Jooookr
08-21-2018, 04:24 PM
احب اعرفكم بيا الاول ميدو في تالته كليه
بدا قصتي مع عشق السليف من خلال مواقع السكس والافلام فانا كان نفسي اجرب اوووي اني اكون تحت ست او كده
بدايه الحكايه...
في العماره معانا تسكن امراه جميله اسمها نشوي شعرها اصفر ووشها عريض وعليها بز اكبر من راسي ومليان لبن وطيزها كبيره اوووي ومدوره اووووى وكل ما تمشي بتلبس عبايات ضيقه عليها كل فرده من طيزها في حته تانيه..
الست دي عندها 3 بنات ندي 30 سنه متجوزه و ساره 25 سنه و ورد 20 سنه كل منهم ليها متعه هايله فندي الجسم الملبن الكيرفي الفشيخ وساره الجسم المتناصق ذات الفخاد الصغيره و ورد الجسم الفرنساوي الرقيق اوووي
وانا تربطني صداقه بالعيله جيران وصداقه بورد اوووي لحد ما جيه الفرصه كنت انا وورد في كافيه سهرانين لحد ما شب عاكسها قالها ياحلو يا ام بز صغير ومدور وانا متكلمتش وهي زعلت ومشبت وقفتها* عل باب الكافيه
قالت :: في ايه يا ورد مشتي ليه؟؟
ورد :: لما ابقي قاعده مع راجل ابقي اقعد
انا :: ليه كده
ورد :: مسمعتش يا خول العرص ده كل ايه وانا ولا هنا
انا :: عادي يعني فكك
ورد :: مش قولتك خول
وضربتي بالقلم ومشبت وانا اتفجئت فشخ من القلم احا ازاي تضربي وقفت مصوم بس للاسف اتبسط من القلم اللي نزل عليا اووي
روحت خبط عليهم الباب فاتحتلي طنط قالتي ادخل يا ميدو
طالعت ورد من جوه :: ايه اللي جاب الخول ده هنا
طنط :: ورد اخرسي انا قولتك هتكلم
انا :: يا طنط الموضوع مش مستاهل و ك..
طنط :: هو فعلا مش مستاهل انا كل اللي هممني بنتي نزلت معاك ورجعت معيطه
انا :: صدقيني مكنتش قصدي بس هي اتعصبت و ح
طنط :: ما هي لازم تتعصب يعني ترضي حد يقولها بزك صغير وامها بزها كده
انا اتصدمت من الكلام ومعرفتش ارد خالص
طنط :: رد يا عرص ها ينفع
انا :: لا
طنط :: شوفت بقي اتاسف ليها
انا :: انا اسف يا ورد
هوب لقيت قلم عل وشي تاني من امها
طنط :: احا هو ايه اللي اسف بالكلام بعد الدموع دي بوس ايدها
انا اتصدمت ومعرفتش اتصرف
لحد ما لقيت قلم تاني من امها عليا
مسكت ايد ورد بسرعه فشخ وبوست ايدها وهي واقفه بتكبر
طنط :: صنف ابن مره وسخه اتفووو عليك
انا :: انتي بتفي عليا انا احا
طنط :: خخخ انت بتقول لمين احا انا بنتي رجع معيطه با كسمك يا خول يا متناك اللي مفتوح من وررراه
انا استمتعت فشخ بالشتيمه ومتكلمتش
ورد :: احا يا ماما هو مفتوح من وراه بجد ولا ايه
طنط رزعتني بعبوص فاجر انا نطيت كده وهما ضحكوا بشرمطه نيييك
ورد :: اححح ما تمسك نفسك ده انت لحد ربع ساعه كنت اسد دلوفتي اتبعبصت واضربت وبوست ايدي
اانا :: انتوا بتعملوا كده ليه
طنط :: انا قولت حق بنتي الدمعه منها هندمك عليها
انا :: ايوه عايزه ايه
طنط :: اشوف مفتوح من وراه ولا لا
انا :: ايه ازاي يعني
طنط :: اقلع بنطلونك
طبعا رفض رفض قاتل ومستحيل ولان طنط كانت اطخن مني اقعد تضرب فيا هي وورد لحد ما قالهواني البنطلوان
طنط :: ما انا كده مش شايفه نزل البوسكر
قبل ما تكمل تكمل كانت ورد نزلت البوكسر
وطنط :: احا مش شايفه خرمك فنس يا متناك
انا :: لا بقي عيب كده
ورد ضربتي بالشلوت في بضاني وقعت مكان
طنط :: نفذ كلامنا من اول مره فنس يا خول
انا :: فنست في ثواني اهو
راحت طنط دخلت صباعها الوسطاني في طيزي وقالت :: دموع بنتي اغلي من شرف عيلتك يا متناك
انا اقعد اصوووط من الصىررراغ والوجع ودخلت صباعها فجاه وانا خرمي ضيق
ورد :: انا يا متناك طيزك حلوه اووووي يا ميدو
طنط :: اسمه الخدام ميدو قول انا خدام نشوى وعياله
انا لقيت نفسي بقول* :: انا خدام نشوي وبناتها
ضكوا ضحكه شرموطه اوووي وقالوا مبروووك عليك يا شرموطنا
تستكمل الجزء التاني
الجزء الثاني
طلعت بيتي بعد ما حصل اللي حصل واقعد افكر كتير ايه اللي انا عملته انا اتبعبصت و اتشتمت و صباع نشوي دخل في طيزي كمان..
