دخول

عرض كامل الموضوع : انا وجارتي طنط شهندة


3ayz aneeeeek
12-04-2018, 08:16 AM
قصة انا وجارتي طنط شهندة
في البداية خليني اعرفكم بنفسي انا اسمي شاكر عندي 18 سنة حكايتي بدأت مع جارتي لما كنا لسة ناقلين جديد للعمارة دي كنت بشوفها دايما وانا نازل الصبح على المدرسة ودايما كنت بشوفها بمقيص النوم بشوفها لما بتيجي تطلع الزبالة انا ساكن في الدور اللي فوقها وبصراحة انا في الاول مكنتش باخد بالي بس بعدين لما اتعودت اني اشوفها بتطلع بقميص النوم البنفسج وجسمها القشطة وهي بتطلع ترمي الزبالة في الصندوق كنت بستغرب ازاي تطلع كدة مع انها متجوزة وكنت بقول يمكن حد غيري يكون يطلع ويشوفها كدة لحد مافي يوم شفتها كانت بتشتري حاجة من السوبر ماركت اللي جنبنا ولقيت معاها شنط كتير اوي سلمت عليها وقلتلها انا شاكر جارك اللي لسه ناقلين كتير بصتلي وضحكت وقالت عارفاك طبعا عرضت عليها اني اشيلها الشنط لحد باب البيت مكنتش راضية تتعبني قولت لا هوديهالك لحد البيت لقيتها بتضحك وبتقولي اوكي اخدنا الشنط ومشينا لحد البيت وقعدنا ندردش شوية
طنط شهندة : انت في سنة كام ياشاكر
شاكر : انا في سنة 2 ثانوي ياطنط
طنط شهندة : مش بشوفك كتير يعني
شاكر : انا بشوف حضرتك دايما وانا نازل الصبح
طنط شهندة : ايوة ماانا باخد بالي ( ضحكة خفيفة )
طنط شهندة : ماما وبابا عاملين ايه ياشاكر
شاكر : كويسين ياطنط بيسلمو عليكي
طنط شاهندة : واضح انك شقي اوي
شاكر : لية بتقولي كدة ياطنط
طنط شاهندة : عينيك بتقول كدة ياشقي ( بتضحك )
وصلنا البيت وطلعنا لحد شقتها وحطيت الشنط وسلمت عليها لقيتها مسكت ايدي وبتقولي مش عاوز تشرب حاجة ؟
انا بصراحة مكنتش عارف انطق من كتر ماهي جامدة اوي كدة وشي احمر وبصتلها وضحكت وهي ضحكت هي كمان دخلت شقتها هي متجوزة انا سالتها على جوزها هو عمو فين قالت عمو مسافر وفي شغله ولسه مش هيجي قدامة شهر كدة شفت انا قاعدة لوحدي ازاي ياكوكو وراحت ماسكة خدودي وبتلعب فيهم انا وشي احمر زيادة ولقيتني بقولها على طول انتي مش لوحدك انا معاكي لقيتها ضحكت ضحكة مش هنساها ابدا لقيتها بتقولي خش اقعد في الصالون لحد مااجيبلك حاجة تشربها تشرب ايه قولتلها اي حاجة من ايدك حلوة قعدت في الصالون وكنت خايف اوي ان جوزها يجي في اي لحظة هي اتاخرت شوية قولت مش مشكلة هستنى شوية بس مش معقول كل ده بتجيب العصير لقيتها داخلة عليا مش قادر اوصف من جمال وحلاوة اللحظة دي بقميص نوم ورجلها وصدرها القشطة باينين من القميص لقيتها بتقولي معلش اتاخرت عليك كنت بعملك العصير ولقيتها وطت وهي بتحط العصير وشفت صدرها كله خارج لبرا انا كنت متخشب من جمالها ووشي احمر اوي لقيتها ميلت عليا وقالتلي ايه رايك في العصير ؟
