دخول

عرض كامل الموضوع : قصتي الحقيقية..


عربية
06-10-2016, 07:41 AM
اهلا بيكم..
انا توتا ١٩ سنة لسة متجوزة من شهرين..
حكايتي بدات بعد جوازي باسبوعين جوزي كان في شغله وانا كنت في البلكونة بالليل بشرب سيجارة انا بدخن بعلم زوجي..
انا ساكنة في الدور الخامس ببص من البلكونة لقيت موقف غريب اوي في البلكونة اللي في الدور الرابع في البيت اللي قصادي..
لقيت بنت وشاب بيبوسو بعض المنظر في البداية خضني..
دخلت بسرعة بس لقيت نفسي براقبهم كانت البنت بتتلوي والشاب ايده بتتحرك في كل مكان في جسمها شوية وقام رافعلها الجلابية اللي كانت لابساها ونزل الاندر وهجم علي كسها فضل يلحس فيه لقيت نفسي جسمي سخن ولقيتني بدخل ايدي من تحت بنطلون الترينج حسيت بالاندر مبلول وبدات احس بهيجان غريب في كسي وفضلت العب فيه وانا براقبهم والشاب لسة بيلحسض في كسها وكل ما يحاول يبعد تمسك راسه وتشدها ناحية كسها وكانت مغمضة عينيها..
فجاة سمعت صوت تليفوني بيرن دخلت بسرعة عشان ارد لقيت رقم جوزي وكان بيتصل عشان يسالني لو عايزة حاجة من الشارع كان ده وقت رجوعه من شغله قولتله علي طلباتي وطلبت منه ييجي بسرعة لاني زهقت من القعده لوحدي وقفلت ورجعت تاني عالبلكونة لقيتهم لسة موجودين بس المرة دي لقيت الشاب واقف زي ماهو والبنت قاعدة علي ركبها وبتمصله..
ورجعت دخلت ايدي من تحت البنطلون وقعدت العب في كسي وانا هيجانة عالاخر وفجاة لقيتهم ارتبكوا والبنت قامت بسرعة ودخلت من البلكونة والشاب رفع بنطلونه ورجعت البنت تاني كلمته بصوت انا مسمعتوش ودخلت تاني وثواني ورجعت وخرجو الاتنين وانتهي الموقف بالنسبالهم..
بس بالنسبالي منتهاش..
دخلت اوضة النوم وفتحت الدولاب ومنظر الشاب والبنت مفارقش خيالي كنت محتارة البس ايه لجوزي استعداد ليلة حمرا بس مع حيرتي وهيجاني قررت اني اخد شاور واتمكيج وافضل عريانة..
دخلت الحمام ومليت البانيو ولسة مش قادرة انسي الموقف اللي شوفته فضلت العب في كسي وانا باخد الشاور وغمضت عيني لقيت نفسي بتخيل نفسي مكان البنت وبالرغم اني حتي مش فاكرة ملامح الشاب لقيتني بتخيل انه بيلحسلي في كسي زي ما كان بيلحس للبنت وزادت حرارة كسي وبدات اتخيل اني بمصله زوبره اللي برضو مشوفتوش..وابتديت اهيج اكتر ولقيتني بدخل صوابعي جوة كسي وبايدي التانية بلعب في زنبوري وللعلم انا حجم زنبوري كبير شوية ومعملتش عملية ختان..وفضلت العب فيه بسرعة وايدي التانية بدخل صوابعي واخرجها بسرعة وابتدت صوت اهاتي تطلع وانا زي اللي في عالم تاني..سمعت صوت الباب بيتفتح عرفت ان جوزي طلع..
قولت انت جيت يا حبيبي قاللي اه قولتله ثواني باخد شاور وجايالك..
قمت من البانيو نشفت جسمي ولفيت الفوطة علي جسمي وخرجت لقيت جوزي قاعد عالانتريه خدني في حضنه وباسني من خدي وقالي وحشتيني قولتله وانت كمان..
استاذنته ادخل البس هدومي عشان احضرله العشا قالي انه هياكل بس مش دلوقتي..
دخلت اوضة النوم اتمكيجت وحطيت برفان ونمت عالسرير وناديت عليه دخل الاوضة لقاني فاتحة رجلي وفاتحة كسي بايدي وبقوله ايه موحشكش هو اتفاجئ من منظري بس مضيعش وقت قلع هدومه بسرعة وهجم عليا عالسرير اول ما شفايفه لمست شفايفي جيه في خيالي منظر الشاب في البلكونة وبرغم اني اول مرة امارس الجنس كان يوم دخلتي واول رجل يلمسني في حياتي كان جوزي الا اني اتخيلت ان الشاب هو اللي بيبوسني ولقيت نفسي بتفاعل معاه بطريقة غريبة ادهشت جوزي نفسه بس هو معلقش..
لقيت نفسي بحضنه جامد وببوسه بعنف لدرجة ان ضوافري علمت في ضهره لما كان بيمص في حلمة صدري واول ما نزل بلسانه علي كسي ابتديت اعمل زي البنت وامسك راسه واقربه لكسي كل ما يبعد واطلب منه انه يلحس اكتر..بعد كده طلبت منه اني امصله استغرب جدا لانه طلب مني كده اكتر من مرة وكل مرة كنت برفض مش عارفة ايه السبب اللي كان مخليني ارفض بس عارفة السبب اللي خلاني اطلب منه كده وهو اني كنت شايفاه الشاب بتاع البلكونة...
وقف جوزي وانا قعدت علي ركبي وابتديت الحس بلساني في زوبر جوزي وابتديت ادخله في بوقي حبة حبة وانا مستمتعة جدا وهو كمان كان مستمتع ومبسوط..
قمت هجمت علي شفايفه وانا في قمة الهيجان حسيت وقتها اني بغتصبه كنا واقفين جنب السرير وفي الوقت اللي كنا في قمة الهيجان احنا الاتنين وشفايفي بتاكل شفايفه رفعت رجلي علي السرير ومسكت زوبره وقعدت العب بيه في كسي واحركه علي زنبوري وكان كسي عمال ينزل في افرازات كتير فجاة لقيت زوبوه جوة كسي وانا بتنهد وبصرخ من المتعة وجوزي عمال يدخله ويخرجه وبرغم انه كان بيوجعني الا انه كان وجع جميل وجع بتتمناه كل واحدة وهي في حضن جوزها...
المهم فضل جوزي ينيك في كسي وانا لاول مرة من ساعة جوازي محسيتش بالمتعة اللي حسيتها اليوم ده رغم ان جوزي كان خبرة في الموضوع ده وكان بيريحني وبيكفيني..
المهم ان جوزي جاب لبنه في كسي مرتين حسيت اني رضيت واستريحت اترمينا للحظات عالسرير قبل ما اقوم واشده واقوله بينا عالحمام ناخد شاور سوا زي ما اتعودنا من بعد الجواز..
المهم بعد الشاور دخلت المطبخ حضرت العشا وكلنا سوا وقعدنا نهزر ونضحك وخلصنا اكل ودخلنا عشان ننام بالفعل طفينا النور وجوزي نام وانا فضلت صاحية وكنت لسة بفكر في الشاب والبنت ولما حسيت اني هتعب تاني غمضت عيني ونمت وصورة الشاب والبنت مش مفارقة خيالي..

وده كان الجزء الاول من قصتي..

استاذ نسوانجى
06-10-2016, 08:11 AM
قصه شيقه جداااااااااااااااااا
ننتظر البقيه هنا
اهلا بيكى

dr.max89
06-10-2016, 10:59 AM
جميلة و ف إنتظار التكملة

تقبلى مرورى

غزلان | Ghizlan
06-10-2016, 04:01 PM
رائعة يا توتا .. كملى فى انتظار المزيد
على فكرة انا اول مرة ارد على قصة لحد مش كامله
بس القصة خلتنى للحظة انى اصدق انها بجد

استاذ نسوانجى
06-11-2016, 12:07 AM
هههههههههههههه تمام

كلي نار
06-11-2016, 12:21 AM
قصه حلوة ومهييجه

حقنه
06-11-2016, 02:11 PM
رائعه في انتظار باقي قصصك الشيقه

عربية
06-11-2016, 10:24 PM
في اليوم الثاني قمت من النوم الصبح صحيت زوجي بعد ان حضرت له الافطار عشان يروح شغله وبالفعل فطر ولبس هدومه وودعني وراح علي شغله واول ما قفل الباب حسيت بالوحدة مجددا فقمت مولعة سيجارة وانتهيت من اعمالي المنزلية وفجاة ياتي في خيالي صورة الشاب والبنت حاولت اني ابطل تفكير فيهم لكن منظرهم كان قد استفز مشاعري دخلت الي البلكونة فوجدت البنت بتنشر غسيل فضلت مركزة علي جسمها بشكل غريب خدت هي بالها مني وبدات احس بهيجان في كسي قمت دخلت اوضة النوم وقلعت كل هدومي وابتديت العب في كسي بالراحة وانا بفكر في الشاب اللي كان مع اميرة وابتديت اتخيل اني في حضنه دلوقتي وانه بيبوسني زي ماكان بيبوسها ويدعك في صدري وابتدت ايدي تنزل علي كسي ولقيتني بلعب في زنبوري وانا بتخيل انه بيلحسلي فيه وابتديت اسرح بخيالي انه بينيكني بمنتهي العنف وفضلت العب في كسي لحد ما جبتهم وحسيت اني استريحت شوية..
تاني يوم بعد ما جوزي نزل راح شغله نزلت السوق اشتري شوية طلبات للبيت وانا راجعة كانت المفاجئة اني لقيت الشاب اللي كان مع اميرة في البلكونة واقف مع اتنين شباب علي باب العمارة اللي انا ساكنة فيها اول ما شوفته حسيت برعشة غريبة في جسمي ولما طلعت بصيت من البلكونة كانو لسة واقفين واتفاجئت اكتر لما الشابين اللي كانو معاه مشيو وهو دخل العمارة وبدات اسال نفسي يا تري هو ساكن في نفس العمارة اللي انا ساكنة فيها ولا هو جاي زياره لحد وقطع تفكيري صوت اميرة وهي بتسلم عليا من بلكونتها سلمت عليها وقولتلها مش هتيجي تونسيني شوية قالتلي ماما مش هترضي قولتلها انا هقولها في نفس اللحظة كانت امها خارجة للبلكونة سلمت عليها واتعرفنا علي بعض وطلبت منها ان اميرة تيجي تونسني في وحدتي في البداية رفضت بس بعد الحاح مني وافقت وبالفعل جت اميرة اول ما دخلت ابتديت افرجها علي شقتي وابتدينا نتكلم في حاجات كتير وكنت مستنية الفرصة عشان اسالها عن الشاب اللي كان معاها في البلكونة بس لقيتها هي بدات تحكيلي عن علاقتها بشاب ساكن في نفس العمارة اللي انا ساكنة فيها مش عارفة ليه وقتها فرحت لما عرفت انه ساكن في نفس العمارة ..
وعرفت انه اسمه مراد وانها بتحبه بس هي مش متاكدة من حبه ليها جت في عقلي فكرة انها تديني رقم موبايله وانا اكلمه اشوفه هيتجاوب معايا ولا لا وافقت هي علي الفكرة بس اشترط عليها اني مش هكلمه الا لما اشتري رقم جديد عشان جوزي ميشكش فيا..
فضلت اسالها هي وصلت معاه لحد فين في العلاقة عرفت منها انها لسة بنت وكل اللي حصل بينهم كان بوس واحضان مش اكتر زي اي اتنين بيحبو بعض..
شوية وامها اتصلت بيها كانت عايزاها تشتريلها شوية حاجات ودعتني مع وعد انها هتبقا تيجي تونسني في اوقات فراغها..
ابتديت اخطط ازاي هوقع مراد ورسمت الخطة لكدة..
بالفعل في اليوم التاني نزلت اشتريت خط جديد وكلمت اميرة جاتلي واتصلت بمراد وحاولت اني اوقعه لكن رده كان صادم بالنسبة ليا انما كان مفرح بالنسبة لاميرة حاولت اني اداري صدمتي وابينلها اني فرحانة لفرحتها..
بالرغم من اني قبل الجواز مكنش ليا علاقات ولا كنت بفكر في الجنس واول رجل كان يشوف جسمي كان جوزي الا اني بعد الجواز اتغيرت بطريقة غريبة ممكن عشان جوازي كان تقليدي..
ممكن عشان جوزي مكنش رومنسي وكان شغله واخد وقته كله..
ممكن عشان اول مرة اشوف وضع زي اللي شوفته بين اميرة ومراد
قعدت كتير افكر لكن تفكيري موصلنيش لحاجة..
بس كان في حاجة غريبة بتشدني ناحية مراد كاني حبيته او اتعلقت بيه رغم اني مشفتوش الا مرتين بس..
المهم ان انا واميرة بقينا صحاب جدا بقت تحكيلي علي ادق التفاصيل في حياتها وعرفت ان هي ومراد بيستغلو عدم وجود اهلها في البيت ويطلعلها فعرضت عليها انهم يطلعو عندي هياخدو راحتهم اكتر وبالفعل هي وافقت وكانها كانت عايزة تطلب مني كده بس كانت مكسوفة..
واتفقومع بعض انها هيتقابلو عندي يوم السبت لان الكلام ده كان يوم خميس واجازة جوزي يوم الجمعة..
يوم السبت اول ما جوزي راح شغله اتصلت بيها بدري جاتلي طلعتلها شوية لانجيري من عندي تختار واحد منهم عشان تلبسه لمراد قعدت تقيس وتجرب لحد ما استقرينا سوا علي قميص نوم اسود قصير واندر عبارة عن شبكة مبين كل حاجة شعر كسها كان طويل وكان عندها شعر كتير في جسمها قولتلها الرجالة بيقرفو من الكلام ده انا عندي كريم مزيل ايه رايك اعملك جسمك وافقت وبالفعل قلعت هدومها وانا من ساعه ماشوفتها بالقميص الاسود وانا تعبت جدا ومكنتش قادرة امسك نفسي المهم قلعت وابتديت احط الكريم عالاماكن اللي فيها الشعر وابتديت المس جسمها هي كانت مكسوفة في الاول انما بعد كدة راح الكسوف لما جيت عند كسها وابتديت ادعك فيه بالكريم وكل ما ايدي تيجي نحية زنبورها احس بجسمها بيقشعر المهم انتهيت من جسمها كله وقامت دخلت الحمام عشان تاخد شاور وانا ابتديت ايدي تنزل ناحية كسي بحركة لاارادية لقيت الاندر بتاعي مبلول عالاخر قمت رايحة ناحية الحمام ومن غير ما استاذن فتحت الباب وناولتها الاندر بتاعي وبضحك قولتلها شوفتي عملتي فيا ايه يخربيت جسمك اومال هتعملي ايه في الواد وضحكنا ولما خرجت لقيتني قاعدة عريانة علي الانتريه وعمالة العب في كسي جامد كنت هايجة لابعد الحدود علي جسمها..
استغربت وقالتلي بتعملي ايه يخربيتك قولتلها جسمك تعبني يا بخت مراد بيكي في نفس الوقت تليفونها رن وكان مراد هو اللي بيتصل قولتلها خليه ييجي وانا هدخل اوضة النوم بتاعتي وانتو ادخلو اوضة الاطفال ولو عوزتي اي حاجة اتصلي بيا..
وبالفعل لبست القميص والاندر بس وانا دخلت اوضة النوم لحظات وسمعت صوت الباب اتفتح واتقفل عرفت ان مراد دخل بصيت عليهم من خرم الباب لقيته ماسك شفايفها مقطعها وكان منبهر بجمالها وجمال جسمها زيي بالظبط شالها ودخلو علي اوضة الاطفال وانا خدني الفضول اني اتجسس عليهم وبالفعل اول مالباب اتقفل عليهم لقيتني بتسحب روحت اتجسس عليهم من خرم الباب..
مكنش عندهم وقت يضيعوه اول ما بصيت لقيت اميرة نايمة عالسرير عريانة ومراد واقف بيقلع هدومه اول ما شوفت زوبره حسيت بجسمي قشر ولقيتني برفع الجلباية ومكنش لابسة تحتها اي حاجة وابتديت العب في زنبوري بالراحة لقيت اميرة وهي نايمة عالسرير وهو واقف مسكت زوبره وفضلت تدخله في بقها وتخرجه ابتديت اتخيل نفسي مكانها لقيتني بدعك في زنبوري جاااااامد اوي وابتدا جسمي كله يسخن اميرة كانت بتمصله زوبره باحترافية عالية اوي بعد كده مراد هجم علي كسها وفضل يلحسلها فيه زي الجعان لقيتي افرازاتي بتزيد وجبت اول مرة كنت بتمني نفسي مكان اميرة في اللحظة دي ومراد بيلحسلها كسها بالشكل ده فجاة قامت اميرة وقعدت علي ركبها وموطية وبدا يدخله وهي كانت بتتالم وتقوله لا لا بالراحه ااااه بيوجع وكانت زي اللي بتعيط لحد ما دخل قالت اه مكتومة هيجتني عالاخر ابتديت احس بزوبر مراد بيدخل في كسي انا وابتدي اتوجع زي اميرة بس من غير صوت وادخل صوابعي في كسي واخرجهم بسرعة وانا في قمة الهيجان في اللحظة دي شيطاني كان بيلح عليا اني افتح الباب وادخل عليهم واخلي مراد ينيكنا احنا الاتنين كان نفسي اجرب زوبره واحساسي وهو بيدخل في كسي..
بس خوفي منعني اكتفيت اني اتفرج عليهم والعب في كسي كنت خايفة جدا..
شوية ومحمد خرج زوبره وجاب لبنه علي ضهر اميرة كنت فاكرة انه جابهم علي ضهرها علشان متحملش بس خدت بالي ان خرم طيزها مفتوح اوي عرفت انه كان بينيكها من طيزها..
نام مراد علي ضهره وابتدا زوبره ينام حطت اميرة ايدها علي صدره ورجلها علي فخده وابتدت تبوسه وابتدا هو كمان يحضنها وابتديت انا امسح في الافرازات اللي نزلت مني..
بدا زوبر مراد يقف تاني وقام هو كمان وقف ونامت اميرة علي ضهرها وفتحت رجليها عالاخر وابتدا مراد يمسك زوبره ويدخله في طيزها وهي رجعت تتوجع وانا رجعت العب في كسي وكل مايدخله اسرع انا ادخل صوابعي اسرع واميرة بتتوجع وبتلعب في زنبورها بايديها لحد ما جابهم علي صدرها وزوبره نام لبس هدومه قمت جريت بسرعة علي اوضتي لقيت اميرة بتتصل بيا بتقولي ان مراد عايز يخرج قولتلها ثواني فتحت الباب اتاكدت ان مفيش حد طالع ولا نازل ومراد كان ساكن في الدور اللي فوقي علي طول رجعت علي اوضتي وقولتلها خليه يخرج..
خرج مراد وسمعت صوت الباب اتقفل قمت رايحة لاميرة كانت نايمة علي ضهرها وفاتحة رجليها شافتني متكسفتش فضلت نايمة زي ما هي قمت بصيتلها بابتسامة قولتلها ايه اتبسطي..
قالتلي جدا احنا اول مرة نكون براحتنا كده..
قولتلها انا بقا مش مبسوطه..قالتلي ليه..قولتلها عشان حسيت اني تعبت كده وكسي بياكلني..ضحكت وقالتلي كسك بياكلك ده كسك اللي عايز يتاكل..قولتلها انا مش قادرة هايجة اوي ممكن تلحسيلي شوية..ضحكت وقالتلي انتي بتتكلمي بجد..قولتلها اه لو مش عايزة بلاش..
فكرت للحظة كده وقالتلي لا عايزة..قامت مقلعاني الجلباية قولتلها بصي عايزاكي تعملي فيا زي ما مراد عمل فيكي..قالتلي انتي سيبيلي نفسك وملكيش دعوة فعلا غمضت عينيا ونمت علي ضهري وسيبتلها نفسي قربت من شفايفي نفسها زود ناري اول ما شفايفها لمست شفايفي لقيت نفسي بتفاعل معاها وبحضنها واتلوي تحتها ابتدت تلعبلي في صدري وتعصر في حلماتي وانا في قمة هيجاني نزلت بوشها علي كسي وكنت مستنية اللحظة دي اول ما بدات تلحسلي جبتهم بعدت لسانها قمت شداها نحيت كسي تاني زي ما هي عملت مع مراد وابتدات اهاتي تطلع..
طلبت منها تدخل صوابعها في كسي دخلت صباع واحد وفضلت تدخله براحة وانا بتلوي من المتعة بعد كدة دخلت صباعين اتوجعت بس كان الوجع حلو قولتلها بسرعة اااااااه بسرعة وفضلت تلحسلي وتدخل صوابعها بسرعة بسرعة وانا اتوجع لحد ما جبتهم..
بصيتلي وضحكت وجت نامت جنبي وفضلنا نضحك..شوية وقمنا لبست هدومها وقالتلي انا هروح قبل ما ماما تتصل بيا..هي نزلت وانا دخلت الحمام خدت الشاور وخرجت عملت الاكل واتغديت ونمت..
وده الجزء التاني من حكايتي مع اميرة ..

