمين : الو
منة : الحقيني يا نرمين احمد زبه بيحرقه اوي ووجعه اوي
نرمين : فاتحة الاسبيكر
منة : اه فتحه
نرمين : زبه واقف قد ايه ؟
منة : علي اخره
نرمين : احمد كويس متقليش طبيعة جسمه مختلفة عن الناس الي كان عندها ضعف الباقين كانو محتاجين يومين كمان علشان يوصلو لدرجة الانتصاب دي احمد وصلها بدري بس فا الوجع اكتر
منة : طب اعمل ايه انا خايفة اوي ده بيتوجع اوي وشكله تعبان جدا
نرمين : اوعي تمصي زبه ولا تتضربيله عشرة وطبعا اوعي ينيكك وسبيه متحاوليش تسخنيه او تقوليله حاجة تسخنه هو شوية وزبه هينام والوجع هيروح
احمد : تمام مش عايزين نعطلك احنا يا نرمين سلام
منة : لسة بيوجع
احمد : متقوليهاش بالشكل ده انتي كدة مش بتساعديني
منة : طب بص انا هنزل اجيب الشوكولاتة الي انجي عايزها فا تكون هديت انت والانتصاب يروح والوجع يخف
احمد : ماشي انا كنت هجبلك علبة سجاير لان سجايرك قربت تخلص هاتيها انتي
منة : تمام سوال اخير بس
احمد : ايه
منة : اجيب ل انجي انهي نوع شيكولاتة
احمد : توبليرون
منة : ماشي لو احتجتني اتصل بيا
"في بيت ابراهيم "
انجي : مش عارفة يا كايلا هقدر اجي الحفلة ولا لا
كايلا : يا بنتي كفاية دح ومذاكرة بقي
انجي : مش موضوع مذاكرة بس ماما مش هتوافق ما انتي عارفة
كايلا : طب ما تستاذني من جوز اختك هو مش المفروض اصلا هنا هو فين صحيح القمر ده عايزة اشوفه
انجي : القمر ده دادي و قولتلك مبحبش كلمة جوز اختك دي والقمر خرج مع مراته يجبلها حاجات
كايلا : طب تمام انا هقعد استناه ونقنعه تروحي الحفلة مش طالما هو وافق تبقي طنط الهام واقفت
انجي : اه
" في عرببة احمد "
منة : عامل ايه دلوقتي
احمد : كويس الوجع راح خلاص
منة : طب يلا بسرعة نلحق مامي بدل ما تتعصب وتقول كلام ملهوش لازمة
احمد : لا متقلقيش احنا هنروح نلاقيها لسة مخلصتش لبس اصلا
منة : طبعا ما هي مش بتزعقلك انت ابدا
احمد : هي بتزعقلك علشان بتحبك
منة : يعني هي مبتحبكش
احمد : لا انتي تسكتي خالص وتتعدلي ده انا لسة كنت بتوجع قدامك الاسبوع بتاع الراحة ده يخلص وبعدين اعملي كل الي نفسك فيه
منة : لا انا بتكلم بجد هي مبتحبكش
احمد : انتي بنتها اكيد بتحبك اكتر علشان كدة صعبة معاكي
منة : لا ده الطبيعي بتاعها
احمد : طب خلاص احنا وصلنا اهو
ركن احمد العربية في الجراچ المرادي ما رنش الجرس فتح الباب ب المفتاح علي طول
احمد : الهام خلصت لبس ؟
انجي : لا لسة يا دادي دي صحبتي كايلا بس قصيت شعرها فاكرها ؟
احمد : اه فاكرها ازيك عاملة ايه
كايلا : كويسة حضرتك عامل ايه
احمد : تمام
كايلا : ازيك يا موني ايه رائيك في شعري كدة
منة : حلو اوي بس قصرتيه اوي ليه كدة
كايلا : اكتئاب
منة : اه علشان كدة لابسة فستان اسود وحاطة مانيكير وروج اسود
كايلا : لا عادي ده تغير انا معرفش اثبت علي حاجة ابدا
احمد : طب وبتعملي ايه لو معجبكيش التغير مش بتندمي ؟
كايلا : واندم ليه
احمد : افرضي مكنش عجبك شعرك وهو قصير كنتي هتعملي ايه
كايلا : عادي هيطلع تاني
منة : بالبساطة دي يا مجرمة
كايلا : ده مجرد شعر ما تديش الحاجة اكبر من حجمها الحقيقي
منة : سيبها يا احمد هو السن ده كدة متمرد ومنطلق لما تكبر تفكيرها هيتغير
كايلا : اشك في ده بس طالما التغير ده ل الاحسن ايه المشكلة
نزلت الهام من علي السلم
كايلا : علي سيرة التمرد كانت في حفلة النهاردة ينفع انچي تيجي معايا ؟
الهام : احمد انا جاهزة
احمد : وانا كمان جاهز معلش يا كايلا خليكي قاعدة شوية بس هروح مشوار مع الهام ولما ارجع احكيلي تفاصيل الحفلة دي
"في عربية احمد "
اقعدت الهام براحة وهي بتحاول متتغطش علي طيزها وهي بتقعد وبتتالم وبتحاول متبينش
احمد : لسة عضمك بيوجع يا الهام
الهام : اه بيوجعني اوي السن بقي يا بني كل ما الواحد يكبر كل ما عضمه يوجعه وضهره وركبه
احمد : ياه وانتي كل ده بيوجعك طب كويس اننا رايحين للدكتور
الهام : بقلق اه كويس اننا رايحين
احمد : خير يا الهام شكلك قلقانة
الهام : لا مش قلقانة هقلق ليه
احمد : ممكن تكوني محرجة مني ولا حاجة ومش عايزة لما نروح للدكتور اخش معاكي
الهام : انت هتخش معايا ؟
احمد : اه طبعا علشان اسندك ده انتي مش قادرة تقعدي لازم طبعا اكون معاكي
الهام : بس ... بس يا ابني ما انا كويسة اهو مفيش حاجة مش مستاهلة يعني تخش معايا
احمد : علشان اطمن برضو واشوف الدكتور هيقول ايه
ركن احمد العربية قدام عيادة الدكتور ونزل من العربية وفتح الباب ل الهام
احمد : هاتي ايدك واسندي عليا وانتي نازلة
الهام : ملهوش لازمة يا ابني كل الكلام ده انا مش تعبانة
دخل احمد والهام العمارة ركبو الاسانسير والهام قلبها بيدق جامد وخايفة مش عارفة هتعمل ايه وهتقول للدكتور ايه ولما يكشف عليها ويطلع ماعندهاش حاجة هتعمل ايه وصل الاسانسير الدور الرابع في الوش العيادة مشيو لحد الباب والهام بقيت متوترة اكتر مش عارفة هتعمل ايه
احمد : اقعدي يا الهام ارتاحي هنا وانا هكلم موظفة الاستقبال اشوف دورنا امتي
موظفة الاستقبال : مساء الخير يا فندم اقدر اخدم حضرتك ازاي
احمد : مساء النور كان فيه حجز ب اسم الهام مصطفي
موظفة الاستقبال : اه يا فندم فعلا دورها رقم 20 والكشف الي جوا 17 استريح حضرتك لحد ما يجي دورك بس لو حضرتك مش حابب تنتظر ممكن تخش بعد الكشف ده مدام الهام من اهم العملاء عندنا واستاذ ابراهيم كمان كان من اهم العملاء
احمد : لا هنستني الدور
موظفة الاستقبال : تحت امرك يا فندم
دفع احمد الفلوس ورجع قعد جمب الهام
الهام : بقلق وخوف هنخش امتي
احمد : انتي رقم 20 والي جوا رقم 17 مالك يا الهام قلقانة وخايفة ليه ؟
الهام : لا مش قلقانة ولا حاجة بس انت عارف مبحبش المستشفيات والعيادات
احمد : غريبة مع انك كنتي متجوزة دكتور
الهام : ده كان جواز صالونات ابوه الباشا طلب ايدي من بابا الباشا لا انا ولا هو اختارنا بعض كان اكبر مني ب 10 سنين بس وده وقتها كان يبقي فرق قليل جدا وحظي حلو اني هتجوز شاب مش عجوز ارفضه ليه ؟
احمد : علشان انتي مش بتحبي الدكاترة مثلا
الهام : مكنش ينفع اققول لا علي ايامي مكنش في الحرية الي علي ايامكو دي
احمد : ولا علي ايامنا كمان
الهام : جايز
احمد : مش عايزة تحكيلي حاجة ؟
الهام : حاجة زي ايه
احمد : اي حاجة بما ان دلوقتي في حرية واحنا في ايامنا مش ايامكو
الهام : لا مفيش حاجه
احمد : انا شوفتك انتي وفتحية الباب كان مفتوح وكنت طالع اققولك اني هروح مشوار مع منة علشان متقلقيش لو نزلتي وملقتناش بصي انا مش بحكم عليكي انتي حرة ومكنش قصدي اشوفكو
الهام : طب طالما عارف كل حاجة ليه جبتنا هنا وانت عارف اني كويسة ومش محتاجة كشف
احمد : كنت بديكي فرصة تحكيلي لوحدك من غير مااقولك اني شوفت حاجة
الهام : طب ملهاش لازمة القعدة هنا تعالي نروح وانا هحكيلك كل حاجة
احمد : هروح الغي الحجز واجي
لغي احمد الحجز ومشي هو والهام للاسانسير الهام كانت خايفة المرادي اكتر مش عارفة هتقول ايه ل احمد اكبر سر في حياتها اتكشف خلاص وممكن تتفضح قدام الناس كلها
" في عربية احمد "
اقعدت الهام براحة وهي بتحاول متتغطش علي طيزها وهي بتقعد
(المازوخية هي الحصول علي المُتعة عن طريق التلذذ بالالم والاذلال من قبل طرف شخص اخر او من قبل الشخص نفسه علي ذاته )
احمد : طيزك واجعاكي من ضرب فتحية عليها
الهام : وهي حاطة وشها في الارض ومكسوفة اه مش قادر اقعد بسبب كدة
احمد : طب هي ليه ضربتك علي طيزك كدة
الهام : علشان قولتلها تحرضلنا الغداء وروحت معاها علشان عارفة انها هتضربني علي طيزي
احمد : طب ليه
الهام : علشان انا بحب كدة وهي حاطة قواعد فيما معناه ان انا خدامتها وهي السيدة فا بتعقبني علشان هي حضرتلنا الاكل
احمد : هي ماسكة عليكي حاجة بتهددك طيب ب اي حاجة ؟
الهام : لا انا الي بحب كدة وساعات بغلط مخصوص علشان تعمل فيا كدة
احمد : بس احنا موجودين طب علي الاققل خليها بعد لما نمشي
الهام : انا بحب ده يحصل في وجودكو اكتر
احمد : ليه
الهام : علشان بتذلني اكتر فا بستمتع اكتر
احمد : يعني انتي مش بتحبي الرجالة ؟
الهام : بحبهم عادي بس بحب الخادمات
احمد : بتحبي الخادمات مخصوص ؟
الهام : اه بحب الخادمات المسيطرات
احمد : اشمعنا الخادمات يعني لو علي الستات المسيطرات فا هما كتير الناس اصلا فاكرينك واحدة منهم
الهام : لا دي قشرة من برا بس لكن انا خاضعة وشخصيتي ضعيفة و محتاجة دايما حد يحركني ويقولي اعمل ايه ومعملش ايه
احمد : طب وليه الخادمات ؟
الهام : بابا الباشا كان من الاعيان وله وضعه في البلد مكنش فاضي لينا ولا ل تربيتنا كان اهم حاجة عنده شغله ومكانته وماما كانت بنت باشا برضو ومدلعة مكنتش هي كمان فاضية لينا فا رمونا انا و اخويا للخدامات هما الي ربونا وهما يدوب بيدوهم تعليمات يعملو ايه وميعملوش ايه الخدامات كانو اكتر من اهلنا هما الي معانا دايما بيعملولنا كا اننا عيالهم بيلعبو معانا وواخدين بالهم مننا كان في خدامة من السودان كانت بتلعب معايا دايما وكانت واخدة بالها مني وبتعملي كل حاجة من ساعة ما اتولد وهي الي واخدة بالها مني حتي لما بلغت وصدري كبر وجاتلي الدورة هي الي فهمتني ايه الي حصلي واعمل ايه واتصرف ازاي عرفت قبل ما مامي تعرف كنت بحبها وبحب اقضي وقتي معاها دايما كانت صحبتي الوحيدة وهي كمان حبتني بس حبها ليا كان مختلف كانت بتنيمني علي رجلها وتضربني علي طيزي في الاول كنت بعيط وبعدين حبيت الي هي بتعمله بقيت اروح اطلب منها تتضربني علي طيزي كانت بتوافق في الاول لحد ما بقيت تخليني اترجهها وابوس ايدها ورجلها بعدين بقيت تتضربني بالحزام والعصاية وتشتمني وتذل فيا خلتني مازوخية وانا مش عارفة كنت فاكرها لعبة لحد ما في يوم بابا شافنا كان عندي 18 سنة كنت نايمة علي رجلها وهدومي بين رجلي وطيزي عريانة وبتضربني علي طيزي وانا بعتذرلها شدها من شعرها وجاب بندقيته ورامها في الجنينة بعد ما اقلعها هدومها وخلها تجري وهو ببضرب عليها نار في الاول طلقة في ايدها ويسبها تكمل جري بعدين طلقتين في رجلها وقعت علي الارض وبعدين مشي لحد عندها وضربها بالنار ضربة اخيرة في راسها ومن يومها وهو خلاني اتقمص دور المسيطرة وازعق واشخط وانسي الي حصل ده بس مقدرتش كان الوقت فات خلاص لحد ما اتجوزت ابراهيم كان طيب دكتور متعلم ومثقف وحنين بس انا كنت عايزة حد يتحكم فيا حد يهين فيا ويزلني وهو مكنش كدة رضيت بجوزي وخلفت منة وقررت اعيش الحياة الي اتكتبتلي واهتم ب بنتي واكمل في القشرة المصطنعة بس مكنتش بحب جوزي يلمسني كنت بكره طيبته وحنيته كنت عايزه شديد حاولت اوصله مشاعري بس معرفتش لحد ما ابتديت ابص للخدمات تاني بقيت اشوف مين فيهم الي شخصيتها قوية وبتتحكم في الباقي واقربها ليا واتخيل نفسي معاها واريح نفسي بس ولا واحدة كانت فاهمة انا ايه وكلهم كانو خايفين مني وانا كمان خايفة لحسن يفضحوني لحد ما من عشر سنين جت فتحية اشتغلت عندي وفي اول يوم جت ضربت خدامة تانية كانت شديدة وشخصيتها قوية جبتها هي والبنت التانية افهم ايه الي حصل
الهام : ها احكيلي منك ليها اتخانقتو مع بعض ليه
نعمة : يا هانم انا معملتش حاجة انا كنت بتكلم معاها عادي وبتعرف بيها لقيتها ضربتني زي ما انتي شايفة كدة
فتحية : دي كدابة مكنتش بتتعرف ييا ولا حاجة دي هددتني وهي الي بتدات الخناقة انا كنت بدافع عن نفسي
الهام : انتي بتتكلمي ليه يا حيوانة انا قولتلك تتكلمي
فتحية : انا مش حيوانة وقولتي اتكلمي قولتي احكيلي انتي وهي
الهام : نعمة اطلعي انتي برا واقفلي الباب وراكي دلوقتي وسبيني اتكلم معاها
نعمة : حاضر يا هانم
الهام : انتي مش عارفة انا مين ازاي تردي عليا كدة
فتحية : انا مغلطش انتي الي شتمتيني
الهام : مش خايفة مني ؟
فتحية : انتي بتخوفي
الهام : اه واققل حاجة ممكن اعملها اني ارفضك
فتحية : لو كنتي عايزة ترفضيني كنتي رفضيني من الاول من ساعة ما قولتلك انا مش حيوانة
الهام : انتي ذكية يا فتحية وانا مش عايزة اقطع لقمة عيشك وده رزقك احكيلي نعمة عملت ايه
فتحية : هددتني وقالتلي انها الكل في الكل هنا وكلمتها تمشي علي الخدامات الي هنا كلهم واحسنلي اسمع الكلام بدل تعيشني في عذاب وانا محبش حد يتحكم فيا
الهام : اه وبعدين حصل ايه
فتحية : مسكت فيا كدة ولفت ايدها علي رقبتي زي ما انا لفها علي رقبتك كدة
الهام : غمضت عينها واتنهيدت وقالت بصوت ممحون اه
فتحية : مسكتها انا كمان واتخانقنا ده كل الي حصل شوفتي بقي ان هي الي بدات وهي الغلطانة مش انا
الهام : اه هي الغلطانة مش انتي فعلا امشي انتي وانا هقرصلك ودنها ومش هخليها تعمل كدة تاني متقلقيش
فتحية : لا تمشي
الهام : حاضر همشيهالك
فتحية : دلوقتي وقدامي
الهام : حاضر دلوقتي وقدامك روحي ناديها بس متتخانقيش معاها ولا اققولك هروح اناديها انا لحسن تتخنقه تاني
فتحت الهام الباب وخرجت
الهام : نعمة يا نعمة
نعمة : امرك يا ست هانم
الهام : ايه كل ده انا ندهت عليكي مرتين
نعمة : اسفة يا هانم
الهام : انتي فعلا هددتي فتحية وقولتيلها انك الكل في الكل هنا وكلمتك تمشي علي الخدامات الي هنا كلهم واحسنلها تسمع الكلام بدل ما تعيشها في عذاب
نعمة : اه بس انا مهددتهاش دول كلمتين كدة وخلاص بقولهم علشان تخاف وتسمع الكلام ومتعملش مشاكل او تحاول تسرق حاجة لكن انا مكنتش هعمل حاجة ده كلام بس
الهام : طب بصي يا نعمة انتي شاطرة اوي ومكانك مش هنا تستاهلي ترقية اكتر من الي انتي فيها
نعمة : شكرا يا ست هانم بس انا رئيسة الخدم هترقي اكتر من كدة ايه
الهام : هسافرك برا عند سعيد تشتغلي هناك
نعمة : عند سعيد باشا اخو حضرتك ؟
الهام : اه والشغل هناك انتي عارفة راحة والمرتب اكتر بكتير
نعمة : شكرا يا ست هانم مش عارفة ارد جمايلك دي ازاي ده انا لحم كتافي من خيرك
الهام : بس لو الخدامات عرفو هيبقو عايزين يسافرو هما كمان وهيحسدوكي
نعمة : اه فعلا هيطمعه في السفر و هيحسدوني
الهام : بس لو مقولتش اني رقيتك هقول انتي روحتي فين وليه مبقتيش موجودة
نعمة : مش عارفة يا ست هانم
الهام : انا اققول اني رافضك علي اساس انك انتي غلطي وهددتي البنت الجديدة فا انا رفضك
نعمة : امرك يا ست هانم
الهام : بس متقوليش لحد اني هسافرك
نعمة : لا طبعا يا ست هانم دول يحسدوني
الهام : تعالي نكمل بقي بقية التمثيلية ونضحك علي البنت الجديدة
نعمة : ونمثل عليها ليه يا ست هانم ونعملها قيمة هي مين دي اصلا
الهام : اهو نضحك عليها ونتسلي شوية و علشان كمان تروح تقول ل الباقي اني رافضك وفاكرة انها هي الي كسبت
نعمة : امرك يا ست هانم
مشيت الهام و نعمة وراها داخو الاوضة كانت فتحية قاعدة في مكانها
الهام : مينفعش يا نعمة الي عملتيه مع فتحية ده ومينفعش تشتغلي هنا انتي مرفوضة
نعمة : ليه بس يا ست هانم ابوس ايدك بلاش تقطعي رزقي ده انا غلبان
الهام : من غير ليه اتفضلي يلا لمي حاجتك وخدي بقية حسابك وامشي
خرجت نعمة وهي بتمثل انها بتعيط قامت فتحية من علي الكرسي الي كانت قاعدة عليه و قربت من الهام واول ما قربت الهام قامت بسرعة واقفت قربت فتحية بوقها من ودن الهام وقالتلها بصوت واطي وبهدء
فتحية : مكنش ليها لازمة التمثلية دي
الهام : ب استغراب تمثلية ايه بس
فتحية : انك هترفضيها وانتي اصلا هترقيها وهتخليها تشتغل عند اخوكي برا علي فكرة انا كنت متاكدة انك مش هتقطعي اكل عيشها ولو انتي كنتي واقفتي انا مكنتش هوافق بس عجبني انك سمعتي كلامي ونفذتيه
طبطبة فتحية ب ايدها علي راس الهام
فتحية : شاطرة
الهام : وهي مغمضة عينها وباين علي ملامحها الفرحة شكرا
فتحية : بس مينفعش الي قولتي عني ل نعمة برا ده استنيني بليل في اوضتك والبسيلي حاجة حلوة
