دخول

عرض كامل الموضوع : قصة حقيقية ابتدت بعرض لطيزي علي الكام


الطيز المدمرة
07-16-2019, 05:37 PM
كان عندي ساعتها 20 سنة وكنت فاتح موقع من مواقع الدردشة العامة. وبعدها لقيت اللى فاتح كامرته عام بيعرض زبره واللى بيعرض طيزه واللى بتتكلم فالسكس وانا مش مصدق عيني ولقيت اللى مسمي نفسه بنوتي وبيعرض طيزه ويلعب فيها. اول حاجة جت فبالي اني اعمل زيهم انا ديما كنت بحب العب فطيزي وادخل فيها اي حاجة وادهنها زيت واتفرج عليها فالمراية. وكنت احب اتفرج علي فيديوهات مص الزبر والخضوع والزل والشتيمة.
بحب اووي ممثلة اسمها ava divine لانها كانت بتتناك باستمتاع مش لمجرد التمثيل وبحب اتخيل انها انا وبحب زوبر james deen والطريقة اللى بينيك بيها لانه بيحب يرزع
المهم بدات اعرض طيزي للناس وكانت بتعجبهم اوووى واللى يقولي ادهنها زيت واللى يشغلي اغنية حكيم ايه اللى بيحصل دا وانا اهز طيزي وارعشها ولا احسن رقاصة
لحد مجه واحد وقالي هتدخل خيارة فطيزك فالاول كنت متردد المهم جبت خيارة وكانت للاسف كبيرة شوية صغيرين
وطيزي كانت فوش الكاميرا وهو بيقولي مايك افنج طيزك ودخل صبعك وخرجة ودخله تاني بسرعة وبراجة وبقوة هو اللى كان بيتحكم وانا اتخيل انه زب فطيزي لحد مخلاني ادخل صباعين مش صباع واحدد وبعدها بشوية بقو تلاتة ولقيته بيزعق وبيقولي ادخل الخيارة بسرعة ودخلتها بس حسيت بوجع رهيب فطيزي كانها اتقسمت نصين بس حسيت براااة ومتعة غريبة.
وبدا يديني تعليمات اضرب طيزي بالشبشب والسعها بكف ايدي واركب ديل فيها وكنت مستمتع جداا.
بقيت علي الوضع دا تقريبا يوميا. وكلهم كانو بيجيبوا لبنهم علي طيزي وعاوزين يقابلوني فالحقيقة لحد ما في واحد طلب مني اقابله وقبلت قالي المكان وكان كافيه وقعدنا اتعرفنا الاول وكدا وقالي انه بيعرف يتعامل مع الطيز اللى متفتحتش قبل كدا بس قالي ان عيبه اول ما بيقرب يجيبهم مبيعرفش يسيطر علي نفسه وبيبدا يرزع جامد فالطيز ومحدش بيقدر يوقفه وقلتله انا بحب كدا بس انا خورمي مش هيستحمل قالي متقلقش و هخلي بالي منك.
روحنا الشقة وكان جيرانه بيبصولي كانهم عارفين هيعمل فيا ايه دخلت استحميت ولقيت الخرطوم جاهز زي ميكون عارف انا عاوز انضف طيزي من جوة بس حسيت ان حد مستعمله قبل كدا من لونه الغامق من الطرف واستعملته ودا اللى هيجني اكتر حطيته جوة طيزي وفضيت المية وعملت كدا كذا مرة لحد ما اتاكدت انه نضيف.
بعدها دخل عليا منغير ما يخبط وانا ببعبص طيزي وقالي كمل زي ما انت
ومعاه انبوبة مرهم وقعد يدهن منها فخورم طيزي ويقولي بعبص نفسك وحسيت انه زي بنج او حاجة غريبة.
واداني ازازة زيت وقالي تطلع من الحمام بتلمع.
خرجت لقيته قاعد مشغل فيلم سكس لواحدة شيميل طيزها حلوة وكبيرة ورجالة كتير بيعملو معاها جانج بانج
روحتله علي السرير وبوست رجله وقعدت امص فصوابع رجليه والحسها
مسك زبره وحركه بايده فروحت علي طول امصه والحس بيضه وهو يتاوه ومستمتع بعدها بدا يداعب طيزي ويلسعها بايده ويهزها ويفركها ويدخل صباعه ويطلعه امصه ببوقي ووصلت بيه انه دخل صباع رجله الكبير فطيزي وقعد يضجك
بعدها دخل زبره وانا فوضع الكلبة وفضل ينيك براحه وانا اقول اااه اااه وهو يقولي انه لسة بيسسخن
وانا مستمتع بس الزوبر حاجة والخيارة حاجة تانية
ويضربني علي طيزي بايده ويكمل نط علي طيزي انا كنت حاسس انى فرسة وراكبها الفارس واننا فسباق وكل ما يدخله ويخرجه اسرع هنكسب السباق وفضل الوضع كدا لحد ما لقيته اتنرفز وعمال يرزع فطيزي ترررااك تراااك ويضرب بكف ايده طراااخ طراااخ ويقولي يا كسمك ااااه اه وانا مش قادر اقول غيراحححح حراام عليك سيبني وهو تراااك ترااك جسمه بيرزع فطيزي وزبه فخورمي ولقيت احساس داااافي فطيزي من جوة والحرقااان اللى عندي بيختفي
وطلع زبه وقالي زي منتا وفضلت سامع الكلام ولقيت زبي نزل لبن من نفسه ولقيته جه بموبايل وصور طيزي وقالي تقدر تستحمي وتمشي
دخلت استحمي لقيته داخل بيقولي مصلي شوية فضلت امصله لحد ما جابهم وشربت احلي لبن من زبره
واستحميت وروحت عشان متاخرش
ودية صور طيزى الجامدة وفيها خيارة وانا بتناكت وبتنزل لبن
/>

