دخول

عرض كامل الموضوع : حكايتي من وقت طفولتي الجزء التاسع..الغلف للدمج


عاشق الحسسس
02-14-2016, 09:20 PM
طبعا احنا كدة وصلنا لاول القصة وعرفنا حكاية عادل وهوا بيحكيها لحسام وكان حسام شاب اسمر قوي جدا في الوقت الي عرف فية قصة عادل كان في تالتة اعدادي ومكانش بيعرف حاجة خالص في مواضيع الجنس دية بعد ماسمع حسام قصة عادل وكان عادل بيعيط ومتاثر جدا احس حسام بالغضب من حمدي ولكن في نفس الوقت احس بزبة بيقوم وبيحس بسخونة ماحسهاش قبل كدة وتوطدت علاقة حسام بعادل واصبحو اصدقاء بشدة واصبح حسام يذهب للمبيت مع عادل مع جدتة صباح وكان يذهب عادل ايضا للمبيت مع حسام في بيتة وكانت عائلة حسام تتكون من اختة الصغيرة صفاء كان لديها عشر سنوات وامه مني وكان لديها خمسة واربعون عاما وكانت سمراء اللون مثل حسام وكان والدة متوفيا فكان حسام هو رجل المنزل وتوطدت علاقتي مع حسام وكان لايعرف شيء في الجنس فطلب مني ان اعلمة فاحضرت افلام سكس وجعلتة يشاهد افلام الجنس علي الكمبيوتر الخاص بي واصبح حسام منذ ذلك اليوم يدمن الافلام الجنسية وفي مرة من المرات كان حسام (من الان ستكون القصة من علي لسان حسام ) اصبحت مدمن لافلام الجنس والاستمناء يوميا ولكن لم يعد ذلك يكفيني فاذا بي انظر واشاهد عادل نائم واري طيظة التي تشبة طيظ البنات والشرخ بين الفلقتين يبان غائر من نيك حمدي لة من قبل وعندها وجدت فيلم جنس شواز علي جهاز كمبيوتر عادل فشاهدتة والشهو ابتدت تتملكني لم احتمل فذهبت الي عادل وهوا نائم ودخلت للنوم بجانبة ولكن لم يكن نوما بريئا ككل يوم بل كنت اتعمد ان احتك بية من ورا واحسست ان عادل حس بيا ولكن ذللك لم يمنعني من الحك بقوة فتقلب عادل وقالي بتعمل اية ياحسام انتي هتسخن عليا ولا اية احنا صحاب قمت قلتلة معلش ياعادل هريح نفسي وهحك فيك شوية لحد ماهجيب من علي الهدوم قام عادل قالي ماشي بس مش هقلع واشاح عادل بنظرة جانبا وتركني اعبس بطيظة من علي الهدوم وانيكة من علي الهدوم حتي قذفت في ثيابي وشكرت عادل ونمت واصبح عادل وسيلتي لافراغ شهواتي وكان عادل يحبني كصديقة ويخاف ان يزعلني حيث كنت صديقة الوحيد واصبحت يوميا انيك عادل فوق الهدوم الا ان اقزف في ملابسي وانام ولكن لم يعد ذلك كافيا بالنسبة لي فاصبحت اخرج زبي وادخلة في طيظ عادل علي الملابس واحس عادل بذلك ونظر الي زبي وهوا يحتك بمؤخرتة وادار وجهة وجعلني اكمل ما اريدة حتي قزفت علي بنطلونة من الخارج واليوم الاحق نزلت بنطالي وابتديت احكة وابتدين احسس علي طيظ عادل وفتحت قدماة استعدادا لاعتلائة ولكني مع طاعة عادل ليا انزلت بنطالة لاري طيظة البيضاء المفتوحة الشرج من النيك فنظر لي عادل وقال لي هتعمل اية ياحسام قلتلة خليني انيكك تعبان قوي قالي عادل بس احنا اتفقنا هريحك من غير ماتنيكني فقال لة حسام معلش ماتقلقش انت صاحبي وانا مش هقول لحد وانت كدة كدة مفتوح خليني انيكك عشان استريح فسكت عادل يفكر وانا العب في طيظ عادل وادخلت اصبعي بداخلها فاشاح عادل بنظرة بعيدا وترك حسام يلعب في طيظة واستغل حسام الفرصة وقام بادخال زبة في طيظ عادل