نسوانجي متميز
06-19-2019, 11:59 PM
في البداية حابب اقول ان دي السلسلة الثانية لقصة البيت الكبير .. ( عائلة الحاج نعمان )
وعلشان تكون فاهم القصة دي وابطالها لازم تكون قريت السلسلة الأولي اللي هتدخلها من (( �� هنا. )) (//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=425039)
بعد مرور عام كامل
الحاجة امينة عرفنا انها دخلت مستشفي الامراض العقلية وبعد سنة من العلاج المكثف بدأت تتحسن نسبيآ وعصام وحسين مقبلوش علي امهم تفضل اكتر من كدة في المستشفي وفضلوا يلحوا علي ابوهم الحاج نعمان انة يخرجها من المستشفي طالما حالتها بتتحسن وفعلا الحاج نعمان بناء علي رغبة حسين وعصام راح وطلب من المستشفي انة يخرجها ومضي اقرار بتحمل كامل مسؤليتها وفعلا وخرجت من المستشفي ولأن الحاج نعمان مكنش عايز حد من عيالة يعرف بحكايه امهم وانها خانتة مع الحاج كرم ويمكن مع حد تاني غيره هو ميعرفهوش
رجعها البيت .. لكنها مرجعتش الحاجة امينة اللي الكل يعرفها
كانت علي طول شاردة وسرحانة ومبتكلمش حد غير قليل وطبعا لازم تمشي علي العلاج علشان متتنكس تاني وترجع المستشفي
ولان الحاج ميعرفش انها خانتة كمان مع صاحبة وصديق الطفولة العمدة مصلحي وانجبت منة الهام ورشا فكان طبيعي ان علاقة الصداقة بينهم تفضل مستمرة رغم
ان بنتة الهام غضبانة وسايبة بيت جوزها جلال ( الا هو في الاصل اخوها ) ومحدش عارف السر ده غير امينة
طول السنة دي محاولات عديدة من العمدة ومراتة صباح في رجوع الهام ل ابنهم جلال مستمرة الا ان الهام رافضة رفض نهائي وكانت بتتحايل علي ابوها انة يطلقها منة الا ان الحاج نعمان كان رافض فكرة طلاقها منة شكلا وموضوعآ وكان بيحاول يعقلها انها ترجع البيت تاني
وجلال راح ل الهام اكتر من مره علشان يرجعها لدرجة انه باس علي رجليها علشان تسامحة وقالها انة خف
والحقيقة انة فعلا خف وبقي زبره بيقف بس
في حالة واحدة فقط لما يتخيل ان حد بينيك مراتة وبينيك امة ومنزل لبنة في كسهم
جلال بقي مريض بالدياثة والسبب في ده امه صباح لما عرف انها اتناكت من الشيخ هي ومراتة
احمد جوز رشا عايش ومتهني مع مراتة ومع الهام اختها ( مرات جلال واختة ) ومحدش في البيت عارف حقيقتة ولا حتي رشا مراتة اللي فكراه انة احسن زوج في الدنيا .. والحقيقة انة اوسخ واحد في الكون
زينب مرات عصام لسة بتحلم بزب احمد وبتتمناه يدخل كسها وتشبع منة .. وكل ما تحب تتناك بتخلي جوزها ياخدها الزريبة وينكها هناك وبردو مش بتلحق تشبع منة بسبب سرعة القذف اللي عنده
وحسين تعب وبقي عايز يتجوز علي مراتة علشان علي طول تعبانة وهلكانة ومش بتخليه ينام معاها غير كل فين وفين
والفلاحين استولوا علي ارضهم تاني بعد ما رفعوا قضية علي كرم وكسبوها
الحاج نعمان رجع بدري من المحل علشان حس نفسة تعبان ومرهق
الحاج نعمان :: بت يا زينب
زينب :: ايوة يا حاج
الحاج نعمان :: اديتي مرات عمك العلاج بتاعها
زينب :: ايوة يا حاج اكلتها واديتها العلاج
الحاج كرم :: ايوة علشان احنا مش ناقصين تتنكس تاني .. دي مستحملتش مرضي في المستشفي وعقلها راح بسببي
اسماء :: اجبلك تتغدي يا حاج ؟
الحاج نعمان :: لا انا هطلع اريح شوية وبعدين هنزل اكل
الحاج بقي بينام في اوضة المرحومة فتحية
لانة مبقاش طايق ينام جنب الحاجة امينة
لانة بيشم فيها ريحة الخيانة
زينب راحت تكمل اللي كانت بتعملة واسماء طلعت قعدت مع الهام شوية .. اسماء والهام كانوا اقرب اتنين لبعض واسماء بتحب الهام اوي
اسماء :: بت يا الهام انتي من ساعة ما اطلقتي وانا فيه سؤال محشور في زوري ونفسي اسألهولك بس مستحية
الهام :: مستحية ؟ سؤال ايه ده اللي مستحية تسأليه
اسماء :: انا طبعا عارفة انتي مش عايزة ترجعي. لجوزك وعارفة ليه بس اللي مجنني
هو .. والنبي ماعارفة اقول ايه
الهام :: يابت قولي متتكسفيش وبعدين احنا ستات زي بعض
اسماء :: اصلة سؤال حساس شوية ههههه
الهام :: اسألي يا ام حساس ومتتكسفيش ههههههههه
اسماء :: انا طبعا عرفت انك مش عايزه ترجعي له علشان يعني .. مبيعرفش وكدة
مش صح
الهام :: ايوة صح
اسماء :: مبيعرفش دي اللي هي ايه بالظبط
اسمه ايه ده مفيش خالص ولا ايه
الهام :: مفيش ازاي ههههههه قصدك انة مش موجود ؟
اسماء :: انا بيتهيئلي يعني انة ممكن يكون قد كدة يعني صغير خالص
الهام :: لا ياختي ده بتاعة يمكن يكون قد دراعي بس مبيقفش خالص
سامية :: يالهوي قد دراعك .. دانتي تحمدي ربنا وتبوسي ايدك وش وضهر انة مبيقفش ههههههه .. بس بجد هو فيه راجل بتاعة مبيقفش
الهام :: ايوة ياختي المنيل علي عينة جلال
اسماء :: طيب تعالي شوفي جوزي اربعة وعشرين ساعة بتاعة واقف وليل ونهار عايزني وانا اللي برفض
الهام :: ههههههه وبترفضي ليه ياختي طب ياريت جوزي كان زي حسين اخويا
كنت هكون خدامة تحت رجليه
اسماء :: بس انا سمعت مره الحاج نعمان كان بيقول لحسين ان جلال قالوا انة خف وهيموت وترجعيله
الهام :: ايوة هو قال كدة فعلا بس انا خلاص معدتش طايقة اعيش معاه
الباب خبط والهام قالت ادخل
زينب :: انتي قاعدة هنا بتتسايري مع الهام وسيباني لايصة في شغل البيت لوحدي
الهام :: اصلها كانت بتسألني سؤال حساس شوية ههههههههههههه
زينب :: سؤال حساس كمان ههههه طب يلا ياختي بدل ما اديكي بالشلوت في الحساس بتاعك مخلهوش ينفع طبلة ولا زماره
اسماء :: هههههههههه انتي عايزه جوزي يطلقني كلة الا ده هههههههههه
اسماء نزلت مع زينب ودخلوا هما الأتنين المطبخ علشان بيطبخوا
الولا عوضين من ساعة ما عرف ان الحاجة امينة خرجت من المستشفي. وهو كل يوم قبل الفجر يجي الزريبة علي امل انة يلاقي الحاجة مستنياه علشان ينكها زي ما كان بينكها قبل ما تعيي وتروح المستشفي
ومش بس كدة ده بقي بسيب الارض والبهايم ويروح الزريبة وقت العصاري. يمكن يلاقيها هناك وينكها .. عوضين بقي مهووس بالجنس بعض ما داق حلاوتة مع امينة
لكن كان كل مرة يرجع مكسور الخاطر
زينب :: سؤال ايه الحساس يابت يا اسماء اللي كنتي بتسأليه ل الهام
اسماء :: ياستي انتي صدقتي كلام الهام دي بتهزر معاكي
زينب :: بتهزر معايا .. براحتك يا اسماء مع اني ممكن افيدك في ايتها سؤال تسأليه
اسماء :: مش القصد و**** يا زينب ده كان سؤال كدة عن جلال جوزها مكنتش فاهمة يعني ايه الراجل مبيعرفش
زينب :: هههههه والنعمة دي انتي هبلة. بقي فيه واحدة متعرفش الراجل اللي يتقال عليه مبيعرفش ده تبقي حالة ازاي
اسماء :: تبقي حالتة عاملة ازاي يافكيكة
زينب :: يعني بتاعة مش بيقف ياهبلة
اسماء :: انتي عرفتي منين يابت .. ها
زينب :: هههههه مانا سألت جوزي علشان كنت هبلة زيك ههههههههههههههه
اسماء :: يالهوي يا زينب .. وجوزك قالك عادي كدة
زينب :: وفيها ايه هو فيه كسوف بين الراجل ومراتة اذا كنا بنقلع وبنام مع بعض مش هيقولي يعني ايه مبيعرفش
وعلي فكره انا عايزة اتكلم معاكي في موضوع كدة يخصك
اسماء :: موضوع ايه ؟
جوزك اشتكي منك ل اخوه وقال انة عايز يتجوز عليكي اكمنك يعني مش مهتمة بيه وكل ما يطلبك تتحججي بالتعب
اسماء :: يالهوووي بقي جوزي عايز يتجوز عليا
زينب :: ده كلام بيني وبينك يابت انا بس بوعيكي وبفهمك علشان تهتمي بجوزك شوية
الراجل لو مرتحش مع مراتة هيرتاح مع مين يعني
اسماء :: طب انا اعملة ايه ده عايزني كل يوم والتاني وانا معنديش حيل له واليوم اللي بينام معايا فيه بيهد حيلي ده ممكن يقعد بالساعتين معايا لما بيخليني بقعد اعيط
زينب :: يالهوي يا اسماء .. انتي بتهزري ولا بتتكلمي بجد .. بالساعتين يابت
اسماء : وحيات النعمة دي زي مابقولك كدة
دانا بقيت بخاف كل ما بيجي جاري .. وبقول يارب في بالي ما يقولي يلا
زينب قالت في بالها .. صحيح يدي الحلق للي بلا ودان .. يارتة كان جوزي انا
اسماء :: ايه سرحتي في ايه
زينب :: لا ابدا اصل جوزي انا كمان بيقعد معايا بالساعتين وكنت فاكرة ان جوزي بس اللي كدة
اسماء :: ههههههه دي شكلها العيلة كلها كدة
زينب في بالها .. بلا خيبة .. ده جوزي اول ما بيحط زبره فيا بيجبهم
...............
جلال بقي ليل ونهار بيبص علي جسم امه الحاجة صباح وبقي بيتمني انة ينام معاها
ووصل بيه الحال انة بيدخل عليها اوضتها وهي نايمة بالنهار علشان يمتع عنيه بجسمها وطيزها لما بيكون ابوه بره البيت
وحاول كتير انة يتحرش بيها وهي في المطبخ لما بتكون سعاد الخدامة مش موجودة وكانت امه بتلاحظ ده واوقات بتبعد عنة علشان لاحظت سلوكة اللي اتغير من ساعة ماضربها وعرف انها اتناكت من الشيخ .. وطبعا مكنتش قادرة تشتمة او تعنفة علشان ماسك عليها ذلة وخايفة انة يروح ل ابوه ويحكيلة اللي سمعة
صباح كانت فاكرة ان الحل الوحيد علشان ابنها يبطل يفكر فيها انها ترجع له مراتة
خصوصا انها عرفت خلاص ان زبره بقي بيقف وبقي طبيعي لانها حست بيه اكتر من مره وهو بيتحرش بيها وبيحكة في طيزها
جلال كان بالنسبة له الموضوع صعب وكانت كل المحاولات كان بيعملها بخوف لانها في الاول والاخر دي امة ومفيش ام هتقبل انها تتناك من ابنها .. بس كل ما يفتكر اللي سمعة منها وهي بتزعق لسعاد علشان الشيخ ناكها وناك مراتة. هريمونات الدياثة عنده كانت بتترفع ل اخرها وزبره كان بيقف ويدخل الأوضة بتاعتة يضرب عشرة علي الكلوت بتاع امة اللي شايلة في الاوضة بتاعتة
لغاية ما في يوم سعاد الخدامة وهي بتروق شقة جلال شافت الكلوت بتاع صباح تحت المخدة بتاعتة والكلوت غرقان لبن
سعاد فهمت علي طول ان جلال بيشتهي امه
ونفسة فيها وده اللي مخلي الكلوت بتاعها عنده ومغرقة بلبنة اللي ناشف علي الكلوت
سعاد اخدت الكلوت غسلتة ونشفتة ورجعتة في هدوم الحاجة صباح
صباح :: ايه ده انتي لقيتي الكلوت ده فين دانا قلبت عليه الدنيا وملقتهوش
سعاد :: والنبي مانا فاكرة كان تقريبا تحت الحوض اللي في الحمام ورا مشنة الغسيل
الحاجة صباح :: اه علشان كدة.. يبقي كان واقع ورا المشنة
جلال جه من بره بالليل اتعشي وقعد مع ابوه العمدة شوية وبعدين طلع شقتة علشان ياخد دوش وينام
طلع علي سريره وفضل يتقلب شمال ويمين مش جايلة نوم وبيفكر في مراتة اللي سابتة بعد ما داقت طعم الزبر اللي كانت محرومة منة وهي معاه وبدأ هرومون الدياثة في الأرتفاع لما تخيل الشيخ وهو بينيك في مراتة وفي امة وهما مستمتعين بالزبر وبيتلو تحت منة
حط ايده تحت المخدة علشان يطلع كلوت امه فوجئ ان الكلوت مش موجود
قلب الأوضة علي الكلوت لكنة بالفعل حد خده. وعلي طول جه في دماغة ان امه او سعاد الخدامة دخلت تروق الأوضة وشافتة
خرج من الدولاب كلوت من بتوع مراتة وبقي عمال يشم فيه وهو سارح بخيالة لغاية ماجابهم. ونام
الساعة تلاتة زينب نايمة جنب جوزها عصام مش جايلها نوم وبتفكر في كلام زينب اللي قالتة عن حسين اخوه وانه علي طول بيطلب ينام معاها وانة بيقعد بالساعتين ينيك في زينب لدرجة انها بقت بتتهرب منة
وافتكرت زبر احمد اللي شافتة وطريقة ممارستة للجنس مع رشا في الزريبة
وعملت مقارنة بين جوزها عصام وبين احمد وحسين اخوه لقت ان عصام معندوش اي امكانيات الراجل اللي يقدر يسعد اي ست
وهي سرحانة سمعت صوت بره في صالة البيت .. حاجة وقعت الأرض والباب بتاع البيت. اتفتح
زينب :: عصام .. يا عصام .. قوم ياراجل
عصام :: ايه يا وليه في ايه ..
زينب :: تقريبا في حد كان بره وخرج
عصام :: حد مين ياوليه اللي هيخرج في الوقت ده
زينب :: ياراجل بقولك انا سمعت صوت حاجة وقعت علي الأرض وبعدين سمعت الباب اللي بره اتفتح
عصام :: نامي يا زينب.. نامي شكلك بتحلمي
زينب :: خليك نايم انا هخرج اشوف في ايه
الحاجة امينة كانت نايمة طول النهار بسبب العلاج اللي بتاخده وصحيت بالليل. نزلت من اوضتها والكل نايم مش حاسس بيها
ونزلت علي الصالة وخرجت
الحاجة ماشية سارحة ومش عارفة هي فين ولا رايحة فين ولا حتي هي مين رجليها اخدتها للزريبة .. وراحت قاعدة علي شوال تبن كان موجود وعنيها علي البهايم
قاعدة ساكتة مش بتعمل ايتها حاجة
زينب خرجت من الأوضة براحة خالص وبتتسحب علي طرطيف صوابعها وبتبص شمال ويمين وبصت لقت باب البيت فعلا مفتوح ... كان خلاص الفجر علي وشك زينب خافت تخرج ليكون حرامي يقتلها لما يشوفها ورجعت تاني علشان تصحي عصام
عوضين قبل الفجر راح علشان ياخد البهايم
من الزريبة ويطلع بيهم علي الأرض
وزي كل يوم كان بيتمني انة يلاقي الحاجة مستنياه في الزريبة ويرجع ايام زمان
واول ما دخل اوضة البهايم فوجئ بالحاجة امينة قاعدة ..
طبعا عوضين افتكرها قاعدة ومستنياه
عوضين :: الحاجة امينة .. انا مش مصدق نفسي .. اخيرا ياحاجة
الحاجة عمالة تبصلة وهي ساكتة ومش عارفة هو بيكلم مين ولا بيقول ايه ..ولا حتي فاكره ده مين ولا هي مين
عوضين :: ايه ياحاجة انتي مش فكراني
انا عواضين ..؟
الحاجة كل اللي بتعملة انها باصة له
عوضين عرف ان الحاجة امينة مش عرفاه وانها مش في طبيعتها ويمكن متكنش عارفة نفسها وفكر انة يستغل ده وينكها عالسريع لحسن اللبن بيغلي في زبره ومن ساعة ما دخلت المستشفي مانكش وهينيك مين وهو عمره ماناك ست غير الحاجة امينة
قرب منها وقومها. وخلاها تفلئس ومسك اسدها وخلاها تسند بأيدها علي العمود ... وهي كانت زي المتخدرة. بتستجيب له
رفعلها الجلبية وهو طلع زبره ونزلها الكلوت اللي لبساه وجه من وراها وحط زبره في كسها من وراه
زينب خرجت من البيت وبتمشي براحة وبدور في جنينة البيت ملقتش حاجة .. فكرت تروح تبص عالبهايم يمكن يكون فيه حرامية وسرقوا البهايم
قالت تروح تطمن
وفعلا بدأت تمشي ناحية الزريبة بخطوات بطيئة ومحسوبة. لغاية ما دخلت وحست بصوت خارج من عند البهايم
براحة راحت ناحية اوضة البهايم واستخبت ورا العمود وشافت اللي عمرها ماكانت تتخيله ... الولاا عوضين الأجري اللي شغال عندهم مرمطون مفلئس الحاجة امينة وعمال ينيك فيها من ورا ... وهي ياعيني لا حول لها ولا قوة
زينب قلعت الشبشب وراحت علي عوضين
ونزلت علي دماغة ضرب بالشبشب
انت بتعمل ايه يابن الكلب .. بتعمل ايه
مستغل ان الست مريضة ومش حاسة بالدنيا
وبتنيل فيها يابن الكلب
عوضين دخل زبره جوه البنطلون وفتحية نازلة عليه بالشبشب وهو عمال يترجاها متفضحوش وقالها انا هحكيلك كل حاجة.
زينب :: تحكيلي ايه يابن الكلب ماهي باينة زي عين الشمس .. هي عيانة ومش حاسة بنفسها وانت كلب. استغليت مرضها وبتعمل فيها
عوضين بقي عمال يحكي ل زينب وهي بتضرب فيه بالشبشب لغاية ما قالها انها كانت هي اللي بتطلب منة ينام معاها قبل ما تدخل المستشفي وانة نام معاها كتير ودي مش اول مرة
زينب اتصدمت من كلام عوضين وبطلت تضرب فيه وحست ان ايدها اتشلت من صدمة الكلام اللي بتسمع
عوضين :: ابوس ايدك ما تقولي لحد الكلام ده ولا تفضحيني .. هي اللي كانت بتطلب مني كدة
زينب :: خد البهايم وغور من هنا يابن الكلب .. وعارف لو شفتك مقرب منها تاني
انا هقول لعصام وهخليه يقتلك .. غور
عوضين سحب البهايم وزينب راحت ملبسة
الحاجة امينة الكلوت بتاعها وراحت مدخلها البيت وطلعتها اوضتها. وزينب قعدت بره اوضتها في الصالة عمالة تفكر في اللي شافتة والكلام اللي عوضين قاله
الجزء الثاني
...............
العمدة مصلحي :: قومي يا ولية خلينا نروح بيت الحاج نعمان علشان نلحقة قبل ماينزل
صباح :: حاضر قايمة هو
العمدة :: اعملي حسابك احنا رايحيين علشان نبارك برجوع الحاجة امينة وخروجها من المستشفي مش عايزين كلام في موضوع ابنك
صباح :: يوه وفيها ايه لو اتكلمنا يعني وحاولنا نميل دماغ البنت
العمدة :: مش هينفع ياصباح .. روحتنا النهاردة علشان الحاجة امينة .. الحاجة امينة وبس فهمتي
صباح :: بشوقك ياخويا
صباح لبست ونزلت هي والعمدة وراحو بيت الحاج نعمان
الحاج نعمان :: يا اهلا يا عمدة .. ازيك ياحاجة عاملة ايه وجلال عامل ايه
العمدة :: نحمده يا خويا ..
صباح:: كلنا كويسين ياحاج .. انت اخبارك واخبار دراعك ورجلك ايه
الحاج نعمان :: ياه احنا كنا فين وبقينا فين نحمد ربنا
العمدة :: اهم حاجة انت عاملها انك مواظب علي جلسات العلاج الطبيعي
الحاج نعمان :: لا الحمد لله انا بقيت كويس ورجلي وايدي بحركهم عادي خالص .. بس المشكلة في التنميل بس ده كدة حلو اوي
الحاجة صباح :: امال فين الحاجة امينة
زينب :: ازيك ياعمدة .. ازيك ياحاجة صباح
الحاج نعمان :: امينة فوق في اوضتها. اصلها
مش حاسة بنفسها لسة.. ويمكن لما تطلعي ليها متعرفكيش
الحاجة صباح :: كويسة يا زينب ازيك انتي وازي امير ابنك وعمر.. .. ياساتر هي مخفتش ولا ايه
زينب :: كلنا بخير يا حاجة
العمدة :: الف حمدلة بسلامتها وان شاء المولي بالعلاج يتمي شفاها علي خير
اسماء جت سلمت علي العمدة ومراتة واخدت الحاجة صباح علشان تشوف الحاجة وتقعد معاها
العمدة مصلحي :: عرفت ياحاج اللي حصل؟.
الحاج نعمان :: ايه اللي حصل ؟
العمدة :: مش الزفت اللي اسمة كرم هرب من السجن
الحاج نعمان :: لا ياراجل ... من امتي الكلام ده
العمدة :: من يومين كدة والداخلية كلها مقلوبة ومدير السجن بيتحقق معاه .. اصلها باين كدة الحكاية كلها مطبخة وهروبة. مكنش بالساهل
الحاج نعمان :: يعملها ويعمل ابوها اصلة واصل ويعرف ناس تقيلة
العمدة :: بس تعرف ياحاج نعمان انت عملت اللي محدش يقدر يعملة
قدرت تعرف هو بيحفر فين وبلغت علي الكلب ده وخليتهم يمسكوه متلبس بالاثار
الحاج نعمان :: الفلوس ياحاج هي اللي جابتلي كل اسراره
العمدة :: ايوة عارف وعارف انك جبتة عن طريق الولا اسعد اللي شغال معاه في الحفر
انا اقصد علي تفكيرك .. اذيتة وهديتة وكسرتة وانتقمت منة وكلة بالقانون
الحاج نعمان :: واخبار الكلب التاني اللي اسمه سامبو ايه
العمدة :: لا ده لسة محبوس ..كرم مهربهوش معاه
الحاجة صباح :: ازيك يا امينة يا اختي عاملة ايه
هي مش بترد عليا ليه يا اسماء ياختي
اسماء :: هي كدة من ساعه ما طلعت من المستشفي وهي علي ده الحال
الحاجة :: يا حبيبتي يا امينة .. مش عارفة حد خالص وكانها تايهة يانضري
الحاج نعمان وسي الدكتور احمد بيقولوا هيودها لدكتور كبير اوي في مصر علشان يكشف عليها
صباح :: صعبت عليا اوي .. امال فين الهام من ساعة ما جيت وهي ولا حس ولا خبر
اسماء :: راحت العيادة مع رشا الصبح وهتقضي معاهم اليوم هناك .. اصلها ذهقانة
صباح :: راحت العيادة.. ومن غير متستأذن من جوزها .. ليه هي اطلقت واحنا منعرفش
اسماء :: ماهو ابوها موجود ياحاجة ولا ايه
صباح :: مقولتش حاجة بس كمان جوزها موجود مماتش
العمدة :: ايوة صح ياحاج نعمان مش البت سامية اللي كانت شغالة مع كرم رجعت البلد تاني
الحاج نعمان :: ايوة عرفت وبقت شغالة دلالة بتسرح علي البيوت بالجلبيات الحريمي وقمصان النوم
العمدة :: البلد كلها بتقول ان البت دي ماشية مشي بطال وكانت مرافقة الكلب كرم في الحرام
الحاج كرم :: كانت متجوزاه عرفي
العمدة :: ياسلام ؟ وانت عرفت منين
الحاج نعمان :: هو فيه حاجة بتستخبي في البلد دي
العمدة :: علي قولك .. الحاجة صباح نزلت اهيي.. ايه ياحاجة الحاجة امينة عاملة ايه
صباح :: بقي هي دي الحاجة امينة .. دي مش حاسة بنفسها ولا باللي حوليها
الحاج نعمان :: هناخدها كمان يومين انا واحمد هنوديها لدكتور كبير في مصر
العمدة :: ربنا يشفيها ويقومها بالسلامة بس ياحاج انت تقدر علي السفر
الحاج :: يعني هنروح مشي ما كلة بالعربية واحمد هو اللي هيسوق
العمدة :: ان شاء المولي تروحوا وترجعوا بالسلامة .. طيب بالأذن احنا
العمدة :: علي فين .. محدش هيمشي من هنا غير بعد الغدا
العمدة :: غدا ايه بس ياحاج مانت عارف مشاكل البلد مبتخلصش ولازم اكون في دوار العمدة علشان لو فيه حاجة
الحاج نعمان :: مفيش مشيان من غير ما تتغدو .. وبعدين الدنيا مطرتش
.........
جلال قام من النوم ولقي البيت مفهوش حد غيره وغير سعاد الخدامة وكانت في الحمام بتغسل شوية غيارات داخلية بتوعها وبتوع الحاجة صباح
جلال :: امال امي راحت فين يا سعاد
سعادة كانت قاعدة علي كرسي خشب صغير
وحاطة طشت بلاستك بين رجليها ووراكها كلها باينة .. اول ما سمعت صوت جلال راحت شالت التطشت من بين رجليها ونزلت الجلبية .. سي جلال .. الحاجة صباح هي والعمده راحو بيت الحاج نعمان. علشان يزرو الحاجة امينة ويطنوا عليها
جلال :: سرح كدة وفكر في مراتة وقال في بالوا يارب امي تتكلم مع الهام وتحاول تقنعها ترجع
جلال :: طيب قومي اعمليلي كوباية شاي
سعاد :: شاي من غير ما تفطر .. انا هجبلك حاجة تفطر بيها وبعدها هعملك الشاي
سعاد قامت واتمشت قدامة وبص علي طيزها كانت بتترج اوي وعرف انها مش لابسة كلوت .. شكلها قلعتة علشان تغسلة بالمرة
جلال هاج من منظر طيز سعاد وفلقة طيزها اللي كانت باينة من الجلبية اللي لابساها
وكمان الشيطان قالوا مفيش غيركم في البيت اعمل اللي نفسك فيه
جلال راح ورا سعاد المطبخ ووقف علي الباب وسعاد راحت باصة له وحست انه ناوي علي حاجة
سعاد :: في حاجة ياسي جلال اعملهالك ؟.
جلال :: سعاد هو انتي لما وديتي مراتي وامي للشيخ كنتي عارفة انه هيعمل معاهم حاجة ؟
سعاد حست بالصدمة من سؤال جلال والكوباية اللي كانت في ايدها وقعت علي الأرض اتكسرت
جلال :: ايه مالك .. اترعبتي كدة ليه ؟
انا بسأل سؤال عادي .. كنتي تعرفي انة هنيك مراتي وامي ؟
سعاد :: رجعت علي الحوض بضهرها وجلال بيدخل المطبخ وكانت فاكرة جلال هيقتلها
او هيضربها زي ما ضرب امة يوم ما سمعها وهي بتزعقلها ..
ابوس ايدك ياسي جلال انا مليش ذنب انا كان نفسي اخدمك. ومكنتش اعرف ان الراجل ده نصاب وهيعمل معانا اللي عملة
جلال قرب من سعاد ومذنقها في الحوض ومسكها من زورها وقبض علي رقبتها بكل قوتة
جلال يعني ناكك انتي كمان
سعاد بصوت محشرج وانفاسها علي وشك الأنقطاع .. هموت في ايدك ياسي جلال
جلال . خف قبضة ايده ونزل بأيده رفع جلبيتها ودخل ايده بين فخادها ومسكها من كسها جامد .. لدرجة انها اتوجعت
سعاد :: انت بتعمل ايه ياسي جلال .. انا قد امك يابني .
جلال :: قد امي .. قوليلي الشيخ عمل فيكم ايه .. عايزك تحكيلي بالتفصيل
جلال مكنش في وعيه هرمون الدياثة كان مرتفع علي اخره وحالة هياج جنسي غير طبيعي اتملك فيه وافتكر اليوم اللي كان راجع فيه من بره وسمع امه صباح وهي بتتخانق مع سعاد وبتقولها انتي اكيد كنتي عارفة بموضوع الشيخ ده وعارفة انة نصاب
وسعاد حلفت ليها انة عمل فيها نفس اللي عملة فيها وفي الهام
صباح فضلت تزعق وتقولها انا مش عارفه انام بسبب اللي شيفاه قدام عنيا وبفتكر كل اللي عمل فيا الشيخ بتاعك ده
انا وديت مرات ابني وروحت برجلي لواحد نام معايا ونام مع مرات ابني
جلال افتكر انة اول مره في حياتة يزعل امه ودخل زي المجنون عليها وفضل يضرب فيها ... وسعاد جريت وسابت البيت يومها ومرجعتش غير بعد اسبوع لما العمده راحلها البيت ولما تأكدت ان جلال مقلش ل ابوه رجعت ومع الوقت الموضوع اتنسي وصباح رجعت تتعامل معاها عادي ولا كأن شئ حصل.. وجلال تعب نفسيآ فترة والعمدة مكنش عارف سبب تعبة ايه لكنة مع الوقت رجع يتكلم معاهم ورجع طبيعي لكنة رجع من الحالة النفسية بمرض نفسي خطير
وهي عشقة للدياثة
سعاد عمالة تتحايل علي جلال اللي كان مكلبش في كسها وفي رقبتها وذنقها في الحوض بتاع المطبخ وسرحان في الماضي
ومره واحد راح سايب كسها وراح منزل الشورت وطلع زبه اللي بقي زي الحديد وراح مدخلة بين فخاد سعاد
سعاد :: ابوس ايدك لا يا جلال .. انا زي امك .. حرام عليك اللي بتعملة فيا ده
جلال :: بس يامره ياشرموطة .. يامتناكة
انا عايزك تحكيلي الشيخ عمل ايه في مراتي وفي مراتي والا هموتك النهاردة
سعاد :: ياسي جلال انا مشفتش هو عمل ايه لاننا كنا متخدرين وكان بياخد اللي عليها الدور في اوضة بعيد واحنا بنكون متخدرين
يعني عايزني احكيلك علي حاجة مشفتهاش
جلال مسك زبره من تحت ورح غارزه بين شفرات كس سعاد .. خلاص احكيلي هو عمل فيكي ايه ماهو اكيد اللي عملة فيكي عملة في مراتي وفي امي
سعاد :: ابوس ايدك اعتقني.. احنا كنا متخدرين ومش في وعينا
جلال اخد سكينة من علي رخامة المطبخ وحط سن السكينة في بطنها .. هتحكي ولا اموتك
سعاد :: لا لا خلاص هحكيلك بس ابعد السكينة دي لحسن فيها شيطان و الشيطان شاطر
جلال :: هتحكي ؟ ...
سعاد :: هحكيلك .. وربنا هحكيلك
جلال ساب سعاد ورجع لورا شوية وبدأت سعاد تحكي ل جلال من ساعة ما بيرحوا لغاية ما بيغيبوا عن الوعي وبعدين الشيخ بيقوم بتقليعهم الهدوم ويقوم بالتحسيس علي جسمهم
جلال كان بيسمع سعاد وبيتخيل مراتة هي اللي الشيخ بيحسس علي جسمها وماسك زبره وعمال يدعك فيه
سعاد عرفت في اللحظة دي ان جلال مش طبيعي وانة مش مضايق زي ماكانت فاكرة
ده بالعكس مستمتع جدا وده مخليه مثار جنسيآ .. بدأت تبلع ريقها وتشم نفسها
حتي لو ناكها احسن بكتير من انة يقتلها
جلال نزل علي الأرض تحت رجل سعاد
وكان شايفها في اللحظة دي الهام مراتة
نزل علي ايده وعلي ركبه وفضل يبوس في رجليها
سعاد مش فاهمة .. ومش عارفة جلال بيعمل كدة ليه. وبيبوس رجليها
سعاد :: ميصحش كدة ياسي جلال .. انت بتعمل ايه
جلال قام من علي الأرض ومسك سهاد وراح حضنها وشايلها من وسطها ولف بيها وخلي جسمها ناحية الحيطة
سعاد :: انت ناوي علي ايه .. لا ياسي جلال . لا لا كدة ميصحش
جلال مسك زبره وحطه بين فلقة سعاد وراح لذق فيها وذنقها علي الحيطة وبقي عمال يبوس فيها ( تحت رقبتها ). وسعاد بتحاول تبعده لكن قوتة الناتجة من شهوتة كانت اقوي من ضعفها كاست وجلال عمال يدخل زبره فيها ويحرك وسطة ورا وقدام
سعاد مستحملتش كتير وكانت هي كمان اعصابها باظت وسلمت نفسها لجلال يعمل فيها اللي عايزه
جلال مكنش شايفها سعاد الخدامة .. جلال كان شايفها مراتة اللي الشيخ ناكها واتمتع بكسها
مسك رجلها ورفعها شوية وحط زبره في فتحة كسها من ورا وبقي بينكها نيك هستيري وزبره طالع داخل في كسها
لغاية ما جاب لبنة فيها وراح شايلة منها
وهو زي المتخدر .. واللبن بينزل من كسها بينقط علي الأرض وعلي رجليها
جلال خرج من المطبخ وسعاد واقفة مش مصدقة اللي حصل .. نزلت جلبيتها وكسها غرقان لبن .. خرجت وجلال كان قاعد علي كنبة الأنتريه ومرجع راسه لورا ومغمض عنيه..
سعاد :: ابوس ايدك ياسي جلال متفضحنيش
جلال :: وهو مغمض عنيه وحاطط ايده علي وشه ومرجع راسه علي مسند الكنبه
انا مش عارف انا عملت كدة ازاي
سعاد سابتة وراحت قعدت في اوضة عاملينها ليها. .. وبقت عمالة تبكي من اللي حصلها من جلال
الجزء الثالث
..............
وجدي :: حبيبتي ما تقومي تجيبلنا اي حاجة نشربها من التلاجة
نعمة :: فيه عصير مانجة اجبلك
وجدي :: اي حاجة ياحبيبتي
نعمة قامت جابت شفشئ عصير المانجة من التلاجة وجابت 2شوب وصبت كوباتين ليها ولو جدي
نعمة لابسة قميص نوم ابيض مرسوم عليه ورد احمر مفتوح من الجنبين وقصير يدوب تحت طيزها. طلعت ونامت جنب احمد علي بطنها وهي ماسكة شوب المانجة
نعمة :: حبيبي مش نفسك بقي في عيل ولا اتنين يملو علينا الشقة
وجدي :: طبعا نفسي بس احنا متفقين مفيش حمل غير بعد تلات سنين علي الاقل من زواجنا
نعمة :: ياحبيبي متفقين وكل حاجة بس انا هموت علي عيل منك
وجدي :: وانا كمان نفسي في عيل منك بس انا لسة مستمتعتش منك ومش عايز حاجة تاخدك مني ولما هتخلفي العيل هياخد كل اهتمامك
نعمة :: انا نفسي اعرف هما الدكاترة كلهم نفس تفكيرك ؟ انت واحمد مش عايزن خلفة غير بعد فترة
وجدي :: لا طبعا كل واحد وله تفكيره احمد مش عايز خلفة دلوقت علشان عايز مراتة تتفرغ للعيادة معاه وطبعا بردو اكيد علشان يتمتع بمراتة واهتمامها بيه اكبر قدر ممكن
وجدي حط ايده علي طيز نعمة اللي كانت مأنبره اوي وبقي عمال يمشي ايده علي طيزها وهو نايم علي بطنة جنبها
انا بحب القميص ده اوي عليكي
نعمة :: ههههههه عارفة ياحبيبي وعارفة ان طيزي بتثيرك في القميص ده
وجدي :: هي طيزك بس اللي بتثرني انتي ناسية بزازك كمان .. دول هينفجرو من النفخة بتاعتهم
نعمة :: شكلك هتحسدني ياحبيبي وهتفسيهم هههههههههه
وجدي :: ماتقومي تطفي النور ده علشان عايزك في موضوع مهم جدا
نعمة :: ههههه حاضر بس عايزاك تهتم باالتفاصيل اوي
نعمة قامت وطفت النور و وجدي قلع التيشرت اللي لابسة والشورت ونعمة طلعت نامت جنبه علي السرير
وجدي نام علي جنبة ونعمة كانت نايمة علي ضهرها .. لذق فيها وايده بقت عمالة تحسس علي بزازها
عارفة يانعمة اني قبل ما نتخطب لبعض كنت مهوس بطيزك وكنت علي طول ببص عليهم وانتي ماشية قدامي في العيادة
نعمة :: وانا هعرف منين .. هو انت كنت قولتلي حاجة
وجدي :: اوقات كتير كنت بتمني المسهم بايدي واعمل نفسي مش قاصد
نعمة :: كنت عملتها ياحبيبي
وجدي :: هههههه ايوة علشان مكناش اتجوزنا
نعمة :: ههههههههههههه لا كنت هعمل نفسي مش واخدة بالي
وجدي :: ايه ده بتتكلمي بجد ؟ يعني انا ضيعت علي نفس فرصة عمري
نعمة :: احكيلي بقي كنت ناوي تعمل فيا ايه لو كنت لمست طيزي وكنت سبتك
وجدي :: ياخرابي يانعمة دانا كنت هعمل عمايل
نعمة :: ايوة احكيلي يا حبيبي .. خليك لمست طيزي بايدك وانا عملت اني مش واخدة بالي. وانا كنت متأكد اني حاسة بيك وبستعبط وعايزاك كنت هتعمل ايه
احكيلي وانت بتحسس علي طيزي
وجدي عارف ان نعمة بتحب التخيل اوي اثناء العلاقة وكل مره كان بينام معاها كانت بتطلب منة يتخيل وهو بيعاكسها او حد ميعرفهاش ومعجب بيها وكدة .. وده كان بيخلي العلاقة بينهم متجددة باستمرار
وجدي كان زيه زي رجالة كتير وكام بيتفرج علي افلام سكس كتير بسبب انة عاش فترة كبيرة في المانيا ودرس هناك مع احمد والتخيل بالنسبة له مكنش صعب
وجدي :: في مره من المرات كان الدكتور احمد في العمليات بيولد واحدة وبعد ما خدرتها وخرجت. رشا دخلت معاه العمليات
وانتي كنتي موجوده تحت في العيادة
ندهتلك مخصوص علشان ابص علي طيزك وهي بتترجرج قدامي
نعمة :: اه وبعدين ياحبيبي
وجدي عمال يحسس ويمشي ايده علي طيزها وهي راحت قلعة الكلوت وباعدت بين فخادها علشان صوابعة توصل لكسها
وهو بيمشي ايده
وجدي :: طلبت منك تعمليلي قهوة وكنت كل شويه اطلب منك حاجة علشان تتمشي
نعمة :: علي فكره انا مره حسيت بنظراتك فعلا لجسمي
وجدي :: مانا فعلا كنت ببص لجسمك وكنت مهوس بيه
نعمة :: طيب ايه .. محكتش يعني لو كنت لمست طيزي وانا سبتك كنت هتعمل فيا ايه
وجدي :: كنت هلمسك تاني وتالت لغاية ما اتأكد انك حابة تتبعبصي في طيزك.
نعمة :: ااااااه .. وبعدين ..
وجدي حط صباعة بين فلقة طيز نعمة وبقي بيحرك صباعة براحة علي خرم طيزها
كنت هتأكد الاول ان مفيش حد بره وكنت هقفل الباب علينا وهحضنك من ورا واشل حركتك خالص
نعمة :: يالهوي مانا ساعتها كنت هحس بزبرك وهو واقف عليا وهايج وراسة علي خرم طيزي
وجدي :: ايوه وكنت هحضنك جامد اوي وادخل زبري اكتر في طيزك
نعمة :: كنت هصرخ والم عليك الناس واقولهم عايز ينكني في طيزي
وجدي :: مكنتيش هتقولي
نعمة :: ااااااااااخ ... ليه بقي
وجدي :: علشان انتي عايزه زبري في طيزك ياحبيبتي
نعمة :: قوم نام فوق مني. وحط زبرك في طيزي وانت بتحكيلي
وجدي قام وراح نايم فوق نعمة اللي فتحتلة طيزها بأيدها ووجدي راح مدخل زبره بين الفلقتين ونام فوق منها بكل جسمة. وشايفة جنب ودانها
بعد ما احس انك خلاص سلمتي نفسك وطيزك ليا هروح منزل الچيبة بتاعتك واقطعلك الكلوت. واطلع زبري واحشره في طيزك
نعمة :: وانا اقولك حرام عليك زبرك تخين علي طيزي
جلال :: بس انا مش هرحمك وهفضل ادوس بزبري وانا ماسكك من شعري بكل قوتي لغاية ما زبري يدخل في طيزك
نعمة :: اححححححححححححححح
مش قادر يا وجدي اااااااااااااااااااووووووووف.. يلا دخل زيرك بجد في طيزي
اوووووووووووووووف
وجدي عمال ينزل بجسمة ويضغط علي زبه لغاية ما الراس بقت جوا طيزها
نعمة :: نكني يا وجدي اااااااااه نكني في طيزي اوووووووي
وجدي :: زبري عاجبك ياقلبي ..
نعمة :: زبرك مجنني وتاعبني وممتعني
وجدي :: انا بنيكك في طيزك في الاوضة ومحدش بره حاسس بينا وانتي ممحونة وهايجة
نعمة :: انا ممحونة اوووووي يا وجدي ومش عايزه زبرك يطلع من طيزي
وجدي :: بعدها هروح شايل زبري من طيزك
نعمة :: ايووووه وهتحطة فين اااااااااااخ
وجدي :: هحطة في كسك ياقلبي .. علشان كسك كمان عايز نصيبة من زبري
نعمة :: ايووووه ... كسي اصلة كان محروم من النيك وتعبان اوي.. يلا شيل زبرك ووريني كنت هتحطة في كسي ازاي
وجدي شال زبره من طيز نعمة ورفعت وسطها لفوق شوية ومسك زبره وبقي عمال يمشيه علي كسها من ورا
اااااااااااح ااااااااااااح الحركة دي بتجنني
بتخليني عايزة اخد زبره بأيدي واحطه في كسي واقفل عليه جامد
وجدي :: انتي متناكة اوووي وعايزه زبري 24ساعة في كسك
نعمة :: طب يلا دخل زبرك في كسي ونكني
وجدي حط زبره علي باب كس نعمة وراح مدخلة براحة
نعمة :: ياخررررررابي ياخرااااااااابي اوووووووف اوووووووووف
نكني يا وجدي نكني ياحبيبي
وجدي :: وانا بنيكك وانتي مش قادرة تتأوهي ولا تطلعي صوت علشان خايفة
حد يحس بره انك بتتناكي
نعمة :: وانت مش راحم كسي وعمال ترزع فيا بزبرك جامد وانا اقولك براحة براحة يا دكتور .. وانت تشتمني وتقولي بس يا شرموطة مش عايز اسمع كلمة براحة
وجدي :: ايوه وبعد ما افشخك نيك هروح شايلك علي المكتب بتاعي وقعدك عليه
وانتي فاتحة رجلك وعمالة تدعكي في بزازك بأيدك
نعمة :: واقولك تعالا الحس كسي. اللي انت فشختة
وجدي :: وانزل علي ركبي واشدك لطرف المكتب والحس الحس احلي كس في الدنيا
نعمة :: انت ولعت كسي يخرب بيتك .. انزل بقي الحسة يا حبيبي
وجدي شال زبره من كس نعمة. وراح نزل علي ركبة وراها وهي مفلئسة وبقي بيحرك لسانة علي كسها وخرم طيزها
وهي عمالة تفعص في بزازها وتتلوي وتتأوه من المتعة
وبعدها راح نايم علي ضهره وخلاها تقعد علي زبره
نعمة :: احححححححح احححححححح كسي ولع ولع ياوجدي
فضلت نعمة تنزل وتطلع علي زبر وجدي لغاية ما راح ماسكها من وسطها وبقي عمال يطلع بوسطة لفوق ويدك كسها بزبره لغاية ما زبره انفجر باللبن في كسها وراحت نايمة علي صدره من التعب اللي بقت فيه
..............
زينب الساعة واحدة بالليل كانت صاحية وكل شوية يتهيئلها ان الحاجة امينة نزلت من اوضتها ورايحة الزريبة وكل شوية تقوم تطلع تبص بره وترجع
في اخر مره خرجت فيها مددت علي الكنبة اللي في الصالة وكانت مطمنة ان الكل نايم ومفيش حد هيخرج او ينزل من فوق خصوصا كانت الساعة دخلت علي واحدة ونص بعد نص الليل
مددت علي الكنبة وبقت عمالة تفكر في اللي كان بيعملة عوضين في الحاجة امينة في الزريبه ومنظر زبره وهو بيشلة من كسها لما شافها جاية عليه بالشبشب
زبره اي واحدة تتمني تدوقة وتتناك منة لكن مكنش ده اللي شاغلها اوي قد ما كان شغالها ازاي اصلا الحاجة امينة تخلي ده يلمسها وينام معاها وفي الزريبة
وقالت يظهر ان الزريبة دي محظوظة لانها شافت علاقات اغلب اللي في البيت
احمد ورشا قبل ما يتجوزو وهي وعصام جوزها واخيرا اكتشفت الحاجة امينة وعوضين ..
فضلت زينب تفكر لغاية ما غلبها النوم وحلمت انها في الزريبة عريانة ملط والبهايم كلها بتبص عليها وجوزها جاي من بعيد
وكل ما يقرب منها حاجة تبعدها عنة. وهي كمان عايزة تقرب منة لكن مفيش فايده وفجاءة يظهر قدامها اتنين شداد .. جسمهم مليان عضلات وعريانين زي ما امهم ولدتهم
حاولت تشوف مين دول لكن الضباب كان مغطي الزريبة وهي عمالة تتسحب ولقت نفسها في نص ال اتنين الرجالة دول
وكل واحد فيهم زبره واصل لغاية ركبتة
خافت منهم ومن حجم زبرهم .. صرخت ومدت ايدها لجوزها علشان ينقذها من ال اتنين دول لكن جوزها كان بيبعد ويبعد والرجالة بيبصولها ويضحكوا وفجاءة صحيت علي صوت الحاج نعمان
بت يا زينب ايه اللي منيمك هنا
زينب :: عمي .. يظهر عيني غفلت .. اصلي سمعت صوت رجلين وانا في الأوضة خوفت ليكون حرامي خرجت ملقتش حد .. قعدت شوية علي الكنبة ويظهر النوم غلبني
الحاج نعمان :: طيب خشي نامي في اوضتك وبعد كدة لما تحبي تخرجي من الاوضة بتاعتك تبقي تلبسي جلبية تسترك مش خارجة بجلبية مبينة لحمك كلة
زينب :: يالهوي مخدتش بالي و**** ياعمي
زينب جريت علي الأوضة وطلعت نامت علي السرير جنب عصام جوزها وافتكرت الحلم اللي كانت بتحلمة ... زعلت اوي ان الحاج نعمان صحها كانت عايزه تشوف اخرة الحلم ده .. ونامت وهي مبسوطة رغم انة حلم ومكملش
............... تاني يوم ..............
علي العصر كدة جلال روح بدري وكانت الحاجة صباح قاعدة علي الكنبة بتشرب كوباية قهوة وسعاد قاعدة تحت رجليها علي الأرض وبيتكلموا .. واول ما جلال دخل راحوا ساكتين
جلال ازيك ياما .. ازيك ياسعاد
صباح :: بخير .. ايه اللي رجعك بدري كدة مش لسة قدامك للساعة خمسه
جلال :: حسيت نفسي تعبت .. اعمليلي لقمة ياسعاد وهاتي الاكل في الاوضة بتاعتي
صباح :: هتاكل في اوضتك ؟
جلال :: ايوة اصلي عايز امدد
صباح :: ماشي. وانا كمان اما اقوم اغفلي شوية لحسن صاحية من النجمة
صباح راحت الأوضه بتاعتها وسعاد راحت تعمل اكل ل جلال
سعاد عملت الاكل واخدتة علي الصنية وخبطت علي جلال
جلال :: ادخلي يا سعاد
سعاد اول ما دخلت الأوضة الصنيه كانت هتقع من ايدها
جلال واقف قدام الدولاب وقالع البنطلون بتاعة وقاعد بالبوكسر بس وبيضانة طالعة من البوكسر
اول ماشافت جلال كدة راحت داخلة ومودية وشها بعيد وحطت الصنية ولسة هتخرج
جلال رايحة فين .. استني عايزك
سعاد :: مديه ضهرها لجلال ومخبية نص وشها بالطرحة اللي لابسها
خير يا سي جلال
جلال قعد علي السرير وهو لسة ملبسش الشورت وقاعد بالبوكسر
هنتكلم وانتي مدياني ضهرك كدة ؟
سعاد :: ماهو ياسي جلال. ال .. ال
جلال :: الا ايه ياوليه يا متناكة قال يعني مشفتهوش قبل كدة
سعاد :: ياسي جلال ميصحش الكلام ده انا بردو ست كبيرة وزي امك
جلال :: ست كبيرة اه ..لكن ست متناكة.. هتنكري
سعاد :: ربنا يسامحك ياسي جلال .. انا معرفش بس انت ايه اللي غيرك كدة
جلال :: كنتي بتتكلمي في ايه انتي وامي واول ما شفتوني رحتوا ساكتين طوالي
سعاد :: مكناش بنتكلم في حاجة
جلال :: اه كدة هتتشرمطي عليا .. وراح قايم ومسكها من قفاها وراح غارز صباعة في نص طيزها .. بعبصها
بصي يا مره يامتناكة انا لما اسألك علي حاجة تجيلي سكة وتجاوبي .. هتلاوعي وديني لندمك علي اليوم اللي اشتغلتي فيه خدامة عندنا .. ماشي
سعاد :: حاضر ياسي جلال كنا بنتكلم علي اخلاقك اللي اتغيرت وانك مبقتش جلال بتاع زمان .. امك بتشتكي منك ومن عصبيتك وبتقول ان فيه وراك سر
جلال :: بس كدة ؟ ولا فيه حاجة تاني
سعاد :: بصراحة فيه .. وانت عارف كويس انت بتعمل ايه معاها وهي مش قادرة تتكلم
علشان انت ماسك عليها ذلة
جلال :: طب كويس اوي انها عارفة وعاملة حساب اللي اعرف عنك وعنها
روحي اقفلي الباب ده وتعالي
سعاد :: ياسي جلال اللي في دماغك ده مش هينفع .. انت عايز تفضحني ؟
جلال :: انا لو عايز افضح كنت فضحت من زمان ... ماتفتحي مخك بقي ياسعاد
سعاد فضلت ساكتة وبصة في الأرض
جلال :: يا وليه بقولك اقفلي الباب وتعالي
سعاد ملقتش فيه فايدة واللي في دماغة في دماغة وعلي ما اديتة ضهرها وراحت قفلت الباب كان جلال قلع البوكسر خالص وماسك زبره موقفة وعمال يدعك فيه
سعاد فهمت خلاص انة ناوي ينكها ناوي
جلال :: بصي انا هنام علي ضهري وهغمض عيني وعايزك تيجي تمصي زبري لغاية ما اللبن ينزل
سعاد :: امص ايه .. ؟
جلال :: تمصي زبري ايه متعرفيش مص الزبر ازاي .. عمرك ما مصيتي لجوزك؟ اه صحيح انتي هتعرفي المص منين .. المرة اللي جاية هخليكي تتفرجي معايا علي فيلم سكس من اللي في الكمبيوتر ده وهخليكي ايه ولا اجدعها شرموطة
ياسي جلال ابوس ايدك .. لا ابوس رجلك اعتقني. ولو عايزني اسبلك البيت كلة. لا البلد كلها وامشي انا همشي
جلال :: طب ابقي جربي كدة تعمليها وانا هبلغك عنك انك سرقتي مني فلوس كنت شايلها في الدولاب ومش بس كدة بعد ما احبسك هنيك بنتك اللي مش متجوزة
سعاد :: لا لا وعلي ايه .. شوف انت عايزني اعمل ايه وعلمني وانا هعملة علي طول
جلال :: ايوة كدة ياسعاد .. جدعة
تعالي بقي وامسكي زبري براحة. ومشي لسانك عليه
سعاد سمعت كلام جلال ماهو خلاص عرف يخليها تخضعلة ومتقدرش ترفضلة اي طلب يطلبة
طلعت ومسكت زبره اللي كان تخين اوي في ايدها ونزلت بطرف لسانها تلحسة
في الاول كانت قرفانة منة وبتحط لسانها عليه بالعافيه وكان جلال بيقولها تعمل ايه بالظبط.. لغاية. مابدأت تمص زبره
جلال :: ايوه كدة اااايوه براحة بقي ... مصي بقي الراس بحنيه.. ايوه كدة جدعة
سعاد واخدة زبر جلال في بوقها وعماله تمص في الراس. وترضع فيها وجلال بقي بيتخيل ان اللي بتمص زبره امه صباح
وبدأ يقول اسمها وهي بتمص
سعاد استغربت لكنها فهمت ان جلال بيتخيل امه هي اللي بتمص زبره
بس سعاد هاجت من كلام جلال ومن حجم زبره في ايدها وبوقها .. وكسها بدأ ياكلها
لكن جلال مكنش عايز منها غير مص زبره
جلال :: الشيخ كان مديله زبره كدة ياصبوحة ياشرموطه ... مصي يالبوه .. مصي زبر ابنك
سعاده هايجة وكسها بينزل في عسلة ومغرق الكلوت ونفسها تقوم وتقعد علي زبر جلال
سعاد :: انا خلاص مش قادرة .. اعصابي باظت ياسي جلال
جلال :: لسة يا متناكة مجبتش لبني .. مصي زبري المولع نار
سعاد فضلت تمص في زبر جلال لغاية ما جلال مسكها من راسها وفضل دايس عليها وجاب لبنة في بوقها وسعاد بتحاول تفلفص منة علشان قرفانة وهترجع وفعلا. سعاد كانت هترجع وجلال ماسكها واول ما سابها جريت وفتحت الباب وفضلت اكتر من عشر دقايق في الحمام عمالة ترجع
جزء الرابع
.............
الحاج نعمان قاعد في الأوضة بتاعتة ( اوضة فتحية ) وعمال يفكر في كرم اللي هرب من السجن وافتكر كلام سامية اللي قالتهولوا
وافتكر مراتة فتحية واللي كان في بطنها من الكلب سامبو وخيانتها له وتسليم شرفها له وولكلب كرم .. ومراتة كمان امينة اللي كان فاكرها اشرف ست في الدنيا طلعت هي كمان مسلمة شرفها وجسمها للكلب كرم
والمصيبة انة مش قادر يفتح بوقة علشان ميفضحش نفسة وعيالة والبلد مبترحمش
ولو اتكلم او انتقم البلد مش هتسيبة لا هو ولا عياله في حالهم
الدنيا كلها بقت عبارة عن سواد في سواد في عيون الحاج كرم وفوق كل ده مجبر علي انة يخبي ويداري وكمان يقعد الحاجة امينة معاه علشان عياله وكمان يعالجها من المرض العقلي اللي صابها
ورغم انة عارف ان اللي حصلها ماهو الا انتقام من ربنا الا انة مجبر انة يقف جنبها ويعالجها
كانت الساعة 12 بالليل وبكره الصبح المفروض هيصحي بدري هو واحمد علشان ياخدو امينة علي مصر ( القاهرة ) علشان هيوديها لدكتور كبير هناك معرفة الدكتور احمد جوز بنتة والمفروض انة ينام بدري علشان هيصحي بدري.
الهام نايمة علي سريرها هي كمان عيونها مبحلقة في السقف رايحة جاية مع المروحة
اللي بتلف وافتكرت لما سابت البيت ل جلال جوزها بسبب كتر مشاكلها معاه ومعاناتها مع زبره اللي مبيقفش وهو فوق كل ده. بقي بيزعق ويشتم ويضرب
كانت مستحملة وصابرة وراضية لغاية ما في يوم رجع من الشغل بدري وكانت في اوضتها نايمة وصحيت علي صوت عالي جاي من تحت صوتة وصوت امه الحاجة صباح وهي بتترجاه وبتبكي وعلي مانزلت
اكتشفت انه ضربها وساب البيت ومشي ورغم انها عارفة جلال قد ايه بيحب امة وعمره ما رفع صوتة عليها
حاولت تفهم من الحاجة هو عمل كدة ليه الحاجة مرضتيش تقولها .. دورت علي سعاد الخدامة لقتها سابت البيت ومشيت
ولما رجع بالليل قفل علي نفسة الاوضة بتاعتة ومبقاش بيكلم حد خالص
اسبوع علي ده الحال .. جلال حابس نفسة ومش بيكلم حد والهام ملقتش قدامها غير حل واحد .. تسيب البيت وتمشي. وتطلب الطلاق لان العيشة بينهم اصبحت مستحيلة
الهام سابت البيت ورجعت بيت ابوها
وطبعا قعدت مع ابوها وحكت كل حاجة للحاج نعمان عن مرضة وابوها حاول يقنعها ان الست المفروض تقف جنب جوزها وتحاول تقنعة انة يروح يتعالج .. وانة اكيد بقي مريض نفسي. واكبر دليل علي ده انة ضرب امة .. الهام قالت ل ابوها. انا مضمنش لو قعدت معاه ممكن في يوم يقتلني وانت قولت بنفسك انة مريض نفس واللي خلي امه هانت عليه .. انا مش ههون عليه ؟
الحاج نعمان لقي ان الهام عندها حق
واتكلم مع جلال كتير علشان يروح يتعالج
لكن جلال مكنش في حالة طبيعية وكان بيفضل قاعد ساكت والحاج كان اخر ما بيزهق بسيبه ويمشي
الدكتور احمد جوز اختها حاول يساعدها لانة عرف من رشا سبب سيبانها البيت وكان بيقعد معاها كتير يتكلموا مع بعض
والحاج نعمان ورشا عمرهم مافكروا للحظة ان احمد ممكن يستغل نقطة ضعف الهام وهي حرمانها الجنسي .. لكن احمد عرف يستغل ده كويس اوي. وكان كل مادي ما بيقرب منها ويشيل الحواجز ما بينهم لغاية ما في يوم بالليل بعد ما رجعوا من العياده ( احمد ورشا ) الهام قعدت مع اختها في شقتها فوق وكانوا قاعدين بيتكلموا مع بعض في حاجات تخص الستات لغاية ما الهام غلطت وحكت ل اختها رشا علي موضوع الشيخ
الهام وهي بتحكي كان احمد قاعد مع الحاج وعصام تحت وراح قايم علشان عايز يريح جسمة .. طلع شقتة وسمع الهام وهي بتحكي ل اختها اللي الشيخ عملوا فيها
الهام كانت بتعيط وهي بتحكي. وقالت في لحظة ضعف انها من يوم الشيخ ده وصحي جواها احساس بالرغبة وانها كانت صابره قبل كدة علشان مجربتش العلاقة فمكنش فارق معاها كتير .. لكن بعد اللي حصل بقي فارق جدا وبقت محتاجة تشبع رغباتها وانها وصلت لمرحلة انها بتصبر نفسها بأي حاجة
الكلام كان بين الهام ورشا كان تنفيس عن النفس وفضفضة
احمد سمع كل الكلام. وبعدين عرف يستغل نقطة ضعفها اوي
مع مرور الايام احمد قرب من الهام جدا وعرف بالطريقة يخطف مشاعرها وطبعا باين ليها انة الشخص اللي حاسس بيها وبيحاول يخفف عنها بالهزار والضحك
واحدة واحدة الهام مشاعرها اتجهت ناحية احمد ومبقتش قادرة تمنع نفسها من التفكير فيه ومع الوقت احمد بدأ يلمح بطريقة ما اعجابة بيها وبقي بيتعمد وهو بيهزر معاها يلمس ايدها يحط ايده علي كتفها لغاية ما في يوم طلب انة عايز يتكلم معاها لوحدهم بحجة انة بينصحها وكدة
وطبعا كل اللي في البيت مش مديين خوانة
احمد كان بيتمشي في الجنينة مع الهام لغاية ما استدرجها في الچراج اللي في العربيات .. كانت الساعة داخلة وقتها علي عشرة بالليل
احمد لما لقي نفسة هو وهي لوحدهم في الجراج وقف وكانت الهام ساندة ضهرها علي شنطة عربية ابوها بدأ يحكي معاها انه حاسس بيها وعارف انها محتاجة للجنس وبدأ يقرب منها. وقالها انة معجب بيها من زمان ولولا ان عمه الحاج نعمان مكنش اتجوظ رشا وكان اتجوزها
ضحك علي عقلها وبلفها بالكلام ومحستش بنفسها غير واحمد لذق فيها وايده حضناها من ضهرها وشفايفة علي شفايفة
بعد قبلة عميقة حست بزبر احمد وهو علي كسها .. ( من فوق ملابسهم )
الهام ضعفت وعطشها واحتياجها كانوا في اللحظة دي اقوي منها
تبادلوا القبلات والتحسيس ومفيش لحظات كان احمد مطلع بزاز الهام وشغال رضع فيهم
انفجرت بركاين الشهوة في جسم الهام
وبعد بوس ورضاعة .. الهام خافت حد يحس بيهم قالت ل احمد انا هدخل البيت علشان محدش يستعوقني
احمد اتفق معاها بعد ما الكل ينام يقابلها في اوضتها .. وهو هينزل من غير ما رشا تحس
الهام مقدرتش ترفض .. لانها كانت محتاجة ل احمد يطفي نار قايدة في جسمها وفعلا
اتقابلوا بالليل وبعد ما الكل نام
الهام كانت مستنية احمد علي نار. .. واول ما احمد بقي في اوضتها راحت قافلة عليهم الباب بالمفتاح من جوه
واحمد راح واخدها في حضنة وبدأ يبوس كل حتة في جسمها وهي مبقتش قادرة تقف علي رجليها من اللي كانت فيه
الهام كانت لابسة قميص نوم اصفر تحت الركبة ومكنتش لابسة تحت لا كلوت ولا سنتيان ولابسة فوق القميص روب مربوط بحزام منه فيه
بعد عشر دقايق كانت الهام زي العجينة بين احضان احمد
فك حزام الروب وراح منيمها علي السرير
بعد ما شال عن جسمها الروب... باعد بين رجليها ودخل بيهم براسة وبقي عمال يمشي بشفايفة علي فخادها لغاية ما وصل لكسها
كان الطريق مفتوحلة وجاهز له يعمل فيها اللي هو عايزه
قرب من كسها وطلع لسانة وبقي عمال يلحسه براحة وعنيه عمالة كل شوسة تبص عليها .. والهام في عالم تاني خالص.. عالم محرومة منة ومعاشتوش مع جلال جوزها
احمد كان خبره في لحس الكس
لسانة عارف بيعمل ايه وقادر في تفجير مخزن العسل الكامن في كهف مهبلها
احمد مكنش بيلحس .. احمد كان بيعزف الحان بلسانة علي اوتارها وقدر يخليها
تغيب عند الدنيا بحالها وتعيش بس اللحظة دي بكل جوارحها
بعد لحس ومص في زنبورها احمد نزل الشورت بتاعة وسحب الهام لبره. وحط زبره بين شفرات كسها وبقي عمال يحك زبره
رايح جاي. واهات الهام تدوي بين ضلوعها
احمد نام فوق منها وزبره علي كسها. راح لبزازها .. ومسك حلمة بزها بصوابعة وبقي بيفركها اوي ووسطة من تحت رايح جاي
الهام بقت خلاص عايزه زبر احمد في كسها باي طريقة .. مبقتش قادرة ولا مستحملة
الهام :: دخلة .. دخلة مش قادرة
احمد قام ووقف علي الأرض وشد الهام علي اخر طرف السرير .. رفع رجليها لفوق وراح ماسك زبره وحطه علي اول الطريق ( فتحة كسها ) وراح نازل بجسمة وزبره عليها والهاظ حاطة ايدها علي بوقها وعيونها مبرقة مش اللذه والمتعة وزبر احمد بيقتحمها وبيدك حصونها المنيعة
زيره بالكامل بقي جواها وانفاسها بدأت تتسارع مع تسارع نيك احمد في كسها
وبزازها بتروح وبتيجي كل ما احمد يدخل زبره فيها
الهام بتتأوه تحت منة وهي حاطة ايدها علي بوقها علشان خايفة صوتها يطلع بره الأوضة
بعد نيك ورزع متواصل في كسها المتعطش للزبر احمد حط زبره كلة وراح حاضنها وشايلها وهي لابسة زبره في كسها
حط وراح بيها علي مكتب في الأوضة كان حاطين عليه ورد
احمد رمي الورد بأيد وقعد الهام علي طرف المكتب ورجع يرزع زبره بكل قوتة في كسها
وهي ناقص تبكي وتصرخ من المتعة
بعد شوية من النيك والاهات. احمد طلب منها تقف
الهام وقفت واحمد لذق فيها من ورا وحط زبه بين فلقتين طيزها .. ومن غير ما يدخل زبره ( من بره ) بقي عمال يحك زبره في خرم طيزها وايده ماسكة بزازها بيفعص فيهم
عشر دقايق واحمد جاب لبنة علي طيزها وهما وقفين
قعدوا مع بعض شوية نايمين جنب بعض
والبوس والأحضان مبتخلصش
وبعدين لبس هدومة وطلع بسرعة نام جنب مراتة قبل ما تحس انة مش نايم جنبها
ودي كانت اول مره احمد ينام فيها مع رشا وكانت من 4 شهور
كل كل الهام نايمة علي سريرها وبتفتكر ازاي احمد يقدر يوقعها ويخليها تحبة وتسلمة نفسها وجسمها ... من اربع للشهور للأن احمد بينام معاها كل ما تيجي فرصة مناسبة تجمعهم
تاني يوم. الحاج نعمان صحي الصبح بدري وصحي بنتة الهام وقالها ادخلي لبسي امك علي ما احمد يصحي علشان نسافر بيها مصر
الهام قامت غسلت وشها وبعدين دخلت ل امها ( الحاجة امينة ) لبستها هدومها والحاج نزل لقي اسماء صاحية قالها اطلعي خبطي علي احمد وقوليلو عمك مستنيك تحت علشان تفطر معاه وتمشوا
اسماء طلعت خبطت علي شقة احمد .. رشا فتحتلها واسماء قالتلها صحي احمد علشان عمي نعمان مستنيه تحت
رشا :: خلاص حاضر هصحيه،
اسماء نزلت وكان عصام صحي وحسين
عصام :: صباح الخير يابا
حسين :: صباح الخير
الحاج نعمان :: صباح النور..
عصام :: بقولك ايه يابا انا عايز اروح معاكم
الحاج :: مانا قولتلك قبل سابق روحتك ملهاش اي لازمة. ثم كمان مين هياخد ياله من المحل
عصام :: ماهو انا يابا بصراحة كدة هتجنن واعرف اللي جه ل امي ده جالها ليه
حسين :: ايوة يابا كلنا بصراحة مش مصدقين موضوع ان عقلها خف بسس دخولك المستشفي وبس لازمآ ولابد فيه حاجة انت مخبيها علينا
الحاج :: هو اللي هنعيده هنزيده قولتلكم بدل المرة الف انا مش مخبي عليكم حاجة
عصام :؛ ماهو يابا ربنا عرفوه بالعقل
انت كنت راجع من بره شايط ده علي كلام مراتي ومرات حسين ومسكت مراتك **** يرحمها فتحية اخدتها ودخلت بيها الاوضة وضربتها واخدت شوال ربنا لوحده عالم كان فيه ايه وخرجت وقفلت علي فتحية من بره
وغبت شوية كانت فتحية عايزه تهرب من شباك اوضتها فوقعت علي دماغها ماتت هي واللي في بطنها.. وانت بعدها كان فيك حاجة مش طبيعية علي طول شارد وسرحان
قولنا بسبب موت فتحية .. بعدها سافرت مصر وبردو مردتش تقولنا ليه ؟ ورجعت من السفرية الغبرة دي وانت فيك هموم الدنيا ووقعت من طولك. ولولا اننا جرينا بيك علي المستشفي كنت هتروح فيها... بعدها امي عقلها راح .. احنا بقي هنموت ونعرف في ايه
انت مخبي علينا ايه
الحاج نعمان :: خلصت ؟
عصام :: ايوة وياريت متقوليش مفيش حاجة
الحاج :: ماهو فعلا مفيش حاجة.. كويس احمد نزل علشان يفطر ونمشي
حسين :: بقي كدة يايا مش عايز تريحنا
عصام :: مسيري هعرف يابا انت مخبي عننا ايه
احمد :: صباح الخير يا حاج
رشا :: صباح الخير يابا
الحاج نعمان :: صباح الخير يا ولاد
احمد :: هي الحاجة في اوضتها
الحاج :: ايوة ومعاها الهام بتلبسها.. اطلعي يا زينب شوفي الهام لبست امها ولا لا
احمد.:: في حد جاي معانا من بناتها
الحاج نعمان :: انا شايف ضروري جدا تبقي معانا واحدة يعني تساعدها تسندها وكدة
احمد :: كنت هقولك نفس الكلام وجود بنت من بناتها ممكن كمان يريحها هي نفسيا وتبقي ماشية معانا مطمنة
رشا :: خلاص اجي معاكم انا
الحاج :: لا خليكي انتي هناخد معانا الهام هي بتحبها وحتي دلوقت هي اللي بتعملها كل حاجة وواخدة عليها
الهام نزلت هي وامها والحاج قالها البسي انتي كمان يا الهام علشان هتنزلي معانا مصر علشان تبقي مع امك
الهام :: خلاص انا هطلع البس علي طول
احمد والحاج نعمان والهام والحاجة ركبو العربية وراحو علي مصر
وصلوا المصحة النفسية بتاعة الدكتور هيثم
والدكتور هيثم اول ما شاف احمد سلم عليه بحرارة وسلم علي الحاج نعمان وعلي الهام
وطبعا الدكتور احمد كان مدي فكرة للدكتور هيثم علي حالة الحاجة امينة وبالعلاج اللي بتمشي عليه
الدكتور هيثم فضل يتكلم مع الحاجة امينة لكنها كالعادة عمالة تبص في السقف ووراها وجنبها ومش بترد نهائي عليه
الدكتور :: خليني صريح معاكم الحاجة محتاجة تقعد عندي في المصحة مش اقل من تلات شهور علشان هديها هنا كورس مكثف وتأهيل نفسي علشان تبقي احسن من دلوقت
الدكتور احمد :: معني كدة مش هترجع زي الأول
الدكتور هيثم :: مقدرش اكدب عليكم واقولكم هترجع زي الأول . ده مرض عقلي
هي هترجع تتكلم وهتعرفكم وهتتعاملوا معاها بس طبعا لازم تفهوا ان المخ مش هيرجع زي ماكان فيه حاجات كتير في الماضي مش هتفتكرها.. هتنسي كتير جدا
التعامل معاها لازم يكون بالمسايسة كانك بتعامل طفل
الحاج نعمان :: يعني هتفضل اللي باقي من عمرها كدة؟
الدكتور هيثم :: بس نوصل لاحالة دي ياحاج .. ده هيبقي كرم من ربنا
الدكتور احمد اخد الحاج نعمان والهام بره
اتكلم معاهم وقال انة احسن حاجة ليها تتحجز الكام شهر دول
الحاج نعمان :: احنا مفيش في ايدنا اختيارات تانية
احمد :: وانا كل اسبوع هخطف نفسي بالعربية اجي ازورها واشوفها محتاجة ايه
الهام قعدت تعيط علي امها والحاج فضل يطبط عليها ويوسيها
علي المغرب الحاج نعمان واحمد والهام رجعوا البلد وسابو الحاجة امينة في المصحة الخاصة والحاج قال ل احمد وصلني المحل وانت روح الهام البيت
احمد روح الهام البيت. وزينب واسماء ورشا جريوا عليها علشان يعرفوا هي مجتش معاهم ليه والدكتور قالهم ايه
الحاج نعمان دخل قعد في المحل وكان عصام بيبع للزباين سابهم للي شغال معاه وراح قعد مع ابوه
عصام :: ايه يابا الدكتور طمنك علي امي
الحاج :: امك اتحجزت في المصحة وهتقعد تلات شهور
عصام :: انا كنت متوقع كدة امي مخفتش وكا يوم حالتها بتسوء عن اللي قبلة
الحاج :: اهم حاجة محدش يقول امك فين واللي يسأل يقول انها سافرت مصر عند قريبنا
عصام :: هو احنا لينا قرايب في مصر
الحاج نعمان :: من النهاردة بقي لينا ياعصام
انت زي العيال الصغيرة وكل حاجة عايزها تتشرحلك
عصام :: خلاص يابا فهمت قصدك .. اما اقوم امشي الزباين
الحاج نده علي عوضين لانة شغال معاهم في الارض وبعد ما بيودي البهايم ويخلص اللي عليه بيروح المحل ويقعد معاهم لغاية ما يخلصو
يروح يجبلهم حاجة .. يطلع من المخزن بضاعة... يروق المحل . اي حاجة محتاجينها هو اللي بيعملها
عوضين :: نعمين ياحاج ؟
الحاج نعمان :: عارف ياولا ياعوضين البت سامية
عوضين :: سامية مين ياحاجة
الحاج نعمان :: البت الدلالة اللي بتسرح علي البيوت وبتبيع هدوم حريمي
عوضين :: ايوه ايوة قصدك اللي كانت شغالة مع الحاج كرم ربنا ياخده
الحاج نعمان :: ايوه يا ولا هي دي عايز تقب وتغطس ومترجعش غير وهي معاك
عوضين :: ودي هجبها منين دلوقت .. بص يا حاج هي بتعدي من هنا كل يوم عالعصاري
اول ماهتعدي من هنا هجبهالك من رقبتها
بس ليه ياحاج هي سرقت منكم حاجة
الحاج نعمان :: مش شغلك .. انت تعمل اللي بقولك عليه من غير ما تستفسر
يلا غور من قدامي جاتك البلا
الحاج سرح شوية وباين كدة فيه حاجة بدور في دماغة
الحاج نعمان :: بقولك ايه ياعصام
عصام :: ايوة يابا ..
الحاج نعمان :: خد تعالا عايز
عصام :: ايوة يابا
الحاج نعمان :: هي فاطمة مرات كرم لسة في البلد
عصام :: ايوة يابا يعني هتروح فين.. بس بتسأل ليه
عايزك بكره تروح تزورها في البيت وعايزك تودي ليها زيارة محترمة وتقولها دول باعتهم ابويا واي حاجة ناقصاكي كتافنا مليانة بالخير ليكي
عصام :: ليه كدة يابا .. ملقتش غير مرات الزفت ده وعايز تقف جنبها وتساعده
الحاج نعمان :: لا انا هعمل اللي كان لازم اعملة من زمان
عصام :: انت ناوي علي ايه يابا
الحاج :: انت بس اعمل اللي قولتلك عليه واي حاجة اعملها او اطلبها منك متسألنيش
وهيجي اليوم اللي هعرفك فيه كل حاجة
بعد ما عصام قام الحاج قال
العين بالعين والبادي اظلم ياكرم الكلب
الجزء الخامس
التمرجي ايهاب :: شفت ياض ياعباس الست الجامدة اللي جت النهاردة
عباس :: اوووف يا جدع دي عليها جسم ابن متناكة .. دي ماتتفوتش
التمرجي ايهاب :: طيب ايه هنظبطها الليلة ولا ايه
التمرجي عباس :: لا الليلة مش هينفع علشان البت سيدة الغلسة هي النباطشية الليلة
ايهاب:: خسارة .. كان نفسي ادوق الليلة
عباس :: انا سمعت الدكتور هيثم وهو بيقول للدكتور مجدي النبولسي انها هتاخد جلسات علاج مكثف لمدة تلات شهور علشان دي قريبة حد معرفة
ايهاب :: حلو اوي تلات شهور داحنا هنهيص وهنشبط القرموط لما نشبع
عباس ::/طب اسكت علشان سيده جاية مش عايزينها تحس بحاجة
سيده :: الوقفة بتاعتكم دي انا عرفاها كويس
كل ماواحدة جديدة تيجي المصحة بتوقفوها ... عباس ... ايهاب ... بلاش في النباطشية بتاعتي .. ها
عباس :: انتي عايزة تلبسينا مصيبة
سيده :: عليا الكلام ده ياعبس .. دانا قرياكم
ايهاب :: انا ماشي ياعم دي مش لاقيه مصيبة تلبسها لينا ياعم
سيده :: لا تمشي تروح فين .. تعالا ورايا عايزاك تروح تحضر اوضة الجلسات علشان الحالة الجديدة الدكتور هيثم هديها جلسة
.................
عوضين :: بت ياسامية .. يابت ياسامية
سامية :: بت لما تبتك علي قرعة ستك ياجربان
عوضين :: ياباي علي طولة لسانك .. ايه فلقلة
سامية :: اخلص عايز ايه ؟
عوضين :: وانا هعوز منك ايه ده الحاج نعمان هو اللي عايزك
ساميه :: اتلخبطت وقالت بصوت واطي وده عايزني في ايه ؟
عوضين :: بتقولي ايه ؟
ساميه مبقولش .. فوت قدامي لما اشوف الحاج بتاعك عايزني في ايه
عوضين دخل قدام سامية وقال للحاج نعمان
سامية جات اهي ياحاج
الحاج نعمان :: تعالي ياسامية.. اتفضلي اقعدي وانت ياعوضين روح هات حاجة ساقعة لسامية
سامية :: خير ياحاج نعمان ؟.
الحاج نعمان :: خير انا محتاج اتكلم معاكي شوية بس هنا مش هينفع .. انا بقفل المحل الساعة 9. عايزك تعدي عليا في البيت عالساعة عشرة
سامية :: اجيلك البيت وبالليل ؟
الحاج نعمان :: ايه مش عارفة طريق البيت ؟ اظن انتي اكتر واحدة تعرف طريق بيتي
ثم ماتخفيش انا لو ناوي اعمل فيكي حاجة مش هجيبك البيت عندي ووسط عيالي
انا عايز اتكلم معاكي شوية .. يمكن يكون فيه خير كتير جايلك
سامية :: حطت ايدها علي خدها وفكرت للحظات وردت ومالوا اجيلك. مش هخسر حاجة
عوضين :: الساقع يا ست سامية
سامية :: ماشي ياعوضين
عصام واقف بيراقب ابوه من بعيد ومش عارف ليه البت سامية قاعدة مع ابوه
عصام :: ولاا يا عوضين خد عايزك
عوضين :: نعمين ياسي عصام
عصام :: البت دي قاعدة مع الحاج ليه
عوضين :: وانا هعرف منين يا عم عصام
عصام :: طب غور يلا
عوضين :: وانا مالي دهدي
الحاج نعمان :: عصام
عصام :: نعم ياحاج
الحاج نعمان:: عملت اللي طلبتة منك امبارح
عصام :: الا هو ايه ؟
الحاج نعمان :: انت نسيت .. انا مش طلبت منك امبارح تروح لفاطمة مرات كرم وتوديلها شوية طلبات لزوم البيت
عصام :: ياحاج هو انا فضيت. انا يدوب جيت من علي الارض علي هنا
طيب يلا روح دلوقت انا عارف انها مش هتاخد منك حاجة
عصام :: طيب مادام انت عارف انها مش هترضي تاخد مننا حاجة انت عايزني اروحلها ليه .. اسمع مني بس اللي بقولك عليه من غير ما تقاوحني
عصام :: حاضر ياحاج هروحلها دلوقت
عصام راح اشتري الطلبات زي ما الحاج نعمان طلب منة وراح علي بيت فاطمة مرات كرم قعد معاها شوية وفعلا هي رفضت تاخد منة الحاجة ورجع للحاج قالوا زي ما انت قولت فعلا رفضت تاخد مني الحاجة
الحاج نعمان :: طيب لما انت روحت البيت
شكلها كان عامل ازاي .. مهمومة. ولا عادية
وكمان حالتها .. يعني مبسوطة ماديا ولا القبض علي جوزها اثر علي حالتها المادية
عصام :: بصراحة ياحاج مش عارف بس حسيت كدة ان الظروف مش قد كدة
بس انا بيتهيئلي كرم فايتلها فلوس لو اكلتها اكل مش هتخلصها
الحاج نعمان :: متنساش ان كرم شغال في الاثار وفي حاجات تاني **** اعلم بيها فيمكن تكون فلوسة بره او حتي شايلها في حتة مراتة نفسها متعرفش طريقها
عصام تعرف يابا انا فكرت في الموضوع ده وقلبي بيقولي ان البيت التاني. اكيد اكيد كرم شايل فيه الاثار بتاعتة
الحاج نعمان :: وده جه في دماغي انا كمان
علي كلا انا هسيب المحل ليك ورايح مشوار صغير
الحاج نعمان نده علي الولا عوضين وخلاه اخد الحاجة اللي رجع بيها عصام ومشي
عوضين :: علي فين ياحاج
الحاج :: علي بيت فاطمة مرات كرم
الحاج نعمان وصل لبيت فاطمة ووراه عوضين شايل الحاجة
ضرب جرس الباب وشوية فتحت ليهم فاطمة واول ما شافت الحاج نعمان. حطت ايدها علي وسطها وقالت هو فيه ايه
انت وابنك في ساعة واحدة.. عايز ايه ياحاج
الحاج نعمان :: ايه هنتكلم في الشارع كدة ؟
فاطمة :: مصمصت في شفايفها .. لا ميصحش بردو اتفضل ياحاج
الحاج نعمان :: تعالا دخل اللي في ايدك يا عوضين
فاطمة :: تتفضل انت ماشي عندك كلمتين وعايز تقولهم معنديش مشكلة لكن تدخل الحاجة لا
الحاج نعمان :: دخل الحاجة جوه ياعوضين واستناني بره.. وياستي لو كلامي معجبكيش ابقي قوليلي خدي الحاجة تاني وانا مخلي عوضين بره
عوضين حط الحاجة جوه وخرج والحاجة فاطمة قالت اتفضل ياحاج نعمان
الحاج نعمان :: ازيك ياحاجة فاطمه .. عاملة ايه
الحاجة فاطمة :: نحمد ربنا يا حاج.. خير ايه اللي فكرك بينا بعد السنين دي كلها
الحاج نعمان :: بصي ياحاجة انا مش هكدب عليكي وهكون معاكي صريح
انا عارف انك عارفة ان فيه بيني وبين جوزك عداوة كبيرة ومعرفش ان كنتي عارفة السبب ولا لا ودي حكاية كبيرة اوي ترجع لسنين كتير
فاطمة :: ايوة عارفة علشان انت راجل حاقد وطول عمرك بتكره كرم ومكنتش بتحبلة الخير. ولما كبر كبرت عداوتك ليه
الحاج نعمان :: ده اللي مفهمة ليكي كرم لكن الحقيقة هو ميقدرش يقولهالك ولو عايزة احكيلك الحقيقة هحكيها رغم انها صعبة اوي علي راجل زيي بس انا عايز اسألك سؤال واحد وانتي احكمي بنفسك
فاطمة :: بلوية بوز ونظره قرف اسأل ياحاج
لو انا اتقدمتلك قبل ما كرم يتطلب ايدك وابوكي رفضني وانتي رفضتيني وجه بعد كدة كرم طلب ايدك وانتي وافقتي وابوكي وافق واتجوزتو انتوا وكرم
هل يبقي من حقي اجيلك البيت وجوزك مش موجود واحط السكينة علي رقبتك واعتدي عليكي ( يعني انام معاكي )
فاطمة :: وقفت وبعصبية وبصوت عالي ايه اللي انت بتقولوا ده ياحاج نعمان ؟ انت جاي تهني في بيتي علشان جوزي مش موجود ؟
الحاج نعمان :: اعوذ ب**** مايكون ده قصدي
لكن ده اللي حصل من جوزك مع مراتي. من سنين طويلة ومراتي ماتت بسببة
فاطمة :: وانت جاي تقولي انا ليه الكلام ده ودلوقت
الحاج نعمان : علشان انتي ملكيش ذنب في اللي عملة جوزك. ودلوقت المفروض انتي ست وحدانية وفي ظروف لازم اي راجل شهم يقف معاكي وميخلكيش محتاجة حاجة
فاطمة :: واشمعني دلوقت افتكرت شهامتك ؟ كرم محبوس من اكتر من عشر شهور او سنة
الحاج نعمان :: علشان انا كنت مشلول ويدوب من شهر او اتنين بقيت بعرف اقف علي رجليا. ولما جسمي اشتد جتلك ومراتي فتحية ماتت ومراتي الحاجة امينة تعبانة
بصي انا همشي يا حاجة وكل اسبوع هبعتلك عوضين يشوفك محتاجة ايه .. ولو عايزه اجبلك خدامة تخدمك عنيا .. انتي مننا يا حاجة ومفيش راجل عنده نخوه يسيب ست وحيده محتاجة ضهر وسند ويسيبها كدة
الحاج نعمان قدر يبلف دماغ الحاجة فاطمة ومشي والحاجة قبلت الحاجات اللي جبهالها
ويمكن اللي ساعد الحاج نعمان في بلف دماغها انها عارفة كرم جوزها وعارفة ان ديلة نجس وانة ممكن يعمل اي حاجة في الدنيا في مقابل انة يوصل للست اللي بتعجبة وغير كدة هي عارفة كويس سمعة الحاج نعمان في البلد وعارفة ان كبيرها بصغيرها بيحبة وبيحترمة سواء هو او ولاده
وطول عمرها كانت مستغربة من الكلام اللي كان بيقولوا كرم عليه
بالليل والحاج نعمان قاعد بيتعشي مع عياله وحريم عيالة وبناتة والدكتور احمد
جرس البيت ضرب .. زينب قامت فتحت الباب
زينب :: ساميه ؟ ريح ايه دي اللي حدفتك علينا
سامية :: ازيك يا زينب عاملة ايه ياحبيبتي
عصام :: مين يا زينب
الحاج نعمان :: دي اكيد البت ساميه
زينب :: دي سامية معرفش ايه اللي حدفها علينا
الحاج نعمان :: خليها تدخل يا زينب .. انا اللي قولتلها تجيلي
الكل بص للحاج نعمان بأستغراب ومش عارفين في ايه
سامية دخلت واول ما شافتهم بياكلوا وقفت بعيد
الحاج نعمان :: تعالي ياسامية متتكسفيش
بسملة
سامية بصت للحاج وبصتلهم كلهم.. لا ياحاج انا شبعانة
الحاج نعمان :: تعالي يابت علشان يبقي عيش وملح
سامية كان بقالها كتير مدقتش فيها طعم الظفر .. وراحت قعدت واتعشت معاهم
والكل عمال يبص ل ساميه اللي بتاكل بطريقة باين اوي انها بقالها زمن مكلتش فيها فراخ وبط
بعد ما اتعشوا الحاج كرم قام غسل ايده
والكل قام الا سامية لسة بتاكل
بعد ما سامية خلصت اكل وراحت غسلت ايدها الحاج قال لزينب. هاتيلنا الشاي في اوضة الضيوف انا وزينب
محدش فاهم ليه الحاج بعت لسامية مع انة مش بيحبها وهو عايزها في ايه
كلة بيسأل نفسة وعمالين يبصوا لبعض ومش فاهمين دماغ الحاج فيها ايه
الحاج دخل هو وسامية اوضة الضيوف وزينب دخلت الشاي والحاج قالها اقفلي الباب وراكي يازينب ومحدش يدخل علينا
الحاج نعمان :: ايه يا سامية. يعني اختفيتي سنة بحالها ياتري كنتي فين وعايشة ازاي
سامية :: كنت في بلاد ربنا الواسعة ياحاج
الحاج نعمان :: انا عرفت انك دلوقت شغالة دلالة علي البيوت مش كدة
سامية :: اهي حاجة بتجبلي قرشين اصرف بيهم علي نفسي
الحاج نعمان :: بتنامي فين وعايشة ازاي
سامية :: مانا عارف ياحاج من ساعة ما رجعت وعرفت ان كرم اتقبض عليه. بروح ابات في البيت التاني وكدة كدة البيت مهجور ومفهوش حد
الحاج نعمان :: اه بس انا سمعت ان البيت اتنهب بعد ما اتقبض علي كرم
سامية ايوة فعلا وانا بنام في اي حتة في البيت اهو حاجة تسترني سواد الليل
انت جايبني علشان تطمن عليا
الحاج نعمان :: لا عايز اساعدك واقف جنبك
سامية :: وده بقي قصاد ايه ؟
قصاد انك ترجعي تخدمي الست فاطمة
سامية :: يالهوي دي بطيق العما ومطقنيش
وانت عايزني ارجع اخدمها ليه
الحاج نعمان :: عايزك تبقي عنيا في البيت
سامية :: ايوة فهمت .. انا مش فاهمة انت عايز ايه بالظبط لكن اللي فهمتة انت عايز تنتقم من الحاج كرم بسبب اللي عمله فيك
اقصد في فتحية والست الحاجة امينة
الحاج نعمان بعصبية :: الموضوع ده لو اتكلمتي فيه مع حد او حتي فكرتي فيه بينك وبين نفسك انا مش هقولك انا هعمل فيكي ايه
سامية :: حاضر ياحاج ومتعصبش نفسك
في حاجة كمان عايزها منك
سامية :: حاجة ايه
الحاج نعمان :: عايزك تجبيلي مفتاح البيت
التاني اللي بتنامي فيه
سامية :: لا انا مش معايا مفتاح انا بدخل من باب المطبخ اللي ورا .. ملوش مفتاح
الحاج نعمان :: طيب حلو المهم لازم ترجعي تخدمي الست فاطمة وتفهميها انك رجعتي تخدميها علشان العيش والملح اللي اكلتيه في بيتهم وتبيني انك اصيلة وانك بتحبيها
سامية :: طيب وانا هكسب ايه لما اعمل كدة
الحاج راح مطلع من جيبة الف جنيه وقالها
خدي دول وليكي زيهم مرتين تاني كل اول شهر
سامية خطفت الفلوس من ايد الحاج وابتسمت وقالت
بس كدة دانت تؤمر ياحاج نعمان
الحاج نعمان :: خبي الفلوس في صدرك ويلا مع السلامة انتي ولما ترجعي بيت فاطمة عدي عليا في المحل وبلغيني.. وحسك عينك حد يعرف بأتفاقنا ده حتي عيالي
سامية :: ولا يكون عند فكره ..
