mr_egypt698
02-11-2013, 06:23 PM
هاي يا جماعة
عمري ما تخيلت الرد بالسرعة دي
انا كتبت قصتي من كام يوم (
واول امبارح بالليل واحدة ضافتني ع الياهو وقالت لي انها من عرب نار وانها عجبها اسلوبي في الكتابة وحاجات كتير تانية
وانا كاتب في نهاية القصة ليه البنات هتعجبهم اكتر من الولاد
ومش هقول اسمها حفاظا عليها, وهسميها في القصة مثلا أميرة لأنها كانت زي الاميرات في كل شيء
والي حصل ما بيننا كان كالآتي:
انا : "هاي"
هي : "هاي"
_ ممكن انول الشرف واعرف مين حضرتك ؟
_ انا من عرب نار
_ اهلا بيكي, طالما من عرب نار تبقي فوق راسي وقبل منها في قلبي
_ احنا هنبتديها نفاق بقي من اولها ؟
_ لأ بس بصراحة انا عارف ان كل بنات عرب نار اجمل من بعضهم وبحبهم كلهم مع اني ما اتعرفتش عليهم بالكلام ولكن من قصصهم وكتاباتهم
_ و ادي الفرصة جات لحد عندك اهو
_ وانا مش هضيعها من ايدي
_ يعني ايه ؟
_ يعني هو الواحد يطول يتكلم مع قمر
_ يا بكاش هو انت حتي تعرف اسمي
_ مش لازم اعرف اسمك, كفاية اعرف انك من عرب نار
_ طيب انا أميرة من القاهرة
_ الف اهلا بيكي يا اميرة من القاهرة ^^
_ بصراحة انا قرأت القصة بتاعتك وعجبتني اوي, بس بجد هي دي حصلت معاك
_ صدقيني حصلت معايا وحتي انا اسلوبي في الكتابة اروع من كده بكتييييييير بس انا قلت اكتبها بالعامية وبنفس كل حاجة حصلت عشان انا غرضي من القصة الامتاع مش الكتابة الادبية
_ انا برضه لاحظت كده
_ انتي عندك كام سنة يا اميرة, ولو مش عايزة تجاوبي مش هزعل و****, الاعمار اسرار هههههه
_ ههههههه , لا مش اسرار ولا حاجة, انا 25 سنة
_ واو سن جميل
_ اكيد مش اجمل من سنك يا ابو 18 سنة ههههه
_ مرسي
_ انا بصراحة اترددت كتير قبل ما اضيفك واكلمك
_ ليكي حق طبعا لأنك ما تعرفينيش, بس دلوقتي تعرفيني
_ بص يا أحمد انا استريحتلك في 5 دقائق من كلامي معاك وعشان كده هحكيلك كل الي حصل معايا
_ كلي آذان صاغية
_ انا كنت ضحية اهلي, الي جوزوني لراجل مابحبوش وكان عنده فوق 62 سنة عشان ميسور ومعاه فلوس واحنا ظروفنا كانت علي قد حالنا, وكنت ساعتها عندي 20 سنة وافقت وقلت مش مهم, يمكن احبه بعد الجواز
_ وبعدين
_ وفي ظرف شهرين بالظبط كنا متجوزين وجاء اليوم الموعود الي بتحلم بيه كل بنت زي ما انت عارف
_ تمام
_ واتجوزنا وليلة الدخلة ...
_ سكتتي ليه ؟
_ اصلي انا مكسوفة عشان مش من عادتي اتكلم الكلام ده ولا اقوله حتي لأعز اصحابي
_ وانا مش عايزك تعتبريني اعز اصحابك, انا عايزك تعتبريني نفسك وبتتكلمي معاها عشان تخرجي الي جواكي, لأنه علي فكرة لو ما خرجتيش الي جواكي ممكن بعد الشر عليكي يجيلك انهيار عصبي
_ معاك حق, انا هتكلم معاك مع اني مش عارفة هقول الكلام ده ازاي
_ علي فكرة انا ممكن اكون خجول اكتر منك في الحاجات دي, بس الخجل مش غلط ولا وحش
_ اوكي, وجت ليلة الدخلة وزفونا اهلنا وحبايبنا لحد شقتنا
وكنت بسمع من صحابي عن ليلة الدخلة والعنف الي بيحصل فيها
وفي نفس الوقت ليا اصحاب تانيين طمنوني وقالولي ان عرسانهم كانوا معاهم اطيب منهم مع نفسهم وده الي طمأنني شوية
لكن للأسف وجدته رجل من الي في الاول
كل همه يشبع رغبته وخلاص وبيستعملني في كده ومش مهم عنده انا نهائيا
_ ايه الي حصل طيب ؟
_ ما هي دي المشكلة
لاقيته دخل عليا اوضة النوم وراح مقلعني هدومي وانا من ذهولي ما بقتش عارفة اعمل حاجة ولا اقوله حاجة وواقفة مكاني وبس
وبعد كده راح منيمني ع السرير وقلع هدومه وراح مدخل قضيبه فيا ودقيقتين بالظبط وكان خلص وسابني ونام مكانه
وانا فضلت طول الليل مش عارفة انام من شدة الم بتاع فض العذرية و من التعذيب بتاع الشهوة الي عمري ما عرفتها غير من كلام صحابي عنها لما كنت مراهفة وبس
وفضلت حياتنا كده لمدة شهر كل يوم من ده
وبعد شهر العسل ما خلص ورجعنا القاهرة
ما بقاش بيمارس معايا الجنس غير مرة في الاسبوع او مرتين حسب ظروفه
حتي انا كنت بحاول اثيره وهو مافيش
