دخول

عرض كامل الموضوع : متسلسلة انا وصديقي الديوث وزوجته المحترمة وامه اللعوب


first love
06-12-2020, 12:31 AM
الجزء الاول هذه القصة حقيقية بتفاصيلها الكاملة ماعدا الأسماء

انا أسمي مهند وصديقي مسعود وزوجته رانيا وهي قريبته

انا ومسعود أصدقاء منذ الطفولة والدراسة والعمل من قريتين متجاورتين وبدأت رحلة الجنس منذ الصغر عندما بدأنا نسمع افلام جنسية علي الفيديو ومن هنا كانت كل اسرارنا مع بعضنا البعض وحان وقت زواج مسعود وقد اختار له والديه زوجة محترمة ابنة ناس متربية افضل تربية انها قريبته رانيا وتم الفرح وبعد فترة بدأ مسعود يحكي لي عن مغامراتهم وبدأ يشرح ادق التفاصيل وبدأت اري في عينية لذة استمتاع عندما يجدني مهتما بجسد زوجته وتفاصيل العلاقة الحميمية بينهم وبدأت اشجعه ان يحكي بعدما تيقنت انه ديوث ويستمتع بهذا

فاتني ان اوصف لكم جسد رانيا انها طويلة وممتلئه وعليها صدر مدور جميل وممتلئ

وطيازها الجميلة التي تملأ العباية وتكاد ان تخرج منها.

وجاء،موعد زواجي ورأيت في عيني مسعود الغيرة وانني سأكتفي من قصصه عن زوجته

الا انني قد كنت ادمنت زوجته وتملكني رغبة معاشرتها

فبدأت ارمي له طعم لأري ردة فعله



اولا اصبحت اظهر له عدم اهتمامي بحكاياته ووجدته بدأ يسأل لماذا لم اعد مهتم؟ فرميت له الطعم الثاني لكي اختبر مدي دياثته واخبرته انني لم تعد تستهويني القصص والمغامرات وانني اريد ان اري زوجته عارية وبشرط ان اري وجهها وهذه كانت اللحظة الفارقة اما ان تنتهي صداقتنا للأبد واما انني ربحت عشيقة مجانية برضا زوجها وامامه

قام منفعلا وتركني عالقهوة ولم يتكلم وظل يومان لم يتصل او يسأل وفي اليوم الثالث وجدته يرسل رسالة عالواتس انه زعلان مني ولكن صداقتنا اهم فااخبرته ان كانت صداقتنا اهم عليه تنفيذ طلبي

وفوجئت بصورتها بقميص نوم يكشف جسمها الابيض اكثر مما يغطي

تغزلت فيها وجدته سعيدا مبتهجا ولكني رميت له الطعم الثالث والاخير وهو اني اعامله معاملة سيئه سادية وان اأمره واخبرته انه عليه احضار صور عارية غير كده ينسي صداقتنا ووجدته يرسل لي صورا ملط لها وهنا اخبرته انني اريدها فقال اتمني اني اراها بحضنك ولكن كما تعلم انها محترمة جدا واني اخاف ان تفضحنا وبدأنا معا نعمل علي تطويعها.

