شاب نار
01-14-2020, 01:12 PM
مساء الخير
معاكوا احمد
وهكيلكم قصه حقيقه ظ،ظ*ظ*ظھ
بس هغير الاسماء عشان خصوصيه الست الي كانت معايا
والقصه نازله بموافقتها علي فكره :)
المهم
القصه دي كانت وانا عندي ظ،ظ© سنه
كنت في ثانويه عامه واخر سنه
فا زيي زي اي شاب نفسه في اي حته لحمه
الواحد زهق من الافلام والصور
والواحد في الوقت ده بيكون عنده طاقه جنسه رهيبه
اوصفلكم نفسي
انا جسمي عادي ولا تخين ولا رفيع
يعني نقول متوسط كدا
وزبي ظ،ظ¨ سم
كنت بنزل بقا في جروبات السكس نفسي اتعرف علي واحده وهكذا
وانزل رقمي يمكن الحكايه تكون بجد
كلمني ناس كتير فشخ في منهم الي بيحور
وفث منهم الي بتتكلم وعاوزه كارت وفي منهم الي رجاله وعاملين اميلات بنات
والي ما هنالك
كنت كل يوم بنزل بوستات لحد ميجيلي حظر من الفيس ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
جالي اكتر من حظر واميلي اتقفل وعملت غيره وهكذا
لحد ما ف يوم حصل الي مكانش متوقع
كلمتني واحده وهيا الي اتصلت بيا بس من رقم برايفت
المهم الرقم البريفت ده مينفعش تكلمه هو الي يتصل بيك بس
المهم اتكلمنا ساعه تقريبا كلها ضحك وهزار
وبحاول اجس معاها نبض
وخلصت الساعه وانا قلبي كان هينفجر من الفرحه ï؟½ï؟½â¤
وبعدين تاني يوم الساعه ظ© الصبح وانا رايح الدرس
لقيتها بترن عليا
رحت هربان من الدرس وقعدنا نتكلم بتاع ظ¦ ساعات
ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ وطبعا من الكلام الي كنت بشوفه في القصص وكدا بحاول اسخنها
وبالفعل سخنت وهاجت كتير فشخ
لدرجه انها بتقول انها جابت عسلها من الكلام في التلفون
وقتها كانت كروت الفكه لسه طالعه
والكرت ب ظ¢ جنيه يديك ساعتين ï؟½ï؟½
عشان كدا مش ببالغ في الوقت ï؟½ï؟½
المهم ظ£ يوم خدنا علي بعض وقعدنا نتكلم كتير اوووووووووووي
لدرجه اني محستش بالوقت وكل شويه بهيجها اكتر واكتر
فا قولتها عاوز اقابلك
قالتي موافقه
انا اصلا من العاشر من رمضان
وهيا من المحله فا انا كانت اول مره اروح المحله دي
فا وانا في الطريق عاوز اقولكم كنت مرعوب
ليكون ود حوار وساعتها هتفشخ لاني ولا اعرف حد هناك
وايمها كانت سرقه الاعضاء منتشره وبكثره
الكلام ده كان في ظ¢ظ*ظ،ظ¤
تقريبا
قبل كل شي حابب اقولهم سبب انها كلمت حد غريب وكدا
اتجوزت جواز صالونات
وجوزها زبه صغير اوووووووووووي
لدرجه انه لما جه فتحها فتحها بصباعه لان زبه مكانش واصل للغشاء بتعها
وكل الكلام ده عرفته منها لما كنا بنتكلم
ركبت الموصلات الصبح الساعه ظ© الصبح
وكان جوايا رايي يقولي ارجع يبني
اضرب عشره وريح نفسك وخلاص
وكان في رايي بيقولي روح وجرب الي نفسك فيه
المهم هيا فضلت معايا طول الطريق وتوصفلي الطريق ازاي
وبعدين وصلت فا كنت تايه شويه
قولتها انزلي خديني
فا هيا نزلت السوق وكدا ورنت عليا
وانا لمحتها ومشيت ورها لحد مطلعت العماره الي ساكنه فيها ودخلت ودخلت وراها
اوصفهالكم
هيا ظ¢ظ¨ جسمها مليان شويه ولونها ابيض وكانت مهتيمه بجسمها جامد
لدرجه اني ملمحتش ولا شعرايه علي كسها
ولا علي طيزها ولا تحت باطها
ومن وقتها وانا عشقت كبار السن
المهم دخلنا البيت وباستني من بوقي
الصراحه في البدايه قرفت سنه
ازاي لسنها يلمس لساني وكدا
وبعديها بكام لحظه كدا جربت تاني وعجبني اوووووووووووي
وهيجني اوي اوي
وبعدين قلتلي لحظه اعتبر نفسك في بيتك
بقلع الكوتش لقيتها جايه
بقميص نوم اسود كدا وجسمها كان ابيض
فكان جسمها بينور
وقعدنا علي الكنبه الي في الصاله وقعدت ابوس بيها لاني محروم عزيزي القارئ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
وبعدين طلعت بزها اليمين ولقيت الحمله لونها بني غامق كدا
وبدئت امصها وامشي لساني عليها
وبشفايفي بشد الحلمه لبره فلقتيها بتقولي دوس عليها بسنانك
وبالفعل لقيتها بتتوجع سنه كدت وبدئت اطلع بزازها
وبدئت اطلع بزازها الاتنين واشفطهم واكلهم اكل كدا
وبدئت احسس علي خرم طيزها واحسس علي كسها من فوق الاندر
وقتها لقيتها جابت عسلها لان الاندر كان مبلول
انا كمان كنت جبت بس مرضتش احسسها وكدا
لانها كانت اول مره فحياتي اشوف واحده عريانه وبتصرف فيها زي محب
وقالتلي تعالي نخش اوضه النوم
بس استني شويه دخلت جوه بقا وغيرت القميص الاسود ولبست واحد احمر
وغيرت الاندر عشان كانت مكسوفه انها جابت عسلها من البوس واللحس في بزازها
ورقصنا شويه slow. ووقتها كنت بحسس علي جسمها كله بكتشفه ب ايدي
وبعدين نيمتها علي السرير وبشد في حلمتها ونزلت علي كسها
لحست الاندر وهيا لابسه كدا
حسيت بطعم غريب في بقي كدا
كان طعمه لاذع ومزز شويه او كان كدا لاني كنت اول مره ادوق عسل فحياتي
ولقتيها تغمض وكدا فا عرفت ان الكلام عجبها
وبعدين بدئت اقلعها الاندر ولقيته غرقان بطريقه فضيعه كانك لسه غسله
وبعدين قولت الحس زي مشوفت في الافلام
في البدايه قرفت من العسل بتعها
بس بعدين بدء الموضوع يعجبني
وبلحس جامد.