الجزء السادس
.............
جلال من ساعة ما سعاد قالتلة ان امه مش عاجبها تصرفاته وانها مش قادرة تتكلم بسبب انة ماسك عليها ذلة .. وهو حاسس ان الموضوع ده جه لمصلحتة لأنة اتأكد انها عارفة هو عايز منها ايه وفي نفس الوقت حاسة بتحرشة المستمر والمقصود. ومش قادرة تمنعة لانها متاكدة انة ماسك عليها اللي يقدر يذلها بيه
جلال قرر انة يطور من الاحتكاكات دي ويشوف رده فعلها ايه
الحاجة صباح كل يوم علي الساعة خمسة ستة بتدخل تغفلها ساعة او اتنين والعمدة في الوقت ده مبيكنش موجود بيكون في دوار العمدة اللي هو مقر العمودية وحل مشاكل ونزاعات البلد
جلال في اليوم ده رجع بدري من الشغل رجع علي الساعة تلاتة بعد العصر وكان مهيئ نفسة نفسيآ انه يدخل علي امه وهي نايمة ويبدأ في التحرش بيها ولمس اجزائها الحساسة ويشوف هي هتحس بيه
ولا هتعمل نفسها نايمة
جلال :: سعاد .. ياسعاد
سعاد:: نعم ياسي جلال
جلال :: هي الحاجة فين
سعاد :: وصلت لغاية بيت الحاج نعمان
جلال :: ليه في حاجة هناك
سعاد :: لا مفيش مانت عارف انها عايزة تصلح بينك وبين ستي الهام
جلال :: عارفة ياسعاد لو ده حصل والهام وافقت ورجعتلي ل احليلك بوقك
سعاد :: من غير حلاوة ياسي جلال احنا مش عايزين غير راحتك والميا ترجع لماجريها
جلال :: طب روحي اعمليلي كوباية قهوة علي ما اغير هدومي واخد دوش
سعاد :: مش هتاكل
جلال :: لا اكلت بره
بعد ساعتين كانت الحاجة صباح جت من بره
الحاجة صباح : ايه ده هو انت جيت امتي
جلال :: من ساعتين .. ايه عملتي ايه مع الهام
الحاجة صباح :: اتكلمت معاها وحاسة المرة دي انها بتفكر ترجعلك
جلال :: بجد ياما .. ليه هي قالتلك ايه؟
صباح :: هي ماقلتش حاجة تبين انها عايزه ترجع بس طريقة كلامها المرة دي مفيهاش لا يمكن ارجعة والكلام ده
كل اللي قالتة مش وقتة الكلام ده ولما تتطمن علي امها تبقي تشوف هترجعلك ولا لا
جلال :: لسة هستني كل ده. وكمان لسة هستني لما تطمن علي امها
صباح :: احنا كنا فين وبقينا فين احمد ربنا
سعاد :: بقولك ايه ياحاجة .. اسلق الفراخ ولا اعملها بصلصة
صباح :: لا العمدة نفسة فيها بالصلصة
سعاد :: خلاص ماشي
صباح انا هطلع اناملي شوية لحسن مش قادرة افتح عيني
صباح طلعت اخدت دوش ولبست قميص خفيف من اللي بتلبسهم وخرجت علي اوضتها ونامت
جلال قعد شوية واستني لما اتأكد ان امه اكيد نامت
طلع وفتح اوضة امه براحة وبص عليها من بره لقاها نايمة علي طرف السرير علي ضهرها ورجل مفرودة والتانية متنية وفخادها كلها باينة من القميص اللي كان مرفوع لوفوق فخادها
دخل براحة وقلع الشبشب بتاعة جار الباب وقفل الباب من جوه براحة
خطواته ناحيه امه بحذر وترقب وعنيه عليها عايز يتطمن انها نايمة لانة في النهاية احساسه بالخوف من انها ممكن تفضحة موجود
قرب منها وبقي قدامها ولحمها اللي باين خلاه هاج اكتر عليها وعنيه بتاكل كل حتة في جسمها
قرب منها اكتر وبص بعنيه بين وراكها لقاها لابسة كلوت سمني وكان واسع وكسها باين
من الجنب
كس منفوخ وفيه شعر خفيف
ريقة بقي بيجري وخصوصا لما اتخيل منظر الشيخ وهو بيلحس في كسها
زبره وقف اوي وايده راحت وهي بتترعش وكان خلاص هيلمس فخادها لكنة خاف ورجع ايده مره تانيه
جسمه كلة ساب ورجليه مبقتش شيلاه وجوه خوف ل امه تفتح عنيها وتصرخ
فضل متمسمر مكانة عنيه علي كسها اللي باين من جنب الكلوت ومابين خوفة واحساسه بالرهبة
لكن مكنش عنده الشجاعة الكاملة زي ماكان فاكر نفسة
وخرج بسرعة قبل ما امه تحس بيه
داخل الاوضة بتاعتة وجسمة كلة بيرتجف
ومنظر فخاد امه ووراكها مش مش مفارق خياله طلع زبره وضرب عشره وبعدها راح ممد جسمة علي السرير
اتاري سعاد الخدامة شافتة وهو خارج متسحب من اوضة امه .. وقالت في عقل بالها جلال خلاص اتجنن و مليون في الميه الواد تعدي علي امه
بعد ما صباح صحيت سعاد بقت بتحاول باستدرج صباح في الكلام وتشوف جلال نيل ايه في الأوضة
صباح :: انتي عمالة تلفي ودوري علي ايه؟
سعاد :: ولا حاجة
صباح :: ليه هو انا مش فهماكي ..؟ شوية نمتي كويس ياحاجة.. وشوية اتزولتي بالباب مفتوح وبعدين اتقفل. .. في ايه
سعاد :: بصراحة كدة انا شفت سي جلال ابنك وهو بيخرج من اوضتك بسرعة وانا كنت طالعة علشان اسألك اعمل رز ولا لسان عصفور ولما لقيت سي جلال خارج من الاوضة بتاعتك استخبيت منة ورجعت مردتش اطلعلك
صباح :: جلال دخل الاوضة عليا وانا نايمة
يبقي اللي كنت خايفة منة بيحصل
سعاد :: وبعدين ياحاجة كدة الموضوع ميتسكتش عليه
صباح :: ماهو انتي السبب ولو مكناش روحنا للزفت النصاب بتاعك مكنش سمعني وانا بزعق معاكي وحط في دماغة اني ست مش كويسه
سعاد :: حتي لو مش كويسة انتي امه في حد يفكر في امة التفكير ده
صباح :: انا كدة لازم اقفل علي نفسي بالباب بالمفتاح ومدلوش فرصة ابدا
سعاد :: بصوت واطي وبصت الناحية التانية كدة مش هيبقي قدامة غيري
صباح :: بتقولي ايه ؟
سعاد :: بقولك هو ده اللي المفروض يحصل
.....................
التمرجي عباس :: بقولك ايه يا ايهاب تعالي عايزك تحت في الجنينة
ايهاب :: ماشي روح انت وانا هجيلك بعد ما اروح للدكتور مجدي النبولسي طالب مني
اجبلة تقرير حالة من سهام
التمرجي عباس :: طيب خلاص روح انت واعمل حسابك بالليل بعد الدكاترة تمشي عايزين نسهر سهرة حلوة
التمرجي ايهاب :: دانا من امبارح وانا علي نار وجايبلك صنف ابن متناكة لزوم السهرة
عباس :: اشطا ياصاحبي دي هتبقي ليلة عنب
بعد نص الليل علي الساعة وبعد ما الدكتور مجدي والدكتور هيثم مشيوا
عباس وايهاب كانوا مستنين الممرضة احلام خلصت مرور علي عنابر الستات وراحت غرفة النباطشية علشان تخطفلها كام ساعة نوم وتصحي قبل ما الدكاترة تيجي الصبح وتسلم الوردية لممرضة تاني غيرها
بعد ما الممرضة احلام خلصت لف علي العانبر واطمنت ان كل حاجة تمام
عباس وايهاب اتسللو لعنبر 6 اللي محجوزه فيه الحالة الجديده ( امينة ) ودخلو الأوضة وخرجوا الحاجة امينة ونزلو بيها اوضة الكركيب
( مخزن المعدات او الحاجات اللي مبقاش ليها لازمة )
وكانوا متعودين ديما يمارسوا مع الحالات بعد اعطائها مهدئ وادوية تساعد الحالة علي عدم التشنج او المقاومة
بعد ما نزلوا بالحاجة امينة كان معاهم حزام لتكتيفها. وبالفعل قامو بشل حركتها وتكتيفها وعباس ادها الحقنة المهدية وقعدوها علي جنب وطلعوا الحشيش وقعدو عملو الدماغ التمام علي ما الحقنة كانت عملت مفعول مع الحاجة امينة
عباس فك الحزام اللي كانوا مكتفينها بيه وايهاب كان بيساعده في تقليعها هدومها
هجم عباس عليها زي الديب الجعان وبقي عمال يبوس في شفايفها ويمص في حلمات بزازها وهي قاعدة علي الأرض مبتعملش اي حركة وعنيها متشعقلة في السقف
ايهاب شد رجليها ونيمها علي ضهرها وفتح رجليها وراح لكسها وبقي شغال يلحس في كسها ويحط صباعة جوه وعباس شغال مص في حلمات بزازها
الحاجة امينة بدأت تشوف شريط ذكريات قديمة بداية من الحاج كرم وهو بينكها في الزريبة والشريط عمال يجري قدامها وشايفة
العمدة مصلحي وهو بيهددها بعد ما شافها في استراحة الحاج كرم بقميص النوم وبعدين شافت نفسها نايمة والعمدة مصلحي فاتح رجليها ومدخل زبره في كسها
بدأت الحاجة امينة تزوم وتحاول تبعد عنها التمرجي عباس والتمرجي ايهاب
ايهاب :: يخرب بيتك هتفضحينا .. هو انت مش مديها المهدئ يا زفت
عباس :: ياعم انا مديها حقنة تهد جمل
عباس بقي بيشل حركتها بأيده وهي شايفة
كرم بينيك فيها وشايفة مصلحي العمدة .. وشافت بعدها سامبو وهو مطلع زبره وبيضحك وبيقرب عليها
زومانها بقي صراخ وشد في شعرها وعباس وايهاب مكنوش قادرين عليها لانها كانت في حالة هياج رهيبة
ومكتش قدام عباس غير انه ضربها بكل قوتة بالقلم علي وشها .. اغمي عليها وغابت عن الوعي
عباس قام وجاب الحزام وكتف ايدها وحطو علي بوقها
( بين شفايفها ) قماشة بيضة وربطوها ورا رسها ... وتناوبوا في اغتصابها طول الليل
بعد ما كل واحد فيهم افرغ شهوتة في الحاجة امينة. لبسوها هدومها وسندوها وطلعو بيها علي غرفتها ( عنبر 8 ) وقبل ما يوصلوا للعنبر. لقوا احلام واقفة ومستنياهم وهي مولعة سيجارة ومبتسمة وبتشاور ليهم بأيدها علشان يطلعوا ليها الفلوس ( مقابل سكوتها )
عباس :: قابل ياعم بنت القحبة كانت عارفة ومرقدالنا
ايهاب :: ضحك وطلع من جيبة ورقة بخمسين جنيه وادهالها
احلام :: عايزين تبسطوا وتاكلوا عليا حقي
عباس :: انتي ايه منشار
احلام :: دخلوها علي سريرها بقي واقفلو العنبر كويس
...............
الساعة 11 بالليل الكل دخل الاوضة بتاعتة
حسين :: بت يا اسماء ماتقومي تلبسي قميص نوم كدة حلو وتحطي ريحة من اللي بحبها ... انا ماصدقت ان العيال نامت
اسماء :: ههههههه لا مش هينفع الليلة
حسين :: ليه بقي ؟
اسماء :: علشان انا عليا الدوره من امبارح
حسين :: يادي الحظ المنيل. هو انا مفيش مره اطلبك الا مايكون فيه عذر
اسماء :: طيب انا اعمل ايه ؟؟ هتعمل معايا وانا كدة؟
حسين :: لا ياختي خليكي. وراح مديها ضهره ونفخ
في نفس اللحظة كانت زينب مرات عصام حيحانة وعايزة تتناك وكسها زي ما يكون فيه شطه .
زينب :: نايمة علي جنبها جنب عصام وحاطة ايدها علي صدره وبصباعة بتحرك في شعر صدره... ابو امير ..
عصام :: ايه
زينب :: انت نمت
عصام :: لا لسة .. ايه الشطة اشتغلت تحت ولا ايه
زينب :: تحت فيه ولعة ومحتاجة خرطوم المطافي
عصام :: هو كسك ده علي طول فيه نار يا وليه
زينب :: يعني هتستخسر فيا الخرطوم بتاعك يا ابو امير
عصام :: ودي تيجي بردو ...
عصام قام وقلع هدومة وزينب نزلت علي زبره ومسكتة بأيدها وهي ممحونة علي اخرها وبقت عمالة تمص وترضع في زبره
وعصام نايم علي ضهره وبيملس علي شعر زينب مراتة
...............
حسين حاول ينام وينسي الليلة اللي اضربت لكنة مش جايلة نوم وبقي عمال يتقلب شمال ويمين واسماء جنب منة ولا اللي ميتة مش نايمة
حسين بصوت واطي وكلة خنقة .. لا وربنا انا لزمني جوازة تانية .. الكيل طفح وقام نص قومة بص علي اسماء مراتة وقال
اتخمدي ياكش تتخمدي ماتقومي يابعيدة
وراح قايم لابس هدومة وراح نازل
قعد في الصالة تحت والدنيا ضلمة ومدد علي كنبة الأنتريه وشويه بدأ يسمع صوت اهات جاي من اوضة اخوه عصام
الصوت فيه اهات ودلع كان صوت زينب مرات اخوه
زينب :: تعرف يا عصام انا لو قعدت عمري كلة امص زبرك مش هشبع منة
اممممممممم .. يالهوي عليه وعلي الحلاوة اللي فيه
عصام :: وانا كمان حبيت مصك لزبري اوي مع اني في الاول كنت بستغرب من انك مش بتقرفي منه
حسين بره سامع الكلام اللي بين زينب وبين عصام بسبب الهدوء الرهيب اللي في البيت وهاج اكتر ماهو هايج وبقي بيندب حظة المنيل اللي وقعة في واحدة باردة
فضوله خلاه قام. وقرب من الباب علشان يسمع زينب وهي بتتغزل في زبر جوزها
زينب :: زبرك واقف اوووي انا هقوم اقعد عليه شوية بس يارب متجبهمش بسرعة
نفسي مره اشبع من زبرك وهو في كسي
زينب قامت وقلعت الكلوت بتاعها وراحت نازلة علي زبر عصام وهي مسكاه بأيدها وراحت قاعدة عليه
قعدت وراحت نايمة علي جسمة بجسمها واخدت شفايفة بين شفايفها وبقت عمالة تمص فيهم. وتروح وتيجي بوسطها وتتحرك وهي قاعده علي زبره
حسين حاول يبص من فتحة الباب لكن الدنيا جوه ضلمة ومشفش حاجة. وكان نفسة يشوف زينب لابسة ايه. وجسمها شكلة ازاي
طيزها وحلمات بزازها كل حاجة فيها حسين كان نفسة يشوفهم ويمتع عنيه زي ما حاسة السمع استمتعت بيها
لكن للأسف مفيش دقايق وكان عصام جاب لينة في كس زينب اللي ملحقتش تشبع او تطفي نار كسها
قامت من عليه وهي مضايقة
زينب :: انت لازم تلاقي حل ليك .. انا مش بلحق اشبع منك وبتجبهم بسرعة اوي
عصام :: وانا هعمل ايه ما علي يدك اكتر من مره اجيب دهان من المحل ومبيعملش حاجة
زينب قعدت شوية وبعدين قامت مت جنب عصام
عصام :: رايحة فين يا زينب
زينب : هخرج بره اشم شوية هوا لحسن مخنوقة
عصام :: هتخرجي بره بالشكل ده .. قميص نوم ومش لابسة كلوت من تحت
زينب :: لبست روب فوق القميص وقالت .. كدة حلو ؟ ثم انا هروح اقعد بره شوية .. محدش صاحي وكلة نايم
عصام :: اه كدة كويس و مطوليش لحسن حد يصحي
زينب :: حاضر
حسين سمعها بتقول لعصام هتخرج وراح مستخبي بسرعة ورا عمود السلم .. بين السلم والحيطة. وعلشان الدنيا ضلمة ده ساعده انها مخدتش بالها منه بعد ما خرجت
زينب خرجت وراحت قاعدة علي الكنبة وهي مدايقة قوي. وحاسة ان جسمها كله محتاج يتناك والشهوة متملكة في كل حتة في جسمها .. شوية وراحت افتكرت مقوار الكوسة ايده خشب ناعمة وينفع يصبرها قامت وقلعت الروب ورمتة علي الكنبه
وحسين شاف جسمها اتجنن
زينب جسمها مليان شوية. وبزاها كبار وعلي طيز تهيج اي حد يشوفهم .. غير شعرها السايح اللي نازل لقرب طيزها دخلت المطبخ واول ما فتحت النور. لحم طيزها بان من القميص
حسين بيتفرج عليها وزبره بقي حديد مولع تحت لباسه
زينب جابت المقوار وراحت واخدة الروب بتاعها وراحت علي الزريبة علشان تبقي هناك علي راحتها من غير ما حد ينزل عليها وهي بتحطة في كسها
وحسين اتسحب براحة علشان يشوف مرات اخوه .. في الاول شك فيها لكنة سرعان ما عرف هي رايحة فين وليه
زينب دخلت الزريبة وحطت الروب بتاعها تحت منها علي شوال من الشوايل اللي موجودة في الزريبة وقعدت وفتحت رجليها
وحسين بيراقبها من بعيد وشافها وهي فاتحة رجليها ومكنتش لابسه كلوت
وشفايف كسها البيضة توقف اجدعها زبر
غير زنبورها اللي نازل مابين الشفرات اللي
اي حد ميقدرش يقاوم جماله
زينب بدأت في الأول تلعب في زنبورها بصباعها وبتتأوه من المحنه والشهوه والنار اللي طالعة من بين فخادها
وبعدين راحت مطلعة بزازها بره القميص وبقت عماله تقرص في حلماتها وتدعك فيهم وصباعها داخل في كسها
وحسين مطلع زبره وعمال يدعك فيه بأيده
شوية وراحت ماسكة المقوار الخشب وفضلت تمص فيه وبعدين بدأت تداعب بيه زنبورها وصوابعها بتفرك في حلمات بزازها
وكانت مغمضة عنيها وسرحانة في الولا عوضين وهو بينيك الحاجة امينة
حطت المقوار في كسها واهاتها طلعت من صدرها وعمالة تتلوي وبتدخل المقوار وطلعة من كسها بسرعة
حسين بيتفرج علي مرات اخوه الممحونة
وهو كمان هايج علي هياجانها ولبونتها
واتمني في اللحظة دي ان دي هي اللي تكون مراتة مش اسماء الباردة
فضل اكتر من نص ساعة وهو بيتفرج علي مرات اخوه وهي مدخلة مقوار الكوسة في كسها وهارية كسها لعب ودعك واهات
وهو جاب لبنة علي منظرها
دخل زبره واتسحب براحة وخرج من الزريبة وراح نايم علي ضهره في جنينة الزريبة
زينب بعد ما حست براحة وكسها وجعها من الهري فيه بالمقوار. اخدت الروب بتاعها وخرجت من الزريبة واتفاجئت ب حسين
نايم في الجنينة واول ما شافتة اتخضتت واتمسمرت مكانها حتي نسيت تلبس الروب
حسين قام وبص علي زينب وعمل نفسة متفاجئ .. زينب ؟ ايه ده انتي كنتي فين
زينب :: انا .. انا .. انا. حسيت بقلق وقولت اتمشي ابص عالبهايم
حسين :: انا كمان حسيت نفسي ذهقان ومش جايلي نوم وقولت انزل اشم شوية هوا ..
بس ايه ده انتي خارجة بقميص النوم
زينب :: اتصدمت لما شافت نفسها مش لابسة الروب وانها كل ده واقفة قدام حسين
بقميص النوم وراحت جارية بسىرعة جوه البيت وحسين عض علي شفايفة.. يخرب بيت جمال جسمك
زينب دخلت اوضتها وهي مكسوفة عالأخر ان حسين اكيد شاف جسمها من القميص
غير ان بزازها كلها كانت باينة من القميص
وبقت خايفة ومرعوبة ل حسين يقول لجوزها او يقول للحاج نعمان .. مش بعيد عصام يطلقها فيها
الجزء السابع
..................
بعد اربع ايام البت سامية راحت للحاج المحل وطمنتة انها خلاص رجعت تخدم الحاجة فاطمة وانها بتروح كل يوم ويوم تشوف طلباتها وتروقلها البيت وبعدين تمشي
الحاج نعمان قالها انا عايزك تعرفيلي هي بتزور كرم امتي وكل قد ايه وياتري بيكلمها في التلفون من السجن ولا لا
الحاج نعمان مقالش ل سامية ان كرم هرب علشان ميخوفهاش وكمان علشان يشوف هي هتجبلة اخبار صحيحة ولا كدب
وفعلا بقت سامية كل ما تعرف حاجة تروح تبلغها للحاج نعمان
وبلغتة ان الحاجة فاطمة بطلت تروح تزور كرم في السجن من اكتر من شهرين وانها عايزة تطلق منة علشان مخبي عليها ثروتة وهي بقت علي الحديدة ومحلتهاش اللضه زي ما بيقولوا وهي حاولت كتير معاه لكنة قالها ان كل فلوسة راحت في تجارة الاثار وانة مبقاش بيملك غير البيت اللي هي قاعدة فيه وهو كاتبة بأسمها
..........
مرت الأيام وجلال حاول اكتر من مره يدخل علي امه وهي نايمة لكن الحاجةصباح كانت بتقفل ديما علي نفسها بالمفتاح من جوه من بعد ماعرفت من سعاد ان جلال بيدخل عليها الأوضة وهي نايمة
جلال كان يأس خلاص لغاية ما في يوم كان نايم علي سريره وسرحان في امه وفي مراتة وفجاءة اخد باله ان مفتاح الاوضة بتاعتة المفروض زيه زي ال مفتاح بتاع اوضة امة
وكانت امه في الوقت ده تحت قاعده مع العمده ولسة مطلعوش علشان يناموا
بسرعة جلال اخد المفتاح وراح جربه علي اوضة امه بعد ما طبعآ شال المفتاح بتاعها من جوه لقاه بيفتح وبيقفل عادي.. فرح جدا ان مشكلة المفتاح اتحلت وبعد تفكير اكتشف ان فيه مشكلة تانية هتقابله. وهي وجود المفتاح من جوه وده مش هيخلي المفتاح بتاعة يفتح من بره
فضل يفكر لشوية لغاية ماجاتلة فكره وهي انة يدخل حاجة صلبة ورفيعة من بره يوقع بيها المفتاح اللي في الباب من جوه وبعدها يفتح بالمفتاح اللي معاه
جلال فضل يدور في الأوضة علي اي حاجة تنفع يوقع بيها المفتاح. لغاية ما لقي فوق الدولاب بتاعة مفك رفيع وطويل وينفع يوقع بيه المفتاح
اخد المفك وقال يعمل تجربة
حط المفتاح من جوه وخرج من بره وقفل الباب وطبعا قفلة عادي من غير المفتاح لانه بره الأوضة والمفتاح في الباب من جوه جوه. ودخل المفك وفضل يحاول يوقع المفك اكتر من عشر دقايق لغاية ما الفكرة بتاعتة نجحت والمفتاح وقع بالفعل
جرب مره واتنين وعشره لغاية ما بقي استاذ في الحركة دي
وقرر انة يشتري كاميره ديچتال صغيره او تليفون حديث طاتش من التليفونات اللي جودة التصوير بتاعها عالي
وفعلا مارحش الشغل تاني يوم ونزل مصر ( القاهره ) اشتري تليفون حديث وتأكد ان الكاميره بتاعتة مش اقل من الكاميرا الديچتال ويمكن احسن
وبقي بيصور امه في اي وضع مثير او في الحمام بتستحمي. وبقي تليفونة طول الوقت في ايده وكل ما يلاقي امه في وضع
فيه وركها باينة يروح لقطها صوره او هي بتوطي وحز الكلوت بتاعها باين .. وكان لما بيعرف ان امه داخلة تستحمي كان بيتحجج انه منزوق ويدخل يخبي التليفون في مكان متاخدش بالها منة ويكون فاتح الكاميره ووبتسجل في وضع الفيديو
مرت الايام وكل يوم بيعدي عليه بدكانت دياثة جلال بتذيد ورغبتة في نيك امه بقت فوق الاحتمال والصبر
طبعا جلال مكنش عاتق سعاد وبقي تقريبا كل يوم ياخدها في الأوضة بتاعتة ينيك فيها لغاية ما سعاد هي كمان ادمنت زبره
ومبقتش بتمانع انه ينكها ويشتمها بالعكس دي بقت ما بتصدق جلال يقولها يلا
ومش بس كدة ده صارحها برغبتة في نيك امه وانة اصبح ديوث عليها ونفسة كمان مراتة ترجع ويبقي خدام تحت رجليها ويعرص عليها ويخليها شرموطة وانة بيستمتع لما بيتخيل نفسة بينكها او بيتخيل حد تاني غيره نايكها
واوقات كتير لما بينام معاها ( مع سعاد ) بيتخيل نفسة انه نايم مع امه وانه ماسكها وفاشخ كسها نيك
سعاد وعدتة انها هتساعده في انة يوصل ل امه وهتزن علي امه لغاية ما ترجعلة مراتة
في يوم جلال كان خلاص ناوي انه لازم يتمتع بلحم امه المتناكة وقرر ان المرة دي مش هيسبها غير وهو لمس لحمها وراشق زبره في كسها وجايب لبنة عليها رجع من الشغل بدري واتفق مع سعاد لما امه تنام تطلعلة الاوضة تعرفة
جلال طلع الاوضة بتاعتة وبعد ساعة سعاد قالتلة امك في اوضتها دلوقت .. استني كدة نص ساعة وبعدين ادخل عليها .. ومتخفش منها هي اصلا اللي خايفة منك ومرعوبة
جلال دخل الحمام حلق شعرتة وبعدين لبس هدومة ( شورت وفنلة حملات ) واخد المفك
والتليفون بتاعة وراح علي اوضة امه ومفيش دقيقة كان فاتح الأوضة علي امه
دخل براحة وقفل الباب من جوه بالمفتاح وبص عليها كانت المفاجئة
صباح نايمة عريانة ملط .. مشغلة المروحة السقف بسبب الحر الشديد ومطمنة ان الباب مقفول عليها من جوه بالمفتاح
جلال فضل يصور في امه في فيديو وكان بيقرب اوي منها وبيصور بزازها وطيزها ووشها وطلع زبه وقرب من وش امه وصور
زبه وهو جنب شفايفها
جلال هاج جدا من منظر امه العريانة ونايمة علي جتبها وبزازها المنفوخة تحتها هتنفجر والخوف المرة دي مكنش له اي وجود
جلال قرب بأيده ولمسها براحة اوي وبقي عمال يحسس علي جسمها
صباح بدأت تحس بأيد ابنها وكانها في حلم وراحت متقلبة ونايمة علي جنبها الناحية التانية وطيزها بقت ناحية جلال
جلال ماسك التليفون وبقي بيصور طيز امه وهي مقنبره ناحيتة وقرب منها اوي وحط راس زبره علي طيزها
كل ده متصور فيديو وزبره بقي منتصف علي الاخر وهو علي طيز امه
ايده راحت لطيزها وبقي عمال يمشي ايده عليها براحة .. وفي اللحظة دي صباح ادركت انها مش بتحلم فتحت عنيها وركزت واكتشفت ان اللي بيحصل ده بجد مش مجرد احلام
صباح غمضت عنيها وهي حزينة من جواها وعيونها نزلت بالدموع وهي حاسة بأيد ابنها
رايحة جاية علي طيزها وعلي ضهرها
كل ده ومتعرفش ان جلال مش بس بيحسس علي جسمها .. ده بيصورها كمان
جلال كل ما الوقت يعدي كان احساسة بالأطمئنان بيذيد لغاية ما أتأكد انة امه مليون في المية حاسة بيه وسايبة نفسها له
راح نازل علي ركبه وبأيده فاتحة فلقات طيزها وقرب منها وبطرف صباعة بقي عمال يبعبصها في خرمها. وايده التانية بتدعك في زبره
كده جلال خلاص عرف ان امه حاسه حاسه وموضوع انها نايمة ده تمثيل مش اكتر وانها مش هتمنعة ولا هتصرخ زي ماكان خايف
راح شددها بأيده وعدلها ( نيمها علي ضهرها ) وهي بتمثل انها نايمة
باعد بين رجليها وبصباعة اللي في النص راح علي كسها المشعر وبقي عمال يدعك في زنبورها دعكات خفيفه وشفايفة راحت لحلمات بزازها اللي انتصبت ووقفت
و جلال اخدهم بين شفايفة بيمص ويرضع فيهم .. وصباعه بيدعك في زنبور كسها
الأم مهما كانت هتفضل ام ورغم كل المؤثرات اللي عاملها جلال والمفروض تهيج الحجر الا انها مش حاسة غير بحاجة واحدة بس ... نغصة في القلب ووجع نفسي رهيب وهي مش قادرة تمنع ابنها اللي من لحمها ودمها من انة يبعد عنها
صباح جواها صرخات وجع مش قادره تطلعها. ولو طلعت مش بعيد تحرقه وتحرق البيت باللي فيه
جلال اخد التليفون ونزل تحت بين فخادها وفتح رجليها وبقي عمال يبوس في كسها ويدخل طرف لسانة بين شفراتها وامينة بتعض علي شفايفها وحابسة دموعها في عنيها ومش قادره تصرخ وهو بيصورها
صباعه راح وغاص في كسها ولسانة رايح جاي لحس وشايفة بتمص في زنبورها
لغاية ما جلال لقي نفسة خلاص مش قادر
قام ورفع رجليها ( تناهم ) ودخل بينهم بزبره وراح مدخلة في كس امه
ونام فوق منها بجسمه كلة وبقي بينيك في امه ببطئ وبراحة وزبره داخل خارج فيها
شوية جلال بقي بينيكها برتم اسرع. واسرع وبقي صوت ارتطام لحمة في لحمها بيداوي في الأوضة
في اللحظة دي سعاد فتحت الباب وبصت
لقت احمد راكب علي امه وعمال ينيك فيها
سعاد ابتسمت لانها عارفه ان صباح حاسة بجلال وهو بينكها ومش قادرة تفتح بوقها
جلال بص وراه لما الباب اتفتح برعب. لكنة لم شاف سعاد اطمن وراح مبتسم ليها ورجع يكمل دك في كس امه بزبره المولع
سعاد خرجت وقفلت الباب عليهم وجلال جوه ماسك امه هريها نيك
وبعد ساعة تقريبا جلال حس نفسة خلاص هيجبهم راح مطلع زبه من كسها وراح علي شفايفها بزبره وبقي بيدعك في زبره وهو بيصور. لغايه ما جاب لبنة علي وشها وعلي بوقها وراح. قايم
لبس الشورت وخرج وصباح قامت مسحت وشها وهي بتلطم علي وشها وبتبكي من اللي عملة ابنها جلال
جلال دخل الاوضة بتاعتة وفتح الكمبيوتر ووصلة بالتليفون وحط نسخة من الافلام اللي صورها في الكمبيوتر مع باقي افلام التجسس بتاعتها وقعد يتفرج علي نفسة وهو بينيك امه وكان باين من تعبيرات وشها انها صاحية. وبالذات لما جابهم علي وشها وضح في الفيديو. رده فعلها لما اللبن جه علي عنيها وعلي شفايفها
..........
طول الايام اللي فاتت الحاج نعمان كان هو اللي بيروح يزور فاطمة في بيتها ويطمن عليها بنفسة ومكنش بيبعت الحاجة اللي بيشتريها مع الولا عوضين زي ما قالها في الاول وكان في كل مره كان بيقولها حجة شكل. اصل عوضين راح هنا .. اصل عصام بعتة الحتة الفلانية
لغاية ما الحاجة فاطمة اتعودت علي زيارات الحاج نعمان ليها وبقت حاسة فعلا انها مسنودة عليه ومش مخليها محتاجة ايتها حاجة وفي يوم وهو عندها قالتلة انها عزماه علي الغدا
في الاول الحاج رفض وقال ميصحش اقعد عندك واتغدي وانتي ست وحدانية. وكلام الناس مبيرحمش
فاطمة :: الناس مبترحمش حد وانت اكتر واحد كنت مضرور منهم بسبب **** يسامحة بقي كان مفهمني عكس الحقيقة خالص
لكن بعد ما عاشرتك واتعاملت معاك عرفت انك اجدع راجل في البلد كلاتها
الحاج نعمان وافق انه يتغدي معاها ل اول مره من ساعة مابقي بيزورها وده طبعا بعد ما اوهمها انه خايف عليها من كلام الناس
الحاجة فاطمة وهما بيتغدوا مع بعض
تعرف ياحاج نعمان انا طلبت من كرم انة يطلقني
الحاج نعمان :: ليه كدة ؟
فاطمة :: تعرف الراجل الناقص من يوم ما دخل السجن. وهو مخبي عليا شايل فلوسة فين .. دانا لولا اني كنت شايلة كام الف للظروف انا كنت دورت في البلد اشحت .. ويعلم ربنا انت جتلي منين وازاي .. انا كنت خلاص مش عارفة اعمل ايه ولا اصرف منين. كل اللي كان معايا اتصرف وراح
الحاج نعمان :: لا لا ده كدة راجل ناقص قوي
بس انتي لما تطلقي منه دلوقت هتستفادي ايه؟
فاطمة :: وانا دلوقت مستفادة منة بأيه ؟ ده مش عايز يقولي فلوسة المتلتلة مخبيها فين
الحاج نعمان :: عايزه ناصيحتي
فاطمة :: انت تؤمرني مش تنصحني .. انا لولاك معرفش كنت عملت ايه
الحاج :: اصبري لغاية ما توصلي للفلوس بتاعتة انتي اولي بيها منه هو لسة قدامة سنين ياما في السجن هتصرفي علي نفسك منين
فاطمة :: طب واناهعرف منين .. ده بير غويط ومش سهل ابدا
الحاج نعمان :: بصي سيبي الموضوع ده عليا انا هحاول اعرف هو مخبي الفلوس فين
ما يمكن شايلهم في بنك .. بس ساعتها مش هنعرف نطول منة مليم احمر
فاطمة :: لا كرم حويط. ومش بيحط فلوسه في بنوك غير قليل اوي
الحاج :: ياريت يكون كلامك صحيح ساعتها يمكن نقدر نعرف هو شايل الفلوس فين
فاطمة :: يخليك ليا ياحاج نعمان دانا لو فضلت عمري كلة اوفيك حقك وجمايلك مش هكفيك
الحاج نعمان بعد ما اخد قعدتة معاها واتغدي وشرب الشاي راح مطلع من جيبة مبلغ 5000 جنيه واداهم لفاطمة اللي رفضت لكنة صمم انها تاخدهم وبهزار كدة قالها لما نجيب فلوس كرم ابقي ياستي رجعيهم
فاطمة اخدت منة الفلوس وبقت عمالة تدعيلة لغاية ما خرج من البيت
فاطمة :: ربنا ياخدك ياكرم ويارب ماتشوف النور في حياتك .. كنت مكرهني في الراجل ومسوء سمعتة واتريك انت اللي كلب وناقص ودون
..............
بعد مرور اربع اسابيع للحاجة امينة في المصحة وكان التمرجي ايهاب والتمرجي عباس كل يومين تلاتة ينزلوها اوضة الكركيب ويخدروها ويعتدو عليها جنسيا
لغاية ما امينة حالتها تدهورت اكتر من الأول وبقت علي طول في حالة هياج وتشنج وكل شوية الدكتور هيثم يديها حقنة مهدئة
ومكنش عارف سبب الحالة اللي بقت بتجيلها دي ونده علي الممرضة احلام وعلي الممرضة سيدة
الدكتور هيثم :: انا بقي عايز تفسير ايه اللي بيحصل مع الحالة امينة اللي في عنبر 8
دي بقالها شهر معانا والمفروض تكون اتحسنت علي الجلسات. لكن اللي حصل العكس تماما والمصيبة كل ما حد من اهلها يجي يزورها بضطر اديها مهدئ علشان ميبانش اننا مقصرين معاها.. بس كدة الوضع مش طبيعي
احلام :: وحيات ولادي يادكتور هيثم انا بديها العلاج زي ما حضرتك قولت بالظبط وفي المواعيد
سيدة :: مش عارفة يا دكتور الحالة فعلا من ساعة ماجت المستشفي وحالتها بتدهور اكتر من الأول
الدكتور هيثم :: طيب خدو بالكم انا لو عرفت ان فيه حاجة بتحصل من ورايا انا هوديكم في داهية .. مش عايز اي تقصير ولا عينكم تغفل عليها ثانية
احلام وسيده خرجوا من عند الدكتور وهما. بيبلعقوا ريقهم بالعافية
سيد :: احلام انا مرضتش اتكلم قدام الدكتور هيثم وانا عارفة كويس ايه اللي بيحصل في النبطشية بتاعتك. بس انا مش هسكت كتير ياحبيبتي علشان دي فيها قطع عيش
احلام :: قصدك ايه يا سيدة
سيدة :: انتي عارفة ياحبيبتي قصدي كويس .. وخلي المحروس عباس والمحروس التاني ايهاب يخفوا علي الست شوية .. حرام عليكم هي اصلا مش مستحملة واللي فيها مكفيها
احلام نزلت الكافيه بتاع المصحة طلبت قهوة وشوية عباس وايهاب جم علشان يشربوا شاي
احلام :: انت ياباشا انت وهو. الدكتور هيثم كان لسة بيبستفني انا وسيدة .. الوليه خلاص فيصت منكم والباقي من عقلها ضرب خالص. والدكتور هيثم شكلة كدة حاسس بحاجة او حد موصله اللي بتعملوه
ايهاب :: انتي بتتكلمي بجد.
احلام :: امال ههزر معاكم ... بلاش امينة خالص اليومين دول
عباس :: احا داحنا جبنا مذاجنا بتاع النهاردة
احلام :: لا ياحبيبي اشربوه ساده مش لازم لحمة الليلة
ايهاب :: طب بقولك ايه طالما جبنا الحشيش والدنيا متظبطة ما تيجي انتي الليلة
احلام :: هههههههههه انا .. مانت عارف انا مش اقل من عمودين في الليلة ( 200جنيه ) وانتوا مقيحيين وغاويين مجانين
عباس :: بقولك ايه هو عمود واحد خمسين مني وخمسين من الواد ايهاب وصدقيني كلة هيتبسط
احلام :: ماشي ياعبس المرة دي علشان بس
الحشيش اللي اشتريتوه مش هكسفكم
ايهاب :: اشطا يا احلام ياجامد ... الليلة هتكون ليلة ضرب نار للصباح الباكر
احلام :: هههههههههه بس بلاش شغل المنشطات وبراشيم التأخير دي .. انا لو تعبت هسيبكم وتبقوا تكملو نيك في بعض
هههههههههههه
عباس :: ودي تيجي بردو ننيك بعض والصاروخ الشامخ معانا.. دانتي هتغرقي لبن الليلة ياملبن
الجزء الثامن
...............
الحاج نعمان الساعة 10 بالليل وبعد ما قفل المحل طلب من عصام ابنة يوصلة للبيت بتاع كرم ( البيت التاني ) عصام وصل الحاج بالعربية بتاعتة وركنها جنب البيت
الحاج نزل وقال لعصام روح انت البيت وتعالا بعد ساعتين
عصام :: انت هتدخل لوحدك ؟
الحاج نعمان ايه هيخطفوني جوه ؟
عصام :: لا مش قصدي بس ليه مش عايزني ادخل معاك
الحاج نعمان :: مش انا قولتلك قبل سابق اي حاجة اطلبها منك تنفذها من غير متسأل
عصام :: ايوة ياحاج بس البيت كبير وانا عارف انك جاي تدور ورا كرم يمكن تلاقي اثار مخبيها عن الشرطة او ثروة دهب او فلوس.. واكيد البيت كبير ومش بالساهل تدور لوحدك
الحاج نعمان :: اركب عربيتك ياعصام وتعالا بعد ساعتين انا مش ناقص مناهدة
عصام ركب العربية والحاج دخل البيت ولف من باب المطبخ زي ما ساميه قالتلة
فتح باب المطبخ والباب اتفتح معاه وكانت الدنيا ضلمة كحل
الحاج طلع تليفونة من جيبة ونور الكشاف ودخل جوه البيت وعنينه بتروح لكل ركن في البيت .. والبيت مكنش فيه حتة عفش واحدة .. كلة اتنهب بعد ما اتقبض علي الحاج كرم
الحاج نعمان بقي بيدخل كل اوضة في البيت ويبص فيها ويرجع يقفلها بعد ما يتأكد ان الأوضة مفيهاش اي حاجة
فتش الدور اللارضي كلة لكن ملقاش اي حاجة ممكن تدلة علي وجود اثار او فلوس
طلع الدور التاني وشاف اوضة منوره
عرف ان سامية نايمة في الأوضة. دي
دخل الأوضة اللي نايمة فيها ولاقها نايمة علي الأرض وبالعصاية اللي بيتسند عليها الحاج نعمان نغز بيها سامية اللي فارشة كراتين علي الارض ونايمة عليها
سامية :: قامت مخضوضة ولما شافت الحاج نعمان .. قامت ودعكت في عنيها .. الحاج نعمان.. ؟
الحاج نعمان :: ايوة يا سامية
سامية :: خير يا حاج . ايه اللي جايبك هنا
الحاج نعمان :: عايز اسألك كام سؤال
سامية :: انت جاي مخصوص هنا وفي الوقت المتأخر ده علشان تسألني كام سؤال
الحاج نعمان :: اكيد مش جايلك مخصوص بس طالما اني ملقتش اللي بدور عليه وطالما انك كنتي شغالة مع الكلب اللي اسمة كرم سنين طويلة فأكيد هلاقي عندك اللي يوصلني للي بدور عليه
سامية :: ايه هو ايه ياحاج اللي بدور عليه
الحاج نعمان :: الفلوس بتاعتة .. مخبيها فين والاثار اللي بيتاجر فيها بيخزنها فين
سامية فضلت تضحك علي كلام الحاج نعمان
الحاج نعمان :: ايه مستغربة اني بسألك ومش بلف ولا بدور عليكي ولا ايه يابت
سامية وهي بتضحك ومش قادرة تمسك نفسها من الضحك .. لا انا بضحك علي كلامك كلة ياحاج .هههه معلش ياحاج هو انا لو اعرف طريق الفلوس بتاعتة ولا الاثار كنت هتشوفني متلقحة عالارض كدة ؟ ولا كنت هتشوفني في البلد المخروبة دي تاني
الحاج نعمان :: طيب خوديني بس علي قد عقلي انا ياستي راجل خرفان
الحاج كرم كان متعود علي طول بيروح فين
له بيت تاني مثلا غير هنا
لما كان بيخرج بالليل متأخر كان بيروح فين .. غير هنا طبعا .. فيه حد هنا في البلد كان بيعرف خطواتة. غير سامبو
ساميه :: بص ياحاج من جه له مكان تاني غير هنا ف اه له .. ودي استراحة في البر التاني من البلد مفيش حد خالص يعرفها غير كام واحد كدة من المقربين من الحاج كرم منهم المعلم دهشان
الحاج نعمان :: حلو اوي الاستراحة دي تعرفي طريقها ؟ ومين المعلم دهشان ده
سامية :: الا اعرفها دي بالذات اعرفها اوي
والمعلم دهشان ده راجل قتال قتلة وتقدر تقول عليه دراع كرم اليمين وهو اللي كان مسؤل عن شرا البيوت اللي فيها السراديب
وكان بيجبلة رجالة تحفر وكان في الاخر بياخد نسبتة لما كرم يبيع الاثار دي
الحاج نعمان :: مكنش فيه حتة تانية الحاج خره بتاعك ده بيروحها ؟
مفيش غير قبر ابوه كان بعد ما بيخلص حفر وتنقيب وبعد ما بيلاقي الاثار ويخزنها كان يروح ويقعد عند قبره طول الليل وميرجعش غير الصبح وتقريبا كان بينام هناك علشان كنت بشوف هدومة بتبقي متعفرة تراب
الحاج نعمان :: ابوه .. ايوة ربنا يرحمة كان راجل حافي ومش لاقي اللقمة.. وقبر ابوه ده بقي يطلع في انهي خرارة
ساميه :: ده يا حاج مدفون في ترب البلد في الناحية الغربية
الحاج نعمان :: تعرفيها اقصد. القبر المدفون فيه بالظبط تعرفيه ؟
سامية :: مش فاكرة كويس .. اه افتكرت انا روحت معاه مرتين في العيد كان بيروح يوزع عليه رحمة
الحاج نعمان :: طيب جهزي نفسك هتوديني هناك كمان يومين تلاتة
سامية :: ليه ياحاج ؟
الحاج نعمان :: هروح اترحم علي ابن المحروق ده علشان خلف عيل واطي ومات من غير ما يربيه
ساميه فطست علي نفسها من الضحك والحاج خرج من الاوضة وكمل تفتيش في البيت ... لكنة ملقاش اي حاجة خالص وراح نازل
وهو نازل من البيت علي السلم لمح صوره كبيرة محطوطة علي الحيطة بتاعة الصالة صورة للحاج كرم
الحاج وقف قدامها وفضل يشتم فيه وراح بالعصايه بتاعتة كان عايز يوقعها في الأرض
وهو بيحركها لمح ورا الصوره باب حديد صغير حوالي 30×30 سنتي ومقفول بقفل حديد الحاج كرم ركز فيه شوية. وفكر يخلي عصام لما يرجع ياخده يكسر القفل ويفتح الباب ده ويشوف فيه ايه
باب يدوب يدخل كف الأيد. ياتري فيه ايه ده وليه كرم مخبيه تحت برواز كبير فيه صورتة
لكنة قال في باله مش هينفع دلوقت علشان سامية اللي مخمودة فوق
الحاج رجع الصورة مكانها زي كانت... ونزل قعد شوية علي سلم البيت من بره لغاية ما عصام جه وخده
والحاج نعمان حكي لعصام علي الباب الحديد وقالوا عايزه بكره بالنهار تروح وتاخد معاك شاكوش كبير وتكسر القفل ده .. انا حاسس ان ورا القفل ده حاجة مهمة
وحكي له علي موضوع التربة اللي مدفون فيها ابو كرم وعصام استغرب من كلام ابوه وقالوا ودي فيها ايه واحد بيزور قبر ابوه
الحاج نعمان :: مش لما لما يكون ابوه مدفون في المدافن دي من اصلة ! انا فاكر يوم دفنة ابوه كويس اوي .. وكانت في الترب القديمة والترب دي مكنتش لسة اتعملت اصلا.. دي اتعملت بعد موت ابوه بخمس سنين علي الأقل
عصام :: امال بيروح هناك ليه؟
الحاج نعمان :: واحد بعد كل خروج اثار يروح الترب وميرجعش غير الصبح وهدومة متعفرة بالتراب تفتكر بيروح هناك يعمل ايه
عصام :: معقول يابا يكون بيخزن الاثار في الترب
الحاج نعمان :: هو ده بالظبط اللي اقصده .. ده اصلة تربية ابليس ويعمل ال الانقح من كدة كمان
عصام :: الراجل ده يابا دماغة سم بس انت كمان دماغك الماظ يابا
...............
طول الفترة اللي فاتت وحسين عينة من مرات اخوه ( زينب ) ومش قادر ينسي اللي شافو من شهر والهيجان اللي كانت فيه زينب ومن ساعتها وحسين نفسة يتجوز واحدة زيها كدة
زينب ملاحظة نظرات حسين ليها وتأكدت انة يومها شاف بزازها وطيزها ويمكن كسها من القميص الشفاف اللي كانت لابساه ليلتها
وكمان مكنتش لابسة كلوت من تحت
زينب مكنتش تعرف ان حسين شافها وهي هتقطع كسها من الهيجان في الزريبة ومتعرفش ان سمع كلامها مع عصام وعرف ان عصام بيجبهم بسرعة ومش بيلحق كيفها
وزينب كمان معجبة بامكانيات حسين من كلام اسماء عنة يوم ماكانوا في المطبخ
لكن كل واحد فيهم مش عارف يقرب من التاني ازاي خصوصا انها مرات عصام اخو حسين وطول عمرهم بيتعاملوا مع بعض علي انهم اخوات
حسين اوقات كتير كان بينزل بعد ما اسماء مراتة تنام علشان يمكن تصدف معاه ويشوف زينب وهي خارجة من الاوضة وتعمل اللي عملتة قبل كدة في الزريبة
لكن من سوء حظة ان مصادفش وشاف زينب تاني .. وده لان زينب كانت عاملة حسابها ان ممكن حسين يكون خد باله من المره اللي فاتت ومش عايزه تكرر اللي عملتة تاني
كل اللي كان بين حسين وبين زينب نظرات متبادلة ومفيش حد فيهم عنده الجراءة اللي يبدا مع التاني مشوار كسر الحاجز اللي بينهم
الحاج نعمان وصل هو وابنة عصام
زينب :: ايه ياعصام كل ده بره. دانا قلقت عليكم
حسين :: امال كنت فين يابا انت وعصام
الحاج نعمان :: ليه القلق ده هو احنا صغيرين ولا ايه.. يلا حضرو العشا
حسين :: في ايه ياعصام كنتوا فين
عصام :: مفيش ياحسين دانا والحاج كنا في مشوار كدة
حسين :: مشوار كدة .. ماشي ياعصام
..........
الساعة 2بالليل عباس وايهاب نزلو اوضة الكركيب وظبطوا القعدة بتاعتهم ولفوا سجاير الحشيش علي ما احلام لفت علي العنابر واطمنت ان كل حاجة تمام وراحت
دخلت حمام المصحة اخدت دوش حلو ولبست هدومها. وراحت نازلة ل عباس ول ايهاب علشان السهرة اللي متفقين عليها
عباس :: الوحش وصل ياجدعان
ايهاب :: ايوة بقي .. دي الليلة هتبتدي والكلام هيحلو
احلام :: هههههههه ايه عملتو الدماغ ولا لسة
عباس :: وهي الدماغ تنفع تتعمل من غيرك يا جميل
احلام قلعت هدوم المصحة وقعدت بقميص نوم بمبي
طب ولع بقي ياعبس علشان نظبط النفوخ
عباس :: احلي مسا عليكي ياقمر الليالي
احلام اخدت الچوان من عباس وشدت نفسين جامدين وقالت .. حلو الصنف ده ياعباس
عباس :: ده ايهاب اللي قضاه
احلام :: لا بس جامد وبيضرب في النفوخ علي طول
عباس :: طب ايه
احلام :: ايه انتوا .. فين العمود
ايهاب :: هو الدفع دلوقت بقي قبل الرفع
احلام :: اه ياحبيبي علشان بعد العيد مبيتفتلش كحك
عباس :: بس كدة .. العمود يابطل
احلام اخدت ال 100 جنيه وحتطهم في البالطو بتاع المصحة
وعباس وايهاب قاموا قلعوا هدومهم ورجعوا قعدو علي الأرض تاني
واحلام راحت مفلئسة وراحت علي زبر عباس ومسكتة بأيدها وبقت بتبوس فيه
وتلحس الراس بلسانها وعباس شغال يملس بأيده علي شعرها
وايهاب قاعد جنب عباس بيدعك في زبره
احلام عمالة تمص في زبر عباس وشويه راحت لزبر ايهاب وبقت عمالة تمص فيه
شوية تمص زبر عباس وشويه تمص في زبر ايهاب لغايه ما ازبارهم بقت زي الحديد من شده الأنتصاب
قامت قلعت القميص والكلوت والسنتيان
ونامت علي ضهرها وايهاب دخل بين وراكها
وراح لكسها بلسانة وبقي شغال لحس في كسها وعباس راح لبزازها وبشفايفة ماسك الحلمة عمال يمص فيها ويرضعها
واحلام بدأت تتأوه
اااااااه اااااااااه براحة ياعبس اوووووووف يالهوي عليك يا ايهاب ااااااااااااااااااااه
عباس قام واداها زبره في بوقها وبقت شغاله مص في زبره وايهاب تحت بيلحس كسها وبيدخل لسانة جوه كسها
اححححححححححححححححح
يالهووووي عليكم ولعتوني يخرب بيتكم
ايهاب قام ووقف علي ركبه ومسك رجليها فتحها ودخل زبره بين شفرات كسها اللي انزلق جواها بكل نعومة وزفلطة
اااااااه ااااااااه زبك حلوووو زبك حلوووو
اااااااااااااااه اااااااااااه
ايهاب شغال يخرج زبه براحة ويرجع يدخلة براحة واحلام تحته شغالة تمص في زب عباس تلحس في بيضانة من تحت
وبتتأوه اااااااه ااااااااااااااااااه اوووووووف
ايهاب طلع زبه من كس احلام وعباس خلاها قامت وفلئست وجه من وراها ومسكها من لحم طيازها ودخل زبه في كسها من الخلف
اااااااي .... ااااااو اوووووو .. جميييييييل اووووي ياعبس اووووووو
عباس ماسك احلام من طيزها وشغال بزبه يدك في كسها من الخلف وايهاب ماسكها من شعرها ولافه علي ايده وبيخليها تمصلة زبه
اااوووووف اوووووووف .. نكوني .. نكوني اوووووي
عباس :: احنا هنفشخك يا شرموطة .. حلو زبي كده
ااااااااه حلو اوووي ياعبس .احححححح
حطه اووووي .. عايزه زبك يهريني نيك
ايهاب :: ماتفشخ بنت الشرموطة دي ياعباس
ولا مش عارف ياخول
عباس :: احااا .. ده زبي هيعشرها اهوووو
مش كدة يا لبوة
احلام :: ايووووه كدة .. وابوه كده كمان اااااااه ياكسي ااااااااااه مش قادرة
ايهاب :: ماكفاية ياعم. انا عايز انيك انا كمان
احلام :؛ نكوني انتوا الأتنين .. واحد في كسي وواحد في طيزي
عباس قعد علي الأرض واحلام راحت مدياه ضهرها ومسكت زبه بأيدها وهي بتقعد علي زبه وبتاخده في طيزها
رجعت بضهرها لورا وايهاب دخل بين وراكها وحط زبه في كسها
احلام بين اتنين فحول وكل واحد مدخل زبه فيها واهاتها جلجلت الأوضة
وعباس وايهاب شغالين يدخلوا زبارهم فيها وهي بتصرخ من المتعة
احلام :: انتوا واخدين ايه ياولاد الوسخة
كسي اتهري
ايهاب :: هو انتي لسة شفتي حاجة ياشرموطة احنا هنفشخك اليلة ..
فضلوا اكتر من ساعة ونص هري ودعك ونيك في احلام واحلام خلاص مبقتش قادرة تستحمل ازبارهم وكان واضح انهم واخدين براشيم للتأخير لغاية ما اخيرا
جابوا لبنهم في احلام
بعد ما احلام اتفشخت نيك حلفت ماهي نايمة معاهم تاني. وعباس وايهاب ضحكوا عليها وعلي نرفزتها وهي بتلبس هدومها
احلام :: اتاري الوليه مش مستحملكم ياولاد الوسخة وجننتوها اكتر ماهي مجنونة
...................
المعلم دهشان :: لا ياكرم انت لازم تفضل مستخبي اكبر فترة ممكنة. انت مش مسجون عادي وهرب انت كنت عضو مجلس شعب ومتهم في قضية تهريب اثار واكيد الشرطة مفتحة عينها علي الأخر وبدور عليك في كل شبر انت بتروحة
كرم :: طيب انا لازم اشوفلي صرفة اخرج بيها فلوسي وكمان الكام حتة اثار دول لو اتعرف مكانهم واتسرقوا انا مش بعيد اروح فيها دول بملايين
المعلم دهشان :: مانت لو تريحني وتقولي انت مخبي الفلوس فين والاثار انا هجبهملكم لغاية عندك
كرم :: بص يامعلم دهشان احنا اخوات وحبايب اه وانت كتر خيرك مخبيني عندك
وحاميني وكل ده انا هعوضك عليه بمجرد ما اجيب فلوسي واخد الاثار واصرفها
لكن اقولك اسراري سامحني ياخويا
المعلم دهشان :: براحتك ياكرم بس خروجك دلوقت مش هينفع .. واحنا مش هنسمح بيه من اساسه .. لازم الدنيا تهدي واديك قاعد عندنا معزز مكرم.. ومتخفش المكان ده لا يمكن البوليس هيوصلك فيه
كرم :: انا اتخنقت من القعدة هنا وكمان حاسس نفسي محبوس
المعلم دهشان :: انا عارف انت نفسك في ايه
انت نفسك في نسوان مش كدة .. خلاص الليلة هجبلك واحدة انما ايه جامدة وهتعجبك.. بت تبعي كدة شغالة في مصحة في القاهرة هجبهالك الليلة وبكره هنرجعها بالعربية وهي المسافة بينا وبين القاهرة بتاع ساعتين زمن
كرم :: المهم الست دي متعرفش عني حاجة يا دهشان ياخويا لحسن تروح تبلغ عني
دهشان :: وهي هتعرفك منين لما هي مش من بلدنا اصلا .. بقولك من القاهرة
كرم :: ماشي يا دهشان وياريت تبعت تجيب مع الرجالة اي حاجة كدة تخليني اسد قصادها
دهشان :: هههههههههه لا من الناحية دي اطمن مفيش اكتر من البراشيم دي معانا
الجزء التاسع
..............
احلام :: يعني لازم النهاردة ؟ طيب اجيلك بكره
دهشان :: لا النهاردة .. هبعتلك العربية بالسواق تاخدك من تحت البيت وتجيبك لغاية عندي .. ولا انتي خايفة جوزك يعرف هههه
احلام :: جوزي هههههه تصدق ضحكتني هو جوزي من امتي بيسأل انا روحت فين ولا بايتة فين مش النظرية بس انا كنت واخدة النهاردة اجازة وكنت حابة ارتاح في البيت
دهشان :: لا راحة ايه .. الراحة في الفلوس اللي هتخديها وانتي مروحة وكمان الراجل اللي هتنامي معاه الليلة يخصني اوي .. لما تبقي تيجي هحكيلك كل حاجة
احلام :: شكلك عايز منه مصلحة كبيرة
دهشان :: الكلام ده مش هينفع في التليفون
لما تجيلي هقعد معاكي ونتكلم .. يلا سلام دلوقت
احلام استنت علي ماجالها تليفون من السواق وقالها انة تحت البيت منتظرها
لسبت هدومها وقالت لجوزها علاء ان المستشفي اتصلوا بيها وهتبات الليلة هنا واحتمال تطبق
نزلت وركبت مع السوق وبعد ساعتين الا ربع كانت وصلت للمكان اللي فيه المعلم دهشان
دهشان :: يادي النور يادي النور . نورتي العزبه ياست الستات
احلام :: العزبه منوره بيك يامعلم دهشان
دهشان :: بس تصدقي يااحلام انك احلوتي اوي
احلام :: ياراجل يابكاش احلويت ايه انت محسسني انك بقالك سنة مشوفتنيش
دهشان :: هههههههه انا عارف انك كنتي هنا الشهر اللي فات. بس ده بردو ميمنعش من انك احلويتي
احلام :: المهم بقي .. ايه الحكاية ..وجايبني ليه علي ملا وشي .. انا عارفة انت متعملش كدة غير لو الراجل ده انت ليك عنده مصلحة ومصلحة كبيرة
دهشان :: انا هفهمك .. بقي ياستي الراجل ده محكوم عليه بالسجن المؤبد. وانا هربتة
احلام :: يامصيبتي .. رد سجون وكمان محكوم عليه وهربان
دهشان :: اه بس الراجل ده عنده ملايين ده غير الدهب وكام حتة كدة الحتة الواحدة منهم تساوي ملايين
احلام :: اه كدة بدأت افهم انت مخبيه وعايز تظبط دماغة علشان ينوبك من الحب جانب مش كدة
دهشان :: تؤ ... انا عايز الحب كلة .. مش جانب منة
احلام ؛: لا دي عايزة فنجان قهوة مظبوط وتفهمني براحة
دهشان :: بس كدة احلي فنجان قهوة
دهشان نده للواد سلطان اللي شغال معاه وخلاه عمل قهوة ل احلام
احلام :: فهمني كدة وبراحة
دهشان :: بقي ياستي الراجل ده كان فيه بينا شغل ياما
احلام :: اللي هو شغل ايه !؟
دهشان :: انا مش هلف ولا هدور عليكي علشان الخير لو عم هعم علينا كلنا .. بس خدي بالك اي خيانة بعد اللي هقولوا معناه رقبتك
احلام :: في بير يامعلم ... احكي وانا معاك في اي مصلحة
دهشان :: الشغل اللي كان بيني وبين الراجل ده شغل اثار
احلام :: اوووباااا ... لا عندك حق ده تلقيه معاه فلوس مش عارف عددها
دهشان :: بالظبط كدة .. الراجل ده بقي عمره ما حط فلوسة دي في بنوك علشان محدش يسألة من اين لك هذا
احلام :: امال بيحطهم فين
دهشان :: ده اللي احنا عايزين نعرفة .. بيحط الفلوس والاثار اللي معاه فين
احلام :: وانت فكرك من ليلة واحدة انا هعرف الحاجات دي مخبيها فين
دهشان :: لا طبعا انا عارف ان الموضوع هياخد وقت .. والنهارد هيكون بداية تعارف بينكم وانتي بقي وشطارتك.. عايزك تخليه كل شوية يقولي ابعتلي احلام .. عايزك تاكلي دماغة وتوقعيه. بالكلام
احلام :: طب الراجل ده ظروفة ايه .. حويط
دهشان :: حويط وبس .. ده ابن ابلسه
احلام :: طب هو قاعد هنا في العزبه ؟
دهشان :: لا طبعا انا جبتك هنا بس علشان اقعد معاكي وافطمك علي اللي هتعمليه
احلام :: ماشي يامعلم بس انا نصيبي هيكون كام في الحوار ده
دهشان :: نص مليون جنيه .. ايه رائيك
احلام :: ههههههههه لا ابقي اعرف انت بقي مكان الفلوس والاثار
دهشان :: امال عايزة كام
احلام :: دي فرصة العمر اللي عمرها ماهتجيلي تاني .. نقول اتنين مليون جنيه وانت حلال عليك الباقي
المعلم دهشان :: نعم ياروح امك . اتنين مليون جنيه ليه هتجبيلي اسرار عسكرية
احلام :: خلاص براحتك .. شيل ده من ده
المعلم دهشان :: مليون الا ربع وده اخري
احلام :: اتنين مليون جنيه يا معلم ماينقصوش جنيه
المعلم دهشان :: ياباي عليكي .. خلاص متفقين بس انتي شدي حيلك
احلام :: لا متخفش .. طيب مش هنروحلة
المعلم دهشان :: مش لما انا ادوق من العسل الأول .. ولا هو بس اللي ياكل
احلام:: ههههههههه لا تدوق وتاكل وتشبع
المعلم دهشان اخد احلام ودخل بيها الفيلا
وناكها وبعدين اخدها وراح بيها علي المكان البي مستخبي فيه كرم
المعلم دهشان :: احب اعرفك ياحاج كرم
الست احلام صاروخ عابر ملوش ايتها حل
كرم :: لا عندك حق يامعلم بصراحة البت حلوة اوي اوي وتستاهل كل الكلام الحلو اللي اتقال عليها
احلام ضحكت وبمياعة ومحن ستات
بس انت شكلك جامد اوي وانا مش هقدر عليك الليلة
المعلم دهشان :: المعلم كرم يعجبك يا احلام
عايزك بقي تدلعيه وتخليه يحس ان مفيش ستات بعدك
كرم :: تصدق بأيه يا دهشان ياخويا .. انا قولت كدة من دلوقت ههههه
احلام :: يالهوي علي كلامك الحلو .. مستحملش كدة انا
دهشان :: كدة انا هبقي عزول .. اقولكم سلام انا .. اه صحيح تعالا عايزك دقيقة بره ياكرم
كرم خرج للمعلم دهشان
المعلم دهشان طلع من جيبة شريط برشام وقوله عايزك تضرب نار يا حاج كرم
كرم اخد منة شريط البرشام وطلع حباية وبلعها وبعدين شال الشريط في دورج الشفنيره وبعدين دخل ل احلام اللي لاقها قلعت هدومها وقعدت بقميص النوم الأحمر
كرم :: يادين النبي ... ايه الجمال ده كلة
احلام بمياصة .. تؤ تؤ انا قولتلك ياحاج انا مش حمل كلامك الحلو ده
كرم :: كلام ايه وبتاع ايه .. دانا اللي مش حمل الجمال والحلاوة دي كلها... انتي معمولة من ايه. من زبده
احلام قامت وقربت من الحاج كرم وراحت حضناه من رقبتة وبنفس المياصة والصوت اللي مليان محن .. يعني عجبتك
الحاج كرم :: عجبتيني وبس دانتي تعجبي المأمور بذات نفسة
احلام ضحكت ضحكة كلها مرقعة المأمور بذات نفسة ههههههههههه
الحاج كرم كان قاعد بجلبية في الفيلا اللي مستخبي فيها واحلام شافت زبه اللي باين انة وقف عليها
احلام :: ايه ده ... هو مالوا عامل كدة ليه
كرم :: كتر خيره .. انتي تخلي الحجر ينطق
احلام :: بس ده شكله كبير اوي وممكن يوجعني
كرم:: يوجعك ده ايه .. ده هيكون حنين .. حنين اووي
كرم خلاص ريل علي احلام ومبقاش قادر يستحمل المياصة والصوت اللي كلة نيك
وراح قالع الجلبية
احلام :: يالهوي شكلة فظيع اوي وانا نفسي المسه
كرم :: كلة تحت امرك ياقمر انتي
كرم لابس تحت الجلبية كلسون ابيض من بتوع الفلاحين
احلام نزلت علي ركبها تحت رجلين كرم ومسكت الكلسون بصوابعها ونزلته لتحت
وظهر قدامها زب الحاج كرم
احلام :: زبك شكله حلو اووي يا حاج كرم
الحاج كرم :: ما بلاش كلمة حاج دي ..اسمي كرم يافرولة باللبن
احلام :: مسكت زبه وبقت بتدعكة بأيدها ونزلت بطرف لسانها تحت بيضنة وتطلع عليهم براحة. وترجع تنزل بلسانها لتحت تاني وايدها شغاله تدعك في زبه
كرم ساح وهي تحت منه وشغالة تحرك لسانها بكل خبره علي بيضانه وبعدين راحت طالعة بلسانها علي العروق اللي في زبه لغاية ما وصلت للراس
وبقت عمالة تحرك لسانها حولين الراس وبصوابعها بتلعب في بيضانة
امممممم اممممممم.. زبك لذيذ وطعمه جميل امممممممم .. نفسي ارضع زبك وامص فيه
واشبع من الراس المنفوخة دي
واخدت زبه بين شفايفها وبقت بتمص وتحرك راسها وهي بتمص شمال ويمين
وكرم مرجع راسه لورا وايده مسنوده علي راسها وبيتأوه اكتر من النسوان
احلام :: هو مفيش اوضة نوم هنا ولا ايه
كرم :: لا فيه .. الأوضة اللي جنب دي علي طول
احلام :: طب يلا بقي علشان كسي مولع اوي
وعايزك تطفي النار اللي فيه
كرم اخدها ودخل بيها الأوضة وقبل ما ينيمها علي السرير . طلع بزازها من القميص وبقي عمال يرضع فيهم
اي اي ياكرم وجعتني . براحة علي بزازي
كرم :: حقك عليا ياست الستات .. بزازك طرية اووي وانا مش شبعان منهم
احلام :: طب ارضع الحلمة دي .. ايوه كده براحة ... ايووه كده حلو .. اه اه ياكرم ااااه
وارضع الحلمة دي شوية ... اووووف اووو ف مش قادره .. حاسة بحرقان في بزازي وعايزاك تمص فيهم اوي ... ايووووه كده
كرم عمال يرضع في بزاز احلام ويمص فيهم
واحلام بتتمايص وتتأوه وبتحضن في راسه علشان يشبع ويشبعها من مصه لحلماتها
احلام راحت نايمة علي السرير وقلعت الكلوا بتاعها. وكرم طلع وبيفتح رجليها علشان يدخل زبه في كسها
احلام :: لا ياكرومتي ... انا عايزاك تلحس كسي الأول ولسانك يروح ويجي
انا بموت من لحس كسي ...
كرم نزل وفتح رجليها ودخل براسه بين فخادها وطلع لسانة وبقي شغال يلحس ويلهث زي الكلب بين وراك احلام
واحلام شغالة تتلوي وتحرك كسها ووسطها لكرم. اللي مكنش شبعان هو كمان من اللحس في كسها
احلام :: يلا بقي مبقتش قادرة.. دخل زبك في كسي يا كرومتي ... عايزك اتناك من زبك
وتشبعني نيك
كرم مسك زبه وحط الراس علي فتحة كسها
وراح مدخله براحة
اااااااااه اااااااااااه .. زبك مالي كسي ياكرومه
ااااااه يلا بقؤ نيك ياكرومه .. نيك كس الشرموطه احلام
كرم :: انا بنيكك اهو.. حلو كده ...
احلام :: اه ياكرم اه حلوو اووي .. نكني .. افشخني... قطع كسي بزبك .اوووووووف
اووووووف
زب كرم بيطلع ويدخل في كسها .. والشرمطة والمنيكة بتوع احلام كل مادا ما بتذيد
احلام :: كرومتي انا عايزه زبك يمشي علي ضهري
كرم شال زبه واحلام راحت نايمة علي بطنها وكرم راح طالع فوق منها وحط زبه علي ضهرها وبقي عمال يطلع وينزل
احلام :: اااااااه يالهووووي علي زبك وهو علي ضهري اااااااااااااه . نزلة علي طيزي.. عايزه احس براسه وهي خرم طيزي اااااخ ااااااخ
نزل بزبه من علي ضهرها لغاية ما وصل لطيزها وهي بأيده فتحت طيزها له
وحط راس زبه علي خرم طيزها
ااااااااخ اااااااااخ ... جميل اوووي ..جميل ياكرومة .. دخله بقي في طيزي براحة
وراحت رافعة وسطها لفوق شويه
وكرم مسك زبه وهز علي خرم طيزها وبقي عمال يضغط بجسمة وزبه لغايه ما طيزها فتحت له واخدت الراس جواها
احلام :: اححححححح اححححححح
كسم زبك ياجدع ... كسم كدة بجد ... ايه الجمال والمتعة دي .. انا طيزي بتحرقني اوووي. نكني جامد اااااااه اااااااه ايوه كدة ايوة كدة .. ارزع زبك جامد في طيزي.. بقولك جامد ااااااااخ اااااااااااخ
كرم :: يخرب بيتك. انتي ايه بلاعة ...
احلام :: نيك يابن المتناكة اوووووف
كرم اتفاجئ انها بتشتمة وهو متعودش علي كدة وعندهم في البلد اكبر عيب ست تشتم راجل .. لكنة كبر دماغة علشان كان ماكيف منها اوي وعمره ما ناك واحدة وكانت ممحونة بالشكل ده معاه .. فضل كرم ينيك في احلام. لغاية ما خلاص كان هيجبهم
احلام :: انت ايه خلاص هتجبهم
كرم :: اه خلاص هيجوا
احلام :: طب شيلوا بسرعة ااااااوووف
وراحت قايمة وواخده زبه في بوقها وقفلت عليه وفضلت تدعك تدعك في زبه بأيدها لغاية ما جابهم وبوقها اتملي لبن
راحت بالعة اللبن كلة من غير ما تنزل نقطة علي السرير.
وبعد ما نضفت زب كرم ببوقها .. ونامت جنبة علي السرير اتأسفت له ووضحت انها مكنتش تقصد تهينة وانها عارفة ان في البلد عندهم عيب. بس هي لما بتكون علي السرير وبتتناك ولما بتوصل ل اعلي مرحلة في المتعة بتلاقي نفسهة غصب عنها ومن غير ماتشعر بتشتم اللي بينكها وان ده بيسببلها متعة اكبر
كرم اتفهم كلامها وقال انة مزعلش وبالعكس طالما ده معناه متعة ليكي فهو بيتمني علي طول تشتمة
بعد شوية كرم حب يعرفها اكتر
كرم :: الا انا متعرفتش بيكي .. انتي مين
احلام :: ابتسمت وبصتلة وقالت انا احلام
كرم :: ايوة ماانا عارف انك احلام . انا مش قصدي اسمك. انا قصدي .. انتي مين
احلام :: انا واحدة من القاهرة. عندي 35 سنة. متجوزه وعندي ولدين وليد ست سنين وشريف 3 سنين
كرم :: ربنا يخليهملكم .. بس معلش سؤال
لما انتي متجوزه وعندك عيال .. ليه .. ليه
احلام :: ليه انا كدة .. بنام مع رجالة مش كدة
كرم :: مش القصد .. بس انتي ست جميلة وجميلة اوي. ومتجوزه وعندك عيال وكدة يعني
احلام :: الفقر هو اللي خلاني اعمل كدة
انا جوزي شغال نقاش ويدوب اللي بيكسبة مش بيكفيه سجاير .. بقولك ايه مابلاش السيرة دي احنا قاعدين قعدة حلوة وانا انبسط منك اوي ومش عايزه اضيع الاحساس ده
كرم : لا كلة الا انبساطك .. بقولك ايه تاكلي
احلام :: ههههههههه اكل وبعد ما ناكل هموتك
كرم :: ياسلام ياريت تموتيني ...هههههههه
..........
الحاج نعمان الساعة اتنين الضهر نده علي عصام اللي كان بيبع للزباين في المحل
عصام :: ايوه ياحاج
نعمان :: يلا روح دلوقت اعمل اللي قولتلك عليه وخد معاك شاكوش علشان تكسر بيه القفل
عصام :: حاضر ياحاج
عصام دخل المحل واخد شاكوش كبير من المخزن واخد العربية وراح البيت التاني بتاع الحاج كرم ودخل من باب المطبخ الوراني زي مالحاج نعمان فهمه
دخل ودور علي الصورة الكبيره. ومدورش كتير لانها كانت في صالة الدور الاول ( الأرضي ). نزل الصوره ولقي الشباك الحديد اللي قالوا عليه الحاج
جاب الشاكوش وفضل يرزع علي القفل لغاية ما كسره شال القفل بعد ما اتفتح وفتح الباب الحديد ولقي وراه سكينة. شبه سكينة الكهربا
استغرب ومبقاش عارف دي سكينة ايه
المهم راح رافع الأيد لفوق سمع صوت جاي من الأوضة اللي في الوش .. صوت حاجة بتتحرك علي الأرض
اتسحب بالراحة لقي الحيطة اللي متعلق عليها شاشة تليفزيون عباره عن باب بيتحرك وبيتفح .. وورا الحيطة دي اوضة
حس نفسة بيتفرج علي فيلم
مشي في اتجاه الأوضة دي ودخل لقي فيها شنط كتير كانو اكتر من سبع شنط سفر كبار واربع كراتين وجنب الشنط دول والكراتين. شوال صغير
قرب من الكرتين وفتح كرتونة منهم لقي جواها فلوس متأستكة كلها ورق ب 200 جنيه .. بقي عمال يفتح الكراتين كلها وكل ما يفتح كرتونة يلاقيها مليانة بالبكاوي المأستكة. ..فتح الشنط شنطة شنطة وهو مش مصدق نفسة كل دي فلوس مع كرم
دخل علي الشوال الصغير وفك الرباط اللي كان مربوط بيه الشوال
فتحة وشاف جواه تمثالين فرعوني من الذهب الخالص
عصام كان هيتجنن من اللي شافوا
عصام شال شنطتين وخرج بسرعة بره الأوضة وراح منزل السكينة تاني. والأوضة رجعت اتقفلت زي ماكانت وراح مرجع الصوره مطرحة وخرج بسرعة من البيت وحط شنطين الفلوس في شنطة العربية
وساب العربية مطرحها وراح جاب قفل جديد ورجع البيت حطة مكان اللي اتكسر وراح طاير بعربية علي البيت وطلع الشنطتين ودخل مخزن المحاصيل وشال شنط الفلوس فيه وبعد ما تاكد ان مفيش حد شافة راح راجع للحاج نعمان. وحكي له علي اللي حصل وعلي الفلوس والتماثيل اللي في البيت .. بس محكاش للحاج انة اخد شنطتين فلوس
الحاج نعمان مكنش مصدق اللي قالوا عصام
معقول كرم عنده الثروة دي كلها
بس قال بردو لسة في مكان تاني اكيد شايل فيه باقي القطع الاثرية والتمثالين دول اكيد كانوا متحضرين للبيع
الحاج نعمان قال لعصام المهم دلوقت عايزين مكان نشيل فيه الفلوس والتماثيل دي في مكان الدبان الازرق ميعرفش يوصلة
عصام :: مفيش غير اننا نحفر في الزريبة ونحط التماثيل فيها محدش هيتوقع ابدا ان الزريبة هيكون مدفون فيها حاجة زي دي
الحاج نعمان :: ماشي. فكرة حلوة. طيب والفلوس هنوديها فين
عصام :: مش عارف بصراحة اصل الفلوس كتيره اوي وكمان فيه كراتين مليانة فلوس
الحاج نعمان :: بقولك ايه الفلوس هنشلها في البيت عادي وانا هبقي اتصرف
عصام :: طيب ياحاج مش عايزين نتأخر قبل ما حد يسبقنا ويروح ياخد الامانة دي
الحاج نعمان :: نتأخر ايه. داحنا نروح دلوقت ناخد الامانة هو انت فكرك اننا هنستني
الحاج وعصام راحوا بيت كرم. وفتحوا الأوضة وعصام حول الشنط كلها في العربية
والتمثالين حطهم في شنطة العربية. وراحوا علي الزريبة. عصام حفر. حفرة كبيرة في الارض وحط فيهم التماثيل ورجع ردم عليهم والحاج قال لعصام احنا هنحط الشنط دي في اي اوضة من اوض المخازن اللي هنا علشان مينفعش ندخل بالشنط دي قدام الحريم .. وهيفضلو يسألو شنط ايه دي
عصام ارتبك وخاف ان الحاج يقولوا نحطهم في غرفة تخزين المحاصيل
لكن الحاج قالوا نحطهم في مخزن العطاره
وفعلا عصام دخل الشنط والكراتين في مخزن الغلة. والحاج خلي عصام جاب قفل جديد وقفل بيه المخزن
وبعد ما كل حاجة اتخزنت وادفنت الحاج نعمان وعصام رجعوا المحل واشتغلوا عادي ولا كانهم عملوا حاجة
الجزء العاشر
...............
بعد يومين الحاج نعمان راح المخزن اللي فيه الفلوس وطلع مبلغ 200000الف جنيه وراح زار الحاجة فاطمة
الحاجة فاطمة :: ازيك يانعمان ياخويا عامل ايه
نعمان :: اهو نحمد ربنا يافاطمة .. انتي اخبارك ايه
فاطمة : عايشة بحسك ياخويا
الحاج نعمان :: تعيشي يافاطمة .. بقولك ايه البت سامية هنا ؟.
فاطمة :: ايوة فوق بتروق الأوضة
الحاج :: بصوت واطي طيب انا عايزك تخفي الشنطة دي بحيث البت العقربة دي متخدش بالها منها
فاطمة :: شنطة ايه دي ياحاج ؟
الحاج نعمان :: دي شنطة فيها ميتين الف جنيه دول اللي قدرت اوصلهم من فلوس جوزك
فاطمة :: ميتين الف جنيه ؟ ودول عترت فيهم فين. دانا مخلتش حتة الا مدورت فيها
الحاج نعمان :: في البيت التاني كان شايلهم في اوضة سرية
فاطمة :: دانا قلبت البيت التاني ده حتة حتة ..
الحاج :: لا ماهي الأوضة دي سرية .. المهم علشان بس البت سامية متسمعماش .. شيلي الفلوس دي في مكان امين .. دول حقك ياختي ومحدش عارف بكره فيه ايه
فاطمة :: يخليك ويبارك في عمرك وميشمتش فيك عدو ولا حبيب ويطمنك علي مراتك
الحاج نعمان :: تسلمي يافاطمة وانا لو لقيت اي حاجة تانية هحيلك طوالي
فاطمة : انا مش عارفة انا من غير كنت عملت ايه .. الراجل الناقص الدون بقي معاه 200000 الف جنيه وسايبني من غير ولا ربع جنيه .. شفت ياحاج ..
الحاج نعمان :: المهم انا عايزك لو تعرفي اي حاجة عنة او عن مكان كان بيروحه تبلغيني
جايز لو فتشنا وراه تاني نلاقي فلوس هنا ولا هنا
فاطمة حاضر ياحاج
سامية نزلت وشافت الحاج نعمان قاعد مع فاطمة
ايه ده الحاج نعمان ؟ ازيك ياحاج .. عامل ايه
الحاج نعمان :: بخير يا سامية .. بقولك ايه
ابقي عدي عليا في البيت علشان عايزك تبقي تيجي تساعدي الحريم في ترويق البيت
سامية :: بس كدة حاضر من عنيا ياحاج
الحاج نعمان :: يلا فتكم بالعافية
................
الحاجة صباح من بعد ما ابنها جلال ناكها وهي نايمة وهي حاسة ان عينها مكسورة ومش قادرة تحط عينها في عين جلال
ومبقتش بتنزل من الاوضة بتاعتها زي الأول
وجلال مبقاش بيراعي انها امه وكل ما تنزل تحت كان بيتحرش بيها ويلذق فيها لما تصادف وتكون في المطبخ .. واوقات كان بيتعمد انه يعدي من وراها وهي موطيه بتجيب حاجة من الارض وكان يرشق صباعة في طيزها او في كسها وهي مكنتش تقدر تفتح بوقها .. لغاية ما الكيل فاض بيها وقررت انها لازم ترجعلة مراتة يمكن ساعتها يحل عنها ويشلها من دماغة
واستنت لما باب اوضتها اتقفل عليها هي والعمدة
صباح :: بقولك ايه ياحاج مصلحي انت لازم تلاقي حل وترجع الهام لجوزها .. كدة كتير يا اما انا هجوزه عروسة تانية
مصلحي :: لا انسي فكره اننا نجوز جلال واحدة تانية غير الهام انا مش هخسر نعمان علشان خاطر ابنك
صباح :: يا سلام يعني علشان متخسرش صاحبك نعمان ابنك يفضل كدة ؟ لا وربنا المعبود. لو مرجعت الهام له خلال الشهر ده ل ادورلة علي عروسة واكون مجوزاه في نفس الشهر .. وكل واحد ينام بقي علي الجنب اللي يرحة
مصلحي :: طيب خلاص اسكتي انا بكره هروح لنعمان واقعد معاه واشوف حل للموضوع ده
صباح :: وفهمة ان مكنتش هترجع احنا هنجوزه مش ناقصين كمان بنت نعمان تتغندر علينا
مصلحي :: ماخلاص يافاطمة قولتلك انا هروح بكره لنعمان هقعد معاه وهكلمة
...............
الدكتور هيثم :: ايه يا حاجة امينة عاملة ايه دلوقت
امينة قاعده علي سريرها ومقرفصة وباين عليها انها خايفة ومرعوبة ومش عايزه تتكلم
الدكتور هيثم بص للدكتور مجدي النبولسي
والدكتور مجدي قال
ايه ياحاجة امينة اللي مخوفك كدة في حد هنا في المستشفي مدايقك ؟
الدكتور هيثم :: انا حاسس ان فيه حاجة بتحصل من ورانا .. المفروض كانت بعد الجلسات دي كانت اتحسنت وعلي الأقل كانت اتكلمت معانا
الدكتور مجدي :: طيب بقولك ايه .. انا عايو اغير طبق النبطشيات كله ونخلي امينة حال. خاصة في عنبر لوحدها .
الدكتور هيثم :: معنديش مانع .. المهم حالتها تتحسن
وهما بيتكلموا عباس دخل عليهم
عباس :: يادكتور هيثم الحالة شوقي اللي في تسعة رجال هايج ومبهدل الدنيا
الحاجة امينة اول ما شافت عباس وحالة من الهياج الشديد والخوف سيطرو عليها وقامت وهي بتزوم وبتصرخ عايزه تمسك في عباس
الدكتور هيثم والدكتور مجدي بصوا لبعض وجريو عليها مسكوها
هيثم :: هات بسرعة ياعباس الحقنة المهدئة
عباس خرج بسرعة جاب الحقنة والدكتور مجدي ادالها الحقنة. ومسبوهاش غير بعد ما هديت خالص
هيثم :: تعالا ورايا المكتب ياعباس عايزك
وانت يامجدي شوف الحالة اللي في تسعة رجال
الدكتور هيثم راح مكتبة وسأل عباس
ها ياعباس تقدر تفصر اللي حصل من الحاجة امينة
عباس :: مش عارف بصراحة هي عملت كدة ليه .. بس هي علي طول كدة
الدكتور هيثم : والنبي ايه .. بقي هي علي طول كدة.. يعني هي مكنتش هادية وكويسة واول ما شافتك حصلها اللي حصل
عباس : انا معنديش تفسير بصراحة
هيثم :: ماشي ياعبس .. اتفضل انت علي شغلك وانا مسيري هعرف ايه اللي بيحصل في المستشفي دي انا معرفوش
...............
احمد :: رشا .. يارشا
رشا :: ايوه يا احمد
احمد :: بتعملي ايه عندك ؟
رشا :: انا في المطبخ بعمل كوباية قهوة علشان حاسة نفسي من مصدعة
احمد :: طيب اعمليلي معاكي كوباية وتعالي فيه فيلم اجنبي حلو اوي شغال
رشا :: فيلم ايه
احمد :: فيلم رعب بس جامد
رشا :: حد يتفرج علي فيلم رعب كدة قبل ماينام
احمد :: ما بكره اجازه واحنا سهرنين ..
رشا :: طيب اعمل القهوة واجي هقعد معاك
رشا عملت القهوة وراحت قعدت مع احمد
شوية وبقت شايفة امها قاعدة في ركن بعيد وشعرها متنحل وبتشاور عليها بأيدها علشان تلحقها
رشا كل شوية تدعك فيعينها وتبص في التليفزيون .. صورة امها تختفي .. شوية
وترجع تشوف امها تاني
احمد لاحظ علي رشا انها بتبحلق في التليفزيون اوي
احمد :: مالك يا رشا. عينيك وجعاكي ولا ايه
رشا :: معرفش في ايه .. امي كل شوية بشوفها وهي بتبكي وبتشاور ليا علشان اخدها... امي مش مرتاح في المصحة يا احمد
احمد :: انتي شكلك مرهقة يا حبيبتي .. ايه رائيك تدخلي تنامي احسن
رشا :: لا ده مش ارهاق.. انا متأكدة ان ماما بتتعذب في المصحة
احمد :: علي فكره المصحة اللي امك فيها .. من احسن المصحات النفسية في مصر
والدكتور هيثم صاحبي ده دكتور محترم جدا في مجالة .. اينعم هو دكتور جديد. لكنة مشهود له بالكفاءة
رشا :: مش عارفة بقي .. يمكن يكون ارهاق زي ما انت بتقول
احمد :: طب تعالي في حضني
رشا كانت قاعدة جنب احمد علي كنبة الأنتريه. وراحت قربت منة وقعدتة في حضنة
شوية ،كدة وراح احمد نزل ايده وراح قعد يقفش في بزازها
احمد :: بقولك ايه ما تسيبك من الفيلم ده وتيجي افرجك علي فيلم احلي
رشا :: فيلم ايه ؟ رعب بردو
احمد :: هههههههه لا سكس
رشا :: مانت عارف من ساعة المرة اللي فرجتني علي فيلم وانا محبتش كدة
احمد :: انتي هتكدبي دانتي يومها هجتي اوي وعملنا يومها احلي نيكة
رشا :: ايوة بس بعدها حسيت من جوايا بالندم اني سمحت لنفسي اني اتفرج علي راجل غيرك .. انت عارف قصدي
احمد :: ياحبيبتي ده فيلم القصد منه كسر الملل وانتي تستفادي من الابطال وتبقي خبره .. وساعتها هتحسي بالمتعة اكتر وانا كمان بحب اتفرج علي الافلام دي وانتي جنبي
رشا :: احمد هو انت ياحبيبي مش بتغير وانت شايفني جنبك وانا بتفرج علي بتاع واحد تاني غيرك
احمد :: ههههه هغير من ايه .. ده فيلم. طب انتي عارفة ان في اروبا الأفلام دي عادي جدا وكل المتزوجين وحتي المخطوبين بيتفرجوا عليها من باب كسر الملل
رشا :: ايوة بس احنا في مصر . وكمان فلاحين يا احمد .. وانت عارف ان ده عيب وميصحش
احمد :: ايه هو ده اللي عيب وميصحش
هو انا بقولك جايبلك راجل .. فكيها بقي
رشا :: ماشي طالما انت حابب خلاص
احمد :: ايوة كدة .. طيب روحي خدي دوش علي ما احضر فيلم حلو نقعد نتفرج عليه
رشا :: ماشي.
