شوشو الامورة 90
02-27-2016, 01:58 PM
انا واخو زوجي الطيب
الجزء الأول
دى قصة عجبتنى اوى ومتكملتش فقلت اكملها وده الجزء الاول الى كان مكتوب .
أنا اسمى مروة وجوزى اسمه ايهاب في احدي الأيام وفي حر الصيف جلست أنا وزوجي نتناول وجبة الغذاء وأثناء ذلك اخبري زوجي بأنه وجد عملا لأخيه كحارس امن في إحدى الفنادق في دبي وبأنه سوف يحضر الى الدولة اليوم في الليل ، فسألته هل سوف يوفروا له سكن في دبي فقال لي لأسف لا فأنت تعرفين كم الأسعار مرتفعه في دبي فقلت له باستنكار أين سوف يسكن إذا فأجابني عندنا في بيتنا فقلت له شقتنا صغيره غرفه وصاله فقال ينام في الصالة فقلت له لا فكيف اخذ راحتي في منزلي قال لي تحملي فتره حتى تستقر أموره وبعد ذلك سوف نبحث له عن سكن آخر ، فقلت له حسنا وإذا تضايقت ابحث له عن سكن آخر فأجاب بالموافقة ، وقمت بتغيير الموضوع وقلت له ما رأيك في قميص نومي لقد اشتريته لك اليوم حيث كنت ارتدي قميص نوم احمر قصير إلي منتصف فخوذي ضيق من الأعلى وواسع من الأسفل فرد علي انه روعه قلت له على فكره انا منظفه جسمي وقد حلقت كسي أصبح انعم من كس الاطفال مش عايز تلعب معاه يا حبيبي فقال لي بأنه متعب من الصباح وبأنه يشرف على العمال الهنود وهم يقومون بالبناء ورأسه صدعت من الحر وجسمه مرهق فدعي موضوع الجنس في وقت اخر ، هنا تضايقت وتذكرت انه عندما كنا في مصر وقبل أن نحضر تلك البلاد من اجل المال كان زوجي يجامعني في اليوم ثلاث مرات وكنت سعيدة وتعودت على ذلك ولكن عندما حضرنا دبي منذ 4 اشهر لم يجامعني فيها إلا 6 مرات اعلم انه معذور في ذلك لان الجو في تلك البلاد يقضي على أي رجل يعمل في الأماكن المكشوفة من الحر وقوة الشمس ومشكلة زوجي بأنه مهندس مدني أي اغلب أعماله تحت أشعت الشمس المحرقة ، وعندنا فقت من سرحاني وجدت بان زوجي تركني وذهب إلى السرير واستغرق في النوم ، فقمت بحمل الصحون وذهبت الى المطبخ وبعد غسيل الصحون قررت أن اطفي شهوتي ففتحت الثلاجة و أخرجت خياره وقمت بتدفئتها بالماء الساخن وجلست على أرضيت المطبخ وقمت بإبعاد فخوذي عن بعضها وقمت بإزاحة كلسوني على الجانب الأيمن وكشفت كسي وجلست أضع اللعاب على كسيي بكميه كبيره ووضعت الخيارة في فمي وجلست أمصها وأتخيل بأنني أمص زب زوجي وحتى ثارت شهوتي وزادت أنفاسي فقمت بإدخال الخيارة في كسي بهدود حتى دخل اغلبها فقمت بإدخالها وإخراجها وانا اتهوه وجسمي يتحرك مثل الثعبان حتى نزلت شهوتي على كلسوني وأغرقته فقمت بوضع الخيارة في الثلاجة وكان يوجد عليها شهوة كسي وذلك لكي اقطعها لزوجي في اليوم الثاني مع السلطة حيث قالتلي صدقتي ام فهد بأنه عندما يذوق الرجل شهوة زوجته يحبها أكثر وعندما تشرب المرأه شهوة زوجها تحبه اكثر وتتعلق به ، وبعد ذلك ذهبت الى الحمام وغيرت كلسوني وعلقته على باب الحمام ولبست كلسون جديد لانة اصبح مبتلا وسوف يضايقني ، وذهبت وتمدد بجوار زوجي على السرير وانا اقول في نفسي كم انا مشتاقه لزبك يا حبيبي ومن ثم خدلت في النوم