استاذ نسوانجى
06-11-2016, 10:34 PM
القصه محتاجه جزء ثالث ضرورى
جميله فى سردها وواقعيتها
سوف ادمج الجزئين معا وتثبت لفتره

عربية
06-11-2016, 10:48 PM
ده الجزء الثاني من قصتي اللي ابتديت استعرضها معكم..
في اليوم الثاني قمت من النوم الصبح صحيت زوجي بعد ان حضرت له الافطار عشان يروح شغله وبالفعل فطر ولبس هدومه وودعني وراح علي شغله واول ما قفل الباب حسيت بالوحدة مجددا فقمت مولعة سيجارة وانتهيت من اعمالي المنزلية وفجاة ياتي في خيالي صورة الشاب والبنت حاولت اني ابطل تفكير فيهم لكن منظرهم كان قد استفز مشاعري دخلت الي البلكونة فوجدت البنت بتنشر غسيل فضلت مركزة علي جسمها بشكل غريب خدت هي بالها مني وبدات احس بهيجان في كسي قمت دخلت اوضة النوم وقلعت كل هدومي وابتديت العب في كسي بالراحة وانا بفكر في الشاب اللي كان مع اميرة وابتديت اتخيل اني في حضنه دلوقتي وانه بيبوسني زي ماكان بيبوسها ويدعك في صدري وابتدت ايدي تنزل علي كسي ولقيتني بلعب في زنبوري وانا بتخيل انه بيلحسلي فيه وابتديت اسرح بخيالي انه بينيكني بمنتهي العنف وفضلت العب في كسي لحد ما جبتهم وحسيت اني استريحت شوية..
تاني يوم بعد ما جوزي نزل راح شغله نزلت السوق اشتري شوية طلبات للبيت وانا راجعة كانت المفاجئة اني لقيت الشاب اللي كان مع اميرة في البلكونة واقف مع اتنين شباب علي باب العمارة اللي انا ساكنة فيها اول ما شوفته حسيت برعشة غريبة في جسمي ولما طلعت بصيت من البلكونة كانو لسة واقفين واتفاجئت اكتر لما الشابين اللي كانو معاه مشيو وهو دخل العمارة وبدات اسال نفسي يا تري هو ساكن في نفس العمارة اللي انا ساكنة فيها ولا هو جاي زياره لحد وقطع تفكيري صوت اميرة وهي بتسلم عليا من بلكونتها سلمت عليها وقولتلها مش هتيجي تونسيني شوية قالتلي ماما مش هترضي قولتلها انا هقولها في نفس اللحظة كانت امها خارجة للبلكونة سلمت عليها واتعرفنا علي بعض وطلبت منها ان اميرة تيجي تونسني في وحدتي في البداية رفضت بس بعد الحاح مني وافقت وبالفعل جت اميرة اول ما دخلت ابتديت افرجها علي شقتي وابتدينا نتكلم في حاجات كتير وكنت مستنية الفرصة عشان اسالها عن الشاب اللي كان معاها في البلكونة بس لقيتها هي بدات تحكيلي عن علاقتها بشاب ساكن في نفس العمارة اللي انا ساكنة فيها مش عارفة ليه وقتها فرحت لما عرفت انه ساكن في نفس العمارة ..
وعرفت انه اسمه مراد وانها بتحبه بس هي مش متاكدة من حبه ليها جت في عقلي فكرة انها تديني رقم موبايله وانا اكلمه اشوفه هيتجاوب معايا ولا لا وافقت هي علي الفكرة بس اشترط عليها اني مش هكلمه الا لما اشتري رقم جديد عشان جوزي ميشكش فيا..
فضلت اسالها هي وصلت معاه لحد فين في العلاقة عرفت منها انها لسة بنت وكل اللي حصل بينهم كان بوس واحضان مش اكتر زي اي اتنين بيحبو بعض..
شوية وامها اتصلت بيها كانت عايزاها تشتريلها شوية حاجات ودعتني مع وعد انها هتبقا تيجي تونسني في اوقات فراغها..
ابتديت اخطط ازاي هوقع مراد ورسمت الخطة لكدة..
بالفعل في اليوم التاني نزلت اشتريت خط جديد وكلمت اميرة جاتلي واتصلت بمراد وحاولت اني اوقعه لكن رده كان صادم بالنسبة ليا انما كان مفرح بالنسبة لاميرة حاولت اني اداري صدمتي وابينلها اني فرحانة لفرحتها..
بالرغم من اني قبل الجواز مكنش ليا علاقات ولا كنت بفكر في الجنس واول رجل كان يشوف جسمي كان جوزي الا اني بعد الجواز اتغيرت بطريقة غريبة ممكن عشان جوازي كان تقليدي..
ممكن عشان جوزي مكنش رومنسي وكان شغله واخد وقته كله..
ممكن عشان اول مرة اشوف وضع زي اللي شوفته بين اميرة ومراد
قعدت كتير افكر لكن تفكيري موصلنيش لحاجة..
بس كان في حاجة غريبة بتشدني ناحية مراد كاني حبيته او اتعلقت بيه رغم اني مشفتوش الا مرتين بس..
المهم ان انا واميرة بقينا صحاب جدا بقت تحكيلي علي ادق التفاصيل في حياتها وعرفت ان هي ومراد بيستغلو عدم وجود اهلها في البيت ويطلعلها فعرضت عليها انهم يطلعو عندي هياخدو راحتهم اكتر وبالفعل هي وافقت وكانها كانت عايزة تطلب مني كده بس كانت مكسوفة..
واتفقومع بعض انها هيتقابلو عندي يوم السبت لان الكلام ده كان يوم خميس واجازة جوزي يوم الجمعة..
يوم السبت اول ما جوزي راح شغله اتصلت بيها بدري جاتلي طلعتلها شوية لانجيري من عندي تختار واحد منهم عشان تلبسه لمراد قعدت تقيس وتجرب لحد ما استقرينا سوا علي قميص نوم اسود قصير واندر عبارة عن شبكة مبين كل حاجة شعر كسها كان طويل وكان عندها شعر كتير في جسمها قولتلها الرجالة بيقرفو من الكلام ده انا عندي كريم مزيل ايه رايك اعملك جسمك وافقت وبالفعل قلعت هدومها وانا من ساعه ماشوفتها بالقميص الاسود وانا تعبت جدا ومكنتش قادرة امسك نفسي المهم قلعت وابتديت احط الكريم عالاماكن اللي فيها الشعر وابتديت المس جسمها هي كانت مكسوفة في الاول انما بعد كدة راح الكسوف لما جيت عند كسها وابتديت ادعك فيه بالكريم وكل ما ايدي تيجي نحية زنبورها احس بجسمها بيقشعر المهم انتهيت من جسمها كله وقامت دخلت الحمام عشان تاخد شاور وانا ابتديت ايدي تنزل ناحية كسي بحركة لاارادية لقيت الاندر بتاعي مبلول عالاخر قمت رايحة ناحية الحمام ومن غير ما استاذن فتحت الباب وناولتها الاندر بتاعي وبضحك قولتلها شوفتي عملتي فيا ايه يخربيت جسمك اومال هتعملي ايه في الواد وضحكنا ولما خرجت لقيتني قاعدة عريانة علي الانتريه وعمالة العب في كسي جامد كنت هايجة لابعد الحدود علي جسمها..
استغربت وقالتلي بتعملي ايه يخربيتك قولتلها جسمك تعبني يا بخت مراد بيكي في نفس الوقت تليفونها رن وكان مراد هو اللي بيتصل قولتلها خليه ييجي وانا هدخل اوضة النوم بتاعتي وانتو ادخلو اوضة الاطفال ولو عوزتي اي حاجة اتصلي بيا..
وبالفعل لبست القميص والاندر بس وانا دخلت اوضة النوم لحظات وسمعت صوت الباب اتفتح واتقفل عرفت ان مراد دخل بصيت عليهم من خرم الباب لقيته ماسك شفايفها مقطعها وكان منبهر بجمالها وجمال جسمها زيي بالظبط شالها ودخلو علي اوضة الاطفال وانا خدني الفضول اني اتجسس عليهم وبالفعل اول مالباب اتقفل عليهم لقيتني بتسحب روحت اتجسس عليهم من خرم الباب..
مكنش عندهم وقت يضيعوه اول ما بصيت لقيت اميرة نايمة عالسرير عريانة ومراد واقف بيقلع هدومه اول ما شوفت زوبره حسيت بجسمي قشر ولقيتني برفع الجلباية ومكنش لابسة تحتها اي حاجة وابتديت العب في زنبوري بالراحة لقيت اميرة وهي نايمة عالسرير وهو واقف مسكت زوبره وفضلت تدخله في بقها وتخرجه ابتديت اتخيل نفسي مكانها لقيتني بدعك في زنبوري جاااااامد اوي وابتدا جسمي كله يسخن اميرة كانت بتمصله زوبره باحترافية عالية اوي بعد كده مراد هجم علي كسها وفضل يلحسلها فيه زي الجعان لقيتي افرازاتي بتزيد وجبت اول مرة كنت بتمني نفسي مكان اميرة في اللحظة دي ومراد بيلحسلها كسها بالشكل ده فجاة قامت اميرة وقعدت علي ركبها وموطية وبدا يدخله وهي كانت بتتالم وتقوله لا لا بالراحه ااااه بيوجع وكانت زي اللي بتعيط لحد ما دخل قالت اه مكتومة هيجتني عالاخر ابتديت احس بزوبر مراد بيدخل في كسي انا وابتدي اتوجع زي اميرة بس من غير صوت وادخل صوابعي في كسي واخرجهم بسرعة وانا في قمة الهيجان في اللحظة دي شيطاني كان بيلح عليا اني افتح الباب وادخل عليهم واخلي مراد ينيكنا احنا الاتنين كان نفسي اجرب زوبره واحساسي وهو بيدخل في كسي..
بس خوفي منعني اكتفيت اني اتفرج عليهم والعب في كسي كنت خايفة جدا..
شوية ومراد خرج زوبره وجاب لبنه علي ضهر اميرة كنت فاكرة انه جابهم علي ضهرها علشان متحملش بس خدت بالي ان خرم طيزها مفتوح اوي عرفت انه كان بينيكها من طيزها..
نام مراد علي ضهره وابتدا زوبره ينام حطت اميرة ايدها علي صدره ورجلها علي فخده وابتدت تبوسه وابتدا هو كمان يحضنها وابتديت انا امسح في الافرازات اللي نزلت مني..
بدا زوبر مراد يقف تاني وقام هو كمان وقف ونامت اميرة علي ضهرها وفتحت رجليها عالاخر وابتدا مراد يمسك زوبره ويدخله في طيزها وهي رجعت تتوجع وانا رجعت العب في كسي وكل مايدخله اسرع انا ادخل صوابعي اسرع واميرة بتتوجع وبتلعب في زنبورها بايديها لحد ما جابهم علي صدرها وزوبره نام لبس هدومه قمت جريت بسرعة علي اوضتي لقيت اميرة بتتصل بيا بتقولي ان مراد عايز يخرج قولتلها ثواني فتحت الباب اتاكدت ان مفيش حد طالع ولا نازل ومراد كان ساكن في الدور اللي فوقي علي طول رجعت علي اوضتي وقولتلها خليه يخرج..
خرج مراد وسمعت صوت الباب اتقفل قمت رايحة لاميرة كانت نايمة علي ضهرها وفاتحة رجليها شافتني متكسفتش فضلت نايمة زي ما هي قمت بصيتلها بابتسامة قولتلها ايه اتبسطي..
قالتلي جدا احنا اول مرة نكون براحتنا كده..
قولتلها انا بقا مش مبسوطه..قالتلي ليه..قولتلها عشان حسيت اني تعبت كده وكسي بياكلني..ضحكت وقالتلي كسك بياكلك ده كسك اللي عايز يتاكل..قولتلها انا مش قادرة هايجة اوي ممكن تلحسيلي شوية..ضحكت وقالتلي انتي بتتكلمي بجد..قولتلها اه لو مش عايزة بلاش..
فكرت للحظة كده وقالتلي لا عايزة..قامت مقلعاني الجلباية قولتلها بصي عايزاكي تعملي فيا زي ما مراد عمل فيكي..قالتلي انتي سيبيلي نفسك وملكيش دعوة فعلا غمضت عينيا ونمت علي ضهري وسيبتلها نفسي قربت من شفايفي نفسها زود ناري اول ما شفايفها لمست شفايفي لقيت نفسي بتفاعل معاها وبحضنها واتلوي تحتها ابتدت تلعبلي في صدري وتعصر في حلماتي وانا في قمة هيجاني نزلت بوشها علي كسي وكنت مستنية اللحظة دي اول ما بدات تلحسلي جبتهم بعدت لسانها قمت شداها نحيت كسي تاني زي ما هي عملت مع مراد وابتدات اهاتي تطلع..
طلبت منها تدخل صوابعها في كسي دخلت صباع واحد وفضلت تدخله براحة وانا بتلوي من المتعة بعد كدة دخلت صباعين اتوجعت بس كان الوجع حلو قولتلها بسرعة اااااااه بسرعة وفضلت تلحسلي وتدخل صوابعها بسرعة بسرعة وانا اتوجع لحد ما جبتهم..
بصيتلي وضحكت وجت نامت جنبي وفضلنا نضحك..شوية وقمنا لبست هدومها وقالتلي انا هروح قبل ما ماما تتصل بيا..هي نزلت وانا دخلت الحمام خدت الشاور وخرجت عملت الاكل واتغديت ونمت..
وده الجزء التاني من حكايتي مع اميرة ..

