ozozo63
08-09-2016, 11:03 AM
/ الجزء السادس والعشرون
اول ما وصلت البيت روحت علي الخدامه تحضر لي غدى وسيبتها وروحت علي غرفة الجوري
علشان اطمن عليها ووصلت للغرفه ودخلت وشفت الجوري قاعده ومعاها دانا بتأكلها علشان تاخد العلاج والجوري اول ما شافتني راحت ماسكه زجاجة الميه المعدنيه وحدفتني بيها روحت فديتها وانحنيت والتفت ليها وقولت مالك يا مجنونه قالت ايوة مجنونه اني اتعلقت بواحد زيك قولت يعني ايه وايه قصدك من الكلام ده وزي ازاي عاوز افهم قالت اصل انت قلبك حجر مش بتحس ولا بتدور علي حد قولت ياسلام وانتي شايفه كدا قالت ايوة قولت ليه بقي فهميني قالت انت عارف اني تعبانه خرجت تتصرمح فين علي الصبح كده قولت كنت في مشوار قالت فين يعني قولت عند الهنوف قالت شوفت يعني كنت بتتصرمح قولت لا بتصرمح ولا باتهبب احنا الي هنعيده هنزيده كل يوم انا زهقت ومش ناقص بجد تعبت مالك في ايه مش انتوا الي حطتوني في الموقف ده وكل شويه امك جايه تقولي الحق مش عارف مين عاوزاك تنيكها ولو مش نكتها هتفضحنا شغال انا النييك بتاعكم علشان كل شرموطه لما كسها ياكلها ويهيج عليها تيجي تهدد في لو مش نيكتها تفضحنا ولو نيكتها بتبقي عاوزة تيجي تاني وتالت وكمان تعزم صحابها كأنها بتعزمهم علي غدى ولا حفلة انا قرفت من العيشه والبيت ده حرام عليكم انا جالي الضغط واعصابي تعبت من الهباب الي انا فيه ده كل يوم واحده ولازم اذل في اهلها علشان مش تيجي تاني هو في ايه انتي فكراني الوضع ده عاجبني اقولك انا هاسيب ليكم البيت وامشي قالت لا ارجوك مش تقول كدا التفت لدانا وقولت ليها اسمعي يا دانا انا زهقت وتعبت بجد بكرا في الصباح تيجي معايا قالت هنروح فين قولت للمحكمه هاطلقك قالت لالا انا مش عاوزة اطلق ارجوك اعمل الي انت عاوزة بس مش تطلقني لو عاوز تنيك كل حريم البلد موافقه ومش هاتكلم بس طلاق لا قولت خلاص انا قررت وانتهي الموضوع بكره الصباح هاتصل بيكي تقابليني علي المحكمه واطلقك وبعد الطلاق تعملي لي خروج نهائي من البلد انا مش هاقعد في البلد دي دقيقه واحدة انا قرفت وخرجت من الغرفه وقفلت الباب جامد بعصبيه وروحت علشان اشوف اغراضي واحطها في الشنطه علشان خلاص هاسيب البيت وامشي وصلت الغرفة وفتحت الدولاب وطلعت كل هدومي علي السرير وجيبت الشنطه التفت علي صوت الجوري بتقولي انت زعلان علشان خايفه عليك وبغير عليك اكتر من اي حد انت عارف معني انك تمشي يبقي بتقولي موتي احسن انا مقدرش اعيش من غيرك وجات علي ارتمت في حضني وبقت تعيط قولت ليها انتي مش شايفه الي بتعمليه معايا والضغط الي انا عايش فيه بسبب العنود والزباله الي كانت بتعرفهم قالت سامحني ارجوك انا بحبك وباموت فيك ومقدرش اعيش من غيرك ارجوك ابوس ايدك بلاش تسيبني ارجوك قولت هاقعد بس بشرط قالت ايه هو قولت سبيني اخلص الي باعمله علشان ارتاح من تهديد الناس الزباله دي قالت بس انا خايفه عليك قولت مش تخافي المهم انك تسبيني علشان عاوز عقلي صافي ليهم علشان اقدر احمي نفسي واحميكم من القرف ده وتهديدهم قالت هاحاول قولت لا لازم قالت طيب قولت كدا كويس وانا من امبارح مش كلت وجعان ياتري هناكل ولا ايه قالت هاخلي الخدامه تحضر الاكل قولت الخدامه بتحضر الاكل اصلا وانتي روحي كملي اكلك علشان تاخدي العلاج قالت طيب تعالي معايا قولت هاجيلك بس ارجع هدومي في الدولاب تاني قالت طيب ومشيت وانا رجعت هدومي وروحت علي غرفتهم لاقيت دانا بتقولي ان الخدامه حضرت الاكل قولت مش هتاكلوا معايا قالت انا اكلت والجوري هتكمل اكل وتاخد العلاج قولت طيب وروحت علي السفرة وقعدت اكل وبعدها قومت رجعت تاني ليهم قعدت معاهم شويه وبعدين قولت ليهم اني هاروح الغرفة التانيه علشان ادخن وكمان ارتاح شويه قالوا طيب روح وقومت من مكاني علشان اروح مسكتني الجوري من دراعي وقالت ممكن اسألك في شيء قولت اسألي براحتك قالت ممكن تقولي انت روحت للهنوف ليه قولت لسي برده الي في دماغك في دماغك ومش عاوزة تبطلي قالت اعمل ايه الغيرة هتموتني قولت لما اقوم من النوم هابقي احكيلك كل شيء قالت اكيد قولت ايوة اكيد وروحت بايسها من راسها وسيبتهم وخرجت روحت للغرفة التانيه وقلعت هدومي وقعدت مكاني وقعدت افكر هاعمل ايه مع ابوخالد والهنوف بعد لما كشفت كل حاجه عنهم وعرفت الي مافيش حد عرفه