وقلعة بنطالة وركبت فوق عادل ادك طيظة دكا وانا مستمتع بسخونة طيظة وجمالها ونيكت عادل حتي قذفت داخل طيظة وقمت من علية ونمت جانبا وشكرتة فقال لي عادي انت صاحبي اعمل اللي انتي عايزة واصبحت انيك طيظ عادل يوميا قبل النوم دائما الي ان اصبحت اريد ان انيكة نهارا ايضا فاصبح منظر مؤخرتة تثيريني وتجعلني ارغب في اعتلائة فكنت اختلي بية في بيتي او في بيتة وانيكة حتي ان املا طيظة باللبن ولكني كنت احترمة جدا في اي وقت اخر وكنت اعاملة كاخي ولذلك كان يتركني انيكة لانة يعلم بمدي شهوتي حتي ذات يوم ونحن نذاكر لدية في منزلة وكان عادل مفلس لكي يحضر شيء من اسفل السرير حينها انزلت بنطالة وادخلت زبي في طيظة وبدات في نيكة حتي عبيتلة طيظة لبن ونظرت في الخارج رايت جدتة صباح مذهولة وتنظر لي وبمجرد ان راتني مشيت بسرعة ولم يكن عادل قد راها بل رايتها انا فقط فتركتة ممددا وذهبت الي جدتة وطرقت الباب ففتحت لي وقالتلي اتفضل جلست اماماذا ساقول فقالتلي هيا انت مش عيب تعمل كدة في صاحبك انا ماكنتش عارفة انك بتاع عيال انا كنت فاكراك راجل قلتلها ما انا راجل بس اللي حصل دة مش هيتكرر تاني وياريت ماتقوليش لعادل عشان مايزعلش هوا اصلا مش بيحب كدة بس هوا سابني عشان مايزعلنيش قالتلي طب خلاص سيبة في حالة لو بتحبة قلتلها حاضر هسيبة في حالة بس ماتقولوش عشان مايزعلش قالتلي ماشي بس لو شفتك بتنيكة تاني هزعلك وفعلا تركت عادل ولم اعد اقرب لة بس خلاص اصبحت لا اقوي علي العيش من غير ما انيك عادل واصبحت كل يوم اعاني من الشهوة وانا بجانبة وكما ان جدتة منعتة من المبيت لدي في منزلي فاصبحت ابيت لديها حتي لا تترك فرصة لي للاختلاء بعادل وركبت كاميرا لمراقبتي في غرفة عادل فذهبت الي الحمام للاستمناء فرايت صباح تستحمي وباب الحمام مفتوح وكان ظهرها لي ورايتها عارية وما اجمل طيظها كبيرة وعملاقة ولديها شرج جائر مشابة لشرج عادل فقلت ماهذا هذة طيظ مفتوحة هل كان جوزها ينال من هذة الطيظ ولفت ورايت ايضا بزازها ويالها من بزاز عملاقة ايضا لم اشعر بنفسي غير وانا العب في زبي من رؤيتي لهذا الجسم حتي انفجر زبي بحممة ارضا وركضت علي حجرة عادل ونمت واصبحت منذ ذلك اليوم اتلصص علي صباح يوميا واراقبها في كل مكان وهي لاحظت ذلك وذات يوم رايتها ترتب وتنظف المنزل ولم احتمل فالتصقت بها من الخلف فتحركت وقالتلي بتعمل اية ياوسخ فخفت فقلتلها لامافيش حاجة بساعدك بس قامت قالتلي طب ابعد شوية فبعدت عنها بعض قليل لزقت فيها تاني وبقوة اكبر فلفت وضربتني قلم وقالتلي امشي ياوسخ برة وماتجيش تاني البيت هنا قلتلها معلش انا اسف قامت قالتلي كس امك اطلع برة طلعت مش عارف اعمل اية وكنت ندمان جدا اني خونت عادل كدة وخرجت روحت بيتنا وماقدرتش اقول عادل حاجة وكان واضح ان جدتة ماقلتلوش حاجة وبطلت اكلمة لان كنت محرج منة مرت سبعة ايام منذ تحرشي بجدة عادل وطردها لي وكنت دائما في بيتي لا اري عادل في بيتي او في بيتة ودخلت اختي صفاء عندي الغرفة وطلبت مني مساعدتها في واجب الرياضيات فقلتلها تعالي وجلست علي حجري ببراءة وانا اشرحلها وشعرت بزبي