وفضلت حابس نفسي في الشقه لمده 3 ايام
في اليوم التالت لقيت باب الشقه بيخبط وكنت لابس فلانه حملات وشورت
ورد : ازيك يا متناك ههههه
انا بعصبيه : اطلعي بره
ورد : احا انت هترجع تعمل راجل تاني ولا ايه ده تلاقي خرمك ملميش من صباعي ماما ههه
انا : قولت بره والا هطردك
ورد : طب اطردتني عشان انزل لماما معيطه تبجي تدخل اديها كلها في طيزك
انا افتكرت الوجع اللي حصلي يومها لما دخلت صوبعها وعرفت ان دي عيله مفتريه
انا : وعايزه ايه يا ورد
ورد : مش انت قولت خدامكم يبقي انا ورد هانم ومش انا اللي عايزه ماما نشوي عايزاك تحت
انا هغير والبس
ورد : ما كده كده هتقلع هههه انزل كده
انا : لا هغير هدومي وانتي استني تحت
قالت مش هنزل الا بيك
نص ساعه ونزلنا اول ما دخلنا
نشوى : احا انا مستنيه كل ده
ورد : معلش يا ماما ميدو قال لازم يغير
نشوى : ليه هو في حد غريب
نشوى : انت زعلان من اللي حصل اخر مره
انا : ايون اكيد انا اتبعصت
راحت ورد اتفشخت ضحك
بصتلها بقرف قولتها : اضحكي يا لبوه
روحت لقيت مشوي ضربتي في زبي وقالتي : تكلم بنتي عدل
انا وقعت في الارض من كتر الوجع والضربع
ورد : استني يا ماما ده فاكر نفسه لسه راجل
نشوى : لا راجل ايه ده الخول والخدام بتعنا مش انت خدمنا؟
انا : طبعا
ضحكوا بشرمطه اووووي
نشوي : تعاله بوس رجلي
تستكمل
بدا قصتي مع عشق السليف من خلال مواقع السكس والافلام فانا كان نفسي اجرب اوووي اني اكون تحت ست او كده
بدايه الحكايه...
في العماره معانا تسكن امراه جميله اسمها نشوي شعرها اصفر ووشها عريض وعليها بز اكبر من راسي ومليان لبن وطيزها كبيره اوووي ومدوره اووووى وكل ما تمشي بتلبس عبايات ضيقه عليها كل فرده من طيزها في حته تانيه..
الست دي عندها 3 بنات ندي 30 سنه متجوزه و ساره 25 سنه و ورد 20 سنه كل منهم ليها متعه هايله فندي الجسم الملبن الكيرفي الفشيخ وساره الجسم المتناصق ذات الفخاد الصغيره و ورد الجسم الفرنساوي الرقيق اوووي
وانا تربطني صداقه بالعيله جيران وصداقه بورد اوووي لحد ما جيه الفرصه كنت انا وورد في كافيه سهرانين لحد ما شب عاكسها قالها ياحلو يا ام بز صغير ومدور وانا متكلمتش وهي زعلت ومشبت وقفتها* عل باب الكافيه
قالت :: في ايه يا ورد مشتي ليه؟؟
ورد :: لما ابقي قاعده مع راجل ابقي اقعد
انا :: ليه كده
ورد :: مسمعتش يا خول العرص ده كل ايه وانا ولا هنا
انا :: عادي يعني فكك
ورد :: مش قولتك خول
وضربتي بالقلم ومشبت وانا اتفجئت فشخ من القلم احا ازاي تضربي وقفت مصوم بس للاسف اتبسط من القلم اللي نزل عليا اووي
روحت خبط عليهم الباب فاتحتلي طنط قالتي ادخل يا ميدو
طالعت ورد من جوه :: ايه اللي جاب الخول ده هنا
طنط :: ورد اخرسي انا قولتك هتكلم
انا :: يا طنط الموضوع مش مستاهل و ك..