وبعد ساعتين قمت انا زوجي من النوم وشرب القهوة ونزل الى العمل في المكتب الهندسي حيث أن زوجي يعمل في مواقع العمل في الصباح ويعمل في المساء في المكتب الهندسي وحضرت جارتي ام فهد وجلسنا سويا وشاهدت قميص النوم الجديد فقالت لي من المؤكد بأنكم مارستوا اليوم فقلت لها حاولت لكن فشلت فضحكت وقالت لماذا لا تبحثي عن أي رجل يريح شهوتك ويطفي نارك فشعب الخليج يحبون المرأه التي لها صدر كبير وأرداف كبيرة و أنت جسمك لا يعلى عليه ويتمناه أي رجل فقلت لها انا بحب زوجي و أخاف أخونه وتحدث مشاكل ويطلقني فقالت اغلب الزوجات يمارسون مع غير أزواجهم التغيير حلو وممتع والرجل الغريب يمتع المراه اكثر وانت تعلمين بأنني أمارس مع غير زوجي وبعلمه فقلت لها موضوعك غريب كيف يسمح لك زوجك بان يمارس معك رجل اخر ، فقالت نحن نفعل ذلك في السفر وهناك لا يعرفنا احد وعندما نعود الي البلاد نكون اناس عاديين ، وأضافت بأن الجنس له متع كثيرة ومشكلتك بانك لا تعرفي الا زب زوجك أو تلعبي في كسك بصوابعك كايام المراهقه ، فقلت له اخاف اتعرف على احد ويفضحني فقالت لي المهم ان توافقي على المبدأ اما الرجل فسوف تجديده ولا توافقي على احد الا عندما تثقي فيه بانه لن يفتح فهمه ويتكلم هنا سوف ترتاحين وتريحي بالك فقلت لها سوف افكر في الموضوع ، وجلسنا نتحدث حتى الليل ، واثناء ذلك فتح زوجي الباب فجاه ودخل هو واخوة الشقه وكنت جالسه بقميص النوم وام فهد بدون العباية فدخلنا مسرعين الى غرفة النوم وقمت بارتداء عبايتي على قميص النوم وقامت ام فهد بارتداء عبايتها وقالت لي زوجك غبي يفتح الباب ويدخل أخوه بدون ما يعطي سابق إنذار قلت لها شكل التعب لحس دماغه ومو مركز وخرجنا من الغرفة وسلمت على اخو زوجي ووصلت ام فهد الى الباب ورحلت ، وقمت بالترحيب بأخو زوجي وجلسنا نتحدث انا وهو زوجي ومن ثم عرض عليه زوجي أي يدخل يستحم من عناء السفر فدخل الحمام وبعد خروجه جلس معنا فتره في الصاله واثناء ذلك ذهب الى الحمام ووجدت كلسوني معلق في ذات المكان على باب الحمام فاستحيت بان يكون من الممكن ان شاهده فقمت بحمله لكي اضعه بداخل الغساله إلا أنني اكتشف بوجود حليب رجل عليه فصعقت من الصدمة وعرفت بان اخو زوجي قد داعب كلسوبي وانزل عليه شهوته وكان راحته حليبه نافذة وقد اثارت شهوتي فقمت بتقريبها من انفي وقمت بشمها ومن ثم جلست على المرحاض وجلست امسح الحليب الذي عليه على كسي حتى اطفيء شهوتي وبعد ذلك رفعته على شفايفي ولحست ما تبقى وبعد ان انتهيت وارتحت قليلا ندمت على ما فعلت وقلت لنفسي لهذه الدرجة انا جننت ولا أستطيع التحمل ، فقمت بعد ذلك بالخروج من الحمام وقمت باحضار الفراش لاخو زوجي ودخلت انام على السرير وانا افكر في الذي فعلته بحليب اخو زوجي ولماذا هو تصرف بهذا الأسلوب وأنا زوجة أخيه حتى ذهبت في النوم وايدي على كسي
للقصة بقية ..
نرجوا التعليق حتى نكتب باقي القصه ...
واذا لم تعجبكم اخبروني حتى اتوقف عن الكتابه...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ
الجزء الثانى
وقفنا فى الجزء الى فات لما شميت حليب اخو جوزى الى كان على كيلوتى فى الحمام ووحطيته على كسى ولحست الباقى ونمت وايدى على كسى لحد مارتاحت .
وفى الصبح قمت ولبست الروب على قميص النوم الى لابساه وحضرت الفطار لجوزى واخو جوزى وانا كل شوية ابص على زوبر اخو جوزى واقتكر الى حصل امبارح منه والى حصل معايا والى نفسى اهيج زيادة وكسى يحرقنى اوى المهم بعد الفطار خرج جوزى مع اخوه علشان يوديه شغله ويروح شغله بعد كدة بعد ماباسنى ولقيت اخوه بيبصلى اوى وبيضحك المهم بعد ماخرجوا دخلت الحمام لقيت نفس الكيلوت اخو جوزى منزل لبنه عليه تانى كانه حس بالى حصل امبارح منى لقيت بحط لبنه تانى على كسى والحس فيه والعب فى كسى لحد ما ارتحت ونزلت ميتى ومسحت بالكيلوت ميتى وسبته برضه فى مكانه .
