Zeko زيكو
06-06-2019, 07:05 PM
في البدايه احب اشكر الجميع على التعليقات الايجابيه اللي جت لي على الجزء الاول ما كنتش متخيل انها هتعجبكم كده لدرجه انكم تبعتولي رسائل خاصه و تستعجلوني اني انزل الجزء الثاني وده اللى شجعنى انى انزله بسرعه ويلا بينا نخش في الموضوع
اخر حاجه وصلنا لها في الجزء الاولاني بعد ما قدرت اني اوصل لطيز شادي الكبيره وامتعه اتفقت معاه انه يخليني انيك اخته اللي بالمناسبه حابب اوصفلكم شكلها بالتفصيل ياسمين كانت بنت عندها 20 سنه بس جسمها بيقول انها اكبر من كده بكتير طولها متوسط حوالي 160 سم وكان جسمها كيرفي مليان شويه بس بزازها كانوا كبار اوي لدرجه انك صعب تمسك البز الواحد بايد واحده و مهما لبست واسع بزها بيكون باين ونفس الكلام بينطبق على طيزها الكبيره اللي مليانه زي الملبن.. كل اللي بقولكم عليه ده شفته بمجرد اني كنت بتفرج على كل صورها على الانستغرام بتاعها اللي كانت عاملاه Private بس طبعا لاني بتفرج من اكونت اخوها كل شيء متاح اني اشوفه شعرها كان طويل وما كانتش محجبه وكانت بيضاء اوي أكتر من اخوها بس مليانه عنه.. حاجه كده اول ما تشوفها زبك يقف ويضرب تعظيم سلام للجسم الفتاك ده.. وكنت مستنيها تيجي بفارغ الصبر وهدفي الاول والاخير اني اوصل لكسها اللي هينط من الصور من كتر البروز بتاعه.. وشلت من دماغي موضوع الفلوس والمصلحه والحاجات اللي كنت جاي علشانها اصلا.. وموضوع ان انام معاها بقى موضوع حياه او موت بالنسبة لي
تاني يوم الصبح صحيت انا وشادي بعد ما كنا نايمين على سرير واحد في حضن بعض وصحينا مع بعض في نفس اللحظه
شادي: صباح الخير يا زيكو
انا: صباح الخير يا موزتي وحشتيني من امبارح وضربته بايدي علي طيزو.. وحشتني اوي
شادي: وحشتيني أكتر مش قادر استنى عشان تنيكني تاني ما تيجي ناخد شاور مع بعض دلوقتي
انا: لا انا عايز اوفر طاقتي كلها النهارده علشان اختك لما تيجي
شادي: ايه ده انت قررت تنيك اختي من اول يوم كده؟ الموضوع مش سهل خالص على فكره اختي لسه بنت
*كلمه تنيك اختي دي ولعتني خالص*
انا: انا بقولك اني هنيكها انهاردة النهارده و علي رهان
شادي: وانا موافق بس الرهان على ايه ؟؟؟؟
انا: لو ما عرفتش انيكها النهارده ليك عندي اللي انت عايزه
- انا مش عايز حاجه غير زبك و انك تفضل تنيك فيا طول الوقت ..
قلت له خلاص اتفقنا.....
و على الساعه ١٠ الصبح كده وصلت ياسمين بالعربيه بتاعتها قدام الشاليه ودخلت وكنت انا مستعد لها كويس جدا واخذ شاور و لابس اللبس الجديد وحاطط برفيوم قوي ودقني طويلة ومساوية وكنت على سنجه عشره.. دخلت ياسمين و انا وشادي واقفين جنب بعض علشان نسلم عليها بس انا مجرد ما شفتها على الحقيقه جسمي كله اتشل يخرب بيت الجمال!! كانت لابسه بنطلون فيزون اسود ماسك على فخادها اللي كانت بتتحرك زي الچيلي وهي بتقرب وطيزها بنت الحرام اللي كبيره بشكل يهبل وكانت لابسه من فوق بودي اسود برضو ماسك على بزازها اللي هينطو برا من حجمهم... كنت خلاص حهجم عليها قدام اخوها بس مسكت نفسي بصعوبه وحاولت اتصرف بعقل علشان اقدر اوصل للي انا عايزه في الوقت المناسب بعد ما سلم عليها شادي وباسها قال لها
- اعرفك زيكو شاب ساكن هنا في البلد واتعرفت عليه امبارح و اتفقنا مع بعض ان هيفسحنا في البلد لانه عارف كل حاجه هنا و بيشتغل في السياحه هنا كمان وهو شاب جدع جدا وانا حاليا بعتبره اعز اصدقائي... ابتسمت ياسمين وقالت
-اعز اصدقائك مره واحده ولسه متعرف عليه امبارح كنت فين من زمان يا عم زيكو ومدت ايديها عشان تسلم عليا . ايديها كانت صغيره وبيضه اوي وكانت حاطه مناكير احمر .. مديت أيدي وسلمت عليها وايديها كانت طريه ودافية اوي فضلت ماسك ايديها شويه اكتر من اللازم وقلت لها
انا: اهلا بيكي يا ياسمين انا مبسوط اني تعرفت عليكي شادي حكالي عنك كتير
ياسمين: ايه! حكالك عني ايه بس الولد ده؟!
انا: قال لي انا عندي اجمل اخت في الدنيا
ابتسمت وقالت وهي مستغربه بجد وياترى طلع عنده حق ولا ايه؟؟؟
قلت لها لا ... كشرت وشها واتضايقت وقالت لي لا ايه ؟؟؟؟؟؟؟
انا: شادي ما بيعرفش يوصف مقاليش انه عنده ملاك ماشي علي الأرض.. فجاه تبدلت ملامح وشها من التكشيره لابتسامه ممزوجه بالكسوف
ياسمين: ميرسي انت زوق و مجاملة لطيفه منك
انا: مجاملة ايه بس انا مابحبش اجامل انا باقول الحقيقه .. وفضلت باصص في عينيها شويه وهي بصه في عيني وشادي واقف ما بيننا كل ده ومش مستوعب اني قدرت اعلق اخته بالسرعه دي رغم كل جمالها وثقتها في نفسها.. إلا اني كان عندي طريقه حلوه في الاقناع وواضح انها عجبتها واعجبت بيا بس الغريب ان كل ده الكلام ده وانا لسه ماسك ايديها .