بدلع النسوان
06-11-2016, 11:49 PM
يسلمووووووووو علي المجهود الرائع

/ (/>

بدلع النسوان
06-12-2016, 12:30 AM
رووووووووووووووووعه

/ (/>

عربية
06-12-2016, 03:02 AM
ابتدت حياتي الزوجية تتغير من ساعة ماشوفت اميرة ومراد في البلكونة وبعد ما كنت بمارس الجنس مع جوزي مضطرة عشان هو جوزي ابتدت النظرة والمفهوم للجنس بالنسبالي يتغير صحيح ان جوزي كان مكفيني في موضوع الجنس ده وكان عنده خبرة فيه الا اني اتغيرت بعد اقل من شهر جواز فبعد اول عشر ايام كانو بالنسبالنا ايام العسل..
كنا جوزي بينام معايا كتير مكناش بنحسب احنا نمنا مع بعض كم مرة في اليوم من كتره..وابتدا الموضوع يقل تدريجيا من بعد ما جوزي ابتدا ينزل شغله..بس مكنش فارق معايا في الاول بس من ساعة ما شوفت اميرة ومراد ابتدا الموضوع يفرق معايا..
في اليوم اللي كانت اميرة ومراد عندي في الشقة لما مشيو نمت وحلمت بمراد وكانت اول مرة في حياتي احلم حلم كده..
حلمت اني واقفة في البلكونة شوفته وهو طالع قمت فاتحة باب الشقة واول ما جيه جنب الباب قمت شداه جوة شقتي وقفلت الباب وقولتله لو معملتش فيا زي اميرة انا هصوت والم عليك الناس..
لقيته بيقولي وليه تصوتي اللي انتي عايزاه انا هعملهولك يا قمر..
وابتدا ياخدني في حضنه ويبوس فيا وانا سيبتله نفسي قلعني هدومي كلها وانا كمان قلعته هدومه وقمت نازلة علي زوبره وقعدت امصله فيه وبعد كده طلبت منه انه يلحسلي كسي وفعلا نيمني علي ضهري علي السرير وابتدا يلحسلي في كسي ويعضلي في زنبوري وقام فاتحلي رجلي عالاخر وبدا يلعبلي في كسي بزوبره كنت بطلع اهات من كتر متعتي بدا يدخل زوبره جوة كسي وانا بدات اصرخ من الوجع وبدا يدخله ويخرجه بالراحة وبعد كده ابتدا يسرع وانا صوتي ابتدا يعلا وانا بقوله بسرعة دخله كله بسرعة..نيكني جامد..مش قادرة وهو مكنش راحمني فضل ينيك فيا بعنف وانا مستمتعة لحد ما جبتهم واستريحت في الحلم..
بس لما صحيت لقيت نفسي هيجانة عالاخر ومش قادرة امسك نفسي من الهيجان اللي كان في كسي..قمت قالعة كل هدومي وجيه في بالي اني اصور نفسي فيديو ظبط وضع التصوير وحطيت التليفون علي التسريحة وابتديت ابص لنفسي في المرايا وابتديت اهيج علي نفسي واعرف امكانيات نفسي شفايفي تتاكل اكل..بزازي حجمهم مش كبير بس مش صغيرين مسكتهم بايديا الاتنين وابتديت ادعك فيهم وابتدت حلماتي تقف وانا بعصر فيهم..شعر كسي كان خفيف جدا طبعا عشان انا لسه في اول شهر جواز وكنت بشيله اول باول اما كسي بقا فده حكايه لوحده انا واحده ست ولما ركزت فيه اتهبلت كسي منفوخ كده وزنبوري الكبير طالع من بين شفايف كسي وباين جدا انه كبير وشكله مستفز..
جسمي عموما متناسق مع بعضه ليا جناب كده صغيرة مخلياني شبه عروسة البحر..
ابتديت ادعك في صدري واعصر حلماتي وبايدي التانية ابتديت العب في زنبوري وابتدت اهاتي تطلع كاني في علاقة مع رجل ...
مددت علي السرير وابتديت العب في كسي وزنبوري واتلوي واقول اهات من هيجاني ابتديت ادخل صوباعين وادخلهم واخرجهم بسرعة لحد ما جبت اول مرة وابتدت افرازاتي تنزل وانا مش قادرة كنت في قمة هيجاني واستغليت الافرازات وابتديت ادعك بيها خرم طيزي وادخل صباعي جواها كان الموضوع في البدايه مؤلم بس مع استمراري حسيت بمتعة جامدة جدا وابتديت ادخل صوباعين في طيزي وبايدي التانية بدخل ثلاث صوابع في كسي وابتديت اتخيل ان جوزي بينيكني في كسي ومراد بينيكني في طيزي وانا بصرخ فضلت عالحال ده حوااي ساعة جبت فيها سبع مرات من الهيجان اللي كنت فيه ابتدت ناري تبرد شوية قمت جايبة التليفون وقعدت اتفرج علي الفيديو..
مكنتش مصدقة ان اللي في الفيديو هي انا كنت حاسة اني بتفرج علي واحده تانية..
المهم حفظت الفيديو وخبيته علي التليفون وقمت متصلة بجوزي استعجله كنت مشتاقة لزوبره اوي قاللي انه قدامه ساعة وييجي سالني لو عايزة حاجة من الشارع قولتله لا...
المهم دخلت خدت شاور وخرجت قعدت قدام المرايا اتمكيجت واتزوقت وطلعت طقم ملبستوش قبل كده كان القميص قصير جدا يادوب مداري الاندر و لونه احمر شفاف والاندر برضو لونه احمر وكان صغير جدا عبارة عن مثلث صغير من قدام واستكين من كل جنب وكان ضيق جدا عليا لدرجة اني كنت حاسة ان كسي هيخرج منه وحطيت فيونكة حمرا في شعري كانت مخلية منظري طفلة بس طفلة جامدة..
خلصت مكياجي وقمت حضرت الاكل دخل جوزي انبهر بشكلي بس كان باين عليه الارهاق والتعب..
غير هدومه ولبس تيرينج وقعدنا كلنا وبعد ما خلصنا اكل دخل الحمام وقاللي انا داخل انام قولتله مش هتقعد معايا شوية قاللي معلش يا حبيبتي انا تعبان جدا خليها بكرة قولتله بس انا عايزاك انهارده اعتذرلي بادب وقاللي الجايات اكتر معلش انا اسف اعذريني بس انهارده كان يوم صعب عليا في الشغل..
قولتله ميهمكش يا حبيبي ربنا يقويك ويعينك باسني من راسي ودخلنا ننام هو اول ما حط راسه عالمخده نام نوم عميق كانه بقاله سنة منمش عذرته لاني فعلا حسيت ان مجهد وتعبان من الشغل..
بس في نفس الوقت كنت هايجة جدا ومش عارفة انام من هيجاني..
كسي كان مولع نااااار حاولت اني اقاوم هيجاني وانام مقدرتش قمت دخلت اوضة الاطفال واول ما نمت عالسرير افتكرت ان ده السرير اللي مراد ناك عليه اميرة وابتديت اتخيل الموقف لحد ما ريحت نفسي وقمت دخلت اوضة النوم وطفيت النور ونمت..
الصبح صحيت حضرتله الفطار وفطرنا سوا وفضل يعتذرلي ذي اللي ارتكب ذنب عللي حصل بالليل وانه كان غصب عنه وانا اكدتله ان ده عادي ووارد وزي مانت قولت الجايات اكتر المهم باسني من شفايفي بوسة كبيرة وقاللي دي مؤقتا لحد لما اجي ابتسمت وقولتله وانا مستنياك..
اول ما نزل اتصلت باميرة كانت لسة نايمة ردت عليا قولتلها مش هتيجي تقعدي شوية معايا قالتلي اول ما اصحي هخلص حاجات البيت واجيلك قولتلها ماشي وقفلت..
كنت قاعدة زهقانه قمت متصلة بمراد من الخط الجديد وابتديت اتكلم معاه بدلع وابتدا يتجاوب معايا لما ابتدا يحس ان ده مش مقلب من اميرة طبعا ابتديت اكدب عليه قولتله اني اسمي شيماء واني من مدينة نصر وانيي لسة بنت وهو كمان كدب عليا لانه في البداية قاللي انه متجوز وان سنه ثلاثين سنة واتعرفنا علي بعض وقفلنا وابتديت اكمل باقي الخطة لاني بصراحة كنت برسم علي علاقة معاه..
شوية واميرة كلمتني قالتلي انها خلصت اللي وراها وبتشوفني ان كنت فاضية عشان تجيلي قولتلها اه تعالي..
جت اميرة سلمت عليا وقعدت وكنت حاسة انها مكسوفة وابتديت انا كمان اعمل نفسي مكسوفة بس لما الكلام خدنا راح الكسوف وابتديت احكيلها عللي حصل معايا من ساعة اخر مرة بس طبعا من غير ما اجيب سيرة مراد مع اني كنت خايفة ليكون شك في امري وقالها ان في واحدة كلمته بس من اسلوبها معايا اتاكدت ان ده محصلش..
وقولتلها عللي حصل بيني وبين جوزي امبارح فضلت تضحك عليا وقالتلي وانا اللي كنت بحسدك انك متجوزة وفي اي وقت ممكن تمارسي الجنس وفضلت تضحك..
قولتلها بس انا عاملالك مفاجئة قالتلي ايه هي قولتلها مش هقولك الا لو بوستيني بوسة شفايف قالتلي انتيي حبيتي الموضوع بقا قولتلها جدا.باستني ووبوستها بوسة جامده جدا..
قمت قولتلها بس انتي مقولتليش عملتي ايه من يوم ماكنتي عندي قالتلي تقريبا زيك برضو كنت تعبانة اوي بالليل بس فضلت العب في كسي بالليل لحد ما استريحت ونمت..
قمت مشغلة الفيديو واديتها التليفون فضلت تتفرج وتقولي يخربيت عقلك انتي طلعتي مجنونة قولتلها كنت هايجة اوي وقاعده فاضية قولت لما اعمل كده واتفرج علي نفسي وامسحه بس عجبني قولت اخليه افرجك عليه الاول وبعد كده امسحه قالتلي انتي فعلا مجنونة..
قولتلها هو احنا هنقضيها كلام ضحكت وقالتلي علي رايك انا مشتقالك ومشتاقة لجسمك..
قلعنا احنا التنين هدومنا ودخلنا اوضة النوم..خدتها في حضني وابتدينا نبوس بعض كانت هايجة زيي بالظبط لدرجة انها كانت بتعضني من شفايفي وابتديت انا كمان اعضها من شفايفها وامصلها لسانها...
بعد حوالي نص ساعة بنبوس بعض وايد كل واحدة بتدعك في صدر التانية وكسها مسكت صدرها وقعد امص فيه واعصر في حلماتها جامد شوية وهي ابتدت تمصلي في صدري خلصت ونزلت علي كسي وفضلت تمصلي في زنبوري وتلحس فيه جامد وبرغم ان دي مش اول مرة تشوفه الا انها قالتلي انها اول مره تاخد بالها من ان زنبوري كبير كده فعلا كان ملفت جدا وكانت كل ما تمص فيه احس بمتعة اكتر واطلب منها اكتر فضلت تدخل ايديها في كسي وتقولي يا بختك انتي مدام وكسك مفتووح ولو عايزة تتناكي في اي وقت مش هيهمك انما انا لسة بنت ونفسي اتجوز عشان اتناك في كسي قولتلها انا بقا نفسي اجرب اتناك من طيزي نفسي احس بزوبر يفتح طيزي قالتلي احنا فيها طبعا هي كانت خبرة في موضوع النيك من الطيز ده سالتني اذا كان عندي جرن قلتلها طبعا قالتلي قومي هاتي الايد بتاعته قمت دخلت المطبخ ومكنش في بالي ابدا الموضوع ده اول ما بصيت علي ايد الجرن لقيتها شبه الزوبر بالظبط قالتلي اهو ده احسن من احسن زوبر وفضلنا نضحك ودخلنا تاني اوضة النوم رجعت تاني تمصلي في زنبوري وتلحس فيه وجابت زيت شعر من عالتسريحة ودهنت علي خرم طيزي وعلي ايد الجرن وفضلت تدخلها بالراحة حسيت بوجع رهيب قمت مخرجاها وقولتلها لا بلاش مش هقدر استحمل الوجع ده قالتلي انه بس في الاول لازم الوجع ده عشان اول مرة اسالي مجربة قامت فضلت تلعبلي في خرم طيزي بصوابعها وفضلت توسعلي في الخرم وقامت مدخلة ايد الجرن مرة واحدة جامد قمت مصوتة بصوت عالي تقريبا سمع الناس اللي في الشارع من شدة الالم قامت حطالي المخده علي بقي فضلت اعض فيها من الالم وهي بتضحك عليا وتقولي متخافيش انا هسيبها كده ثواني وبعد كده هطلعها قولتلها لا طلعيها دلوقتي طلعتها وقامت مدخلاها تاني بالراحة ورجع الالم تاني بس كان اخف اقتنعت ان الوجع بيكون في الاول بس وفعلا ابتدت تدخلها وتطلعها بالراحة والوجع ابتدا يبقا وجع متعة وابتدت اهاتي تبقا بحنية..قالتلي اهاتك هيجتني عايزاكي تلحسيلي شوية انا هسيبك تدخلي الايد لنفسك وفي نفس الوقت تلحسيلي قولتلها ماشي فضلت نايمة علي ضهري وبنيك في طيزي بايد الجرن وهي قامت جابت كسها ناحيه بقي وابتديت امصلها في زنبورها كان كبير برضو بس مش زيي فضلت امصلها في والحسه لحد ما جابت في بقي وانا ابتديت احس ان من كتر ما نا بدخل الايد في طيزي حسيت انها هتتعور..
قالتلي تعالي نبدل وفعلا بدلنا خدت هي ايد الجرن ونامت علي ضهرها وانا ابتديت اوسعلها في خرم طيزها وابتدت تدخلها في طيزها وانا كنت نايمة عكسها ابتديت الحسلها كسها وهي كمان تلحسلي في نفس الوقت وفضلت تدخل الايد في طيزها وتخرجها لحد ما جابتهم تاني وقالتلي نستريح شوية ونكمل قولتلها ماشي..
قمت عملت كوبايتين عصير شربناهم وطبعا كل ده احنا عريانين قولتلها لو عايزة تتصلي بمراد ييجي كلميه بس قوليله ان المرة دي هينيكنا احنا الاتنين وضحكت..
قالتلي نعم ياختي لا ده حبيبي انا بس دانا بغير عليه من اخواته البنات لما حسيت انها بتتكلم بجد وقولتلها انتي صدقتي يا عبيطة انا عمري ما اخون جوزي..
لو عايزة تتقابلو في اي وقت دي شقة اختك متتكسفيش قالتلي ممكن بكرة قولتلها ماشي..
شربنا العصير وبصينا لبعض وضحكنا في وقت واحد عشان فكرنا نفس التفكير ومن غير مقدمات قمت مسكت ايديها ودخلنا تاني علي اوضة النوم وفضلنا ندعك في بعض وندخل ايد الجرن شوية في طيزها وشوية في كسي وطيزي لحد ما استريحنا ودخلنا خدنا شاور ولبسنا هدومنا وقعدنا نهزر شوية ونضحك وبعدين هي روحت وانا دخلت حضرت الاكل وقمت داخلة نايمة صحيت من النوم الساعة سبعة بالليل اتصلت بجوزي اطمنت عليه وقاللي انه هييجي في ميعاده الساعة تسعة وطلب مني اني اتزوق واحضرله نفسي والبس الطقم اللي كنت لابساه امبارح قولتله هلبس واحد غيره قاللي لا انا عايز اعوضك عن ليلة امبارح وبصراحة الطقم كان يهبل عليكي فرحت انه طلب مني كده ..
حطيت الشريحة التانية واتصلت بمراد فتح بسرعة وقاللي فينك بتصل بيكي من بدري تليفونك مقفول قولتله اه معلش الشبكة ضعيفة شوية في البيت عندي قاللي انا استريحتلك وعايز اتكلم معاكي قولتله اتفضل فضل يكدب عليا ويقولي انه مش مرتاح مع مراته وانها علي طول في مشاكل مع بعض وانا بسمعه وعارفة انه بيكدب بس لازم اتجاوب معاه..
وابتديت ابينله اني متعاطفة معاه وطالت بيننا المكالمة ولستاذنته اني هقفل عشان بابايا جاي من الشغل مياخدش باله اني بكلم حد وطمنته انه لو لقا التليفون مقفول يعرف ان ده شبكة وحشة وهو صدق وقفلنا..
الساعة بقت تسعة قمت خدت الشور ولبست نفس الطقم الاحمر واتزوقت وقدت مستنية جوزي جت الساعة عشرة الا ربع لقيت الباب بيتفتح دخل جوزي خدني في حضنه وقالي حبيبتي حضريلي الحمام قولتله جاهز دخل خد شاور وخرج من الحمام عريان..شالني ودخل بيا اوضة النوم وقام راميني عاسرير و قاللي الطقم ده هياكل منك حته ومدانيش فرصة ارد لقيته هجم علي شفايفي فضل يبوس ويمص فيهم وانا في قمة الهيجان وجبتهم قبل حتي ما يدخله ..
غمضت عيني وهو بيبوسني قلعني الاندر وحط زوبره علي زنبوري وفضل يحرك فيه ورجع تاني مسك شفايفي يبوس فيهم ويعضني من رقبتي ومن صدري ويرجع تاني يبوسني وانا زي اللي مغمي عليا سارحة في عالم تاني مش قادرة اعمل اي حاجة الا اني اقول في اهااات وجبتهم مرة تانية وابتديت اقوله يالا دخله في كسي مش قادرة يالا ااااااه يالا دخله كله..
وفعلا دخله بمنتهي القوة صرخت من المتعة وفضلت اقول في اهات كتير جدا واطلب منه انه ينيكني بسرعة وهو من غير ما اطلب منه كان عنيف جدا معايا حسيت بلبنه بينزل جوا كسي سخن وهو برضو عمال يدخله ويخرجه بسرعة جدا لدرجة اني جبتهم للمرة التالتة وابتديت اسمع اهاته بتنافس اهاتي وبرغم انه نزل لبنه في كسي الا انه كمل مخرجش زوبره وفضل مكمل بعنف لذيذ كنت حاسة اني اول مرة اجرب الجنس انهارده فعلا كنت في قمة المتعة وقمة الهيجان ..وهو فضل مكمل وانا اتالم واطلب منه انه يسرع اكتر ويزيد من عنفه اكتشفت اني بحب الجنس العنيف والعنيف جدا كمان وهو متوصاش فضل يدخله ويخرج بسرعة ويهدي شوية ويسرع شوية لحد ما جابهم تاني وابتدي يدخله ويخرجه بالراحة وانا في قمة النشوة..بعد ما نزلهم خرجه ونام علي ضهره وانا نمت علي صدره كانت انفاسه سريعة قولتله بحبك قاللي وانا كمان بموت فيكي اتبسطي قولتله طول مانا في حضنك ببقا مبسوطة قاللي كفاية ولا عايزة نكمل سكت لحظة كدة وبدلع قولتله نستريح شوية ونكمل قاللي ماشي قمت جبت ازازة عصير وصبيت كوبايتين وشربنا والعصير ده كان وصية امي ان بعد كل علاقه بدل ما يشرب مية يشرب عصير شربنا ورجعت نمت تاني علي صدره فضل يلعبلي في شعري وانا ماسكة زوبره وعمالة العب فيه واول ما حسيت انه هيبتدي يقف قمت ماسكاه وحطاه في بقي وقعدت امصله فيه شوية وحسيت ان زوبره بقا زي الحجر قمت شاورتله علي كسي وقولتله علي فكره زعلان منك قاللي ليه بس قولتله عشان انت نسيته انهارده ومبوستوش حتي قاللي وانا مقدرش علي زعله وقام منيمني علي ضهري وفضل يلحسلي فيه في خرمي ويمصلي زنبوري لدرجة اني حسيت انه هيبلعه وفضل يمص ويلحس لحد ما جبتهم وقرب علي شفايفي واداني بوسة غيبتني تاني عن الوعي بس انا اتماسكت وقمت خليته ينام علي ضهره وقمت راكبة فوقه ومسكت زوبره وقمت مدخلاه في كسي وفضلت اتحرك لقدام ولورا بسرعة واهاتي مسابقاني ريحت شوية لقيته هو عمال يتحرك من تحتي حسيت اني راكبة حصان وهو بينيك فيا قمت رايحة علي شفايفه وقعدت ابوسه وكاني بغتصبه قام حرك نفسه وبقا علي جنبه وانا في حضنه وفضل ينيك فيا لحد ما جبتهم وقولتله كفايه انما هو فضل مكمل بمنتهي العنف لحد ما جابهم وساب زوبره جوة كسي وخدني في حضنه وابتدا زوبره ينام لحد ما خرج من كسي ونمنا..

عربية
06-12-2016, 03:08 AM
القصه محتاجه جزء ثالث ضرورى
جميله فى سردها وواقعيتها
سوف ادمج الجزئين معا وتثبت لفتره

انا كتبت الجزء التالت ياريت تضمه وبكرة هكمل الباقي..
شكرا لاهتمامك..
وعلي فكرة القصة دي حقيقية فعلا مش من وحي خيالي..

فضائى
06-12-2016, 06:05 AM
رااااااااااااائعه استمرى

حقنه
06-12-2016, 07:08 AM
يسلموووووو
وفيرانتظار الجزء الثالث

dr_ashk
06-12-2016, 07:20 AM
مع كل جزء
تزداد المتعه :99:

حقنه
06-12-2016, 07:25 AM
بجد جميله جدا
وحلاتها كمان انها حقيقيه
في انتظار المزيد منك

حقنه
06-12-2016, 09:33 AM
متالقه دوما

كلي نار
06-12-2016, 06:11 PM
روعه القصه ومهييجه

كلي نار
06-12-2016, 06:15 PM
من روائع القصص

عربية
06-12-2016, 07:58 PM
اهلا بيكم مرة تانية..
كالعادة صحيت الصبح حضرت الفطار لجوزي وصحيته فطر ولبس ونزل علي شغله ..
اتصلت بمراد وابتديت اكلمه بدلع وكاننا علي علاقة ببعض بقالنا سنين سالته هو وصل لفين مع مراته اللي هي مش مراته وكالعادة كدب عليا وقاللي انهم خلاص واقفين علي الطلاق بينتله اني زعلانة..
وقولتله ممكن اسالك سؤال قاللي اتفضلي قولتله هو ايه سبب المشاكل بينكم..قاللي الموضوع طويل يطول شرحه وطبعا هو كان بيتهرب من السؤال..قاللي انتي بتسالي ليه قولتله مش احنا صحاب انا قولت يمكن اقدر اساعدك..سكت شوية وقاللي بصراحة اصلها بتشك فيا وحاسة اني بخونها..قولتله وانت فعلا بتخونها قالي لا طبعا اصلها هي شكاكة قولتله طيب انت مقصر معاها مثلا في اي حاجة..
قاللي زي ايه يعني..قولتله زي الجنس مثلا؟؟
ضحك وقاللي لا دانا جامد اوي..قولتله علي فكرة اللي بيقعد يقول انا جامد ده بيطلع في الاخر مبيعرفش
رد قاللي لا دانا بعرف اوي تحبي اوريكي..قولتله وريني قاللي خلاص نتقابل طبعا حاولت انا اتهرب منه مبدايا لحد ما الاقي الوقت المناسب..قولتله خلاص في اقرب فرصة نتقابل..
قاللي وانا هوريكي اللي عمرك ماشوفتيه..كنت بقول في سري انا فعلا شوفته ونفسي المسه بس التقل صنعة..
استاذني انه هيقفل عشان عنده شغل ووقت ما هيكون فاضي هيكلمني والحقيقة اني بعدها عرفت انه قفل عشان اميرة كانت بتتصل بيه لما اتصلت بيها لقيتها انتظار قمت متصلة تاني عليه برضو لقيته انتظار برضو..
بعدها علي طول لقيت اميرة بتتصل بيا لانها هي ومراد المفروض هيتقابلو عندي انهارده..رديت عليها قولتلها صباح الخير يا حبيبتي..ردت قباح النور اتصلت بيكي تليفونك كان مقفول..قولتلها اه اصله فصل شحن بالليل ونسيت اشحنه ايه هتعدي عليا امهارده ولا ايه ظروفك..قالتلي انتي نسيتي..قولتلها نسيت ايه قالتلي انا هجيلك انا ومراد قولتلها انا فاكرة يا حبيبتي انا كنت بتصل بيكي اول ما صحيت عشان اشوفكم هتيجو ولا لا..
قالتلي انا كمان شوية هعدي عليكي وشوية ومراد هييجي زي المرة اللي فاتت..
قولتلها خلاص انجزي عشان نفطر سوا..ضحكت وقالتلي علي طول..
قمت روقت الشقه وشغلت التليفزيون وقعدت استني اميرة شوية ولقيتها بتتصل بيا بتقولي انها جاية قولتلها اوك فتحتلها الباب وقعدت ثواني وطلعت دخلت وقفلت الباب خدتني بالحضن وشافت رقبتي طبعا كانت كلها حمرا عالاخر من كتر ما جوزي عض فيهم امبارح وقالتلي يا بختك شكل الامسية كانت بمبي قولتلها وحياتك دي كانت الوان الطيف كلها قولتلها اومال لو شوفتي الباقي هتقولي ايه قالتلي هو لسه في باقي مردتش عليها كنت لابسة تيشيرت بتاع جوزي بيلبسه في البيت قمت قلعته لقت نفس اللي علي رقبتي علي بزازي قالتلي يخربيتك ده قطعك قولتلها ده انا كنت هموت من كتر النيك كسي لسة واجعني لحد دلوقتي فضلت تقولي ايوه يا بختكم ناس بتتعض وكسها بيوجعها وناس اخرهم واحد من ورا..قولتلها محدش هيجيبنا ورا ده غير كلامكم يا ناس يا شر كفاية ار..ضحكت وسالتها هو مراد هييجي امتي قالتلي هو في الجامعة دلوقتي وقدامه ساعه كده وييجي..قولتلها مصلحة عقبال ما نفطر ونظبط نفسنا براحتنا..فعلا قمنا فطرنا ودخلنا سوا ناخد شاور..
كل مرة بشوف فيها جسم اميرة بحس بشعور غريب جدا وهو اني هموت عليها بديج جدا علي جسمها حسيت اني بقيت مدمنة جسمها المهم قعدنا نحك في بعض شوية واحنا بناخد الشاور وخرجنا دخلنا علي اوضة نومي وفتحتلها الدولاب وطلعت منه شوية لانجيري الوان واشكال كتير قولتلها هو مراد بيحب اي لون قالتلي الاسود قولتلها مانتي المرة اللي فاتت كنتي لابسة اسود..قولتلها طب ايه رايك تتصلي بيه تساليه قالتلي فكرة برضو اتصلت بيه وسالته تحب البسلك لون ايه احمر ابيض اخضر موف ازرق اصفر..فكر شوية وقالها خلينا في الموف ..
طلعتلها برا بوش اب والاندر بتاعه بيتربط من الاجناب والقميص كان شفاف وطويل ومفتوح من الجنبين لحد الوسط بصراحة الطقم هيجني جدا عليها..بس خلاص مكنش في وقت اننا نعمل حاجة عشان مراد اتصل باميرة قالها انه علي ناصية الشارع..قولتلها يا بختك هتخشي تتناكي دلوقتي وانا هقعد زي اليتيمة..
قالتلي اهو هتبصلنا في الواحد اللي كل فين وفين وضحكنا شوية..اتصل مراد بيها وقالها انه علي باب البيت قولتلها ثليه ياخد باله لخد يشوفه عالسلم وهو داخل عندي قالها خليها تطمن..
قامت اميرة فتحتله الباب وقفلت علي نفسي باب اوضتي وبصيت برضو عليهم من خرم الباب سمعته بيقولها هي صحبتك دي كل حاجاتها جامده كده قامت حاطة ايديها علي بقه وهمستله بكلام انا مسمعتهوش..وقامو دخلو علي اوضة الاطفال اول ما دخلو الاوضة وقفلو جاتلي فكرة اني ابص عليهم من الخرم واحاول اني اصورهم فيديو..وبالفعل حطيت الكاميرا علي خرم الباب..بس لقيتها مش مظبوطة قولت كفاية اني اتفرج عليهم وفعلا بداو يقلعو هدومهم وانا بتفرج عليهم وانا في قمة الهيجان بقوا عريانين خدها في حضنه وكانت مغمضة عينيها فضل يبوسها كتير اوي وانا مش قادرة برضو شيطاني قاعد يوسوسلي اني افتح الباب وادخل عليهم دلوقتي بس خوفي كان اقوي من هيجاني..
جسم اميره كان زي اللي بيناديني كمان زوبر مراد وهو واقف يخلي اي واحده تتعب عليه انا شخصيا نفسي يدخلو كله جوة طيزي ميخرجوش..سمعت اميرة بتقول لمراد توتا جوزها عاملها علامات في رقبتها وفي صدرها عايزاك تعملي زيها بس بلاش رقبتي عشان محدش ياخد بالي قالها بس كده انتي تشاوري بس قام ماسك صدرها فضل يمص فيه وكل ما يمص حته مكانها يعلم احمر لحد ما خلالها بزازها لونهم احمر شاورتله علي كسها وقالتله عايزاك تعملي هنا كمان قام نازل علي كسها فضل يمص فيه لحد ما عمل في علامات حمرا برضو وفضل بعدها يلحسلها فيه وهي اهاتها ابتدت تكتر وانا هيجاني ابتدا يزيد سمعتها بتقوله نفسي تدخل زوبرك في كسي قالها بس لو دخلته هفتحك وهتبقي مدام قالتله مانا المدام بتاعتك مش انت جوزي حبيبي قالها بصي انا هدخلو بس مش كله انا عايز احافظ عليكي يا حبيبتي عشان يوم الدخلة قالتله بس انا عايزة اجرب زوبرك في كسي مشتاقة اوي للحظة دي قالها هخليكي تجربيه نيمها علي اول السرير ورفعتله رجليها ومسك هو زوبره من قدام وفضل يمشي زوبره علي كسها وهي تان وتطلع في اهاتها وتقوله دخله كله يا حبيبي مش قادرة وهو زي ما هو وكان بيلعبلها في خرم طيزها بايده التانية وهي بتدعك في زنبورها جامد اوي حط ايده علي بقها وقام مطلعه من كسها ورشقه جامد في طيزها قامت صوتت زي اللي اتضربت برصاصة وهو مكنش راحمها كان بينيكها في طيزها بعنف جامد وهي تصرخ من الالم لحد ما جابهم علي كسها ووشها وصدرها كل ده وانا مش مبطلة لعب في كسي نام جنبها وقالها بحبك اوي قالتله وانا بعشقك وسكتو شوية كتار قمت انا وروحت علي اوضة النوم وجبت ايد الجرن وقعدت ادخلها شوية في كسي وشوية في طيزي وابتدت اهاتي تعلي اتصلت بيا اميرة كنت بنهج من الهيجان اللي انا فيه سالتني انتي عالسلم ولا ايه قولتلها لادانادفي اوضة النوم قالتلي اومال بتنهجي كده ليه قولتلها بحاول اريح نفسي طبعا مراد خد باله قالتلي طيب مراد عايز يمشي قولتلها ثواني وخرجت برضو امنتله المكان وهي معايا عالتليفون قولتلها خليه يخرج واخرجي اقفلي الباب وراه..
لما مشي مراد جاتلي اميرة اوضة النوم كان باين عليها الموجود وكانت بزازها كلها حمرا وحتت في كسها وبين فخادها من كتر ما مصلها في جسمها..
بصيتلها وقولتلها انتي بتقلديني وضحكنا وقالتلي انتي علي طول كده هايجة جوزك هيلاحق عليكي ازاي قولتلها البركة فيكي اللي هو يقصر فيه انتي هتعوضيه ضحكت وقالتلي انا مش عارفة اردلك اللي انتي بتعمليه معايا ده ازاي انتي اختي بجد قولتلها وانتي كمان اختي..
تليفونها رن كانت امها اللي بتتصل ردت كانت عايزاها هتنزل معاها يشترو شوية حاجات خدت منها التليفون وسلمت عليها وطلبت مني ابقا اطلع اقعد شوية معاه وقولتلها اكيد هيحصل في اقرب فرصة..
لبست اميرة هدومها ونزلت وسابتني قاعده لوحدي هايجة عالاخر..قمت جايبة رقم مراد واتصلت بيه لكن مردش عليا..جبت ابد الجرن وفضلت ادخلها واخرجها لحد ما استريحت ونمت..
صحيت الساعة خمسة لقيت رقم مراد في المكالمات الفائته قمت متصلة بيه..
قعدنا نتكلم شوية وطبعا انا كعادتي معاه بتكلم بدلع لقيته بيقولي ان اسلوبي في الكلام بيتعبه عملت نفسي مش فاهمة قاللي يعني بيخليه يفكر في الجنس وسالني انتي بتحبي الجنس قولتله يعني قاللي يعني جربتيه قبل كده قولتله اه بس من ورا طبعا كنت بكدب عليه زي ما هو بيكدب عليا قالي طيب تحبي تجربيه معايا قولتله اه بس فين عندك في شقتك ؟؟
قاللي حاليا عشان المشاكل اللي مع مراتي مش هينفع بس اوعدك في اقرب فرصة هعزمك عندي ونعمل كل اللي في نفسنا قولتله خلاص وانا مبدايا موافقة قاللي تحبي نجرب دلوقتي قولتله ازاي يعني قاللي في التليفون..كنت اول مرة اسمع الكلام ده قولتله ازاي يعني قاللي يعني نعمل بروفة انتي تقوليلي بتحبي ايه وانا اقولك انا بحب ايه قولتله موافقة سالني انتي فين دلوقتي قولتله في البيت قاللي لوحدك ولا معاكي حد قولتله مامتي بس انا في اوضتي قاللي لابسة ايه قولتله لابسة ترينج بيت قاللي اقلعيه قولتله ماشي سالني لابسة برا واندر لونهم ايه قولتله اسود وانا طبعا كنت عارفه من اميرة انه بيعشق اللون الاسود وفعلا اكدلي الكلام ده قاللي اقلعيهم قولتله قلعتهم لقيته بيقولي كسك جامد اوي بس يا ريت تبقي تعملي سويت عشان الشعر ده هيضايقني انا كسي كان نضيف بس عملت نفسي عبيطة قولتله ايه ده انت عرفت منين ان في شعر في كسي قاللي انا مغمض عينيا وبتخيلك دلوقتي وبلحسلك في كسك انتي مش حاسة بيا قولتله لا حاسه ابتديت العب في زنبوري واقول ااااااه الحسلي فيه كمان يالا مش قادرة سالني بتحبي تمصي قولتله لا قاللي ليه قولتله مجربتش قبل كده قاللي جربي زوبري مش هتندمي هيعجبك اوي قولتله خلاص ماشي لما نتقابل هجرب قاللي لا جربيه دلوقتي غمضي عنيكي واتخيلي انك بتمصيلي فعلا غمضت عيني وقولتله وااااو زوبرك حلو اوي قاللي تحبي ادخله في كسك ولا في طيزك قولتله لا في طيزي انا لسه بنت قاللي انا هدخله في كسك وافتحك قولتله يالا دخله قاللي انا هدخله براحة عشان ميوجعكيش قولتله لا دخله جامد انا بحب العنف وقمت مدخلة ايد الجرن جوة كسي جامد قمت مصوتة وقاللي ايه رايك قولتله يالا دخله بسرعة زوبرك حلو اوي نيكني جامد يالا مش قادرة وانا عمالة ادخل ايد الجرن واتالم وهو يقولي كسك ضيق اوي اقوله انت اللي زوبرك كبير وفضلنا كده لحد ما قاللي انا هجيبهم علي جسمك قولتله لا جيبهم في كسي قاللي انا جبتهم اهو قولتله حسيت بيهم سخنين اوي قاللي بحب كسك اوي قولتله وانا كمان بحب زوبركوجبتهم انا كمان وفضلنا نضحك شوية ونهزر وقفلنا وقمت دخلت خدت شاور وشوفت شغل البيت اللي ورايا..
وفضلت قاعد لحد ما جوزي جيه من شغله اتعشينا ودخلنا نمنا...