يقوم فتعجبت من نفسي هل اصبحت شبقا الي هذة الدرجة هل اصبحت افكر في اعتلاء اختي ذات العشر سنوات ولكن الشهوة لعينة وتداخلت افكاري حيث قلت اختي صغيرة يمكن ان اخدعها وانا في المنزل وامي في الخارج عند اهلها فلما لا اريح نفسي مع اختي وفعلا ابتديت اقوم اختي وارفعها علي زبي وهي لاتفهم شيء حتي قلت لها ماتيجي نريح شوية اية رايك نلعب لعبة مع بعض قالتلي ماشي بس قلتلها دي لعبة كبار بس قالتي ازاي قلتلها يعني لو عايزة تلعبي لازم توعديني ماتقوليش لحد وخصوصا امك قالتلي ماشي قلتلها طيب قمت قلتلها طب سيبي نفسك قمت رفعتها ونيمتها علي السرير وفتحت رجليها وابتديت احسس علي كسها من فوق الهدوم وهي ساكتة مش فاهمة حاجة بس حسيت انة عاجبها الموضوع وقمت اتماديت ونزلت بنطلونها وبان قدامي كسها وكان حلو قوي ابتديت احسس علي كسها بصوابعي لحد ماحسيت بزبي هيفرتك البنطلون وصبري راح مني ونزلت علي طول الحس الكس اللي ماحدش لمسة قبلي قبل كدة وفضلت الحس كسها وابتديت العب بصوابعي في طيظها وكنت من الشهوة معمي واحسست بمائها يجري في فمي واخذت الحس هذا الكس الشهي ومازلت العب في طيظها حتي ارتعشت ولم اتركها حتي ارتعشت ثانيا وثالثا ثم بوست صفاء اختي الصغيرة في فمها وقلتلها اية رايك في العبة دي قالتلي جميلة قوي ياحسام قلتلها بس اهم حاجة ماتقوليش لحد وانا هلعب معاكي تاني وتركت صفاء واصبحت يوميا الحس كس صفاء واوسع في طيظها تخطيطا مني من اختراق هذة الطيظ وقد احبت صفاء ما افعلة بها واقنعت امي ان تبات معي في غرفتي ولم تمانع امي ولم تشك في شيء واصبحت صفاء وسيلتي لافراغ شهواتي وقد كانت صفاء كاللعبة في يدي تنفذ ماتريد واستمريت في توسيع طيظ صفاء بالزيوت وصوابعي مع لحسي المستمر لكسها ثم اصبحت انيكها من خارج كسها حتي اصبحت طيظها تتحمل ثلاث اصابع مني بعد عدة ايام حتي جاء الوقت الذي خططت لة وهو نيك اختي الصغري من طيظها جائت صفاء وقلعت بنطالها كالعادة واعطتني ظهرها حتي تتركني اعبث في جسدها كما اريد وابتديت اوسع في طيظها مع تقبيلي لها والتحكم فيها بحرية ولكن لم تعلم صيفاء اني اخوها سوف يعتليها في هذا اليوم واخرجت صوابعي من شرجها وادخلت زبي وامسكت صفاء بقوة حتي لاتهرب واستمريت في ادخال زبي ببطء ولم تتحرك صفاء فادخلت منتصفة ثم كلة مرة واحدة وابتديت في اختراق اختي الصغيرة وركوبها بلا هوادة مع اللعب في كسها وكنت ارفع اختي الطفلة علي زبي لتركب علية وتركتها تتحرك هيا وتنيك نفسها وابتدت اختي بالركوب باستمتاع حتي انزلت مائي بداخل اختي لاروي طيظها وتركتها ممدة لترتاح طيظها ولم اردها ان تكرهني او اؤلمها بعد ان فتحت طيظ اختي صفاء تحولت صفاء الي عشيقتي واصبحت طيظها هيا ملازي ومكان زبي اصبحت يوميا اخترق طيظها وبقوة وعلمتها مص زبي ولحس لبني ولكن امي