لحد ما جت ليلة كنت انا هموت من فرط الشهوة ولاقيته راجع من الشغل وحاولت ابينله بإني لابسه احلي قميص نوم عندي والي هو بيحبه اوي وعماله ادلع فيه واأكله واتمايص
وبعد ما كل وخلص دخل اوضة النوم وانا دخلت وراه بحسبه سبقني عشان يجهز نفسه
اتاريه نام
وفضلت انا آكل في نفسي طول الليل ومن يوميها وانا كرهت الانسان ده
وكرهت الجواز وكرهت الجنس وكرهت اهلي الي دفعوني لكل ده
انت ساكت ليه يا احمد
_ معاكي بس مش هرد غير لما تخلصي عشان ما اقاطعكيش
_ اوك وفضلت علي كده 4 سنين يا احمد من العذاب وانا في عز شبابي وشهوتي وهو زي ما هو
مرة كل شهر ويا ريتها ما بتحصل المرة دي لأنه بيشعللني فيها ويسيبني انكوي بنار شهوتي وماليش ونيس غير صباعي
لحد ما في يوم كنت قاعدة ع النت وكنت بتفرج علي فيلم عشان كانت شهوتي زايدة ولاقيت اعلان لموقع عرب نار
_ ده كان اجمل يوم طبعا في المنتدي انه اتشرف بدخولك عليه
_ مرسي وبعد كده شفت قريت قصص كتير جدا من عليه
وبعدها بكام شهر جاني خبر ان جوزي الي كان مسافر في شغل للامارات عمل حادثة هناك ومات
انا بصراحة زعلت عليه, لأنه علي الرغم من انه ما كنش بيشبعني جنسيا الا اني كانت كل طلباتي مجابة وحسيت انه بيحبني بس ما كانش عارف يسعدني
_ ده لأن مشاعرك نبيلة يا اميرة
_ بلاش تحرجني وسيبني اكمل بقي ^^
_ طيب معلش سؤال, هو انتم خلفتم ؟
_ لا والحمد *** لأن زي ما قلتلك هو 62 سنة وكهل وكان متزوج قبلي
_ اوكي يا عسل كملي
_ وفضلت علي كده سنة كاملة, مليئة بالناس الي بيتقدمولي ومعظمهم كان عشان فلوسي
فعلي الرغم من اني كنت هموت وامارس الجنس وكان الجواز قدامي اهو
بس قلت ان كلهم عايزين فلوسي الي ورثتها من جوزي ومش هم دول البي بدور عليهم
وفضلت امارس العادة السرية لحد ما قرأت قصتك الي اقسملك اثارتني اكثر من اي قصة
واعجبني انك معلش يعني رغم سنك الصغير بس واضح ان عندك خبرة راجل 40 سنة
_ ربنا يخليكي يا اميرة بس في ناس بيكتبوا كتير احسن مني
_ هما بيكتبوا كويس جدا بس مش قصص حقيقية
لكن انت قصتك ذكرت فيها حاجات تؤكد انها حقيقية وده الي اثارني وخلاني ...
_ خلاكي ايه
_ بصراحة خلاني اتمني اكون مكان هدير وحسدتها
_ ^^, صدقيني هدير كانت مرحلة واكتشفت انها ما كانتش بتحب الجنس وحبيبها دي كانت بتحب شهواتها وبس وعشان كده انا سبتها
_ بجد هي ضيعتك من ايديها وهتعرف قيمتك بعدين
_ مش مهم هي الي تعرف قيمتي
المهم عندي الاقي انسانة بجد بتعشق الجنس للجنس مش عشان شهواتها وخلاص
_ صدقني وانا كمان بدور علي كده
انا عايزة اقولك علي حاجة يا احمد
_ لأ ما تقوليهاش, انا الي هقولك
_ قول
_ انا بحبك يا اميرة
(سكتت حوالي 3 دقائق)
سكتتي ليه ؟؟
_ اصلي بصراحة انا كنت هقولك كده
_ انا عارف انك كنتي هتقوليها
_ عرفت منين ؟
_ بصي, الكلمة دي اتقالتلي 5 مرات من 5 بنات مختلفين وعمري ما انا الي بدأت وقلتها لواحدة
لكن انتي حسيت اني حابك من غير ما اشوفك
_ بحبك يا احمد, بحبك بحبك بحبك
_ وانا كمان و**** العظيم يا عمري بحبك
_ هات رقمك
اديتلها رقمي وفي ساعتها اتصلت
انا رديت وقلت
_ الو
_ بحبك
_ ...
_ سكتت ليه
_ بصراحة عمري ما حسيت الاحساس ده قبل كده
كل مرة لما واحدة كانت تقولهالي كنت بحس بإحساس معين بس المرة دي احساس اجمل منهم بكتير
_ عشان انا بقولهالك بجد من قلبي
_ وانا بموت فيكي و****
_ انا لازم اشوفك
انت ملكت احساسي وكياني
_ تحت امرك يا اجمل صوت سمعته في حياتي
_ طيب هعرفك ازاي وهتعرفيني ازاي
_ هتحسي بيا زي ما انا هحس بيكي
(واتفقنا اننا نتقابل في الكافيه المشهور في اليوم التالي الساعة 5)
وانا لبست اشيك لبس عندي وحطيت البيرفيوم (الريحة) بتاعي ورحت هناك واستنيت وكانت الساعة 5 إلا ثلث
ودخلت الكافيه وقعدت شوية وشربت حاجة لحد ما بقت 5 إلا 5
قلت اقوم اقف بره شوية
وفي لحظة خروجي اصطدمت عفويا بفتاة
فنظرت اليها وانا اعتذر
واذا بي اري اجمل انسانة رأتها عيناي فتسمرت مكاني وانا اقول "عفوا انا آ......"
