realllove
03-20-2013, 05:22 AM
هذه القصة مجرد خيال
حوار لم تتكلم به البنت وأمها باللسان وإنما كان حوارا بين شهوتيهما
البنت: كنت نايمة في أوضتي لابسة شورت وشيرت نص كم
الأم: بدخل عليكي وانتي نايمة
الأم: دخلت لابسة روب على اللحم تعبانة ومش عارفة اعمل ايه
الأم: حطيت ايدي على بطن بنتي بضغط وبقرب وبهمس حبيتي اصحي
البنت: عيونى بتفتح بشويش ولسة نايمة ولمسة ماما دافية وصل دفاها لكسي
الأم: صدري نازل كله وباين ليبنتي بالكامل وبقولها صح النوم يا قلبي
البنت: حاسة انى بحلم ومنظر البزة مجننى وولع كسي وبغمض تانى عشان افضل في الحلم
الأم: بضغط على بطن بنتي بهمسلها اصحي يا كسلانة وطرف صدري لمس صدرها
البنت: ده صوت ماما حبيبتى آه من دفا حضنها بس الدفا حلو هقوم واحضنها وابوسها بتعدل من النوم بزازي لزقت في بزاز ماما سحت اكتر
الأم: ببصلك وعنيا في عنيكي وصدري ضاغط في صدرك وصدري تقريبا عاري
البنت: صحيت سايحة أوى من منظر بزازك واتلككت حضنتها وبستها تحت خدها تقريبا رقبتها خفت ابوسها جنب شفايفها
البنت: صباح الخير اجمل ماما في الدنيا لسة بدرى يا ماما الساعة 5.30
الأم: ببوس بنتي من خدها بوسة تقيلة وحنينة جدا كاني برسم شفايفي على خدك
البنت: حرارة البوسة ولعتنى بلعت ريقي وقلتلك خير ماما فيه حاجة ليه مصحيانى الفجر
الأم: ببصلك وصدري باين ليكي ومقربين من بعض نمت بدري ومشوفتكيش لما جيتي من الكلية وحشتي ماما
البنت: المرة دى ببوس جبينك عشان بزتى تكون قدام عينيكى واهرب شوية من ضغط بزازك لتبان نار كسي وتطلع ريحته... ورديت: تسلميلى ماما البنت من غيرك صفر على الشمال حبيبتى
البنت: ماما متيجى تنامى جنبي النهاردة عشان واحشانى حنيتك وحضنك
الأم: طيب حبيبتى هلبس عباية النوم واجيلك دخلت بلبس العباية متعمدة تشوف وراكى وفخودى
البنت: افففففففففففففف وراك ماما نار آآآآه بس لو المسها،،،، كنت قاعدة نص نومة شفتك بلعت ريقي ولمست كسي بسرعة وفي السر ووسعت لماما عشان تنامى جنبي
الأم: بنام على جنبي وصاحية وصدري طالع نصه من العباية
البنت: اففففففففففففففف اشوف وراك ماما وأشوف بزتها وكمان ألمس بزتها... فضلت نايمة جنب ماما ايدى على كسي وموسعة المسافة عشان ابص لجسم ماما اللي مجننى... وموسعة عشان متحسش بايدى على كسي
الأم: عنيا في عنيكي ونايمين على الجنب
البنت: بسرح في وشك ورقبتك واسيح اكتر من بزتك اللي مجننة عيني وبشويش بلمس بظري وأفرك فوق كسي
الأم: بحرك نفسي القميص والعباية مرفوعين لاخر وراكي وبلف بديكي ضهري وتقريبا بداية الطيز باينة
البنت: عملت نفسي بتغطى كويس لمحت وراكك عريانة وطيزك منورة تحت الغطا رفعت ايدى وحضنت ضهرك ولزقت فيكى اوى... وهمستلك وحشانى اوى ماما ممكن انام وانا حاضناكى
الأم: بمسك اديكي وبحسس عليها وبحطنها على بطني وبقولك تعالي في حضن ماما حبيبتي وريحت جسمي عليكي
البنت: وانا عملت نفسي هبوسك من خدك تانى ورفعت جسمى لفوق رفعت العباية واللبس بينت طيزك كلها ورديت عليكي تسلميلى ماما حبيبتى انتى أمي أنا وبس مش أم حد تانى
البنت: حطيت إيدى تحت رقبت ماما من تحت جسمها عشان أعرف احضنها وخليت شفايفي ورا ودنهاعشان الهوا اللي مولع كسي يطلع فيهميطلع فيهم
الأم: حسيت بفخادك على فخادي
البنت: وتقريبا وركى على طيزك
الأم: خفت بنتي تعرف إن شهوتي نار من لمساتها وكلامها وجسمها فبعدت ونمت على بطني
الأم وفي قلبي وجوايا بهمس: وشبه عارية ادامك وحاسة اني عاوزة ابقى كده ادامك نفسي تحسي بنارى وشهوتي
البنت: انا حسيت ماما بتهرب مني اكتر فقمت مقربة وحضنت رقبتها بايديا الاتنين وحطيت وركى على طيزها وغمضت بجدددددد بحبك ماما اوي وحاولت انام
الأم: بهمس
الأم: حاولت اداري طيزي ونزلت رجل بنتي من على طيزي وبعدت شوية
البنت: انا حسيت ان ماما فهمتنى فبعدت شوية وانا خايفة
هيكون فيه جديد ده حقيقي الإجابة مش معروفة وده اللي ممكن يظهر مع الأيام