بدلع النسوان
06-12-2016, 08:44 PM
يسلمووووووووووو علي المجهود الرائع في انتظار جديدك

/ (/>

استاذ نسوانجى
06-12-2016, 09:23 PM
ليه ما كملتيش قصتك على بعضها فى الجزء المثبت؟

عربية
06-12-2016, 09:43 PM
مكنتش اعرف معلش لسة مش متمكنة اوي يعني بس تمام يعني

استاذ نسوانجى
06-13-2016, 08:34 AM
مكنتش اعرف معلش لسة مش متمكنة اوي يعني بس تمام يعني

راسلتك على الخاص كان الواجب تستفهمى
المهم تكونى فهمتى
الغرض
ان تكون اجزاء القصه مع بعضها حتى لا تتناثر

jo 4 x
06-13-2016, 03:11 PM
أووووووووووووف قصه تهيج فشخ :g014:

عربية
06-13-2016, 05:47 PM
قمت من النوم كالعادة حضرت لجوزي الفطار فطر ونزل علي شغله..
وكالعادة برضو اتصلت باميرة عشان تيجي تقعد معايا بس قالتلي انها نزلت مع امها راحو عند اختها اللي متجوزة لانها تعبانة قولتلها الف سلامة عليها وكلمت امها سلمت عليها وقفلت ..
كنت حاسة بزهق غريب..لبست عبايتي ونزلت قولت اروح السوق اشتري شوية حاجات..نزلت الشارع واتجهت ناحية السوق اللي كان قريب من شقتي خرجت من الشارع سمعت حد عمال يقول بس بس قولت ده اكيد حد بيعاكسني فمشيت لقيته برضو ماشي ورايا لحد ما قرب مني وقال بصوت واطي يا توتا..
اتخضيت يا تري مين اللي بيناديني في الشارع انا لسة معرفش اي حد في المنطقة غير اميرة..مجاش في بالي ابدا انه مراد لما التفتله ولقيته ابتسم وقالي ازيك قولتله كويسة انت ازيك قالي تمام انا اسف اني وقفتك كدة في الشارع بس انا كنت عايزك في كلمتين قولتله بس في الشارع هنا كده مش هينفع عشان الناس..قالي طيب ممكن رقمك قولتله برضو مش هينفع بص احنا ممكن نروح حتة بعيده عن هنا نتكلم قالي خلاص ماشي انا همشي وانتي امشي ورايا قولتله اوك وفعلا هو مشي وانا مشيت وراه لحد ما بعدنا عن الشارع اللي ساكنين فيه وقف ولما قربت منه قالي هنا كويس قولتله اه تمام معلش بس مش هينفع حد يشوفني واقفة معاك صحيح لسة محدش يعرفني بس برضو يعني..
قالي اه عندك حق..بصي انا مش هطول عليكي انا مش عارف اشكرك ازاي عللي انتي عملتيه معايا انا واميرة بجد شكرا..
قولتله يابني عادي دي اميره انا بعتبرها اختي ولو مش بعتبرها كده عمري ما كنت هسمحلها انها تجيبك عندي في شقتي..علي فكرة انا اللي طلبت منها انكم تتقابلو عندي عشان تبقو براحتكم..
ضحك وقالي اه ماهي قالتلي بجد انتي جدعة اوي مش عارف اشكرك ازاي قولتله تاني ماقولتلك مفيش حاجة..
قالي ياريت تعتبريني اخوكي زي اميرة قولتلة انا اتشرف بيك..
معلش استاذنك عشان رايحة السوق..قاللي ممكن اطلب منك طلب قولتله اتفضل..قالي ياريت اميرة متعرفش اننا اتكلمنا مع بعض..قولتله ليه احنا بنعمل حاجة غلط..قالي لا اصلها بتغير جدا وبتزعل قولتله خلاص ماشي قالي اعتبر ده وعد قولتله وعد..انا همشي سلام..
مشيت وطول الطريق عمالة اانب نفسي الفرصة جت لحد عندي وانا رفضتها ازاي لما قالي عايز اتكلم معاكي ماقولتلوش لما اروح نتكلم في شقتي..ازاي اضيع فرصة زي دي. بس في نفس الوقت كنت بقول انها طالما جت منه يعني هتتكرر وانا لازم اتقل عليه شوية..فعلا لازم اتقل..
روحت السوق اشتريت طلباتي ووانا راجعة كان مراد واقف علي باب العمارة..ابتسمتله وانا طالعه ودخلت شقتي..قلعت العباية ولبست ترينج بيتي وشغلت التي في وقعدت..كنت برسم خطتي اللي جاية مع مراد وازاي هوقعه..
لقيت نفسي بتصل بيه من رقمي التاني علي اساس اني شيماء..
اول ما رد قولتله وحشتني قالي وانتي كمان وحشتيني ايه اخبارك انهارده قولتله تمام عملت ايه في موضوع الشقة انا محتاجة اني اقابلك انا تعبانة جدا قالي لسة المشاكل مخلصتش قولتله طب ماتشوف حد صحبك كده شقته تكون فاضية ونتقابل فيها انا مشتقالك اوي..قالي خلاص هشوف وارد عليكي..بصي انا في الشارع دلوقتي لما اروح البيت اكلمك اقولك عملت ايه وبالمرة نعمل واحد قولتله طيب بسرعة انا محتاجالك اوي متتاخرش عليا وقفلنا..
انا قولتله كده وانا عارفة انه مش هيعرف يتصرف لانه لو كان يعرف يتصرف في مكان قبل كده كان اتصرف مع اميرة..
كنت عايزاه ييجي يطلب مني كده..
كنت قاعده بتفرج علي مسلسل شغال سمعت الجرس بيرن روحت فتحت ملقيتش حد بس خدت بالي من علبة صغيرة قدام باب الشقة مكنتش محتاجة افكر مين اللي عمل كده كنت عارفة انه مراد قفلت الباب وفتحت العلبة لقيت ازازة بيرفيم وورقة مكتوب فيها رقم موبايل مراد كلميني ضروري..
قمت متصلة بيه من رقمي الاصلي قولتله انت ليه عملت كده قاللي دي حاجة بسيطة وعربون صداقة قولتله وطبعا برضو ماقولش لاميرة عشان متغيرش صح ؟؟
ضحك وقالي صح قولتله بس انت كده بتخونها قالي انتي بتسمي الهدية خيانة قولتله طالما مش خيانة يبقا تصارحها قالي دتزعل وانا مش عايز ازعلها..قولتله خلاص ماشي..قالي انا هسجل رقمك ماشي قولتله ياريت لا ومعلش ممكن متحاولش تتصل بيا خالص عشان متسببليش مشاكل قالي طب افرضي عايزك في حاجة ضرورية قولتله خلي اميرة هي اللي تكلمني قالي طب وافرضي حاجة انا مش عايز اعرفها لاميرة قولتله يبقا اكيد ساعتها هتكون حاجة غلط قالي انتي برضو هتقولي حاجة غلط قولتله ايوة لازم تصارحها بكل حاجة عشان متبقاش خيانه لحبها ليك..قالي في حاجات متتقالش قولتله ليه يعني حاجات عيب مثلا وبعدين انتو بعد اللي بيحصل بينكم ده مفيش عيب يعني قالي انتي بتحبي جوزك قولتله يعني قالي ازاي يعني مش متجوزين عن حب قولتله لا جوازنا تقليدي قالي طيب ينفع تعرفيه ان انتي بتجيبي صحبتك وحبيبها شقتك وهو مش موجود..قولتله نعم ده كان يقتلني..قالي وانا برضو مينفعش اعرف اميرة عشان ممكن تقتلني قولتله بصراحة انا مش مطمنة من نحيتك..قالي لا متقلقيش وقفلنا..
بعدها بشوية اتصلت بيه من الرقم التاني بساله عملت ايه في موضوع الشقة قالي لسة اصبري متستعجليش قولتله انا اللي مخليني مستعجلة اني نفسي اشوفك قالي غمضي عنيكي هتلاقيني في حضنك ده لو انتي عايزاني في حضنك..
في نفس اللحظة سمعت جرس الباب بيرن قولتله خليك معايا اشوف مين ببص من العين السحرية لقيته هو اللي بيرن الجرس اتخضيت وارتبكت قفلت التليفون بسرعة لقيته بيتصل تاني قولت مين مردش بس سمع صوت تليفوني وهو بيرن لقيته بعتلي رسالة بيقولي افتحي خلاص انا عرفت انك توتا..
برغم ارتباكي وخضتي الا اني فرحت ان خطتي نجحت حتي لو بطريقة فاشلة..فتحتله الباب حطيت وشي في الارض وشي كان لون الدم قام مد ايده ورفع وشي وقالي اتفضل؟؟
قولتله اتفضل..دخل وقفل الباب وقام وقف قدامي ساكت وانا برضو وشي في الارض كنت مكسوفة جدا..فرحانة جدا..خايفة جدا..
دي كانت اول مرة اجتمع برجل غريب في مكان مقفول علينا..وبرغم اني كنت خايفة جدا..الا اني اتماسكت لما سمعته بيقولي انتي هتفضلي بصة للارض كتير..قولتله لا اتفضل ادخل اقعد في الانتريه لحد ما اجيبلك حاجه تشربها قالي ماشي ودخل الانتريه..
دخلت عملتله عصير وابتديت افك شوية..دخلت قدمتله العصير لقيته بيقولي ايه قولتله ايه قام ضحك قالي انتي طلعتي مشكلة قمت ضاحكة بكسوف كده قالي بس تصدقي اني كنت مقتنع انك شيماء بجد قولتله خلاص انا شيماء قالي يعتي نفسك زي ماقولتيلي في التليفون اتكسفت برضو وحطيت وشي في الارض قالي لو مش نفسك انا ممكن امشي وهعتبر ان اللي حصل ده محصلش ومفيش اي حاجة..قولتله لا متمشيش ثواني وهجيلك..
دخلت قلعت هذومي كلها ولبست روب ورجعتله وقفت قدامه وقمت فاتحة الروب بصلي انبهر وفضل متنح في جسمي كان بياكلني بعينيه كنت حاسة بكل نظرة بيبصهالي..
قمت قالعة الروب ووقفت عريانة ومديتله ايدي قام ومسك ايدي وخدني في حضنه غمضت عيني وهو فضل يبوس فيا وبايده فضل يلعبلي في كسي..وانا في عالم تاني من المتعة..فضل يلعبلي في كسي لحد ماجبتهم وهو لسة بيبوسني قمت فكاله البنطلون وطلعت زوبره بره كان واقف زي الحجر وانا عماله ادعك فيه وحاسه بعروقه هتنفجر لقيتني بحركة سريعة هجمت عليه وحطيته في بقي وفضلت اتفنن في مصه كنت بتعلم فيه ازاي امص وفعلا هو كان مستمتع جدا..
شالني وحطني علي كرسي الانتريه وفضل يلحسلي في كسي ويمصلي في زنبوري وانا هموت من الهيجان..جبتهم تاني قام وقف قلع بنطلونه وقام ماسك زوبره وبمنتهي القسوة حطه في كسي صرخت من الالم وهو قعد يطلعه ويدخله جامد وانا اقوله بسرعة دخله جامد..وهو مش راحمني وانا بتالم من المتعة والالم جبتهم وهو قام مطلعه وقام جابهم علي جسمي لبنه غرق جسمي وطرطش علي الانتريه قمت جبت مناديل ومسحت جسمي ومسحت اللي جيه عالانتريه ومسكته من ايده ودخلنا اوضة النوم وقفنا جنب السرير مسكت وشه وقمت بوسته بوسه طويلة جدا اتفاعل معايا وقام حضني حضن حسيت ان ضلوعي بتتكسر وقمنا نمنا علي السرير قولتله انا عايزاك تدخله ورا قالي حد يسيب الكس الجامده ده وينيك من ورا قولتله بصراحة من ساعة ماشوفتك وانت بتنيك اميرة وانا نفسي اجرب كده قالي ايه ده انتي كنتي بتراقبينا يا بنت الايه واميرة عارفة قولتله لا قولتله من ساعتها وانا هموت عليك قالي المره اللي فاتت لما اميرة اتصلت بيكي سمعت صوتك وانتي بتنهجي وكنت عارف علي فكرة انتي كنتي بتعملي ايه ولما قفلتي قولت لاميرة صحبتك بتنهج عشان بتلعب في نفسها ماتناديها العب انا فيها زعلت مني ساعتها بس صالحتها وقولتلها انا بهزر ولما كنت بشوفها لابسة الاندرات بتاعتك كنت بقعد اتخيلك لابسهالي وكان نفسي انيكك من اول مرة شوفتك..قولتله ادي الفرصة جاتلك وريني بقا هتعمل ايه..عايزاك تفتري عليا..قالي انا هورملك كسك قولتله وطيزي قالي انتي مصممة قولتله اه..
جاب ازازة الزيت ودهن زوبره ودهن خرم طيزي وفضل يمشي زوبري علي كسي وطيزي لحد ما قام رشقه جامد في طيزي وانا نايمة علي ضهري وفشخالو رجليا فضل يدخله جامد وانا كنت في قمة هيجاني فضلت العب في زنبوري وادخل صوابعي في كسي وهو يدخل زوبره في طيزي بمنتهي العنف حسيت انه قرب يجيبهم قولتله عايزاك تجيبهم جوة قالي ماشي وقف وقومني وقفني جنب السرير ورفعلي رجلي اليمين علي السرير وقالي وطي وقام مدخل زوبر تاني جو طيزي وفضل ينيك فيا جامد بعنف وانا اهاتي بتزيد وهو يسرع اكتر لحد ما جابهم وساب زوبره وقام واخدني في حضنه من ضهري وفضل يمسك في بزازي وانا مش قادرة كنت حاسه بنار في طيزي بقوله حرام عليك طيزي وجعتني قوي قالي مش قولتلك هورمهولك قولتله لا انت قولتلي انك هتورملي كسي يالا وريني قاللي طيب مصيلي زوبري شوية خليه يقف مردتش عليه قمت موطية علي زوبره وحطيته في بوقي كان بينقط لبن كنت قرفانة منه قوي بس في نفس الوقت كنت حابه طعمه فضلت امصله فيه لحد ما وقف قمت وقفت ومسكته من راسه قمت شداه ناحيه كسي،فضل يلحسلي فيه ويمص في زنبوري وقام زقني علي السرير ورفعلي رجليا الاتنين قمت ماسكة زوبره وحطيته في كسي قام زقه جوة جامد وفضل ينيك فيا بمنتهي العنف وانا في قمة متعتي وهو يدخله جامد وانا اقوله اجمد بسرعة يالا لحد ما جابهم في كسي وقام اترمي جنبي عالسرير وقالي انتي جامدة اوي قولتله وانتي ريحتني اوي قالي اتبسطي قولتله جدا وعدت ووفيت ضحك وقالي انا مرضيتش افتري عليكي اتغاظت قولتله ياسلام قالي مش مصدقاني قولتله انا مبحبش الكلام بحب الفعل قالي خلاص المرة الجاية هوريكي قولتله انت داخل علي طمع بقا ..قالي بصراحه انتي الواحد ميشبعش منك يا بخت اللي متجوزك قولتله ويا بختك انت كمان..ضحكنا شوية وقام لبس هدومه وباسني من شفايفي وقالي بصي عالسلم كده فتحت الباب واطمنت ان مفيش حد طالع قولتله تمام قالي هبقا اتصل بيكي قولتله علي رقم شيماء ضحك وقالي ماشي يا شوشو وخرج وقفلت الباب وراه ودخل كنت في قمة الارهاق طيزي كانت واجعاني وكسي كان واجعني جدا فعلا مراد افتري عليا بس انا بحب كدة ..
دخلت طلعت هدوم ودخلت اخدت شاور سخن وقمت حضرت اكل لجوزي ودخلت نمت..
صحيت الساعة تسعة علي صوت التليفون كان جوزي بيتصل يسالني لو عايزة حاجة من الشارع عشان هو خلص شغل وفي الطريق قولتله لا وقفلت قمت غسلت وشي وسخنت الاكل وحطيته عالسفرة وقعدت مستنياه لحد ما جيه..
دخل جوزي اكلنا وقالي شكلك تعبانة انهارده قلبي دق خفت لايكون لاحظ حاجة قولتله اه فعلا انا تعبانة من الصبح مش قادرة اقوم من النوم قاللي انا لاحظت كده قولتله ازاي يعني قالي مش عوايدك يعني اني اجي الاقيكي لابسة ترينج وضحك حسيت ان روحي رجعتلي تاني وضحكت وقولتله انا انهارده تعبانة جدا شكلي داخلة علي عيا قالي طب بكرة لو لقيتي نفسك تعبانة ابقي انزلي للدكتور قولتله خلاص ماشي دخلنا اوضة النوم خدني في حضنه وهو ممدد علي السرير وفضل يلعب في شعري لحد مانمنا...