وقبل ما ما الهام ترد كانت فتحية سبتها ومشيت وخرجت من الاوضة
الهام كانت هطير من الفرحة ده الي كانت مستنيه من 32 سنة كل ده نفسها في واحدة زي فتحية تسيطر عليها وتتحكم فيها تضربها وتذلها تحسسها بقيمتها الحقيقية غمضت عينها وحطت ايدها جوا كسها وبقيت تلعب في نفسها وهي بتفكر فتحية هتعمل فيها ايه فضلت تتدعك كسها جامد وهي بتقول ستي فتحية نيكني اضربيني ذليني انا ملكك يا ستي انا خدامتك المطيعة
جبتهم بسرعة اوي وهي فرحانة ونفسها الوقت يعدي بسرعة وتبقي بين ايد فتحية تعمل فيها الي هي عايزه بس افتكرت فجاة انها لازم تحذز من الي بتتمناه فتحية دي عرفت منين انها خاضعة مع ان المنتشر عنها انها ست شديدة وازاي خدامة تكلم واحدة في مكانة الهام كدة غير لو عارفة ان الهام خاضعة اسئلة كتير سالتها الهام ل نفسها خافت علي مكانتها وسمعتها شكلها هيبقي ايه لو حد عرف اكيد حد زق فتحية دي عليها بس ازاي برضو الحد ده عارف انها مازوخية وخاضعة اكيد فتحية عندها الميول وحست بيها وعرفت انها مازوخية فات الاوان خلاص علي انها تاخد قرار مبقاش في ايدها القرار خلاص عرفت من اللحظة الي فتحية مخفتش منها وقطعتها وهي بتتكلم ان القرار قرار فتحية هي الي بتتحكم فيها دلوقتي وتعمل فيها الي عايزه لازم تسمع كلامها كفاية الي هتعمله فيها لازم تلبس حاجة حلوة تعجب فتحية بدل ما العقاب يزيد عدي الوقت بطي جدا والهام مستنية فتحية لبستلها قميص نوم علي شكل خدامة قصير يدوب مداري طيزها بالعافية كت صدرها كله طالع منه ملبستش برا (حمالة صدر ) وملبستش اندر الحلمة كانت باينة بوضوح قاعدت علي الارض علي ركبها واستنيت فتحية وهي بتفكر فتحية هيعجبها الي هي لبسته طب لو عجباها هتكافاءها ب ايه ولو معجبهاش هتعقبها ب ايه هل فتحية هتقدر تشبع الحرمان الي عندها طول السنين دي ولا هتبقي مجرد واحدة طمعانة في فلوسها وبستغلها بس
الساعة بقيت 11 والهام لسة قاعدة علي ركبها مستنية النوم بدا يغلبها وبدات تحس ان فتحية مش جاية او نامت الهام عينها ابتديت تقفل خلاص النوم قرب يغلبها وفجاة حسيت بحد بيشدها من شعرها
فتحية : نهارك اسود انتي كنتي هتنامي
الهام : لا مكنتش هنام ده انا عمالة اقوم ومستنياكي اهو
شديتها فتحية من شعرها وقومتها بقيت واقفة قدامها
فتحية : اسمها مستنياكي
الهام : اسفة اسفة مستنية حضرتك
شديت فتحية الهام من شهرها اكتر
فتحية : وايه الي انتي لابسها ده
الهام : ايه رائي حضرتك عجبك ؟
ضربتها فتحية علي طيزها جامد مرتين
فتحية : مش بطال ينفع واهي دي حقيقتك خدامة
الهام :شكرا انك هتديني الشرف ده
فتحية : ده انا هديكي في طيزك
الهام : بس حضرتك انا طيزي ضيقة اوي مش هتستحمل
فتحية : وطي يا بت اشوف تستحمل ولا لا
الهام سمعت بت وقلبها دق جامد وغمضت عينها من كتر الشهوة الي حساها
الهام : اه اي اه يا طيزي اسفة اسفة
فتحية : الكام ضربة الي علي طيزك دي علشان تفتحي عينك وتوطي يا بت زي ما قولتلك
وطيت الهام وكسها هاج اوي ومش مصدقة نفسها ولا الي بيحصل ده
فتحية : اه طيزك ضياقة اوي فعلا شكلك متنكتيش فيها
الهام : اه جوزي مجاش جمبها ابدا اه اه اه طب بتضربيني ليه دلوقتي حضرتك
فتحية : مسمهوش جوزك اسمه الخول
الهام : حاضر حاضر الخول
فتحية : شاطرة
الهام : ممكن ابوس رجل حضرتك
فتحية : لا انتي عملتي ايه علشان اديكي الشرف ده
الهام : حضرتك تحبي اعملك ايه
فتحية : انتي مش هتعملي انا الي هعمل من النهاردة انا ست البيت ده وانتي الخدامة انا الي همشي كل حاجة كبيرة وصغيرة
الهام : امرك يا ست هانم
شديتها فتحية من شعرها وحطيت راس الهام قدام رجلها
فتحية : عايزة تبوسي راجل ستك يا خدامة
الهام : اه عايزة اوي يا ستي
شديتها من شعرها والهام ماشية علي ايدها ورجلها اكنها حيوان وشعرها اكنه الطوق الي فتحية بتشده منها كملت مشي خرجت برا الاوضة بتاعة الهام ابتديت الهام تقلق وتخاف وصلو لحد السلم
الهام : هو احنا هنروح فين يا ستي
ضربتها فتحية علي طيزها كذا مرة
فتحية : وانتي مالك هنروح فين يا خدامة
شديتها فتحية من شعرها اقوي وعمالة تضربها علي طيزها
الهام : اه اه يا طيزي انا اسفة مش هسال تاني اي اي طب ينفع ادعكها يا هانم
قرصتها فتحية من طيزها وضربتها كذا ضربة وراء بعض وفجاة حطيت صباعين اتنين في طيزها للاخرهم
الهام : ااااااااااااه
فتحية : كفاية دعك ولا ادعكهالك تاني
الهام : اي اي اي الي تحبيه يا هانم انا خدامتك اعملي فيا الي تحبيه
شديتها فتحية من شعرها وقربت راس الهام عند رجل فتحية فا الهام فلقست اكتر حطيت فتحية صباع تاني في طيز الهام
الهام : ااااااااااااااااااه
فضلت فتحية تدخل صوابعها التلاتة و تخرجهم بسرعة في طيز الهام
الهام : اه اه اه اه طيزي مش قادرة
فتحية : صرخي اكتر سمعي بناتك والخدامين ستك فتحية بتعمل فيكي ايه علي السلم
الهام : اه اي اي اه ستي فتحية بتنكني بصوابها جوا طيزي انا خدامتها وبتعاقب علي قلة ادبي
فتحية : شاطرة ينفع كدة تبوسي راجل ستك
الهام ما صدقت وهجمت علي رجل فتحية تبوس فيها وتلحس صوابعها وهي بتشم في رجلها وفرحانة اوي و فتحية عمالة توسع في طيز الهام بصوابعها خرجت فتحية صوابعها
الهام : ااااااااااااااه طيزي دي وسعت اوي
شديت فتحية الهام من شعرها و اقعدتها علي ركبها وقربت فتحية ايدها ل بوق الهام
فتحية : مصي صوابع ستك
الهام : امرك يا ستي
والهام بتمص في صوابع فتحية مديت فتحية ايدها التانية وطلعت صدر الهام الشمال وبدات تحرك ايدها علي صدرها بشكل دائري وتفرك حلمتها ب ايدها وتشدها منها
خرجت فتحية ايدها من بوق الهام
الهام : امممممممممم
غمضت الهام عينها وتاهت مع شهواتها كانت فتحية طلعت صدر الهام اليمين وعملت فيه زي الشمال وشدتها من حلماتها ب ايدها الاتنين وقرصتها
الهام : اااااااه اااااااه ااااااه
ضربت فتحية الهام علي صدرها كذا مرة وصدرها مدلدل وطالع برا الهدوم
الهام : ااااااااي ااااااااه صدري يا هانم
حطيت فتحية صوابعها الي الهام مصتها في كس في كس الهام وخنقتها ب ايدها التانية وبصيت في عينها وعمالة تتدخل صوابعها وتخرجها من كس الهام غمضت الهام عينها ومستمتعها بالي فتحية بتعمله فيها وفجاة ضربتها فتحية قلمين علي وشها
فتحية : بصيلي في عيني وانا بنيكك
الهام : حاضر يا ستي نيكي خدامتك نيكنني بصوابعك قطعي كسي بهدلي شرفي في بيتي
فتحية : كسك حلو اوي يا بت
الهام : كسي ده ملكك يا ستي انا كلي ملكك نيكيني في كسي الي عجبك
سرعت فتحية ودخلت صوابعها وخرجتها في كس الهام بسرعة اوي وعمالة تخنق فيها
الهام : ااااااااه اااااااه اااااااه هجيب يا هانم لو سمحت اسمحيلي اجيب
فتحية : لا متجبيش دلوقتي
الهام : اااااااااه حاضر بس اااااااه مش قادرة استحمل اكتر عايزة اجيب انا خدامة ستي فتحية علشان خاطري يا ستي فتحية اااااااه خليني اجيب مش قادرة
فتحية : ماشي يا خدامة جابيهم
الجزء الخامس
الهام : بس ودي كانت اول مرة فتحية تنام معايا ومن ساعتها وانا ملكها وبتعمل الي هي عايزه فيا
احمد : طالما انتي مبسوطة ماشي بس خدي بالك المرادي انا الي شافتك مش حد تاني
الهام : يعني مش هتقول لحد
احمد : لا واقول ليه دي حياتك وانتي حرة تعيشيها زي ما انتي عايزة بس سيبي بناتك يعيشو برضو مينفعش الدور الي انتي رسمه عليهم ده منة لحد دلوقتي بتخاف منك
الهام : حاضر روحني بقي علشان انا مكملتش الي انت شافته وعايزة اروح اكمله
احمد : زي ما تحبي
"في بيت ابراهيم "
منة : ايه يا احمد كل ده اتاخرتو اوي
احمد : عقبال ما جي الدور علي الهام
منة : طب طمني الدكتور قال ايه
احمد : كويسة متقلقيش مفيش حاجة السن بس
كايلا : ها هينفع انجي تيجي معايا الحفلة
الهام : شوف يا احمد موضوع الحفلة ده عقبال ما اغير هدومي
احمد : ماشي قوليلي بقي الحفلة فين
كايلا : الحفلة جمبنا هنا عشر دقايق بالعربية والسواق معايا زي ما خد انجي من هنا هرجعها هنا
احمد : وهترجعو امتي
كايلا : مش هنتاخر كلها 3 ساعات بالكتير اوي
احمد : عايزة تروحي يا انجي ؟
انجي : بصراحة بصراحة
احمد : اه بصراحة
انجي : عايزة اروح اوي يا دادي
احمد :ماشي بس متتاخريش
حضنت انجي احمد وباسته من خده
انجي : شكرا يا احلي دادي تعالي لما نشوف هلبس ايه
مسكت انجي ايد كايلا وطلعت بيها لحد اوضتها
منة : الي اسمعها كايلا دي حكاية
احمد : مالها
منة : مجنونة وبتعمل حاجات مجنونة زيها
احمد : عادي هو السن ده كدة
منة : بس دي صغيرة اوي علي الي هي بتعمله ده
احمد : الجيل ده احنا الي صغيرين جمبه
نزلت انجي ومعاها كايلا كانت انجي لابسة فستان قصير كت صدرها كان كله باين وفخادها كمان
انجي : ايه رائيكو ؟
منة : حلو اوي ولونه الفضي ده جميل اوي
احمد : قصير اوي وصدرك كله برا اطلعي غيري الفستان ده يا انجي
انجي : ليه بس يا دادي ده حلو اوي
احمد : انتي عندك حاجات حلوة كتير غيره مش عريان اوي كدة
انجي : طب تعالي يا سي دادي معايا الاوضة وقالي ايه الي ينفع وايه لا
طلعت انجي مع احمد السلم وهي بتتقصع وبتحرك طيزها شمال ويمين الي كانت حركتها واضحة اوي في الفستان دخلو الاوضة وقلعت انجي الفستان وواقفت قدام احمد بالاندر والبرا السود كانو لايقين علي بياض جسمها
انجي : تختار انت يا دادي ولا اختار انا وتقولي اذا كان ينفع ولا لا
احمد : لا اختاري انتي واققولك ينفع ولا لا
انجي : انت هتفصل واقف كدة اقعد الموضوع هيطول او نام علي السرير هنا احسن
احمد : بس انتي مطولتيش لما لبستي الفستان الفضي ده
انجي : علشان كايلا هي الي اختارته ولما لبسته قالتلي حلو
احمد : وهي اي حاجة تقولك كايلا عليها حلوة تبقي حلوة
انجي : لا بس هي ذوقها حلو ولابسها حلو والولاد بيحبو ذوقها دي مصاحبة احلي ولد في المدرسة كلها
احمد : ده جاي معاكو الحفلة ؟
انجي : لا ده هو في الباند الي في الحفلة اصلا
احمد : باند ؟
انجي : اه يا دادي يعني فرقة موسيقية
احمد : اه عارف يعني ايه باند بس هو مش صغير علي انه يبقي في باند
انجي : لا عادي
احمد : طالما مهتم بدراسته عادي
انجي : لا خالص مش مهتم ده فاشل
احمد : امال هيعمل ايه في مستقبله
انجي : مش محتاج مستقبل في الدراسة يا دادي الباند ناجح جدا وبيعملو حفلات وعندهم جمهور وشركات راعية
احمد : لدرجاتي
انجي : ها ايه رائيك في الفستان ده
احمد : هو مقفول من عند الصدر اهو ونص كام بس ده تقريبا شفاف لا لا بلاش
انجي : زي ما تحب يا دادي هشوف غيره
احمد : هو اسمه ايه
انجي : اسمه جمال
احمد : اه عرفته الي ابوه مكنش عايزه يغني علشان منصبه الحساس
انجي : اه هو
احمد : انا مش فاهم جمال ده متمسك بموضوع الغناء ليه وهو مش محتاج اصلا ده ابوه من اغنياء العالم وكل الي بيعوزه بيجبهوله
انجي : انا الي مش فاهمة ايه علاقة الغناء ب المنصب بتاع ابوه وليه مصدر تهديد
احمد : علشان الشهرة والكاميرات والفضايح الناس الي من النوعية دي عندهم مصايب كتير ومش عايزين حد يركز معاهم
انجي : بيقولو اصلا ان ابو جمال ده شاذ
احمد : عرفتي ازاي
انجي : اصلا جمال ده صايع واحد شافه قبل كدة مع مدرسة من المدرسات و بلغ عنهم وعلشان طبعا مكانة ابو جمال طلعوها هي الي غلطانة فخرجت تفضح جمال وابوه وقالت ان ابوه شاذ
احمد : وهي فين دلوقتي
انجي : اققفلي السوستة دي لو سمحت يا دادي راحت وراء الشمس طبعا
احمد : طب وكايلا عادي بالنسبالها كل ده وافقت تصحبه بعد كل الكلام ده
انجي : لا موافقتش دي كانت مصحبه وقتها اصلا
احمد : حلو الفستان ده فوق الركبة بحاجات بسيطة ونص كام وواسع ماشي روحي ب ده
انجي : شكرا يا دادي
احمد : طب هي مسبتهوش ليه
انجي : ده هي اصلا مصحبه علشان كدة
احمد : طب واهله واهلها ؟
انجي : مالهم ؟
احمد : عادي بالنسبالهم
انجي : اه اذا كان اهلهم بيعملو اكتر منهم ازاي هيقوللهم حاجة
احمد : ده الواحد معش سنه علي كدة
انجي : يعني انت معملتش حاجة مجنونة قبل كدة يا دادي
احمد : مش وقته يلا علشان تروحي الحفلة وتلحقي تيجي في الميعاد الي اتفقنا عليه
انجي : حاضر سوال اخير بس يا دادي
احمد : اسالي
انجي : شكلي حلو ؟
احمد : حلوة اوي
انجي : انا احلي ولا كايلا
احمد : انتي طبعا
انجي : شكرا يا دادي
احمد : لو احتجتي اي حاجة وانتي هناك اتصلي بيا وانا هبقي عندك
انجي : عارفة يا دادي
نزل احمد وانجي ولقو كايلا بتتكلم مع منة وبيضحكو
والهام قاعدة بعيد عنهم ساكتة
احمد : الهام يا الهام
الهام : ها بتقول حاجة يا احمد
انجي : بقالنا ساعة بنادي عليكي علشان نقولك ان دادي ومنة هيروحو وانا خلاص لبست ورايحة الحفلة مع كايلا
هزت الهام راسها بالموافقة
" في عربية احمد "
منة : هي الهام مالها
احمد : مالها يعني
منة : الدكتور قالها حاجة اصلها طلعت غيرت ولما نزلت كانت سرحانة ومش مركزة زي ما شوفت كدة
احمد : لا مقالهاش حاجة ده كتبلها علي شوية مقويات وقالها انها كويسة
منة : امال مالها مكنتش علي بعضها ليه كدة
احمد : عادي تلاقيها بتفكر في حاجة
منة : اه ممكن
" في بيت احمد "
منة : ايه رائيك في الاكل
احمد : حلو
منة : اه اوي فتحية الي عمله البنت دي اكلها حلو اوي
احمد : اه
منة : علشان كدة الهام مش بتبعتهالي خالص وبتبعتلي بنات تانية
احمد : ممكن برضو علشان هي رئيسة الخدم عندها هتبعتهالك ازاي
منة : ممكن المهم انت زبك وجعك
احمد : لا مش واجعني لما بيقف بيوجعني بس
منة : يعني مش هنعمل حاجة النهاردة
احمد : لا بعد الاسبوع بقي
منة : بدلع ولبونة يعني هقعد اسبوع بحاله من غير ما اتناك لا انا كسي ميتسحملش يا احمد
احمد : لا انسي انا زبي بيحرقني اوي لما بيقف مش هقدر انيكك
منة : الي ميعملهوش زبك لسانك يعملو
احمد : بس يا منة اليوم كان طويل اوي وانا عايز انام
قامت منة وقاعدت علي السفرة وفتحت رجلها كسها بان من قميص النوم الاحمر القصير الي كانت لابسه
احمد : انتي مش لابسة اندر
منة : لا مش مستحملة الاندر كسي بيحرقني اوي ريحني بقي يا احمد
حط احمد لسانة علي كسها
منة : ااااااااح لسانك ساقع اوي يا حبيبي
احمد : انتي الي كسك نار
منة : امممممممم اه كسي نار اوي الحسه بلسانك وبرده
حرك احمد لسانه براحة علي كسها
منة : امممممم لسانك حلو اوي يا احمد
احمد : انتي ايه الي مهيجك اوي كدة
منة : كايلا حكتلي علي الي بتعمله مع صحابها
قام احمد وقف وبعد لسانه عن كس منة
احمد : طب وايه الي يهيج في كدة يعني
منة :طب كمل لحس علشان خاطري وانا هحكيلك
رجع احمد اقعد علي الكرسي وحرك لسانه براحة علي كس منة
منة : امممممم اصل كايلا وصاحبها نوع علاقتهم (open relationship ) ( علاقة مفتوحة )
حرك احمد لسانه اكتر
احمد : يعني ايه
منة : يعني صحابها بينيك براحته وهي كمان بتتناك براحتها وممكن حد فيهم يتفرج علي التاني او هما الاتنين يعملو جنس مع اتنين تانين في نفس الوقت
بداء احمد يحرك لسانه بسرعة
احمد : و ايه الي عجبك في كدة
منة : امممممم اه الحكاوي والحاجات الي عملوها سوا تجنن يا احمد ااااه ااااه لسانك حلو اوي امممم انت فنان
شديت منة راس احمد علي كسها اكتر حرك احمد لسانه ابطا وبراحة
منة : اممممممم بتجنني ااااااااه حلو اوي
حرك احمد لسانه اسرع ومنة عمالة تشد راسه اكتر علي كسها غمضت عينها وعمالة تصرخ
منة : اااه اااااااه هجيب يا احمد اااااااااااااه
جابت منة واعصابها سابت
منة : انت فنان اوي ازاي بتحلس بالحلاوة دي
احمد : ههههههههههه دي موهبة
منة : زبك بيحرقك ؟
احمد : لا خالص واقف كتير النهاردة فا موافقش خالص مع ان كمان اليوم كان طويل وانا تعبت والحرقان الوجع الي بيحصلي لما بيقف مكنتش عايزه يقف اصلا وكنت خايف يقف
منة : طب شلني عايزة انام اعصابي سايبة ومش قادرة اققف علي رجلي