رشا دخلت اوضة النوم اخدت قميص نوم حلو وفوطة وراحت تاخد الدوش واحمد دخل بالاب بتاعة وقعد علي السرير وحضر كام فيلم حلوين. واستني لما رشا خلصت
احمد :: انا هشغلك الفيلم واروح اخد دوش
وانتي سخني نفسك مع الفيلم ده
وراح مشغل ليها فيلم سكس واخد بوكسر وفوطة وراح الحمام
اخد الدوش خرج من الحمام واتمشي علي طرطيف صوابعة علشان يشوف رده فعل
رشا وهي بتتفرج علي الفيلم
بص من بعيد ومن غير ما تاخد بالها. لقاها
نايمة علي ضهرها. وعنيها شبه مقفولة وعمالة تدعك في كسها وشفايفها مفتوحة
رشا كانت هايجة علي الأخر وهي شايفة قدامها البطلة واخده زب في كسها وزب في بوقها وعماله ترضع
احمد دخل علي مراتة وهي ممحونة وهايجة
ايه ياقلبي الفيلم عاجبك
رشا بصوت تقريبا مش طالع وكلة هيجان
اه جميل يا احمد
احمد :: طيب خشي جوه خليني اتفرج معاكي
رشا اتخرت جوه شويه واحمد نام جنبها وحط ايده علي وراكها وهو بيتفرج معاها
تركيز احمد مكنش في الفيلم .. كان في وش مراتة وكان عايز يشوف هيجانها وهي بتتفرج علي الفيلم
رشا شافت البطل وهو بيلحس في كس البطلة والكاميره عاملة زوم علي كسها وجايبة لسانة البطل وهو داخل بين شفرات كس البطله
رشا :: احمد .. انزل لكسي ... مش قادره
احمد راح نازل بين فخادها ولسانة رايح جاي علي كسها
في اللحظة دي رشا سابت اللاب من ايدها وغمضت عنيها ومسكت راس احمد بأيدها الأتنين. وبقت عمالة تتحرك بوسطها وبتحك كسها في شفايف ولسان احمد
احمد :: انتي هجتي اوي كده ليه ياحبيبتي
رشا :: مانت السبب .. اااااه .. الحس كسي اوي
احمد :: انا السبب ؟ قصدك علشان الفيلم
رشا :: ايوووووه ... الحس اوي بقي .. عايزه لسانك يلحس كسي كله ... اوووووووف
احمد :: هو الفيلم عجبك اوي كدة ؟
رشا :: انت شايف ايه .. اااااااه ااااااااااااااه
احمد :: انا شايف انه عجبك اوي وبقيت ممحونة اووي ياعمري
رشا :: انا عايزه امص زبرك
احمد قام وطالع فوق رشا ( 69 ) وفتح رجليها بصباعة راح مدخلة في كسها ومسك زنبورها بشفايفة وبقي عمال يمصة ويدخل صباعة وهي ماسكة زبه بأيدها وشغالة مص ورضاعة واهااااات مولعة نار في الأوضة
احمد قام من عليها وراح واقف علي ركبه ومسك زبه وبقي عمال يمشيه علي كسها
وبعدين راح مظبط راس زبه علي خرم كسها وراح مدخله واحدة واحدة وبراحة
رشا :: ااااااوووف اووووووف .. دخله ياقلبي دخله كله اووووووف
احمد :: انا مدخله كله في كسك المتناك يا قلبي
رشا :: ياخرااااااااابي.... ياخراااااااااابي علي زبرك .. جميل يا احمد .. جميل
احمد :: يعني زبري بيمتعك
رشا :: ايووووه .. اووووووووف ... نكني نكني. نكني يا احمد . نكني اووووي
احمد شد رجل رشا وبقي مدخل زبه كله فيها وبقي عمال يسحبه ويرجع يدخله كله
وهي تحت منه بتولول من اللذه
شويه واحمد بقي بينيك فيها اسرع
وبزازها عمالة تروح وتيجي واحمد مش راحم اهاتها ولبونتها
احمد شال زبه وراح منيم رشا علي طرف السرير ( علي جنبها اليمين ) وبقي وشها للحيطة وطيزها وكسها ناحيتة وهي مقرفصة رجليها ومأنبره طيزها وضامة رجليها ناحيتة
مسكها وهو واقف علي الأرض وشدها لطرف السرير وراح ماسك زبه وبقي عمال يمشيه من كسها لغاية خرم طيزها ويرجع من طيزها لكسها
رشا :: يالهوي يالهوي يالهوي .. ايه الجمال ده .. ايه الاحساس بالمتعة دي كلها ... زبرك جميل وحنين اوووي
احمد :: زبري هيفشخك دلوقت ياقلبي ..
رشا :: افشخني .. واعمل في كسي اللي يعجبك اااااااااااااه ااااااااااااه .. مش قادره يا احمد .. يلا بقي دخله
احمد تف علي راس زبه وتف علي ايده وحط التفافة علي خرم طيز رشا
وراح حاطط راس زبه علي خرم طيزها وبقي عمال ينزل بزبه ويدوس بجسمة علي زبه علشان يدخل في خرم طيزها . وراشا ماسكة فرده طيزها وتبتعدها علشان زبر احمد يدخل فيها
زبره دخل في طيزها وراح ساند بأيده الأتنين علي طيزها وهي مفلئسة وبقي شغال ينيك فيها
ااااااوف ااااااوف اووووووووف ... جمييييييييل اووووووووي
احمد :: ايه يا ياعمري .. ايه .. زبري عاجبك للدرجادي
رشا :: يالهوووي عليه وعلي جماله ... انا مشفتش متعة كدة .. حلو اوووووي.. انا عايزه زبرك يفضل ينيك في طيزي كده للصبح
احمد :: طيزك بقت لبوة .. لا بقت شرموطة
رشا :: ايووووة . ايووووة كده ... نيك .. نيك ... اووووووووف اوووووووف
احمد شال زبه من طيزه وحطه في كسها ورجع شاله من كسها وحطه في طيزها .. وفضل علي الحال ده شويه
اااااااااه اااااااااه .. ايه ده .. ايه الحلاوه دي ..
لا لا انت الليلة مذاجك رايق اووووي
اديني كمان .. اديني ... اديني يا احمد اديني
احمد :: خدي الزبر ده
رشاا:: هات ياقلبي هاااااات .. ااااااه
احمد :: وكمان الزبر ده
رشا :: اوووووووووف .. جمييييييييييل
فضل احمد يرزع زبره في كس راشا
وبعدين راح قاعد علي طرف السرير ورشا راحت قاعدة علي زبه
وفضلت تطلع وتنزل علي زبره ومكلبشة في رقبتة بأيدها .. وتلف بوسطها لفات دائرية وهي لابسة زبه فيها. لغايه ما احمد راح شايلها وفضل ينيك فيها ويطلعها وينزلها علي زبه ولما حس انه خلاص هيجيب لبنة في كسها راح منيمها علي السرير وهو فوق منها وبقي بيدخل زبه ويخرجة بسرعة وقوة
لغاية ما قذف لبنة في كسها وبقي عمال يدك زبه فيها دك وهي حضناه بكل قوتها ولفة رجليها حولين وسطة علشان ميقدرش يشيل زبه من كسها
الجزء الحادي عشر
................
سامية راحت للحاج نعمان تاني يوم المحل سامية :: ايوة ياحاج انا جتلك اهو زي ما طلبت مني .. عايزني اروح البيت بجد ولا ده كلام بس قدام الحاجة فاطمة
الحاج نعمان :: لا انا عايزك فعلا تبقي تعدي عليا في البيت كل يوم علشان تروقي مع الحريم وبتروقي البيت
سامية : دانا اخدمك بعنيا يا حاج
نعمان :: انا كمان هشتري ليكي بيت علشان تقعدي فيه بدل المرمطة اللي انتي فيها
ساميه :: بفرح شديد بجد ياحاج يارب يخليك ليا ياحاج ومنحرمش منك
الحاج نعمان :: انتي دلوقت بقيتي تبعي وتخصيني ومينفعش اسيبك كدة من غير بيت ... الليلة انا هخلص في بيت كدة جاري
اه هو مش كبير ودور واحد بس اهو احسن من المرمطة اللي انتي فيها
سامية : ده حلو اوي ياحاج انا عارفة البيت ده .. مش بيت سالم محروس
الحاج نعمان :: ناصحة وذكية ياسامية ايوة هو بعينة ياسامية
سامية :: يخليك ليا ياحاج ومنحرمش منك
العمدة مصلحي :: السلام عليكم ياحاج نعمان
ساميه :: وعليكم السلام ..طب بالأذن انا ياحاج
الحاج نعمان :: وعليكم السلام ياعمدة.. اتفضل .. خلاص بالسلامة انتي يا سامية ومتنيسش تعدي عالبيت زي ما قولتلك وانا مفهم زينب واسماء انك جايه علشان تساعديهم
ازيك يا مصلحي عامل ايه وازي الحاجة صباح عاملة ايه
العمدة :: كلنا بخير يانعمان ياخويا
الحاج نعمان : ولا يا عوضين انت يا ولا
عوضين :: ايوة يا حاج ايوه. .
الحاج نعمان : شوف عمك العمدة مصلحي يشرب ايه يا ولاا
العمدة :: لا ياحاج انا جاي اتكلم معاك كلمتين وماشي علي طول
نعمان :: روح هات لعمك العمدة كوباية قهوة مظبوط وانا هاتلي شاي
خير يا مصلحي .. في حاجة ولا ايه
العمدة :: بص بقي يا نعمان ياخويا بقي خير في سلامة وسلامة في خير وانت عارف انك صاحبي واخويا وزعلك عندي بالدنيا كلها
بس انت ميرضكش ان ابني جلال يفضل متعلق كدة يا حاج نعمان. وانا جاي دلوقت علشان احط النقط علي الحروف واشوف بنتك هترجع لبني ولا لا علشان لو مش عايزه خلاص احنا نشوف حالنا وزي ما دخلنا بالمعروف نخرج بالمعروف وهنفضل حبايب برضو واخوات
الحاج نعمان :: عندك حق يا مصلحي في كل كلمة انت قولتها وانا مقدرش اغلط في حرف واحد .. بس اديني فرصة يومين بس وانا هرد عليك ومتخفش .. بأذن ربنا خير
عوضين :: القهوة والشاي ياحاج
نعمان :: اشرب بس قهوتك علشان عايزك في موضوع تاني
العمدة :: خير يا نعمان
نعمان :: انا قررت انزل مصر ( القاهرة ) اشتري حتة ارض هناك واعمل عليها بيت كبير .. ايه رائيك نشوفلك حتة ارض ونبقي جنب بعض هناك
مصلحي :: وانت هتاخد في مصر ليه هو انت ليك حد هناك
نعمان :: يعني اللي راحو مصر قبلي كان ليهم حد هناك .. اهي حاجة تنفع العيال وعيال عيالهم
مصلحي :: بس الارض في مصر بفلوس ياما يانعمان وانا مقدرش عليها
نعمان :: طيب فكر كدة وشوف ظروفك ايه وانا هسافر الاسبوع الجاي اشوف الدنيا هناك عاملة ايه
مصلحي :: ماشي بس المهم ياحاج .. يومين وترد عليا بخصوص الهام بنتك
الحاج نعمان :: بسيطة يا مصلحي ياخويا وعايزك تطمن خالص ..
.........
سامية في المطبخ بتروق المطبخ وزينب واسماء بره ومعاهم الهام
زينب :: انا مش عارفة عمي نعمان جايبلنا ليه الحرباية دي هو احنا كنا اشتكيناله من شغل البيت
اسماء : مش عارفة ليه مش مطمنة لدخول البت دي البيت.. دي عينها واسعة وتدب فيها رصاصة
الهام :: ابقي حرصي علي جوزك منها يا اسماء ههههههههه
زينب :: انتي بتقولي فيها .. دي شكلها بتاعة رجالة يخوفي منها
اسماء :: ابقي خليها كدة تهوب ناحية راجلي. دانا كنت قطعتها بسناني
زينب :: ده انا هعدمها العافية .. بت يا ساميه
انتي يابت
سامية :: ايوة يا زينب
زينب :: نعم ياختي ... زينب كدة حاف .. اسمي ست زينب
سامية :: ست زينب مره واحدة.. ليه اكنش شغالة عندك
زينب :: ماهو بصي كدة من اولها هتطولي لسانك وتتأنزحي علينا لا احنا كدة كدة مستغنين عن خدامتك
سامية :: انا مليش كلام معاكي وانا جاية هنا علشان خاطر الحاج نعمان .. لو مش عايزني. امشي
الهام :: بقولك ايه يا ساميه . ابلعي ريقك كدة ياحبيبتي واهدي. علشان الطريقة بتاعتك دي متكلش معانا ماشي ومن هنا وراح. اي واحدة في البيت ده تبقي ستك وتاج راسك
ولو مش عاجبك مع الف سلام
سامية :: ودي مين دي كمان .. انتي من البيت ده ولا وقعتي من حد وهو ماشي
اسماء :: باااااااااس ده كدة احلوت اووي
اسماء راحت قالعه الشبشب وراحت نازلة علي نفوخ سامية وزينب والهام هما كمان قلعوا الشبشب بتاعهم ونزلوا عليها
بقت ساميه بتصرخ ومفيش حد في البيت خالص بيحوش عنها لان مفيش في البيت غيرهم
سامية اخدت علقة موت وهدومها اتقطعت
ووشها ازرق وعنيها اتنفخت ولا اللي داس عليها اتوبيس
سامية جريت من تحت ايديهم بأعجوبة
والتلاتة قعدو يضحكوا ومبسوطين علي الاخر
سامية دخلت علي الحاج نعمان وهي منكوشة الشعر ووشها بيجيب دم من كل حتة. وعصام اول ما شافها داخلة المحل وبتجري تشتكي للحاج اول حاجة فكر فيها ان سامية حد كان عايز يغتصبها او دخل فيها قطر .. حاجة شبه كدة
عصام راح جري يشوف سامية مين عمل فيهت كدة وبعدين عرف وهي بتشتكي للحاج ان مراتة ومرات اخوه واختة الهام هما اللي روقها الترويقة دي. وعصام يبص للحاج وماسك نفسة بالعافية عايز يضحك
والحاج نعمان كمان بيبص ل عصام وبيزغر له علشان يمسك نفسة لانة شايف عصام والضحكة باينة علي وشه
الحاج نعمان رضاها بكلمتين وادها 200 جنيه. وخلاها تمشي
بعد ما سامية مشيت عصام انفجر من الضحك والحاج كمان ضحك
الحاج نعمان :: عاجبك اللي حصل من الحريم
عصام :: مش عارف اقولك ايه ياحاج بس بصراحة انا مش مضايق منهم اصل سامية تستحق اكتر من كدة
الحاج :: بس بردو انا اللي قايلها تروح تساعدهم. وبعدين انا في هدف في دماغي
من سامية وبسايسها. علشان اوصل للي كرم مخبيه
عصام :: عارف يابا وانا قريت دماغك
الحاج نعمان :: علي فكرة انا اخدت من الفلوس 200000 وروحت ودتهم لمرات كرم
علي اساس ان الفلوس دي هي اللي لقتها في بيت كرم التاني
عصام :: ليه يابا كدة بس .. انت ليه واقف مع الست دي مع انها مرات كلب ولا يسوي
الحاج نعمان :: علشان انا عايز اوجع كرم من كل الاتجاهات وعايز انتقم منة اشد انتقام ويعرف ان كما تدين تدان
عصام :: ايوة يابا عندك حق في دي
الحاج نعمان :: المهم العمدة جالي من شوية علشان يرجع اختك ل جلال
عصام :: ايوة صحيح انا نسيت اسألك لما جالك الصبح
الحاج نعمان :: العمدة شكلة المرة دي لو اختك قالت مش راجعة. هيخلي جلال يطلقها
عصام :: انا شايف يابا اننا منجبرش الهام علي الرجوع ل جلال علشان ميحصلش حاجة تاني بينهم وترجع تقولك انت السبب
الحاج نعمان :: لا انا مش هجبرها بس هقعد معاها واتكلم. واللي فيه الخير يقدمة ربنا
..............
الدكتور احمد :: جهزي اوضة الولادة يارشا وخلي نعمة تخلي الدكتور وجدي يجهز
رشا :: حاضر يا احمد
رشا خرجت وقالت لنعمة يلا علشان نجهزه غرفة الولادة ونعقمها وقولي للدكتور وجدي ينزل ينزل علشان العملية
نعمة طلعت ندهت علي جوزها اللي كان بيريح شوية في الشقة وقالتلة يلا علشان الحالة فاضلها بتاع نص ساعة علي ما يعقموا غرفة الولادة
وجدي :: خلاص انزلي انتي وانا هشرب بس كوباية القهوة دي وهنزل وراكي
وجدي شرب قهوتة ونزل وشوية الحالة اللي هتولد قيصري دخلت غرفة الولاده ووجدي خدرها. وخرج واحمد ورشا ونعمة دخلو معاه. وبعد ساعة ونص كانت الحالة ولدت وخرجت
وبعد ما اطمنوا انها فاقت وجدي طلب من نعمة تحصلة علي الشقة
احمد :: هو انتوا مبتشبعوش خالص من الشقة ياعم ولا ايه .. ارحم نفسك شوية
وجدي :: ايه ياعم انت هتبصلي كمان في الشوية اللي برتاح فيهم في شقتي هههههه
نعمة :: شفتي يارشا . جوزك باصصلنا ازاي
رشا :: ماهو انتوا مش راحمين نفسكم ههههههههههه
احمد :: شفتي اهو. اختك كمان ملاحظة مش انا لوحدي
وجدي :: طب بالعند فيكم. انا هاخد مراتي وطالع
احمد :: ياعم احنا في الشغل ولا علشان انت شغلك في سكنك خلاص هتستغل ده
وجدي :: حس ان احمد مضايق بجد وراح سألة.. انت فعلا ده مضايقك وبتتكلم بجد
احمد :: لا ياعم بهزر هههههه خد مراتك ياعم ولو فيه حاجة انا هرن عليك
وجدي :: ماشي يا احمد
وجدي اخد نعمة مراتة الشقة وراح نايكها وبعد ما خلصوا نيك نعمة نزلت العيادة
رشا :: تصدقي يابت يانعمة اني بحسدك
نعمة :: ههههههه ليه بقي
رشا :: علشان شقتك فوق العيادة علي طول
وده جاي مصلحة ليكي
نعمة :: طيب ما احمد لما بيكون له شوق بيغلب يعني
رشا :: هههههه يعني هنروح ونسيب العيادة ونرجع تاني .. انتوا مفيش سلمة واحدة وتبقوا في شقتكم فوق لكن احنا ياحسره
نعمة :: هههه طب خليني ساكتة احسن
رشا :: لا يابت اتكلمي. وقولي اللي في جوفك ياختي
نعمة:: هههههههههه لا خليني ساكتة
رشا :: بت وربنا هزعل منك .. في ايه
نعمة :: يابت مفيش بس انا عارف ان احمد لما بيهفه الشوق ليكي بياخدك في اوضة العمليات فوق
رشا :: يخرب بيتك دانتي رامية عنيكي معانا
نعمة :: ههههههه ولا راميه عنيا ولا حاجة بس الحكاية مفئوسة مش محتاجة رامية عين ولا رمي ودان
رشا :: بوريه منك بوريه
نعمة :: ههههههههههه
.....................
جلال :: خرج من الأوضة بتاعتة ومن علي السلم نده علي سعاد ... سعاد .. يا سعاد
سعاد :: حاضر ياسي جلال جيالك بس اصبلك القهوة وجاية
سعاد:: عملت القهوة وطلعت لجلال الأوضة بتاعتة ... القهوة ياسي جلال
جلال :: بقولك ايه خدي القطرة دي وحطي منها خمس نقط في الشاي بتاع امي
سعاد :: ايه ده ياسي جلال ..؟
جلال :: لا ده حاجة كدة زي منشط جنسي
سعاد :: يعني ايه ؟
جلال :: مش مهم تفهمي دلوقت .. المهم تحطي منة لما امي تطلب منك كوباية شاي
سعاد :: هي الحاجة بتبطل شرب شاي ههههههههه
جلال خلاص لما تطلب منك الشاي. تحطيلها
خمس نقط
سعاد :: حاضر
شوية وصباح طلبت من سعاد تعملها كوباية الشاي
سعاد عملت الشاي للحاجة صباح وحطتلها الخمس نقط زي ما جلال قالها
سعاد :: الشاي ياست صباح
صباح :: حطيه علي الطرابيزه واقعدي عايزاكي
سعاد :: ماشي .. واهي قعدة
صباح :: بقولك ايه ياسعاد انا طاقق في دماغي لو الهام مرجعتش المرة دي ل جلال وفضلت راكبة دماغها انا هجوز جلال
سعاد :: بس ياست صباح جلال عارف ؟
صباح :: لا مكلمتوش في الموضوع ده بس اللي في دماغي لازم اعملة .. ياالهام ترجعلة
يا هجوزه ست ستها
سعاد:: وهتجوزيه مين بقي ؟
الحاجة صباح :: ماهو ده اللي انا عايزاكي فيه .. انا عايزاكي ترشحيلي واحدة كدة تكون حلوة. وجسمها فرع وتكون بنت ناس
سعاد :: بصراحة مفيش حد معين قدامي لكن هشوف كدة .. بس خدي رئ جلال ابنك الأول
صباح :: مانا مستنية العمدة يجي من بره علشان هو هيقابل الحاج نعمان النهاردة وهيكلموا وهشوف هيرد عليه بأيه
سعاد :: خلاص ياست صباح اللي ربنا عايزه هيكون
صباح شربت الشاي وهي بتتكلم مع سعاد
وشوية بدأت تحس بالأثارة في جسمها. وفيه حرقان في عروق بزازها وعايزه تدعك فيهم
وبقت كل شوية بأيدها تدعك في صدرها
وتمسك حلماتها تقرصهم وهي مش عارفة ايه اللي حصلها مره واحدة
شويه وكسها بقي عمال ينزل في عسلة
وحاسة انها عايزه تدخل اي حاجة في كسها
كل الاحاسيس دي وصباح قاعدة مع سعاد وبتحاول تداري ولما لقت نفسها خلاص هايجة علي الأخر ومش قادرة خلاص
صباح :: انا هطلع انام معرفش جسمي وجعني كدة ليه
سعاد :: تلاقي بس علشان الجو حر ..
صباح :: ممكن ... يلا بقي اقوم انا
صباح طلعت اوضتها وقفلت عليها وقعلت كل هدومها وبقت عمالة تقفعص في بزازها وتفرك في حلماتها وهي مش عارفة مالها هايجة كدة كدة ليه وكسها حاسة فيه نار مولعة ... دخلت صوابعها في كسها وايد في بزازها وبقت هتتجن من حالة الهيجان اللي مسكت في كل حتة في جسمها
سعاد طلعت قالت ل جلال وراحت نازلة
جلال طلع التليفون بتاعة وشغل الفيلم اللي كان بينيك فيه امه. اتفرج عليه شوية
وراح قالع هدومة وراح واخد التليفون وراح علي اوضة امة
وهو بيفتح الباب امه حست بيه ومبقتش عارفة تعمل ايه ولا تغطي جسمها بأيه
واول ما لمحت جلال داخل من الباب .. بسرعة غمضت عنيها وعملت نفسها نايمة
وهي عارفه جلال داخل عليها ليه
المرة دي جلال مكنش محتاج انة يخاف من امة علشان هو خلاص كسر الحاجز ده من المرة اللي فاتت
قرب من امه وطلع علي السرير ونام وراها
وزبه بين فلقتين طيزها
حضنها وراح بشفايفة علي ودانها وبصوت وشوشة راح قايلها
انا عارف انك صاحية .. وعارف انك هايجة وكسك بياكلك وعايزه زبر في نص كسك علشان ينيكك ويريحك .. حاسه بزبري
حاسه بيه يا صبوحة
وبقي عمال يبوسها تحت رقبتها وايده ماسكة في بزها وعمال يفعص فيهم
انا عايزك تسيبي نفسك ليا وتتمتعي بزبر ابنك .. بذمتك مش زبري احلي من زبر الشيخ
وراح بأيده ورفع فرده طيزها ودخل زبه في كسها من ورا
وبقي عمال يرجع بوسطه لورا ويرجع يدخل زبره في كسها وعمال يهيجها اكتر ما هي هايجة بالكلام في ودانها
انا عارف انك عايزه تتأوهي وعايزه تقومي وتقعدي علي زبري.. عارف ان كسك دلوقت فيه نار مولع ..
صباح سامعة كلام ابنها وجسمها كلة بقي سايب ومبقاش فيها اعصاب. وهي حاسه بزبره داخل في كسها وعمال ينيك فيها من ورا
عارفه يا صبوحة .. الشرموطة سعادة عارفة
اني دلوقت في اوضتك وعلي سريرك .. وعارفة اني مدخل زبري فيكي
اه اصلي نايكها قبلك وهي اللي حطط ليكي النقط اللي مخليكي دلوقت هايجة وكسك بياكلك ...
خرجت اهاااااااات صباح غصب عنها من شده الاثارة واهاتها خلت جلال في قمة دياثتة ومتعتة شال زبره من كسها من ورا وراح طالع فوق منها. وحط زبره علي بوقها
جلال :: مصي ياصبووحة زبري ..
وراح فاتح شفايفها ومدخل زبره جوه بوقها
صباح في الأول مكنتش عايزه تمص. لكن جلال فضل يطلب منها تمص زبه
وبدأت بالفعل تمص في زبره وترضع فيه
جلال :: شاطره ياصباح .. ايوه كدة انا عايزك تتمتعي وتسيبي نفسك خالص
ايوووه ... ايوه كدة .. مصي كمان ..
فضلت صباح تمص زبر جلال وترضع فيه وهو عمال يفرك في حلماتها اللي كانوا واقفين علي الأخر
شوية وراح نازل علي كسها بلسانة
صباح :: اااااااااااه اااااااااااااه ااااااااااه اااااااااااااااااااااااااااه اوووووف اووووووف
لسان جلال كان بيزود النار مش بيطفيها
وصباح بزازها بتاكلها ومش قادرة تستحمل النار اللي فيهم . وبقت شغالة تفعيص فيهم واهاتها مجلجلة الدنيا
احححححح اححححححححح اوووووف اووووووووف اااااااااااااااخ اااااااااااااخ
جلال :: نامي علي بطنك يا صبوحة .. عايز اتمتع بلحس خرم طيزك.. عايز انيكك بلساني في خرقك واخلي خرقك ينفض من المتعة
صباح نامت علي بطنها واحمد بأيده رفع طيزها شويه لفوق ونزل علي ركبه وبأيده فتح طيزها ودخل لسانة للخرم
وبقي عمال يحرك لسانة حولين خرم طيزها
وصوابع ايده راحت لكسها من تحت وبقي عمال يدعك في زنبورها
صباح مقدرتش تستحمل الوضع ده وانطلقت في الاهات المصحوبة بالرجاء
انة يحط زبره في كسها.. ودي كانت اول مره صباح تطلب من جلال ابنها انة ينكها
يخرب بيتك ولعتني .. مش قادرة خلاص .. يلا حط بتاعك في كسي ااااااااوف اووووووف.. يلا بسرعة مش قادرة
جلال :: ايوة كدة ياصبوحة انا كان نفسي من زمان تقوليلي حط زبرك في كسي
راح واقف علي ركبه وحط ايد علي طيزها والايد التانية ماسك بيها زبره ورشقة في كسها من ورا
اول ما صباح حست براس زبره وهي بتدخل في كسها شخرت من المتعة
ااااااااااوووووف .. ايووووووه كده ياجلال اوووووووف يخرب بيتك يخرب بيتك
خلتني مش قادرة... ايوووه هو ده .. دخله
دخله .. ااااااااه ااااااااااااه
جلال مش مصدق ان امه هي اللي بتقول كدة وممحونة علي الاخر ومش عايزه يشيل زبره من كسها
جلال عمال ينيك في امه ويرزع زبره لغاية الرحم وهي مش شبعانة من زبره وعايزه يفضل ينيك في كسها للصبح
جلال خلي امة تنام علي ضهرها وراح رافع رجليها لفوق وراح مدخل زبره من تحت في كسها وبقي عمال يدخل زبره للأخر وهو نايم عليها بكل جسمة ويحرك زبه جواها شمال ويمين ويسحبة ويدخلة وهي غارزه ضوافرها في لحم ضهره لدرجة ان ضهره بقي بيجيب دم لكن الأتنين كانوا خارجين عن الأدراك والشهوة الشيطانية كانت مسيطرع عليهم سيطرة كاملة
جلال رفع جسمة من علي امه ومسك رجليها الأتنين وباعدهم عن بعض وبقي شغال يرزع زبه في كسها وهي تحت منة بتصرخ من المتعة
سعاد سمعت صوت صباح وهي بتصرخ من المتعة. طلعت علشان تتفرج عليها وهي بتتناك.. فتحت الباب عليهم. وبقت واقفة
شايفة صباح ممحونة تحت ابنها اللي شغال فيها نيك. وجلال عارف ان سعاد بقت شرموطة رسمي
سعاد بدأت تحس هي كمان بالأثارة والهياج وراحت قالعة الكلوت بتاعها ودخلت قعدت علي السرير جنب صباح
ونزلت علي زبر احمد طلعتة من كس صباح وبدأت تمص فيه وتلحس في بيضانة
وصباح نايمة علي السرير فاتحة رجليها. وحاطة ايدها علي وشها. علشان اتكشفت قدام الخدامة ومبقاش ليها وش تبص في عنيها
سعاد عمالة تمص وترضع في زب جلال وهي هايجه وشغالة بأيدها تدعك في كسها
وراحت حاطة زب احمد تاني في كس امه الحاجة صباح ونامت جنبها ورفعت رجليها علشان تاخد دورها في زبر احمد
احمد شال زبره من كس امه وحطة في كس الخدامة سعاد وبقي عمال ينيك في سعاد
وتتموحن وتتشرمط وصباح نايمة جنبها
وكسها لسة بياكلها
فضل جلال ينيك في سعاد ويفشخها نيك
وبعدين رجع ينيك في امه
اكتر من ساعة جلال زبره مبطلش نيك فيهم ... لغاية ما كان خلاص هيجبهم وراح
جايب لبنة علي بطن امه وعلي بطن سعاد الخدامة
وبعدين راح راجع علي الأوضة بتاعتة. وسعاد لبست الكلوت بتاعها ونزلت وصباح فضلت نايمة علي السرير. عينها مكسورة
قدام ابنها وقدام الخدامة
الجزء الثاني عشر
.............
الحاج نعمان بعد ما فطر واحمد اخد مراتة رشا وراح شغلة وعصام وحسين كل واحد فيهم راح شغلة الحاج نده علي الهام ودخل بيها اوضة الضيوف علشان يتكلم معاها
وبعد اكتر من ساعة مع الهام قدر يقنعها بالرجوع لجوزها وان لو حست انة لسة مريض ولسة زي ما هو حالتة متحسنتش
بيت ابوها مفتوح ليها وانة هو بنفسة اللي هيطلقها
الهام وافقت ارجع لجلال بس بشرط انه ياخدها اول شهر ده وينزلوا يقضوه في اي حتة بعيد عن البلد يمكن تقدر تعالج اللي اتكسر جواها من جوزها
الحاج نعمان قالها وانا هخليه غصب عنة لو موافقش ياخدك ويفسحك بره البلد مع اني متأكد انة مش هيرفضلك طلب
الهام : خلاص يابا اللي تشوفوا انا موافقة عليه
الحاج نعمان :: خلاص يومين كدة وانا هخليه يجي ياخدك بنفسة ومش هخليه ياخدك علي بيت ابوه لا انا هخليه ياخدك من هنا علي القاهرة او الاسكندرية
الهام :: لا نروح الاسكندرية انا نفسي اروحها من زمان
الحاج نعمان :: بس كدة .. حاضر يابنتي
يلا بقي اسيبك انا علشان اتأخرت علي الأرض هروح اشقر عليها وبعدين هطلع علي المحل
الحاج مشي وراح قعد مع الراجل اللي اسمة سالم صاحب البيت اللي عايز يشتريه ل ساميه وخلص معاه فعلا وكتبوا عقود البيت طبعا باسم الحاج نعمان وادلة تمن البيت وبعدها راح اشتري شوية خضروات ولحوم وفراخ وشوية فاكهة وراح حطهم في التلاجة بتاعتها وبعدين راح المحل. نده علي الولا عوضين. وقالوا روح بيت الحاجة فاطمة مرات كرم هتلاقي هناك البت سامية عندها
قولها كلمي الحاج نعمان عايزك ضروري دلوقت
عوضين راح نده لسامية ورجع وبعد شوية سامية جت علي ملا وشها
سامية :: خير ياحاج نعمان
الحاج نعمان :: خير يا سامية .. ادي مفتاح البيت اللي وعدتك بيه وعلي فكرة انا اشتريتة مفروش بالعفش اللي فيه يعني مش هتحتاجي تحطي فيه ايتها حاجة
سامية :: ربنا يخليك ويطولنا في عمرك ياحاج نعمان .. انا انا مش عارفة اشكرك ازاي
عصام عمال يبص علي ابوه وعلي سامية
وعصام عارف ومتأكد ان اي حاجة ابوه بيعملها بتكون في المصلحة والا كان شك انة عايز يتجوزها ..ماهو اصل جواز الحاج نعمان من خدامة مش جديد عليه
الحاج نعمان :: بصوت واطي. اه نسيت اقولك ان معايا نسخة من المفتاح علشان لما اعوز اجيلك علشان اتكلم معاكي في حاجة كدة او كدة هفتح وادخل علي طول .. علشان محدش من البلد ياخد باله وانا واقف قدام البيت
سامية :: ياسلام ياحاج بقي يبقي بيتك وهقولك لا .. انت تدخل وقت ماانت عايز ياحاج
طيب انا عايزك دلوقت تروحي تستنيني
علي الطريق علشان عايزك توريني قبر ابو كرم عايز اسلم علي المرحوم
سامية :: ومالوا ياحاج .. انا هروح دلوقت وانت تعالا براحتك
سامية مشيت والحاج بعد خمس دقايق ساب المحل لعصام
الحاج قابل سامية علي الطريق واخد عربية من عالطريق علشان مبيقدرش يمشي وراحو المقابر.
الحاج عرف المقبره بالظبط. وبص عليها لاقها مقفولة بقفل
الحاج :: ايه ده هما قافلينها بقفل ليه يكونش خايفين علي المرحوم يسيبها ويهرب
سامية :: ههههههههه لا ياحاج ده نظام المقابر كدة علشان سرقة الجثث وكدة
نعمان :: اه طب ما كدة المفتاح ممكن يضيع من التربي
سامية :: لا ياحاج يضيع ايه المفتاح مبيكنش مع التربي اصلا. الحاج كرم عامل نسختين .. .. نسخة كانت مع كرم .. تقريبا كان شايلها مع المفاتيح بتاعتة .. ونسخة مع الحاجة فاطمة
الحاج نعمان :: ايوة ايوة الحرص واجب بردو
سامية :: امال ايه لازم طبعا ...
الحاج نعمان :: خلاص يا سامية يلا بينا لحسن الواحد جسمة متلبش
سامية :: انا معرفش انت تعبت نفسك وجيت هنا ليه هو انت كنت تعرفه ياحاج
الحاج نعمان :: ايوة امال ايه .. ده صاحبي الروح بالروح بس انا بحكم السن نسيت هو مدفون فين
ساميه :: متقولش كدة طب والنعمة انت اصبي من شباب كتير دانت الخير والبركة كلها ياحاج
الحاج نعمان :: بت يا سامية تتجوزيني؟
سامية :: ياحاج انت بتتريق عليا ليه بس
الحاج :: انا مش بتريق انا بتكلم بجد .. نتجوز عرفي انا وانتي ايه رائيك
سامية :: بقي انت ياحاج نعمان عايز تتجوزني انا ... معقولة دي
الحاج نعمان :: ايوة يابت عايز اتجوزك
انا هحضر الورقتين الليلة واجيلك وانتي تبصمي عليها
سامية :: يعني انت بتتكلم بجد والنبي ياحاج
الحاج نعمان :: طب احلفلك بأيه علشان تصدقي
سامية :: يالهوي ياحاج نعمان وانت فكرك اني ممكن ارفض طلب زي ده .. دا انت ياحاج متعرفش انت غالي عليا قد ايه
ده ده ده يبقي يوم سعدي وهنايا يوم ما ابقي مراتك
الحاج نعمان :: خلاص يبقي الليلة اجيب الورقتين وابصمك عليهم .. بس بشرط
محدش في البلد كلها ياخد خبر.. ايوة اللي اوله شرط اخره ايه
ساميه :: اخره نور ياحاج نووور
الحاج نعمان :: طيب روحي البيت هتلاقي التلاجة مليان من خير ربنا اعملي عشا علشان هتعشي معاكي الليلة
سامية :: دانا هعملك احلي اكل كلتة في حياتك
الحاج نعمان راح المحل ونده علي عوضين وقالوا روح دوار العمده قولوا اني مستنيه في المحل يجي هو وجلال ابنة
عوضين طار علي دوار العمدة وبلغة ان الحاج نعمان مستنيه في المحل
العمده بسرعة بعت شيخ الغفر لبيتة علشان يشوف جلال قاعد في البيت ولا لسة في الشغل ويندهله علي طول يحصلة في محل الحاج نعمان
العمدة راح وقعد مع نعمان. والحاج قالوا ان الهام خلاص وافقت علي الرجوع ل جلال
العمدة كان هيطير من الفرحة لانة بيحب الهام اوي ومعتبرها بنتة جلال دخل
والعمدة كان مبسوط اوي وقالوا عمك نعمان
بيقول ان مراتك موافقة ترجعلك
الحاج نعمان :: اه بس فيه شرط صغير
العمدة :: شرط ؟ شرط ايه يا نعمان ياخويا
الحاج نعمان :: الهام عايزه جلال ياخدها ويروح بيها علي الأسكندرية يقعدوا هناك شهر عسل كانها لسة متجوزه جديد
العمدة :: ومالوا حقها وجلال مش هيمانع
جلال :: طبعا يايابا ده حقها وانا معنديش مانع بكره هروح الشغل واخد اجازه وبعد بكره اخد الهام واطلع بيها علي الاسكندرية علي طول دانا مصدقت انها وافقت ترجعلي
جلال مشي من عند الحاج نعمان وهو طاير من الفرح وروح البيت اخد امه بالحضن وهو بيبلغها ان الهام خلاص هترجعلة
الحاجة صباح فرحت بالخبر ده واتمنت لو كان الخبر ده جه بدري شوية عن كدة
............
الدكتور هيثم :: انا حاسس ان فيه حاجة انتي تعرفيها ومخبياها عني بخصوص التمرجي عباس والتمرجي ايهاب
سيده :: بتعلثم في الكلام وارتباك ليه بتقول كدة يا دكتور ياهيثم
الدكتور هيثم :: شايفة انتي مرتبكة ازاي .. في ايه بقي بيحصل وانا معرفوش علشان انا متأكد ان في حاجة بتحصل مع المرضي وبالاخص مع امينة بتاعة عنبر 8
سيده :: وانا لو هعرف حاجة اخبيها ليه يادكتور هيثم
الدكتور هيثم :: ما ده اللي مش عارفه ومش لاقي له اجابة .. خصوصا اني عارفك كويس وعارف انك حد محترم جدا وانتي بالذات غير احلام .. واظن انتي عارف الممرضة احلام كويس .. ست كدة تحسي انها شمال ومش فارق معاها حاجة
سيده :: يا دكتور هيثم انا محبش اتكلم عن زميلتي في ضهرها ولو فيه تصرفات شخصية مش كويسة منها فده مش معناه احكي عنها في غيابها
الدكتور هيثم :: لا من حقنا لو كانت التصرفات دي هتيجي علي المستشفي بالضرر واذيه المرضي.. عموما متشكر ليكي ياسيده وانا مسيري هعرف ايه اللي بيحصل من ورا ضهري وساعتها مش هرحمهم
.........
الحاج نعمان راح المحل وعلي الساعة تسعة بالليل كان كاتب ورقتين .. طبقهم وحطهم في جيبة وقال لعصام ابقي اقفل انت المحل ياعصام . انا رايح مشوار وهرجع بالليل متأخر ويمكن ارجع الصبح
عصام :: عصام ليه رايح فين يابا
الحاج نعمان :: بص رايح فين دي متسألش
بس كل اللي عايزك تعرفة اني اللي بعملة دلوقت ده كلة علشانكم وعلشان ازل اللي اسمة كرم وده هتعرفة بعدين
عصام :: طب ريحني وعرفني واعمل اللي انت شايفة صح .. علي الاقل ابقي مطمن عليك وابقي عارف انت فين
الحاج نعمان : لا اطمن خالص ومتشغلش بالك وانا مش رايح بعيد .. وبعدين لو قلقت عليا ابقي اتصل .. انا هسيب تليفوني مفتوح سلام بقي علشان متأخرش
نعمان مشي وراح البيت الجديد بيت سامية
وساميه كانت مستنياه ومتزوقة ولا احلاها عروسة
الحاج نعمان :: ياسامية يا ساميه
سامية :: ايوة يا حاجة. اتفضل انا هنا
الحاج نعمان :: ايه ياعروسة متزوقة يعني
سامية :: ان مكنتش اتزوق كدة للحاج نعمان
هتزوق لمين
الحاج نعمان :: ايه رئيك بقي في البيت
سامية :: ده جميل اووي اوووي ياحاج .. تسلملي ومنحرمش منك ولا من مجايبك ليا ابد
الحاج نعمان :: طيب تعالي جنبي بقي علشان تبصمي علي عقود الجواز
ساميه :: ابصم فين ياحاج
الحاج نعمان :: هنا ياسامية .. ايوة. برافو عليكي يابت.. كدة اقولك مبروك يا عروسه
سامية :: يبارك فيك ياجوزي .. يالهوي انا مش مصدقة نفسي انا بقيت مراتك يا حاج
الحاج :: لا هتصدقي لما ندخل اوضة النوم
روحي هاتيلي شوية ماية
سامية راحت تجيب ماية للحاج والحاج طلع برشامة من جيبة وحطها بين سنانة ولما ساميه جات بلعها بالمية من غير ما تاخد بالها
الحاج : عملتي الاكل زي ما قولتلك
سامية :: ثواني ياحاج والاكل هيكون جاهز
سامية حضرت العشا وحطتة علي الطرابيزه في الصالة .. يلا ياحاج الاكل جاهز.
الحاج نعمان وسامية قعدوا اتعشوا وبعدين شرب الشاي وكانت مفعول البرشامة اشتغلت
اخد سامية ودخل بيها اوضة النوم
الحاج نعمان قلع هدومة وساميه قاعدة علي السرير عاملة مكسوفه وعنيها علي زبر الحاج نعمان عايز تشوف زبره قد ايه
وكان باين من تحت اللباس الابيض اللي كان لابسة انة كبير ومش صغير
الحاج قلع وفضل قاعد بالفنلة البيضة النص كم وباللباس وطلع قعد جنب سامية علي السرير
ايه يابت انتي مكسوفة مني ولا ايه
سامية :: لا ابدا ياحاج بس مش مصدقة انك بقيت جوزي .. اصل الحكاية كلها جت في يوم واحد
الحاج نعمان :: ومبسوطة علي كدة ولا لا
سامية :: يالهوي ياحاج نعمان ده سؤال ردو
طبعا مبسوطة وطايرة من الفرحة
الحاج نعمان :: طيب قربي مني .. بعيدة كدة ليه
سامية قربت ولذقت في الحاج نعمان اللي ميل عليها وبقي شغال يحسس علي جسمها بأيده ويقفش في بزازها
انتي جميلة اوي ياسامية انا معرفش مكنتش واخد بالي من جمالك ده ازاي
سامية :: بدلع اديني بقيت مراتك ياحاج وبقيت ملك ايديك
نعمان :: طب اقلعي القميص ده خليني اتمتع بجمال جسمك
سامية قامت قلعت القميص
الحاج :: اقلعي كلة يابت .. خليني اشوف اللي اتمنيت اشوفة
ساميه قلعت كل هدومها وراحت لحضن الحاج وقالت .. طيب وانت يا نعمان مش ناوي تقلع
نعمان قلع الفنلة واللباس وعينها كانت مستنية تشوف شكل زبره
لقتة كبير وتخين من النوع اللي بتعشقة
ساميه نزلت بأيده علي زبره.. تعرف ياحاج نعمان اني من زمان وانا كان نفسي اشوف زبرك
الحاج نعمان :: بجد يابت ياسامية .. امال انا محستش بكدة ليه
سامية :: علشان انت مكنتش طايق تشوف وشي
الحاج نعمان :: خلاص بقي ميبقاش قلبك اسود
سامية :: عندك حق يا حاج .. خلينا في الليلة الجميلة دي
نزلت علي زبره بشفايفها وبقت عمالة تمص فيه وايدها بتدعك فيه بصوابعها لغاية ما زبره وقف في ايدها
زبرك حلو اوووي يانعمان امممم امممممم
فضلت سامية تمص في زبره وتدعك فيه بايدها ونعمان حاطط ايده علي راسها
ايوووه كدة ياسامية .. ايوه كدة يابت
سامية نزلت بلسانها علي بيضانه وبقت عمالة تلحس فيه وتطلع بلسانها علي زبره وشغالة لحس ومص في راس زبره لغاية ما تعبت من المص
الحاج نعمان راح قايم وسامية نامت علي ضهرها ورفعت رجليها له
وطلع فوقها وهو ماسك زبره المنتصب وحطة في كسها
ااااااااااااه يانعمان .. ايه ده زبرك واقف اوي وتخين خالص ااااااااه
ايوه دخلة كلة في كسي ياحاج ... ايوة كدة
نعمان مدخل كل زبره في كس ساميه وبعدين بدأ في انة ينيك فيها براحة
وهي تحت منة شغالة تتأوه وتتشرمط
اااااه ااااااااه زبرك جميل . زبرك حلو اوي ياحاج . اااااااااااه . ااااااااااه
الحاج نعمان بقي بينيك فيها اسرع واسرع وزبه بقي بيدخل للأخر ويسحبة ويرزعة فيها اووي
اوووووف اووووووف .. ياحلاوة زبرك ياحااااج ... ااااااااااااخ اااااااااااااخ
الحاج مسك رجليها وفتحهم وبقي بينزل بزبره تحت ويرزعة في كسها
يخرب بيت الجمال .. حلووووو ده .. حلووو اوووي .. نيك نيك اوووي يانعمان.. اااااه يا كسي ااااااااااه يا كسي
فضل الحاج ينيك في كس الشرموطة سامية لغاية ما جاب لبنة في كسها وراح نايم فوق منها وزبه عمال يجيب فيها لبنة وسامية حضناه
بعد مالحاج جاب لبنة وريح شوية جنبها
سامية خرجت جابت طبق كبير مليان فاكهة
والحج اكل معاها. وبعدين قام لبس هدومة
سامية :: بقولك ايه ياحاج .. هو انا خلاص كدة مش هنزل الف علي البيوت ولا اروح اخدم الست فاطمة
الحاج نعمان :: لا انتي هتفضلي زي ما انتي مش عايزين حد يحس بحاجة
سامية :: يعني هشتغل ياحاج وانا علي زمتك
الحاج :: الوضع ده مش هيكون علي طول
دلوقت هتفضلي زي مانتي
سامية لوت بوزها. .. ماشي اللي تشوفه ياحاج
الحاج نعمان خرج من عند سامية علي الساعة واحدة بالليل ورجع بيتة
طلع الأوضة بتاعتة واخد غيرات واخد دوش وراح نايم
الجزء الثالث عشر
......................
بالليل بعد ما الكل راح في النوم وكان الحاج نعمان ساعتها في بيت سامية الجديد بيبصمها علي عقود الجواز ( او المفروض انهم عقود جواز ) كان احمد عرف ان الهام خلاص هترجع لجلال جوزها وانة هيتحرم منها
احمد بعد ما مراتة رشا نامت نزل ل الهام اوضتها وقضي معاها الليلة. وناكها في الليلة دي مرتين وقالها لازم يكون في حل
ولازم نتقابل كل فترة
الهام :: اكيد بس اشوف ظروفي ايه وان مكنش فانا اكيد هاجي ابات هنا كل فترة
نبقي نتقابل في الزيارت دي
الهام كانت بتحب احمد بجد. ومبقتش قادرة تستغني عنة.
وبعد مرور يومين احمد والعمدة مصلحي والحاجة صباح راحوا بيت الحاج نعمان علشان يرجعوا الهام ل جلال وفعلا الهام مشيت معاهم بعد ما خدوا واجبهم
العمدة مصلحي وصباح روحوا علي بيتهم
وجلال اخد مراتة الهام وطلع بيها علي الأسكندرية وهناك اجر شاليه لمدة شهر
زي ما الهام شرطت عليه
جلال والهام اول ما وصلوا الاسكندرية قعدوا في كافيه وهناك جلال سأل المتر ( عامل الكافيه ) عن حد بيأجر شاليهات
والمتر شاور له علي واحد علي طول قاعد في الكافيه. وقالوا ده سمسار
جلال ساب الهام قاعدة علي الطرابيزه وراح قعد مع السمار وبعد شويه جلال شاور ل الهام وحاسب علي المشاريب وراحوا مع السمسار وفعلا اجرو شاليه لمدة شهر
جلال دخل هو ومراتة الشاليه اللي كان مفروش من مجاميعو
جلال :: انا مش مصدق يا الهام انك رجعتيلي تاني. وانا هوعدك اني هكون خدام تراب رجلك واي حاجة في الدنيا هتطلبيها مني هعملهالك
الهام مستغربة من طريقة كلام جلال .. اه هو كان بيقولها كدة طول فترة الزعل بس كانت فاكرة. انة بيقول كدة بس علشان يرجعلها
لكن هي حست المرة دي ان جلال مستعد فعلا يعمل اي حاجة هي هتطلبها منة
الهام دخلت مع جلال الأوضة بتاعة النوم وحطوا هدومهم في الدولاب وبعدين جلال قالها تحبي نخرج نتمشي شوية علي البحر
الهام :: ياريت يا جلال لحسن انا عمري ما شفت البحر ده غير في التلفزيون
جلال :: طب انتي معاكي هدوم تنزلي بيها البحر
الهام :: مانا مبعرفش اعوم اصلا وكمان انا لو هنزل هنزل بهدومي دي
جلال :: لا طبعا ياحبيبتي الهدوم دي بتاعة خروج ومتنفعش خالص.. البحر ده لازمله لبس خاص
الهام :: طيب بس نروح نتمشي عالبحر شوية
انا كدة كدة مش هنزل البحر النهاردة
انا عايزه اخرج واشم هوا البحر واشوف ناس جديدة
جلال :: بس كدة ياحبيبتي انتي تؤمري
جلال اخد الهام وراحوا البحر وهناك الهام
شافت اللي عمرها ماكانت تتخيل انها تشوفوا وكانت عايزة ترجع علي طول
جلال مكنش عارف ليه الهام عايزة ترجع الشاليه برغم انهم يدوب لسة رايحيين وهي اللي قالت انها عايزه تتمشي علي البحر
وبعد الحاح منة علشان يفهم
الهام قالتلة. هي مكسوفة جدا .. ان الناس هنا قليلة ادب .. الستات والرجالة
جلال ضحك وقالها ماهو هو ده لبس البحر
الهام : البس ايه .. هما لبسين حاجة
انت شفت الرجالة ماشية ازاي ؟ وخارجين من الميا ازاي ؟ ولا الستات .. يالهوي. ده عريانين خالص
جلال فضل يفهم الهام ان هنا ده الطبيعي وهنا الكل ده ومحدش بيبص علي التاني
الهام :: احنا لازم نمشي من هنا. انا لو كنت عارفة الناس هنا بالشكل ده انا مكنتش قولتلك نجي خالص
جلال :: طب بقولك ايه تعالي بس نروح ناكل لقمة في اي محل هنا وكدة كدة احنا اخر النهار وبعدين هاخدك ونتمشي في البلد وبعدين نروح نشتري شوية هدوم تليق بوجودنا هنا في الاسكندرية
الهام :: هدوم ايه اللي هنشتريها انا مش هلبس اللبس بتاعهم ده
جلال :: ياستي هنشتريلك كام بنطلون علي كام شورت استيرتش لزوم البحر
الهام :: ايه هو الأستيرتش ده
جلال :: بصي هنروح ناكل بس وانا هوريكي كل حاجة علي التليفون ده .. اصلة فيه نت واي حاجة عايزة تعرفيها هتكتبي عليه وهتلاقي فيه كل المعلومات
الهام :: ايوة ايوة ماهو احمد جوز اختي معاه واحد شبهه كدة
جلال اخد الهام وراح بيها محل اكل واكلوا وبعدين قعدوا في كافيه شربوا الشاي وراح مطلع تليفونة وكتب عليه ملابس البحر وفرجها علي المايوهات الحريمي والرجالي
والهام تقولوا لو علي قطع رقبتي عمري ما هلبس المسخرة دي هو انت زاي عايزني انا مراتك تلبس كدة ولحمها الناس تشوفوا كدة
جلال :: مع انك مش فاهمة يعني ايه بحر لكن خلاص سيبك من المايوهات دي وراح كاتب علي النت شورت اشترتش وورهولها
الهام :: هو انت مصمم تخليني عريانة
جلال :: عريانة ايه ؟ هو انتي مش شوفتي الناس علي البحر لابسة ازي
الهام :: ايوة شفت لكن انا مش زيهم وعمري ما هبقي زيهم
جلال :: خلاص براحتك .. ولو عايزنا نسيب هنا ونرجع انا معنديش مانع
جلال طول الوقت قاعد وباين علي شكلة انة مضايق
الهام:: طب انت دلوقت مضايق ليه ؟ هو علشان مش عايزه ابين لحمي للناس دي حاجة تزعلك .. المفروض علي فكرة انت اللي تكون مضايق لو انا طلبت البس زيهم
جلال :: خلاص يا الهام انا قولتلك اللي يريحك اعمليه
الهام :: يعني عاجبك قلبة وشك دي .. احنا جايين نتفسح ولا نعكنن علي بعض
جلال :: فين الفسحة دي انتي من ساعة ما وصلنا هنا وانتي اللي مش عاجبك هنا
وانا حاولت واضحلك ان دي طبيعة هنا
انتي بس علشان عمرك ماجيتي بحر. ولا شوفتي مصايف ومحبوسة في البلد شايفة ان اللي هنا مسخرة
الهام :: احنا اول يوم لينا مع بعض من بعد سنة وكام شهر سايبين بعض فا اعدل وشك ده
جلال :: حاضر ياحبيبتي مش يلا بينا نروح بقي الشاليه
الهام :: لا انا عايزه اقعد هنا شوية الجو جميل اوي هنا .. وبعدين مش انت قولت هنشتري شوية هدوم
جلال :: هدوم ايه بقي ماانتي مش عايزه تلبسي اللبس اللي هنا وبتقولي عليه مسخرة
الهام :: ليه هو لازم نشتري اللبس العريان ماهو ممكن يكون فيه بناطيل محترمة
جلال :: خلاص نشتري اللي يريحكك
الهام :: ياباي علي وشك وهو مقلوب .. خلاص يلا بينا نروح احسن
جلال :: يكون احسن بردو علشان انا تعبان من السفر وعايز انام
الهام :: عايز تنام ؟ .. انت شايف كدة؟
شكلي كدة هرجع بيت ابويا تاني
جلال :: لا ابوس رجلك متقوليش كدة انا مصدقت انك رجعتيلي
الهام :: طيب ما تشوف نفسك بتتكلم معايا ازاي
جلال :: طيب ياحبيبتي انا مش عارف اتعامل معاكي ازاي وغلبت افهمك اننا هنا غير البلد
الهام :: خلاص سيبك من الكلام ده دلوقت انا عايزة اتمشي شوية في البلد دي
جلال :: حاضر ياحبيبتي
جلال اخد مراتة الهام وراح اتمشي بيها علي كورنيش الأسكندرية وهناك شافت الناس. اللي لابس شورت والستات كمان لابسين خفيف جدا وفيه ستات تحس انهم بسكويت
ولابسين بردو فلنات كت وحملات والدنيا سايحة علي بعضها
كانت تشوف البنات والستات ماشيين مع رجالتهم. وبقت مستغربة هو للدرجة دي مفيش غيرة ؟ ولا حياء
وبرغم كل الحاجات اللي كانت الهام شيافاها غريبة. الا انها كانت مستمتعة. لانها في بلد
الجو فيها جميل وكل حاجة فيها مختلفة عن بلدها .. مفيش هناك تراب وحمير وبهايم وزرع وغيط .. هناك الشوارع مسفلتة. والبحر وريحتة في كل مكان .. كانت حاسة بالاجواء السحرية بتاعة الأسكندرية
بعد قعدة طويلة علي كورنيش الأسكندرية جلال اخد الهام ولف بيها علي محلات الملابس واشتري ليها كام شورت وتيشرتات حملات رغم اعتراضها لكنة قالها لو مش هتنزلي بيهم. ابقي البسيهم ليا في الشاليه
واشتري ليها عوامة علشان مبتعرفش تعوم
وهما مروحين علي الشاليه اشتري اكل وشويه فواكه ومستلزمات المعيشة في الشاليه غير ازايز الساقع وبعدين روحوا علي الشاليه
المود بتاع الهام علي اخر الليل كان اتغير وبقت مبسوطة ومش مضايقة
جلال دخل اخد دوش والهام بردو اخدت دوش ولبست له قميص نوم اصفر فاتح. وكلوت وسنتيان نفس اللون
جلال :: اش اش .. ايه الجمال ده
الهام :: ههههههههه بس ربنا يستر ويجي بفايدة
جلال :: لا متخفيش ده هيجي بفايدة وفايدة كمان
جلال دخل هو والهام اوضة النوم وطلعوا علي السرير وجلال قرب منها
ايه الجمال ده كلة يا ملكة قلبي
الهام :: ههههه ملكة مرة واحدة
جلال :: ايوة ملكة .. هما الملكات احسن منك في ايه
الهام :: ههههههه ماشي
جلال :: تسمحيلي يا ملكة انزل ابوس رجلك
الهام استغربت من طلب احمد. لانة راجل والرجالة ميصحش تعمل كدة لكنها فوجئت ان احمد نزل فعلا تحت رجليها مذلول وبيبوس رجليها
الهام حاولت تمنعة لانها شايفة انة مينفعش خالص جوزها يبوس رجليها. لانة في الاول في الاخر هو الراجل. لكنة اتحايل عليها تسيبة. وهو عايز كدة ومش بس كدة ده بقي بيلحس صوابع رجليها ويمص فيهم
الهام بدأت تحس بالأثارة خاصا ان شايفة جلال تحت رجليها ذليل ومكسور لكنها مش قادرة تحس بضعف جوزها وحاسة انة مينفعش جوزها يبقي كدة
الهام : يا جلال ميصحش كدة انت راجلي
عيب تبوس رجلي
جلال :: انا عايز كدة عايز ابقي خدامك وانتي ستي وتاج راسي. نفسي انتي كمان تحسسيني بده. وتؤمريني وانا انفذ امرك
طبعا الهام مش عارفة جلال بيقول كدة ليه وكانت فاكرة ان الحب هو اللي مخليه كدة
ومكنتش تعرف ان جلال حابب يكون فعلا
كلب تحت رجليها وخدام وهي الملكة اللي تؤمر وتنهي وهو عليه تنفيذ رغابتها
جلال بيتخيل مراتة شرموطة في حضن راجل تاني وهو تحت رجليها بيبوس فيهم علشان ينول رضاها
زبره بقي زي الحديد ..
الهام اول مرة تشوف زبر جلال وهو واقف وتأكدت في اللحظة دي ان جلال فعلا خف وبقي راجل وحجم زبره كفيل انة يخليها تصرخ من المتعة
الهام هاجت لما شافت زبره وهو واقف علي اخره وجلال بيترجاها انها تؤمره وتعاملة علي انة خدام ليها
الهام قالت في عقل بالها لو ده اللي هيخليه ينكها وزبره يفضل منتصب بالشكل اللي شيفاه ده ومالوا المهم انة يكيفها ويشبعها
ويقدر يراوض الست اللي جواها اللي محتاجة للنيك
الهام :: وهي نايمة علي ضهرها شاورت علي كسها وقالت له تعالا الحس كسي
جلال طلع علي ايده ورجليه زي الكلب وراح لكسها وبقي عمال يبوس فيه
الهام :: ااااااه اااااه.. بلسانك يا جلال وحركة علي كسي
جلال طلع لسانة وبقي عمال يلحس في كس الهام ويحرك طرف لسانة فوق وتحت وعلي خرم كسها وهي تحته مجنونة
اااااااااه ااااااااه. حلو اوووي .. جميل .. جميل اووي. اوووووووف
جلال :: انا عايزك تشتميني ..
الهام :: بصوت كلة هيجان لا مقدرش اشتمك
جلال :: علشان خاطري ياالهام .. اشتميني
انا حابب كدة
فضل جلال يتحايل علي الهام. لكنها مش قادرة وفي نفس الوقت مستغربة في الحالة اللي فيها جلال..
الهام :: انا خلاص مش قادره يا جلال قوم حط زبرك في كسي
جلال :: حاضر يا ملكة .. انتي تؤمري والمتناك ينفذ
جلال قام وفتح رجلين الهام. ودخل بينهم والهام مسكت زبره وحطتة علي خرم كسها
وقالتلة نكني .. نكني ياحبيبي
جلال :: لا انا دلوقت مش حبيبك انا الخدام بتاعك .. انتي تؤمري وانا وزبري علينا التنفيذ..
الهام :: طب يلا يا خدام كسي .. يلا نكني بقي مش قادرة
جلال سمع كلمتة يلا ياخدام وزبره بقي مشدود علي اخره وبقي عمال ينيك فيها ويترجاها انها تشتمة بأوسخ الالفاظ
مع حالة الهيجان اللي كانت فيه الهام
بدات فعلا تشتم جلال بالفاظ عمرها ما قالتها
الهام :: نيك يا خول ... نيك يا متناك .. ااااووووووف اوووووف .. ايوه. ايوه كدة يا شرموط
جلال بقي شغال نيك في الهام بكل قوتة وكلامها له كان مخليه زي الطور الهايج وعمال يغرز زبه في كسها بكل قوتة
الهام :: قوم يا متناك حط زبك في كسي من ورا
الهام قامت وراحت مفلئسة ل جلال وجلال مسكها من ورا. وحط زبره في كسها وراح مدخلة
الهام :: اااااااخ ااااااااخ .. انت كنت فين من زمان .. انا لو كنت اعرف كدة. كنا شتمت كسمك من اول ليلة اتجوزنا فيها
جلال :: طب قولي ياابن الشرموطة .. عايز احس اني جزمة في رجليك وانك ستي وتاج راسي
الهام :: طب نيك يا شرموط ..نيك كس ستك ياخول اااااااووووف اوووووف.. ايوووه ياكسمك .. ايوة كدة ااااااااااااه
فضل جلال ينيك في الهام وهي علشان تخلي زبره يفضل صلب بقت عمالة تشتم فيه وفي امه وعرفت الطريقة اللي تخليه هايج وزبره يفضل واقف
وبعد ساعة من النيك والرزع جلال جاب لبنة في كسها وراح نايم
بعد ما الهام اتناكت وحالة الهيجان اللي كانت فيها بدأت تفكر في جلال والتغير اللي بقي فيه. وليه بقي بيحب الشتيمة والأهانة في الجنس
الهام :: جلال
جلال :: ايوة ياحبيبتي
الهام :: انت لسة مبسوط ؟ حاسس براحة جواك بعد ما جبتهم وارتحت
جلال :: مش فاهم ؟
الهام :: اقصد اللي انت عملتة معايا وانت هايج .. انك بوست رجليا وخلتني اشتمك
جلال : اه طبعا مبسوط ونفسي تبقي معايا كدة علي طول حتي لو مش في الجنس
الهام :: يعني انت عايزني محترمكش .. ؟
جلال :: لا مش قصدي عدم احترام لكن احساس يمكن مقدرش اوصفة .. انا عايز عايز حبك وعايز مشاعرك وفي نفس الوقت ميبقاش فيه بينا حواجز وعيب وتقاليد
الهام :: مش فاهمة
جلال :: يعني نكون بنحترم بعض بس ده ميمنعش انك تقوليي يا متناك ياخول وانا اقولك ياشرموطة
الهام :: يا سلام. وده يتسمي ايه غير عدم احترام واهانة للتاني
جلال :: ياحبيبتي انا عارف انك مش قادرة تفهميني ولا انا هقدر اشرحلك علشان ده احساس جوايا وصعب اشرحة
الهام :: طيب انا هوافق اني اقولك الكلام اللي بتحبة بس بشرط يبقي لحظة السرير وبس انا مش عايز احس اني متجوزه واحد معندوش كرامة
جلال :: زي ما تحبي يا حبيبتي
.............
الحاج نعمان بعد ما سهر مع سامية وفقعها الزبر التمام طلب منها تجبلة مفاتيح كرم من بيت الحاجة فاطمة علشان عايز يروح الاستراحة بتاعتة
سامية :: ايوة بس انا معرفش هو حاططها فين
الحاج كرم :: يعني انتي هتغلبي اعملي نفسك بتروقي و دوري في البيت كلة
بكره عايزك تكوني علي بالليل جايبة المفاتيح
سامية :: هشوف كدة بس ده لو طلع شايلها في البيت
الحاج :: لا هتطلع في البيت بس انتي دوري كويس
الجزء الرابع عشر
.................
تليفون اسماء رن وكانت امها هي اللي بتتصل بيها علشان تبلغها ان ابوها عيان اوي
وعايزها تيجي علشان تشوفة وتقعد معاه كام يوم
اسماء قفلت مع امها واتصلت بحسين جوزها علشان يجي يوصلها لبيت ابوها
حسين روح البيت وساب المحل للشغالين معاه وروح البيت اخد مراتة ووداها بيت ابوها وقعد اليوم كلة ومروحش غير بالليل
وقبل ما يروح البيت عدي علي المحل. لقي رياض اللي شغال معاه قاعد في المحل ومقفلوش
حسين :: ايه ده يارياض انت لسة مروحتش
انا قولت اعدي عليك واشوفك قفلت المحل ولا لا ومكنتش متوقع القيك سهران لدلوقت
رياض مكنش قادر يقوم من مكانة وقدامة
ازازه خمره وكام سيجارة حشيش
حسين :: انا مش قولتلك قبل سابق لو شوفتك بتشرب الحاجات دي في المحل هطردك براه انت عايز الحاج نعمان يشوفك ويطردك. ويطردني من المحل
رياض :: يا سي حسين انا مكنتش ناوي اشرب هنا حاجة بس قولت مفيهاش حاجة لو شربت كاس وولعت سيجارة
حسين بدل ما يطردة بره المحل قعد وشرب معاه كاسين تلاتة وشرب چوان وبعدها قفل المحل وروح البيت
ومن حسن حظة ان عصام سهران الليلة في الارض علشان الليلة ليله ري الأرض والحاج نعمان كمان بايت مع سامية في بيتها
حسين روح علي الساعة الساعة 12 بالليل والبيت كلة هس هس
حسين عامل دماغ ومونون علي الأخر ومهواش حاسس بأي حاجة وفاصل عن الدنيا
دخل البيت وهو بيغني وبيتمطوح شمال ويمين وزينب نايمة في اوضتها
سمعت صوتة خرجت علشان تسأل وتطمن علي ابو مراتة و تحطله العشاء علشان مراتة مش موجودة
زينب :: حسين اخبار الحاج مرعي ايه
حسين :: مرعي مين .. اه مرعي ابو اسماء
زينب :: هو انت مالك بتتطوح كدة ليه .. انت شارب حاجة
حسين :: لا انا كويس .. كويس خالص حتي انا اهو. اهو كويس
زينب :: كويس ايه بس دانت شارب وعميان
هو انت جاي منين
حسين :: جاي منين ؟ جاي منين .. ايوه انا جاي من هناك وهو كان سهران. وقعدنا. وشربنا بس انا كويس
زينب :: لا حول **** يارب طب تعالا اتسند عليا ادخلك اوضتك
زينب حطت ايد حسين علي كتفها وبقت بتحاول تسنده علشان توديه الأوضة بتاعتة
لكنها مكنتش قادرة عليه وكذا مره كان هيقع منها وقبل ما توصل للأوضة وهي بتسنده ايدها خبطت في زبه وحست قد ايه زبره
كبير ومدلدل لتحت .. كل جسمها سخن وبقت كل شوية تتعمد تلمس زبه لغاية ما دخلتة الأوضة بتاعتة
حسين حس بأيدها و سخن عليها هو كمان
وبرغم انة مش عارف مين بيروح فين الا انة
زبره وقف وشد زينب عليه وكلبش فيها وبقي عمال يبوس فيها علي اساس انها اسماء مراتة
وزينب عمالة تقاومة وتضربة وتتحايل عليه يفوق وانها مش اسماء مراتة
الا انة كان شايفها اسماء مراتة ومصمم ينكها
هو نايم تحت منها ومكلبش فيها وبقت هي بتعافر علشان تفلفص منة. الا انة من الشد والجذب بقت هي اللي تحت وهو اللي فوق منها
طلع فوق منها وشل حركتها وبأيده قطع ليها الجلبية الخفيفة اللي كانت لابساها وطلع بزازها وبقي عمال يمص فيهم
وزينب عمالة تصرخ حد يختها او يلحقها لكن البيت مفهوش غيرهم
زينب قوتها انهارت ومبقتش قادرة خلاص تقاوم حسين. اللي رفع چلبيتة وطلع زبره
وشد الكلوت بتاعها قطعة وراح مدخل زبره في كسها ونام فوق منها وبقي شغال ينيك فيها
اول ما زبر حسين دخل فيها وحست بيه في كسها صرخت وبقت عمالة تبكي وتتحايل عليه انة يسبها. لكن حسين مش عارف اصلا ان دي زينب مرات اخوه. الخمره كانت مبوظة دماغة
ومع الوقت زينب بدأت تحس بالمتعة والفرق الكبير والرهيب بين جوزها وبينة
حسين بقالة اكتر من عشر دقايق زبره داخل خارج في كسها من غير ما يجبهم
لكن عصام مبيكملش تلات دقايق ويكون منزل لبنة.
زينب سابت نفسها للمتعة ولزبر حسين وبقت عمالة تتأوه وتحضنة علشان ينيك فيها اكتر واكتر ..
شويه حسين وراح قايم من فوق منها ومنيمها علي بطنها. وكان بيحاول يدخل زبره في كسها من ورا لكنة كان مشوش ومش عارف
زينب وهي ومفلئسة مدت ايدها من ورا ومسكت زبره وراحت حطاه علي كسها وحسين راح مدخلة فيها بقوة زينب ولعت
واهاتها خرجت من صدرها اااااااااااااه
ااااااااااااه .. احححححححح اححححححححح
حسين ماسك مرات اخوه. من لحم طيزها وعمال ينيك فيها بسرعة وقوه وبزازها مدلدلة تحت منها عمالة تروح وتيجي
اووووف اوووووف . ياخرابي .. ياخرابي
يالهوووووتي ... اووووووووف اووووووف
حسين ماسكها وضوافره غارزه في لحمها وراح مطلع زبره. وهوووب مدخلة تاني بقوة في كسها .. زينب كانت هتموت من المتعة اللي عمرها ماداقتها قبل كدة
زبر حسين كان بيوصل للرحم من كتر ماكان بيذقة جواها
شال زبره من كسها وراح حاطط راس زبره في طيزها علي الخرم وبقي عمال ينزل يجسمة. وينزل وزينب تصرخ من الوجع
لا لا بيوجع ياحسين .. يخرب بيتك عورتني ايييي ايييي. لا ياحسين
لكن حسين مفيش حسين والا في دماغة بس هو اللي بيعملوا
وفعلا حسين قدر يدخل راس زبره في طيزها وهي بتبكي بالدموع من الوجع
وحسين شغال يدخل زبره في طيزها ويخرجة ومش حاسس بصواتها ورجاءها انه يطلع زبه. وراح حاضنها من وسطها جامد وراح نايم فوق منها بكل جسمة وزبه الضخم كلة في طيزها وبقي عمال يدعك جسمة وزبره فيها لغاية ما اخيرا جاب نافورة لبن في طيزها. وراح نايم فوق منها. وهي تحت منة مش قادرة تتنفس
زبره نام وخرج من طيزها وهي بالعافية
سحبت نفسها من تحت منة وجريت علي اوضتها
طيزها كان فيها حرقان رهيب وحاسة انها متعورة .. لكن المتعة اللي اتمتعتها عمرها في حياتها ما حست بيها مع عصام جوزها
دخلت اوضتها ومش عارفة ان كانت مبسوطة انها داقت زبر حسين ولا تزعل وتلطم وتبكي علي انها خانت جوزها
احاسيس متضاربة ومشاعر عكس بعضها
زينب قامت غيرت الجلبية المتقطعة وافتكرت الكلوت بتاعها المتقطع خرجت بسرعة ودخلت اوضة حسين وجابت الكلوت
قبل ما يصحي الصبح وياخد باله ويفتكر اللي عملة
زينب نامت وهي حاسة بوجع رهيب في طيزها وفضلت سرحانة في زبر حسين اللي قدر يشبع احساسها بالنقص والحرمان لغاية مانامت وصحيت الفجر علي صوت عصام
اللي بيقولها. قومي حضريلي غيرات علشان عايز استحمي واعمليلي اكل
عصام دخل استحمي وبعد ما خلص لبس هدومة وخرج كانت زينب محضرة له الأكل
زينب :: عايز حاجة مني تاني
عصام :: ايه هتنامي من غير ما تعمليلي شاي
زينب :: حاضر هعملك الشاي وبعدين ادخل انام
زينب بعد ما عصام خلص اكل شالت الاطباق وعملت له الشاي ودخلت تنام .. وعصام دخل نام جنبها بعد ماشرب الشاي
ويدوب نام اربع ساعات وزينب صحتة علشان يروح المحل
زينب حضرت الفطار وهي مستنية حسين يقوم من النوم وخايفة ومرعوبة. انة لما يصحي يفتكر اللي حصل بينهم
عصام :: صباح الخير يا زينب
زينب :: صباح الخير يابو امير
عصام :: هو ابويا لسة مصحيش ولا ايه
زينب :: انا هروح اصحيه حالا انا معرفش بقي بيرجع كل ليلة بعد الفجر ليه ولا بيروح فين
الحاج نعمان :: حاجة متخصكيش يازينب وخليكي في حالك
زينب :: انت صحيت ياعمي .. والنعمة انا مقصدش بس انا بكون قلقانة عليك مش اكتر
عصام :: روحي شوفي العيال انا سامع صوت امير بيندهلك
زينب :: يووه اهو هو علي طول كدة لازم لما يفتح عينة يلاقيني جنبة
عصام :: امال حسين واسماء مصحيوش ولا ايه
الحاج نعمان :: حسين اتصل بيا امبارح علشان يوصل مراتة لبيت ابوها اصلة عيان اوي .. وانا بعد ما هفطر اروح ازورو واطمن عليه
عصام :: ليه جري ايه عيان بأيه
زينب :: حسين جه امبارح متأخر ولسة نايم
ابقي اتصل علي اسماء يا ابو امير واطمن علي ابوها
حسين صحي :: صباح الخير
كلهم :: صباح النور
عصام :: الف سلامة علي حماك يا حسين .. هو عامل ايه
حسين :: اخش بس اغسل راسي ووشي لحسن قايم حاسس دماغي هتنفجر. ومش فاكر ايتها حاجة
زينب اول ماشافت حسين. قلبها كان هيقف من الخوف وكانت خايفة لحسين يبصلها بصات مش ال هي .. لكنها اطمنت لما لقت حسين خارج عادي ولا كأن فيه حاجة حصلت باليل
الحاج نعمان استغل ان زينب في المطبخ وحسين في الحمام
الحاج نعمان ميل علي عصام وبصوت واطي قالوا اعمل حسابك الليلة هنروح الترب علشان هنفتح التربة بتاعتة الزفت كرم
عصام :: طب ماهي اكيد مقفولة واكيد كرم عامل حسابة وحاطط عليها قفل
الحاج نعمان : وايه الجديد ما كل الترب عليها اقفال .. انا جبت المفاتيح .. بالليل علي الساعة 2 كدة هروح نفتحها ونخرج اللي جواها
عصام :: بس يكش في الاخر يطلع فيها اللي بندور عليه
الحاج نعمان :: من جه هنلاقي فأنا متأكد اننا هنلاقي .. خلاص اخوك جه
حسين :: الواحد معرفش مالوا حاسس ان دماغي هتنفجر
الحاج نعمان :: بعد ما تفطر خدلك برشامة للصداع ولو شايف نفسك تعبان مش لازم تفتح المحل. وانا هخلي عصام يقف النهاردة بدالك
حسين : ياريت ياحاج لحسن انا حاسس ان الضغط عندي عالي اوي
زينب خرجت من المطبخ جابت الشاي للحاج نعمان ولعصام جوزها
وعمالة تبص لحسين وهي مرتبكة واعصابها مشدودة وخايفة .. لكن حسين مكنش واخد بالوا منها
عصام شرب الشاي هو والحاج نعمان .. وعصام راح المحل بدل حسين والحاج نعمان راح علي بيت الحاج مرعي ابو اسماء علشان يطمن عليه
وفضلت زينب وحسين في البيت لوحدهم
حسين بعد ما خلص الفطار وزينب عملتلة الشاي وشربه
حسين :: معلش يا زينب انا عارف انك هتتعبي معايا اليومين دول بسبب غياب اسماء
زينب :: لا مفيش تعب ولا حاجة وربنا يطمنها علي ابوها
حسين : طيب انا عايز اطلب منك طلب
ممكن تاخدي من الاوضة بتاعتي الكام غيار
اصل اسماء ملحقتش تغسلهم
زينب :: حاضر يا حسين من عنيا
حسين :: طيب انا هدخل احضرهملك
حسين دخل الأوضة وحضر الغيارات بتاعتة والكام هدمة اللي عايزها تغسلهم وقعد مستني زينب تخبط عليه مع انة موارب الباب
زينب روقت البيت وبعدين خبطت علي عصام اخدت منة الهدوم وراحت حطتهم في الغسالة وحسين كان سايب الباب بتاع الأوضة بتاعتة مفتوح
وبقي عمال يراقب زينب من بعيد وهي بتروح وتيجي وتوطي وزينب مكنتش واخدة بالها خالص ان حسين بيبص عليها
حسين :: زينب .. يازينب
زينب ،:: ايوة حاضر جاية ياحسين
حسين :: والنبي لو مفيهاش تعب عايز منك بس كوباية شاي لحسن مش عارف مالي
حاسس نفسي مش متظبط
زينب :: حاضر ياحسين اطلع بس اللي في الغسالة. واعملك الشاي
زينب جت تخرج من الأوضة حسين راح قايلها
زينب انا اسف علي ليلة امبارح انا معرفش انا عملت كدة ازاي
زينب رجليها اتشلت واتصدمت من اللي سمعتة.. حسين افتكر كل حاجة
مقدرتش تبصلة ولا تلتفت ناحيتة وفضلت متمسمرة مكانها مش عارف ترد وتقول ايه
ماهي سابت نفسها له وهو اكيد افتكر ده
حسين قام ووقف ورا زينب
حسين :: انا طبعا عارف ان الاسف مش هيفيد بحاجة بس انا كنت شارب ودي اول مرة في حياتي بعملها ومكنتش في وعيي خالص وانا مش عارف اقولك ايه ولا اشكرك ازاي انك مقولتيش لحسين علي اللي عملتة معاكي ليلة امبارح
زينب مشيت وهي نفسها الأرض تتشق وتبلعها. دخلت المطبخ. زي التايهة ومبقتش عارفة هي دخلت المطبخ ليه ولا هتتعامل مع حسين بعد كدة ازاي لان عينها اتكسرت خلاص
فضلت في المطبخ في حالة توهان وتفكيرها كلة منحصر في حسين دلوقت شايفها ازاي .. وهيتعامل معاها ازاي
..............
بالليل الساعة 10 الحاج نعمان اتصل بعصام علشان يقفل المحل بتاع حسين ويجي ياخدة بعربيتة
عصام قفل المحل وراح اخد الحاج نعمان من المحل وطلعوا علي الترب
الحاج نعمان .. اول ما تقرب من الترب عايزك تطفي نور العربية مش عايزين حد ياخد بالة
عصام :: مش كنا جينا بالنهار احسن ياحاج
منها محدش هيشك فينا لو شافنا واحنا داخلين الترب
الحاج نعمان :: الليل ستره .. واحسن وقت هو الوقت ده
الحاج نعمان فضل يقول لح
عصام. ادخل يمين وادخل شمال لغاية ما وصلو للتربه اللي عليها العين
الحاج نعمان ادإ عصام المفاتيح علشان يفتح العين
عصام كان جواه رهبة وخوف وهو بيفتح الطربة وكان بيتهيئلة ان العين هيخرج منها عفريت .. فضل عصام يجرب المفاتيح وهو مرتبك والعرق بينزل من كل جسمة
الحاج نعمان :: اخلص ياعصام. قبل ما حد ياخد باله مننا
عصام :: حاضر ياحاج .. انا بدور علي المفتاح اهو
اخيرا القفل اتفتح وعصام. شد الباب الحديد اللي قافل علي التربة. والحاج نعمان قرب وهو منور الكشاف بتاع تليفونة وكانت المفاجئة الكبيرة
تماثيل من الذهب الخالص احجام مختلفة
وقطع اثارية فرعونية ورومانية وورق بردي فرعوني
الحاج نعمان :: بسرعة ياعصام قرب العربية وهاتها هنا
عصام راح جاب العربية وبقي عصام والحاج نعمان بيشيلو التماثيل والقطع الأثارية من التربة وبيحطوها في العربية
بعد ما نضفوا التربية من كل الاثار اللي فيها
قفلوا التربة والحاج نعمان وعصام ركبوا العربية ومشيوا
وقبل ما يخرجوا من المقابر .. فيه تربي شافهم وهما خارجين .. ونده عليهم علشان يشوفهم محتاجين حاجة ولا ايه اللي جايبهم الترب في الوقت المتأخر
ياعصام ياعصام .. ياحاج نعمان
لكن لا عصام سمع التربي ولا الحاج نعمان اخد باله
عصام :: هنحط الحاجات دي فين
الحاج نعمان :: هنبيتهم الليلة دي بس في مخزن العطارة ومن بكره تدور علي بيت مطرف ندفن فيه الحاجات دي ..لحسن دي فيها مؤبد
عصام :: تعرف يابا الحاجات دي تساوي مليارات
الحاج نعمان :: ايوة عارف. وعارف ان كرم ممكن يروح فيها لما يجي يدور علي الامانة بتاعتة ومليقهاش
عصام :: هو كرم. فين بس
الحاج نعمان :: كرم مستني الفرصة اللي يقدر فيها يخرج الأمانة ويكون البوليس خف تدوير عليه.. بس خلاص فات الأوان
واحنا وصلنا للأمانة قبل منة
عصام :: انت يابا ضربتة ضربة معلم بصحيح بس اللي مجنني وهيشتت دماغي كرم لحق شال القطع دي كلها امتي وازي .. لما البوليس كبس عليه قبل ما يشيل الحاجة واتمسك متلبس
الحاج نعمان :: وهي دي كانت اول مره كرم يطلع فيها اثار ؟ كرم من سنين وهو ماشي في السكة دي .. امال هو عمل الثروة دي كلها منين .. دول ياعصام كان شايلوهم للزمن ومفيش جنس مخلوق كان يعرف عنهم حاجة وكان عامل حساب انة ممكن في يوم يتمسك. وثروتة كلها تروح منة بين يوم وليلة
عصام :: ايوة ايوة انا كدة فهمت .. يعني دول. كرم كان سايبهم ليوم زي اللي هو فيه دلوقت
الحاج نعمان :: بالظبط كدة
الجزء الخامس عشر
....................
الحاج نعمان وعصام نقلوا التماثيل للمخزن
وكانوا سبع تماثيل من الذهب الخالص اتنين حجم كبير وتلاتة احجام مختلفة واتنين صغيرين قد كف الأيد وعشر قطع اشكال مختلفة من العصر الروماني واربع رسايل من الورق البردي
الحاج نعمان بعد ما ستف الحاجة كويس وشغالهم وسط البضاعة.
المهم ياعصام بكره تقب وتغطس وتكون مشتري بيت. علشان نحط فيه الحاجات دي
عايزك تحفر فيه حفرة كبيرة ونحط فيها الحاجات دي وبعدين نردم عليهم وبعد كدة نبلط الارض فوق الحاجات دي ولما يجي وقت بيعهم يبقي ساعتها يحلها ربنا
عصام :: متشغلش بالك انت يابا فيه بيت في دماغي. صاحبة كان عارضة للبيع من فترة. بكره هقعد معاه واشوفة
الحاج نعمان :: اهم حاجة ماتفرطش ايدك اوي في السعر علشان صاحب البيت لو حس اننا عايزين البيت باي تمن ممكن الفار يلعب في عبة ويقول امال هما عايزين البيت له
وابقي فاهم البايع اننا هنعمل البيت مخزن للمحاصيل الزراعية
عصام :: ماشي يابا
...............
الساعة 2 بعد نص الليل الحاجة صباح قلقت من نومها واتقلبت علي جنبها ومدت ايدها علشان تحضن العمدة مصلحي لكن مكانة كان فاضي... فتحت عنيها ملقتش العمدة نايم جنبها . قالت يمكن راح يشرب او دخل الحمام .. لكن فات عشر دقايق .. ربع ساعة
.. نص ساعة والعمدة بردو مجاش
صباح قلقت علي جوزها وقالت تنزل تبص عليه .. نزلت تدور عليه في البيت كلة
وفوجئت بصوت جاي من اوضة سعاد
صباح في بالها ايه ده هي سعاد رجعت تاني من بعد ما مشيت.. ؟؟
الحاجة صباح مشيت علي طرطيف صوابعها وقربت من اوضة سعاد وحطت ودانها علي الباب علشان تسمع ايه اللي بيدور جوه
وكانت الصدمة الكبيرة
سعاد بتتأوه جوه
ااااااه ااااااه براحة ياعمدة .. اي اي بتوجعني يا عمدة ..
العمدة :: انتي مالك النهاردة يا وليه ممحونة كدة ليه
سعاد :: انت اللي زبرك الليلة حاسة انة تخين اوي يا عمده احححححح احححححح
صباح حست انها هتقع من طولها والدنيا لفت بيها .. معقول العمدة مصلحي جوزها وعشرة عمرها بيخونها ؟ ومع مين مع الخدامة سعاد
صباح سندت بأيدها علي الحيطة وعنيها رغرت بالدموع ورجت خطوتين لورا
وبعدين سندت علي السلم وبخطوات ثقيلة جدا طلعت علي اوضتها
طلعت علي سرير وحطت راسها علي المخدة وعينها بقت بتسح بالدموع وافتكرت ايام كتير كانت بتصحي الصبح بدري تلاقي سعاد في البيت وكانت بتستغرب انها جت بدري
وكانت سعاد بتتحجج انها بتصحي بعد الفجر علي طول وبتيجي
بعد ساعة العمدة دخل عليها الأوضة متسحب زي الحرمية. وقلع الجلبية بتاعتة بشويش وطلع نام جنبها وصباح صاحية وحاسة بيه ودموعها مش مفارقة خدها
.......... تاني يوم في المصيف .........
جلال قام من النوم لقي الهام صاحية ولابسة. شورت استريتش من اللي اشتراهم ليها ولابسة بضي حملات وواقفة قدام المراية بتجربهم وبتشوف هينفع تنزل بيهم البحر ولا لا
جلال :: صباح الخير يا الهام . انتي صاحية بدري اوي كدة يعني ؟
الهام :: انا صاحية من 7الصبح
جلال :: بس ايه الحلاوة دي الطقم هياكل منك حتة
الهام :: بس بقي لحسن انا مكسوفة منة اوي
جلال :: مكسوفة ليه بقي .. ده جامد عليكي اوي
الهام :: هو حلو مقلتش حاجة بس ده لا يمكن يتخرج بيه بره الشاليه
جلال :: انا مش عارف بس افهمك تاني ازاي
انه هنا عادي ومفيش حد بيبص علي حد هنا علشان كلة بيكون لابس كدة. وكمان بالعكس انتي كدة لابسة محترم جدا جدا كمان
الهام :: بكسوف وهي شايفة كسها مرسوم في الشورت الأسترتش .. بص كدة يا جلال
الشورت عامل فيا ازاي .. ده منظر طيب
جلال :: ياحبيبتي وحيات غلاوتك عندي ما فيه اصلا حد هياخد باله من الحاجات دي اصلا ..
