sozan_boktor
05-26-2015, 01:20 AM
الخمره و فوايدها
اسمي عادل عمري 18 سنه بحب الجنس اوي بس مش لاقي بنت او ست ..اكتر حاجه اعملها اني ادخل النت واتفرج علي صور او افلام واقعد العب في زوبري لحد ما انزل لبني و بالصدفه دخلت علي موقع نسوانجي وقريت قصص المحارم وهيجتني كتير وابتديت افكر في نوال ماما لانها حلوه اوي بيضه بزازها كبيره وطيزها كمان بس ازاي اوصل لها ابتديت اقرا القصص واحاول الاقي حاجه من القصص اعملها وابتديت امشي في البيت بالبوكسر بس ونوال تنهرني وتشتمني وتقولي عيب انت كبرت ما يصحش تمشي في البت كده وكنت بحاول احك فيها من طيزها او احاول المس بزازها بس برضه تشتمني وتقولي عيب لحد ما جه العيد و طبعا احنا في العيد بنشرب نبيت او ويسكي و شربنا انا ونوال وبابا وشغلت موسيقا وخليت ماما و بابا يشربو كتير لحد ما بابا سكر و قام ينام اما ماما بقه قلتلها قومي نرقص كانت طبعا سكرانه بس مش اوي وابتدينا نرقص اخدتها في حضني وهي تحاول تبعد بس مين زوبري وقف حديده وابتديت احكه في سوتها اوف علي الحلاوه سوتها ملبن وبعدين بقيت امسكها من طيزها و اشدها عليا و الزق صدري في بزازها لحد ما حسيت انه ابتدت تهيج و بالاكتر لما كنت بحسس غللى طيزها "قلت في نفسي| هي تقريبا بتحب من طيزها و بابا خلاص كبر و عجز و بتاعه مات واكيد كان بينيكها في طيزها او هي كانت بتتناك في طيزها قبل ما تتجوز و رحت مشلح فستانها و منزل كلوتها و هي تحاول تفلفص مني لكن بحركه سريعه مني دبيت صباع في خرم طيزها لقيتها بتقول اوف اوف اح اح قلت في نفسي هايل وقعت البطه متسيبش الفرصه يا واد يا عادل و رحت منيمها علي بطنها علي الفوتيه ونازل بلساني لحس في خرم طيزها اوف اوف ريحته بنت كلب تجنن و اشم و الحس وادخل صباعي وهي تقولي كفايه مش قادره ابوك يصحا اححححححححح اههههههههههه قلتلها يصحا مين يا نونا ده مع الاموات تعالي يا حبيبه زوبري و رحت راكب عليها و دافس زوبري في طيزها و هي تقول اههههههههه حلو اوي زوبرك يا عادل اوي يا حبيبي دخله كله كللللللله اححححححححح احححححححح وطبعا علشان كانت دي اول مره ليا مع ست لقيت نفسي بنزل لبني شلال لبن في طيزها وهي تقولي اح اح لبنك سخن بيحرق طيزي بس ليه نزلت انا لسه منزلتش من كسي قوم يا خول لما تبقي راجل وتعرف تكيف الست ابقي تعال نيكني
اسمي عادل عمري 18 سنه بحب الجنس اوي بس مش لاقي بنت او ست ..اكتر حاجه اعملها اني ادخل النت واتفرج علي صور او افلام واقعد العب في زوبري لحد ما انزل لبني و بالصدفه دخلت علي موقع نسوانجي وقريت قصص المحارم وهيجتني كتير وابتديت افكر في نوال ماما لانها حلوه اوي بيضه بزازها كبيره وطيزها كمان بس ازاي اوصل لها ابتديت اقرا القصص واحاول الاقي حاجه من القصص اعملها وابتديت امشي في البيت بالبوكسر بس ونوال تنهرني وتشتمني وتقولي عيب انت كبرت ما يصحش تمشي في البت كده وكنت بحاول احك فيها من طيزها او احاول المس بزازها بس برضه تشتمني وتقولي عيب لحد ما جه العيد و طبعا احنا في العيد بنشرب نبيت او ويسكي و شربنا انا ونوال وبابا وشغلت موسيقا وخليت ماما و بابا يشربو كتير لحد ما بابا سكر و قام ينام اما ماما بقه قلتلها قومي نرقص كانت طبعا سكرانه بس مش اوي وابتدينا نرقص اخدتها في حضني وهي تحاول تبعد بس مين زوبري وقف حديده وابتديت احكه في سوتها اوف علي الحلاوه سوتها ملبن وبعدين بقيت امسكها من طيزها و اشدها عليا و الزق صدري في بزازها لحد ما حسيت انه ابتدت تهيج و بالاكتر لما كنت بحسس غللى طيزها "قلت في نفسي| هي تقريبا بتحب من طيزها و بابا خلاص كبر و عجز و بتاعه مات واكيد كان بينيكها في طيزها او هي كانت بتتناك في طيزها قبل ما تتجوز و رحت مشلح فستانها و منزل كلوتها و هي تحاول تفلفص مني لكن بحركه سريعه مني دبيت صباع في خرم طيزها لقيتها بتقول اوف اوف اح اح قلت في نفسي هايل وقعت البطه متسيبش الفرصه يا واد يا عادل و رحت منيمها علي بطنها علي الفوتيه ونازل بلساني لحس في خرم طيزها اوف اوف ريحته بنت كلب تجنن و اشم و الحس وادخل صباعي وهي تقولي كفايه مش قادره ابوك يصحا اححححححححح اههههههههههه قلتلها يصحا مين يا نونا ده مع الاموات تعالي يا حبيبه زوبري و رحت راكب عليها و دافس زوبري في طيزها و هي تقول اههههههههه حلو اوي زوبرك يا عادل اوي يا حبيبي دخله كله كللللللله اححححححححح احححححححح وطبعا علشان كانت دي اول مره ليا مع ست لقيت نفسي بنزل لبني شلال لبن في طيزها وهي تقولي اح اح لبنك سخن بيحرق طيزي بس ليه نزلت انا لسه منزلتش من كسي قوم يا خول لما تبقي راجل وتعرف تكيف الست ابقي تعال نيكني