شادي لما لقانا واقفين كده وماعادش ناقص غير اننا نبوس بعض قدامه حس بالغيره واتكلم بصوت عالي
- مش يلا بقى يا ياسمين تدخلي تغيري هدومك وتاخدي شاور لان الجو حر
ياسمين: معاك حق انا حرانه اوي.. وسابت ايدي ودخلت اوضتها حاطت شنطتها واخذت منها الهدوم و دخلت الحمام و قفلت على نفسها
شادي: ايه اللي انا شفته ده؟؟ (وعلي وشه دهشه)
انا: ايه رايك استجابت اهو على طول
شادي:انا مستغرب فعلا هي عمرها ما بتستجيب لاي شباب وبالسرعه دي معقولة؟؟
غمزت له عيني وقلت له :هو انا اي احد برده .. ابتسم وقال لي
شادي: انت احلى من اي حد يا قلبي ومد ايده علي زبي من بره البنطلون البرمودا اللي كنت لابسه وبدا يدعك زبي انا بصراحه كنت هيجان جدا بس مش هيجان من ايده اكثر ما انا هيجان من اني شفت أخته و سلمت عليها.. وخفت اني اجيب على ايده قلت له: انت هيجتنى على الاخر بس احنا متفقين انا النهارده بتاع اختك ...حسيت أنه متضايق شويه بس قالي
- انت معك حق هتعمل ايه دلوقتي؟
قلت له بعد ما ساب زبي اللي انتصب تاني: هادخل عليها الحمام
شادي: ازاي يعني؟؟؟؟؟!
انا: عادي كده كده باب الحمام مقفول بس مش بالترباس هافتح الباب وادخل
شادي: يا ابني كده ممكن تحصل فضيحه واختي صوتها هايعلا وتصرخ
قلت له عيب عليك وعموما لو حصل اي حاجه هاقول لها اني ما اخدتش بالي انها جوه ونسيت ودخلت.. وانت خليك واقف قدام الباب علشان تتفرج علي اختك وانا بنيكها جامد في كسها. انا مش هاقفل الباب هاسيبه موارب وغمزتلو بعيني
شادي: انت شطان يخربيت دماغك طيب يلا ادخل عشان انا هايج خالص
قلعت التيشرت اللي كنت لابسه و البرمودا وكنت لابس البوكسر فقط وكان زبي واقف لفوق لدرجه أن زبى كان باين تحت سرتي وخارج مالبوكسر
وقفت قدام باب الحمام واخذت نفس عميق وبعدين فتحت الباب ودخلت
كان في وش باب الحمام الحوض وعلى شمال الحوض البانيو اللي ياسمين كانت نايمه فيه بس واضح انها ما سمعتش صوت الباب لما اتفتح وانا كمان ماكونتش شايفها كويس وكان لازم اقرب .. عملت نفسي مش شايفها و مش واخذ بالي من وجودها وروحت عند الحوض وفتحت الحنفيه ومسكت معجون الحلاقه ودهنته ع دقني وكاني هحلقها ...ساعتها ياسمين بصت جنبها وهي في البانيو شافتني واقف بالبوكسر وماسك الموس.. وقال بصوت عالي
ياسمين: ايه ده انت ايه اللي دخلك هنا ؟؟! ...
عملت نفسي اتخضيت وبصيت ناحيتها وقلت لها: ايه ده انتي هنا انا اسف جدا انا نسيت انك دخلتي الحمام... كنت بحاول ابص علي جسمها بس هي كانت بتحاول تخبي بزازها بايديها وتنزل بيهم في الميه في البانيو بس جسمها الابيض وشعرها المبلول ودراعتها الكيرفي اللي قدامي كانت احلى مره اشوفها فيها واهيج و اجيب اخرى
ياسمين: طيب خلاص حصل خير بس لو سمحت اخرج دلوقتي ولما اخلص ابقي ادخل كمل دقنك
انا: طيب معلش بس محتاج اغسل وشي اول ..وكانت هي قاعده في البانيو منتظره اني اخلص واخرج وكانت متوتره جدآ وبتترعش من الموقف.. انا بصراحه حسيت اني هخسر المعركه ومفيش حجج تانية ... جات في دماغي فكره وقلت لها
انا: ياسمين معلش انا هاطلب منك طلب .. انا....انااا ... انا ورايا مشوار مهم ومتاخر جدا لازم احلق دقني حالا معلش سيبيني واقف هنا بس أحلق بسرعه وانتي كملي وانا مش هابص عليكي انتي بالنسبة لي زي شادي بالظبط (وبقول في عقلي طبعا عشان شادي بالنسبة لي الخول اللي بنيكه بس هي ماتعرفش)
ياسمين: ما ينفعش لو شادي شافنا في الحمام سوا هتبقى مشكله
" اول ما قالت كده ابتسمت وعرفت انها مش عندها مشكله اننا نكون مع بعض هي بس خايفه من اخوها "
انا:لا ما تقلقيش انا قولتله اني خارج وهو دخل ينام شويه وقال لي هيصحي على ميعاد الغدا
بدات ياسمين تسترخي بجسمها شويه و تهدا لما اطمنت ان اخوها نايم وقالت لي
- خلاص اوكي يلا احلق ..مسكت الموس وبدات فعلا اني احلق دقني بس وانا في المرايه ببص عليها وهي بتستحمى لقيتها بدات تفك وتشيل ايديها اللي كانت مخبيه بزازها واكتشفت حلمتها لونها وردي وبارزه بطريقه تهيج ااااخ علي دي بزاااز ا بقتش قادر وزبي انتصب اكتر لدرجه انه البوكسر بقى منفوخ وزبي خلاص هيشقه ويطلع زي الحديده .. بعد شويه ياسمين بصيت عليا واتاكدت اني مش شايفها بس انا طبعا شايفها في المراية وبدات تلاحظ انتصاب زبي وفضلت مركزه معاه وانا بحلق دقني و عامل نفسي مش واخد بالي وهي بدات تعض علي شفايفها و تدعك بزها
بدات احرك زبي من غير ما استعمل ايدي عشان اخليها تركز وتسخن اكتر وفعلا ياسمين بدات تجاوب وبدات ايديها التانية تنزل لتحت الميه اكيد كانت بتلعب في كسها ونسيت نفسها خالص انها بتاخد شاور قدامي و اني ممكن ابص واكشفها
فقولت بس هي كده استوت على الاخر وانا اقدر اخد الخطوه اللي جاية وانا مطمن
كنت خلصت حلاقه في الوقت ده غسلت وشي وبعدين قربت منها وهي في البانيو سرحانه وبتلعب في جسمها ولما قربت اكتر فاقت ولقيتني واقف قدامها بالضبط
قالت لي: في ايه يا زيكو؟ مششش.. مش خلصت حلاقه! مم... ممكن تخرج بقى.. بس كان في رعشه في صوتها وهي بتتكلم وعينيها كانت فيها دموع المتعه والنشوة .. مديت ايدي على البوكسر وقلعته بسرعه قدامها وتحرر قدامها زبي الكبير اللي تتمناه اي بنت واي خول.. ياسمين شهقت اول ما شافت زبي المنتصب وهو واقف زي الجندي في ساحه المعركه فضلت متنحه وفاتحه بقها على الاخر وبعدين بصيت لي في عيني وقالت لي ايه ده انت اتجننت انت بتعمل ايه لالااا......