الهام :: اوف بقي انا ذهقت ومش عارفة اعمل ايه .. انا مش قادرة اخرج كدة اصلا
جلال :: خلاص يا حبيبتي اعملي اللي يريحك
الهام :: طيب قوم علشان تفطر. انا مجهزة الفطار من بدري
جلال :: حاضر يا حبيبتي هروح اغسل وشي
جلال فطر مع الهام وبعدين قال ل الهام انة هيروح يلبس المايوه بتاعة تحت الهدوم
الهام كانت فاكرة ان المايوه ده عبارة عن شورت بس اتفاجئت انة زي البوكسر ويمكن افضح
الهام :: ايه ده انت ناوي تنزل البحر بالبتاع ده
جلال : اه ياحبيبتي ما ده المايوه بتاع البحر
الهام :: لا طبعا مستحيل اخليك تنزل بالمايوه ده .. انت مش شايف شكلك ازاي فيه
جلال :: انتي بتغيري عليا ولا ايه
الهام :: مش موضوع غيره بس مينفعش تخرج كدة
جلال :: متعقديش الدنيا وخلينا نستمتع بحياتنا وكدة كدة انا مش هقلع غير واحنا علي البحر وهناك كلة كدة
الهام فضلت تقاوح في جلال لانها شايفة اللبس ده عيب وميصحش وفي النهاية الهام سابت جلال علي راحتة
وهي لبست بنطلون استرتش وكان بردو كسها مرسوم فيه بس نزلت البضي لتحت
وخرجوا راحوا للبحر
وهما في طريقهم للشط كانت الهام شايفة رجالة وشباب واطفال اللي رايح البحر واللي جاي منة واللي بيتمشي وكلة لابس لباس البحر ( المايوهات ) وقليل جدا اللي لابس لبس عادي
الهام لسة علي حياءها وعنيها مش قادرة تترفع بسبب الرجالة اللي شبه عريانة
وجلال طبعا بيراقب الهام وبيراقب نظراتها
وكان في قمة دياثتة وهو شايف الازبار بتاعة الرجالة اللي محاوطة عيون الهام من كل اتجاه
جلال والهام وصلوا للبحر وجلال اجر خيمة بطرابيزه وكرسيين من اللي بيتفردو وبيبقوا شبه السرير
الهام :: ايه الناس دي هو خلاص مفيش ادب خالص كدة ولا كسوف
جلال :: هههههه مانا قولتلك ياحبيبتي هنا الحياه عادي خالص ومفيش حد بيبص علي التاني اصلا . انتي بس علشان جاية من عادات وتقاليد فامستغربة ده
الهام :: لا لا انا عمري ماكنت اتخيل ان فيه ناس كدة .. دول عريانين ملط كل واحد لبسلي حتة قماشة مداري بيها حجاتة وياريتها مدارية حاجة دكلة باين
الهام شايفة الرجالة وهي بتخرج من البحر مبلولة والمايوه لاذق علي ازبارهم والميا بتنقط من كل حتة في جسمهم. وبقت قاعدة مكسوفة ومحرجة وكل شوية تحط وشها في الأرض
شوية جلال :: طب ايه مش هننزل الميا زي الناس دي ولا ايه
الهام :: انا نسيت اجيب البتاعة اللي قولتلي هتخليني في البحر من غير ما اغرق
جلال :: نسيتي العوامة .. طب خلاص انا هنزل معاكي البحر ومتخفيش مش هنروح للغويط
الهام :: يعني ايه
جلال :: يعني المايه هتيجي يدوب لوسطك
لغاية ماتتعودي علي البحر
جلال قلع هدومة وبقي بالمايوه والهام بصتلة كدة وشايفة زبر جوزها المنفوخ والمرسوم علي المايوه وراحت موشوشة جوزها في ودانة... عارف لو شفت واحدة بتبصلة انا مش هخليه ينفع تاني
جلال ضحك وقالها ماشي موافق ويلا بقي ننزل البحر
جلال والهام نزلوا الميا والهام في الأول كانت خايفة لتغرق وطول الوقت ماسكة في ايد جلال اللي بقي عمال يشجعها ويمتص خوفها
وشوية شوية الهام اخدت علي الميا وطبعا كانت واقفة في اول البحر قرب الشط والميا كانت يدوب تحت بزازها
جلال بدأ يخليها تكتم نفسها وتنزل براسها في الميا .. ومع مرور الوقت. الهام الخوف بدأ يروح منها وابتدت تتمشي وتروح وتيجي وكل شوية كانت تحس بأيد جلال وهو بيحسس علي طيزها وساعات كان بيبعبصها في المايه.. ورغم انها كانت بتبقي مكسوفة الا انها كانت حاسة بالمتعة وكل شوية تبص علي جلال اللي واقف جنبها وكان بيعمل نفسة مش واخد باله .. قال يعني الراجل في حالة مش بيعمل حاجة
بعد ساعة ونص من وجدهم في الميا . الهام قالت لجلال انها جعانة
جلال :: خلاص انا هروح اشتري اكل وخليكي انتي في الميا شوية ولما ارجع هندهلك
جلال راح اشتري اكل وساقع ورجع كانت الهام خرجت من الميا وقاعده علي الكرسي
وشافها من بعيد بتتفرج علي اللي رايح واللي جاي .. عرف ان الهام عاجبها منظر ازبار الرجالة من تحت المايوه
جلال :: ايه ياحبيبتي اتأخرت عليكي
الهام :: لا يا جلال. انا لسة خارجة
جلال طلع السندوتشات واكل هو و الهام وبعدين شربوا الساقع وراتاحوا شوية وبعدين راحو نزلو الميا تاني
طول اليوم. الهام في الميا مش عايزه تخرج منها ومستمتعة جدا بالبحر والجو
وعلي الساعة خمسة اخر النهار الهام حست انها خلاص مش قادرة وجسمها كلة تعابها
قعدوا شوية وفيه كباين وحمامات علي الشاطئ علشان اللي عايز يتشطف ويغسل جسمة من الميا المالحة
جلال راح اتشطف والهام قالتلة انها هتفضل قاعدة شوية علشان جسمها وجعها ومش قادرة تمشي
جلال راح ورجع وقعد مع الهام شوية وبعدين الهام قالت لجلال ان فيه واحد هنا غلس مش شايل عينة من عليها
جلال :: فين ده
الهام :: شاورت له بعنيها علي شاب قاعد علي طرابيزه تبعد عنهم بطرابيزتين
جلال :: ده قاعد مع خطيبتة باين
الهام :: اه بس عمال يبصلي من بدري
جلال :: ياستي كبري دماغك تلقيه ميقصدش .. انا مش شايفة بيبصلك
الهام :: ده علشان انت جيت بس .. لكن. من الصبح قارفني
جلال :: طيب مش هتروحي تتشطفي
الهام :: هروح .. انت ايه مش هتيجي معايا
جلال :: لا انا هقعد هنا شوية.. الحمامات اللي هناك اللي علي الشمال رجالي واللي علي اليمين حريمي روحي وانا هستناكي هنا
الهام مشيت. وجلال عينة علي الشاب اللي كانت عنيه علي الهام وهي ماشية وبعد لحظات الشاب قام وعمل نفسة بيتمشي
وراح وراها
..........
الحاج كرم :: انا خلاص يا دهشان مش قادر استخبي اكتر من كدة انا عايز امشي من هنا
المعلم دهشان :: هتمشي من هنا تروح فين
انت شكلك مش مقدر المصيبة الا انت فيها
الحاج كرم :: لا مقدر. وعارف حجم المصيبة كويس وعارف ان البوليس لسة بيدور عليا
بس انا خلاص ذهقت من هنا .. هنا مفرقش كتير عن السجن
المعلم دهشان :: بقي بعد كل اللي بنعملة علشانك بتقول كدة.. مكنش العشم ياحاج كرم
الحاج كرم :: وانت ياخويا بتعمل كل ده ليه
ماهو كلة بحسابه وانا لغاية دلوقت ساحب منك اتنين مليون جنيه .. انا عايز اروح اجيب فلوسي اللي مخبيها بدل ما انا عمال استلف منك
المعلم دهشان :: هو انا كنت اشتكيت . ماتاخد اللي انت عايزه وبعدين نتحاسب
انما خروج دلوقت. وكل حاجة تضيع .. مينفعش
كرم :: طيب وبعدين انا هفضل هنا لغاية امتي ..
المعلم دهشان :: لغاية ما الدنيا تهدي والحكومة تشيل عينها من عليك
كرم :: طيب بقولك ايه انا كنت عايز اشوف احلام .. بصراحة البت دي بتهون عليا الحبسة اللي هنا
المعلم دهشان .. بس كدة حاضر ياسيدي من عنيا .. ولا اقولك خد رقمها هو وكلمها انت كل ما تحب تشوفها هي مش هتتأخر عليك
كرم اخد الرقم من المعلم دهشان وكلم احلام .. اللي قالتلة حاضر هتجيلة بس مش النهاردة علشان هي الليلة. نبطشية في المستشفي وهتطلع من المستشفي عليه علي طول
كرم قعد علي كرسي الأنتريه وهو مخنوق اوي وعايز يخرج ويتمشي ويشوف الناس
وقال .. اه بس لو اعرف مين اللي نبش ورايا وبلغ عني الحكومة .. وبعدين فكر شوية في حظ المعلم دهشان اللي مراتة تعبت في اليوم ده وجاله تليفون قبل الحكومة ما تطب عليهم بساعة واحدة بس ونفد من الحبس وكانت النتيجة انة هو اللي اتحبس هو والولاا سامبو وكام راجل من اللي كانوا قاعدين ساعة الحفر واستخراج الأثار
..........
عباس :: بقولك ايه يا احلام عايزك في موضوع
احلام :: موضوع ايه ؟
عباس :: لا عايزك لوحدنا بعد اذنك
سيده :: شوفي يا احلام عباس عايزك في ايه وانا هروح اوضة النبطشية
سيده خرجت وعملت نفسها مشيت وعباس. اخد احلام علي جنب
عباس :: انتي نبطشية الليلة مش كدة
احلام :: ايوة
عباس :: طب بقولك ايه .. عايزك تساعديني
في اني انزل الحاجة امينة تحت لحسن من ساعة ما الدكتور هيثم نقلها. واحنا مش عارفين نوصلها وكمان الدكتور مانعني انا وايهاب نهوب ناحيتها
احلام :: مانت عارف اني انا كمان ممنوعة. من اني اشرف علي العنبر اللي محجوزه فيه
وسيده هي بس اللي مسموح ليها تشرف عليها
عباس :: طيب وبعدين .. الحاجة دي بصراحة منغششة في نفوخي اوي وبتكيف
لما بنام معاها
احلام :: طيب انا هحاول اسرق المفاتيح بتاعة العنبر بتاعها من سيده بس بشرط .. انت متعرفنيش في الموضوع ده
عباس :: دي تبقي خدمة العمر
احلام :: اه بس بردو مش ببلاش.. اه ياخويا كل حاجة وليها تمن
عباس :: مش هنختلف انتي بس سلكي المفتاح من سيده وانا هبسطك
سيده سمعت كل الكلام اللي دار بين عباس واحلام وراحت بسرعة للدكتور هيثم
حكت له علي كل اللي بيدور في المصحة
من افعال منافية للأداب مع المرضي
وبمساعدة احلام .. اللي هي كمان بتنام مع الممرضين بالفلوس
الدكتور هيثم زعق مع سيده انها عارف كل ده ومخبية عليه. وانها مجتش قالت غير لما حست بالمسؤلية اللي هتيجي عليها
والدكتور اتفق مع سيده تسهل ل احلام سرقة المفاتيح علشان يمسكوهم متلبسين وهما واخدين سيده الاوضة اللي تحت ( اوضة الكركيب )
الجزء السادس عشر
..................
سيده طلعت من عند الدكتور هيثم وراحت اوضة النبطشية* واول ما دخلت لقت احلام قاعدة ومستنياها
احلام :: ايه يابنتي كنتي فين ؟
سيده :: الدكتور هيثم كان طالب* تقرير من الارشيف* روحت نزلتة
احلام :: اها ..
سيده حطت المفاتيح علي المكتب* وقعدت مع احلام وقعدوا يتكلموا شوية وبعدين سيده قامت وقالت انها هتروح الحمام وسابت المفاتيح علي المكتب احلام بسرعة* اخدت المفتاح اللي مكتوب عليه رقم العنبر بتاع الحاجة امينة* وراحت بسرعة ادتة لعباس وقالتلة بسرعة تروح تطلع عليه نسخة عباس اخد المفتاح* وراح طلع عليه نسخة وسيدة رجعت قعدت مع* احلام وبصت بطرف عينها علي المفاتيح* عرفت ان المفتاح خلاص اتاخد شوية والدكتور مجدي ضرب الجرس و سيده قامت علشان تشوفه عايز ايه ونسيت المرة دي المفاتيح بجد .. وحلام خرجت بسرعة اخدت المفتاح من عباس* اللي كان خلاص عمل نسخة منة ورجعت بسرعة حطت المفتاح مكانة سيدة بعد ما راحت شافت الدكتور مجدي عايز ايه رجعت واخدت المفاتيح واكتشفت ان احلام رجعت المفتاح.. وكدة فهمت انهم طلعوا نسخة علي المفتاح بالليل الدكتور هيثم مشي في الميعاد بتاعه ورجع تاني بعد ساعة* من غير ما حد في المستشفي ياخد باله غير عم امين اللي قاعد علي* البوابة والدكتور فهمة ان ميقولش لحد انة رجع الدكتور هيثم دخل المصحة واستخبي* في اوضة قريبة من اوضة الكركيب* شوية والدكتور مجدي كمان جه ودخل مع الدكتور هيثم وفضلو مستنين يمسكوا عباس و ايهاب وهما داخلين ب امينة اوضة الكركيب كانت الساعة 11 بالليل
. الساعة واحدة بالليل الدكتور هيثم سمع صوت عباس وهو بيتكلم مع ايهاب بصوت واطي* ومكتفين امينة وبيدخلوا بيها اوضة الكريب هيثم ومجدي استنوا بتاع ربع ساعة وبعدين دخلوا عليهم الأوضة وهما مقلعين الحاجة امينة هدومها* ولسة يدوب بيعتدو عليها . هيثم دخل عليهم
هيثم :: محدش فيكم يتحرك من مكانة .. انا هحبسكم الليلة... اقفل الباب يا دكتور مجدي الدكتور مجدي دخل وقفل الباب وصوت الدكتور هيثم والدكتور مجدي* كان عالي جدا لدرجة ان كل الممرضين والممرضات كانوا في لحظة تحت. ومش عارفين ايه اللي بيحصل في اوضة الكركيب لكن مفيش دقايق وكان الكل فهم في ايه احلام لما عرفت* ان الدكتور هيثم* هيبلغ البوليس جريت من المستشفي وهربت وعباس وايهاب اخدو علقة موت من الدكاترة والممرضين وبعدين هيثم قالهم مشفش وش كلب فيكم في المستشفي ونبه علي كل العاملين في المستشفي ان الموضوع ده محدش يجيب سيرتة علشان سمعة المصحة واحلام ملهاش شغل تاني في المصحة الحاجة امينة كانت مرعوبة وخايفة* والدكتور مجدي خلي سيدة تلبسها هدومها وطلعوها العنبر بتاعها* واخدت حقنة مهدئة احلام روحت البيت جري واخدت شنطة صغيرة فيها كام هدمة. وقالت لجوزها ان عندها شغل كام يوم ورا بعض في المستشفي* وانها هتبقي تتصل بيه كل يوم علشان تطمن علي عيالها.. واخدت شنطتها وسافرت علي بلد المعلم دهشان.. وطبعا هي مسافره علشان خايفة ليكون الدكتور هيثم بلغ البوليس ويتقبض علي عباس وايهاب وساعتها اكيد هي كمان هيتقبض عليها فقالت تختفي يومين لغاية ما تشوف اللي هيحصل ايه
...............
الحاج نعمان في المحل وعصام* مش موجود في المحل راح يبص علي بيت* صاحبة عارضة للبيع بعد اربع ساعات عصام رجع المحل* وطمن الحاج نعمان ان خلص فعلا في البيت* وبسعر حلو* ومش فاضل غير التسجيل في الشهر العقاري
الحاج نعمان :: خلاص بعد ما تخلص خالص تروح لعطية الحداد تخليه يعمل شبابيك حديد علي كل شباك في البيت* وتغير* كوالين البيت كلها مش عايز كالون فيه مش متغير.. البيت فيه زريبة ؟
عصام :: ايوة ده بيت كبير* وفيه زريبة وفيه* اوضتين كبار من ورا .. شبه البيت بتاعنا بس اصغر شوية
الحاج نعمان :: تمام* اعمل اللي قولتلك عليه وانا همشي دلوقت رايح مشوار وممكن ارجع بالليل متأخر
عصام :: ياحاج مش هينفع كدة انت علي طول بقيت بتروح مشاوير من غير ما تعرفني بتروح فين وانا ببقي قلقان عليك الحاج نعمان :: لا متقلقش .. اه نسيت اقولك اعمل حسابك هنسافر مصر كمان يومين عايزين نشتري* هناك بيت كبير
عصام :: صحيح يابا هيبقي لينا بيت في مصر
الحاج نعمان :: ايوة صحيح* هما اللي عنديهم بيت في مصر احسن مننا في ايه الحاج نعمان مشي وراح بيت سامية
الحاج نعمان :: بت يا سامية .. انتي يابت الحاج فضل ينده علي سامية لكنة ملقهاش في البيت .. فضل قاعد مستنيها ساعة لغاية ما جت .. وكانت الساعة اربعة العصر الحاج :: كنتي فين يابت
سامية :: كنت عند الحاجة فاطمة يدوب خلصت ترويق* وعلي فكرة ياحاج هي زعلانة منك علشان بقالك كام يوم مش بتسأل عليها
الحاج نعمان :: معلش كنت مشغول اليومين اللي فاتوا .. بكره ولا بعده ابقي اعدي عليها المهم* انا عايزك توديني الأستراحة بتاعة زفت الطين
سامية :: بتاعة الحاج كرم
الحاج نعمان :: بتاعة هباب البرك
سامية :: دلوقت ياحاج ؟
الحاج نعمان :: ايوة ياختي دلوقت .. ايه وراكي حاجة* ..؟
سامية :: لا ياحاج هيكون ورايا ايه. يلا بينا ساميه راحت مع الحاج وركبوا المعدية وراحو الأستراحة بتاعة كرم الحاج نعمان فتح الأستراحة بالمفاتيح بتاعتة* ودخل هو وسامية الأستراحة كانت جميلة جدا من جوه ومفروشة احسن فرش الحاج نعمان وقف يتفرج علي كل ركن فيها وعنيه بتفصلها تفصيل وفضل يفتش في كل شبر فيها علي اي حاجة توصلة* لاي اوضة سرية زي ما لقي في البيت التاني . لكن كان من الواضح ان الحاج كرم كان مخلي الاستراحة دي للمذاج وبس الحاج نعمان بعد ما خلص تفتيش في الدور الأرضي وسامية قاعدة علي كرسي الأنترية بتتفرج علي الحاج نعمان ومش فاهمة هو بيدور علي ايه طلع الدور الأول* ودخل اوضة نوم كرم وبقي بيبص فيها* وبيفتش بعنيه في كل حتة فيها وبعدين قرب من الدولاب وفتحة وهو بيفتش* لقي علبة* كبيرة تحت الهدوم طلعها وقعد بيها علي السرير وفتحها لقي فيها دهب* كام خويشة علي كام خاتم ولقي تحت الدهب شوية اوراق فيهم فواتير الدهب* وفيه ورقة كانت صدمة عمره الورقة اللي بصمت عليها* فتحية* انها حامل من سامبو* وانها عملت كدة علشان تورث الحاج والورقة التانية فيها وصل امانة عليها بنص مليون جنيه بأسم سامبو الحاج مسك الورقتين وقفل عليها بأيده جامد لدرجة ان الورق اتقطع والدموع نزلت من عنيه الحاج نعمان قطعهم* واخد الدهب وبعدين خرج من الأوضة وهو مفتكر مراتة فتحية* ومفتكر الخيانة بتاعتها نزل واخد سامية وقفل الأستراحة. ومشي وبعد ما وصل سامية* رجع تاني الأستراحة من غير ما حد يعرف وولع فيها** وبعدين مشي زي ما جه.. النار اكلت الأستراحة ومخلتش فيها اي حاجة رغم محاولات* اهل الجزيرة في انهم يطفوها الحاج نعمان راح لفاطمة مرات كرم* وقعد معاها شوية واتأسفلها انة مبيسألش عليها بسبب ظروف المحل* وكدة وقبل ما يمشي من عندها ادالها الدهب اللي لقاه* في الأستراحة فاطمة مكنتش مصدقة ان فيه رجالة كدة ازاي واحد زي الحاج نعمان يعمل مع مرات الد عدو له كل ده .. وقف جنبها وجابلها فلوس مكنتش تحلم انها ترجعلها* ومطمعش فيها والنهاردة يلاقي دهب كان كرم شايلة وبردو ميطمعش فيه ويجبهولها الحاجة فاطمة اتمنت ان الحاج نعمان يكون هو* اللي جوزها. مش كرم قليل الأصل
الحاج نعمان :: ايه ياحاجة مالك سرحتي في ايه
الحاجة فاطمة :: لا ابدا بس مش مصدقة اللي بتعملة معايا.. انا مش عارفة اشكرك ازاي الحاج نعمان :: لا مفيش شكر ولا حاجة بس انا دلوقت عايزك* ترفعي قضية طلاق من كرم .. وتطلبي كل حقوقك
الحاجة فاطمة :: وانا كنت مستنية انت اللي تطلب مني اعمل كدة.. بس انا معرفش ايه اللي المفروض اعملة
الحاج نعمان :: بسيطة انا* هبقي اعدي اخدك كمان يومين تلاتة علشان* توكلي محامي الحاجة فاطمة ::* جمايلك كترت اوي ياحاج نعمان .. ولا جمايل ولا حاجة .. انتي غالية عليا يافاطمة .. قصدي ياحاجة فاطمة الحاجة فاطمة :: تسلم يانعمان ياخويا انت راجل فعلا* وسند ليا* ربنا ما يحرمني منك
...............
نعمة :: ياوجدي انا حاسة بحرقان رهيب من تحت وفيه افرزات كتيرة وريحتها وحشة وجدي :: ده شكلها* التهابات
نعمة :: طب وبعدين دانا قرفانة اوي من نفسي
وجدي :: خلاص انا هخلي احمد يكتبلك حاجة للألتهابات دي
نعمة :: بصراحة انا خايفة ليكون فيه حاجة وجدي :: ياستي خلاص انا هسألة* وهشوف هيقولي ايه رشا دخلت عليهم* نعمة* في حالة جت تعبانة اوي وشكل الواد اللي في بطنها ميت واحمد طلب تحضير غرفة الولادة بسرعة وانت يا وجدي خليك جاهز* نعمة راحت مع رشا بسرعة حضرو الغرفة وعقموها والحالة دخلت بسرعة الغرفة ووجدي ادها* البنج بعد العملية ما خلصت* احمد لحق الأم* لان الطفل كان ميت فعلا في بطنها* وهي كانت حالتها خطرة احمد بعد ما اطمن علي الحالة راح مكتبة ووجدي دخل قعد مع احمد وحكي له علي اللي عند نعمة مراتة
احمد :: طيب اندهلها انا عايز اسألها* كام سؤال يمكن محتجش اكشف عليها
وجدي :: ايه ده انت ممكن تكشف عليها ؟ احمد :: ايه ياعم* انت هتعمل زي اهل البلد هنا ولا ايه ؟ عيب حتي دانت دكتور وعارف لا حياء في الطب
وجدي :: ايه ياعم هو انا قولت حاجة .. ده سؤال* وبعدين* في ايه مانت اللي مركبلها اللولب
احمد :: خلاص طيب اندهلها علشان اكتبلها المناسب لحالتها وجدي خرج وقال لمراتة اللي قالوا احمد نعمة دخلت مع جوزها وقعدت وهي مكسوفة* وخايفة احمد يقولها اطلعي علي سرير الكشف رشا دخلت ووقفت جنب اختها نعمة واحمد بيسألها عن لون الافرزات والدورة امتي اخر مره جت* وشوية اسئلة* وبعدين بص ل وجدي* وقالوا لازم اكشف وجدي مقدرش يقعد وهو عارف ان مراتة هتطلع علي السرير وهتقلع واحمد هيشوف كسها وهيدخل ايده اكيد فيها وجدي :: طيب انا هخرج بره.. احمد مقدر احساس وجدي وقال ل نعمة غصب عني لازم اكشف يدوي عليكي وشاور ليها تروح للسرير رشا فضلت جنب نعمة لغاية ما قلعت* ونامت علي السرير وفتحت رجليها ل احمد* وكشف عليها وبعدين راح قعد علي المكتب بتاعة
الدكتور احمد :: الموضوع بسيط شوية التهابات مع العلاج هتبقي كويسة .. انا بس كنت خايف من اللولب بس نحمد ربنا مش منة
نعمة :: وانا كنت خايفة من كدة بردو
احمد كتب الروشتة ل نعمة وخرجت من عنده وهي بتنفخ من الكثفة والاحراج اللي كانت فيهم وراحت للأوضة اللي قاعد فيها جوزها الدكتور وجدي
.............
جلال شاف الشاب مشي ورا مراتة وعمل نفسة من بنها ولا كأنة شافه. وبعد شوية جلال مشي شوية كدة لغاية قرب الحمامات وشاف الشاب واقف بره الحمامات وشكلة مستنيها تخرج
جلال وقف من بعيد يراقب اللي هيحصل
لغاية ما شاف مراتة خراجة من الحمام
والشاب قرب ناحيتها وبقي ماشي جنبها وبيكلمها والهام ماشية بتسرع في خطواتها
علشان تهرب من معاكستة ليها
جلال رجع بسرعة وقعد مكانة ولما الهام قربت من الطرابيزه اللي قاعد عليها جوزها الشاب فص ملح وداب
الهام :: اوووف بقي
جلال :: ايه ياحبيبتي مالك
الهام :: ابن الجزمة راح ورايا الحمام وفضل مستنيني لما خرجت وفضل معاكسة فيا لغاية ما جيت عندك
جلال :: وقعة ابوه سوده .. هو فين
الهام :: مشي لما لاقني قربت عليك.. انا مش عارفة الناس دي ايه واحدة متجوزه وقاعدة مع جوزها بردو مفيش دم ولا احساس
جلال :: ماهو انتي ياقلبي اللي جامدة
الهام بصتلة كدة بأستغراب
جلال :: مقصدش حاجة. بس انتي فعلا جامدة واي واحد بصراحة لو مكانك كان هيعمل كدة ههههههههه
الهام :: ايه اللي انت بتقولوا ده .. عيب علي فكرة انا مراتك
جلال :: هو انا قولت حاجة.. انا بس بمدح فيكي
الهام :: لا ياخويا المدح مش كدة
جلال :: طيب هتنزلي الميا تاني ولا ايه
الهام :: لا خلاص انا مش قادرة اسلب طولي
وكماان خلاص الشمس هتغيب
جلال :: خلاص خلينا قاعدين هنا .. الجو هنا تحفة
الهام :: انا متغاظة اوي من ابن الجزمة ده
عمال يقولي كلام مينفعش واحدة تسمعة
جلال :: ليه هو قالك ايه ؟
الهام :: اهو قال اللي قالوا ..
جلال :: يابت قوليلي قالك
الهام :: قالي كلام مينفعش اقولوا
جلال زبره وقف لانة حس من كلام الهام ان الشاب ممكن يكون اتغزل في جسمها .
جلال :: طب انا روح اجيب حاجة نشربها
اول ما وقف الهام شافت زبر جلال واقف
ومنتصب وهو لما حس ان زبره واقف علي اخره راح قاعد تاني
الهام :: ايه ده بقي ؟ هو زبرك واقف كدة ليه دلوقت .. وفضلت تبص وراها وقدامها ليكون في واحدة معدية. من اللي لابسين مايوهات .. لكن البحر والشط كلة كدة
جلال :: مفيش حاجة يالهام لوحده
الهام :: طب احترم نفسك وطول ما انا معاك متبصش لغيري
جلال :: وانا اقدر بردو ابص لغيرك ياقمر انتي.. كل اللي هنا دول ميجوش شعره فيكي
الهام :: لا ماهو واضح اهو .. امال الباشا واقف ليه
جلال :: ده واقف علشانك يا حبيبتي
الهام :: ايوة ياخويا مثل مثل
جلال والهام قعدو شوية وبعدين روحوا الشاليه
الجزء السابع عشر
....................
بعد ما الهام وجلال راحو الشاليه بتاعهم
والهام عملت لقمة اتعشوا
الهام شغلت التليفزيون وجلال قعد جنب منها وقعدوا يتفرجوا علي مسلسل شغال
جلال :: بقولك ايه ياالهام ماتيجي ندخل الأوضة عايزك
الهام :: ايه زبرك لسة واقف من ساعة ماكنا في البحر
جلال :: بصراحة هو علي طول واقف وعايز
الهام :: يا سلام روح يا خويا للي كنت بتبص عليها
جلال :: طب وحياتك عندي ما كنت ببص علي حد
الهام :: شوف ازاي ؟ صدقتك انا كدة.. امال هو كان واقف علي اخره ليه؟
جلال :: طب تعالي ندخل الأوضة وانا هقولك
الهام قامت مع جلال وبرغم ان جسمها كلة واجعها ان منظر الازبار في الشط وفي البحر كان مخليها هايجة وعايزة تتناك
دخلو الأوضة وجلال حضن الهام من ورا ولذق في طيزها بزبره
جلال :: بذمتك مش عايزه تتناكي
الهام :: بمياصة ايوه عايزه اكدب عليك يعني
جلال :: يخرب بيتك طيزك .. طرية اووي
علي زبري
الهام :: بدلع يعني طيزك بس هي اللي عجباك
جلال :: كل حاجة فيكي عجباني وبعدين انتي تعجبي اي حد يشوفك يا حبيبتي
واديكي شوفتي الشاب اللي علي البحر
الهام :: ده ضايقني اوي
جلال :: بصوت هامس في ودان الهام ياحبيبتي بصراحة لو انا مش جوزك مكنتش هسيبك غير وانا هههههه
الهام :: ياسلام .. يعني انا حلوة للدرجة دي
جلال :: انتي جامدة اوي يا الهام... وراح منزل ايده علي طيزها وبقي عمال يحسس عليهم .. عارفة انا لو مكنتش جوزك .. كنت ممكن ادخل وراكي الحمام
الهام :: ايوة علشان كنت لميت عليك الدنيا كلها
جلال :: ياختي وكنت ههون عليكي. تلمي الناس علي واحد معجب بيكي وبجسمك
جلال زبره واقف ومحشور بين فلقتين طيزها وهو بيحاول يلين دماغ الهام مراتة
وبيحاول يستدرجها ويعرف الشاب قالها ايه
ويعرف مدي تقبلها للي حصل
ده غير انة بيحاول يشيل حواجز وقيود مابينهم ويخليها تتكلم معاه عادي وتنسي انة جوزها وبيغير عليها والكلام ده
الهام بدأت تحس بالأثارة وهي حاسة بزبر جلال في طيزها وشغال يحكة فيها. وايده راحت لبزازها وبقي عمال يفعص فيهم
الهام :: فكرتني يا جلال صحيح . ايه اللي كنت بتعملة في المياه ده
جلال :: كنت بعمل ايه
الهام :: ايوة ياخويا استعبط .. قال يعني مكنتش بتعمل حاجة .. ههههههه
جلال :: انا مش عارف انتي بتتكلمي عن ايه بجد ؟
الهام :: نعم هو انت مش كنت كل شوية تحط ايدك علي...
جلال :: احط ايدي علي ايه .. زبر جلال في اللحظة دي كان هينفجر من شده الأثارة
الهام :: جلال متفصلنيش بجد انت ولا مش انت
جلال :: حب يسايس الهام لانة حس انها بدأت تضايق بجد
جلال :: ههههههه مالك اتخضيتي كدة ليه ؟ ايوة انا ياستي يعني حسيتي
الهام :: يخرب بيتك خضتني افتكر حد تاني غيرك هو اللي كان بيحسس علي طيزي
جلال هرمون الدياثة عنده بقي فوق الأخر
جلال :: احكيلي بقي كنتي حاسة بأيه
الهام :: بصراحة كنت مستمتعة اوي وانت عمال تمشي ايدك علي طيزي وبصتلك اوي لما حشرت صباعك وكنت كل ما ابصلك تعمل نفسك مش واخد بالك
جلال :: طب مقولتليش ليه
الهام حست بزبر جلال خلاص هيعدي من الشورت اللي لابساه .. مالك انت هجت كدة ليه
جلال :: طب لو كنت قولتلك ان مش انا اللي عملت كدة كنتي هتحسي بأيه
الهام :: كنت هضايق طبعا
جلال :: ليه بقي هو في واحدة تكره ان واحد غير جوزها يتحرش بيها
الهام بدأ الفار يلعب في عبها وشكت في سلوك جوزها وحاسة انة مش طبيعي وفيه حاجة غلط
بس انت ليه عملت كدة مخوفتش حد يشوفنا ويقول اني ست مش كويسة
جلال :: انا هروح اطفي النور وانتي اقلعي هدومك انا علي اخري
جلال راح طفي النور وطلع جنب مراتة
ونزل تحت رجليها وبقي عمال يبوس في رجليها
جلال : انا بحبك اوي يا الهام وبموت فيكي
وبقي عمال يبوس في رجليها ويطلع فخادها بشفايفة لغاية ما وصل لكسها
الهام ساحت من شفايفة وانفاسة السخنة علي كسها
وجلال هيرمون الدياثة عنده عند اعلي مستوي
جلال :: حبيبتي
الهام :: ايوة يا جلال
جلال :: غمضي عنيكي يا حبيبتي وعايزك تتخيلي لو اللي كان بيحسس علي طيزك واحنا في البحر ده حد تاني غير
اتخيلي وقوليلي حاسة بأيه
الهام :: اكيد كنت هضايق دي حاجة مفيهاش كلام
جلال :: يعني مكنتيش هتحسي بأي متعة. وفيه واحد عمال يبعبص في طيزك وجوزك جنبك ومش واخد باله
الهام :: شكلك انت اللي نفسك يتعمل فيا كدة
جلال :: فتح كس الهام وبقي عمال يلحس فيه ونفسة يقولها اه وفي نفس الوقت خايف من رده فعلها ومش عارف يرد بأيه
الهام :: ايه ياحبيبي .. مش لاقي رد ولا ايه
جلال :: انا عايزك تسيبي نفسك للمتعة والخيال .. مش عايزك واحنا علي السرير
تمنعي نفسك حتي من متعة الخيال
الهام :: يعني ايه .. عايزة افهم اللي في دماغك
جلال قام من تحت الهام ونام جنب منها
انا مش عارف اشرحهالك ازاي بصي هو انا اللي كنا بحسس علي طيزك بس انا بتمتع لما بتخيل حد تاني هو اللي معاكي وده في حدود التخيل
الهام :: يعني انت عايزني اتخيل حد تاني
معايا غيرك ... وعايزني احس بالمتعة
ولا اقولك اني حاسة بالمتعة ؟ اصلها تفرق
جلال :: لا انا عايزك تتخيلي وتسيبي نفسك للتخيل وتقوليلي اللي حاسة بيه
انا نفسي علاقتنا تبقي اكبر من اننا متجوزين
وعايزك تحكيلي عن اي احساس بتحسيه
الهام :: انا بصراحة محتارة في كلامك
انت بتحبني وبتغير عليا .. ولا لا
جلال :: بحبك وبغير عليكي طبعا بس ده كلة علشان نستمتع اكتر وخيالنا هو اللي هيخلي الحياه بينا. ديما في تجدد
الهام :: طيب انا عايزه اسألك سؤال ولنفترض ان اللي حصل منك في الميا ده النهاردة مكنتش انت فعلا اللي بتعمل كدة؟
كنت هتضايق ولا ده كان هيبسطك
جلال :: بصي كنت هضايق جدا .. بس ساعة ما كنا هنبقي علي السرير. اكيد الموضوع ده كان هيثرني اووي ومش بعيد ده هيخليني انيكك كل شوية
الهام :: بردو مفهمتش منين كنت هتضايق ومنين هتحس بالأثارة ...
جلال :: انا مش قادر اشرحلك
الهام :: انت فصلتني علي فكرة
جلال :: لا ابوس ايدك
الهام :: انا بصراحة مش قادرة افهمك
جلال :: انا كل اللي عايزه انك تتخيلي وتسيبي نفسك للتخيل واحنا مع بعض علي السرير ..
الهام :: اه لو كان تخيل ماشي مع اني شاكة فيك
جلال :: طيب مش هتقوليلي الشاب قالك ايه
الهام :: وده تخيل بردو ؟ يعني اتخيل قالي ايه
جلال :: لا انا عايز اعرف بجد قالك ايه
الهام :: كلام مينفعش انا اقولوا مانا قولتلك
جلال :: علشان خاطري عايز اعرف
الهام :: مانت هتضايق لو قولتلك وانا كمان مش هقدر اقول الكلام اللي قالوا
جلال :: لا مش هضايق .. علشان خاطري ابوس رجلك. قويلي قالك ايه
الهام اتأكدت ان شكها حقيقي وان جوزها فعلا مش طبيعي وانة ديوث
الهام : اهو كان بيعاكسني وبيقول كلام عيب
جلال مسك ايد الهام وحطها علي زبره. اللي رجع تاني وقف علي اخره
الهام :: ايه ده زبرك بقي زي الحديد في ايدي
انت نفسك يكون قالي كلام عيب
جلال :: قولي بقي قالك ايه ؟
الهام :: متأكد انك مش هتزعل؟
جلال :: اقسملك مش هزعل حتي لو كان قالك ايه
الهام :: فضل يقولي جسمك جامد ويخبت الخول اللي قاعد معاكي
جلال :: بصراحة عنده حق .. انتي جسمك جامد فعلا
الهام :: انت مزعلتش ؟ احيه
جلال :: بذمتك مقالش حاجة تاني
الهام :: لا قالي بس مينفعش بجد
جلال :: علشان خاطري يا الهام قولي
ايوس رجلك .. وراح نازل علي رجليها باسها
الهام :: مشي جنبي وفضل يقولي انة نفسة
يحط زبه في طيزي
جلال :: قام زي المجنون علي الهام ونام فوق منها واخد شفايفها بين شفايفة وبقي بياكل وبيعصر فيهم
يخرب بيتك هيجتيني اووووي
الهام بقت هتتجنن من اللي شيفاه من جوزها معقول في رجالة في الدنيا كدة
جلال ::ماسك في بزاز مراتة وزبره بين فخادها وعمال يحكة في كسها
جلال :: انا جسمي ولع نار وكلامك هيجني اوي .. تفتكري ليه
الهام :: معرفش
جلال :: لا انتي عارفة ومش قادرة تقولي
وانا بحب اسمع منك كل حاجة واي حاجة
الهام :: انت قول. انا معرفش
جلال :: انا عايزك تتخيلي اني انا الشاب ده
بردو هتضايقي في اللحظة دي وهو نايم فوق منك وحطط زبره علي كسك وعمال يحك في كسك ويرضع في بزازك
الهام بدأت تتخيل فعلا وقدر جلال يخليها تحس بالأثارة
ااااااااااااه اااااااااااااه تعبتلي اعصابي يا جلال
جلال :: يعني اتخيلتي الشاب ده هو اللي فوقك
الهام هزت راسها بأه اتخيلتة
جلال :: يالهوي يا الهام انا مش مصدق انك اخيرا اتخيلتي اللي بتمناه يحصل
طب حاسة بأيه
الهام بتبلع ريقها بالعافيه ومغمضة عنيها وبتتخيل نفسها علي الشط بترضع زبر الشاب
حاسة بالمتعة اكيد يا جلال
جلال :: انا نفسي اجيب الشاب ده معايا دلوقت واخليكي تمصي زبره وانا الحس كسك وانتي نايمة ومستمتعة
ااااااه ااااااااه اااااه ياجلال مش قااادرة
اعصابي كلها سابت
جلال :: عايزاه ينيكك في كسك ولا ينيكك في طيزك
الهام :: بصوت حيحان وكلة هيجان مش عارفه .. قول انت
جلال :: لا انتي اللي هتتناكي ياحبيبتي
انتي نفسك تتناكي فين
الهام :: اااااه انا نفسي اتناك في كل حتة في جسمي
جلال :: وهو ما هيصدق ياحبيبتي. وهنيكك بزبره الجامد في كسك وفي طيزك
الهام :: طب وانت ياجلال هتعمل ايه
جلال :: انا هنيكك معاه ياقلب جلال
الهام :: اااااااه حط زبرك خلاص مش قادرة
جلال :: لا انا هخليه هو اللي يحط زبره
الهام :: ماشي. بس يلا. مش قادرة بجد
جلال قام وفتح رجل الهام وحط زبره في كسها
اااااااااااه. اااااااااااااه جميل جميل اووووي
جلال شغال ينيك في الهام وهي تعبانة تحت منة من الخيالات اللي اتخيلتها وبقت بتتخيل فعلا انها بتتناك من الشاب اللي كان بيعاكسها علي الشط
جلال بعد ما هري كسها نيك. خلاها تقوم وتقعد علي زبره
نام علي ضهره والهام جت قعدت علي زبره وضهرها كان له
وبقت عمالة تطلع وتنزل علي زبه وكسها فيه شطة مش عايز يبرد ولا يهدي
يالهوووووي يالهووووي كسي فيه نار ياجلال
اووووووف اووووووف
جلال :: هو انا ليه عايز واحد تاني غيري ينيكك ياالهام
الهام :: انت قول يا حبيبي .. انت اللي توصف نفسك
جلال :: علشان خاطري .. انتي قولي
الهام :: اقول ايه اوووووف اوووووف مانت عارف ياحبيبي ااااااه ياكسي اااااااه
انت عارف نفسك تبقي ايه اااااااااخ .نار . نار في كسي من تحت
جلال :: انتي مكسوفة تقولي
الهام :: زبرك مالة تخين كدة ليه ... اووووف
اوووووف يالهوي عالجمال . اااااااااااااخ
انا عارفة انت نفسك تتشتم .. صح
صح يابن الوسخة
جلال :: ايوة صح ياحبيبتي
الهام :: طب قوم يا متناك. قوم حط زبرك في كسي وانا مفلئسة
جلال قام والهام راحت مفلئسة وفتحت طيزها بأيدها علشان كسها يبقي كلة في متناول زبر جلال
حط زبرك ياخول .. حط يامتناك.اووووف
جلال :: مش هحط زبري غير لما تقوليلي انتي شايفني ايه بعد ما عرفتي اني نفسي حد تاني ينيكك
الهام :: ده اللي هيخليك انكني يا شرموط
حاضر هقولك .. شايفك معرص .. حلو كدة
يلا بقي نكني اوووووف
جلال :: يخرب بيتك ولعتيني ... وراح حاطط زبره في كسها. من ورا والهام شغالة
تشتم فيه وفي امة علشان عارفة ان جلال طول ما بيتشتم زبره بيكون زي الحديد في كسها
فضل جلال ينيك في مراتة. وطلب منها انها بكره تلبس الشورت الأسترتش والبضي الحملات ومتلبسش من تحتهم كلوت ولا سنتيال واالهام وافقت علي طول
بعد نيك طويل واثارة رهيبة مابين جلال والهام جلال جاب لبنة في كس الهام
والهام بعد ما كسها اتغرق لبن. نامت علي بطنها. وزي ما تكون كانت مسحورة وفاقت من السحر اللي كانت فيه
واضايقت جدا من نفسها ومن جوزها اللي اكتشفت انة معرص رسمي وان زبره مش بيقف غير لو اتشتم واتهان. واتخيل حد تاني بينكها معاه
..........
احلام راحت بلد المعلم دهشان ( الفيلا اللي مستخبي فيها كرم ) والرجالة اللي حارصين الفيلا علشان عارفينها دخلوها علي طول
كرم :: ايه ده ايه النور ده كلة يا اهلا يا اهلا احلام هانم
احلام :: ازيك ياحاج كرم
كرم :: تمام دانا من امبارح بعد الساعات علشان اشوفك طب تصدقي باللي خلقك انا من امبارح للنهاردة بصيت في الساعة اكتر من مليون مرة كلة ده علشان مستنظر بس اشوفك
احلام :: تسلم ويخليك
كرم :: ايه الشنطة اللي في ايديك دي
احلام :: لا ابدا دي فيها بس كام هدمة علي كام غيار اصلي ناوية اقعد هنا يومين بالكتير تلاتة اهو اغير جو لحسن ذهقت من الشغل ومن البيت ومن العيال
الحاج كرم :: ياسلام دي الارض لو مشلتكيش اشيلك فوق راسي. تنوري
احلام :: ش**** يخليك ياحاج ماهو ده العشم بردو
الحاج كرم :: كلتي ولا اجيبلك اكل ولا اقولك ناكل سوا انا وانتي
احلام :: طيب انا عايز اخد دوش واغير هدومي علشان اقعد براحتي
كرم :: الفيلا كلها تحت امرك اعملي فيها ما بدالك علي ماتاخدي دوش وتلبسي انا هخلي الخدامين يعملو الأكل
احلام طلعت الحمام اخدت دوش ولبست هدومها وخرجت سرحت شعرها والخاج نعمان خلي الخدامين طلعوا الاكل فوق في الدور الأول
الحاج كرم واحلام اكلوا اللقمة وبعدين
الحاج هاجم عليها وراح نايكها وفقعها الزبر التمام
بعد ما احلام اتناكت واتروقت اخدت تليفونها وطلعت بره الأوضة علشان تتصل
بعباس وقبل ما تكلمة خافت يكون اتقبض عليه وساعتها هتجيب لنفسها الشبهة راحت قافله تليفونها ورجعت دخلت الأوضة مع كرم
كرم :: الا صحيح يا احلام انتي بتشتغلي ايه في المستشفي
احلام :: شغالة ممرضة
الحاج كرم :: ممرضة .. ايوة وانا اقول انتي حنينة كدة ليه اتريكي ملاك رحمة
احلام :: هههههههه دمك خفيف اوي ياحاج كرم بس انا ممرضة في مصحة نفسية
الحاج كرم :: اوف .. مستشفي مجانين
احلام :: ههههههه يلا بقي اهي حتي الشغلانة دي راحت مني
الحاج كرم :: راحت منك ازاي يعني ؟؟؟؟
احلام بدأت تحكي لكرم اللي كان بيحصل في المستشفي لغاية ما هربت منها ونفدت بجلدها
الحاج كرم :: يعني انتي كمان دلوقت هربانة من البوليس ..
احلام :: انا لسة معرفش ايه اللي حصل. يمكن الدكتور هيثم يطردهم وخلاص
كرم :: واللي معاكي دول ملقيوش غير ست مجنونة علشان يناموا معاها
احلام :: الست كبيرة بتاع خمسين سنة و من الفلاحين بس عليها جسم جامد ويمكن اجمد من جسمي وده اللي كان مخليهم مجننونين عليها
كرم :: ايوة الفلاحين دول عليهم اجسام انما ايه وبعدين سن الخمسين في المره مش وحش بالعكس ده اجمد جسم ممكن الواحد ينام معاه .. ده غير انها بتكون وصلت للخبرة
احلام :: ايوة انت عندك حق بس ده لما تكون بعقلها
كرم :: طب وانتي لما عارفة كدة كنتي بتساعديهم ليه ؟
احلام : علشان اللي باخده منهم هو انا بساعدهم علشان خاطر عيونهم
كرم :: ايوة صحيح .. مقولتليش الست دي منين في الفلاحين وايه اللي جابها مصر
احلام :: مش فاكرة اسم البلد كويس ايوة انا فاكرة البلد دي قريت اسمها كذا مره وانا باجي هنا عندكم بيتهيئلي البلد اللي قبلكم علي طول
كرم :: كفر .....؟
احلام :: ايوة هي دي اسم البلد
كرم :: دي بلدي ! هي الست دي اسمها ايه
احلام :: اسمها امينة
كرم :: اول ما سمع الاسم جالة حالة رهيبة من الصدمة وسرح وبعدين كلم نفسة . معقولة تكون الحاجة امينة مرات الحاج نعمان .. لا لا اكيد مش هي
احلام :: انت تعرفها ولا ايه
كرم :: لو اللي في بالي يبقي اكيد اعرفها.. متعرفيش جت المصحة دي ازاي .. مين اللي جابها
احلام :: اظن جوزها وبنتها ودكتور قريبهم
انا فاكرة كويس يوم ماجت. واسم الدكتور سمعتة كذه مره من الدكتور هيثم كان اسمة احمد. وباين كدة الحاجة امينة دي تبقي حماتة
كرم :: ياخبر يا ولاد علي الدنيا .. بقي معقول الحاجة امينة الزمن يعمل فيها كل ده
ياتري ايه اللي خلاها اتجننت ؟
تعرفي يابت يا احلام انا دلوقت بس عذرت الأتنين المقاطيع بتوع المستشفي .. اصل الحاجة. امينة دي فرسة .. واي فرسة
يلا ربنا يشفيها
احلام :: شكلك مكنتش عاتقها ياحاج هههههه
كرم :: يااااه يا احلام دي حكاية ولا في الخيال .. بقي معقول الحاجة امينة في مصحة نفسية.. دي عقلها كان يوزن بلد
وفضل الحاج كرم يحكي مغامراتة معها وعن جسمها وجمالها
الجزء الثامن عشر
.....................
زينب :: بقولك ايه ياعصام هو مش انا المفروض اروح ازور الحاج مرعي واطمن عليه
عصام :: ايوة طبعا المفروض وانا كنت هقولك كدة
زينب :: طيب ايه رئيك بكره نوصل انا وانت نزورها وكمان البت اسماء وحشتني هي والعيال
عصام :: انا اليومين دول مش فاضي خالص يا زينب. وكمان بكره انا والحاج نعمان مسافرين مصر
زينب :: مسافرين مصر ؟ اه علشان تزورو الحاجة امينة .. والنبي وحشتني
عصام :: كلام بيني وبينك ومحدش يعرفة يا زينب احنا مسافرين علشان نشتري بيت في مصر اهو حاجة كدة تبقي موجودة للزمن وللأولاد من بعدنا وكمان هنزور الحاجة اكيد
زينب :: ياحلاوة .. بيت في مصر مره واحدة
عصام :: ايوة يابت. وانا كمان هستغل وجودي في مصر واشتري لينا حتة ارض كدة ولا حتي بيت
زينب :: لينا ؟ مش فاهمة . هو انت معاك فلوس تشتري بيها بيت ولا ارض
عصام :: انتي مالك معايا فلوس ولا مش معايا
زينب :: خلاص متزعلش نفسك اوي كدة .
طب انا كدة مين هيوديني ل اسماء
عصام :: لما حسين يروح يشقر علي مراتة وعلي حماه ابقي روحي معاه احنا اصلا ممكن نقعد في مصر قد يومين تلاتة
زينب ارتبكت لما عصام قالها روحي مع حسين .. وهي اصلا بتحاول متكنش قدامة بسبب اللي حصل بينهم
اروح مع حسين ؟
عصام :: ومالوا هو حسين غريب يابت
زينب :: انا مقولتش حاجة .. خلاص ابقي اسأل عليها بالتلفون وخلاص
عصام :: براحتك .. اما انام انا علشان هنصحي بدري
.......
الحاج نعمان حس انة لازم يعرف حسين انة مسافر بكره هو وعصام مصر علشان يشترو بيت هناك
نزل من الاوضة علشان مكنش جايله نوم. وخبط علي اوضة حسين
حسين :: مين ؟
الحاج نعمان :: انا ياحسين
حسين قام منفوض وفتح للحاج نعمان
الحاج نعمان :: ايه نمت ولا ايه ؟
حسين :: لا يابا لسة .. خير في حاجة ولا ايه
الحاج نعمان :: خير انا بس جاي علشان اقولك اننا مسافرين بكره انا واخوك عصام مصر علشان هنشتري بيت هناك
حسين :: بيت في مصر ؟
الحاج :: ايوة انا اصلي شايل كدة مبلغ مش بطال وفكرت اشتري بيت لينا في مصر
اهو تبقي حاجة مركونة ليكم ولعيالكم
حسين :: ربنا يخليك يابا هي فكره حلوة بس انت وعصام فكرتوا وقررتوا ومسافرين بكره
كل ده وانا اخر من يعلم؟
الحاج :: لا يابني انا اللي كنت بفكر وانا لسة قايل ل اخوك النهاردة وقولت له اني انا اللي هبلغك
حسين :: ماشي يابا طيب لو عايزني اسافر معاك انا تحت امرك
الحاج نعمان :: لا خليك انت علشان تراعي الأرض والبيت والمحالات احنا اصلا مش عارفين هنيجي من مصر امتي والموضوع ممكن ياخدله قد يومين تلاتة
حسين :: تروحوا وترجعوا بألف سلامة
الحاج نعمان :: المثل بيقول داري علي شمعتك تقيد .. مش عايزين حد في البلد كلها يعرف
حسين :: لا يابا اطمن وسافر انت وعصام وترجعولنا بألف سلامة
تاني يوم بعد ما الحاج نعمان فطر هو وعصام سافرو علي القاهرة واحمد اخد مراتة وراح العيادة وحسين راح بص علي الارض الصبح علشان مفيش غيره وبعدين فتح المحل بتاع الحاج والمحل بتاعة رياض هو اللي فتحة
علي الساعة 4 العصر حسين ساب المحل للي شغالين معاه وقالهم انة حاسس انة تعبان شوية هيروح يتغدي وينام ساعة ويجي
حسين روح البيت وزينب علشان عارفة انها قاعدة في البيت لوحديها بعد ما خلصت شغل البيت ريحت شوية علي الكنبة اللي في الصالة وكانت لابسة قميص نوم ابيض فوق الركبة ومش لابسة سنتيان من تحتة علشان الحر
كانت نايمة ومشغلة مروحة عمود قدامها. وساندة رجل علي مسند الكنبة والرجل التانية مفروده
حسين فتح باب البيت ودخل وشاف زينب رايحة في النوم ولحمها كله باين قدامة
قرب منها وريقة بقي بيبلعة بالعافية
وبص بين فخادها شاف كسها مرسوم رسم علي الكلوت الأحمر اللي لابساه تحت القميص
زبه وقف وافتكر الليلة اياها اللي ناكها. وهو سكران وافتكر هي قد ايه كانت ممحونة ومستمتعة بزبره وهو شغال ينيك فيها
سرح بخيالة وعنيه بتاكل في لحمها اكل
زينب صحيت وفتحت عنيها شافت حسين واقف قدامها وعنيها راشقة بين فخاده
قامت منفوضة من النوم وايدها شدت القميص غطت فخادها وراحت دارت بزازها بأيدها اللي باينة من قميص النوم
حسين مش عوايدك ترجع تدري كدة
حسين بيبلع ريقة بالعافيه وبصوت ركيك وارتباك انا انا جاي اكلي لقمة وماشي علي طول
زينب حاضر ثواني هعملك الغدا وجريت علي اوضتها لبست جلبية وراحت علي المطبخ
وحسين قاعد علي الكنبة جسمة كله بيجيب عرق ومفيش قدام عنيه غير منظر زينب وهي نايمة
حسين قام ودخل المطبخ ورا زينب وهجم عليها زي الديب الجعان اللي مصدق لقي لحمة
زينب :: لا ياحسين لا انا مرات اخوك يا حسين
حسين قفشها من وسطها وضمها عليه وبقي عمال يبوس تحت رقبتها وهي بتحاول تفلفص منة لكن حسين عزم النية خلاص علي اغتصابها برضاها او غصب عنها
حسين :: انا عارف انك عيزاني زي ما انا عايزك بالظبط وبقي عمال يذنق فيها ويحشر زبه في طيزها وهي بتترجاه يسيبها لكن يسيب مين ده مصدق انة قفشها
مع الشد والجذب زينب قدرت تفلفص منة وخرجت من المطبخ جري علي اوضتها وحسين جري وراها وهي دخلت ولسة هتقفل الباب كان حسين حصلها وحط ايده علي الباب. وقدر يدخل وراها وهي بتجري وقعت علي الأرض وحسين نام فوق منها وبقي عمال يبوس فيها وفي شفايها
قعد فوق منها زي اللي قاعدة علي حماره وايده راحت علي جلبيتها مزعها نصين وبان القميص الأبيض ولحمها اللي عامل زي الشمع بان من تحت القميص
زينب :: يا حسين لا ياحسين .. حرام عليك ياحسين .. ياحسسسسسي لااااااااا
حسين خرج بزازها بره القميص ونزل عليهم زي السعران. وبقي عمال يرضع في يزازها ويمص فيهم وزينب حاسة بالمتعة وهي بتسري في عروق بزازها. واعصابها كلها انهارات مع مص حسين في حلمات بزازها
وبعد ما كانت الهام بتصرخ وتترجي حسين يسبها. .. سابت نفسها له وودت وشها الناحية التانية
حسين عرف علي طول ان زينب خلاص سلمت نفسها له راح قايم من فوق منها وبأيده شد الكلوت بتاعها وراح داخل بين فخادها ورفع رجليها وقرب من كسها بشفايفة وبقي عمال يبوس في كسها وهي
تحتة بتعض علي شفايفها وايدها علي وشها
حسين طلع لسانة ودخلة بين شفرات كس زينب وبقي عمال يلحس فيه وزينب هاجت تحته وبقت عمالة تطلع وتنزل بوسطها علشان حسين يفضل يحرك لسانة علي كسها
بعد ما حسين شبع لحس من كس زينب قام
واخد زينب وطلعها علي السرير .. خلاها نامت علي بطنها وطلع نام فوق منها ودخل زبره بين فلقات طيزها وعلي كسها من بره
وبقي عمال يحك جسمة في جسمها وزبره في كسها
وزينب بتتأوه تحت منه ونفسها زبر حسين يخترقها ويدخل بين شفرات كسها المولع
قام من فوق منها وخلاها فلئست ( وضع الكلبة ) ونزل بلسانة وبقي عمال يلحس خرم طيزها وكسها
اووووووف اووووووف اااااااااااه ااااااااااه
حسين :: انا عارف انك مش مرتاحة مع عصام وانا كمان مش مرتاح مع اسماء
ياريتك كنتي انتي اللي مراتي مش اسماء الباردة ..
حسين قام وهو واقف علي ركبه ومسك زبره
وبقي عمال يمشي راس زبره علي خرم طيزها وعلي كسها .. وزينب عمالة تتوحوح
ووتتأوه من المتعة اللي حاسة بيها
فضل حسين يمشي زبره من خرم طيزها لكسها وبعدين راح حاطط الراس علي خرم كسها من بره وبدأ يدخل زبره بشويش في كسها
زينب حست بزبره حسين الضخم والمنتفخ بيدخل في كسها. واطلقت اهاتها المشتعلة
اللي تحرك الجبل من مكانة
وتركت مشاعرها ورغبتها في الأنطلاق
اوووووووف اووووووووف.. زبرك حلو زيرك حلوو اااااااوووووف اوووووووف
حسين :: وانتي كسك حلو يا زينب واحساسك احلي انا شفتك وانتي بتلعبي في كسك في الزريبة ومن يومها وانا هموت عليكي
حسين نيم زينب علي بطنها ونام فوق منها وزبره جوه كسها وبقي عمال ينزل ويطلع بزبره وينيك فيها وهي شغالة تتأوه. من الذه اللي فيها
فضل حسين يدق في زينب ويحك جسمة فيها والاهات مجلجلة في الأوضة
حسين قام وراح شايل زينب ونيمها علي ضهرها علي طرف السرير ونزل وقف هو علي الأرض. وحط زبره في كسها
وبقي عمال ينيك فيها بكل قوتة. وهي تصرخ براحة براحة مش قادرة عليك ياحسين اوووووف اووووووف
حاسة زبرك هيطلع من زوري. اااااااااه اااااااااه
حسين عمال ينيك في زينب مرات اخوه بكل قوة وعنف لدرجة ان السرير كان هيقع بيهم
من كتر ماكان بيهتز بيهم. وزينب حاسة بالمتعة والنيك بعنف كان بيستويها جدا
حسين شال زبره من كسها وراح مفلئسها تاني ونزل لحس خرم طيزها شوية وبعدين غرقة تفافة وغرق راس زبره تفافة وراح حاطط الراس علي خرم طيزها
بدأ يدضغط بجسمة وزبره علي طيزها وزينب بتعض علي شفايفها من الوجع وايدها من ورا بتحاول تمنع ضغط حسين عليها
لغاية ما زبر حسين انزلق والراس عدت وبقت جوه طيزها
حسين دخل زبره واحدة واحده وبشويش
لغايه ما زبره دخل للبيضان
وراح قافشها من جناب طيزها وبدأ العزف المنفرد بزبره في طيزها الممحونة
زينب كانت خايفة من حجم زبره ويعورها ويوجعها زي المرة اللي فاتت لكن حسين كان المرة دي بينكها بحنيه وبراحة
والألم اتحول للذه من نوع اخر
احتكاك زبره في جدار طيزها كان عامل ليها نوع من المتعة الرهيبة
ومع الوقت بقي زبره داخل خارج في طيزها بيسر
اااااحححححح ااححححححح
جميل ياحسين .. جميل اوي .. ااااااااححححححححح
حسين بينيك زينب بمذاج وزبره عمال داخل خارج بسرعة اكتر واكتر ولما حسين حس انة خلاص هيجيب لبنة. راح شايل زبره بسرعة وجابهم علي طيزها وضهرها
بعد ما خلص راح نايم جنبها شوية وهي نامت علي بطنها وخبت وشها تحت ايدها
لكن حسين اتكلم معاها شوية واقنعها انهم
عملوا كدة غصب عنهم وان كل واحد فيهم محروم رغم انة متجوز وانة مش عايزها تؤنب نفسها ولا تخلي ضميرها ينقح عليها
وطلب منها بعد كدة تقوم تعملة الأكل
زينب. طلعت جلبية من الدولاب غير اللي اتقطعت وخرجت عملت الأكل لحسين وهي حاسة ان عينها مكسورة وحسين حلف عليها تاكل معاه
وفعلا زينب سمعت كلامة وقعدت اكلت معاه
وبعد ما خلص اكل حسين قالها انة بالليل
عايز ينام معاها في الاوضة بتاعتها
زينب مردتش وحطت وشها في الأرض
حسين قام وراح المحل وزينب طول الوقت قاعدة عمالة تفكر في اللي جاي وفي علاقتها بحسين اللي خلاص ماقدرش تقولوا لا في اي وقت لو طلب ينام معاها
...............
فات يومين في المصحة بعد رفد عباس وايهاب وهروب احلام
حالة الحاجة امينة في خلال اليومين دول مع الجلسات رجعت تتحسن نسبيآ ومبقتش عدوانية زي الأول ولا فيه سبب يخليها تهيج وتزوم كل شوية
الدكتور هيثم والدكتور مجدي كانوا عاملين كورث مكثف ليها وبيسابقوا الزمن علشان تخف بسرعة وقبل ميعاد التلات شهور
والدكتور مجدي كان بيحاول يتكلم مع امينة علشان يطلع كل اللي جواها ويشوف الاسباب اللي خلتها توصل للحالة اللي بقت فيها
الدكتور هيثم :: من ساعة ما طردنا الكلاب بره المستشفي وحالة الحاجة امينة بتتحسن
وبرغم ان مفتش غير يومين الا انها بقت احسن
الدكتور مجدي :: ولسة مع كورس العلاج اللي ماشيين عليه هتبقي احسن واحسن
الدكتور هيثم :: ماهو لولا الزفت احلام وعباس وايهاب كان زمانا دلوقت وصلنا لنتايج مبهرة مع حالة امينة
الدكتور وجدي :: معلش يمكن ده حصل علشان نعرف اللي بيحصل في المستشفي
من زمان واحنا مش واخدين بالنا
الدكتور هيثم :: المهم دلوقت اننا ناخد بالنا كويس من المرضي واللي حصل ميتكررش تاني
......................
الحاج نعمان وعصام وصلوا القاهرة وهناك اجرو شقة مفروشة علشان يقعدوا فيها اليومين تلاتة. اللي هيخلصوا فيها البيت اللي هيشترو
عصام :: بقالك ايه يابا ماتيجي نروح نزور الحاجة فاطمة قبل ما نعمل اي حاجة
الحاج نعمان :: ماشي بس نستريح شوية من المشوار ونروح نبص عليها
بعد ساعتين راحة الحاج نعمان وعصام راحوا المستشفي علشان يزوروا الحاجة امينة وهناك الدكتور هيثم قعد معاهم وطمنهم ان حالة الحاجة بتتحسن. اه تحسن ضعيف لكنها بتتحسن
الدكتور هيثم بعت ل سيده علشان تجيب امينة
وفعلا سيده جابت امينة ودخلت بيها علي عصام والحاج نعمان وكان رده فعل امينة غريب اول ما شافت عصام
جريت عليه وحضنتة وفضلت تعيط
الحاجة امينة افتكرت عصام وعصام عينة زرفت بالدموع لما الحاجة جت في حضنة وقعدت تعيط
الحاج نعمان قرب من الحاجة امينة وسألها عن صحتها لكنها خافت منة واستخبت في عصام اللي كان عمال يبوس علي ايدها وراسها ويطبطب عليها وبيحاول يفكرها بأبوه وجوزها الحاج نعمان
شوية الدكتور هيثم دخل علشان يطمن عليها الحاج نعمان قالة انها افتكرت عصام
هيثم :: طب ده مؤشر حلو هو عصام ده ابنها
عصام :: لا يادكتور. بس هي اللي ربتني من وانا لسة رضيع
الدكتور هيثم رن الجرس علشان سيده تيجي تاخد الحاجة ولما سيدة جت علشان تاخدها. الحاجة مسكت في ايد عصام وبقت عمالة تبصلة بعيونها اللي كلها دموع وحزن
لكن سيده تعاملت معاها براحة وعصام لغاية ما خرجوها من الأوضة
والدكتور طمن الحاج وطمن عصام ان الأمل دلوقت اصبح كبير جدا
...................
وجدي :: اوعي بقي تنسي البرشام اللي كتبهولك احمد
نعمة يانعمة سمعاني
نعمة :: انا في المطبخ ومش سامعة انت بتقول ايه
وجدي :: بتعملي ايه في المطبخ
نعمة جت من المطبخ بعملك اكل. هكون بعمل ايه
وجدي :: بقولك متنسيش تاخدي العلاج اللي كتبهولك احمد
نعمة :: اسكت علشان انا كنت في نص هدومي وانا قاعدة قدامة وهو يعني ...
وجدي :: مع انة ركبلك الشريط النحاسي قبل كدة الا اني اول مره احس بالاحراج ده
نعمة :: ايوة ما انا اخدت بالي لما سبتني وخرجت.. بس انت عارف يا وجدي ان ولا بلاش لتزعل
وجدي :: ازعل ؟ ليه عايزة تقولي ايه
نعمة :: يعني اصل الموضوع له علاقة بالتخيلات بتاعتنا
وجدي :: مش فاهم ..؟ اااااه فهمت فهمت
عايزة الصراحة ده بردو من ضمن الاسباب اللي خلتني اطلع بره التخيلات لما احمد قالي اندهلي مراتك علشان اسألها شوية اسئله في الاول مجاش في بالي حاجة
لكن لما بصلي وبصلك وقال لازم يكشف معرفش ليه افتكرت التخيالات وحسيت بأحراج شديد اني اشوفة وهو بي.....
نعمة :: ماهو هو ده بردو اللي جه في دماغي ويالذات لما قلعت الكلوت وهو جه قعد قدامي وبدأ ي... تصدق انا محرجة دلوقت
يالهوي يا وجدي انت لو كنت شفت وشي
وهو حاطط ايده
وجدي :: ايوه علشان كنت قومت عملت مصيبة
نعمة :: ههههههههه ليه بقي ما انت علي طول بتتخيل نفسك واحد تاني وبتخليني اتخيل اني بخونك مع الحد ده
وجدي :: علشان ده تخيل مش حقيقي
نعمة :: يعني بذمتك يا وجدي محستش ولو بواحد في الميه وانت بره وعارف ان مراتك جوه مع واحد غيرك. وفاتحة رجليها له وهو بيلعبلها في .....هههههه
وجدي ::بس بقي لحسن انا تخيلت كل ده وكنت قاعد متنيل بره مضايق
نعمة :: طب ايه مش نفسك نعمل واحد دلوقت.. انا بصراحة علي اخري
وجدي :: انتي شكلك استحليتي الموضوع ده وطالعة هايجة
نعمة :: هههههههه بصراحة اه وبصراحة اكتر ايد احمد كانت حنينة اوووي هههههههه
وجدي :: بت هقوم اضربك وربنا
نعمة :: لا قوم نكني ... يلا بقي متبقاش رخم
وجدي :: طب وعلي ايه اقوم انيكك ما اجبلك احمد احسن ابو ايد حنينة
نعمة :: لا ماانت هتنكني علي انك احمد ههه
يلا بقي يا وجدي كسي فيه نار
وجدي :: بقي كدة طب وحيات امك لفشخلك كسك ده الليلة وهخليه يحترم نفسة ههههههه
نعمة :: انا عايزك تكشف عليا بضمير
جلال :: اقلعي كلوتك و اطلعي ياشرموطة علي السرير علشان اوريكي الكشف اللي بجد
نعمة :: حاضر يا دكتور احمد بس براحة علي كسي وكمان جوزي قاعد بره مش عايزه اصرخ منك واتفضح
وجدي :: ااااه جوزك قاعد بره .. ده اللي هو انا والمفروض انا دلوقت الدكتور احمد
نعمة :: هههههه ركز بقي ايوة انت المفروض دلوقت الدكتور احمد وهتكشف عليا
وريني بقي هتهيجني ازاي وتنكني. وجوزي قاعد بره مش حاسس باللي بيحصل في الأوضة
نعمة قلعت الكلوت وطلعت علي السرير وفتحت رجليها ل وجدي اللي عامل دور الدكتور احمد
وجدي قرب من كسها وفتحة بصوابعة
ياساتر ياساتر
نعمة :: خير يا دكتور
وجدي :: كسك شكلة تعبان خالص ولازم يتناك بسرعة
نعمة :: عيب يا دكتور الكلام ده .. انا مبحبش حد يقولي كدة
وجدي :: لا عيب ايه. ده كسك لازم يتلحق بسرعة ويتناك
نعمة :: طيب وجوزي يا دكتور اللي قاعد بره ده
وجدي :: لا متخفيش انا هنيكك بسرعة
وراح مقرب علي كسها بلسانة وفتحة بصوابعة ودخل لسانة بين شفرات كسها
نعمة :: اااه يا احمد ااااااااه براحة علي كسي
اااااااحححححححح
وجدي :: بس ياشرموطة لجوزك يسمعك
نعمة :: الحس كسي اووي يا احمد .. لسانك حلوو اوووي وهو بيتحرك علي كسي
اااااااااااااااه ياكسي ااااااااااااااه
وجدي حس بمتعة غريبة وهو شايف مراته بتتمنيك وبتتشرمط وهي متخيلة احمد جوز اختها هو اللي بيلحس كسها
نعمة :: اااااااه يا دكتور احمد اااااااااه الحقني. يا دكتور. الحقني بالعلاج ااااااااااااااااه
وجدي قام ونزل الشورت وطلع زبه وشد نعمة علي طرف السرير وراح حاطط زبره في كس نعمه
علاجك حلووو اوووي يا دكتورررر دانا هبقي زبونتك علي طول اححححححححح
وجدي :: انتي شكلك شرموطة وبتموتي في الزبر
نعمة :: ايوه يا دكتور .. ايوه انا شرموطة وبحب الزبر اوي
وجدي :: زبري ولا زبر جوزك يا متناكة
نعمة :: لا زبرك انت يا احمد .. زبر جوزي مش بيكيفني كدة ااااااه ااااااااه .. نكني يا احمد .. نكني في كسي اوووي
وجدي عمال ينيك في مراتة وهايج علي الأخر من تخيالتهم الجديدة
نعمة :: احمد انا حاسة ان طيزي هي كمان عايزه تتعالج
وجدي :: بس كدة .. قومي يالبوة فلئسي خليني اديكي العلاج في طيزك
وجدي شال زبره و نعمة قامت وراحت مفلئسة واحمد مسك زبره وراح راشقة في نص طيزها
نعمة :: ااااااايييي .. براحة يا دكتور ... اااااااه
وجدي :: معلش يانعمة طيزك ديقة شوية ومحتاجة تتناك لما توسع
وفضل وجدي ينيك في طيز نعمة وهي عمالة تصرخ وتتأوه وتتشرمط. لغاية ما وجدي راح مدخل زبره للأخر وهو متخشب
وقذف في طيزها بحر من اللبن
بعد ما وجدي جاب كل لبنة في طيزها شال زبره منها وخرج يولع سيجاره في الصاله
ونعمة نايمة علي بطنها وهي مبسوطة
من النيكة الجامدة والتخيل الممتع
الجزء التاسع عشر
..............
الحاجة صباح :: هو انتي مين يومين ياسعاد بيتي في البيت ؟
سعاد :: لا ياست صباح هو انا من امتي ببات في البيت
الحاجة صباح :: يبقي اكيد انا كان بيتهيئالي
سعاد :: بيتهيألك ايه يا ست صباح .. اصل انتي بيتهيألك حاجات كتير اليومين دول
صباح خدت بالها ان سعاد بتلقح عليها بالكلام
ماهي شافتها وشاركت معاها السرير مع ابنها جلال
الحاجة صباح :: لا ولا حاجة ياسعاد ... انتي فعلا عندك حق
سعاد بصوت كلة مرقعة وكهن نسوان الا صحيح ياست صباح سي جلال دلوقت عامل ايه مع مراتة .. ياتري مبسوط .. ولا مش هيقدر علي بعادك هههههههههه
الحاجة معرفتش ترد لا من فوق ولا من تحت
ماهي خلاص بقت ماسكة عليها اللي يذلها وانهي ذلة دي اتناكت من ابنها
العمدة مصلحي :: ياسعاد
سعاد :: ده العمده جه اما اروح اشوفه عايز ايه هههههههه
الحاجة صباح كان قدامها براد وكوبايات شاي فاضية راحت خبطاهم بأيدها وقعتهم من علي الطرابيزه
سعاد :: ايوة ياعمدة
العمدة :: فين ستك صباح
سعاد :: في الدور اللي فوق ياعمدة
العمدة بصوت واطي ماتيجي تدلكيلي ضهري يابت
سعاد :: يوه عليك ياعمده .. الحاجة فوق
بالليل هعملك كل اللي انت عايزه
صباح نزلت علي السلم وشافت العمده وهو بيقرص سعاد في طيزها وهي بتضحك
العمده اول ماشافها نازلة علي السلم .. امشي اعملي الشاي اللي قولتلك عليه
تعالي ياحاجة. اقعدي جنبي
الحاجة صباح :: رجعت بدري يعني ياعمده
العمدة :: ابدا النهاردة البلد هادية قولت اجي اريح شوية
الحاجة صباح :: متصلتش بجلال ؟
العمدة :: وهتصل بيه ليه خليه يعيشلة يومين مع مراتة احنا ماصدقنا انها رجعتلة
الحاجة صباح :: يعني نطمن عليه ونشوفة مبسوط ولا لا
العمدة :: حاضر ياستي علي بالليل هتصل بيه ونطمن عليه سوا
صباح :: ماشي اما اقوم انا اريح شوية لحسن صاحية من بدري
العمدة :: مش هتقعدي معايا شوية ؟
صباح :: ابقي اقعد مع سعاد .. قصدي هتشوف طلباتك
العمدة قال في باله هي مالها دي بتتكلم معايا من تحت ضرسها ليه ..؟ياتري ممكن تكون حست بحاجة
.................
جلال دخل الأوضة بتاعة النوم وفتح الشبابيك والنور صحي الهام من النوم
الهام :: صباح الخير
جلال :: ياصباح النور ياصباح العسل ايه النوم ده كلة
الهام :: ليه هي الساعة كام ؟
جلال :: الساعة 11 الضهر ايه كل ده نوم
الهام :: ياخبر انا نمت كتير فعلا
جلال :: طب يلا بقي قومي اغسلي وشك علي ما احضرلك الفطار يا ملكة
الهام قامت ووقفت في بلكونة الشاليه
جلال :: ايه ده هو انتي من امتي بتقفي بالكلوت والسنتيان كده
الهام :: يالهوي .. دانا مخدتش بالي خالص وراحت داخلة الاوضة جري
جلال :: مالك اتخضيتي كدة ليه طب ايه رئيك بقي انا عايز اقف انا وانتي كدة في البلكونة
الهام بصت كدة ل جلال وقالت مانا عارفة انت الود ودك اقف عريانة خالص
جلال :: هههههههههههه طب انا بتكلم بجد ايه رئيك انا ليا مذاج نقعد انا وانتي في البلكونة
وياستي انا هروح اجيب الفطار ونفطر سوا في الهوا
الهام :: ماشي روح انت هات الفطار وانا هدخل اغسل وشي
جلال نزل جري حضر الفطار وطلع بيه لقي الهام لبست الشورت الأسترتش والبضي الحملات
جلال :: ضحكتي عليا ولبستي بردو
الهام :: معلش بقي خليها عليك المرة دي
جلال قعد فطر هو والهام وبعدين قال ل الهام مش يلا بينا بقي
الهام :: بردو عايزني انزل بالشكل ده ؟
جلال :: علشان خاطري ما تقولي لا ..
الهام :: انا مش عارفة انا قابلة ليه اوفق علي طلباتك دي
جلال :: علشان انتي مراتي حبيبتي . لا انتي الملكة بتاعتي
الهام :: ماشي يا جلال لما نشوف اخرتها معاك .. انا حاسة في يوم هتقولي انزلي البحر من غير هدوم خالص
جلال :: ههههههه لا مش للدرجة دي يعني
بس ممكن بكلةت فتلة
الهام :: ايوة اهي الفتلة ستره بردو
جلال :: ههههههه يوه جتك ايه يا الهام ضحكتيني
جلال راح هو والهام البحر والهام لابسة الشورت الأسترتش من غير كلوت تحتة ولابسة بضي ازرق حملات وحلمة بزها باين منة لانها مكنتش لابسة سنتيان
جلال مش مصدق ان الهام وافقت البس اللبس ده وتنزل معاه الميا. واللي مكنتش تعرفة الهام ان الشورت برغم لونة الاسمر الا انة كان شبه شفاف وباين للأعمي انها مش لابسة كلوت من تحت
عيون الشباب والمصيفين كانوا عليها وهي مش واخدة بالها
نزلت الميا مع جلال. اللي كان مبسوط وفرحان وهو شايف الشباب بياكلوها بعيونهم
مفيش نص ساعة والهام في الميا وحست ببعبوص ابن متناكة راشق في نص طيزها
اتخضت لأن جلال المرة دي مكنش واقف جنبها .. كان بعيد عنها بيجي متر
بصت وراها بسرعة لقتة الشاب اللي بيعاكسها .. معرفتش تعمل ايه ولا تتصرف ازاي والشاب واقف جنبها ومبتسم وصباعة
بين فلقة طيزها وعمال يدخل صباعة
الشاب :: حلو الشورت اللي انتي لابساه ده
والأحلي انك مش لابسة من تحتة كلوت
الهام :: انت حيوان. .. يا جلال. يا جلال
الشاب شال ايده وبعد شوية وجلال جالها بسرعة
جلال :: ايوه يا حبيبتي .
الهام :: خليك واقف جنبي هنا .. انت سبتني وروحت بعيد ليه
الهام كل شوية تبص وراها وتبص علي الشاب اللي كان قريب جدا منها وعينة عليها وابتسامتة مش مفارقة وشه
الهام :: تعالا نبعد شوية عن هنا
جلال :: هنروح بعيد ليه ما تخلينا قريبين من الشط وفي وسط الناس علي الأقل لو حصل حاجة الناس هنا حوالينا كتير
الشاب لما لقي الهام مقالتش لجوزها ده خلاه يتجرأ ويقرب من الهام تاني
وكل ما جلال يودي وشه بعيد عن الهام
الشاب يقرب من الهام ويلمس طيزها.. واحدة واحدة والهام تبعد وهو يقرب ومش قادرة تقول لجلال اللي عارفة ومتأكدة انة هتبسط مش هيدافع عنها
الشاب فضل يقرب منها لغاية ما بقي جنبها علي شمالها و سابقها بخطوه وايده من تحت الميا راحت ولمست كسها
الهام في اللحظة دي ومن المفاجئة من جراءة الشاي الغير متوقعة كانت الهام شبه مشلولة
مش عارفة تتحرك ولا عارفة تبعد
وفضل كل شوية يلمس كسها بصوابعة
جلال :: ايه ياحبيبتي مالك
الهام :: لا لا مفيش انا بس حاسة بدوخة
جلال :: طيب تعالي نطلع من المياه ولما تبقي كويسة ننزل تاني
الهام :: ياريت يكون احسن
جلال سند الهام لانة كان فاكره فعلا دايخة
وهي خارجة من الميا كسها كان مرسوم رسمة بنت متناكة علي الشورت. وبزازها كانها عريانة بسبب البضي اللي لاذق فيها وكلة مايه
الهام اخدت بالها من نظرات بعض الشباب لجسمها وراحت قعدت هي وجلال
الهام :: يااخي مش عارفة ادعي عليك بايه
ينفع المنظر الزبالة اللي انا فيه .. ده مفيش حد هنا مبصش علي جسمي
جلال :: حبيبتي متكبريش الموضوع ابوس ايدك .. مش كل شوية هنعيد ونذيد فيه انا مصدقت انك رضيتي تخرجي كدة
الهام :: اوووووف .. بص انا مش هتكلم انا لحمك وعارك وانت حر
جلال :: طيب اهدي ياحبيبتي انا هروح اجبلك حاجة تشربيها
جلال مشي والهام قاعدة مش مصدقة اللي حصل في المياه ده. وباين كدة الشاب ده مش ناوي يسبها في حالها
جلال رجع بأتنين كنز وقعد مع الهام
اتفضلي ياحبيبتي
الهام شربت الساقع وبعدين طلبت من جلال يوديها الشاليه
جلال حاول يفهم في ايه لكن الهام صممت علي انها تروح الشاليه يا اما هتمشي لوحدها
جلال ملقاش قدامة غير انة يطاوع الهام وروحها الشاليه وهناك الهام قررت تواجه جلال لانها عايز تضع حل للي شيفاه
الهام :: علي فكرة يا جلال انا فيه حد كان بيتحرش بيا واحنا في المياه
جلال :: فكر لثواني وبعدين ضحك ههههه المرة دي عرفت اخليكي تشكي ان حد هو اللي عمل فيكي كدة
الهام :: بعصبية لا المرة دي انت ولا اللي فاتت كنت انت ماشي وانا شفت اللي كان بيلمسني عارف مين
جلال :: مش عارف يرد ويقول ايه
الهام :: هو انت معرص بجد يا جلال ؟
قد كدة انت مريض ؟ هو انت ايه مفيش دم خالص ولا احساس
جلال :: اه يا الهام انا مريض انا مريض علشان عرفت الحقيقية اللي انتي وامي وسعاد الخدامة خبتوها عليا. بس عرفت
عرفت موضوع الشيخ واللي عملوا فيكي
ومش مرة واحدة علشان متقوليش انه مكنش بمذاجك. ولا برضاكي عرفت انة ناكك ومش بس انتي ده ناكك وناك امي وناك الخدامة .. عرفتي انا بقيت كدة ليه
الهام اتفاجئت ان جلال عارف كل حاجة. وعارف كمان انها فعلا اتناكت بعد كدة من الشيخ بمذاجها .. سكتت ومقدرتش ترد عليه
جلال :: علي فكرة انا مكنتش ناوي اتكلم ولا ابينلك اني عارف حاجة. انا بحبك يا الهام
وبعشقك عشق. بس غصب عني. انا مبقتش بستمتع غير بكدة وانتي كمان في لحظة. ضعفتي وبررتي ده بعجزي لكنك ضعفتي واستمتعتي وفيه واحد تاني غير جوزك بينكك وبيعوضك عن اللي كنتي محرومة منة
انا دلوقت خفيت بس بقيت مريض بحاجة اوسخ وهي اني مش بتمتع غير لو اتخيلت ان في حد تاني بينكك ومش بس بتخيل
دانا نفسي اشوفك وانتي نايمة تحت راجل تاني وبيرزع زبه فيكي وانتي مستمتعة
لو عايزة تتطلقي يا الهام انا معنديش مانع ومتخفيش انا مش هجيب سيرة الشيخ
لاني عارف انك ملكيش ذنب
جلال لبس هدومة وخرج والهام قعدة مكانها مش مصدقة اللي حاصل ده .. جلال طلع عارف كل حاجة. وطلع كمان معرص فعلا مش بس كلامة مختصر علي الخيال
طب تطلق ؟ طب لو اطلقت من جوزها
هتطلق ليه ماهي هي كمان خاينة. ومارست الجنس معاه ومع الدكتور احمد جوز اختها
فضلت قاعدة وحاطة ايدها علي راسها وحاسة ان دماغها هتتشل ومش عارفه تعمل ايه
جلال سابها بتاع تلات ساعات عمال يلف في شوارع الأسكندريه محبط مهموم وحاسس انه خلاص الدنيا هترجع تقفل في وشه تاني
وحس انة اتسرع في كشف ميوله لمراتة
وفي كشف اللي يعرفة عنها وعن امة
وبعد تلات ساعات رجع الشاليه. لقي مراتة قاعدة في الشاليه زي ما هي. حتي هدومها مغيرتهاش
جلال نزل تحت رجلين الهام وبقي بيعيط زي العيال الصغيرة وبيترجاها انها متسبوش وتمشي وانة مستعد يكون خدام تحت رجليها العمر كلة
الهام :: انا مخنوقة اوي يا جلال وعايزه اخرج .. عايزة اشم هوا
جلال :: بس كدة انتي تؤمري .. غيري هدومك ويلا بينا
................
الحاج كرم :: بقولك ايه يا احلام انا عايز اطلب منك خدمة وهتاخدي في مقابلها 2000 جنيه لا هديكي. 5000 جنيه
احلام :: خدمة ايه ؟ انت تؤمرني
الحاج كرم :: عايزك تخطفي رجلك لغاية البلد عندي وتدوري علي واحدة اسمها سامية واذا كانت في البلد وعرفتي توصلي ليها. عرفيها انك من طرفي واني عايز اشوفها . ومتقوليش ليها علي مطرحي .. خليها تيجي معاكي واذا رفضت تيجي معاكي بلغيها لو حاولت تهرب او استخبت مني هوصلها حتي لو في بطن امها .. ونبهي عليها اي حركة غدر او خيانة منها وفكرت تبلغ الشرطة رقبتها مش بعيدة عن ايدي
احلام :: ماشي هوصلها متخفش بس الموضوع ده فيه خطر خصوصا اني هروح بلد كلها فلاحين والفلاحين كلهم عارفين بعضهم وانا هكون غريبة عن البلد يعني بمجرد ما رجلي تخطي بلدكم هتعرف اني غريبة
كرم :: متخفيش بلدنا ناسها طيبين وكلهم في حالهم
احلام :: انا هاخد 7000 وهروح حالا
كرم :: وانا مش هقولك لا .. موافق
احلام : بس جت او مجتش انا مليش دعوة
كرم :: اه طبعا دي حاجة مفروغ منها انتي تعملي اللي عليكي وحقك هتاخديه وهي هتيجي هتيجي علشان عارفة انا ايدي طايلة خصوصا اني دلوقت بره السجن
احلام :: خلاص ايدك علي الأوبيج
كرم :: اوبيج ؟
احلام :: يعني الفلوس هههههه
كرم :: تروحي وترجعي هتلاقي فلوسك بالحفظ والصون وانا هبعت معاكي واحد من رجالتنا هيوصلك لبره البلد. تروحي تجيبي سامية وهتلاقيه مستنيكي بره هيجبكم تاني لغاية هنا
احلام :: لا ياحاج اللي اوله شرط اخره نور
واحد يجي معايا ماشي. لكن فلوسي هخدها قبل ما اتحرك
كرم :: ماشي مع ان الحاج كرم كلمتة سيف علي رقبتة لكن اقول ايه .. حقك مانتي متعرفنيش.. وفيه اماره لما هتقوليها ليها هتصدق انك من طرفي
قولي ليها بأماره انك خليتي الولا سامبو ينام مع فتحيه مرات الحاج نعمان وخلتيها تحبل منة
كرم طلع الفلوس ل احلام وداهملها ولسة احلام هتمشي
كرم :: استني انتي هتروحي بهدومك دي ؟
احلام :: امال هروح بأيه
كرم :: انا مش عايز الفت الانظار ليكي انتي لازم تروحي ولابسة لبس فلاحي علشان محدش ياخد باله منك
احلام :: وانا هجيب لبس فلاحي منين
كرم :: متشغليش بالك دقايق وهيكون اللبس عندك
مفيش نص ساعة وكان كرم جاب ل احلام اللبس اللي هتروح بيه .. لبسته ومشيت هي والراجل
...............