شالها احمد بسهولة مشي بيها لحد السرير اكنه مش شايل حاجة اصلا ونيمها علي السرير باسها احمد من راسها ونام جمبها
الساعة 6:00AM (صباحا ً )
منة : احمد اصحي يا احمد
فتح احمد عينه بهدوء
احمد : صباح الخير
منة : صباح النور قوم يلا خد دش والبس هتتاخر
احمد : مكسل اروح انا منمتش الكام يوم الي فاتو دول كويس عايز انام
منة : انت هتاخد الاسبوع الجاي كله اجازة علشان التاهيل الجنسي كمان هتغيب النهاردة يلا قوم بلاش دلع
احمد : ماشي ماشي
منة : هجهزلك الفطار عقبال ما تاخد شاور وتلبس
احمد : ما تتطلعيلي حاجة البسها علي ذوقك
منة : بس انا ذوقي في اللبس الرجالي مش بيعجبك
احمد : لا عادي طلعليلي انتي
خد احمد دش ونشف جسمه وزبه عادي محسش بحرقان ولا وجع خالص المرادي لف الفوطة حولين وسطه وخرج
اول ما شافته منة عضيت علي شفتها
منة : يخربيت حلاوة جسمك
احمد : ده انتي بتعاكسيني بقي
قربت منة من احمد وحركت ايدها علي صدره وبطنه بشكل دائري
منة : مش بعاكس وبس وبتحرش كمان
احمد : ههههههههه طب كفاية لتقلب با اغتصاب وانا ورايا شغل واكتر من كدة هتاخر
منة : البس طيب ويلا علشان ناكل
لبس احمد هدومه واقعد هو ومنة يفطرو
منة : ها ايه رائيك في اللبس الي طلعتهولك
احمد : هو حلو بس ضيق شوية بالذات البنطلون الجبنز ده حاسس انه ضايق اوي
منة : هو في الاول بس بعد كدة هتتعود عليه ومش هتلبس غيره
باسها احمد بوسة طويلة
احمد : سلام بقي علشان اكتر من كدة هتاخر علي الشغل
منة : طب شبعت ولا اجبلك اكل تاني من المطبخ
احمد : لا شبعت سلام
الساعة 12:00pm
هشام : الكشري ده حلو اوي
احمد : اه انا كلت العلبة كلها وشكلي شوية وهبعت حد من العساكر يجبلي علبة تانية اخليه يجبلك علبة معايا
هشام : لا مش قادر انا بطني اتنفخت يا باشا بس هتستني شوية ليه ما تبعته دلوقتي
احمد : شوية كدة يكون خلص اكل وشرب الشاي والسيجارة وبعدين ابعته
هشام : ما هو عقبال ما يعمل كل ده هتكون انت شبعت يا باشا
احمد : ههههههههههه لا انا مبشبعش ابدا
هشام : بس انت مصدق موضوع حماتك ده
احمد : اه عادي ده في ناس كتير اوي كدة و في رجالة كدة كمان
هشام : اه عارف بس جديد موضوع الخدامات ده
احمد : ما علشان اول واحدة عملت معاها كدة كانت خدامة وبعدين خد بالك الناس دي ميولها انها تتذل وتتهان في ذل واهانة اكتر من الي يعمل فيك كدة الخدامة بتاعتك
هشام : عندك حق يا باشا
رن موبايل احمد
احمد : اديها بتتصل اهي
هشام : طب رد عليها ممكن يكون في حاجة مهمة
احمد : الو
الهام : انت فين يا احمد
احمد : انا في القسم خير في حاجة
الهام : خير مفيش حاجة متقلقش كلنا كويسين انا بس كنت عايزك ضروري في الموضوع بتاع امبارح
احمد : حاضر هخلص شغل واعدي عليكي
الهام : شكرا يا احمد باي
هشام : خير يا باشا في حاجة
احمد : لا مفيش حاجة عايزاني اروحلها علشان الموضوع الي لسة هحكيهولك
هشام : اه تلاقيها هتاكد عليك متقولش لحد
احمد : جايز بس ليه مقالتش كدة في التليفون وخلاص
هشام : عادي عايزة تشوف رد فعلك وتطمن ان انت مش هتفضحها
احمد : افضحها في ايه هي حرة وانا وضحتلها ده امبارح
هشام : زيادة تاكيد برضو هي عاملة سامعة انها شديدة ومستلطة و اكيد مش عايزة الصورة دي تهتز
احمد : متاكد مش عايز كشري تاني
هشام : لا لا لا مش قادر
احمد : فوزي
فوزي : امرك يا باشا
احمد : يا بني ايه امرك دي قولتلك متقولهاش ليا خليك شجاع كدة وقالي عايز ايه
فوزي : لا يا باشا مقدرش يتقطع لساني قبل ما اقولها
هشام : يا ابني متبقاش قفل الباشا بيهزر معاك هزر انت كمان معه
فوزي : مش موضوع قفل يا هشام باشا بس احمد باشا بيعملنا علي اننا اخواته مش عساكر تحتيه ومعاملته دي تجبرني احترامه بجد مش مجرد كلمتين وخلاص
هشام : شوف الواد النصاب بياكولنا بالكلمتين ازاي وانا الي بقول عليه قفل روح هات للباشا علبة كشري تانية
فوزي : من عنيا
"في بيت ابراهيم "
ركن احمد عربيته في الجراج وفاتح باب البيت بالمفتاح
الهام : اتاخرت اوي ليه كدة
احمد : يا دوب خلصت شغل وجيت الطريق كمان كان واقف اوي
الهام : طب تعالي فتحية مستنية في اوضي من بدري
احمد : فتحية ؟
الهام : اه فتحية يلا بسرعة مش عايزة اضايقها اكتر ما هي مضايقة
طلع احمد مع الهام السلم ومشيو لحد اوضة الهام خبطت الهام خبطتين علي باب الاوضة
الهام : انا الهام يا هانم ومعايا احمد
فتحية : ادخلو
دخلت الهام واحمد الاوضة كانت فتحية نايمة علي السرير اكنها اوضتها هي مش اوضة الهام
فتحية : اتاخرت اوي ليه كدة
مشي احمد بهدوء اقعد علي الكرسي
احمد : انا اتاخر زي ما انا عايز مش معني اني عرفت الي بينك وبين الهام وسكت تتدخلي في حياتي
فتحية : لا انت فهمت ايه انا مش قصدة اتحكم فيك انا بطمن عليك انا كنت عايزة اتكلم معاك في الي عرفتو
احمد : اتكلمي
فتحية : امبارح لما وصلت الهام بعد ما رجعتو من عند الدكتور كنت انا مستنيها وسالتها عملت ايه
الهام : معملتش مدخلتش للدكتور اصلا احمد شاف كل حاجة بيقول كان طالع يقولي انه هيروح مع منة مشوار وشكلنا كدة نسينا الباب مفتوح
فتحية : يا نهارك اسود وايه الي حصل
الهام : حكتله كل حاجة وازاي الموضوع بدا
فتحية : وانتي ازاي تحكيله حاجة زي كدة من غير ما تقوليلي وتاخدي اذني
الهام : مكنش قدامي حل هو اصلا شافنا وعرف كل حاجة
الهام : سبتلها الاوضة ومشيت وروحت اقعد في اوضة من اوض الخدم
قطعها احمد قبل ما تكلم كلامها
احمد : بصي انا مكنش قصدي اشوفكو امبارح وانتو احرار وطالما انتو متفقين علي الي بتعملو ده ومبسوطين بيه انا مليش دعوة واعتبريني مشوفتش حاجة
فتحية : انا عارفة وده الي فهمته بعدين علشان كدة قولتلك تيجي تحل المشكلة
احمد : مشكلة ايه بس ما انا قولتلك مكنش قصدي اشوفكو
فتحية : لا مش دي المشكلة الي انا قصدي عليها انا لما سبت الهام امبارح وروحت اوضة من اوض الخدم بعد ما انتو مشيتو شربت كتير وسكرت وجات النهاردة تقولي انها مبسوطة اني ادتها فرصة تانية امبارح وانها كانت من احلي المرات الي نمت معاها فيها امبارح
احمد : طب فين المشكلة
فتحية : انا مروحتش اوضتها امبارح اصلا
احمد : ممكن يكون كانت بتتخيل بسبب الخمرة الي شربتها دي
فتحية : لا كان معاها حد فعلا وفي ورقة مكتوب فيها " ليلة امبارح كانت تجنن يا لبوة "
احمد : طب وانا مالي انتي فاكرة انا الي كنت معاها امبارح
فتحية : لا مش فاكرة لان علي حسب ما هي فاكرة من ذاكرتها المشوشة بسبب الخمرة الي كان معاها كانت بنت فا اكيد مش انت
احمد : وانا مطلوب مني ايه
فتحية : تساعدني اعرف مين البنت دي
احمد : لا
فتحية : اطلعي يا الهام انتي برا وسبيني مع احمد اكلمه علي انفراد
خرجت الهام من الاوضة وقفلت الباب وراها
فتحية : انا مكنتش هطلب انك تساعدني بس عرفت انك مختلف عن الناس الي هنا وطريقة معاملتك ليا انا والي شغالين زي مختلفة والطريقة الي بقية انجي تكلمني بيها مختلفة وقالتي انك انت السبب وانت الي قولتلها تعاملني كويس
احمد : احنا كلنا بشر ومحدش اعلي من التاني كلنا زي بعض
فتحية : انا عارفة انه يبان من الطريقة الي بعامل بيها الهام والي بعمله فيها اني بكرها علشان بذلها بس انا بحبها من كل حتة في قلبي
احمد : بتحبيها ؟
فتحية : اه انا اصلا مش خدامة امي هي الي كانت خدامة انا متعلمة وكنت في كلية طب
احمد : طب وايه الي خلاكي تشتغلي الشغلانة دي وانتي خريجة كلية طب
فتحية : علشان انا مش خريجة طب وانا في اخر سنة في كلية طب امي ماتت بسبب الخدمة في البيوت كنت بتشتغل ليل ونهار علشان تصرف عليا انا واخواتي بعد ما ابويا مات مكنتش عايزة تبهدلنا زي ما اتبهدلت كانت عايزنا نتعلم ويبقي معانا شهادات عالية نبقي بنفهم زي الناس الي كانت شغالة عندهم ومعانا فلوس زيهم واحنا مقصرناش كنا فقرا صحيح بس انا دخلت طب واخويا دخل هندسة واختي الصغيرة كانت في ثانوية عامة وكانت شاطرة ومتفوقة اضطريت اسيب الكلية علشان اعلم اخواتي واصرف عليهم وعلي البيت دورت علي شغل كتير بس ملقتش غير اني اشتغل عند الناس الي امي كانت شغالة عندهم
احمد : انا اسف مكنتش اعرف خدي مناديل متعيطيش انتي والدتك كانت بتشتغل هنا الي اعرفه ان الهام بتهتم ب اولاد اي حد بتحصلهم ظروف زي دي
فتحية : لا امي مكانتش شغالة هنا امي كانت شغالة عند ادهم نجيب المليونير دوقت عندهم البهدلة والزل خصوصا ان ابنهم كان معايا في نفس الكلية كانو مستكترين عليا اني ابقي في نفس الكلية الي ابنهم فيها ازاي وانا بنت خدامة من الي شغالة عندهم اضطريت اتحمل علشان اخواتي لحد ما جيه هيثم في يوم وانا بنضف اوضته
هيثم : تعالي يا فتحية اقعدي عايزك
فتحية : امرك يا هيثم بيه
هيثم : لا بيه ايه انا هيثم بس ده احنا حتي اصحاب وفي كلية واحدة
فتحية : كلية واحدة ايه انا خلاص سبت الكلية ومش هعرف ارجع تاني
هيثم : اهدي كدة متعيطيش ما هو ده الي انا عايزك فيه انتي شاطرة اوي اشطر واحدة في الدفعة كلها وحرام مجهودك ده يضيع
فتحية : نصيبي بقي كدة
هيثم : ما انا قولتلك متعيطيش انا جمبك ومعاكي وهترجعي الكلية وتذاكري وتتخرجي
فتحية : ازاي بس انا لازم اشتغل علشان اخواتي هجيب فلوس منين لو رجعت الكلية
هيثم : ما انتي هتكملي شغل هنا عادي لو علي الفلوس انا هدفعها
فتحية : بجد يا هيثم بيه
هيثم : قولنا ايه
فتحية : بجد يا هيثم
هيثم : بجد طبعا بس محدش يعرف بالي قولتهالك ده علشان لو حد عرف مش هيخلوني ادفعلك حاجة ومش هيوافقو انك تشتغلي هنا وانتي بتدرسي ده هيبقي سر ما بينا اتفقنا ؟
فتحية : ب ابتسامة اتفقنا
هيثم : عارفة ان ضحكتك حلوة اوي
فتحية : لا مش عارفة ده انا ضحكتي واحشة اوي
هيثم : انتي مفيش حاجة فيكي واحشة
اتكسفت فتحية وخرجت برا اوضتها ودي كانت اول مرة فتحية تحس انها حلوة افتكرت كلام امها لما رجعت تعيط وهي صغيرة
زينب : مالك يا فتحية بتعيطي ليه
فتحية : العيال في المدرسة اتريقو عليا وقالولي يا سوداء ومسمياني فتحي هو انا واحشة زي ما بيقولو يا ماما
مسحتلها زينب دموعها وحضنتها
زينب : لا يا قلب ماما انتي احلي واحدة في الدنيا
فتحية : هما ليه بيقولو عليا واحشة طالما انا احلي واحدة في الدنيا زي ما بتقولي
زينب : غيرانين منك
الحال متغيرش كتير بعد ما فتحية كبرت وبقيت في ثانوي محدش بقي بيقولها يا سوداء ولا فتحي علي الاققل قدامها جايز كان بيقولها من وراءها بس كل صاحبها البنات ارتبطو وحبو واتحبو وهي محدش شافها كانو بيقولوا عليها عسكري حتي بعد ما جابت مجموع كبير ودخلت طب الحال متغيرش الفرق بس ان حتي الصحاب البنات مبقوش عندها مين هيصحبها وهي مبتحطش ميكاب وكل يوم بتيجي بنفس اللبس الي جات بيه اليوم الي قبله صحيح كانت شاطرة وبتطلع الاولي علي الدفعة بس كانت وحيدة
هيثم كان اول واحد ياخد باله منها اول واحد يقولها كلمة حلوة حسيت لكام ثانية انها بنت
بليل وهي نايمة في اوضة الخدم سمعت صوت واطي حد بينده عليها
فتحية يا فتحية انا هيثم
خرجت فتحية وواقفت عند باب اوضة الخدم
فتحية : خير يا هيثم بيه
هيثم : ايه بيه دي مش احنا اتفقنا
فتحية : حاضر حاضر هيثم بس
هيثم : ايوة كدة المهم انا جاي اققولك اني رايح الجامعة بكرا وانتي هتيجي معايا
فتحية : اجي معاك ازاي وهقولهم ايه
هيثم : مش هتقولي حاجة انا الي هقولهم اني عايزك معايا بكرا علشان رايح اذاكر مع صحابي ومحتاجينك تنضفي وتتطبخي
فتحية : وانا هنضف واطبخ فعلا
هيثم : لا طبعا تنضفي وتتطبخي ايه انتي مالك ومال الكلام ده يا بنتي انتي دكتورة انتي هتيجي معايا تحضري محاضرات ونذاكر
فتحية : بجد يا هيثم
هيثم : اه بجد طبعا مش احنا اتفقنا الصبح ولا انتي نسيتي
فتحية : لا فاكرة بس مكنش فاكرة انك هتنفذ كلامك بالسرعة دي
هيثم : لازم طبعا ده مستقبلك ودي اخر سنة خلاص والامتحانات قربت
فضلت فتحية تعيط
فتحية : شكرا بجد يا هيثم مش عارفة اققولك ايه
هيثم : تبطلي عياط العيون الحلوة دي متنفعش تعيط انا مكنتش فاكر ان شعرك حلو اوي كدة
افتكرت فتحية انها مش لابسة حجابها وواقفة قدامه ب جلابية نص كم وقصيرة اتكسفت ودخلت اوضة الخدم ونامت وهي فرحانة وحاسة ان هيثم هيعوضها عن كل الي شافته والحظ ابتسملها اخيرا والدنيا هتضحكلها وكلها سنة وتتخرج وتبقي دكتورة وتشتغل وتكسب كتير ومين عارف ممكن كمان تتجوز هيثم عادي جدا دكتور واتجوز دكتورة ايه يعني عائلتها فقيرة بتحصل كتير عادي لو الراجل اغني من مراته مش اول ولا اخر واحدة تجوز واحد غني
تاني يوم راحت فتحية اوضة هيثم تصحيه علشان يروح جامعته
هيثم : صباح الخير معقول القمر ده بيصحيني بنفسه
فتحية : صباح النور الهانم بتقولك الفطار جاهز
هيثم : سيبك من الهانم دلوقتي شايفة الشنطة الي هناك دي
فتحية : مالها
هيثم : الشنطة دي من النهاردة بتاعتك فيها لبس سارة الي مش بتلبسه انتي وهي نفس الوزن تقريبا ده لبس جديد بس هي مش بتلبسه انا جبتهولك منها علشان تلبسيه
فتحية : كتر خيرك يا هيثم بيه
هيثم : انتي زعلتي ولا ايه انا مش قصدي حاجة انا لو عليا اخدك من ايدك ونروح احسن المحلات وتجيبي اللبس الي انتي عايزه بس هيسالوكي جبتي اللبس ده منين وجبتهولك ليه بس لما تلبسي اللبس ده هتقولي ان ده لبس سارة واديتهولك ولو ده هيحسسك انك قليلة يبقي بلاش منه انتي كبيرة اوي في عيني
فتحية : لا هلبسه كفاية انك فكرت فيا وكفاية انك انت الي جبته
هيثم : بصي طلعي منه طقم دلوقتي البسيه علشان تروحي بيه الجامعة انا هخرج وانتي اقفلي الباب والبسي براحتك وعقبال ما تلبسي هكون انا في الجراج مستنيكي في العربية
فتحية : انا هركب معاكي العربية مش هروح مواصلات ؟
هيثم : لا تروحي مواصلات ليه واحنا رايحين نفس المكان وليه البهدلة انتي مينفعش تتبهدلي في المواصلات من النهاردة انا هوديكي اي حتة عايزة تروحيها بعربيتي
نزل هيثم وقفلت فتحية الباب وفتحت الشنطة لقيت فيها كل حاجة ممكن تحتاجها اندر وبرا كتير وشورتات وبديهات ولبس بيت وخروج كتير وجزم لبست طرحة وبدي كام طويل وبنطلون جينز وجزمة ونزلت ل هيثم من غير ما حد يشوفها الي كان مستنيها في الجراج
هيثم : حلوة اوي زي عادتك عارفة سارة مكنتش حلوة كدة وهي لابسة اللبس ده
اتكسفت فتحية كالعادة ومردتش عليه وركبت العربية ووصلو عند الكلية
فتحية : انا هنزل اخش الاول الكلية وبعد ما نخلص محاضرات نتقابل هنا تاني
هيثم : ليه تنزلي الاول وبعدين بعد ما نحضر محاضرات نتقابل هنا تاني ما ننزل مع بعض ونحضر مع بعض ونرجع مع بعض تاني عادي
فتحية : لا ازاي الناس يقولو عليك ايه وانا نازلة معاك وماشية معاك وكمان مروحة معاك
هيثم : هيقولو هيثم ماشي مع احلي واحدة في الدنيا كلها
فتحية : يا سلام مش خايف علي شكلك يعني وانتي ماشي معايا
هيثم : واخاف من ايه
فتحية : طيب بلاش مش خايف حد يروح يقول ل اهلك انك روحت انت والخدامة بتاعتك الجامعة
هيثم : اولا انتي مش الخدامة بتاعتي ولا خدامة اصلا انتي دكتورة وزميلتي في الكلية وثانيا محدش يقدر يروح يقول ل اهلي حاجة
نزلت فتحية ومشيت جمب هيثم وهي حاسة ان الناس كلها بتبص عليهم كانت مكسوفة اوي بس في نفس الوقت فرحانة مين كان يصدق ان واحد زي هيثم ده يهتم بيها كدة وتمشي جمبه عادي كدة ويقول عليها انها اجمل واحدة في الدنيا كلها فتحية الوحيدة الي كانت بتمشي تبص في الارض الي مكنش عندها صحاب فجاة نازلة من العربية مع احلي واكتر ولد معروف في الجامعة كلها حلم كل بنت في الجامعة فارس احلامهم شايف ان فتحية احلي واحدة فيهم الحال اتغير بقي كله عايز يصاحب فتحية كل البنات عايزين يبقو زيها
عدي شهر وهيثم عمال يقرب لفتحية اكتر واكتر عرفت كل حاجة عنه وعرف كل حاجة عنها وفي مرة كان هيثم و فتحية في اوضته
هيثم : انا بحبك يا فتحية
فتحية : انت متاكد