انا مقدرتش امسك نفسي وقولتها جميل اووووي ياطنط وببص على صدرها قالتلي هو ايه ده اللي جميل قولت العصير حلو اوي لقيتها بتقولي مابلاش طنط دي وقولي ياشهندة ومسكت راسي ودخلت راسي جوا صدرها الطري الجميل الابيض والقشطة انا اتفاجئت من اللي عملته بس كنت هيجان اوي ومش قادر استحمل اكتر من كدة مسكت صدرها وخرجتهم من برا قميص النوم وقعدت امص فيهم جامد اوي والعب فيهم وهي بتصوت بصوت واطي اوي وبتقولي ااااه بالراحة وقعدت امص في صدرها جامد وراحت مقلعاني البنطلون وخرجت زوبري وقعدت تمص فيه وانا بصوت راحت حطة ايديها على بوقي وقعدت تمص جامد وانا قعدت ادخله في بوقها واطلعه جامد والكحل ساح من عينيها العسلي وانا قاعد بدخله جامد في بوقها قلعتها قدومها وراحت مقلعاني هدومي وشدتني من ايدي ودخلنا اوضة النوم بتاعتها ودفعتني على سريرها من صدري وقفلت كل شبابيك الاوضة ونامت على ضهرها وراحت فاتحة رجلها وقالتلي دخله يلا نا لوحدي لقيتني جاي ادخله مش عارف راحت مسكت زوبري ودخلته جوا كسها الاحمر الجميل قعدت ادخله واخرجة وهي تصوت وتقولي بالراحة على مهلك انا كلي ملكك ومسكت طيزي وانا زوبري في كسها وقعدت تبعبصني في طيزي لحد ماخلاص قربت اجيبهم قعدت اتنهد ااااه وهي برضو عمالة تقول اااااااه لحد ماجبتهم وبتقولي مش بقولك شقي قومتني ونيمتني على ضهري وركبت فوق زوبري وانا مكنش قادر من جسمها الجميل اوي اللي كنت عاوز انيك كل حتة فيه وحطت زوبري في كسها وقعدت تتمرجح زي لما بتركب البقرة في الملاهي كدة وانا قعدت اصرخ وهي تحط ايديها على بوقي وبصتلي وضحكت وشعرها غطا وشها الابيض الجميل ونازل على صدرها انا قعدت ادخل زوبري جامد وهي تقولي اكتر يلا اجمد وقعد اطلع وانزل بزوبري فيها وهي تصرخ وانا اصرخ بس كانت بتصرخ اقل مني يعني بصوت بالراحة وكل شوية تحط ايديها على بوقي لحد ماجبتهم تاني وخلاص مش قادر وسندت بايديها على صدري وقعدت تلعب بكسها على زوبري شوية لحد ماقامت ونامت على ضهرها ومسكت بزازها القشطة وبتشاورلي على زوبري وتقولي دخله هنا قعدت ادخل زوبري في بزازها وادخل واطلع لحد ماجبتهم على وشها لحد مانمت على السرير من كتر التعب نامت جنبي قعدنا شوية نتكلم وخدتها في حضني والعب في شعرها الاسود الحرير وحطت ايديها على صدري وحضنتني وبتقولي بقالي كتير محستش بالمتعة دي ومسكت ايديا وباستها وشبكت ايديها في ايديا فضلنا على الحال ده اكتر من ربع ساعة لحد ماقامت واستحمت وندت عليا تعالى استحمى قومت استحمينا مع بعض ومسكت الليفة وقعدت ادعك في جسمها واشد بزازها وهي مستمتعة اوي وهمست في ودني المرة الجاية هنعملها هنا استحمينا وطلعنا لبست هدومي وهي لبست البشكير وقعدت تسرح شعرها بعد مالبست هدومي قولتلها انا لازم اطلع علشان اتاخرت انا ماما بعتتني اجبلها طلبات ادتني بوسة على خدي وقالتلي اوكي روح هستناك كل يوم نزلت جبت طلبات البيت وطلعت لقيت ماما قتحت الباب وبتقولي اهلا انت شرفت مابدري يابيه قولتلها اسف ياماما انا قابلت واحد صاحبي قعدنا نلعب كورة شوية امي بصت على هدومي وبتقولي ايه ده بس انت شكلك مكنتش بتلعب كورة هدومك نضيفة قولتلها اصل انا ملعبتش كتير كل ده انا كنت قاعد في الملعب شوية
دخلت على اوضتي ونمت على سريري وانا في قمة سعادتي ومسكت موبايلي وكتبت على الفيس بوك ده احلى يوم في حياتي لقيت العيال اصحابي اللي معايا في المدرسة بيقولو ايوة ياعم **** يسهله البيه بيحب جديد وجو الاصحاب الرزلين دول قفلت الموبايل ونمت نووووم عمييق وده كان احسن يوم في حياتي لاني اتعرفت على طنط شهندة استنوني انا وهي في حكاية جديدة وهقولكم انا وهي عملنا ايه تاني
سلاااااام بااااااااااي