وظلت عيني في عينها لفترة لا اعرف كم هي
فقلت لها بصوت خافت مرتعد "اميرة ؟" وكنت اقولها خائفا ان تكون ليست هي
ليس لأنها جميلة ولكن لأني احسست بأنها هي وخفت ان يخطئ احساسي علي الرغم من انه لم يخطئ ابدا من قبل
فقالت هي بنفس الطريقة التي قلتها انا "أحمد ؟"
فإذا بنا نرتمي في حضن بعضنا البعض وذبنا في حضن طويل لم نفق منه إلا علي صوت النادل يقول هل هناك حجز مسبق سيدي, (كان الكافيه في منطقة راقية جدا لدرجة ان الحضن او حتي القبلات في ذلك المكان مباحة ليست جديدة) والنادل لم يرني إذ اني كنت اعطيه ظهري فلما التفتت رآني فأنا من كنت اجلس في المقهي منذ قليل وشربت مشروبا ايضا
فقالت معتذرا , "عفوا سيدي لم ارك جيدا, تفضلا بالدخول"
وفعلا دخلنا وجلسنا وانا وهي مش مصدقين نفسنا وعينينا في اعين بعضنا ولا نتحدث وتركنا الكلام لأعيننا
وللمرة الثانية قاطعنا النادل وقال "ماذا تطلبان سيدي, سيدي, سيدي, ماذا تطلب" إلي ان افقت ونظرت له وانا غاضب "ليس الآن" فإعتذر وهم بالرحيل لكني اوقفته ورأيت اني قسوت عليه فقلت له "سامحني لم اقصد ان اغضب عليك ولكن .. لا عليك ماذا تطلبين يا اميرة"
وكانت هي تنظر لي ولكن ليست نظرة شهوة , بل نظرة حب وقالت "نفس الذي يطلبه حبيبي"
فابتسمت وقلت للنادل "1 ليمون و 1 برتقال"
فضحكت هي ضحكة كلها حيوية وليست ضحكة خليها فزاد حبي لها وابتسمت وقلت للنادل "2 ليموت"
وما إن ذهب النادل حتي عدنا لكلام العيون
حتي رغبت في قطع هذا الصمت الرهيب لأني احب صوتها جدا
فقلت انتي اجمل مما تخيلتك بكثير
_ انت بتبالغ كده ليه
_ والـله ما ببالغ
_ يا احمد ده عشان انت عينيك حلوة فشايف الدنيا كلها حلوة
_ لا وانتي الصادقة عشان انتي الدنيا الحلوة ليا ^^
(اتكسفت ووشفها احمر)
قلتلها يا لهوة, احنا هنبتديها خجل
انتي بتحبيني وانا بحبك يبقي ليه الكسوف
المهم مش عايز اطول كتير في الموضوع
شربنا واتغدينا وبقت الساعة 7 تقريبا
وقلت لها "يلا عشان اوصلك ؟"
_ اوكي يا عمري
وفعلا ناديت النادل وقلتله الشيك
وجابه وكانت عايزة تدفع وتقولي "انا الكبيرة يا ولد"
قلتلها "انا الرجل يا كبيرة"
المهم دفعت انا وكده وجينا مروحين
هي عربيتها كيا سيراتو KIA Cerato
انا ما طلعتش رخصة السواقة لحد دلوقتي وهي كانت عايزاني اسوق قلتلها بلاش عشان احنا ممكن تقابلنا لجنة وركبنا وجينا وصلنا لحد الفيلا بتاعتها وقالت لي "انت دفعت في الكافيه وعملت عليا كبير يا عم الكبير تعالي معايا وهتاكل من ايدي بقي"
_ هو انا اطول, بس انتي قلتيلي انك كنتي ساكنة في شقة
_ فعلا بس جوزي كان جاب الفيلا دي قبل ما يموت بسنة وكتبهالي بإسمي
_ اوكي
وجينا داخلين وقالت للبواب "ده ابن اختي احمد وجاي يقعد معايا شوية وممكن يبقي يجي بعدين واعرفه عشان لما يجي تدخله"
وبعدين اول ما سبنا البواب ومشينا ودخلنا انا ضحكت ضحك السنين
قالت لي "بتضحك علي ايه"
_ بقي ده منظر ابن **** هو انا صغير اوي كده ؟
_ لا بس عديها بقي
_ طيب انتي زي القمر وانا زي ما انتي شايفه ازاي اكون ابن **** الي المفروض تكون قمر زيك
_ عارف انت لو قلت عن نفسك كده تاني واللـه هتشوف
وراحت اتنرفزت ودخلت وقعدت ع الكتبة
رحت جيت وراها وقعدت جنبها وقلتلها "ما تزعليش مني, بس انا مش مصدق ان الجمال ده كله بين ايديا انا"
فنظرت في عينيها وهي ايضا كذلك فاقتربنا من بعضنا اكتر وذبنا في قبلة تذيب الجليد بحرارتها
وظللنا علي ذلك 10 دقائق
وثم ابعتدت وانا انظر في عينيها قائلا "انا مش مصدق انك بين يدي, بحبك"
_ وانا كمان بحبك
ودخلنا في بوسة ثانية ومن ثم ابتعدت وانا اتلفت حولي ابحث عن غرفة النوم, وكأنها فهمتني وقالت لي "فوق"
فحملتها بين ذراعي وذهبت بها الي الاعلي وانا اصعد السلم وهي تتأبط رقبتي بذراعيها
ودخلنا غرفة النوم ووضعتها علي السرير وانا اقبلها في فمها ولا اترك شفاها التي لا توصف
ودعوني اصف لكم اميرة, فهي فتاة جميلة طولها حوالي 175 سم ووزنها قرابة الـ 65 كيلو
لديها نهدين متوسطان لا يمكن ان يكونا لامرأة متزوجة ومؤخرة ملفوفة وكبيرة منذ ان رأيتها وانا سأموت عليها
ونعود الي قصتنا
فظللت اقبل شفاها والتثمها بين شفتي مصا وعضا خفيفا
وبدأت بالنزول إلي رقبتها مصا ولحسا وهي تتأوه من نشوتها واقبل كل جزء من رقبتها ووجهها واقبل اذنينها وادخل لساني فيها فترتعش هي
وبدأت بالنزول إلي رقبتها مرة اخري اقبلها والتهمها