ومسكت تليفوني واتصلت علي الهنوف وكلمتها وبعد السلام قولت ليها ايه رايك يا شرموطه فكراني لسي عيل صغير مش هاعرف اوصل لزوجة اخوكي واعرف مين هيا قالت بلاش ارجوك انت بتلعب بالنار قولت ايوة بالعب بالنار الي هتحرقكم واحد ورا التاني قالت هو انت غاوي مشاكل قولت انتوا الي جيبتوا المشاكل وجوزك الي عملها وولع النار ومش هاطفيها الا لما تنفذوا الي باطلبه منكم قالت طيب هنفذ الي انت عاوزة قولت امتي هتخلي زوجك يجيب نجود علشان انيكها قالت دلوقتي هاتصل علي ابن الكلب ده واخليه يتصرف بسرعه بس بلاش تحكي ليهم عن هيا زوجة اخي قولت هيا مش ليها ذنب معايا بس لو حصل ولعبتوا بيا يبقي هادخلها في الموضوع واخوكي كمان قالت لا خلاص انتظر مني تليفون بعد شويه هاكلم المتناك زوجي اخليه يكلم نجود علشان نخلص قولت طيب منتظر ردك وقفلت معاها المكالمه وقولت اتصل بنجود علشان مش تنسي نفسها وتوافق علي الي هيطلبه منها زوجها علشان انا كمان اخلص وبالفعل واتصلت بيها وردت بعد لما اتأخرت شويه في الرد وكان الحوار ده :-
انا : مش عاوزة تردي ولا ايه
نجود : لا ابدا بس كنت بعيده عن التليفون
انا : بعيدة عن التليفون بردة ماشي هاعديها بمزاجي
نجود : حلفت انها كانت بعيدة بجد عن التليفون
انا : خلاص مصدقك قوليلي جوزك كلمك ولا لسي
نجود : كلمني في ايه
انا : كسمك يا شرموطة انتي نسيتي ولا ايه
نجود : معلش اصل الشغل كله علي دماغي وعقلي طار مني
انا : ماشي خلي الشغل ينفعك بس مش ترجعي تعيطي وخليكي براحتك ياله سلام
نجود : استني بس فهمني
انا : افهمك ايه
نجود : هو انت كلمت جوزي وقولت ليه يقولي
انا : ايوة كلمته
نجود : يبقي كلمته علي الفيديوهات وعرفته الي كنت باعمله
انا : يا بنت المتناكه بتلعبي علي وتستهبلي علي
نجود : لا ابدا مش قصدي انا بس عاوزة اطمن انه مش عرف حاجه
انا : انا لما باوعد مش باخلف وانا وعدتك لونفذتي الي انا عاوزة هتبقي في امان وبردة وعدتك لو مش نفذتي يبقي هادمرك وادمر الي حوليكي
نجود : انا قولت هانفذ ومستنيه المتناك زوجي يكلمني
انا : هيكلمك بالكتير النهارده او بكره
نجود : ولما يكلمني هنجيلك امتي
انا : قولت لما جوزك يقولي هابقي اعرفه امتي بالظبط هابقي اعرفه الميعاد وفين بالظبط
نجود : قالت طيب
انا : باقولك ايه تعالي انا عاوزك
نجود : اجيلك فين وعاوز ايه
انا : تعالي عندي البيت عاوز انيكك دلوقتي
نجود : مش هينفع
انا : ليه يا كسمك
نجود : مش هينفع وخلاص
انا : ماتقولي مش هينفع ليه
نجود : اصل لسي دخله من شويه من برا هاخرج تاني بحجة ايه
انا : هي بتفرق معاكي وبعدين كنتي فين دلوقتي مافيش مواعيد عمل كنتي فين
نجود : كنت مع الشيخ (..........)
انا : يعني الشيخ (.......... ) يبقي ليه نصيب وانا لا
نجود : معلش استني النهاردة واجيلك بكرا
انا : لا هتيجي النهاردة هانتظرك المغرب ولو مش جيتي يبقي مش تزعلي
نجود : ارجوك افهمني بس
انا : مش عاوز افهم انا نبهتك وانتي حرة
نجود : طيب هاحاول اجي
انا : مش هتحاولي هتيجي او لا
نجود : خلاص هاجي
انا : كويس اعملي حسابك تروقي نفسك مش تجيلي مكشرة وعليكي غضب الدنيا
نجود : والي انت بتعمله في ده هيخليني اروق
انا : لما تيجي بس هابقي اروقك انا
نجود : طيب هاجيلك
انا : وانا هانام شويه وهانتظرك المغرب
نجود : طيب في حاجه تاني
انا : قولت لا بس مش تحاولي تفكري تلعبي بديلك معايا لان رقبتك تحت ايدي
نجود : عارفه
وقفلت معاها المكالمه وقعدت افكر اقول للجوري و دانا ايه المهم طلعت من مكاني وروحت للجوري الغرفة وقولت ليها ان في ضيفه جايه المغرب مش عاوزكم تطلعوا برا الغرفه ولا حد يشوفكم قالت هي مين دي قولت نجود قالت خلاص النهارده هتنيكها قدامها زوجها قولت لسي مش النهاردة بس دا موضوع عادي هاكلمها فيه المهم مافيش حد يخرج قالت طيب لما نشوف اخرتها قولت هنرجع تاني للكلام ده قالت خلاص مش هنطق قولت انا هاروح انام دلوقتي وصحوني قبل المغرب قالت طيب وسيبتهم ورجعت تاني الغرفة ونمت وصحيت علي صوت دانا بتصحيني وتقولي احنا خلاص بقينا قرب المغرب ياله اصحي قولت ليها طيب وقومت اخدت دش سريع وروحت علي المطبخ فتحت التلاجه واكلت حاجه سريعه مع قطعة حلويات وقولت في نفسي اخد حباية منشط جنسي وابهدل بنت المتناكه دي نيك واخليها تنسي الشيخ خالص طلبت من