دخول

عرض كامل الموضوع : انا وعاملة النظافة


mali7994
01-06-2014, 01:01 PM
هذه قصة حقيقية ولسيت من الخيال بعد ان قمت بطرد البواب الذى كان يعمل عندنا في العمارة كان من الضرورى ايجاد شخص يقوم بغسيل السلم علي الاقل مرة كل أسبوع ولما طلبت هذا من أحد البوابين المجاورين لنا جاء بشخص يدعي مرزوق واتفقنا على المطلوب من الاجرة وخلافه وعند اول مره يأتى فيها جاء ومعه زوجته اووووووووووف حاجة جامده جدا الجسم المليان المتنسق مع الطول والبزاز المنتفخة والطيز الملفوفه مش هاطول صاروخ خسارة انها تكون مراته من ناحية وخساره أكبر انها تكون عاملة نظافة المهم اول مره شفتها بصيت ليها بصه من فوق لتحت وهي لاحظت كده وقاموا بما عليهم من اعمال ومشيوا وفي الاسبوع اللى بعده جت بدرى يعنى الساعة 8 الصبح ودقت الجرس فتحت ليها وكنت بالملابس الداخلية اول ما فتحت الباب وشفت الحلمات بتاعتها بارزة اوى من الجلابيه اللى هي لابسها زيى وقف وهي لاحطت كده فضحكت ضحكة ماكره وقالت عايزة املي الجردل ده بالميه قلت ليها ادخل الحمام واملي زى ما انتى عايزه هي دخلت من هنا وانا قفلت الباب ودخلت رواها وهى بتوطي عشان تملي الجردل رحت رافع الجلابيه من عليها من ورا وشفت احلي طيز في الدنيا قالت لي لا لا يا استاذ ……. قلت ليها لا ايه انا مش قادر قالت ليا بلاش قلت ليها مش قادر ورحت لفيت بيها وقلت ليها ادخلي الحجرة ديه المهم دفعتها بالعافية على جوه وقلت ليها اقلعى كل هدومك كانت مستعده فقلعت وانا كمان قلعت وقالت ليا ايه ده كل ده زب قلت ليها عايزك تمصى فيه لغايه ما اموت قعدت تمص اووووووووووف جامد كنت هايج جدا وقالت ليا يلا بقى نيكنى نامت على ضهرها ورحت فاتح رجلها على الاخر فبان احلي كس شفته كبير ومتنفخ واحمر وزنبور ما شفتش زى ومسكته وقعدت الحس وافعص باختصار عملت فيه كل حاجة …هي تقول اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة اوووووووووووووف احححححححححححححح بصوت عالى لدرجة انى خفت منها ….وقالت لي نيكني جامد يا استاذ …….. دخلته في كسها كله اةةةةةةةةة وهي تقول احححححححححح اةةةةةةةةةةةةةة جامد لا لا لا اوعي تبطل وشوية تقول شيله مش قادره وانا عمال ارزع في كسها وبعدين قالت ليا عايزة انا ابقة فوق وركبت عليه وقى تقول اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة اححححححححححححح كسي مش قادره وقالت يلا نزلهم بقى قلن ليها لا يا شرموطه انا عايز ادخلة في طيزك قالت ليا يا لهوى كل ده يدخل فى طيزى مش هاقدر قلت ليها استكي يا كسمك لازم ادخلة وهاحط كريم وفعلا حطيت كريم ورحت مدخلة من غير هواده راحت مصرخه وقالت شيله بسرعة مش قادره اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة طيزى مش قادرهاووووووووووووف بس بعد 15 ثانية كده حسيت انها بدات تحب الوضع ده رحت رافع رجلها لغايو كتفها واقعدت ادخل واطلع وهى تصوت وتقول خلاص كفايه شيل زبك مش قادرة اةةةةةةةةةةةاةةةةةةةةةةاةةةةةةةةةةا ةةةةةةةةةةة لغاية ما حسي انهم هاينزلم رحت مطلعة وقلت افتحى فمك في الاول قالت لا قلت ليها افتحي يا كسمك راحت فتحت وفرغتهم كلهم في بقها وقامت رجعت في الحمام وعلت شوية واديت ليها 50 جنية ومشيت