وبعد شوية وانا بنضف البيت لقيت الباب بيخبط افتكرت ام فهد الى على الباب لكن فوجئت باخو جوزى هو الى على الباب وكنت لابسة قميص نوم احمر قصير لحد ركبتى وشفاف مبين كيلوتى الاسود من تحته ومش لابسة سنتيانة تحته طبعا واتخضيت لما شفته وسبته وجريت على اوضة النوم ولبست الروب وخرجتله لقيته دخل الحمام واستنيته فى الصاله لحد ما خرج وقلتله معلش انا سبتك كدة بس اتفاجئت بيك راح قالى انا الى اسف اوى بس بلغونى انى انا عندى شغل الليلة بليل فى الفندق الى هشتغل فيه قلتله معلش بس انا كنت بنضف الشقة ولسة مطبختش قالى انا اسف انا عارف انى تعبكم قلتله مفيش تعب بس على العموم خش ريح فى اوضة النوم بتاعتنا على ماخلص الاكل وقلى انا هدخل انام شوية وابقى صحينى لما تخلصى وبعد مادخل ينام دخلت بسرعة الحمام ولقيت برضه الكيلوت غرقان لبن برضه فلحسته كله ورحت المطبخ وانا بطبخ الباب خبط ولقيت ام فهد هى الى عاى الباب واول مادخلت قلعت العباية وكانت لابسة بنطلون ليجنز وبلوزة كت بيضا وقلتلها خلى بالك اخو جوزى احمد جوة ونايم فى اوضتنا قالتلى مانتى يا بت ياصايعة اهو ماشية بقميص النوم الى مبين لحمك كله اهو ومش خايفة ورحنا ضحكنا وهى بصت نحية باب الاوضة لحظت ان الباب موارب شوية فمشيت بدلع وقالتلى يلا ندخل المطبخ علشان تكملى طبيخ واحنا فى المطبخ راحت قالتلى اخو جوزك بيراقبنا وبيبص علينا من ورا الباب وراحت ضاحكة بلبونة اوى وقالتلى ده باين هيتجنن علينا ضحكت برضه بلبونة وحكيتلها الى حصل منه ومنى من امبارح لدلوقتى وانه نزل لبنه 3 مرات على كيلوتى فى الحمام والى عملته قالتلى حلو اوى ده ممكن ينيكنا ويبسطنا اوى ونلعب عليه ونعمل الى عايزينه .
ونكمل باقى الحكاية فى الجزء الى جاى لو عجبتكم .
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــ
الجزء الثالث
وقفنا فى الجزء الى فات لما اقنعتنى ام فهد اننا نتناك من اخو جوزى ونستغل الفرصة ونريح نفسنا وهياج ومحنة كسنا معاه وقالتلى يلا ادخلى عليه اوضة النوم بقميص النوم وجننيه لحد مايهيج عليكى اوى وفعلا رخت على اوضة النوم وحسيت بيه بيجرى على السرير ويعمل نفسه نايم ولقيته نايم بالبوكسر وفانلة حمالات وعملت نفيى بخد خاجة من الدولاب وبوطى وافنس ادامه وطبعا هو بيبص عليا من ورا وفجاة لقيته لزق فيا من ورا وبيقلى بتعملى ايه مروة انا عملت نفسى اتخضيت وقلتله اخص عليك احمد كدة خضتنى وهو ماسكنى اوى من ورا وبيفلى مش قادر مروة طيزك وكيلوتاتك جننتنى وراح شايلنى وخططنى على السرير وانا بقاومه واقله عيب كدة انا مرات اخوك حرام كدة احمد وهو مش بيتكلم وبيبوسنى اوى وانا بقاومه راح قاطعلى قميص النوم وشادد الكيلوت قاطعه وانا بعمل انى بقاومه واقله كفاية يامجنون وهو شاف بزازى وكسى قدامه اتجنن اكتر وراح ضاربنى بالقلم على وشى وقالى اسكتى يالبوة انا هفشخك يامتناكة وانا بقله لا احمد حرام عليم راح ضربنى قلم جامد اوى وقالى مصى زوبرى ياشرموطة وهو شاددنى من شعرى اوى واول ماشفت زوبره اتخضيت كان كبير اوى وطخين اوى وقعد يحشره فى بقى بالقوة وهو ماسك شعرى وكنت هتخنق قلتله طيب براحة وانا كنت خلاص هجت خالص وبقيت فى دنيا تانية ونسيت ام فهد الى كانت بتتفرج علينا من ورا باب الاوضة وقعدت امص فى زوبره اوى والحس بيوضه وهو يقلى ايوة كدة ياشرموطة وكل شوية يضربنى بالقلم اوى وهو بيقلى مصى اوى ياشرموطة وشادد شعرى لحد ماجابهم فى بقى وراح منيمنى على السرير وقعد بلحس كسن وانا بتمحن تحته واقول ااااااااه واحححح ومعدتش قادرة ونزلت عسلى فى بقه مرتين ولقيته مرة وحدة مدخل زوبره فى كسى مرة وحدة رحت صرخة بصوت عالى وحسيت انى اتفشخت راح مطلعه مرة وحدة تانى رحت مصرخة تانى كان روحى بتتسحب منى وابتدى يدخله وحدو وحدة وينكنى اوى وانا يتاوه تحته وهو بيشتمنى ويقولى انا هفشخ كس امك النهاردة يامنيوكة وانا بقله افشخنى اوى انت دكرى وحبيبى وفجاة لقينا ام فهد عريانة خالص وراحت نايمة جنبنا على السرير وقالت لنا كملوا ياحلوين وراحت تبوس فى احمد ويرضع فى بزازها الكبيرة وايده بتلعب فى كسها وهو بينكنى لحد ماجابهم جوة كسى وانا جبت عسلى 3 مرات وراح يلحس فى كس ام فهد وهى بتفله نكنى انا كمان اوى وخلينى متناكتك راح مدخل زوبره فى كسها اوى وقعد ينيك فيها ويقلها انا كنت عارف انكم شراميط ومنيوكات وانا ببوس فيها وهو بيرضع بزازها لحد ماجاب جوة كسها وبصينا لقينا الساعة بقت 3 قلتله قوم اتشطف بسرعة والبس زمان اخوك قرب ييجى وقامت ام فهد لبست وباسته وباستنى وقالت اروح انا كمان
وللقصة بقية .