قبل ما تكمل كلامها حطيت صباعي على شفايفها وقلت لها هشششش
وبعدين شيلت صباعي وقربت شفايفي منها وطبعت بوسه رقيقه على شفايفها وهي في صدمه من اللي بيحصل وما بتعملش اي حاجه لا بتقاوم ولا بتتجاوب
قررت اني اكمل وقربت تاني من شفايفها والمره دي اخذت لسانها وشفايفها في بوسه رومانسيه طويله مصيتهم فيها فيها وبعد البوسه دي مسكاها من بزازها الاثنين جامد وهي جوه البانيو وشدتها من حلماتها لفوق خليتها قامت وقفت جوه البانيو وانا واقف قدامها بره وهي ماسكه ايدي الاثنين من الالم وانا ماسكها من حلماتها الوردي... وظهر قدامي كسها الاحمر الفاتح او الوردي اللي ما فيش فيه ولا شعرايه اللي كان فيرجن كان وكان كبير نسبيا ومبلول هجمت عليها تاني ونزلت فيها بوس وهي كانت متجاوبه معايا وبتبوس معايا وايدي بتلعب في بزازها وايدي الثانيه نزلت على بطنها وبعدين نزلت على كسها وبدات ادعك فيه وافركه وهي امممممممم اممممممم اه اه ..كانت مستمتعه جدا ومدت اديها مسكت زبي و دعكت فيه وفضلنا كده لدقائق معدوده
انا: عايز الحس كسك
حركت راسها دليل على الموافقه نزلت على ركبتي قدام كسها الوردي الجميل وطلعت لساني وبدات ادخل طرف لساني في فتحه كسها وما سبتش حته فيه الا لحستها ومصيتها بهيجان وقوه وشغف وهي عماله تقول اه اه اااه كمان متوقفش متعوا متع كسي و دلعوا.. مش قادررره نيكني بقي
وقفت ومديت ايدي على ظهرها وشلتها زي العروسه في ليله دخلتها وخرجتها بره البانيو ونزلتها على الارض وبقيت قاعده على ركبتها قدام زبي
بصت لفوق في عيني ابتسمت لها وحسست علي شعرها ابتسمت لي هي كمان وبعدين طلعت لسانها وبدات تلحس رأس زبي بالراحه واحده واحده زي المصاصه بس فيها كانت ايديها صغيره لدرجه ان هي ماسكه نص زبي بايديها الاثنين
وفضلت تلحسه من فوق لتحت واحده واحده حركت شفايفها ولسانها بقت اسرع على زبي بقيت خلاص مش قادر... ما كانش عندها خبره في المص واضح انها اول مره فعلا تعمل علاقه جنسيه بس احساسي بشفايفها ولسانها وانا ماسك راسها وبحركها على زبي كان اجمل بكتير اوي من احساسي مع اخوها الخبره وهو بيمصلي
قلت لها مصيه دخليه جوه بقك ..بدات تدخلوا بس طبعا عشان زبي كان كبير وبقها صغير دخل أكتر من نصفه بحاجه بسيطه بدأت تمص فيه وانا احرك زبي وبنيكها في بقها وهي كانت بتشرق و بتشنق ومش مستوعبه الحجم.. شلت زوبري من بقها وحطيته بين بزازها وهي بايدها مسكت بزازها الاتنين وقفلتهم على زبي
بدات انيكها جامد في بزازها
لقيتها بتقول لي: انا مش مصدقه ان انا باعمل معاك كده ايه اللي انت عملته فيا ده خلتني مستسلمالك..