الهام :: بص يا جلال انا عايزه اوضحلك حاجة انا لما روحت للشيخ ده مكنتش رايحة علشان ينام معايا . انا روحت بعد زن امك علي وداني ليل ونهار. وانا مكنتش موافقة اروح برغم اني فضلت مستحملة الغلب والجواز اللي كان مع ايقاف التنفيذ
كنت راضية واقول يابت استحملي
جلال :: انا عارف يا الهام
الهام :: جلال بعد اذنك متقطعنيش انت ممكن تكون شايفني ست مش كويسة سبني بقي افهمك اللي حصل ده حصل ازاي
امك هي اللي فضلت تزن وتزن عليا وتقولي ان معمولي عمل ولازم اروح للشيخ
ومش هقولك ان الشيخ معملش معايا حاجة
لا عمل. بس عمل اللي عملة وانا متخدرة
مش بطوعي ولا بأرداتي ياجلال
ومعرفتش ان عمل فيا اللي عملة غير بعد ما فوقت ولما امك طلبت مني اكمل باقي الجلسات خوفت اقولها عمل فيا كذا تقوم تخليك تتطلقني وانا كنت باقية عليك وفي نفس الوقت كنت خايفة من الفضيحة
وحصل اللي حصل مرتين كمان. ومش هكدب عليك واقولك اني مكنتش عارفة اللي هيحصل فيا كل ما اروح .. لا كنت عارفة
وكنت بحس بكل حاجة وهو بيعملها فيا
بس خليك مكاني.. لو اللي حصل ده كان حصل معاك وانت مثلا ست .. هتكمل المرتين اللي باقين وتقول لنفسك يحصل اللي يحصل ولا تقول لا وتتفضح وتجيب ل اهلك العار وتبقي لبانة علي لسان اللي رايح واللي جاي
اذا كانت امك بذات نفسها اللي حصل فيا حصل فيها. ومقدرتش تفتح بوقها. بالعكس
دي هي اللي كانت بتجيلي البيت وبتترجاني ارجعلك
جلال :: كل اللي بتقوليه ده انا مقدره وصدقيني انا مش قصدي اذلك وهذلك ليه اذا كنت بقولك انا بحبك واللي حصل ده هو اللي خلاني خفيت
الهام : اهو هو ده بقي اللي مضايقني ومزعلني. انت ازاي كدة .. ازاي عايزني اخونك
جلال :: انا مش عايز منك غير اننا نستمتع بحياتنا. بستمتع بيها من غير قيود او حدود
الهام :: مينفعش يا جلال. مينفعش. لازم يكون فيه قيود علي تصرفاتنا مينفعش تتساب كدة
جلال :: ياحبيبتي انا عايزك بس تفكيها شوية .. نلبس براحتنا. مش لازم نراعي كلام الناس
الهام : يعني انت عايزني ابقي في البلد زي هنا
جلال :: لا طبعا. هنا محدش يعرفنا لكن البلد مينفعش
الهام :: يعني انت هتخاف من كلام الناس في البلد بس ؟
جلال :: ياحبيبتي. ممكن طيب تفهميني
انا عايزك هنا تستمتعي بحياتك وتفكي قيودك اللي مقيداكي
انا بحب اعيش انا ومراتي بحرية. وعايزك تتعاملي معايا مش كاني جوزك لا كأني صاحبتك. تحكيلي علي اقل حاجة نفسك فيها واكبر حاجة بتحلمي بيها
عايزك متخفيش مني. ولو حصل اي حاجة
تيجي تقوليلي عليها
الهام :: طيب ممكن اسألك سؤال
جلال :: اسألي
الهام :: انا لو جيت في يوم مثلا قولتلك اني معجبة بحد ونفسي فيه انت ساعتها احساسك هيكون ايه
جلال سكت وبص في الأرض
الهام :: انا كدة عرفت ردك .. انت معندكش مانع يا جلال اني ابقي لغيرك بجسمي
ماشي يا جلال. وانا اوعدك يا جلال اني قريب هقولك انا نفسي في فولان بس ساعتها مش هيكون قدامك حرية الرفض
وهتقبل
طبعا الهام قالت كدة لجلال لكن مكنش ينفع انها ممكن تطلب منة بجد انها تنام مع حد او تبين له اعجابها بحد
الهام :: جلال وصلني الشاليه وياريت الليلة دي تسبني في حالي ومتتكلمش معايا
جلال :: انتي مصممة علي الزعل ؟ طب اعمل ايه علشان ترضي عني
الهام :: مفيش زعل يا جلال بس سبني النهاردة ابوس ايدك
جلال :: لا مش هسيبك انا مقدرش علي زعلك
الهام :: طب وصلني للشاليه ياجلال
وعلشان تكون فاهم القصة دي وابطالها لازم تكون قريت السلسلة الأولي اللي هتدخلها من (( �� هنا. )) (//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=425039)
بعد مرور عام كامل
الحاجة امينة عرفنا انها دخلت مستشفي الامراض العقلية وبعد سنة من العلاج المكثف بدأت تتحسن نسبيآ وعصام وحسين مقبلوش علي امهم تفضل اكتر من كدة في المستشفي وفضلوا يلحوا علي ابوهم الحاج نعمان انة يخرجها من المستشفي طالما حالتها بتتحسن وفعلا الحاج نعمان بناء علي رغبة حسين وعصام راح وطلب من المستشفي انة يخرجها ومضي اقرار بتحمل كامل مسؤليتها وفعلا وخرجت من المستشفي ولأن الحاج نعمان مكنش عايز حد من عيالة يعرف بحكايه امهم وانها خانتة مع الحاج كرم ويمكن مع حد تاني غيره هو ميعرفهوش
رجعها البيت .. لكنها مرجعتش الحاجة امينة اللي الكل يعرفها
كانت علي طول شاردة وسرحانة ومبتكلمش حد غير قليل وطبعا لازم تمشي علي العلاج علشان متتنكس تاني وترجع المستشفي
ولان الحاج ميعرفش انها خانتة كمان مع صاحبة وصديق الطفولة العمدة مصلحي وانجبت منة الهام ورشا فكان طبيعي ان علاقة الصداقة بينهم تفضل مستمرة رغم
ان بنتة الهام غضبانة وسايبة بيت جوزها جلال ( الا هو في الاصل اخوها ) ومحدش عارف السر ده غير امينة
طول السنة دي محاولات عديدة من العمدة ومراتة صباح في رجوع الهام ل ابنهم جلال مستمرة الا ان الهام رافضة رفض نهائي وكانت بتتحايل علي ابوها انة يطلقها منة الا ان الحاج نعمان كان رافض فكرة طلاقها منة شكلا وموضوعآ وكان بيحاول يعقلها انها ترجع البيت تاني
وجلال راح ل الهام اكتر من مره علشان يرجعها لدرجة انه باس علي رجليها علشان تسامحة وقالها انة خف
والحقيقة انة فعلا خف وبقي زبره بيقف بس
في حالة واحدة فقط لما يتخيل ان حد بينيك مراتة وبينيك امة ومنزل لبنة في كسهم
جلال بقي مريض بالدياثة والسبب في ده امه صباح لما عرف انها اتناكت من الشيخ هي ومراتة
احمد جوز رشا عايش ومتهني مع مراتة ومع الهام اختها ( مرات جلال واختة ) ومحدش في البيت عارف حقيقتة ولا حتي رشا مراتة اللي فكراه انة احسن زوج في الدنيا .. والحقيقة انة اوسخ واحد في الكون
زينب مرات عصام لسة بتحلم بزب احمد وبتتمناه يدخل كسها وتشبع منة .. وكل ما تحب تتناك بتخلي جوزها ياخدها الزريبة وينكها هناك وبردو مش بتلحق تشبع منة بسبب سرعة القذف اللي عنده
وحسين تعب وبقي عايز يتجوز علي مراتة علشان علي طول تعبانة وهلكانة ومش بتخليه ينام معاها غير كل فين وفين
والفلاحين استولوا علي ارضهم تاني بعد ما رفعوا قضية علي كرم وكسبوها
الحاج نعمان رجع بدري من المحل علشان حس نفسة تعبان ومرهق
الحاج نعمان :: بت يا زينب
زينب :: ايوة يا حاج
الحاج نعمان :: اديتي مرات عمك العلاج بتاعها
زينب :: ايوة يا حاج اكلتها واديتها العلاج
الحاج كرم :: ايوة علشان احنا مش ناقصين تتنكس تاني .. دي مستحملتش مرضي في المستشفي وعقلها راح بسببي
اسماء :: اجبلك تتغدي يا حاج ؟
الحاج نعمان :: لا انا هطلع اريح شوية وبعدين هنزل اكل
الحاج بقي بينام في اوضة المرحومة فتحية
لانة مبقاش طايق ينام جنب الحاجة امينة
لانة بيشم فيها ريحة الخيانة
زينب راحت تكمل اللي كانت بتعملة واسماء طلعت قعدت مع الهام شوية .. اسماء والهام كانوا اقرب اتنين لبعض واسماء بتحب الهام اوي
اسماء :: بت يا الهام انتي من ساعة ما اطلقتي وانا فيه سؤال محشور في زوري ونفسي اسألهولك بس مستحية
الهام :: مستحية ؟ سؤال ايه ده اللي مستحية تسأليه
اسماء :: انا طبعا عارفة انتي مش عايزة ترجعي. لجوزك وعارفة ليه بس اللي مجنني
هو .. والنبي ماعارفة اقول ايه
الهام :: يابت قولي متتكسفيش وبعدين احنا ستات زي بعض
اسماء :: اصلة سؤال حساس شوية ههههه
الهام :: اسألي يا ام حساس ومتتكسفيش ههههههههه
اسماء :: انا طبعا عرفت انك مش عايزه ترجعي له علشان يعني .. مبيعرفش وكدة
مش صح
الهام :: ايوة صح
اسماء :: مبيعرفش دي اللي هي ايه بالظبط
اسمه ايه ده مفيش خالص ولا ايه
الهام :: مفيش ازاي ههههههه قصدك انة مش موجود ؟
اسماء :: انا بيتهيئلي يعني انة ممكن يكون قد كدة يعني صغير خالص
الهام :: لا ياختي ده بتاعة يمكن يكون قد دراعي بس مبيقفش خالص
سامية :: يالهوي قد دراعك .. دانتي تحمدي ربنا وتبوسي ايدك وش وضهر انة مبيقفش ههههههه .. بس بجد هو فيه راجل بتاعة مبيقفش
الهام :: ايوة ياختي المنيل علي عينة جلال
اسماء :: طيب تعالي شوفي جوزي اربعة وعشرين ساعة بتاعة واقف وليل ونهار عايزني وانا اللي برفض
الهام :: ههههههه وبترفضي ليه ياختي طب ياريت جوزي كان زي حسين اخويا
كنت هكون خدامة تحت رجليه
اسماء :: بس انا سمعت مره الحاج نعمان كان بيقول لحسين ان جلال قالوا انة خف وهيموت وترجعيله
الهام :: ايوة هو قال كدة فعلا بس انا خلاص معدتش طايقة اعيش معاه
الباب خبط والهام قالت ادخل
زينب :: انتي قاعدة هنا بتتسايري مع الهام وسيباني لايصة في شغل البيت لوحدي
الهام :: اصلها كانت بتسألني سؤال حساس شوية ههههههههههههه
زينب :: سؤال حساس كمان ههههه طب يلا ياختي بدل ما اديكي بالشلوت في الحساس بتاعك مخلهوش ينفع طبلة ولا زماره
اسماء :: هههههههههه انتي عايزه جوزي يطلقني كلة الا ده هههههههههه
اسماء نزلت مع زينب ودخلوا هما الأتنين المطبخ علشان بيطبخوا
الولا عوضين من ساعة ما عرف ان الحاجة امينة خرجت من المستشفي. وهو كل يوم قبل الفجر يجي الزريبة علي امل انة يلاقي الحاجة مستنياه علشان ينكها زي ما كان بينكها قبل ما تعيي وتروح المستشفي
ومش بس كدة ده بقي بسيب الارض والبهايم ويروح الزريبة وقت العصاري. يمكن يلاقيها هناك وينكها .. عوضين بقي مهووس بالجنس بعض ما داق حلاوتة مع امينة
لكن كان كل مرة يرجع مكسور الخاطر
زينب :: سؤال ايه الحساس يابت يا اسماء اللي كنتي بتسأليه ل الهام
اسماء :: ياستي انتي صدقتي كلام الهام دي بتهزر معاكي
زينب :: بتهزر معايا .. براحتك يا اسماء مع اني ممكن افيدك في ايتها سؤال تسأليه
اسماء :: مش القصد و**** يا زينب ده كان سؤال كدة عن جلال جوزها مكنتش فاهمة يعني ايه الراجل مبيعرفش
زينب :: هههههه والنعمة دي انتي هبلة. بقي فيه واحدة متعرفش الراجل اللي يتقال عليه مبيعرفش ده تبقي حالة ازاي
اسماء :: تبقي حالتة عاملة ازاي يافكيكة
زينب :: يعني بتاعة مش بيقف ياهبلة
اسماء :: انتي عرفتي منين يابت .. ها
زينب :: هههههه مانا سألت جوزي علشان كنت هبلة زيك ههههههههههههههه
اسماء :: يالهوي يا زينب .. وجوزك قالك عادي كدة
زينب :: وفيها ايه هو فيه كسوف بين الراجل ومراتة اذا كنا بنقلع وبنام مع بعض مش هيقولي يعني ايه مبيعرفش
وعلي فكره انا عايزة اتكلم معاكي في موضوع كدة يخصك
اسماء :: موضوع ايه ؟
جوزك اشتكي منك ل اخوه وقال انة عايز يتجوز عليكي اكمنك يعني مش مهتمة بيه وكل ما يطلبك تتحججي بالتعب
اسماء :: يالهوووي بقي جوزي عايز يتجوز عليا
زينب :: ده كلام بيني وبينك يابت انا بس بوعيكي وبفهمك علشان تهتمي بجوزك شوية
الراجل لو مرتحش مع مراتة هيرتاح مع مين يعني
اسماء :: طب انا اعملة ايه ده عايزني كل يوم والتاني وانا معنديش حيل له واليوم اللي بينام معايا فيه بيهد حيلي ده ممكن يقعد بالساعتين معايا لما بيخليني بقعد اعيط
زينب :: يالهوي يا اسماء .. انتي بتهزري ولا بتتكلمي بجد .. بالساعتين يابت
اسماء : وحيات النعمة دي زي مابقولك كدة
دانا بقيت بخاف كل ما بيجي جاري .. وبقول يارب في بالي ما يقولي يلا
زينب قالت في بالها .. صحيح يدي الحلق للي بلا ودان .. يارتة كان جوزي انا
اسماء :: ايه سرحتي في ايه
زينب :: لا ابدا اصل جوزي انا كمان بيقعد معايا بالساعتين وكنت فاكرة ان جوزي بس اللي كدة
اسماء :: ههههههه دي شكلها العيلة كلها كدة
زينب في بالها .. بلا خيبة .. ده جوزي اول ما بيحط زبره فيا بيجبهم
...............
جلال بقي ليل ونهار بيبص علي جسم امه الحاجة صباح وبقي بيتمني انة ينام معاها
ووصل بيه الحال انة بيدخل عليها اوضتها وهي نايمة بالنهار علشان يمتع عنيه بجسمها وطيزها لما بيكون ابوه بره البيت
وحاول كتير انة يتحرش بيها وهي في المطبخ لما بتكون سعاد الخدامة مش موجودة وكانت امه بتلاحظ ده واوقات بتبعد عنة علشان لاحظت سلوكة اللي اتغير من ساعة ماضربها وعرف انها اتناكت من الشيخ .. وطبعا مكنتش قادرة تشتمة او تعنفة علشان ماسك عليها ذلة وخايفة انة يروح ل ابوه ويحكيلة اللي سمعة
صباح كانت فاكرة ان الحل الوحيد علشان ابنها يبطل يفكر فيها انها ترجع له مراتة
خصوصا انها عرفت خلاص ان زبره بقي بيقف وبقي طبيعي لانها حست بيه اكتر من مره وهو بيتحرش بيها وبيحكة في طيزها
جلال كان بالنسبة له الموضوع صعب وكانت كل المحاولات كان بيعملها بخوف لانها في الاول والاخر دي امة ومفيش ام هتقبل انها تتناك من ابنها .. بس كل ما يفتكر اللي سمعة منها وهي بتزعق لسعاد علشان الشيخ ناكها وناك مراتة. هريمونات الدياثة عنده كانت بتترفع ل اخرها وزبره كان بيقف ويدخل الأوضة بتاعتة يضرب عشرة علي الكلوت بتاع امة اللي شايلة في الاوضة بتاعتة
لغاية ما في يوم سعاد الخدامة وهي بتروق شقة جلال شافت الكلوت بتاع صباح تحت المخدة بتاعتة والكلوت غرقان لبن
سعاد فهمت علي طول ان جلال بيشتهي امه
ونفسة فيها وده اللي مخلي الكلوت بتاعها عنده ومغرقة بلبنة اللي ناشف علي الكلوت
سعاد اخدت الكلوت غسلتة ونشفتة ورجعتة في هدوم الحاجة صباح
صباح :: ايه ده انتي لقيتي الكلوت ده فين دانا قلبت عليه الدنيا وملقتهوش
سعاد :: والنبي مانا فاكرة كان تقريبا تحت الحوض اللي في الحمام ورا مشنة الغسيل
الحاجة صباح :: اه علشان كدة.. يبقي كان واقع ورا المشنة
جلال جه من بره بالليل اتعشي وقعد مع ابوه العمدة شوية وبعدين طلع شقتة علشان ياخد دوش وينام
طلع علي سريره وفضل يتقلب شمال ويمين مش جايلة نوم وبيفكر في مراتة اللي سابتة بعد ما داقت طعم الزبر اللي كانت محرومة منة وهي معاه وبدأ هرومون الدياثة في الأرتفاع لما تخيل الشيخ وهو بينيك في مراتة وفي امة وهما مستمتعين بالزبر وبيتلو تحت منة
حط ايده تحت المخدة علشان يطلع كلوت امه فوجئ ان الكلوت مش موجود
قلب الأوضة علي الكلوت لكنة بالفعل حد خده. وعلي طول جه في دماغة ان امه او سعاد الخدامة دخلت تروق الأوضة وشافتة
خرج من الدولاب كلوت من بتوع مراتة وبقي عمال يشم فيه وهو سارح بخيالة لغاية ماجابهم. ونام
الساعة تلاتة زينب نايمة جنب جوزها عصام مش جايلها نوم وبتفكر في كلام زينب اللي قالتة عن حسين اخوه وانه علي طول بيطلب ينام معاها وانة بيقعد بالساعتين ينيك في زينب لدرجة انها بقت بتتهرب منة
وافتكرت زبر احمد اللي شافتة وطريقة ممارستة للجنس مع رشا في الزريبة
وعملت مقارنة بين جوزها عصام وبين احمد وحسين اخوه لقت ان عصام معندوش اي امكانيات الراجل اللي يقدر يسعد اي ست
وهي سرحانة سمعت صوت بره في صالة البيت .. حاجة وقعت الأرض والباب بتاع البيت. اتفتح
زينب :: عصام .. يا عصام .. قوم ياراجل
عصام :: ايه يا وليه في ايه ..
زينب :: تقريبا في حد كان بره وخرج
عصام :: حد مين ياوليه اللي هيخرج في الوقت ده
زينب :: ياراجل بقولك انا سمعت صوت حاجة وقعت علي الأرض وبعدين سمعت الباب اللي بره اتفتح
عصام :: نامي يا زينب.. نامي شكلك بتحلمي
زينب :: خليك نايم انا هخرج اشوف في ايه
الحاجة امينة كانت نايمة طول النهار بسبب العلاج اللي بتاخده وصحيت بالليل. نزلت من اوضتها والكل نايم مش حاسس بيها
ونزلت علي الصالة وخرجت
الحاجة ماشية سارحة ومش عارفة هي فين ولا رايحة فين ولا حتي هي مين رجليها اخدتها للزريبة .. وراحت قاعدة علي شوال تبن كان موجود وعنيها علي البهايم
قاعدة ساكتة مش بتعمل ايتها حاجة
زينب خرجت من الأوضة براحة خالص وبتتسحب علي طرطيف صوابعها وبتبص شمال ويمين وبصت لقت باب البيت فعلا مفتوح ... كان خلاص الفجر علي وشك زينب خافت تخرج ليكون حرامي يقتلها لما يشوفها ورجعت تاني علشان تصحي عصام
عوضين قبل الفجر راح علشان ياخد البهايم
من الزريبة ويطلع بيهم علي الأرض
وزي كل يوم كان بيتمني انة يلاقي الحاجة مستنياه في الزريبة ويرجع ايام زمان
واول ما دخل اوضة البهايم فوجئ بالحاجة امينة قاعدة ..
طبعا عوضين افتكرها قاعدة ومستنياه
عوضين :: الحاجة امينة .. انا مش مصدق نفسي .. اخيرا ياحاجة
الحاجة عمالة تبصلة وهي ساكتة ومش عارفة هو بيكلم مين ولا بيقول ايه ..ولا حتي فاكره ده مين ولا هي مين
عوضين :: ايه ياحاجة انتي مش فكراني
انا عواضين ..؟
الحاجة كل اللي بتعملة انها باصة له
عوضين عرف ان الحاجة امينة مش عرفاه وانها مش في طبيعتها ويمكن متكنش عارفة نفسها وفكر انة يستغل ده وينكها عالسريع لحسن اللبن بيغلي في زبره ومن ساعة ما دخلت المستشفي مانكش وهينيك مين وهو عمره ماناك ست غير الحاجة امينة
قرب منها وقومها. وخلاها تفلئس ومسك اسدها وخلاها تسند بأيدها علي العمود ... وهي كانت زي المتخدرة. بتستجيب له
رفعلها الجلبية وهو طلع زبره ونزلها الكلوت اللي لبساه وجه من وراها وحط زبره في كسها من وراه
زينب خرجت من البيت وبتمشي براحة وبدور في جنينة البيت ملقتش حاجة .. فكرت تروح تبص عالبهايم يمكن يكون فيه حرامية وسرقوا البهايم
قالت تروح تطمن
وفعلا بدأت تمشي ناحية الزريبة بخطوات بطيئة ومحسوبة. لغاية ما دخلت وحست بصوت خارج من عند البهايم
براحة راحت ناحية اوضة البهايم واستخبت ورا العمود وشافت اللي عمرها ماكانت تتخيله ... الولاا عوضين الأجري اللي شغال عندهم مرمطون مفلئس الحاجة امينة وعمال ينيك فيها من ورا ... وهي ياعيني لا حول لها ولا قوة
زينب قلعت الشبشب وراحت علي عوضين
ونزلت علي دماغة ضرب بالشبشب
انت بتعمل ايه يابن الكلب .. بتعمل ايه
مستغل ان الست مريضة ومش حاسة بالدنيا
وبتنيل فيها يابن الكلب
عوضين دخل زبره جوه البنطلون وفتحية نازلة عليه بالشبشب وهو عمال يترجاها متفضحوش وقالها انا هحكيلك كل حاجة.
زينب :: تحكيلي ايه يابن الكلب ماهي باينة زي عين الشمس .. هي عيانة ومش حاسة بنفسها وانت كلب. استغليت مرضها وبتعمل فيها
عوضين بقي عمال يحكي ل زينب وهي بتضرب فيه بالشبشب لغاية ما قالها انها كانت هي اللي بتطلب منة ينام معاها قبل ما تدخل المستشفي وانة نام معاها كتير ودي مش اول مرة
زينب اتصدمت من كلام عوضين وبطلت تضرب فيه وحست ان ايدها اتشلت من صدمة الكلام اللي بتسمع
عوضين :: ابوس ايدك ما تقولي لحد الكلام ده ولا تفضحيني .. هي اللي كانت بتطلب مني كدة
زينب :: خد البهايم وغور من هنا يابن الكلب .. وعارف لو شفتك مقرب منها تاني
انا هقول لعصام وهخليه يقتلك .. غور
عوضين سحب البهايم وزينب راحت ملبسة
الحاجة امينة الكلوت بتاعها وراحت مدخلها البيت وطلعتها اوضتها. وزينب قعدت بره اوضتها في الصالة عمالة تفكر في اللي شافتة والكلام اللي عوضين قاله
الجزء الثاني
...............
العمدة مصلحي :: قومي يا ولية خلينا نروح بيت الحاج نعمان علشان نلحقة قبل ماينزل
صباح :: حاضر قايمة هو
العمدة :: اعملي حسابك احنا رايحيين علشان نبارك برجوع الحاجة امينة وخروجها من المستشفي مش عايزين كلام في موضوع ابنك
صباح :: يوه وفيها ايه لو اتكلمنا يعني وحاولنا نميل دماغ البنت
العمدة :: مش هينفع ياصباح .. روحتنا النهاردة علشان الحاجة امينة .. الحاجة امينة وبس فهمتي
صباح :: بشوقك ياخويا
صباح لبست ونزلت هي والعمدة وراحو بيت الحاج نعمان
الحاج نعمان :: يا اهلا يا عمدة .. ازيك ياحاجة عاملة ايه وجلال عامل ايه
العمدة :: نحمده يا خويا ..
صباح:: كلنا كويسين ياحاج .. انت اخبارك واخبار دراعك ورجلك ايه
الحاج نعمان :: ياه احنا كنا فين وبقينا فين نحمد ربنا
العمدة :: اهم حاجة انت عاملها انك مواظب علي جلسات العلاج الطبيعي
الحاج نعمان :: لا الحمد لله انا بقيت كويس ورجلي وايدي بحركهم عادي خالص .. بس المشكلة في التنميل بس ده كدة حلو اوي
الحاجة صباح :: امال فين الحاجة امينة
زينب :: ازيك ياعمدة .. ازيك ياحاجة صباح
الحاج نعمان :: امينة فوق في اوضتها. اصلها
مش حاسة بنفسها لسة.. ويمكن لما تطلعي ليها متعرفكيش
الحاجة صباح :: كويسة يا زينب ازيك انتي وازي امير ابنك وعمر.. .. ياساتر هي مخفتش ولا ايه
زينب :: كلنا بخير يا حاجة
العمدة :: الف حمدلة بسلامتها وان شاء المولي بالعلاج يتمي شفاها علي خير
اسماء جت سلمت علي العمدة ومراتة واخدت الحاجة صباح علشان تشوف الحاجة وتقعد معاها
العمدة مصلحي :: عرفت ياحاج اللي حصل؟.
الحاج نعمان :: ايه اللي حصل ؟
العمدة :: مش الزفت اللي اسمة كرم هرب من السجن
الحاج نعمان :: لا ياراجل ... من امتي الكلام ده
العمدة :: من يومين كدة والداخلية كلها مقلوبة ومدير السجن بيتحقق معاه .. اصلها باين كدة الحكاية كلها مطبخة وهروبة. مكنش بالساهل
الحاج نعمان :: يعملها ويعمل ابوها اصلة واصل ويعرف ناس تقيلة
العمدة :: بس تعرف ياحاج نعمان انت عملت اللي محدش يقدر يعملة
قدرت تعرف هو بيحفر فين وبلغت علي الكلب ده وخليتهم يمسكوه متلبس بالاثار
الحاج نعمان :: الفلوس ياحاج هي اللي جابتلي كل اسراره
العمدة :: ايوة عارف وعارف انك جبتة عن طريق الولا اسعد اللي شغال معاه في الحفر
انا اقصد علي تفكيرك .. اذيتة وهديتة وكسرتة وانتقمت منة وكلة بالقانون
الحاج نعمان :: واخبار الكلب التاني اللي اسمه سامبو ايه
العمدة :: لا ده لسة محبوس ..كرم مهربهوش معاه
الحاجة صباح :: ازيك يا امينة يا اختي عاملة ايه
هي مش بترد عليا ليه يا اسماء ياختي
اسماء :: هي كدة من ساعه ما طلعت من المستشفي وهي علي ده الحال
الحاجة :: يا حبيبتي يا امينة .. مش عارفة حد خالص وكانها تايهة يانضري
الحاج نعمان وسي الدكتور احمد بيقولوا هيودها لدكتور كبير اوي في مصر علشان يكشف عليها
صباح :: صعبت عليا اوي .. امال فين الهام من ساعة ما جيت وهي ولا حس ولا خبر
اسماء :: راحت العيادة مع رشا الصبح وهتقضي معاهم اليوم هناك .. اصلها ذهقانة
صباح :: راحت العيادة.. ومن غير متستأذن من جوزها .. ليه هي اطلقت واحنا منعرفش
اسماء :: ماهو ابوها موجود ياحاجة ولا ايه
صباح :: مقولتش حاجة بس كمان جوزها موجود مماتش
العمدة :: ايوة صح ياحاج نعمان مش البت سامية اللي كانت شغالة مع كرم رجعت البلد تاني
الحاج نعمان :: ايوة عرفت وبقت شغالة دلالة بتسرح علي البيوت بالجلبيات الحريمي وقمصان النوم
العمدة :: البلد كلها بتقول ان البت دي ماشية مشي بطال وكانت مرافقة الكلب كرم في الحرام
الحاج كرم :: كانت متجوزاه عرفي
العمدة :: ياسلام ؟ وانت عرفت منين
الحاج نعمان :: هو فيه حاجة بتستخبي في البلد دي
العمدة :: علي قولك .. الحاجة صباح نزلت اهيي.. ايه ياحاجة الحاجة امينة عاملة ايه
صباح :: بقي هي دي الحاجة امينة .. دي مش حاسة بنفسها ولا باللي حوليها
الحاج نعمان :: هناخدها كمان يومين انا واحمد هنوديها لدكتور كبير في مصر
العمدة :: ربنا يشفيها ويقومها بالسلامة بس ياحاج انت تقدر علي السفر
الحاج :: يعني هنروح مشي ما كلة بالعربية واحمد هو اللي هيسوق
العمدة :: ان شاء المولي تروحوا وترجعوا بالسلامة .. طيب بالأذن احنا
العمدة :: علي فين .. محدش هيمشي من هنا غير بعد الغدا
العمدة :: غدا ايه بس ياحاج مانت عارف مشاكل البلد مبتخلصش ولازم اكون في دوار العمدة علشان لو فيه حاجة
الحاج نعمان :: مفيش مشيان من غير ما تتغدو .. وبعدين الدنيا مطرتش
.........
جلال قام من النوم ولقي البيت مفهوش حد غيره وغير سعاد الخدامة وكانت في الحمام بتغسل شوية غيارات داخلية بتوعها وبتوع الحاجة صباح
جلال :: امال امي راحت فين يا سعاد
سعادة كانت قاعدة علي كرسي خشب صغير
وحاطة طشت بلاستك بين رجليها ووراكها كلها باينة .. اول ما سمعت صوت جلال راحت شالت التطشت من بين رجليها ونزلت الجلبية .. سي جلال .. الحاجة صباح هي والعمده راحو بيت الحاج نعمان. علشان يزرو الحاجة امينة ويطنوا عليها
جلال :: سرح كدة وفكر في مراتة وقال في بالوا يارب امي تتكلم مع الهام وتحاول تقنعها ترجع
جلال :: طيب قومي اعمليلي كوباية شاي
سعاد :: شاي من غير ما تفطر .. انا هجبلك حاجة تفطر بيها وبعدها هعملك الشاي
سعاد قامت واتمشت قدامة وبص علي طيزها كانت بتترج اوي وعرف انها مش لابسة كلوت .. شكلها قلعتة علشان تغسلة بالمرة
جلال هاج من منظر طيز سعاد وفلقة طيزها اللي كانت باينة من الجلبية اللي لابساها
وكمان الشيطان قالوا مفيش غيركم في البيت اعمل اللي نفسك فيه
جلال راح ورا سعاد المطبخ ووقف علي الباب وسعاد راحت باصة له وحست انه ناوي علي حاجة
سعاد :: في حاجة ياسي جلال اعملهالك ؟.
جلال :: سعاد هو انتي لما وديتي مراتي وامي للشيخ كنتي عارفة انه هيعمل معاهم حاجة ؟
سعاد حست بالصدمة من سؤال جلال والكوباية اللي كانت في ايدها وقعت علي الأرض اتكسرت
جلال :: ايه مالك .. اترعبتي كدة ليه ؟
انا بسأل سؤال عادي .. كنتي تعرفي انة هنيك مراتي وامي ؟
سعاد :: رجعت علي الحوض بضهرها وجلال بيدخل المطبخ وكانت فاكرة جلال هيقتلها
او هيضربها زي ما ضرب امة يوم ما سمعها وهي بتزعقلها ..
ابوس ايدك ياسي جلال انا مليش ذنب انا كان نفسي اخدمك. ومكنتش اعرف ان الراجل ده نصاب وهيعمل معانا اللي عملة
جلال قرب من سعاد ومذنقها في الحوض ومسكها من زورها وقبض علي رقبتها بكل قوتة
جلال يعني ناكك انتي كمان
سعاد بصوت محشرج وانفاسها علي وشك الأنقطاع .. هموت في ايدك ياسي جلال
جلال . خف قبضة ايده ونزل بأيده رفع جلبيتها ودخل ايده بين فخادها ومسكها من كسها جامد .. لدرجة انها اتوجعت
سعاد :: انت بتعمل ايه ياسي جلال .. انا قد امك يابني .
جلال :: قد امي .. قوليلي الشيخ عمل فيكم ايه .. عايزك تحكيلي بالتفصيل
جلال مكنش في وعيه هرمون الدياثة كان مرتفع علي اخره وحالة هياج جنسي غير طبيعي اتملك فيه وافتكر اليوم اللي كان راجع فيه من بره وسمع امه صباح وهي بتتخانق مع سعاد وبتقولها انتي اكيد كنتي عارفة بموضوع الشيخ ده وعارفة انة نصاب
وسعاد حلفت ليها انة عمل فيها نفس اللي عملة فيها وفي الهام
صباح فضلت تزعق وتقولها انا مش عارفه انام بسبب اللي شيفاه قدام عنيا وبفتكر كل اللي عمل فيا الشيخ بتاعك ده
انا وديت مرات ابني وروحت برجلي لواحد نام معايا ونام مع مرات ابني
جلال افتكر انة اول مره في حياتة يزعل امه ودخل زي المجنون عليها وفضل يضرب فيها ... وسعاد جريت وسابت البيت يومها ومرجعتش غير بعد اسبوع لما العمده راحلها البيت ولما تأكدت ان جلال مقلش ل ابوه رجعت ومع الوقت الموضوع اتنسي وصباح رجعت تتعامل معاها عادي ولا كأن شئ حصل.. وجلال تعب نفسيآ فترة والعمدة مكنش عارف سبب تعبة ايه لكنة مع الوقت رجع يتكلم معاهم ورجع طبيعي لكنة رجع من الحالة النفسية بمرض نفسي خطير
وهي عشقة للدياثة
سعاد عمالة تتحايل علي جلال اللي كان مكلبش في كسها وفي رقبتها وذنقها في الحوض بتاع المطبخ وسرحان في الماضي
ومره واحد راح سايب كسها وراح منزل الشورت وطلع زبه اللي بقي زي الحديد وراح مدخلة بين فخاد سعاد
سعاد :: ابوس ايدك لا يا جلال .. انا زي امك .. حرام عليك اللي بتعملة فيا ده
جلال :: بس يامره ياشرموطة .. يامتناكة
انا عايزك تحكيلي الشيخ عمل ايه في مراتي وفي مراتي والا هموتك النهاردة
سعاد :: ياسي جلال انا مشفتش هو عمل ايه لاننا كنا متخدرين وكان بياخد اللي عليها الدور في اوضة بعيد واحنا بنكون متخدرين
يعني عايزني احكيلك علي حاجة مشفتهاش
جلال مسك زبره من تحت ورح غارزه بين شفرات كس سعاد .. خلاص احكيلي هو عمل فيكي ايه ماهو اكيد اللي عملة فيكي عملة في مراتي وفي امي
سعاد :: ابوس ايدك اعتقني.. احنا كنا متخدرين ومش في وعينا
جلال اخد سكينة من علي رخامة المطبخ وحط سن السكينة في بطنها .. هتحكي ولا اموتك
سعاد :: لا لا خلاص هحكيلك بس ابعد السكينة دي لحسن فيها شيطان و الشيطان شاطر
جلال :: هتحكي ؟ ...
سعاد :: هحكيلك .. وربنا هحكيلك
جلال ساب سعاد ورجع لورا شوية وبدأت سعاد تحكي ل جلال من ساعة ما بيرحوا لغاية ما بيغيبوا عن الوعي وبعدين الشيخ بيقوم بتقليعهم الهدوم ويقوم بالتحسيس علي جسمهم
جلال كان بيسمع سعاد وبيتخيل مراتة هي اللي الشيخ بيحسس علي جسمها وماسك زبره وعمال يدعك فيه
سعاد عرفت في اللحظة دي ان جلال مش طبيعي وانة مش مضايق زي ماكانت فاكرة
ده بالعكس مستمتع جدا وده مخليه مثار جنسيآ .. بدأت تبلع ريقها وتشم نفسها
حتي لو ناكها احسن بكتير من انة يقتلها
جلال نزل علي الأرض تحت رجل سعاد
وكان شايفها في اللحظة دي الهام مراتة
نزل علي ايده وعلي ركبه وفضل يبوس في رجليها
سعاد مش فاهمة .. ومش عارفة جلال بيعمل كدة ليه. وبيبوس رجليها
سعاد :: ميصحش كدة ياسي جلال .. انت بتعمل ايه
جلال قام من علي الأرض ومسك سهاد وراح حضنها وشايلها من وسطها ولف بيها وخلي جسمها ناحية الحيطة
سعاد :: انت ناوي علي ايه .. لا ياسي جلال . لا لا كدة ميصحش
جلال مسك زبره وحطه بين فلقة سعاد وراح لذق فيها وذنقها علي الحيطة وبقي عمال يبوس فيها ( تحت رقبتها ). وسعاد بتحاول تبعده لكن قوتة الناتجة من شهوتة كانت اقوي من ضعفها كاست وجلال عمال يدخل زبره فيها ويحرك وسطة ورا وقدام
سعاد مستحملتش كتير وكانت هي كمان اعصابها باظت وسلمت نفسها لجلال يعمل فيها اللي عايزه
جلال مكنش شايفها سعاد الخدامة .. جلال كان شايفها مراتة اللي الشيخ ناكها واتمتع بكسها
مسك رجلها ورفعها شوية وحط زبره في فتحة كسها من ورا وبقي بينكها نيك هستيري وزبره طالع داخل في كسها
لغاية ما جاب لبنة فيها وراح شايلة منها
وهو زي المتخدر .. واللبن بينزل من كسها بينقط علي الأرض وعلي رجليها
جلال خرج من المطبخ وسعاد واقفة مش مصدقة اللي حصل .. نزلت جلبيتها وكسها غرقان لبن .. خرجت وجلال كان قاعد علي كنبة الأنتريه ومرجع راسه لورا ومغمض عنيه..
سعاد :: ابوس ايدك ياسي جلال متفضحنيش
جلال :: وهو مغمض عنيه وحاطط ايده علي وشه ومرجع راسه علي مسند الكنبه
انا مش عارف انا عملت كدة ازاي
سعاد سابتة وراحت قعدت في اوضة عاملينها ليها. .. وبقت عمالة تبكي من اللي حصلها من جلال
الجزء الثالث
..............
وجدي :: حبيبتي ما تقومي تجيبلنا اي حاجة نشربها من التلاجة
نعمة :: فيه عصير مانجة اجبلك
وجدي :: اي حاجة ياحبيبتي
نعمة قامت جابت شفشئ عصير المانجة من التلاجة وجابت 2شوب وصبت كوباتين ليها ولو جدي
نعمة لابسة قميص نوم ابيض مرسوم عليه ورد احمر مفتوح من الجنبين وقصير يدوب تحت طيزها. طلعت ونامت جنب احمد علي بطنها وهي ماسكة شوب المانجة
نعمة :: حبيبي مش نفسك بقي في عيل ولا اتنين يملو علينا الشقة
وجدي :: طبعا نفسي بس احنا متفقين مفيش حمل غير بعد تلات سنين علي الاقل من زواجنا
نعمة :: ياحبيبي متفقين وكل حاجة بس انا هموت علي عيل منك
وجدي :: وانا كمان نفسي في عيل منك بس انا لسة مستمتعتش منك ومش عايز حاجة تاخدك مني ولما هتخلفي العيل هياخد كل اهتمامك
نعمة :: انا نفسي اعرف هما الدكاترة كلهم نفس تفكيرك ؟ انت واحمد مش عايزن خلفة غير بعد فترة
وجدي :: لا طبعا كل واحد وله تفكيره احمد مش عايز خلفة دلوقت علشان عايز مراتة تتفرغ للعيادة معاه وطبعا بردو اكيد علشان يتمتع بمراتة واهتمامها بيه اكبر قدر ممكن
وجدي حط ايده علي طيز نعمة اللي كانت مأنبره اوي وبقي عمال يمشي ايده علي طيزها وهو نايم علي بطنة جنبها
انا بحب القميص ده اوي عليكي
نعمة :: ههههههه عارفة ياحبيبي وعارفة ان طيزي بتثيرك في القميص ده
وجدي :: هي طيزك بس اللي بتثرني انتي ناسية بزازك كمان .. دول هينفجرو من النفخة بتاعتهم
نعمة :: شكلك هتحسدني ياحبيبي وهتفسيهم هههههههههه
وجدي :: ماتقومي تطفي النور ده علشان عايزك في موضوع مهم جدا
نعمة :: ههههه حاضر بس عايزاك تهتم باالتفاصيل اوي
نعمة قامت وطفت النور و وجدي قلع التيشرت اللي لابسة والشورت ونعمة طلعت نامت جنبه علي السرير
وجدي نام علي جنبة ونعمة كانت نايمة علي ضهرها .. لذق فيها وايده بقت عمالة تحسس علي بزازها
عارفة يانعمة اني قبل ما نتخطب لبعض كنت مهوس بطيزك وكنت علي طول ببص عليهم وانتي ماشية قدامي في العيادة
نعمة :: وانا هعرف منين .. هو انت كنت قولتلي حاجة
وجدي :: اوقات كتير كنت بتمني المسهم بايدي واعمل نفسي مش قاصد
نعمة :: كنت عملتها ياحبيبي
وجدي :: هههههه ايوة علشان مكناش اتجوزنا
نعمة :: ههههههههههههه لا كنت هعمل نفسي مش واخدة بالي
وجدي :: ايه ده بتتكلمي بجد ؟ يعني انا ضيعت علي نفس فرصة عمري
نعمة :: احكيلي بقي كنت ناوي تعمل فيا ايه لو كنت لمست طيزي وكنت سبتك
وجدي :: ياخرابي يانعمة دانا كنت هعمل عمايل
نعمة :: ايوة احكيلي يا حبيبي .. خليك لمست طيزي بايدك وانا عملت اني مش واخدة بالي. وانا كنت متأكد اني حاسة بيك وبستعبط وعايزاك كنت هتعمل ايه
احكيلي وانت بتحسس علي طيزي
وجدي عارف ان نعمة بتحب التخيل اوي اثناء العلاقة وكل مره كان بينام معاها كانت بتطلب منة يتخيل وهو بيعاكسها او حد ميعرفهاش ومعجب بيها وكدة .. وده كان بيخلي العلاقة بينهم متجددة باستمرار
وجدي كان زيه زي رجالة كتير وكام بيتفرج علي افلام سكس كتير بسبب انة عاش فترة كبيرة في المانيا ودرس هناك مع احمد والتخيل بالنسبة له مكنش صعب
وجدي :: في مره من المرات كان الدكتور احمد في العمليات بيولد واحدة وبعد ما خدرتها وخرجت. رشا دخلت معاه العمليات
وانتي كنتي موجوده تحت في العيادة
ندهتلك مخصوص علشان ابص علي طيزك وهي بتترجرج قدامي
نعمة :: اه وبعدين ياحبيبي
وجدي عمال يحسس ويمشي ايده علي طيزها وهي راحت قلعة الكلوت وباعدت بين فخادها علشان صوابعة توصل لكسها
وهو بيمشي ايده
وجدي :: طلبت منك تعمليلي قهوة وكنت كل شويه اطلب منك حاجة علشان تتمشي
نعمة :: علي فكره انا مره حسيت بنظراتك فعلا لجسمي
وجدي :: مانا فعلا كنت ببص لجسمك وكنت مهوس بيه
نعمة :: طيب ايه .. محكتش يعني لو كنت لمست طيزي وانا سبتك كنت هتعمل فيا ايه
وجدي :: كنت هلمسك تاني وتالت لغاية ما اتأكد انك حابة تتبعبصي في طيزك.
نعمة :: ااااااه .. وبعدين ..
وجدي حط صباعة بين فلقة طيز نعمة وبقي بيحرك صباعة براحة علي خرم طيزها
كنت هتأكد الاول ان مفيش حد بره وكنت هقفل الباب علينا وهحضنك من ورا واشل حركتك خالص
نعمة :: يالهوي مانا ساعتها كنت هحس بزبرك وهو واقف عليا وهايج وراسة علي خرم طيزي
وجدي :: ايوه وكنت هحضنك جامد اوي وادخل زبري اكتر في طيزك
نعمة :: كنت هصرخ والم عليك الناس واقولهم عايز ينكني في طيزي
وجدي :: مكنتيش هتقولي
نعمة :: ااااااااااخ ... ليه بقي
وجدي :: علشان انتي عايزه زبري في طيزك ياحبيبتي
نعمة :: قوم نام فوق مني. وحط زبرك في طيزي وانت بتحكيلي
وجدي قام وراح نايم فوق نعمة اللي فتحتلة طيزها بأيدها ووجدي راح مدخل زبره بين الفلقتين ونام فوق منها بكل جسمة. وشايفة جنب ودانها
بعد ما احس انك خلاص سلمتي نفسك وطيزك ليا هروح منزل الچيبة بتاعتك واقطعلك الكلوت. واطلع زبري واحشره في طيزك
نعمة :: وانا اقولك حرام عليك زبرك تخين علي طيزي
جلال :: بس انا مش هرحمك وهفضل ادوس بزبري وانا ماسكك من شعري بكل قوتي لغاية ما زبري يدخل في طيزك
نعمة :: اححححححححححححححح
مش قادر يا وجدي اااااااااااااااااااووووووووف.. يلا دخل زيرك بجد في طيزي
اوووووووووووووووف
وجدي عمال ينزل بجسمة ويضغط علي زبه لغاية ما الراس بقت جوا طيزها
نعمة :: نكني يا وجدي اااااااااه نكني في طيزي اوووووووي
وجدي :: زبري عاجبك ياقلبي ..
نعمة :: زبرك مجنني وتاعبني وممتعني
وجدي :: انا بنيكك في طيزك في الاوضة ومحدش بره حاسس بينا وانتي ممحونة وهايجة
نعمة :: انا ممحونة اوووووي يا وجدي ومش عايزه زبرك يطلع من طيزي
وجدي :: بعدها هروح شايل زبري من طيزك
نعمة :: ايووووه وهتحطة فين اااااااااااخ
وجدي :: هحطة في كسك ياقلبي .. علشان كسك كمان عايز نصيبة من زبري
نعمة :: ايووووه ... كسي اصلة كان محروم من النيك وتعبان اوي.. يلا شيل زبرك ووريني كنت هتحطة في كسي ازاي
وجدي شال زبره من طيز نعمة ورفعت وسطها لفوق شوية ومسك زبره وبقي عمال يمشيه علي كسها من ورا
اااااااااااح ااااااااااااح الحركة دي بتجنني
بتخليني عايزة اخد زبره بأيدي واحطه في كسي واقفل عليه جامد
وجدي :: انتي متناكة اوووي وعايزه زبري 24ساعة في كسك
نعمة :: طب يلا دخل زبرك في كسي ونكني
وجدي حط زبره علي باب كس نعمة وراح مدخلة براحة
نعمة :: ياخررررررابي ياخرااااااااابي اوووووووف اوووووووووف
نكني يا وجدي نكني ياحبيبي
وجدي :: وانا بنيكك وانتي مش قادرة تتأوهي ولا تطلعي صوت علشان خايفة
حد يحس بره انك بتتناكي
نعمة :: وانت مش راحم كسي وعمال ترزع فيا بزبرك جامد وانا اقولك براحة براحة يا دكتور .. وانت تشتمني وتقولي بس يا شرموطة مش عايز اسمع كلمة براحة
وجدي :: ايوه وبعد ما افشخك نيك هروح شايلك علي المكتب بتاعي وقعدك عليه
وانتي فاتحة رجلك وعمالة تدعكي في بزازك بأيدك
نعمة :: واقولك تعالا الحس كسي. اللي انت فشختة
وجدي :: وانزل علي ركبي واشدك لطرف المكتب والحس الحس احلي كس في الدنيا
نعمة :: انت ولعت كسي يخرب بيتك .. انزل بقي الحسة يا حبيبي
وجدي شال زبره من كس نعمة. وراح نزل علي ركبة وراها وهي مفلئسة وبقي بيحرك لسانة علي كسها وخرم طيزها
وهي عمالة تفعص في بزازها وتتلوي وتتأوه من المتعة
وبعدها راح نايم علي ضهره وخلاها تقعد علي زبره
نعمة :: احححححححح احححححححح كسي ولع ولع ياوجدي
فضلت نعمة تنزل وتطلع علي زبر وجدي لغاية ما راح ماسكها من وسطها وبقي عمال يطلع بوسطة لفوق ويدك كسها بزبره لغاية ما زبره انفجر باللبن في كسها وراحت نايمة علي صدره من التعب اللي بقت فيه
..............
زينب الساعة واحدة بالليل كانت صاحية وكل شوية يتهيئلها ان الحاجة امينة نزلت من اوضتها ورايحة الزريبة وكل شوية تقوم تطلع تبص بره وترجع
في اخر مره خرجت فيها مددت علي الكنبة اللي في الصالة وكانت مطمنة ان الكل نايم ومفيش حد هيخرج او ينزل من فوق خصوصا كانت الساعة دخلت علي واحدة ونص بعد نص الليل
مددت علي الكنبة وبقت عمالة تفكر في اللي كان بيعملة عوضين في الحاجة امينة في الزريبه ومنظر زبره وهو بيشلة من كسها لما شافها جاية عليه بالشبشب
زبره اي واحدة تتمني تدوقة وتتناك منة لكن مكنش ده اللي شاغلها اوي قد ما كان شغالها ازاي اصلا الحاجة امينة تخلي ده يلمسها وينام معاها وفي الزريبة
وقالت يظهر ان الزريبة دي محظوظة لانها شافت علاقات اغلب اللي في البيت
احمد ورشا قبل ما يتجوزو وهي وعصام جوزها واخيرا اكتشفت الحاجة امينة وعوضين ..
فضلت زينب تفكر لغاية ما غلبها النوم وحلمت انها في الزريبة عريانة ملط والبهايم كلها بتبص عليها وجوزها جاي من بعيد
وكل ما يقرب منها حاجة تبعدها عنة. وهي كمان عايزة تقرب منة لكن مفيش فايده وفجاءة يظهر قدامها اتنين شداد .. جسمهم مليان عضلات وعريانين زي ما امهم ولدتهم
حاولت تشوف مين دول لكن الضباب كان مغطي الزريبة وهي عمالة تتسحب ولقت نفسها في نص ال اتنين الرجالة دول
وكل واحد فيهم زبره واصل لغاية ركبتة
خافت منهم ومن حجم زبرهم .. صرخت ومدت ايدها لجوزها علشان ينقذها من ال اتنين دول لكن جوزها كان بيبعد ويبعد والرجالة بيبصولها ويضحكوا وفجاءة صحيت علي صوت الحاج نعمان
بت يا زينب ايه اللي منيمك هنا
زينب :: عمي .. يظهر عيني غفلت .. اصلي سمعت صوت رجلين وانا في الأوضة خوفت ليكون حرامي خرجت ملقتش حد .. قعدت شوية علي الكنبة ويظهر النوم غلبني
الحاج نعمان :: طيب خشي نامي في اوضتك وبعد كدة لما تحبي تخرجي من الاوضة بتاعتك تبقي تلبسي جلبية تسترك مش خارجة بجلبية مبينة لحمك كلة
زينب :: يالهوي مخدتش بالي و**** ياعمي
زينب جريت علي الأوضة وطلعت نامت علي السرير جنب عصام جوزها وافتكرت الحلم اللي كانت بتحلمة ... زعلت اوي ان الحاج نعمان صحها كانت عايزه تشوف اخرة الحلم ده .. ونامت وهي مبسوطة رغم انة حلم ومكملش
............... تاني يوم ..............
علي العصر كدة جلال روح بدري وكانت الحاجة صباح قاعدة علي الكنبة بتشرب كوباية قهوة وسعاد قاعدة تحت رجليها علي الأرض وبيتكلموا .. واول ما جلال دخل راحوا ساكتين
جلال ازيك ياما .. ازيك ياسعاد
صباح :: بخير .. ايه اللي رجعك بدري كدة مش لسة قدامك للساعة خمسه
جلال :: حسيت نفسي تعبت .. اعمليلي لقمة ياسعاد وهاتي الاكل في الاوضة بتاعتي
صباح :: هتاكل في اوضتك ؟
جلال :: ايوة اصلي عايز امدد
صباح :: ماشي. وانا كمان اما اقوم اغفلي شوية لحسن صاحية من النجمة
صباح راحت الأوضه بتاعتها وسعاد راحت تعمل اكل ل جلال
سعاد عملت الاكل واخدتة علي الصنية وخبطت علي جلال
جلال :: ادخلي يا سعاد
سعاد اول ما دخلت الأوضة الصنيه كانت هتقع من ايدها
جلال واقف قدام الدولاب وقالع البنطلون بتاعة وقاعد بالبوكسر بس وبيضانة طالعة من البوكسر
اول ماشافت جلال كدة راحت داخلة ومودية وشها بعيد وحطت الصنية ولسة هتخرج
جلال رايحة فين .. استني عايزك
سعاد :: مديه ضهرها لجلال ومخبية نص وشها بالطرحة اللي لابسها
خير يا سي جلال
جلال قعد علي السرير وهو لسة ملبسش الشورت وقاعد بالبوكسر
هنتكلم وانتي مدياني ضهرك كدة ؟
سعاد :: ماهو ياسي جلال. ال .. ال
جلال :: الا ايه ياوليه يا متناكة قال يعني مشفتهوش قبل كدة
سعاد :: ياسي جلال ميصحش الكلام ده انا بردو ست كبيرة وزي امك
جلال :: ست كبيرة اه ..لكن ست متناكة.. هتنكري
سعاد :: ربنا يسامحك ياسي جلال .. انا معرفش بس انت ايه اللي غيرك كدة
جلال :: كنتي بتتكلمي في ايه انتي وامي واول ما شفتوني رحتوا ساكتين طوالي
سعاد :: مكناش بنتكلم في حاجة
جلال :: اه كدة هتتشرمطي عليا .. وراح قايم ومسكها من قفاها وراح غارز صباعة في نص طيزها .. بعبصها
بصي يا مره يامتناكة انا لما اسألك علي حاجة تجيلي سكة وتجاوبي .. هتلاوعي وديني لندمك علي اليوم اللي اشتغلتي فيه خدامة عندنا .. ماشي
سعاد :: حاضر ياسي جلال كنا بنتكلم علي اخلاقك اللي اتغيرت وانك مبقتش جلال بتاع زمان .. امك بتشتكي منك ومن عصبيتك وبتقول ان فيه وراك سر
جلال :: بس كدة ؟ ولا فيه حاجة تاني
سعاد :: بصراحة فيه .. وانت عارف كويس انت بتعمل ايه معاها وهي مش قادرة تتكلم
علشان انت ماسك عليها ذلة
جلال :: طب كويس اوي انها عارفة وعاملة حساب اللي اعرف عنك وعنها
روحي اقفلي الباب ده وتعالي
سعاد :: ياسي جلال اللي في دماغك ده مش هينفع .. انت عايز تفضحني ؟
جلال :: انا لو عايز افضح كنت فضحت من زمان ... ماتفتحي مخك بقي ياسعاد
سعاد فضلت ساكتة وبصة في الأرض
جلال :: يا وليه بقولك اقفلي الباب وتعالي
سعاد ملقتش فيه فايدة واللي في دماغة في دماغة وعلي ما اديتة ضهرها وراحت قفلت الباب كان جلال قلع البوكسر خالص وماسك زبره موقفة وعمال يدعك فيه
سعاد فهمت خلاص انة ناوي ينكها ناوي
جلال :: بصي انا هنام علي ضهري وهغمض عيني وعايزك تيجي تمصي زبري لغاية ما اللبن ينزل
سعاد :: امص ايه .. ؟
جلال :: تمصي زبري ايه متعرفيش مص الزبر ازاي .. عمرك ما مصيتي لجوزك؟ اه صحيح انتي هتعرفي المص منين .. المرة اللي جاية هخليكي تتفرجي معايا علي فيلم سكس من اللي في الكمبيوتر ده وهخليكي ايه ولا اجدعها شرموطة
ياسي جلال ابوس ايدك .. لا ابوس رجلك اعتقني. ولو عايزني اسبلك البيت كلة. لا البلد كلها وامشي انا همشي
جلال :: طب ابقي جربي كدة تعمليها وانا هبلغك عنك انك سرقتي مني فلوس كنت شايلها في الدولاب ومش بس كدة بعد ما احبسك هنيك بنتك اللي مش متجوزة
سعاد :: لا لا وعلي ايه .. شوف انت عايزني اعمل ايه وعلمني وانا هعملة علي طول
جلال :: ايوة كدة ياسعاد .. جدعة
تعالي بقي وامسكي زبري براحة. ومشي لسانك عليه
سعاد سمعت كلام جلال ماهو خلاص عرف يخليها تخضعلة ومتقدرش ترفضلة اي طلب يطلبة
طلعت ومسكت زبره اللي كان تخين اوي في ايدها ونزلت بطرف لسانها تلحسة
في الاول كانت قرفانة منة وبتحط لسانها عليه بالعافيه وكان جلال بيقولها تعمل ايه بالظبط.. لغاية. مابدأت تمص زبره
جلال :: ايوه كدة اااايوه براحة بقي ... مصي بقي الراس بحنيه.. ايوه كدة جدعة
سعاد واخدة زبر جلال في بوقها وعماله تمص في الراس. وترضع فيها وجلال بقي بيتخيل ان اللي بتمص زبره امه صباح
وبدأ يقول اسمها وهي بتمص
سعاد استغربت لكنها فهمت ان جلال بيتخيل امه هي اللي بتمص زبره
بس سعاد هاجت من كلام جلال ومن حجم زبره في ايدها وبوقها .. وكسها بدأ ياكلها
لكن جلال مكنش عايز منها غير مص زبره
جلال :: الشيخ كان مديله زبره كدة ياصبوحة ياشرموطه ... مصي يالبوه .. مصي زبر ابنك
سعاده هايجة وكسها بينزل في عسلة ومغرق الكلوت ونفسها تقوم وتقعد علي زبر جلال
سعاد :: انا خلاص مش قادرة .. اعصابي باظت ياسي جلال
جلال :: لسة يا متناكة مجبتش لبني .. مصي زبري المولع نار
سعاد فضلت تمص في زبر جلال لغاية ما جلال مسكها من راسها وفضل دايس عليها وجاب لبنة في بوقها وسعاد بتحاول تفلفص منة علشان قرفانة وهترجع وفعلا. سعاد كانت هترجع وجلال ماسكها واول ما سابها جريت وفتحت الباب وفضلت اكتر من عشر دقايق في الحمام عمالة ترجع
جزء الرابع
.............
الحاج نعمان قاعد في الأوضة بتاعتة ( اوضة فتحية ) وعمال يفكر في كرم اللي هرب من السجن وافتكر كلام سامية اللي قالتهولوا
وافتكر مراتة فتحية واللي كان في بطنها من الكلب سامبو وخيانتها له وتسليم شرفها له وولكلب كرم .. ومراتة كمان امينة اللي كان فاكرها اشرف ست في الدنيا طلعت هي كمان مسلمة شرفها وجسمها للكلب كرم
والمصيبة انة مش قادر يفتح بوقة علشان ميفضحش نفسة وعيالة والبلد مبترحمش
ولو اتكلم او انتقم البلد مش هتسيبة لا هو ولا عياله في حالهم
الدنيا كلها بقت عبارة عن سواد في سواد في عيون الحاج كرم وفوق كل ده مجبر علي انة يخبي ويداري وكمان يقعد الحاجة امينة معاه علشان عياله وكمان يعالجها من المرض العقلي اللي صابها
ورغم انة عارف ان اللي حصلها ماهو الا انتقام من ربنا الا انة مجبر انة يقف جنبها ويعالجها
كانت الساعة 12 بالليل وبكره الصبح المفروض هيصحي بدري هو واحمد علشان ياخدو امينة علي مصر ( القاهرة ) علشان هيوديها لدكتور كبير هناك معرفة الدكتور احمد جوز بنتة والمفروض انة ينام بدري علشان هيصحي بدري.
الهام نايمة علي سريرها هي كمان عيونها مبحلقة في السقف رايحة جاية مع المروحة
اللي بتلف وافتكرت لما سابت البيت ل جلال جوزها بسبب كتر مشاكلها معاه ومعاناتها مع زبره اللي مبيقفش وهو فوق كل ده. بقي بيزعق ويشتم ويضرب
كانت مستحملة وصابرة وراضية لغاية ما في يوم رجع من الشغل بدري وكانت في اوضتها نايمة وصحيت علي صوت عالي جاي من تحت صوتة وصوت امه الحاجة صباح وهي بتترجاه وبتبكي وعلي مانزلت
اكتشفت انه ضربها وساب البيت ومشي ورغم انها عارفة جلال قد ايه بيحب امة وعمره ما رفع صوتة عليها
حاولت تفهم من الحاجة هو عمل كدة ليه الحاجة مرضتيش تقولها .. دورت علي سعاد الخدامة لقتها سابت البيت ومشيت
ولما رجع بالليل قفل علي نفسة الاوضة بتاعتة ومبقاش بيكلم حد خالص
اسبوع علي ده الحال .. جلال حابس نفسة ومش بيكلم حد والهام ملقتش قدامها غير حل واحد .. تسيب البيت وتمشي. وتطلب الطلاق لان العيشة بينهم اصبحت مستحيلة
الهام سابت البيت ورجعت بيت ابوها
وطبعا قعدت مع ابوها وحكت كل حاجة للحاج نعمان عن مرضة وابوها حاول يقنعها ان الست المفروض تقف جنب جوزها وتحاول تقنعة انة يروح يتعالج .. وانة اكيد بقي مريض نفسي. واكبر دليل علي ده انة ضرب امة .. الهام قالت ل ابوها. انا مضمنش لو قعدت معاه ممكن في يوم يقتلني وانت قولت بنفسك انة مريض نفس واللي خلي امه هانت عليه .. انا مش ههون عليه ؟
الحاج نعمان لقي ان الهام عندها حق
واتكلم مع جلال كتير علشان يروح يتعالج
لكن جلال مكنش في حالة طبيعية وكان بيفضل قاعد ساكت والحاج كان اخر ما بيزهق بسيبه ويمشي
الدكتور احمد جوز اختها حاول يساعدها لانة عرف من رشا سبب سيبانها البيت وكان بيقعد معاها كتير يتكلموا مع بعض
والحاج نعمان ورشا عمرهم مافكروا للحظة ان احمد ممكن يستغل نقطة ضعف الهام وهي حرمانها الجنسي .. لكن احمد عرف يستغل ده كويس اوي. وكان كل مادي ما بيقرب منها ويشيل الحواجز ما بينهم لغاية ما في يوم بالليل بعد ما رجعوا من العياده ( احمد ورشا ) الهام قعدت مع اختها في شقتها فوق وكانوا قاعدين بيتكلموا مع بعض في حاجات تخص الستات لغاية ما الهام غلطت وحكت ل اختها رشا علي موضوع الشيخ
الهام وهي بتحكي كان احمد قاعد مع الحاج وعصام تحت وراح قايم علشان عايز يريح جسمة .. طلع شقتة وسمع الهام وهي بتحكي ل اختها اللي الشيخ عملوا فيها
الهام كانت بتعيط وهي بتحكي. وقالت في لحظة ضعف انها من يوم الشيخ ده وصحي جواها احساس بالرغبة وانها كانت صابره قبل كدة علشان مجربتش العلاقة فمكنش فارق معاها كتير .. لكن بعد اللي حصل بقي فارق جدا وبقت محتاجة تشبع رغباتها وانها وصلت لمرحلة انها بتصبر نفسها بأي حاجة
الكلام كان بين الهام ورشا كان تنفيس عن النفس وفضفضة
احمد سمع كل الكلام. وبعدين عرف يستغل نقطة ضعفها اوي
مع مرور الايام احمد قرب من الهام جدا وعرف بالطريقة يخطف مشاعرها وطبعا باين ليها انة الشخص اللي حاسس بيها وبيحاول يخفف عنها بالهزار والضحك
واحدة واحدة الهام مشاعرها اتجهت ناحية احمد ومبقتش قادرة تمنع نفسها من التفكير فيه ومع الوقت احمد بدأ يلمح بطريقة ما اعجابة بيها وبقي بيتعمد وهو بيهزر معاها يلمس ايدها يحط ايده علي كتفها لغاية ما في يوم طلب انة عايز يتكلم معاها لوحدهم بحجة انة بينصحها وكدة
وطبعا كل اللي في البيت مش مديين خوانة
احمد كان بيتمشي في الجنينة مع الهام لغاية ما استدرجها في الچراج اللي في العربيات .. كانت الساعة داخلة وقتها علي عشرة بالليل
احمد لما لقي نفسة هو وهي لوحدهم في الجراج وقف وكانت الهام ساندة ضهرها علي شنطة عربية ابوها بدأ يحكي معاها انه حاسس بيها وعارف انها محتاجة للجنس وبدأ يقرب منها. وقالها انة معجب بيها من زمان ولولا ان عمه الحاج نعمان مكنش اتجوظ رشا وكان اتجوزها
ضحك علي عقلها وبلفها بالكلام ومحستش بنفسها غير واحمد لذق فيها وايده حضناها من ضهرها وشفايفة علي شفايفة
بعد قبلة عميقة حست بزبر احمد وهو علي كسها .. ( من فوق ملابسهم )
الهام ضعفت وعطشها واحتياجها كانوا في اللحظة دي اقوي منها
تبادلوا القبلات والتحسيس ومفيش لحظات كان احمد مطلع بزاز الهام وشغال رضع فيهم
انفجرت بركاين الشهوة في جسم الهام
وبعد بوس ورضاعة .. الهام خافت حد يحس بيهم قالت ل احمد انا هدخل البيت علشان محدش يستعوقني
احمد اتفق معاها بعد ما الكل ينام يقابلها في اوضتها .. وهو هينزل من غير ما رشا تحس
الهام مقدرتش ترفض .. لانها كانت محتاجة ل احمد يطفي نار قايدة في جسمها وفعلا
اتقابلوا بالليل وبعد ما الكل نام
الهام كانت مستنية احمد علي نار. .. واول ما احمد بقي في اوضتها راحت قافلة عليهم الباب بالمفتاح من جوه
واحمد راح واخدها في حضنة وبدأ يبوس كل حتة في جسمها وهي مبقتش قادرة تقف علي رجليها من اللي كانت فيه
الهام كانت لابسة قميص نوم اصفر تحت الركبة ومكنتش لابسة تحت لا كلوت ولا سنتيان ولابسة فوق القميص روب مربوط بحزام منه فيه
بعد عشر دقايق كانت الهام زي العجينة بين احضان احمد
فك حزام الروب وراح منيمها علي السرير
بعد ما شال عن جسمها الروب... باعد بين رجليها ودخل بيهم براسة وبقي عمال يمشي بشفايفة علي فخادها لغاية ما وصل لكسها
كان الطريق مفتوحلة وجاهز له يعمل فيها اللي هو عايزه
قرب من كسها وطلع لسانة وبقي عمال يلحسه براحة وعنيه عمالة كل شوسة تبص عليها .. والهام في عالم تاني خالص.. عالم محرومة منة ومعاشتوش مع جلال جوزها
احمد كان خبره في لحس الكس
لسانة عارف بيعمل ايه وقادر في تفجير مخزن العسل الكامن في كهف مهبلها
احمد مكنش بيلحس .. احمد كان بيعزف الحان بلسانة علي اوتارها وقدر يخليها
تغيب عند الدنيا بحالها وتعيش بس اللحظة دي بكل جوارحها
بعد لحس ومص في زنبورها احمد نزل الشورت بتاعة وسحب الهام لبره. وحط زبره بين شفرات كسها وبقي عمال يحك زبره
رايح جاي. واهات الهام تدوي بين ضلوعها
احمد نام فوق منها وزبره علي كسها. راح لبزازها .. ومسك حلمة بزها بصوابعة وبقي بيفركها اوي ووسطة من تحت رايح جاي
الهام بقت خلاص عايزه زبر احمد في كسها باي طريقة .. مبقتش قادرة ولا مستحملة
الهام :: دخلة .. دخلة مش قادرة
احمد قام ووقف علي الأرض وشد الهام علي اخر طرف السرير .. رفع رجليها لفوق وراح ماسك زبره وحطه علي اول الطريق ( فتحة كسها ) وراح نازل بجسمة وزبره عليها والهاظ حاطة ايدها علي بوقها وعيونها مبرقة مش اللذه والمتعة وزبر احمد بيقتحمها وبيدك حصونها المنيعة
زيره بالكامل بقي جواها وانفاسها بدأت تتسارع مع تسارع نيك احمد في كسها
وبزازها بتروح وبتيجي كل ما احمد يدخل زبره فيها
الهام بتتأوه تحت منة وهي حاطة ايدها علي بوقها علشان خايفة صوتها يطلع بره الأوضة
بعد نيك ورزع متواصل في كسها المتعطش للزبر احمد حط زبره كلة وراح حاضنها وشايلها وهي لابسة زبره في كسها
حط وراح بيها علي مكتب في الأوضة كان حاطين عليه ورد
احمد رمي الورد بأيد وقعد الهام علي طرف المكتب ورجع يرزع زبره بكل قوتة في كسها
وهي ناقص تبكي وتصرخ من المتعة
بعد شوية من النيك والاهات. احمد طلب منها تقف
الهام وقفت واحمد لذق فيها من ورا وحط زبه بين فلقتين طيزها .. ومن غير ما يدخل زبره ( من بره ) بقي عمال يحك زبره في خرم طيزها وايده ماسكة بزازها بيفعص فيهم
عشر دقايق واحمد جاب لبنة علي طيزها وهما وقفين
قعدوا مع بعض شوية نايمين جنب بعض
والبوس والأحضان مبتخلصش
وبعدين لبس هدومة وطلع بسرعة نام جنب مراتة قبل ما تحس انة مش نايم جنبها
ودي كانت اول مره احمد ينام فيها مع رشا وكانت من 4 شهور
كل كل الهام نايمة علي سريرها وبتفتكر ازاي احمد يقدر يوقعها ويخليها تحبة وتسلمة نفسها وجسمها ... من اربع للشهور للأن احمد بينام معاها كل ما تيجي فرصة مناسبة تجمعهم
تاني يوم. الحاج نعمان صحي الصبح بدري وصحي بنتة الهام وقالها ادخلي لبسي امك علي ما احمد يصحي علشان نسافر بيها مصر
الهام قامت غسلت وشها وبعدين دخلت ل امها ( الحاجة امينة ) لبستها هدومها والحاج نزل لقي اسماء صاحية قالها اطلعي خبطي علي احمد وقوليلو عمك مستنيك تحت علشان تفطر معاه وتمشوا
اسماء طلعت خبطت علي شقة احمد .. رشا فتحتلها واسماء قالتلها صحي احمد علشان عمي نعمان مستنيه تحت
رشا :: خلاص حاضر هصحيه،
اسماء نزلت وكان عصام صحي وحسين
عصام :: صباح الخير يابا
حسين :: صباح الخير
الحاج نعمان :: صباح النور..
عصام :: بقولك ايه يابا انا عايز اروح معاكم
الحاج :: مانا قولتلك قبل سابق روحتك ملهاش اي لازمة. ثم كمان مين هياخد ياله من المحل
عصام :: ماهو انا يابا بصراحة كدة هتجنن واعرف اللي جه ل امي ده جالها ليه
حسين :: ايوة يابا كلنا بصراحة مش مصدقين موضوع ان عقلها خف بسس دخولك المستشفي وبس لازمآ ولابد فيه حاجة انت مخبيها علينا
الحاج :: هو اللي هنعيده هنزيده قولتلكم بدل المرة الف انا مش مخبي عليكم حاجة
عصام :؛ ماهو يابا ربنا عرفوه بالعقل
انت كنت راجع من بره شايط ده علي كلام مراتي ومرات حسين ومسكت مراتك **** يرحمها فتحية اخدتها ودخلت بيها الاوضة وضربتها واخدت شوال ربنا لوحده عالم كان فيه ايه وخرجت وقفلت علي فتحية من بره
وغبت شوية كانت فتحية عايزه تهرب من شباك اوضتها فوقعت علي دماغها ماتت هي واللي في بطنها.. وانت بعدها كان فيك حاجة مش طبيعية علي طول شارد وسرحان
قولنا بسبب موت فتحية .. بعدها سافرت مصر وبردو مردتش تقولنا ليه ؟ ورجعت من السفرية الغبرة دي وانت فيك هموم الدنيا ووقعت من طولك. ولولا اننا جرينا بيك علي المستشفي كنت هتروح فيها... بعدها امي عقلها راح .. احنا بقي هنموت ونعرف في ايه
انت مخبي علينا ايه
الحاج نعمان :: خلصت ؟
عصام :: ايوة وياريت متقوليش مفيش حاجة
الحاج :: ماهو فعلا مفيش حاجة.. كويس احمد نزل علشان يفطر ونمشي
حسين :: بقي كدة يايا مش عايز تريحنا
عصام :: مسيري هعرف يابا انت مخبي عننا ايه
احمد :: صباح الخير يا حاج
رشا :: صباح الخير يابا
الحاج نعمان :: صباح الخير يا ولاد
احمد :: هي الحاجة في اوضتها
الحاج :: ايوة ومعاها الهام بتلبسها.. اطلعي يا زينب شوفي الهام لبست امها ولا لا
احمد.:: في حد جاي معانا من بناتها
الحاج نعمان :: انا شايف ضروري جدا تبقي معانا واحدة يعني تساعدها تسندها وكدة
احمد :: كنت هقولك نفس الكلام وجود بنت من بناتها ممكن كمان يريحها هي نفسيا وتبقي ماشية معانا مطمنة
رشا :: خلاص اجي معاكم انا
الحاج :: لا خليكي انتي هناخد معانا الهام هي بتحبها وحتي دلوقت هي اللي بتعملها كل حاجة وواخدة عليها
الهام نزلت هي وامها والحاج قالها البسي انتي كمان يا الهام علشان هتنزلي معانا مصر علشان تبقي مع امك
الهام :: خلاص انا هطلع البس علي طول
احمد والحاج نعمان والهام والحاجة ركبو العربية وراحو علي مصر
وصلوا المصحة النفسية بتاعة الدكتور هيثم
والدكتور هيثم اول ما شاف احمد سلم عليه بحرارة وسلم علي الحاج نعمان وعلي الهام
وطبعا الدكتور احمد كان مدي فكرة للدكتور هيثم علي حالة الحاجة امينة وبالعلاج اللي بتمشي عليه
الدكتور هيثم فضل يتكلم مع الحاجة امينة لكنها كالعادة عمالة تبص في السقف ووراها وجنبها ومش بترد نهائي عليه
الدكتور :: خليني صريح معاكم الحاجة محتاجة تقعد عندي في المصحة مش اقل من تلات شهور علشان هديها هنا كورس مكثف وتأهيل نفسي علشان تبقي احسن من دلوقت
الدكتور احمد :: معني كدة مش هترجع زي الأول
الدكتور هيثم :: مقدرش اكدب عليكم واقولكم هترجع زي الأول . ده مرض عقلي
هي هترجع تتكلم وهتعرفكم وهتتعاملوا معاها بس طبعا لازم تفهوا ان المخ مش هيرجع زي ماكان فيه حاجات كتير في الماضي مش هتفتكرها.. هتنسي كتير جدا
التعامل معاها لازم يكون بالمسايسة كانك بتعامل طفل
الحاج نعمان :: يعني هتفضل اللي باقي من عمرها كدة؟
الدكتور هيثم :: بس نوصل لاحالة دي ياحاج .. ده هيبقي كرم من ربنا
الدكتور احمد اخد الحاج نعمان والهام بره
اتكلم معاهم وقال انة احسن حاجة ليها تتحجز الكام شهر دول
الحاج نعمان :: احنا مفيش في ايدنا اختيارات تانية
احمد :: وانا كل اسبوع هخطف نفسي بالعربية اجي ازورها واشوفها محتاجة ايه
الهام قعدت تعيط علي امها والحاج فضل يطبط عليها ويوسيها
علي المغرب الحاج نعمان واحمد والهام رجعوا البلد وسابو الحاجة امينة في المصحة الخاصة والحاج قال ل احمد وصلني المحل وانت روح الهام البيت
احمد روح الهام البيت. وزينب واسماء ورشا جريوا عليها علشان يعرفوا هي مجتش معاهم ليه والدكتور قالهم ايه
الحاج نعمان دخل قعد في المحل وكان عصام بيبع للزباين سابهم للي شغال معاه وراح قعد مع ابوه
عصام :: ايه يابا الدكتور طمنك علي امي
الحاج :: امك اتحجزت في المصحة وهتقعد تلات شهور
عصام :: انا كنت متوقع كدة امي مخفتش وكا يوم حالتها بتسوء عن اللي قبلة
الحاج :: اهم حاجة محدش يقول امك فين واللي يسأل يقول انها سافرت مصر عند قريبنا
عصام :: هو احنا لينا قرايب في مصر
الحاج نعمان :: من النهاردة بقي لينا ياعصام
انت زي العيال الصغيرة وكل حاجة عايزها تتشرحلك
عصام :: خلاص يابا فهمت قصدك .. اما اقوم امشي الزباين
الحاج نده علي عوضين لانة شغال معاهم في الارض وبعد ما بيودي البهايم ويخلص اللي عليه بيروح المحل ويقعد معاهم لغاية ما يخلصو
يروح يجبلهم حاجة .. يطلع من المخزن بضاعة... يروق المحل . اي حاجة محتاجينها هو اللي بيعملها
عوضين :: نعمين ياحاج ؟
الحاج نعمان :: عارف ياولا ياعوضين البت سامية
عوضين :: سامية مين ياحاجة
الحاج نعمان :: البت الدلالة اللي بتسرح علي البيوت وبتبيع هدوم حريمي
عوضين :: ايوه ايوة قصدك اللي كانت شغالة مع الحاج كرم ربنا ياخده
الحاج نعمان :: ايوه يا ولا هي دي عايز تقب وتغطس ومترجعش غير وهي معاك
عوضين :: ودي هجبها منين دلوقت .. بص يا حاج هي بتعدي من هنا كل يوم عالعصاري
اول ماهتعدي من هنا هجبهالك من رقبتها
بس ليه ياحاج هي سرقت منكم حاجة
الحاج نعمان :: مش شغلك .. انت تعمل اللي بقولك عليه من غير ما تستفسر
يلا غور من قدامي جاتك البلا
الحاج سرح شوية وباين كدة فيه حاجة بدور في دماغة
الحاج نعمان :: بقولك ايه ياعصام
عصام :: ايوة يابا ..
الحاج نعمان :: خد تعالا عايز
عصام :: ايوة يابا
الحاج نعمان :: هي فاطمة مرات كرم لسة في البلد
عصام :: ايوة يابا يعني هتروح فين.. بس بتسأل ليه
عايزك بكره تروح تزورها في البيت وعايزك تودي ليها زيارة محترمة وتقولها دول باعتهم ابويا واي حاجة ناقصاكي كتافنا مليانة بالخير ليكي
عصام :: ليه كدة يابا .. ملقتش غير مرات الزفت ده وعايز تقف جنبها وتساعده
الحاج نعمان :: لا انا هعمل اللي كان لازم اعملة من زمان
عصام :: انت ناوي علي ايه يابا
الحاج :: انت بس اعمل اللي قولتلك عليه واي حاجة اعملها او اطلبها منك متسألنيش
وهيجي اليوم اللي هعرفك فيه كل حاجة
بعد ما عصام قام الحاج قال
العين بالعين والبادي اظلم ياكرم الكلب
الجزء الخامس
التمرجي ايهاب :: شفت ياض ياعباس الست الجامدة اللي جت النهاردة
عباس :: اوووف يا جدع دي عليها جسم ابن متناكة .. دي ماتتفوتش
التمرجي ايهاب :: طيب ايه هنظبطها الليلة ولا ايه
التمرجي عباس :: لا الليلة مش هينفع علشان البت سيدة الغلسة هي النباطشية الليلة
ايهاب:: خسارة .. كان نفسي ادوق الليلة
عباس :: انا سمعت الدكتور هيثم وهو بيقول للدكتور مجدي النبولسي انها هتاخد جلسات علاج مكثف لمدة تلات شهور علشان دي قريبة حد معرفة
ايهاب :: حلو اوي تلات شهور داحنا هنهيص وهنشبط القرموط لما نشبع
عباس ::/طب اسكت علشان سيده جاية مش عايزينها تحس بحاجة
سيده :: الوقفة بتاعتكم دي انا عرفاها كويس
كل ماواحدة جديدة تيجي المصحة بتوقفوها ... عباس ... ايهاب ... بلاش في النباطشية بتاعتي .. ها
عباس :: انتي عايزة تلبسينا مصيبة
سيده :: عليا الكلام ده ياعبس .. دانا قرياكم
ايهاب :: انا ماشي ياعم دي مش لاقيه مصيبة تلبسها لينا ياعم
سيده :: لا تمشي تروح فين .. تعالا ورايا عايزاك تروح تحضر اوضة الجلسات علشان الحالة الجديدة الدكتور هيثم هديها جلسة
.................
عوضين :: بت ياسامية .. يابت ياسامية
سامية :: بت لما تبتك علي قرعة ستك ياجربان
عوضين :: ياباي علي طولة لسانك .. ايه فلقلة
سامية :: اخلص عايز ايه ؟
عوضين :: وانا هعوز منك ايه ده الحاج نعمان هو اللي عايزك
ساميه :: اتلخبطت وقالت بصوت واطي وده عايزني في ايه ؟
عوضين :: بتقولي ايه ؟
ساميه مبقولش .. فوت قدامي لما اشوف الحاج بتاعك عايزني في ايه
عوضين دخل قدام سامية وقال للحاج نعمان
سامية جات اهي ياحاج
الحاج نعمان :: تعالي ياسامية.. اتفضلي اقعدي وانت ياعوضين روح هات حاجة ساقعة لسامية
سامية :: خير ياحاج نعمان ؟.
الحاج نعمان :: خير انا محتاج اتكلم معاكي شوية بس هنا مش هينفع .. انا بقفل المحل الساعة 9. عايزك تعدي عليا في البيت عالساعة عشرة
سامية :: اجيلك البيت وبالليل ؟
الحاج نعمان :: ايه مش عارفة طريق البيت ؟ اظن انتي اكتر واحدة تعرف طريق بيتي
ثم ماتخفيش انا لو ناوي اعمل فيكي حاجة مش هجيبك البيت عندي ووسط عيالي
انا عايز اتكلم معاكي شوية .. يمكن يكون فيه خير كتير جايلك
سامية :: حطت ايدها علي خدها وفكرت للحظات وردت ومالوا اجيلك. مش هخسر حاجة
عوضين :: الساقع يا ست سامية
سامية :: ماشي ياعوضين
عصام واقف بيراقب ابوه من بعيد ومش عارف ليه البت سامية قاعدة مع ابوه
عصام :: ولاا يا عوضين خد عايزك
عوضين :: نعمين ياسي عصام
عصام :: البت دي قاعدة مع الحاج ليه
عوضين :: وانا هعرف منين يا عم عصام
عصام :: طب غور يلا
عوضين :: وانا مالي دهدي
الحاج نعمان :: عصام
عصام :: نعم ياحاج
الحاج نعمان:: عملت اللي طلبتة منك امبارح
عصام :: الا هو ايه ؟
الحاج نعمان :: انت نسيت .. انا مش طلبت منك امبارح تروح لفاطمة مرات كرم وتوديلها شوية طلبات لزوم البيت
عصام :: ياحاج هو انا فضيت. انا يدوب جيت من علي الارض علي هنا
طيب يلا روح دلوقت انا عارف انها مش هتاخد منك حاجة
عصام :: طيب مادام انت عارف انها مش هترضي تاخد مننا حاجة انت عايزني اروحلها ليه .. اسمع مني بس اللي بقولك عليه من غير ما تقاوحني
عصام :: حاضر ياحاج هروحلها دلوقت
عصام راح اشتري الطلبات زي ما الحاج نعمان طلب منة وراح علي بيت فاطمة مرات كرم قعد معاها شوية وفعلا هي رفضت تاخد منة الحاجة ورجع للحاج قالوا زي ما انت قولت فعلا رفضت تاخد مني الحاجة
الحاج نعمان :: طيب لما انت روحت البيت
شكلها كان عامل ازاي .. مهمومة. ولا عادية
وكمان حالتها .. يعني مبسوطة ماديا ولا القبض علي جوزها اثر علي حالتها المادية
عصام :: بصراحة ياحاج مش عارف بس حسيت كدة ان الظروف مش قد كدة
بس انا بيتهيئلي كرم فايتلها فلوس لو اكلتها اكل مش هتخلصها
الحاج نعمان :: متنساش ان كرم شغال في الاثار وفي حاجات تاني **** اعلم بيها فيمكن تكون فلوسة بره او حتي شايلها في حتة مراتة نفسها متعرفش طريقها
عصام تعرف يابا انا فكرت في الموضوع ده وقلبي بيقولي ان البيت التاني. اكيد اكيد كرم شايل فيه الاثار بتاعتة
الحاج نعمان :: وده جه في دماغي انا كمان
علي كلا انا هسيب المحل ليك ورايح مشوار صغير
الحاج نعمان نده علي الولا عوضين وخلاه اخد الحاجة اللي رجع بيها عصام ومشي
عوضين :: علي فين ياحاج
الحاج :: علي بيت فاطمة مرات كرم
الحاج نعمان وصل لبيت فاطمة ووراه عوضين شايل الحاجة
ضرب جرس الباب وشوية فتحت ليهم فاطمة واول ما شافت الحاج نعمان. حطت ايدها علي وسطها وقالت هو فيه ايه
انت وابنك في ساعة واحدة.. عايز ايه ياحاج
الحاج نعمان :: ايه هنتكلم في الشارع كدة ؟
فاطمة :: مصمصت في شفايفها .. لا ميصحش بردو اتفضل ياحاج
الحاج نعمان :: تعالا دخل اللي في ايدك يا عوضين
فاطمة :: تتفضل انت ماشي عندك كلمتين وعايز تقولهم معنديش مشكلة لكن تدخل الحاجة لا
الحاج نعمان :: دخل الحاجة جوه ياعوضين واستناني بره.. وياستي لو كلامي معجبكيش ابقي قوليلي خدي الحاجة تاني وانا مخلي عوضين بره
عوضين حط الحاجة جوه وخرج والحاجة فاطمة قالت اتفضل ياحاج نعمان
الحاج نعمان :: ازيك ياحاجة فاطمه .. عاملة ايه
الحاجة فاطمة :: نحمد ربنا يا حاج.. خير ايه اللي فكرك بينا بعد السنين دي كلها
الحاج نعمان :: بصي ياحاجة انا مش هكدب عليكي وهكون معاكي صريح
انا عارف انك عارفة ان فيه بيني وبين جوزك عداوة كبيرة ومعرفش ان كنتي عارفة السبب ولا لا ودي حكاية كبيرة اوي ترجع لسنين كتير
فاطمة :: ايوة عارفة علشان انت راجل حاقد وطول عمرك بتكره كرم ومكنتش بتحبلة الخير. ولما كبر كبرت عداوتك ليه
الحاج نعمان :: ده اللي مفهمة ليكي كرم لكن الحقيقة هو ميقدرش يقولهالك ولو عايزة احكيلك الحقيقة هحكيها رغم انها صعبة اوي علي راجل زيي بس انا عايز اسألك سؤال واحد وانتي احكمي بنفسك
فاطمة :: بلوية بوز ونظره قرف اسأل ياحاج
لو انا اتقدمتلك قبل ما كرم يتطلب ايدك وابوكي رفضني وانتي رفضتيني وجه بعد كدة كرم طلب ايدك وانتي وافقتي وابوكي وافق واتجوزتو انتوا وكرم
هل يبقي من حقي اجيلك البيت وجوزك مش موجود واحط السكينة علي رقبتك واعتدي عليكي ( يعني انام معاكي )
فاطمة :: وقفت وبعصبية وبصوت عالي ايه اللي انت بتقولوا ده ياحاج نعمان ؟ انت جاي تهني في بيتي علشان جوزي مش موجود ؟
الحاج نعمان :: اعوذ ب**** مايكون ده قصدي
لكن ده اللي حصل من جوزك مع مراتي. من سنين طويلة ومراتي ماتت بسببة
فاطمة :: وانت جاي تقولي انا ليه الكلام ده ودلوقت
الحاج نعمان : علشان انتي ملكيش ذنب في اللي عملة جوزك. ودلوقت المفروض انتي ست وحدانية وفي ظروف لازم اي راجل شهم يقف معاكي وميخلكيش محتاجة حاجة
فاطمة :: واشمعني دلوقت افتكرت شهامتك ؟ كرم محبوس من اكتر من عشر شهور او سنة
الحاج نعمان :: علشان انا كنت مشلول ويدوب من شهر او اتنين بقيت بعرف اقف علي رجليا. ولما جسمي اشتد جتلك ومراتي فتحية ماتت ومراتي الحاجة امينة تعبانة
بصي انا همشي يا حاجة وكل اسبوع هبعتلك عوضين يشوفك محتاجة ايه .. ولو عايزه اجبلك خدامة تخدمك عنيا .. انتي مننا يا حاجة ومفيش راجل عنده نخوه يسيب ست وحيده محتاجة ضهر وسند ويسيبها كدة
الحاج نعمان قدر يبلف دماغ الحاجة فاطمة ومشي والحاجة قبلت الحاجات اللي جبهالها
ويمكن اللي ساعد الحاج نعمان في بلف دماغها انها عارفة كرم جوزها وعارفة ان ديلة نجس وانة ممكن يعمل اي حاجة في الدنيا في مقابل انة يوصل للست اللي بتعجبة وغير كدة هي عارفة كويس سمعة الحاج نعمان في البلد وعارفة ان كبيرها بصغيرها بيحبة وبيحترمة سواء هو او ولاده
وطول عمرها كانت مستغربة من الكلام اللي كان بيقولوا كرم عليه
بالليل والحاج نعمان قاعد بيتعشي مع عياله وحريم عيالة وبناتة والدكتور احمد
جرس البيت ضرب .. زينب قامت فتحت الباب
زينب :: ساميه ؟ ريح ايه دي اللي حدفتك علينا
سامية :: ازيك يا زينب عاملة ايه ياحبيبتي
عصام :: مين يا زينب
الحاج نعمان :: دي اكيد البت ساميه
زينب :: دي سامية معرفش ايه اللي حدفها علينا
الحاج نعمان :: خليها تدخل يا زينب .. انا اللي قولتلها تجيلي
الكل بص للحاج نعمان بأستغراب ومش عارفين في ايه
سامية دخلت واول ما شافتهم بياكلوا وقفت بعيد
الحاج نعمان :: تعالي ياسامية متتكسفيش
بسملة
سامية بصت للحاج وبصتلهم كلهم.. لا ياحاج انا شبعانة
الحاج نعمان :: تعالي يابت علشان يبقي عيش وملح
سامية كان بقالها كتير مدقتش فيها طعم الظفر .. وراحت قعدت واتعشت معاهم
والكل عمال يبص ل ساميه اللي بتاكل بطريقة باين اوي انها بقالها زمن مكلتش فيها فراخ وبط
بعد ما اتعشوا الحاج كرم قام غسل ايده
والكل قام الا سامية لسة بتاكل
بعد ما سامية خلصت اكل وراحت غسلت ايدها الحاج قال لزينب. هاتيلنا الشاي في اوضة الضيوف انا وزينب
محدش فاهم ليه الحاج بعت لسامية مع انة مش بيحبها وهو عايزها في ايه
كلة بيسأل نفسة وعمالين يبصوا لبعض ومش فاهمين دماغ الحاج فيها ايه
الحاج دخل هو وسامية اوضة الضيوف وزينب دخلت الشاي والحاج قالها اقفلي الباب وراكي يازينب ومحدش يدخل علينا
الحاج نعمان :: ايه يا سامية. يعني اختفيتي سنة بحالها ياتري كنتي فين وعايشة ازاي
سامية :: كنت في بلاد ربنا الواسعة ياحاج
الحاج نعمان :: انا عرفت انك دلوقت شغالة دلالة علي البيوت مش كدة
سامية :: اهي حاجة بتجبلي قرشين اصرف بيهم علي نفسي
الحاج نعمان :: بتنامي فين وعايشة ازاي
سامية :: مانا عارف ياحاج من ساعة ما رجعت وعرفت ان كرم اتقبض عليه. بروح ابات في البيت التاني وكدة كدة البيت مهجور ومفهوش حد
الحاج نعمان :: اه بس انا سمعت ان البيت اتنهب بعد ما اتقبض علي كرم
سامية ايوة فعلا وانا بنام في اي حتة في البيت اهو حاجة تسترني سواد الليل
انت جايبني علشان تطمن عليا
الحاج نعمان :: لا عايز اساعدك واقف جنبك
سامية :: وده بقي قصاد ايه ؟
قصاد انك ترجعي تخدمي الست فاطمة
سامية :: يالهوي دي بطيق العما ومطقنيش
وانت عايزني ارجع اخدمها ليه
الحاج نعمان :: عايزك تبقي عنيا في البيت
سامية :: ايوة فهمت .. انا مش فاهمة انت عايز ايه بالظبط لكن اللي فهمتة انت عايز تنتقم من الحاج كرم بسبب اللي عمله فيك
اقصد في فتحية والست الحاجة امينة
الحاج نعمان بعصبية :: الموضوع ده لو اتكلمتي فيه مع حد او حتي فكرتي فيه بينك وبين نفسك انا مش هقولك انا هعمل فيكي ايه
سامية :: حاضر ياحاج ومتعصبش نفسك
في حاجة كمان عايزها منك
سامية :: حاجة ايه
الحاج نعمان :: عايزك تجبيلي مفتاح البيت
التاني اللي بتنامي فيه
سامية :: لا انا مش معايا مفتاح انا بدخل من باب المطبخ اللي ورا .. ملوش مفتاح
الحاج نعمان :: طيب حلو المهم لازم ترجعي تخدمي الست فاطمة وتفهميها انك رجعتي تخدميها علشان العيش والملح اللي اكلتيه في بيتهم وتبيني انك اصيلة وانك بتحبيها
سامية :: طيب وانا هكسب ايه لما اعمل كدة
الحاج راح مطلع من جيبة الف جنيه وقالها
خدي دول وليكي زيهم مرتين تاني كل اول شهر
سامية خطفت الفلوس من ايد الحاج وابتسمت وقالت
بس كدة دانت تؤمر ياحاج نعمان
الحاج نعمان :: خبي الفلوس في صدرك ويلا مع السلامة انتي ولما ترجعي بيت فاطمة عدي عليا في المحل وبلغيني.. وحسك عينك حد يعرف بأتفاقنا ده حتي عيالي
سامية :: ولا يكون عند فكره ..
