ماجد غ
03-22-2017, 09:16 PM
حكيتلكم عن قصتي انا وسحر جارتي .. كيف نكتها لما كانت مراتي ( خلود ) عند دكتورة الاسنان .
وبنفس اليوم صارحتني مراتي بانها عارفه كل حاجه حصلت بيني وبين سحر في فترة غيابها .
ودلوقت هكمل باقي القصة :
انا لما مراتي خبرتني بانها عارفه كل يلي صار بيني وبين سحر النهارده . انصدمت .. طب ازاي عرفت
خاصة انها حكتلي بعض تفاصيل الكلام وكيف صارت النيكه ..
قولتلها طب اوكي .. كل يلي بتقوليه صحيح . وانا مش ناكر هالكلام . لكن قوليلي عرفتي ازاي
ابتسمت بنفس ابتسامة سحر ( يعني شغل شراميط ) وقالت :
بصراحه كل حفلة النيك بتاعتكم مسجلة ( صوت وصورة ) . وماتخفش انت عشان من حقك تنبسط وتتمتع وتعمل يلي انت عاوزه مع يلي انت شايفها مناسبة
وعشان كدة .. انا كمان هعمل يلي انا عاوزا .. قلتلها قصدك ايه
قالت انت مش مرة كنت بتحكيلي عن قصة تبادل الزوجات . وانت جربت وحدة تانية وتمتعت . وانا كمان هجرب واتمتع .
قلتلها ايوا لكن ده كان كلام وانتهى عشان مافيش حد موثوق .
قالت لا حبيبي .. في . وموثوق اوي . .
قلتلها قصدك مين .. قالت عادل جوز سحر . قلتلها ( خلود ) شو هالكلام .
قالتلي بص بقى . عشان اريحك .. رح اخبرك بكل التفاصيل .
من شهور وخلود بتسمعني بقصة تبادل الزوجات . وبصراحه صرت احب اجرب من كتر ماحكيتلي انت عنها من قبل ودلوقت سحر بقت تحكي عنها كتير . عن متعتها ولذة التبادل . خاصة انها بتبقى قدام الازواج . يعني مابيبقاش في خوف من الزوج او الزوجه . وبيصير فيها اثارة وتحدي واكتشاف اكتر .
.. وانا فتحت معاك الموضوع . لكن انت رفضت .
عشان كده . لما سحر طلبت انها تقابلك بنفس توقيت خروجي . شغلت الكمبيوتر بتاعك بالاوضه التانية وجطيت الكاميرا مقابل باب الصالون . هو صحيح مش باين كل حاجة بالتفصيل . لكن بيكفي صورتك انت وسحر عاريين وانت بتحضنها وتدعك ببزازها . بالاضافة الى الصوت الواضح لكل حديثكم . قلت ايه بقى ياسي حسااااام .
انا بصراحه مابقى اعرف شو لازم اعمل . لاني وقعت تحت الامر الواقع من جهة . وكوني من زمان وانا بفكر بتبادل سكس الزوجات من جهة . ومن الجهة التالته باني اذا رفضت او ضربتها . حتبقى فضيحه وممكن ينتهي الامر بالطلاق والسجن .
قلتلها . طب وانتي بتضمني موافقة عادل وان مايتصرف تصرف يفضحنا بيه . قالت لاااا من الناحية دي تطمن خاااالص .
قلتلها موافق ..
اتفقنا ان تاني يوم تحكي هي وسحر . وسحر تحكي مع زوجها . ونتفق على اننا نعمل اول سهرة لينا . يوم الخميس . يعني بعد بكرا
وفعلا تاني يوم جت سحر لعندنا ودخلت هي وخلود عالاوضه وقعدو حوالي نص ساعه بعدين خرجو وقعدوا معايا في الصالة .
وسحر اول ماشافتني غمزتني وابتسمت كعادتها . وجت وقعدت هي بالنص بيني وبين خلود . انا فورا وقف زبي .
وهما انتبهو فورا . ومسكت سحر زبي قدام مراتي وقالت بصي ياخلود جوزي الجديد زبو عامل الزي .
ضحكت خلود وقالت . دلوقت لما يجي جوزي انا واشوف اذا كان زبو هيوقف ولا لا .