الخدامه تعملي شاي وتجيبه لي غرفة التدخين وانا روحت علي الغرفه اخدت الحباية ورجعت روحت علي الجوري اشوفها واطمن عليها المهم رجعت رجعت تاني الغرفه علشان اشرب الشاي واقعد انتظر نجود لحد لما لاقيت الخدامه بتقولي مدام نجود في الصالون قولت روحي خليها تيجي هنا واعملي ليها قهوة وهتيها هنا وانا كنت قاعد بالبوكسر بس وراحت الخدامه ورجعت معاها نجود الي اول ما شافتني قاعد كده شهقت وعنيها برقت قولت ليها مالك قالت انت قاعد كده عادي وتقابلني كده قدام الخدامه قولت عادي فيها ايه يعني قالت الخدامه ممكن تفضحنا قولت مش تخافي منها تعالي اقعدي بس مش تقلقي ودخلت قعدت وبصيت ليها وقولت ما تخفي عنك العبايه والنقاب دول من الحر قالت سيبني براحتي شويه وبعدين هاقلعهم قولت شكلك كدا هتزهقيني قالت بجد انا قلقانه من الخدامه قولت طيب اقعدي واسكتي وقعدنا ساكتين انا بادخن وبابص للتليفزيون ونجود قاعدة مش قريبه قوي وساكته وبتبص لي لحد لما الباب خبط قولت ادخل كانت الخدامه جايبه القهوة لنجود حطيتها قدامها وقالت عاوز حاجه تانيه يا سيدي قولت ايوة اقفلي الباب وتعالي ارضعي زبي قالت حاضر وبالفعل قفلت الباب وجات عندي انا روحت نايم علي ظهري والخدامه راحت علي زبي تلعب فيه من فوق البوكسر وبعدين طلعته وبقت ترضع فيه جامد زي المحرومه لحد زبي ما وقف وبقي واضح لنجود قدامها وبعدين قولت للخدامه روحي انتي كفاية كدا قالت طيب وخرجت الخدامه وقفلت الباب وانا التفت لنجود وقولت ليها اطمنتي دلوقتي قالت شويه يعني مافيش خوف منها قولت لا مافيش خوف منها مش تقلقي لاقيتها قلعت العبايه والنقاب وكانت لابسه بدي ابيض واستريتش اسود ولسي هتقعد قولت ليها كملي بالمرة واقلعي كله في تردد منها وبعدها قلعت كل الي عليها وجات قعدت تاني قولت اشربي القهوة قالت مش هاقدر اشرب لاني مش باشرب قهوة كتير بالليل قولت اجيبلك حاجه تانيه قالت لا مش عاوزة الخدامه تشوفني كدا قولت طيب استني وروحت علي المبرد وجيبت منه علبتين كانز واحدة برتقان والتانيه سفن اب واديتها البرتقان علشان تشربها وانا شربت السفن اب وقولت ليها مالك حاسك متكتفه قالت بجد انا مرعوبه مش عارفه انا عملت كدا ازاي قولت هي اول مرة تعمليها ما انتي اتناكتي كتير ومن اكتر من واحد يعني مش غريبه عليكي قالت ارجوك بلاش الكلام ده حسيتها زي العروسه في ليلة دخلتها الكسوف والخوف مسيطرين عليها قولت لازم اقرب منها براحه واحسسها بالامان والراحه زي اي واحد ما بيعمل مع عروسته ليلة الدخله لحد ما يفتحها وبعد كده بيروح الخوف والكسوف المهم قربت ليها شويه وقعدت احسس علي كتفها ودراعها وبعدين مسكت وشها بين ايدي وقربته مني وروحت ابوس في شفايفها لحد لما لاقيتها بتلف دراعتها حولين رقبتي وبتقربني منها جامد وتشدني انام فوقها وانا اتجاوبت معاها ونمت فوقها وفضلت ابوس فيها مش سيبت شفايفها ومسكت بزازها العب فيهم واعصرهم بايدي وزبي بيحك في كسها وبزازها وفضلنا فترة علي الوضع ده لحد لما حسيتها بتتشنج وتنزل قولت ده وقت دخول زبي في كسها ومديت ايدي علي بوقي علشان ابلها وادلك زبي وبعد ما بليت زبي سيبته يعرف طريقه لوحده في كسها وهي كانت بتساعده من نفسها بقت ترفع وسطها علشان تقابله لما يقرب منها وانا اخليه يبعد تاني لحد لما دخلته وبدأت انيكها برومانسيه لحد لما نزلت في كسها واول ما حست بلبني سخن في كسها وحست بحركتي بقت اسرع لاقيتها لفت رجليها حولين وسطي ولفت دراعتها الاتنين حولين رقبتي زي الي خايفه اني اهرب منها وبقت تصوط وتتأوه جامد لحد لما خلصت تنزيل ومش قومت من فوقها ولا بطلت بوس فيها وبعدين سيبتها وبصيت ليها وانا فوقها وقولت مبسوطه قالت اول مرة احس بالرومانسيه دي كل مرة اتناك كانت بعنف انتي خليتني في عالم تاني وراحت حضناني جامد قومت من فوقها وقربت منها المناديل تمسح كسها من اللبن الي بينزل وانا مسحت زبي ونمت جنبها وبقيت العب في شعرها وبزازها جامد وهي مدت ايدها ومسكت زبي واول ما مسكته لاقيتها شهقت باقولها مالك قالت كل ده كان في كسي قولت ايوة ليه هو كبير كدا قالت ايوة بس بصراحه حسسني بالراحه والحنيه مش بالعنف قولت تحبي تشوفي العنف منه قالت لا انا عاوزة الرومانسيه وخلي العنف وقت تاني خليه يبقي قدام الاهبل جوزي علشان يعرف انه مش راجل