طنط :: هو فعلا مش مستاهل انا كل اللي هممني بنتي نزلت معاك ورجعت معيطه
انا :: صدقيني مكنتش قصدي بس هي اتعصبت و ح
طنط :: ما هي لازم تتعصب يعني ترضي حد يقولها بزك صغير وامها بزها كده
انا اتصدمت من الكلام ومعرفتش ارد خالص
طنط :: رد يا عرص ها ينفع
انا :: لا
طنط :: شوفت بقي اتاسف ليها
انا :: انا اسف يا ورد
هوب لقيت قلم عل وشي تاني من امها
طنط :: احا هو ايه اللي اسف بالكلام بعد الدموع دي بوس ايدها
انا اتصدمت ومعرفتش اتصرف
لحد ما لقيت قلم تاني من امها عليا
مسكت ايد ورد بسرعه فشخ وبوست ايدها وهي واقفه بتكبر
طنط :: صنف ابن مره وسخه اتفووو عليك
انا :: انتي بتفي عليا انا احا
طنط :: خخخ انت بتقول لمين احا انا بنتي رجع معيطه با كسمك يا خول يا متناك اللي مفتوح من وررراه
انا استمتعت فشخ بالشتيمه ومتكلمتش
ورد :: احا يا ماما هو مفتوح من وراه بجد ولا ايه
طنط رزعتني بعبوص فاجر انا نطيت كده وهما ضحكوا بشرمطه نيييك
ورد :: اححح ما تمسك نفسك ده انت لحد ربع ساعه كنت اسد دلوفتي اتبعبصت واضربت وبوست ايدي
اانا :: انتوا بتعملوا كده ليه
طنط :: انا قولت حق بنتي الدمعه منها هندمك عليها
انا :: ايوه عايزه ايه
طنط :: اشوف مفتوح من وراه ولا لا
انا :: ايه ازاي يعني
طنط :: اقلع بنطلونك
طبعا رفض رفض قاتل ومستحيل ولان طنط كانت اطخن مني اقعد تضرب فيا هي وورد لحد ما قالهواني البنطلوان
طنط :: ما انا كده مش شايفه نزل البوسكر
قبل ما تكمل تكمل كانت ورد نزلت البوكسر
وطنط :: احا مش شايفه خرمك فنس يا متناك
انا :: لا بقي عيب كده
ورد ضربتي بالشلوت في بضاني وقعت مكان
طنط :: نفذ كلامنا من اول مره فنس يا خول
انا :: فنست في ثواني اهو
راحت طنط دخلت صباعها الوسطاني في طيزي وقالت :: دموع بنتي اغلي من شرف عيلتك يا متناك
انا اقعد اصوووط من الصىررراغ والوجع ودخلت صباعها فجاه وانا خرمي ضيق
ورد :: انا يا متناك طيزك حلوه اووووي يا ميدو
طنط :: اسمه الخدام ميدو قول انا خدام نشوى وعياله
انا لقيت نفسي بقول* :: انا خدام نشوي وبناتها
ضكوا ضحكه شرموطه اوووي وقالوا مبروووك عليك يا شرموطنا
تستكمل الجزء التاني
الجزء الثاني
طلعت بيتي بعد ما حصل اللي حصل واقعد افكر كتير ايه اللي انا عملته انا اتبعبصت و اتشتمت و صباع نشوي دخل في طيزي كمان..
وفضلت حابس نفسي في الشقه لمده 3 ايام
في اليوم التالت لقيت باب الشقه بيخبط وكنت لابس فلانه حملات وشورت
ورد : ازيك يا متناك ههههه
انا بعصبيه : اطلعي بره
ورد : احا انت هترجع تعمل راجل تاني ولا ايه ده تلاقي خرمك ملميش من صباعي ماما ههه
انا : قولت بره والا هطردك
ورد : طب اطردتني عشان انزل لماما معيطه تبجي تدخل اديها كلها في طيزك
انا افتكرت الوجع اللي حصلي يومها لما دخلت صوبعها وعرفت ان دي عيله مفتريه
انا : وعايزه ايه يا ورد
ورد : مش انت قولت خدامكم يبقي انا ورد هانم ومش انا اللي عايزه ماما نشوي عايزاك تحت
انا هغير والبس
ورد : ما كده كده هتقلع هههه انزل كده
انا : لا هغير هدومي وانتي استني تحت
قالت مش هنزل الا بيك
نص ساعه ونزلنا اول ما دخلنا
نشوى : احا انا مستنيه كل ده
ورد : معلش يا ماما ميدو قال لازم يغير
نشوى : ليه هو في حد غريب
نشوى : انت زعلان من اللي حصل اخر مره
انا : ايون اكيد انا اتبعصت
راحت ورد اتفشخت ضحك
بصتلها بقرف قولتها : اضحكي يا لبوه
روحت لقيت مشوي ضربتي في زبي وقالتي : تكلم بنتي عدل
انا وقعت في الارض من كتر الوجع والضربع
ورد : استني يا ماما ده فاكر نفسه لسه راجل
نشوى : لا راجل ايه ده الخول والخدام بتعنا مش انت خدمنا؟
انا : طبعا
ضحكوا بشرمطه اووووي
نشوي : تعاله بوس رجلي
تستكمل