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــ
الجزء الرابع
وقفنا فى الجزء الى فات لما اقنعتنى ام فهد اننا نتناك من اخو جوزى ونستغل الفرصة ونريح نفسنا وهياج ومحنة كسنا معاه وقالتلى يلا ادخلى عليه اوضة النوم بقميص النوم وجننيه لحد مايهيج عليكى اوى وفعلا رخت على اوضة النوم وحسيت بيه بيجرى على السرير ويعمل نفسه نايم ولقيته نايم بالبوكسر وفانلة حمالات وعملت نفيى بخد خاجة من الدولاب وبوطى وافنس ادامه وطبعا هو بيبص عليا من ورا وفجاة لقيته لزق فيا من ورا وبيقلى بتعملى ايه مروة انا عملت نفسى اتخضيت وقلتله اخص عليك احمد كدة خضتنى وهو ماسكنى اوى من ورا وبيفلى مش قادر مروة طيزك وكيلوتاتك جننتنى وراح شايلنى وخططنى على السرير وانا بقاومه واقله عيب كدة انا مرات اخوك حرام كدة احمد وهو مش بيتكلم وبيبوسنى اوى وانا بقاومه راح قاطعلى قميص النوم وشادد الكيلوت قاطعه وانا بعمل انى بقاومه واقله كفاية يامجنون وهو شاف بزازى وكسى قدامه اتجنن اكتر وراح ضاربنى بالقلم على وشى وقالى اسكتى يالبوة انا هفشخك يامتناكة وانا بقله لا احمد حرام عليم راح ضربنى قلم جامد اوى وقالى مصى زوبرى ياشرموطة وهو شاددنى من شعرى اوى واول ماشفت زوبره اتخضيت كان كبير اوى وطخين اوى وقعد يحشره فى بقى بالقوة وهو ماسك شعرى وكنت هتخنق قلتله طيب براحة وانا كنت خلاص هجت خالص وبقيت فى دنيا تانية ونسيت ام فهد الى كانت بتتفرج علينا من ورا باب الاوضة وقعدت امص فى زوبره اوى والحس بيوضه وهو يقلى ايوة كدة ياشرموطة وكل شوية يضربنى بالقلم اوى وهو بيقلى مصى اوى ياشرموطة وشادد شعرى لحد ماجابهم فى بقى وراح منيمنى على السرير وقعد بلحس كسن وانا بتمحن تحته واقول ااااااااه واحححح ومعدتش قادرة ونزلت عسلى فى بقه مرتين ولقيته مرة وحدة مدخل زوبره فى كسى مرة وحدة رحت صرخة بصوت عالى وحسيت انى اتفشخت راح مطلعه مرة وحدة تانى رحت مصرخة تانى كان روحى بتتسحب منى وابتدى يدخله وحدو وحدة وينكنى اوى وانا يتاوه تحته وهو بيشتمنى ويقولى انا هفشخ كس امك النهاردة يامنيوكة وانا بقله افشخنى اوى انت دكرى وحبيبى وفجاة لقينا ام فهد عريانة خالص وراحت نايمة جنبنا على السرير وقالت لنا كملوا ياحلوين وراحت تبوس فى احمد ويرضع فى بزازها الكبيرة وايده بتلعب فى كسها وهو بينكنى لحد ماجابهم جوة كسى وانا جبت عسلى 3 مرات وراح يلحس فى كس ام فهد وهى بتفله نكنى انا كمان اوى وخلينى متناكتك راح مدخل زوبره فى كسها اوى وقعد ينيك فيها ويقلها انا كنت عارف انكم شراميط ومنيوكات وانا ببوس فيها وهو بيرضع بزازها لحد ماجاب جوة كسها وبصينا لقينا الساعة بقت 3 قلتله قوم اتشطف بسرعة والبس زمان اخوك قرب ييجى وقامت ام فهد لبست وباسته وباستنى وقالت اروح انا كمان
وللقصة بقية .