مني احست بشيء غريب خصوصا تعلق اختي الكبير بي حتي اصبحت صفاء مدمنة للنيك في الطيظ واصبحت في ايام تحك في زبي في طيظها بقوة وقد تفعل اي شيء لتجعل زبي ينتصب حتي اعتليها واشبع شهوتها يوميا لاحظت امي ولاحظت ايضا انها اصبحت تراقبنا انا وصفاء فطلبت من صفاء الانتباة وتركي اليومين دول حتي لاتشك امي ولكني حولت صفاء الي منيوكة لا يمكنها العيش يوما من غير النيك فجائت لي ليلا وخلعت بنطالها وامسكت زبي تمصة فقلت لها بتعملي اية امك هتيجي قالتلي بسرعة بس انا تعبانة وركبت علي زبي تنيكة بقوة حتي هدات وتركتني وذهبت ولكني كنت خائف من امي اذا عرفت بعلاقتي باختي ففكرت ووجدت ان الحل الامثل هو انة يجب ان انيك امي كمان عشان ابقي براحتي في البيت وتزكرت عادل لما قالي علي حمدي والقطرة اللي بتهيج الحريم ودورت علي النت لحد مالقيت القطرة واشتريتها من الصيدلية وابتديت اخطط عشان انيك امي وجيبت حبوب منومة وعشان اختي تتهد شوية وفعلا حطيت الحبوب المنومة لاختي والقطرة لامي في الشاي اختي راحت في النوم طبعا شيلتها ووديتها علي اودتي ونيمتها علي سريري واخدت حباية فياجرا ودخلت علي امي الاودة بتاعتها لاقيتها بتفرك قلتلها مالك ياامي قالتلي مش عارفة مالي جسمي كلة بياكلني قلتلها طب نامي وانا هعملك مساج هيجريلك الدورة الدموية ويظبطك قامت قالتلي ماشي نامت علي بطنها وابتديت اعملها مساج وباحس بارتعاش جسمها وكنت عارف مفعول الدواء اشتغل واصبحت احسس علي جسمها بقوة وبمنتهي الجراة واعدت احسس علي طيظها من علي الهدوم وبقوة ودخلت ايدي بين فلقتي طيظها بقوة لحد مافتحت رجليها رفعتلها جلبيتها لاشاهد طيظها السوداء ولباسها الاحمر الكبير عرفت ان جت اللحظة لاعتلائها قلعت بنطلوني وكانت اصابعي تعبث في كسها العاري وامي حاطة وشها في المخضة وسايباني اعبث في جسدها حتي جائت اللحظة اللي مخطط ليها وطلعت ورا امي علي السرير لاعتلائها واحست امي بي وحاولت الهرب ولكني اصبحت كالوحش امسكت بامي من رقبتها ولزقت وشها في السرير وادخلت زبي الي العماق في الكس الذي انجبني وانا ممسك برقبة امي انيكها بقوة وانا مثبت وجهها في المخدة اعتليها بقوة وعنف حتي افرغت مائي بداخلها تركت رقبة امي للتتنفس ورايتها تلتفت لي ومازلت بداخلها وقالتلي كدة بردة ياحسام تعمل فيا كدة دة انا امك بردة قلتلها معلش ياامي سامحيني ماقدرتش امسك نفسي قامت قالتلي طب قوم من عليا يلا طلعة من جوايا كدة بردة عبتني علي الاخر يلا اتحرك بس الفياجرا كانت عاملة عمايلها معاة طلعت زبي من كس امي لاقيت زبي لسة واقف زي الحديدة جت امي تتحرك قمت مسكتها من رقبتها تاني ولزقت وشها في المخدة ودخلتة فيها تاني قامت امي صوتت وقالتلي بس يابني كفاية كدة بس القطرة كانت عاملة مفعولها معاها كانت بتقولي سيبني بس كانت شهوتها وماء كسها يسيل منها لم ارحم امي ولا اهاتها وانا ممسك بها من رقبتها ادكها دكا كالفرس وامسكت امي امتطيها بكل ثقلي انيك فيها وقد زوقت الكس لاول مرة في حياتي لم اتركها الابعد ان استكانت وكنت كالوحش ارفعها كالطفل وافتح قدامها لادكها بعمق وقوة ثم رفعت ارجلها علي كتفي كي امتطيها الي الاعماق وحاولت امي ان تقاوم شهوتها ولكن طعناتي القوية لكسها وقوتي المفرطة جعلتها تستلم لي وتتركني انهل من كسها ولم اكتفي بكس امي وركوبي لها وتعشيري لكسها حتي ان كسها اصبح لزج من كتر مائي الذي فضيتة جواها رفعت امي