مسكتها من راسها و قربت منها وبوستها من شفايفها تاني وقلت لها انا بحبك
ياسمين : اممممممم انت حلو اوي ورومانسي اوي انا كمان باحبك اوي اوي اوي .. مسكها من خصرها خليتها تقف قدامي وخليت ضهرها للحيطه وركنت عليها ومسكت رجليها ورفعتها الفوق على كتفي بحيث ان كسها يكون مفتوح قدامي ومسكت زبي وحطيته على فتحه كسها
ياسمين: انا مش عايزه اتفتح
انا: ليه بس يا حبيبتي احنا هنقعد اسبوعين مع بعض عايز امتعك فيهم على الاخر ولو ما فتحتكش عمرك ما هتوصلي للمتعه الحقيقة وبعدين مش انت كده كده عايشه بره مصر وده بره عادي
ياسمين: ايوه عادي بس انا حاولت احافظ على نفسي وما عملتش زي البنات هناك
انا: وانا بحبك وخايف عليكي واللي بيحب حد مستحيل يعمل له حاجه تأذيه انا متاكد ان الموضوع ده مش هيعمل لك مشكله في حياتك صدقيني يا حبيبتي
بصت على شفايفي وقالت لي اللي تشوفه يا حبيبي وهاجمت على شفايفي وباستني بوسه طويله اوي مصت فيها لسانى وشفايفى اوي.. مسكت زبي وثبته ع فتحه كسها وبدات اضغط بزبي عشان اسمح انه يبدا يدخل كل ده وانا رافع رجليها لفوق وحاضنين بعض
ياسمين: اه اه اه ااااااااه لالا يا زيكو برااااحاااااااااا ... زبك كبير عليا بلاش بلااااااش ااااااااااه اح اح ااااح
وانا مكمل عمال طالع داخل طالع داخل بس بالراحه وزبي عمال يشق في كسها واحده واحده لحد ما اخيرا فضيت غشاء بكارتها ونزل منها دم خفيف واتفتح كسها .. خرجت زبي وغسلته وهي كمان غسلت كسها وبعدين دخلته تاني وبدات اغرسوا بين شفرات كسها واحده واحده ببطء وهو عمال بيشق فيه لحد ما دخل كله حسيت اني عايز انيكها نيك عنيف مديت ايدي التانيه على رجليها التانيه ورفعتها لفوق.. بقيت شايلها وهي ضهرها على الحيطه ورجليها الاتنين علي اكتافي.. وزوبري في كسها بدات احرك وسطى وادخل زبي في كسها بسرعه شديده جدا و بدات اسرع اكتر لحد ما وصلت لاقصي سرعه عندي وهي عماله تصرخ اه اه اه اه اه اه اااااااااخ اه يا كسي كسي كوووووسييييييي براحه يا متوحش ااااااااح يالهوي عليك انت مفتريييييي اااااااااه وحضنتني جامد
وحضنتها جامد وقالتلي انا هجيب انا هااجييييب وجابت عسل كسها بكمية كبيرة لدرجه انها زحلقت زبي من جوا كسها
مسكت زبي بسرعه ونضفته ودخلته تاني وبدات انيكها تاني بعنف شديد وانا بنيكها بصيت في المرايه اللي كانت جنبي لمحت أخوها بيبص من باب الحمام وهو متوارب وايده بتدعك في زبه الصغير بس هي ما اخدتش بالها منه وانا بدات اتعب من كثر النيك السريع ومن اني شايلها كل ده ونزلت بيها على الارض وزبي لسه في كسها و نمت على ظهري وهي نائمه فوقي ..كنت محتاج اريح شويه و هي فضلت تتحرك فوقي و ترقص بجسمها وهي راكبه على زبي قدام وورا ويمين وشمال وانا ما كنتش بتحرك خالص كنت محتاج اريح شويه وبعدين لقيتها بتقولي
ياسمين: يلا بقى يا حبيبي انا جبت انت لازم تجيب نكني في كسي جامد وهات لبنك جوه كسي وريحني.. رفعت جسمها لفوق وعدلت رجلي بحيث اني اقدر اتحرك بسرعه وبدات احرك وسطي تحتها وزبي في كسها بنفس السرعه الشديده اللي كنت بينيك بيها وانا شايلها.. بدات تصرخ تاني وتقول لي اه اه زبك جامد اوي ومجنني اوي مش قادره هاتهم جوه وطفي ناري وكانت بزازها من سرعه النيك بتترج جامد قدامي قفشتهم الاثنين وبدات اكلهم وانا بنيكها لقيتها بيديها الاثنين حضنتني جامد وانا بنيكها من ضهري وانا كمان شلت ايدي من على بزازها وحضنتها جامد كنت هكسر ضلوعها ف الحضن ده وفضلنا في حضن بعض وانا بنيكها نيك سريع في كسها وجسمي بيحسس على ظهرها وطيزها اللي بالمناسبه كانت بتتحرك جامد من قوة النيك وكان نفسي انيكها فيها بس خلاص ما عنتش قادر زبي هيجيب
انا:هاجيب في كسك هاجييب
ياسمين:هات يا حبيبي كلووو في كسيييييي ..بدات اسرع على قد ما اقدر لغايه ما انفجر زبي بشلالات لبن اللي كانت اكتر مره في حياتي انزل فيها الكمية دي. جوه كس حبيبتي ياسمين الجميل المبلول الواسع الكبير واللي لبني غرقه كله و بقي كسها بيسقط لبني من الكمية اللي نزلتها فيها
ياسمين: انت جامد اوي و لبنك سخن وحلو اوي ..وبعد ما خلصت فضلت حاضنها بس مش قادر اتحرك وهي كمان نايمه فوقي مش قادره تتحرك فضلنا اكتر من ١٠ دقايق هي نايمة في حضني وبس وبعدين هي فاقت شويه لكن انا كنت جبت اخري وقامت من فوقي و نزلت على زبي وبدات تمصو وتنضفوا من اللبن بتاعه وقالت لي يلا بينا بقى ناخد شاور مع بعض في البانيو عشان نخرج قبل ما شادي يصحي وقمت معاها ودخلنا مع بعض البانيو وبدانا ندعك جسم بعض بالصابون وادعك طيزها وكسها لحد ما جابتهم تاني وهي كمان دعكت زبي خليتني اجيب تاني واحنا في البانيو و بعد ما خلصنا لبسنا هدومها وخرجت قبلها من الحمام لقيت شادي واقف قدام باب الحمام شاورت له انه يجري بسرعه على الاوضه ويعمل نفسه نايم وفعلا عمل نفسه نايم وراحت ياسمين على الاوضه عشان تطمن انه مصحاش وبعدين قالت لي كويس اوي ما حستش بحاجه
احنا نرتاح شويه وبعدين نتغدى وبعدين تفسحنا بالليل يا حبيبي
قلتلها اتفقنا
وبعدين دخلت تنام في اوضتها ورحت لشادي الاوضه لقيته نايم على السرير عريان وقاعد ماسك زبه يلعب فيه وماسك الموبايل وبيتفرج على فيديو قربت منه وقلت له انت بتعمل ايه... بص لي وقال لي مفاجاه!