اكتر واكتر ولقيتها ب ايدها بتزق دماغي عشان مبعدش عنها
وشغال لحس وشويه انزل لساني عند خرم طيزها والحسه وادخل طرف لساني فيه كدا
وهيا كانت واخده دش قبل مروح وحاطه لوشن وهكذا
فا كانت ريحه جسمها حلوه اوي ومكانش في حاجه يتقرف منها
المهم هيا عشان كانت مكسوفه علي هايجه مكانتش بتطلع اصوات يادوب اه وبراحه
وبعدين جربنا وضع 69
اول لما مسكت زبي وحسيت ببقها وهيا بتمص زبي
كانت كلها ثواني وزبي انفجر في بؤقها
قولت هيا اكيد قرفت وهتقوم
بس محصلش ليها هاجت اكتر ولحست لبني كله
وفضلت تمص في زبي تاني لحد لما وقت تاني وانا مش مبطل لحس في كسها
وجابت مره ولحستهم بس كانوا شويه صغيرين
وبعديت بقا هيا كانت عامله حسابها كانت
كانت واخده حبايه كدا بتمنع الحمل اثناء العلاقه
او ده الكلام الي قالتهولي عشان جبت في كسها ومعترضتش
وبدئت اجرب في كسها جبت زبي وبراسه كدا بحكه في كسها وهيا نايمه علي ضهرها كدا
فا لقيتها كسوفها راح خالص وقامت قالتلي دخله عشان خاطري
وبالفعل دخلته
كسها كان ضيق اوي
فا حطيت بوقي علي بوقها عشان لو حصل اي صوت ييجي في بقي
وحشرت زبي في كسها ولقيتها صرخت صرخه كدا حستها جت في جسمي انا
وحسيت احلي احساس حسيته فحياتي
لذه رهيبه اوووووووووووي حاجه دافيه كدا بتشد في زبك لجوه
حاجه ممتعه بجد
وفضلت انيكها شويه علي الوضع ده وزبي
كان هيبجهم خلاص بس سحبته من كسها شويه عشان اهدي شويه
وقعدت ابوس فيها شويه لحد مزبي هدي
وجيت بقا جربت وضع كمان كان رهيب
انا نمت علي ضهري وهيا ركبت فوقيها
عاوز اقولكم ان الوضع ده كسها كان بيشفط زبي لجوه
رحت بقا مديها بعبوص في طيزها
وخرم طيزها كانت حمرا ومديه علي لون بني
وبالفعل فضلت علي الحال ده لحد مقرب اجيب وقولتها هجيب
افتكرت انها هتقوم لقيتها سرعت اكتر
واتضح بعد كدا اننا كنا بنجيب مع بعض
رحت واخد حلمه من حلمتها في بوقي
ووقتها كنت بدوس بسناني وانا بجيب
وايدي في خرم طيزها كان احساس عمره ميتعوض
وريحنا شويه وقامت جابت اكل كانت مجهزاه اصلا
وكلنا وشربنا حسيت ان نفسي في واحد كمان
وهيا كمان كانت ريحت شويه
فا قولتلتها نفسي اجرب في طيزك وكدا
قالتلي انا معرفش انا حاسه انه بيوجع
فحاولت ازقه علي مدخلت حت من الراس كان زبي وجعها
ولقيتها بتتوجع فقولت لا بلاش
وهيا قالت بردوا بلاش
وقولتها اكتر حاحه عجبتك اي قالتلي لحس كسي
وفضلت الحس اكتر واكتر واكتر .