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــ
الجزء الأول
دى قصة عجبتنى اوى ومتكملتش فقلت اكملها وده الجزء الاول الى كان مكتوب .
أنا اسمى مروة وجوزى اسمه ايهاب في احدي الأيام وفي حر الصيف جلست أنا وزوجي نتناول وجبة الغذاء وأثناء ذلك اخبري زوجي بأنه وجد عملا لأخيه كحارس امن في إحدى الفنادق في دبي وبأنه سوف يحضر الى الدولة اليوم في الليل ، فسألته هل سوف يوفروا له سكن في دبي فقال لي لأسف لا فأنت تعرفين كم الأسعار مرتفعه في دبي فقلت له باستنكار أين سوف يسكن إذا فأجابني عندنا في بيتنا فقلت له شقتنا صغيره غرفه وصاله فقال ينام في الصالة فقلت له لا فكيف اخذ راحتي في منزلي قال لي تحملي فتره حتى تستقر أموره وبعد ذلك سوف نبحث له عن سكن آخر ، فقلت له حسنا وإذا تضايقت ابحث له عن سكن آخر فأجاب بالموافقة ، وقمت بتغيير الموضوع وقلت له ما رأيك في قميص نومي لقد اشتريته لك اليوم حيث كنت ارتدي قميص نوم احمر قصير إلي منتصف فخوذي ضيق من الأعلى وواسع من الأسفل فرد علي انه روعه قلت له على فكره انا منظفه جسمي وقد حلقت كسي أصبح انعم من كس الاطفال مش عايز تلعب معاه يا حبيبي فقال لي بأنه متعب من الصباح وبأنه يشرف على العمال الهنود وهم يقومون بالبناء ورأسه صدعت من الحر وجسمه مرهق فدعي موضوع الجنس في وقت اخر ، هنا تضايقت وتذكرت انه عندما كنا في مصر وقبل أن نحضر تلك البلاد من اجل المال كان زوجي يجامعني في اليوم ثلاث مرات وكنت سعيدة وتعودت على ذلك ولكن عندما حضرنا دبي منذ 4 اشهر لم يجامعني فيها إلا 6 مرات اعلم انه معذور في ذلك لان الجو في تلك البلاد يقضي على أي رجل يعمل في الأماكن المكشوفة من الحر وقوة الشمس ومشكلة زوجي بأنه مهندس مدني أي اغلب أعماله تحت أشعت الشمس المحرقة ، وعندنا فقت من سرحاني وجدت بان زوجي تركني وذهب إلى السرير واستغرق في النوم ، فقمت بحمل الصحون وذهبت الى المطبخ وبعد غسيل الصحون قررت أن اطفي شهوتي ففتحت الثلاجة و أخرجت خياره وقمت بتدفئتها بالماء الساخن وجلست على أرضيت المطبخ وقمت بإبعاد فخوذي عن بعضها وقمت بإزاحة كلسوني على الجانب الأيمن وكشفت كسي وجلست أضع اللعاب على كسيي بكميه كبيره ووضعت الخيارة في فمي وجلست أمصها وأتخيل بأنني أمص زب زوجي وحتى ثارت شهوتي وزادت أنفاسي فقمت بإدخال الخيارة في كسي بهدود حتى دخل اغلبها فقمت بإدخالها وإخراجها وانا اتهوه وجسمي يتحرك مثل الثعبان حتى نزلت شهوتي على كلسوني وأغرقته فقمت بوضع الخيارة في الثلاجة وكان يوجد عليها شهوة كسي وذلك لكي اقطعها لزوجي في اليوم الثاني مع السلطة حيث قالتلي صدقتي ام فهد بأنه عندما يذوق الرجل شهوة زوجته يحبها أكثر وعندما تشرب المرأه شهوة زوجها تحبه اكثر وتتعلق به ، وبعد ذلك ذهبت الى الحمام وغيرت كلسوني وعلقته على باب الحمام ولبست كلسون جديد لانة اصبح مبتلا وسوف يضايقني ، وذهبت وتمدد بجوار زوجي على السرير وانا اقول في نفسي كم انا مشتاقه لزبك يا حبيبي ومن ثم خدلت في النوم