الجزء السادس
.............
جلال من ساعة ما سعاد قالتلة ان امه مش عاجبها تصرفاته وانها مش قادرة تتكلم بسبب انة ماسك عليها ذلة .. وهو حاسس ان الموضوع ده جه لمصلحتة لأنة اتأكد انها عارفة هو عايز منها ايه وفي نفس الوقت حاسة بتحرشة المستمر والمقصود. ومش قادرة تمنعة لانها متاكدة انة ماسك عليها اللي يقدر يذلها بيه
جلال قرر انة يطور من الاحتكاكات دي ويشوف رده فعلها ايه
الحاجة صباح كل يوم علي الساعة خمسة ستة بتدخل تغفلها ساعة او اتنين والعمدة في الوقت ده مبيكنش موجود بيكون في دوار العمدة اللي هو مقر العمودية وحل مشاكل ونزاعات البلد
جلال في اليوم ده رجع بدري من الشغل رجع علي الساعة تلاتة بعد العصر وكان مهيئ نفسة نفسيآ انه يدخل علي امه وهي نايمة ويبدأ في التحرش بيها ولمس اجزائها الحساسة ويشوف هي هتحس بيه
ولا هتعمل نفسها نايمة
جلال :: سعاد .. ياسعاد
سعاد:: نعم ياسي جلال
جلال :: هي الحاجة فين
سعاد :: وصلت لغاية بيت الحاج نعمان
جلال :: ليه في حاجة هناك
سعاد :: لا مفيش مانت عارف انها عايزة تصلح بينك وبين ستي الهام
جلال :: عارفة ياسعاد لو ده حصل والهام وافقت ورجعتلي ل احليلك بوقك
سعاد :: من غير حلاوة ياسي جلال احنا مش عايزين غير راحتك والميا ترجع لماجريها
جلال :: طب روحي اعمليلي كوباية قهوة علي ما اغير هدومي واخد دوش
سعاد :: مش هتاكل
جلال :: لا اكلت بره
بعد ساعتين كانت الحاجة صباح جت من بره
الحاجة صباح : ايه ده هو انت جيت امتي
جلال :: من ساعتين .. ايه عملتي ايه مع الهام
الحاجة صباح :: اتكلمت معاها وحاسة المرة دي انها بتفكر ترجعلك
جلال :: بجد ياما .. ليه هي قالتلك ايه؟
صباح :: هي ماقلتش حاجة تبين انها عايزه ترجع بس طريقة كلامها المرة دي مفيهاش لا يمكن ارجعة والكلام ده
كل اللي قالتة مش وقتة الكلام ده ولما تتطمن علي امها تبقي تشوف هترجعلك ولا لا
جلال :: لسة هستني كل ده. وكمان لسة هستني لما تطمن علي امها
صباح :: احنا كنا فين وبقينا فين احمد ربنا
سعاد :: بقولك ايه ياحاجة .. اسلق الفراخ ولا اعملها بصلصة
صباح :: لا العمدة نفسة فيها بالصلصة
سعاد :: خلاص ماشي
صباح انا هطلع اناملي شوية لحسن مش قادرة افتح عيني
صباح طلعت اخدت دوش ولبست قميص خفيف من اللي بتلبسهم وخرجت علي اوضتها ونامت
جلال قعد شوية واستني لما اتأكد ان امه اكيد نامت
طلع وفتح اوضة امه براحة وبص عليها من بره لقاها نايمة علي طرف السرير علي ضهرها ورجل مفرودة والتانية متنية وفخادها كلها باينة من القميص اللي كان مرفوع لوفوق فخادها
دخل براحة وقلع الشبشب بتاعة جار الباب وقفل الباب من جوه براحة
خطواته ناحيه امه بحذر وترقب وعنيه عليها عايز يتطمن انها نايمة لانة في النهاية احساسه بالخوف من انها ممكن تفضحة موجود
قرب منها وبقي قدامها ولحمها اللي باين خلاه هاج اكتر عليها وعنيه بتاكل كل حتة في جسمها
قرب منها اكتر وبص بعنيه بين وراكها لقاها لابسة كلوت سمني وكان واسع وكسها باين
من الجنب
كس منفوخ وفيه شعر خفيف
ريقة بقي بيجري وخصوصا لما اتخيل منظر الشيخ وهو بيلحس في كسها
زبره وقف اوي وايده راحت وهي بتترعش وكان خلاص هيلمس فخادها لكنة خاف ورجع ايده مره تانيه
جسمه كلة ساب ورجليه مبقتش شيلاه وجوه خوف ل امه تفتح عنيها وتصرخ
فضل متمسمر مكانة عنيه علي كسها اللي باين من جنب الكلوت ومابين خوفة واحساسه بالرهبة
لكن مكنش عنده الشجاعة الكاملة زي ماكان فاكر نفسة
وخرج بسرعة قبل ما امه تحس بيه
داخل الاوضة بتاعتة وجسمة كلة بيرتجف
ومنظر فخاد امه ووراكها مش مش مفارق خياله طلع زبره وضرب عشره وبعدها راح ممد جسمة علي السرير
اتاري سعاد الخدامة شافتة وهو خارج متسحب من اوضة امه .. وقالت في عقل بالها جلال خلاص اتجنن و مليون في الميه الواد تعدي علي امه
بعد ما صباح صحيت سعاد بقت بتحاول باستدرج صباح في الكلام وتشوف جلال نيل ايه في الأوضة
صباح :: انتي عمالة تلفي ودوري علي ايه؟
سعاد :: ولا حاجة
صباح :: ليه هو انا مش فهماكي ..؟ شوية نمتي كويس ياحاجة.. وشوية اتزولتي بالباب مفتوح وبعدين اتقفل. .. في ايه
سعاد :: بصراحة كدة انا شفت سي جلال ابنك وهو بيخرج من اوضتك بسرعة وانا كنت طالعة علشان اسألك اعمل رز ولا لسان عصفور ولما لقيت سي جلال خارج من الاوضة بتاعتك استخبيت منة ورجعت مردتش اطلعلك
صباح :: جلال دخل الاوضة عليا وانا نايمة
يبقي اللي كنت خايفة منة بيحصل
سعاد :: وبعدين ياحاجة كدة الموضوع ميتسكتش عليه
صباح :: ماهو انتي السبب ولو مكناش روحنا للزفت النصاب بتاعك مكنش سمعني وانا بزعق معاكي وحط في دماغة اني ست مش كويسه
سعاد :: حتي لو مش كويسة انتي امه في حد يفكر في امة التفكير ده
صباح :: انا كدة لازم اقفل علي نفسي بالباب بالمفتاح ومدلوش فرصة ابدا
سعاد :: بصوت واطي وبصت الناحية التانية كدة مش هيبقي قدامة غيري
صباح :: بتقولي ايه ؟
سعاد :: بقولك هو ده اللي المفروض يحصل
.....................
التمرجي عباس :: بقولك ايه يا ايهاب تعالي عايزك تحت في الجنينة
ايهاب :: ماشي روح انت وانا هجيلك بعد ما اروح للدكتور مجدي النبولسي طالب مني
اجبلة تقرير حالة من سهام
التمرجي عباس :: طيب خلاص روح انت واعمل حسابك بالليل بعد الدكاترة تمشي عايزين نسهر سهرة حلوة
التمرجي ايهاب :: دانا من امبارح وانا علي نار وجايبلك صنف ابن متناكة لزوم السهرة
عباس :: اشطا ياصاحبي دي هتبقي ليلة عنب
بعد نص الليل علي الساعة وبعد ما الدكتور مجدي والدكتور هيثم مشيوا
عباس وايهاب كانوا مستنين الممرضة احلام خلصت مرور علي عنابر الستات وراحت غرفة النباطشية علشان تخطفلها كام ساعة نوم وتصحي قبل ما الدكاترة تيجي الصبح وتسلم الوردية لممرضة تاني غيرها
بعد ما الممرضة احلام خلصت لف علي العانبر واطمنت ان كل حاجة تمام
عباس وايهاب اتسللو لعنبر 6 اللي محجوزه فيه الحالة الجديده ( امينة ) ودخلو الأوضة وخرجوا الحاجة امينة ونزلو بيها اوضة الكركيب
( مخزن المعدات او الحاجات اللي مبقاش ليها لازمة )
وكانوا متعودين ديما يمارسوا مع الحالات بعد اعطائها مهدئ وادوية تساعد الحالة علي عدم التشنج او المقاومة
بعد ما نزلوا بالحاجة امينة كان معاهم حزام لتكتيفها. وبالفعل قامو بشل حركتها وتكتيفها وعباس ادها الحقنة المهدية وقعدوها علي جنب وطلعوا الحشيش وقعدو عملو الدماغ التمام علي ما الحقنة كانت عملت مفعول مع الحاجة امينة
عباس فك الحزام اللي كانوا مكتفينها بيه وايهاب كان بيساعده في تقليعها هدومها
هجم عباس عليها زي الديب الجعان وبقي عمال يبوس في شفايفها ويمص في حلمات بزازها وهي قاعدة علي الأرض مبتعملش اي حركة وعنيها متشعقلة في السقف
ايهاب شد رجليها ونيمها علي ضهرها وفتح رجليها وراح لكسها وبقي شغال يلحس في كسها ويحط صباعة جوه وعباس شغال مص في حلمات بزازها
الحاجة امينة بدأت تشوف شريط ذكريات قديمة بداية من الحاج كرم وهو بينكها في الزريبة والشريط عمال يجري قدامها وشايفة
العمدة مصلحي وهو بيهددها بعد ما شافها في استراحة الحاج كرم بقميص النوم وبعدين شافت نفسها نايمة والعمدة مصلحي فاتح رجليها ومدخل زبره في كسها
بدأت الحاجة امينة تزوم وتحاول تبعد عنها التمرجي عباس والتمرجي ايهاب
ايهاب :: يخرب بيتك هتفضحينا .. هو انت مش مديها المهدئ يا زفت
عباس :: ياعم انا مديها حقنة تهد جمل
عباس بقي بيشل حركتها بأيده وهي شايفة
كرم بينيك فيها وشايفة مصلحي العمدة .. وشافت بعدها سامبو وهو مطلع زبره وبيضحك وبيقرب عليها
زومانها بقي صراخ وشد في شعرها وعباس وايهاب مكنوش قادرين عليها لانها كانت في حالة هياج رهيبة
ومكتش قدام عباس غير انه ضربها بكل قوتة بالقلم علي وشها .. اغمي عليها وغابت عن الوعي
عباس قام وجاب الحزام وكتف ايدها وحطو علي بوقها
( بين شفايفها ) قماشة بيضة وربطوها ورا رسها ... وتناوبوا في اغتصابها طول الليل
بعد ما كل واحد فيهم افرغ شهوتة في الحاجة امينة. لبسوها هدومها وسندوها وطلعو بيها علي غرفتها ( عنبر 8 ) وقبل ما يوصلوا للعنبر. لقوا احلام واقفة ومستنياهم وهي مولعة سيجارة ومبتسمة وبتشاور ليهم بأيدها علشان يطلعوا ليها الفلوس ( مقابل سكوتها )
عباس :: قابل ياعم بنت القحبة كانت عارفة ومرقدالنا
ايهاب :: ضحك وطلع من جيبة ورقة بخمسين جنيه وادهالها
احلام :: عايزين تبسطوا وتاكلوا عليا حقي
عباس :: انتي ايه منشار
احلام :: دخلوها علي سريرها بقي واقفلو العنبر كويس
...............
الساعة 11 بالليل الكل دخل الاوضة بتاعتة
حسين :: بت يا اسماء ماتقومي تلبسي قميص نوم كدة حلو وتحطي ريحة من اللي بحبها ... انا ماصدقت ان العيال نامت
اسماء :: ههههههه لا مش هينفع الليلة
حسين :: ليه بقي ؟
اسماء :: علشان انا عليا الدوره من امبارح
حسين :: يادي الحظ المنيل. هو انا مفيش مره اطلبك الا مايكون فيه عذر
اسماء :: طيب انا اعمل ايه ؟؟ هتعمل معايا وانا كدة؟
حسين :: لا ياختي خليكي. وراح مديها ضهره ونفخ
في نفس اللحظة كانت زينب مرات عصام حيحانة وعايزة تتناك وكسها زي ما يكون فيه شطه .
زينب :: نايمة علي جنبها جنب عصام وحاطة ايدها علي صدره وبصباعة بتحرك في شعر صدره... ابو امير ..
عصام :: ايه
زينب :: انت نمت
عصام :: لا لسة .. ايه الشطة اشتغلت تحت ولا ايه
زينب :: تحت فيه ولعة ومحتاجة خرطوم المطافي
عصام :: هو كسك ده علي طول فيه نار يا وليه
زينب :: يعني هتستخسر فيا الخرطوم بتاعك يا ابو امير
عصام :: ودي تيجي بردو ...
عصام قام وقلع هدومة وزينب نزلت علي زبره ومسكتة بأيدها وهي ممحونة علي اخرها وبقت عمالة تمص وترضع في زبره
وعصام نايم علي ضهره وبيملس علي شعر زينب مراتة
...............
حسين حاول ينام وينسي الليلة اللي اضربت لكنة مش جايلة نوم وبقي عمال يتقلب شمال ويمين واسماء جنب منة ولا اللي ميتة مش نايمة
حسين بصوت واطي وكلة خنقة .. لا وربنا انا لزمني جوازة تانية .. الكيل طفح وقام نص قومة بص علي اسماء مراتة وقال
اتخمدي ياكش تتخمدي ماتقومي يابعيدة
وراح قايم لابس هدومة وراح نازل
قعد في الصالة تحت والدنيا ضلمة ومدد علي كنبة الأنتريه وشويه بدأ يسمع صوت اهات جاي من اوضة اخوه عصام
الصوت فيه اهات ودلع كان صوت زينب مرات اخوه
زينب :: تعرف يا عصام انا لو قعدت عمري كلة امص زبرك مش هشبع منة
اممممممممم .. يالهوي عليه وعلي الحلاوة اللي فيه
عصام :: وانا كمان حبيت مصك لزبري اوي مع اني في الاول كنت بستغرب من انك مش بتقرفي منه
حسين بره سامع الكلام اللي بين زينب وبين عصام بسبب الهدوء الرهيب اللي في البيت وهاج اكتر ماهو هايج وبقي بيندب حظة المنيل اللي وقعة في واحدة باردة
فضوله خلاه قام. وقرب من الباب علشان يسمع زينب وهي بتتغزل في زبر جوزها
زينب :: زبرك واقف اوووي انا هقوم اقعد عليه شوية بس يارب متجبهمش بسرعة
نفسي مره اشبع من زبرك وهو في كسي
زينب قامت وقلعت الكلوت بتاعها وراحت نازلة علي زبر عصام وهي مسكاه بأيدها وراحت قاعدة عليه
قعدت وراحت نايمة علي جسمة بجسمها واخدت شفايفة بين شفايفها وبقت عمالة تمص فيهم. وتروح وتيجي بوسطها وتتحرك وهي قاعده علي زبره
حسين حاول يبص من فتحة الباب لكن الدنيا جوه ضلمة ومشفش حاجة. وكان نفسة يشوف زينب لابسة ايه. وجسمها شكلة ازاي
طيزها وحلمات بزازها كل حاجة فيها حسين كان نفسة يشوفهم ويمتع عنيه زي ما حاسة السمع استمتعت بيها
لكن للأسف مفيش دقايق وكان عصام جاب لينة في كس زينب اللي ملحقتش تشبع او تطفي نار كسها
قامت من عليه وهي مضايقة
زينب :: انت لازم تلاقي حل ليك .. انا مش بلحق اشبع منك وبتجبهم بسرعة اوي
عصام :: وانا هعمل ايه ما علي يدك اكتر من مره اجيب دهان من المحل ومبيعملش حاجة
زينب قعدت شوية وبعدين قامت مت جنب عصام
عصام :: رايحة فين يا زينب
زينب : هخرج بره اشم شوية هوا لحسن مخنوقة
عصام :: هتخرجي بره بالشكل ده .. قميص نوم ومش لابسة كلوت من تحت
زينب :: لبست روب فوق القميص وقالت .. كدة حلو ؟ ثم انا هروح اقعد بره شوية .. محدش صاحي وكلة نايم
عصام :: اه كدة كويس و مطوليش لحسن حد يصحي
زينب :: حاضر
حسين سمعها بتقول لعصام هتخرج وراح مستخبي بسرعة ورا عمود السلم .. بين السلم والحيطة. وعلشان الدنيا ضلمة ده ساعده انها مخدتش بالها منه بعد ما خرجت
زينب خرجت وراحت قاعدة علي الكنبة وهي مدايقة قوي. وحاسة ان جسمها كله محتاج يتناك والشهوة متملكة في كل حتة في جسمها .. شوية وراحت افتكرت مقوار الكوسة ايده خشب ناعمة وينفع يصبرها قامت وقلعت الروب ورمتة علي الكنبه
وحسين شاف جسمها اتجنن
زينب جسمها مليان شوية. وبزاها كبار وعلي طيز تهيج اي حد يشوفهم .. غير شعرها السايح اللي نازل لقرب طيزها دخلت المطبخ واول ما فتحت النور. لحم طيزها بان من القميص
حسين بيتفرج عليها وزبره بقي حديد مولع تحت لباسه
زينب جابت المقوار وراحت واخدة الروب بتاعها وراحت علي الزريبة علشان تبقي هناك علي راحتها من غير ما حد ينزل عليها وهي بتحطة في كسها
وحسين اتسحب براحة علشان يشوف مرات اخوه .. في الاول شك فيها لكنة سرعان ما عرف هي رايحة فين وليه
زينب دخلت الزريبة وحطت الروب بتاعها تحت منها علي شوال من الشوايل اللي موجودة في الزريبة وقعدت وفتحت رجليها
وحسين بيراقبها من بعيد وشافها وهي فاتحة رجليها ومكنتش لابسه كلوت
وشفايف كسها البيضة توقف اجدعها زبر
غير زنبورها اللي نازل مابين الشفرات اللي
اي حد ميقدرش يقاوم جماله
زينب بدأت في الأول تلعب في زنبورها بصباعها وبتتأوه من المحنه والشهوه والنار اللي طالعة من بين فخادها
وبعدين راحت مطلعة بزازها بره القميص وبقت عماله تقرص في حلماتها وتدعك فيهم وصباعها داخل في كسها
وحسين مطلع زبره وعمال يدعك فيه بأيده
شوية وراحت ماسكة المقوار الخشب وفضلت تمص فيه وبعدين بدأت تداعب بيه زنبورها وصوابعها بتفرك في حلمات بزازها
وكانت مغمضة عنيها وسرحانة في الولا عوضين وهو بينيك الحاجة امينة
حطت المقوار في كسها واهاتها طلعت من صدرها وعمالة تتلوي وبتدخل المقوار وطلعة من كسها بسرعة
حسين بيتفرج علي مرات اخوه الممحونة
وهو كمان هايج علي هياجانها ولبونتها
واتمني في اللحظة دي ان دي هي اللي تكون مراتة مش اسماء الباردة
فضل اكتر من نص ساعة وهو بيتفرج علي مرات اخوه وهي مدخلة مقوار الكوسة في كسها وهارية كسها لعب ودعك واهات
وهو جاب لبنة علي منظرها
دخل زبره واتسحب براحة وخرج من الزريبة وراح نايم علي ضهره في جنينة الزريبة
زينب بعد ما حست براحة وكسها وجعها من الهري فيه بالمقوار. اخدت الروب بتاعها وخرجت من الزريبة واتفاجئت ب حسين
نايم في الجنينة واول ما شافتة اتخضتت واتمسمرت مكانها حتي نسيت تلبس الروب
حسين قام وبص علي زينب وعمل نفسة متفاجئ .. زينب ؟ ايه ده انتي كنتي فين
زينب :: انا .. انا .. انا. حسيت بقلق وقولت اتمشي ابص عالبهايم
حسين :: انا كمان حسيت نفسي ذهقان ومش جايلي نوم وقولت انزل اشم شوية هوا ..
بس ايه ده انتي خارجة بقميص النوم
زينب :: اتصدمت لما شافت نفسها مش لابسة الروب وانها كل ده واقفة قدام حسين
بقميص النوم وراحت جارية بسىرعة جوه البيت وحسين عض علي شفايفة.. يخرب بيت جمال جسمك
زينب دخلت اوضتها وهي مكسوفة عالأخر ان حسين اكيد شاف جسمها من القميص
غير ان بزازها كلها كانت باينة من القميص
وبقت خايفة ومرعوبة ل حسين يقول لجوزها او يقول للحاج نعمان .. مش بعيد عصام يطلقها فيها
الجزء السابع
..................
بعد اربع ايام البت سامية راحت للحاج المحل وطمنتة انها خلاص رجعت تخدم الحاجة فاطمة وانها بتروح كل يوم ويوم تشوف طلباتها وتروقلها البيت وبعدين تمشي
الحاج نعمان قالها انا عايزك تعرفيلي هي بتزور كرم امتي وكل قد ايه وياتري بيكلمها في التلفون من السجن ولا لا
الحاج نعمان مقالش ل سامية ان كرم هرب علشان ميخوفهاش وكمان علشان يشوف هي هتجبلة اخبار صحيحة ولا كدب
وفعلا بقت سامية كل ما تعرف حاجة تروح تبلغها للحاج نعمان
وبلغتة ان الحاجة فاطمة بطلت تروح تزور كرم في السجن من اكتر من شهرين وانها عايزة تطلق منة علشان مخبي عليها ثروتة وهي بقت علي الحديدة ومحلتهاش اللضه زي ما بيقولوا وهي حاولت كتير معاه لكنة قالها ان كل فلوسة راحت في تجارة الاثار وانة مبقاش بيملك غير البيت اللي هي قاعدة فيه وهو كاتبة بأسمها
..........
مرت الأيام وجلال حاول اكتر من مره يدخل علي امه وهي نايمة لكن الحاجةصباح كانت بتقفل ديما علي نفسها بالمفتاح من جوه من بعد ماعرفت من سعاد ان جلال بيدخل عليها الأوضة وهي نايمة
جلال كان يأس خلاص لغاية ما في يوم كان نايم علي سريره وسرحان في امه وفي مراتة وفجاءة اخد باله ان مفتاح الاوضة بتاعتة المفروض زيه زي ال مفتاح بتاع اوضة امة
وكانت امه في الوقت ده تحت قاعده مع العمده ولسة مطلعوش علشان يناموا
بسرعة جلال اخد المفتاح وراح جربه علي اوضة امه بعد ما طبعآ شال المفتاح بتاعها من جوه لقاه بيفتح وبيقفل عادي.. فرح جدا ان مشكلة المفتاح اتحلت وبعد تفكير اكتشف ان فيه مشكلة تانية هتقابله. وهي وجود المفتاح من جوه وده مش هيخلي المفتاح بتاعة يفتح من بره
فضل يفكر لشوية لغاية ماجاتلة فكره وهي انة يدخل حاجة صلبة ورفيعة من بره يوقع بيها المفتاح اللي في الباب من جوه وبعدها يفتح بالمفتاح اللي معاه
جلال فضل يدور في الأوضة علي اي حاجة تنفع يوقع بيها المفتاح. لغاية ما لقي فوق الدولاب بتاعة مفك رفيع وطويل وينفع يوقع بيه المفتاح
اخد المفك وقال يعمل تجربة
حط المفتاح من جوه وخرج من بره وقفل الباب وطبعا قفلة عادي من غير المفتاح لانه بره الأوضة والمفتاح في الباب من جوه جوه. ودخل المفك وفضل يحاول يوقع المفك اكتر من عشر دقايق لغاية ما الفكرة بتاعتة نجحت والمفتاح وقع بالفعل
جرب مره واتنين وعشره لغاية ما بقي استاذ في الحركة دي
وقرر انة يشتري كاميره ديچتال صغيره او تليفون حديث طاتش من التليفونات اللي جودة التصوير بتاعها عالي
وفعلا مارحش الشغل تاني يوم ونزل مصر ( القاهره ) اشتري تليفون حديث وتأكد ان الكاميره بتاعتة مش اقل من الكاميرا الديچتال ويمكن احسن
وبقي بيصور امه في اي وضع مثير او في الحمام بتستحمي. وبقي تليفونة طول الوقت في ايده وكل ما يلاقي امه في وضع
فيه وركها باينة يروح لقطها صوره او هي بتوطي وحز الكلوت بتاعها باين .. وكان لما بيعرف ان امه داخلة تستحمي كان بيتحجج انه منزوق ويدخل يخبي التليفون في مكان متاخدش بالها منة ويكون فاتح الكاميره ووبتسجل في وضع الفيديو
مرت الايام وكل يوم بيعدي عليه بدكانت دياثة جلال بتذيد ورغبتة في نيك امه بقت فوق الاحتمال والصبر
طبعا جلال مكنش عاتق سعاد وبقي تقريبا كل يوم ياخدها في الأوضة بتاعتة ينيك فيها لغاية ما سعاد هي كمان ادمنت زبره
ومبقتش بتمانع انه ينكها ويشتمها بالعكس دي بقت ما بتصدق جلال يقولها يلا
ومش بس كدة ده صارحها برغبتة في نيك امه وانة اصبح ديوث عليها ونفسة كمان مراتة ترجع ويبقي خدام تحت رجليها ويعرص عليها ويخليها شرموطة وانة بيستمتع لما بيتخيل نفسة بينكها او بيتخيل حد تاني غيره نايكها
واوقات كتير لما بينام معاها ( مع سعاد ) بيتخيل نفسة انه نايم مع امه وانه ماسكها وفاشخ كسها نيك
سعاد وعدتة انها هتساعده في انة يوصل ل امه وهتزن علي امه لغاية ما ترجعلة مراتة
في يوم جلال كان خلاص ناوي انه لازم يتمتع بلحم امه المتناكة وقرر ان المرة دي مش هيسبها غير وهو لمس لحمها وراشق زبره في كسها وجايب لبنة عليها رجع من الشغل بدري واتفق مع سعاد لما امه تنام تطلعلة الاوضة تعرفة
جلال طلع الاوضة بتاعتة وبعد ساعة سعاد قالتلة امك في اوضتها دلوقت .. استني كدة نص ساعة وبعدين ادخل عليها .. ومتخفش منها هي اصلا اللي خايفة منك ومرعوبة
جلال دخل الحمام حلق شعرتة وبعدين لبس هدومة ( شورت وفنلة حملات ) واخد المفك
والتليفون بتاعة وراح علي اوضة امه ومفيش دقيقة كان فاتح الأوضة علي امه
دخل براحة وقفل الباب من جوه بالمفتاح وبص عليها كانت المفاجئة
صباح نايمة عريانة ملط .. مشغلة المروحة السقف بسبب الحر الشديد ومطمنة ان الباب مقفول عليها من جوه بالمفتاح
جلال فضل يصور في امه في فيديو وكان بيقرب اوي منها وبيصور بزازها وطيزها ووشها وطلع زبه وقرب من وش امه وصور
زبه وهو جنب شفايفها
جلال هاج جدا من منظر امه العريانة ونايمة علي جتبها وبزازها المنفوخة تحتها هتنفجر والخوف المرة دي مكنش له اي وجود
جلال قرب بأيده ولمسها براحة اوي وبقي عمال يحسس علي جسمها
صباح بدأت تحس بأيد ابنها وكانها في حلم وراحت متقلبة ونايمة علي جنبها الناحية التانية وطيزها بقت ناحية جلال
جلال ماسك التليفون وبقي بيصور طيز امه وهي مقنبره ناحيتة وقرب منها اوي وحط راس زبره علي طيزها
كل ده متصور فيديو وزبره بقي منتصف علي الاخر وهو علي طيز امه
ايده راحت لطيزها وبقي عمال يمشي ايده عليها براحة .. وفي اللحظة دي صباح ادركت انها مش بتحلم فتحت عنيها وركزت واكتشفت ان اللي بيحصل ده بجد مش مجرد احلام
صباح غمضت عنيها وهي حزينة من جواها وعيونها نزلت بالدموع وهي حاسة بأيد ابنها
رايحة جاية علي طيزها وعلي ضهرها
كل ده ومتعرفش ان جلال مش بس بيحسس علي جسمها .. ده بيصورها كمان
جلال كل ما الوقت يعدي كان احساسة بالأطمئنان بيذيد لغاية ما أتأكد انة امه مليون في المية حاسة بيه وسايبة نفسها له
راح نازل علي ركبه وبأيده فاتحة فلقات طيزها وقرب منها وبطرف صباعة بقي عمال يبعبصها في خرمها. وايده التانية بتدعك في زبره
كده جلال خلاص عرف ان امه حاسه حاسه وموضوع انها نايمة ده تمثيل مش اكتر وانها مش هتمنعة ولا هتصرخ زي ماكان خايف
راح شددها بأيده وعدلها ( نيمها علي ضهرها ) وهي بتمثل انها نايمة
باعد بين رجليها وبصباعة اللي في النص راح علي كسها المشعر وبقي عمال يدعك في زنبورها دعكات خفيفه وشفايفة راحت لحلمات بزازها اللي انتصبت ووقفت
و جلال اخدهم بين شفايفة بيمص ويرضع فيهم .. وصباعه بيدعك في زنبور كسها
الأم مهما كانت هتفضل ام ورغم كل المؤثرات اللي عاملها جلال والمفروض تهيج الحجر الا انها مش حاسة غير بحاجة واحدة بس ... نغصة في القلب ووجع نفسي رهيب وهي مش قادرة تمنع ابنها اللي من لحمها ودمها من انة يبعد عنها
صباح جواها صرخات وجع مش قادره تطلعها. ولو طلعت مش بعيد تحرقه وتحرق البيت باللي فيه
جلال اخد التليفون ونزل تحت بين فخادها وفتح رجليها وبقي عمال يبوس في كسها ويدخل طرف لسانة بين شفراتها وامينة بتعض علي شفايفها وحابسة دموعها في عنيها ومش قادره تصرخ وهو بيصورها
صباعه راح وغاص في كسها ولسانة رايح جاي لحس وشايفة بتمص في زنبورها
لغاية ما جلال لقي نفسة خلاص مش قادر
قام ورفع رجليها ( تناهم ) ودخل بينهم بزبره وراح مدخلة في كس امه
ونام فوق منها بجسمه كلة وبقي بينيك في امه ببطئ وبراحة وزبره داخل خارج فيها
شوية جلال بقي بينيكها برتم اسرع. واسرع وبقي صوت ارتطام لحمة في لحمها بيداوي في الأوضة
في اللحظة دي سعاد فتحت الباب وبصت
لقت احمد راكب علي امه وعمال ينيك فيها
سعاد ابتسمت لانها عارفه ان صباح حاسة بجلال وهو بينكها ومش قادرة تفتح بوقها
جلال بص وراه لما الباب اتفتح برعب. لكنة لم شاف سعاد اطمن وراح مبتسم ليها ورجع يكمل دك في كس امه بزبره المولع
سعاد خرجت وقفلت الباب عليهم وجلال جوه ماسك امه هريها نيك
وبعد ساعة تقريبا جلال حس نفسة خلاص هيجبهم راح مطلع زبه من كسها وراح علي شفايفها بزبره وبقي بيدعك في زبره وهو بيصور. لغايه ما جاب لبنة علي وشها وعلي بوقها وراح. قايم
لبس الشورت وخرج وصباح قامت مسحت وشها وهي بتلطم علي وشها وبتبكي من اللي عملة ابنها جلال
جلال دخل الاوضة بتاعتة وفتح الكمبيوتر ووصلة بالتليفون وحط نسخة من الافلام اللي صورها في الكمبيوتر مع باقي افلام التجسس بتاعتها وقعد يتفرج علي نفسة وهو بينيك امه وكان باين من تعبيرات وشها انها صاحية. وبالذات لما جابهم علي وشها وضح في الفيديو. رده فعلها لما اللبن جه علي عنيها وعلي شفايفها
..........
طول الايام اللي فاتت الحاج نعمان كان هو اللي بيروح يزور فاطمة في بيتها ويطمن عليها بنفسة ومكنش بيبعت الحاجة اللي بيشتريها مع الولا عوضين زي ما قالها في الاول وكان في كل مره كان بيقولها حجة شكل. اصل عوضين راح هنا .. اصل عصام بعتة الحتة الفلانية
لغاية ما الحاجة فاطمة اتعودت علي زيارات الحاج نعمان ليها وبقت حاسة فعلا انها مسنودة عليه ومش مخليها محتاجة ايتها حاجة وفي يوم وهو عندها قالتلة انها عزماه علي الغدا
في الاول الحاج رفض وقال ميصحش اقعد عندك واتغدي وانتي ست وحدانية. وكلام الناس مبيرحمش
فاطمة :: الناس مبترحمش حد وانت اكتر واحد كنت مضرور منهم بسبب **** يسامحة بقي كان مفهمني عكس الحقيقة خالص
لكن بعد ما عاشرتك واتعاملت معاك عرفت انك اجدع راجل في البلد كلاتها
الحاج نعمان وافق انه يتغدي معاها ل اول مره من ساعة مابقي بيزورها وده طبعا بعد ما اوهمها انه خايف عليها من كلام الناس
الحاجة فاطمة وهما بيتغدوا مع بعض
تعرف ياحاج نعمان انا طلبت من كرم انة يطلقني
الحاج نعمان :: ليه كدة ؟
فاطمة :: تعرف الراجل الناقص من يوم ما دخل السجن. وهو مخبي عليا شايل فلوسة فين .. دانا لولا اني كنت شايلة كام الف للظروف انا كنت دورت في البلد اشحت .. ويعلم ربنا انت جتلي منين وازاي .. انا كنت خلاص مش عارفة اعمل ايه ولا اصرف منين. كل اللي كان معايا اتصرف وراح
الحاج نعمان :: لا لا ده كدة راجل ناقص قوي
بس انتي لما تطلقي منه دلوقت هتستفادي ايه؟
فاطمة :: وانا دلوقت مستفادة منة بأيه ؟ ده مش عايز يقولي فلوسة المتلتلة مخبيها فين
الحاج نعمان :: عايزه ناصيحتي
فاطمة :: انت تؤمرني مش تنصحني .. انا لولاك معرفش كنت عملت ايه
الحاج :: اصبري لغاية ما توصلي للفلوس بتاعتة انتي اولي بيها منه هو لسة قدامة سنين ياما في السجن هتصرفي علي نفسك منين
فاطمة :: طب واناهعرف منين .. ده بير غويط ومش سهل ابدا
الحاج نعمان :: بصي سيبي الموضوع ده عليا انا هحاول اعرف هو مخبي الفلوس فين
ما يمكن شايلهم في بنك .. بس ساعتها مش هنعرف نطول منة مليم احمر
فاطمة :: لا كرم حويط. ومش بيحط فلوسه في بنوك غير قليل اوي
الحاج :: ياريت يكون كلامك صحيح ساعتها يمكن نقدر نعرف هو شايل الفلوس فين
فاطمة :: يخليك ليا ياحاج نعمان دانا لو فضلت عمري كلة اوفيك حقك وجمايلك مش هكفيك
الحاج نعمان بعد ما اخد قعدتة معاها واتغدي وشرب الشاي راح مطلع من جيبة مبلغ 5000 جنيه واداهم لفاطمة اللي رفضت لكنة صمم انها تاخدهم وبهزار كدة قالها لما نجيب فلوس كرم ابقي ياستي رجعيهم
فاطمة اخدت منة الفلوس وبقت عمالة تدعيلة لغاية ما خرج من البيت
فاطمة :: ربنا ياخدك ياكرم ويارب ماتشوف النور في حياتك .. كنت مكرهني في الراجل ومسوء سمعتة واتريك انت اللي كلب وناقص ودون
..............
بعد مرور اربع اسابيع للحاجة امينة في المصحة وكان التمرجي ايهاب والتمرجي عباس كل يومين تلاتة ينزلوها اوضة الكركيب ويخدروها ويعتدو عليها جنسيا
لغاية ما امينة حالتها تدهورت اكتر من الأول وبقت علي طول في حالة هياج وتشنج وكل شوية الدكتور هيثم يديها حقنة مهدئة
ومكنش عارف سبب الحالة اللي بقت بتجيلها دي ونده علي الممرضة احلام وعلي الممرضة سيدة
الدكتور هيثم :: انا بقي عايز تفسير ايه اللي بيحصل مع الحالة امينة اللي في عنبر 8
دي بقالها شهر معانا والمفروض تكون اتحسنت علي الجلسات. لكن اللي حصل العكس تماما والمصيبة كل ما حد من اهلها يجي يزورها بضطر اديها مهدئ علشان ميبانش اننا مقصرين معاها.. بس كدة الوضع مش طبيعي
احلام :: وحيات ولادي يادكتور هيثم انا بديها العلاج زي ما حضرتك قولت بالظبط وفي المواعيد
سيدة :: مش عارفة يا دكتور الحالة فعلا من ساعة ماجت المستشفي وحالتها بتدهور اكتر من الأول
الدكتور هيثم :: طيب خدو بالكم انا لو عرفت ان فيه حاجة بتحصل من ورايا انا هوديكم في داهية .. مش عايز اي تقصير ولا عينكم تغفل عليها ثانية
احلام وسيده خرجوا من عند الدكتور وهما. بيبلعقوا ريقهم بالعافية
سيد :: احلام انا مرضتش اتكلم قدام الدكتور هيثم وانا عارفة كويس ايه اللي بيحصل في النبطشية بتاعتك. بس انا مش هسكت كتير ياحبيبتي علشان دي فيها قطع عيش
احلام :: قصدك ايه يا سيدة
سيدة :: انتي عارفة ياحبيبتي قصدي كويس .. وخلي المحروس عباس والمحروس التاني ايهاب يخفوا علي الست شوية .. حرام عليكم هي اصلا مش مستحملة واللي فيها مكفيها
احلام نزلت الكافيه بتاع المصحة طلبت قهوة وشوية عباس وايهاب جم علشان يشربوا شاي
احلام :: انت ياباشا انت وهو. الدكتور هيثم كان لسة بيبستفني انا وسيدة .. الوليه خلاص فيصت منكم والباقي من عقلها ضرب خالص. والدكتور هيثم شكلة كدة حاسس بحاجة او حد موصله اللي بتعملوه
ايهاب :: انتي بتتكلمي بجد.
احلام :: امال ههزر معاكم ... بلاش امينة خالص اليومين دول
عباس :: احا داحنا جبنا مذاجنا بتاع النهاردة
احلام :: لا ياحبيبي اشربوه ساده مش لازم لحمة الليلة
ايهاب :: طب بقولك ايه طالما جبنا الحشيش والدنيا متظبطة ما تيجي انتي الليلة
احلام :: هههههههههه انا .. مانت عارف انا مش اقل من عمودين في الليلة ( 200جنيه ) وانتوا مقيحيين وغاويين مجانين
عباس :: بقولك ايه هو عمود واحد خمسين مني وخمسين من الواد ايهاب وصدقيني كلة هيتبسط
احلام :: ماشي ياعبس المرة دي علشان بس
الحشيش اللي اشتريتوه مش هكسفكم
ايهاب :: اشطا يا احلام ياجامد ... الليلة هتكون ليلة ضرب نار للصباح الباكر
احلام :: هههههههههه بس بلاش شغل المنشطات وبراشيم التأخير دي .. انا لو تعبت هسيبكم وتبقوا تكملو نيك في بعض
هههههههههههه
عباس :: ودي تيجي بردو ننيك بعض والصاروخ الشامخ معانا.. دانتي هتغرقي لبن الليلة ياملبن
الجزء الثامن
...............
الحاج نعمان الساعة 10 بالليل وبعد ما قفل المحل طلب من عصام ابنة يوصلة للبيت بتاع كرم ( البيت التاني ) عصام وصل الحاج بالعربية بتاعتة وركنها جنب البيت
الحاج نزل وقال لعصام روح انت البيت وتعالا بعد ساعتين
عصام :: انت هتدخل لوحدك ؟
الحاج نعمان ايه هيخطفوني جوه ؟
عصام :: لا مش قصدي بس ليه مش عايزني ادخل معاك
الحاج نعمان :: مش انا قولتلك قبل سابق اي حاجة اطلبها منك تنفذها من غير متسأل
عصام :: ايوة ياحاج بس البيت كبير وانا عارف انك جاي تدور ورا كرم يمكن تلاقي اثار مخبيها عن الشرطة او ثروة دهب او فلوس.. واكيد البيت كبير ومش بالساهل تدور لوحدك
الحاج نعمان :: اركب عربيتك ياعصام وتعالا بعد ساعتين انا مش ناقص مناهدة
عصام ركب العربية والحاج دخل البيت ولف من باب المطبخ زي ما ساميه قالتلة
فتح باب المطبخ والباب اتفتح معاه وكانت الدنيا ضلمة كحل
الحاج طلع تليفونة من جيبة ونور الكشاف ودخل جوه البيت وعنينه بتروح لكل ركن في البيت .. والبيت مكنش فيه حتة عفش واحدة .. كلة اتنهب بعد ما اتقبض علي الحاج كرم
الحاج نعمان بقي بيدخل كل اوضة في البيت ويبص فيها ويرجع يقفلها بعد ما يتأكد ان الأوضة مفيهاش اي حاجة
فتش الدور اللارضي كلة لكن ملقاش اي حاجة ممكن تدلة علي وجود اثار او فلوس
طلع الدور التاني وشاف اوضة منوره
عرف ان سامية نايمة في الأوضة. دي
دخل الأوضة اللي نايمة فيها ولاقها نايمة علي الأرض وبالعصاية اللي بيتسند عليها الحاج نعمان نغز بيها سامية اللي فارشة كراتين علي الارض ونايمة عليها
سامية :: قامت مخضوضة ولما شافت الحاج نعمان .. قامت ودعكت في عنيها .. الحاج نعمان.. ؟
الحاج نعمان :: ايوة يا سامية
سامية :: خير يا حاج . ايه اللي جايبك هنا
الحاج نعمان :: عايز اسألك كام سؤال
سامية :: انت جاي مخصوص هنا وفي الوقت المتأخر ده علشان تسألني كام سؤال
الحاج نعمان :: اكيد مش جايلك مخصوص بس طالما اني ملقتش اللي بدور عليه وطالما انك كنتي شغالة مع الكلب اللي اسمة كرم سنين طويلة فأكيد هلاقي عندك اللي يوصلني للي بدور عليه
سامية :: ايه هو ايه ياحاج اللي بدور عليه
الحاج نعمان :: الفلوس بتاعتة .. مخبيها فين والاثار اللي بيتاجر فيها بيخزنها فين
سامية فضلت تضحك علي كلام الحاج نعمان
الحاج نعمان :: ايه مستغربة اني بسألك ومش بلف ولا بدور عليكي ولا ايه يابت
سامية وهي بتضحك ومش قادرة تمسك نفسها من الضحك .. لا انا بضحك علي كلامك كلة ياحاج .هههه معلش ياحاج هو انا لو اعرف طريق الفلوس بتاعتة ولا الاثار كنت هتشوفني متلقحة عالارض كدة ؟ ولا كنت هتشوفني في البلد المخروبة دي تاني
الحاج نعمان :: طيب خوديني بس علي قد عقلي انا ياستي راجل خرفان
الحاج كرم كان متعود علي طول بيروح فين
له بيت تاني مثلا غير هنا
لما كان بيخرج بالليل متأخر كان بيروح فين .. غير هنا طبعا .. فيه حد هنا في البلد كان بيعرف خطواتة. غير سامبو
ساميه :: بص ياحاج من جه له مكان تاني غير هنا ف اه له .. ودي استراحة في البر التاني من البلد مفيش حد خالص يعرفها غير كام واحد كدة من المقربين من الحاج كرم منهم المعلم دهشان
الحاج نعمان :: حلو اوي الاستراحة دي تعرفي طريقها ؟ ومين المعلم دهشان ده
سامية :: الا اعرفها دي بالذات اعرفها اوي
والمعلم دهشان ده راجل قتال قتلة وتقدر تقول عليه دراع كرم اليمين وهو اللي كان مسؤل عن شرا البيوت اللي فيها السراديب
وكان بيجبلة رجالة تحفر وكان في الاخر بياخد نسبتة لما كرم يبيع الاثار دي
الحاج نعمان :: مكنش فيه حتة تانية الحاج خره بتاعك ده بيروحها ؟
مفيش غير قبر ابوه كان بعد ما بيخلص حفر وتنقيب وبعد ما بيلاقي الاثار ويخزنها كان يروح ويقعد عند قبره طول الليل وميرجعش غير الصبح وتقريبا كان بينام هناك علشان كنت بشوف هدومة بتبقي متعفرة تراب
الحاج نعمان :: ابوه .. ايوة ربنا يرحمة كان راجل حافي ومش لاقي اللقمة.. وقبر ابوه ده بقي يطلع في انهي خرارة
ساميه :: ده يا حاج مدفون في ترب البلد في الناحية الغربية
الحاج نعمان :: تعرفيها اقصد. القبر المدفون فيه بالظبط تعرفيه ؟
سامية :: مش فاكرة كويس .. اه افتكرت انا روحت معاه مرتين في العيد كان بيروح يوزع عليه رحمة
الحاج نعمان :: طيب جهزي نفسك هتوديني هناك كمان يومين تلاتة
سامية :: ليه ياحاج ؟
الحاج نعمان :: هروح اترحم علي ابن المحروق ده علشان خلف عيل واطي ومات من غير ما يربيه
ساميه فطست علي نفسها من الضحك والحاج خرج من الاوضة وكمل تفتيش في البيت ... لكنة ملقاش اي حاجة خالص وراح نازل
وهو نازل من البيت علي السلم لمح صوره كبيرة محطوطة علي الحيطة بتاعة الصالة صورة للحاج كرم
الحاج وقف قدامها وفضل يشتم فيه وراح بالعصايه بتاعتة كان عايز يوقعها في الأرض
وهو بيحركها لمح ورا الصوره باب حديد صغير حوالي 30×30 سنتي ومقفول بقفل حديد الحاج كرم ركز فيه شوية. وفكر يخلي عصام لما يرجع ياخده يكسر القفل ويفتح الباب ده ويشوف فيه ايه
باب يدوب يدخل كف الأيد. ياتري فيه ايه ده وليه كرم مخبيه تحت برواز كبير فيه صورتة
لكنة قال في باله مش هينفع دلوقت علشان سامية اللي مخمودة فوق
الحاج رجع الصورة مكانها زي كانت... ونزل قعد شوية علي سلم البيت من بره لغاية ما عصام جه وخده
والحاج نعمان حكي لعصام علي الباب الحديد وقالوا عايزه بكره بالنهار تروح وتاخد معاك شاكوش كبير وتكسر القفل ده .. انا حاسس ان ورا القفل ده حاجة مهمة
وحكي له علي موضوع التربة اللي مدفون فيها ابو كرم وعصام استغرب من كلام ابوه وقالوا ودي فيها ايه واحد بيزور قبر ابوه
الحاج نعمان :: مش لما لما يكون ابوه مدفون في المدافن دي من اصلة ! انا فاكر يوم دفنة ابوه كويس اوي .. وكانت في الترب القديمة والترب دي مكنتش لسة اتعملت اصلا.. دي اتعملت بعد موت ابوه بخمس سنين علي الأقل
عصام :: امال بيروح هناك ليه؟
الحاج نعمان :: واحد بعد كل خروج اثار يروح الترب وميرجعش غير الصبح وهدومة متعفرة بالتراب تفتكر بيروح هناك يعمل ايه
عصام :: معقول يابا يكون بيخزن الاثار في الترب
الحاج نعمان :: هو ده بالظبط اللي اقصده .. ده اصلة تربية ابليس ويعمل ال الانقح من كدة كمان
عصام :: الراجل ده يابا دماغة سم بس انت كمان دماغك الماظ يابا
...............
طول الفترة اللي فاتت وحسين عينة من مرات اخوه ( زينب ) ومش قادر ينسي اللي شافو من شهر والهيجان اللي كانت فيه زينب ومن ساعتها وحسين نفسة يتجوز واحدة زيها كدة
زينب ملاحظة نظرات حسين ليها وتأكدت انة يومها شاف بزازها وطيزها ويمكن كسها من القميص الشفاف اللي كانت لابساه ليلتها
وكمان مكنتش لابسة كلوت من تحت
زينب مكنتش تعرف ان حسين شافها وهي هتقطع كسها من الهيجان في الزريبة ومتعرفش ان سمع كلامها مع عصام وعرف ان عصام بيجبهم بسرعة ومش بيلحق كيفها
وزينب كمان معجبة بامكانيات حسين من كلام اسماء عنة يوم ماكانوا في المطبخ
لكن كل واحد فيهم مش عارف يقرب من التاني ازاي خصوصا انها مرات عصام اخو حسين وطول عمرهم بيتعاملوا مع بعض علي انهم اخوات
حسين اوقات كتير كان بينزل بعد ما اسماء مراتة تنام علشان يمكن تصدف معاه ويشوف زينب وهي خارجة من الاوضة وتعمل اللي عملتة قبل كدة في الزريبة
لكن من سوء حظة ان مصادفش وشاف زينب تاني .. وده لان زينب كانت عاملة حسابها ان ممكن حسين يكون خد باله من المره اللي فاتت ومش عايزه تكرر اللي عملتة تاني
كل اللي كان بين حسين وبين زينب نظرات متبادلة ومفيش حد فيهم عنده الجراءة اللي يبدا مع التاني مشوار كسر الحاجز اللي بينهم
الحاج نعمان وصل هو وابنة عصام
زينب :: ايه ياعصام كل ده بره. دانا قلقت عليكم
حسين :: امال كنت فين يابا انت وعصام
الحاج نعمان :: ليه القلق ده هو احنا صغيرين ولا ايه.. يلا حضرو العشا
حسين :: في ايه ياعصام كنتوا فين
عصام :: مفيش ياحسين دانا والحاج كنا في مشوار كدة
حسين :: مشوار كدة .. ماشي ياعصام
..........
الساعة 2بالليل عباس وايهاب نزلو اوضة الكركيب وظبطوا القعدة بتاعتهم ولفوا سجاير الحشيش علي ما احلام لفت علي العنابر واطمنت ان كل حاجة تمام وراحت
دخلت حمام المصحة اخدت دوش حلو ولبست هدومها. وراحت نازلة ل عباس ول ايهاب علشان السهرة اللي متفقين عليها
عباس :: الوحش وصل ياجدعان
ايهاب :: ايوة بقي .. دي الليلة هتبتدي والكلام هيحلو
احلام :: هههههههه ايه عملتو الدماغ ولا لسة
عباس :: وهي الدماغ تنفع تتعمل من غيرك يا جميل
احلام قلعت هدوم المصحة وقعدت بقميص نوم بمبي
طب ولع بقي ياعبس علشان نظبط النفوخ
عباس :: احلي مسا عليكي ياقمر الليالي
احلام اخدت الچوان من عباس وشدت نفسين جامدين وقالت .. حلو الصنف ده ياعباس
عباس :: ده ايهاب اللي قضاه
احلام :: لا بس جامد وبيضرب في النفوخ علي طول
عباس :: طب ايه
احلام :: ايه انتوا .. فين العمود
ايهاب :: هو الدفع دلوقت بقي قبل الرفع
احلام :: اه ياحبيبي علشان بعد العيد مبيتفتلش كحك
عباس :: بس كدة .. العمود يابطل
احلام اخدت ال 100 جنيه وحتطهم في البالطو بتاع المصحة
وعباس وايهاب قاموا قلعوا هدومهم ورجعوا قعدو علي الأرض تاني
واحلام راحت مفلئسة وراحت علي زبر عباس ومسكتة بأيدها وبقت بتبوس فيه
وتلحس الراس بلسانها وعباس شغال يملس بأيده علي شعرها
وايهاب قاعد جنب عباس بيدعك في زبره
احلام عمالة تمص في زبر عباس وشويه راحت لزبر ايهاب وبقت عمالة تمص فيه
شوية تمص زبر عباس وشويه تمص في زبر ايهاب لغايه ما ازبارهم بقت زي الحديد من شده الأنتصاب
قامت قلعت القميص والكلوت والسنتيان
ونامت علي ضهرها وايهاب دخل بين وراكها
وراح لكسها بلسانة وبقي شغال لحس في كسها وعباس راح لبزازها وبشفايفة ماسك الحلمة عمال يمص فيها ويرضعها
واحلام بدأت تتأوه
اااااااه اااااااااه براحة ياعبس اوووووووف يالهوي عليك يا ايهاب ااااااااااااااااااااه
عباس قام واداها زبره في بوقها وبقت شغاله مص في زبره وايهاب تحت بيلحس كسها وبيدخل لسانة جوه كسها
اححححححححححححححححح
يالهووووي عليكم ولعتوني يخرب بيتكم
ايهاب قام ووقف علي ركبه ومسك رجليها فتحها ودخل زبره بين شفرات كسها اللي انزلق جواها بكل نعومة وزفلطة
اااااااه ااااااااه زبك حلوووو زبك حلوووو
اااااااااااااااه اااااااااااه
ايهاب شغال يخرج زبه براحة ويرجع يدخلة براحة واحلام تحته شغالة تمص في زب عباس تلحس في بيضانة من تحت
وبتتأوه اااااااه ااااااااااااااااااه اوووووووف
ايهاب طلع زبه من كس احلام وعباس خلاها قامت وفلئست وجه من وراها ومسكها من لحم طيازها ودخل زبه في كسها من الخلف
اااااااي .... ااااااو اوووووو .. جميييييييل اووووي ياعبس اووووووو
عباس ماسك احلام من طيزها وشغال بزبه يدك في كسها من الخلف وايهاب ماسكها من شعرها ولافه علي ايده وبيخليها تمصلة زبه
اااوووووف اوووووووف .. نكوني .. نكوني اوووووي
عباس :: احنا هنفشخك يا شرموطة .. حلو زبي كده
ااااااااه حلو اوووي ياعبس .احححححح
حطه اووووي .. عايزه زبك يهريني نيك
ايهاب :: ماتفشخ بنت الشرموطة دي ياعباس
ولا مش عارف ياخول
عباس :: احااا .. ده زبي هيعشرها اهوووو
مش كدة يا لبوة
احلام :: ايووووه كدة .. وابوه كده كمان اااااااه ياكسي ااااااااااه مش قادرة
ايهاب :: ماكفاية ياعم. انا عايز انيك انا كمان
احلام :؛ نكوني انتوا الأتنين .. واحد في كسي وواحد في طيزي
عباس قعد علي الأرض واحلام راحت مدياه ضهرها ومسكت زبه بأيدها وهي بتقعد علي زبه وبتاخده في طيزها
رجعت بضهرها لورا وايهاب دخل بين وراكها وحط زبه في كسها
احلام بين اتنين فحول وكل واحد مدخل زبه فيها واهاتها جلجلت الأوضة
وعباس وايهاب شغالين يدخلوا زبارهم فيها وهي بتصرخ من المتعة
احلام :: انتوا واخدين ايه ياولاد الوسخة
كسي اتهري
ايهاب :: هو انتي لسة شفتي حاجة ياشرموطة احنا هنفشخك اليلة ..
فضلوا اكتر من ساعة ونص هري ودعك ونيك في احلام واحلام خلاص مبقتش قادرة تستحمل ازبارهم وكان واضح انهم واخدين براشيم للتأخير لغاية ما اخيرا
جابوا لبنهم في احلام
بعد ما احلام اتفشخت نيك حلفت ماهي نايمة معاهم تاني. وعباس وايهاب ضحكوا عليها وعلي نرفزتها وهي بتلبس هدومها
احلام :: اتاري الوليه مش مستحملكم ياولاد الوسخة وجننتوها اكتر ماهي مجنونة
...................
المعلم دهشان :: لا ياكرم انت لازم تفضل مستخبي اكبر فترة ممكنة. انت مش مسجون عادي وهرب انت كنت عضو مجلس شعب ومتهم في قضية تهريب اثار واكيد الشرطة مفتحة عينها علي الأخر وبدور عليك في كل شبر انت بتروحة
كرم :: طيب انا لازم اشوفلي صرفة اخرج بيها فلوسي وكمان الكام حتة اثار دول لو اتعرف مكانهم واتسرقوا انا مش بعيد اروح فيها دول بملايين
المعلم دهشان :: مانت لو تريحني وتقولي انت مخبي الفلوس فين والاثار انا هجبهملكم لغاية عندك
كرم :: بص يامعلم دهشان احنا اخوات وحبايب اه وانت كتر خيرك مخبيني عندك
وحاميني وكل ده انا هعوضك عليه بمجرد ما اجيب فلوسي واخد الاثار واصرفها
لكن اقولك اسراري سامحني ياخويا
المعلم دهشان :: براحتك ياكرم بس خروجك دلوقت مش هينفع .. واحنا مش هنسمح بيه من اساسه .. لازم الدنيا تهدي واديك قاعد عندنا معزز مكرم.. ومتخفش المكان ده لا يمكن البوليس هيوصلك فيه
كرم :: انا اتخنقت من القعدة هنا وكمان حاسس نفسي محبوس
المعلم دهشان :: انا عارف انت نفسك في ايه
انت نفسك في نسوان مش كدة .. خلاص الليلة هجبلك واحدة انما ايه جامدة وهتعجبك.. بت تبعي كدة شغالة في مصحة في القاهرة هجبهالك الليلة وبكره هنرجعها بالعربية وهي المسافة بينا وبين القاهرة بتاع ساعتين زمن
كرم :: المهم الست دي متعرفش عني حاجة يا دهشان ياخويا لحسن تروح تبلغ عني
دهشان :: وهي هتعرفك منين لما هي مش من بلدنا اصلا .. بقولك من القاهرة
كرم :: ماشي يا دهشان وياريت تبعت تجيب مع الرجالة اي حاجة كدة تخليني اسد قصادها
دهشان :: هههههههههه لا من الناحية دي اطمن مفيش اكتر من البراشيم دي معانا
الجزء التاسع
..............
احلام :: يعني لازم النهاردة ؟ طيب اجيلك بكره
دهشان :: لا النهاردة .. هبعتلك العربية بالسواق تاخدك من تحت البيت وتجيبك لغاية عندي .. ولا انتي خايفة جوزك يعرف هههه
احلام :: جوزي هههههه تصدق ضحكتني هو جوزي من امتي بيسأل انا روحت فين ولا بايتة فين مش النظرية بس انا كنت واخدة النهاردة اجازة وكنت حابة ارتاح في البيت
دهشان :: لا راحة ايه .. الراحة في الفلوس اللي هتخديها وانتي مروحة وكمان الراجل اللي هتنامي معاه الليلة يخصني اوي .. لما تبقي تيجي هحكيلك كل حاجة
احلام :: شكلك عايز منه مصلحة كبيرة
دهشان :: الكلام ده مش هينفع في التليفون
لما تجيلي هقعد معاكي ونتكلم .. يلا سلام دلوقت
احلام استنت علي ماجالها تليفون من السواق وقالها انة تحت البيت منتظرها
لسبت هدومها وقالت لجوزها علاء ان المستشفي اتصلوا بيها وهتبات الليلة هنا واحتمال تطبق
نزلت وركبت مع السوق وبعد ساعتين الا ربع كانت وصلت للمكان اللي فيه المعلم دهشان
دهشان :: يادي النور يادي النور . نورتي العزبه ياست الستات
احلام :: العزبه منوره بيك يامعلم دهشان
دهشان :: بس تصدقي يااحلام انك احلوتي اوي
احلام :: ياراجل يابكاش احلويت ايه انت محسسني انك بقالك سنة مشوفتنيش
دهشان :: هههههههه انا عارف انك كنتي هنا الشهر اللي فات. بس ده بردو ميمنعش من انك احلويتي
احلام :: المهم بقي .. ايه الحكاية ..وجايبني ليه علي ملا وشي .. انا عارفة انت متعملش كدة غير لو الراجل ده انت ليك عنده مصلحة ومصلحة كبيرة
دهشان :: انا هفهمك .. بقي ياستي الراجل ده محكوم عليه بالسجن المؤبد. وانا هربتة
احلام :: يامصيبتي .. رد سجون وكمان محكوم عليه وهربان
دهشان :: اه بس الراجل ده عنده ملايين ده غير الدهب وكام حتة كدة الحتة الواحدة منهم تساوي ملايين
احلام :: اه كدة بدأت افهم انت مخبيه وعايز تظبط دماغة علشان ينوبك من الحب جانب مش كدة
دهشان :: تؤ ... انا عايز الحب كلة .. مش جانب منة
احلام ؛: لا دي عايزة فنجان قهوة مظبوط وتفهمني براحة
دهشان :: بس كدة احلي فنجان قهوة
دهشان نده للواد سلطان اللي شغال معاه وخلاه عمل قهوة ل احلام
احلام :: فهمني كدة وبراحة
دهشان :: بقي ياستي الراجل ده كان فيه بينا شغل ياما
احلام :: اللي هو شغل ايه !؟
دهشان :: انا مش هلف ولا هدور عليكي علشان الخير لو عم هعم علينا كلنا .. بس خدي بالك اي خيانة بعد اللي هقولوا معناه رقبتك
احلام :: في بير يامعلم ... احكي وانا معاك في اي مصلحة
دهشان :: الشغل اللي كان بيني وبين الراجل ده شغل اثار
احلام :: اوووباااا ... لا عندك حق ده تلقيه معاه فلوس مش عارف عددها
دهشان :: بالظبط كدة .. الراجل ده بقي عمره ما حط فلوسة دي في بنوك علشان محدش يسألة من اين لك هذا
احلام :: امال بيحطهم فين
دهشان :: ده اللي احنا عايزين نعرفة .. بيحط الفلوس والاثار اللي معاه فين
احلام :: وانت فكرك من ليلة واحدة انا هعرف الحاجات دي مخبيها فين
دهشان :: لا طبعا انا عارف ان الموضوع هياخد وقت .. والنهارد هيكون بداية تعارف بينكم وانتي بقي وشطارتك.. عايزك تخليه كل شوية يقولي ابعتلي احلام .. عايزك تاكلي دماغة وتوقعيه. بالكلام
احلام :: طب الراجل ده ظروفة ايه .. حويط
دهشان :: حويط وبس .. ده ابن ابلسه
احلام :: طب هو قاعد هنا في العزبه ؟
دهشان :: لا طبعا انا جبتك هنا بس علشان اقعد معاكي وافطمك علي اللي هتعمليه
احلام :: ماشي يامعلم بس انا نصيبي هيكون كام في الحوار ده
دهشان :: نص مليون جنيه .. ايه رائيك
احلام :: ههههههههه لا ابقي اعرف انت بقي مكان الفلوس والاثار
دهشان :: امال عايزة كام
احلام :: دي فرصة العمر اللي عمرها ماهتجيلي تاني .. نقول اتنين مليون جنيه وانت حلال عليك الباقي
المعلم دهشان :: نعم ياروح امك . اتنين مليون جنيه ليه هتجبيلي اسرار عسكرية
احلام :: خلاص براحتك .. شيل ده من ده
المعلم دهشان :: مليون الا ربع وده اخري
احلام :: اتنين مليون جنيه يا معلم ماينقصوش جنيه
المعلم دهشان :: ياباي عليكي .. خلاص متفقين بس انتي شدي حيلك
احلام :: لا متخفش .. طيب مش هنروحلة
المعلم دهشان :: مش لما انا ادوق من العسل الأول .. ولا هو بس اللي ياكل
احلام:: ههههههههه لا تدوق وتاكل وتشبع
المعلم دهشان اخد احلام ودخل بيها الفيلا
وناكها وبعدين اخدها وراح بيها علي المكان البي مستخبي فيه كرم
المعلم دهشان :: احب اعرفك ياحاج كرم
الست احلام صاروخ عابر ملوش ايتها حل
كرم :: لا عندك حق يامعلم بصراحة البت حلوة اوي اوي وتستاهل كل الكلام الحلو اللي اتقال عليها
احلام ضحكت وبمياعة ومحن ستات
بس انت شكلك جامد اوي وانا مش هقدر عليك الليلة
المعلم دهشان :: المعلم كرم يعجبك يا احلام
عايزك بقي تدلعيه وتخليه يحس ان مفيش ستات بعدك
كرم :: تصدق بأيه يا دهشان ياخويا .. انا قولت كدة من دلوقت ههههه
احلام :: يالهوي علي كلامك الحلو .. مستحملش كدة انا
دهشان :: كدة انا هبقي عزول .. اقولكم سلام انا .. اه صحيح تعالا عايزك دقيقة بره ياكرم
كرم خرج للمعلم دهشان
المعلم دهشان طلع من جيبة شريط برشام وقوله عايزك تضرب نار يا حاج كرم
كرم اخد منة شريط البرشام وطلع حباية وبلعها وبعدين شال الشريط في دورج الشفنيره وبعدين دخل ل احلام اللي لاقها قلعت هدومها وقعدت بقميص النوم الأحمر
كرم :: يادين النبي ... ايه الجمال ده كلة
احلام بمياصة .. تؤ تؤ انا قولتلك ياحاج انا مش حمل كلامك الحلو ده
كرم :: كلام ايه وبتاع ايه .. دانا اللي مش حمل الجمال والحلاوة دي كلها... انتي معمولة من ايه. من زبده
احلام قامت وقربت من الحاج كرم وراحت حضناه من رقبتة وبنفس المياصة والصوت اللي مليان محن .. يعني عجبتك
الحاج كرم :: عجبتيني وبس دانتي تعجبي المأمور بذات نفسة
احلام ضحكت ضحكة كلها مرقعة المأمور بذات نفسة ههههههههههه
الحاج كرم كان قاعد بجلبية في الفيلا اللي مستخبي فيها واحلام شافت زبه اللي باين انة وقف عليها
احلام :: ايه ده ... هو مالوا عامل كدة ليه
كرم :: كتر خيره .. انتي تخلي الحجر ينطق
احلام :: بس ده شكله كبير اوي وممكن يوجعني
كرم:: يوجعك ده ايه .. ده هيكون حنين .. حنين اووي
كرم خلاص ريل علي احلام ومبقاش قادر يستحمل المياصة والصوت اللي كلة نيك
وراح قالع الجلبية
احلام :: يالهوي شكلة فظيع اوي وانا نفسي المسه
كرم :: كلة تحت امرك ياقمر انتي
كرم لابس تحت الجلبية كلسون ابيض من بتوع الفلاحين
احلام نزلت علي ركبها تحت رجلين كرم ومسكت الكلسون بصوابعها ونزلته لتحت
وظهر قدامها زب الحاج كرم
احلام :: زبك شكله حلو اووي يا حاج كرم
الحاج كرم :: ما بلاش كلمة حاج دي ..اسمي كرم يافرولة باللبن
احلام :: مسكت زبه وبقت بتدعكة بأيدها ونزلت بطرف لسانها تحت بيضنة وتطلع عليهم براحة. وترجع تنزل بلسانها لتحت تاني وايدها شغاله تدعك في زبه
كرم ساح وهي تحت منه وشغالة تحرك لسانها بكل خبره علي بيضانه وبعدين راحت طالعة بلسانها علي العروق اللي في زبه لغاية ما وصلت للراس
وبقت عمالة تحرك لسانها حولين الراس وبصوابعها بتلعب في بيضانة
امممممم اممممممم.. زبك لذيذ وطعمه جميل امممممممم .. نفسي ارضع زبك وامص فيه
واشبع من الراس المنفوخة دي
واخدت زبه بين شفايفها وبقت بتمص وتحرك راسها وهي بتمص شمال ويمين
وكرم مرجع راسه لورا وايده مسنوده علي راسها وبيتأوه اكتر من النسوان
احلام :: هو مفيش اوضة نوم هنا ولا ايه
كرم :: لا فيه .. الأوضة اللي جنب دي علي طول
احلام :: طب يلا بقي علشان كسي مولع اوي
وعايزك تطفي النار اللي فيه
كرم اخدها ودخل بيها الأوضة وقبل ما ينيمها علي السرير . طلع بزازها من القميص وبقي عمال يرضع فيهم
اي اي ياكرم وجعتني . براحة علي بزازي
كرم :: حقك عليا ياست الستات .. بزازك طرية اووي وانا مش شبعان منهم
احلام :: طب ارضع الحلمة دي .. ايوه كده براحة ... ايووه كده حلو .. اه اه ياكرم ااااه
وارضع الحلمة دي شوية ... اووووف اووو ف مش قادره .. حاسة بحرقان في بزازي وعايزاك تمص فيهم اوي ... ايووووه كده
كرم عمال يرضع في بزاز احلام ويمص فيهم
واحلام بتتمايص وتتأوه وبتحضن في راسه علشان يشبع ويشبعها من مصه لحلماتها
احلام راحت نايمة علي السرير وقلعت الكلوا بتاعها. وكرم طلع وبيفتح رجليها علشان يدخل زبه في كسها
احلام :: لا ياكرومتي ... انا عايزاك تلحس كسي الأول ولسانك يروح ويجي
انا بموت من لحس كسي ...
كرم نزل وفتح رجليها ودخل براسه بين فخادها وطلع لسانة وبقي شغال يلحس ويلهث زي الكلب بين وراك احلام
واحلام شغالة تتلوي وتحرك كسها ووسطها لكرم. اللي مكنش شبعان هو كمان من اللحس في كسها
احلام :: يلا بقي مبقتش قادرة.. دخل زبك في كسي يا كرومتي ... عايزك اتناك من زبك
وتشبعني نيك
كرم مسك زبه وحط الراس علي فتحة كسها
وراح مدخله براحة
اااااااااه اااااااااااه .. زبك مالي كسي ياكرومه
ااااااه يلا بقؤ نيك ياكرومه .. نيك كس الشرموطه احلام
كرم :: انا بنيكك اهو.. حلو كده ...
احلام :: اه ياكرم اه حلوو اووي .. نكني .. افشخني... قطع كسي بزبك .اوووووووف
اووووووف
زب كرم بيطلع ويدخل في كسها .. والشرمطة والمنيكة بتوع احلام كل مادا ما بتذيد
احلام :: كرومتي انا عايزه زبك يمشي علي ضهري
كرم شال زبه واحلام راحت نايمة علي بطنها وكرم راح طالع فوق منها وحط زبه علي ضهرها وبقي عمال يطلع وينزل
احلام :: اااااااه يالهووووي علي زبك وهو علي ضهري اااااااااااااه . نزلة علي طيزي.. عايزه احس براسه وهي خرم طيزي اااااخ ااااااخ
نزل بزبه من علي ضهرها لغاية ما وصل لطيزها وهي بأيده فتحت طيزها له
وحط راس زبه علي خرم طيزها
ااااااااخ اااااااااخ ... جميل اوووي ..جميل ياكرومة .. دخله بقي في طيزي براحة
وراحت رافعة وسطها لفوق شويه
وكرم مسك زبه وهز علي خرم طيزها وبقي عمال يضغط بجسمة وزبه لغايه ما طيزها فتحت له واخدت الراس جواها
احلام :: اححححححح اححححححح
كسم زبك ياجدع ... كسم كدة بجد ... ايه الجمال والمتعة دي .. انا طيزي بتحرقني اوووي. نكني جامد اااااااه اااااااه ايوه كدة ايوة كدة .. ارزع زبك جامد في طيزي.. بقولك جامد ااااااااخ اااااااااااخ
كرم :: يخرب بيتك. انتي ايه بلاعة ...
احلام :: نيك يابن المتناكة اوووووف
كرم اتفاجئ انها بتشتمة وهو متعودش علي كدة وعندهم في البلد اكبر عيب ست تشتم راجل .. لكنة كبر دماغة علشان كان ماكيف منها اوي وعمره ما ناك واحدة وكانت ممحونة بالشكل ده معاه .. فضل كرم ينيك في احلام. لغاية ما خلاص كان هيجبهم
احلام :: انت ايه خلاص هتجبهم
كرم :: اه خلاص هيجوا
احلام :: طب شيلوا بسرعة ااااااوووف
وراحت قايمة وواخده زبه في بوقها وقفلت عليه وفضلت تدعك تدعك في زبه بأيدها لغاية ما جابهم وبوقها اتملي لبن
راحت بالعة اللبن كلة من غير ما تنزل نقطة علي السرير.
وبعد ما نضفت زب كرم ببوقها .. ونامت جنبة علي السرير اتأسفت له ووضحت انها مكنتش تقصد تهينة وانها عارفة ان في البلد عندهم عيب. بس هي لما بتكون علي السرير وبتتناك ولما بتوصل ل اعلي مرحلة في المتعة بتلاقي نفسهة غصب عنها ومن غير ماتشعر بتشتم اللي بينكها وان ده بيسببلها متعة اكبر
كرم اتفهم كلامها وقال انة مزعلش وبالعكس طالما ده معناه متعة ليكي فهو بيتمني علي طول تشتمة
بعد شوية كرم حب يعرفها اكتر
كرم :: الا انا متعرفتش بيكي .. انتي مين
احلام :: ابتسمت وبصتلة وقالت انا احلام
كرم :: ايوة ماانا عارف انك احلام . انا مش قصدي اسمك. انا قصدي .. انتي مين
احلام :: انا واحدة من القاهرة. عندي 35 سنة. متجوزه وعندي ولدين وليد ست سنين وشريف 3 سنين
كرم :: ربنا يخليهملكم .. بس معلش سؤال
لما انتي متجوزه وعندك عيال .. ليه .. ليه
احلام :: ليه انا كدة .. بنام مع رجالة مش كدة
كرم :: مش القصد .. بس انتي ست جميلة وجميلة اوي. ومتجوزه وعندك عيال وكدة يعني
احلام :: الفقر هو اللي خلاني اعمل كدة
انا جوزي شغال نقاش ويدوب اللي بيكسبة مش بيكفيه سجاير .. بقولك ايه مابلاش السيرة دي احنا قاعدين قعدة حلوة وانا انبسط منك اوي ومش عايزه اضيع الاحساس ده
كرم : لا كلة الا انبساطك .. بقولك ايه تاكلي
احلام :: ههههههههه اكل وبعد ما ناكل هموتك
كرم :: ياسلام ياريت تموتيني ...هههههههه
..........
الحاج نعمان الساعة اتنين الضهر نده علي عصام اللي كان بيبع للزباين في المحل
عصام :: ايوه ياحاج
نعمان :: يلا روح دلوقت اعمل اللي قولتلك عليه وخد معاك شاكوش علشان تكسر بيه القفل
عصام :: حاضر ياحاج
عصام دخل المحل واخد شاكوش كبير من المخزن واخد العربية وراح البيت التاني بتاع الحاج كرم ودخل من باب المطبخ الوراني زي مالحاج نعمان فهمه
دخل ودور علي الصورة الكبيره. ومدورش كتير لانها كانت في صالة الدور الاول ( الأرضي ). نزل الصوره ولقي الشباك الحديد اللي قالوا عليه الحاج
جاب الشاكوش وفضل يرزع علي القفل لغاية ما كسره شال القفل بعد ما اتفتح وفتح الباب الحديد ولقي وراه سكينة. شبه سكينة الكهربا
استغرب ومبقاش عارف دي سكينة ايه
المهم راح رافع الأيد لفوق سمع صوت جاي من الأوضة اللي في الوش .. صوت حاجة بتتحرك علي الأرض
اتسحب بالراحة لقي الحيطة اللي متعلق عليها شاشة تليفزيون عباره عن باب بيتحرك وبيتفح .. وورا الحيطة دي اوضة
حس نفسة بيتفرج علي فيلم
مشي في اتجاه الأوضة دي ودخل لقي فيها شنط كتير كانو اكتر من سبع شنط سفر كبار واربع كراتين وجنب الشنط دول والكراتين. شوال صغير
قرب من الكرتين وفتح كرتونة منهم لقي جواها فلوس متأستكة كلها ورق ب 200 جنيه .. بقي عمال يفتح الكراتين كلها وكل ما يفتح كرتونة يلاقيها مليانة بالبكاوي المأستكة. ..فتح الشنط شنطة شنطة وهو مش مصدق نفسة كل دي فلوس مع كرم
دخل علي الشوال الصغير وفك الرباط اللي كان مربوط بيه الشوال
فتحة وشاف جواه تمثالين فرعوني من الذهب الخالص
عصام كان هيتجنن من اللي شافوا
عصام شال شنطتين وخرج بسرعة بره الأوضة وراح منزل السكينة تاني. والأوضة رجعت اتقفلت زي ماكانت وراح مرجع الصوره مطرحة وخرج بسرعة من البيت وحط شنطين الفلوس في شنطة العربية
وساب العربية مطرحها وراح جاب قفل جديد ورجع البيت حطة مكان اللي اتكسر وراح طاير بعربية علي البيت وطلع الشنطتين ودخل مخزن المحاصيل وشال شنط الفلوس فيه وبعد ما تاكد ان مفيش حد شافة راح راجع للحاج نعمان. وحكي له علي اللي حصل وعلي الفلوس والتماثيل اللي في البيت .. بس محكاش للحاج انة اخد شنطتين فلوس
الحاج نعمان مكنش مصدق اللي قالوا عصام
معقول كرم عنده الثروة دي كلها
بس قال بردو لسة في مكان تاني اكيد شايل فيه باقي القطع الاثرية والتمثالين دول اكيد كانوا متحضرين للبيع
الحاج نعمان قال لعصام المهم دلوقت عايزين مكان نشيل فيه الفلوس والتماثيل دي في مكان الدبان الازرق ميعرفش يوصلة
عصام :: مفيش غير اننا نحفر في الزريبة ونحط التماثيل فيها محدش هيتوقع ابدا ان الزريبة هيكون مدفون فيها حاجة زي دي
الحاج نعمان :: ماشي. فكرة حلوة. طيب والفلوس هنوديها فين
عصام :: مش عارف بصراحة اصل الفلوس كتيره اوي وكمان فيه كراتين مليانة فلوس
الحاج نعمان :: بقولك ايه الفلوس هنشلها في البيت عادي وانا هبقي اتصرف
عصام :: طيب ياحاج مش عايزين نتأخر قبل ما حد يسبقنا ويروح ياخد الامانة دي
الحاج نعمان :: نتأخر ايه. داحنا نروح دلوقت ناخد الامانة هو انت فكرك اننا هنستني
الحاج وعصام راحوا بيت كرم. وفتحوا الأوضة وعصام حول الشنط كلها في العربية
والتمثالين حطهم في شنطة العربية. وراحوا علي الزريبة. عصام حفر. حفرة كبيرة في الارض وحط فيهم التماثيل ورجع ردم عليهم والحاج قال لعصام احنا هنحط الشنط دي في اي اوضة من اوض المخازن اللي هنا علشان مينفعش ندخل بالشنط دي قدام الحريم .. وهيفضلو يسألو شنط ايه دي
عصام ارتبك وخاف ان الحاج يقولوا نحطهم في غرفة تخزين المحاصيل
لكن الحاج قالوا نحطهم في مخزن العطاره
وفعلا عصام دخل الشنط والكراتين في مخزن الغلة. والحاج خلي عصام جاب قفل جديد وقفل بيه المخزن
وبعد ما كل حاجة اتخزنت وادفنت الحاج نعمان وعصام رجعوا المحل واشتغلوا عادي ولا كانهم عملوا حاجة
الجزء العاشر
...............
بعد يومين الحاج نعمان راح المخزن اللي فيه الفلوس وطلع مبلغ 200000الف جنيه وراح زار الحاجة فاطمة
الحاجة فاطمة :: ازيك يانعمان ياخويا عامل ايه
نعمان :: اهو نحمد ربنا يافاطمة .. انتي اخبارك ايه
فاطمة : عايشة بحسك ياخويا
الحاج نعمان :: تعيشي يافاطمة .. بقولك ايه البت سامية هنا ؟.
فاطمة :: ايوة فوق بتروق الأوضة
الحاج :: بصوت واطي طيب انا عايزك تخفي الشنطة دي بحيث البت العقربة دي متخدش بالها منها
فاطمة :: شنطة ايه دي ياحاج ؟
الحاج نعمان :: دي شنطة فيها ميتين الف جنيه دول اللي قدرت اوصلهم من فلوس جوزك
فاطمة :: ميتين الف جنيه ؟ ودول عترت فيهم فين. دانا مخلتش حتة الا مدورت فيها
الحاج نعمان :: في البيت التاني كان شايلهم في اوضة سرية
فاطمة :: دانا قلبت البيت التاني ده حتة حتة ..
الحاج :: لا ماهي الأوضة دي سرية .. المهم علشان بس البت سامية متسمعماش .. شيلي الفلوس دي في مكان امين .. دول حقك ياختي ومحدش عارف بكره فيه ايه
فاطمة :: يخليك ويبارك في عمرك وميشمتش فيك عدو ولا حبيب ويطمنك علي مراتك
الحاج نعمان :: تسلمي يافاطمة وانا لو لقيت اي حاجة تانية هحيلك طوالي
فاطمة : انا مش عارفة انا من غير كنت عملت ايه .. الراجل الناقص الدون بقي معاه 200000 الف جنيه وسايبني من غير ولا ربع جنيه .. شفت ياحاج ..
الحاج نعمان :: المهم انا عايزك لو تعرفي اي حاجة عنة او عن مكان كان بيروحه تبلغيني
جايز لو فتشنا وراه تاني نلاقي فلوس هنا ولا هنا
فاطمة حاضر ياحاج
سامية نزلت وشافت الحاج نعمان قاعد مع فاطمة
ايه ده الحاج نعمان ؟ ازيك ياحاج .. عامل ايه
الحاج نعمان :: بخير يا سامية .. بقولك ايه
ابقي عدي عليا في البيت علشان عايزك تبقي تيجي تساعدي الحريم في ترويق البيت
سامية :: بس كدة حاضر من عنيا ياحاج
الحاج نعمان :: يلا فتكم بالعافية
................
الحاجة صباح من بعد ما ابنها جلال ناكها وهي نايمة وهي حاسة ان عينها مكسورة ومش قادرة تحط عينها في عين جلال
ومبقتش بتنزل من الاوضة بتاعتها زي الأول
وجلال مبقاش بيراعي انها امه وكل ما تنزل تحت كان بيتحرش بيها ويلذق فيها لما تصادف وتكون في المطبخ .. واوقات كان بيتعمد انه يعدي من وراها وهي موطيه بتجيب حاجة من الارض وكان يرشق صباعة في طيزها او في كسها وهي مكنتش تقدر تفتح بوقها .. لغاية ما الكيل فاض بيها وقررت انها لازم ترجعلة مراتة يمكن ساعتها يحل عنها ويشلها من دماغة
واستنت لما باب اوضتها اتقفل عليها هي والعمدة
صباح :: بقولك ايه ياحاج مصلحي انت لازم تلاقي حل وترجع الهام لجوزها .. كدة كتير يا اما انا هجوزه عروسة تانية
مصلحي :: لا انسي فكره اننا نجوز جلال واحدة تانية غير الهام انا مش هخسر نعمان علشان خاطر ابنك
صباح :: يا سلام يعني علشان متخسرش صاحبك نعمان ابنك يفضل كدة ؟ لا وربنا المعبود. لو مرجعت الهام له خلال الشهر ده ل ادورلة علي عروسة واكون مجوزاه في نفس الشهر .. وكل واحد ينام بقي علي الجنب اللي يرحة
مصلحي :: طيب خلاص اسكتي انا بكره هروح لنعمان واقعد معاه واشوف حل للموضوع ده
صباح :: وفهمة ان مكنتش هترجع احنا هنجوزه مش ناقصين كمان بنت نعمان تتغندر علينا
مصلحي :: ماخلاص يافاطمة قولتلك انا هروح بكره لنعمان هقعد معاه وهكلمة
...............
الدكتور هيثم :: ايه يا حاجة امينة عاملة ايه دلوقت
امينة قاعده علي سريرها ومقرفصة وباين عليها انها خايفة ومرعوبة ومش عايزه تتكلم
الدكتور هيثم بص للدكتور مجدي النبولسي
والدكتور مجدي قال
ايه ياحاجة امينة اللي مخوفك كدة في حد هنا في المستشفي مدايقك ؟
الدكتور هيثم :: انا حاسس ان فيه حاجة بتحصل من ورانا .. المفروض كانت بعد الجلسات دي كانت اتحسنت وعلي الأقل كانت اتكلمت معانا
الدكتور مجدي :: طيب بقولك ايه .. انا عايو اغير طبق النبطشيات كله ونخلي امينة حال. خاصة في عنبر لوحدها .
الدكتور هيثم :: معنديش مانع .. المهم حالتها تتحسن
وهما بيتكلموا عباس دخل عليهم
عباس :: يادكتور هيثم الحالة شوقي اللي في تسعة رجال هايج ومبهدل الدنيا
الحاجة امينة اول ما شافت عباس وحالة من الهياج الشديد والخوف سيطرو عليها وقامت وهي بتزوم وبتصرخ عايزه تمسك في عباس
الدكتور هيثم والدكتور مجدي بصوا لبعض وجريو عليها مسكوها
هيثم :: هات بسرعة ياعباس الحقنة المهدئة
عباس خرج بسرعة جاب الحقنة والدكتور مجدي ادالها الحقنة. ومسبوهاش غير بعد ما هديت خالص
هيثم :: تعالا ورايا المكتب ياعباس عايزك
وانت يامجدي شوف الحالة اللي في تسعة رجال
الدكتور هيثم راح مكتبة وسأل عباس
ها ياعباس تقدر تفصر اللي حصل من الحاجة امينة
عباس :: مش عارف بصراحة هي عملت كدة ليه .. بس هي علي طول كدة
الدكتور هيثم : والنبي ايه .. بقي هي علي طول كدة.. يعني هي مكنتش هادية وكويسة واول ما شافتك حصلها اللي حصل
عباس : انا معنديش تفسير بصراحة
هيثم :: ماشي ياعبس .. اتفضل انت علي شغلك وانا مسيري هعرف ايه اللي بيحصل في المستشفي دي انا معرفوش
...............
احمد :: رشا .. يارشا
رشا :: ايوه يا احمد
احمد :: بتعملي ايه عندك ؟
رشا :: انا في المطبخ بعمل كوباية قهوة علشان حاسة نفسي من مصدعة
احمد :: طيب اعمليلي معاكي كوباية وتعالي فيه فيلم اجنبي حلو اوي شغال
رشا :: فيلم ايه
احمد :: فيلم رعب بس جامد
رشا :: حد يتفرج علي فيلم رعب كدة قبل ماينام
احمد :: ما بكره اجازه واحنا سهرنين ..
رشا :: طيب اعمل القهوة واجي هقعد معاك
رشا عملت القهوة وراحت قعدت مع احمد
شوية وبقت شايفة امها قاعدة في ركن بعيد وشعرها متنحل وبتشاور عليها بأيدها علشان تلحقها
رشا كل شوية تدعك فيعينها وتبص في التليفزيون .. صورة امها تختفي .. شوية
وترجع تشوف امها تاني
احمد لاحظ علي رشا انها بتبحلق في التليفزيون اوي
احمد :: مالك يا رشا. عينيك وجعاكي ولا ايه
رشا :: معرفش في ايه .. امي كل شوية بشوفها وهي بتبكي وبتشاور ليا علشان اخدها... امي مش مرتاح في المصحة يا احمد
احمد :: انتي شكلك مرهقة يا حبيبتي .. ايه رائيك تدخلي تنامي احسن
رشا :: لا ده مش ارهاق.. انا متأكدة ان ماما بتتعذب في المصحة
احمد :: علي فكره المصحة اللي امك فيها .. من احسن المصحات النفسية في مصر
والدكتور هيثم صاحبي ده دكتور محترم جدا في مجالة .. اينعم هو دكتور جديد. لكنة مشهود له بالكفاءة
رشا :: مش عارفة بقي .. يمكن يكون ارهاق زي ما انت بتقول
احمد :: طب تعالي في حضني
رشا كانت قاعدة جنب احمد علي كنبة الأنتريه. وراحت قربت منة وقعدتة في حضنة
شوية ،كدة وراح احمد نزل ايده وراح قعد يقفش في بزازها
احمد :: بقولك ايه ما تسيبك من الفيلم ده وتيجي افرجك علي فيلم احلي
رشا :: فيلم ايه ؟ رعب بردو
احمد :: هههههههه لا سكس
رشا :: مانت عارف من ساعة المرة اللي فرجتني علي فيلم وانا محبتش كدة
احمد :: انتي هتكدبي دانتي يومها هجتي اوي وعملنا يومها احلي نيكة
رشا :: ايوة بس بعدها حسيت من جوايا بالندم اني سمحت لنفسي اني اتفرج علي راجل غيرك .. انت عارف قصدي
احمد :: ياحبيبتي ده فيلم القصد منه كسر الملل وانتي تستفادي من الابطال وتبقي خبره .. وساعتها هتحسي بالمتعة اكتر وانا كمان بحب اتفرج علي الافلام دي وانتي جنبي
رشا :: احمد هو انت ياحبيبي مش بتغير وانت شايفني جنبك وانا بتفرج علي بتاع واحد تاني غيرك
احمد :: ههههه هغير من ايه .. ده فيلم. طب انتي عارفة ان في اروبا الأفلام دي عادي جدا وكل المتزوجين وحتي المخطوبين بيتفرجوا عليها من باب كسر الملل
رشا :: ايوة بس احنا في مصر . وكمان فلاحين يا احمد .. وانت عارف ان ده عيب وميصحش
احمد :: ايه هو ده اللي عيب وميصحش
هو انا بقولك جايبلك راجل .. فكيها بقي
رشا :: ماشي طالما انت حابب خلاص
احمد :: ايوة كدة .. طيب روحي خدي دوش علي ما احضر فيلم حلو نقعد نتفرج عليه
رشا :: ماشي.