هيثم : متاكد جدا انا بحبك
فتحية : انا كمان بحبك
قرب هيثم من فتحية وحط شفايفه علي شفايفها وباسها بوسة طويلة وايده بتتحرك علي وسطها وبتنزل عند طيزها
هيثم : انتي حلوة اوي
نزل هيثم ب شفايفه علي رقبتها وبيبوس رقبتها وايده بتقفش في طيزها من فوق البنطلون و فتحية مغمضة عينها ومسلماله نفسها فك زراير بنطلونها وعمال يبوسها من رقبتها ونزل بشفايفه علي صدرها وحاطط ايده علي كسها من فوق الاندر وبيحرك ايده علي كسها من فوق الاندر
فتحية : امممممممم اه
قلعها هيثم البنطلون ونزله عند رجلها وهي نايمة علي ضهرها رجع لبوقها تاني واقعد يبوسها وهي بيقلعها البادي الي لابسه صدرها اتنطط قدام عينه هجم عليه يبوس فيه ويلحسه
هيثم : صدرك حلو اوي يا حبيبتي
حرك ايده علي حلمتها وقرصها من حلمتها براحة
فتحية : اه اه اه
هيثم : وجعتك يا حبيبتي انا اسف هصالح حلماتك البني الحلوين دول حالا
باسها هيثم من صدرها وفضل يلحس ويمص صدرها وحلماتها
فتحية : امممممم اه اه
طلع هيثم زبه وجاب كريم مرطب وحطه علي زبه المتوسط الطول ولف فتحية نيمها علي بطنها وهحط الكريم علي صباعه ودخله في خرم طيزها
فتحية : ااااااااااااااح اي اي
دخل هيثم صباعه وخرجه كذا مرة وفتحية مغمضة عينها ومش حاسة بالدنيا خالص دخل هيثم صوباعين براحة خالص وفتحية مغمضة عينها دخل هيثم طرف زبه اتنفضت فتحية وفتحت عينها
فتحية : اااااااااااااه
حرك هيثم ايده علي شعرها بحنية وباس ضهرها براحة
طلع بشفايفه علي رقبتها وباسها براحة وهمس في ودنها
هيثم : انا بحبك انتي حلوة اوي
غمضت فتحية عينها
فتحية : اممممم انا كمان بحبك
دخل احمد زبه واحدة واحدة وهو بيبوس ضهر فتحية ورقبتها لحد ما دخل زبه كله وبدا ينكها براحة خالص
فتحيه : اممممممم اه
زود هيثم السرعة وبدا ينكها اسرع وطيزها بتترج قدامه رايحة جاية
فتحية : ااه اااه ااه
الجزء السادس
رن موبايل احمد
احمد : معلش يا فتحية بس لازم ارد
فتحية : اه طبعا اتفضل
احمد : الو ...مستشفي ؟ مستشفي ايه ؟ طيب انا جاي حالا
خرج احمد من اوضة الهام من غير ما يقول حاجة ل فتحية ونزل ركب عربيته
الهام : في ايه احمد خرج فجاة ليه وشكله قلقان ؟
فتحية : معرفش انا كنت بتكلم معه وفجاة التليفون بتاعه رن وتقريبا رايح مستشفي بس مش عارفة رايح انهي مستشفى
الهام : ينفع اتصل ب منة ؟
فتحية : اه بسرعة اتصلي اطمني عليها
منة : الو
الهام : الو يا حبيبتي انتي كويسة
منة : اه كويسة
الهام : اصل احمد كان عندي وجاله تليفون فجاة و رايح مستشفي تقريبا
منة : اه عارفة ما انا الي اتصلت بيه
الهام : خير في ايه
منة : جارتنا و ال (girl friend ) ( حبيبة ) صحابه هشام في المستشفي
الهام : طب وانتي فين ؟
منة : انا هناك في المستشفى انا الي ودتها
الهام : مش فاهمة
منة : انا كنت واقفة في البلكونة وبشرب ... بشرب .... النسكافية اه كنت بشرب النسكافية وسهير كانت بتتكلم مع واحدة وسابتها وجت تركب العربية وفجاة ضربتها علي راسها ولقيت سهير وقعت علي الارض جريت عليها وركبتها عربيتي وروحت بيها علي المستشفي وانا في الطريق اتصلت ب هشام واحمد وانا في المستشفي اهو معاها مستنية الدكتور يقولي مالها ؟
الهام : متقلقيش تلاقيها كويسة وهي حاجة بسيطة بس
منة : ياريت
الهام : شوية كدة وهبقي اتصل بيكي علشان تطمنيني عليها ماشي
منة : ماشي
الهام : خدي بالك من نفسك سلام
منة : سلام
فتحية : الموضوع مش مهم يعني للدرجة الي تخليه قلقان اوي كدة ده انا فضلت انادي عليه وهو مكنش سمعني خالص
الهام : لا ده مهم جدا بالنسبة ل احمد اصل هشام ده يبقي صحبه من زمان جدا واققرب حد ل احمد ويعرفو كل حاجة عن بعض
فتحية : اه علشان كدة يعني هو خايف علي صحبه
الهام : اه بيخاف عليه اوي
"في المستشفي "
هشام : ايه الي حصل يا منة
منة : معرفش انا كنت واقفة في البلكونة لقيت سهير كانت بتتكلم مع واحدة وسابتها وجت تركب العربية وفجاة ضربتها علي راسها ولقيت سهير وقعت علي الارض جريت عليها وركبتها عربيتي بس هي كانت فاقدة الوعي تقريبا الضربة كانت جامدة عليها وانا جيت بيها هنا بسرعة علي قد ما قدر والدكتور بيكشف عليها متقلقش هي اكيد كويسة
هشام : لو محتاجين تبرع بالدم انا فصيلة دمي نفس فصيلة دمها
منة : مش عارفة لسة هتحتاج دم ولا لا بس افتكر مش هتحتاج
هشام : انتي اتصلتي ب احمد كمان ؟
منة : اه اتصلت بيه بعد ما كلمتك
هشام : ما هو جيه اهو
منة : انت جيت بسرعة اوي كدة ازاي دي المسافة بين المستشفى ومامي بعيدة
احمد : كنت سايق بسرعة هي كويسة ؟
منة : مش عارفين لسة الدكتور بيكشف عليها
احمد : ايه الي حصل
منة : واحدة ضربتها علي راسها وتقريبا اغمي عليها وانا شوفتها فا جبتها علي هنا
احمد : طب دي حاجة بسيطة يا هشام متقلقش مجرد اغماء من الضربة بس
خرج الدكتور بعد ما كشف علي سهير
هشام : طمنا يا دكتور
الدكتور : اطمن مفيش داعي للقلق هي خدت ضربة جامدة شوية علي راسها فا اتسببتلها ب ارتجاج بسيطة مفيش نزيف دخلي احسن حاجة عملتوها انك حبتوها للمستشفى علي طول
هشام : يعني هي فاقت يا دكتور
الدكتور : لا لسة مفاقتش ساعة كدة او اتنين وهتفوق وهتبقي كويسة عادي احنا بس هنخليها في المستشفي يومين علشان نلاحظها ونهتم بيها لو عايزة تخرجها النهاردة عادي مفيش مشكلة
هشام : طالما الاحسن لحالتها انها تقعد هنا يومين يبقي تقعد يومين
الدكتور : الي يريحكو طبعا
هشام : ينفع اخش اشوفها ؟
الدكتور : اه ينفع طبعا اول ما تفوق علي طول
احمد : تعالي يا هشام اقعد كدة واهدي الدكتور قال انها كويسة اهو صدقت انا قولتلك انها حاجة بسيطة اهدي بس بتعيط ليه
هشام : انا بحبها اوي يا احمد
حضن احمد هشام
احمد : عارف وهي كويسة اهي وكلها ساعة بالكتير وتخش تشوفها بنفسك اهدي خلاص متقلقش وكفاية عياط
هشام : انت بتقول كدة علشان اقوم من حضنك
احمد : بصراحة اه انت راسك تقيلة اوي
هشام : ده علي اساس ان راسك الي خفيفة اوي
احمد : هي وصلت لحد راسي لا انا مسمحلكش وسع كدة قوم يلا من هنا هنرش مياة
هشام : بطل الحركات دي متحسبش يا احمد
احمد : احاسب ايه مش فاهم
هشام : متروحش تدفع فلوس المستشفي اقعد كدة انا الي هحاسب
منة : كان نفسي اخليكو تكملو خناق علي مين فيكو الي هيدفع بس انا دفعت خلاص اول لما جبتها هنا طالما عايز تعمل حاجة يا هشام روح املي البيانات
مشي هشام وراح عند موظفة الاستقبال
احمد : كويس انك شوفتيها وجبتيها هنا بسرعة
منة : علشان تعرف اهمية شرب السجاير في البلكونة
احمد : تعرفي مين الي ضربتها علي راسها
منة : لا واحدة معرفهاش مشوفتهاش قبل كدة هما كانو بيتكلمو عادي وبعدين سهير سابتها وراحت تركب العربية راحت فجاة الست ضربتها علي راسها
احمد : والست دي راحت فين
منة : لما نزلت ملقتهاش
احمد : انتي خدي وقت كبير عقبال ما نزلتي ؟
منة : لا خالص
احمد : تفتكري كانت مخططة انها تتضربها من الاول ؟
منة : لا مفتكرش دول كانو بيتكلمو عادي شكلهم حتي ميبينش انهم كانو بيتخانقو حتي
احمد : اه لما سهير تقاوم هنفهم منها اتصلي ب الهام صحيح انا كنت عندها ومشيت فجاة من غير ما اقولها انا رايح فين
منة : ما هي اتصلت بيا وكانت قلقانة وقالتلي انك كنت عندها و رايح مستشفي انت كنت عندها ليه صحيح
احمد : معرفش اتصلت بيا وقالتلي انها عايزاني واول لما روحت انتي اتصلتي معرفش كانت عايزة ايه هبقي اروحلها بكرا واشوفها كانت عايزة ايه
"مكتب الاستقبال في المستشفي "
هشام : لو سمحت كنت عايز اكمل بيانات المريضة الي في اوضة 204
موظفة الاستقبال : اه الف سلامة يا فندم انا هحتاج الاسم ثلاثي - الجنس - تاريخ الميلاد - الجنسية - العنوان - رقم الهاتف - الرقم القومي - اسم حضرتك ورقم الهاتف الخاص بيك علشان لو في حالة طواري
هشام : تمام اتفضلي دي صورة البطاقة بتاعتها فيها كل البيانات الي حضرتك محتاجها وده رقم موبايلها وده رقم موبايلي
موظفة الاستقبال : اسم حضرتك ايه
هشام : هشام منصور
موظفة الاستقبال : انا كنت بشبه برضو وعمالة اققول هو لا مش هو انا اميرة يا هشام
هشام : اميرة مين معلش مش واخد بالي
موظفة الاستقبال : اميرة صالح
هشام : اميرة .. اه اميرة واحشاني اوي يا بنتي
اميرة : وانت كمان يا هشام ايه فينك مختفي كدة
هشام : انا برضو الي مختفي
اميرة : طبعا انا لو قولتلك اني سالت عليك وحاولت اوصلك من بعد ما رجعت من السفر مش هتصدقني
هشام : لا هصدقك عادي
اميرة : سهير مالها
هشام : الدكتور قال ارتجاج بسيط وممكن اخرجها النهاردة لو عايز بس الاحسن اخليها هنا يومين
اميرة : وانت هتعمل ايه هتخرجها ؟
هشام : لا قولت اخليها يومين عادي
اميرة : اه ده احسن حل عندك حق
هشام : رجعتي من السفر امتي ؟
اميرة : من سنتين احنا لازم نقعد مع بعض ونتكلم واحشني الكلام معاك
هشام : اه اكيد لازم انتي معاكي رقمي اهو اتصلي بيا في اي وقت ونتفق سوا
اميرة : طب ما نتفق دلوقتي ليه اكلمك ونحدد ميعاد تعالي نقعد في كافتيريا المستشفى
هشام : هنحدد ميعاد علشان انتي تستحقي عشاء في مطعم انتي اكتر ب كتير من اننا نقعد في كافتيريا المستشفي
رجع هشام ل احمد ومنة
احمد : مش هوصيكي بقي عليها وياريت لما تفوق تدينا خبر احنا اقعدين هنا مستنينها
الممرضة : حاضر ده في عيني
احمد : تسلم عينك
مشيت الممرضة
هشام : مين دي
احمد : دي الممرضة كنت بديها فلوس علشان تاخد بالها من سهير اكتر واول لما تفوق هتقولنا
هشام : تمام
احمد : اتاخرت اوي ليه كدة
هشام : اصلي قابلت اميرة طلعت شغالة هنا
احمد : اميرة مين
هشام : اميرة صالح يا بني الي كانت معانا في ثانوي
احمد : اه الي انت كنت مرتبط بيها لما كنا في الكلية
هشام : ايوة هي دي
احمد : مش دي كانت مسافرة تقريبا
هشام : اه كانت مسافرة الخليج مع اهلها قالتلي رجعت من سنتين
احمد : اه وبعدين
هشام : قالتلي عايزة تقعد تتكلم معايا قولتلها تتصل بيا ونتفق علي وقت ونقعد سوا هي منة فين صحيح
احمد : راحت الحمام
هشام : عملت ايه صحيح مع الهام
احمد : واحدة نامت معاها امبارح وفتحية عايزاني اساعدها واعرف مين الي عمل كدة
هشام : وانت هتساعدها
احمد : في الاول لا مكنتش هساعدها وكنت فاكر انهم عاملين عليا فيلم علشان يدخلوني في العلاقة الغريية دي بس طلع ان فتحية بتحب الهام وعايزة تنتقم تقريبا من الي عمل كدة
هشام : وتنتقم ليه الهام ونامت مع واحدة غير فتحية ايه المشكلة
احمد : لا ما الهام كانت سكرانة وفاكرة ان الي نام معاها فتحية
هشام : اه طب تفتكر مين الي عمل كدة
احمد : لولا ان منة كانت نايمة جمبي طول الليل كنت قولت ان هي الي عملت كدة دي كانت عايزاني انام مع الهام ب اي طريقة
هشام : طب ما هي ممكن تكون اتفقت مع واحدة تنام معاها
احمد : طب اسكت واقفل علي الموضوع منة جاية
منة : مليت البيانات يا هشام ؟
هشام : اه تمام
منة : كنتو بتتكلمو في ايه بقي ولما شوفتوني سكتو فجاة
احمد : ههههههههههههه كنا بنتكلم في الشغل وواقفنا كلام علشان انتي مش بتحبي كلامنا في الشغل بس ممكن نكمل لو عايزة
منة : لا يا مامي بلاش انا بيجلي كوابيس من الشغل بتاعكو المخيف ده
هشام : مخيف ايه ده حلو وسهل
منة : لا شكرا مش عايزة اسمع حاجة عن الحلو بتاعكو ده
احمد : خلاص يا هشام سبها علشان بتقعد تضربني انا وانا نايم جمبها
هشام : ايه ده بجد بتعمل كدة ؟
منة : هههههههههههه اه ببقي مندمجة في الحلم وخايفة فا بقعد اضرب بقي
هشام : طب مش خايفة بعد الضرب ده كله احمد يعمل فيكي حاجة ولا يضربك هو كمان
منة : لا احمد طيب ده بيصحيني و بياخدني في حضنه وبيطبطب عليا لحد ما انام تاني
هشام : اه طيب اوي
احمد : ما هو الطيية دي متنفعش بعدها ب شوية بتضربني تاني
هشام : ههههههههههههه لا دي قاصدة بقي
احمد : ههههههههه ما انا بدات اشك في كدة
منة : انتو الي بتحكو حاجات تخوف
احمد : طبيعي مش ظباط وبنتعامل مع مجرمين معظم الوقت
منة : يبقي خلاص متحكليش الحواديت الي بتخوف دي ولا انت بقي عايز تتضرب وانت نايم
احمد : لا بس عايز احضنك وطبطب عليكي
هشام : طب اسيبكو بقي انا واقوم علشان جرعة الرومانسية دي كبيرة اوي وانا مقدرش استحملها
احمد : خلاص اقعد يا عم مفيش رومانسية اهو
"بعد ساعة "
الممرضة : استاذ احمد الحالة فاقت وينفع تشوفها
احمد : خش انت يا هشام الدكتور قال واحد بس الي يخشلها في الاول
دخل هشام الاوضة
سهير : انا فين ؟
هشام : انتي في المستشفي يا حبيبتي واحدة ضربتك علي راسك واغمي عليكي منة شافتك وجابتك هنا متقلقيش انتي كويسة معندكيش اي حاجة الدكتور قال ارتجاج بسيط وهتقعدي هنا يومين يتابعوكي ينفع تخرجي النهاردة لو حابة بس خليكي قاعدة يومين استريحي ويتابعوكي
سهير : لا مش عايزة اقعد انا عندي شغل لسة متسلمش وعقود مضيها ومش عايزة اطغط نفسي في الشغل
هشام : اشتغلي هنا هجبلك كل الي محتاجه وكملي شغلك هنا هسال الدكتور لو ده غلط ولا لا بس معتقدتش انه غلط
سهير : طب لازمتها ايه ما امشي احسن
هشام : لازمتها علشان اطمن عليكي مين الي خبطتك علي راسك دي وخبطتك ليه
سهير : مش فاكرة
هشام : لا افتكري علشان دي لازم تتحبس
سهير : ما انا عارفة انت هتعمل ايه علشان كدة بقولك مش فاكرة متاذيش حد يا هشام
هشام : هي الي اذتك تقدري تقوليلي ايه الي كان هيحصل لو منة مكنتش شافتك هي غلطت وهتتعقب
سهير : طب سبني ارتاح لو سمحت
خرج هشام من الاوضة
احمد : طمنا سهير كويسة
هشام : اه كويسة
احمد : طب مالك مكشر ليه ومضايق ده انت كنت داخل فرحان
هشام : مش عايزة تقولي مين الي عملت فيها كدة
احمد : ليه
هشام : قال ايه بتقول اني كدة هاذي الست دي
احمد : هي عندها حق انت دلوقتي مضايق و اي قرار هتاخده في الاغلب غلط واحنا مش عارفين القصة كلها كل الي نعرفه ان منة شافت واحدة بتضرب سهير علي راسها لكن ايه الي حصل وصل ل كدة منعرفش استني لما نعرف القصة كلها الاول
منة : اه احمد عنده حق متاخدش قرار ابدا وانت مضايق وعصبي لازم تهدي كدة وتفكر بعقل انت تسيب سهير ترتاح النهاردة وانت كمان روح ارتاح وكل وخد شاور كدة ونام وبكرا نروحلها ونفهم منها وجهة نظرها ونعرف الي حصل
احمد : عندك حق يلا نروح ونسبها ترتاح
هشام :مشي
ركب احمد ومنة العربية وهشام ركب عربيته
"في عربية احمد "
منة : ايه ده انا نسيت اكلم مامي اطمنها
احمد : اتصلي بيها
منة : الو
الهام : الو
منة : معلش نسيت اتصل بيكي
الهام : لا يا حبيبتي عادي ولا يهمك طمنيني جارتكو عاملة ايه
منة : كويسة طلعت حاجة بسيطة
الهام : طب كويس عرفتو مين عمل كدة
منة : لا مردتش تقول
الهام : ليه هي متعرفهاش ؟
منة : مش عارفة اذا كانت تعرفها ولا لا بس شكلها تعرفها
الهام : لو المكان الي انتو قاعدين فيه ده بقي خطر انقلو مكان تاني احسن
منة : لا ده امان جدا متخافيش
الهام : ماشي اسالي احمد كدة هيجيلي امتي علشان عايزه
منة : مامي بتقولك هتيجي امتي علشان عايزاك
احمد : مش عارف علي حسب الظروف ممكن بكرا او بعده لو مطلعش حاجة جديدة في موضوع سهير
منة : بيقولك بكرا ولا بعده لو مطلعش حاجة تاخره في موضوع سهير
الهام : ماشي عايزة حاجة
منة : لا
الهام : خدي بالك من نفسك باي
منة : باي
منة : شكلها عايزك في حاجة مهمة اوي
احمد : اه تقريبا بس ليه بتقولي كدة
منة : اصلها مش بتقولي خدي بالك من نفسك دي كتير
احمد : تلاقيها خايفة عليكي بس علشان موضوع سهير اكيد قالتلك لو المكان خطر انقله مكان تاني
منة : اه فعلا قالتلي عرفت ازاي
احمد : يا بنتي انا ظابط
منة : اه طب ما ممكن تكون سمعتها عادي وهي بتتكلم
احمد : لا مسمعتهاش بس الي زي الهام اهم حاجة عندها الامان
منة : ليه الامان اشمعنا
احمد : علشان هو ده الي ناقصها هي عندها كل حاجة من وجهة نظرها الا الامان