ومحسوب علي الرجاله واحد قولت براحتك وراحت حضناني تاني ومش سابت زبي خالص وقامت عليه ترضع فيه وانا بقيت العب في جسمها جامد ولحد لما زبي وقف تاني ومسكتها نيمتها ودخلته في كسها وفضلت انيك فيها تاني برومانسيه وبقيت المرة دي اعمل كل الاوضاع معاها برومانسيه مش عنف واتأخرت المرة دي كتير يمكن هي نزلت فيها اكتر من اربع مرات من الي حسيته من تشنجتها الكتير لحد لما نزلت تاني في كسها ونزلت نمت جنبها وهي مكنتش بتتحرك وفضلنا شويه وهي بدون حركه نفس بس داخل وخارج بسرعه باقولها مالك قالت حاسه اني باحلم ومش عاوزه اتحرك علشان مش افوق من الحلم روحت قرصتها من بزها راحت قالت اااي بصوت عالي وقالت قرصتني ليه قولت علشان اعرفك انك مش في حلم وصاحيه ونايمه معايا قالت انت حنين قوي وزبك حلو اول مرة انزل كتير كده مكنتش قادرة امسك نفسي من المتعه دي قولت طيب ياله قومي البسي علشان مش تتأخري علي البيت قالت يولع البيت بالي فيه خليني هنا انا هانام معاك الليله هنا قولت مش ينفع علشان السواق بتاعك بره قومي ياله بلاش كسل قالت مش كسلانه بجد خليني هنا معاك الليله قولت يا مجنونه هو انتي لسي مش شبعتي انتي مش قادرة تتحركي قالت الي يدوق زبك وحنيته صعب يشبع منه ارجوك خليني هنا قولت مش ينفع وهابقي اشوفك تاني قالت كل يوم قولت لا خليها بظروفها قالت طيب خليني شويه قولت ناويه علي ايه قالت نفسي كمان مرة تنيكني قولت كفايه مش تنسي انا متزوج وعندي مراتي لازم برده انام معاها وبعدين لما انام معاكي 3 مرات هنام معاها ايه قالت يووووة قولت ياله بس قومي البسي وانا هابقي اتصل بيكي بكرا او بعده بالكتير قالت اكيد قولت ايوة وقامت من مكانها وقالت طيب عاوزة ادخل الحمام اغسل بس شاورت ليها علي الحمام وراحت تغسل ورجعت علي طول ولبست جات علي قعدت فوقي وانا نايم علي ظهري ورفعت النقاب ونامت علي قعدت تبوس في المهم بوستها وبعدين قولت ليها ياله روحي قالت مش عاوزة اسيبك قولت لازم تمشي علشان المشاكل قالت طيب وخطفت مني بوسه سريعه وقامت علي طول مشيت وانا قومت اخدت دوش ولبست ترنج وروحت عند الجوري عشان اقعد معاهم شويه وبالفعل روحت وقعدنا مع بعض وكانت عاوزة تعرف انا كنت فين الصبح وقولت ليها الي حصل بالظبط واستغربت قالت يعني اخت الشيخ (.....) بتعرص علي مراته قولت ايوة ولسي لما اعرف ايه المستخبي قالت الجوري الموضوع كده كبر وخايفه منه قولت مش تخافي انا عامل حسابي لكل شيء راحت حضناني جامد وقالت مش انا ليلتي الليله روحت زقتها وقولت هو انتي مش بتهمدي انتي متنيله تعبانه وخلتينا نشوف ليله سودة امبارح والنهاردة فيكي نفس علشان تتناكي وبعدين امبارح انتي ضيعتي ليلة دانا يعني انا لو نمت يبقي المفروض انام مع دانا قالت يعني كدا يبقي انت هتفضل تنيك فيها وسايبني كده قولت يا ستي مش هانيكها لحد لما تخفي وبعدين نمشي زي ما كنا ماشيين الاول قالت دانا ياسلام وانا مالي بقي ماليش دعوة انا عاوزة ليلتي قولت ياستي اهدي لما الجوري تخف هابقي ادلعكم احلي دلع وانا هاكون خلصت من القرف ده قالت ازاي يعني قولت ليهم خلاص هانت وواثق ان ابوخالد هيتصل بي بكره يقولي ان مراته موافقه وانا احدد ليهم الميعاد واخلص منهم واسيبهم يروحوا لحالهم وانا كمان اروح لحالي قالت شكلنا مش هنخلص نهائي من القرف ده قولت انا نفسي اخلص واعيش مرتاح انا مش ناقص وجع راس بصراحه انا تعبت قالت دانا بس انت واحشني قوي وكدا حرام ضيعتوا علي ليلتي الي باستناها ويمكن بكرا او بعده تجيلي الدورة وهافضل فترة من غير ما اتناك لحد لما تروح بصيت للجوري وقولت من حقها قالت الجوري اه طبعا من حقها روح نيكها وسيبوني لوحدي بجد المرة دي هانتحر قولت انتي عبيطه دي مراتي فوقي بقي قالت بدلع وانا حبيبتك قولت طيب الي يحب حد مش لازم يكون في قلبه حنيه ورحمه قالت طبعا قولت انتي شايفه امك عامله ازاي كده يرضيكي بصت لامها وقالت مش يرضيني بس هتسبوني لوحدي هنا قولت مش هنتأخر هانيكها مرة واحدة ونرجعلك بسرعه قالت دانا لا مرتين قولت خلاص مافيش ولا حتي بوسه ونامي جنب بنتك خلي عندك دم وسيبتهم وخرجت روحت الغرفه التانيه وقعدت ادخن وبعد شويه لاقيت دانا داخله علي وجايه تقعد قولت عاوزة ايه قالت عاوزاك وهاموت عليك قولت ينفع الي بتعمليه انتي مش شايفه هي