ووضعتها علي بطنها وامسكت رقبتها ولزقت وجهها علي السرير حتي لا تتحرك وتحركت لاري واتفحص خرم طيظ امي وادلكة وابعبصة وامي تحاول التحرك ولكن هيهات لقد امسكتها ووجهها ملاصقك للسرير وكنت نويت علي تعشير هذة الطيظ وادخلت الاصابع وتاكدت امي مما احاول فعلة وحاولت الهروب فامسكت بها بقوة ووجهت زبري ناحية طيظها وادخلت زبي فيها حتي لاتهرب ويالها من طيظ بكر لم يدخلها احد غيري وحاولت امي الفرار ولكن زبي كان يغوص اكثر في طيظها مع كل حركة منها حتي ثبتها تماما وادخلت زبي للنهاية وامي لم تستسلم تحاول الفرار ولكن زبي كان بداخل طيظها وما اجملها وجمال سخونتها اصبحت انيك في طيظها وفتحت قدميها حتي اعتليها جيدا وادخل زبي للكامل في طيظها ولم اترك رقبة امي وانا احشر وجهها في المخدة وزبي خارج داخل في طيظها يشقها شق بلا هوادة حتي اعلن زبي عن انفجار حممة داخل طيظها هذة المرة لم اترك رقبة امي او اعتزر بل مازلت ممسك براسها واحست امي بي وحركت وجهها بصعوبة لتنظر لي لتراني انظر لشرجها وكسها ومازال زبي منتصب ونظرت اليها في عينها بقوة وقبلتها في فمها فاشاحت بوجهها بسرعة لتضعة بنفسها في المخدة وفتحت رجليها علامة لخضوعها الي زب ابنها وكانت تفكر امي في مافعلتة بها وكيف فتحت طيظها وعشرتها في كسها ومازلت انهل من جسدها وقامت امي بفتح قدميها وخضعت لزبي ورجولتي واستسلمت لي افعل بها ما اريد وبمجرد ان فتحت امي قدماها قمت بطعنها بزبي في كسها وطيظها بقوة ومهارة ولم تتحرك امي تماما او تحاول الهرب فلفتها اول مرة حتي اواجهها في وجهها فنظرت اليها في عينيها فاشاحت بنظرها الي الجانب الاخر فشققت جلبابها من عندى صدرها ونزلت لانهل من بزها كما كنت صغيرا بقوة وااكل حلمات بزازها اكلا وهي تان علي استحياء فنظرت في عينيها وذهبت حتي اقبلها فاشاحت بنظرها عني ولكن امسكتها من رقبتها بيداي ونزلت انهل من فمها وادخل لساني بقوة ااكل فمها بقوة فما كان منها الا انها اغمضت عينيها وتركتني انهل من فمها وعندما تمكنت منها ادخلت اصابعي داخل فمها حتي ابقي فمها مفتوح بقوة ثم اخرجت اصابعي وادخلها في فمها ثم اخرجت اصابعي واذا بها تفاجىء بزبي في فمها يدك حنجرتها حاولت ان تخرجة فادخلت اصابعي مكانة ومنعتها من الحركة وادخلت اصابعي بقوة في فمها واخرجها حتي ادخلت زبي مرة اخري في فمها وكان وقتا اطول هذة المرة ولكنها اخرجتة مرة اخري وكررت العملية عدة مرات حتي قذفت داخل فمها وينتقل المشهد في اخر الليل عل منظر والدتي وهي تمص زبي بمفردها علي ركبها وتشاهدها عليها لبن مني من شعرها حتي اسفل قدميها وهي تنظر ارضا تركتها ونمت علي السرير وهي مازالت تنظر ارضا قلتلها يلا يامني تعالي اقعدي يلا فلم تتكلم امي وهي مازالت تنظر ارضا وقامت تقف امامي وانا امسك بزازها واضربها علي طيظها لتجلس امي علي زبي بنفسها تنيكني ومن طيظها واصبحت امي تهتز فوقي وتعتليني وانا ممسك بها اقبلها تارة واقرص حلماتها تارة حتي ضربتها علي طيظها وامسكتها فوقي وقلتلها غيري الخرم يامني فقامت وحركت زبي من طيظها الي كسها ورجعت لامتطائي واصبحت ضرباتي لطيظها