منة : مش عارفة ومش فاهمة وبصراحة مش عايزة افهم عارف انا عايزة ايه
احمد : عايزة ايه
منة : عايزة الاسبوع ده يخلص بقي واتناك
احمد : احنا مش اتفقنا تهدي علشان زبي بيحرقني من كلامك ده
منة : ما انا كسي بيحرقني برضو يا احمد حتي شوف
مسكت منة ايد احمد وحطتها علي كسها من فوق البنطلون
منة : حاسس يا احمد سخن ازاي وبيحرقني ازاي حرك ايدك يا حبيبي عليه برده وطفي الحرقان ب ايدك الحلوة دي
احمد : انا سايق ممكن اخبط في حاجة
منة : لا انت سواق شاطر وانا واثقة فيك دايما ده انت حتي بتركبني حلو اوي اركبني يا حبيبي
حرك احمد ايده علي كسها بشكل دائري
منة : اه اه يا كسي لا مش هينفع التحسيس الي من فوق البنطلون ده
فتحت منة زراير البنطلون وحطيت ايد احمد جوا الاندر
منة : منك ل كسي علي طول
خرج احمد ايده من اندر منة وحط ايده علي كسها من فوق الاندر
منة : ليه كدة يا احمد
قرصها احمد من كسها فتحت رجلها علي قد ما تقدر
منة : اااااااااه اااااه براحتك يا حبيبي حط ايدك في المكان الي يريحك
حرك احمد صباعه لفوق وتحت علي كسها من فوق الاندر
منة : اممممممم اااه
حرك احمد صباعه اسرع
منة : ااااه ااااه حلو اوي اسرع يا حبيبي اسرع
غمضت منة عينها ولفت ايدها الاتنين ل وراء حولين كرسي العربية الي هي قاعدة عليه خرج احمد ايده من اندر من بنطلونها فتحت عينها ل ثواني كان احمد حط ايده جوا الاندر وبداء يحرك صباعه براحة علي كس منة
احمد : اساليني تاني ليه كدة علشان اقرصك تاني
حركت منة وسطها ناحية ايد احمد
منة : لا مش هسالك حرمت انا عايزك تسرع بس مش قادرة بقولك تتطفي نار كسي مش تولع اكتر
احمد : ما انتي الي كسك علي طول نار و دايما هايجة
منة : اه انا هايجة اوي
حرك احمد صباعه اسرع علي كسها
منة : ااااااه ااااه ريحيني ريح مراتك الهايجة
احمد : احنا في الشارع وطي صوتك حد يسمعنا
منة : امممممممم اه اه اه اااااه
جابت منة
احمد : بالسرعة دي
منة : اه اصلي كنت تعبانة اوي وما صدقت والموقف نفسه يهيج اصلا مستحملتش ومحستش بنفسي غير وانا بجبهم
وصل احمد ومنة البيت
منة : هخش اخد شاور بسرعة وبعدين اطلع احضرلك الاكل
احمد : ماشي انا كدة كدة هقعد اتفرج علي الماتش
خرجت منة من الحمام لفة الفوطة حولين وسطها صدرها الكبير كله باين من الفوطة
احمد : انتي ايه الي طلعك كدة البسي حاجة كدة مش هينفع ده انا زبي بدا يحرقني
منة : انا اسفة نسيت حاضر هلبس حاجة الماتش كام كام
احمد : صفر صفر وحاجة في منتهي الزهق يعني
اقفل احمد التلفزيون
احمد : انا انام احسن بدل الزهق ده
" في بيت ابراهيم اوضة انجي "
ريما : برضو يا انجي انا زعلانة منك جتلك البيت امبارح علشان اروح الحفلة معاكي مامتك قالتلي مشيت وفضلت اتصل بيكي مردتيش عليا
انجي : مكنتش سامعه من الصوت الحفلة المزيكا كانت عالية اوي
ريما : احنا مش كنا متفقين لو هتروحي الحفلة دي نروح سوا
انجي : انا مكنتش عارفة انا لقيت فجاة كايلا بتقول ل دادي انها عايزة تروح واقنعته
ريما : القمر ده كان هنا امبارح
انجي : للمرة المليون القمر ده دادي انا
ريما : اصله حلو اوي ملامحه جميلة وعينه شكلها حلو و جسمه بقي ايه الجسم ده عضلاته رهيبة
انجي : انتي ترضي اعاكس بابكي واقول عليه الكلام ده
ريما : عايزة تعاكسي القرع ابو كرش ده براحتك بس ابقي البسي النضارة
انجي : يا بنتي عيب
ريما : عيب ليه هو انا بكدب ما هو اققرع وبكرش فعلا
انجي : بس ده بابكي
ريما : الي مشوفهوش بالشهور الي مش عارف انا عندي كام سنة ده ماكينة فلوس وبس بالنسبالي سيبك منه احكيلي بقي عملتي ايه في الحفلة
" في عربية كايلا "
كايلا : الفستان الي قولتلك تلبسيه كان احلي من ده
انجي : طالما دادي الي اختاره يبقي ده احلي طبعا
كايلا : الي يريحك بس مفيش ولد هيبصلك كدة
انجي : ويبصولي ليه انا مش عايز حد يبصلي ومليش في العيال
كايلا : ده نادر هيبقي هناك في الحفلة برضو مش عايزه يبصلك
انجي : لا مش عايزه يبصلي برضو
كايلا : يعني مش عايزه اخد راحتي معه ؟
انجي : براحتك
" في الحفلة "
كايلا : هاي جمال
جمال : كنتي فين كل ده اتاخرتي اوي
كايلا : كنتي مستنية انجي
جمال : هاي انجي
انجي : هاي جمال
جمال : شكلك حلو وعجبني فستانك يا كايلا
لفيت كايلا في مكانها وهي بتسعرض الفستان من كتر ما الفستان قصير وهي بتلف اترفع وطيزها كلها بانت ضربها جمال ب ايدها علي طيزها ضربة خفيفة
كايلا : اي اه عجباك طيزي
جمال : عجبني اوي بس مش انا لوحدي الي عجبتني نص الي في الحفلة كمان عجبتهم
شدها جمال من وسطها وباسها من بوقها ومد ايده رفع الفستان عن طيزها
كايلا : بتعمل ايه
جمال : بفرج نص الحفلة التاني الي مشافش طيزك
كايلا : كنت عارفة انك هتعمل كدة وملبستش اندر علشان الاندر ميدريش طيزي من عينهم
جمال : وانتي من امتي بتلبسي اندر يعني
باسته كايلا من بوقه
كايلا : كفاية كدة كل الي في الحفلة شافو طيزي خلاص
ضربها جمال علي طيزها ب ايده ونزل الفستان
حطيت ايدها علي زبه من فوق الشورت الي لابسه
كايلا : هيخرم الشورت ويطلعلي
جمال : السهرة لسة طويلة تعالي نسلم علي صحابنا الاول
كايلا : يلا
مشيت كايلا قدامه وبتتقصع وهي ماشية وبتتحرك ب طيزها يمين وشمال وماشية جمبها انجي وطيزها بتتحرك يمين وشمال برضو وعين جمال مركزة علي طيز انجي وعجبه وعينه هتطلع عليها لفت انجي وبصت ل جمال الي عينه كانت رشقة علي طيزها وضحكتله ضحك جمال كمان ومد ايده يحطها علي طيزها مسكت انجي ايده قبل ما يحطها علي طيزها وطلعتله لسانها وحركت راسها شمال ويمين بمعني لا وحركت طيزها اكتر قدامه وجمال هيتجنن وعينه هتخرج من وشه وهو بيتفرج علي طيز انجي بتتحرك قدامه وصلو عند المكان الي صحبهم قاعدين فيه سلمو علي صحابهم واقعدت انجي جمب مارينا صحبتها
كايلا : عايزة اقعد علي رجل نادر يا جمال
جمال : ايه رائيك يا نادر تحب كايلا تقعد علي رجلك ؟
نادر : هتبقي شاطرة وتسمع الكلام ؟
كايلا : اه بس موعدكش اني هبقي مودبة
نادر : ماشي تعالي اقعدي علي رجلي
بصيت كايلا ل جمال مستنية منه الموافقة
هز جمال راسها بمعني اه باسته كايلا من خده
كايلا : شكرا يا حبيبي
ضربها جمال علي طيزها ب ايده
جمال : اتبسطي يا حبيبتي
اقعدت كايلا علي رجل نادر هياصو صحابهم وعمالين يصفرو ويسقفو
شاور جمال ل البارمان ( Barman ) ( الشخص الي بيقدم الخمور )
البارمان : طلب حضراتكو المعتاد ؟
جمال : اه
البارمن : تحت امرك يا فندم
بعد خمس دقايق جاب البارمان الخمرة وشربو كلهم وفضلو ينزلهم خمرة كل لما يطلبو
حركت كايلا طيزها علي زب نادر وهي قاعدة علي رجله
نادر : ايه بتتحركي ليه ما تقعدي ثابتة
كايلا : زبك عمال يخبط في طيزي ويزوقها
نادر : ما انتي الي طيزك كبيرة وجاية عليه
كايلا : وطيزي هي بس الي كبيرة ما انت كمان زبك كبير
نادر : اكبر من زب جمال ؟
كايلا : مشوفتش علشان اققولك اكبر ولا لا
نادر : انتي حاسة ب ايه
كايلا : انا حاسة زبك بيخبط في طيزي جامد من كتر ما هو هايج بس اكبر من زبه ولا لا مش عارفة طلعو ونشوف كلنا زب مين الاكبر
نادر :هطلعو ازاي وانتي قاعدة علي رجلي
كايلا : شكل زبه اكبر علشان كدة مش عايز تطلعه
نادر : لا عايزك انتي الي تطلعيه
مارينا : لا دي منافسة كدة ولا انتو رايكو ايه
رد صحابهم وشوية ناس من المكان كانو بيتفرجو علي الي ببيحصل اه منافسة منافسة
قامت كايلا من علي رجل نادر ومشيت ناحية جمال مسكت ايده وشديته علشان يقوم يقف
ورجعت ل نادر مسكت ايده وشديته يقف هو كمان وبقو واقفين قدام بعض قاعدت ما بينهم علي ركبها علي الارض حطيت ايدها اليمين علي زب جمال من فوق الشورت
كايلا : واقف علي اخره وناشف اوي قولتله قبل كدة حاسة ان زبه هيخرم الشورت ويطلعلي
رفعو صوتهم وقالو جمال جمال جمال
حطيت كايلا ايدها الشمال علي زب نادر من فوق الشورت وهي لسة حاطة ايدها اليمين علي زب جمال
كايلا : برضو زبه واقف اوي شكله هو كمان زبه واقق علي اخره
رفعو صوتهم وقالو نادر نادر نادر
مسكت كايلا زب جمال ب ايدها اليمين وشديته عليها اكتر وفي نفس الوقت مسكت زب نادر ب ايدها الشمال وشديته عليها اكتر لحد ما بقي زبهم الاتنين لازق فيها
كايلا : هعد من واحد لحد 3 تفتحو سوسة الشورت بتاعتكو وطلعو ازباركو علشان نشوف مين الاكبر واحد اتنين تالتة
فتح جمال ونادر سوستة الشورت وخرجه ازبارهم علي وش كايلا
كايلا : ازبارهم سخنة اوي خليني قبل ما اعرف زب مين الاطول امصلهم الاول علشان نبرد السخونة دي الي طالعة علي وشي مسكت زب جمال ب ايدها اليمين وزب نادر ب ايدها الشمال امص زب مين الاول ؟
مارينا : احنا نعمل قرعة حد معه كوين (coin )
( عملة معدنية زي الجنية )
طلع واحد جنيه من جمبه وحطه بين صدر مارينا
مارينا : شكرا ها مين هيختار ملك ومين كتابة
نادر : انا كتابة
جمال : يبقي انا ملك
مارينا : طلعت كتابة يبقي نادر الاول
حركت كايلا لسانها حولين زبه وهي لسة ماسكة ب ايدها زب جمال حطيت راس زب نادر في بوقها وعمالة تشفط راسه ورافعة عينها بتبص ل نادر بشهوة وهيجان وبدات تتدخل زبه واحدة واحدة لحد اخره في بوقها غمضت نادر عينه وهي عمالة تدخل وتخرج زبه في بوقها وتمصه طلعت زبه من بوقها تاخد نفسها
كايلا : زبك حلو اوي وطعمه حلو اوي
حطيت زب جمال في بوقها واحدة واحدة وعمالة تمص فيه وجمال حاطت ايده علي راسها ومسكها من شعرها وبيزوقها علي زبه اكتر خرجت زبه من بوقها وقعدك تكح لفت وبصت ل نادر
كايلا : بزازي عجباك ؟
نادر : اوي انتي بزازك مجناني
حط نادر ايده جو الفستان ومسك بزازها واقعد يحرك ايده علي حلماتها ويحسس علي صدرها
كايلا : امممممممم حط زبك بين بزازي عايزك تنيك بزازي
حط نادر زبه بين صدرها وبدا يدخل زبه ويخرجه
كايلا : نيك بزازي اااااه نيك
بدا نادر يسرع وينيك في صدرها اسرع
جمال : كفاية نيك في صدرها كدة هتجبهم من قبل ما نخلص المنافسة
نادر : اصل بزازها حلوة اوي
جمال : اه فعلا بزازها حلوة اوي بس كدة مش هتجرب كسها
كايلا : انت شايف ان كسي حلو يا جمال ؟
جمال : احلي كس نكته
نادر : هو شكله حلو وطالما جمال قال علي كسك كدة يبقي كسك حلو اوي انا لازم اجربه
كايلا : خلاص يبقي الي زبه يطلع اكبر ينكني
وقف نادر وجمال جمب بعض وكايلا بدات تقيس مين الي زبه اطول
كايلا : انتو الاتنين ازباركو تقريبا قد بعض بس زب جمال اكبر بحاجات بسيطة اوي يبقي الكسبان جمال
هيصو اصحابهم وقالو جمال جمال نيكها يا جمال نيكها يا جمال
جمال : اكيد طبعا هنيكها ونادر برضو هينكها معايا تعالي يا كايلا نامي علي الترابيزة
شال نادر كل الحاجات الي كانت محطوطة علي الترابيزة ونامت كايلا علي الترابيزة
جمال : ارفعلها يا نادر الفستان من علي وسطها وورينا كسها الحلو ده
رفع نادر الفستان
نادر : اه عندك حق ده كسها حلو اوي
فتحت كايلا رجلها استعدادً ل زب جمال الي هينكها
نادر : استني انت كسبت المنافسة ووافقت اني انيكها معاك يبقي من حقك عليا ان انا الي امسك زبك واحطه في كسها
مسك نادر زب جمال وحطه في كسها واحدة واحدة لحد ما دخل ل اخره
كايلا : اممممممم يا ترا زب نادر حلو زي زبك كدة ؟
وطي جمال ولف ايده حولين وسط كايلا وشالها وزبه لسة في كسها وهي لفة رجلها حولين وسط جمال
جمال : حط زبك في طيزها يا نادر خليها تشوف زيك حلو ولا لا
حط نادر ايده علي طيزها وبدا يبعد طيزها عن بعض ب ايده ودخل زبه في خرم طيزها وبدا ينيكها في طيزها وجمال بينكها في كسها
كايلا : ااااااااه اااااااه زبك حلو يا نادر انت كمان
نادر : ده انتي الي خرم طيزك حكاية
جمال : كسها برضو حكاية لازم تجربه
نادر : اه اكيد هجربه بس اشبع من طيزها دي الاول
كايلا : ااااااه ااااااه ااااه انتو الاتنين بتنكوني حلو اوي مش قادرة
سرع نادر في النيك اكتر
كايلا : اااااااه طيزي ااااااه قوله يا جمال ينيك طيزي براحة شوية ده بينكني جامد اوي
سرع جمال في النيك هو كمان
كايلا : اااااه ااااااه ااااااه يعني انا بشتكيلك منه تقوم تعمل زيه حرام عليكو
كمل جمال ونادر نيك فيها اسرع واسرع وكل ما تقول اه كل ما يزودو السرعة اكتر
كايلا : اااااااااااه ااااااااااااه مش قادرة هجيب ااااااااه هجيب يا جمال
غمضت كايلا عينها اوي واعصابها سابت وجابت وهي بتصرخ
جمال : كفاية عليها كدة لو كملنا مش هنلاحق عليها
طلع نادر زبه من طيزها وطلع جمال زبه من كسها واقعدت كايلا علي ركبها تاني ومسكت ب ايدها اليمين زب جمال وب ايدها الشمال زب نادر تاني وحركت ايدها علي ازبارهم وقربت منهم وفتحت بوقها لحد ما جاوبو علي وشها كله وبوقها
الجزء السابع
ريما : ايه ده الوقت اتاخر اوي
انجي : وانتي من امتي بيفرق معاكي الوقت اتاخر ولا لا
ريما : عايزة الحق ماكينة الفلوس قبل ما يسافر
انجي : قصدك علي بابكي
ريما : اه سليملي علي طنط الهام وقوليلها الاصفر عليكي يجنن
انجي : اصفر ايه
ريما : ههههههههههههههه الاندر
انجي : بس متهزريش الهزار ده دي مامي
ريما : قوليلها بس وهي هتفهم ولا اقولك انا بكرا جايلك تكمليلي ايه الي حصل في الحفلة
" في اوضة الهام "
الهام : ينفع يا ستي تنامي جمبي في السرير النهاردة ؟
فتحية : لا مينفعش كتر خيري اصلا اني بكلمك انتي عارفة انتي عملتي ايه
بصيت الهام في الارض وعيطت
الهام : عارفة بس انا كنت سكرانة وكنت فاكرها انتي ده انا ملكك وبتاعتك ازاي اخونك
مشيت فتحية في اتجاه الباب علشان تخرج من الاوضة مشيت الهام وراها ومسكت ايد فتحية ونزلت علي ركبها وعمالة تبوس رجلها
الهام : انا اسفة يا ستي سامحيني انتي عارفة اني بطلت الخمرة علشانك بس مستحملتش لما بعدي عني انا مقدرش اعيش من غيرك انا اسفة
فتحية : متخفيش انا نايمة مع الخدم تحت بس
الهام : انا الي خدامتك دي اوضتك انتي مش اوضي انا يا ستي
عيطت الهام كتير اوي لدرجة ان رجل فتحية بقيت كلها دموع
فتحية : اهدي وكفاية عياط
الهام : انا اسفة يا ستي مكنش قصدي اعمل في رجلك كدة اسمحيلي الحسهالك بلساني
قطعتها فتحية
فتحية : خلاص يا بت انتي هتستهبلي
الهام : بصراحة بقي يا ستي انا خايفة اوي
قومتها فتحية من عند رجلها وحضنتها
فتحية : خايفة من ايه وانا معاكي
الهام : ما حضرتك عايزة تسبيني وتنامي تحت اهو وانا خايف الي عملت فيا كدة تيجي تاني وانا ... انا مش عايز تزعلي مني تاني يا ستي
حضنتها فتحية اوي
فتحية : متخفيش محدش هيعملك حاجة انا معاكي اهو هتنامي في حضني زي الاول متخفيش
الهام : بجد يا ستي
مسحتلها فتحية دموعها ب ايدها وطبطبت عليها
فتحية : اه بجد متخفيش
قلعت فتحية الروب الي كانت لابسه وراحت تنام جمب فتحية
فتحية : انتي هتنامي جمبي كدة
الهام : كدة ازاي
فتحية : بالاندر والبرا الاصفر ده
الهام : اه مالهم اللون الاصفر مش عاجبك ؟
فتحية : لا مش موضوع اللون الاصفر موضوع انك هتنامي جمبي ب اندر وبرا
الهام : وايه المشكلة ما انا علي طول بنام جمبك كدة وانتي الي بتومريني انام بالاندر والبرا اصلا
فتحية : احنا دلوقتي مش هنعمل مع بعض حاجة ومش هقدر انام جمبك واحضنك وانتي لابسالي اندر اصفر كدة وطيزك كلها قدامي ومعملش حاجة
الهام : طب ما تعملي يا ستي انا بتاعتك وملكك مفيش حاجة تقدر تمنعك
فتحية : الي منعني اني زعلانة منك غوري البسي هدومك يلا متنميش جمبي كدة
" الاحد الساعة 6:00Am ( صباحا ) في بيت احمد "
حسست منة ب ايدها علي السرير وعينها لسة فيها النوم وشبه دايخة
منة : احمد قوم يا احمد
حركت ايدها ملقتش احمد جمبها قامت من علي السرير مخضوضة وقامت تدور عليه في البيت سمعت صوت مياة شغالة في الحمام مشيت ناحية الحمام لقيت الباب مفتوح واحمد جوا بياخد دش
منة : انت هنا يا احمد وانا بدور عليك
احمد : ههههههههه بدوري عليا هو انا تايه