عامله ازاي وبحاول ارضي فيها علشان مش تتعب تاني قالت اعمل ايه انا كمان بحبك ولما باشوفك بتنام مع واحدة تانيه باحس بخنجر بيقطع في واقول هو انا مش مكفياه علشان يبص لغيري قولت هو انتي شيفاني بابص لغيرك انا بانيكهم ومغصوب علي كده علشان اعلمهم الادب ويحرموا يهددوني قالت نفسي نبعد من هنا قولت اكيد هنبعد انا بافكر في كده قالت طيب في مكان نروح فيه قولت مش تقلقي هنلاقي مكان كويس نعيش فيه قالت طيب دلوقتي مش هتاخدني في حضنك قولت ليها تعالي وقعدت ابوس فيها وهي تبوس في وايدها بتقلعني هدومي لحد لما قلعتني كله وبقيت عريان وقامت هي قلعت كل هدومها ونامت فوقي وفضلت تبوس في وهي بتحرك وسطها وتحك كسها في زبي لحد لما وقف وهي حسيت بيه راحت مسكاه وبتدخله في كسها وقعدت عليه قعدت انيك فيها جامد واقلبها باوضاع كتير لحد لما انا بجد تعبت وقولت اسرع في النيك علشان انزل وبالفعل سرعت في النيك وهي تصوط وانا وراها مش راحمها لحظه لحد لما نزلت في كسها واترميت عليها وبعدين سيبتها ونمت جنبها ولاقيتها لسي بتتعدل علشان تنام جنبي قولت ليها قومي خدي دوش وروحي نامي جنب الجوري علشان مش تزهق قالت وانت مش هتيجي تنام معانا هناك قولت خليني هنا علشان عاوز ادخن شويه وعاوز افكر هاعمل ايه قالت طيب براحتك وقامت خرجت وقفلت الباب وراها وانا فضلت سهران لوقت متأخر افكر ازاي اضغط جامد علي الزفت ابوخالد علشان اخلص قولت مافيش غير الهنوف هي الي هتضغط عليه علشان زوجة اخوها هيا وبالفعل قولت اتصل بيها بكرا واخليها تجيلي واهددها شويه بعد لما اسمع منها حكايتهم الي خبيتها عني ونمت مكاني للصبح / resize=480%2C720
اول ما وصلت البيت روحت علي الخدامه تحضر لي غدى وسيبتها وروحت علي غرفة الجوري
علشان اطمن عليها ووصلت للغرفه ودخلت وشفت الجوري قاعده ومعاها دانا بتأكلها علشان تاخد العلاج والجوري اول ما شافتني راحت ماسكه زجاجة الميه المعدنيه وحدفتني بيها روحت فديتها وانحنيت والتفت ليها وقولت مالك يا مجنونه قالت ايوة مجنونه اني اتعلقت بواحد زيك قولت يعني ايه وايه قصدك من الكلام ده وزي ازاي عاوز افهم قالت اصل انت قلبك حجر مش بتحس ولا بتدور علي حد قولت ياسلام وانتي شايفه كدا قالت ايوة قولت ليه بقي فهميني قالت انت عارف اني تعبانه خرجت تتصرمح فين علي الصبح كده قولت كنت في مشوار قالت فين يعني قولت عند الهنوف قالت شوفت يعني كنت بتتصرمح قولت لا بتصرمح ولا باتهبب احنا الي هنعيده هنزيده كل يوم انا زهقت ومش ناقص بجد تعبت مالك في ايه مش انتوا الي حطتوني في الموقف ده وكل شويه امك جايه تقولي الحق مش عارف مين عاوزاك تنيكها ولو مش نكتها هتفضحنا شغال انا النييك بتاعكم علشان كل شرموطه لما كسها ياكلها ويهيج عليها تيجي تهدد في لو مش نيكتها تفضحنا ولو نيكتها بتبقي عاوزة تيجي تاني وتالت وكمان تعزم صحابها كأنها بتعزمهم علي غدى ولا حفلة انا قرفت من العيشه والبيت ده حرام عليكم انا جالي الضغط واعصابي تعبت من الهباب الي انا فيه ده كل يوم واحده ولازم اذل في اهلها علشان مش تيجي تاني هو في ايه انتي فكراني الوضع ده عاجبني اقولك انا هاسيب ليكم البيت وامشي قالت لا ارجوك مش تقول كدا التفت لدانا وقولت ليها اسمعي يا دانا انا زهقت وتعبت بجد بكرا في الصباح تيجي معايا قالت هنروح فين قولت للمحكمه هاطلقك قالت لالا انا مش عاوزة اطلق ارجوك اعمل الي انت عاوزة بس مش تطلقني لو عاوز تنيك كل حريم البلد موافقه ومش هاتكلم بس طلاق لا قولت خلاص انا قررت وانتهي الموضوع بكره الصباح هاتصل بيكي تقابليني علي المحكمه واطلقك وبعد الطلاق تعملي لي خروج نهائي من البلد انا مش هاقعد في البلد دي دقيقه واحدة انا قرفت وخرجت من الغرفه وقفلت الباب جامد بعصبيه وروحت علشان اشوف اغراضي واحطها في الشنطه علشان خلاص هاسيب البيت وامشي وصلت الغرفة وفتحت الدولاب وطلعت كل هدومي علي السرير وجيبت الشنطه التفت علي صوت الجوري بتقولي انت زعلان علشان خايفه عليك وبغير عليك اكتر من اي حد انت عارف معني انك تمشي يبقي بتقولي موتي احسن انا مقدرش اعيش من غيرك وجات علي ارتمت في حضني وبقت تعيط قولت ليها انتي مش شايفه الي بتعمليه معايا والضغط الي انا عايش فيه بسبب العنود والزباله الي كانت بتعرفهم قالت سامحني ارجوك انا بحبك