استاذ نسوانجى
06-13-2016, 07:45 PM
قصه روعه
استمرى

بدلع النسوان
06-13-2016, 07:55 PM
يسلمووووووووووووووووووو

/ (/>

حقنه
06-14-2016, 03:25 AM
الاحمرار ده يا توتا اسمها
Love bites 😉

عربية
06-14-2016, 10:53 PM
مكنتش مصدقة ولا كان عمري اتصور في يوم من الايام اني اخون جوزي..
في اليوم اللي حصل فيه الخيانة بعد ما نمت حلمت بكوابيس قمت من نومي مفزوعة ومعرفتش انام تاني كنت ببص لنفسي بنظرة حقيرة جدا وحسيت اني داخلة علي مرحلة اكتئاب..
فضلت صاحية للصبح عمالة اشرب في قهوة وسجاير جيه وقت صحيان جوزي عشان يروح شغله حضرتله الفطار و صحيته لاحظ علي وشي قاللي انتي منتمتيش ليه قولتله معرفتش انام قالي لسة تعبانة من امبارح قولتله يعني بس بالليل حلمت بكوابيس كده معرفتش انام تاني قالي خير ان شاء ****..
طيب اتصل استاذن من الشغل وننزل نشوف اي مستشفي ولا اروح واستاذن بدري ونروح للدكتور قولتله لا مفيش داعي انا هبقا كويسة روح شغلك وانا لو تعبت هكلمك..
بالفعل نزل جوزي راح علي شغله وفضلت انا قاعدة عمالة اشرب في سجاير وضميري بيانبني قولت اقوم اخد شاور ولما اخرج اتصل باميرة تيجي تقعد معايا وانا في الحمام عينيا جت علي كسي فضلت بصاله قولت في عقل بالي انت السبب في كل اللي انا فيه ده..
فعلا كنت متضايقة خدت الشاور وخرجت اتصلت باميرة قالتلي انها بايتة عند اختها..
لاحظت ان صوتي متغير سالتني مالك قولتلها اني تعبانة شويه ومنمتش من امبارح سالتني عن السبب قولتلها لوحدي كده مش عارفه ايه اللي جرالي اطمنت عليا وقفلنا بعدها جوزي اتصل بيا يطمن عليا قولتله انا بقيت كويسة وقفلت وفضلت قاعدة شوية لقيت تفكيري خدني لمراد..
حسيت ان حالتي النفسية استريحت شوية لما جيه في بالي مع انه جزء اساسي من السبب في اللي انا فيه ده..
قمت متصلة بيه اول ما رد عليا قاللي حبيبي قولتله انت قولت ايه قالي قولت حبيبي مش انتي شوشو حبيبتي قمت ضحكت وقولتله ايوه انا شوشو حبيبتك..
قاللي طب حبيبتي عاملة ايه انهارده قولتله حبيبتك كويسة..
قولتله وعامل ايه مع اميرة قالي زعلانين مع بعض عشان واحنا بنتكلم امبارح اتصلت بيا لقيت الموبايل مشغول وطبعا كعادتها فضلت تقولي كنت بتكلم مين وعملت حوار..
قولتله يا خبر دي بتغير عليك اوي قالي انا ابتديت اتخنق منها بسبب كده عايزك تتكلمي معاها في الموضوع ده تعقليها عشان ابتديت امل من كده..
المهم سيبك من اميرة ايه رايك فيا عجبتك امبارح قولتله بس بقا قالي انا عايز اعرف عجبتك ولا لا قولتله لا يا سيدي عجبتني قالي طيب مش هنتجوز بقا قولتله انت عبيط يابني انا متجوزة قالي لا توتا هي اللي متجوزة انما شوشو لا ضحكت وقولتله صح عندك حق قاللي طب ايه قولتله افكر..قالي انتي هتتقلي عليا انا عايز اسمعها موافقه ولا لا قولتله موافقة قالي طب الدخلة امتي قولتله انت اللي تحدد قالي يعني انهي يوم يناسبك قولتله اي يوم ما عدا الجمعة قالي خلاص نخليها يوم السبت قولتله خلاص ماشي..
قالي ممكن اطلب منك طلب قولتله طلباتك كترت قالي خلاص اخر طلب..
ممكن تصوريلي نفسك فيديو وانتي عريانة..قولتله لا طبعا مستحيل قالي انتي مش واثقة فيا قولتله لا بس مينفعش..قالي مش انتي حبيبتي وهتبقي مراتي قولتله بس انا مستحيل اعمل كده..قالي خلاص انا زعلان سلام..قولتله انت بتزعل عشان حاجة تافهة قالي ممكن تكون تافهة بالنسبالك انما بالنسبالي مهمة جدا..قولتله مهمة ازاي يعني قالي عايز اشوف انتي واثقة فيا ولا لا واوعدك اني هتفرج عليه وامسحه قولتله خلاص ماشي اقفل هعمله وابعتهولك واتساب..قالي بحبك قولتله وانا كمان بحبك..حسيت اني بقوله بحبك من قلبي مش مجرد مجاملة..
قفلنا وقمت داخلة اوضة النوم مطلعة قميص نوم اخضر عبارة عن شبكة والاندر بتاعه والبرا برضو شبك لبسته واتمكيجت وقمت ظابطة كاميرا الموبايل ووقفت امشي زي بتوع عروض الازياء واوطي واعمل زي عروض الاغراآ كده وابتديت بعدها اقلع قميص النوم وبعدها قلعت البرا ومسكت صدري وقعدت العب فيه واعصر في حلماتي وقمت قالعه الاندر بقيت قدام الكاميرا عريانة فضلت العب في زنبوري وانا واقفة شوية كتير وكنت قاصده ان تعابير وشي تكون كلها جنسية واني اطلع اهات بدلع..
غيرت مكان الكاميرا ونمت عالسرير وفضلت العب في كسي وزنبوري حوالي نص ساعة لحد ماوصلت للنشوة واستريحت..قمت متفرجة عالفيديو عجبني جدا لدرجة اني هيجت علي نفسي وقمت بعتاهوله..اتصل بيا بعدها ق علي طول قالي ايه ده انا كل مرة بكتشف انك اجمد من المرة اللي قبلها..قولتله عجبك الفيديو قالي جدا قولتله سخن بقا عشان يوم السبت..
وقعدنا نتكلم شوية ونهزر لحد ما قفلنا..
الساعة خمسة لقيت التليفون بيرن كانت نجوي صحبتي الانتيم وجارتي عند بيت بابا وماما..فتحت عاملة ايه يا نوجا يا حبيبتي وحشتيني موت قالتلي يا سلام ياختي لو وحشتك كنتي حتي رنيتي عليا انما من يوم ماتجوزتي معبرتيش حد الجواز غيرك يا وسخة ولا اه من لقي احبابة نسي اصحابه..
قولتلها ابدا و****انتي عارفة انك صحبتي واختي وحبيبتي قالتلي ايوة اضحكي عليا كالعادة ضحكت وقولتلها انتي يعني مش عارفة قالتلي لا عارفة..قولتلها مش هتيجي تتغدي معايا يوم قالتلي هو انتي عزمتيني وانا مجيتش..قولتلها انتي مش محتاجة عزومة قالتلي خلاص انا اجازة جمعة وسبت هجيلك السبت اقعد معاكي طول النهار ايه رايك قولتلها خلاص اوكي هستناكي قالتلي هجيلك علي العصر كده قولتلها اي وقت يا موزة ده بيت اختك قالتلي ماشي يا روحي سلام وقفلنا..كان احساسي بالذنب لسة بيطاردني بس احساسي بالمتعة اقوي..اتصل بيا جوزي تاني بيطمن عليا واكدتله اني بقيت كويسة قالي طب انهارده الخميس فايقة ولا لسة تعبانة قولتله لا يا بابا فايقة وقاعده مستنياك قاللي انا هخلص شغل بدري انهارده وهاجي عالساعة سبعة كده قولتله وانا مستنياك..
قمت حضرتله الاكل وبعد كده جبت الكريم المزيل كان شعر كسي ابتدا يطول وقمت مروقة جسمي ودخلت خدت شاور وخرجت اتمكيجت ولبست نفس الطقم الاخضر اللي لبسته لمراد في الفيديو..الساعة بقت سبعة وجوزي لسة مجاش زي ما قال قولت اقوم اجيب التليفون اتصل بيه كنت فعلا ابتديت اهيج وخلاص هيات نفسي ان الليلة مش هتكون عادية يا دوب قمت لقيت الباب بيتفتح وكان جوزي كان جايب حاجات كتير معاه في شنط روحت عليه خدت منه الشنط قام بصلي باعجاب وقالي ايه ده يخرب بيت جمالك انتي كل يوم تحلوي عن اليوم اللي قبله..الكلام ده كان بيهيجني جدا كان بيحسسني ان انا انثي.. فعلا الطقم ده كان مبين كل مفاتني لانه كله عباره عن شبك..قرب عليا جوزي وقام واخدني في حضنه وقالي مراتي حبيبتي عاملة ايه انهارده قولتله مراتك حبيبتك بقت كويسة ضمني اكتر لحضنه وباسني بوسة وديتني عالم تاني مافوقتش من البوسة الا لما حسيت بزوبره بيخبط في كسي مسكته وقعدت العب بيه في كسي وزنبوري وجوزي كان حاضني جامد وبيبوسني حسيته هيقطعلي شفايفي وبزي هيفرقع في ايده من كتر ماهو بيدعك فيه..جبتهم حسيت بافرازاتي سايحه علي كسي وعلي فخادي وكنت في قمة الهيجان قمت مسكت زوبره وحاولت ادخله لقيته جوزي قام رفعلي رجلي الشمال شوية وقام فضل يحك زوبره علي زنبوري قمت ماسكاه وقمت زقيته جوة كسي ولقيت نفسي انا اللي بحضنه وانا اللي ببوسه من كتر مانا كنت بحضنه وعايزاه يخش كله جوايا كنت بخربشه سيبت شفايفه وقمت ماسكة رقبته ولقيتني بعمله)love bites)
في رقبته قام رفعلي رجلي التانيه من عالارض وقام شايلني وهو مدخل زوبره كله فيا وقام منيمني علي كنبة الانتريه ونام فوقيا وفضل ينيك فيا بكل قوته مكنتش سامعة حاجة في اللحظة دي غير صوت جسمه وهو بيخبط في جسمي وصوت نفسه وهو بيتسارع وبيلمس رقبتي وفجاة جابهم وابتدت حركته تبطا لحد ما ساب زوبره جوة كسي وهمس في ودني بحبك ..
الكلمة دي بس كانت كفيلة انها تنقلني لعالم تاني من الحب والرومانسية لقيت نفسي بتلوي تحته واقوله وانا كمان بعشقك ربنا ميحرمنيش منك..قام جوزي قالي يالهوي داحنا نسينا نفسينا كل ده واحنا لسه في الصالة مدخلناش لاوضة النوم قولتله البركة فيك قالي انتي تعرفي انا نفسي نسيب بصمة لينا في كل حته في الشقة دي قولتله وانا مقدرش اخلي في نفسك حاجة ومنعملهاش قمت ومسكته من ايديه وشديته علي اوضة الاطفال ومستنتش كتير قمت قعدت علي ركبي في الارض ومسكت زوبره وقعدت امص فيه شوية واحطه بين بزازي شوية لحد ما حسيت انه بقا زي الحجر طلبت منه يلحسلي وقمت طالعة علي السرير ونمت علي ضهري وفتحت رجليا عالاخر قام هجم علي كسي ودخل زنبوري كله جوه بوقه وفضل يمص في ويلحسلي فيه ويدخل لساني في كسي وانا فضلت العبله في شعره وانا مستمتعة جدا بكده بعد ما خلص قام نايم فوقيا ودخله بالراحة وابتدت اهاتي تعلي لما ابتدا هو يسرع وكل ما يسرع اكتر انا اهاتي تعلي اكتر..كنت قربت اجيبهم ابتديت احضنه جامد واخربش في ضهره واعضه من رقبته عرفت انه هو كمان قرب يجيبهم لما ابتدا يقول اهات قعدت اسخنه بكلامي يالا يا حبيبي بسرعة دخله كله جامد يالا مش قادرة لحد ما جبناهم سوا ووقفت حركته وهو زوبره لسه جوة كسي..
قمنا بعد شوية رومانسية دخلنا الحمام اخدنا شاور سوا وقعدنا اتعشينا وبعدها قعدنا نهزر شوية لقيته قام خدني في حضنه وقعد يحسس علي جسمي كنت مبسوطة جدا ابتدي جسمي يسخن قام شايلني وحطني علي ترابيزة السفرة وقام مدخل زوبره بالراحة وفضل يدخله ويخرجه بالراحة وانا اقوله بسرعة يسرع شوية ويرجع يبطا تاني وانا في قمة هيجاني لحد ما جبناهم قمنا قايمين دخلنا خدنا شاور تاني وقمنا نايمين..
الصبح قمنا قبل الصلاة فطرنا واكتشف جوزي ان ضهره متقطع ورقبته مليانة..
( love bites )
قالي يخرببيتتك انتي شوهتيني وقطعتيلي ضهري قعدت اضحك قولتله عشان تعرف ان انا متوحشة يعني لو فكرت تمد ايدك عليا ممكن اكلها وانت نايم..قالي دانتي مفترسة..يا حبيبتي ابقي ابعدي عن رقبتي عشان زمايلي في الشغل مياخدوش بالهم..قولتله وهو انت بتعمل حاجة غلط انا مراتك قالي يا حبيبتي الحاجات دي بيكون فيها احراج بين الشباب وكده..فهمني وجهة نظره واقنعني لاني بجد اتضايقت لما قالي زمايلي والكلام ده..
قالي كمان انه بيكون مبسوط لما بعمل كده قولتله وانا كمان..
وعدي اليوم ونمنا..

عربية
06-14-2016, 11:00 PM
ناقص بس الجزء السابع والاخير..

love_woman_moot
06-14-2016, 11:02 PM
تسلم ايدك على القصه فى انتظار الباقى
( متابع )

بدلع النسوان
06-14-2016, 11:08 PM
روووووووووووووووووووووووووعه يسلمو علي المجهود الاكثر من رائع

/ (/>

love_woman_moot
06-14-2016, 11:43 PM
قصتك تعتبر تانى قصه فى حياتى تشدنى واحب انى اتابعها واتابع كل جزء فيها وقصتك هتكون اقل من اول قصه شدتنى بتالت اجزاء الاولى كانت عشر اجزاء

love_woman_moot
06-14-2016, 11:45 PM
هل هتكتفى بجوزك اتمنى اشوف ده فى اخر جزء

سكساوي مجنون
06-15-2016, 12:35 AM
ممتعه جدا ومتابع بشدة اتمني التكملة بصراحة من القصص الممتعه جد والقليلة اللي امتعتني
تحياتي وفي انتظار الجديد

استاذ نسوانجى
06-15-2016, 12:56 AM
القصه جميله وتستاهل

حقنه
06-15-2016, 01:15 AM
انتقمتي منه
في انتظار اخر جزى

عربية
06-15-2016, 03:41 AM
لو رديت عليك ابقي حرقت القصة لان الجزء اللي جاي ده اهم جزء..

عربية
06-15-2016, 05:58 AM
انا اسفة بس لان الجزء ده طويل جدا اخترت انيي النهاية تكون منفصلة..
وشكرا لاهتمام الجميع..