منة : انت بتضحك وانا كنت خايفة
احمد : خايفة من ايه
منة : ملقتكش نايم جمبي علي السرير خوفت
احمد : انا منمتش اصلا امبارح
منة : ليه
احمد : من كتر التفكير والقلق
منة : انت لسة بتفكر وقلقان من موضوع التاهيل الجنسي ده
سكت احمد شوية
احمد : اه ... اه لسة بفكر في الموضوع ده
منة : طب انا هحضرلك الفطار عقبال ما تخلص
احمد : لا بلاش مش جعان ومليش نفس اكل خالص
منة : للدرجاتي بتفكر في موضوع التاهيل الجنسي وقلقان يا حبيبي ؟
احمد : امممم اه تقدري تقولي كدة
منة : بس انت مهما حصل بتاكل اول مرة اشوفك ملكش نفس تاكل
احمد : هههههههههه انا كمان اول مرة اشوفني مليش نفس
منة : هههههههههه خلاص براحتك مش هحضرلك الفطار هتروح النهاردة ل سهير ؟
احمد : اه هروحلها بعد الشغل علي طول
منة : مش هتروح الاول ؟ انا كنت فاكرك هتيجي هنا وتاخدني معاك نروحلها سوا
احمد : انتي عايزة تروحيلها ؟
منة : اه عايزة مستغرب ليه ؟
احمد : اصلك مش بتحبيها اوي يعني للدرجة دي
منة : ومش بكرها لدرجة دي
احمد : ماشي هبقي اجي هنا الاول وبعدين نروح سوا
منة : ماشي
" الساعة 12:00Pm "
فوزي : احمد باشا يا باشا يا احمد باشا
احمد : ها بتقول حاجة يا بني ؟
فوزي : بقولك يا باشا انا رايح اجيب اكل اجبلك اكل ايه يا باشا
احمد : مليش نفس اكل
فوزي : براحتك يا باشا ولو عوزت اجبلك اكل بعدين انا تحت امرك
خالد : تعالي يا فوزي عايزك خد السيجارة دي
فوزي : شكرا يا باشا
خالد : هو احمد باشا ماله
فوزي : معرفش يا باشا من ساعة ما جيه وهو سرحان كدة وشكل في حاجة شاغلة تفكيره وقلقان كدة وبيقول ملهوش نفس ياكل
خالد : اه والغريب ان هشام باشا كمان مجاش ممكن علشان كدة قلقان وسرحان
فوزي : بيقولو هشام باشا مجاش النهاردة علشان في واحدة قربته في المستشفي
خالد : قربته ؟ قربته مين ؟
فوزي : معرفش يا باشا لامواخذة يعني هتفرق في ايه ؟
خالد : علشان لو قربته اوي يعني نروح نزورها ونطمن عليه ده حتي زيارة المريض واجب ولا ايه
فوزي : اه طبعا يا باشا وواجب بس ده كلام احنا لسة منعرفش حاجة
خالد : اه الي اكيد عارف هو احمد روح انت يا فوزي هات الاكل
فوزي : امرك يا باشا
خالد : امال فين صحبك يا باشا
احمد : صحبي مين ؟
خالد : هشام باشا
احمد : اه عنده ظروف كدة ومجاش
خالد : ظروف ايه
احمد : نعم ؟؟
خالد : قصدي هو كويس يعني عايز اطمن عليه مش اكتر
احمد : واضح انك عايز تتطمن عليه علي العموم اطمن هو كويس
خالد : مش هتاكل معانا يا باشا ؟
احمد : لا مش هاكل
خالد : تلاقيك قلقان علي هشام باشا
احمد : ما انا قولتلك هو كويس
خالد : اصل انا سمعت ان في واحدة قربته في المستشفي جايز تكون تعرفها يعني فا قلقان عليها
احمد : يخصك في ايه انا قلقان عليها ولا قلقان عليه انت مالك
خالد :انا بطمن بس يا باشا انت مهم عندنا ما انت عارف
قطعه احمد قبل ما يكمل كلامه
احمد : اه عارف وهشام مهم وكل الناس الي هنا مهمين
سابو احمد وقام خرج برا القسم كله طلع موبايله وكتب رقم واتصل بيه
احمد : الكول تون المستفز ده انا مبحبوش وهي التانية مش بترد ردي بقي انا لما ببقي مخنوق مش بلاقي حد اكلمه غيرك .
اتصل احمد تاني وبرضو محدش رد
فوزي جيه واحمد واقف برا القسم
فوزي : محتاج حاجة يا باشا ؟
احمد : لا يا فوزي اتخانقت بس طلعت اشم شوية هواء ولا اققولك انا عايز حاجة
فوزي : امرك يا باشا
احمد : قول للباشا احمد مشي علشان رايح يشوف هشام ويطمن عليه
فوزي امرك يا باشا
ركب احمد عربيته ورجع بيته
منة : جاي بدري يعني النهاردة
احمد : علشان تلبسي براحتك ونلحق نروح المستشفي النهاردة
منة : علي فكرة انا مبتاخرش انا بلبس بسرعة
احمد : اه واضح اهو
منة : هما خمس دقايق وتلاقيني خلصت لبس اصلا
احمد : هههههههههه طب احسبهملك علي الساعة ونشوف الخمس دقايق دول هيطلعو قد ايه
منة : لا انا عندي حل احسن تعالي معايا الاوضة وانا بلبس ولبسني انت ولا اختي احسن مني
وقبل ما يرد احمد عليها مسكت ايده زي ما انجي بتمسك ايده وحركت منة طيزها يمين وشمال ومشيت تتقصع قدامه
منة : بقلدها صح ؟
احمد : هي مين ؟
منة : اختي لما بتمسك ايدك كدة وتمشي قدامك تحرك في طيزها بحرك طيزي زيها ؟
احمد : معرفش مبخدش بالي
منة : يعني طيزها بتبقي قدامك وعمالة تتحرك كدة قدام عينك ومش بتبص عليها
احمد : لا مش ببص
منة : مش مصداقك ده انت عينك بتبقي راشقة في طيزها زي ما هي راشقة في طيزي دلوقتي
ضربها احمد علي طيزها ب ايده
منة : ااااه اي اي طيزي انت بتبقي عايز تضرب اختي كدة وهي بتحرك طيزها قدامك
ضربها احمد علي طيزها تاني ب ايده بس المرادي كانت الضربة اقوي
منة : اااااااااااه عجباك طيز اختي يا حبيبي وعايز تلسوعها علي طيازها المدورة يا حبيبي
ضربها احمد كذا ضربة وراء بعض علي طيزها
منة : اااااااااه ااااااااه ااااااااه اااااه ده انت هتحمر طيز اختي مش هتلسوعها بس
دخلو الاوضة لفت منة وبصت ل احمد وحركت ايدها من فوق البنطلون علي زبه الي كان واقف نص واقفة
منة : احكيلي لما طلعت اوضة اختي ايه الي حصل يا حبيبي
احمد : قلعت الفستان وواقفت قدامي بالاندر والبرا
منة : ده انا اختي شرموطة بقي كانت واقفة قدام جوزي بالاندر والبرا وكان لونهم ايه بقي يا حبيبي
احمد : اسود
قلعت منة هدومها وواقفت قدامه بالاندر والبرا
منة : انا الاندر والبرا بتوعي لونهم احمر مش زي اختي اسود عجبك اللون الاسود علي اختي
احمد : اه كان لايق عليها
عضت منة علي شفايفها وبصت ل احمد بلبونة
منة : كان لايق عليها ازاي يا حبيبي
احمد : علشان هي بيضاء واللون الاسود كان مبين بياضها اكتر
منة : اه فعلا هي بيضاء اوي
قلعت منة الاندر والبرا بتاعها ومشيت بسرعة وجابت معاها اندر وبرا كتير
احمد : ايه كل ده
منة : جابتلك كل الانواع والاشكال الي عندي ل البرا والاندر الي لونهم اسود علشان تلبسني نفس النوع والشكل الي اختي كانت لابسه قدامك
احمد : لسة هقعد ادور وسط كل الاندر والبرا دول
منة : اه انا عايزة البس اندر وبرا زي الي اختي كانت لابسه قدامك
احمد : بس احنا كدة هنتاخر
منة : خلاص يبقي هنزل من غير ما البس اندر وبرا
احمد : انتي صدرك كبير وحلماتك هتبان من الهدوم كدة
منة : خلاص يبقي لبسني الاندر والبرا الي اختي كانت لابسه
احمد : كل دول شبه بعض والاختلافات ما بينهم بسيطة اوي ودول انواع كتير مش هعرف
قربت منة من احمد وحركت ايدها علي صدره بشكل دائري
منة : كنت بتبص علي جسم اختي علشان كدة مش مركز علي نوع وشكل الاندر والبرا الي كانت لابسه
بعدها احمد عنه وزعق فيها
احمد : دي مبقتش عيشة انتي مريضة الي بتتكلمي عنها دي تبقي اختك عمال اخدك علي قد عقلك واقول خلاص هتوقف كلام هتكتفي ب الي قالتله انتي ايه مش واخدة بالك ان دي اختك الصغيرة دي عندها 18 سنة مالك هايجة ليه كدة حتي اختك مش سايبها في حالها
سابها احمد وخرج ركب عربيته
" في المستشفي "
احمد : برضو رجعت هنا ومنمتش في البيت ونمت هنا صح
هشام : معرفتش انام في البيت وهي مش فيه وكنت قلقان عليها اوي
احمد : يا بني ما الدكتور قالك انها كويسة
هشام : قلقان عليها وكمان عمال افكر مين الي عمل كدة
احمد : مش مهم مين الي عمل كدة المهم انها كويسة
هشام : مالك ؟ شكلك مضايق اوي
احمد : ههههههههههههه مضايق وكمان اوي لا يا عم انا كويس عادي مفيش حاجة
هشام : لا مش كويس باين انك مضايق اوي شكل منة ضايقتك هي فين صحيح مجتش معاك ليه ؟
احمد : سبتها في البيت دي مجنونة
هشام : مجنونة ازاي
حكي احمد ل هشام كل الي حصل
هشام : خيالاتها الجنسية غريبة اوي
احمد : مش عارف هي مكنتش كدة ساعات بحس انها بتتخيل الحاجات دي في محاولة منها انها تساعدني وده بيضايقني اكتر وضميري بيتعبني كمان لان انجي مالهاش دعوة بالكلام ده كله ولا ليها ذنب في التخيلات دي
هشام : انت مهتم با انجي يعني او عايز تعمل معاها علاقة
احمد : لا خالص دي طفلة بالنسبالي وبعتبر انا الي مربيها
هشام : طب ومنة بتجيب سيرتها ليه
احمد : علشان انجي بتقولي يا دادي
سكت هشام ل ثواني وقاله ب استغراب
هشام : بتقولك يا دادي ؟
احمد : اه علشان يعتبر انا الي مربيها ابراهيم مات وهي عندها سنتين انا الي شافتني مكانه انا كنت زي ولي امراها و بعملها كل حاجة وعلشان تعوض غياب ابراهيم بالنسبالها ووسط صحابها وعلشان متحسش انها مختلفة بقيت بتقولي دادي في الاول كانت طفلة مقدرش اققولها متقوليش كدة ولما كبرت وقولتلها ان ده بيضايقني كان عدي الوقت خلاص اني اغيره وتقريبا منة شايفة ان ده بالنسبالي حاجة جنسية علشان كدة مدخلة انجي في تخيلاتها الغريبة دي وانا الي بحس بالذنب لاني حاسس انها بتحاول تساعدني بالتخيلات دي وانجي بالنسبالي مجرد طفلة
هشام : هي استحملت فترة كبيرة برضو سنة مش قليلة وشكلها شايفة ان دي اخر فرصة ليها انك ترجع زي ما كنت
احمد : ازاي هرجع زي ما كنت و مفيش سبب عضوي لمشكلتي دي الدكاترة كانت بتستغرب لما بقولهم ان عندي ضعف وانا مش عارف ازاي نفسيا انا حاسس اني من الناحية النفسية كويس وحتي لو مش كويس متوصلش لدرجة انها تاثر علي انتصابي
هشام : ممكن زي ما الدكتور سيف قالك زهق ومحتاج تجرب نشاطات جنسية جديدة وانت قولت انك حاسس ان حالتك اتحسنت اليومين الي فاتو شوية
احمد : الدكتور ده انا مش مرتحله ومبحبوش اطلاقا
هشام : طبيعي متحبهوش انت مش مقتنع لحد دلوقتي انك عندك عيب انت معندكش حاجة تخسرها وانا جاي معاك التاهيل الجنسي ده
احمد : بلاش تيجي احسن علشان سهير والي حصلها سيبها ترتاح
هشام : اطمن متقلقيش علي سهير هي كويسة انا سايبها في المستشفي علشان اطمن عليها مش اكتر لكن هي عادي تمام و كويسة احسن مني ومنك
احمد : بجد
هشام : اه بجد وسالتني عليك الصبح كمان وقولتلها في الشغل
احمد : متفكرنيش يارتني ما روحت
هشام : ليه ايه الي حصل
احمد : خالد هو في غيره
هشام : عمل ايه تاني المرادي
احمد : العادي بتاعه حاشر مناخيره في الي ملهوش فيه وعمال يسالني عليك ويقولي سمعت ان قريبته تعبانة وشكلك قلقان عليها انت تعرفها
هشام : وقولتله ايه
احمد : كنت هقوم اضربه ومسكت نفسي بالعافية شكله كان عايز يعرف مين قربتك الي في المستشفي
هشام : هو ماله اصلا يخصه فيه
احمد : قولتله كدة
هشام : هو مركز معاك علشان علاقات فاروق وفاكر ان فاروق بيساعدك ومسهلك الامور
احمد : ما انا عارف وكان عايز ياخد القضية بتاعة الواد البلطجي ده ومضايق انها جاتلي انا
هشام : الواد البلطجي ؟ انت ليه مش مقتنع ان الواد البلطجي ده مجرم دولي ومطلوب في دول كتير ورئيس عصابة كبيرة
احمد : ما هو ده الي نفخه هو واد بلطجي مش اكتر
هشام : ده سفاح
احمد : عادي قضية زيها زي غيرها
هشام : دي قضيه صعبة جدا
احمد : انت الي جبان واعتذرت عن القضية
هشام : مع واحد مجنون زي طاهر اه انا جبان جدا ومش عايز امسك قضيته
احمد : انت نفخه علي الفاضي زي ما قولتلك ده مجرد واد بلطجي
هشام : انت مشوفتش الصور مشوفتش عمل ايه في الظابط الاسباني اخر واحد كان بيحقق في القضية
احمد : شوفت
هشام : لا انت مش مستوعب ده جمجته كانت لازقة في حيطة الاوضة بتاعة عياله وجسمه مرمي علي الارض بعيد عن جسمه وبيت الظابط كان متامن كويس وفي حراسة ودخل وخرج ومحدش عرف دول معرفوش اصلا ان الظابط حصله حاجة غير الصبح ده سفاح ومختل
احمد : مش خايف منه وهقبض عليه
هشام : ده لو عرفت اصلا تثبت عليه حاجة مفيش دليل عليه محدش عارف يثبت عليه حاجة ده احنا كلنا خايفين منه اصلا
احمد : طب طالما كلكو خايفين كدة خالد كان عايز القضية ليه
هشام : كان هيبيع القضية ومحدش كان هيساله مقبضش ليه علي طاهر
احمد : والواد ده كان هيشتري خالد ؟
هشام : طاهر ده معاه فلوس يشتري خالد وعائلة خالد وبلد خالد كلها بس لو خالد اتنفس من غير اذن طاهر مش هيلحق يتنفس النفس الي بعده
احمد : مش لدرجاتي يعني
هشام : واكتر كمان ده لما خرج من اسبانيا وجيه مصر الظباط هناك مكنوش مصدقين وكانو خايفين انا مش فاهم انت ازاي مش خايف
احمد : علشان ده سلاح الواد ده هو والي زيه طول ما انت خايف هو مطمن
هشام : انا مش مستغني عن عمري وغيري السيرة دي
احمد : ايه خوفت يا بطة
هشام : هههههههههه اه خوفت تعالي يلا نخش ل سهير احسن
احمد : عاملة ايه النهاردة
سهير : كويسة وانت عامل ايه
احمد : تمام
سهير : منة مجتش معاك ليه هي كويسة
خبطت منة علي باب اوضة سهير ودخلت
منة : اه انا كويسة وجيت اهو
اتخض احمد لما شاف منة ولابسها كمان خضه اكتر كانت لابسة جينز ضيق اوي عليها وراسم رجلها وطيزها الي كانت واضح من البنطلون انها مش لابسة اندر ومن فوق كانت لابسة سويت شيرت ( sweat shirt ) وفاتحة السوستة عند صدرها وبرضو من غير برا وصدرها بيترج مع كل حركة بتتحركها
منة : المهم انتي عاملة ايه
سهير : انا كويسة شكرا انك جبتيني هنا امبارح
منة : ده انا كنت خايفة عليكي اوي صحيح هي من الست الي خبطتك دي امبارح ؟
سهير : واحدة كدة .. مكنش قصدها تخبطني احنا كنا بنتكلم عادي واختلفنا فا عملت كدة
منة : طيب طالما هو مجرد سوء تفاهم قولي ل هشام عليها علشان يخليها تبعد عنك طالما مش عارفة تتحكم في ردود افعالها
سهير : لا ما هي بعيد خلاص
احمد : عن اذنكو ثانية تعالي معايا يا منة
خرج احمد برا الاوضة ومعه منة
احمد : ايه الي انتي لابسه ده
منة : ايه رائيك حلو
احمد : انتي هتستهبلي يا روح امك
منة : روح امي ؟ انا منة يا احمد مش مسجونة عندك في القسم خد بالك بتكلم مين
احمد : لا خدي بالك انتي بتكلمي مين انتي بتكلمي جوزك يا مدام بصي في المراية الاول وشوفي انتي لابسة ايه
قفل احمد سوستة السويت شيرت بتاع منة
احمد : بكل هدوء كدة وزي الشاطرة تخشي تسلمي عليهم في دقيقة هي دقيقة مفيش اكتر منها وتطلعي علشان ارجعك البيت مش محتاج اققولك لو اتاخرتي هعمل فيكي ايه
منة : بس
احمد : بس ايه ؟ الدقيقة بدات
مشيت منة وحركت طيزها شمال ويمين زي ما بتمشي في العادي
احمد : عسكري ماشي
مشيت منة من غير ما تتقصع وسرعت خطواتها دخلت الاوضة
منة : الف سلامة عليكي يا سهير معلش لازم امشي ضروري
سهير : انتي لسة جاية خليكي شوية
قطعتها منة بسرعة قبل ما تكمل كلمها معلش لازم امشي سلام يا هشام
خرجت منة من الاوضة بسرعة وهي خايفة الدقيقة تكون خلصت مشيت منة جمب احمد الي منطقش ولا كلمة راكبو الاسانسير وبرضو احمد منطقش نزلو راكبو العربية وطول الطريق احمد كان ساكت برضو
" في اوضة سهير في المستشفي "
سهير : هي منة مشيت فجاءة ليه كدة
هشام : اكيد علشان اللبس الي كانت لابسه
سهير : ماله كان لبس عادي
هشام : بالنسبة ل احمد لا مش عادي خالص ما انتي عارفه
سهير : اه عارفه تلاقيه قالها دقيقة تسلمي عليهم وتيجي
ضحك هشام و سهير
هشام : لسة برضو مش عايزة تقوليلي مين الي عملت كدة ؟
سهير : مجرد واحدة غبية مكنش قصدها ومش هشوفها تاني
هشام : ماشي الي يريحك
" في بيت ابراهيم "
ريما : انا جيت
انجي : تحبي نقعد هنا ولا نطلع اوضي فوق
ريما : لا خلينا هنا
انجي : ماشي
ريما : مامتك فين
انجي : نايمة في اوضتها
انجي : بتسالي عليها ليه
ريما : علشان اققولها ان الاصفر يجنن عليها
انجي : ماشي مش مهم
ريما : احكيلي بقي ايه الي حصل بعد ما جمال و نادر ناكو كايلا وجابو لبنهم علي وشها
انجي : ايه لبنهم دي
قربت ريما من انجي ودخلت ايدها جو الشورت وحركت ايدها علي كس انجي من فوق الاندر
ريما : امال اسمها ايه يا لبن انتي
انجي : اااه طلعي ااااه ايدك من الشورت ااااه
ريما : لا مش هطلع ايدي غير لما تجبيهم انا بحب كسك المقفول ده
انجي : اااااه ااااه ايه كسي المقفول ده
قربت ريما اكتر واتكلمت في ودن انجي
