عاشق الحسسس
04-25-2013, 08:42 PM
انا وعائلتى وجنون الشهوة الجزء السادس
طبعا احنا وقفنا لحد مانكت جدتي وبعدين طلعت جريت منها وبالليل لاقيت مامون بيتصل بيا من تحت بيقولي انزل العشاء قمت نزلت وقعدنا علي السفرة وجدتي قاعدة جامبى وعمالة تقولي كل بالسم الهاري وقامت ضاربانى برجلها من تحت الطرابيزة ومامون مستغرب وبيسالها في اية قمت انا قمت قلتلها اة صحيح هو انا عملت اية قامت بصتلي بغيظ وقالتلى ولا حاجة بس انا متضايقة شويا انا طبعا اتاكدت انها مش هتقول حاجة وقمت واحنا قاعدين ناكل قمت حطيت ايدي علي فخدها وقمت قلتلها ناوليني الملح وعمال احسس علي فخدها وهي قامت بصت في الارض واديتني الملح وقمت اخدت الملح وعملت نفسي ان المعلقة وقعت وقمت نزلت وفضلت احسس علي كسها وقمت طالع تانى فوق الطرابيزة واتعمدت ان انا احرجها قدام مامون عشان تعرف اني انا مش خايف من الى انا عملتة فيها واثناء الاكل كنت بانتهز الفرصة واحط ايدي علي كسها وعلي فخدها من تحت الطاولة لحد ماخلصنا اكل وقمنا شيلنا الاكل ومامون دخل نام عشان المدرسة بتاعتة بكرة وجدتي دخلت المطبخ تغسل المواعين وقمت انا قمت داخل وراها وقمت لازق فيها من ورا وهيا بتغسل المواعين ونزلت بوس في رقبتها وتقفيش في بزازها وهيا عمالة تقول بس لمامون يصحي قمت قلتلها انا قفلت الباب علية بالمفتاح ومش هايسمع حاجة اصلا وانا ماسكها تقفيش وبوس وبعبصة وهي عمالة تقولي ياواد انتا مش مكفيك اللي انتا عملتة فيا الصبح كفاية كدة حرام عليك قمت رافع الجلبية بتاعتها وقمت منيمها علي طرابيزة المطبخ وقمت مدخل بتاعي في كسها من ورا وهيا صوتها وطي وبقت بتتكلم بصعوبة وتقولي عيب كدة ياواد دة انا جدتك قمت وشوشتها وقلتلها انتى من هنا ورايح الشرموطة بتاعتي قامت بصتلي وقالتلى عيب الكلام دة نيك وانتا ساكت وانا اقولها انتى من النهاردة متقعديش بلباس في البيت عشان انيكك براحتي قمت قلتلها دة انت عليك كس ولا كس بنت عندها 30سنة قامت ردت عليا وقالتلى يواد ياعرص ياكداب قلتلها هو لو مش كسك عاجبنى كنت سيبتك بس خلاص من هنا ورايح مش هاسيبك يوم من غير مانيكك وافشخك فشخ وهيا تتدلع عليا وتقولي عيب ياد اللى انتا بتقولة دة وانا قلتلها العيب ان الواحد يسيب الكس دة بعد ما داقة وبعدين دة انا لسة هنيكك في طيظك كمان وهي جابت من كتر الكلام وطبعا هي بقالها 10 سنين ماحدش لمسها قمت ماسكها من شعرها وقلتلها جبت ياشرموطة قامت قالتلى انتا هتنيكنى وانتا ساكت ولا هضربك بالشبشب قلتلها عايزة تتضربي سيدك بالشبشب ياشرموطة وهي قامت قالتلى اللة يرحم لما كنت باحميك واغسالك طيظك قلتلها دة كان زمان دلوقت انا هحميك وهنيكك في طيظك وقمت جررها من شعرها علي الحمام وقمنا نزلنا تحت الدش وفضلت احميها وقمت منيمها في البانيو وفضلت نازل نيك في طيظها لغاية ماجبت لبنى في طيظها وقمت نزلت من عليها وقمت فضلت اوسع في خرم طيظها بصوابعي الاتنين وادخل لبني جامد جوة طيظها وهي تصرخ وتقولي يخربيتك ياواد يا حازم انتا اتعلمت الكلام دة منين حلو ياحازم كمان ياحازم قمت ماسكها من