واداني الموبايل اللي في ايده ببص لقيته مصورني انا واخته في الحمام فيديو والصوره كانت واضحه جدا والصوت كمان
انا: يخرب بيتك ايه المفاجاه الجامده دي
شادي: بصراحه انا حسيت بمتعه رهيبه وانا بتفرج عليك وانت بتنيك اختي وانا بصوركم كمان ونفسي اتناك منك انا وهي على سرير واحد
انا: يعني انت مستعد تفضح نفسك قدام اختك
شادي: ايوه انا نفسي من زمان انها تعرف بس ببقى خايف اقول لها علشان عارف انها مش هنقتني اني محتاج اكون كده وانن دي متعتي في الحياة
لكن بعد اللي حصل واتصور ده انا متاكد انها هتقدر احتياجاتي واني ضعفت زي ماهي قدامك بالضبط
انا: اوعدك اني احاول بس خليني انام بقي دلوقتي لان اختك خلصت عليا خااالص بليل نشوف الموضوع ده
اخر حاجه وصلنا لها في الجزء الاولاني بعد ما قدرت اني اوصل لطيز شادي الكبيره وامتعه اتفقت معاه انه يخليني انيك اخته اللي بالمناسبه حابب اوصفلكم شكلها بالتفصيل ياسمين كانت بنت عندها 20 سنه بس جسمها بيقول انها اكبر من كده بكتير طولها متوسط حوالي 160 سم وكان جسمها كيرفي مليان شويه بس بزازها كانوا كبار اوي لدرجه انك صعب تمسك البز الواحد بايد واحده و مهما لبست واسع بزها بيكون باين ونفس الكلام بينطبق على طيزها الكبيره اللي مليانه زي الملبن.. كل اللي بقولكم عليه ده شفته بمجرد اني كنت بتفرج على كل صورها على الانستغرام بتاعها اللي كانت عاملاه Private بس طبعا لاني بتفرج من اكونت اخوها كل شيء متاح اني اشوفه شعرها كان طويل وما كانتش محجبه وكانت بيضاء اوي أكتر من اخوها بس مليانه عنه.. حاجه كده اول ما تشوفها زبك يقف ويضرب تعظيم سلام للجسم الفتاك ده.. وكنت مستنيها تيجي بفارغ الصبر وهدفي الاول والاخير اني اوصل لكسها اللي هينط من الصور من كتر البروز بتاعه.. وشلت من دماغي موضوع الفلوس والمصلحه والحاجات اللي كنت جاي علشانها اصلا.. وموضوع ان انام معاها بقى موضوع حياه او موت بالنسبة لي
تاني يوم الصبح صحيت انا وشادي بعد ما كنا نايمين على سرير واحد في حضن بعض وصحينا مع بعض في نفس اللحظه
شادي: صباح الخير يا زيكو
انا: صباح الخير يا موزتي وحشتيني من امبارح وضربته بايدي علي طيزو.. وحشتني اوي
شادي: وحشتيني أكتر مش قادر استنى عشان تنيكني تاني ما تيجي ناخد شاور مع بعض دلوقتي
انا: لا انا عايز اوفر طاقتي كلها النهارده علشان اختك لما تيجي
شادي: ايه ده انت قررت تنيك اختي من اول يوم كده؟ الموضوع مش سهل خالص على فكره اختي لسه بنت
*كلمه تنيك اختي دي ولعتني خالص*
انا: انا بقولك اني هنيكها انهاردة النهارده و علي رهان
شادي: وانا موافق بس الرهان على ايه ؟؟؟؟
انا: لو ما عرفتش انيكها النهارده ليك عندي اللي انت عايزه
- انا مش عايز حاجه غير زبك و انك تفضل تنيك فيا طول الوقت ..
قلت له خلاص اتفقنا.....
و على الساعه ١٠ الصبح كده وصلت ياسمين بالعربيه بتاعتها قدام الشاليه ودخلت وكنت انا مستعد لها كويس جدا واخذ شاور و لابس اللبس الجديد وحاطط برفيوم قوي ودقني طويلة ومساوية وكنت على سنجه عشره.. دخلت ياسمين و انا وشادي واقفين جنب بعض علشان نسلم عليها بس انا مجرد ما شفتها على الحقيقه جسمي كله اتشل يخرب بيت الجمال!! كانت لابسه بنطلون فيزون اسود ماسك على فخادها اللي كانت بتتحرك زي الچيلي وهي بتقرب وطيزها بنت الحرام اللي كبيره بشكل يهبل وكانت لابسه من فوق بودي اسود برضو ماسك على بزازها اللي هينطو برا من حجمهم... كنت خلاص حهجم عليها قدام اخوها بس مسكت نفسي بصعوبه وحاولت اتصرف بعقل علشان اقدر اوصل للي انا عايزه في الوقت المناسب بعد ما سلم عليها شادي وباسها قال لها
- اعرفك زيكو شاب ساكن هنا في البلد واتعرفت عليه امبارح و اتفقنا مع بعض ان هيفسحنا في البلد لانه عارف كل حاجه هنا و بيشتغل في السياحه هنا كمان وهو شاب جدع جدا وانا حاليا بعتبره اعز اصدقائي... ابتسمت ياسمين وقالت
-اعز اصدقائك مره واحده ولسه متعرف عليه امبارح كنت فين من زمان يا عم زيكو ومدت ايديها عشان تسلم عليا . ايديها كانت صغيره وبيضه اوي وكانت حاطه مناكير احمر .. مديت أيدي وسلمت عليها وايديها كانت طريه ودافية اوي فضلت ماسك ايديها شويه اكتر من اللازم وقلت لها
انا: اهلا بيكي يا ياسمين انا مبسوط اني تعرفت عليكي شادي حكالي عنك كتير
ياسمين: ايه! حكالك عني ايه بس الولد ده؟!
انا: قال لي انا عندي اجمل اخت في الدنيا
ابتسمت وقالت وهي مستغربه بجد وياترى طلع عنده حق ولا ايه؟؟؟
قلت لها لا ... كشرت وشها واتضايقت وقالت لي لا ايه ؟؟؟؟؟؟؟
انا: شادي ما بيعرفش يوصف مقاليش انه عنده ملاك ماشي علي الأرض.. فجاه تبدلت ملامح وشها من التكشيره لابتسامه ممزوجه بالكسوف
ياسمين: ميرسي انت زوق و مجاملة لطيفه منك
انا: مجاملة ايه بس انا مابحبش اجامل انا باقول الحقيقه .. وفضلت باصص في عينيها شويه وهي بصه في عيني وشادي واقف ما بيننا كل ده ومش مستوعب اني قدرت اعلق اخته بالسرعه دي رغم كل جمالها وثقتها في نفسها.. إلا اني كان عندي طريقه حلوه في الاقناع وواضح انها عجبتها واعجبت بيا بس الغريب ان كل ده الكلام ده وانا لسه ماسك ايديها .
