سمير نادر
06-04-2020, 02:43 PM
هاي كيفكم انا سمير او سميرة حاليا 45 سنة مطلق سالب بحب البس لبس حريمي وانتاك من الستات واخدمهم قصتي تبدا من لما كان عمري 13 سنوات حيث كنت مربرب وحلو وعيوني خضر و شعر طويل وكنت بتعرض للمضايقات من كل يلي حواليا .
وفي يوم كنت العب مع سعيد ابن جرانا وكان يحمل لعبة حلو سعيد اكبر مني بخمس سنوات وكنت بدي العب معه ولكن هو طلب مني انه ادخل معه بيتهم وانفذ كلامه علشان يعطيني اللعبة ووافقت ودخلت معه واول شي عمله بدا يحسس على طيزي ويدخل صباعه جواتها وانا مستسلم وبعدين بدا يزين ويمتحن عليا وطلع زبو وبدا يلعب فيه وبعدين طلب مني اني اجلس على زبه . وانا تجاوبت معه وبدا يزقه فيا حتى دخل راسه وانا توجعت وابتعدت عنه وتركني كم يوم بعدها طلب مني كمان ادخل معه بيتهم ورجع يعمل معي نفس الشي وانا كنت مستسلم وبديت احس بمتعة وهو يدخل زبه جواتي ودخله كله وانا توجعت شوية بس المتعة نستني الالم ومن بعدها صرت مدمن زب جاري وفي يوم وهو ينيكني في غرفته دخل علينا اخوه وهددني انه يفضحني اذا ما ناكني كمان وفعلا صرت انتاك من سعيد واخوه وبقيت سنة وانا بنتاك .
في الفترة دي توفت والدتي وزعلت كتير كنت الوحيد لامي وكان ابي كثير السفر بحكم عمله وعندما مرضت والدتي تركنا وتزوح ست ثانية في مدينة اخرى ولكن عندما سمع بوفاة والدتي حاء لياخذني اعيش معه ومع زوجته الست جميلة او جملات .
الست جميلة كانت ست قوية قاسية الملامح تلبس بلدي ولا تخلف وكان والدي يخاف منها وعندما احضرني لكي اعيش معها غضبت كثيرا وضربت والدي وانا كنت بالغرفة اشاهد الموقف من بعيد وكنت خائف جدا .
ولكن والدي ترجاها انا تبقيني كخادم عندها وبالفعل طلبت منه ان اترك مدرستي واتفرغ لخدمتها وفي اول يوم خدمة لي عندها املت علي شروطها وهي انني اصحا الساعة السابعة وانظف المنزل واحضر الفطار وافيقها علشان تفطر الساعة التاسعة وابقى واقف بجنبها حتى تنتهي ومن ثم ارفع الاكل وانظف البيت وانتظر اوامرها وطلب ان انام واكل في المطبخ وانه اي خطأ او تاخر بالرد سوف تعاقبني .
وكنت اعمل بجد حتى لا انال العقاب وكانت دائما تنظر الي نظرة شهوانية وكانت تندهلي بصيغة الانثى ومع الايام اصبح اسمي سميرة وبدات تطلب مني البس طرحة عشان شعري ما يطيح بالاكل وبعدها بدات تطلب مني البس فستان وبقيت خدامة بجد وكانت بتضربني لاي سبب وفي يوم كان والدي مسافر كانت لطيفة معايا طلبت مني اجي معها غرفتها ولما دخلت لقيت على سريرها كلوت وسوتيان فوشيا وفستان فوشيا كمان و طلت مني البسهم بس انا اتكسفت فضربتني ولبستهم لي وحطتلي طرخة وميك اب وقالت لي انتي يا بت الليلة دخلتك وبدت تمص شفايفي وتلعب بصدري وبعدين بدات تدخل صوابعها بخرمي ولما عرفت اني خرمي واسعة انبسطت كتير وقالت اهو ما انتي مفتوحة يابت وبدات تمارس معي بعنف واخرجت اير بلاستك وبدات تنيكني بقوة واتا اتوجع وبحاول اهرب منها بس هي اقوى مني وجابت طرحة وربطت ايديا ورجليا مع بعض وخلت كيزي لفوق ورجغت تاني تنكني وتقلي انتي من انهادة مراتي وانا ححبلك يابت .