واحاول اتفنن في لحسي لكسها اكتر وادخل طرف لساني لجوه واشد شفرات كسها بشفايفي
وعيني علي لحظه براقب وشها
واشوف التفاصيل وكدا
والاحظ قد ايه هيا مستمتعه
وقمت بقا نيمتها علي ضهرها وبرجليها قفلت علي وشغال رزع في كسها
وهيا الكسوف اتشال منها
وبدئت توحوح وتقولي اكتر
نيك اسرع
الكلام ده مكنتش اعرف انه تاثيره عالي اوي
وبدئت انيك في كسها جامد وبضاني بتخبط في خرم طيزها
كان احلي وضع في حياتي
جسمها كان ببترج كدا قدامي وانا كنت من الفرحه حاسس اني هيغمي عليا
وحاولت اطلع زبي عشان قربت اجيب
لقيتها ب رجليها مخلتهوش يطلع الا لما كسها شفت كل لبني ï؟½ï؟½
وخدنا دوش سوا ومشيت من عندنها وانا مبسوط اكتر من فرحتي بالشهاده ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
دخلت عندها الببت الساعه ظ،ظ¢ طلعت الساعه ظ¢:ظ£ظ*
كان احلي يوم فحياتي
استنوني في الجزء القادم هحكي ايه الي حصل في المره التانيه
لو في انتقادات اكتبوها في الردود انا اول مره اكتب قصه
وعشان هيا حقيقه مش حابب ابالغ
ï؟½ï؟½
الجزء التاني
وهكررها القصه دي حقيقه ظ،ظ*ظ*ظھ
وحصلت معايا
اسف علي الاطاله
دخلت عليا امتحانات الثانويه العامه وكدا
وكلامي قل مع هبه شويه وكانت دورس وامتحانات معرفتش اخلص منهم الا بعد مخلصت امتحانات خالص
وطبعا كنا مقضينها سكس فون
الي كان لاول مره فحياتي بجربه وهيا كان نفس النظام
واتضح ليا انها كانت اول مره تعمل كدا مع حد من ردودها وانها مش شرموطه يعني وكدا
وفضلنا مشتاقين لبعض كل كتير
خلصت امتحانات ودخلت كليه هندسه خلاص ï؟½ï؟½
وحبيت اقابل هبه تاني
يعتبر تقريبا وقتها كان عدي ظ¦ شهور علي لقائنا الاول
وبالفعل قررت اروح لها واتفقنا سوا
بس المرادي بقا كانت مختلفه عن المره الي فاتت
طلعت من سكن الكليه بدري
وعلي الموصلات وقلبي بيدق من الفرحه اني هقابل اجمل ما رئت عيني تاني
وهجرب نفس الاحساس تاني
دخلت صيدليه وقولتله لو سمحت عندنا عريس وعاوزين نروق عليه ف اداني
حبايه كدا ب ظ¥ جنيه قالي قوله ياخد نصها وهيبقا وحش
ودخلت علي عربيه فول ضربت الاكله التمام مع نص الحبايه والدماغ بقت اخر
روقان
المره دي متوهتش كتير وهيا كانت معايا علي الفيس وبترشدني
لحد موصلت باب العماره وطلعت ودخلت
لقتيها بتقولي هاخد دش في ثواني واجيلك
وانا طبعا مستحملتش اشوف الجسم الملبن ده يجري من قدامي
فخبطها كدا علي طيزها spank
لقيتها وقفت في مكانها
وبتقولي تاني
فخبطت تاني حسيتها بدئت تهيج ï؟½ï؟½
في البدايه استغربت ايه الي بيهيج في ال spank دي
وبالفعل قلعت ودخلت استحمت
حاولت اخش معاها بس هيا رفضت
قعدت في الصاله انا بغير هدومي وكنت لابس البوكس وبس
وطلعت بقا لابس البورنص
وحاجه كدا ءف ءح ياعزيزي القاري
حته ملبن ملفوفه في قماشه ومستنياك تاكلها
قعدنا علي الكنبه كدا وخدتني بالحضن كان كله احاسيس وتحسيس ههههههههههههه
وجت البدايه من عندي ببوسه في بوقها
ووقتها دوقت طعم الروج الاحمر ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
كانت حاجه طعمها لذيذ
وبشفايفي بضم شفايفها
وانا الي بقرب لساني من لسانها وكاني بخده بالحضن
وعمال امص في شفايفها واكل فيها
اممممممم
وامص كمان
اممممممممممم
وبعدين بقا بفك البرنص من الجنب
ولاحظت ان جسمها خس شويه عن الاول
وبقت بطه بمعني الكلمه
او زي متقول كدا الجسم الكيرع¤ي
وبعيني مسحت جسمها كلها وعيني جت علي كل حته في جسمها وطبعا كانت نضيفه زي اول مره
ومكانتش مكسوفه خالص
وكانت كل حاجه بتطلبها مش زي اول مره
وحطت ايديها علي زبي من فوق البوكسر كدا
خلاني ولعت ومش علي بعضي
وبقيت بدعك جسمها كله ب ايدي
وبعدين مسكت بزازها بقا
شفايفي كانوا بيحضنوا حلمتها لانهم كانوا وحشني اوووووووووووي
وابتديت ادوس بسناني جامد واشد في حلمه بز
والبز التاني بفرك الحلمه ب ايدي
واعض في بزازها وقعدت علي الحاله دي بتاع ظ،ظ* دقايق ولا حاجه
ودخلنا الاوضه بقا
وقالتلي نفسي تلحس كسي
انا كل مطلب من جوزي يقولي بقرف
وبالفعل نيمتها علي ضهرها وجبتها من اول فخدها لحد بزازها لحس
مشيت لساني عليها
حسيتها قربت تجيب
فقولت اخليها تجيب قلبي وبلساني نزلت علي كسها
كان لونه وردي كدا
مش اسمر
حطيت لساني علي كسها بحيث لساني يكون علي خرم كسها كله ï؟½ï؟½
وفي اللحظه دي لقيتها بتترعش كدا وكسها
بيجيب شلال من العسل
فقولت اعمل بقا حركه ذكيه شويه
وخت شويه عسل علي لساني وحطيتهم علي خرم طيزها وبلحس كدا
الحركه دي هيجتها جامد اوووووووووووي
لدرجه انها كانت بتزق دماغي عشان ادخل لساني
اكتر جوه وبطلع لساني لفوق سنه كدا الحته
الي بين الكس والطيز كانت بتقولي بتهيجني اوووووووووووي
وبدئت الحس في الحته دي اكتر واكتر
وهيا بتقولي عشان خاطري اكتر
كمان ، كمان اوووووووووووي
وهيا قالتلي تعالي ادلعك شويه قولتها ماشي
قالتل انا مش هسيبك الا لما تتكيف
وقلعتني البوكسر
وبقا زبي قدامها وهجمت عليه كانت هتقطعه ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
ونزلت مص في زبي
لحد مصول لزورها
وكله بقا في بوقها
وفضلت تمصلي لحد جبت وبلعتهم
وقالتلي انا بحب طعم اللبن اوووووووووووي
وكان في شويه وقعوا علي الملايه لحستهم من عليها
والحركه دي عجبتني اوووووووووووي اوووووووووووي
وبعدين قعدنا نريح شويه
واتغزل فيها وبجمالها وبجسمها
وقالتلي انا عاوزه اقولك علي حاجه
قولتلها قولي قالتلي وانت نايم معايا
قولتها مسمهاش كدا !