ريما : مش هما بيقولو علي الي بتتناك في كسها ان كسها مفتوح انتي لسة متنكتيش في كسك يبقي مقفول
انجي : ااااه طب براحة انتي بتدعكي كسي جامد اوي
ريما : انتي الي كسك مغري
انجي : امممممم طب كفاية حد يشوفنا
ريما : هيعمل ايه يعني لو حد شافنا متخفيش الدادي بتاعك مش موجود
انجي : اه اه متجبيش سيرته بهيج لما افتكره
ريما : اه جسمه حلو اوي
انجي : اممممممم اه اوي ده جامد
ريما : عايزة الجامد ده يفتح كسك المقفول
انجي : ااااه اااه بس انا كسي ضيق اوي مش هعرف اتناك منه
خرجت ريما ايدها من شورت انجي بسرعة ونزلت قاعدت علي الارض وشديت الشورت والاندر وفتحت رجل انجي وحركت لسانها علي كسها
ريما : ما هو هيلحس كسك كدة
غمضت انجي عينها
انجي : ااااه ااااه امممم الحس كسي كمان يا دادي انا نفسي فيك اوي
ريما : محافظة علي كسك علشان دادي
انجي : اه يا دادي مستنيك اااه انت الي تنكني يا دادي
ريما : هتقدري تستحملي انك تتناكي من دادي
انجي : اااااه هحاول علي قدر ما اقدر نكني يا دادي
لحست ريما كس انجي بسرعة وهي باصة علي انجي الي كانت مغمضة عينها و في عالم تاني
حركت ريما ايدها علي كس انجي وعمال تتدعك في كسها بسرعة وفتحت عين انجي ب ايدها التانية وبصتلها في عينها
ريما : مين دادي
بصتلها انجي في عينها وعضت علي شفايفها
انجي : دادي احمد
ريما : دادي يقدر يعمل فيكي ايه
انجي : اممممممممم ااااااه اااااه الي يحبه دادي
ريما : تقدري تعملي حاجة ولا تمنعيه
انجي : اااااه ااااااه لا مقدرش اااااااه اااااه محدش يقدر يمنعه انا رهن اشارته ااااااه
ريما : طب والهام ومنة
انجي : اااااااه ااااااه اااااه مش مهم ااااااه اااه اممممممم اهم حاجة دادي يتبسط
ريما : وانتي هتتبسطي لو دادي اتبسط
انجي : اااااااااااااه هبقي اسعد واحدة في الدنيا علشان دادي بينكني ااااااااه نكني يا دادي ااااااااه زبك حلو اممممممم دخلو في كسي افتحني اااااااااااااه نيكني في طيزي كمان اااااه اااااااه ااااه انا عايزة اتناك منك يا دادي
جابتهم انجي وقامت ريما من عند كس انجي واقعدت جمبها فضلت انجي فاتحة رجلها وريما بتهوي ب ايدها علي كس انجي
ريما : نار طالع من كسك ولا اكنك جبتيهم
انجي : مش بعرف اجيبهم غير علي سيرته
ريما : اه ما انا عارفة انتي هتقوليلي هي اول مرة يعني
انجي : نفسي ينكني بجد
ريما : انا حاسة انك اخرك تحلمي وتتخيلي بس لكن لو جيه ينكك بجد مش هتوافقي
انجي : هو انا بيبقي عندي راي اصلا ده انا ببص في عينه بتوه وبقول حاضر بس
ريما :طب ليه الفترة دي كلها مش بتعملي معاه حاجة
انجي :ما انا بقولك انا بحس معاه اني مليش راي ببقي متخدرة كدة يتحكم فيا زي ما هو عايز والمشكلة بقي انه مش عايزة ينكني و اكيد شايفني طفلة
ريما : خلاص سيبك منه
انجي : لا اسبني ايه ده اكتر حاجة شداني له
ريما : هو بصراحة شكله وجسمه حلو وباين عليه عصب
انجي : لا انا بغير ده دادي بتاعي انا بس
ريما : اهو موجود عندك دايما وانتي الي مش عارفة تعملي حاجة
انجي : يعني اعمل ايه
ريما : سخنيه عليكي كدة هزري معه اققلعي قدامه
انجي : بعمل كدة دايما حتي اخر مرة لما كان هنا كانت واقفة قدامه بالاندر والبرا
حركت ريما ايدها علي كسها
ريما : اممممممم وهو عمل ايه
انجي : معملش حاجة
ريما : بس ده شكله خول ولا بتاعه مبيقفش
انجي : ده بابتك انتي الي خول وعائلتك كلها انا دادي راجل اوي زبه كان واقف وباين من البنطلون
ريما : زبه شكله ايه ؟
انجي : اكبر زب شوفته في حياتي
ريما : مش لدرجاتي يعني
انجي : لا بجد فعلا زبه طويل وتخين في نسبة قليلة اوي من الناس بيبقي عندهم زي طفرة كدة وزبهم بيبقي حجمه كبير وطويل ودادي واحد منهم
ريما : وانتي شوفتي زبه فين عرفتي كل ده من منظره فوق الهدوم ؟
انجي : لا اتجسست عليه كتير اوي وهو بيغير هدومه
ريما : طب صورتيه ؟
انجي : ليه
ريما : علشان اشوف زبه ضخم فعلا زي ما بتقولي ولا ده كلام بس علشان ده الدادي بتاعك
انجي : لا مصورتهوش بس هو بيجي كل يوم جمعة هنا تعالي وابقي اوريكي بنفسك
ريما : خلاص اتفقنا
الجزء الثامن
"الاثنين الساعة 7 صباحا في بيت احمد "
منة : مش هتاكل طيب يا احمد انا حضرت الاكل
احمد : لا مش جعان
منة : طب منمتش في الاوضة ليه ؟
احمد : عادي
منة : لا مش عادي ومش بتكلمني ليه وبترد عليا بكلمة او اتنين بالعدد
احمد : انتي عارفة عملتي ايه
منة : يا حبيبي انت الي مخترتش الاندر والبرا وانا قولتلك لو مخترتش هنزل من غيرهم
اتنرفز احمد واتعصب قام من مكانه وشدها من شعرها
احمد : اتعدلي بدل ما اعدلك وفوقي من تخيلاتك المريضة انا مش متجوز راقصة عشان تنزل بالمنظر ده انتي اتجننتي بتمشي كلامك عليا قال علشان انت مخترتش اندر وبرا زي بتوع اختي مش هنزل بيهم في ايه يا شرموطة هو علشان زبي مش بيقف هتركبيني
منة : اي اي شعري سيبي شعري طيب هيتقطع في ايدك
احمد : شيلي التخيلات المريضة دي من دماغك مش هقول تاني
منة : حاضر حاضر انا اسفة
احمد : والتاهيل الجنسي الزفت ده مش هنروحه عجبك اهلا وسهلا مش عجبك اطلقك والباب اهو يفوت جمل
ساب احمد شعرها وخرج من غير ما يسمع رد منة ركب عربيته علشان يروح شغله وهو في الطريق تليفونه رن وكان المتصل (private number ) (رقم خاص ) ( الرقم الخاص : هو رقم سري مش بيظهر بيانته )
احمد : الو مين معايا
.... : فاعل خير
احمد : هههههههه وعايز ايه ياعم فاعل الخير
.... : عايزك تبعد عن طاهر
احمد : طاهر مين ؟
....: طاهر الي انت ماسك قضيته
احمد : ههههههههههه طب وهبعد ازاي وانا ماسك قضيته ده انا شغلي اني احقق واقرب
.... : عادي تتنزل عن القضية ل خالد مثلا هو عايز القضية
احمد : انت عرفت ازاي
.... : زي ما انت بتعمل شغلك انا كمان بعمل شغلي وشغلي اني اعرف
احمد : اه يعني انت شغال مع طاهر
.... : ههههههههههه طاهر مين
احمد : بقولك ايه لو ناوي تهزر كتير قولي علشان مضيعش وقتي معاك واريح دماغي واقفل وهزر انت براحتك مع حد تاني
.... : انا مبهزرش انا بس بفكرك بخطورة طاهر الي انتي مش مدركها
احمد : مش مدركها ازاي
.... : كلامك مع صحابك هشام لما قولتله انه مجرد عيل صايع وده سلاحه الخوف وانت مش خايف منه
احمد : وانت بتكلمني بقي علشان تخوفني ؟
.... : لا انا بحذرك بس
احمد : اه طب اتفضل حذرني
.... : الاول بس خش يمين انت كدة هتمشي غلط وهدي السرعة علشان الشارع الي انت هتمشي فيه ده فيه مدارس ودي مش السرعة المناسبة
بص احمد علي العداد في عربيته لقي السرعة عليا فعلا
.... : بتبص علي العداد ليه ركز في الطريق انا عارف انك عندك مشكلة ومش بتخلف بس متاكد انك بتحب الاطفال اوي ركز علشان متخبطش حد يا حضرة الظابط
سكت احمد وهدي السرعة وبص قدامه
.... : معلش انا عارف انت مش بتتحكم في اعصابك وانت مضايق والمدام زودتها اوي وضايقتك مكنش يصح برضو الي هي عملتو امبارح بس ايه الي انت قولته ده من غير ما تفكر كدة عايز تتطلقها
احمد : انت عرفت كل ده ازاي
.... : انا قولتلك شغلي اني اعرف وعلشان كل الي عارفه ده عايز انصحك وانت اتريقت عليا وعمال تضحك بس معلش احنا بقينا صحاب خلاص
احمد : انت خالد ؟
.... : وهو خالد عارف كل الحاجات الي قولتهالك دي طب كنت قولت هشام اهو صحابك وحكتله كل ده وهو الوحيد الي اتكمت معه امبارح في موضوع طاهر ده بس لا لا مش هشام ده هشام ده صاحب عمرك اكيد لا هو جبان اه وكان خايف من طاهر بس لا مش شغال معه اكيد ده ظابط كويس برضو
احمد : انت عايز تشككني في صحبي
.... : لا خالص انا بقولك انه مش صحبك الي لسة حاصل من شوية ده انت لسة محكتيهوش لاي حد وانا عرفته يبقي اكيد انا مش هشام اطمن انا مش هشام ركز بس في الطريق
احمد : انت بتهددني ؟
.... : اهددك ليه لا لسة مرحلة التهديد مجتش احنا لسة في مرحلة التحذير وافتكر انت مش هستمع لتحذيري وهتكمل وشكلي هستمتع معاك اوي
احمد : طب وبتكلمني ليه وانت عارف ان كلامك مش هيفرق معايا ؟
.... : علشان ابقي عملت شغلي ومتجيش تعيط وتقولي اني محذرتكش
احمد : لا انا مبيعطش متقلقش
.... : لا ازاي انت بتعيط وبتعيط كتير تحب افكرك ؟
احمد : اه سليني شوية عقبال ما اوصل القسم هشام مش جاي النهاردة ومش هلاقي حد ارغي معه
.... : لا هشام جاي ما خلاص سهير روحت امبارح بعد ما مشيته عنيدة اوي سهير دي انا مش عارف صحبك ده ايه ازاي قلبه طوعه كدة يسيبها لوحدها هو مش خايف عليها يحصلها حاجة ولا الست الي خبتطها دي تخبطها تاني
احمد : خليني انا احذرك بقي المرادي عارف لو لمست شعرة من شعر سهير انا هعمل فيك ايه
.... : اهدي احنا لسة موصلناش للمرحلة دي متخفش لحد دلوقتي كلكو في امان بس انت الي في ايدك تخليهم في امان دايما اتنازل علي القضية انت مش قد طاهر
احمد : خلاص حذرتني عندك حاجة تانية تقولها ؟
.... : لحد دلوقتي لا بس المرة الجاية مش هيبقي اتصال
قفل صاحب الصوت المجهول المكالمة من غير ما يسمع رد احمد
" في القسم "
احمد : هشام تعالي عايزك في شغل ضروري
هشام : هو ده الترحيب بتاعك بيا تعالي عايزك في شغل
احمد : اققفل الباب وراك
هشام : خير في ايه قلقتني
حكي احمد الي حصل ل هشام
هشام : انت متاكد ان الاتصال ده من طاهر او واحد من الي شاغلين معه
احمد : امال هيطلع مين الي اتصل يعني
هشام : عادي اي حد دلوقتي اي حد يقدر يبقي معاه رقم خاص
احمد : طب وكل المعلومات الي قالهالي دي
هشام : عادي برضو حد بيراقبك
احمد : ومين غيره هيراقبني يعني
هشام : انا قولتلك بلاش طاهر ده
احمد : تفتكر الست الي ضربت سهير تبع طاهر وده كان تحذير برضو
هشام : لو كدة كانت سهير قالتلنا ان ده تحذير
احمد : يمكن مردتش تقلقنا
رن تليفون احمد
احمد : تلاقيه الراجل الي قولتلك عليه شكله ناوي يتسلي عليا .... ده بابا
فاروق : الو
احمد : الو عامل ايه يا بابا
فاروق : مش كويس مزعل مراتك ليه يا بيه
احمد : مزعل مراتي ؟
فاروق : مش بس كدة دي سابت البيت وراحت قعدت عند الهام ... تروح حالا تصالح مراتك وترجعها البيت يا احمد
احمد : بس يا بابا ...
فاروق : مفيش بس مراتك دي جوهرة يا بني مش هتلاقي في ادبها واحترامها مفيش حد زيها في الايام السودة دي
احمد : حاضر يا بابا هروح اصلحها
فاروق : و اوعي تزعلها تاني واياك تجيب سيرة الطلاق علي لسانك تاني مراتك منهارة عياط بسبب انك قولتلها هطلقها هو ده الي ربتك عليه يا حضرة الظابط بتهدد مراتك
احمد : انا اسف اتعصبت ومحستش انا بقول ايه هروح اصلحها حاضر
فاروق : دلوقتي حالا
احمد : حاضر
قفل احمد مع فاروق وهو مضايق ومتعصب وبيجز علي سنانه
هشام : في ايه ؟
احمد :الهانم بتلوي دراعي وبتشتكيني ل ابويا
هشام :مش فاهم
احمد : اتخنقت معها الصبح قبل ما اجي واديها سابت البيت وراحت عند امها وقال ايه منهارة وبتعيط والمفروض اروح اصلحها
هشام : وهتعمل ايه ؟
احمد : هروح اصالحها هعمل ايه يعني
" في بيت ابراهيم "
فتح احمد الباب بالمفتاح الي معه
احمد : بغضب منة فين يا الهام
الهام : فوق مالك شكلك مضايق
احمد : بنتك بتشتكيني ل ابويا وبتلوي دراعي
الهام : اهدي بس هي مشتكتش لحد فاروق اتصل بيا علشان حاجات تخص الشغل وكان بيطمن علينا وسالني علي منة قولتله انها هنا علشان سعيد جي
قطع احمد كلامها
احمد : امال ايه سايبة البيت ومنهارة عياط
الهام : لا هي مش سايبة البيت ما انا قولتلك سعيد جي وعايز يشوف بنات اخته هي منة صعبت عليها نفسها علشان انت قولتلها هطلقها فا اول لما كلمت فاروق عيطت تلاقيه افتكر انها سايبة البيت
احمد : ماشي انا هطلع اشوفها هي في انهي اوضة ؟
الهام : تالت اوضة علي الشمال
طلع احمد علي السلم وهو بيفكر هيعمل ايه هيصلحها ازاي ؟
لقي احمد باب الاوضة مفتوح دخل لقي منة نايمة علي بطنها ولابسة تي شيرت كت ابيض و بنطلون اسود ضيق ماسك علي جسمها وراسم طيزها
قعد احمد جمبها علي السرير وحرك ايده علي طيزها براحة وفجاة مسك طيزها
منة : بدلع ولبونة اي طيزي
شد احمد البنطلون لحد اخر راجل منة
احمد : لابسة اندر يعني المرادي
منة : مقدرش ملبسش اندر اخر مرة عملتها جوزي بهدلني عارف عمل فيا ايه ؟
احمد : ايه ؟
قامت منة وقعدت علي ايدها وركبها وحسست ب ايدها ومسكت ايد احمد وحطيتها علي شعرها
منة : مسك شعري كدة وشدني من شعري
شد احمد شعرها
منة : اه شدني كدة بالظبط وقالي اني مش رقاصة علشان اعمل كدة وعارف قالي ايه كمان
احمد : قالك ايه ؟
منة : شرموطة
احمد : انا اسف يا منة مكنش قصدي
منة : بتعتذر ليه هو في حد يعتذر لشرموطة
اهم حاجة دفعت الفلوس بتاعتي ؟
احمد : فلوس ايه ؟
منة : ما انا شرموطة بقي وبتناك بالفلوس اه نسيت انت دفعت فيا فلوس كتير لما جيت اتقدمتلي وبتصرف عليا لا كدة حقك بصراحة اتفضل الشرموطة تحت امرك اعمل الي انت عايزه فيها وهي هتفضل ساكتة
احمد : بس انا مش شايفك كدة
قطعته قبل ما يكمل كلامه
منة : اه واضح علشان كدة قولتلي اني شرموطة واول حاجة عملتها اول ما دخلت الاوضة انك مسكت طيزي وقلعتني البنطلون علشان تتاكد اني لابسة اندر ده انت حتي مخبطش علي الباب
احمد : الباب كان مفتوح فادخلت علي طول انا كنت جاي اعتذرلك ولما لقيتك نايمة كدة قولت اهزر معاكي واعتذرلك بالطريقة دي انا مش فارق معايا لو كنت لقيتك لابسة اندر ولا لا انا عارف اخلاقك ومش اندر الي لو لبستبه هتبقي محترمة ولو قلعتيه هتبقي مش محترمة انا اسف يا منة
منة : انا كنت بحاول اساعدك انا بعمل كل ده علشانك وفي الاخر تقولي مش هنروح التاهيل الجنسي اكن انا الي عايزة انت الي عندك مشكلة وحلها التاهيل الجنسي انا الي صابرة ومستحملة علشان تقولي في الاخر اني شرموطة وعندي تخيلات مريضة
احمد : انتي عندك حق بس انا صعب عليا اني اتقبل موضوع التاهيل الجنسي ده
منة : وانا مطغتش عليك وسيباك براحتك وبعد ما انت قولت نروح وكلمت الدكتور قولت اننا مش هنروح وهددتني بالطلاق
احمد : كنت متعصب لكن انا مش هطلقك و هنروح التاهيل الجنسي واتعالج وحالتي النفسية تتحسن ومش هزعلك تاني انا اسف
منة : الي انت عايزه اعمله
حس احمد بحجم الغلطة الي عملها عرف ان اي كلام هيتقال هيضايقها نام جمبها و خدها في حضنه من غير ما يتكلم ولا ينطق ولا كلمة
حضنه قال كلام كتير معرفش هو يقوله
بقالهم عشر سنين متجوزين ودي اول مرة كان يحضنها بجد
"الساعة 4 مسائا "
"صوت خبط علي الباب "
الهام : اصحو يا ولاد الساعة بقيت 4
فتح احمد عينه بهدوء وبص علي منة لقاها متشعلقة في رقبته ونايمة علي صدره
احمد : اول مرة اعرف انها شكلها حلو اوي كدة وهي نايمة
الهام : طب صحيها يلا علشان تاكلو
احمد : لا سبيها نايمة شكلها عايزة تنام
الهام : سعيد جيه وهناكل كلنا سوا
صحيت منة بسبب كلامهم
منة : صباح الخير
احمد : صباح النور
الهام : سعيد خالك جيه وقاعد تحت هو ومراته وبنته
منة : خالي ؟
الهام : اه خالك
منة : ماشي انزلي انتي واحنا جايين وراكي
الهام : ماشي
" بعد ما الهام نزلت "
احمد : هو سعيد رجع ليه من كندا ؟
منة : بنته قالتله عايزة تقضي الصيف هنا
احمد :هي عندها كام سنة ؟
منة : 21
نزل احمد ومنة
الهام : احمد جوز منة فاكره يا سعيد ؟
سعيد : احمد ابن فاروق ؟
احمد : اه
سعيد : كبرت يا احمد انت عارف ان انا وابوك والمرحوم ابراهيم كنا صحاب اوي من واحنا عيال
احمد : اه كان بيحكيلي دايما
سعيد : وبعد كل سنين العشرة دي الواطي مجاش يشوفني
احمد : لا ازاي اكيد هيجي يشوفك
سعيد : جيسي ، سلمي تعالو اعرفكو ب بنت اختي وجوزها
احمد : هما بيتكلمو عربي ؟
سعيد : اه طبعا المصري يقدر يعمل اي حاجة ميغركش الشعر الابيض ده
قامت جيسي وسلمي من علي الكراسي الي كانو قاعدين عليها رغم ان الفرق بين جيسي وبنتها سلمي 40 سنة الا انك متفرقش مين فيهم الام ومين فيهم البنت .