بعد انا ناكتني مرات ابويا بقت تدلعني وتلبسني وتطلب مني انا البي رغبتها الجنسية في اي وقت علشان ما اتعاقبش منها وكانت تطلب مني انظف جسمي من الشعر على طول والبس فستان وطرحة بدون كلوت عشان اما تكون عوزة تنكني بكون جاهزة على طول وبدت تديني حبوب وهرمونات عشان يكبر صدري وكانت ليها وحدة صحبتها تزورها وهي كان عندها صالون تجميل وطلبت منها مرات ابويا انها تشغلني عندها وهي كانت عارفة اني ولد مش بنت بس وافقت بشرط ادخل الصالون على اني بنت والبس لبس حريمي ويبقى اسمي زي ما سمتني مرات ابويا سميرة
وبالفعل روحت الصالون تاني يوم واستقبلتني مدام عديلة صاحبة الصالون وزبطت ليا ميكب ولبستني طرحة وفيزون وزهر وتيشيرت فوشيا وقالت ان ابقى انظف واشوف طلبات الزباين وابقى فراشة عندها ويالفعل ابتديت اشتغل بجد انظف واكنس واشوف طلبات المعلمة و الزياين وكنت بتعرض للتحرش من بعض الستات وكنت اشتكي للمعلمة بس هي كانت تطلب مني اني اتحاوب مع اي زبونة وانفذ طلباتها مهما كانت وفي وحدة ست بدت تتحرش فيا وتبعص بطيزي وتلعب في صدري وكانت هايجة اوي وطلبت من المعلمة عديلة اني اروح البيت بس الست عديلة قالت ليها انها ممكن تعمل معايا يلي هي عزاه بس عندها بالصالون وكان في غرفة جوانية مجهزاها الست عديلة للحاجات دي وبالفعل دخبتني مع الست دي وطلبت مني انفذ كل اوامرها وكانت ست هايجة اوي هجمت عليا بدت تمصمص شفيفي وتلعب بصدري وتقلي انا عايزة انيكك يابيت وكنت راضخة لاوامرها نزلتني امص كسلها لغاية ما جابت ميتها في بقي وخرجت من شنطتها اير بلاستيك بدات تنيكني بقوة وانا اتوجع مش قادرة اعمل حاجة لغاية ما جابت ميتها تاني وطلبت مني انظف كسها بلساني وبعدها ادتني 200 جنيه ولبست هدمها وبستني من بقي وقالتي حشوفك تاني ياقمر .
وجاتني الست عديلة خدت نص الفلوس وقالت ليا ان ده شغلي من انهاردة حبقى شرموطة للزباين المحل وكانت هي تزوئني وتلبسني عشان اغري الزباين وتحصل من ورايا قلوس .
وفي يوم كنت العب مع سعيد ابن جرانا وكان يحمل لعبة حلو سعيد اكبر مني بخمس سنوات وكنت بدي العب معه ولكن هو طلب مني انه ادخل معه بيتهم وانفذ كلامه علشان يعطيني اللعبة ووافقت ودخلت معه واول شي عمله بدا يحسس على طيزي ويدخل صباعه جواتها وانا مستسلم وبعدين بدا يزين ويمتحن عليا وطلع زبو وبدا يلعب فيه وبعدين طلب مني اني اجلس على زبه . وانا تجاوبت معه وبدا يزقه فيا حتى دخل راسه وانا توجعت وابتعدت عنه وتركني كم يوم بعدها طلب مني كمان ادخل معه بيتهم ورجع يعمل معي نفس الشي وانا كنت مستسلم وبديت احس بمتعة وهو يدخل زبه جواتي ودخله كله وانا توجعت شوية بس المتعة نستني الالم ومن بعدها صرت مدمن زب جاري وفي يوم وهو ينيكني في غرفته دخل علينا اخوه وهددني انه يفضحني اذا ما ناكني كمان وفعلا صرت انتاك من سعيد واخوه وبقيت سنة وانا بنتاك .
في الفترة دي توفت والدتي وزعلت كتير كنت الوحيد لامي وكان ابي كثير السفر بحكم عمله وعندما مرضت والدتي تركنا وتزوح ست ثانية في مدينة اخرى ولكن عندما سمع بوفاة والدتي حاء لياخذني اعيش معه ومع زوجته الست جميلة او جملات .
الست جميلة كانت ست قوية قاسية الملامح تلبس بلدي ولا تخلف وكان والدي يخاف منها وعندما احضرني لكي اعيش معها غضبت كثيرا وضربت والدي وانا كنت بالغرفة اشاهد الموقف من بعيد وكنت خائف جدا .