عربية
06-15-2016, 06:03 AM
جيه يوم السبت..
كالعاده صحيت جوزي وفطرته ونزل راح شغله..
قمت بسرعة اتصلت بمراد عشان نبدا يومنا بدري عشان نجوي صحبتي كانت جاية تزورني..اتصلت بيه رد عليا كان لسة صاحي من النوم قالي انتي ازاي متصلتيش بيا امبارح انا كنت هتجنن واكلمك قولتله انت عارف ان يوم الجمعة جوزي بيكون قاعد..قالي ياريت متتكررش بعد كده ضحكت وقولتله معلش قالي هنعمل ايه انهارده قولتله اه انهارده دخلتنا قالي انا امبارح حلقت وروقت علي نفسي ومحضر نفسي عالاخر قولتله طيب خلاص حاول تنزلي بسرعه عشان في ضيوف جاينلي بعد الظهر..قالي انا هقوم اخد شاور وانزلك بسرعة..قولتله ماشي خلص واديني رنة..
وقفلنا دخلت انا كمان اخد شاور ولما خلصت دخلت فتحت الدولاب وطلعت الطقم اللي كنت لابساه يوم دخلتي كان عبارة عن برا ابيض واندر ابيض وقميص نوم ابيض قصير كلهم شفافين..
ولبست فوقهم روب ابيض حرير برضو كنت لابساه يوم الصباحية..
لبست واتمكيجت رنيت علي مراد قالي خلاص انا نازل اهو وفعلا سمعت صوت باب شقته وهو بيتقفل..روحت فتحت باب شقتي بالراحة واطمنت برضو ان مفيش حد طالع او نازل نزل مراد ودخل وقفلنا الباب وكان حالق ومتالق فعلا كانه يوم دخلته بجد لدرجة اني شميت البيرفيم بتاعه هيجت جدا كان هو برضو بيبصلي بنظرة كلها جنس..
قالي بهزار ايه انتي لابسة ابيض في ابيض نازلة من السما قولتله لا انا لابسة كده عشان انهارده دخلتي ضحك وقالي طيب انتي مستعدة قولتله جدا..قام شالني ودخلنا اوضة النوم قالي ممكن اطلب منك طلب صغير قولتله اتفضل قالي عايزين نتصور سوا قولتله لا طبعا قالي برضو انتي لسة مش واثقة فيا قولتله لو مش واثقة فيك مكنش زمانك معايا دلوقتي قالي طيب خلاص براحتك بس انا كنت عايز اليوم ده يبقا ذكري حلوة مابينا..بصراحة انا كان نفسي بس كان لازم اتقل شوية عليه قالي وبعدين مش انتي بعتيلي فيديو المرة اللي فاتت قولتله اه قالي انا اتفرجت عليه ومسحته زي ما وعدتك قولتله يعني انت عايز ايه دلوقتي قالي خلاص مش عايز حاجة بس خلاص طالما مفيش ثقة يبقا علاقتنا مع بعض مش هتنفع قولتله يعني ايه قالي يعني انا همشي قولتله انت عبيط انا مقدرش ازعلك بس ليا شرط قالي ايه هو قولتله توعدني انك تتفرج علي الفيديو وتمسحه قالي انا بقولك عايزه للذكري ولما توحشيني ابقا اتفرج عليه..
قولتله خلاص موافقة..قالي ونتصور كم صورة كمان سوا قولتله اهو الطمع هيبتدي وضحكت قالي انتي فيكي الطمع انا نفسي اشبع منك ومش عارف كل مرة احساسي معاكي بيختلف انا حاسس اني بحبك..قولتله انت لسه حاسس يعني مش متاكد قالي لا مقصدش كده انا اقصد انك بقيتي رقم واحد في حياتي ولو قولتلك اني من اول مرة شوفتك فيها حبيتك ابقا كداب بس ده ميمنعش اني من اول مرة شوفتك وانا نفسي انام معاكي وبعد ما نمت معاكي حسيت اني حبيتك وكل يوم الحب ده بيزيد لان تفكيري فيكي بيزيد..مجرد كلامه ده بس خلي جسمي عبارة عن نار واكتشفت اني مكنتش محتاجة حاجة اكتر من الرومنسية اللي جوزي مقدرش يقنعني بيها يعني في فترة الخطوبة او حتي بعد الجواز فحياته كانت كلها شغل كنت حاسة انه ساكن في اوتيل حتي يوم اجازته كل اللي بنعمله اننا بناكل ونتفرج علي التي في او شوية جنس وننام..
فكام مراد بالنسبالي هو العشق او الحب وهو ده اللي كان ناقصني ولقيته في مراد..
كل ده دار في دماغي لما مراد اعترفلي انه بيحبني كنت سرحانة في عالم تاني لدرجة انه لاحظ اني سرحانة قام رافعلي راسي وقالي حبيبتي سرحانة في ايه قولتله حبيبتك سرحانة فيك..
قالي طيب احنا هنقضيها كلام وسرحان وانتي بتقولي ان جايلك ضيوف قولتله يالا قالي بس هنتصور قولتله ماشي..
طلع موبايله وشغل وقالي انا هشغل فيلم سكس نتفرج عليه ونصور زيه قولتله ماشي وعلي فكرة دي مش اول مرة اتفرج علي سكس اتفرجت كتير قبل الجواز..
كان عنده عشر افلام قالي شوفي اللي يعجبك بقيت اشغ كل واحد واجري شويه معجبنيش الا واحد كان الشاب فيه بيعملها مساج قالي بس بشرط اني اعملك مساج وبعد كده انتي تعمليلي قولتله اتفقنا قالي وعايزك تتفرجي علي الفيلم كويس وتسمعي اهاتها وتشوفي تعابير وشها وتقلديها بالظبط قولتله وانت كمان وفعلا اتفرجنا علي الفيلم وظبطنا كاميرا تليفوني لانها كانت اعلي من كاميرا تليفونه ونمت علي وشي وبدا هو يعملي المساج غصب عني كنت بضحك كل ما يدلكلي في جسمي وهو كان بيضحك علي ضحكي لحد ما جت الحته اللي ساحت فيها البنت في الفيلم وابتدت تعدله نفسها ابتديت انا اعدل جسمي زيها هو فضل يدلكلي في صدري وفي وراكي بعدها فتحلي كسي بايده وابتدا يمشي زوبره علي زنبوري ابتديت اتلوي زي البنت بالظبط وقمت قايمة ماسكة زوبره وقمت حطاه في بوقي وقعدت اقول امممممممم واااااااااو قالي الكلام ده بيسخني اوي بقيت االف كلام من دماغي واقوله زي زوبرك حلو اووووي بحبه اوووووي وبحبك انت كمان وهو يقولي عايزة ايه منه اقوله عايزاه يفتري عليا عايزاه يورملي كسي مترحمنيش يا حبيبي وهو يقولي انتي اللي حكمتي علي نفسك اهو بعد ماخلصت مص قام منيمني علي ضهري وقام ورفع رجليا وقام مدخله جامد اوي صوت فضل يدخله ويطلعه بالراحة وانا اقوله يالاااااا بسرعة مش قادرة قام مطلعه وقام موطي علي كسي وفضل يلحسلي فيه وانا اقولي لا انا عايزاك تدخله يقولي متستعجليش اقوله لا يالاااااااا نيكني مش قادرة استحمل بالفعل لحساي شوية صغيرين وقام مدخله تاني بس المرة دي دخله جامد وفعلا ابتدا يفتري عليا كان بيخرجه ويدخله بسرعة جدا وانا عماله اعض في شفايفي شوية واقول ااااااااااااه بسرعة بسرعة دخله بسرعة لحد ماجابهم حسيت كاني رميت شوية مية علي زيت بيغلي حسيت ان لبنه رطبلي كسي شوية وجبتهم انا كمان..
غيرنا مكان الكاميرا وغيرنا وضعيتنا زوبره كان لسة واقف نام علي ضهره وانا ركبت علي زوبره مسكته ودخلته وابتديت اطلع بالراحة وانزل بالراحة وابلعب في زنبوري لقيت نفسي بسخن قمت سانده بايدي علي السرير وابتديت اطلع وانزل بكل سرعتي ولما حسيت ان ايدي وجعتني وقفت شوية ونزلت ابوسه من شفايفه فضل هو يطلع وينزل والمرتبة السوست كانت مساعداه فكان عنيف جدا معايا ومبقتش قادرة اتحكم في اهاتي وكان يسمع اهاتي يقولي كمان اقوله نيكني جامد يقولي انا هفضل انيك فيكي لحد ما تقوليلي كفايه ويدخله ويخرجه اسرع لحد ما جابهم في كسي تاني ابتديت اتلوي فوقيه وابتديت احضنه وابتدا يهمس في وداني بحبك يا شوشو وانا اقوله وانا بعشقك يا مراد يقولي اوعديني انك تفضلي معايا بدون تفكير قولتله اوعدك وانت كمان اوعدني قالي اوعدك اني هفضل معاكي قولتله يا حبيبي انت عارف ظروفي قالي انا موافق اني اكون الرجل التاني في حياتك بس اكون في حياتك انا حبيتك بجد ومش هدر استغني عنك..
كلامه ده كان زي الرصاص الليي قتل حوايا شخصية توتا الحقيقية وابتدا معاه ميلاد شيماء او شوشو زيي ما حبيبي مراد بيقولي..
سرحت مرة تانية وخد باله برضو قالي انتي بتسرحي في ايه قولتله المره دي كنت سرحانة خايفة لحسن ييجي يوم من الايام متقدرش ظروفي وتسببلي مشاكل او اكون انا سبب مشاكلك قالي متقلقيش انا اوعدك مرة تانية اني لو حسيت اني هسببلك مشاكل فانا هخرج من حياتك خالص بس هفضل احبك..
حضنته جامد وفضلت ابوس فيه وفجاة افتكرت ان نجوي هتجيلي بصيت في الساعة لقيتها لقيت لسه بدري قمت قايمه ظابطة الكاميرا وقلتله يالا يا حبيبي عشان اعملك مساج ونكمل عشان الوقت ميسرقناش..
قالي ماشي ياقلبي نام علي وشه وابتديت ادلكله في ضهري كان مستمتع جدا وكان بيقولي ايديك حنينة اوي يا حبيبتي وانا اضحك قالي ربنا ميحرمنيش منك ولا من ايديكي قولتله ومايحرمنيش منك يا روحي..
شويه واتعدل نام علي ضهره وكان زوبره واقف برضو قولتله انت هايج انهارده كده ليه انت شكلك مبلبع حاجة ضحك وقالي بصراحة خدت من صحبي حاحة كده زي الفياجرا بس مستورده قولتله يخربيتك انت لسة صغير عالحاجات دي قالي انا خدتها عشان ابسطك واخليكي تقضي يوم محصلش قولتله انك تكون جنبي ده كفايه ياريت ميتكررش تاني قالي حاضر..
بصيت لزوبره قولت في عقل بالي ياريت تاخدها علي طول وقمت موطية علي زوبره وفضلت امص فيه وادعك فيه بايديا بسرعة زوبره كان واقف بطريقة غريبه وعروقه كانت منفوخه عالاخر وراسه كانت منفوخة شكله باختصار كان يهيج عملت زي الفيلم كنت فوقيه بس بالعكس يعني وشي كان فوق زوبره وكسي كان فوق وشه..وفضلت نتبادل المص واللحس وكان وهو بيلحسلي بيدخل ايده في كسي والتانية في طيزي وفضلنا شوية في الوضع ده لحد ما قام عادلني وخدني في حضنه بس من ضهري قالي ارفعي رجليكي رفعتها قام مدخله وبرضو بعنف وفضل ينيك فيا بسرعة وانا اسخن في بكلامي واهاتي وفي نفس الوقت بلعب في زنبوري بسرعة جدا واهاتي كانت متتوصفش لحد ما جابهم وابتدت حركته تبطا تدريجيا لحد ما خرجه كنت مستغربة ان زوبره لسه دة كله واقف ومنمش كانه ماجابهمش اصلا مع انه جابهم ٣مرات
غيرنا برضو مكان الكاميرا وقام قالي اقعدي علي ركبتك ووطي وقام جاب الزيت ودهن خرم طيزي وابتدا يدعك فيه ويدخل صباعه كان الالم بسيط ولذيذ وعلي غفلة قام حاطط زوبره بعد ما دهنه زيت وقام مدخله علي غفلة وكان الوجع اللي حسيت بيه ده اكبر وجع حسيته في حياتي كلها مع انها مش اول مره اجرب من ورا بس كان الوجع فعلا رهيب قولتله لا لا لا لا لا لا خرجه خرجه بسرعة مش قادره بلاش من ورا والنبي يا حبيبي قام فعلا ابتدا يخرجه بالراحه بس قبل ما يخرج كله قام ذقه تاني حامد صرخت تاني وقولتله لو بتحبني خرجه مش قادرة استحمل كنت حاسة اني اتعورت بس هو كان متجاهلني اصلا وبدا يدخله ويخرجه بسرعة وانا مش قادرة بس بعد شوية صغيرين ابتديت اتعود عالوجع واستلذه وفضل ينيك في طيزي شوية كتير وقام مطلعه وقام مدخله تاني بس في كسي وابتدا برضو يدخله ويخرجه بسرعة ويضربني علي طيزي كنت في قمة المتعة برغم الالم اللي كنت حاسة بيه في طيزي وكسي بس الالم ده كان علي هوايا كنت حباه جدا ومستمتعة بيه جدا رجع من تاني دخله في طيزي وفضل برضو ينيكني بمنتهي العنف ولاني دايما احب العنف وعرفت ازاي اخليه عنيف معايا كنت بتعمد ان اهاتي تكون بدلع واني اتدلع عليه وانا بقوله بسرعة يا حبيبي نيكني بقا قطعهولي يا قلبي لحد ما جابهم في طيزي هديت شوية واستريحت جيه نام جنبي قالي انتي تعبتيني جدا انهارده قولتله وانت فرهدتني جدا قالي تعالي نتفرج علي الفيدوهات احنا صورنا فيديوهين..وفعلا شغل الفيديو الاولاني وهو بيعملي المساج ولما ابتدا ينيك فيا استغربت نفسي جدا فعلا دي مش توتا اللي انا اعرفها دي فعلا واحده تانية انا مستحيل كنت اتخيل نفسي جامده كده وخبرة كده لدرجه ان مراد حلف ميت يمين ان انا مثلت الفيلم احسن من البنت وفعلا انا كمان كنت شايفة نفسي كده وعلي فكرة احنا لو مكناش صورنا الفيديو ده ومراد كان قعد حكالي اللي حصل مكنتش هصدق اني عملت كل ده فعلا كنت في عالم خيالي مكنتش حاسة باللي بعمله..
وخلص الفيلم وابتدينا نتفرج علي التاني كان كل وضع اتفرج عليه اقول في بالي ايه الشرمطة اللي انا بقيت فيها دي مكنتش متصورة اني اقول كل الكلام ده واني بالخبرة دي كلها انا لو بتفرج علي واحده تانية كنت فضلت اشتم فيها من اول الفيلم..
كنت فرحانة اوي..وانا بتفرج علي الفيلم ابتديت احس اني عايزاه ينيكني تاني بس فعلا كسي كان واجعني وطيزي كمان مكنتش قادره كنت حاسة ان كسي اتعور بجد..فقولت كفاية قولتله يالا نقوم ناخد شاور قالي يالا..
فعلا قمنا بس لما قمت حسيت اني مش قادره امشي كنت حاسة بالم رهيب بس مكنتش قادرة احدد مصدره بس كنت حاسه اني اتعورت في الاخر..
اتحاملت علي نفسي ودخلنا سوا الحمان مليت البانيو مية دافية وشاور جيل وقولتله عايزاك تحميني وفعلا بدا يحميني فضل يدعكلي جسمي واول ما ايده لمست زنبوري اترعشت وحسيت اني هيجت تاني وتعبت بس الالم برضو كان لسة موجود..المهم خلص واتشطفت وحميته انا كمان وزوبره وقف برضو قالي انا عايز نعمل واحد تاني هنا قولتله انت موتني انا هايجة وعايزة بس حاسة انك عورتني ضحك وقالي لا انا بس عشان كنت عنيف معاكي تلاقيه وجعك بس وشويه وهيهدا قولتله خلاص ماشي ناخد الشاور ونعمل الواحد في اوضة الاطفال ايه رايك قالي ماشي وفعلا خرجنا ونشفنا جسمنا وخرجنا علي اوضة الاطفال نمت عالسرير وفتحت رجليا وقولتله يالا يا قلبي الحسلي شوية وعلا بدا يلحسلي بس لقيت الوجع بيزيد كل ما بيقرب من خرم كسي اقوله لا لا لا في وجع جامد واقوم قالفة رجليا كذا مره لحد ما قام فاتحلي كسي وقالي تصدقي فعلا انتي شكلك اتعورتي في زي التهابات حمرا كدا في كسك..
قولتله بجد؟قالي اه قولتله حرام ثليك كده اهون عليك تعمل فيا كده وتعورني قالي انا اسف يا حبيبتي انا كان قصدي امتعك بس متزعليش مني يا ريتني كنت انا اللي اتعورت..حسيت انه زعل قولتله يا حبيبي ميهمكش بس يا ريت متخدش برشام تاني عشان ده هو السبب وكمان هياثر عليك فيما بعد..
خدني في حضنه وباسني وقالي انا اسف يا خبيبتي اوعدك مش هتتكرر تاني قولتله عادي ميهمكش..قالي لما انزل هروح اجيبلك حاجه من الصيدلية قولتله لا انا هتصرف انت هتروح الصيدليه تقول ايه انت عبيط قالي هروح اي صيدلية بعيده واقولهم المدام عندها التهابات عايزلها مرطب قولتله خلاص طالما قولت المدام يبقا خلاص وضحكنا شوية ببص في الساعة لقيتها واحده ونص قولتله يا نهار اسود انت عارف احنا بقالنا اد ايه قالي بقالنا كتير ايوة قولتله بقالنا تلات ساعات مع بعض مش عايز تعورني دانا متهيالي لو كنا كملنا كمان شوية كنت روحت اخيط قعدنا نضحك لبس هدومه وانا دخلت لبست ترينج وجبت التليفون عشان اتصل بنجوي اشوفها هتيجي ولا لا اتصلت بيها قالتلي انها قدامها ساعة كده وتيجي قولتلها مستنياكي وقفلت مراد قالي يا حبيبتي انا زوبري بياكلني تعالي فكيلي عشرة بايديك قولتله ماشي دخلنا الحمام وفضلت طبعا اهيجه بكلامي واقوله يالا زوبرك خلو قوي يالا بسرعه وااااااااو قعدت شوية كتار اوي البعبله فيه لحد ماجابهم وقام اتشطف وخرجنا شربنا سيجارة وقمت بعتله الفيديوهين وخدني في حضنه وباسني من راسي وامنتله الطريق ومشي..
وده كان نهاية الجزء الجنسي في قصتي وعشان اللي بيقرا ميزهقش هحكيلكم بالتفصيل ايه اللي حصل بعد كده في جزء تاني...

ِAl BoB
06-15-2016, 07:10 AM
متابع للقصه من اول جزء
قصه فاجره بكل معانيها و احاسيسها