سعيد : دي منة بنت اختي وده احمد جوزها ودي جيسي مراتي ودي سلمي بنتي
سلمي بقي اصرت انها تقضي الصيف هنا وانا قولت فرصة تتعرف علي عمتها وبناتها
احمد : تنورو طبعا
الهام : احنا هنفضل واقفين كدة تعالو نقعد ناكل
قاعدو كلهم ياكلو
سعيد : الهام قالتلي عن مشكلة الخلفة الي عندك في دكتور كويس اوي في كندا كنت بتابع معه انا برضو كان عندي مشاكل في الخلفة سلمي دي جاية بعد عذاب لو تحب ممكن تسافرو معانا واحنا راجعين
احمد : ايه رائيك يا منة نروح ؟
منة : ايه
احمد : بقولك ايه رائيك نروح كندا مع سعيد وهو راجع هناك نشوف الدكتور الي بيقول عليه ده ؟
مصدقتش منة الي سمعته علشان كدة سالته كانت اول مرة يا خد رائيها في حاجة في العادي هو الي بيقول اه ولا لا من غير ما يعرف رائيها مش مهم كانت موافقة او رافضة
منة : اه يا حبيبي لو عايز تروح ماشي
سعيد : خلاص تمام ترجعو معانا
سلمي : وانجي كمان خدوها معاكو
سعيد : اصلها هي وانجي بقو صحاب يا عم
احمد : بالسرعة دي
انجي : دول جايين بقالهم 3 ساعات
احمد : انا الي نمت ومحستش بالوقت
سعيد : الهام قالتلي انك بقيت ظابط شرطة زي ما كنت عايز اكيد مش بتنام كويس
احمد : اه ده حلمي من وانا صغير
سعيد : بس دي وظيفة متعبة اوي
احمد : كل حاجة متعبة بس لما بتعمل حاجة بتحبها مش بتحس بتعب
خلصو اكل كلهم وقامو
انجي : انا هاخد سلمي ونطلع نقعد في اوضتي
الهام : ماشي براحتكو
" في اوضة انجي "
اول ما دخلت سلمي قلعت الشورت والبادي الكت ومشيت بالاندر مكنتش لابسة برا
سلمي : مش قادرة استحملهم اكتر من كدة كنت عايزة اقلعهم من واحنا تحت
ضحكت انجي وعملت زيها بس كانت واقفة بالاندر والبرا
سلمي : اققلعي البرا دي مزعجة اوي انتي مستحملها ازاي
انجي : بترفع صدري بحس انه كبير
سلمي : صدرك اكبر ولا صدري انا الي اكبر
انجي : مش عارفة تعالي نشوف
سلمي : لا احنا محتاجين راي راجل
انجي : راجل بس مفيش رجالة هنا غير خاله سعيد ودادي
سلمي : لا دادي متحيز ليا في اي حاجة وهيكسبني احنا نسال احمد
انجي : لا اتكسف
سلمي : هساله انا متقلقيش المهم فين الاب توب بتاعك ؟
انجي : اهو
فاتحت انجي الاب توب بتاعها واديته ل سلمي
انجي : هتعملي عليه ايه
سلمي : هسمعك اول قصة جنسية بالعربي في العالم
انجي : ازاي
سلمي : موجودة علي اليوتيوب
هنكتب في البحث minwey
او ممكن نفتح منتدي نسوانجي
هتلاقي الفيديو في توقيع عضو اسمه Michael .
انجي : ده بيشتغل علي الفون ؟
سلمي : بيشتغل علي الفون والاب توب والكمبيوتر والتابلت
انجي : ماشي فرجيني
" بعد ربع ساعة "
صوت خبط علي باب اوضة انجي
منة : انا منة افتحي يا انجي
فتحت انجي الباب
منة : ايه الي لبسينه ده قصدي ايه الي انتو قالعينو ده
سلمي : اققلعي انتي كمان مستحملة الهدوم دي ازاي
قلعت منة هدومها وااقفت بالاندر
سلمي : صدرك كبير اوي
منة : شكرا
سلمي : ده طبيعي ؟
منة : اه طبعا طبيعي
سلمي : مش معقول دول كبار اوي استحالة يكونو طبيعي
مسكت منة ايد سلمي وحططها علي صدرها
منة : شوفي بنفسك قال مش طبيعي قال
طغطت سلمي صدر منة وحركت ايدها علي صدر منة وفضلت تحرك فيه
منة : اممم اه براحة انا صدري حساس
سابت سلمي صدر منة
سلمي : فعلا طبيعي
حلمات منة وافقت فكرت تداري علي الي حصل ده
منة : زهقت من القعدة معاهم تحت بيتفرجو علي ماتش كورة وانا مليش في الكورة
سلمي : اه دادي ومامي بيحبو الكورة اوي
انجي : مش عارفة الناس الي بتحب الكورة دي بيحبوها ليه دول 20 راجل عمالين يجرو وراء كورة مدورة
منة : هما الرجالة كدة يحبو يجرو وراء اي حاجة مدورة
ضحكت سلمي وانجي
سلمي : عندك حق انا كل صحابي القدام عرفوني علشان جسمي
منة : مفيش ولا واحد حبك فيهم
سلمي : كانو بيحبو جسمي بس وممكن برضو انا الاختيار كان غلط انا بنجذب ل ال bad boys ( الاولاد الاشرار ) (مصطلح يطلق علي الشباب الروش الصايع )
منة : ومين مش بتنجذب ل ال bad boys
الراجل عايز يبقي الاول في حياة الست علي عكس الست الي بتبقي عايزة تبقي الاخيرة في حياة الراجل فا طبيعي ان احنا ننجذب ل ال bad boys هترتبطي ب واحد محترم وكويس ورومانسي ازاي يعني لازم ترتبطي ب واحد صايع كدة يعذبك معاه
سلمي : بصراحة المحترم الرومانسي ده بيبقي مملل اوي ومتوقع علي عكس الصايع الي كل شوية فيه تجديد ومغامرة
منة : وفي حاجة مهمة كمان ال bad boys دول بيبقو خايفين من الارتباط زينا كدة وسهل في اي وقت تنهي معه العلاقة مش التاني الي من اول مقابلة وهو بيفكر يدهن اوضة الاطفال ايه
سلمي : انتي ايه رائيك يا انجي في الموضوع ده انتي قاعدة ساكتة وانا ومنة بس الي بنتكلم
انجي : انا شايفة ان عيوبهم هي ميزاتهم من من وجهة نظراكو
منة : ازاي ؟
انجي : يعني مثلا ميزته انه خايف من الارتباط فا تقدري في اي وقت تفركشي معه بمنتهي السهولة وفي نفس الوقت عيبه لانك لو عايزة تكملي معه مش هينفع لانه خايف من الارتباط زيك بس الفرق انتي خايفة وعايزة الي معاكي يطمنك لكن هو خايف لانه مش ملتزم ومتهور ودي بالنسباله قيود
منة : عندها حق
سلمي : بس مفيش حد كدة
منة : ممكن الحل انك تعرفي bad boy وانتي تخليه كويس بعدين
انجي : لا مفيش حد بيتغير فيه مثل بيقول "بدل ما انتو تشدو هو هيغرقك "
هو هيبوظلك حياتك اصلا ويكرهك في نفسك وفي عيشتك كلها وحتي لو عرفتي تحوليه وبقي كويس ومحترم هتزهقي منه لانه بقي زي الشاب الكويس الطيب المحترم الي انتي اصلا مخترتوش من الاول
منة : طب والحل يا ناصحة
انجي : الحل انك ترتبطي ب واحد تحبيه ويحبك واحد تشوفي دايما عيوبه مميزات واحد تحسي في حضنه بالامان تحبيه ل نفسه مش علشان فلوسه ولا شكله وجسمه
سلمي : وده بيبقي اسمه ايه بقي
انجي : توام الروح
سلمي : يعني ايه اصلا توام الروح ؟
" صوت خبط علي الباب "
انجي : مين ؟
احمد : انا احمد
لبسو هدومهم وفتحو ل احمد
انجي : دادي جيت في وقتك تعالي احكيلهم القصة بتاعة توام الروح
احمد : دي اسطورة قديمة زمان اوي الفلاسفة حاولو يفسرو بداية الخلق فا قالو ان الانسان اول ما اتخلق مكنش كدة ده كان مخلوق اسمه اندروجين عبارة عن مخلوق ب اربع ايدين ورجلين وعنده عضو ذكري وعضو انثي المخلوق ده كان متفاهم اوي وبسبب التفاهم ده كان قوي اوي وصل بيه القوة لدرجة انه اتحدي الالهاء وكان هيغلبوهم كمان بس الالهاء كلهم اجتمعو مع بعض وقاعدو يفكرو يعملو ايه علشان يتغلبو عليه وقررو انهم يقسموه نصين راجل وست وكل نص يدور علي النص التاني ومفيش عقاب اكتر من ان نص يرتبط ب نص مش نصه وفي الاخر يموتو اما بقي لو النص لاقي نصه التاني هيعيش حياة ابدية زي الالهاء ومن هنا جيت كلمة النص التاني وتوام الروح
سلمي : قصة حلوة بس في الاول وفي الاخر دي مجرد اسطورة
منة : المهم انت طلعت ليه فيه حاجة ؟
احمد : لا مفيش الشوط الاول خلص طلعت اطمن عليكي واشوفك لو محتاجة حاجة او عايزة نمشي
منة : لا يا حبيبي انا كويسة مش محتاجة حاجة خلينا قاعدين شوية
احمد : واضح انها قعدة بنات وانا مليش فيها مكان انزل اتفرج علي باقي الماتش واسيبكو براحتكو
خرج احمد وقفل الباب
انجي : ايه رائيك في القصة يا منة ؟
منة : حلوة تصدقي انا اول مرة اسمعها
انجي : معقول ده دادي بيحكيها دايما
منة : اه انا بس الي بجرب حاجات جديدة النهاردة
سلمي : واحمد بقي bad boy ولا لا ؟
منة : هتصدقيني لو قولتلك معرفش واضح ان في حاجات كتير انا معرفهاش عن احمد
سلمي : اه واضح انه غامض اوي
قلعت سلمي هدومها والمرادي قلعت الاندر كمان
سلمي : نبدل يا انجي ؟
انجي : نبدل ايه ؟
سلمي : الاندر انا اخد الاندر بتاعك وانتي تاخدي الاندر بتاعي دي حاجة بعملها مع صحابي واحنا صحاب دلوقتي
انجي : ماشي نبدل
منة : وهي بتضحك وانا هبدل مع مين
سلمي : بتضحك هي كمان انزلي بدلي مع مامي لا انا ولا انجي نفس مقاسك
منة : يعني مامتك الي نفس مقاسي ده انا صدري قدها مرتين
قلعت انجي الاندر الاسود بتاعها الي فيه فراشات بيضاء ولبست اندر سلمي الاحمر المنقط اسود
انجي : ضيق عليا شوية
سلمي : وانا واسع عليا شوية
"في نفس الوقت تحت "
مالت جيسي علي ودن سعيد وقالتله حاجة
سعيد : معلش يا احمد اوصف ل جيسي الحمام فين
احمد : تعالي هوصلك احسن
قامت جيسي ومشيت مع احمد لحد الحمام
جيسي :ممكن تستناني ونرجع سوا ؟
احمد : ماشي
" بعد دقيقة "
خرجت جيسي وفتحت الباب بسرعة وهي بتجري ناحية احمد وهي قالعة الشورت وعريانة من تحت ولابسة البادي الكت
نطيت علي احمد ولفيت رجلها حوليه وايدها لفها علي رقبته
احمد : في ايه ؟
جيسي : فار
احمد : طب انزلي اشوف الفار ده جايز يكون بيتهيالك
نزلت وواقفت وراء احمد وماسكة ايده جامد
احمد : شوفتيه فين ؟
جيسي : هناك كدة
مشي احمد وجيسي وراءه وماسكة ايده جامد
احمد : مفيش حاجة انتي اكيد بيتهيالك
جيسي : لا انا خايفة
خلاص سيبك من الحمام ده في فوق حمامات كتيرة تعالي نطلع اي حمام منهم
جيسي : ماشي
احمد : طب البسي الشورت
جيسي : ماشي بس خليك جمبي
لفيت جيسي وادته ضهرها ووطيت قدامه
شاف طيزها الكبيرة مترهلة شوية بس حلوة كسها بان قدامه وخرم طيزها الواسعة كمان
لفيت جيسي وشها وبصت ل احمد
جيسي : انت كنت بتبص علي كسي وطيزي
وقبل ما يرد احمد
جيسي : اه كنت بتبص زبك فضحك وواقف اهو اققلع !
احمد : اققلع ؟
جيسي : اه اققلع زي ما انت شوفت طيزي وكسي انا لازم اشوف زبك
قربت جيسي منه وقعدت علي ركبها وفكيت الحزام فتحت زرار البنطلون براحة فتحت سوستة البنطلون وطلعت زبه من السوستة
جيسي : ده كبير اوي
مسكته وحركت ايدها براحة علي زبه
جيسي : انت قليل الادب زبك وقف علي مرات صاحب ابوك
فتحت بوقها ودخلت نص زبه فيه مسكها احمد من راسها وزقها علي زبه جامد
احمد : طالما عايزة تمصي زبي مصيه صح
زبه عمال يخبط في زورها طلعت زبه من بوقها تاخد نفسها وهي بتحرك ايدها علي زبه
جيسي : ينفع كدة الراجل يقولك وصل مراتي للحمام تخليها تمص زبك
احمد : قال يعني هي عارفة تمصه
مسكت زبه واقعدت تدخله في بوقها وتخرجه بسرعة وهي بتشفط راس زبه طلعت لسانها وحركته علي زبه
جيسي : لو قلق سعيد وجيه يشوفنا ولقي مراته بتمص زبك هيعمل ايه
احمد : ولا اي حاجة هيقعد يتفرج علينا
قومها احمد وشالها زنقها في الحيطة
جيسي : هتعمل ايه ؟
احمد : هنيكك
جيسي : طب وسعيد جوزي
احمد : ما انا قولتلك يتفرج علينا
دخل احمد زبه في طيزها
جيسي : ااااااااااااااااااااااه بتعمل ايه
احمد : لقيت خرم طيزك واسع قولت اوسعولك اكتر
جيسي : لا لا لا لا لا طلعو ده كبير اوي
احمد : اسكتي يا شرموطة
جيسي : ما انا لو متجوزة راجل يدافع عني
احمد : ده لو موجود كان مسك ايدك وقالك استحملي معلش انا عارف انه زبه كبير
جيسي : ما انا مستحملة اهو نكني يا احمد
دخل احمد زبه واحدة واحدة
جيسي : ااااااه اااااه ااااااااه بيوجع اوي طب بلاش طيزي دخله في كسي
احمد : لا في طيزك علشان تصوتي وتسمعي جوزك انك بتتناكي
جيسي : ده مكنش بينكني
دخل احمد زبه ل اخره
جيسي : ابوس ايدك سيبه شوية اتعود عليه مش قادرة
احمد : مش انتي الي عايزة تتناكي استحملي بقي يا لبوة
دخل احمد زبه وخرجه كذا مرة
جيسي : ااااااااااه ااااااااااه اااااااااه ااااااااه ااااااه حرام عليك خلاص نكني ابوس ايدك
احمد : طب وجوزك
جيسي : زي ما انت قولت يتفرج
حط احمد راسه بين صدر جيسي وفضل يلحس ويمص في صدرها وهو بينكها في طيزها
جيسي : اااااه ااااه مش قادرة زبك حلو اوي نكني انا لبوتك
سرع احمد في النيك اكتر
جيسي : نيك مرات صحاب ابوك شبعها من زبك
احمد : عجبك زبي ؟
جيسي : اااااااه اااااه هو ده زب عادي انت ايه حصان ايه كل الزب ده
حرك احمد ايده علي كسها
جيسي : بتعمل ايه لا لا مش قادرة
دخل احمد صباعين في كسها وهو بينيكها في طيزها
جيسي : لا لا هجيب كدة
جابت جيسي علي ايد احمد
احمد : ايه ده انتي جبتيهم بسرعة ليه كدة
جيسي : وهي بتنهج طالما في زوبر في طيزي لو لمست كسي بجيب علي طول اصل انا بحب نيك الطيز اوي
احمد : طب البسي ويلا نخرج تلاقي جوزك قلق عليكي
خرج احمد وجيسي
سعيد : اتاخرتو اوي ليه كدة ؟
احمد : اصل جيسي شافت فار
سعيد : معقول شوفتي فار
جيسي : اه شوفته كان كبير اوي
نزلت منة
منة : هنروح ولا هنبات هنا ؟
احمد : انتي عايزة ايه يا حبيبتي ؟
منة : لا نبات هنا
احمد : ماشي نبات هنا تعالي عايز اققولك حاجة عن اذنكو ثانية
منة : عايز تقولي ايه
احمد : خالك طلع معرص
منة : معرص ازاي
احمد : عمل حدوتة خايبة هو ومراته قالي وريها الحمام وروحت معاها بعدين طلعت تجري عليا وبتقول شافت فار وراحت مصة زبي ببص في المراية لقيت انعكاس صورة خالك
منة : وانت نكتها ؟
احمد : اه
منة : حلو خلاص سبهملي انا