الطيز المدمرة
07-16-2019, 09:29 PM
شاركوني برايكم

طيزي لبوه
07-17-2019, 01:56 AM
شاركوني برايكم

شوقتني اشوف طيزك حبيبي ممكن الاسكايب حتي ضيفك ونتمتع كام تو كام

>>BeBo<<
07-17-2019, 02:41 AM
موضوع البعبصة بصباع الرجل دا حلو جدا بس فى سوالب مبتتقبلهوش او بتقفش لو عملت كدا

الطيز المدمرة
07-17-2019, 08:50 AM
شوقتني اشوف طيزك حبيبي ممكن الاسكايب حتي ضيفك ونتمتع كام تو كام

نفسي بس انا معنديش سكايب يستعمل غرف الدردشة

الطيز المدمرة
07-17-2019, 08:50 AM
موضوع البعبصة بصباع الرجل دا حلو جدا بس فى سوالب مبتتقبلهوش او بتقفش لو عملت كدا
دا ممتع جدا وانا بحبه

sonson99
07-18-2019, 08:32 PM
رووووووووووووووووعة ممتع

احمد زيدان
07-19-2019, 05:51 PM
روعه وشوقتنى اشوف وانيك طيزك

الطيز المدمرة
07-19-2019, 05:58 PM
روعه وشوقتنى اشوف وانيك طيزك

انت ممكن تعملي جلسة تصوير كام تو كام ؟

sonson99
08-29-2019, 11:00 AM
رووووووووووووووعة



/archive/index.php/t-34945.html/archive/index.php/t-321767.html/archive/index.php/t-489377.htmlقصه المحارم والحيوانات العائله المفقودهقصص جنس زوجي زبه كبيرقصص سكس مع اكبر طيز/archive/index.php/t-386769.htmlقصة سكس الام تعلم بنتها النيك/archive/index.php/t-435430.htmlقصص سكس موظفين site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-194765.html/archive/index.php/t-135960.htmlصورسكس مخانيث ديوثين العربقصص نيك موحشقصص مصوره شاب يجسس ابوه وامه نيك/archive/index.php/t-145375.html/archive/index.php/t-191598.html/archive/index.php/t-193367.htmlسكس قصص مستريس ساديه site:rusmillion.ruقصص سكس عالسطحقصص نيك مصر اسكندريه دياثه/archive/index.php/t-500486.html/archive/index.php/t-244063.htmlقصص دياثه صحابي يتحرش بامرات site:rusmillion.ruقصص سكس أبنتي تجلس في حجري و تهيجني.com site:rusmillion.ruقصص احلى نيك وانا مطهرةقصص نيك بنت الجيران المطلقه متسلسله/archive/index.php/t-496811.htmlقصته سكس محارم تعز/archive/index.php/t-384578.htmlقصص سكس متسلسله عيدزواجي/archive/index.php/t-490622.html/archive/index.php/t-397364.htmlقصص سكس نار الشهوهقصص محارم يمنية وهي نايمة/archive/index.php/t-487141.htmlقصص نيك زوجي زب صغير جداقصص نيك نار/archive/index.php/t-76135.htmlقصة سكس أبني يقزف ألمني في كسي/archive/index.php/t-574368.html/archive/index.php/t-86205.html/archive/index.php/t-557744.html/archive/index.php/t-218497.html/archive/index.php/t-286912.htmlصورنيك زنجاوي سكس/archive/index.php/t-233938.html/archive/index.php/t-22901.htmlقصص نيك اخو الشرموطهقصص جنس مع بنتينقصص سكس عربي زوجتي والمحلل عائلة صديقي قصص نسوانجيقصص سكس مذيعة site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-557794.htmlقصص نيك مكتوبة استاذات مع الطلابقصص سكس نيك امي ديوثه تنتك من عميأرشيف صور بورنو حباحلاصور متحركه دياثهكبيرة السن من القيصر قصص محارم مصورهقصص جنسية دياثة ومحارم وسيطرة site:rusmillion.ruقصص. سكس امي ومحمود صاحبيقصص سكس اشاهد ماما تنتاكنسوانجي قصص شرموطه يمنيهقصص سكس سكرتيرة/archive/index.php/t-268425.html/archive/index.php/t-561125.html/archive/index.php/t-351017.htmlقصص سكس يمنيو طيزيقصص جنسيه مع عائلتي مصورة/archive/index.php/t-138192.htmlقصص سكس بشار/archive/index.php/t-363827.htmlقصص سكس ام جده ابني/archive/index.php/t-335031.html/archive/index.php/t-106183.html/archive/index.php/t-34176.htmlقصص نيك ولادقصص نيك موحشقصص سكس انا وامي وخالي/archive/index.php/t-439868.htmlقصص جنس انا وامي بالحمام/archive/index.php/t-196441.htmlقصص سكس جارتي من شباك المطبخ