شعرها وقمت قلتلها مصي وحاولت ادخل زبي في بوقها مارضيتش قمت فاشخ رجليها وقمت نزلت لحس في كسها لحد ماخلاص نامت في البانيو قمت قلتلها قومي ياشرموطة روحي نامي في اودتك قامت بصتلي وقامت ضربتنى بالقلم وقالتلى انا اسمي جدتي سريا ياد ياعرص واوعا تنسا نفسك وقامت طلعت من البانيو وانا سيبتها لحد مانامت وقمت ركبت فقيها وهيا عمالة تزعق وتقولي سيبنى ياواد كفاية روحت كاتم بوقها وقلتلها بتضربينى بالقلم ياوسخة وحياة امك لانيكك وافشخك ياوسخة وقمت قلبتها علي بطنها وقمت مدخلة في طيظها وحطيت صوابعي في بوقها وهيا تقولي كفاية لحد كدة خلاص دة انا جدتك ياواد قمت قلتلها انتى من النهاردة انتى الست بتاعتي كسك وطيظك دول بتوعي في اي وقت ياشرموطة وهي قامت لفت وقالتلى عيب الكلام دة نيك وانتا ساكت ياحازم كل دة وانا راكب فوقيها ومدخل زبي في طيظها وقمت روحت لحست في ودانها وقلتلها انت يابت زبى في طيظك يابت وكل يوم هنيكك ياوسخة وهيا قامت بصالى وانا بنيكها وقالتلى انتا هتنيك وانتا ساكت والا هضربك بالشبشب قمت قلتلها تضربينى انا بالشبشب وقمت تافف في وشها قامت قالتلي انتا اتجننت ياحازم قمت تافف تاني في بقها وقلتلها انا هوريك مين الى يمشي كلمتة في البيت دة كل دة وانا راكب عليها وعمال ارزع في طيظها لحد ما قربت ااجيب قمت مكتفها وقمت جيبت في وشها وهي فضلت تمسح بقرف وتقولي خلاص باة ياحازم دة انتا سيد الرجالة بس سيبنى بقة عيب كدة قمت ماسكها وقمت منيمها علي رجلي وفضلت اضربها بالشبشب علي طيظها بالشبشب وانا عمال اقلها مين يضرب مين بالشبشب ياشرموطة وبعدين هيا فضلت تعيط وتقلي خلاص ياحازم معلش قمت تفيت في وشها وقلتلها مين الراجل في البيت دة بصتلى بغيظ قمت لاطشها قلم وتفيت علي وشها قامت ودت وشها النحية التانيا وقالتلي انتا الراجل قمت قلتلها يلا ياوسخة قومي نامى يلا قامت بتمسح لبني من علي وشها قمت قايلها بتعملي اية ياشرموطة وقمت ماسك لبني بايدي من علي وشها وقمت مفلقسها واخد لبنى من وشها وادخلة واحشرة في طيظها لحد مفضل حبة قمت مدخلهم في بوقها وخليتها تبلعو وبعدين قلتلها يلا نامي ومن النهاردة انا اسمي سي حازم وهي وطت راسها ولفت وقالتلى وهيا مش قادرة تحت عينيها في عنيا بعد الى عملتة فيها وبصوت واطي ماكفاية باة ياحازم مانتا عملت اللى انتا عايزة قمت ان منيمها تانى علي بطنها وقمت رافعلها الجلبية وقمت حاتت صوابعي في طيظها وقمت قاليلها اسمي اية والا مش هسيبك النهاردة وكل شوية اشيل صباعي وادخل زبي واشيل زبى وادخل صباعي واقولها اسمي اية يا وسخة قامت دارت وشها في السرير وقالتلى سي حازم قمت ضربتها علي طيظها وقمت لاففها وقلتلها نظفي زب سيدك حازم ياثريا وقمت حاشر زبى في بوقها وهيا خلاص عرفت انى مش هاسيبها غير لما هاعمل اللى انا عايزة فسابت نفسها وفضلت تمص لغاية ماجبت في بقها والمرة دي هيا بلعتة لوحدها بعدين بصتلى والنبى ياسي حازم سيبنى انام قمت قلتلها خلاص قومي نامي وقمت سيبتها نامت وانا طالع من الاودة لقيت مامون واقف بيتصنت وماسك زبة وشغال يجلخ قام بصلي وقالي