وبعد ساعتين قمت انا زوجي من النوم وشرب القهوة ونزل الى العمل في المكتب الهندسي حيث أن زوجي يعمل في مواقع العمل في الصباح ويعمل في المساء في المكتب الهندسي وحضرت جارتي ام فهد وجلسنا سويا وشاهدت قميص النوم الجديد فقالت لي من المؤكد بأنكم مارستوا اليوم فقلت لها حاولت لكن فشلت فضحكت وقالت لماذا لا تبحثي عن أي رجل يريح شهوتك ويطفي نارك فشعب الخليج يحبون المرأه التي لها صدر كبير وأرداف كبيرة و أنت جسمك لا يعلى عليه ويتمناه أي رجل فقلت لها انا بحب زوجي و أخاف أخونه وتحدث مشاكل ويطلقني فقالت اغلب الزوجات يمارسون مع غير أزواجهم التغيير حلو وممتع والرجل الغريب يمتع المراه اكثر وانت تعلمين بأنني أمارس مع غير زوجي وبعلمه فقلت لها موضوعك غريب كيف يسمح لك زوجك بان يمارس معك رجل اخر ، فقالت نحن نفعل ذلك في السفر وهناك لا يعرفنا احد وعندما نعود الي البلاد نكون اناس عاديين ، وأضافت بأن الجنس له متع كثيرة ومشكلتك بانك لا تعرفي الا زب زوجك أو تلعبي في كسك بصوابعك كايام المراهقه ، فقلت له اخاف اتعرف على احد ويفضحني فقالت لي المهم ان توافقي على المبدأ اما الرجل فسوف تجديده ولا توافقي على احد الا عندما تثقي فيه بانه لن يفتح فهمه ويتكلم هنا سوف ترتاحين وتريحي بالك فقلت لها سوف افكر في الموضوع ، وجلسنا نتحدث حتى الليل ، واثناء ذلك فتح زوجي الباب فجاه ودخل هو واخوة الشقه وكنت جالسه بقميص النوم وام فهد بدون العباية فدخلنا مسرعين الى غرفة النوم وقمت بارتداء عبايتي على قميص النوم وقامت ام فهد بارتداء عبايتها وقالت لي زوجك غبي يفتح الباب ويدخل أخوه بدون ما يعطي سابق إنذار قلت لها شكل التعب لحس دماغه ومو مركز وخرجنا من الغرفة وسلمت على اخو زوجي ووصلت ام فهد الى الباب ورحلت ، وقمت بالترحيب بأخو زوجي وجلسنا نتحدث انا وهو زوجي ومن ثم عرض عليه زوجي أي يدخل يستحم من عناء السفر فدخل الحمام وبعد خروجه جلس معنا فتره في الصاله واثناء ذلك ذهب الى الحمام ووجدت كلسوني معلق في ذات المكان على باب الحمام فاستحيت بان يكون من الممكن ان شاهده فقمت بحمله لكي اضعه بداخل الغساله إلا أنني اكتشف بوجود حليب رجل عليه فصعقت من الصدمة وعرفت بان اخو زوجي قد داعب كلسوبي وانزل عليه شهوته وكان راحته حليبه نافذة وقد اثارت شهوتي فقمت بتقريبها من انفي وقمت بشمها ومن ثم جلست على المرحاض وجلست امسح الحليب الذي عليه على كسي حتى اطفيء شهوتي وبعد ذلك رفعته على شفايفي ولحست ما تبقى وبعد ان انتهيت وارتحت قليلا ندمت على ما فعلت وقلت لنفسي لهذه الدرجة انا جننت ولا أستطيع التحمل ، فقمت بعد ذلك بالخروج من الحمام وقمت باحضار الفراش لاخو زوجي ودخلت انام على السرير وانا افكر في الذي فعلته بحليب اخو زوجي ولماذا هو تصرف بهذا الأسلوب وأنا زوجة أخيه حتى ذهبت في النوم وايدي على كسي
للقصة بقية ..
نرجوا التعليق حتى نكتب باقي القصه ...
واذا لم تعجبكم اخبروني حتى اتوقف عن الكتابه...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ
الجزء الثانى
وقفنا فى الجزء الى فات لما شميت حليب اخو جوزى الى كان على كيلوتى فى الحمام ووحطيته على كسى ولحست الباقى ونمت وايدى على كسى لحد مارتاحت .
وفى الصبح قمت ولبست الروب على قميص النوم الى لابساه وحضرت الفطار لجوزى واخو جوزى وانا كل شوية ابص على زوبر اخو جوزى واقتكر الى حصل امبارح منه والى حصل معايا والى نفسى اهيج زيادة وكسى يحرقنى اوى المهم بعد الفطار خرج جوزى مع اخوه علشان يوديه شغله ويروح شغله بعد كدة بعد ماباسنى ولقيت اخوه بيبصلى اوى وبيضحك المهم بعد ماخرجوا دخلت الحمام لقيت نفس الكيلوت اخو جوزى منزل لبنه عليه تانى كانه حس بالى حصل امبارح منى لقيت بحط لبنه تانى على كسى والحس فيه والعب فى كسى لحد ما ارتحت ونزلت ميتى ومسحت بالكيلوت ميتى وسبته برضه فى مكانه .