وبدأت بخلع فستانها الجميل عنها بعد ان اوقفتها
فخلعته عنها وخلعت قميص النوم الذي بأسفله ومن ثم لعبت بصدرها وهي لا تزال بالسوتيانة
وثم خلعتها عنها وبدأت بمص ولحس نهديها وامر بلساني حول حلمتها ولا المسها وهي تتلوي تحتي وتحرك نهدها كي يلمسهم لساني لكني ابعده كي اشوقها وكذلك في النهد الآخر
إلي ان امسكت بنهديها بكلتا يدي وانا امص وارضع الحلمتين واحدة تلو الاخري
إلي ان اهتاجت ولأنها تحبني لا تريد ان تقول الفاظ خارجة وانا ايضا حفاظا علي مشاعرها وادبها
وظللت انزل بلساني وانا الحس كل ما يقابل لساني ولا اربعه عن جسدها وبطنها تحديدا إلي ان وصت إلي سرتها فظللت الحسها إلي ان صرخت هي من النشوة وارتعشت
فقلت لها "ايه السرعة دي"
قالت "مجرد فكرة اني معاك يا حبيبي وفي حضني بتخليني منتشية"
فقبلتها في فمها واستكملت ما كنت افعله وبدأت اخلع عنها كلسونها والي كنت كلما لمسته لمسة خفيفة اجدني اعصره ماءا من كثرة نشوتها ومن ارتعاشها الاول وانا اقبل كل ما يظهر لي من عانتها ومن كسها
وثم خلعته عنها نهائيا فإذا بي اري كسا لم تري عيني مثله من قبل
كس ذو شفرات مكتظة وذو بظر كبير منتصب كقضيب الطـفـل
ولم توجد عليه اي شعرة وكأنها كانت تشعر ان حبيبها سيراه هذا اليوم
فأنهلت عليه مصا ولحسا وتقبيلي وهي تتأوه وتصرخ صرخات المتعة وانا ادخل لساني في كسها وهي تتلفظ بكلمات من فرط النشوة مثل "ايوة, كمان يا حبيبي, انا ملكك للأبد, بحبك
نيكني, دخله بقي ارجوك انا مش قادرة" إلي ان ضمت ساقيها علي رأسي وهي تضغط عليها وانا اشعر بإنقباضات كسها تزداد وانا متلهف لشرب ماء الحياة من حبيبتي
وفعلا وللمرة الثانية انزلت ماءها ولكن هذه المرة في فمي وانا اشربه كله واحاول الا اجعل اي قطرة تخرج منه
ومن ثم وقفت امامها وخلعت ملابسي وجعلتها تخلع عني سروالي الداخلي وقلت لها "تحبي تمصي يا حبيبتي ولا تقرفي ؟"
_ اقرف ؟ ده انا كنت بحلم بيه من زمان, ده انا مش هسيبه اصلا ده انت ممكن تترجاني انت اني اسيبه
ابتسمت لها وبدأت في خلع سروالي وما إن رأت زبي ذو الـ 18 سم تقريبا تفاجئت
ليس لأنه 18 سم فهو متوسط بين كثير من الازبار التي رأتها في الافلام, لكن مشكلته هو عرضه وضخامته فقالت "هيدخل فيا ازاي ده, ده هيخلص عليا"
قلت لها "فداكي عمري كله يا حبيبة قلبي , انا مش حيوان عشان اعمل فيكي كده"
وبدأت تمص فيه باستمتاع وغنج وكانت محترفة مص رغم انها لم تكن قد فعلتها من قبل
وظلت هكذا حتي اخرجته من فمها وقالت "مش قادرة خلاص ارجوك دخله وارحمني"
وفعلا نومتها علي ظهرها وبدأت افرك زبي في كسها وشفراته وبظرها
وبدأت ادخله قليلا فتأوهت
قلت "معلش يا حبيبتي هو هيوجعك شوية في الاول عشان انتي ما مارستيش الجنس من فترة طويلة"
وبدأت ادخله واحدة واحد وانا اقبلها في فمها كي تتحمل الالم واكتم صراخها كي لا ننفضح
وظللنا هكذا وانا ادخل قليلا واتوقف قليلا كي لا يؤلمها واتفادي اكبر كم من المها إلي ان استطعت ان ادخله إلي اخره
فتوقفت علي هذا وظللت اقبلها ومن ثم اقبل صدرها إلي ان احسست بها تتحرك تحتي بعلمت انها قد تعودت عليه وتريد مني ان اكمل
فبدأت بتحريكه شيئا فشيئا ببطئ وظللت هكذا فترة حوالي 15 دقيقة من الممارسة المستمرة دون خروج زبي من كسها إلي ان اقتربت من ان انزل فقلت لها "انا خلاص يا حبيبتي هنزل, تحبي اجيبهم فين؟" فقالت لي "انت شربت مائي وارتويت منه , ممكن انا كمان اشرب مائك وارتوي منه ؟" وفعلا اخرجت زبي وظللت افركه إلي ان جائت لحظة الانزال فأنزلت في فمها وما ان انزلت في فمها حتي ارتعشت من حرارة منيي
وارتمينا علي السرير ونحن نلهث انفاسنا ومن ثم نظرنا في اعين بعضنا, وفي نفس اللحظة قلنا "بحبك"
فضحكنا وقبلنا بعضنا قبلة حارة اخري
وهذا يكفي إلي الآن لأني اطلت عليكم
وانا قلت انها هتعجب البنات اكتر لأن البنت عندها قدرة تحمل اكتر من الولد في قراءة القصة الجنسية حيث الفتاة يمكن لها ان ترتعش دون ان تلمس كسها حتي, اما الولد فعليها بإمساك زبه وفركه وهناك الاولاد الكثيرين من لن يتحملوا طول القصة حيث ان هناك جزء كبير ليس به جنس فقد يملوا , اما الفتاة فإنها ستقرأ القصة وكأنها قصة عاطفية
وعي فكرة, اميرة هي من طلبت مني كتابة القصة
فاعترضت وقلت "كده البنات هيحسدوكي والولاد هيحسدوني"
قالت "انا عندي طلب ممكن تنفذه ؟"
_ اؤمري