انتا مش عاتق حد حتي جدتي بتنيكها قمت تافف في وشة وقلتلة وهنيكك انتا كمان قمت لافة وقمت منيمة علي الارض وفضلت انيك فية وهوشغال يلعب بزبة لحد ماجيبت في طيظة وقمت قلتلة نظف زبى كويس قام نزل فية مص جامد قمت قلتلة قوم ياشرموطة خشي عشان عندك مدرسة بكرة تانى يوم صحيت لاقيت جدتي عند جارتنا وحسيت انها بتحاول تتجنبنى وانا قلت اسيبها لحد ماهيا تيجي لوحديها وقلت اروح شقة صاحبى وانيك رمضان وقلت لما اروحلة البيت اقولة و انا رايح قمت طلعت خبطت الباب لقيت امة فتحتلى قمت سالتها علي رمضان قالتللى انة راح الشغل قامت قالتلى والنبى يابنى هاتلى شاي وسكر من عند البقال عشان البواب مسافر ورمضان في الشغل قمت قلتلها حاضر وقمت نزلت في اودة البواب لقيت رمضان رافع محمد ابن البواب وشغال نيك فية قمت روحت جيبت الشاي وجيبتة لامة وقمت نازل ورازع الباب ولاقيت رمضان قام قام من علي الواد وبص في الارض قمت انا قلتلة انا مش قلتلك يابت ياحسنية تسيبى الواد دة في حالة وهو ساكت وخاف قمت قايلة تعالي يابت مصي زبى يابت قام نزل علي ركبة قلتلة يلا افتحلي السوستة ويلا مصي ياشرموطة وقام ماسك زبي ونزل مص فية قمت منادي علي محمد ابن البواب وقلتلة تعالي يابت ياحمدية مصي انتى كمان قام جية وقام نزل علي ركبة وفضلو هما الاتنين يمصوا في زبي وانا اطلع زبي من بوء رمضان احطها في بوء محمد قمت لافف رمضان في وضعية السجود وشيلت محمد وركبتة علية وثبتة فوقة وفضلت انيك فيهم هما الاتنين وكل شوية اشيلة من طيظ رمضان لطيظ محمد ومن طيظ محمد لطيظ رمضان لحد ماغرقتهم بلبني قمت شخطت في رمضان وقلتلة يلا ياوسخة اطلعي عشان امك عاوزاكي قام لم هدومة وجري قمت ناديتة وقلتلة خدي يابت قبل ما تمشي قام جية قمت ماسكة من طيزة وقلتلة هاتي بوسة يابت قمت بايسة وقمت لازق فية من ورا وفضلت ابوس فية من رقبتة وقمت ضاربة علي طيزة وقلتلة يلا غوري ولو عملت حاجة للبت حمدية تانى هانيكك فوق ادام امك ويلا غور قام جاري برا علي طول من قدامي قمت انا ماسك الواد محمد من قفاة وقلتلة تعالي ياحمدية تعالي مصي يابت قام نزل مص في زبي لحد ماجبت لبنى جوة بقة وقمت بايسة وقلتلة لو الواد رمضان زنقك وعايز ينيكك قولة انك هتقولي قالي ربنا يخليك ياعمو قمت مسكت طيظة وقلتلة يلا يابت عشان عايز انيكك مرة كمان قبل ماامشى قام حط ايدة علي الحيطة ورجع طيزة لورا وقام نزل بنطلونة وقالي نيكني ياعمو قمت انا قمت انا فضلت احسس علي طيزة وابعبصة وقمت لازق فية من ورا ووشوشتة في ودنة وقلتلة جاهزة تتناكى ياحمدية قام قالي نيكني ياعمو وانا قمت حاشرة في طيزة وفضلت انيك فية وارفعة علي زبى و اقولة نيكي نفسك يابت ياحمدية وهو فضل يطلع وينزل علية لحد ماجيبت في طيزة قمت بايسة وبعدين سيبتة ومشيت روحت البيت لقيت جدتي ومامون نايمين وكان واضح ان جدتي مش قادرة تواجهني بعد الي عمتة فيها وانا قمت دخلت نمت وكان فاضل تلات تيام وام محمد تيجي البيت وانا قلت لازم افشخ جدتى واخليها خاتم في صباعي عشان انيك ام محمد براحتي لما تيجي ونمت وانا بحلم بالي هعملة في ام محمد