اسمها ايه
قالتلي وانت بتنيكني عاوزاك تضربني علي طيزي جامد قولتها مش هتوجعك ؟
فردت هيا ليها وجع بس بعدين بيتحول بلذه
فقولتها حاضر
انا كنت شويه فديوهات قبل كدا عن موضوع الساديه قبل كدا فقلت لما اجرب
قولتها تعالي فجت فوقولتها عملي وضع ال doggy
الي مش عارفه ده واضع السجود كدا بس علي السرير
كانت ضهرها ليا وطيزها مفنسه كدا ووشها الناحيه التانيه
وبالفعل ضربت اول خبطه علي طيزها كدا من اول خطبه فرده طيزها احمرت وصوابعي عملت صابع صابع
وسمعتها من صوت اه
هزتني من مكاني
لقيتني بضرب اكتر واكتر واكتر
وووجعها كان بيعجبني اوووووووووووي
وبالفعل بقا بدئت ادخل زبي في كسها من ورا
وبحس نفس الاحساس الرهيب تاني واللذيذ
وشغال نيك جامد
وهيا بتوحوح
نيكيني اكتر
ولقيت نفسي بشتمها لاول مره
بقولها شفتي زبي يالبوه
لقيتها بتقولي انا لكلمتها
انا شرموطتك وفضلت انيك علي الوضع ده شويه
وصوتها بدء يعلي ولولا اننا كنا معليين صوت التلفزيون كان زمنا متخدين اداب ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
ومكتفتش بكدا رحت مديها بعبوص في طيزها بصابعين وسايبهم فيها
وهيا كل مصوتها يوطي احرك صوابعي يمين وشمال
ترجع تصوت تاني لحد مجابت وغرفت الملايه خالص والسرير
لحد محسيت اني هجيب وهيا عرفت فقالتلي مش عامله حسابي
وطلعته وجبتهم علي بزازها
جسمنا كله عرق ووركها وطيازها لونهم احمر من الضرب
بتقولي مش قادره اتحرك وجسمها كله عرقان وسخن ومفرهده خالص
رحت الصاله اشوف تلفوني كان بيرن وخلصت المكالمه ورجعت تاني لقيتها زي مهيا
فحسيت برجولتي ان قدامي واحده زي ده وقدرت افشخها كدا
التفكير ده وقف زبي تاني وخلاه زي الحديد.
رحت عليها كانت ناميه علي ضهرها فحطيت جسمي علي جسمها بقا
بوقي علي بوقها
زبي في كسها وايدي حضناها كدا
وبقيت بدخله واطلعه علي اقل سرعه
لاني بقيت بنيك بمزاج بقا
وادخله واطلعه
واحشره جامد في كسها
وهيا كانت بتتصوت وصتها بيعلي بس كانت بتطلع في جسمي انا لاني حاطط بوقي عليها ï؟½ï؟½
قعدنا علي الوضع ده ظ،ظ* دقايق كل مقرب اجيب اهدي اللعب شويه
لحد مخلص زبي قرب ينفجر رحت في اخر لحظه مطلعه وجايب علي جسمها من فوق كسها كدا وعلي بطنها
وريحت جنبها كدا من التعب
خلاص مش قادر احرك ايد ولا رجل
ريحت شويه كدا وبدئت اشد طولي وهيا لسه مفرهده جنبي
فقمت لبست هدومي حتي قبل ماخد دش
وركبت الموصلات ورحت علي السكن بتاع الجامعه وبفتكر كل لحظه حصلت وبكل تفصيله زي دلوقتي كدا
وانا باخد دش افتكرت كل حاجه وكنت عاوز اضرب كمان بس زبي مش هيستحمل
خلصت ونمت مصحتش الا تاني يوم بليل
من التعب الي حصلي
وطبعا هبه رنت عليه زبروميت مره
غير رسايل الفيس بقا
واول مفوقت وكلت وروقت حالي كلمتها
وطمنتها عليا واتطمنت عليها
والدنيا حلوه
كان عندي ميد تيرم في الجامعه وانشغلت شويه
ولقيت هبه بعتالي رساله بتقولي "الحقني انا في مصيبه"
نزلت الكللماات دي عليا زي الصعقه مش عارف اروح فين ولا اجي منين
وايه الي حصل
ودماغي توديي وتجيب وفضلت ظ£ ايام ببعتلها رسايل كتير ومش بترد نهائي
وفي الاخر ردت
في الجزء الجاي هقولكم اي المصيبه
ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
واقسم لكم القصه حقيقه ظ،ظ*ظ*ظھ
مش عاوز اضيف ولا حرف زياده عشان مبقاش ببالغ
ولو في اي انتقاد عرفوني ï؟½ï؟½
معاكوا احمد
وهكيلكم قصه حقيقه ظ،ظ*ظ*ظھ
بس هغير الاسماء عشان خصوصيه الست الي كانت معايا
والقصه نازله بموافقتها علي فكره :)
المهم
القصه دي كانت وانا عندي ظ،ظ© سنه
كنت في ثانويه عامه واخر سنه
فا زيي زي اي شاب نفسه في اي حته لحمه
الواحد زهق من الافلام والصور
والواحد في الوقت ده بيكون عنده طاقه جنسه رهيبه
اوصفلكم نفسي
انا جسمي عادي ولا تخين ولا رفيع
يعني نقول متوسط كدا
وزبي ظ،ظ¨ سم
كنت بنزل بقا في جروبات السكس نفسي اتعرف علي واحده وهكذا
وانزل رقمي يمكن الحكايه تكون بجد
كلمني ناس كتير فشخ في منهم الي بيحور
وفث منهم الي بتتكلم وعاوزه كارت وفي منهم الي رجاله وعاملين اميلات بنات
والي ما هنالك