شاطى العطش
01-08-2014, 11:25 PM
تسلم الأيـــــــــــــــــــــــــادى

ahmedsaied83 yahoo.com
ايضـــــــــــــــــــــــــا
ahmedsaie سكاى بى

/ (//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=120581)

za7eed
01-09-2014, 02:58 AM
رووووووو عة
تسلم ايدك مجهود رائع
هل تعلمني عينيكى (//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=129209)كيف اقرأ سطور الغرام هل تعلمني كيف استنشق عبير الهيام هل تعلمني كيف أطير في سماء هواكى بلا جناح ولا اهبط إلى سنوات سالفة الذكر لم أكن فيها إلا طائر بلا هوية ولا هدف لقد أصبح وصولي اليكى هو هدفي الوحيد وان أكون بالقرب منكى هو مرادي وغاية امنياتى

[email protected]
skype: ur_heart3

العميــد
09-06-2016, 11:31 PM
تسلم الأيـــــــــــــــــــــــــادى



قصص نيك.كس زوجتي والحيوان/archive/index.php/t-215583.html/archive/index.php/t-475955.html/archive/index.php/t-583655.html/archive/index.php/t-162739.htmlقصص سكس اختي ترقص.com site:rusmillion.ruقصص محارم عنتيل/archive/index.php/t-490742.htmlقصص سكس اخ مع اخته.com/archive/index.php/t-394405.html/archive/index.php/t-233825.htmlقصص سكس كس ضيققصص نيك كنات واقعيهقصة امي في المعسكر جعلوها متناكه التكملة/archive/index.php/t-45997.html/archive/index.php/t-374778.html/archive/index.php/t-477061.htmlقصاص نيك نيك ساده شتيمهقصص مساج لاختي نيام.com/archive/index.php/t-326541.htmlقصه جارتي خنثت استها يمنيه/archive/index.php/t-396633.html/archive/index.php/t-252555.htmlسكس قصص مستريس ساديه site:rusmillion.ruقصص جنس يمنيه مع القاتقصص سكس نار site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-467327.html/archive/index.php/t-26688.htmlقصص سكس خليجي مع عامل المحطه/archive/index.php/t-91216.htmlنسوانجي الارشيفسكس قصص مستريس ساديه site:rusmillion.ruكيف تنيك محارمكمحارم ياخد اخته الاوضة و يقفلها عليهم و يقلعها و ينيكها و يمتع نفسه من غير ما يرحمها.com/archive/index.php/t-442265.htmlقصص سكس اتناك امام زوجي/archive/index.php/t-234032.html/archive/index.php/t-23507.htmlقصص سكس شيبه بالسياره site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-226674.html/archive/index.php/t-122018.html/archive/index.php/t-143271.htmlقصص جنسية مثيرة تهييج الكس/archive/index.php/t-296606.html/archive/index.php/t-329868.htmlقصة نيك بنت الجار الديوث وامها/archive/index.php/t-231930.htmlقصص سكس نيومنتدى ارشيف قصص السكس ابادلقصص سكس فياجرا وانيك اختي.com/archive/index.php/t-363290.htmlقصص سكس أنقذت أختى.com/archive/index.php/t-542744.htmlقصص نيك سكس site:rusmillion.ruقصص جنس بين الطبيبه والمريض/archive/index.php/t-198943.htmlقصص حلوه جنسية مع الصور لاقحب بنات ﺍﻟﺴﻌﻮﺩﻳﻪقصص نسوانجي نيك زوجه اخي/archive/index.php/t-470416.html/archive/index.php/t-381519.html/archive/index.php/t-493991.htmlقصصسكسمصورة الخالة الهايجة/archive/index.php/t-271083.html/archive/index.php/t-469223.html/archive/index.php/f-9-p-351.html/archive/index.php/t-172466.html/archive/index.php/t-416490.htmlقصص سكس جديده في المواصلات وفوق الاتوبيسات site:rusmillion.ruقصص نيك ثلاث شباب ينيكو فتاة واحدة/archive/index.php/t-428716.htmlقصص سكس محارم بفاجئت بضخامة زب أبني المريضنقاش نسوانجي مين ناك امه site:rusmillion.ruقصص محارم انا و صاحبي site:rusmillion.ruزوجتي تخيلني بكس حماتي قصص سكسقصص جنسيه مساج الزوجه/archive/index.php/t-468482.htmlقصص نيك أنيك نسوان أخوتي المغتربين/archive/index.php/t-494309.htmlمغامراتي قصص سكس site:rusmillion.ru