الى القاء في الجزء السابع
طبعا احنا وقفنا لحد مانكت جدتي وبعدين طلعت جريت منها وبالليل لاقيت مامون بيتصل بيا من تحت بيقولي انزل العشاء قمت نزلت وقعدنا علي السفرة وجدتي قاعدة جامبى وعمالة تقولي كل بالسم الهاري وقامت ضاربانى برجلها من تحت الطرابيزة ومامون مستغرب وبيسالها في اية قمت انا قمت قلتلها اة صحيح هو انا عملت اية قامت بصتلي بغيظ وقالتلى ولا حاجة بس انا متضايقة شويا انا طبعا اتاكدت انها مش هتقول حاجة وقمت واحنا قاعدين ناكل قمت حطيت ايدي علي فخدها وقمت قلتلها ناوليني الملح وعمال احسس علي فخدها وهي قامت بصت في الارض واديتني الملح وقمت اخدت الملح وعملت نفسي ان المعلقة وقعت وقمت نزلت وفضلت احسس علي كسها وقمت طالع تانى فوق الطرابيزة واتعمدت ان انا احرجها قدام مامون عشان تعرف اني انا مش خايف من الى انا عملتة فيها واثناء الاكل كنت بانتهز الفرصة واحط ايدي علي كسها وعلي فخدها من تحت الطاولة لحد ماخلصنا اكل وقمنا شيلنا الاكل ومامون دخل نام عشان المدرسة بتاعتة بكرة وجدتي دخلت المطبخ تغسل المواعين وقمت انا قمت داخل وراها وقمت لازق فيها من ورا وهيا بتغسل المواعين ونزلت بوس في رقبتها وتقفيش في بزازها وهيا عمالة تقول بس لمامون يصحي قمت قلتلها انا قفلت الباب علية بالمفتاح ومش هايسمع حاجة اصلا وانا ماسكها تقفيش وبوس وبعبصة وهي عمالة تقولي ياواد انتا مش مكفيك اللي انتا عملتة فيا الصبح كفاية كدة حرام عليك قمت رافع الجلبية بتاعتها وقمت منيمها علي طرابيزة المطبخ وقمت مدخل بتاعي في كسها من ورا وهيا صوتها وطي وبقت بتتكلم بصعوبة وتقولي عيب كدة ياواد دة انا جدتك قمت وشوشتها وقلتلها انتى من هنا ورايح الشرموطة بتاعتي قامت بصتلي وقالتلى عيب الكلام دة نيك وانتا ساكت وانا اقولها انتى من النهاردة متقعديش بلباس في البيت عشان انيكك براحتي قمت قلتلها دة انت عليك كس ولا كس بنت عندها 30سنة قامت ردت عليا وقالتلى يواد ياعرص ياكداب قلتلها هو لو مش كسك عاجبنى كنت سيبتك بس خلاص من هنا ورايح مش هاسيبك يوم من غير مانيكك وافشخك فشخ وهيا تتدلع عليا وتقولي عيب ياد اللى انتا بتقولة دة وانا قلتلها العيب ان الواحد يسيب الكس دة بعد ما داقة وبعدين دة انا لسة هنيكك في طيظك كمان وهي جابت من كتر الكلام وطبعا هي بقالها 10 سنين ماحدش لمسها قمت ماسكها من شعرها وقلتلها جبت ياشرموطة قامت قالتلى انتا هتنيكنى وانتا ساكت ولا هضربك بالشبشب قلتلها عايزة تتضربي سيدك بالشبشب ياشرموطة وهي قامت قالتلى اللة يرحم لما كنت باحميك واغسالك طيظك قلتلها دة كان زمان دلوقت انا هحميك وهنيكك في طيظك وقمت جررها من شعرها علي الحمام وقمنا نزلنا تحت الدش وفضلت احميها وقمت منيمها في البانيو وفضلت نازل نيك في طيظها لغاية ماجبت لبنى في طيظها وقمت نزلت من عليها وقمت فضلت اوسع في خرم طيظها بصوابعي الاتنين وادخل لبني جامد جوة طيظها وهي تصرخ وتقولي يخربيتك ياواد يا حازم انتا اتعلمت الكلام دة منين حلو ياحازم كمان ياحازم قمت ماسكها من شعرها وقمت قلتلها مصي وحاولت ادخل