الحس الكس
04-30-2013, 12:46 PM
/ دخلت الصباح
:dالعروسة الشرموطة
تبداء القصة عندما دعوات لحضور حفل زفاف ابن اخت زوجتى ذهبت ليلة الحنة كان العريس عامل سهرة للاصحاب وعندما ذهبت وجدت فتاه فى غاية الجمال جسم رهيب بتقول بجسمها انا عايزة اتناك وتم التعارف بها فانه العروسة ذهلت من الصدمة لان العريس نحيل وضعيف ولن يقدر عليها طول الوقت وانا عينى عليها وكان اسمها ناهد
ولاحظات انها تكلمت مع فتاه اخرى وكانوا ينظرون نحوى فخرجت على سلم العمارة كى ادخن سيجارة فاذا بتلك الفتاة تاتى الى بكوب من الشربات وقالت لى العروسة بعتت لك هذا الكوب
بتقول لك بلاش تنظر اليه كتير حتى لا يلاحظ احد فقلت لها سوف انظر لكى انتى وبلاش هية حتخفى انتى كمان فقالت لا فقالت لها تمام على فكرة انتى حلوة اوى قالت وانت بجح اوى قلت لها انتى قريبت العروسة قالت انا بنت خالتها ومشيت وتركتنى وبعد نصف ساعة عادت واعطتنى ورقة كان فيها رقم المحمول بتاعه وفى نهاية السهرة اتصلت بالرقم ردت وقالت انت مستعجل كده ليه قلت لها من جمالك وحلاوتك وجسمك الرهيب
فقالت لى انت بجح اوى اوى قلت لها انا عاوز اشوفك غدا فقالت انت مجنون انا طول النهار مع العروسة قلت لها نتقابل فى الصباح الباكر قبل ميعاد العروسة وفعلا اتصلت الساعة العاشرة
صباحا وقلت لها الشقة عندى خالية قالت لا اخاف على نفسى منك قلت لازم تاتى على الاقل اعمل معاكى قبل العروسة ضحكت واعطيتها العنوان وبعد نصف ساعة رنت عرفت انها حضرت نزلت وقابلتها وصعدت معى الى الشقة وعندما اغلقت الباب اخذتها فى حضنى واخذت الشفايق وقلت لها سميرة ولكن سميرة غابت عن الوعى وخلعت
عنها ملابسها وظهر جسمها مرمر مرمر واخذت امص الشفايف ثم نزلت على الصدر حوالى عشر دقائق وانا امص فى الصدر ولا اسمع منه غير اه اه اح اح ثم اخذتها الى غرفة النوم ونامت على ظهرها وفتحت فخديها واذا بشىء رهيب كس وردى نظيف جدا وكمية عسل خارجة منه كبيرة جدا اخذت الحس بظرها وهى تتلوى وتصيح حرام
عليك نكنى رايحنى كسى والع نار حرام عليك خلعت ملابسى واخرجت زبى ووضعته فى فمه وكانت لاتعرف المص علمتها واخذت تمص زبى زى المجنونة ونامت وفشخت نفسها وقالت نكنى حرام عليك دخل زبك فى كسى بسرعة مش قادرة وبدات ادخل زبى فى كسها
فاذا بها تصرخ لانها كانت بكر وبعد سال دماء عذريتها اخذت انيك فيها حوالى ساعة كاملة اتت بشهوتها خمس مرات متتالية وبعد ذالك قالت انا احسن من ناهد كانت دخلتى فى الصباح
:dالعروسة الشرموطة
تبداء القصة عندما دعوات لحضور حفل زفاف ابن اخت زوجتى ذهبت ليلة الحنة كان العريس عامل سهرة للاصحاب وعندما ذهبت وجدت فتاه فى غاية الجمال جسم رهيب بتقول بجسمها انا عايزة اتناك وتم التعارف بها فانه العروسة ذهلت من الصدمة لان العريس نحيل وضعيف ولن يقدر عليها طول الوقت وانا عينى عليها وكان اسمها ناهد
ولاحظات انها تكلمت مع فتاه اخرى وكانوا ينظرون نحوى فخرجت على سلم العمارة كى ادخن سيجارة فاذا بتلك الفتاة تاتى الى بكوب من الشربات وقالت لى العروسة بعتت لك هذا الكوب
بتقول لك بلاش تنظر اليه كتير حتى لا يلاحظ احد فقلت لها سوف انظر لكى انتى وبلاش هية حتخفى انتى كمان فقالت لا فقالت لها تمام على فكرة انتى حلوة اوى قالت وانت بجح اوى قلت لها انتى قريبت العروسة قالت انا بنت خالتها ومشيت وتركتنى وبعد نصف ساعة عادت واعطتنى ورقة كان فيها رقم المحمول بتاعه وفى نهاية السهرة اتصلت بالرقم ردت وقالت انت مستعجل كده ليه قلت لها من جمالك وحلاوتك وجسمك الرهيب
فقالت لى انت بجح اوى اوى قلت لها انا عاوز اشوفك غدا فقالت انت مجنون انا طول النهار مع العروسة قلت لها نتقابل فى الصباح الباكر قبل ميعاد العروسة وفعلا اتصلت الساعة العاشرة
صباحا وقلت لها الشقة عندى خالية قالت لا اخاف على نفسى منك قلت لازم تاتى على الاقل اعمل معاكى قبل العروسة ضحكت واعطيتها العنوان وبعد نصف ساعة رنت عرفت انها حضرت نزلت وقابلتها وصعدت معى الى الشقة وعندما اغلقت الباب اخذتها فى حضنى واخذت الشفايق وقلت لها سميرة ولكن سميرة غابت عن الوعى وخلعت
عنها ملابسها وظهر جسمها مرمر مرمر واخذت امص الشفايف ثم نزلت على الصدر حوالى عشر دقائق وانا امص فى الصدر ولا اسمع منه غير اه اه اح اح ثم اخذتها الى غرفة النوم ونامت على ظهرها وفتحت فخديها واذا بشىء رهيب كس وردى نظيف جدا وكمية عسل خارجة منه كبيرة جدا اخذت الحس بظرها وهى تتلوى وتصيح حرام
عليك نكنى رايحنى كسى والع نار حرام عليك خلعت ملابسى واخرجت زبى ووضعته فى فمه وكانت لاتعرف المص علمتها واخذت تمص زبى زى المجنونة ونامت وفشخت نفسها وقالت نكنى حرام عليك دخل زبك فى كسى بسرعة مش قادرة وبدات ادخل زبى فى كسها
فاذا بها تصرخ لانها كانت بكر وبعد سال دماء عذريتها اخذت انيك فيها حوالى ساعة كاملة اتت بشهوتها خمس مرات متتالية وبعد ذالك قالت انا احسن من ناهد كانت دخلتى فى الصباح