كنت كل يوم بنزل بوستات لحد ميجيلي حظر من الفيس ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
جالي اكتر من حظر واميلي اتقفل وعملت غيره وهكذا
لحد ما ف يوم حصل الي مكانش متوقع
كلمتني واحده وهيا الي اتصلت بيا بس من رقم برايفت
المهم الرقم البريفت ده مينفعش تكلمه هو الي يتصل بيك بس
المهم اتكلمنا ساعه تقريبا كلها ضحك وهزار
وبحاول اجس معاها نبض
وخلصت الساعه وانا قلبي كان هينفجر من الفرحه ï؟½ï؟½â¤
وبعدين تاني يوم الساعه ظ© الصبح وانا رايح الدرس
لقيتها بترن عليا
رحت هربان من الدرس وقعدنا نتكلم بتاع ظ¦ ساعات
ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ وطبعا من الكلام الي كنت بشوفه في القصص وكدا بحاول اسخنها
وبالفعل سخنت وهاجت كتير فشخ
لدرجه انها بتقول انها جابت عسلها من الكلام في التلفون
وقتها كانت كروت الفكه لسه طالعه
والكرت ب ظ¢ جنيه يديك ساعتين ï؟½ï؟½
عشان كدا مش ببالغ في الوقت ï؟½ï؟½
المهم ظ£ يوم خدنا علي بعض وقعدنا نتكلم كتير اوووووووووووي
لدرجه اني محستش بالوقت وكل شويه بهيجها اكتر واكتر
فا قولتها عاوز اقابلك
قالتي موافقه
انا اصلا من العاشر من رمضان
وهيا من المحله فا انا كانت اول مره اروح المحله دي
فا وانا في الطريق عاوز اقولكم كنت مرعوب
ليكون ود حوار وساعتها هتفشخ لاني ولا اعرف حد هناك
وايمها كانت سرقه الاعضاء منتشره وبكثره
الكلام ده كان في ظ¢ظ*ظ،ظ¤
تقريبا
قبل كل شي حابب اقولهم سبب انها كلمت حد غريب وكدا
اتجوزت جواز صالونات
وجوزها زبه صغير اوووووووووووي
لدرجه انه لما جه فتحها فتحها بصباعه لان زبه مكانش واصل للغشاء بتعها
وكل الكلام ده عرفته منها لما كنا بنتكلم
ركبت الموصلات الصبح الساعه ظ© الصبح
وكان جوايا رايي يقولي ارجع يبني
اضرب عشره وريح نفسك وخلاص
وكان في رايي بيقولي روح وجرب الي نفسك فيه
المهم هيا فضلت معايا طول الطريق وتوصفلي الطريق ازاي
وبعدين وصلت فا كنت تايه شويه
قولتها انزلي خديني
فا هيا نزلت السوق وكدا ورنت عليا
وانا لمحتها ومشيت ورها لحد مطلعت العماره الي ساكنه فيها ودخلت ودخلت وراها
اوصفهالكم
هيا ظ¢ظ¨ جسمها مليان شويه ولونها ابيض وكانت مهتيمه بجسمها جامد
لدرجه اني ملمحتش ولا شعرايه علي كسها
ولا علي طيزها ولا تحت باطها
ومن وقتها وانا عشقت كبار السن
المهم دخلنا البيت وباستني من بوقي
الصراحه في البدايه قرفت سنه
ازاي لسنها يلمس لساني وكدا
وبعديها بكام لحظه كدا جربت تاني وعجبني اوووووووووووي
وهيجني اوي اوي
وبعدين قلتلي لحظه اعتبر نفسك في بيتك
بقلع الكوتش لقيتها جايه
بقميص نوم اسود كدا وجسمها كان ابيض
فكان جسمها بينور
وقعدنا علي الكنبه الي في الصاله وقعدت ابوس بيها لاني محروم عزيزي القارئ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
وبعدين طلعت بزها اليمين ولقيت الحمله لونها بني غامق كدا
وبدئت امصها وامشي لساني عليها
وبشفايفي بشد الحلمه لبره فلقتيها بتقولي دوس عليها بسنانك
وبالفعل لقيتها بتتوجع سنه كدت وبدئت اطلع بزازها
وبدئت اطلع بزازها الاتنين واشفطهم واكلهم اكل كدا
وبدئت احسس علي خرم طيزها واحسس علي كسها من فوق الاندر
وقتها لقيتها جابت عسلها لان الاندر كان مبلول
انا كمان كنت جبت بس مرضتش احسسها وكدا
لانها كانت اول مره فحياتي اشوف واحده عريانه وبتصرف فيها زي محب
وقالتلي تعالي نخش اوضه النوم
بس استني شويه دخلت جوه بقا وغيرت القميص الاسود ولبست واحد احمر
وغيرت الاندر عشان كانت مكسوفه انها جابت عسلها من البوس واللحس في بزازها
ورقصنا شويه slow. ووقتها كنت بحسس علي جسمها كله بكتشفه ب ايدي
وبعدين نيمتها علي السرير وبشد في حلمتها ونزلت علي كسها
لحست الاندر وهيا لابسه كدا
حسيت بطعم غريب في بقي كدا
كان طعمه لاذع ومزز شويه او كان كدا لاني كنت اول مره ادوق عسل فحياتي
ولقتيها تغمض وكدا فا عرفت ان الكلام عجبها
وبعدين بدئت اقلعها الاندر ولقيته غرقان بطريقه فضيعه كانك لسه غسله
وبعدين قولت الحس زي مشوفت في الافلام
في البدايه قرفت من العسل بتعها
بس بعدين بدء الموضوع يعجبني
وبلحس جامد.