تعني تغيير الفتحة واستمر نيكي لامي حتي اعلن زبي عن انفجارة فانزلت امي ارضا وامسكت وجهها لينفجر زبي في وجهها ويملؤة بمائي قلت لها افتحي بوقك يامني ففتحت فمها واخذت لبني من وجهها باصابعي ادخلة في فمها بقوة نظرت لي امي فقلتلها ابلعية يامني فنظرت لي باستنكار فامسكت زبي العب فية فاخذت تبلع لبني حتي لا انيكها مرة اخري حيث انني نيكتها لمدة 6 ساعات حتي الان واخذت اجمع لبني المتوزع علي جسد امي باصابعي لادخلة في فم امي حتي استسلمت لي وبلعتة بالكامل وبعد ان تاكدت انها بلعتة اخذت امي الي الحمام وان ممسكها من رقبتها واخذت احميها ونظفت فمها وفتاحتها بكل قوة كان هذة الفتحات اصبحت ملكا لي وجعلت امي تنظف جسدي وتحميني ثم امسكت امي بقوة واخرجتها من الحمام وانمتها علي السرير عارية ونمت بجوارها عاري وانا ملتصق بها من الخلف حتي الصباح صحيت الصبح لاقيت امي مش موجودة جمبي دورت في الشقة مالقيتش حد بصيت من البلكونة لقيت امي بتوصل صفاء لباص المدرسة وجاية استنيتها لحد ما دخلت من الباب لقتني مستنيها ولابس فوطة فقط علي وسطي بمجرد ان راتني وضعت عينيها ارضا وقالتلي عايز تاكل انا حضرتلك الفطار قلتلها انا عايز افطر حاجة تانية ورات وهي كانت ناظرة لاسفل زبي وهوا واقف من الفوطة فرفعت نظرها لتراني انظر اليها بشهوة فتحركت ببطء لتدخل المطبخ وما ان مرت امامي امسكتها من رقبتها بقوة والتصقت بها من الخلف وبمجرد ان امسكت من رقبتها علمت امي اني سوف اعتليها الان ولن اتركها حتي تاتي صفاء من المدرسة وقد ندمت الام علي ظنها بابنها بانة ينام مع اختة وقد علمت انة كان يخطط لاعتلاء امة وامسكت امي من الخلف افترسها بقوة وهي تان وتتحرك كاللبوة عندما يمسكها الاسد ولم اضع وقتي وانزلت امي ارضا علي ركبتيها وشيلت الفوطة لاطلق لزبي العنان وقلت لامي مصية يامني فاذا امي تنزل لتمص قضيب ابنها في شهوة وخضوع لهذا الرجل ليعتليها وتعلن سطوتة عليها وعلي جسمها وعلمت ايضا اني تمكنت من ترويض امي بالكامل ولم اترك امي في هذا اليوم اعتليها في اي مكان واامرها بقوة حتي احست امي بقوتي وحولتها الي زوجتي وعدي النهار بمشاهد متقطعة من نيكي لامي في جميع الاماكن حتي ميعاد رجوع صفاء فرجعت صفاء من المدرسة واخذنا ناكل طعام الغداء وكانت امي علي يميني واختي علي شمالي ويداي علي كس كل واحدة فيهم من تحت الطرابيظة ولكني كنت ادعك كس اختي صفاء كثيرا لاني خططت لفتحها هذة الشبقة وتعشيرها بلبني وقلت في بالي يومين وهافتحك ياصفاء دة ايميلي للتواصل انا مؤلف القصة دي [email protected]

شاطى العطش
02-16-2016, 10:21 AM
/>

عاشق الحسسس
02-16-2016, 12:15 PM
شكرا شاطيء العطش

The LoVeRz
02-16-2016, 05:33 PM
تسلم يابرنس يلا بقى منتظرين الجزء العاشر بفارغ الصبر

عاشق الحسسس
02-16-2016, 06:31 PM
متشكرين يابرنس انا شغال في الجزء العاشر دلوقتي