اتفقنا انا ومسعود علي ان يحكي لي كل تفاصيل حياة زوجته رانيا ماذا تحب ان تأكل ماذا تحب ان تسمع لاغاني هوايتها كيف تمارس الجنس اي الاوضاع تفضلها متي تصل لنشوة جنسها متي تطلب هي المعاشرة الجنسية وقد درست كل ذلك وعلمت انها تعشق الشكولاته والذهب والملابس البرندات وعلمت انها تحب الملابس الداخليه الغاليه الغامقه لانها بيضاء، وممتلئه وانها تطلب تتناك عند سماع بعض المشاهد ااساخنه والرومانسية بالافلام وبدأنا في تنفيذ خطتنا كيف نحول هذه الجميلة الي لبوة وكانت البداية في الاكثار من الذهاب الي شقة مسعود والسهر لوقت متأخر وأن اجلس في اماكن تكشف البيت وبدات انظر اليها ولا اخفض عيني عنها اتلذذ بمشيتها وطيازها وبزازها وقد بدأت تلاحظ واخبرت زوجها ان يقلل الزيارات وهنا كان يجب ان استخدم المعلومات وبدأت في اول زيارة في احضار جاتوه بالشيكولاته الصنف المفضل لها وقدمته لها عند دخولي وقام مسعود واخبرها ان تحضر الجاتوه ونتشارك في اكله اكرام للضيف واخبرها انها متبقاش خنيقه وانها اللي كانت تطلب منه التخفيف من السهر عالقهوة وهو سمع كلامها واحضرت الجاتوه والبيبسي وكان معنا فيلم رومانسي راقص وجلسنا نشاهده وقد شعرت بها بدأت تسخن ورن هاتفي وانا معهم لقد ربحت تجارتي الخاصة مبلغ كبير وابرمت صفقة مع متعهد كبير وانني سأربح من الشراكة هذه مبالغ كبيرة اخري هكذا اخبرت مسعود وانا احتضنه واخذت زوجته بالحضن كأنني سعيد ولا ادري ماذا افعل واخبرتها ان البشري جت علي وجهها وعليه لها هدية سلسلة ذهبية بربع المبلغ وهي صامته من هول المفاجاه .
وقمت وغادرت وهي متعجبه كيف احتضنتها امام زوجها وقام مسعود وطلب منها ان يمارسا العلاقه فاأخبرت زوجها كيف يحضنني صديقك فرد معنفا لها عادي خبر مفرح ومن الفرحه مكانش عارف هو بيعمل ايه.
ولأول مرة يخبرها ان تتخيل انه شخص اخر وان يتخيلها هي امرأه اخري فرفضت فاصر عليها وان هذا الكلام مش غلط وانه هيزود المتعه ويجعلهم يسخنون اكتر فقالت مش عارفة اتخيل حد قال لها المرة دي انا هااختار لك وانتي اختاري لي فوافقت فقال تخيليني اني مهند

وانت اختاري قالت لا مش هااختار قالها طيب و**** لأخلي مهند ينيكك يارانيا وهو بيضحك وبالفعل بدأت تتجاوب معاه كمان يامهند اكتر وقد سخنت لدرجة انه شعر ان زبه غرقان في بحر ميه وان كسها كالفرن وان انفاسها ناااار

وعندما اخبرني مسعود في اليوم التالي قلتله لازم نضرب عالحديد وهو سخن واشتركت انا وهو واشترينا سلسلة ذهبية غاليةجدا واشترينا شيكولاتات وجاتوهات وكل مايلزم حفل مسائي للاحتفال بالربح الكبير واشترينا فستان ��سهرة فاضح وقميص بيبي دول واخذ هو الفستان وسبقني

وقال لها مهند هيعمل حفله الليلة بمناسبة ان الخير جاله عندنا وجهزنا فيلم امريكي به مناظر وليس اباحي واخبرها انها تلبس الفستان لزوم الحفلة قالت له ازاي انا المحجبه البس،فستان مكشوف زي ده دي شبه قميص نوم قالها اعتبري نفسك في فرح الراجل قالي انه محضر مفاجأه كبيرة

وجاءت الساعة التاسعه وتوجهت لبيت مسعود وخبطت وفتح وقلتله خد انت جهز السفره وماتتعبش رانيا خالص دي عروسة حفل الليلة

وخرجت رانيا تسلم عليا ترتدي فستان ازرق كحلي مكسوف من علي صدرها مبين نص بزازها البيضا ومبين كتفها الابيض ورقبتها ومسرحه شعرها كيرلي ولونه الاسود الرهيب والفستان محبوك عليها بالملي وفوق ركبتها ولما تمشي طيازها بترقص والاندر حدوده باينه منه

دخلت وسلمت وقالت الف مبروك وتستاهل كل خير قلتلها وانتم شركاء نجاحي وفتحت السلسلة ولقيتها انبهرت بيها ولقيت مسعود بيقولي لبس لها السلسلة ووقفت وراها وبدأت البسها وانا واقف وراها وذبي وقف واحتك بطيزها ولقيتها حست وبتحاول تبعد قمت شاددها بالراحه وقلتله يامسعد قل مراتك ماتتحركشي علشان اعرف البسها السلسلة قالها اثبتي خلي الراجل يخلص فثبتت وخلصت تلبيس وقمت بايسها من رقبتها ورا لقيت وشها احمر وبتبص لجوزها لقاته بيقولها **** ذوقك حلو يامهند رديت عليه وقلتله مش هيكون احلي من زوقك يامسعود وضحكنا وهي وشها جايب 100 لون