اكتر واكتر ولقيتها ب ايدها بتزق دماغي عشان مبعدش عنها
وشغال لحس وشويه انزل لساني عند خرم طيزها والحسه وادخل طرف لساني فيه كدا
وهيا كانت واخده دش قبل مروح وحاطه لوشن وهكذا
فا كانت ريحه جسمها حلوه اوي ومكانش في حاجه يتقرف منها
المهم هيا عشان كانت مكسوفه علي هايجه مكانتش بتطلع اصوات يادوب اه وبراحه
وبعدين جربنا وضع 69
اول لما مسكت زبي وحسيت ببقها وهيا بتمص زبي
كانت كلها ثواني وزبي انفجر في بؤقها
قولت هيا اكيد قرفت وهتقوم
بس محصلش ليها هاجت اكتر ولحست لبني كله
وفضلت تمص في زبي تاني لحد لما وقت تاني وانا مش مبطل لحس في كسها
وجابت مره ولحستهم بس كانوا شويه صغيرين
وبعديت بقا هيا كانت عامله حسابها كانت
كانت واخده حبايه كدا بتمنع الحمل اثناء العلاقه
او ده الكلام الي قالتهولي عشان جبت في كسها ومعترضتش
وبدئت اجرب في كسها جبت زبي وبراسه كدا بحكه في كسها وهيا نايمه علي ضهرها كدا
فا لقيتها كسوفها راح خالص وقامت قالتلي دخله عشان خاطري
وبالفعل دخلته
كسها كان ضيق اوي
فا حطيت بوقي علي بوقها عشان لو حصل اي صوت ييجي في بقي
وحشرت زبي في كسها ولقيتها صرخت صرخه كدا حستها جت في جسمي انا
وحسيت احلي احساس حسيته فحياتي
لذه رهيبه اوووووووووووي حاجه دافيه كدا بتشد في زبك لجوه
حاجه ممتعه بجد
وفضلت انيكها شويه علي الوضع ده وزبي
كان هيبجهم خلاص بس سحبته من كسها شويه عشان اهدي شويه
وقعدت ابوس فيها شويه لحد مزبي هدي
وجيت بقا جربت وضع كمان كان رهيب
انا نمت علي ضهري وهيا ركبت فوقيها
عاوز اقولكم ان الوضع ده كسها كان بيشفط زبي لجوه
رحت بقا مديها بعبوص في طيزها
وخرم طيزها كانت حمرا ومديه علي لون بني
وبالفعل فضلت علي الحال ده لحد مقرب اجيب وقولتها هجيب
افتكرت انها هتقوم لقيتها سرعت اكتر
واتضح بعد كدا اننا كنا بنجيب مع بعض
رحت واخد حلمه من حلمتها في بوقي
ووقتها كنت بدوس بسناني وانا بجيب
وايدي في خرم طيزها كان احساس عمره ميتعوض
وريحنا شويه وقامت جابت اكل كانت مجهزاه اصلا
وكلنا وشربنا حسيت ان نفسي في واحد كمان
وهيا كمان كانت ريحت شويه
فا قولتلتها نفسي اجرب في طيزك وكدا
قالتلي انا معرفش انا حاسه انه بيوجع
فحاولت ازقه علي مدخلت حت من الراس كان زبي وجعها
ولقيتها بتتوجع فقولت لا بلاش
وهيا قالت بردوا بلاش
وقولتها اكتر حاحه عجبتك اي قالتلي لحس كسي
وفضلت الحس اكتر واكتر واكتر .