شادي لما لقانا واقفين كده وماعادش ناقص غير اننا نبوس بعض قدامه حس بالغيره واتكلم بصوت عالي
- مش يلا بقى يا ياسمين تدخلي تغيري هدومك وتاخدي شاور لان الجو حر
ياسمين: معاك حق انا حرانه اوي.. وسابت ايدي ودخلت اوضتها حاطت شنطتها واخذت منها الهدوم و دخلت الحمام و قفلت على نفسها
شادي: ايه اللي انا شفته ده؟؟ (وعلي وشه دهشه)
انا: ايه رايك استجابت اهو على طول
شادي:انا مستغرب فعلا هي عمرها ما بتستجيب لاي شباب وبالسرعه دي معقولة؟؟
غمزت له عيني وقلت له :هو انا اي احد برده .. ابتسم وقال لي
شادي: انت احلى من اي حد يا قلبي ومد ايده علي زبي من بره البنطلون البرمودا اللي كنت لابسه وبدا يدعك زبي انا بصراحه كنت هيجان جدا بس مش هيجان من ايده اكثر ما انا هيجان من اني شفت أخته و سلمت عليها.. وخفت اني اجيب على ايده قلت له: انت هيجتنى على الاخر بس احنا متفقين انا النهارده بتاع اختك ...حسيت أنه متضايق شويه بس قالي
- انت معك حق هتعمل ايه دلوقتي؟
قلت له بعد ما ساب زبي اللي انتصب تاني: هادخل عليها الحمام
شادي: ازاي يعني؟؟؟؟؟!
انا: عادي كده كده باب الحمام مقفول بس مش بالترباس هافتح الباب وادخل
شادي: يا ابني كده ممكن تحصل فضيحه واختي صوتها هايعلا وتصرخ
قلت له عيب عليك وعموما لو حصل اي حاجه هاقول لها اني ما اخدتش بالي انها جوه ونسيت ودخلت.. وانت خليك واقف قدام الباب علشان تتفرج علي اختك وانا بنيكها جامد في كسها. انا مش هاقفل الباب هاسيبه موارب وغمزتلو بعيني
شادي: انت شطان يخربيت دماغك طيب يلا ادخل عشان انا هايج خالص
قلعت التيشرت اللي كنت لابسه و البرمودا وكنت لابس البوكسر فقط وكان زبي واقف لفوق لدرجه أن زبى كان باين تحت سرتي وخارج مالبوكسر
وقفت قدام باب الحمام واخذت نفس عميق وبعدين فتحت الباب ودخلت
كان في وش باب الحمام الحوض وعلى شمال الحوض البانيو اللي ياسمين كانت نايمه فيه بس واضح انها ما سمعتش صوت الباب لما اتفتح وانا كمان ماكونتش شايفها كويس وكان لازم اقرب .. عملت نفسي مش شايفها و مش واخذ بالي من وجودها وروحت عند الحوض وفتحت الحنفيه ومسكت معجون الحلاقه ودهنته ع دقني وكاني هحلقها ...ساعتها ياسمين بصت جنبها وهي في البانيو شافتني واقف بالبوكسر وماسك الموس.. وقال بصوت عالي
ياسمين: ايه ده انت ايه اللي دخلك هنا ؟؟! ...
عملت نفسي اتخضيت وبصيت ناحيتها وقلت لها: ايه ده انتي هنا انا اسف جدا انا نسيت انك دخلتي الحمام... كنت بحاول ابص علي جسمها بس هي كانت بتحاول تخبي بزازها بايديها وتنزل بيهم في الميه في البانيو بس جسمها الابيض وشعرها المبلول ودراعتها الكيرفي اللي قدامي كانت احلى مره اشوفها فيها واهيج و اجيب اخرى
ياسمين: طيب خلاص حصل خير بس لو سمحت اخرج دلوقتي ولما اخلص ابقي ادخل كمل دقنك
انا: طيب معلش بس محتاج اغسل وشي اول ..وكانت هي قاعده في البانيو منتظره اني اخلص واخرج وكانت متوتره جدآ وبتترعش من الموقف.. انا بصراحه حسيت اني هخسر المعركه ومفيش حجج تانية ... جات في دماغي فكره وقلت لها
انا: ياسمين معلش انا هاطلب منك طلب .. انا....انااا ... انا ورايا مشوار مهم ومتاخر جدا لازم احلق دقني حالا معلش سيبيني واقف هنا بس أحلق بسرعه وانتي كملي وانا مش هابص عليكي انتي بالنسبة لي زي شادي بالظبط (وبقول في عقلي طبعا عشان شادي بالنسبة لي الخول اللي بنيكه بس هي ماتعرفش)
ياسمين: ما ينفعش لو شادي شافنا في الحمام سوا هتبقى مشكله
" اول ما قالت كده ابتسمت وعرفت انها مش عندها مشكله اننا نكون مع بعض هي بس خايفه من اخوها "
انا:لا ما تقلقيش انا قولتله اني خارج وهو دخل ينام شويه وقال لي هيصحي على ميعاد الغدا
بدات ياسمين تسترخي بجسمها شويه و تهدا لما اطمنت ان اخوها نايم وقالت لي
- خلاص اوكي يلا احلق ..مسكت الموس وبدات فعلا اني احلق دقني بس وانا في المرايه ببص عليها وهي بتستحمى لقيتها بدات تفك وتشيل ايديها اللي كانت مخبيه بزازها واكتشفت حلمتها لونها وردي وبارزه بطريقه تهيج ااااخ علي دي بزاااز ا بقتش قادر وزبي انتصب اكتر لدرجه انه البوكسر بقى منفوخ وزبي خلاص هيشقه ويطلع زي الحديده .. بعد شويه ياسمين بصيت عليا واتاكدت اني مش شايفها بس انا طبعا شايفها في المراية وبدات تلاحظ انتصاب زبي وفضلت مركزه معاه وانا بحلق دقني و عامل نفسي مش واخد بالي وهي بدات تعض علي شفايفها و تدعك بزها
بدات احرك زبي من غير ما استعمل ايدي عشان اخليها تركز وتسخن اكتر وفعلا ياسمين بدات تجاوب وبدات ايديها التانية تنزل لتحت الميه اكيد كانت بتلعب في كسها ونسيت نفسها خالص انها بتاخد شاور قدامي و اني ممكن ابص واكشفها
فقولت بس هي كده استوت على الاخر وانا اقدر اخد الخطوه اللي جاية وانا مطمن
كنت خلصت حلاقه في الوقت ده غسلت وشي وبعدين قربت منها وهي في البانيو سرحانه وبتلعب في جسمها ولما قربت اكتر فاقت ولقيتني واقف قدامها بالضبط
قالت لي: في ايه يا زيكو؟ مششش.. مش خلصت حلاقه! مم... ممكن تخرج بقى.. بس كان في رعشه في صوتها وهي بتتكلم وعينيها كانت فيها دموع المتعه والنشوة .. مديت ايدي على البوكسر وقلعته بسرعه قدامها وتحرر قدامها زبي الكبير اللي تتمناه اي بنت واي خول.. ياسمين شهقت اول ما شافت زبي المنتصب وهو واقف زي الجندي في ساحه المعركه فضلت متنحه وفاتحه بقها على الاخر وبعدين بصيت لي في عيني وقالت لي ايه ده انت اتجننت انت بتعمل ايه لالااا......