وباموت فيك ومقدرش اعيش من غيرك ارجوك ابوس ايدك بلاش تسيبني ارجوك قولت هاقعد بس بشرط قالت ايه هو قولت سبيني اخلص الي باعمله علشان ارتاح من تهديد الناس الزباله دي قالت بس انا خايفه عليك قولت مش تخافي المهم انك تسبيني علشان عاوز عقلي صافي ليهم علشان اقدر احمي نفسي واحميكم من القرف ده وتهديدهم قالت هاحاول قولت لا لازم قالت طيب قولت كدا كويس وانا من امبارح مش كلت وجعان ياتري هناكل ولا ايه قالت هاخلي الخدامه تحضر الاكل قولت الخدامه بتحضر الاكل اصلا وانتي روحي كملي اكلك علشان تاخدي العلاج قالت طيب تعالي معايا قولت هاجيلك بس ارجع هدومي في الدولاب تاني قالت طيب ومشيت وانا رجعت هدومي وروحت علي غرفتهم لاقيت دانا بتقولي ان الخدامه حضرت الاكل قولت مش هتاكلوا معايا قالت انا اكلت والجوري هتكمل اكل وتاخد العلاج قولت طيب وروحت علي السفرة وقعدت اكل وبعدها قومت رجعت تاني ليهم قعدت معاهم شويه وبعدين قولت ليهم اني هاروح الغرفة التانيه علشان ادخن وكمان ارتاح شويه قالوا طيب روح وقومت من مكاني علشان اروح مسكتني الجوري من دراعي وقالت ممكن اسألك في شيء قولت اسألي براحتك قالت ممكن تقولي انت روحت للهنوف ليه قولت لسي برده الي في دماغك في دماغك ومش عاوزة تبطلي قالت اعمل ايه الغيرة هتموتني قولت لما اقوم من النوم هابقي احكيلك كل شيء قالت اكيد قولت ايوة اكيد وروحت بايسها من راسها وسيبتهم وخرجت روحت للغرفة التانيه وقلعت هدومي وقعدت مكاني وقعدت افكر هاعمل ايه مع ابوخالد والهنوف بعد لما كشفت كل حاجه عنهم وعرفت الي مافيش حد عرفه ومسكت تليفوني واتصلت علي الهنوف وكلمتها وبعد السلام قولت ليها ايه رايك يا شرموطه فكراني لسي عيل صغير مش هاعرف اوصل لزوجة اخوكي واعرف مين هيا قالت بلاش ارجوك انت بتلعب بالنار قولت ايوة بالعب بالنار الي هتحرقكم واحد ورا التاني قالت هو انت غاوي مشاكل قولت انتوا الي جيبتوا المشاكل وجوزك الي عملها وولع النار ومش هاطفيها الا لما تنفذوا الي باطلبه منكم قالت طيب هنفذ الي انت عاوزة قولت امتي هتخلي زوجك يجيب نجود علشان انيكها قالت دلوقتي هاتصل علي ابن الكلب ده واخليه يتصرف بسرعه بس بلاش تحكي ليهم عن هيا زوجة اخي قولت هيا مش ليها ذنب معايا بس لو حصل ولعبتوا بيا يبقي هادخلها في الموضوع واخوكي كمان قالت لا خلاص انتظر مني تليفون بعد شويه هاكلم المتناك زوجي اخليه يكلم نجود علشان نخلص قولت طيب منتظر ردك وقفلت معاها المكالمه وقولت اتصل بنجود علشان مش تنسي نفسها وتوافق علي الي هيطلبه منها زوجها علشان انا كمان اخلص وبالفعل واتصلت بيها وردت بعد لما اتأخرت شويه في الرد وكان الحوار ده :-
انا : مش عاوزة تردي ولا ايه
نجود : لا ابدا بس كنت بعيده عن التليفون
انا : بعيدة عن التليفون بردة ماشي هاعديها بمزاجي
نجود : حلفت انها كانت بعيدة بجد عن التليفون
انا : خلاص مصدقك قوليلي جوزك كلمك ولا لسي
نجود : كلمني في ايه
انا : كسمك يا شرموطة انتي نسيتي ولا ايه
نجود : معلش اصل الشغل كله علي دماغي وعقلي طار مني
انا : ماشي خلي الشغل ينفعك بس مش ترجعي تعيطي وخليكي براحتك ياله سلام
نجود : استني بس فهمني
انا : افهمك ايه
نجود : هو انت كلمت جوزي وقولت ليه يقولي
انا : ايوة كلمته
نجود : يبقي كلمته علي الفيديوهات وعرفته الي كنت باعمله
انا : يا بنت المتناكه بتلعبي علي وتستهبلي علي
نجود : لا ابدا مش قصدي انا بس عاوزة اطمن انه مش عرف حاجه
انا : انا لما باوعد مش باخلف وانا وعدتك لونفذتي الي انا عاوزة هتبقي في امان وبردة وعدتك لو مش نفذتي يبقي هادمرك وادمر الي حوليكي
نجود : انا قولت هانفذ ومستنيه المتناك زوجي يكلمني
انا : هيكلمك بالكتير النهارده او بكره
نجود : ولما يكلمني هنجيلك امتي
انا : قولت لما جوزك يقولي هابقي اعرفه امتي بالظبط هابقي اعرفه الميعاد وفين بالظبط
نجود : قالت طيب
انا : باقولك ايه تعالي انا عاوزك
نجود : اجيلك فين وعاوز ايه
انا : تعالي عندي البيت عاوز انيكك دلوقتي
نجود : مش هينفع
انا : ليه يا كسمك
نجود : مش هينفع وخلاص
انا : ماتقولي مش هينفع ليه
نجود : اصل لسي دخله من شويه من برا هاخرج تاني بحجة ايه
انا : هي بتفرق معاكي وبعدين كنتي فين دلوقتي مافيش مواعيد عمل كنتي فين
نجود : كنت مع الشيخ (..........)