وبعد عشر دقايق رن جرس الباب . نطت مراتي وقالت ده اكيد حبيبي عادل . وكانت لاول مرة بتقول كلام زي كده قدامي .
دخل عادل وقعد عالكنبه يلي قدامي . وقعدت خلود جنبو . وكانت لابسه روب نوم اسود غربول . وتحتو المايوه الاسود والسوتيان . يعني كل جسمها واضح تماما .
والغريب ان سحر فضلت قاعده زي ماهي جنبي وماتحركت . بالعكس قعدت تمسح بايدها على خدي قدام زوجها عادل وهو يبتسم .
قعدنا وسهرنا اليوم ده لغايه نص الليل . وكانت سحر هي يلي بلشت وفتحت الموضوع ونحن الكل شاركنا بالحديث .
واتفقنا ان تاني يوم الخميس نعمل اول سهرة .
وكان اتفاقنا على الشكل التالي :
1- مابصير يتم اي امر الا بموافقتنا نحن الاربعه .
2- مابصير اي واحد منا يجبر عالتاني شي مابدو ياه . يعني مثل نيك الطيز او ان يفضي حليب زبه عالوجه او الفم . الا بموافقة الطرف التاني .
3- الاتفاق على اي سهرة لازم يكون بموافقة الاربعه . ولازم نتفق قبل اي سهرة ولو كان بيوم . عشان الكل يجهز نفسو ويحلق شعر جسمو . وان مايتواعد مع اي ضيف .
4- ان نعمل سهرات تبادل شي مرتبن او تلات . وبعدين نعمل تغيير وتجديد .
مثل : مرة مثلا نسهر انا وسحر وخوله بس . يعني انا انيكهم هم الاتنين ببيتي .
وتاني يوم تروح خلود . ويقوم عادل لوحدوا وينيكها هي وسحر .
بعدين . يجي عادل لعندي لوحدوا . ونقوم انا وهو وننيك خلود .
وتاني يوم اروح انا لعندهم وننيك سحر انا وعادل .
وغيرة مرة كمان نعمل تبادل جديد . وهو ان تروح خلود وتنام ببيت عادل من المسا للصبح
وبنفس الوقت تجي سحر وتنام عندي من المسا للصبح .
وطبعا كان هاد اقتراح مني انا . والغريب انهم الكل وافقو عليه فورا وبدون جدال .
وفعلا بلشنا الخميس باول سهرة . وكانت من اروع السهرات واجمل ليالي العمر .
وقعدنا ننيك بسحر وخلود لغاية الفجر . يعني كل واحد فينا ناك حوالي 4 مرات .
وكانت خلود في هالليله غير خلود يلي اعرفها من سنين .
كانت عم تبدع بالحركات والاهات . عمري ماشفتو منها .
لدرجة ان عادل حط كريم على خرم طيزها وعلى زبو وناكها من طيزها. وهي مااعترضت . صحيح تألمت لكن بعد شويه تعودت وصارت
تتلوى وتتأوه . وكانت مبسوطة عالاخر .
وبعد شهر تقريبا . لما نكون انا وخلود مع بعض بوضع النيك . صارت احيانا هي تمسك زبي وتحطو على خرم طيزها
وانا كنت متمتع عالاخر بنيك طيز خلود
وكنت اهيج عالاخر وانا بسمع تأوهات خلود وهي تحت عادل
او اشوف زب عادل وهو بيدخل بكس او طيز خلود .
لدرجة ان احيانا كانت سحر تمسك زب عادل وتحطو على كس او طيز خلود . وبالمقابل كانت خلود تمسك زبي وتحطو على كساو طيز سحر وتفلي .. ايوه حبيبي شق طيز هالشرموطة زي ماعادل شق طيز مراتك .
وكنا نضحك كلنا على هالكلام .
وفضلنا باقي مدة عملي بالكويت نسهر كل اسبوع مرتين . ونفذنا كل الاقتراحات يلي اقترحتها انا عليهم .
وبعد هالمدة . خلص عقد عملي ورجعت بلدي .
وطبعا عملنا قبل سفرنا بيومين سهرة .كانت من اجمل السهرات . وكانت هي سهرة الوداع .
وهي قصتي .. وكيف مراتي بمكر وخبث النساء خلتني اوافق عالتبادل . لكن بصراحه انا مش ندمان واتمنى اننا نكون انا وعادل جيران حتى الان .