رشا دخلت اوضة النوم اخدت قميص نوم حلو وفوطة وراحت تاخد الدوش واحمد دخل بالاب بتاعة وقعد علي السرير وحضر كام فيلم حلوين. واستني لما رشا خلصت
احمد :: انا هشغلك الفيلم واروح اخد دوش
وانتي سخني نفسك مع الفيلم ده
وراح مشغل ليها فيلم سكس واخد بوكسر وفوطة وراح الحمام
اخد الدوش خرج من الحمام واتمشي علي طرطيف صوابعة علشان يشوف رده فعل
رشا وهي بتتفرج علي الفيلم
بص من بعيد ومن غير ما تاخد بالها. لقاها
نايمة علي ضهرها. وعنيها شبه مقفولة وعمالة تدعك في كسها وشفايفها مفتوحة
رشا كانت هايجة علي الأخر وهي شايفة قدامها البطلة واخده زب في كسها وزب في بوقها وعماله ترضع
احمد دخل علي مراتة وهي ممحونة وهايجة
ايه ياقلبي الفيلم عاجبك
رشا بصوت تقريبا مش طالع وكلة هيجان
اه جميل يا احمد
احمد :: طيب خشي جوه خليني اتفرج معاكي
رشا اتخرت جوه شويه واحمد نام جنبها وحط ايده علي وراكها وهو بيتفرج معاها
تركيز احمد مكنش في الفيلم .. كان في وش مراتة وكان عايز يشوف هيجانها وهي بتتفرج علي الفيلم
رشا شافت البطل وهو بيلحس في كس البطلة والكاميره عاملة زوم علي كسها وجايبة لسانة البطل وهو داخل بين شفرات كس البطله
رشا :: احمد .. انزل لكسي ... مش قادره
احمد راح نازل بين فخادها ولسانة رايح جاي علي كسها
في اللحظة دي رشا سابت اللاب من ايدها وغمضت عنيها ومسكت راس احمد بأيدها الأتنين. وبقت عمالة تتحرك بوسطها وبتحك كسها في شفايف ولسان احمد
احمد :: انتي هجتي اوي كده ليه ياحبيبتي
رشا :: مانت السبب .. اااااه .. الحس كسي اوي
احمد :: انا السبب ؟ قصدك علشان الفيلم
رشا :: ايوووووه ... الحس اوي بقي .. عايزه لسانك يلحس كسي كله ... اوووووووف
احمد :: هو الفيلم عجبك اوي كدة ؟
رشا :: انت شايف ايه .. اااااااه ااااااااااااااه
احمد :: انا شايف انه عجبك اوي وبقيت ممحونة اووي ياعمري
رشا :: انا عايزه امص زبرك
احمد قام وطالع فوق رشا ( 69 ) وفتح رجليها بصباعة راح مدخلة في كسها ومسك زنبورها بشفايفة وبقي عمال يمصة ويدخل صباعة وهي ماسكة زبه بأيدها وشغالة مص ورضاعة واهااااات مولعة نار في الأوضة
احمد قام من عليها وراح واقف علي ركبه ومسك زبه وبقي عمال يمشيه علي كسها
وبعدين راح مظبط راس زبه علي خرم كسها وراح مدخله واحدة واحدة وبراحة
رشا :: ااااااوووف اووووووف .. دخله ياقلبي دخله كله اووووووف
احمد :: انا مدخله كله في كسك المتناك يا قلبي
رشا :: ياخرااااااااابي.... ياخراااااااااابي علي زبرك .. جميل يا احمد .. جميل
احمد :: يعني زبري بيمتعك
رشا :: ايووووه .. اووووووووف ... نكني نكني. نكني يا احمد . نكني اووووي
احمد شد رجل رشا وبقي مدخل زبه كله فيها وبقي عمال يسحبه ويرجع يدخله كله
وهي تحت منه بتولول من اللذه
شويه واحمد بقي بينيك فيها اسرع
وبزازها عمالة تروح وتيجي واحمد مش راحم اهاتها ولبونتها
احمد شال زبه وراح منيم رشا علي طرف السرير ( علي جنبها اليمين ) وبقي وشها للحيطة وطيزها وكسها ناحيتة وهي مقرفصة رجليها ومأنبره طيزها وضامة رجليها ناحيتة
مسكها وهو واقف علي الأرض وشدها لطرف السرير وراح ماسك زبه وبقي عمال يمشيه من كسها لغاية خرم طيزها ويرجع من طيزها لكسها
رشا :: يالهوي يالهوي يالهوي .. ايه الجمال ده .. ايه الاحساس بالمتعة دي كلها ... زبرك جميل وحنين اوووي
احمد :: زبري هيفشخك دلوقت ياقلبي ..
رشا :: افشخني .. واعمل في كسي اللي يعجبك اااااااااااااه ااااااااااااه .. مش قادره يا احمد .. يلا بقي دخله
احمد تف علي راس زبه وتف علي ايده وحط التفافة علي خرم طيز رشا
وراح حاطط راس زبه علي خرم طيزها وبقي عمال ينزل بزبه ويدوس بجسمة علي زبه علشان يدخل في خرم طيزها . وراشا ماسكة فرده طيزها وتبتعدها علشان زبر احمد يدخل فيها
زبره دخل في طيزها وراح ساند بأيده الأتنين علي طيزها وهي مفلئسة وبقي شغال ينيك فيها
ااااااوف ااااااوف اووووووووف ... جمييييييييل اووووووووي
احمد :: ايه يا ياعمري .. ايه .. زبري عاجبك للدرجادي
رشا :: يالهوووي عليه وعلي جماله ... انا مشفتش متعة كدة .. حلو اوووووي.. انا عايزه زبرك يفضل ينيك في طيزي كده للصبح
احمد :: طيزك بقت لبوة .. لا بقت شرموطة
رشا :: ايووووة . ايووووة كده ... نيك .. نيك ... اووووووووف اوووووووف
احمد شال زبه من طيزه وحطه في كسها ورجع شاله من كسها وحطه في طيزها .. وفضل علي الحال ده شويه
اااااااااه اااااااااه .. ايه ده .. ايه الحلاوه دي ..
لا لا انت الليلة مذاجك رايق اووووي
اديني كمان .. اديني ... اديني يا احمد اديني
احمد :: خدي الزبر ده
رشاا:: هات ياقلبي هاااااات .. ااااااه
احمد :: وكمان الزبر ده
رشا :: اوووووووووف .. جمييييييييييل
فضل احمد يرزع زبره في كس راشا
وبعدين راح قاعد علي طرف السرير ورشا راحت قاعدة علي زبه
وفضلت تطلع وتنزل علي زبره ومكلبشة في رقبتة بأيدها .. وتلف بوسطها لفات دائرية وهي لابسة زبه فيها. لغايه ما احمد راح شايلها وفضل ينيك فيها ويطلعها وينزلها علي زبه ولما حس انه خلاص هيجيب لبنة في كسها راح منيمها علي السرير وهو فوق منها وبقي بيدخل زبه ويخرجة بسرعة وقوة
لغاية ما قذف لبنة في كسها وبقي عمال يدك زبه فيها دك وهي حضناه بكل قوتها ولفة رجليها حولين وسطة علشان ميقدرش يشيل زبه من كسها
الجزء الحادي عشر
................
سامية راحت للحاج نعمان تاني يوم المحل سامية :: ايوة ياحاج انا جتلك اهو زي ما طلبت مني .. عايزني اروح البيت بجد ولا ده كلام بس قدام الحاجة فاطمة
الحاج نعمان :: لا انا عايزك فعلا تبقي تعدي عليا في البيت كل يوم علشان تروقي مع الحريم وبتروقي البيت
سامية : دانا اخدمك بعنيا يا حاج
نعمان :: انا كمان هشتري ليكي بيت علشان تقعدي فيه بدل المرمطة اللي انتي فيها
ساميه :: بفرح شديد بجد ياحاج يارب يخليك ليا ياحاج ومنحرمش منك
الحاج نعمان :: انتي دلوقت بقيتي تبعي وتخصيني ومينفعش اسيبك كدة من غير بيت ... الليلة انا هخلص في بيت كدة جاري
اه هو مش كبير ودور واحد بس اهو احسن من المرمطة اللي انتي فيها
سامية : ده حلو اوي ياحاج انا عارفة البيت ده .. مش بيت سالم محروس
الحاج نعمان :: ناصحة وذكية ياسامية ايوة هو بعينة ياسامية
سامية :: يخليك ليا ياحاج ومنحرمش منك
العمدة مصلحي :: السلام عليكم ياحاج نعمان
ساميه :: وعليكم السلام ..طب بالأذن انا ياحاج
الحاج نعمان :: وعليكم السلام ياعمدة.. اتفضل .. خلاص بالسلامة انتي يا سامية ومتنيسش تعدي عالبيت زي ما قولتلك وانا مفهم زينب واسماء انك جايه علشان تساعديهم
ازيك يا مصلحي عامل ايه وازي الحاجة صباح عاملة ايه
العمدة :: كلنا بخير يانعمان ياخويا
الحاج نعمان : ولا يا عوضين انت يا ولا
عوضين :: ايوة يا حاج ايوه. .
الحاج نعمان : شوف عمك العمدة مصلحي يشرب ايه يا ولاا
العمدة :: لا ياحاج انا جاي اتكلم معاك كلمتين وماشي علي طول
نعمان :: روح هات لعمك العمدة كوباية قهوة مظبوط وانا هاتلي شاي
خير يا مصلحي .. في حاجة ولا ايه
العمدة :: بص بقي يا نعمان ياخويا بقي خير في سلامة وسلامة في خير وانت عارف انك صاحبي واخويا وزعلك عندي بالدنيا كلها
بس انت ميرضكش ان ابني جلال يفضل متعلق كدة يا حاج نعمان. وانا جاي دلوقت علشان احط النقط علي الحروف واشوف بنتك هترجع لبني ولا لا علشان لو مش عايزه خلاص احنا نشوف حالنا وزي ما دخلنا بالمعروف نخرج بالمعروف وهنفضل حبايب برضو واخوات
الحاج نعمان :: عندك حق يا مصلحي في كل كلمة انت قولتها وانا مقدرش اغلط في حرف واحد .. بس اديني فرصة يومين بس وانا هرد عليك ومتخفش .. بأذن ربنا خير
عوضين :: القهوة والشاي ياحاج
نعمان :: اشرب بس قهوتك علشان عايزك في موضوع تاني
العمدة :: خير يا نعمان
نعمان :: انا قررت انزل مصر ( القاهرة ) اشتري حتة ارض هناك واعمل عليها بيت كبير .. ايه رائيك نشوفلك حتة ارض ونبقي جنب بعض هناك
مصلحي :: وانت هتاخد في مصر ليه هو انت ليك حد هناك
نعمان :: يعني اللي راحو مصر قبلي كان ليهم حد هناك .. اهي حاجة تنفع العيال وعيال عيالهم
مصلحي :: بس الارض في مصر بفلوس ياما يانعمان وانا مقدرش عليها
نعمان :: طيب فكر كدة وشوف ظروفك ايه وانا هسافر الاسبوع الجاي اشوف الدنيا هناك عاملة ايه
مصلحي :: ماشي بس المهم ياحاج .. يومين وترد عليا بخصوص الهام بنتك
الحاج نعمان :: بسيطة يا مصلحي ياخويا وعايزك تطمن خالص ..
.........
سامية في المطبخ بتروق المطبخ وزينب واسماء بره ومعاهم الهام
زينب :: انا مش عارفة عمي نعمان جايبلنا ليه الحرباية دي هو احنا كنا اشتكيناله من شغل البيت
اسماء : مش عارفة ليه مش مطمنة لدخول البت دي البيت.. دي عينها واسعة وتدب فيها رصاصة
الهام :: ابقي حرصي علي جوزك منها يا اسماء ههههههههه
زينب :: انتي بتقولي فيها .. دي شكلها بتاعة رجالة يخوفي منها
اسماء :: ابقي خليها كدة تهوب ناحية راجلي. دانا كنت قطعتها بسناني
زينب :: ده انا هعدمها العافية .. بت يا ساميه
انتي يابت
سامية :: ايوة يا زينب
زينب :: نعم ياختي ... زينب كدة حاف .. اسمي ست زينب
سامية :: ست زينب مره واحدة.. ليه اكنش شغالة عندك
زينب :: ماهو بصي كدة من اولها هتطولي لسانك وتتأنزحي علينا لا احنا كدة كدة مستغنين عن خدامتك
سامية :: انا مليش كلام معاكي وانا جاية هنا علشان خاطر الحاج نعمان .. لو مش عايزني. امشي
الهام :: بقولك ايه يا ساميه . ابلعي ريقك كدة ياحبيبتي واهدي. علشان الطريقة بتاعتك دي متكلش معانا ماشي ومن هنا وراح. اي واحدة في البيت ده تبقي ستك وتاج راسك
ولو مش عاجبك مع الف سلام
سامية :: ودي مين دي كمان .. انتي من البيت ده ولا وقعتي من حد وهو ماشي
اسماء :: باااااااااس ده كدة احلوت اووي
اسماء راحت قالعه الشبشب وراحت نازلة علي نفوخ سامية وزينب والهام هما كمان قلعوا الشبشب بتاعهم ونزلوا عليها
بقت ساميه بتصرخ ومفيش حد في البيت خالص بيحوش عنها لان مفيش في البيت غيرهم
سامية اخدت علقة موت وهدومها اتقطعت
ووشها ازرق وعنيها اتنفخت ولا اللي داس عليها اتوبيس
سامية جريت من تحت ايديهم بأعجوبة
والتلاتة قعدو يضحكوا ومبسوطين علي الاخر
سامية دخلت علي الحاج نعمان وهي منكوشة الشعر ووشها بيجيب دم من كل حتة. وعصام اول ما شافها داخلة المحل وبتجري تشتكي للحاج اول حاجة فكر فيها ان سامية حد كان عايز يغتصبها او دخل فيها قطر .. حاجة شبه كدة
عصام راح جري يشوف سامية مين عمل فيهت كدة وبعدين عرف وهي بتشتكي للحاج ان مراتة ومرات اخوه واختة الهام هما اللي روقها الترويقة دي. وعصام يبص للحاج وماسك نفسة بالعافية عايز يضحك
والحاج نعمان كمان بيبص ل عصام وبيزغر له علشان يمسك نفسة لانة شايف عصام والضحكة باينة علي وشه
الحاج نعمان رضاها بكلمتين وادها 200 جنيه. وخلاها تمشي
بعد ما سامية مشيت عصام انفجر من الضحك والحاج كمان ضحك
الحاج نعمان :: عاجبك اللي حصل من الحريم
عصام :: مش عارف اقولك ايه ياحاج بس بصراحة انا مش مضايق منهم اصل سامية تستحق اكتر من كدة
الحاج :: بس بردو انا اللي قايلها تروح تساعدهم. وبعدين انا في هدف في دماغي
من سامية وبسايسها. علشان اوصل للي كرم مخبيه
عصام :: عارف يابا وانا قريت دماغك
الحاج نعمان :: علي فكرة انا اخدت من الفلوس 200000 وروحت ودتهم لمرات كرم
علي اساس ان الفلوس دي هي اللي لقتها في بيت كرم التاني
عصام :: ليه يابا كدة بس .. انت ليه واقف مع الست دي مع انها مرات كلب ولا يسوي
الحاج نعمان :: علشان انا عايز اوجع كرم من كل الاتجاهات وعايز انتقم منة اشد انتقام ويعرف ان كما تدين تدان
عصام :: ايوة يابا عندك حق في دي
الحاج نعمان :: المهم العمدة جالي من شوية علشان يرجع اختك ل جلال
عصام :: ايوة صحيح انا نسيت اسألك لما جالك الصبح
الحاج نعمان :: العمدة شكلة المرة دي لو اختك قالت مش راجعة. هيخلي جلال يطلقها
عصام :: انا شايف يابا اننا منجبرش الهام علي الرجوع ل جلال علشان ميحصلش حاجة تاني بينهم وترجع تقولك انت السبب
الحاج نعمان :: لا انا مش هجبرها بس هقعد معاها واتكلم. واللي فيه الخير يقدمة ربنا
..............
الدكتور احمد :: جهزي اوضة الولادة يارشا وخلي نعمة تخلي الدكتور وجدي يجهز
رشا :: حاضر يا احمد
رشا خرجت وقالت لنعمة يلا علشان نجهزه غرفة الولادة ونعقمها وقولي للدكتور وجدي ينزل ينزل علشان العملية
نعمة طلعت ندهت علي جوزها اللي كان بيريح شوية في الشقة وقالتلة يلا علشان الحالة فاضلها بتاع نص ساعة علي ما يعقموا غرفة الولادة
وجدي :: خلاص انزلي انتي وانا هشرب بس كوباية القهوة دي وهنزل وراكي
وجدي شرب قهوتة ونزل وشوية الحالة اللي هتولد قيصري دخلت غرفة الولاده ووجدي خدرها. وخرج واحمد ورشا ونعمة دخلو معاه. وبعد ساعة ونص كانت الحالة ولدت وخرجت
وبعد ما اطمنوا انها فاقت وجدي طلب من نعمة تحصلة علي الشقة
احمد :: هو انتوا مبتشبعوش خالص من الشقة ياعم ولا ايه .. ارحم نفسك شوية
وجدي :: ايه ياعم انت هتبصلي كمان في الشوية اللي برتاح فيهم في شقتي هههههه
نعمة :: شفتي يارشا . جوزك باصصلنا ازاي
رشا :: ماهو انتوا مش راحمين نفسكم ههههههههههه
احمد :: شفتي اهو. اختك كمان ملاحظة مش انا لوحدي
وجدي :: طب بالعند فيكم. انا هاخد مراتي وطالع
احمد :: ياعم احنا في الشغل ولا علشان انت شغلك في سكنك خلاص هتستغل ده
وجدي :: حس ان احمد مضايق بجد وراح سألة.. انت فعلا ده مضايقك وبتتكلم بجد
احمد :: لا ياعم بهزر هههههه خد مراتك ياعم ولو فيه حاجة انا هرن عليك
وجدي :: ماشي يا احمد
وجدي اخد نعمة مراتة الشقة وراح نايكها وبعد ما خلصوا نيك نعمة نزلت العيادة
رشا :: تصدقي يابت يانعمة اني بحسدك
نعمة :: ههههههه ليه بقي
رشا :: علشان شقتك فوق العيادة علي طول
وده جاي مصلحة ليكي
نعمة :: طيب ما احمد لما بيكون له شوق بيغلب يعني
رشا :: هههههه يعني هنروح ونسيب العيادة ونرجع تاني .. انتوا مفيش سلمة واحدة وتبقوا في شقتكم فوق لكن احنا ياحسره
نعمة :: هههه طب خليني ساكتة احسن
رشا :: لا يابت اتكلمي. وقولي اللي في جوفك ياختي
نعمة:: هههههههههه لا خليني ساكتة
رشا :: بت وربنا هزعل منك .. في ايه
نعمة :: يابت مفيش بس انا عارف ان احمد لما بيهفه الشوق ليكي بياخدك في اوضة العمليات فوق
رشا :: يخرب بيتك دانتي رامية عنيكي معانا
نعمة :: ههههههه ولا راميه عنيا ولا حاجة بس الحكاية مفئوسة مش محتاجة رامية عين ولا رمي ودان
رشا :: بوريه منك بوريه
نعمة :: ههههههههههه
.....................
جلال :: خرج من الأوضة بتاعتة ومن علي السلم نده علي سعاد ... سعاد .. يا سعاد
سعاد :: حاضر ياسي جلال جيالك بس اصبلك القهوة وجاية
سعاد:: عملت القهوة وطلعت لجلال الأوضة بتاعتة ... القهوة ياسي جلال
جلال :: بقولك ايه خدي القطرة دي وحطي منها خمس نقط في الشاي بتاع امي
سعاد :: ايه ده ياسي جلال ..؟
جلال :: لا ده حاجة كدة زي منشط جنسي
سعاد :: يعني ايه ؟
جلال :: مش مهم تفهمي دلوقت .. المهم تحطي منة لما امي تطلب منك كوباية شاي
سعاد :: هي الحاجة بتبطل شرب شاي ههههههههه
جلال خلاص لما تطلب منك الشاي. تحطيلها
خمس نقط
سعاد :: حاضر
شوية وصباح طلبت من سعاد تعملها كوباية الشاي
سعاد عملت الشاي للحاجة صباح وحطتلها الخمس نقط زي ما جلال قالها
سعاد :: الشاي ياست صباح
صباح :: حطيه علي الطرابيزه واقعدي عايزاكي
سعاد :: ماشي .. واهي قعدة
صباح :: بقولك ايه ياسعاد انا طاقق في دماغي لو الهام مرجعتش المرة دي ل جلال وفضلت راكبة دماغها انا هجوز جلال
سعاد :: بس ياست صباح جلال عارف ؟
صباح :: لا مكلمتوش في الموضوع ده بس اللي في دماغي لازم اعملة .. ياالهام ترجعلة
يا هجوزه ست ستها
سعاد:: وهتجوزيه مين بقي ؟
الحاجة صباح :: ماهو ده اللي انا عايزاكي فيه .. انا عايزاكي ترشحيلي واحدة كدة تكون حلوة. وجسمها فرع وتكون بنت ناس
سعاد :: بصراحة مفيش حد معين قدامي لكن هشوف كدة .. بس خدي رئ جلال ابنك الأول
صباح :: مانا مستنية العمدة يجي من بره علشان هو هيقابل الحاج نعمان النهاردة وهيكلموا وهشوف هيرد عليه بأيه
سعاد :: خلاص ياست صباح اللي ربنا عايزه هيكون
صباح شربت الشاي وهي بتتكلم مع سعاد
وشوية بدأت تحس بالأثارة في جسمها. وفيه حرقان في عروق بزازها وعايزه تدعك فيهم
وبقت كل شوية بأيدها تدعك في صدرها
وتمسك حلماتها تقرصهم وهي مش عارفة ايه اللي حصلها مره واحدة
شويه وكسها بقي عمال ينزل في عسلة
وحاسة انها عايزه تدخل اي حاجة في كسها
كل الاحاسيس دي وصباح قاعدة مع سعاد وبتحاول تداري ولما لقت نفسها خلاص هايجة علي الأخر ومش قادرة خلاص
صباح :: انا هطلع انام معرفش جسمي وجعني كدة ليه
سعاد :: تلاقي بس علشان الجو حر ..
صباح :: ممكن ... يلا بقي اقوم انا
صباح طلعت اوضتها وقفلت عليها وقعلت كل هدومها وبقت عمالة تقفعص في بزازها وتفرك في حلماتها وهي مش عارفة مالها هايجة كدة كدة ليه وكسها حاسة فيه نار مولعة ... دخلت صوابعها في كسها وايد في بزازها وبقت هتتجن من حالة الهيجان اللي مسكت في كل حتة في جسمها
سعاد طلعت قالت ل جلال وراحت نازلة
جلال طلع التليفون بتاعة وشغل الفيلم اللي كان بينيك فيه امه. اتفرج عليه شوية
وراح قالع هدومة وراح واخد التليفون وراح علي اوضة امة
وهو بيفتح الباب امه حست بيه ومبقتش عارفة تعمل ايه ولا تغطي جسمها بأيه
واول ما لمحت جلال داخل من الباب .. بسرعة غمضت عنيها وعملت نفسها نايمة
وهي عارفه جلال داخل عليها ليه
المرة دي جلال مكنش محتاج انة يخاف من امة علشان هو خلاص كسر الحاجز ده من المرة اللي فاتت
قرب من امه وطلع علي السرير ونام وراها
وزبه بين فلقتين طيزها
حضنها وراح بشفايفة علي ودانها وبصوت وشوشة راح قايلها
انا عارف انك صاحية .. وعارف انك هايجة وكسك بياكلك وعايزه زبر في نص كسك علشان ينيكك ويريحك .. حاسه بزبري
حاسه بيه يا صبوحة
وبقي عمال يبوسها تحت رقبتها وايده ماسكة في بزها وعمال يفعص فيهم
انا عايزك تسيبي نفسك ليا وتتمتعي بزبر ابنك .. بذمتك مش زبري احلي من زبر الشيخ
وراح بأيده ورفع فرده طيزها ودخل زبه في كسها من ورا
وبقي عمال يرجع بوسطه لورا ويرجع يدخل زبره في كسها وعمال يهيجها اكتر ما هي هايجة بالكلام في ودانها
انا عارف انك عايزه تتأوهي وعايزه تقومي وتقعدي علي زبري.. عارف ان كسك دلوقت فيه نار مولع ..
صباح سامعة كلام ابنها وجسمها كلة بقي سايب ومبقاش فيها اعصاب. وهي حاسه بزبره داخل في كسها وعمال ينيك فيها من ورا
عارفه يا صبوحة .. الشرموطة سعادة عارفة
اني دلوقت في اوضتك وعلي سريرك .. وعارفة اني مدخل زبري فيكي
اه اصلي نايكها قبلك وهي اللي حطط ليكي النقط اللي مخليكي دلوقت هايجة وكسك بياكلك ...
خرجت اهاااااااات صباح غصب عنها من شده الاثارة واهاتها خلت جلال في قمة دياثتة ومتعتة شال زبره من كسها من ورا وراح طالع فوق منها. وحط زبره علي بوقها
جلال :: مصي ياصبووحة زبري ..
وراح فاتح شفايفها ومدخل زبره جوه بوقها
صباح في الأول مكنتش عايزه تمص. لكن جلال فضل يطلب منها تمص زبه
وبدأت بالفعل تمص في زبره وترضع فيه
جلال :: شاطره ياصباح .. ايوه كدة انا عايزك تتمتعي وتسيبي نفسك خالص
ايوووه ... ايوه كدة .. مصي كمان ..
فضلت صباح تمص زبر جلال وترضع فيه وهو عمال يفرك في حلماتها اللي كانوا واقفين علي الأخر
شوية وراح نازل علي كسها بلسانة
صباح :: اااااااااااه اااااااااااااه ااااااااااه اااااااااااااااااااااااااااه اوووووف اووووووف
لسان جلال كان بيزود النار مش بيطفيها
وصباح بزازها بتاكلها ومش قادرة تستحمل النار اللي فيهم . وبقت شغالة تفعيص فيهم واهاتها مجلجلة الدنيا
احححححح اححححححححح اوووووف اووووووووف اااااااااااااااخ اااااااااااااخ
جلال :: نامي علي بطنك يا صبوحة .. عايز اتمتع بلحس خرم طيزك.. عايز انيكك بلساني في خرقك واخلي خرقك ينفض من المتعة
صباح نامت علي بطنها واحمد بأيده رفع طيزها شويه لفوق ونزل علي ركبه وبأيده فتح طيزها ودخل لسانة للخرم
وبقي عمال يحرك لسانة حولين خرم طيزها
وصوابع ايده راحت لكسها من تحت وبقي عمال يدعك في زنبورها
صباح مقدرتش تستحمل الوضع ده وانطلقت في الاهات المصحوبة بالرجاء
انة يحط زبره في كسها.. ودي كانت اول مره صباح تطلب من جلال ابنها انة ينكها
يخرب بيتك ولعتني .. مش قادرة خلاص .. يلا حط بتاعك في كسي ااااااااوف اووووووف.. يلا بسرعة مش قادرة
جلال :: ايوة كدة ياصبوحة انا كان نفسي من زمان تقوليلي حط زبرك في كسي
راح واقف علي ركبه وحط ايد علي طيزها والايد التانية ماسك بيها زبره ورشقة في كسها من ورا
اول ما صباح حست براس زبره وهي بتدخل في كسها شخرت من المتعة
ااااااااااوووووف .. ايووووووه كده ياجلال اوووووووف يخرب بيتك يخرب بيتك
خلتني مش قادرة... ايوووه هو ده .. دخله
دخله .. ااااااااه ااااااااااااه
جلال مش مصدق ان امه هي اللي بتقول كدة وممحونة علي الاخر ومش عايزه يشيل زبره من كسها
جلال عمال ينيك في امه ويرزع زبره لغاية الرحم وهي مش شبعانة من زبره وعايزه يفضل ينيك في كسها للصبح
جلال خلي امة تنام علي ضهرها وراح رافع رجليها لفوق وراح مدخل زبره من تحت في كسها وبقي عمال يدخل زبره للأخر وهو نايم عليها بكل جسمة ويحرك زبه جواها شمال ويمين ويسحبة ويدخلة وهي غارزه ضوافرها في لحم ضهره لدرجة ان ضهره بقي بيجيب دم لكن الأتنين كانوا خارجين عن الأدراك والشهوة الشيطانية كانت مسيطرع عليهم سيطرة كاملة
جلال رفع جسمة من علي امه ومسك رجليها الأتنين وباعدهم عن بعض وبقي شغال يرزع زبه في كسها وهي تحت منة بتصرخ من المتعة
سعاد سمعت صوت صباح وهي بتصرخ من المتعة. طلعت علشان تتفرج عليها وهي بتتناك.. فتحت الباب عليهم. وبقت واقفة
شايفة صباح ممحونة تحت ابنها اللي شغال فيها نيك. وجلال عارف ان سعاد بقت شرموطة رسمي
سعاد بدأت تحس هي كمان بالأثارة والهياج وراحت قالعة الكلوت بتاعها ودخلت قعدت علي السرير جنب صباح
ونزلت علي زبر احمد طلعتة من كس صباح وبدأت تمص فيه وتلحس في بيضانة
وصباح نايمة علي السرير فاتحة رجليها. وحاطة ايدها علي وشها. علشان اتكشفت قدام الخدامة ومبقاش ليها وش تبص في عنيها
سعاد عمالة تمص وترضع في زب جلال وهي هايجه وشغالة بأيدها تدعك في كسها
وراحت حاطة زب احمد تاني في كس امه الحاجة صباح ونامت جنبها ورفعت رجليها علشان تاخد دورها في زبر احمد
احمد شال زبره من كس امه وحطة في كس الخدامة سعاد وبقي عمال ينيك في سعاد
وتتموحن وتتشرمط وصباح نايمة جنبها
وكسها لسة بياكلها
فضل جلال ينيك في سعاد ويفشخها نيك
وبعدين رجع ينيك في امه
اكتر من ساعة جلال زبره مبطلش نيك فيهم ... لغاية ما كان خلاص هيجبهم وراح
جايب لبنة علي بطن امه وعلي بطن سعاد الخدامة
وبعدين راح راجع علي الأوضة بتاعتة. وسعاد لبست الكلوت بتاعها ونزلت وصباح فضلت نايمة علي السرير. عينها مكسورة
قدام ابنها وقدام الخدامة
الجزء الثاني عشر
.............
الحاج نعمان بعد ما فطر واحمد اخد مراتة رشا وراح شغلة وعصام وحسين كل واحد فيهم راح شغلة الحاج نده علي الهام ودخل بيها اوضة الضيوف علشان يتكلم معاها
وبعد اكتر من ساعة مع الهام قدر يقنعها بالرجوع لجوزها وان لو حست انة لسة مريض ولسة زي ما هو حالتة متحسنتش
بيت ابوها مفتوح ليها وانة هو بنفسة اللي هيطلقها
الهام وافقت ارجع لجلال بس بشرط انه ياخدها اول شهر ده وينزلوا يقضوه في اي حتة بعيد عن البلد يمكن تقدر تعالج اللي اتكسر جواها من جوزها
الحاج نعمان قالها وانا هخليه غصب عنة لو موافقش ياخدك ويفسحك بره البلد مع اني متأكد انة مش هيرفضلك طلب
الهام : خلاص يابا اللي تشوفوا انا موافقة عليه
الحاج نعمان :: خلاص يومين كدة وانا هخليه يجي ياخدك بنفسة ومش هخليه ياخدك علي بيت ابوه لا انا هخليه ياخدك من هنا علي القاهرة او الاسكندرية
الهام :: لا نروح الاسكندرية انا نفسي اروحها من زمان
الحاج نعمان :: بس كدة .. حاضر يابنتي
يلا بقي اسيبك انا علشان اتأخرت علي الأرض هروح اشقر عليها وبعدين هطلع علي المحل
الحاج مشي وراح قعد مع الراجل اللي اسمة سالم صاحب البيت اللي عايز يشتريه ل ساميه وخلص معاه فعلا وكتبوا عقود البيت طبعا باسم الحاج نعمان وادلة تمن البيت وبعدها راح اشتري شوية خضروات ولحوم وفراخ وشوية فاكهة وراح حطهم في التلاجة بتاعتها وبعدين راح المحل. نده علي الولا عوضين. وقالوا روح بيت الحاجة فاطمة مرات كرم هتلاقي هناك البت سامية عندها
قولها كلمي الحاج نعمان عايزك ضروري دلوقت
عوضين راح نده لسامية ورجع وبعد شوية سامية جت علي ملا وشها
سامية :: خير ياحاج نعمان
الحاج نعمان :: خير يا سامية .. ادي مفتاح البيت اللي وعدتك بيه وعلي فكرة انا اشتريتة مفروش بالعفش اللي فيه يعني مش هتحتاجي تحطي فيه ايتها حاجة
سامية :: ربنا يخليك ويطولنا في عمرك ياحاج نعمان .. انا انا مش عارفة اشكرك ازاي
عصام عمال يبص علي ابوه وعلي سامية
وعصام عارف ومتأكد ان اي حاجة ابوه بيعملها بتكون في المصلحة والا كان شك انة عايز يتجوزها ..ماهو اصل جواز الحاج نعمان من خدامة مش جديد عليه
الحاج نعمان :: بصوت واطي. اه نسيت اقولك ان معايا نسخة من المفتاح علشان لما اعوز اجيلك علشان اتكلم معاكي في حاجة كدة او كدة هفتح وادخل علي طول .. علشان محدش من البلد ياخد باله وانا واقف قدام البيت
سامية :: ياسلام ياحاج بقي يبقي بيتك وهقولك لا .. انت تدخل وقت ماانت عايز ياحاج
طيب انا عايزك دلوقت تروحي تستنيني
علي الطريق علشان عايزك توريني قبر ابو كرم عايز اسلم علي المرحوم
سامية :: ومالوا ياحاج .. انا هروح دلوقت وانت تعالا براحتك
سامية مشيت والحاج بعد خمس دقايق ساب المحل لعصام
الحاج قابل سامية علي الطريق واخد عربية من عالطريق علشان مبيقدرش يمشي وراحو المقابر.
الحاج عرف المقبره بالظبط. وبص عليها لاقها مقفولة بقفل
الحاج :: ايه ده هما قافلينها بقفل ليه يكونش خايفين علي المرحوم يسيبها ويهرب
سامية :: ههههههههه لا ياحاج ده نظام المقابر كدة علشان سرقة الجثث وكدة
نعمان :: اه طب ما كدة المفتاح ممكن يضيع من التربي
سامية :: لا ياحاج يضيع ايه المفتاح مبيكنش مع التربي اصلا. الحاج كرم عامل نسختين .. .. نسخة كانت مع كرم .. تقريبا كان شايلها مع المفاتيح بتاعتة .. ونسخة مع الحاجة فاطمة
الحاج نعمان :: ايوة ايوة الحرص واجب بردو
سامية :: امال ايه لازم طبعا ...
الحاج نعمان :: خلاص يا سامية يلا بينا لحسن الواحد جسمة متلبش
سامية :: انا معرفش انت تعبت نفسك وجيت هنا ليه هو انت كنت تعرفه ياحاج
الحاج نعمان :: ايوة امال ايه .. ده صاحبي الروح بالروح بس انا بحكم السن نسيت هو مدفون فين
ساميه :: متقولش كدة طب والنعمة انت اصبي من شباب كتير دانت الخير والبركة كلها ياحاج
الحاج نعمان :: بت يا سامية تتجوزيني؟
سامية :: ياحاج انت بتتريق عليا ليه بس
الحاج :: انا مش بتريق انا بتكلم بجد .. نتجوز عرفي انا وانتي ايه رائيك
سامية :: بقي انت ياحاج نعمان عايز تتجوزني انا ... معقولة دي
الحاج نعمان :: ايوة يابت عايز اتجوزك
انا هحضر الورقتين الليلة واجيلك وانتي تبصمي عليها
سامية :: يعني انت بتتكلم بجد والنبي ياحاج
الحاج نعمان :: طب احلفلك بأيه علشان تصدقي
سامية :: يالهوي ياحاج نعمان وانت فكرك اني ممكن ارفض طلب زي ده .. دا انت ياحاج متعرفش انت غالي عليا قد ايه
ده ده ده يبقي يوم سعدي وهنايا يوم ما ابقي مراتك
الحاج نعمان :: خلاص يبقي الليلة اجيب الورقتين وابصمك عليهم .. بس بشرط
محدش في البلد كلها ياخد خبر.. ايوة اللي اوله شرط اخره ايه
ساميه :: اخره نور ياحاج نووور
الحاج نعمان :: طيب روحي البيت هتلاقي التلاجة مليان من خير ربنا اعملي عشا علشان هتعشي معاكي الليلة
سامية :: دانا هعملك احلي اكل كلتة في حياتك
الحاج نعمان راح المحل ونده علي عوضين وقالوا روح دوار العمده قولوا اني مستنيه في المحل يجي هو وجلال ابنة
عوضين طار علي دوار العمدة وبلغة ان الحاج نعمان مستنيه في المحل
العمده بسرعة بعت شيخ الغفر لبيتة علشان يشوف جلال قاعد في البيت ولا لسة في الشغل ويندهله علي طول يحصلة في محل الحاج نعمان
العمدة راح وقعد مع نعمان. والحاج قالوا ان الهام خلاص وافقت علي الرجوع ل جلال
العمدة كان هيطير من الفرحة لانة بيحب الهام اوي ومعتبرها بنتة جلال دخل
والعمدة كان مبسوط اوي وقالوا عمك نعمان
بيقول ان مراتك موافقة ترجعلك
الحاج نعمان :: اه بس فيه شرط صغير
العمدة :: شرط ؟ شرط ايه يا نعمان ياخويا
الحاج نعمان :: الهام عايزه جلال ياخدها ويروح بيها علي الأسكندرية يقعدوا هناك شهر عسل كانها لسة متجوزه جديد
العمدة :: ومالوا حقها وجلال مش هيمانع
جلال :: طبعا يايابا ده حقها وانا معنديش مانع بكره هروح الشغل واخد اجازه وبعد بكره اخد الهام واطلع بيها علي الاسكندرية علي طول دانا مصدقت انها وافقت ترجعلي
جلال مشي من عند الحاج نعمان وهو طاير من الفرح وروح البيت اخد امه بالحضن وهو بيبلغها ان الهام خلاص هترجعلة
الحاجة صباح فرحت بالخبر ده واتمنت لو كان الخبر ده جه بدري شوية عن كدة
............
الدكتور هيثم :: انا حاسس ان فيه حاجة انتي تعرفيها ومخبياها عني بخصوص التمرجي عباس والتمرجي ايهاب
سيده :: بتعلثم في الكلام وارتباك ليه بتقول كدة يا دكتور ياهيثم
الدكتور هيثم :: شايفة انتي مرتبكة ازاي .. في ايه بقي بيحصل وانا معرفوش علشان انا متأكد ان في حاجة بتحصل مع المرضي وبالاخص مع امينة بتاعة عنبر 8
سيده :: وانا لو هعرف حاجة اخبيها ليه يادكتور هيثم
الدكتور هيثم :: ما ده اللي مش عارفه ومش لاقي له اجابة .. خصوصا اني عارفك كويس وعارف انك حد محترم جدا وانتي بالذات غير احلام .. واظن انتي عارف الممرضة احلام كويس .. ست كدة تحسي انها شمال ومش فارق معاها حاجة
سيده :: يا دكتور هيثم انا محبش اتكلم عن زميلتي في ضهرها ولو فيه تصرفات شخصية مش كويسة منها فده مش معناه احكي عنها في غيابها
الدكتور هيثم :: لا من حقنا لو كانت التصرفات دي هتيجي علي المستشفي بالضرر واذيه المرضي.. عموما متشكر ليكي ياسيده وانا مسيري هعرف ايه اللي بيحصل من ورا ضهري وساعتها مش هرحمهم
.........
الحاج نعمان راح المحل وعلي الساعة تسعة بالليل كان كاتب ورقتين .. طبقهم وحطهم في جيبة وقال لعصام ابقي اقفل انت المحل ياعصام . انا رايح مشوار وهرجع بالليل متأخر ويمكن ارجع الصبح
عصام :: عصام ليه رايح فين يابا
الحاج نعمان :: بص رايح فين دي متسألش
بس كل اللي عايزك تعرفة اني اللي بعملة دلوقت ده كلة علشانكم وعلشان ازل اللي اسمة كرم وده هتعرفة بعدين
عصام :: طب ريحني وعرفني واعمل اللي انت شايفة صح .. علي الاقل ابقي مطمن عليك وابقي عارف انت فين
الحاج نعمان : لا اطمن خالص ومتشغلش بالك وانا مش رايح بعيد .. وبعدين لو قلقت عليا ابقي اتصل .. انا هسيب تليفوني مفتوح سلام بقي علشان متأخرش
نعمان مشي وراح البيت الجديد بيت سامية
وساميه كانت مستنياه ومتزوقة ولا احلاها عروسة
الحاج نعمان :: ياسامية يا ساميه
سامية :: ايوة يا حاجة. اتفضل انا هنا
الحاج نعمان :: ايه ياعروسة متزوقة يعني
سامية :: ان مكنتش اتزوق كدة للحاج نعمان
هتزوق لمين
الحاج نعمان :: ايه رئيك بقي في البيت
سامية :: ده جميل اووي اوووي ياحاج .. تسلملي ومنحرمش منك ولا من مجايبك ليا ابد
الحاج نعمان :: طيب تعالي جنبي بقي علشان تبصمي علي عقود الجواز
ساميه :: ابصم فين ياحاج
الحاج نعمان :: هنا ياسامية .. ايوة. برافو عليكي يابت.. كدة اقولك مبروك يا عروسه
سامية :: يبارك فيك ياجوزي .. يالهوي انا مش مصدقة نفسي انا بقيت مراتك يا حاج
الحاج :: لا هتصدقي لما ندخل اوضة النوم
روحي هاتيلي شوية ماية
سامية راحت تجيب ماية للحاج والحاج طلع برشامة من جيبة وحطها بين سنانة ولما ساميه جات بلعها بالمية من غير ما تاخد بالها
الحاج : عملتي الاكل زي ما قولتلك
سامية :: ثواني ياحاج والاكل هيكون جاهز
سامية حضرت العشا وحطتة علي الطرابيزه في الصالة .. يلا ياحاج الاكل جاهز.
الحاج نعمان وسامية قعدوا اتعشوا وبعدين شرب الشاي وكانت مفعول البرشامة اشتغلت
اخد سامية ودخل بيها اوضة النوم
الحاج نعمان قلع هدومة وساميه قاعدة علي السرير عاملة مكسوفه وعنيها علي زبر الحاج نعمان عايز تشوف زبره قد ايه
وكان باين من تحت اللباس الابيض اللي كان لابسة انة كبير ومش صغير
الحاج قلع وفضل قاعد بالفنلة البيضة النص كم وباللباس وطلع قعد جنب سامية علي السرير
ايه يابت انتي مكسوفة مني ولا ايه
سامية :: لا ابدا ياحاج بس مش مصدقة انك بقيت جوزي .. اصل الحكاية كلها جت في يوم واحد
الحاج نعمان :: ومبسوطة علي كدة ولا لا
سامية :: يالهوي ياحاج نعمان ده سؤال ردو
طبعا مبسوطة وطايرة من الفرحة
الحاج نعمان :: طيب قربي مني .. بعيدة كدة ليه
سامية قربت ولذقت في الحاج نعمان اللي ميل عليها وبقي شغال يحسس علي جسمها بأيده ويقفش في بزازها
انتي جميلة اوي ياسامية انا معرفش مكنتش واخد بالي من جمالك ده ازاي
سامية :: بدلع اديني بقيت مراتك ياحاج وبقيت ملك ايديك
نعمان :: طب اقلعي القميص ده خليني اتمتع بجمال جسمك
سامية قامت قلعت القميص
الحاج :: اقلعي كلة يابت .. خليني اشوف اللي اتمنيت اشوفة
ساميه قلعت كل هدومها وراحت لحضن الحاج وقالت .. طيب وانت يا نعمان مش ناوي تقلع
نعمان قلع الفنلة واللباس وعينها كانت مستنية تشوف شكل زبره
لقتة كبير وتخين من النوع اللي بتعشقة
ساميه نزلت بأيده علي زبره.. تعرف ياحاج نعمان اني من زمان وانا كان نفسي اشوف زبرك
الحاج نعمان :: بجد يابت ياسامية .. امال انا محستش بكدة ليه
سامية :: علشان انت مكنتش طايق تشوف وشي
الحاج نعمان :: خلاص بقي ميبقاش قلبك اسود
سامية :: عندك حق يا حاج .. خلينا في الليلة الجميلة دي
نزلت علي زبره بشفايفها وبقت عمالة تمص فيه وايدها بتدعك فيه بصوابعها لغاية ما زبره وقف في ايدها
زبرك حلو اوووي يانعمان امممم امممممم
فضلت سامية تمص في زبره وتدعك فيه بايدها ونعمان حاطط ايده علي راسها
ايوووه كدة ياسامية .. ايوه كدة يابت
سامية نزلت بلسانها علي بيضانه وبقت عمالة تلحس فيه وتطلع بلسانها علي زبره وشغالة لحس ومص في راس زبره لغاية ما تعبت من المص
الحاج نعمان راح قايم وسامية نامت علي ضهرها ورفعت رجليها له
وطلع فوقها وهو ماسك زبره المنتصب وحطة في كسها
ااااااااااااه يانعمان .. ايه ده زبرك واقف اوي وتخين خالص ااااااااه
ايوه دخلة كلة في كسي ياحاج ... ايوة كدة
نعمان مدخل كل زبره في كس ساميه وبعدين بدأ في انة ينيك فيها براحة
وهي تحت منة شغالة تتأوه وتتشرمط
اااااه ااااااااه زبرك جميل . زبرك حلو اوي ياحاج . اااااااااااه . ااااااااااه
الحاج نعمان بقي بينيك فيها اسرع واسرع وزبه بقي بيدخل للأخر ويسحبة ويرزعة فيها اووي
اوووووف اووووووف .. ياحلاوة زبرك ياحااااج ... ااااااااااااخ اااااااااااااخ
الحاج مسك رجليها وفتحهم وبقي بينزل بزبره تحت ويرزعة في كسها
يخرب بيت الجمال .. حلووووو ده .. حلووو اوووي .. نيك نيك اوووي يانعمان.. اااااه يا كسي ااااااااااه يا كسي
فضل الحاج ينيك في كس الشرموطة سامية لغاية ما جاب لبنة في كسها وراح نايم فوق منها وزبه عمال يجيب فيها لبنة وسامية حضناه
بعد مالحاج جاب لبنة وريح شوية جنبها
سامية خرجت جابت طبق كبير مليان فاكهة
والحج اكل معاها. وبعدين قام لبس هدومة
سامية :: بقولك ايه ياحاج .. هو انا خلاص كدة مش هنزل الف علي البيوت ولا اروح اخدم الست فاطمة
الحاج نعمان :: لا انتي هتفضلي زي ما انتي مش عايزين حد يحس بحاجة
سامية :: يعني هشتغل ياحاج وانا علي زمتك
الحاج :: الوضع ده مش هيكون علي طول
دلوقت هتفضلي زي مانتي
سامية لوت بوزها. .. ماشي اللي تشوفه ياحاج
الحاج نعمان خرج من عند سامية علي الساعة واحدة بالليل ورجع بيتة
طلع الأوضة بتاعتة واخد غيرات واخد دوش وراح نايم
الجزء الثالث عشر
......................
بالليل بعد ما الكل راح في النوم وكان الحاج نعمان ساعتها في بيت سامية الجديد بيبصمها علي عقود الجواز ( او المفروض انهم عقود جواز ) كان احمد عرف ان الهام خلاص هترجع لجلال جوزها وانة هيتحرم منها
احمد بعد ما مراتة رشا نامت نزل ل الهام اوضتها وقضي معاها الليلة. وناكها في الليلة دي مرتين وقالها لازم يكون في حل
ولازم نتقابل كل فترة
الهام :: اكيد بس اشوف ظروفي ايه وان مكنش فانا اكيد هاجي ابات هنا كل فترة
نبقي نتقابل في الزيارت دي
الهام كانت بتحب احمد بجد. ومبقتش قادرة تستغني عنة.
وبعد مرور يومين احمد والعمدة مصلحي والحاجة صباح راحوا بيت الحاج نعمان علشان يرجعوا الهام ل جلال وفعلا الهام مشيت معاهم بعد ما خدوا واجبهم
العمدة مصلحي وصباح روحوا علي بيتهم
وجلال اخد مراتة الهام وطلع بيها علي الأسكندرية وهناك اجر شاليه لمدة شهر
زي ما الهام شرطت عليه
جلال والهام اول ما وصلوا الاسكندرية قعدوا في كافيه وهناك جلال سأل المتر ( عامل الكافيه ) عن حد بيأجر شاليهات
والمتر شاور له علي واحد علي طول قاعد في الكافيه. وقالوا ده سمسار
جلال ساب الهام قاعدة علي الطرابيزه وراح قعد مع السمار وبعد شويه جلال شاور ل الهام وحاسب علي المشاريب وراحوا مع السمسار وفعلا اجرو شاليه لمدة شهر
جلال دخل هو ومراتة الشاليه اللي كان مفروش من مجاميعو
جلال :: انا مش مصدق يا الهام انك رجعتيلي تاني. وانا هوعدك اني هكون خدام تراب رجلك واي حاجة في الدنيا هتطلبيها مني هعملهالك
الهام مستغربة من طريقة كلام جلال .. اه هو كان بيقولها كدة طول فترة الزعل بس كانت فاكرة. انة بيقول كدة بس علشان يرجعلها
لكن هي حست المرة دي ان جلال مستعد فعلا يعمل اي حاجة هي هتطلبها منة
الهام دخلت مع جلال الأوضة بتاعة النوم وحطوا هدومهم في الدولاب وبعدين جلال قالها تحبي نخرج نتمشي شوية علي البحر
الهام :: ياريت يا جلال لحسن انا عمري ما شفت البحر ده غير في التلفزيون
جلال :: طب انتي معاكي هدوم تنزلي بيها البحر
الهام :: مانا مبعرفش اعوم اصلا وكمان انا لو هنزل هنزل بهدومي دي
جلال :: لا طبعا ياحبيبتي الهدوم دي بتاعة خروج ومتنفعش خالص.. البحر ده لازمله لبس خاص
الهام :: طيب بس نروح نتمشي عالبحر شوية
انا كدة كدة مش هنزل البحر النهاردة
انا عايزه اخرج واشم هوا البحر واشوف ناس جديدة
جلال :: بس كدة ياحبيبتي انتي تؤمري
جلال اخد الهام وراحوا البحر وهناك الهام
شافت اللي عمرها ماكانت تتخيل انها تشوفوا وكانت عايزة ترجع علي طول
جلال مكنش عارف ليه الهام عايزة ترجع الشاليه برغم انهم يدوب لسة رايحيين وهي اللي قالت انها عايزه تتمشي علي البحر
وبعد الحاح منة علشان يفهم
الهام قالتلة. هي مكسوفة جدا .. ان الناس هنا قليلة ادب .. الستات والرجالة
جلال ضحك وقالها ماهو هو ده لبس البحر
الهام : البس ايه .. هما لبسين حاجة
انت شفت الرجالة ماشية ازاي ؟ وخارجين من الميا ازاي ؟ ولا الستات .. يالهوي. ده عريانين خالص
جلال فضل يفهم الهام ان هنا ده الطبيعي وهنا الكل ده ومحدش بيبص علي التاني
الهام :: احنا لازم نمشي من هنا. انا لو كنت عارفة الناس هنا بالشكل ده انا مكنتش قولتلك نجي خالص
جلال :: طب بقولك ايه تعالي بس نروح ناكل لقمة في اي محل هنا وكدة كدة احنا اخر النهار وبعدين هاخدك ونتمشي في البلد وبعدين نروح نشتري شوية هدوم تليق بوجودنا هنا في الاسكندرية
الهام :: هدوم ايه اللي هنشتريها انا مش هلبس اللبس بتاعهم ده
جلال :: ياستي هنشتريلك كام بنطلون علي كام شورت استيرتش لزوم البحر
الهام :: ايه هو الأستيرتش ده
جلال :: بصي هنروح ناكل بس وانا هوريكي كل حاجة علي التليفون ده .. اصلة فيه نت واي حاجة عايزة تعرفيها هتكتبي عليه وهتلاقي فيه كل المعلومات
الهام :: ايوة ايوة ماهو احمد جوز اختي معاه واحد شبهه كدة
جلال اخد الهام وراح بيها محل اكل واكلوا وبعدين قعدوا في كافيه شربوا الشاي وراح مطلع تليفونة وكتب عليه ملابس البحر وفرجها علي المايوهات الحريمي والرجالي
والهام تقولوا لو علي قطع رقبتي عمري ما هلبس المسخرة دي هو انت زاي عايزني انا مراتك تلبس كدة ولحمها الناس تشوفوا كدة
جلال :: مع انك مش فاهمة يعني ايه بحر لكن خلاص سيبك من المايوهات دي وراح كاتب علي النت شورت اشترتش وورهولها
الهام :: هو انت مصمم تخليني عريانة
جلال :: عريانة ايه ؟ هو انتي مش شوفتي الناس علي البحر لابسة ازي
الهام :: ايوة شفت لكن انا مش زيهم وعمري ما هبقي زيهم
جلال :: خلاص براحتك .. ولو عايزنا نسيب هنا ونرجع انا معنديش مانع
جلال طول الوقت قاعد وباين علي شكلة انة مضايق
الهام:: طب انت دلوقت مضايق ليه ؟ هو علشان مش عايزه ابين لحمي للناس دي حاجة تزعلك .. المفروض علي فكرة انت اللي تكون مضايق لو انا طلبت البس زيهم
جلال :: خلاص يا الهام انا قولتلك اللي يريحك اعمليه
الهام :: يعني عاجبك قلبة وشك دي .. احنا جايين نتفسح ولا نعكنن علي بعض
جلال :: فين الفسحة دي انتي من ساعة ما وصلنا هنا وانتي اللي مش عاجبك هنا
وانا حاولت واضحلك ان دي طبيعة هنا
انتي بس علشان عمرك ماجيتي بحر. ولا شوفتي مصايف ومحبوسة في البلد شايفة ان اللي هنا مسخرة
الهام :: احنا اول يوم لينا مع بعض من بعد سنة وكام شهر سايبين بعض فا اعدل وشك ده
جلال :: حاضر ياحبيبتي مش يلا بينا نروح بقي الشاليه
الهام :: لا انا عايزه اقعد هنا شوية الجو جميل اوي هنا .. وبعدين مش انت قولت هنشتري شوية هدوم
جلال :: هدوم ايه بقي ماانتي مش عايزه تلبسي اللبس اللي هنا وبتقولي عليه مسخرة
الهام :: ليه هو لازم نشتري اللبس العريان ماهو ممكن يكون فيه بناطيل محترمة
جلال :: خلاص نشتري اللي يريحكك
الهام :: ياباي علي وشك وهو مقلوب .. خلاص يلا بينا نروح احسن
جلال :: يكون احسن بردو علشان انا تعبان من السفر وعايز انام
الهام :: عايز تنام ؟ .. انت شايف كدة؟
شكلي كدة هرجع بيت ابويا تاني
جلال :: لا ابوس رجلك متقوليش كدة انا مصدقت انك رجعتيلي
الهام :: طيب ما تشوف نفسك بتتكلم معايا ازاي
جلال :: طيب ياحبيبتي انا مش عارف اتعامل معاكي ازاي وغلبت افهمك اننا هنا غير البلد
الهام :: خلاص سيبك من الكلام ده دلوقت انا عايزة اتمشي شوية في البلد دي
جلال :: حاضر ياحبيبتي
جلال اخد مراتة الهام وراح اتمشي بيها علي كورنيش الأسكندرية وهناك شافت الناس. اللي لابس شورت والستات كمان لابسين خفيف جدا وفيه ستات تحس انهم بسكويت
ولابسين بردو فلنات كت وحملات والدنيا سايحة علي بعضها
كانت تشوف البنات والستات ماشيين مع رجالتهم. وبقت مستغربة هو للدرجة دي مفيش غيرة ؟ ولا حياء
وبرغم كل الحاجات اللي كانت الهام شيافاها غريبة. الا انها كانت مستمتعة. لانها في بلد
الجو فيها جميل وكل حاجة فيها مختلفة عن بلدها .. مفيش هناك تراب وحمير وبهايم وزرع وغيط .. هناك الشوارع مسفلتة. والبحر وريحتة في كل مكان .. كانت حاسة بالاجواء السحرية بتاعة الأسكندرية
بعد قعدة طويلة علي كورنيش الأسكندرية جلال اخد الهام ولف بيها علي محلات الملابس واشتري ليها كام شورت وتيشرتات حملات رغم اعتراضها لكنة قالها لو مش هتنزلي بيهم. ابقي البسيهم ليا في الشاليه
واشتري ليها عوامة علشان مبتعرفش تعوم
وهما مروحين علي الشاليه اشتري اكل وشويه فواكه ومستلزمات المعيشة في الشاليه غير ازايز الساقع وبعدين روحوا علي الشاليه
المود بتاع الهام علي اخر الليل كان اتغير وبقت مبسوطة ومش مضايقة
جلال دخل اخد دوش والهام بردو اخدت دوش ولبست له قميص نوم اصفر فاتح. وكلوت وسنتيان نفس اللون
جلال :: اش اش .. ايه الجمال ده
الهام :: ههههههههه بس ربنا يستر ويجي بفايدة
جلال :: لا متخفيش ده هيجي بفايدة وفايدة كمان
جلال دخل هو والهام اوضة النوم وطلعوا علي السرير وجلال قرب منها
ايه الجمال ده كلة يا ملكة قلبي
الهام :: ههههه ملكة مرة واحدة
جلال :: ايوة ملكة .. هما الملكات احسن منك في ايه
الهام :: ههههههه ماشي
جلال :: تسمحيلي يا ملكة انزل ابوس رجلك
الهام استغربت من طلب احمد. لانة راجل والرجالة ميصحش تعمل كدة لكنها فوجئت ان احمد نزل فعلا تحت رجليها مذلول وبيبوس رجليها
الهام حاولت تمنعة لانها شايفة انة مينفعش خالص جوزها يبوس رجليها. لانة في الاول في الاخر هو الراجل. لكنة اتحايل عليها تسيبة. وهو عايز كدة ومش بس كدة ده بقي بيلحس صوابع رجليها ويمص فيهم
الهام بدأت تحس بالأثارة خاصا ان شايفة جلال تحت رجليها ذليل ومكسور لكنها مش قادرة تحس بضعف جوزها وحاسة انة مينفعش جوزها يبقي كدة
الهام : يا جلال ميصحش كدة انت راجلي
عيب تبوس رجلي
جلال :: انا عايز كدة عايز ابقي خدامك وانتي ستي وتاج راسي. نفسي انتي كمان تحسسيني بده. وتؤمريني وانا انفذ امرك
طبعا الهام مش عارفة جلال بيقول كدة ليه وكانت فاكرة ان الحب هو اللي مخليه كدة
ومكنتش تعرف ان جلال حابب يكون فعلا
كلب تحت رجليها وخدام وهي الملكة اللي تؤمر وتنهي وهو عليه تنفيذ رغابتها
جلال بيتخيل مراتة شرموطة في حضن راجل تاني وهو تحت رجليها بيبوس فيهم علشان ينول رضاها
زبره بقي زي الحديد ..
الهام اول مرة تشوف زبر جلال وهو واقف وتأكدت في اللحظة دي ان جلال فعلا خف وبقي راجل وحجم زبره كفيل انة يخليها تصرخ من المتعة
الهام هاجت لما شافت زبره وهو واقف علي اخره وجلال بيترجاها انها تؤمره وتعاملة علي انة خدام ليها
الهام قالت في عقل بالها لو ده اللي هيخليه ينكها وزبره يفضل منتصب بالشكل اللي شيفاه ده ومالوا المهم انة يكيفها ويشبعها
ويقدر يراوض الست اللي جواها اللي محتاجة للنيك
الهام :: وهي نايمة علي ضهرها شاورت علي كسها وقالت له تعالا الحس كسي
جلال طلع علي ايده ورجليه زي الكلب وراح لكسها وبقي عمال يبوس فيه
الهام :: ااااااه اااااه.. بلسانك يا جلال وحركة علي كسي
جلال طلع لسانة وبقي عمال يلحس في كس الهام ويحرك طرف لسانة فوق وتحت وعلي خرم كسها وهي تحته مجنونة
اااااااااه ااااااااه. حلو اوووي .. جميل .. جميل اووي. اوووووووف
جلال :: انا عايزك تشتميني ..
الهام :: بصوت كلة هيجان لا مقدرش اشتمك
جلال :: علشان خاطري ياالهام .. اشتميني
انا حابب كدة
فضل جلال يتحايل علي الهام. لكنها مش قادرة وفي نفس الوقت مستغربة في الحالة اللي فيها جلال..
الهام :: انا خلاص مش قادره يا جلال قوم حط زبرك في كسي
جلال :: حاضر يا ملكة .. انتي تؤمري والمتناك ينفذ
جلال قام وفتح رجلين الهام. ودخل بينهم والهام مسكت زبره وحطتة علي خرم كسها
وقالتلة نكني .. نكني ياحبيبي
جلال :: لا انا دلوقت مش حبيبك انا الخدام بتاعك .. انتي تؤمري وانا وزبري علينا التنفيذ..
الهام :: طب يلا يا خدام كسي .. يلا نكني بقي مش قادرة
جلال سمع كلمتة يلا ياخدام وزبره بقي مشدود علي اخره وبقي عمال ينيك فيها ويترجاها انها تشتمة بأوسخ الالفاظ
مع حالة الهيجان اللي كانت فيه الهام
بدات فعلا تشتم جلال بالفاظ عمرها ما قالتها
الهام :: نيك يا خول ... نيك يا متناك .. ااااووووووف اوووووف .. ايوه. ايوه كدة يا شرموط
جلال بقي شغال نيك في الهام بكل قوتة وكلامها له كان مخليه زي الطور الهايج وعمال يغرز زبه في كسها بكل قوتة
الهام :: قوم يا متناك حط زبك في كسي من ورا
الهام قامت وراحت مفلئسة ل جلال وجلال مسكها من ورا. وحط زبره في كسها وراح مدخلة
الهام :: اااااااخ ااااااااخ .. انت كنت فين من زمان .. انا لو كنت اعرف كدة. كنا شتمت كسمك من اول ليلة اتجوزنا فيها
جلال :: طب قولي ياابن الشرموطة .. عايز احس اني جزمة في رجليك وانك ستي وتاج راسي
الهام :: طب نيك يا شرموط ..نيك كس ستك ياخول اااااااووووف اوووووف.. ايوووه ياكسمك .. ايوة كدة ااااااااااااه
فضل جلال ينيك في الهام وهي علشان تخلي زبره يفضل صلب بقت عمالة تشتم فيه وفي امه وعرفت الطريقة اللي تخليه هايج وزبره يفضل واقف
وبعد ساعة من النيك والرزع جلال جاب لبنة في كسها وراح نايم
بعد ما الهام اتناكت وحالة الهيجان اللي كانت فيها بدأت تفكر في جلال والتغير اللي بقي فيه. وليه بقي بيحب الشتيمة والأهانة في الجنس
الهام :: جلال
جلال :: ايوة ياحبيبتي
الهام :: انت لسة مبسوط ؟ حاسس براحة جواك بعد ما جبتهم وارتحت
جلال :: مش فاهم ؟
الهام :: اقصد اللي انت عملتة معايا وانت هايج .. انك بوست رجليا وخلتني اشتمك
جلال : اه طبعا مبسوط ونفسي تبقي معايا كدة علي طول حتي لو مش في الجنس
الهام :: يعني انت عايزني محترمكش .. ؟
جلال :: لا مش قصدي عدم احترام لكن احساس يمكن مقدرش اوصفة .. انا عايز عايز حبك وعايز مشاعرك وفي نفس الوقت ميبقاش فيه بينا حواجز وعيب وتقاليد
الهام :: مش فاهمة
جلال :: يعني نكون بنحترم بعض بس ده ميمنعش انك تقوليي يا متناك ياخول وانا اقولك ياشرموطة
الهام :: يا سلام. وده يتسمي ايه غير عدم احترام واهانة للتاني
جلال :: ياحبيبتي انا عارف انك مش قادرة تفهميني ولا انا هقدر اشرحلك علشان ده احساس جوايا وصعب اشرحة
الهام :: طيب انا هوافق اني اقولك الكلام اللي بتحبة بس بشرط يبقي لحظة السرير وبس انا مش عايز احس اني متجوزه واحد معندوش كرامة
جلال :: زي ما تحبي يا حبيبتي
.............
الحاج نعمان بعد ما سهر مع سامية وفقعها الزبر التمام طلب منها تجبلة مفاتيح كرم من بيت الحاجة فاطمة علشان عايز يروح الاستراحة بتاعتة
سامية :: ايوة بس انا معرفش هو حاططها فين
الحاج كرم :: يعني انتي هتغلبي اعملي نفسك بتروقي و دوري في البيت كلة
بكره عايزك تكوني علي بالليل جايبة المفاتيح
سامية :: هشوف كدة بس ده لو طلع شايلها في البيت
الحاج :: لا هتطلع في البيت بس انتي دوري كويس
الجزء الرابع عشر
.................
تليفون اسماء رن وكانت امها هي اللي بتتصل بيها علشان تبلغها ان ابوها عيان اوي
وعايزها تيجي علشان تشوفة وتقعد معاه كام يوم
اسماء قفلت مع امها واتصلت بحسين جوزها علشان يجي يوصلها لبيت ابوها
حسين روح البيت وساب المحل للشغالين معاه وروح البيت اخد مراتة ووداها بيت ابوها وقعد اليوم كلة ومروحش غير بالليل
وقبل ما يروح البيت عدي علي المحل. لقي رياض اللي شغال معاه قاعد في المحل ومقفلوش
حسين :: ايه ده يارياض انت لسة مروحتش
انا قولت اعدي عليك واشوفك قفلت المحل ولا لا ومكنتش متوقع القيك سهران لدلوقت
رياض مكنش قادر يقوم من مكانة وقدامة
ازازه خمره وكام سيجارة حشيش
حسين :: انا مش قولتلك قبل سابق لو شوفتك بتشرب الحاجات دي في المحل هطردك براه انت عايز الحاج نعمان يشوفك ويطردك. ويطردني من المحل
رياض :: يا سي حسين انا مكنتش ناوي اشرب هنا حاجة بس قولت مفيهاش حاجة لو شربت كاس وولعت سيجارة
حسين بدل ما يطردة بره المحل قعد وشرب معاه كاسين تلاتة وشرب چوان وبعدها قفل المحل وروح البيت
ومن حسن حظة ان عصام سهران الليلة في الارض علشان الليلة ليله ري الأرض والحاج نعمان كمان بايت مع سامية في بيتها
حسين روح علي الساعة الساعة 12 بالليل والبيت كلة هس هس
حسين عامل دماغ ومونون علي الأخر ومهواش حاسس بأي حاجة وفاصل عن الدنيا
دخل البيت وهو بيغني وبيتمطوح شمال ويمين وزينب نايمة في اوضتها
سمعت صوتة خرجت علشان تسأل وتطمن علي ابو مراتة و تحطله العشاء علشان مراتة مش موجودة
زينب :: حسين اخبار الحاج مرعي ايه
حسين :: مرعي مين .. اه مرعي ابو اسماء
زينب :: هو انت مالك بتتطوح كدة ليه .. انت شارب حاجة
حسين :: لا انا كويس .. كويس خالص حتي انا اهو. اهو كويس
زينب :: كويس ايه بس دانت شارب وعميان
هو انت جاي منين
حسين :: جاي منين ؟ جاي منين .. ايوه انا جاي من هناك وهو كان سهران. وقعدنا. وشربنا بس انا كويس
زينب :: لا حول **** يارب طب تعالا اتسند عليا ادخلك اوضتك
زينب حطت ايد حسين علي كتفها وبقت بتحاول تسنده علشان توديه الأوضة بتاعتة
لكنها مكنتش قادرة عليه وكذا مره كان هيقع منها وقبل ما توصل للأوضة وهي بتسنده ايدها خبطت في زبه وحست قد ايه زبره
كبير ومدلدل لتحت .. كل جسمها سخن وبقت كل شوية تتعمد تلمس زبه لغاية ما دخلتة الأوضة بتاعتة
حسين حس بأيدها و سخن عليها هو كمان
وبرغم انة مش عارف مين بيروح فين الا انة
زبره وقف وشد زينب عليه وكلبش فيها وبقي عمال يبوس فيها علي اساس انها اسماء مراتة
وزينب عمالة تقاومة وتضربة وتتحايل عليه يفوق وانها مش اسماء مراتة
الا انة كان شايفها اسماء مراتة ومصمم ينكها
هو نايم تحت منها ومكلبش فيها وبقت هي بتعافر علشان تفلفص منة. الا انة من الشد والجذب بقت هي اللي تحت وهو اللي فوق منها
طلع فوق منها وشل حركتها وبأيده قطع ليها الجلبية الخفيفة اللي كانت لابساها وطلع بزازها وبقي عمال يمص فيهم
وزينب عمالة تصرخ حد يختها او يلحقها لكن البيت مفهوش غيرهم
زينب قوتها انهارت ومبقتش قادرة خلاص تقاوم حسين. اللي رفع چلبيتة وطلع زبره
وشد الكلوت بتاعها قطعة وراح مدخل زبره في كسها ونام فوق منها وبقي شغال ينيك فيها
اول ما زبر حسين دخل فيها وحست بيه في كسها صرخت وبقت عمالة تبكي وتتحايل عليه انة يسبها. لكن حسين مش عارف اصلا ان دي زينب مرات اخوه. الخمره كانت مبوظة دماغة
ومع الوقت زينب بدأت تحس بالمتعة والفرق الكبير والرهيب بين جوزها وبينة
حسين بقالة اكتر من عشر دقايق زبره داخل خارج في كسها من غير ما يجبهم
لكن عصام مبيكملش تلات دقايق ويكون منزل لبنة.
زينب سابت نفسها للمتعة ولزبر حسين وبقت عمالة تتأوه وتحضنة علشان ينيك فيها اكتر واكتر ..
شويه حسين وراح قايم من فوق منها ومنيمها علي بطنها. وكان بيحاول يدخل زبره في كسها من ورا لكنة كان مشوش ومش عارف
زينب وهي ومفلئسة مدت ايدها من ورا ومسكت زبره وراحت حطاه علي كسها وحسين راح مدخلة فيها بقوة زينب ولعت
واهاتها خرجت من صدرها اااااااااااااه
ااااااااااااه .. احححححححح اححححححححح
حسين ماسك مرات اخوه. من لحم طيزها وعمال ينيك فيها بسرعة وقوه وبزازها مدلدلة تحت منها عمالة تروح وتيجي
اووووف اوووووف . ياخرابي .. ياخرابي
يالهوووووتي ... اووووووووف اووووووف
حسين ماسكها وضوافره غارزه في لحمها وراح مطلع زبره. وهوووب مدخلة تاني بقوة في كسها .. زينب كانت هتموت من المتعة اللي عمرها ماداقتها قبل كدة
زبر حسين كان بيوصل للرحم من كتر ماكان بيذقة جواها
شال زبره من كسها وراح حاطط راس زبره في طيزها علي الخرم وبقي عمال ينزل يجسمة. وينزل وزينب تصرخ من الوجع
لا لا بيوجع ياحسين .. يخرب بيتك عورتني ايييي ايييي. لا ياحسين
لكن حسين مفيش حسين والا في دماغة بس هو اللي بيعملوا
وفعلا حسين قدر يدخل راس زبره في طيزها وهي بتبكي بالدموع من الوجع
وحسين شغال يدخل زبره في طيزها ويخرجة ومش حاسس بصواتها ورجاءها انه يطلع زبه. وراح حاضنها من وسطها جامد وراح نايم فوق منها بكل جسمة وزبه الضخم كلة في طيزها وبقي عمال يدعك جسمة وزبره فيها لغاية ما اخيرا جاب نافورة لبن في طيزها. وراح نايم فوق منها. وهي تحت منة مش قادرة تتنفس
زبره نام وخرج من طيزها وهي بالعافية
سحبت نفسها من تحت منة وجريت علي اوضتها
طيزها كان فيها حرقان رهيب وحاسة انها متعورة .. لكن المتعة اللي اتمتعتها عمرها في حياتها ما حست بيها مع عصام جوزها
دخلت اوضتها ومش عارفة ان كانت مبسوطة انها داقت زبر حسين ولا تزعل وتلطم وتبكي علي انها خانت جوزها
احاسيس متضاربة ومشاعر عكس بعضها
زينب قامت غيرت الجلبية المتقطعة وافتكرت الكلوت بتاعها المتقطع خرجت بسرعة ودخلت اوضة حسين وجابت الكلوت
قبل ما يصحي الصبح وياخد باله ويفتكر اللي عملة
زينب نامت وهي حاسة بوجع رهيب في طيزها وفضلت سرحانة في زبر حسين اللي قدر يشبع احساسها بالنقص والحرمان لغاية مانامت وصحيت الفجر علي صوت عصام
اللي بيقولها. قومي حضريلي غيرات علشان عايز استحمي واعمليلي اكل
عصام دخل استحمي وبعد ما خلص لبس هدومة وخرج كانت زينب محضرة له الأكل
زينب :: عايز حاجة مني تاني
عصام :: ايه هتنامي من غير ما تعمليلي شاي
زينب :: حاضر هعملك الشاي وبعدين ادخل انام
زينب بعد ما عصام خلص اكل شالت الاطباق وعملت له الشاي ودخلت تنام .. وعصام دخل نام جنبها بعد ماشرب الشاي
ويدوب نام اربع ساعات وزينب صحتة علشان يروح المحل
زينب حضرت الفطار وهي مستنية حسين يقوم من النوم وخايفة ومرعوبة. انة لما يصحي يفتكر اللي حصل بينهم
عصام :: صباح الخير يا زينب
زينب :: صباح الخير يابو امير
عصام :: هو ابويا لسة مصحيش ولا ايه
زينب :: انا هروح اصحيه حالا انا معرفش بقي بيرجع كل ليلة بعد الفجر ليه ولا بيروح فين
الحاج نعمان :: حاجة متخصكيش يازينب وخليكي في حالك
زينب :: انت صحيت ياعمي .. والنعمة انا مقصدش بس انا بكون قلقانة عليك مش اكتر
عصام :: روحي شوفي العيال انا سامع صوت امير بيندهلك
زينب :: يووه اهو هو علي طول كدة لازم لما يفتح عينة يلاقيني جنبة
عصام :: امال حسين واسماء مصحيوش ولا ايه
الحاج نعمان :: حسين اتصل بيا امبارح علشان يوصل مراتة لبيت ابوها اصلة عيان اوي .. وانا بعد ما هفطر اروح ازورو واطمن عليه
عصام :: ليه جري ايه عيان بأيه
زينب :: حسين جه امبارح متأخر ولسة نايم
ابقي اتصل علي اسماء يا ابو امير واطمن علي ابوها
حسين صحي :: صباح الخير
كلهم :: صباح النور
عصام :: الف سلامة علي حماك يا حسين .. هو عامل ايه
حسين :: اخش بس اغسل راسي ووشي لحسن قايم حاسس دماغي هتنفجر. ومش فاكر ايتها حاجة
زينب اول ماشافت حسين. قلبها كان هيقف من الخوف وكانت خايفة لحسين يبصلها بصات مش ال هي .. لكنها اطمنت لما لقت حسين خارج عادي ولا كأن فيه حاجة حصلت باليل
الحاج نعمان استغل ان زينب في المطبخ وحسين في الحمام
الحاج نعمان ميل علي عصام وبصوت واطي قالوا اعمل حسابك الليلة هنروح الترب علشان هنفتح التربة بتاعتة الزفت كرم
عصام :: طب ماهي اكيد مقفولة واكيد كرم عامل حسابة وحاطط عليها قفل
الحاج نعمان : وايه الجديد ما كل الترب عليها اقفال .. انا جبت المفاتيح .. بالليل علي الساعة 2 كدة هروح نفتحها ونخرج اللي جواها
عصام :: بس يكش في الاخر يطلع فيها اللي بندور عليه
الحاج نعمان :: من جه هنلاقي فأنا متأكد اننا هنلاقي .. خلاص اخوك جه
حسين :: الواحد معرفش مالوا حاسس ان دماغي هتنفجر
الحاج نعمان :: بعد ما تفطر خدلك برشامة للصداع ولو شايف نفسك تعبان مش لازم تفتح المحل. وانا هخلي عصام يقف النهاردة بدالك
حسين : ياريت ياحاج لحسن انا حاسس ان الضغط عندي عالي اوي
زينب خرجت من المطبخ جابت الشاي للحاج نعمان ولعصام جوزها
وعمالة تبص لحسين وهي مرتبكة واعصابها مشدودة وخايفة .. لكن حسين مكنش واخد بالوا منها
عصام شرب الشاي هو والحاج نعمان .. وعصام راح المحل بدل حسين والحاج نعمان راح علي بيت الحاج مرعي ابو اسماء علشان يطمن عليه
وفضلت زينب وحسين في البيت لوحدهم
حسين بعد ما خلص الفطار وزينب عملتلة الشاي وشربه
حسين :: معلش يا زينب انا عارف انك هتتعبي معايا اليومين دول بسبب غياب اسماء
زينب :: لا مفيش تعب ولا حاجة وربنا يطمنها علي ابوها
حسين : طيب انا عايز اطلب منك طلب
ممكن تاخدي من الاوضة بتاعتي الكام غيار
اصل اسماء ملحقتش تغسلهم
زينب :: حاضر يا حسين من عنيا
حسين :: طيب انا هدخل احضرهملك
حسين دخل الأوضة وحضر الغيارات بتاعتة والكام هدمة اللي عايزها تغسلهم وقعد مستني زينب تخبط عليه مع انة موارب الباب
زينب روقت البيت وبعدين خبطت علي عصام اخدت منة الهدوم وراحت حطتهم في الغسالة وحسين كان سايب الباب بتاع الأوضة بتاعتة مفتوح
وبقي عمال يراقب زينب من بعيد وهي بتروح وتيجي وتوطي وزينب مكنتش واخدة بالها خالص ان حسين بيبص عليها
حسين :: زينب .. يازينب
زينب ،:: ايوة حاضر جاية ياحسين
حسين :: والنبي لو مفيهاش تعب عايز منك بس كوباية شاي لحسن مش عارف مالي
حاسس نفسي مش متظبط
زينب :: حاضر ياحسين اطلع بس اللي في الغسالة. واعملك الشاي
زينب جت تخرج من الأوضة حسين راح قايلها
زينب انا اسف علي ليلة امبارح انا معرفش انا عملت كدة ازاي
زينب رجليها اتشلت واتصدمت من اللي سمعتة.. حسين افتكر كل حاجة
مقدرتش تبصلة ولا تلتفت ناحيتة وفضلت متمسمرة مكانها مش عارف ترد وتقول ايه
ماهي سابت نفسها له وهو اكيد افتكر ده
حسين قام ووقف ورا زينب
حسين :: انا طبعا عارف ان الاسف مش هيفيد بحاجة بس انا كنت شارب ودي اول مرة في حياتي بعملها ومكنتش في وعيي خالص وانا مش عارف اقولك ايه ولا اشكرك ازاي انك مقولتيش لحسين علي اللي عملتة معاكي ليلة امبارح
زينب مشيت وهي نفسها الأرض تتشق وتبلعها. دخلت المطبخ. زي التايهة ومبقتش عارفة هي دخلت المطبخ ليه ولا هتتعامل مع حسين بعد كدة ازاي لان عينها اتكسرت خلاص
فضلت في المطبخ في حالة توهان وتفكيرها كلة منحصر في حسين دلوقت شايفها ازاي .. وهيتعامل معاها ازاي
..............
بالليل الساعة 10 الحاج نعمان اتصل بعصام علشان يقفل المحل بتاع حسين ويجي ياخدة بعربيتة
عصام قفل المحل وراح اخد الحاج نعمان من المحل وطلعوا علي الترب
الحاج نعمان .. اول ما تقرب من الترب عايزك تطفي نور العربية مش عايزين حد ياخد بالة
عصام :: مش كنا جينا بالنهار احسن ياحاج
منها محدش هيشك فينا لو شافنا واحنا داخلين الترب
الحاج نعمان :: الليل ستره .. واحسن وقت هو الوقت ده
الحاج نعمان فضل يقول لح
عصام. ادخل يمين وادخل شمال لغاية ما وصلو للتربه اللي عليها العين
الحاج نعمان ادإ عصام المفاتيح علشان يفتح العين
عصام كان جواه رهبة وخوف وهو بيفتح الطربة وكان بيتهيئلة ان العين هيخرج منها عفريت .. فضل عصام يجرب المفاتيح وهو مرتبك والعرق بينزل من كل جسمة
الحاج نعمان :: اخلص ياعصام. قبل ما حد ياخد باله مننا
عصام :: حاضر ياحاج .. انا بدور علي المفتاح اهو
اخيرا القفل اتفتح وعصام. شد الباب الحديد اللي قافل علي التربة. والحاج نعمان قرب وهو منور الكشاف بتاع تليفونة وكانت المفاجئة الكبيرة
تماثيل من الذهب الخالص احجام مختلفة
وقطع اثارية فرعونية ورومانية وورق بردي فرعوني
الحاج نعمان :: بسرعة ياعصام قرب العربية وهاتها هنا
عصام راح جاب العربية وبقي عصام والحاج نعمان بيشيلو التماثيل والقطع الأثارية من التربة وبيحطوها في العربية
بعد ما نضفوا التربية من كل الاثار اللي فيها
قفلوا التربة والحاج نعمان وعصام ركبوا العربية ومشيوا
وقبل ما يخرجوا من المقابر .. فيه تربي شافهم وهما خارجين .. ونده عليهم علشان يشوفهم محتاجين حاجة ولا ايه اللي جايبهم الترب في الوقت المتأخر
ياعصام ياعصام .. ياحاج نعمان
لكن لا عصام سمع التربي ولا الحاج نعمان اخد باله
عصام :: هنحط الحاجات دي فين
الحاج نعمان :: هنبيتهم الليلة دي بس في مخزن العطارة ومن بكره تدور علي بيت مطرف ندفن فيه الحاجات دي ..لحسن دي فيها مؤبد
عصام :: تعرف يابا الحاجات دي تساوي مليارات
الحاج نعمان :: ايوة عارف. وعارف ان كرم ممكن يروح فيها لما يجي يدور علي الامانة بتاعتة ومليقهاش
عصام :: هو كرم. فين بس
الحاج نعمان :: كرم مستني الفرصة اللي يقدر فيها يخرج الأمانة ويكون البوليس خف تدوير عليه.. بس خلاص فات الأوان
واحنا وصلنا للأمانة قبل منة
عصام :: انت يابا ضربتة ضربة معلم بصحيح بس اللي مجنني وهيشتت دماغي كرم لحق شال القطع دي كلها امتي وازي .. لما البوليس كبس عليه قبل ما يشيل الحاجة واتمسك متلبس
الحاج نعمان :: وهي دي كانت اول مره كرم يطلع فيها اثار ؟ كرم من سنين وهو ماشي في السكة دي .. امال هو عمل الثروة دي كلها منين .. دول ياعصام كان شايلوهم للزمن ومفيش جنس مخلوق كان يعرف عنهم حاجة وكان عامل حساب انة ممكن في يوم يتمسك. وثروتة كلها تروح منة بين يوم وليلة
عصام :: ايوة ايوة انا كدة فهمت .. يعني دول. كرم كان سايبهم ليوم زي اللي هو فيه دلوقت
الحاج نعمان :: بالظبط كدة
الجزء الخامس عشر
....................
الحاج نعمان وعصام نقلوا التماثيل للمخزن
وكانوا سبع تماثيل من الذهب الخالص اتنين حجم كبير وتلاتة احجام مختلفة واتنين صغيرين قد كف الأيد وعشر قطع اشكال مختلفة من العصر الروماني واربع رسايل من الورق البردي
الحاج نعمان بعد ما ستف الحاجة كويس وشغالهم وسط البضاعة.
المهم ياعصام بكره تقب وتغطس وتكون مشتري بيت. علشان نحط فيه الحاجات دي
عايزك تحفر فيه حفرة كبيرة ونحط فيها الحاجات دي وبعدين نردم عليهم وبعد كدة نبلط الارض فوق الحاجات دي ولما يجي وقت بيعهم يبقي ساعتها يحلها ربنا
عصام :: متشغلش بالك انت يابا فيه بيت في دماغي. صاحبة كان عارضة للبيع من فترة. بكره هقعد معاه واشوفة
الحاج نعمان :: اهم حاجة ماتفرطش ايدك اوي في السعر علشان صاحب البيت لو حس اننا عايزين البيت باي تمن ممكن الفار يلعب في عبة ويقول امال هما عايزين البيت له
وابقي فاهم البايع اننا هنعمل البيت مخزن للمحاصيل الزراعية
عصام :: ماشي يابا
...............
الساعة 2 بعد نص الليل الحاجة صباح قلقت من نومها واتقلبت علي جنبها ومدت ايدها علشان تحضن العمدة مصلحي لكن مكانة كان فاضي... فتحت عنيها ملقتش العمدة نايم جنبها . قالت يمكن راح يشرب او دخل الحمام .. لكن فات عشر دقايق .. ربع ساعة
.. نص ساعة والعمدة بردو مجاش
صباح قلقت علي جوزها وقالت تنزل تبص عليه .. نزلت تدور عليه في البيت كلة
وفوجئت بصوت جاي من اوضة سعاد
صباح في بالها ايه ده هي سعاد رجعت تاني من بعد ما مشيت.. ؟؟
الحاجة صباح مشيت علي طرطيف صوابعها وقربت من اوضة سعاد وحطت ودانها علي الباب علشان تسمع ايه اللي بيدور جوه
وكانت الصدمة الكبيرة
سعاد بتتأوه جوه
ااااااه ااااااه براحة ياعمدة .. اي اي بتوجعني يا عمدة ..
العمدة :: انتي مالك النهاردة يا وليه ممحونة كدة ليه
سعاد :: انت اللي زبرك الليلة حاسة انة تخين اوي يا عمده احححححح احححححح
صباح حست انها هتقع من طولها والدنيا لفت بيها .. معقول العمدة مصلحي جوزها وعشرة عمرها بيخونها ؟ ومع مين مع الخدامة سعاد
صباح سندت بأيدها علي الحيطة وعنيها رغرت بالدموع ورجت خطوتين لورا
وبعدين سندت علي السلم وبخطوات ثقيلة جدا طلعت علي اوضتها
طلعت علي سرير وحطت راسها علي المخدة وعينها بقت بتسح بالدموع وافتكرت ايام كتير كانت بتصحي الصبح بدري تلاقي سعاد في البيت وكانت بتستغرب انها جت بدري
وكانت سعاد بتتحجج انها بتصحي بعد الفجر علي طول وبتيجي
بعد ساعة العمدة دخل عليها الأوضة متسحب زي الحرمية. وقلع الجلبية بتاعتة بشويش وطلع نام جنبها وصباح صاحية وحاسة بيه ودموعها مش مفارقة خدها
.......... تاني يوم في المصيف .........
جلال قام من النوم لقي الهام صاحية ولابسة. شورت استريتش من اللي اشتراهم ليها ولابسة بضي حملات وواقفة قدام المراية بتجربهم وبتشوف هينفع تنزل بيهم البحر ولا لا
جلال :: صباح الخير يا الهام . انتي صاحية بدري اوي كدة يعني ؟
الهام :: انا صاحية من 7الصبح
جلال :: بس ايه الحلاوة دي الطقم هياكل منك حتة
الهام :: بس بقي لحسن انا مكسوفة منة اوي
جلال :: مكسوفة ليه بقي .. ده جامد عليكي اوي
الهام :: هو حلو مقلتش حاجة بس ده لا يمكن يتخرج بيه بره الشاليه
جلال :: انا مش عارف بس افهمك تاني ازاي
انه هنا عادي ومفيش حد بيبص علي حد هنا علشان كلة بيكون لابس كدة. وكمان بالعكس انتي كدة لابسة محترم جدا جدا كمان
الهام :: بكسوف وهي شايفة كسها مرسوم في الشورت الأسترتش .. بص كدة يا جلال
الشورت عامل فيا ازاي .. ده منظر طيب
جلال :: ياحبيبتي وحيات غلاوتك عندي ما فيه اصلا حد هياخد باله من الحاجات دي اصلا ..