 قصص سكس مثلي زبري اكبر من زبره site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-444772.htmlقصص سكس سحاق من الطيز site:rusmillion.ruقصص نيك الطيز كامله الاجزاء نسوانجي الصفحه 5افلام سكس كلاسيكي تقفيش ايام زمان/archive/index.php/t-483803.htmlقصص محارم (قضيب اخي في رحمي) site:rusmillion.ruقصص محارم جدي ينيك ماما.com site:rusmillion.ruقصص سكس يمنيات نار site:rusmillion.ruقصص سكس انا وامي في الشتاء نسوانجي.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-416266.html/archive/index.php/t-207613.html/archive/index.php/t-590306.htmlسكس اجنبي زوجه ترقص للفحول بحضور زوجصور سكس سحاق رقلي/archive/index.php/t-263139.html/archive/index.php/t-192686.html/archive/index.php/t-481615.htmlقصص محارم اقناع الام ممارسة الجنس/archive/index.php/t-218123.htmlقصص سكس سلاح مرات خالي الفتاك نسوانجي الصفحة 81/archive/index.php/t-6614.html/archive/index.php/t-211688.html/archive/index.php/t-333100.htmlقصص سكس مصوره مدام سهام/archive/index.php/t-243633.html/archive/index.php/t-9280.html/archive/index.php/t-43446.html/archive/index.php/f-55-p-9.htmlقصص سيكس نيك صديقة زوجتي متدينةحكاية نيك طالب ورع سعودي من استاذ مقيم.comقصص سكس انا و اختي و الحشيش.com/archive/index.php/t-103267.htmlقصص سكس أعشق رائحة العرق و الخرا/archive/index.php/t-295370.html/archive/index.php/t-181695.html/archive/index.php/t-301213.htmlقصص سكس محل الجوالات ونيك البنات/archive/index.php/t-546590.html/archive/index.php/t-305459.html/archive/index.php/t-377121.htmlقصص سكس مع بنتي متسلسلهمتسلسلة قصة نيك وفض بكارة الطيزقصص سكس سلفي/archive/index.php/t-6614.html/archive/index.php/t-483188.html/archive/index.php/t-199595.htmlقصص نيك طيز يمني صنعانيه site:rusmillion.ruقصص سكس حمار site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-199608.html/archive/index.php/t-188608.htmlصور متحركه لوزن ثقيل سكس نسوانجيبحب فوفو سكس البوم/archive/index.php/t-369294.htmlقصص نيك قحبه نار مربربه site:bfchelovechek.ruصورسكس زبي صوقر/archive/index.php/t-80477.html/archive/index.php/t-457566.html/archive/index.php/t-86207.html/archive/index.php/t-167125.htmlزب شميل منتديات نسونجي/archive/index.php/t-399339.htmlقصص سكس ويسكي/archive/index.php/t-133483.htmlصورسكس متحركه كل الاوضاع منتديات نسوانجي/archive/index.php/t-8583.html/archive/index.php/t-219568.html/archive/index.php/f-77-p-10.htmlسكس كس بطلت المسلسلات الهنديه/archive/index.php/t-495173.htmlقصة سكسية مهيجة للزبقصص جنس اغواء نساء للمراهقينحمد خطيب بنتى سكس/archive/index.php/t-544249.htmlقصص سكس خالتي الخجوله/archive/index.php/t-500134.html/archive/index.php/t-341283.htmlقصص نيك الخطوبة site:rusmillion.ruقصص خول حماتي/archive/index.php/t-6858.htmlقصص سكس محارم نسوانجي اميصور سكس كلوت الام المبروماكبرمجمع قصص سكسقصص أنا حميانة نيك طيزي وكسي ومتعتي مع اكبر زب ناكني اجزاء متسلسله نار site:foto-randewu.ru