انا : يعني الشيخ (.......... ) يبقي ليه نصيب وانا لا
نجود : معلش استني النهاردة واجيلك بكرا
انا : لا هتيجي النهاردة هانتظرك المغرب ولو مش جيتي يبقي مش تزعلي
نجود : ارجوك افهمني بس
انا : مش عاوز افهم انا نبهتك وانتي حرة
نجود : طيب هاحاول اجي
انا : مش هتحاولي هتيجي او لا
نجود : خلاص هاجي
انا : كويس اعملي حسابك تروقي نفسك مش تجيلي مكشرة وعليكي غضب الدنيا
نجود : والي انت بتعمله في ده هيخليني اروق
انا : لما تيجي بس هابقي اروقك انا
نجود : طيب هاجيلك
انا : وانا هانام شويه وهانتظرك المغرب
نجود : طيب في حاجه تاني
انا : قولت لا بس مش تحاولي تفكري تلعبي بديلك معايا لان رقبتك تحت ايدي
نجود : عارفه
وقفلت معاها المكالمه وقعدت افكر اقول للجوري و دانا ايه المهم طلعت من مكاني وروحت للجوري الغرفة وقولت ليها ان في ضيفه جايه المغرب مش عاوزكم تطلعوا برا الغرفه ولا حد يشوفكم قالت هي مين دي قولت نجود قالت خلاص النهارده هتنيكها قدامها زوجها قولت لسي مش النهاردة بس دا موضوع عادي هاكلمها فيه المهم مافيش حد يخرج قالت طيب لما نشوف اخرتها قولت هنرجع تاني للكلام ده قالت خلاص مش هنطق قولت انا هاروح انام دلوقتي وصحوني قبل المغرب قالت طيب وسيبتهم ورجعت تاني الغرفة ونمت وصحيت علي صوت دانا بتصحيني وتقولي احنا خلاص بقينا قرب المغرب ياله اصحي قولت ليها طيب وقومت اخدت دش سريع وروحت علي المطبخ فتحت التلاجه واكلت حاجه سريعه مع قطعة حلويات وقولت في نفسي اخد حباية منشط جنسي وابهدل بنت المتناكه دي نيك واخليها تنسي الشيخ خالص طلبت من الخدامه تعملي شاي وتجيبه لي غرفة التدخين وانا روحت علي الغرفه اخدت الحباية ورجعت روحت علي الجوري اشوفها واطمن عليها المهم رجعت رجعت تاني الغرفه علشان اشرب الشاي واقعد انتظر نجود لحد لما لاقيت الخدامه بتقولي مدام نجود في الصالون قولت روحي خليها تيجي هنا واعملي ليها قهوة وهتيها هنا وانا كنت قاعد بالبوكسر بس وراحت الخدامه ورجعت معاها نجود الي اول ما شافتني قاعد كده شهقت وعنيها برقت قولت ليها مالك قالت انت قاعد كده عادي وتقابلني كده قدام الخدامه قولت عادي فيها ايه يعني قالت الخدامه ممكن تفضحنا قولت مش تخافي منها تعالي اقعدي بس مش تقلقي ودخلت قعدت وبصيت ليها وقولت ما تخفي عنك العبايه والنقاب دول من الحر قالت سيبني براحتي شويه وبعدين هاقلعهم قولت شكلك كدا هتزهقيني قالت بجد انا قلقانه من الخدامه قولت طيب اقعدي واسكتي وقعدنا ساكتين انا بادخن وبابص للتليفزيون ونجود قاعدة مش قريبه قوي وساكته وبتبص لي لحد لما الباب خبط قولت ادخل كانت الخدامه جايبه القهوة لنجود حطيتها قدامها وقالت عاوز حاجه تانيه يا سيدي قولت ايوة اقفلي الباب وتعالي ارضعي زبي قالت حاضر وبالفعل قفلت الباب وجات عندي انا روحت نايم علي ظهري والخدامه راحت علي زبي تلعب فيه من فوق البوكسر وبعدين طلعته وبقت ترضع فيه جامد زي المحرومه لحد زبي ما وقف وبقي واضح لنجود قدامها وبعدين قولت للخدامه روحي انتي كفاية كدا قالت طيب وخرجت الخدامه وقفلت الباب وانا التفت لنجود وقولت ليها اطمنتي دلوقتي قالت شويه يعني مافيش خوف منها قولت لا مافيش خوف منها مش تقلقي لاقيتها قلعت العبايه والنقاب وكانت لابسه بدي ابيض واستريتش اسود ولسي هتقعد قولت ليها كملي بالمرة واقلعي كله في تردد منها وبعدها قلعت كل الي عليها وجات قعدت تاني قولت اشربي القهوة قالت مش هاقدر اشرب لاني مش باشرب قهوة كتير بالليل قولت اجيبلك حاجه تانيه قالت لا مش عاوزة الخدامه تشوفني كدا قولت طيب استني وروحت علي المبرد وجيبت منه علبتين كانز واحدة برتقان والتانيه سفن اب واديتها البرتقان علشان تشربها وانا شربت السفن اب وقولت ليها مالك حاسك متكتفه قالت بجد انا مرعوبه مش عارفه انا عملت كدا ازاي قولت هي اول مرة تعمليها ما انتي اتناكتي كتير ومن اكتر من واحد يعني مش غريبه عليكي قالت ارجوك بلاش الكلام ده حسيتها زي العروسه في ليلة دخلتها الكسوف والخوف مسيطرين عليها قولت لازم اقرب منها براحه واحسسها بالامان والراحه زي اي واحد ما بيعمل مع عروسته ليلة الدخله لحد ما يفتحها وبعد كده بيروح الخوف والكسوف المهم قربت ليها شويه وقعدت احسس علي كتفها ودراعها وبعدين مسكت وشها بين ايدي وقربته مني وروحت ابوس في شفايفها لحد لما لاقيتها بتلف دراعتها حولين رقبتي وبتقربني منها جامد وتشدني انام فوقها وانا اتجاوبت معاها ونمت فوقها وفضلت ابوس فيها مش سيبت شفايفها ومسكت بزازها العب فيهم واعصرهم بايدي وزبي بيحك في كسها وبزازها