كتابة من وحي الخيال ولكنها حقيقة شاكر وطنط شهندة موجودين في الحقيقة كتير اوي يعني دي مش مجرد كتابة خيال وبس لا دي حقيقة مش عارفين هما فين وممكن يكونو مع بعض دلوقتي وممكن تكون قريبتك طنط شهندة ويكون ليها شاكر او اي واحدة كبيرة تعرفها شاكر موجود وطنط شهندة موجود منها كتيبييير اوي
استنوا الجزء التاني من حكاية شاكر وطنط شهندة :99:

شوفوني
12-04-2018, 12:06 PM
شكرا على مشاركتنا القصة

الجزء الثاني تبقى تضيفه هنا على نفس هذا الموضوع بشكل رد ( تعليق )

وابقى قول لنا انك نشرت شيء جديد على موضوع التبليغات

حتلاقي رابط التبليغات في توقيعي

تحياتي

محب العشق
12-04-2018, 01:41 PM
حلوه اوى ابدعت استمر

profmax
12-05-2018, 09:20 AM
حلوة
كمل
استمر

Nahr elhob
12-13-2018, 03:34 AM
حسام 41 سنه عاشق للجمال وأجيد فن التعامل مع النساء
ارغب في علاقه مع مطلقه او ارمله في سريه تامه
دا اكونت لاين بتاعي alaostora
بعشق للحس الكس
دا إيميلي المحرومه واللي عاوزه تتمتع تكلمني لاين او علي الايميل
[email protected]



/archive/index.php/t-410065.html/archive/index.php/t-264861.html/archive/index.php/t-94185.html/archive/index.php/t-468673.htmlقصص نيك طياز زوجتي نجلاء الشرموطه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-174866.html/archive/index.php/t-265221.html/archive/index.php/t-525997.html/archive/index.php/t-167462.html/archive/index.php/t-584678.html/archive/index.php/t-371085.htmlالاسرة عراة قصه محارمقصص واعترافات سكس/archive/index.php/t-164174.htmlقصص لحس البظرقصص سكس نيك الزوجه/archive/index.php/t-463618.htmlقصص سكس مع المتسوله الهاهره وبنتها/archive/index.php/t-94888.html/archive/index.php/t-432530.html/archive/index.php/t-271082.html/archive/index.php/t-216386.html/archive/index.php/t-275451.html/archive/index.php/t-33771.htmlقصة سكس بنتي المطلقة site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-543993.html/archive/index.php/t-302766.html/archive/index.php/t-162647.html/archive/index.php/t-6786.htmlقصه.نيك.محارم.فلاحين/archive/index.php/t-544249.htmlصور سكس متحركة نسوانحي صور سكاققصص جنس سكس 30 جزئ/archive/index.php/t-403602.htmlاحكولنا مواقف مع محارمكم/archive/index.php/t-336561.html/archive/index.php/t-406046.html/archive/index.php/t-551652.html/archive/index.php/t-303897.html/archive/index.php/t-430617.html/archive/index.php/t-222262.html/archive/index.php/t-498317.html/archive/index.php/t-502763.html/archive/index.php/t-358571.html/archive/index.php/t-46552.html/archive/index.php/t-295896.html/archive/index.php/t-32884.html/archive/index.php/t-522139.html/archive/index.php/t-322188.htmlقصص نيك طياز زوجتي نجلاء الشرموطه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-393551.htmlقصص نيك طياز زوجتي نجلاء الشرموطه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-568397.html/archive/index.php/t-162836.htmlاريدقصص سكس محارم يمنيه ولد ينيك مرت عمه وي مخزنه معه/archive/index.php/t-222262.html/archive/index.php/t-265221.html/archive/index.php/t-574904.html/archive/index.php/t-485746.html/archive/index.php/t-498317.htmlحكاىات ممحون عن كس/archive/index.php/t-192469.html/archive/index.php/t-344662.html/archive/index.php/t-364426.html/archive/index.php/t-201236.html/archive/index.php/t-463944.html/archive/index.php/t-409564.html/archive/index.php/t-242802.htmlقصص. لواطة. سورية. لبنانيةقصه جنس مع المحللسالب قصص تحرش بى فى الطابور/archive/index.php/t-345451.htmlقصه شاب يحب زاب الرجل كبير/archive/index.php/t-314718.html/archive/index.php/t-335200.html/archive/index.php/t-216386.htmlمحارم بدون ملابس قصه مصورة/archive/index.php/t-203144.html