حقنه
06-15-2016, 10:56 AM
يسلموووووووووووو

عربية
06-16-2016, 12:31 AM
ده الجزء الاخيررر من قصتي اللي كانت كل احداثها سريعة جدا لدرجة اني عشت القصة دي في حوالي شهر بس كاني عايشاها من يوم ما اتولدت وهفضل فاكراها لحد ما اموت..
اتصلت بيا نوجا وقالتلي انها هتنزل تجيلي دلوقتي وصفتلها تركب ايه عشان تجيلي كانت الساعة ٢ بعد الضهر..
كنت عارفة ان المشوار بتاعها مش هياخد اقل من ساعة..قمت روقت الشقة وكان الالم في كسي رهيب وعشان طبعا جوزي ميشكش في حاجة اتصلت بيه وقولتله اني حاسه بالم جامد في كسي قاللي من ايه قولتله شكلها التهابات او حاجة زي كده قالي خلاص وانا جاي من الشغل هعدي علي الصيدلية اجيبلك كريمات ومرطبات ولو انتي تقدري تنزلي الصيدلية انزلي بس حاولي تشوفي صيدلية يكون شغال فيها بنت قولتله مش عارفة لو قدرت انزل هتصل بيك ولو مقدرتش هبقا اعرفك تجيبلي معاك وانت جاي..وقفلنا..شوية واتصلت بمراد كنت حاسة امي مشدودة نحيته جامد جدا..اول ما فتح قالي حبيبتي تصدقي انك وحشتيني وكنت لسة هكلمك قولتله ايوة اضحك عليا بكلمتين قالي لا انا مش بضحك عليكي انا قدام الصيدلية دلوقتي وكنت هكلمك عشان تقولي للدكتورة بالظبط انتي حاسة بايه عشان بناء عليه اجيبلك الدوا..فرحت جدا انه مهتم بيا وانه فعلا يهمه راحتي وفعلا ادا التليفون للدكتورة علي اساس اني المدام فقولت للدظتورة بالظبط عللي حصل واللي حاسة بيه فطمنتني انها مجرد التهابات بسبب الاحتكاك بس عشان تخف بسرعة ياريت تهدوا شوية علي نفسكم ضحكت وقولتلها حاضر يا دكتورة كلمني وقالي انا قدامي نص ساعة وهاجي عالبيت عشان اديكي الدوا قولتله حاول تنجز عشان نجوي صحبتي في الطريق قاللي خلاص ماشي وقفلنا دخلت وقفت في البلكونة مكنتش عارفة انا داخلة مستنية نوجا ولا مراد بس لقيت تليفوني بيرن كانت نوجا رديت عليها قالتلي انها خلاص هتركب المواصلة التانية اللي هتجيبها عندي قولتلها عرفتي هتنزلي فين قالتلي اه تمام وقفلنا..عدت النص ساعة اتصلت تاني بمراد كان تليفونه مشغول فضلت اتصل بيه كتير وتليفونه برضو مشغول قولت اكيد رجع تاني يكلم اميرة..حسيت بغيرة بتحرق قلبي لقيت نوجا بعدها بتتصل بيا بتقولي انها نزلت من العربية وده معناه انها قدامها اقل من خمس دقايق وتكون عندي في البيت ابتدا قلبي يدق وكنت خايفة جدا احسن مراد ييجي وهي موجودة صحيح هي صحبتي الانتيم بس انا مكنتش عايزة اعرفها حاجة عن العلاقة دي علي الاقل دلوقتي..اتصلت بمراد تاني برضو تليفونه مشغول..ببص لقيت نوجا بتشاورلي من تحت البيت شاورتلها تطلع وفتحتلها الباب وفضلت واقفة جنبه لحد ما طلعت كانت جايبالي هدية عبارة عن بروازين كبار وعلبة شيكولاتة..خدتها في حضني لانها بجد كانت وحشاني جدا وكنت مفتقداها ودخلت وقفلنا الباب حاولت اني اكون عادية بس الالم في كسي اجبرني اني امشي فاتحة رجليا فلاحظت هي قالتلي بهزار ايه ده هما طاهروكي يا بت ولا ايه ضحكت وقولتلها يا ريت كان زمانه وجع اخف من اللي انا فيه قالتلي ليه مالك الف سلامة عليكي قولتلها ابدا شوية التهابات في المصلحة ضحكت وقالتلي ليه كده قولتلها الاستاذ مش راحمني وعنيف اوي معايا قعدنا علي الانتريه لقيت التليفون بيرن رقم مراد عملته صامت وكنسلت وجاتلي فكرة جهنمية اتصلت بيه وقمت اول ما رد قولتله يا دكتور عيب كده انا طالبة العلاج ده من بدري لو مش هييجي خلاص ممكن تلغيه وانا لما انزل في اي وقت ابقا اجيبه فهم هو علي طول ان صحبتي جات وقالي يا فندم دقيقة واحده والولد هيكون قصاد حضرتك..قولتله شكرا وقفلت ودخل الحوار علي نوجا ..وفعلا يا دوبك قفلت لقيت الجرس بيرن كنت خايفة اوي وانا قايمة رايحه افتح بس لقيت نوجا قالتلي لا يا حبيبتي خليكي انا هقوم اشوف مين قولتلها لا ثواني ده بتاع الصيدلية انا هقوم عشان احاسبه قالتلي بس يا بت انتي مش تعبانة اترزعي مكانك وفعلا سبقتني وقامت فتحت وانا روحت وراها خدت منه العلاج وسالته كم الحساب قالها خلاص يا مدام الحساب اتدفع قولتله مين اللي دفعه قالي جوز حضرتك قولتله خلاص ماشي شكرا قامت نوجا اديته عشرة جنيه وقالتله شكرا وفعلا مشي مراد وقفلنا الباب وكنت خايفة جدا من اللحظة دي انما عدت علي خير..
جيت ادخل المطبخ اعمل فنجانين قهوة قالتلي يا بنتي انتي مش تعبانة خليكي قاعده وانا هقوم اعمل ولا انتي معتبراني ضيفة قولتلها لا طبعا انتي عبيطة ده بيتك قالتلي خلاص اقعدي انتي استريحي وانا هعمل وفعلا دخلت عملتلنا فنجانين قهوة وجت قعدنا نتكلم وتقولي اتجوزتي ونسيتينا قولتلها عيب عليكي وقعدت بقا تسالني ايه الدنيا مبسوطة ولا ايه قولتلها بصراحة مش اوي قالتلي ماهو باين عليكي انه مش قوي ضحكت واتكسفت قالتلي علي نوجا فكك يا بت من الشغل ده عشان انتي عارفة يعني دي مش عشرة يوم ولا حتي عشر سنين..ضحكت وقولتلها طبعا يا حبيبتي انتي اختي حبيبتي..قالتلي عمل فيكي ايه المضروب علي قلبه ده تقصد جوزي قولتلها ابدا بس امبارح العلاقة كانت جامده شوية قالتلي وريني كده عمل فيكي ايه ولاول مرة اكون مكسوفة من نوجا بس مبينتلهاش اني مكسوفة وفعلا قلعت بنتطلون الترينج والاندر كنا قاعدين علي كنبة الانتريه قمت فتحالها رجليا فتحت كسي بايديها وقالتلي يخرب بيته ده شكله افترا عليكي وانتي يا وسخة سيبتيله نفسك يعمل كل ده وهي بتضحك قولتلها اقولك ايه ولا ايه دانا كنت مبسوطة اوي ساعتها قالتلي ايوة بقا كان نفسي بصراحة اني اكرر علاقتي انا واميرة مع نوجا نوجا كانت فعلا مغيهاش غلطة طويلة وجسمها ملفوف صدرها واقف ومدور طبيعي طيزها مدورة ومش كبيرة اوي انما ماشية مع جسمها باختصار كانت زي البنات بتوع افلام السكس فكرت فيها ابتديت اهيج عليها بس انا فعلا مكنتش قادرة اعمل اي حاجة قولتلها بقولك ايه انا هقوم اجيبلك اي حاجة خفيفة تلبسيها وغيري كده وفكي واقعدي براحتك فضلت تتريق عليا عشان انا اقصر منها بس قمت شداها من ايديها ودخلنا اوضة النوم فتحتلها الدولاب طلعتلها ترينج برمودا والبادي بتاعه كات فكت الطرحة وكانت لابسة تونيك وتحته بادي كارينا وبنطلون جينز قولتلها اقلعي وخدي راحتك مش انتي هتقضي اليوم معايا قالتلي اه قولتلها خلاص يالا خدي دة البسيه وفعلا ابتدت تقلع ابتديت ابص علي جسمها وجسمي بدا يسخن عليها انما كان الالم مانعني من اني اعبرلها عن رغبتي فيها..
المهم اننا قعدنا نتكلم شوية وقعدت حكيتلها عن ايامي بعد الجواز بس مجبتش سيرة مراد والصراحة اني كنت ناوية اقولها بس كنت متردده..المهم سيبتها وقمت ادخل الحمام..
تليفوني كان معاها كانت بتاخد مني صور الفرح ونسيت خالص موضوع الفيديوهات وحصل اللي مكنتش اتمناه ابدا..نوجا شافت الفيديوهات خرجت من الحمام شكلها كان باين اني في حاجة بقولها مالك قالتلي نوجا انتي مخبية عني حاجة للحظة فكرت انها ممكن تكون شافت الفيديوهات واترددت هي مستنتش اني ارد عليها قالتلي ايه ده ومين ده وازاي تعملي كده وبعذين مش ده الشاب بتاع الصيدلية..خلاص بقيتي شرموطة وبتخوني جوزك يا توتا لا اكيد في حاجة غلط انا هقوم امشي انتي حكمتي ان صحوبيتنا تنتهي من دلوقتي..
لقيت دموعي بدات تنزل ومبقتش عارفة ارد عليها اقول ايه..
ضربتني بالقلم قالتلي ردي عليا ايه ده لا انتي مش توتا اللي انا اعرفها..القلم ده فوقني شوية قولتلها هقولك علي كل حاجة بس اوعديني ان الكلام ده يفضل سر مابينا..
كنت حاسة اني ضعيفة جدا قدامها..وفعلا ابتديت احكيلها القصة من اولها لحد اخرها..
قالتلي لا انتي شكلك اتجننتي متجوزة وجوزك ميتعيبش وبتقولي انه مش مخليكي ناقصك حاجة ليه تخونيه قولتلها الحب قالتلي كسم الحب والزفت انتي لازم تراجعي نفسك الا قسما ب***انا هنزل من عندك هنا هروح اقول لامك علي كل حاجة ومش عايزّة اعرفك تاني..
قولتلها طيب ساعديني اعمل ايه انا في دوامة..
قالتلي بصي انا مش هقدر اساعدك الا لو انتي عايزة فعلا تساعدي نفسك انتي لازم تعرفي انك كده بتدمري حياتك انتي مش عارفة لو جوزك عرف اللي انتي بتعمليه ده هيعمل فيكي ايه..مش عارفة امك وابوكي ممكن يجرالهم ايه مش عارفة ان اخواتك ممكن يقتلوكي..يا توتا انتي كده بتجيبي لنفسك ولاهلك العار..كنت بسمع كلامها ودموعي مش عايزة تبطل خدتني في حضنها وقالتلي اهدي بس عشان نقدر نتصرف..
قومي اغسلي وشك كده وفوقي عشان نشوف احنا هنعمل ايه..
حسيت فعلا بكل كلمه قالتها وحسيت اد ايه انا صغيرة جدا قدامها فضلت اعيط خدتي في حضنها وقالتلي العياط ملوش لزمة دلوقتي المهم انك تعرفي غلطك وتحاولي تصلحيه قبل ما يفوت الاوان..اوعديني يا توتا انك ترجعي لعقلك وتصلحي الوضع اللي انتي فيه ده..
وانا معاكي مش هسيبك متقلقيش بس الزفت اللي اسمه مراد ده تقطعي علاقتك بيه نهائيا لوو عايزة فعلا نفضل اخوات وعايزة تحافظي علي شرفك وشرف جوزك واهلك..
كان في معركة جوايا..بين اني اقطع علاقتي بمراد واني فعلا حبيته..
رغم الفترة القليلة جدا اللي عرفته فيها الا اني كنت حاسة انه ده الانسان اللي كنت بحلم بيه..
قامت نوجا وجابت مصحف وقالتلي احلفي علي المصحف انك مش هتعملي كده تاني..كنت متردده بس حلفت ووعدتها اني هرجع توتا بتاعت زمان..
جوزي اتصل بيا قولتله اني نزلت الصيدلية جبت شوية كريمات ومطهر وان اللي حصل ده كان نتيجة الاحتكاك ومفيش حاجة خلاص..
اطمن عليا وقفل قمت اتصلت بمراد ونوجا قاعده معايا قولتله معلش يا مراد احنا لازم نقطع علاقتنا ببعض انا واحده متجوزة ومش هقدر اني اكمل حياتي بالشكل ده اتفاجئ بكلامي وقالي انه بيحبنيي ومش هيقدر يستغني عني واني وعدته اني هفضل معاه..
خدت نوجا التليفون وكلمته بمنتهي العقل وفهمته انه يستاهل حد احسن وانه لازم يبص لحياته وبعدين انت لازم تتجوز من بنت يعنيي حتي لو توتا اتطلقت فاهلك عمرهم ما هيوافقو انك ترتبط بواحده مطلقة قالها انه فعلا بيحبني قالتله لو فعلا بتحبها ياريت متسببلهاش مشاكل وانك تكون فرحان لو هي مستريحة في حياتها حتي لو مع حد غيرك..
وياريت تمسح الفيديوهات اللي معاك بتاعتها عشان الشيطان وحش وممكن يوزك انك تبتزها بيهم اقتنع بكلامها ورجعت تاني كلمني قالي طيب ممكن نكون اخوات يعني لو احتجت اني اكلمك الاقيكي قولتله بس مش اكتر من اخوات وقفلنا..
شوية ونوجا مشيت قفلت علي نفسي وفضلت اعيط كنت حاسة اني في دوامة..
لحد ما جوزي جيه لقاني منهارة سالني مالك في ايه قولتله تعبانة شوية قالي طيب ننزل للدكتور قولتله لا اطمن عليا وحضر لنفسه العشا كنت ببصله وكان صعبان عليا جدا هو فعلا يستاهل واحده احسن مني اليوم ده منمتش ولما صحيته الصبح بعد ما حضرتله الفطار طلبت منه اني اروح اغير جو كم يوم عند امي قالي خلاص مفيش مشكلة لبست ونزلت معاه راح هو علي شغله وانا روحت عند امي..
وفعلا روحت عند امي سلمت عليها وعلي بابا وطبعا قعدوا يسالوني ايه اخبارك والكلام ده كنت بحاول ان ردي يكون مختصر كنت محتاجة اقعد مع نفسي فاتحججت اني تعبانة شوية وعايزة انام وفعلا دخلت اوضتي القديمة ونمت اقصد طبعا اني عملت نفسي نايمة وفضلت افكر وارجع بذاكرتي ازاي كل ده حصل وازاي حياتي بقت بالشكل ده..لحد محسيت بصداع ونمت..لما صحيت كنت خاسة بدوخة جامده اوي ناديت علي ماما واول ما قولتلها دايخة لقيتها زغرتت قالت بركة يا حبيبتي شكلك حامل..اتصدمت فجاة معرفش ليه اول ما ماما قالت كده حسيت ان لو ظلتمها حقيقي هيكون اللي في بطني ده من مراد مش من جوزي وسيطر عليا جدا التفكير ده ..
حاولت اني ابان فرحانة المهم ماما اتصلت بجوزي وقالتله انا شاكة ان توتا حامل وهاخدها وننزل للدكتور قالها خلاص استنيني هعدي عليكم..
شوية وجيه ولبست ونزلنا روحنا للدكتور كان شكلي باين اني مش مبسوطة وطبعا اتحججت لجوزي اني تعبانة من الالتهابات ومش قادره امشي كمان حاسة بالدوخة جدا..المهم وصلنا للدكتور اللي اكد اني حامل..
حاولت اني ابين اني فرحانة بس غصب عني كانت دموعي بتنزل واتحججت ان دي دموع فرحة..
روحت اول حاجة فكرت اعملها اني اكلم نوجا لما قولتلها فرحت جدا وقالتلي انها جايالي نوجا كانت ساكنة في نفس البيت بتاع ماما طلعتلي وقضلت تهنيني بس لاحظت اني مهمومة قالتلي مالك يا توتا انتي زعلانة انك حامل قمت عيط قالتلي بتعيطي ليه يا توتا قولتلها خايفة اللي بطني ده يكون من مراد اتصدمت وقالتلي وبعدين قولتلها مش عارفة..
وبقت دي المشكلة اللي منغصة عليا حياتي وحصلت بقا في خلال الخمس ايام اللي قعدتها عند ماما احداث كتير اوي بس اهمها اني قدرت اني ااكد لنفسي اني قادرة اعيش من غير مراد..
كنت اخدت القرار مع نوجا اني لازم اسقط علشان مكونش عملت ذنب كبير..
لما رجعت شقتي شوفت مراد مرتين وفي المرتين لاحظت انه اتجنبني ومشي بعيد عني واميرة جاتلي وعرفت منها انهم انفصلو بس هي لسة بتحبه وطلبت مني نعمل جنس بس رفضت واتحججت اني تعبانة..
بالليل بعتلها رسالة قولتلها اميرة الوضع اختلف فلو عايزة نفضل اخوات واصحاب ننسي موضوع الجنس ده..
تاني يوم اتصلت بيا وجت قعدت معايا وقالتلي انها عايزة فعلا نكون اخوات واصحاب وان موضوع الجنس ده مش فارق معاها..
وعلي فكرة انا لسة معملتش كده بس ناوية اسقط..
وبكده انتهت القصة اللي بدات بسرعة وانتهت بسرعة ..

حقنه
06-16-2016, 01:10 AM
نهايه مؤلمه فشخ

love_woman_moot
06-16-2016, 01:17 AM
كنت متوقع انهاء العلاقه لكن مش كده فعلا مكنتش احب انها تنتهى حامل وسقوط وعذاب وحيره ولكن اتمنى انك ترجعى لحياتك عادى من جديد ولو حصل السقوط اتمنى يعوض عليكى واهى تجربه وعشتيها ووضح من كلامك انها هتفضل فى الذكرى للابد

الذب الحائر
06-16-2016, 01:44 AM
اول قصه واقعيه اقراها ونهايه غير المتوقعه نهايه مش صادمه بس طبيعيه وعاقله

استاذ نسوانجى
06-16-2016, 08:15 AM
اتمنى ان تكون القصه واقعيه كما قالت صاحبتها
واعتقد انها حقيقيه
القصه جدا رائعه
هى تزوجت واحبت غير زوجها
وكمان عرفنا ان الست عندما تريد فلا وجود لعوائق امامها
ولكن نهايتها كدا معقوله فهناك نهايات اكثر من ماساويه
على الاقل انتهت بالسر فالزوج لا يعلم والاهل لا يعلمون
شكرا لعربيه لقصتها الرائعه

أفندينا
06-16-2016, 03:12 PM
يسلمووووووووووو

love_woman_moot
06-18-2016, 01:22 AM
لسه متابع القصه لوكن بعد الجزء الرابع ظهر انك عشقتى الجنس بممارسه عنيفه واتمنتى ده مه مراد ولكن الغريب انه حصل مع جوزك يعنى هو لبى رغبتك ووضح من حديثك انك كنتى فى قمه السعاده والمتعه فى الفراش مع جوزك لكن لماذا عقلك يذهب لمارد وتتمنى تمارسى مع الجسن بشكل عنيف

Hima HUnter
06-18-2016, 02:09 PM
قصة رائعة بجد
و بتمنى قصص تانيه
اسلوبك فوق الرائع

عربية
06-18-2016, 02:17 PM
مراد انا حسيت معاه الرومنسية اكتر من الجنس..
وبرغم ان جوزي جنسيا افضل من مراد الا اني حسيت بانوثتي مع مراد اكتر وده اللي خلاني احبه..
الست تحب الرجل اللي يحسسها انها انثي اكتر من الرجل اللي يحسسها انه موظف عندها..
وصلت؟؟

Hima HUnter
06-18-2016, 02:36 PM
مراد انا حسيت معاه الرومنسية اكتر من الجنس..
وبرغم ان جوزي جنسيا افضل من مراد الا اني حسيت بانوثتي مع مراد اكتر وده اللي خلاني احبه..
الست تحب الرجل اللي يحسسها انها انثي اكتر من الرجل اللي يحسسها انه موظف عندها..
وصلت؟؟

فعلا الاحساس اهم من الجنس نفسه
الحيوانات بيعرف فى الجنس

love_woman_moot
06-18-2016, 05:03 PM
مراد انا حسيت معاه الرومنسية اكتر من الجنس..
وبرغم ان جوزي جنسيا افضل من مراد الا اني حسيت بانوثتي مع مراد اكتر وده اللي خلاني احبه..
الست تحب الرجل اللي يحسسها انها انثي اكتر من الرجل اللي يحسسها انه موظف عندها..
وصلت؟؟


وصلت وده موجود كتير فى حياتنا

حقنه
06-19-2016, 01:53 PM
مراد انا حسيت معاه الرومنسية اكتر من الجنس..
وبرغم ان جوزي جنسيا افضل من مراد الا اني حسيت بانوثتي مع مراد اكتر وده اللي خلاني احبه..
الست تحب الرجل اللي يحسسها انها انثي اكتر من الرجل اللي يحسسها انه موظف عندها..
وصلت؟؟
الاحياس شيء جميل
ولازم يتبادل

عربية
06-26-2016, 07:33 AM
انتظروا جزء جديد قريب جدا..

استاذ نسوانجى
06-26-2016, 08:14 AM
اين التكمله يا عربيه

Hima HUnter
06-26-2016, 07:51 PM
انتظروا جزء جديد قريب جدا..

منتظرين ابداعاتك يا قمر

love_woman_moot
06-28-2016, 01:04 PM
انتظروا جزء جديد قريب جدا..

فى انتظر الجديد

funny_man
06-29-2016, 04:07 PM
في انتظار الجديد يا توتا

عربية
07-02-2016, 10:04 AM
اتغيرت حياتي بشكل غريب وبالرغم اني كنت محتاجة دايما للجنس الا اني ابتديت اتهرب من جوزي كل ما يطلب مني انه ينام معايا واتحجج دايما بان الحمل تاعبني..وفي يوم اتصلت باميرة قولتلها لو عندك افلام سكس ابعتيهملي قالتلي انها بتعمل شوية حاجات وهتعدي عليا شوية وجاتلي قالتلي ايه بقا عايزة الافلام ليه قولتلها عادي يعني كان معايا شوية واتمسحو قالتلي خدي التليفون اللي يعجبك ابعتيه..فضلت اقلب في الافلام كان اغلبيتهم بنات مع بنات..
ابتدت رغبتي في اميرة تزيد وهي كان باين عليها انها حاسة نفس احساسي..
مضيعتش وقت دخلت اوضتي قلعت وخرجت لقيتها بتتفرج علي فيلم وبتلعب في كسها من فوق العباية اول ما شافتني استغربت وفرحت مديتلها ايدي وقومتها وبدون مقدمات خدتها في خضني وفضلت ابوس في رقبتها وهي فضلت تحسس علي ضهري وطيزي قلعتها هدومها ودخلنا اوضه النوم كنت هايجة جدا عليها وهي نفس الكلام وفضلنا حوالي ساعة بننيك بعض لحد ما استريحنا وقمنا اتشطفنا ولبسنا..
سالتها عن مراد قالتلي انها كلمته اكتر من مرة وكل مرة كان بيقولها خلينا اخوات..تقوله ازاي اخوات بعد كل اللي حصل بينا ده قالها انه زهق من اسلوبها..
فضلت افكر فيه واحاول اني اكلمه وفعلا اخدت القرار اني اكلمه بعتله رساله الاول كتبتله فيها وحشتني مووت..
اتصل بيا بعدها قالي بصي متعلقيش نفسك بيا عشان احنا في الاخر مش لبعض انتي واحده متجوزة وليكي حياتك وانا شاب وعايز اشوف حياتي ومستقبلي..
حسيت انه بيردلي الكلام اللي نوجا قالته قولتله كل اللي بتقوله ده حقيقي بس انا فعلا حبيتك وفعلا محتاجة ليك فياريت متحرمنيش منك حتي لو نسال علي بعض كده من بعيد لبعيد..بس متتخلاش عني لو محتاجة ليك..قالي انا عمري ما بتخلي عن خد محتاج ليا وفي اي وقت هتحاجيني هتلاقيني..قولتله طيب انا محتاجة لحضنك دلوقتي ضحك وقالي طيب وانا مش فاضي دلوقتي قولتله تصدق انت معفن قالي بجد انا في مشوار ومش هرجع الا بالليل قولتله خلاص نتقابل بكرة بدري بعد ما جوزي ينزل هكلمك قالي نتقابل فين قولتله انت بتهزر يعني انت مش عارف قالي عادي بسال قولتله في اوضة النوم وضحكت وقولتله بس من غير ماتاخد حاجةضحك وقالي ماشي وقفلنا وكنت بعد الساعات اللي باقيه كاني طفلة مستنية العيد وعد اليوم بطئ جدا..
تاني يوم الصبح صحيت جوزي فطر ونزل خرجت البلكونة واول ما اطمنت انه خرج من الشارع اتصلت بمراد مردش عليا فضلت اتصل بيه كتير لحد ما صحي من النوم قولتله انا مسانياك يالا قوم كده فوق وانزل نفطر سوا قالي ماشي دخلت حضرت الفطار واتصلت بيه تاني قالي انه عالسلم قمت فتحت الباب دخل حضنته زي ما كون هغتصبه وقعدنا فطرنا واتكلمنا شوية واحنا بنفطر وبعد كدة قولتله ايه رايك ناخد شاور سوا قالي ماشي كان لابس ترينج قلعه وانا كنت لابسة روب فوق قميص النوم قلعت انا كمان زوبره كان واقف بطريقة غريبه..
مسكته من زوبره وشديته عالحمام..
منظر زوبره كان كفيل انه يولع النار في جسمي كله مكنتش قادرة اصبر لبعد الشاور اول ما دخلنا الحمام هجمت علي زوبره وفضلت امصله فيه وهو كان بيلعبلي في شعري كنت في نفس الوقت بلعب في كسي وحسيت اني خلاص مش قادرة قمت حطيت ايدي علي البانيو ووطيت قولتله يالا عشان انا مش قادره قام فضل يحاول يدخله وانا مش قادرة لحد ما دخل راسه قولت ااااه لا لا لا لا لا قام طلعه ودخله تاني كله جبتهم اول ما دخل وفضل يدخله ويخرجه بالراحة وبدات سرعته تزيد تدريجيا وانا عمالة اطلب منه اسرع يالا جاااامد ابتدا يبقا عنيف معايا وابتديت احس بالمتعة لاني مكنتش بلاقي متعتي خالص الا في الجنس العنيف ابتدا يسرع اكتر وابتدت اهاتي تكتر وابتدا هو كمان اهاته تطلع عرفت انه قرب يجيبهم بقيت اسخنه بكلامي وابتديت اقوله بشرمطة يالا دخل زوبرك كله ونيكني بسرعة يلا يا حبيبي زوبرك حلو اوي يالا مش قادرة علي زوبرك اااااه ااااه لحد ما جابهم حسيت بلبنه سخن اوي وهو بينزل جوا كسي وهو عمال يدخله ويخرجه واللبن عمال ينزل وانا مستمتعة بيه جدا..خرج زوبره وقمنا واقفين في البانيو وخدنا الشاور وكنت برضو عمالة العبله في زوبره خرجنا من الحمام عملتله عصير وعملت لنفسي قهوة وقعدنا نتكلم شوية ولعت سيجارة قالي ايه رايك تشربي معايا حشيش من غير تفكير وافقت لف سيجارة كبيرة اوي وولعها وفضل يشرب منها واداهالي كانت دي اول مرة اشرب فيها حشيش مع اني ليا اصحاب بيشربو بس مكنتش بشرب معاهم شربت منها حسيت اني بدوخ ومحسيتش بنفسي الا لما صحيت من النوم كانت الساعة سبعة وكنت نايمة عريانة ودماغي مصدعة جدا قمت خدت برشامة صداع وحاولت افتكر ازاي انا نمت كده مكنتش فاكرة اي حاجة الا لحد ما شربت مع مراد اتصلت بيه رد عليا وفضل يضحك ويقولي انتي دماغك خفيفة اوي انتي اول ما شربتي فضلتي تضحكي شويه وتعيطي شوية وتهلوسي بس عايز اسالك سؤال..قولتله اسال قالي هو فعلا انتي واميرة بتنامو مع بعض اتفاجئت من السؤال قولتله مين الليي قالك كده قالي انتي مبقتش عارفة اقوله الحقيقة ولا اكدب عليه بس هو قالي قولي الصراحة قولتله ايوه قالي وعملتو كده كم مرة قولتله حوالي خمس او ست مرات طلب مني احكيله بالتفصيل وحكيتله من اول مرة لما اتفرجت عليهم من خرم الباب لحد اخر مرة طلب مني اني اعمله فيديو انا وهي قولتله لا طبثا قالي ليه مش واثقة فيا طب مانا معايا لسة الفيديوهات بتاعتك يعني لو كنت عايز ااذيكي كنت اذيتك المهم اطمنتله وقولتله طيب ما ترجعلها قالي انه زهق منها المهم اني اقنعته انه يرجعلها ووافق ووعدته اني في اقرب فرصة هعمله الفيديو..قالي بس جامد الفيديو اللي صورتهولك انهارده وانتي مسطولة وضحك قولتله ايه ده انت كمان صورتني قالي انتي اللي طلبتي علي فكرة قولتله انا ؟؟ قالي اه مكنتش فاكرة حاجة زي كده قولتله طيب ابعتهولي قالي لحد يشوفه معاكي تاني قولتله هتفرج عليه وامسحه..قالي ماشي لما نقفل هبعتهولك..وقعدنا نتكلم شوية وقفلنا وبعتلي الفيديو..
كنت مستغربة جدا وانا بتفرج عليه لاني فعلا كنت بتصور بمزاجي بداية الفيديو كنا في الصالة وكنت عريانة وكنت بشرب حشيش كان صوته بس اللي طالع في الفيديو بيقولي مش هترقصيلي شوية بقا قولتله هرقصلك قالي عندك بدلة رقص قولتله عندي قمصان نوم احسن من بدل الرقص..
قمت دخلت اوضة النوم وهو ورايا بيصورني وطلعت شوية قمصان اختار منهم هو واحد لونه لبني وقالي البسي ده لبسته وكنت مش قادره امسك اعصابي خرجنا تاني الصالة شغل هو مزيكا وفضلت ارقص ثبت هو الكاميرا وجيه فضل شوية يرقص معايا انا مكنتش فاكرة اي حاجة من الكلام ده بس ابتديت افتكر تدريجيا..
بعد ما خلصت رقص نيمني عالارض وفضل يصور فيا وانا مش في وعيي بس كان كل ما يطلب مني حاجه بعملها حطي ايديك علي كسك احطها افتحي كسك عالاخر افتحه ادعكي بزازك ادعكهم..
بعدها دخل ثبت كاميرا الموبايل عالتسريحة وخدني ودخلنا اوصة النوم كنت مستسلمة خالص وسايباله نفسي ومفيش مني اي رد فعل الا لما بيدخل زوبره بتحول لواحده تانية خالص بفضل احضن فيه وابوسه بشكل غريب كنت حاسة اني بتفرج علي واحده تانية خالص واحده خبرة مكنتش اتخيل ان كل ده يطلع مني انا فعلا مش مصدقة ان اللي في الفيديو دي هي انا دي اكيد واحده شرموطة وانا بتفرج ابتديت اهيج علي نفسي وابتديت العب في كسي وقررت اني هريح نفسي قمت نمت عالسرير وفتحت رجليا وابتديت ادعك واحسس علي زنبوري ولسة هدخل صوابعي في كسي لقيت اميرة بتتصل..
كان باين من صوتها انها مبسوطة وفرحانة قالتلي حصلت مفاجاة يا توتا قولتلها خير قالتلي مراد كلمني واتصالحنا قولتلها يا سلام قالتلي لسة قافل معايا قولتلها تمام وقعدت حكيتلي علي التفاصيل سالتها لو تقدر تجيلي دلوقتي عشان انا هيجانة قالتلي صعب لانها عندها شغل كتير في البيت بس بكرة هتجيلي من الصبح قولتلها خلاص هستناكي وقفلنا ..كلمت الفيديو وقعدت العب في نفسي لحد ما استريحت وقمت خدت شاور وحضرت العشا لجوزي وفضلت قاعده مستنياه قدام التليفزيون شوية وكلمني قالي انه طالع سالني لو عايزة حاجة من الشارع قولتله لا طلع غير واتعشي وفضلنا نتكلم انا وهو كده في مواضيع تخص اخواته وبعدها سالني هو انا موحشتكيش فهمت علي طول انه عايز ينام معايا قولتله ليه بتسال يعني قالي اصلي بقالي كذا مرة ابقا عايزك تقوليلي تعبانة خليها يوم تاني وانا عمري ما هغصبك علي حاجة قولتله ابدا بس فعلا الايام اللي فاتت كنت تعبانة جدا قالي وانهارده سكت كنت عايزة برضو اتهرب منه بس لقيتني بقوله لا انهارده انا محتاجة لك..وافقت انه ينام معايا لاني كنت خايفة جدا يشك في حاجة دخلنا اوضة النوم وقلعت وهو قلع وابتدا يحضني كنت تعبانة فعلا ومكنش ليا مزاج خالص بس كان لازم اسيبه ينام معايا غمضت عيني ونمتله ثلي ضهري ونام هو فوقي وفضل يبوس فيا ويلعبليدفي بزازي وبعدها بشوية حسيت بحاجة علي شفايفي فتحت عيني لقيت زوبره كنت قرفانة منه جدا ومع ذلك مسكته وفضلت امص والحس فيه لحد ما بقا زي الحجر قام فضل يلعبلي في كسي شوية وقام مدخله اتالمت ولاول مرة من ساعة ما اتجوزت احس بالم زي ده مكنش الم متعه كان وجع مدانيش اي اهتمام وانا بقوله كفاية مش قادرة وهو عمال ينيك فيا من غير اهتمام لحد ما جابهم وقام مطلعه كنت فعلا قرفانة منه قمت قولتله معلش كفاية عشان تعبانة مش قادره حسيت انه اتضايق قمت دخلت الحمام وانا خارجة حسيت بالذنب من نحيته قمت رجعتله اوضه النوم وقولتله حبيبي مش هنكمل بصلي باستغراب قالي مش انتي تعبانة قولتله يا حبيبي انا حاسة انك لسة مستريحتش قالي لا خلاص خليها يوم تاني تكوني فايقة فيه قولتله لا دلوقتي عشان خاطري كنت بكلمه بمياصة مش عارفة انا ليه كنت بتعامل معاه كده مع اني فعلا كنت قرفانة منه..
المهم اني سيبتله نفسي تاني بس المرة دي فضل يلعبلي في كسي ويلحس فيه وقام برضو مدخله وفضل يدخله ويخرجه لحد ما جابهم وقمنا اتشطفنا ونمنا..
الصبح بعد ما نزل اتصلت بيا اميرة قالتلي انها شوية وهتجيلي قولتلها خلاص ماشي..
اتصلت بمراد قالي انه راح الجامعة وهييجي بعد الضهر قولتله خلاص اميرة جايالي دلوقتي هعملك الفيديو واخليها تكلمك تيجي قالي ماشي..
جاتلي اميرة وكان باين عليها جدا الفرحة وبالرغم اني كنت صاحبة الفضل في رجوعهم لبعض الا اني كنت غيرانة جدا منها كان نفسي مراد يكون ليا لوحذي بس انا مقدرش اطلب منه كده لاني بعتبر نفسي بخونه مع جوزي..
قالتلي انا عايزاكي تطلعيلي طقم جامد قولتلها الدولاب قدامك اللي يعجبك البسيه بس عندي شرط قالتلي ايه قولتلها انك تلبسيهولي انا الاول ضحكت وقالتلي من عينيا دخلت اوضة النوم وانا قلعت هدومي وظبط وضع الكاميرا علي التصوير وعملت نفسي بكتب علي الواتس ودخلت وراها كانت لسة بتختار فضلت واقفة وهي بتختار ومش واخده بالها فاكراني فعلا بكتب عشان قولتلها علي فكرة معزومة علي فرح الاسبوع الجاي بتاع صحبتي لسة بتعزمني اهو قالتلي ابقي قولي لماما..
قولتلها ايه رايك تلبسيله بكيني انا عندي واحد اسود قطعتين وهيبقا عليكي جامد قالتلي تمام وريهولي طلعتهولها وقولتلها اقلعي يالا قلعت اديتهولها تلبسه وقمت مشغلة الكاميرا وحطيت التليفون عالتسريحة كانت لبست البيكيني وفعلا كان جامد جدا عليها عشان بزازها كانت كبيرة شوية والبيكيني كان ليكرا كنت باكلها بعنيا وهي لاحظت كده قالتلي مش هنعمل بروفة قبل مراد ما ييجي قولتلها انا اصلا تعبت عليكي البيكيني ده هياكل منك حته وقف قدام المراية وفضلت تتفرج علي نفسها قالتلي تصدقي ان انا اصلا تعبت علي نفسي كل ده والكاميرا شغالة قمت جاية من وراها وحضنتها وفضلت الحس في رقبتها وبدعك في بزازها كانت مغمضة عينيها وسايبالي نفسها قلعتها البيكيني ولفيت وفضلت الحسلها في كسها ابتديت احس بهيجانها..
ابتديت الحس اكتر وامص زنبوردا كله جوه بقي والحس فيه لحد ما حسيت بافرازاتها علي لساني كتير وانا بلحسلها كسها..وقفت وبوستها اول ما شفايفي لمست شفايفها كانت هتاكلني بوستها كانت عنيفة جدا كنت مستمتعة جدا بيها شدتها علي السرير نيمتها علي ضهرها ونمت عكسها بقا كسي قدام شفايفها وكسها قدام شفايفي وابتديت
الحسلها وهي تلحسلي وابتدت تدخل صوابعها في كسي وتخرجها وانا استغليت افرازاتها وبقيت ادهن بيها خرم طيزها واحط صوابعي..
كنا هايجين اوي لابعد الحدود فضلنا كده لحد ما تليفونها رن قامت ترد عليه وانا اطمنت علي الفيديو وفعلا اتصورنا وكان الفيديو واضح جدا فيه كل اللي عملناه ..
كان مراد اللي بيكلمها كان بيقولها انه هيركب وييجي قولتلها يالا بقا يا موزتي خشي خدي شاور عشان تكوني مستعده دخلت تاخد الشاور اتصلت بمراد طمنته ان الفيديو اتصور..