وبنفس اليوم صارحتني مراتي بانها عارفه كل حاجه حصلت بيني وبين سحر في فترة غيابها .
ودلوقت هكمل باقي القصة :
انا لما مراتي خبرتني بانها عارفه كل يلي صار بيني وبين سحر النهارده . انصدمت .. طب ازاي عرفت
خاصة انها حكتلي بعض تفاصيل الكلام وكيف صارت النيكه ..
قولتلها طب اوكي .. كل يلي بتقوليه صحيح . وانا مش ناكر هالكلام . لكن قوليلي عرفتي ازاي
ابتسمت بنفس ابتسامة سحر ( يعني شغل شراميط ) وقالت :
بصراحه كل حفلة النيك بتاعتكم مسجلة ( صوت وصورة ) . وماتخفش انت عشان من حقك تنبسط وتتمتع وتعمل يلي انت عاوزه مع يلي انت شايفها مناسبة
وعشان كدة .. انا كمان هعمل يلي انا عاوزا .. قلتلها قصدك ايه
قالت انت مش مرة كنت بتحكيلي عن قصة تبادل الزوجات . وانت جربت وحدة تانية وتمتعت . وانا كمان هجرب واتمتع .
قلتلها ايوا لكن ده كان كلام وانتهى عشان مافيش حد موثوق .
قالت لا حبيبي .. في . وموثوق اوي . .
قلتلها قصدك مين .. قالت عادل جوز سحر . قلتلها ( خلود ) شو هالكلام .
قالتلي بص بقى . عشان اريحك .. رح اخبرك بكل التفاصيل .
من شهور وخلود بتسمعني بقصة تبادل الزوجات . وبصراحه صرت احب اجرب من كتر ماحكيتلي انت عنها من قبل ودلوقت سحر بقت تحكي عنها كتير . عن متعتها ولذة التبادل . خاصة انها بتبقى قدام الازواج . يعني مابيبقاش في خوف من الزوج او الزوجه . وبيصير فيها اثارة وتحدي واكتشاف اكتر .
.. وانا فتحت معاك الموضوع . لكن انت رفضت .
عشان كده . لما سحر طلبت انها تقابلك بنفس توقيت خروجي . شغلت الكمبيوتر بتاعك بالاوضه التانية وجطيت الكاميرا مقابل باب الصالون . هو صحيح مش باين كل حاجة بالتفصيل . لكن بيكفي صورتك انت وسحر عاريين وانت بتحضنها وتدعك ببزازها . بالاضافة الى الصوت الواضح لكل حديثكم . قلت ايه بقى ياسي حسااااام .
انا بصراحه مابقى اعرف شو لازم اعمل . لاني وقعت تحت الامر الواقع من جهة . وكوني من زمان وانا بفكر بتبادل سكس الزوجات من جهة . ومن الجهة التالته باني اذا رفضت او ضربتها . حتبقى فضيحه وممكن ينتهي الامر بالطلاق والسجن .
قلتلها . طب وانتي بتضمني موافقة عادل وان مايتصرف تصرف يفضحنا بيه . قالت لاااا من الناحية دي تطمن خاااالص .
قلتلها موافق ..
اتفقنا ان تاني يوم تحكي هي وسحر . وسحر تحكي مع زوجها . ونتفق على اننا نعمل اول سهرة لينا . يوم الخميس . يعني بعد بكرا
وفعلا تاني يوم جت سحر لعندنا ودخلت هي وخلود عالاوضه وقعدو حوالي نص ساعه بعدين خرجو وقعدوا معايا في الصالة .
وسحر اول ماشافتني غمزتني وابتسمت كعادتها . وجت وقعدت هي بالنص بيني وبين خلود . انا فورا وقف زبي .
وهما انتبهو فورا . ومسكت سحر زبي قدام مراتي وقالت بصي ياخلود جوزي الجديد زبو عامل الزي .
ضحكت خلود وقالت . دلوقت لما يجي جوزي انا واشوف اذا كان زبو هيوقف ولا لا .
وبعد عشر دقايق رن جرس الباب . نطت مراتي وقالت ده اكيد حبيبي عادل . وكانت لاول مرة بتقول كلام زي كده قدامي .