واحاول اتفنن في لحسي لكسها اكتر وادخل طرف لساني لجوه واشد شفرات كسها بشفايفي
وعيني علي لحظه براقب وشها
واشوف التفاصيل وكدا
والاحظ قد ايه هيا مستمتعه
وقمت بقا نيمتها علي ضهرها وبرجليها قفلت علي وشغال رزع في كسها
وهيا الكسوف اتشال منها
وبدئت توحوح وتقولي اكتر
نيك اسرع
الكلام ده مكنتش اعرف انه تاثيره عالي اوي
وبدئت انيك في كسها جامد وبضاني بتخبط في خرم طيزها
كان احلي وضع في حياتي
جسمها كان ببترج كدا قدامي وانا كنت من الفرحه حاسس اني هيغمي عليا
وحاولت اطلع زبي عشان قربت اجيب
لقيتها ب رجليها مخلتهوش يطلع الا لما كسها شفت كل لبني ï؟½ï؟½
وخدنا دوش سوا ومشيت من عندنها وانا مبسوط اكتر من فرحتي بالشهاده ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
دخلت عندها الببت الساعه ظ،ظ¢ طلعت الساعه ظ¢:ظ£ظ*
كان احلي يوم فحياتي
استنوني في الجزء القادم هحكي ايه الي حصل في المره التانيه
لو في انتقادات اكتبوها في الردود انا اول مره اكتب قصه
وعشان هيا حقيقه مش حابب ابالغ
ï؟½ï؟½
الجزء التاني
وهكررها القصه دي حقيقه ظ،ظ*ظ*ظھ
وحصلت معايا
اسف علي الاطاله
دخلت عليا امتحانات الثانويه العامه وكدا
وكلامي قل مع هبه شويه وكانت دورس وامتحانات معرفتش اخلص منهم الا بعد مخلصت امتحانات خالص
وطبعا كنا مقضينها سكس فون
الي كان لاول مره فحياتي بجربه وهيا كان نفس النظام
واتضح ليا انها كانت اول مره تعمل كدا مع حد من ردودها وانها مش شرموطه يعني وكدا
وفضلنا مشتاقين لبعض كل كتير
خلصت امتحانات ودخلت كليه هندسه خلاص ï؟½ï؟½
وحبيت اقابل هبه تاني
يعتبر تقريبا وقتها كان عدي ظ¦ شهور علي لقائنا الاول
وبالفعل قررت اروح لها واتفقنا سوا
بس المرادي بقا كانت مختلفه عن المره الي فاتت
طلعت من سكن الكليه بدري
وعلي الموصلات وقلبي بيدق من الفرحه اني هقابل اجمل ما رئت عيني تاني
وهجرب نفس الاحساس تاني
دخلت صيدليه وقولتله لو سمحت عندنا عريس وعاوزين نروق عليه ف اداني
حبايه كدا ب ظ¥ جنيه قالي قوله ياخد نصها وهيبقا وحش
ودخلت علي عربيه فول ضربت الاكله التمام مع نص الحبايه والدماغ بقت اخر
روقان
المره دي متوهتش كتير وهيا كانت معايا علي الفيس وبترشدني
لحد موصلت باب العماره وطلعت ودخلت
لقتيها بتقولي هاخد دش في ثواني واجيلك
وانا طبعا مستحملتش اشوف الجسم الملبن ده يجري من قدامي
فخبطها كدا علي طيزها spank
لقيتها وقفت في مكانها
وبتقولي تاني
فخبطت تاني حسيتها بدئت تهيج ï؟½ï؟½
في البدايه استغربت ايه الي بيهيج في ال spank دي
وبالفعل قلعت ودخلت استحمت
حاولت اخش معاها بس هيا رفضت
قعدت في الصاله انا بغير هدومي وكنت لابس البوكس وبس
وطلعت بقا لابس البورنص
وحاجه كدا ءف ءح ياعزيزي القاري
حته ملبن ملفوفه في قماشه ومستنياك تاكلها
قعدنا علي الكنبه كدا وخدتني بالحضن كان كله احاسيس وتحسيس ههههههههههههه
وجت البدايه من عندي ببوسه في بوقها
ووقتها دوقت طعم الروج الاحمر ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
كانت حاجه طعمها لذيذ
وبشفايفي بضم شفايفها
وانا الي بقرب لساني من لسانها وكاني بخده بالحضن
وعمال امص في شفايفها واكل فيها
اممممممم
وامص كمان
اممممممممممم
وبعدين بقا بفك البرنص من الجنب
ولاحظت ان جسمها خس شويه عن الاول
وبقت بطه بمعني الكلمه
او زي متقول كدا الجسم الكيرع¤ي
وبعيني مسحت جسمها كلها وعيني جت علي كل حته في جسمها وطبعا كانت نضيفه زي اول مره
ومكانتش مكسوفه خالص
وكانت كل حاجه بتطلبها مش زي اول مره
وحطت ايديها علي زبي من فوق البوكسر كدا
خلاني ولعت ومش علي بعضي
وبقيت بدعك جسمها كله ب ايدي
وبعدين مسكت بزازها بقا
شفايفي كانوا بيحضنوا حلمتها لانهم كانوا وحشني اوووووووووووي
وابتديت ادوس بسناني جامد واشد في حلمه بز
والبز التاني بفرك الحلمه ب ايدي
واعض في بزازها وقعدت علي الحاله دي بتاع ظ،ظ* دقايق ولا حاجه
ودخلنا الاوضه بقا
وقالتلي نفسي تلحس كسي
انا كل مطلب من جوزي يقولي بقرف
وبالفعل نيمتها علي ضهرها وجبتها من اول فخدها لحد بزازها لحس
مشيت لساني عليها
حسيتها قربت تجيب
فقولت اخليها تجيب قلبي وبلساني نزلت علي كسها
كان لونه وردي كدا
مش اسمر
حطيت لساني علي كسها بحيث لساني يكون علي خرم كسها كله ï؟½ï؟½
وفي اللحظه دي لقيتها بتترعش كدا وكسها
بيجيب شلال من العسل
فقولت اعمل بقا حركه ذكيه شويه
وخت شويه عسل علي لساني وحطيتهم علي خرم طيزها وبلحس كدا
الحركه دي هيجتها جامد اوووووووووووي
لدرجه انها كانت بتزق دماغي عشان ادخل لساني
اكتر جوه وبطلع لساني لفوق سنه كدا الحته
الي بين الكس والطيز كانت بتقولي بتهيجني اوووووووووووي
وبدئت الحس في الحته دي اكتر واكتر
وهيا بتقولي عشان خاطري اكتر
كمان ، كمان اوووووووووووي
وهيا قالتلي تعالي ادلعك شويه قولتها ماشي
قالتل انا مش هسيبك الا لما تتكيف
وقلعتني البوكسر
وبقا زبي قدامها وهجمت عليه كانت هتقطعه ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
ونزلت مص في زبي
لحد مصول لزورها
وكله بقا في بوقها
وفضلت تمصلي لحد جبت وبلعتهم
وقالتلي انا بحب طعم اللبن اوووووووووووي
وكان في شويه وقعوا علي الملايه لحستهم من عليها
والحركه دي عجبتني اوووووووووووي اوووووووووووي
وبعدين قعدنا نريح شويه
واتغزل فيها وبجمالها وبجسمها
وقالتلي انا عاوزه اقولك علي حاجه
قولتلها قولي قالتلي وانت نايم معايا
قولتها مسمهاش كدا !
