karim123-123
12-10-2020, 10:43 PM
اهلا دي اول مشركة ليا علي المنتدي عشان كدة اتمني تسمحوني لو في اخطاء
القصه من خيالي بنسبة 100%
يلا نبدا
انا اسمي كريم محمد 16 سنة من اسيوط طولي 173 وزني 65كجم جسمي مظبوط مش هقول رياضي بس كان عني عضلات بطن وكنت بلعب بوكس وبحب اقراء الكتب
ابويا محمد عنه 52 سنه موضف حكومي طوله 180 وزنه 76 كجم بيحب الكتب فشخ دايما بنا مشاكل بسبب موضوع الدراسه
امي حنان 45 سنه بس تشوفها تقةل 25 سنه مهتمه بجسمه قوي شعرها اسود وطويل بزازها مرفوعة مش مدلدله وطيزه متوسطه بتحب الفسح والخروج
اختي امل 18 سنه فيها شبة من امي اخده منها طول الشعر بس لونه اخداه من ابويا اللي هوا اللون البني بزازها كبيره وطيزه حاجة كدة جامده بتحب الفسح والخروج برضو
باقي الشخصيات هتظهر بالترتيب
الفصل الاول
كنت قاعد بليل لوحدي زي كل مرة فجاة سمعت صوت باب الشقة بيتفتح روحت اشوف مين ملقتش حد روح بصيت علي اوضة ابابا وماما موجودين قولت معقوله تكون امل قضلت قاعد مستني امل تيجي لقيتها جت الساعة 5 بس الغريبة لقتها جاية معيطة اول ماشفتني تحس كانها لمست سلك عريان فضلت باصالي وراحت داخلة الاوضة قولت لنفسي احا اي اللي حصل للبت دي لقيت ابويا طالع من الاوضة وبيقولي
بابا : بتعمل ايه عنك يازفت الطين مش ووراك مدرسه الصبح غور نام
انا : حاضر يابابا نفسي ( اي القرف ده يعني اقعد مستني امل واخد كل التهزيق ده )
الصبح وماما بتصحيني عشان المدرسة
ماما :قوم ياكريم عشان المدرسه
انا :مش هروح النهاردة ياماما
ماما : النهاردة اول يوم قوم بدل منده علي ابوك
انا : قومت عالطول حاضر ياست الكل اديني قومت روحي عشان اغير هدومي
ماما:بسرعة عشان الفطار مايبردش
وانا بلبس افتكرت امل ساعت ماجت قولت ابقي اشوف الموضوع ده بعدين بعد ما لبست طلعت لقتهم قاعدين بيفطروا
ولقيت امل قاعده سرحانة روحت مصبح عليهم
انا : صباح الخير يا جماعة
ماما: صباح النور ياحبيبي
بابا :................
امل : صاح الخير
ماما : يامحمد الولد بيقولك صبتح الخير
بابا: سمعته علي فكرة انا مش اطرش بس مش هرد عليه
انا :ليه؟
بابا : البيه فضل قاعد لحد الساعة 5:30 الصبح عايز يتعلم الصياعة والفشل
بعد ما بابا خلص كلامه لقيت امل اتخضت احسن يكون بابا حس بيها امبارح
ماما: كنت سهران ليه
انا: مكنش جيلي نوم:D
بعد مخلصنا فطار الكل راح علي شغلة واللي عنده مدرسه المهم عده اول يوم من غير جديد بعد ما الجرس رن روحت انا وامل ( امل في تالته ثانوي معايا في نفس المدرسة علمي برضو بس قاسمه السنه) المهم واحنا مروحين عدينا علي مكتبة ولقيت روايه شدني عنوانها اسمها ( كيف اسيطر علي الجن ) (للعلم انا بحب الموضيع اللي زي كده وانا عندي كتاب عن الحجات دي بس مش هبنفع اقول اسمه) امل محبتش العنوان وقالت
امل : انت مصدق الهبل ده
انا : مش حكايه مصدقة بس الاسم شدني
بعد ما اشتريت الكتاب روحنا وعدي اليوم عادي بس بعد مدخلت الاوضة قولت اشوف ام الكتاب ده
قعد اقراء الكتاب وانا مصدوم من اللي بقراه قولت اما اجرب حاحة من دي روحت عمل اللي الكتاب بيقول عليه بعد مخلصت كل حاجة ملقتش حاجة حصلت انا افنكرت هيحصل زي الافلام النور يطفي او اشوف دم علي الحيطان او حد يكلمني بس ملقتش حاجة خالص قولت
انا : اي الهبل ده مفيش حاجة حصلت
لقيت حد بيقولي : ده مش هبل ......