الهام :: اوف بقي انا ذهقت ومش عارفة اعمل ايه .. انا مش قادرة اخرج كدة اصلا
جلال :: خلاص يا حبيبتي اعملي اللي يريحك
الهام :: طيب قوم علشان تفطر. انا مجهزة الفطار من بدري
جلال :: حاضر يا حبيبتي هروح اغسل وشي
جلال فطر مع الهام وبعدين قال ل الهام انة هيروح يلبس المايوه بتاعة تحت الهدوم
الهام كانت فاكرة ان المايوه ده عبارة عن شورت بس اتفاجئت انة زي البوكسر ويمكن افضح
الهام :: ايه ده انت ناوي تنزل البحر بالبتاع ده
جلال : اه ياحبيبتي ما ده المايوه بتاع البحر
الهام :: لا طبعا مستحيل اخليك تنزل بالمايوه ده .. انت مش شايف شكلك ازاي فيه
جلال :: انتي بتغيري عليا ولا ايه
الهام :: مش موضوع غيره بس مينفعش تخرج كدة
جلال :: متعقديش الدنيا وخلينا نستمتع بحياتنا وكدة كدة انا مش هقلع غير واحنا علي البحر وهناك كلة كدة
الهام فضلت تقاوح في جلال لانها شايفة اللبس ده عيب وميصحش وفي النهاية الهام سابت جلال علي راحتة
وهي لبست بنطلون استرتش وكان بردو كسها مرسوم فيه بس نزلت البضي لتحت
وخرجوا راحوا للبحر
وهما في طريقهم للشط كانت الهام شايفة رجالة وشباب واطفال اللي رايح البحر واللي جاي منة واللي بيتمشي وكلة لابس لباس البحر ( المايوهات ) وقليل جدا اللي لابس لبس عادي
الهام لسة علي حياءها وعنيها مش قادرة تترفع بسبب الرجالة اللي شبه عريانة
وجلال طبعا بيراقب الهام وبيراقب نظراتها
وكان في قمة دياثتة وهو شايف الازبار بتاعة الرجالة اللي محاوطة عيون الهام من كل اتجاه
جلال والهام وصلوا للبحر وجلال اجر خيمة بطرابيزه وكرسيين من اللي بيتفردو وبيبقوا شبه السرير
الهام :: ايه الناس دي هو خلاص مفيش ادب خالص كدة ولا كسوف
جلال :: هههههه مانا قولتلك ياحبيبتي هنا الحياه عادي خالص ومفيش حد بيبص علي التاني اصلا . انتي بس علشان جاية من عادات وتقاليد فامستغربة ده
الهام :: لا لا انا عمري ماكنت اتخيل ان فيه ناس كدة .. دول عريانين ملط كل واحد لبسلي حتة قماشة مداري بيها حجاتة وياريتها مدارية حاجة دكلة باين
الهام شايفة الرجالة وهي بتخرج من البحر مبلولة والمايوه لاذق علي ازبارهم والميا بتنقط من كل حتة في جسمهم. وبقت قاعدة مكسوفة ومحرجة وكل شوية تحط وشها في الأرض
شوية جلال :: طب ايه مش هننزل الميا زي الناس دي ولا ايه
الهام :: انا نسيت اجيب البتاعة اللي قولتلي هتخليني في البحر من غير ما اغرق
جلال :: نسيتي العوامة .. طب خلاص انا هنزل معاكي البحر ومتخفيش مش هنروح للغويط
الهام :: يعني ايه
جلال :: يعني المايه هتيجي يدوب لوسطك
لغاية ماتتعودي علي البحر
جلال قلع هدومة وبقي بالمايوه والهام بصتلة كدة وشايفة زبر جوزها المنفوخ والمرسوم علي المايوه وراحت موشوشة جوزها في ودانة... عارف لو شفت واحدة بتبصلة انا مش هخليه ينفع تاني
جلال ضحك وقالها ماشي موافق ويلا بقي ننزل البحر
جلال والهام نزلوا الميا والهام في الأول كانت خايفة لتغرق وطول الوقت ماسكة في ايد جلال اللي بقي عمال يشجعها ويمتص خوفها
وشوية شوية الهام اخدت علي الميا وطبعا كانت واقفة في اول البحر قرب الشط والميا كانت يدوب تحت بزازها
جلال بدأ يخليها تكتم نفسها وتنزل براسها في الميا .. ومع مرور الوقت. الهام الخوف بدأ يروح منها وابتدت تتمشي وتروح وتيجي وكل شوية كانت تحس بأيد جلال وهو بيحسس علي طيزها وساعات كان بيبعبصها في المايه.. ورغم انها كانت بتبقي مكسوفة الا انها كانت حاسة بالمتعة وكل شوية تبص علي جلال اللي واقف جنبها وكان بيعمل نفسة مش واخد باله .. قال يعني الراجل في حالة مش بيعمل حاجة
بعد ساعة ونص من وجدهم في الميا . الهام قالت لجلال انها جعانة
جلال :: خلاص انا هروح اشتري اكل وخليكي انتي في الميا شوية ولما ارجع هندهلك
جلال راح اشتري اكل وساقع ورجع كانت الهام خرجت من الميا وقاعده علي الكرسي
وشافها من بعيد بتتفرج علي اللي رايح واللي جاي .. عرف ان الهام عاجبها منظر ازبار الرجالة من تحت المايوه
جلال :: ايه ياحبيبتي اتأخرت عليكي
الهام :: لا يا جلال. انا لسة خارجة
جلال طلع السندوتشات واكل هو و الهام وبعدين شربوا الساقع وراتاحوا شوية وبعدين راحو نزلو الميا تاني
طول اليوم. الهام في الميا مش عايزه تخرج منها ومستمتعة جدا بالبحر والجو
وعلي الساعة خمسة اخر النهار الهام حست انها خلاص مش قادرة وجسمها كلة تعابها
قعدوا شوية وفيه كباين وحمامات علي الشاطئ علشان اللي عايز يتشطف ويغسل جسمة من الميا المالحة
جلال راح اتشطف والهام قالتلة انها هتفضل قاعدة شوية علشان جسمها وجعها ومش قادرة تمشي
جلال راح ورجع وقعد مع الهام شوية وبعدين الهام قالت لجلال ان فيه واحد هنا غلس مش شايل عينة من عليها
جلال :: فين ده
الهام :: شاورت له بعنيها علي شاب قاعد علي طرابيزه تبعد عنهم بطرابيزتين
جلال :: ده قاعد مع خطيبتة باين
الهام :: اه بس عمال يبصلي من بدري
جلال :: ياستي كبري دماغك تلقيه ميقصدش .. انا مش شايفة بيبصلك
الهام :: ده علشان انت جيت بس .. لكن. من الصبح قارفني
جلال :: طيب مش هتروحي تتشطفي
الهام :: هروح .. انت ايه مش هتيجي معايا
جلال :: لا انا هقعد هنا شوية.. الحمامات اللي هناك اللي علي الشمال رجالي واللي علي اليمين حريمي روحي وانا هستناكي هنا
الهام مشيت. وجلال عينة علي الشاب اللي كانت عنيه علي الهام وهي ماشية وبعد لحظات الشاب قام وعمل نفسة بيتمشي
وراح وراها
..........
الحاج كرم :: انا خلاص يا دهشان مش قادر استخبي اكتر من كدة انا عايز امشي من هنا
المعلم دهشان :: هتمشي من هنا تروح فين
انت شكلك مش مقدر المصيبة الا انت فيها
الحاج كرم :: لا مقدر. وعارف حجم المصيبة كويس وعارف ان البوليس لسة بيدور عليا
بس انا خلاص ذهقت من هنا .. هنا مفرقش كتير عن السجن
المعلم دهشان :: بقي بعد كل اللي بنعملة علشانك بتقول كدة.. مكنش العشم ياحاج كرم
الحاج كرم :: وانت ياخويا بتعمل كل ده ليه
ماهو كلة بحسابه وانا لغاية دلوقت ساحب منك اتنين مليون جنيه .. انا عايز اروح اجيب فلوسي اللي مخبيها بدل ما انا عمال استلف منك
المعلم دهشان :: هو انا كنت اشتكيت . ماتاخد اللي انت عايزه وبعدين نتحاسب
انما خروج دلوقت. وكل حاجة تضيع .. مينفعش
كرم :: طيب وبعدين انا هفضل هنا لغاية امتي ..
المعلم دهشان :: لغاية ما الدنيا تهدي والحكومة تشيل عينها من عليك
كرم :: طيب بقولك ايه انا كنت عايز اشوف احلام .. بصراحة البت دي بتهون عليا الحبسة اللي هنا
المعلم دهشان .. بس كدة حاضر ياسيدي من عنيا .. ولا اقولك خد رقمها هو وكلمها انت كل ما تحب تشوفها هي مش هتتأخر عليك
كرم اخد الرقم من المعلم دهشان وكلم احلام .. اللي قالتلة حاضر هتجيلة بس مش النهاردة علشان هي الليلة. نبطشية في المستشفي وهتطلع من المستشفي عليه علي طول
كرم قعد علي كرسي الأنتريه وهو مخنوق اوي وعايز يخرج ويتمشي ويشوف الناس
وقال .. اه بس لو اعرف مين اللي نبش ورايا وبلغ عني الحكومة .. وبعدين فكر شوية في حظ المعلم دهشان اللي مراتة تعبت في اليوم ده وجاله تليفون قبل الحكومة ما تطب عليهم بساعة واحدة بس ونفد من الحبس وكانت النتيجة انة هو اللي اتحبس هو والولاا سامبو وكام راجل من اللي كانوا قاعدين ساعة الحفر واستخراج الأثار
..........
عباس :: بقولك ايه يا احلام عايزك في موضوع
احلام :: موضوع ايه ؟
عباس :: لا عايزك لوحدنا بعد اذنك
سيده :: شوفي يا احلام عباس عايزك في ايه وانا هروح اوضة النبطشية
سيده خرجت وعملت نفسها مشيت وعباس. اخد احلام علي جنب
عباس :: انتي نبطشية الليلة مش كدة
احلام :: ايوة
عباس :: طب بقولك ايه .. عايزك تساعديني
في اني انزل الحاجة امينة تحت لحسن من ساعة ما الدكتور هيثم نقلها. واحنا مش عارفين نوصلها وكمان الدكتور مانعني انا وايهاب نهوب ناحيتها
احلام :: مانت عارف اني انا كمان ممنوعة. من اني اشرف علي العنبر اللي محجوزه فيه
وسيده هي بس اللي مسموح ليها تشرف عليها
عباس :: طيب وبعدين .. الحاجة دي بصراحة منغششة في نفوخي اوي وبتكيف
لما بنام معاها
احلام :: طيب انا هحاول اسرق المفاتيح بتاعة العنبر بتاعها من سيده بس بشرط .. انت متعرفنيش في الموضوع ده
عباس :: دي تبقي خدمة العمر
احلام :: اه بس بردو مش ببلاش.. اه ياخويا كل حاجة وليها تمن
عباس :: مش هنختلف انتي بس سلكي المفتاح من سيده وانا هبسطك
سيده سمعت كل الكلام اللي دار بين عباس واحلام وراحت بسرعة للدكتور هيثم
حكت له علي كل اللي بيدور في المصحة
من افعال منافية للأداب مع المرضي
وبمساعدة احلام .. اللي هي كمان بتنام مع الممرضين بالفلوس
الدكتور هيثم زعق مع سيده انها عارف كل ده ومخبية عليه. وانها مجتش قالت غير لما حست بالمسؤلية اللي هتيجي عليها
والدكتور اتفق مع سيده تسهل ل احلام سرقة المفاتيح علشان يمسكوهم متلبسين وهما واخدين سيده الاوضة اللي تحت ( اوضة الكركيب )
الجزء السادس عشر
..................
سيده طلعت من عند الدكتور هيثم وراحت اوضة النبطشية* واول ما دخلت لقت احلام قاعدة ومستنياها
احلام :: ايه يابنتي كنتي فين ؟
سيده :: الدكتور هيثم كان طالب* تقرير من الارشيف* روحت نزلتة
احلام :: اها ..
سيده حطت المفاتيح علي المكتب* وقعدت مع احلام وقعدوا يتكلموا شوية وبعدين سيده قامت وقالت انها هتروح الحمام وسابت المفاتيح علي المكتب احلام بسرعة* اخدت المفتاح اللي مكتوب عليه رقم العنبر بتاع الحاجة امينة* وراحت بسرعة ادتة لعباس وقالتلة بسرعة تروح تطلع عليه نسخة عباس اخد المفتاح* وراح طلع عليه نسخة وسيدة رجعت قعدت مع* احلام وبصت بطرف عينها علي المفاتيح* عرفت ان المفتاح خلاص اتاخد شوية والدكتور مجدي ضرب الجرس و سيده قامت علشان تشوفه عايز ايه ونسيت المرة دي المفاتيح بجد .. وحلام خرجت بسرعة اخدت المفتاح من عباس* اللي كان خلاص عمل نسخة منة ورجعت بسرعة حطت المفتاح مكانة سيدة بعد ما راحت شافت الدكتور مجدي عايز ايه رجعت واخدت المفاتيح واكتشفت ان احلام رجعت المفتاح.. وكدة فهمت انهم طلعوا نسخة علي المفتاح بالليل الدكتور هيثم مشي في الميعاد بتاعه ورجع تاني بعد ساعة* من غير ما حد في المستشفي ياخد باله غير عم امين اللي قاعد علي* البوابة والدكتور فهمة ان ميقولش لحد انة رجع الدكتور هيثم دخل المصحة واستخبي* في اوضة قريبة من اوضة الكركيب* شوية والدكتور مجدي كمان جه ودخل مع الدكتور هيثم وفضلو مستنين يمسكوا عباس و ايهاب وهما داخلين ب امينة اوضة الكركيب كانت الساعة 11 بالليل
. الساعة واحدة بالليل الدكتور هيثم سمع صوت عباس وهو بيتكلم مع ايهاب بصوت واطي* ومكتفين امينة وبيدخلوا بيها اوضة الكريب هيثم ومجدي استنوا بتاع ربع ساعة وبعدين دخلوا عليهم الأوضة وهما مقلعين الحاجة امينة هدومها* ولسة يدوب بيعتدو عليها . هيثم دخل عليهم
هيثم :: محدش فيكم يتحرك من مكانة .. انا هحبسكم الليلة... اقفل الباب يا دكتور مجدي الدكتور مجدي دخل وقفل الباب وصوت الدكتور هيثم والدكتور مجدي* كان عالي جدا لدرجة ان كل الممرضين والممرضات كانوا في لحظة تحت. ومش عارفين ايه اللي بيحصل في اوضة الكركيب لكن مفيش دقايق وكان الكل فهم في ايه احلام لما عرفت* ان الدكتور هيثم* هيبلغ البوليس جريت من المستشفي وهربت وعباس وايهاب اخدو علقة موت من الدكاترة والممرضين وبعدين هيثم قالهم مشفش وش كلب فيكم في المستشفي ونبه علي كل العاملين في المستشفي ان الموضوع ده محدش يجيب سيرتة علشان سمعة المصحة واحلام ملهاش شغل تاني في المصحة الحاجة امينة كانت مرعوبة وخايفة* والدكتور مجدي خلي سيدة تلبسها هدومها وطلعوها العنبر بتاعها* واخدت حقنة مهدئة احلام روحت البيت جري واخدت شنطة صغيرة فيها كام هدمة. وقالت لجوزها ان عندها شغل كام يوم ورا بعض في المستشفي* وانها هتبقي تتصل بيه كل يوم علشان تطمن علي عيالها.. واخدت شنطتها وسافرت علي بلد المعلم دهشان.. وطبعا هي مسافره علشان خايفة ليكون الدكتور هيثم بلغ البوليس ويتقبض علي عباس وايهاب وساعتها اكيد هي كمان هيتقبض عليها فقالت تختفي يومين لغاية ما تشوف اللي هيحصل ايه
...............
الحاج نعمان في المحل وعصام* مش موجود في المحل راح يبص علي بيت* صاحبة عارضة للبيع بعد اربع ساعات عصام رجع المحل* وطمن الحاج نعمان ان خلص فعلا في البيت* وبسعر حلو* ومش فاضل غير التسجيل في الشهر العقاري
الحاج نعمان :: خلاص بعد ما تخلص خالص تروح لعطية الحداد تخليه يعمل شبابيك حديد علي كل شباك في البيت* وتغير* كوالين البيت كلها مش عايز كالون فيه مش متغير.. البيت فيه زريبة ؟
عصام :: ايوة ده بيت كبير* وفيه زريبة وفيه* اوضتين كبار من ورا .. شبه البيت بتاعنا بس اصغر شوية
الحاج نعمان :: تمام* اعمل اللي قولتلك عليه وانا همشي دلوقت رايح مشوار وممكن ارجع بالليل متأخر
عصام :: ياحاج مش هينفع كدة انت علي طول بقيت بتروح مشاوير من غير ما تعرفني بتروح فين وانا ببقي قلقان عليك الحاج نعمان :: لا متقلقش .. اه نسيت اقولك اعمل حسابك هنسافر مصر كمان يومين عايزين نشتري* هناك بيت كبير
عصام :: صحيح يابا هيبقي لينا بيت في مصر
الحاج نعمان :: ايوة صحيح* هما اللي عنديهم بيت في مصر احسن مننا في ايه الحاج نعمان مشي وراح بيت سامية
الحاج نعمان :: بت يا سامية .. انتي يابت الحاج فضل ينده علي سامية لكنة ملقهاش في البيت .. فضل قاعد مستنيها ساعة لغاية ما جت .. وكانت الساعة اربعة العصر الحاج :: كنتي فين يابت
سامية :: كنت عند الحاجة فاطمة يدوب خلصت ترويق* وعلي فكرة ياحاج هي زعلانة منك علشان بقالك كام يوم مش بتسأل عليها
الحاج نعمان :: معلش كنت مشغول اليومين اللي فاتوا .. بكره ولا بعده ابقي اعدي عليها المهم* انا عايزك توديني الأستراحة بتاعة زفت الطين
سامية :: بتاعة الحاج كرم
الحاج نعمان :: بتاعة هباب البرك
سامية :: دلوقت ياحاج ؟
الحاج نعمان :: ايوة ياختي دلوقت .. ايه وراكي حاجة* ..؟
سامية :: لا ياحاج هيكون ورايا ايه. يلا بينا ساميه راحت مع الحاج وركبوا المعدية وراحو الأستراحة بتاعة كرم الحاج نعمان فتح الأستراحة بالمفاتيح بتاعتة* ودخل هو وسامية الأستراحة كانت جميلة جدا من جوه ومفروشة احسن فرش الحاج نعمان وقف يتفرج علي كل ركن فيها وعنيه بتفصلها تفصيل وفضل يفتش في كل شبر فيها علي اي حاجة توصلة* لاي اوضة سرية زي ما لقي في البيت التاني . لكن كان من الواضح ان الحاج كرم كان مخلي الاستراحة دي للمذاج وبس الحاج نعمان بعد ما خلص تفتيش في الدور الأرضي وسامية قاعدة علي كرسي الأنترية بتتفرج علي الحاج نعمان ومش فاهمة هو بيدور علي ايه طلع الدور الأول* ودخل اوضة نوم كرم وبقي بيبص فيها* وبيفتش بعنيه في كل حتة فيها وبعدين قرب من الدولاب وفتحة وهو بيفتش* لقي علبة* كبيرة تحت الهدوم طلعها وقعد بيها علي السرير وفتحها لقي فيها دهب* كام خويشة علي كام خاتم ولقي تحت الدهب شوية اوراق فيهم فواتير الدهب* وفيه ورقة كانت صدمة عمره الورقة اللي بصمت عليها* فتحية* انها حامل من سامبو* وانها عملت كدة علشان تورث الحاج والورقة التانية فيها وصل امانة عليها بنص مليون جنيه بأسم سامبو الحاج مسك الورقتين وقفل عليها بأيده جامد لدرجة ان الورق اتقطع والدموع نزلت من عنيه الحاج نعمان قطعهم* واخد الدهب وبعدين خرج من الأوضة وهو مفتكر مراتة فتحية* ومفتكر الخيانة بتاعتها نزل واخد سامية وقفل الأستراحة. ومشي وبعد ما وصل سامية* رجع تاني الأستراحة من غير ما حد يعرف وولع فيها** وبعدين مشي زي ما جه.. النار اكلت الأستراحة ومخلتش فيها اي حاجة رغم محاولات* اهل الجزيرة في انهم يطفوها الحاج نعمان راح لفاطمة مرات كرم* وقعد معاها شوية واتأسفلها انة مبيسألش عليها بسبب ظروف المحل* وكدة وقبل ما يمشي من عندها ادالها الدهب اللي لقاه* في الأستراحة فاطمة مكنتش مصدقة ان فيه رجالة كدة ازاي واحد زي الحاج نعمان يعمل مع مرات الد عدو له كل ده .. وقف جنبها وجابلها فلوس مكنتش تحلم انها ترجعلها* ومطمعش فيها والنهاردة يلاقي دهب كان كرم شايلة وبردو ميطمعش فيه ويجبهولها الحاجة فاطمة اتمنت ان الحاج نعمان يكون هو* اللي جوزها. مش كرم قليل الأصل
الحاج نعمان :: ايه ياحاجة مالك سرحتي في ايه
الحاجة فاطمة :: لا ابدا بس مش مصدقة اللي بتعملة معايا.. انا مش عارفة اشكرك ازاي الحاج نعمان :: لا مفيش شكر ولا حاجة بس انا دلوقت عايزك* ترفعي قضية طلاق من كرم .. وتطلبي كل حقوقك
الحاجة فاطمة :: وانا كنت مستنية انت اللي تطلب مني اعمل كدة.. بس انا معرفش ايه اللي المفروض اعملة
الحاج نعمان :: بسيطة انا* هبقي اعدي اخدك كمان يومين تلاتة علشان* توكلي محامي الحاجة فاطمة ::* جمايلك كترت اوي ياحاج نعمان .. ولا جمايل ولا حاجة .. انتي غالية عليا يافاطمة .. قصدي ياحاجة فاطمة الحاجة فاطمة :: تسلم يانعمان ياخويا انت راجل فعلا* وسند ليا* ربنا ما يحرمني منك
...............
نعمة :: ياوجدي انا حاسة بحرقان رهيب من تحت وفيه افرزات كتيرة وريحتها وحشة وجدي :: ده شكلها* التهابات
نعمة :: طب وبعدين دانا قرفانة اوي من نفسي
وجدي :: خلاص انا هخلي احمد يكتبلك حاجة للألتهابات دي
نعمة :: بصراحة انا خايفة ليكون فيه حاجة وجدي :: ياستي خلاص انا هسألة* وهشوف هيقولي ايه رشا دخلت عليهم* نعمة* في حالة جت تعبانة اوي وشكل الواد اللي في بطنها ميت واحمد طلب تحضير غرفة الولادة بسرعة وانت يا وجدي خليك جاهز* نعمة راحت مع رشا بسرعة حضرو الغرفة وعقموها والحالة دخلت بسرعة الغرفة ووجدي ادها* البنج بعد العملية ما خلصت* احمد لحق الأم* لان الطفل كان ميت فعلا في بطنها* وهي كانت حالتها خطرة احمد بعد ما اطمن علي الحالة راح مكتبة ووجدي دخل قعد مع احمد وحكي له علي اللي عند نعمة مراتة
احمد :: طيب اندهلها انا عايز اسألها* كام سؤال يمكن محتجش اكشف عليها
وجدي :: ايه ده انت ممكن تكشف عليها ؟ احمد :: ايه ياعم* انت هتعمل زي اهل البلد هنا ولا ايه ؟ عيب حتي دانت دكتور وعارف لا حياء في الطب
وجدي :: ايه ياعم هو انا قولت حاجة .. ده سؤال* وبعدين* في ايه مانت اللي مركبلها اللولب
احمد :: خلاص طيب اندهلها علشان اكتبلها المناسب لحالتها وجدي خرج وقال لمراتة اللي قالوا احمد نعمة دخلت مع جوزها وقعدت وهي مكسوفة* وخايفة احمد يقولها اطلعي علي سرير الكشف رشا دخلت ووقفت جنب اختها نعمة واحمد بيسألها عن لون الافرزات والدورة امتي اخر مره جت* وشوية اسئلة* وبعدين بص ل وجدي* وقالوا لازم اكشف وجدي مقدرش يقعد وهو عارف ان مراتة هتطلع علي السرير وهتقلع واحمد هيشوف كسها وهيدخل ايده اكيد فيها وجدي :: طيب انا هخرج بره.. احمد مقدر احساس وجدي وقال ل نعمة غصب عني لازم اكشف يدوي عليكي وشاور ليها تروح للسرير رشا فضلت جنب نعمة لغاية ما قلعت* ونامت علي السرير وفتحت رجليها ل احمد* وكشف عليها وبعدين راح قعد علي المكتب بتاعة
الدكتور احمد :: الموضوع بسيط شوية التهابات مع العلاج هتبقي كويسة .. انا بس كنت خايف من اللولب بس نحمد ربنا مش منة
نعمة :: وانا كنت خايفة من كدة بردو
احمد كتب الروشتة ل نعمة وخرجت من عنده وهي بتنفخ من الكثفة والاحراج اللي كانت فيهم وراحت للأوضة اللي قاعد فيها جوزها الدكتور وجدي
.............
جلال شاف الشاب مشي ورا مراتة وعمل نفسة من بنها ولا كأنة شافه. وبعد شوية جلال مشي شوية كدة لغاية قرب الحمامات وشاف الشاب واقف بره الحمامات وشكلة مستنيها تخرج
جلال وقف من بعيد يراقب اللي هيحصل
لغاية ما شاف مراتة خراجة من الحمام
والشاب قرب ناحيتها وبقي ماشي جنبها وبيكلمها والهام ماشية بتسرع في خطواتها
علشان تهرب من معاكستة ليها
جلال رجع بسرعة وقعد مكانة ولما الهام قربت من الطرابيزه اللي قاعد عليها جوزها الشاب فص ملح وداب
الهام :: اوووف بقي
جلال :: ايه ياحبيبتي مالك
الهام :: ابن الجزمة راح ورايا الحمام وفضل مستنيني لما خرجت وفضل معاكسة فيا لغاية ما جيت عندك
جلال :: وقعة ابوه سوده .. هو فين
الهام :: مشي لما لاقني قربت عليك.. انا مش عارفة الناس دي ايه واحدة متجوزه وقاعدة مع جوزها بردو مفيش دم ولا احساس
جلال :: ماهو انتي ياقلبي اللي جامدة
الهام بصتلة كدة بأستغراب
جلال :: مقصدش حاجة. بس انتي فعلا جامدة واي واحد بصراحة لو مكانك كان هيعمل كدة ههههههههه
الهام :: ايه اللي انت بتقولوا ده .. عيب علي فكرة انا مراتك
جلال :: هو انا قولت حاجة.. انا بس بمدح فيكي
الهام :: لا ياخويا المدح مش كدة
جلال :: طيب هتنزلي الميا تاني ولا ايه
الهام :: لا خلاص انا مش قادرة اسلب طولي
وكماان خلاص الشمس هتغيب
جلال :: خلاص خلينا قاعدين هنا .. الجو هنا تحفة
الهام :: انا متغاظة اوي من ابن الجزمة ده
عمال يقولي كلام مينفعش واحدة تسمعة
جلال :: ليه هو قالك ايه ؟
الهام :: اهو قال اللي قالوا ..
جلال :: يابت قوليلي قالك
الهام :: قالي كلام مينفعش اقولوا
جلال زبره وقف لانة حس من كلام الهام ان الشاب ممكن يكون اتغزل في جسمها .
جلال :: طب انا روح اجيب حاجة نشربها
اول ما وقف الهام شافت زبر جلال واقف
ومنتصب وهو لما حس ان زبره واقف علي اخره راح قاعد تاني
الهام :: ايه ده بقي ؟ هو زبرك واقف كدة ليه دلوقت .. وفضلت تبص وراها وقدامها ليكون في واحدة معدية. من اللي لابسين مايوهات .. لكن البحر والشط كلة كدة
جلال :: مفيش حاجة يالهام لوحده
الهام :: طب احترم نفسك وطول ما انا معاك متبصش لغيري
جلال :: وانا اقدر بردو ابص لغيرك ياقمر انتي.. كل اللي هنا دول ميجوش شعره فيكي
الهام :: لا ماهو واضح اهو .. امال الباشا واقف ليه
جلال :: ده واقف علشانك يا حبيبتي
الهام :: ايوة ياخويا مثل مثل
جلال والهام قعدو شوية وبعدين روحوا الشاليه
الجزء السابع عشر
....................
بعد ما الهام وجلال راحو الشاليه بتاعهم
والهام عملت لقمة اتعشوا
الهام شغلت التليفزيون وجلال قعد جنب منها وقعدوا يتفرجوا علي مسلسل شغال
جلال :: بقولك ايه ياالهام ماتيجي ندخل الأوضة عايزك
الهام :: ايه زبرك لسة واقف من ساعة ماكنا في البحر
جلال :: بصراحة هو علي طول واقف وعايز
الهام :: يا سلام روح يا خويا للي كنت بتبص عليها
جلال :: طب وحياتك عندي ما كنت ببص علي حد
الهام :: شوف ازاي ؟ صدقتك انا كدة.. امال هو كان واقف علي اخره ليه؟
جلال :: طب تعالي ندخل الأوضة وانا هقولك
الهام قامت مع جلال وبرغم ان جسمها كلة واجعها ان منظر الازبار في الشط وفي البحر كان مخليها هايجة وعايزة تتناك
دخلو الأوضة وجلال حضن الهام من ورا ولذق في طيزها بزبره
جلال :: بذمتك مش عايزه تتناكي
الهام :: بمياصة ايوه عايزه اكدب عليك يعني
جلال :: يخرب بيتك طيزك .. طرية اووي
علي زبري
الهام :: بدلع يعني طيزك بس هي اللي عجباك
جلال :: كل حاجة فيكي عجباني وبعدين انتي تعجبي اي حد يشوفك يا حبيبتي
واديكي شوفتي الشاب اللي علي البحر
الهام :: ده ضايقني اوي
جلال :: بصوت هامس في ودان الهام ياحبيبتي بصراحة لو انا مش جوزك مكنتش هسيبك غير وانا هههههه
الهام :: ياسلام .. يعني انا حلوة للدرجة دي
جلال :: انتي جامدة اوي يا الهام... وراح منزل ايده علي طيزها وبقي عمال يحسس عليهم .. عارفة انا لو مكنتش جوزك .. كنت ممكن ادخل وراكي الحمام
الهام :: ايوة علشان كنت لميت عليك الدنيا كلها
جلال :: ياختي وكنت ههون عليكي. تلمي الناس علي واحد معجب بيكي وبجسمك
جلال زبره واقف ومحشور بين فلقتين طيزها وهو بيحاول يلين دماغ الهام مراتة
وبيحاول يستدرجها ويعرف الشاب قالها ايه
ويعرف مدي تقبلها للي حصل
ده غير انة بيحاول يشيل حواجز وقيود مابينهم ويخليها تتكلم معاه عادي وتنسي انة جوزها وبيغير عليها والكلام ده
الهام بدأت تحس بالأثارة وهي حاسة بزبر جلال في طيزها وشغال يحكة فيها. وايده راحت لبزازها وبقي عمال يفعص فيهم
الهام :: فكرتني يا جلال صحيح . ايه اللي كنت بتعملة في المياه ده
جلال :: كنت بعمل ايه
الهام :: ايوة ياخويا استعبط .. قال يعني مكنتش بتعمل حاجة .. ههههههه
جلال :: انا مش عارف انتي بتتكلمي عن ايه بجد ؟
الهام :: نعم هو انت مش كنت كل شوية تحط ايدك علي...
جلال :: احط ايدي علي ايه .. زبر جلال في اللحظة دي كان هينفجر من شده الأثارة
الهام :: جلال متفصلنيش بجد انت ولا مش انت
جلال :: حب يسايس الهام لانة حس انها بدأت تضايق بجد
جلال :: ههههههه مالك اتخضيتي كدة ليه ؟ ايوة انا ياستي يعني حسيتي
الهام :: يخرب بيتك خضتني افتكر حد تاني غيرك هو اللي كان بيحسس علي طيزي
جلال هرمون الدياثة عنده بقي فوق الأخر
جلال :: احكيلي بقي كنتي حاسة بأيه
الهام :: بصراحة كنت مستمتعة اوي وانت عمال تمشي ايدك علي طيزي وبصتلك اوي لما حشرت صباعك وكنت كل ما ابصلك تعمل نفسك مش واخد بالك
جلال :: طب مقولتليش ليه
الهام حست بزبر جلال خلاص هيعدي من الشورت اللي لابساه .. مالك انت هجت كدة ليه
جلال :: طب لو كنت قولتلك ان مش انا اللي عملت كدة كنتي هتحسي بأيه
الهام :: كنت هضايق طبعا
جلال :: ليه بقي هو في واحدة تكره ان واحد غير جوزها يتحرش بيها
الهام بدأ الفار يلعب في عبها وشكت في سلوك جوزها وحاسة انة مش طبيعي وفيه حاجة غلط
بس انت ليه عملت كدة مخوفتش حد يشوفنا ويقول اني ست مش كويسة
جلال :: انا هروح اطفي النور وانتي اقلعي هدومك انا علي اخري
جلال راح طفي النور وطلع جنب مراتة
ونزل تحت رجليها وبقي عمال يبوس في رجليها
جلال : انا بحبك اوي يا الهام وبموت فيكي
وبقي عمال يبوس في رجليها ويطلع فخادها بشفايفة لغاية ما وصل لكسها
الهام ساحت من شفايفة وانفاسة السخنة علي كسها
وجلال هيرمون الدياثة عنده عند اعلي مستوي
جلال :: حبيبتي
الهام :: ايوة يا جلال
جلال :: غمضي عنيكي يا حبيبتي وعايزك تتخيلي لو اللي كان بيحسس علي طيزك واحنا في البحر ده حد تاني غير
اتخيلي وقوليلي حاسة بأيه
الهام :: اكيد كنت هضايق دي حاجة مفيهاش كلام
جلال :: يعني مكنتيش هتحسي بأي متعة. وفيه واحد عمال يبعبص في طيزك وجوزك جنبك ومش واخد باله
الهام :: شكلك انت اللي نفسك يتعمل فيا كدة
جلال :: فتح كس الهام وبقي عمال يلحس فيه ونفسة يقولها اه وفي نفس الوقت خايف من رده فعلها ومش عارف يرد بأيه
الهام :: ايه ياحبيبي .. مش لاقي رد ولا ايه
جلال :: انا عايزك تسيبي نفسك للمتعة والخيال .. مش عايزك واحنا علي السرير
تمنعي نفسك حتي من متعة الخيال
الهام :: يعني ايه .. عايزة افهم اللي في دماغك
جلال قام من تحت الهام ونام جنب منها
انا مش عارف اشرحهالك ازاي بصي هو انا اللي كنا بحسس علي طيزك بس انا بتمتع لما بتخيل حد تاني هو اللي معاكي وده في حدود التخيل
الهام :: يعني انت عايزني اتخيل حد تاني
معايا غيرك ... وعايزني احس بالمتعة
ولا اقولك اني حاسة بالمتعة ؟ اصلها تفرق
جلال :: لا انا عايزك تتخيلي وتسيبي نفسك للتخيل وتقوليلي اللي حاسة بيه
انا نفسي علاقتنا تبقي اكبر من اننا متجوزين
وعايزك تحكيلي عن اي احساس بتحسيه
الهام :: انا بصراحة محتارة في كلامك
انت بتحبني وبتغير عليا .. ولا لا
جلال :: بحبك وبغير عليكي طبعا بس ده كلة علشان نستمتع اكتر وخيالنا هو اللي هيخلي الحياه بينا. ديما في تجدد
الهام :: طيب انا عايزه اسألك سؤال ولنفترض ان اللي حصل منك في الميا ده النهاردة مكنتش انت فعلا اللي بتعمل كدة؟
كنت هتضايق ولا ده كان هيبسطك
جلال :: بصي كنت هضايق جدا .. بس ساعة ما كنا هنبقي علي السرير. اكيد الموضوع ده كان هيثرني اووي ومش بعيد ده هيخليني انيكك كل شوية
الهام :: بردو مفهمتش منين كنت هتضايق ومنين هتحس بالأثارة ...
جلال :: انا مش قادر اشرحلك
الهام :: انت فصلتني علي فكرة
جلال :: لا ابوس ايدك
الهام :: انا بصراحة مش قادرة افهمك
جلال :: انا كل اللي عايزه انك تتخيلي وتسيبي نفسك للتخيل واحنا مع بعض علي السرير ..
الهام :: اه لو كان تخيل ماشي مع اني شاكة فيك
جلال :: طيب مش هتقوليلي الشاب قالك ايه
الهام :: وده تخيل بردو ؟ يعني اتخيل قالي ايه
جلال :: لا انا عايز اعرف بجد قالك ايه
الهام :: كلام مينفعش انا اقولوا مانا قولتلك
جلال :: علشان خاطري عايز اعرف
الهام :: مانت هتضايق لو قولتلك وانا كمان مش هقدر اقول الكلام اللي قالوا
جلال :: لا مش هضايق .. علشان خاطري ابوس رجلك. قويلي قالك ايه
الهام اتأكدت ان شكها حقيقي وان جوزها فعلا مش طبيعي وانة ديوث
الهام : اهو كان بيعاكسني وبيقول كلام عيب
جلال مسك ايد الهام وحطها علي زبره. اللي رجع تاني وقف علي اخره
الهام :: ايه ده زبرك بقي زي الحديد في ايدي
انت نفسك يكون قالي كلام عيب
جلال :: قولي بقي قالك ايه ؟
الهام :: متأكد انك مش هتزعل؟
جلال :: اقسملك مش هزعل حتي لو كان قالك ايه
الهام :: فضل يقولي جسمك جامد ويخبت الخول اللي قاعد معاكي
جلال :: بصراحة عنده حق .. انتي جسمك جامد فعلا
الهام :: انت مزعلتش ؟ احيه
جلال :: بذمتك مقالش حاجة تاني
الهام :: لا قالي بس مينفعش بجد
جلال :: علشان خاطري يا الهام قولي
ايوس رجلك .. وراح نازل علي رجليها باسها
الهام :: مشي جنبي وفضل يقولي انة نفسة
يحط زبه في طيزي
جلال :: قام زي المجنون علي الهام ونام فوق منها واخد شفايفها بين شفايفة وبقي بياكل وبيعصر فيهم
يخرب بيتك هيجتيني اووووي
الهام بقت هتتجنن من اللي شيفاه من جوزها معقول في رجالة في الدنيا كدة
جلال ::ماسك في بزاز مراتة وزبره بين فخادها وعمال يحكة في كسها
جلال :: انا جسمي ولع نار وكلامك هيجني اوي .. تفتكري ليه
الهام :: معرفش
جلال :: لا انتي عارفة ومش قادرة تقولي
وانا بحب اسمع منك كل حاجة واي حاجة
الهام :: انت قول. انا معرفش
جلال :: انا عايزك تتخيلي اني انا الشاب ده
بردو هتضايقي في اللحظة دي وهو نايم فوق منك وحطط زبره علي كسك وعمال يحك في كسك ويرضع في بزازك
الهام بدأت تتخيل فعلا وقدر جلال يخليها تحس بالأثارة
ااااااااااااه اااااااااااااه تعبتلي اعصابي يا جلال
جلال :: يعني اتخيلتي الشاب ده هو اللي فوقك
الهام هزت راسها بأه اتخيلتة
جلال :: يالهوي يا الهام انا مش مصدق انك اخيرا اتخيلتي اللي بتمناه يحصل
طب حاسة بأيه
الهام بتبلع ريقها بالعافيه ومغمضة عنيها وبتتخيل نفسها علي الشط بترضع زبر الشاب
حاسة بالمتعة اكيد يا جلال
جلال :: انا نفسي اجيب الشاب ده معايا دلوقت واخليكي تمصي زبره وانا الحس كسك وانتي نايمة ومستمتعة
ااااااه ااااااااه اااااه ياجلال مش قااادرة
اعصابي كلها سابت
جلال :: عايزاه ينيكك في كسك ولا ينيكك في طيزك
الهام :: بصوت حيحان وكلة هيجان مش عارفه .. قول انت
جلال :: لا انتي اللي هتتناكي ياحبيبتي
انتي نفسك تتناكي فين
الهام :: اااااه انا نفسي اتناك في كل حتة في جسمي
جلال :: وهو ما هيصدق ياحبيبتي. وهنيكك بزبره الجامد في كسك وفي طيزك
الهام :: طب وانت ياجلال هتعمل ايه
جلال :: انا هنيكك معاه ياقلب جلال
الهام :: اااااااه حط زبرك خلاص مش قادرة
جلال :: لا انا هخليه هو اللي يحط زبره
الهام :: ماشي. بس يلا. مش قادرة بجد
جلال قام وفتح رجل الهام وحط زبره في كسها
اااااااااااه. اااااااااااااه جميل جميل اووووي
جلال شغال ينيك في الهام وهي تعبانة تحت منة من الخيالات اللي اتخيلتها وبقت بتتخيل فعلا انها بتتناك من الشاب اللي كان بيعاكسها علي الشط
جلال بعد ما هري كسها نيك. خلاها تقوم وتقعد علي زبره
نام علي ضهره والهام جت قعدت علي زبره وضهرها كان له
وبقت عمالة تطلع وتنزل علي زبه وكسها فيه شطة مش عايز يبرد ولا يهدي
يالهوووووي يالهووووي كسي فيه نار ياجلال
اووووووف اووووووف
جلال :: هو انا ليه عايز واحد تاني غيري ينيكك ياالهام
الهام :: انت قول يا حبيبي .. انت اللي توصف نفسك
جلال :: علشان خاطري .. انتي قولي
الهام :: اقول ايه اوووووف اوووووف مانت عارف ياحبيبي ااااااه ياكسي اااااااه
انت عارف نفسك تبقي ايه اااااااااخ .نار . نار في كسي من تحت
جلال :: انتي مكسوفة تقولي
الهام :: زبرك مالة تخين كدة ليه ... اووووف
اوووووف يالهوي عالجمال . اااااااااااااخ
انا عارفة انت نفسك تتشتم .. صح
صح يابن الوسخة
جلال :: ايوة صح ياحبيبتي
الهام :: طب قوم يا متناك. قوم حط زبرك في كسي وانا مفلئسة
جلال قام والهام راحت مفلئسة وفتحت طيزها بأيدها علشان كسها يبقي كلة في متناول زبر جلال
حط زبرك ياخول .. حط يامتناك.اووووف
جلال :: مش هحط زبري غير لما تقوليلي انتي شايفني ايه بعد ما عرفتي اني نفسي حد تاني ينيكك
الهام :: ده اللي هيخليك انكني يا شرموط
حاضر هقولك .. شايفك معرص .. حلو كدة
يلا بقي نكني اوووووف
جلال :: يخرب بيتك ولعتيني ... وراح حاطط زبره في كسها. من ورا والهام شغالة
تشتم فيه وفي امة علشان عارفة ان جلال طول ما بيتشتم زبره بيكون زي الحديد في كسها
فضل جلال ينيك في مراتة. وطلب منها انها بكره تلبس الشورت الأسترتش والبضي الحملات ومتلبسش من تحتهم كلوت ولا سنتيال واالهام وافقت علي طول
بعد نيك طويل واثارة رهيبة مابين جلال والهام جلال جاب لبنة في كس الهام
والهام بعد ما كسها اتغرق لبن. نامت علي بطنها. وزي ما تكون كانت مسحورة وفاقت من السحر اللي كانت فيه
واضايقت جدا من نفسها ومن جوزها اللي اكتشفت انة معرص رسمي وان زبره مش بيقف غير لو اتشتم واتهان. واتخيل حد تاني بينكها معاه
..........
احلام راحت بلد المعلم دهشان ( الفيلا اللي مستخبي فيها كرم ) والرجالة اللي حارصين الفيلا علشان عارفينها دخلوها علي طول
كرم :: ايه ده ايه النور ده كلة يا اهلا يا اهلا احلام هانم
احلام :: ازيك ياحاج كرم
كرم :: تمام دانا من امبارح بعد الساعات علشان اشوفك طب تصدقي باللي خلقك انا من امبارح للنهاردة بصيت في الساعة اكتر من مليون مرة كلة ده علشان مستنظر بس اشوفك
احلام :: تسلم ويخليك
كرم :: ايه الشنطة اللي في ايديك دي
احلام :: لا ابدا دي فيها بس كام هدمة علي كام غيار اصلي ناوية اقعد هنا يومين بالكتير تلاتة اهو اغير جو لحسن ذهقت من الشغل ومن البيت ومن العيال
الحاج كرم :: ياسلام دي الارض لو مشلتكيش اشيلك فوق راسي. تنوري
احلام :: ش**** يخليك ياحاج ماهو ده العشم بردو
الحاج كرم :: كلتي ولا اجيبلك اكل ولا اقولك ناكل سوا انا وانتي
احلام :: طيب انا عايز اخد دوش واغير هدومي علشان اقعد براحتي
كرم :: الفيلا كلها تحت امرك اعملي فيها ما بدالك علي ماتاخدي دوش وتلبسي انا هخلي الخدامين يعملو الأكل
احلام طلعت الحمام اخدت دوش ولبست هدومها وخرجت سرحت شعرها والخاج نعمان خلي الخدامين طلعوا الاكل فوق في الدور الأول
الحاج كرم واحلام اكلوا اللقمة وبعدين
الحاج هاجم عليها وراح نايكها وفقعها الزبر التمام
بعد ما احلام اتناكت واتروقت اخدت تليفونها وطلعت بره الأوضة علشان تتصل
بعباس وقبل ما تكلمة خافت يكون اتقبض عليه وساعتها هتجيب لنفسها الشبهة راحت قافله تليفونها ورجعت دخلت الأوضة مع كرم
كرم :: الا صحيح يا احلام انتي بتشتغلي ايه في المستشفي
احلام :: شغالة ممرضة
الحاج كرم :: ممرضة .. ايوة وانا اقول انتي حنينة كدة ليه اتريكي ملاك رحمة
احلام :: هههههههه دمك خفيف اوي ياحاج كرم بس انا ممرضة في مصحة نفسية
الحاج كرم :: اوف .. مستشفي مجانين
احلام :: ههههههه يلا بقي اهي حتي الشغلانة دي راحت مني
الحاج كرم :: راحت منك ازاي يعني ؟؟؟؟
احلام بدأت تحكي لكرم اللي كان بيحصل في المستشفي لغاية ما هربت منها ونفدت بجلدها
الحاج كرم :: يعني انتي كمان دلوقت هربانة من البوليس ..
احلام :: انا لسة معرفش ايه اللي حصل. يمكن الدكتور هيثم يطردهم وخلاص
كرم :: واللي معاكي دول ملقيوش غير ست مجنونة علشان يناموا معاها
احلام :: الست كبيرة بتاع خمسين سنة و من الفلاحين بس عليها جسم جامد ويمكن اجمد من جسمي وده اللي كان مخليهم مجننونين عليها
كرم :: ايوة الفلاحين دول عليهم اجسام انما ايه وبعدين سن الخمسين في المره مش وحش بالعكس ده اجمد جسم ممكن الواحد ينام معاه .. ده غير انها بتكون وصلت للخبرة
احلام :: ايوة انت عندك حق بس ده لما تكون بعقلها
كرم :: طب وانتي لما عارفة كدة كنتي بتساعديهم ليه ؟
احلام : علشان اللي باخده منهم هو انا بساعدهم علشان خاطر عيونهم
كرم :: ايوة صحيح .. مقولتليش الست دي منين في الفلاحين وايه اللي جابها مصر
احلام :: مش فاكرة اسم البلد كويس ايوة انا فاكرة البلد دي قريت اسمها كذا مره وانا باجي هنا عندكم بيتهيئلي البلد اللي قبلكم علي طول
كرم :: كفر .....؟
احلام :: ايوة هي دي اسم البلد
كرم :: دي بلدي ! هي الست دي اسمها ايه
احلام :: اسمها امينة
كرم :: اول ما سمع الاسم جالة حالة رهيبة من الصدمة وسرح وبعدين كلم نفسة . معقولة تكون الحاجة امينة مرات الحاج نعمان .. لا لا اكيد مش هي
احلام :: انت تعرفها ولا ايه
كرم :: لو اللي في بالي يبقي اكيد اعرفها.. متعرفيش جت المصحة دي ازاي .. مين اللي جابها
احلام :: اظن جوزها وبنتها ودكتور قريبهم
انا فاكرة كويس يوم ماجت. واسم الدكتور سمعتة كذه مره من الدكتور هيثم كان اسمة احمد. وباين كدة الحاجة امينة دي تبقي حماتة
كرم :: ياخبر يا ولاد علي الدنيا .. بقي معقول الحاجة امينة الزمن يعمل فيها كل ده
ياتري ايه اللي خلاها اتجننت ؟
تعرفي يابت يا احلام انا دلوقت بس عذرت الأتنين المقاطيع بتوع المستشفي .. اصل الحاجة. امينة دي فرسة .. واي فرسة
يلا ربنا يشفيها
احلام :: شكلك مكنتش عاتقها ياحاج هههههه
كرم :: يااااه يا احلام دي حكاية ولا في الخيال .. بقي معقول الحاجة امينة في مصحة نفسية.. دي عقلها كان يوزن بلد
وفضل الحاج كرم يحكي مغامراتة معها وعن جسمها وجمالها
الجزء الثامن عشر
.....................
زينب :: بقولك ايه ياعصام هو مش انا المفروض اروح ازور الحاج مرعي واطمن عليه
عصام :: ايوة طبعا المفروض وانا كنت هقولك كدة
زينب :: طيب ايه رئيك بكره نوصل انا وانت نزورها وكمان البت اسماء وحشتني هي والعيال
عصام :: انا اليومين دول مش فاضي خالص يا زينب. وكمان بكره انا والحاج نعمان مسافرين مصر
زينب :: مسافرين مصر ؟ اه علشان تزورو الحاجة امينة .. والنبي وحشتني
عصام :: كلام بيني وبينك ومحدش يعرفة يا زينب احنا مسافرين علشان نشتري بيت في مصر اهو حاجة كدة تبقي موجودة للزمن وللأولاد من بعدنا وكمان هنزور الحاجة اكيد
زينب :: ياحلاوة .. بيت في مصر مره واحدة
عصام :: ايوة يابت. وانا كمان هستغل وجودي في مصر واشتري لينا حتة ارض كدة ولا حتي بيت
زينب :: لينا ؟ مش فاهمة . هو انت معاك فلوس تشتري بيها بيت ولا ارض
عصام :: انتي مالك معايا فلوس ولا مش معايا
زينب :: خلاص متزعلش نفسك اوي كدة .
طب انا كدة مين هيوديني ل اسماء
عصام :: لما حسين يروح يشقر علي مراتة وعلي حماه ابقي روحي معاه احنا اصلا ممكن نقعد في مصر قد يومين تلاتة
زينب ارتبكت لما عصام قالها روحي مع حسين .. وهي اصلا بتحاول متكنش قدامة بسبب اللي حصل بينهم
اروح مع حسين ؟
عصام :: ومالوا هو حسين غريب يابت
زينب :: انا مقولتش حاجة .. خلاص ابقي اسأل عليها بالتلفون وخلاص
عصام :: براحتك .. اما انام انا علشان هنصحي بدري
.......
الحاج نعمان حس انة لازم يعرف حسين انة مسافر بكره هو وعصام مصر علشان يشترو بيت هناك
نزل من الاوضة علشان مكنش جايله نوم. وخبط علي اوضة حسين
حسين :: مين ؟
الحاج نعمان :: انا ياحسين
حسين قام منفوض وفتح للحاج نعمان
الحاج نعمان :: ايه نمت ولا ايه ؟
حسين :: لا يابا لسة .. خير في حاجة ولا ايه
الحاج نعمان :: خير انا بس جاي علشان اقولك اننا مسافرين بكره انا واخوك عصام مصر علشان هنشتري بيت هناك
حسين :: بيت في مصر ؟
الحاج :: ايوة انا اصلي شايل كدة مبلغ مش بطال وفكرت اشتري بيت لينا في مصر
اهو تبقي حاجة مركونة ليكم ولعيالكم
حسين :: ربنا يخليك يابا هي فكره حلوة بس انت وعصام فكرتوا وقررتوا ومسافرين بكره
كل ده وانا اخر من يعلم؟
الحاج :: لا يابني انا اللي كنت بفكر وانا لسة قايل ل اخوك النهاردة وقولت له اني انا اللي هبلغك
حسين :: ماشي يابا طيب لو عايزني اسافر معاك انا تحت امرك
الحاج نعمان :: لا خليك انت علشان تراعي الأرض والبيت والمحالات احنا اصلا مش عارفين هنيجي من مصر امتي والموضوع ممكن ياخدله قد يومين تلاتة
حسين :: تروحوا وترجعوا بألف سلامة
الحاج نعمان :: المثل بيقول داري علي شمعتك تقيد .. مش عايزين حد في البلد كلها يعرف
حسين :: لا يابا اطمن وسافر انت وعصام وترجعولنا بألف سلامة
تاني يوم بعد ما الحاج نعمان فطر هو وعصام سافرو علي القاهرة واحمد اخد مراتة وراح العيادة وحسين راح بص علي الارض الصبح علشان مفيش غيره وبعدين فتح المحل بتاع الحاج والمحل بتاعة رياض هو اللي فتحة
علي الساعة 4 العصر حسين ساب المحل للي شغالين معاه وقالهم انة حاسس انة تعبان شوية هيروح يتغدي وينام ساعة ويجي
حسين روح البيت وزينب علشان عارفة انها قاعدة في البيت لوحديها بعد ما خلصت شغل البيت ريحت شوية علي الكنبة اللي في الصالة وكانت لابسة قميص نوم ابيض فوق الركبة ومش لابسة سنتيان من تحتة علشان الحر
كانت نايمة ومشغلة مروحة عمود قدامها. وساندة رجل علي مسند الكنبة والرجل التانية مفروده
حسين فتح باب البيت ودخل وشاف زينب رايحة في النوم ولحمها كله باين قدامة
قرب منها وريقة بقي بيبلعة بالعافية
وبص بين فخادها شاف كسها مرسوم رسم علي الكلوت الأحمر اللي لابساه تحت القميص
زبه وقف وافتكر الليلة اياها اللي ناكها. وهو سكران وافتكر هي قد ايه كانت ممحونة ومستمتعة بزبره وهو شغال ينيك فيها
سرح بخيالة وعنيه بتاكل في لحمها اكل
زينب صحيت وفتحت عنيها شافت حسين واقف قدامها وعنيها راشقة بين فخاده
قامت منفوضة من النوم وايدها شدت القميص غطت فخادها وراحت دارت بزازها بأيدها اللي باينة من قميص النوم
حسين مش عوايدك ترجع تدري كدة
حسين بيبلع ريقة بالعافيه وبصوت ركيك وارتباك انا انا جاي اكلي لقمة وماشي علي طول
زينب حاضر ثواني هعملك الغدا وجريت علي اوضتها لبست جلبية وراحت علي المطبخ
وحسين قاعد علي الكنبة جسمة كله بيجيب عرق ومفيش قدام عنيه غير منظر زينب وهي نايمة
حسين قام ودخل المطبخ ورا زينب وهجم عليها زي الديب الجعان اللي مصدق لقي لحمة
زينب :: لا ياحسين لا انا مرات اخوك يا حسين
حسين قفشها من وسطها وضمها عليه وبقي عمال يبوس تحت رقبتها وهي بتحاول تفلفص منة لكن حسين عزم النية خلاص علي اغتصابها برضاها او غصب عنها
حسين :: انا عارف انك عيزاني زي ما انا عايزك بالظبط وبقي عمال يذنق فيها ويحشر زبه في طيزها وهي بتترجاه يسيبها لكن يسيب مين ده مصدق انة قفشها
مع الشد والجذب زينب قدرت تفلفص منة وخرجت من المطبخ جري علي اوضتها وحسين جري وراها وهي دخلت ولسة هتقفل الباب كان حسين حصلها وحط ايده علي الباب. وقدر يدخل وراها وهي بتجري وقعت علي الأرض وحسين نام فوق منها وبقي عمال يبوس فيها وفي شفايها
قعد فوق منها زي اللي قاعدة علي حماره وايده راحت علي جلبيتها مزعها نصين وبان القميص الأبيض ولحمها اللي عامل زي الشمع بان من تحت القميص
زينب :: يا حسين لا ياحسين .. حرام عليك ياحسين .. ياحسسسسسي لااااااااا
حسين خرج بزازها بره القميص ونزل عليهم زي السعران. وبقي عمال يرضع في يزازها ويمص فيهم وزينب حاسة بالمتعة وهي بتسري في عروق بزازها. واعصابها كلها انهارات مع مص حسين في حلمات بزازها
وبعد ما كانت الهام بتصرخ وتترجي حسين يسبها. .. سابت نفسها له وودت وشها الناحية التانية
حسين عرف علي طول ان زينب خلاص سلمت نفسها له راح قايم من فوق منها وبأيده شد الكلوت بتاعها وراح داخل بين فخادها ورفع رجليها وقرب من كسها بشفايفة وبقي عمال يبوس في كسها وهي
تحتة بتعض علي شفايفها وايدها علي وشها
حسين طلع لسانة ودخلة بين شفرات كس زينب وبقي عمال يلحس فيه وزينب هاجت تحته وبقت عمالة تطلع وتنزل بوسطها علشان حسين يفضل يحرك لسانة علي كسها
بعد ما حسين شبع لحس من كس زينب قام
واخد زينب وطلعها علي السرير .. خلاها نامت علي بطنها وطلع نام فوق منها ودخل زبره بين فلقات طيزها وعلي كسها من بره
وبقي عمال يحك جسمة في جسمها وزبره في كسها
وزينب بتتأوه تحت منه ونفسها زبر حسين يخترقها ويدخل بين شفرات كسها المولع
قام من فوق منها وخلاها فلئست ( وضع الكلبة ) ونزل بلسانة وبقي عمال يلحس خرم طيزها وكسها
اووووووف اووووووف اااااااااااه ااااااااااه
حسين :: انا عارف انك مش مرتاحة مع عصام وانا كمان مش مرتاح مع اسماء
ياريتك كنتي انتي اللي مراتي مش اسماء الباردة ..
حسين قام وهو واقف علي ركبه ومسك زبره
وبقي عمال يمشي راس زبره علي خرم طيزها وعلي كسها .. وزينب عمالة تتوحوح
ووتتأوه من المتعة اللي حاسة بيها
فضل حسين يمشي زبره من خرم طيزها لكسها وبعدين راح حاطط الراس علي خرم كسها من بره وبدأ يدخل زبره بشويش في كسها
زينب حست بزبره حسين الضخم والمنتفخ بيدخل في كسها. واطلقت اهاتها المشتعلة
اللي تحرك الجبل من مكانة
وتركت مشاعرها ورغبتها في الأنطلاق
اوووووووف اووووووووف.. زبرك حلو زيرك حلوو اااااااوووووف اوووووووف
حسين :: وانتي كسك حلو يا زينب واحساسك احلي انا شفتك وانتي بتلعبي في كسك في الزريبة ومن يومها وانا هموت عليكي
حسين نيم زينب علي بطنها ونام فوق منها وزبره جوه كسها وبقي عمال ينزل ويطلع بزبره وينيك فيها وهي شغالة تتأوه. من الذه اللي فيها
فضل حسين يدق في زينب ويحك جسمة فيها والاهات مجلجلة في الأوضة
حسين قام وراح شايل زينب ونيمها علي ضهرها علي طرف السرير ونزل وقف هو علي الأرض. وحط زبره في كسها
وبقي عمال ينيك فيها بكل قوتة. وهي تصرخ براحة براحة مش قادرة عليك ياحسين اوووووف اووووووف
حاسة زبرك هيطلع من زوري. اااااااااه اااااااااه
حسين عمال ينيك في زينب مرات اخوه بكل قوة وعنف لدرجة ان السرير كان هيقع بيهم
من كتر ماكان بيهتز بيهم. وزينب حاسة بالمتعة والنيك بعنف كان بيستويها جدا
حسين شال زبره من كسها وراح مفلئسها تاني ونزل لحس خرم طيزها شوية وبعدين غرقة تفافة وغرق راس زبره تفافة وراح حاطط الراس علي خرم طيزها
بدأ يدضغط بجسمة وزبره علي طيزها وزينب بتعض علي شفايفها من الوجع وايدها من ورا بتحاول تمنع ضغط حسين عليها
لغاية ما زبر حسين انزلق والراس عدت وبقت جوه طيزها
حسين دخل زبره واحدة واحده وبشويش
لغايه ما زبره دخل للبيضان
وراح قافشها من جناب طيزها وبدأ العزف المنفرد بزبره في طيزها الممحونة
زينب كانت خايفة من حجم زبره ويعورها ويوجعها زي المرة اللي فاتت لكن حسين كان المرة دي بينكها بحنيه وبراحة
والألم اتحول للذه من نوع اخر
احتكاك زبره في جدار طيزها كان عامل ليها نوع من المتعة الرهيبة
ومع الوقت بقي زبره داخل خارج في طيزها بيسر
اااااحححححح ااححححححح
جميل ياحسين .. جميل اوي .. ااااااااححححححححح
حسين بينيك زينب بمذاج وزبره عمال داخل خارج بسرعة اكتر واكتر ولما حسين حس انة خلاص هيجيب لبنة. راح شايل زبره بسرعة وجابهم علي طيزها وضهرها
بعد ما خلص راح نايم جنبها شوية وهي نامت علي بطنها وخبت وشها تحت ايدها
لكن حسين اتكلم معاها شوية واقنعها انهم
عملوا كدة غصب عنهم وان كل واحد فيهم محروم رغم انة متجوز وانة مش عايزها تؤنب نفسها ولا تخلي ضميرها ينقح عليها
وطلب منها بعد كدة تقوم تعملة الأكل
زينب. طلعت جلبية من الدولاب غير اللي اتقطعت وخرجت عملت الأكل لحسين وهي حاسة ان عينها مكسورة وحسين حلف عليها تاكل معاه
وفعلا زينب سمعت كلامة وقعدت اكلت معاه
وبعد ما خلص اكل حسين قالها انة بالليل
عايز ينام معاها في الاوضة بتاعتها
زينب مردتش وحطت وشها في الأرض
حسين قام وراح المحل وزينب طول الوقت قاعدة عمالة تفكر في اللي جاي وفي علاقتها بحسين اللي خلاص ماقدرش تقولوا لا في اي وقت لو طلب ينام معاها
...............
فات يومين في المصحة بعد رفد عباس وايهاب وهروب احلام
حالة الحاجة امينة في خلال اليومين دول مع الجلسات رجعت تتحسن نسبيآ ومبقتش عدوانية زي الأول ولا فيه سبب يخليها تهيج وتزوم كل شوية
الدكتور هيثم والدكتور مجدي كانوا عاملين كورث مكثف ليها وبيسابقوا الزمن علشان تخف بسرعة وقبل ميعاد التلات شهور
والدكتور مجدي كان بيحاول يتكلم مع امينة علشان يطلع كل اللي جواها ويشوف الاسباب اللي خلتها توصل للحالة اللي بقت فيها
الدكتور هيثم :: من ساعة ما طردنا الكلاب بره المستشفي وحالة الحاجة امينة بتتحسن
وبرغم ان مفتش غير يومين الا انها بقت احسن
الدكتور مجدي :: ولسة مع كورس العلاج اللي ماشيين عليه هتبقي احسن واحسن
الدكتور هيثم :: ماهو لولا الزفت احلام وعباس وايهاب كان زمانا دلوقت وصلنا لنتايج مبهرة مع حالة امينة
الدكتور وجدي :: معلش يمكن ده حصل علشان نعرف اللي بيحصل في المستشفي
من زمان واحنا مش واخدين بالنا
الدكتور هيثم :: المهم دلوقت اننا ناخد بالنا كويس من المرضي واللي حصل ميتكررش تاني
......................
الحاج نعمان وعصام وصلوا القاهرة وهناك اجرو شقة مفروشة علشان يقعدوا فيها اليومين تلاتة. اللي هيخلصوا فيها البيت اللي هيشترو
عصام :: بقالك ايه يابا ماتيجي نروح نزور الحاجة فاطمة قبل ما نعمل اي حاجة
الحاج نعمان :: ماشي بس نستريح شوية من المشوار ونروح نبص عليها
بعد ساعتين راحة الحاج نعمان وعصام راحوا المستشفي علشان يزوروا الحاجة امينة وهناك الدكتور هيثم قعد معاهم وطمنهم ان حالة الحاجة بتتحسن. اه تحسن ضعيف لكنها بتتحسن
الدكتور هيثم بعت ل سيده علشان تجيب امينة
وفعلا سيده جابت امينة ودخلت بيها علي عصام والحاج نعمان وكان رده فعل امينة غريب اول ما شافت عصام
جريت عليه وحضنتة وفضلت تعيط
الحاجة امينة افتكرت عصام وعصام عينة زرفت بالدموع لما الحاجة جت في حضنة وقعدت تعيط
الحاج نعمان قرب من الحاجة امينة وسألها عن صحتها لكنها خافت منة واستخبت في عصام اللي كان عمال يبوس علي ايدها وراسها ويطبطب عليها وبيحاول يفكرها بأبوه وجوزها الحاج نعمان
شوية الدكتور هيثم دخل علشان يطمن عليها الحاج نعمان قالة انها افتكرت عصام
هيثم :: طب ده مؤشر حلو هو عصام ده ابنها
عصام :: لا يادكتور. بس هي اللي ربتني من وانا لسة رضيع
الدكتور هيثم رن الجرس علشان سيده تيجي تاخد الحاجة ولما سيدة جت علشان تاخدها. الحاجة مسكت في ايد عصام وبقت عمالة تبصلة بعيونها اللي كلها دموع وحزن
لكن سيده تعاملت معاها براحة وعصام لغاية ما خرجوها من الأوضة
والدكتور طمن الحاج وطمن عصام ان الأمل دلوقت اصبح كبير جدا
...................
وجدي :: اوعي بقي تنسي البرشام اللي كتبهولك احمد
نعمة يانعمة سمعاني
نعمة :: انا في المطبخ ومش سامعة انت بتقول ايه
وجدي :: بتعملي ايه في المطبخ
نعمة جت من المطبخ بعملك اكل. هكون بعمل ايه
وجدي :: بقولك متنسيش تاخدي العلاج اللي كتبهولك احمد
نعمة :: اسكت علشان انا كنت في نص هدومي وانا قاعدة قدامة وهو يعني ...
وجدي :: مع انة ركبلك الشريط النحاسي قبل كدة الا اني اول مره احس بالاحراج ده
نعمة :: ايوة ما انا اخدت بالي لما سبتني وخرجت.. بس انت عارف يا وجدي ان ولا بلاش لتزعل
وجدي :: ازعل ؟ ليه عايزة تقولي ايه
نعمة :: يعني اصل الموضوع له علاقة بالتخيلات بتاعتنا
وجدي :: مش فاهم ..؟ اااااه فهمت فهمت
عايزة الصراحة ده بردو من ضمن الاسباب اللي خلتني اطلع بره التخيلات لما احمد قالي اندهلي مراتك علشان اسألها شوية اسئله في الاول مجاش في بالي حاجة
لكن لما بصلي وبصلك وقال لازم يكشف معرفش ليه افتكرت التخيالات وحسيت بأحراج شديد اني اشوفة وهو بي.....
نعمة :: ماهو هو ده بردو اللي جه في دماغي ويالذات لما قلعت الكلوت وهو جه قعد قدامي وبدأ ي... تصدق انا محرجة دلوقت
يالهوي يا وجدي انت لو كنت شفت وشي
وهو حاطط ايده
وجدي :: ايوه علشان كنت قومت عملت مصيبة
نعمة :: ههههههههه ليه بقي ما انت علي طول بتتخيل نفسك واحد تاني وبتخليني اتخيل اني بخونك مع الحد ده
وجدي :: علشان ده تخيل مش حقيقي
نعمة :: يعني بذمتك يا وجدي محستش ولو بواحد في الميه وانت بره وعارف ان مراتك جوه مع واحد غيرك. وفاتحة رجليها له وهو بيلعبلها في .....هههههه
وجدي ::بس بقي لحسن انا تخيلت كل ده وكنت قاعد متنيل بره مضايق
نعمة :: طب ايه مش نفسك نعمل واحد دلوقت.. انا بصراحة علي اخري
وجدي :: انتي شكلك استحليتي الموضوع ده وطالعة هايجة
نعمة :: هههههههه بصراحة اه وبصراحة اكتر ايد احمد كانت حنينة اوووي هههههههه
وجدي :: بت هقوم اضربك وربنا
نعمة :: لا قوم نكني ... يلا بقي متبقاش رخم
وجدي :: طب وعلي ايه اقوم انيكك ما اجبلك احمد احسن ابو ايد حنينة
نعمة :: لا ماانت هتنكني علي انك احمد ههه
يلا بقي يا وجدي كسي فيه نار
وجدي :: بقي كدة طب وحيات امك لفشخلك كسك ده الليلة وهخليه يحترم نفسة ههههههه
نعمة :: انا عايزك تكشف عليا بضمير
جلال :: اقلعي كلوتك و اطلعي ياشرموطة علي السرير علشان اوريكي الكشف اللي بجد
نعمة :: حاضر يا دكتور احمد بس براحة علي كسي وكمان جوزي قاعد بره مش عايزه اصرخ منك واتفضح
وجدي :: ااااه جوزك قاعد بره .. ده اللي هو انا والمفروض انا دلوقت الدكتور احمد
نعمة :: هههههه ركز بقي ايوة انت المفروض دلوقت الدكتور احمد وهتكشف عليا
وريني بقي هتهيجني ازاي وتنكني. وجوزي قاعد بره مش حاسس باللي بيحصل في الأوضة
نعمة قلعت الكلوت وطلعت علي السرير وفتحت رجليها ل وجدي اللي عامل دور الدكتور احمد
وجدي قرب من كسها وفتحة بصوابعة
ياساتر ياساتر
نعمة :: خير يا دكتور
وجدي :: كسك شكلة تعبان خالص ولازم يتناك بسرعة
نعمة :: عيب يا دكتور الكلام ده .. انا مبحبش حد يقولي كدة
وجدي :: لا عيب ايه. ده كسك لازم يتلحق بسرعة ويتناك
نعمة :: طيب وجوزي يا دكتور اللي قاعد بره ده
وجدي :: لا متخفيش انا هنيكك بسرعة
وراح مقرب علي كسها بلسانة وفتحة بصوابعة ودخل لسانة بين شفرات كسها
نعمة :: اااه يا احمد ااااااااه براحة علي كسي
اااااااحححححححح
وجدي :: بس ياشرموطة لجوزك يسمعك
نعمة :: الحس كسي اووي يا احمد .. لسانك حلوو اوووي وهو بيتحرك علي كسي
اااااااااااااااه ياكسي ااااااااااااااه
وجدي حس بمتعة غريبة وهو شايف مراته بتتمنيك وبتتشرمط وهي متخيلة احمد جوز اختها هو اللي بيلحس كسها
نعمة :: اااااااه يا دكتور احمد اااااااااه الحقني. يا دكتور. الحقني بالعلاج ااااااااااااااااه
وجدي قام ونزل الشورت وطلع زبه وشد نعمة علي طرف السرير وراح حاطط زبره في كس نعمه
علاجك حلووو اوووي يا دكتورررر دانا هبقي زبونتك علي طول اححححححححح
وجدي :: انتي شكلك شرموطة وبتموتي في الزبر
نعمة :: ايوه يا دكتور .. ايوه انا شرموطة وبحب الزبر اوي
وجدي :: زبري ولا زبر جوزك يا متناكة
نعمة :: لا زبرك انت يا احمد .. زبر جوزي مش بيكيفني كدة ااااااه ااااااااه .. نكني يا احمد .. نكني في كسي اوووي
وجدي عمال ينيك في مراتة وهايج علي الأخر من تخيالتهم الجديدة
نعمة :: احمد انا حاسة ان طيزي هي كمان عايزه تتعالج
وجدي :: بس كدة .. قومي يالبوة فلئسي خليني اديكي العلاج في طيزك
وجدي شال زبره و نعمة قامت وراحت مفلئسة واحمد مسك زبره وراح راشقة في نص طيزها
نعمة :: ااااااايييي .. براحة يا دكتور ... اااااااه
وجدي :: معلش يانعمة طيزك ديقة شوية ومحتاجة تتناك لما توسع
وفضل وجدي ينيك في طيز نعمة وهي عمالة تصرخ وتتأوه وتتشرمط. لغاية ما وجدي راح مدخل زبره للأخر وهو متخشب
وقذف في طيزها بحر من اللبن
بعد ما وجدي جاب كل لبنة في طيزها شال زبره منها وخرج يولع سيجاره في الصاله
ونعمة نايمة علي بطنها وهي مبسوطة
من النيكة الجامدة والتخيل الممتع
الجزء التاسع عشر
..............
الحاجة صباح :: هو انتي مين يومين ياسعاد بيتي في البيت ؟
سعاد :: لا ياست صباح هو انا من امتي ببات في البيت
الحاجة صباح :: يبقي اكيد انا كان بيتهيئالي
سعاد :: بيتهيألك ايه يا ست صباح .. اصل انتي بيتهيألك حاجات كتير اليومين دول
صباح خدت بالها ان سعاد بتلقح عليها بالكلام
ماهي شافتها وشاركت معاها السرير مع ابنها جلال
الحاجة صباح :: لا ولا حاجة ياسعاد ... انتي فعلا عندك حق
سعاد بصوت كلة مرقعة وكهن نسوان الا صحيح ياست صباح سي جلال دلوقت عامل ايه مع مراتة .. ياتري مبسوط .. ولا مش هيقدر علي بعادك هههههههههه
الحاجة معرفتش ترد لا من فوق ولا من تحت
ماهي خلاص بقت ماسكة عليها اللي يذلها وانهي ذلة دي اتناكت من ابنها
العمدة مصلحي :: ياسعاد
سعاد :: ده العمده جه اما اروح اشوفه عايز ايه هههههههه
الحاجة صباح كان قدامها براد وكوبايات شاي فاضية راحت خبطاهم بأيدها وقعتهم من علي الطرابيزه
سعاد :: ايوة ياعمدة
العمدة :: فين ستك صباح
سعاد :: في الدور اللي فوق ياعمدة
العمدة بصوت واطي ماتيجي تدلكيلي ضهري يابت
سعاد :: يوه عليك ياعمده .. الحاجة فوق
بالليل هعملك كل اللي انت عايزه
صباح نزلت علي السلم وشافت العمده وهو بيقرص سعاد في طيزها وهي بتضحك
العمده اول ماشافها نازلة علي السلم .. امشي اعملي الشاي اللي قولتلك عليه
تعالي ياحاجة. اقعدي جنبي
الحاجة صباح :: رجعت بدري يعني ياعمده
العمدة :: ابدا النهاردة البلد هادية قولت اجي اريح شوية
الحاجة صباح :: متصلتش بجلال ؟
العمدة :: وهتصل بيه ليه خليه يعيشلة يومين مع مراتة احنا ماصدقنا انها رجعتلة
الحاجة صباح :: يعني نطمن عليه ونشوفة مبسوط ولا لا
العمدة :: حاضر ياستي علي بالليل هتصل بيه ونطمن عليه سوا
صباح :: ماشي اما اقوم انا اريح شوية لحسن صاحية من بدري
العمدة :: مش هتقعدي معايا شوية ؟
صباح :: ابقي اقعد مع سعاد .. قصدي هتشوف طلباتك
العمدة قال في باله هي مالها دي بتتكلم معايا من تحت ضرسها ليه ..؟ياتري ممكن تكون حست بحاجة
.................
جلال دخل الأوضة بتاعة النوم وفتح الشبابيك والنور صحي الهام من النوم
الهام :: صباح الخير
جلال :: ياصباح النور ياصباح العسل ايه النوم ده كلة
الهام :: ليه هي الساعة كام ؟
جلال :: الساعة 11 الضهر ايه كل ده نوم
الهام :: ياخبر انا نمت كتير فعلا
جلال :: طب يلا بقي قومي اغسلي وشك علي ما احضرلك الفطار يا ملكة
الهام قامت ووقفت في بلكونة الشاليه
جلال :: ايه ده هو انتي من امتي بتقفي بالكلوت والسنتيان كده
الهام :: يالهوي .. دانا مخدتش بالي خالص وراحت داخلة الاوضة جري
جلال :: مالك اتخضيتي كدة ليه طب ايه رئيك بقي انا عايز اقف انا وانتي كدة في البلكونة
الهام بصت كدة ل جلال وقالت مانا عارفة انت الود ودك اقف عريانة خالص
جلال :: هههههههههههه طب انا بتكلم بجد ايه رئيك انا ليا مذاج نقعد انا وانتي في البلكونة
وياستي انا هروح اجيب الفطار ونفطر سوا في الهوا
الهام :: ماشي روح انت هات الفطار وانا هدخل اغسل وشي
جلال نزل جري حضر الفطار وطلع بيه لقي الهام لبست الشورت الأسترتش والبضي الحملات
جلال :: ضحكتي عليا ولبستي بردو
الهام :: معلش بقي خليها عليك المرة دي
جلال قعد فطر هو والهام وبعدين قال ل الهام مش يلا بينا بقي
الهام :: بردو عايزني انزل بالشكل ده ؟
جلال :: علشان خاطري ما تقولي لا ..
الهام :: انا مش عارفة انا قابلة ليه اوفق علي طلباتك دي
جلال :: علشان انتي مراتي حبيبتي . لا انتي الملكة بتاعتي
الهام :: ماشي يا جلال لما نشوف اخرتها معاك .. انا حاسة في يوم هتقولي انزلي البحر من غير هدوم خالص
جلال :: ههههههه لا مش للدرجة دي يعني
بس ممكن بكلةت فتلة
الهام :: ايوة اهي الفتلة ستره بردو
جلال :: ههههههه يوه جتك ايه يا الهام ضحكتيني
جلال راح هو والهام البحر والهام لابسة الشورت الأسترتش من غير كلوت تحتة ولابسة بضي ازرق حملات وحلمة بزها باين منة لانها مكنتش لابسة سنتيان
جلال مش مصدق ان الهام وافقت البس اللبس ده وتنزل معاه الميا. واللي مكنتش تعرفة الهام ان الشورت برغم لونة الاسمر الا انة كان شبه شفاف وباين للأعمي انها مش لابسة كلوت من تحت
عيون الشباب والمصيفين كانوا عليها وهي مش واخدة بالها
نزلت الميا مع جلال. اللي كان مبسوط وفرحان وهو شايف الشباب بياكلوها بعيونهم
مفيش نص ساعة والهام في الميا وحست ببعبوص ابن متناكة راشق في نص طيزها
اتخضت لأن جلال المرة دي مكنش واقف جنبها .. كان بعيد عنها بيجي متر
بصت وراها بسرعة لقتة الشاب اللي بيعاكسها .. معرفتش تعمل ايه ولا تتصرف ازاي والشاب واقف جنبها ومبتسم وصباعة
بين فلقة طيزها وعمال يدخل صباعة
الشاب :: حلو الشورت اللي انتي لابساه ده
والأحلي انك مش لابسة من تحتة كلوت
الهام :: انت حيوان. .. يا جلال. يا جلال
الشاب شال ايده وبعد شوية وجلال جالها بسرعة
جلال :: ايوه يا حبيبتي .
الهام :: خليك واقف جنبي هنا .. انت سبتني وروحت بعيد ليه
الهام كل شوية تبص وراها وتبص علي الشاب اللي كان قريب جدا منها وعينة عليها وابتسامتة مش مفارقة وشه
الهام :: تعالا نبعد شوية عن هنا
جلال :: هنروح بعيد ليه ما تخلينا قريبين من الشط وفي وسط الناس علي الأقل لو حصل حاجة الناس هنا حوالينا كتير
الشاب لما لقي الهام مقالتش لجوزها ده خلاه يتجرأ ويقرب من الهام تاني
وكل ما جلال يودي وشه بعيد عن الهام
الشاب يقرب من الهام ويلمس طيزها.. واحدة واحدة والهام تبعد وهو يقرب ومش قادرة تقول لجلال اللي عارفة ومتأكدة انة هتبسط مش هيدافع عنها
الشاب فضل يقرب منها لغاية ما بقي جنبها علي شمالها و سابقها بخطوه وايده من تحت الميا راحت ولمست كسها
الهام في اللحظة دي ومن المفاجئة من جراءة الشاي الغير متوقعة كانت الهام شبه مشلولة
مش عارفة تتحرك ولا عارفة تبعد
وفضل كل شوية يلمس كسها بصوابعة
جلال :: ايه ياحبيبتي مالك
الهام :: لا لا مفيش انا بس حاسة بدوخة
جلال :: طيب تعالي نطلع من المياه ولما تبقي كويسة ننزل تاني
الهام :: ياريت يكون احسن
جلال سند الهام لانة كان فاكره فعلا دايخة
وهي خارجة من الميا كسها كان مرسوم رسمة بنت متناكة علي الشورت. وبزازها كانها عريانة بسبب البضي اللي لاذق فيها وكلة مايه
الهام اخدت بالها من نظرات بعض الشباب لجسمها وراحت قعدت هي وجلال
الهام :: يااخي مش عارفة ادعي عليك بايه
ينفع المنظر الزبالة اللي انا فيه .. ده مفيش حد هنا مبصش علي جسمي
جلال :: حبيبتي متكبريش الموضوع ابوس ايدك .. مش كل شوية هنعيد ونذيد فيه انا مصدقت انك رضيتي تخرجي كدة
الهام :: اوووووف .. بص انا مش هتكلم انا لحمك وعارك وانت حر
جلال :: طيب اهدي ياحبيبتي انا هروح اجبلك حاجة تشربيها
جلال مشي والهام قاعدة مش مصدقة اللي حصل في المياه ده. وباين كدة الشاب ده مش ناوي يسبها في حالها
جلال رجع بأتنين كنز وقعد مع الهام
اتفضلي ياحبيبتي
الهام شربت الساقع وبعدين طلبت من جلال يوديها الشاليه
جلال حاول يفهم في ايه لكن الهام صممت علي انها تروح الشاليه يا اما هتمشي لوحدها
جلال ملقاش قدامة غير انة يطاوع الهام وروحها الشاليه وهناك الهام قررت تواجه جلال لانها عايز تضع حل للي شيفاه
الهام :: علي فكرة يا جلال انا فيه حد كان بيتحرش بيا واحنا في المياه
جلال :: فكر لثواني وبعدين ضحك ههههه المرة دي عرفت اخليكي تشكي ان حد هو اللي عمل فيكي كدة
الهام :: بعصبية لا المرة دي انت ولا اللي فاتت كنت انت ماشي وانا شفت اللي كان بيلمسني عارف مين
جلال :: مش عارف يرد ويقول ايه
الهام :: هو انت معرص بجد يا جلال ؟
قد كدة انت مريض ؟ هو انت ايه مفيش دم خالص ولا احساس
جلال :: اه يا الهام انا مريض انا مريض علشان عرفت الحقيقية اللي انتي وامي وسعاد الخدامة خبتوها عليا. بس عرفت
عرفت موضوع الشيخ واللي عملوا فيكي
ومش مرة واحدة علشان متقوليش انه مكنش بمذاجك. ولا برضاكي عرفت انة ناكك ومش بس انتي ده ناكك وناك امي وناك الخدامة .. عرفتي انا بقيت كدة ليه
الهام اتفاجئت ان جلال عارف كل حاجة. وعارف كمان انها فعلا اتناكت بعد كدة من الشيخ بمذاجها .. سكتت ومقدرتش ترد عليه
جلال :: علي فكرة انا مكنتش ناوي اتكلم ولا ابينلك اني عارف حاجة. انا بحبك يا الهام
وبعشقك عشق. بس غصب عني. انا مبقتش بستمتع غير بكدة وانتي كمان في لحظة. ضعفتي وبررتي ده بعجزي لكنك ضعفتي واستمتعتي وفيه واحد تاني غير جوزك بينكك وبيعوضك عن اللي كنتي محرومة منة
انا دلوقت خفيت بس بقيت مريض بحاجة اوسخ وهي اني مش بتمتع غير لو اتخيلت ان في حد تاني بينكك ومش بس بتخيل
دانا نفسي اشوفك وانتي نايمة تحت راجل تاني وبيرزع زبه فيكي وانتي مستمتعة
لو عايزة تتطلقي يا الهام انا معنديش مانع ومتخفيش انا مش هجيب سيرة الشيخ
لاني عارف انك ملكيش ذنب
جلال لبس هدومة وخرج والهام قعدة مكانها مش مصدقة اللي حاصل ده .. جلال طلع عارف كل حاجة. وطلع كمان معرص فعلا مش بس كلامة مختصر علي الخيال
طب تطلق ؟ طب لو اطلقت من جوزها
هتطلق ليه ماهي هي كمان خاينة. ومارست الجنس معاه ومع الدكتور احمد جوز اختها
فضلت قاعدة وحاطة ايدها علي راسها وحاسة ان دماغها هتتشل ومش عارفه تعمل ايه
جلال سابها بتاع تلات ساعات عمال يلف في شوارع الأسكندريه محبط مهموم وحاسس انه خلاص الدنيا هترجع تقفل في وشه تاني
وحس انة اتسرع في كشف ميوله لمراتة
وفي كشف اللي يعرفة عنها وعن امة
وبعد تلات ساعات رجع الشاليه. لقي مراتة قاعدة في الشاليه زي ما هي. حتي هدومها مغيرتهاش
جلال نزل تحت رجلين الهام وبقي بيعيط زي العيال الصغيرة وبيترجاها انها متسبوش وتمشي وانة مستعد يكون خدام تحت رجليها العمر كلة
الهام :: انا مخنوقة اوي يا جلال وعايزه اخرج .. عايزة اشم هوا
جلال :: بس كدة انتي تؤمري .. غيري هدومك ويلا بينا
................
الحاج كرم :: بقولك ايه يا احلام انا عايز اطلب منك خدمة وهتاخدي في مقابلها 2000 جنيه لا هديكي. 5000 جنيه
احلام :: خدمة ايه ؟ انت تؤمرني
الحاج كرم :: عايزك تخطفي رجلك لغاية البلد عندي وتدوري علي واحدة اسمها سامية واذا كانت في البلد وعرفتي توصلي ليها. عرفيها انك من طرفي واني عايز اشوفها . ومتقوليش ليها علي مطرحي .. خليها تيجي معاكي واذا رفضت تيجي معاكي بلغيها لو حاولت تهرب او استخبت مني هوصلها حتي لو في بطن امها .. ونبهي عليها اي حركة غدر او خيانة منها وفكرت تبلغ الشرطة رقبتها مش بعيدة عن ايدي
احلام :: ماشي هوصلها متخفش بس الموضوع ده فيه خطر خصوصا اني هروح بلد كلها فلاحين والفلاحين كلهم عارفين بعضهم وانا هكون غريبة عن البلد يعني بمجرد ما رجلي تخطي بلدكم هتعرف اني غريبة
كرم :: متخفيش بلدنا ناسها طيبين وكلهم في حالهم
احلام :: انا هاخد 7000 وهروح حالا
كرم :: وانا مش هقولك لا .. موافق
احلام : بس جت او مجتش انا مليش دعوة
كرم :: اه طبعا دي حاجة مفروغ منها انتي تعملي اللي عليكي وحقك هتاخديه وهي هتيجي هتيجي علشان عارفة انا ايدي طايلة خصوصا اني دلوقت بره السجن
احلام :: خلاص ايدك علي الأوبيج
كرم :: اوبيج ؟
احلام :: يعني الفلوس هههههه
كرم :: تروحي وترجعي هتلاقي فلوسك بالحفظ والصون وانا هبعت معاكي واحد من رجالتنا هيوصلك لبره البلد. تروحي تجيبي سامية وهتلاقيه مستنيكي بره هيجبكم تاني لغاية هنا
احلام :: لا ياحاج اللي اوله شرط اخره نور
واحد يجي معايا ماشي. لكن فلوسي هخدها قبل ما اتحرك
كرم :: ماشي مع ان الحاج كرم كلمتة سيف علي رقبتة لكن اقول ايه .. حقك مانتي متعرفنيش.. وفيه اماره لما هتقوليها ليها هتصدق انك من طرفي
قولي ليها بأماره انك خليتي الولا سامبو ينام مع فتحيه مرات الحاج نعمان وخلتيها تحبل منة
كرم طلع الفلوس ل احلام وداهملها ولسة احلام هتمشي
كرم :: استني انتي هتروحي بهدومك دي ؟
احلام :: امال هروح بأيه
كرم :: انا مش عايز الفت الانظار ليكي انتي لازم تروحي ولابسة لبس فلاحي علشان محدش ياخد باله منك
احلام :: وانا هجيب لبس فلاحي منين
كرم :: متشغليش بالك دقايق وهيكون اللبس عندك
مفيش نص ساعة وكان كرم جاب ل احلام اللبس اللي هتروح بيه .. لبسته ومشيت هي والراجل
...............
الهام :: بص يا جلال انا عايزه اوضحلك حاجة انا لما روحت للشيخ ده مكنتش رايحة علشان ينام معايا . انا روحت بعد زن امك علي وداني ليل ونهار. وانا مكنتش موافقة اروح برغم اني فضلت مستحملة الغلب والجواز اللي كان مع ايقاف التنفيذ
كنت راضية واقول يابت استحملي
جلال :: انا عارف يا الهام
الهام :: جلال بعد اذنك متقطعنيش انت ممكن تكون شايفني ست مش كويسة سبني بقي افهمك اللي حصل ده حصل ازاي
امك هي اللي فضلت تزن وتزن عليا وتقولي ان معمولي عمل ولازم اروح للشيخ
ومش هقولك ان الشيخ معملش معايا حاجة
لا عمل. بس عمل اللي عملة وانا متخدرة
مش بطوعي ولا بأرداتي ياجلال
ومعرفتش ان عمل فيا اللي عملة غير بعد ما فوقت ولما امك طلبت مني اكمل باقي الجلسات خوفت اقولها عمل فيا كذا تقوم تخليك تتطلقني وانا كنت باقية عليك وفي نفس الوقت كنت خايفة من الفضيحة
وحصل اللي حصل مرتين كمان. ومش هكدب عليك واقولك اني مكنتش عارفة اللي هيحصل فيا كل ما اروح .. لا كنت عارفة
وكنت بحس بكل حاجة وهو بيعملها فيا
بس خليك مكاني.. لو اللي حصل ده كان حصل معاك وانت مثلا ست .. هتكمل المرتين اللي باقين وتقول لنفسك يحصل اللي يحصل ولا تقول لا وتتفضح وتجيب ل اهلك العار وتبقي لبانة علي لسان اللي رايح واللي جاي
اذا كانت امك بذات نفسها اللي حصل فيا حصل فيها. ومقدرتش تفتح بوقها. بالعكس
دي هي اللي كانت بتجيلي البيت وبتترجاني ارجعلك
جلال :: كل اللي بتقوليه ده انا مقدره وصدقيني انا مش قصدي اذلك وهذلك ليه اذا كنت بقولك انا بحبك واللي حصل ده هو اللي خلاني خفيت
الهام : اهو هو ده بقي اللي مضايقني ومزعلني. انت ازاي كدة .. ازاي عايزني اخونك
جلال :: انا مش عايز منك غير اننا نستمتع بحياتنا. بستمتع بيها من غير قيود او حدود
الهام :: مينفعش يا جلال. مينفعش. لازم يكون فيه قيود علي تصرفاتنا مينفعش تتساب كدة
جلال :: ياحبيبتي انا عايزك بس تفكيها شوية .. نلبس براحتنا. مش لازم نراعي كلام الناس
الهام : يعني انت عايزني ابقي في البلد زي هنا
جلال :: لا طبعا. هنا محدش يعرفنا لكن البلد مينفعش
الهام :: يعني انت هتخاف من كلام الناس في البلد بس ؟
جلال :: ياحبيبتي. ممكن طيب تفهميني
انا عايزك هنا تستمتعي بحياتك وتفكي قيودك اللي مقيداكي
انا بحب اعيش انا ومراتي بحرية. وعايزك تتعاملي معايا مش كاني جوزك لا كأني صاحبتك. تحكيلي علي اقل حاجة نفسك فيها واكبر حاجة بتحلمي بيها
عايزك متخفيش مني. ولو حصل اي حاجة
تيجي تقوليلي عليها
الهام :: طيب ممكن اسألك سؤال
جلال :: اسألي
الهام :: انا لو جيت في يوم مثلا قولتلك اني معجبة بحد ونفسي فيه انت ساعتها احساسك هيكون ايه
جلال سكت وبص في الأرض
الهام :: انا كدة عرفت ردك .. انت معندكش مانع يا جلال اني ابقي لغيرك بجسمي
ماشي يا جلال. وانا اوعدك يا جلال اني قريب هقولك انا نفسي في فولان بس ساعتها مش هيكون قدامك حرية الرفض
وهتقبل
طبعا الهام قالت كدة لجلال لكن مكنش ينفع انها ممكن تطلب منة بجد انها تنام مع حد او تبين له اعجابها بحد
الهام :: جلال وصلني الشاليه وياريت الليلة دي تسبني في حالي ومتتكلمش معايا
جلال :: انتي مصممة علي الزعل ؟ طب اعمل ايه علشان ترضي عني
الهام :: مفيش زعل يا جلال بس سبني النهاردة ابوس ايدك
جلال :: لا مش هسيبك انا مقدرش علي زعلك
الهام :: طب وصلني للشاليه ياجلال