وبعد شوية وانا بنضف البيت لقيت الباب بيخبط افتكرت ام فهد الى على الباب لكن فوجئت باخو جوزى هو الى على الباب وكنت لابسة قميص نوم احمر قصير لحد ركبتى وشفاف مبين كيلوتى الاسود من تحته ومش لابسة سنتيانة تحته طبعا واتخضيت لما شفته وسبته وجريت على اوضة النوم ولبست الروب وخرجتله لقيته دخل الحمام واستنيته فى الصاله لحد ما خرج وقلتله معلش انا سبتك كدة بس اتفاجئت بيك راح قالى انا الى اسف اوى بس بلغونى انى انا عندى شغل الليلة بليل فى الفندق الى هشتغل فيه قلتله معلش بس انا كنت بنضف الشقة ولسة مطبختش قالى انا اسف انا عارف انى تعبكم قلتله مفيش تعب بس على العموم خش ريح فى اوضة النوم بتاعتنا على ماخلص الاكل وقلى انا هدخل انام شوية وابقى صحينى لما تخلصى وبعد مادخل ينام دخلت بسرعة الحمام ولقيت برضه الكيلوت غرقان لبن برضه فلحسته كله ورحت المطبخ وانا بطبخ الباب خبط ولقيت ام فهد هى الى عاى الباب واول مادخلت قلعت العباية وكانت لابسة بنطلون ليجنز وبلوزة كت بيضا وقلتلها خلى بالك اخو جوزى احمد جوة ونايم فى اوضتنا قالتلى مانتى يا بت ياصايعة اهو ماشية بقميص النوم الى مبين لحمك كله اهو ومش خايفة ورحنا ضحكنا وهى بصت نحية باب الاوضة لحظت ان الباب موارب شوية فمشيت بدلع وقالتلى يلا ندخل المطبخ علشان تكملى طبيخ واحنا فى المطبخ راحت قالتلى اخو جوزك بيراقبنا وبيبص علينا من ورا الباب وراحت ضاحكة بلبونة اوى وقالتلى ده باين هيتجنن علينا ضحكت برضه بلبونة وحكيتلها الى حصل منه ومنى من امبارح لدلوقتى وانه نزل لبنه 3 مرات على كيلوتى فى الحمام والى عملته قالتلى حلو اوى ده ممكن ينيكنا ويبسطنا اوى ونلعب عليه ونعمل الى عايزينه .
ونكمل باقى الحكاية فى الجزء الى جاى لو عجبتكم .
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــ
الجزء الثالث
وقفنا فى الجزء الى فات لما اقنعتنى ام فهد اننا نتناك من اخو جوزى ونستغل الفرصة ونريح نفسنا وهياج ومحنة كسنا معاه وقالتلى يلا ادخلى عليه اوضة النوم بقميص النوم وجننيه لحد مايهيج عليكى اوى وفعلا رخت على اوضة النوم وحسيت بيه بيجرى على السرير ويعمل نفسه نايم ولقيته نايم بالبوكسر وفانلة حمالات وعملت نفيى بخد خاجة من الدولاب وبوطى وافنس ادامه وطبعا هو بيبص عليا من ورا وفجاة لقيته لزق فيا من ورا وبيقلى بتعملى ايه مروة انا عملت نفسى اتخضيت وقلتله اخص عليك احمد كدة خضتنى وهو ماسكنى اوى من ورا وبيفلى مش قادر مروة طيزك وكيلوتاتك جننتنى وراح شايلنى وخططنى على السرير وانا بقاومه واقله عيب كدة انا مرات اخوك حرام كدة احمد وهو مش بيتكلم وبيبوسنى اوى وانا بقاومه راح قاطعلى قميص النوم وشادد الكيلوت قاطعه وانا بعمل انى بقاومه واقله كفاية يامجنون وهو شاف بزازى وكسى قدامه اتجنن اكتر وراح ضاربنى بالقلم على وشى وقالى اسكتى يالبوة انا هفشخك يامتناكة وانا بقله لا احمد حرام عليم راح ضربنى قلم جامد اوى وقالى مصى زوبرى ياشرموطة وهو شاددنى من شعرى اوى واول ماشفت زوبره اتخضيت كان كبير اوى وطخين اوى وقعد يحشره فى بقى بالقوة وهو ماسك شعرى وكنت هتخنق قلتله طيب براحة وانا كنت خلاص هجت خالص وبقيت فى دنيا تانية ونسيت ام فهد الى كانت بتتفرج علينا من ورا باب الاوضة وقعدت امص فى زوبره اوى والحس بيوضه وهو يقلى ايوة كدة ياشرموطة وكل شوية يضربنى بالقلم اوى وهو بيقلى مصى اوى ياشرموطة وشادد شعرى لحد ماجابهم فى بقى وراح منيمنى على السرير وقعد بلحس كسن وانا بتمحن تحته واقول ااااااااه واحححح ومعدتش قادرة ونزلت عسلى فى بقه مرتين ولقيته مرة وحدة مدخل زوبره فى كسى مرة وحدة رحت صرخة بصوت عالى وحسيت انى اتفشخت راح مطلعه مرة وحدة تانى رحت مصرخة تانى كان روحى بتتسحب منى وابتدى يدخله وحدو وحدة وينكنى اوى وانا يتاوه تحته وهو بيشتمنى ويقولى انا هفشخ كس امك النهاردة يامنيوكة وانا بقله افشخنى اوى انت دكرى وحبيبى وفجاة لقينا ام فهد عريانة خالص وراحت نايمة جنبنا على السرير وقالت لنا كملوا ياحلوين وراحت تبوس فى احمد ويرضع فى بزازها الكبيرة وايده بتلعب فى كسها وهو بينكنى لحد ماجابهم جوة كسى وانا جبت عسلى 3 مرات وراح يلحس فى كس ام فهد وهى بتفله نكنى انا كمان اوى وخلينى متناكتك راح مدخل زوبره فى كسها اوى وقعد ينيك فيها ويقلها انا كنت عارف انكم شراميط ومنيوكات وانا ببوس فيها وهو بيرضع بزازها لحد ماجاب جوة كسها وبصينا لقينا الساعة بقت 3 قلتله قوم اتشطف بسرعة والبس زمان اخوك قرب ييجى وقامت ام فهد لبست وباسته وباستنى وقالت اروح انا كمان
وللقصة بقية .