_ لو جت واحدة وطلبت منك انك تمارس معاها الجنس مارس معاها
(ففتحت ثغري متعجبا لما تقول)
_ ازاي يعني, هو انتي مش بتغيري عليا ؟
_ بغير عليك وما تعرفش ازاي بس برضه انا مجربه يعني ايه واحدة يبقي نفسها تمارس معاها وانا مجرباها وما اقدرش احرم واحدة من المتعة دي
_ انا بحبك اوي يا اميرة, معقولة في حد ممكن يعمل كده
_ ما تخافش انا عارفه انك بتعمل معاهم وهتفضل تعمل معايا برضه
_ طبعا يا عمري, بس انا بغير عليكي واعذرني مش هقدر اخليكي تعملي كده مع حد تاين غيري
_ ما تخافش, انا مش عايزة اعمل كده غير معاك اصلا
انت عمرك ما هتكون زي جوزي وانا عمري ما هكون زي هدير
فحضنتها ودخلنا الحمام وبدأنا المتعة من جديد
mr_egypt698
و لسه اللى جاى أحلى
إفعل ما تشاء دون قيود
فالحياه بها كثير من المتعه
و التشوق و الاثاره
لا تدع نفسك دخل زجاجه
بل انفتح الى العالم الاخر
mr_egypt698
عمري ما تخيلت الرد بالسرعة دي
انا كتبت قصتي من كام يوم (
واول امبارح بالليل واحدة ضافتني ع الياهو وقالت لي انها من عرب نار وانها عجبها اسلوبي في الكتابة وحاجات كتير تانية
وانا كاتب في نهاية القصة ليه البنات هتعجبهم اكتر من الولاد
ومش هقول اسمها حفاظا عليها, وهسميها في القصة مثلا أميرة لأنها كانت زي الاميرات في كل شيء
والي حصل ما بيننا كان كالآتي:
انا : "هاي"
هي : "هاي"
_ ممكن انول الشرف واعرف مين حضرتك ؟
_ انا من عرب نار
_ اهلا بيكي, طالما من عرب نار تبقي فوق راسي وقبل منها في قلبي
_ احنا هنبتديها نفاق بقي من اولها ؟
_ لأ بس بصراحة انا عارف ان كل بنات عرب نار اجمل من بعضهم وبحبهم كلهم مع اني ما اتعرفتش عليهم بالكلام ولكن من قصصهم وكتاباتهم
_ و ادي الفرصة جات لحد عندك اهو
_ وانا مش هضيعها من ايدي
_ يعني ايه ؟
_ يعني هو الواحد يطول يتكلم مع قمر
_ يا بكاش هو انت حتي تعرف اسمي
_ مش لازم اعرف اسمك, كفاية اعرف انك من عرب نار
_ طيب انا أميرة من القاهرة
_ الف اهلا بيكي يا اميرة من القاهرة ^^
_ بصراحة انا قرأت القصة بتاعتك وعجبتني اوي, بس بجد هي دي حصلت معاك
_ صدقيني حصلت معايا وحتي انا اسلوبي في الكتابة اروع من كده بكتييييييير بس انا قلت اكتبها بالعامية وبنفس كل حاجة حصلت عشان انا غرضي من القصة الامتاع مش الكتابة الادبية
_ انا برضه لاحظت كده
_ انتي عندك كام سنة يا اميرة, ولو مش عايزة تجاوبي مش هزعل و****, الاعمار اسرار هههههه
_ ههههههه , لا مش اسرار ولا حاجة, انا 25 سنة
_ واو سن جميل
_ اكيد مش اجمل من سنك يا ابو 18 سنة ههههه
_ مرسي
_ انا بصراحة اترددت كتير قبل ما اضيفك واكلمك
_ ليكي حق طبعا لأنك ما تعرفينيش, بس دلوقتي تعرفيني
_ بص يا أحمد انا استريحتلك في 5 دقائق من كلامي معاك وعشان كده هحكيلك كل الي حصل معايا
_ كلي آذان صاغية
_ انا كنت ضحية اهلي, الي جوزوني لراجل مابحبوش وكان عنده فوق 62 سنة عشان ميسور ومعاه فلوس واحنا ظروفنا كانت علي قد حالنا, وكنت ساعتها عندي 20 سنة وافقت وقلت مش مهم, يمكن احبه بعد الجواز
_ وبعدين
_ وفي ظرف شهرين بالظبط كنا متجوزين وجاء اليوم الموعود الي بتحلم بيه كل بنت زي ما انت عارف
_ تمام
_ واتجوزنا وليلة الدخلة ...
_ سكتتي ليه ؟
_ اصلي انا مكسوفة عشان مش من عادتي اتكلم الكلام ده ولا اقوله حتي لأعز اصحابي
_ وانا مش عايزك تعتبريني اعز اصحابك, انا عايزك تعتبريني نفسك وبتتكلمي معاها عشان تخرجي الي جواكي, لأنه علي فكرة لو ما خرجتيش الي جواكي ممكن بعد الشر عليكي يجيلك انهيار عصبي
_ معاك حق, انا هتكلم معاك مع اني مش عارفة هقول الكلام ده ازاي
_ علي فكرة انا ممكن اكون خجول اكتر منك في الحاجات دي, بس الخجل مش غلط ولا وحش
_ اوكي, وجت ليلة الدخلة وزفونا اهلنا وحبايبنا لحد شقتنا
وكنت بسمع من صحابي عن ليلة الدخلة والعنف الي بيحصل فيها
وفي نفس الوقت ليا اصحاب تانيين طمنوني وقالولي ان عرسانهم كانوا معاهم اطيب منهم مع نفسهم وده الي طمأنني شوية
لكن للأسف وجدته رجل من الي في الاول
كل همه يشبع رغبته وخلاص وبيستعملني في كده ومش مهم عنده انا نهائيا
_ ايه الي حصل طيب ؟
_ ما هي دي المشكلة
لاقيته دخل عليا اوضة النوم وراح مقلعني هدومي وانا من ذهولي ما بقتش عارفة اعمل حاجة ولا اقوله حاجة وواقفة مكاني وبس
وبعد كده راح منيمني ع السرير وقلع هدومه وراح مدخل قضيبه فيا ودقيقتين بالظبط وكان خلص وسابني ونام مكانه