وقمت مطلع الهدية التانية وقلتلها اتمني زوقي يعجبك مسكتها فتحتها لقت البيبي دول غضبت وقالت ايه ده قلتلها علشان تبقي براحتك قامت ودخلت جوه غرفتها ودخل وراها مسعود قالها ايه اللي انتي عملتيه ده قالتله انت شفت جايب ايه قالها ايه يعني فستان او قميص براند حاجه فخمه يكون ردنا علي هداياه قلة زوق وجليطه قالتله مشفتش حركاته قالها انتي باين ليلة امبارح لسه مسيطرة عليكي والراجل مش عاوزك تبقؤ مخنوقه ومتكتفه بسبب وجوده وعموما انتي حره قالت يعني دي رأيك قالها انت حره وطلع خمس دقايق لقيناها طالعه لابسه القميص وفوقه الروب والمفاجأه انها خرجت بدون برا ((سنتيان)) او اندر(( كلوت)) وهنا انصدمت انا ومسعود من المفاجأه

ونكمل مفاجأت الحفله في الجزء الثالث......

شوفوني
06-12-2020, 06:04 AM
قصيرة جدا جدا وينبغي لبداية القصة ان تكون اكثر تفصيلا وتصل لمراحل اكثر في الاحداث

نرجو تكملتها خلال يوم او اثنين على الاكثر قبل غلق الموضوع

التكملة تضاف بشكل رد هذا الموضوع

ثم يجري تبليغنا لندمج الجديد بالقديم

شكرا

غريب عن العالم
06-12-2020, 09:54 AM
كمل بس انت محتاج تبين تفاصيل اكتر

nadamhamad
06-12-2020, 11:29 AM
اكمل ياباشا جميل

first love
06-12-2020, 03:30 PM
قصيرة جدا جدا وينبغي لبداية القصة ان تكون اكثر تفصيلا وتصل لمراحل اكثر في الاحداث

نرجو تكملتها خلال يوم او اثنين على الاكثر قبل غلق الموضوع

التكملة تضاف بشكل رد هذا الموضوع

ثم يجري تبليغنا لندمج الجديد بالقديم

شكرا
تم كتابة الجزء الثاني وغدا بنزل الثالث وياريت اعرف رأيك ولو محتاج اطور في الطريقة دلني

My allord
06-12-2020, 08:11 PM
القصة حلوة قصيرة حاولا تطول فيها شوية

y.ali
06-12-2020, 08:47 PM
بداية موفقة
الجزاء لو طولت هيكون افضل

شوفوني
06-12-2020, 09:12 PM
تم اضافة تكملة للقصة وتم اعتبارها مكملة للجزء الاول

قراءة ممتعة للجميع

زوبر جاهز
06-13-2020, 05:34 AM
لبوووووووووووووووووووووووووووه

magicdream333
06-16-2020, 11:40 AM
هو الموضوع خلص. القصه مش هتكمل

Maged الصياد
06-16-2020, 08:58 PM
البدايه مفيهاش تفاصيل وقصيره حبتين

Momo man
06-26-2020, 04:37 AM
في انتظار باقي الروايه

samrnapal
06-26-2020, 04:39 AM
رووووووووووووووووعه

Alostora81
06-26-2020, 07:10 AM
حلوه بس كمل

Mady_dody
06-26-2020, 08:52 AM
ياجماعه واحدة واحدة
أكيد الراجل هيكمل بس شوية صبر ❤️❤️😂😂

Alostora81
06-26-2020, 08:52 AM
جامده كمل يا نجم

محمد حسن عفيفى
06-27-2020, 01:06 PM
goooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooood

وين الستات
09-29-2020, 02:15 AM
كمل يا باشا

عاطف منه
12-16-2020, 09:37 AM
تم كتابة الجزء الثاني وغدا بنزل الثالث وياريت اعرف رأيك ولو محتاج اطور في الطريقة دلني