زبي في بوقها مارضيتش قمت فاشخ رجليها وقمت نزلت لحس في كسها لحد ماخلاص نامت في البانيو قمت قلتلها قومي ياشرموطة روحي نامي في اودتك قامت بصتلي وقامت ضربتنى بالقلم وقالتلى انا اسمي جدتي سريا ياد ياعرص واوعا تنسا نفسك وقامت طلعت من البانيو وانا سيبتها لحد مانامت وقمت ركبت فقيها وهيا عمالة تزعق وتقولي سيبنى ياواد كفاية روحت كاتم بوقها وقلتلها بتضربينى بالقلم ياوسخة وحياة امك لانيكك وافشخك ياوسخة وقمت قلبتها علي بطنها وقمت مدخلة في طيظها وحطيت صوابعي في بوقها وهيا تقولي كفاية لحد كدة خلاص دة انا جدتك ياواد قمت قلتلها انتى من النهاردة انتى الست بتاعتي كسك وطيظك دول بتوعي في اي وقت ياشرموطة وهي قامت لفت وقالتلى عيب الكلام دة نيك وانتا ساكت ياحازم كل دة وانا راكب فوقيها ومدخل زبي في طيظها وقمت روحت لحست في ودانها وقلتلها انت يابت زبى في طيظك يابت وكل يوم هنيكك ياوسخة وهيا قامت بصالى وانا بنيكها وقالتلى انتا هتنيك وانتا ساكت والا هضربك بالشبشب قمت قلتلها تضربينى انا بالشبشب وقمت تافف في وشها قامت قالتلي انتا اتجننت ياحازم قمت تافف تاني في بقها وقلتلها انا هوريك مين الى يمشي كلمتة في البيت دة كل دة وانا راكب عليها وعمال ارزع في طيظها لحد ما قربت ااجيب قمت مكتفها وقمت جيبت في وشها وهي فضلت تمسح بقرف وتقولي خلاص باة ياحازم دة انتا سيد الرجالة بس سيبنى بقة عيب كدة قمت ماسكها وقمت منيمها علي رجلي وفضلت اضربها بالشبشب علي طيظها بالشبشب وانا عمال اقلها مين يضرب مين بالشبشب ياشرموطة وبعدين هيا فضلت تعيط وتقلي خلاص ياحازم معلش قمت تفيت في وشها وقلتلها مين الراجل في البيت دة بصتلى بغيظ قمت لاطشها قلم وتفيت علي وشها قامت ودت وشها النحية التانيا وقالتلي انتا الراجل قمت قلتلها يلا ياوسخة قومي نامى يلا قامت بتمسح لبني من علي وشها قمت قايلها بتعملي اية ياشرموطة وقمت ماسك لبني بايدي من علي وشها وقمت مفلقسها واخد لبنى من وشها وادخلة واحشرة في طيظها لحد مفضل حبة قمت مدخلهم في بوقها وخليتها تبلعو وبعدين قلتلها يلا نامي ومن النهاردة انا اسمي سي حازم وهي وطت راسها ولفت وقالتلى وهيا مش قادرة تحت عينيها في عنيا بعد الى عملتة فيها وبصوت واطي ماكفاية باة ياحازم مانتا عملت اللى انتا عايزة قمت ان منيمها تانى علي بطنها وقمت رافعلها الجلبية وقمت حاتت صوابعي في طيظها وقمت قاليلها اسمي اية والا مش هسيبك النهاردة وكل شوية اشيل صباعي وادخل زبي واشيل زبى وادخل صباعي واقولها اسمي اية يا وسخة قامت دارت وشها في السرير وقالتلى سي حازم قمت ضربتها علي طيظها وقمت لاففها وقلتلها نظفي زب سيدك حازم ياثريا وقمت حاشر زبى في بوقها وهيا خلاص عرفت انى مش هاسيبها غير لما هاعمل اللى انا عايزة فسابت نفسها وفضلت تمص لغاية ماجبت في بقها والمرة دي هيا بلعتة لوحدها بعدين بصتلى والنبى ياسي حازم سيبنى انام قمت قلتلها خلاص قومي نامي وقمت سيبتها نامت وانا طالع من الاودة لقيت مامون واقف بيتصنت وماسك زبة وشغال يجلخ قام بصلي وقالي انتا مش عاتق حد حتي جدتي بتنيكها