وانا فضلت طول الليل مش عارفة انام من شدة الم بتاع فض العذرية و من التعذيب بتاع الشهوة الي عمري ما عرفتها غير من كلام صحابي عنها لما كنت مراهفة وبس
وفضلت حياتنا كده لمدة شهر كل يوم من ده
وبعد شهر العسل ما خلص ورجعنا القاهرة
ما بقاش بيمارس معايا الجنس غير مرة في الاسبوع او مرتين حسب ظروفه
حتي انا كنت بحاول اثيره وهو مافيش
لحد ما جت ليلة كنت انا هموت من فرط الشهوة ولاقيته راجع من الشغل وحاولت ابينله بإني لابسه احلي قميص نوم عندي والي هو بيحبه اوي وعماله ادلع فيه واأكله واتمايص
وبعد ما كل وخلص دخل اوضة النوم وانا دخلت وراه بحسبه سبقني عشان يجهز نفسه
اتاريه نام
وفضلت انا آكل في نفسي طول الليل ومن يوميها وانا كرهت الانسان ده
وكرهت الجواز وكرهت الجنس وكرهت اهلي الي دفعوني لكل ده
انت ساكت ليه يا احمد
_ معاكي بس مش هرد غير لما تخلصي عشان ما اقاطعكيش
_ اوك وفضلت علي كده 4 سنين يا احمد من العذاب وانا في عز شبابي وشهوتي وهو زي ما هو
مرة كل شهر ويا ريتها ما بتحصل المرة دي لأنه بيشعللني فيها ويسيبني انكوي بنار شهوتي وماليش ونيس غير صباعي
لحد ما في يوم كنت قاعدة ع النت وكنت بتفرج علي فيلم عشان كانت شهوتي زايدة ولاقيت اعلان لموقع عرب نار
_ ده كان اجمل يوم طبعا في المنتدي انه اتشرف بدخولك عليه
_ مرسي وبعد كده شفت قريت قصص كتير جدا من عليه
وبعدها بكام شهر جاني خبر ان جوزي الي كان مسافر في شغل للامارات عمل حادثة هناك ومات
انا بصراحة زعلت عليه, لأنه علي الرغم من انه ما كنش بيشبعني جنسيا الا اني كانت كل طلباتي مجابة وحسيت انه بيحبني بس ما كانش عارف يسعدني
_ ده لأن مشاعرك نبيلة يا اميرة
_ بلاش تحرجني وسيبني اكمل بقي ^^
_ طيب معلش سؤال, هو انتم خلفتم ؟
_ لا والحمد *** لأن زي ما قلتلك هو 62 سنة وكهل وكان متزوج قبلي
_ اوكي يا عسل كملي
_ وفضلت علي كده سنة كاملة, مليئة بالناس الي بيتقدمولي ومعظمهم كان عشان فلوسي
فعلي الرغم من اني كنت هموت وامارس الجنس وكان الجواز قدامي اهو
بس قلت ان كلهم عايزين فلوسي الي ورثتها من جوزي ومش هم دول البي بدور عليهم
وفضلت امارس العادة السرية لحد ما قرأت قصتك الي اقسملك اثارتني اكثر من اي قصة
واعجبني انك معلش يعني رغم سنك الصغير بس واضح ان عندك خبرة راجل 40 سنة
_ ربنا يخليكي يا اميرة بس في ناس بيكتبوا كتير احسن مني
_ هما بيكتبوا كويس جدا بس مش قصص حقيقية
لكن انت قصتك ذكرت فيها حاجات تؤكد انها حقيقية وده الي اثارني وخلاني ...
_ خلاكي ايه
_ بصراحة خلاني اتمني اكون مكان هدير وحسدتها
_ ^^, صدقيني هدير كانت مرحلة واكتشفت انها ما كانتش بتحب الجنس وحبيبها دي كانت بتحب شهواتها وبس وعشان كده انا سبتها
_ بجد هي ضيعتك من ايديها وهتعرف قيمتك بعدين
_ مش مهم هي الي تعرف قيمتي
المهم عندي الاقي انسانة بجد بتعشق الجنس للجنس مش عشان شهواتها وخلاص
_ صدقني وانا كمان بدور علي كده
انا عايزة اقولك علي حاجة يا احمد
_ لأ ما تقوليهاش, انا الي هقولك
_ قول
_ انا بحبك يا اميرة
(سكتت حوالي 3 دقائق)
سكتتي ليه ؟؟
_ اصلي بصراحة انا كنت هقولك كده
_ انا عارف انك كنتي هتقوليها
_ عرفت منين ؟
_ بصي, الكلمة دي اتقالتلي 5 مرات من 5 بنات مختلفين وعمري ما انا الي بدأت وقلتها لواحدة
لكن انتي حسيت اني حابك من غير ما اشوفك
_ بحبك يا احمد, بحبك بحبك بحبك
_ وانا كمان و**** العظيم يا عمري بحبك
_ هات رقمك
اديتلها رقمي وفي ساعتها اتصلت
انا رديت وقلت
_ الو
_ بحبك
_ ...
_ سكتت ليه
_ بصراحة عمري ما حسيت الاحساس ده قبل كده
كل مرة لما واحدة كانت تقولهالي كنت بحس بإحساس معين بس المرة دي احساس اجمل منهم بكتير
_ عشان انا بقولهالك بجد من قلبي
_ وانا بموت فيكي و****
_ انا لازم اشوفك
انت ملكت احساسي وكياني
_ تحت امرك يا اجمل صوت سمعته في حياتي
_ طيب هعرفك ازاي وهتعرفيني ازاي
_ هتحسي بيا زي ما انا هحس بيكي
(واتفقنا اننا نتقابل في الكافيه المشهور في اليوم التالي الساعة 5)
وانا لبست اشيك لبس عندي وحطيت البيرفيوم (الريحة) بتاعي ورحت هناك واستنيت وكانت الساعة 5 إلا ثلث
ودخلت الكافيه وقعدت شوية وشربت حاجة لحد ما بقت 5 إلا 5
قلت اقوم اقف بره شوية
وفي لحظة خروجي اصطدمت عفويا بفتاة
فنظرت اليها وانا اعتذر
واذا بي اري اجمل انسانة رأتها عيناي فتسمرت مكاني وانا اقول "عفوا انا آ......"