دخل عادل وقعد عالكنبه يلي قدامي . وقعدت خلود جنبو . وكانت لابسه روب نوم اسود غربول . وتحتو المايوه الاسود والسوتيان . يعني كل جسمها واضح تماما .
والغريب ان سحر فضلت قاعده زي ماهي جنبي وماتحركت . بالعكس قعدت تمسح بايدها على خدي قدام زوجها عادل وهو يبتسم .
قعدنا وسهرنا اليوم ده لغايه نص الليل . وكانت سحر هي يلي بلشت وفتحت الموضوع ونحن الكل شاركنا بالحديث .
واتفقنا ان تاني يوم الخميس نعمل اول سهرة .
وكان اتفاقنا على الشكل التالي :
1- مابصير يتم اي امر الا بموافقتنا نحن الاربعه .
2- مابصير اي واحد منا يجبر عالتاني شي مابدو ياه . يعني مثل نيك الطيز او ان يفضي حليب زبه عالوجه او الفم . الا بموافقة الطرف التاني .
3- الاتفاق على اي سهرة لازم يكون بموافقة الاربعه . ولازم نتفق قبل اي سهرة ولو كان بيوم . عشان الكل يجهز نفسو ويحلق شعر جسمو . وان مايتواعد مع اي ضيف .
4- ان نعمل سهرات تبادل شي مرتبن او تلات . وبعدين نعمل تغيير وتجديد .
مثل : مرة مثلا نسهر انا وسحر وخوله بس . يعني انا انيكهم هم الاتنين ببيتي .
وتاني يوم تروح خلود . ويقوم عادل لوحدوا وينيكها هي وسحر .
بعدين . يجي عادل لعندي لوحدوا . ونقوم انا وهو وننيك خلود .
وتاني يوم اروح انا لعندهم وننيك سحر انا وعادل .
وغيرة مرة كمان نعمل تبادل جديد . وهو ان تروح خلود وتنام ببيت عادل من المسا للصبح
وبنفس الوقت تجي سحر وتنام عندي من المسا للصبح .
وطبعا كان هاد اقتراح مني انا . والغريب انهم الكل وافقو عليه فورا وبدون جدال .
وفعلا بلشنا الخميس باول سهرة . وكانت من اروع السهرات واجمل ليالي العمر .
وقعدنا ننيك بسحر وخلود لغاية الفجر . يعني كل واحد فينا ناك حوالي 4 مرات .
وكانت خلود في هالليله غير خلود يلي اعرفها من سنين .
كانت عم تبدع بالحركات والاهات . عمري ماشفتو منها .
لدرجة ان عادل حط كريم على خرم طيزها وعلى زبو وناكها من طيزها. وهي مااعترضت . صحيح تألمت لكن بعد شويه تعودت وصارت
تتلوى وتتأوه . وكانت مبسوطة عالاخر .
وبعد شهر تقريبا . لما نكون انا وخلود مع بعض بوضع النيك . صارت احيانا هي تمسك زبي وتحطو على خرم طيزها
وانا كنت متمتع عالاخر بنيك طيز خلود
وكنت اهيج عالاخر وانا بسمع تأوهات خلود وهي تحت عادل
او اشوف زب عادل وهو بيدخل بكس او طيز خلود .
لدرجة ان احيانا كانت سحر تمسك زب عادل وتحطو على كس او طيز خلود . وبالمقابل كانت خلود تمسك زبي وتحطو على كساو طيز سحر وتفلي .. ايوه حبيبي شق طيز هالشرموطة زي ماعادل شق طيز مراتك .
وكنا نضحك كلنا على هالكلام .
وفضلنا باقي مدة عملي بالكويت نسهر كل اسبوع مرتين . ونفذنا كل الاقتراحات يلي اقترحتها انا عليهم .
وبعد هالمدة . خلص عقد عملي ورجعت بلدي .
وطبعا عملنا قبل سفرنا بيومين سهرة .كانت من اجمل السهرات . وكانت هي سهرة الوداع .
وهي قصتي .. وكيف مراتي بمكر وخبث النساء خلتني اوافق عالتبادل . لكن بصراحه انا مش ندمان واتمنى اننا نكون انا وعادل جيران حتى الان .