قمت تافف في وشة وقلتلة وهنيكك انتا كمان قمت لافة وقمت منيمة علي الارض وفضلت انيك فية وهوشغال يلعب بزبة لحد ماجيبت في طيظة وقمت قلتلة نظف زبى كويس قام نزل فية مص جامد قمت قلتلة قوم ياشرموطة خشي عشان عندك مدرسة بكرة تانى يوم صحيت لاقيت جدتي عند جارتنا وحسيت انها بتحاول تتجنبنى وانا قلت اسيبها لحد ماهيا تيجي لوحديها وقلت اروح شقة صاحبى وانيك رمضان وقلت لما اروحلة البيت اقولة و انا رايح قمت طلعت خبطت الباب لقيت امة فتحتلى قمت سالتها علي رمضان قالتللى انة راح الشغل قامت قالتلى والنبى يابنى هاتلى شاي وسكر من عند البقال عشان البواب مسافر ورمضان في الشغل قمت قلتلها حاضر وقمت نزلت في اودة البواب لقيت رمضان رافع محمد ابن البواب وشغال نيك فية قمت روحت جيبت الشاي وجيبتة لامة وقمت نازل ورازع الباب ولاقيت رمضان قام قام من علي الواد وبص في الارض قمت انا قلتلة انا مش قلتلك يابت ياحسنية تسيبى الواد دة في حالة وهو ساكت وخاف قمت قايلة تعالي يابت مصي زبى يابت قام نزل علي ركبة قلتلة يلا افتحلي السوستة ويلا مصي ياشرموطة وقام ماسك زبي ونزل مص فية قمت منادي علي محمد ابن البواب وقلتلة تعالي يابت ياحمدية مصي انتى كمان قام جية وقام نزل علي ركبة وفضلو هما الاتنين يمصوا في زبي وانا اطلع زبي من بوء رمضان احطها في بوء محمد قمت لافف رمضان في وضعية السجود وشيلت محمد وركبتة علية وثبتة فوقة وفضلت انيك فيهم هما الاتنين وكل شوية اشيلة من طيظ رمضان لطيظ محمد ومن طيظ محمد لطيظ رمضان لحد ماغرقتهم بلبني قمت شخطت في رمضان وقلتلة يلا ياوسخة اطلعي عشان امك عاوزاكي قام لم هدومة وجري قمت ناديتة وقلتلة خدي يابت قبل ما تمشي قام جية قمت ماسكة من طيزة وقلتلة هاتي بوسة يابت قمت بايسة وقمت لازق فية من ورا وفضلت ابوس فية من رقبتة وقمت ضاربة علي طيزة وقلتلة يلا غوري ولو عملت حاجة للبت حمدية تانى هانيكك فوق ادام امك ويلا غور قام جاري برا علي طول من قدامي قمت انا ماسك الواد محمد من قفاة وقلتلة تعالي ياحمدية تعالي مصي يابت قام نزل مص في زبي لحد ماجبت لبنى جوة بقة وقمت بايسة وقلتلة لو الواد رمضان زنقك وعايز ينيكك قولة انك هتقولي قالي ربنا يخليك ياعمو قمت مسكت طيظة وقلتلة يلا يابت عشان عايز انيكك مرة كمان قبل ماامشى قام حط ايدة علي الحيطة ورجع طيزة لورا وقام نزل بنطلونة وقالي نيكني ياعمو قمت انا قمت انا فضلت احسس علي طيزة وابعبصة وقمت لازق فية من ورا ووشوشتة في ودنة وقلتلة جاهزة تتناكى ياحمدية قام قالي نيكني ياعمو وانا قمت حاشرة في طيزة وفضلت انيك فية وارفعة علي زبى و اقولة نيكي نفسك يابت ياحمدية وهو فضل يطلع وينزل علية لحد ماجيبت في طيزة قمت بايسة وبعدين سيبتة ومشيت روحت البيت لقيت جدتي ومامون نايمين وكان واضح ان جدتي مش قادرة تواجهني بعد الي عمتة فيها وانا قمت دخلت نمت وكان فاضل تلات تيام وام محمد تيجي البيت وانا قلت لازم افشخ جدتى واخليها خاتم في صباعي عشان انيك ام محمد براحتي لما تيجي ونمت وانا بحلم بالي هعملة في ام محمد
الى القاء في الجزء السابع