قبل ما تكمل كلامها حطيت صباعي على شفايفها وقلت لها هشششش
وبعدين شيلت صباعي وقربت شفايفي منها وطبعت بوسه رقيقه على شفايفها وهي في صدمه من اللي بيحصل وما بتعملش اي حاجه لا بتقاوم ولا بتتجاوب
قررت اني اكمل وقربت تاني من شفايفها والمره دي اخذت لسانها وشفايفها في بوسه رومانسيه طويله مصيتهم فيها فيها وبعد البوسه دي مسكاها من بزازها الاثنين جامد وهي جوه البانيو وشدتها من حلماتها لفوق خليتها قامت وقفت جوه البانيو وانا واقف قدامها بره وهي ماسكه ايدي الاثنين من الالم وانا ماسكها من حلماتها الوردي... وظهر قدامي كسها الاحمر الفاتح او الوردي اللي ما فيش فيه ولا شعرايه اللي كان فيرجن كان وكان كبير نسبيا ومبلول هجمت عليها تاني ونزلت فيها بوس وهي كانت متجاوبه معايا وبتبوس معايا وايدي بتلعب في بزازها وايدي الثانيه نزلت على بطنها وبعدين نزلت على كسها وبدات ادعك فيه وافركه وهي امممممممم اممممممم اه اه ..كانت مستمتعه جدا ومدت اديها مسكت زبي و دعكت فيه وفضلنا كده لدقائق معدوده
انا: عايز الحس كسك
حركت راسها دليل على الموافقه نزلت على ركبتي قدام كسها الوردي الجميل وطلعت لساني وبدات ادخل طرف لساني في فتحه كسها وما سبتش حته فيه الا لحستها ومصيتها بهيجان وقوه وشغف وهي عماله تقول اه اه اااه كمان متوقفش متعوا متع كسي و دلعوا.. مش قادررره نيكني بقي
وقفت ومديت ايدي على ظهرها وشلتها زي العروسه في ليله دخلتها وخرجتها بره البانيو ونزلتها على الارض وبقيت قاعده على ركبتها قدام زبي
بصت لفوق في عيني ابتسمت لها وحسست علي شعرها ابتسمت لي هي كمان وبعدين طلعت لسانها وبدات تلحس رأس زبي بالراحه واحده واحده زي المصاصه بس فيها كانت ايديها صغيره لدرجه ان هي ماسكه نص زبي بايديها الاثنين
وفضلت تلحسه من فوق لتحت واحده واحده حركت شفايفها ولسانها بقت اسرع على زبي بقيت خلاص مش قادر... ما كانش عندها خبره في المص واضح انها اول مره فعلا تعمل علاقه جنسيه بس احساسي بشفايفها ولسانها وانا ماسك راسها وبحركها على زبي كان اجمل بكتير اوي من احساسي مع اخوها الخبره وهو بيمصلي
قلت لها مصيه دخليه جوه بقك ..بدات تدخلوا بس طبعا عشان زبي كان كبير وبقها صغير دخل أكتر من نصفه بحاجه بسيطه بدأت تمص فيه وانا احرك زبي وبنيكها في بقها وهي كانت بتشرق و بتشنق ومش مستوعبه الحجم.. شلت زوبري من بقها وحطيته بين بزازها وهي بايدها مسكت بزازها الاتنين وقفلتهم على زبي
بدات انيكها جامد في بزازها
لقيتها بتقول لي: انا مش مصدقه ان انا باعمل معاك كده ايه اللي انت عملته فيا ده خلتني مستسلمالك..