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــ
الجزء الرابع
وقفنا فى الجزء الى فات لما اقنعتنى ام فهد اننا نتناك من اخو جوزى ونستغل الفرصة ونريح نفسنا وهياج ومحنة كسنا معاه وقالتلى يلا ادخلى عليه اوضة النوم بقميص النوم وجننيه لحد مايهيج عليكى اوى وفعلا رخت على اوضة النوم وحسيت بيه بيجرى على السرير ويعمل نفسه نايم ولقيته نايم بالبوكسر وفانلة حمالات وعملت نفيى بخد خاجة من الدولاب وبوطى وافنس ادامه وطبعا هو بيبص عليا من ورا وفجاة لقيته لزق فيا من ورا وبيقلى بتعملى ايه مروة انا عملت نفسى اتخضيت وقلتله اخص عليك احمد كدة خضتنى وهو ماسكنى اوى من ورا وبيفلى مش قادر مروة طيزك وكيلوتاتك جننتنى وراح شايلنى وخططنى على السرير وانا بقاومه واقله عيب كدة انا مرات اخوك حرام كدة احمد وهو مش بيتكلم وبيبوسنى اوى وانا بقاومه راح قاطعلى قميص النوم وشادد الكيلوت قاطعه وانا بعمل انى بقاومه واقله كفاية يامجنون وهو شاف بزازى وكسى قدامه اتجنن اكتر وراح ضاربنى بالقلم على وشى وقالى اسكتى يالبوة انا هفشخك يامتناكة وانا بقله لا احمد حرام عليم راح ضربنى قلم جامد اوى وقالى مصى زوبرى ياشرموطة وهو شاددنى من شعرى اوى واول ماشفت زوبره اتخضيت كان كبير اوى وطخين اوى وقعد يحشره فى بقى بالقوة وهو ماسك شعرى وكنت هتخنق قلتله طيب براحة وانا كنت خلاص هجت خالص وبقيت فى دنيا تانية ونسيت ام فهد الى كانت بتتفرج علينا من ورا باب الاوضة وقعدت امص فى زوبره اوى والحس بيوضه وهو يقلى ايوة كدة ياشرموطة وكل شوية يضربنى بالقلم اوى وهو بيقلى مصى اوى ياشرموطة وشادد شعرى لحد ماجابهم فى بقى وراح منيمنى على السرير وقعد بلحس كسن وانا بتمحن تحته واقول ااااااااه واحححح ومعدتش قادرة ونزلت عسلى فى بقه مرتين ولقيته مرة وحدة مدخل زوبره فى كسى مرة وحدة رحت صرخة بصوت عالى وحسيت انى اتفشخت راح مطلعه مرة وحدة تانى رحت مصرخة تانى كان روحى بتتسحب منى وابتدى يدخله وحدو وحدة وينكنى اوى وانا يتاوه تحته وهو بيشتمنى ويقولى انا هفشخ كس امك النهاردة يامنيوكة وانا بقله افشخنى اوى انت دكرى وحبيبى وفجاة لقينا ام فهد عريانة خالص وراحت نايمة جنبنا على السرير وقالت لنا كملوا ياحلوين وراحت تبوس فى احمد ويرضع فى بزازها الكبيرة وايده بتلعب فى كسها وهو بينكنى لحد ماجابهم جوة كسى وانا جبت عسلى 3 مرات وراح يلحس فى كس ام فهد وهى بتفله نكنى انا كمان اوى وخلينى متناكتك راح مدخل زوبره فى كسها اوى وقعد ينيك فيها ويقلها انا كنت عارف انكم شراميط ومنيوكات وانا ببوس فيها وهو بيرضع بزازها لحد ماجاب جوة كسها وبصينا لقينا الساعة بقت 3 قلتله قوم اتشطف بسرعة والبس زمان اخوك قرب ييجى وقامت ام فهد لبست وباسته وباستنى وقالت اروح انا كمان
وللقصة بقية .
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــ