giezawy
03-14-2016, 03:13 PM
اسمي احمد بشتغل ف معرض اجهزة كهربائية وبفهم ف الكمبيوتر
قصتي اني ف يوم فتحت المعرض زي اي يوم عادي و فتحت افلام و بتفرج و مندمج مع الفيلم دخلت عليا واحدة من جمال جسمها نسيت اعدل نفسي و فضلت باصص عليها لحد م قربت من الكتب قومت فوقت و عدلت نفسي و شيلت الفيم و دخلت عليا بتسالني ع سعر كام حاجة وانا مش عايز اقوم لان زبي كان واقف واقفة لاخرة زي الحديدة و معرفشي كانت شفتوه ولا فضلت قاعد لحد م دخلت ف المعرض جوة و سالتني ع كام حاجة ف انا اضطريت اني اقوم لاني مكونتش شايف الحاجة اللي هي بتسال عليها و زبي كان باين شوية بعد م عدلته و هي بتلف بتشوف حاجة تانية طيزها خبطت ف زبي معرفش كان قصدها ولا لا بس بصتلها لقتها ضحكت و ف وسط الكلام واحد من اللي شغالين معايا وصل و دخل المعرض....لقتها ماشيت و زعلت قولت المصلة طارتززز عدي يوم واتنين جاتلي تاني بتقولي متعرفش حد بيفهم ف الكمبيوتر قولتها انا بفهم و بصلح...بس مش هينفع اجي دلوقتي عشان المعرض قالتلي خلاص تعالي بكرة الصبح قبل ما تفتح المعرض و اديتني عنوان البيت و اديتها رقمي....تاني يوم صحيت ظبط نفسي و مستني تليفونها ساعة ساعتين متصتلش قولت مشكهلا مش مكتوبالي المصلحة دية وانا بفتح المعرض لقتها بتتصل بيا بتقولي جوزي كان هنا تعرف تيجي دلوقتيزززقومت كلمت صاحب المعرض انا تعبان و مش هعرف افتح النهاردة قالي ماشي....روحتلها و قتحتلي الباب كانت لابسة عباية عادية بس بشعرها لان هي محجبة لما كنت بشوفها...دخلت قولتلها فين الجهاز قالتلي جوة ف الصالة قولتها اية المشكلة قالتلي استني لما اجيلك لقتها شايلة كوباية شاي و جية قالتلي لجهاز شغال تمام بس فية حجة مش بتفتح
قولتلها حاجات زي اية قالتلي موواقع مبتفتحش عملت نفسي عبيط قولتلها زي اية يعني ؟
قالتلي مكسوفة اقولك....قولتها اهاا كان ممكن اغيرلها حاة ف الجهاز و اخليها تفتح عادي ب قولتلها الحاجات دية بتاع الت قافلها بس ممكن اتصرفلك انا لما تعوزي كلميني و انا ابعتليك قولتها بس انتي متجوزة عايزها ليها..قالتلتي اسلي نفسي ...قولتلها قولي بجد لية قالتلي عشان جوزي مش بيبيقي ف البيت كتير ولما بيجي من الشغل بيبقي تعبان قولتها بس انا مش تعبان...ضحكت و قالتلي انت مش صغير ع الكلام دة....بس زبك كبير....قولتلها عرفتي ازاي....قالتلي شوفتك ف المكتب..لقتيوا وقف بقي زي الحديدة....روحت طالعتة قدامها قولتلها اية رائيك فيه مسكتوة و قالتلي ايه د ة اكبر من زب الخول جوزي....
يتبع....
قصتي اني ف يوم فتحت المعرض زي اي يوم عادي و فتحت افلام و بتفرج و مندمج مع الفيلم دخلت عليا واحدة من جمال جسمها نسيت اعدل نفسي و فضلت باصص عليها لحد م قربت من الكتب قومت فوقت و عدلت نفسي و شيلت الفيم و دخلت عليا بتسالني ع سعر كام حاجة وانا مش عايز اقوم لان زبي كان واقف واقفة لاخرة زي الحديدة و معرفشي كانت شفتوه ولا فضلت قاعد لحد م دخلت ف المعرض جوة و سالتني ع كام حاجة ف انا اضطريت اني اقوم لاني مكونتش شايف الحاجة اللي هي بتسال عليها و زبي كان باين شوية بعد م عدلته و هي بتلف بتشوف حاجة تانية طيزها خبطت ف زبي معرفش كان قصدها ولا لا بس بصتلها لقتها ضحكت و ف وسط الكلام واحد من اللي شغالين معايا وصل و دخل المعرض....لقتها ماشيت و زعلت قولت المصلة طارتززز عدي يوم واتنين جاتلي تاني بتقولي متعرفش حد بيفهم ف الكمبيوتر قولتها انا بفهم و بصلح...بس مش هينفع اجي دلوقتي عشان المعرض قالتلي خلاص تعالي بكرة الصبح قبل ما تفتح المعرض و اديتني عنوان البيت و اديتها رقمي....تاني يوم صحيت ظبط نفسي و مستني تليفونها ساعة ساعتين متصتلش قولت مشكهلا مش مكتوبالي المصلحة دية وانا بفتح المعرض لقتها بتتصل بيا بتقولي جوزي كان هنا تعرف تيجي دلوقتيزززقومت كلمت صاحب المعرض انا تعبان و مش هعرف افتح النهاردة قالي ماشي....روحتلها و قتحتلي الباب كانت لابسة عباية عادية بس بشعرها لان هي محجبة لما كنت بشوفها...دخلت قولتلها فين الجهاز قالتلي جوة ف الصالة قولتها اية المشكلة قالتلي استني لما اجيلك لقتها شايلة كوباية شاي و جية قالتلي لجهاز شغال تمام بس فية حجة مش بتفتح
قولتلها حاجات زي اية قالتلي موواقع مبتفتحش عملت نفسي عبيط قولتلها زي اية يعني ؟
قالتلي مكسوفة اقولك....قولتها اهاا كان ممكن اغيرلها حاة ف الجهاز و اخليها تفتح عادي ب قولتلها الحاجات دية بتاع الت قافلها بس ممكن اتصرفلك انا لما تعوزي كلميني و انا ابعتليك قولتها بس انتي متجوزة عايزها ليها..قالتلتي اسلي نفسي ...قولتلها قولي بجد لية قالتلي عشان جوزي مش بيبيقي ف البيت كتير ولما بيجي من الشغل بيبقي تعبان قولتها بس انا مش تعبان...ضحكت و قالتلي انت مش صغير ع الكلام دة....بس زبك كبير....قولتلها عرفتي ازاي....قالتلي شوفتك ف المكتب..لقتيوا وقف بقي زي الحديدة....روحت طالعتة قدامها قولتلها اية رائيك فيه مسكتوة و قالتلي ايه د ة اكبر من زب الخول جوزي....
يتبع....