حوار لم تتكلم به البنت وأمها باللسان وإنما كان حوارا بين شهوتيهما
البنت: كنت نايمة في أوضتي لابسة شورت وشيرت نص كم
الأم: بدخل عليكي وانتي نايمة
الأم: دخلت لابسة روب على اللحم تعبانة ومش عارفة اعمل ايه
الأم: حطيت ايدي على بطن بنتي بضغط وبقرب وبهمس حبيتي اصحي
البنت: عيونى بتفتح بشويش ولسة نايمة ولمسة ماما دافية وصل دفاها لكسي
الأم: صدري نازل كله وباين ليبنتي بالكامل وبقولها صح النوم يا قلبي
البنت: حاسة انى بحلم ومنظر البزة مجننى وولع كسي وبغمض تانى عشان افضل في الحلم
الأم: بضغط على بطن بنتي بهمسلها اصحي يا كسلانة وطرف صدري لمس صدرها
البنت: ده صوت ماما حبيبتى آه من دفا حضنها بس الدفا حلو هقوم واحضنها وابوسها بتعدل من النوم بزازي لزقت في بزاز ماما سحت اكتر
الأم: ببصلك وعنيا في عنيكي وصدري ضاغط في صدرك وصدري تقريبا عاري
البنت: صحيت سايحة أوى من منظر بزازك واتلككت حضنتها وبستها تحت خدها تقريبا رقبتها خفت ابوسها جنب شفايفها
البنت: صباح الخير اجمل ماما في الدنيا لسة بدرى يا ماما الساعة 5.30
الأم: ببوس بنتي من خدها بوسة تقيلة وحنينة جدا كاني برسم شفايفي على خدك
البنت: حرارة البوسة ولعتنى بلعت ريقي وقلتلك خير ماما فيه حاجة ليه مصحيانى الفجر
الأم: ببصلك وصدري باين ليكي ومقربين من بعض نمت بدري ومشوفتكيش لما جيتي من الكلية وحشتي ماما
البنت: المرة دى ببوس جبينك عشان بزتى تكون قدام عينيكى واهرب شوية من ضغط بزازك لتبان نار كسي وتطلع ريحته... ورديت: تسلميلى ماما البنت من غيرك صفر على الشمال حبيبتى
البنت: ماما متيجى تنامى جنبي النهاردة عشان واحشانى حنيتك وحضنك
الأم: طيب حبيبتى هلبس عباية النوم واجيلك دخلت بلبس العباية متعمدة تشوف وراكى وفخودى
البنت: افففففففففففففف وراك ماما نار آآآآه بس لو المسها،،،، كنت قاعدة نص نومة شفتك بلعت ريقي ولمست كسي بسرعة وفي السر ووسعت لماما عشان تنامى جنبي
الأم: بنام على جنبي وصاحية وصدري طالع نصه من العباية
البنت: اففففففففففففففف اشوف وراك ماما وأشوف بزتها وكمان ألمس بزتها... فضلت نايمة جنب ماما ايدى على كسي وموسعة المسافة عشان ابص لجسم ماما اللي مجننى... وموسعة عشان متحسش بايدى على كسي
الأم: عنيا في عنيكي ونايمين على الجنب
البنت: بسرح في وشك ورقبتك واسيح اكتر من بزتك اللي مجننة عيني وبشويش بلمس بظري وأفرك فوق كسي
الأم: بحرك نفسي القميص والعباية مرفوعين لاخر وراكي وبلف بديكي ضهري وتقريبا بداية الطيز باينة
البنت: عملت نفسي بتغطى كويس لمحت وراكك عريانة وطيزك منورة تحت الغطا رفعت ايدى وحضنت ضهرك ولزقت فيكى اوى... وهمستلك وحشانى اوى ماما ممكن انام وانا حاضناكى
الأم: بمسك اديكي وبحسس عليها وبحطنها على بطني وبقولك تعالي في حضن ماما حبيبتي وريحت جسمي عليكي
البنت: وانا عملت نفسي هبوسك من خدك تانى ورفعت جسمى لفوق رفعت العباية واللبس بينت طيزك كلها ورديت عليكي تسلميلى ماما حبيبتى انتى أمي أنا وبس مش أم حد تانى
البنت: حطيت إيدى تحت رقبت ماما من تحت جسمها عشان أعرف احضنها وخليت شفايفي ورا ودنهاعشان الهوا اللي مولع كسي يطلع فيهميطلع فيهم
الأم: حسيت بفخادك على فخادي
البنت: وتقريبا وركى على طيزك
الأم: خفت بنتي تعرف إن شهوتي نار من لمساتها وكلامها وجسمها فبعدت ونمت على بطني
الأم وفي قلبي وجوايا بهمس: وشبه عارية ادامك وحاسة اني عاوزة ابقى كده ادامك نفسي تحسي بنارى وشهوتي
البنت: انا حسيت ماما بتهرب مني اكتر فقمت مقربة وحضنت رقبتها بايديا الاتنين وحطيت وركى على طيزها وغمضت بجدددددد بحبك ماما اوي وحاولت انام
الأم: بهمس
الأم: حاولت اداري طيزي ونزلت رجل بنتي من على طيزي وبعدت شوية
البنت: انا حسيت ان ماما فهمتنى فبعدت شوية وانا خايفة
هيكون فيه جديد ده حقيقي الإجابة مش معروفة وده اللي ممكن يظهر مع الأيام