وظلت عيني في عينها لفترة لا اعرف كم هي
فقلت لها بصوت خافت مرتعد "اميرة ؟" وكنت اقولها خائفا ان تكون ليست هي
ليس لأنها جميلة ولكن لأني احسست بأنها هي وخفت ان يخطئ احساسي علي الرغم من انه لم يخطئ ابدا من قبل
فقالت هي بنفس الطريقة التي قلتها انا "أحمد ؟"
فإذا بنا نرتمي في حضن بعضنا البعض وذبنا في حضن طويل لم نفق منه إلا علي صوت النادل يقول هل هناك حجز مسبق سيدي, (كان الكافيه في منطقة راقية جدا لدرجة ان الحضن او حتي القبلات في ذلك المكان مباحة ليست جديدة) والنادل لم يرني إذ اني كنت اعطيه ظهري فلما التفتت رآني فأنا من كنت اجلس في المقهي منذ قليل وشربت مشروبا ايضا
فقالت معتذرا , "عفوا سيدي لم ارك جيدا, تفضلا بالدخول"
وفعلا دخلنا وجلسنا وانا وهي مش مصدقين نفسنا وعينينا في اعين بعضنا ولا نتحدث وتركنا الكلام لأعيننا
وللمرة الثانية قاطعنا النادل وقال "ماذا تطلبان سيدي, سيدي, سيدي, ماذا تطلب" إلي ان افقت ونظرت له وانا غاضب "ليس الآن" فإعتذر وهم بالرحيل لكني اوقفته ورأيت اني قسوت عليه فقلت له "سامحني لم اقصد ان اغضب عليك ولكن .. لا عليك ماذا تطلبين يا اميرة"
وكانت هي تنظر لي ولكن ليست نظرة شهوة , بل نظرة حب وقالت "نفس الذي يطلبه حبيبي"
فابتسمت وقلت للنادل "1 ليمون و 1 برتقال"
فضحكت هي ضحكة كلها حيوية وليست ضحكة خليها فزاد حبي لها وابتسمت وقلت للنادل "2 ليموت"
وما إن ذهب النادل حتي عدنا لكلام العيون
حتي رغبت في قطع هذا الصمت الرهيب لأني احب صوتها جدا
فقلت انتي اجمل مما تخيلتك بكثير
_ انت بتبالغ كده ليه
_ والـله ما ببالغ
_ يا احمد ده عشان انت عينيك حلوة فشايف الدنيا كلها حلوة
_ لا وانتي الصادقة عشان انتي الدنيا الحلوة ليا ^^
(اتكسفت ووشفها احمر)
قلتلها يا لهوة, احنا هنبتديها خجل
انتي بتحبيني وانا بحبك يبقي ليه الكسوف
المهم مش عايز اطول كتير في الموضوع
شربنا واتغدينا وبقت الساعة 7 تقريبا
وقلت لها "يلا عشان اوصلك ؟"
_ اوكي يا عمري
وفعلا ناديت النادل وقلتله الشيك
وجابه وكانت عايزة تدفع وتقولي "انا الكبيرة يا ولد"
قلتلها "انا الرجل يا كبيرة"
المهم دفعت انا وكده وجينا مروحين
هي عربيتها كيا سيراتو KIA Cerato
انا ما طلعتش رخصة السواقة لحد دلوقتي وهي كانت عايزاني اسوق قلتلها بلاش عشان احنا ممكن تقابلنا لجنة وركبنا وجينا وصلنا لحد الفيلا بتاعتها وقالت لي "انت دفعت في الكافيه وعملت عليا كبير يا عم الكبير تعالي معايا وهتاكل من ايدي بقي"
_ هو انا اطول, بس انتي قلتيلي انك كنتي ساكنة في شقة
_ فعلا بس جوزي كان جاب الفيلا دي قبل ما يموت بسنة وكتبهالي بإسمي
_ اوكي
وجينا داخلين وقالت للبواب "ده ابن اختي احمد وجاي يقعد معايا شوية وممكن يبقي يجي بعدين واعرفه عشان لما يجي تدخله"
وبعدين اول ما سبنا البواب ومشينا ودخلنا انا ضحكت ضحك السنين
قالت لي "بتضحك علي ايه"
_ بقي ده منظر ابن **** هو انا صغير اوي كده ؟
_ لا بس عديها بقي
_ طيب انتي زي القمر وانا زي ما انتي شايفه ازاي اكون ابن **** الي المفروض تكون قمر زيك
_ عارف انت لو قلت عن نفسك كده تاني واللـه هتشوف
وراحت اتنرفزت ودخلت وقعدت ع الكتبة
رحت جيت وراها وقعدت جنبها وقلتلها "ما تزعليش مني, بس انا مش مصدق ان الجمال ده كله بين ايديا انا"
فنظرت في عينيها وهي ايضا كذلك فاقتربنا من بعضنا اكتر وذبنا في قبلة تذيب الجليد بحرارتها
وظللنا علي ذلك 10 دقائق
وثم ابعتدت وانا انظر في عينيها قائلا "انا مش مصدق انك بين يدي, بحبك"
_ وانا كمان بحبك
ودخلنا في بوسة ثانية ومن ثم ابتعدت وانا اتلفت حولي ابحث عن غرفة النوم, وكأنها فهمتني وقالت لي "فوق"
فحملتها بين ذراعي وذهبت بها الي الاعلي وانا اصعد السلم وهي تتأبط رقبتي بذراعيها
ودخلنا غرفة النوم ووضعتها علي السرير وانا اقبلها في فمها ولا اترك شفاها التي لا توصف
ودعوني اصف لكم اميرة, فهي فتاة جميلة طولها حوالي 175 سم ووزنها قرابة الـ 65 كيلو
لديها نهدين متوسطان لا يمكن ان يكونا لامرأة متزوجة ومؤخرة ملفوفة وكبيرة منذ ان رأيتها وانا سأموت عليها
ونعود الي قصتنا
فظللت اقبل شفاها والتثمها بين شفتي مصا وعضا خفيفا
وبدأت بالنزول إلي رقبتها مصا ولحسا وهي تتأوه من نشوتها واقبل كل جزء من رقبتها ووجهها واقبل اذنينها وادخل لساني فيها فترتعش هي
وبدأت بالنزول إلي رقبتها مرة اخري اقبلها والتهمها
وبدأت بخلع فستانها الجميل عنها بعد ان اوقفتها
فخلعته عنها وخلعت قميص النوم الذي بأسفله ومن ثم لعبت بصدرها وهي لا تزال بالسوتيانة
وثم خلعتها عنها وبدأت بمص ولحس نهديها وامر بلساني حول حلمتها ولا المسها وهي تتلوي تحتي وتحرك نهدها كي يلمسهم لساني لكني ابعده كي اشوقها وكذلك في النهد الآخر
إلي ان امسكت بنهديها بكلتا يدي وانا امص وارضع الحلمتين واحدة تلو الاخري