ناااااار فين الباقى

ahmedkonica2
12-18-2020, 03:17 PM
بدايه موفقه

EL-fahd
12-23-2020, 04:13 PM
في انتظار التكملة

Sezr. Love
01-04-2021, 12:47 AM
Kik. Sezr.love

Samerssa
01-06-2021, 01:12 AM
قصة جميلة ياريت تكمل

مي2000
01-09-2021, 06:37 AM
اووووووف ولعتني اوي

hshs75
01-14-2021, 01:56 AM
فين الجزء الثالث اخى ؟؟؟؟؟ نحن فى الانتظار ......

saadhussam
01-14-2021, 04:09 AM
انا شايف الجزء الاول بس
ازاي هتنزل الجزء التالت قبل التاني؟

smsm samy
01-25-2021, 03:06 PM
عاااااااااااش مش تتأخر على باقى الأجزاء



/archive/index.php/t-561125.htmlأبني شأطر في المسأج ونأكنيقصص تعرصه وشرمطه بمقأبل/archive/index.php/t-361054.htmlقصص نيك بنات أخي سكسناكوني وحملت من الرجال محارم سكس site:bfchelovechek.ru/archive/index.php/t-438866.htmlنيك بينعفاف واخوها في المزرعة.com/archive/index.php/t-321778.htmlزوجتي مع اخوها قصص سكساكساس تنزل العسل بالاندرقصص نيك العائلة site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-491056.html/archive/index.php/t-449337.htmlمشرفين نسوانجي/archive/index.php/t-201990.html/archive/index.php/t-17920.html/archive/index.php/f-77-p-14.htmlقصص سكس دكتوره يمنيهاجمل قصص سكس معا اخت جاري/archive/index.php/t-168669.htmlقصص سكس إخوان في المطبخﺍﺧﻲ ﻧﺎﻛﻨﻲ ﻭﺣﺒﻠﻨﻲ ﻗﺼﺺ/archive/index.php/t-419615.html/archive/index.php/t-480931.htmlقصص نسونجي متسلسله/archive/index.php/t-272664.htmlقصص سكس نيك أخواتقصص نيك وبعبصه جامده لنسوان تعبانه/archive/index.php/t-10075.html/archive/index.php/t-24799.htmlقصص متسلسله يمنيه جنس site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-8932.htmlقصص محارم انا واختي كاملة site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-93097.html/archive/index.php/t-292176.html/archive/index.php/t-345050.html/archive/index.php/t-497395.html/archive/index.php/t-398285.html/archive/index.php/t-555827.htmlقصص سكس اغتصاب بنات محجبات site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-460245.htmlقصص سكس شيميل عنيفة أخوات site:rusmillion.ruقصص جنس مزدوج site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-357142.htmlقصه زب في طيز وزب في كأس وينك site:rusmillion.ruقصتي نيكة قريبتي وهي نايمة site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-218121.htmlقصص نيك نسوان  صعيديةقصص سكس مصرية في كفر الدوار/archive/index.php/t-568600.html/archive/index.php/t-536058.html/archive/index.php/t-302920.html/archive/index.php/t-327087.html/archive/index.php/t-428716.html/archive/index.php/t-135824.html/archive/index.php/t-261003.html/archive/index.php/t-430238.htmlقصص سكس إتحولت من انسه الى مدام اتحولت من سامر لسمرخالتي علمتني الجنس site:rusmillion.ruقصصص سكس لببيه بالصوره/archive/index.php/t-73303.htmlطبيق القنوات السكس/archive/index.php/t-168669.html/archive/index.php/t-521909.html/archive/index.php/f-83-p-2.html/archive/index.php/t-115835.html/archive/index.php/t-222360.htmlقصص سكساشتهاء مثيرقصص ابن زوجي ناكن/archive/index.php/t-219317.htmlقصص نيك متعه محارم يمني site:rusmillion.ruقصص كيف نكت خالتي في طيزهاسكس جسم ملبن site:rusmillion.ruارشيف قصص نيك الموت والحياة site:rusmillion.ru