اسمها ايه
قالتلي وانت بتنيكني عاوزاك تضربني علي طيزي جامد قولتها مش هتوجعك ؟
فردت هيا ليها وجع بس بعدين بيتحول بلذه
فقولتها حاضر
انا كنت شويه فديوهات قبل كدا عن موضوع الساديه قبل كدا فقلت لما اجرب
قولتها تعالي فجت فوقولتها عملي وضع ال doggy
الي مش عارفه ده واضع السجود كدا بس علي السرير
كانت ضهرها ليا وطيزها مفنسه كدا ووشها الناحيه التانيه
وبالفعل ضربت اول خبطه علي طيزها كدا من اول خطبه فرده طيزها احمرت وصوابعي عملت صابع صابع
وسمعتها من صوت اه
هزتني من مكاني
لقيتني بضرب اكتر واكتر واكتر
وووجعها كان بيعجبني اوووووووووووي
وبالفعل بقا بدئت ادخل زبي في كسها من ورا
وبحس نفس الاحساس الرهيب تاني واللذيذ
وشغال نيك جامد
وهيا بتوحوح
نيكيني اكتر
ولقيت نفسي بشتمها لاول مره
بقولها شفتي زبي يالبوه
لقيتها بتقولي انا لكلمتها
انا شرموطتك وفضلت انيك علي الوضع ده شويه
وصوتها بدء يعلي ولولا اننا كنا معليين صوت التلفزيون كان زمنا متخدين اداب ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
ومكتفتش بكدا رحت مديها بعبوص في طيزها بصابعين وسايبهم فيها
وهيا كل مصوتها يوطي احرك صوابعي يمين وشمال
ترجع تصوت تاني لحد مجابت وغرفت الملايه خالص والسرير
لحد محسيت اني هجيب وهيا عرفت فقالتلي مش عامله حسابي
وطلعته وجبتهم علي بزازها
جسمنا كله عرق ووركها وطيازها لونهم احمر من الضرب
بتقولي مش قادره اتحرك وجسمها كله عرقان وسخن ومفرهده خالص
رحت الصاله اشوف تلفوني كان بيرن وخلصت المكالمه ورجعت تاني لقيتها زي مهيا
فحسيت برجولتي ان قدامي واحده زي ده وقدرت افشخها كدا
التفكير ده وقف زبي تاني وخلاه زي الحديد.
رحت عليها كانت ناميه علي ضهرها فحطيت جسمي علي جسمها بقا
بوقي علي بوقها
زبي في كسها وايدي حضناها كدا
وبقيت بدخله واطلعه علي اقل سرعه
لاني بقيت بنيك بمزاج بقا
وادخله واطلعه
واحشره جامد في كسها
وهيا كانت بتتصوت وصتها بيعلي بس كانت بتطلع في جسمي انا لاني حاطط بوقي عليها ï؟½ï؟½
قعدنا علي الوضع ده ظ،ظ* دقايق كل مقرب اجيب اهدي اللعب شويه
لحد مخلص زبي قرب ينفجر رحت في اخر لحظه مطلعه وجايب علي جسمها من فوق كسها كدا وعلي بطنها
وريحت جنبها كدا من التعب
خلاص مش قادر احرك ايد ولا رجل
ريحت شويه كدا وبدئت اشد طولي وهيا لسه مفرهده جنبي
فقمت لبست هدومي حتي قبل ماخد دش
وركبت الموصلات ورحت علي السكن بتاع الجامعه وبفتكر كل لحظه حصلت وبكل تفصيله زي دلوقتي كدا
وانا باخد دش افتكرت كل حاجه وكنت عاوز اضرب كمان بس زبي مش هيستحمل
خلصت ونمت مصحتش الا تاني يوم بليل
من التعب الي حصلي
وطبعا هبه رنت عليه زبروميت مره
غير رسايل الفيس بقا
واول مفوقت وكلت وروقت حالي كلمتها
وطمنتها عليا واتطمنت عليها
والدنيا حلوه
كان عندي ميد تيرم في الجامعه وانشغلت شويه
ولقيت هبه بعتالي رساله بتقولي "الحقني انا في مصيبه"
نزلت الكللماات دي عليا زي الصعقه مش عارف اروح فين ولا اجي منين
وايه الي حصل
ودماغي توديي وتجيب وفضلت ظ£ ايام ببعتلها رسايل كتير ومش بترد نهائي
وفي الاخر ردت
في الجزء الجاي هقولكم اي المصيبه
ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
واقسم لكم القصه حقيقه ظ،ظ*ظ*ظھ
مش عاوز اضيف ولا حرف زياده عشان مبقاش ببالغ
ولو في اي انتقاد عرفوني ï؟½ï؟½