مسكتها من راسها و قربت منها وبوستها من شفايفها تاني وقلت لها انا بحبك
ياسمين : اممممممم انت حلو اوي ورومانسي اوي انا كمان باحبك اوي اوي اوي .. مسكها من خصرها خليتها تقف قدامي وخليت ضهرها للحيطه وركنت عليها ومسكت رجليها ورفعتها الفوق على كتفي بحيث ان كسها يكون مفتوح قدامي ومسكت زبي وحطيته على فتحه كسها
ياسمين: انا مش عايزه اتفتح
انا: ليه بس يا حبيبتي احنا هنقعد اسبوعين مع بعض عايز امتعك فيهم على الاخر ولو ما فتحتكش عمرك ما هتوصلي للمتعه الحقيقة وبعدين مش انت كده كده عايشه بره مصر وده بره عادي
ياسمين: ايوه عادي بس انا حاولت احافظ على نفسي وما عملتش زي البنات هناك
انا: وانا بحبك وخايف عليكي واللي بيحب حد مستحيل يعمل له حاجه تأذيه انا متاكد ان الموضوع ده مش هيعمل لك مشكله في حياتك صدقيني يا حبيبتي
بصت على شفايفي وقالت لي اللي تشوفه يا حبيبي وهاجمت على شفايفي وباستني بوسه طويله اوي مصت فيها لسانى وشفايفى اوي.. مسكت زبي وثبته ع فتحه كسها وبدات اضغط بزبي عشان اسمح انه يبدا يدخل كل ده وانا رافع رجليها لفوق وحاضنين بعض
ياسمين: اه اه اه ااااااااه لالا يا زيكو برااااحاااااااااا ... زبك كبير عليا بلاش بلااااااش ااااااااااه اح اح ااااح
وانا مكمل عمال طالع داخل طالع داخل بس بالراحه وزبي عمال يشق في كسها واحده واحده لحد ما اخيرا فضيت غشاء بكارتها ونزل منها دم خفيف واتفتح كسها .. خرجت زبي وغسلته وهي كمان غسلت كسها وبعدين دخلته تاني وبدات اغرسوا بين شفرات كسها واحده واحده ببطء وهو عمال بيشق فيه لحد ما دخل كله حسيت اني عايز انيكها نيك عنيف مديت ايدي التانيه على رجليها التانيه ورفعتها لفوق.. بقيت شايلها وهي ضهرها على الحيطه ورجليها الاتنين علي اكتافي.. وزوبري في كسها بدات احرك وسطى وادخل زبي في كسها بسرعه شديده جدا و بدات اسرع اكتر لحد ما وصلت لاقصي سرعه عندي وهي عماله تصرخ اه اه اه اه اه اه اااااااااخ اه يا كسي كسي كوووووسييييييي براحه يا متوحش ااااااااح يالهوي عليك انت مفتريييييي اااااااااه وحضنتني جامد
وحضنتها جامد وقالتلي انا هجيب انا هااجييييب وجابت عسل كسها بكمية كبيرة لدرجه انها زحلقت زبي من جوا كسها
مسكت زبي بسرعه ونضفته ودخلته تاني وبدات انيكها تاني بعنف شديد وانا بنيكها بصيت في المرايه اللي كانت جنبي لمحت أخوها بيبص من باب الحمام وهو متوارب وايده بتدعك في زبه الصغير بس هي ما اخدتش بالها منه وانا بدات اتعب من كثر النيك السريع ومن اني شايلها كل ده ونزلت بيها على الارض وزبي لسه في كسها و نمت على ظهري وهي نائمه فوقي ..كنت محتاج اريح شويه و هي فضلت تتحرك فوقي و ترقص بجسمها وهي راكبه على زبي قدام وورا ويمين وشمال وانا ما كنتش بتحرك خالص كنت محتاج اريح شويه وبعدين لقيتها بتقولي
ياسمين: يلا بقى يا حبيبي انا جبت انت لازم تجيب نكني في كسي جامد وهات لبنك جوه كسي وريحني.. رفعت جسمها لفوق وعدلت رجلي بحيث اني اقدر اتحرك بسرعه وبدات احرك وسطي تحتها وزبي في كسها بنفس السرعه الشديده اللي كنت بينيك بيها وانا شايلها.. بدات تصرخ تاني وتقول لي اه اه زبك جامد اوي ومجنني اوي مش قادره هاتهم جوه وطفي ناري وكانت بزازها من سرعه النيك بتترج جامد قدامي قفشتهم الاثنين وبدات اكلهم وانا بنيكها لقيتها بيديها الاثنين حضنتني جامد وانا بنيكها من ضهري وانا كمان شلت ايدي من على بزازها وحضنتها جامد كنت هكسر ضلوعها ف الحضن ده وفضلنا في حضن بعض وانا بنيكها نيك سريع في كسها وجسمي بيحسس على ظهرها وطيزها اللي بالمناسبه كانت بتتحرك جامد من قوة النيك وكان نفسي انيكها فيها بس خلاص ما عنتش قادر زبي هيجيب
انا:هاجيب في كسك هاجييب
ياسمين:هات يا حبيبي كلووو في كسيييييي ..بدات اسرع على قد ما اقدر لغايه ما انفجر زبي بشلالات لبن اللي كانت اكتر مره في حياتي انزل فيها الكمية دي. جوه كس حبيبتي ياسمين الجميل المبلول الواسع الكبير واللي لبني غرقه كله و بقي كسها بيسقط لبني من الكمية اللي نزلتها فيها
ياسمين: انت جامد اوي و لبنك سخن وحلو اوي ..وبعد ما خلصت فضلت حاضنها بس مش قادر اتحرك وهي كمان نايمه فوقي مش قادره تتحرك فضلنا اكتر من ١٠ دقايق هي نايمة في حضني وبس وبعدين هي فاقت شويه لكن انا كنت جبت اخري وقامت من فوقي و نزلت على زبي وبدات تمصو وتنضفوا من اللبن بتاعه وقالت لي يلا بينا بقى ناخد شاور مع بعض في البانيو عشان نخرج قبل ما شادي يصحي وقمت معاها ودخلنا مع بعض البانيو وبدانا ندعك جسم بعض بالصابون وادعك طيزها وكسها لحد ما جابتهم تاني وهي كمان دعكت زبي خليتني اجيب تاني واحنا في البانيو و بعد ما خلصنا لبسنا هدومها وخرجت قبلها من الحمام لقيت شادي واقف قدام باب الحمام شاورت له انه يجري بسرعه على الاوضه ويعمل نفسه نايم وفعلا عمل نفسه نايم وراحت ياسمين على الاوضه عشان تطمن انه مصحاش وبعدين قالت لي كويس اوي ما حستش بحاجه
احنا نرتاح شويه وبعدين نتغدى وبعدين تفسحنا بالليل يا حبيبي
قلتلها اتفقنا
وبعدين دخلت تنام في اوضتها ورحت لشادي الاوضه لقيته نايم على السرير عريان وقاعد ماسك زبه يلعب فيه وماسك الموبايل وبيتفرج على فيديو قربت منه وقلت له انت بتعمل ايه... بص لي وقال لي مفاجاه!
واداني الموبايل اللي في ايده ببص لقيته مصورني انا واخته في الحمام فيديو والصوره كانت واضحه جدا والصوت كمان
انا: يخرب بيتك ايه المفاجاه الجامده دي
شادي: بصراحه انا حسيت بمتعه رهيبه وانا بتفرج عليك وانت بتنيك اختي وانا بصوركم كمان ونفسي اتناك منك انا وهي على سرير واحد
انا: يعني انت مستعد تفضح نفسك قدام اختك
شادي: ايوه انا نفسي من زمان انها تعرف بس ببقى خايف اقول لها علشان عارف انها مش هنقتني اني محتاج اكون كده وانن دي متعتي في الحياة
لكن بعد اللي حصل واتصور ده انا متاكد انها هتقدر احتياجاتي واني ضعفت زي ماهي قدامك بالضبط
انا: اوعدك اني احاول بس خليني انام بقي دلوقتي لان اختك خلصت عليا خااالص بليل نشوف الموضوع ده