ولكن والدي ترجاها انا تبقيني كخادم عندها وبالفعل طلبت منه ان اترك مدرستي واتفرغ لخدمتها وفي اول يوم خدمة لي عندها املت علي شروطها وهي انني اصحا الساعة السابعة وانظف المنزل واحضر الفطار وافيقها علشان تفطر الساعة التاسعة وابقى واقف بجنبها حتى تنتهي ومن ثم ارفع الاكل وانظف البيت وانتظر اوامرها وطلب ان انام واكل في المطبخ وانه اي خطأ او تاخر بالرد سوف تعاقبني .
وكنت اعمل بجد حتى لا انال العقاب وكانت دائما تنظر الي نظرة شهوانية وكانت تندهلي بصيغة الانثى ومع الايام اصبح اسمي سميرة وبدات تطلب مني البس طرحة عشان شعري ما يطيح بالاكل وبعدها بدات تطلب مني البس فستان وبقيت خدامة بجد وكانت بتضربني لاي سبب وفي يوم كان والدي مسافر كانت لطيفة معايا طلبت مني اجي معها غرفتها ولما دخلت لقيت على سريرها كلوت وسوتيان فوشيا وفستان فوشيا كمان و طلت مني البسهم بس انا اتكسفت فضربتني ولبستهم لي وحطتلي طرخة وميك اب وقالت لي انتي يا بت الليلة دخلتك وبدت تمص شفايفي وتلعب بصدري وبعدين بدات تدخل صوابعها بخرمي ولما عرفت اني خرمي واسعة انبسطت كتير وقالت اهو ما انتي مفتوحة يابت وبدات تمارس معي بعنف واخرجت اير بلاستك وبدات تنيكني بقوة واتا اتوجع وبحاول اهرب منها بس هي اقوى مني وجابت طرحة وربطت ايديا ورجليا مع بعض وخلت كيزي لفوق ورجغت تاني تنكني وتقلي انتي من انهادة مراتي وانا ححبلك يابت .
بعد انا ناكتني مرات ابويا بقت تدلعني وتلبسني وتطلب مني انا البي رغبتها الجنسية في اي وقت علشان ما اتعاقبش منها وكانت تطلب مني انظف جسمي من الشعر على طول والبس فستان وطرحة بدون كلوت عشان اما تكون عوزة تنكني بكون جاهزة على طول وبدت تديني حبوب وهرمونات عشان يكبر صدري وكانت ليها وحدة صحبتها تزورها وهي كان عندها صالون تجميل وطلبت منها مرات ابويا انها تشغلني عندها وهي كانت عارفة اني ولد مش بنت بس وافقت بشرط ادخل الصالون على اني بنت والبس لبس حريمي ويبقى اسمي زي ما سمتني مرات ابويا سميرة
وبالفعل روحت الصالون تاني يوم واستقبلتني مدام عديلة صاحبة الصالون وزبطت ليا ميكب ولبستني طرحة وفيزون وزهر وتيشيرت فوشيا وقالت ان ابقى انظف واشوف طلبات الزباين وابقى فراشة عندها ويالفعل ابتديت اشتغل بجد انظف واكنس واشوف طلبات المعلمة و الزياين وكنت بتعرض للتحرش من بعض الستات وكنت اشتكي للمعلمة بس هي كانت تطلب مني اني اتحاوب مع اي زبونة وانفذ طلباتها مهما كانت وفي وحدة ست بدت تتحرش فيا وتبعص بطيزي وتلعب في صدري وكانت هايجة اوي وطلبت من المعلمة عديلة اني اروح البيت بس الست عديلة قالت ليها انها ممكن تعمل معايا يلي هي عزاه بس عندها بالصالون وكان في غرفة جوانية مجهزاها الست عديلة للحاجات دي وبالفعل دخبتني مع الست دي وطلبت مني انفذ كل اوامرها وكانت ست هايجة اوي هجمت عليا بدت تمصمص شفيفي وتلعب بصدري وتقلي انا عايزة انيكك يابيت وكنت راضخة لاوامرها نزلتني امص كسلها لغاية ما جابت ميتها في بقي وخرجت من شنطتها اير بلاستيك بدات تنيكني بقوة وانا اتوجع مش قادرة اعمل حاجة لغاية ما جابت ميتها تاني وطلبت مني انظف كسها بلساني وبعدها ادتني 200 جنيه ولبست هدمها وبستني من بقي وقالتي حشوفك تاني ياقمر .
وجاتني الست عديلة خدت نص الفلوس وقالت ليا ان ده شغلي من انهاردة حبقى شرموطة للزباين المحل وكانت هي تزوئني وتلبسني عشان اغري الزباين وتحصل من ورايا قلوس .