إلي ان اهتاجت ولأنها تحبني لا تريد ان تقول الفاظ خارجة وانا ايضا حفاظا علي مشاعرها وادبها
وظللت انزل بلساني وانا الحس كل ما يقابل لساني ولا اربعه عن جسدها وبطنها تحديدا إلي ان وصت إلي سرتها فظللت الحسها إلي ان صرخت هي من النشوة وارتعشت
فقلت لها "ايه السرعة دي"
قالت "مجرد فكرة اني معاك يا حبيبي وفي حضني بتخليني منتشية"
فقبلتها في فمها واستكملت ما كنت افعله وبدأت اخلع عنها كلسونها والي كنت كلما لمسته لمسة خفيفة اجدني اعصره ماءا من كثرة نشوتها ومن ارتعاشها الاول وانا اقبل كل ما يظهر لي من عانتها ومن كسها
وثم خلعته عنها نهائيا فإذا بي اري كسا لم تري عيني مثله من قبل
كس ذو شفرات مكتظة وذو بظر كبير منتصب كقضيب الطـفـل
ولم توجد عليه اي شعرة وكأنها كانت تشعر ان حبيبها سيراه هذا اليوم
فأنهلت عليه مصا ولحسا وتقبيلي وهي تتأوه وتصرخ صرخات المتعة وانا ادخل لساني في كسها وهي تتلفظ بكلمات من فرط النشوة مثل "ايوة, كمان يا حبيبي, انا ملكك للأبد, بحبك
نيكني, دخله بقي ارجوك انا مش قادرة" إلي ان ضمت ساقيها علي رأسي وهي تضغط عليها وانا اشعر بإنقباضات كسها تزداد وانا متلهف لشرب ماء الحياة من حبيبتي
وفعلا وللمرة الثانية انزلت ماءها ولكن هذه المرة في فمي وانا اشربه كله واحاول الا اجعل اي قطرة تخرج منه
ومن ثم وقفت امامها وخلعت ملابسي وجعلتها تخلع عني سروالي الداخلي وقلت لها "تحبي تمصي يا حبيبتي ولا تقرفي ؟"
_ اقرف ؟ ده انا كنت بحلم بيه من زمان, ده انا مش هسيبه اصلا ده انت ممكن تترجاني انت اني اسيبه
ابتسمت لها وبدأت في خلع سروالي وما إن رأت زبي ذو الـ 18 سم تقريبا تفاجئت
ليس لأنه 18 سم فهو متوسط بين كثير من الازبار التي رأتها في الافلام, لكن مشكلته هو عرضه وضخامته فقالت "هيدخل فيا ازاي ده, ده هيخلص عليا"
قلت لها "فداكي عمري كله يا حبيبة قلبي , انا مش حيوان عشان اعمل فيكي كده"
وبدأت تمص فيه باستمتاع وغنج وكانت محترفة مص رغم انها لم تكن قد فعلتها من قبل
وظلت هكذا حتي اخرجته من فمها وقالت "مش قادرة خلاص ارجوك دخله وارحمني"
وفعلا نومتها علي ظهرها وبدأت افرك زبي في كسها وشفراته وبظرها
وبدأت ادخله قليلا فتأوهت
قلت "معلش يا حبيبتي هو هيوجعك شوية في الاول عشان انتي ما مارستيش الجنس من فترة طويلة"
وبدأت ادخله واحدة واحد وانا اقبلها في فمها كي تتحمل الالم واكتم صراخها كي لا ننفضح
وظللنا هكذا وانا ادخل قليلا واتوقف قليلا كي لا يؤلمها واتفادي اكبر كم من المها إلي ان استطعت ان ادخله إلي اخره
فتوقفت علي هذا وظللت اقبلها ومن ثم اقبل صدرها إلي ان احسست بها تتحرك تحتي بعلمت انها قد تعودت عليه وتريد مني ان اكمل
فبدأت بتحريكه شيئا فشيئا ببطئ وظللت هكذا فترة حوالي 15 دقيقة من الممارسة المستمرة دون خروج زبي من كسها إلي ان اقتربت من ان انزل فقلت لها "انا خلاص يا حبيبتي هنزل, تحبي اجيبهم فين؟" فقالت لي "انت شربت مائي وارتويت منه , ممكن انا كمان اشرب مائك وارتوي منه ؟" وفعلا اخرجت زبي وظللت افركه إلي ان جائت لحظة الانزال فأنزلت في فمها وما ان انزلت في فمها حتي ارتعشت من حرارة منيي
وارتمينا علي السرير ونحن نلهث انفاسنا ومن ثم نظرنا في اعين بعضنا, وفي نفس اللحظة قلنا "بحبك"
فضحكنا وقبلنا بعضنا قبلة حارة اخري
وهذا يكفي إلي الآن لأني اطلت عليكم
وانا قلت انها هتعجب البنات اكتر لأن البنت عندها قدرة تحمل اكتر من الولد في قراءة القصة الجنسية حيث الفتاة يمكن لها ان ترتعش دون ان تلمس كسها حتي, اما الولد فعليها بإمساك زبه وفركه وهناك الاولاد الكثيرين من لن يتحملوا طول القصة حيث ان هناك جزء كبير ليس به جنس فقد يملوا , اما الفتاة فإنها ستقرأ القصة وكأنها قصة عاطفية
وعي فكرة, اميرة هي من طلبت مني كتابة القصة
فاعترضت وقلت "كده البنات هيحسدوكي والولاد هيحسدوني"
قالت "انا عندي طلب ممكن تنفذه ؟"
_ اؤمري
_ لو جت واحدة وطلبت منك انك تمارس معاها الجنس مارس معاها
(ففتحت ثغري متعجبا لما تقول)
_ ازاي يعني, هو انتي مش بتغيري عليا ؟
_ بغير عليك وما تعرفش ازاي بس برضه انا مجربه يعني ايه واحدة يبقي نفسها تمارس معاها وانا مجرباها وما اقدرش احرم واحدة من المتعة دي
_ انا بحبك اوي يا اميرة, معقولة في حد ممكن يعمل كده
_ ما تخافش انا عارفه انك بتعمل معاهم وهتفضل تعمل معايا برضه
_ طبعا يا عمري, بس انا بغير عليكي واعذرني مش هقدر اخليكي تعملي كده مع حد تاين غيري
_ ما تخافش, انا مش عايزة اعمل كده غير معاك اصلا
انت عمرك ما هتكون زي جوزي وانا عمري ما هكون زي هدير
فحضنتها ودخلنا الحمام وبدأنا المتعة من جديد
mr_egypt698
و لسه اللى جاى أحلى
إفعل ما تشاء دون قيود
فالحياه بها كثير من المتعه
و التشوق و الاثاره
لا تدع نفسك دخل زجاجه
بل انفتح الى العالم الاخر
mr_egypt698