ياتري اي اللي انا عملته وهل هندم عشان دخلت في الموضوع ده ده اللي هانعرفة في الفصل التاني
انا ععارف ان الفصل مفهوش اي جنس بس اصبر وانا هخليك تتبسط
القصه من خيالي بنسبة 100%
يلا نبدا
انا اسمي كريم محمد 16 سنة من اسيوط طولي 173 وزني 65كجم جسمي مظبوط مش هقول رياضي بس كان عني عضلات بطن وكنت بلعب بوكس وبحب اقراء الكتب
ابويا محمد عنه 52 سنه موضف حكومي طوله 180 وزنه 76 كجم بيحب الكتب فشخ دايما بنا مشاكل بسبب موضوع الدراسه
امي حنان 45 سنه بس تشوفها تقةل 25 سنه مهتمه بجسمه قوي شعرها اسود وطويل بزازها مرفوعة مش مدلدله وطيزه متوسطه بتحب الفسح والخروج
اختي امل 18 سنه فيها شبة من امي اخده منها طول الشعر بس لونه اخداه من ابويا اللي هوا اللون البني بزازها كبيره وطيزه حاجة كدة جامده بتحب الفسح والخروج برضو
باقي الشخصيات هتظهر بالترتيب
الفصل الاول
كنت قاعد بليل لوحدي زي كل مرة فجاة سمعت صوت باب الشقة بيتفتح روحت اشوف مين ملقتش حد روح بصيت علي اوضة ابابا وماما موجودين قولت معقوله تكون امل قضلت قاعد مستني امل تيجي لقيتها جت الساعة 5 بس الغريبة لقتها جاية معيطة اول ماشفتني تحس كانها لمست سلك عريان فضلت باصالي وراحت داخلة الاوضة قولت لنفسي احا اي اللي حصل للبت دي لقيت ابويا طالع من الاوضة وبيقولي
بابا : بتعمل ايه عنك يازفت الطين مش ووراك مدرسه الصبح غور نام
انا : حاضر يابابا نفسي ( اي القرف ده يعني اقعد مستني امل واخد كل التهزيق ده )
الصبح وماما بتصحيني عشان المدرسة
ماما :قوم ياكريم عشان المدرسه
انا :مش هروح النهاردة ياماما
ماما : النهاردة اول يوم قوم بدل منده علي ابوك
انا : قومت عالطول حاضر ياست الكل اديني قومت روحي عشان اغير هدومي
ماما:بسرعة عشان الفطار مايبردش
وانا بلبس افتكرت امل ساعت ماجت قولت ابقي اشوف الموضوع ده بعدين بعد ما لبست طلعت لقتهم قاعدين بيفطروا
ولقيت امل قاعده سرحانة روحت مصبح عليهم
انا : صباح الخير يا جماعة
ماما: صباح النور ياحبيبي
بابا :................
امل : صاح الخير
ماما : يامحمد الولد بيقولك صبتح الخير
بابا: سمعته علي فكرة انا مش اطرش بس مش هرد عليه
انا :ليه؟
بابا : البيه فضل قاعد لحد الساعة 5:30 الصبح عايز يتعلم الصياعة والفشل
بعد ما بابا خلص كلامه لقيت امل اتخضت احسن يكون بابا حس بيها امبارح
ماما: كنت سهران ليه
انا: مكنش جيلي نوم:D
بعد مخلصنا فطار الكل راح علي شغلة واللي عنده مدرسه المهم عده اول يوم من غير جديد بعد ما الجرس رن روحت انا وامل ( امل في تالته ثانوي معايا في نفس المدرسة علمي برضو بس قاسمه السنه) المهم واحنا مروحين عدينا علي مكتبة ولقيت روايه شدني عنوانها اسمها ( كيف اسيطر علي الجن ) (للعلم انا بحب الموضيع اللي زي كده وانا عندي كتاب عن الحجات دي بس مش هبنفع اقول اسمه) امل محبتش العنوان وقالت
امل : انت مصدق الهبل ده
انا : مش حكايه مصدقة بس الاسم شدني
بعد ما اشتريت الكتاب روحنا وعدي اليوم عادي بس بعد مدخلت الاوضة قولت اشوف ام الكتاب ده
قعد اقراء الكتاب وانا مصدوم من اللي بقراه قولت اما اجرب حاحة من دي روحت عمل اللي الكتاب بيقول عليه بعد مخلصت كل حاجة ملقتش حاجة حصلت انا افنكرت هيحصل زي الافلام النور يطفي او اشوف دم علي الحيطان او حد يكلمني بس ملقتش حاجة خالص قولت
انا : اي الهبل ده مفيش حاجة حصلت
لقيت حد بيقولي : ده مش هبل ......
ياتري اي اللي انا عملته وهل هندم عشان دخلت في الموضوع ده ده اللي هانعرفة في الفصل التاني
انا ععارف ان الفصل مفهوش اي جنس بس اصبر وانا هخليك تتبسط