A555
07-02-2016, 10:22 AM
رووووووعه يا قمر وبجد مثيره

Hima HUnter
07-03-2016, 12:12 AM
تجنن بجد منتظرين الباقى

elprines
07-06-2016, 03:45 AM
قصه روووووعه

elprines
07-06-2016, 04:13 AM
تسلم الايادى الحلوين على كتبة القصه

عربية
07-06-2016, 12:11 PM
انتظروا جزء جديد..
انا واميرة ومراد..

A555
07-06-2016, 12:21 PM
انتظروا جزء جديد..
انا واميرة ومراد..

فى انتظارك يا قمر

aliloalilo
07-06-2016, 05:08 PM
اجمل ماقرأت لحد الان ولطن للاسف النهاية لم تكن جيدة للجيمع

mazen_2081
07-07-2016, 04:26 AM
جامده جداااااااااا

zizoo900
07-08-2016, 08:33 AM
رائعة يا توتا .. كملى فى انتظار المزيد
على فكرة انا اول مرة ارد على قصة لحد مش كامله
بس القصة خلتنى للحظة انى اصدق انها بجد



و انتي مجربتيش زيها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رومانس وعاشق
07-09-2016, 12:50 AM
حلوه قوى ننتظر القادمه

darw
07-17-2016, 11:22 PM
فصتك روعه وكلها احسيس ومشاعر تجنن

el gokr
07-19-2016, 09:15 AM
حلوه ممتع تسلمم

شاطى العطش
07-19-2016, 01:53 PM
/>

شوفوني
07-19-2016, 10:12 PM
قصة جميلة ..فيها افكار جديدة مش متعودين عليها
يسلموووووو

شاطى العطش
07-21-2016, 01:24 AM
/>

سلمون
07-23-2016, 07:38 PM
:g014:لووووووز

عربية
08-13-2016, 02:58 PM
هااااااااااي..
سوري عالغياب الفتره اللي فاتت دي..

حقنه
08-14-2016, 05:48 PM
هااااااااااي..
سوري عالغياب الفتره اللي فاتت دي..
حمد**** على السلامه
لعل المانع خير

تأملات
08-15-2016, 08:30 AM
ياريت تكملى القصة

أسلوبك حلو بجد

العميــد
08-26-2016, 01:10 PM
يسلمووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووو

حقنه
09-18-2016, 03:25 AM
هااااااااااي..
سوري عالغياب الفتره اللي فاتت دي..
نورتي
خير كان فيه حاجه ولا المانع خير

sexman5272
11-05-2016, 07:00 AM
جامده يا توتا

marley
11-06-2016, 01:09 PM
رووووووووووووووووووووووعه

sonson99
08-18-2019, 10:36 PM
روووووووووووووووعة

mimoxx
05-05-2020, 01:00 AM
اجمل ما فى القصه انك تخيلتى نفسك مكان وحده غيرك علشان تدلعى جوزك
مستنى تكمله القصه المثيره

ألجنرال
05-05-2020, 01:22 AM
اهلا بيكم..
انا توتا ١٩ سنة لسة متجوزة من شهرين..
حكايتي بدات بعد جوازي باسبوعين جوزي كان في شغله وانا كنت في البلكونة بالليل بشرب سيجارة انا بدخن بعلم زوجي..
انا ساكنة في الدور الخامس ببص من البلكونة لقيت موقف غريب اوي في البلكونة اللي في الدور الرابع في البيت اللي قصادي..
لقيت بنت وشاب بيبوسو بعض المنظر في البداية خضني..
دخلت بسرعة بس لقيت نفسي براقبهم كانت البنت بتتلوي والشاب ايده بتتحرك في كل مكان في جسمها شوية وقام رافعلها الجلابية اللي كانت لابساها ونزل الاندر وهجم علي كسها فضل يلحس فيه لقيت نفسي جسمي سخن ولقيتني بدخل ايدي من تحت بنطلون الترينج حسيت بالاندر مبلول وبدات احس بهيجان غريب في كسي وفضلت العب فيه وانا براقبهم والشاب لسة بيلحسض في كسها وكل ما يحاول يبعد تمسك راسه وتشدها ناحية كسها وكانت مغمضة عينيها..
فجاة سمعت صوت تليفوني بيرن دخلت بسرعة عشان ارد لقيت رقم جوزي وكان بيتصل عشان يسالني لو عايزة حاجة من الشارع كان ده وقت رجوعه من شغله قولتله علي طلباتي وطلبت منه ييجي بسرعة لاني زهقت من القعده لوحدي وقفلت ورجعت تاني عالبلكونة لقيتهم لسة موجودين بس المرة دي لقيت الشاب واقف زي ماهو والبنت قاعدة علي ركبها وبتمصله..
ورجعت دخلت ايدي من تحت البنطلون وقعدت العب في كسي وانا هيجانة عالاخر وفجاة لقيتهم ارتبكوا والبنت قامت بسرعة ودخلت من البلكونة والشاب رفع بنطلونه ورجعت البنت تاني كلمته بصوت انا مسمعتوش ودخلت تاني وثواني ورجعت وخرجو الاتنين وانتهي الموقف بالنسبالهم..
بس بالنسبالي منتهاش..
دخلت اوضة النوم وفتحت الدولاب ومنظر الشاب والبنت مفارقش خيالي كنت محتارة البس ايه لجوزي استعداد ليلة حمرا بس مع حيرتي وهيجاني قررت اني اخد شاور واتمكيج وافضل عريانة..
دخلت الحمام ومليت البانيو ولسة مش قادرة انسي الموقف اللي شوفته فضلت العب في كسي وانا باخد الشاور وغمضت عيني لقيت نفسي بتخيل نفسي مكان البنت وبالرغم اني حتي مش فاكرة ملامح الشاب لقيتني بتخيل انه بيلحسلي في كسي زي ما كان بيلحس للبنت وزادت حرارة كسي وبدات اتخيل اني بمصله زوبره اللي برضو مشوفتوش..وابتديت اهيج اكتر ولقيتني بدخل صوابعي جوة كسي وبايدي التانية بلعب في زنبوري وللعلم انا حجم زنبوري كبير شوية ومعملتش عملية ختان..وفضلت العب فيه بسرعة وايدي التانية بدخل صوابعي واخرجها بسرعة وابتدت صوت اهاتي تطلع وانا زي اللي في عالم تاني..سمعت صوت الباب بيتفتح عرفت ان جوزي طلع..
قولت انت جيت يا حبيبي قاللي اه قولتله ثواني باخد شاور وجايالك..
قمت من البانيو نشفت جسمي ولفيت الفوطة علي جسمي وخرجت لقيت جوزي قاعد عالانتريه خدني في حضنه وباسني من خدي وقالي وحشتيني قولتله وانت كمان..
استاذنته ادخل البس هدومي عشان احضرله العشا قالي انه هياكل بس مش دلوقتي..
دخلت اوضة النوم اتمكيجت وحطيت برفان ونمت عالسرير وناديت عليه دخل الاوضة لقاني فاتحة رجلي وفاتحة كسي بايدي وبقوله ايه موحشكش هو اتفاجئ من منظري بس مضيعش وقت قلع هدومه بسرعة وهجم عليا عالسرير اول ما شفايفه لمست شفايفي جيه في خيالي منظر الشاب في البلكونة وبرغم اني اول مرة امارس الجنس كان يوم دخلتي واول رجل يلمسني في حياتي كان جوزي الا اني اتخيلت ان الشاب هو اللي بيبوسني ولقيت نفسي بتفاعل معاه بطريقة غريبة ادهشت جوزي نفسه بس هو معلقش..
لقيت نفسي بحضنه جامد وببوسه بعنف لدرجة ان ضوافري علمت في ضهره لما كان بيمص في حلمة صدري واول ما نزل بلسانه علي كسي ابتديت اعمل زي البنت وامسك راسه واقربه لكسي كل ما يبعد واطلب منه انه يلحس اكتر..بعد كده طلبت منه اني امصله استغرب جدا لانه طلب مني كده اكتر من مرة وكل مرة كنت برفض مش عارفة ايه السبب اللي كان مخليني ارفض بس عارفة السبب اللي خلاني اطلب منه كده وهو اني كنت شايفاه الشاب بتاع البلكونة...
وقف جوزي وانا قعدت علي ركبي وابتديت الحس بلساني في زوبر جوزي وابتديت ادخله في بوقي حبة حبة وانا مستمتعة جدا وهو كمان كان مستمتع ومبسوط..
قمت هجمت علي شفايفه وانا في قمة الهيجان حسيت وقتها اني بغتصبه كنا واقفين جنب السرير وفي الوقت اللي كنا في قمة الهيجان احنا الاتنين وشفايفي بتاكل شفايفه رفعت رجلي علي السرير ومسكت زوبره وقعدت العب بيه في كسي واحركه علي زنبوري وكان كسي عمال ينزل في افرازات كتير فجاة لقيت زوبوه جوة كسي وانا بتنهد وبصرخ من المتعة وجوزي عمال يدخله ويخرجه وبرغم انه كان بيوجعني الا انه كان وجع جميل وجع بتتمناه كل واحدة وهي في حضن جوزها...
المهم فضل جوزي ينيك في كسي وانا لاول مرة من ساعة جوازي محسيتش بالمتعة اللي حسيتها اليوم ده رغم ان جوزي كان خبرة في الموضوع ده وكان بيريحني وبيكفيني..
المهم ان جوزي جاب لبنه في كسي مرتين حسيت اني رضيت واستريحت اترمينا للحظات عالسرير قبل ما اقوم واشده واقوله بينا عالحمام ناخد شاور سوا زي ما اتعودنا من بعد الجواز..
المهم بعد الشاور دخلت المطبخ حضرت العشا وكلنا سوا وقعدنا نهزر ونضحك وخلصنا اكل ودخلنا عشان ننام بالفعل طفينا النور وجوزي نام وانا فضلت صاحية وكنت لسة بفكر في الشاب والبنت ولما حسيت اني هتعب تاني غمضت عيني ونمت وصورة الشاب والبنت مش مفارقة خيالي..

وده كان الجزء الاول من قصتي..


رووووعه
فى انتظار الجزء التانى



قصص محارم التزام site:rusmillion.ruقصص سكس زوجة ابيقصص سكس نساء والمجانينتعبانه يا واد قصص سكس site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-459038.html/archive/index.php/t-255088.htmlدخل في طيزها بسهولهقصص نيك بنت الجيرانشواذ حلوين وديك الاسودالكبيرمىلمقصص سكس نيك طيز عنيف عربي/archive/index.php/t-486562.htmlقصص سكس   مع داعش site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-36549.html/archive/index.php/t-6621.htmlقصص اغتصاب/archive/index.php/t-289639.htmlقصص سكس تحسبه بنت/archive/index.php/t-25249.html/archive/index.php/t-208879.htmlقصص واعترافات نيك محارم site:rusmillion.ru/archive/index.php/f-84-p-48.htmlقصص سكس محارم اثناء نوم قصص نيك تجسس/archive/index.php/t-199883.htmlقصة نيك كس زوجة الضابط من قبل السائق/archive/index.php/t-491616.html/archive/index.php/t-364770.html/archive/index.php/t-359146.htmlقصص سكس هندقصص سكس جماعي سعوديقصة يمنية جنسية قصتي مع اخوا زوجي في ﻋﺪﻥ/archive/index.php/t-201994.html/archive/index.php/t-396371.htmlقصة نيك مزة المنطقة/archive/index.php/t-12636.html/archive/index.php/t-143643.htmlقصص نيك.خطيبتي وامها متسلسله/archive/index.php/t-297667.htmlسكس يمني.نار.بنات.الجامعهقصص سكس ليلة راس السنه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-240363.html/archive/index.php/t-101905.html/archive/index.php/t-509504.html/archive/index.php/t-210294.htmlقصص سكس مطلقه مع اخوها.comقصص نيك جارتي الموزة site:rusmillion.ruقصة نيك محارمك حقيقة نقاش site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-225285.htmlقصص جنسيه عن بنت فتح ازب طيزها اول مرهقصص سكس نيك الاهل جماعي الام واولادها الزكور/archive/index.php/t-283872.htmlقصص سكس محارم بالعبايه site:rusmillion.ruقصص سكس لنيك محارم عائلي دياثه وشواذ site:rusmillion.ruقصص اللواط ونيك وائل النياك site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-264138.html/archive/index.php/t-166293.htmlقصص سكس دياثة متسلسلة site:rusmillion.ruحفله لواط على طيزى site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-398992.html/archive/index.php/t-57362.html/archive/index.php/t-407604.html/archive/index.php/t-331340.html/archive/index.php/t-386387.htmlقصص سكس خليجي سعودي نيك في المحلات/archive/index.php/t-275999.html/archive/index.php/t-410917.htmlقصص سكس حمير site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-487823.html/archive/index.php/f-5-p-17.html/archive/index.php/t-438564.html/archive/index.php/t-328433.html/archive/index.php/t-101002.htmlافضل قصص دياثة/archive/index.php/t-280910.htmlقصص سكس تركي/archive/index.php/t-209628.html/archive/index.php/t-461864.htmlقصص سكس شواذ يمنيقصص سكس فارس.comقصص جماع اختي site:rusmillion.ruقصة سكس أغرأء مع أبي وأخي/archive/index.php/f-9-p-43.htmlقصص سكس اختي وبنتي/archive/index.php/t-536425.htmlقصص جنسية متسلسلة عائلتي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-200539.html/archive/index.php/t-245085.htmlقصص ساديه محارم site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-136755.htmlقصص سكس المتسولة  site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-447916.htmlقصص سكس مع ابني في غرفة الفندق.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-346070.html/archive/index.php/t-270782.htmlقصص اغتصاباسخن قصص النيك في اليمن site:rusmillion.ru