amine.koko
06-05-2019, 12:01 AM
هاي
انا عايز اشارك معاكم قصتي الجميلة مع حبيبي امير
انا اسمي امين وكان اول مرة ابتعد عن اهلي وانا عمري 19 عشان ادرس في مدينة اخرى
التقيت بامير وانا ببحث عن شقة للايجار وقررنا سكن مع بعض عشان المصاريف
امير كان ولد فالعشرين طويل واسمر وجسمو رياضي وعندو علاقات مع بنات كتير وانا كنت قصير بص جسمي يجنن وفخاضي بيض وشفايفي منفوخين كبنت موديل هههه كانت علاقتنا عادية زي اي اصحاب وكنا نحكي نبعض عن علاقاتنتا
وفي مرة كان جو سخن وكنا في المنزل بنتفرج فهو كان ملط بيبوكسر بس وانا لابس تيشيرت وانا كنت ببص صدفة فلقيت زبو يكاد ينفجر من بوكسرو
فانا مزحت معاه وقلتلو حاسب لايخرج ياكولني فضحك وقلي اصلو كان بيتخيل الهدية الي جابها نصدقتو لبساها فانا قلتلو جبتلها ايه قلي شراب نسائي طويل فانا مزحت معاه وقلتلو متخليني اجربو
, اتفجئة لما قلي اه وقام جابهولي, فانا ضحكت وقلتي مالو قمت قلعت ملط ولبس الشراب الاسود الطويل لحد صرتي و حذاء بالكعب الطويل وقلتلو ايه رايك, فالواد حاسيتو مش قادر يتكلم وقالي بتجنن حبيبتي , فاانا ضحكت وقلتلو ايه نسيت نفسك ولا ايه قام مقرب وبدا يبوس رقبتي وشفايفي فانا عايز ابعدو بس مقدرتش زي مع عجبني كدا , قام حملني لغرفتو وبدا يبوس فجسمي زي المجنون وانا دايب فهواه
, بعدين قام مجلسني عل ركابي وقام منزل الشراب لحد فخاضي وبدا يمص فطيزي , فانا خالاص سحت خالص وبدات اصرخ زي الشرموطة
, قام اجا امامي وخلع البوكسر وخلا الوحش ياخد حريتو , كان زبو اسود و كبير فبديت امص فيه زي الشرموطة وبعدين قام نيمني على ضهري ورفع رجلاتي لكتفو وبدا ينيك في زي مراتو . وبعدين قام منيمني علا جنبي ورفع رجلي وبدا يمص شفيفي وبزازي وهو بيزرع فحلو في وانا فعالم اخر لحد ماقام قادف فطيزي لبنو السخن , كانت احسن ليلة فحياتي الي خالتنا نعمل حاجات في الخيال بس دي حكاية نيوم اخر
انا عايز اشارك معاكم قصتي الجميلة مع حبيبي امير
انا اسمي امين وكان اول مرة ابتعد عن اهلي وانا عمري 19 عشان ادرس في مدينة اخرى
التقيت بامير وانا ببحث عن شقة للايجار وقررنا سكن مع بعض عشان المصاريف
امير كان ولد فالعشرين طويل واسمر وجسمو رياضي وعندو علاقات مع بنات كتير وانا كنت قصير بص جسمي يجنن وفخاضي بيض وشفايفي منفوخين كبنت موديل هههه كانت علاقتنا عادية زي اي اصحاب وكنا نحكي نبعض عن علاقاتنتا
وفي مرة كان جو سخن وكنا في المنزل بنتفرج فهو كان ملط بيبوكسر بس وانا لابس تيشيرت وانا كنت ببص صدفة فلقيت زبو يكاد ينفجر من بوكسرو
فانا مزحت معاه وقلتلو حاسب لايخرج ياكولني فضحك وقلي اصلو كان بيتخيل الهدية الي جابها نصدقتو لبساها فانا قلتلو جبتلها ايه قلي شراب نسائي طويل فانا مزحت معاه وقلتلو متخليني اجربو
, اتفجئة لما قلي اه وقام جابهولي, فانا ضحكت وقلتي مالو قمت قلعت ملط ولبس الشراب الاسود الطويل لحد صرتي و حذاء بالكعب الطويل وقلتلو ايه رايك, فالواد حاسيتو مش قادر يتكلم وقالي بتجنن حبيبتي , فاانا ضحكت وقلتلو ايه نسيت نفسك ولا ايه قام مقرب وبدا يبوس رقبتي وشفايفي فانا عايز ابعدو بس مقدرتش زي مع عجبني كدا , قام حملني لغرفتو وبدا يبوس فجسمي زي المجنون وانا دايب فهواه
, بعدين قام مجلسني عل ركابي وقام منزل الشراب لحد فخاضي وبدا يمص فطيزي , فانا خالاص سحت خالص وبدات اصرخ زي الشرموطة
, قام اجا امامي وخلع البوكسر وخلا الوحش ياخد حريتو , كان زبو اسود و كبير فبديت امص فيه زي الشرموطة وبعدين قام نيمني على ضهري ورفع رجلاتي لكتفو وبدا ينيك في زي مراتو . وبعدين قام منيمني علا جنبي ورفع رجلي وبدا يمص شفيفي وبزازي وهو بيزرع فحلو في وانا فعالم اخر لحد ماقام قادف فطيزي لبنو السخن , كانت احسن ليلة فحياتي الي خالتنا نعمل حاجات في الخيال بس دي حكاية نيوم اخر