وفضلنا فترة علي الوضع ده لحد لما حسيتها بتتشنج وتنزل قولت ده وقت دخول زبي في كسها ومديت ايدي علي بوقي علشان ابلها وادلك زبي وبعد ما بليت زبي سيبته يعرف طريقه لوحده في كسها وهي كانت بتساعده من نفسها بقت ترفع وسطها علشان تقابله لما يقرب منها وانا اخليه يبعد تاني لحد لما دخلته وبدأت انيكها برومانسيه لحد لما نزلت في كسها واول ما حست بلبني سخن في كسها وحست بحركتي بقت اسرع لاقيتها لفت رجليها حولين وسطي ولفت دراعتها الاتنين حولين رقبتي زي الي خايفه اني اهرب منها وبقت تصوط وتتأوه جامد لحد لما خلصت تنزيل ومش قومت من فوقها ولا بطلت بوس فيها وبعدين سيبتها وبصيت ليها وانا فوقها وقولت مبسوطه قالت اول مرة احس بالرومانسيه دي كل مرة اتناك كانت بعنف انتي خليتني في عالم تاني وراحت حضناني جامد قومت من فوقها وقربت منها المناديل تمسح كسها من اللبن الي بينزل وانا مسحت زبي ونمت جنبها وبقيت العب في شعرها وبزازها جامد وهي مدت ايدها ومسكت زبي واول ما مسكته لاقيتها شهقت باقولها مالك قالت كل ده كان في كسي قولت ايوة ليه هو كبير كدا قالت ايوة بس بصراحه حسسني بالراحه والحنيه مش بالعنف قولت تحبي تشوفي العنف منه قالت لا انا عاوزة الرومانسيه وخلي العنف وقت تاني خليه يبقي قدام الاهبل جوزي علشان يعرف انه مش راجل ومحسوب علي الرجاله واحد قولت براحتك وراحت حضناني تاني ومش سابت زبي خالص وقامت عليه ترضع فيه وانا بقيت العب في جسمها جامد ولحد لما زبي وقف تاني ومسكتها نيمتها ودخلته في كسها وفضلت انيك فيها تاني برومانسيه وبقيت المرة دي اعمل كل الاوضاع معاها برومانسيه مش عنف واتأخرت المرة دي كتير يمكن هي نزلت فيها اكتر من اربع مرات من الي حسيته من تشنجتها الكتير لحد لما نزلت تاني في كسها ونزلت نمت جنبها وهي مكنتش بتتحرك وفضلنا شويه وهي بدون حركه نفس بس داخل وخارج بسرعه باقولها مالك قالت حاسه اني باحلم ومش عاوزه اتحرك علشان مش افوق من الحلم روحت قرصتها من بزها راحت قالت اااي بصوت عالي وقالت قرصتني ليه قولت علشان اعرفك انك مش في حلم وصاحيه ونايمه معايا قالت انت حنين قوي وزبك حلو اول مرة انزل كتير كده مكنتش قادرة امسك نفسي من المتعه دي قولت طيب ياله قومي البسي علشان مش تتأخري علي البيت قالت يولع البيت بالي فيه خليني هنا انا هانام معاك الليله هنا قولت مش ينفع علشان السواق بتاعك بره قومي ياله بلاش كسل قالت مش كسلانه بجد خليني هنا معاك الليله قولت يا مجنونه هو انتي لسي مش شبعتي انتي مش قادرة تتحركي قالت الي يدوق زبك وحنيته صعب يشبع منه ارجوك خليني هنا قولت مش ينفع وهابقي اشوفك تاني قالت كل يوم قولت لا خليها بظروفها قالت طيب خليني شويه قولت ناويه علي ايه قالت نفسي كمان مرة تنيكني قولت كفايه مش تنسي انا متزوج وعندي مراتي لازم برده انام معاها وبعدين لما انام معاكي 3 مرات هنام معاها ايه قالت يووووة قولت ياله بس قومي البسي وانا هابقي اتصل بيكي بكرا او بعده بالكتير قالت اكيد قولت ايوة وقامت من مكانها وقالت طيب عاوزة ادخل الحمام اغسل بس شاورت ليها علي الحمام وراحت تغسل ورجعت علي طول ولبست جات علي قعدت فوقي وانا نايم علي ظهري ورفعت النقاب ونامت علي قعدت تبوس في المهم بوستها وبعدين قولت ليها ياله روحي قالت مش عاوزة اسيبك قولت لازم تمشي علشان المشاكل قالت طيب وخطفت مني بوسه سريعه وقامت علي طول مشيت وانا قومت اخدت دوش ولبست ترنج وروحت عند الجوري عشان اقعد معاهم شويه وبالفعل روحت وقعدنا مع بعض وكانت عاوزة تعرف انا كنت فين الصبح وقولت ليها الي حصل بالظبط واستغربت قالت يعني اخت الشيخ (.....) بتعرص علي مراته قولت ايوة ولسي لما اعرف ايه المستخبي قالت الجوري الموضوع كده كبر وخايفه منه قولت مش تخافي انا عامل حسابي لكل شيء راحت حضناني جامد وقالت مش انا ليلتي الليله روحت زقتها وقولت هو انتي مش بتهمدي انتي متنيله تعبانه وخلتينا نشوف ليله سودة امبارح والنهاردة فيكي نفس علشان تتناكي وبعدين امبارح انتي ضيعتي ليلة دانا يعني انا لو نمت يبقي المفروض انام مع دانا قالت يعني كدا يبقي انت هتفضل تنيك فيها وسايبني كده قولت يا ستي مش هانيكها لحد لما تخفي وبعدين نمشي زي ما كنا ماشيين الاول قالت دانا ياسلام وانا مالي بقي ماليش دعوة انا عاوزة ليلتي قولت ياستي اهدي لما الجوري تخف هابقي ادلعكم احلي دلع وانا هاكون خلصت من القرف ده قالت ازاي يعني قولت ليهم خلاص هانت وواثق ان ابوخالد هيتصل بي بكره يقولي ان مراته موافقه وانا احدد ليهم الميعاد واخلص منهم واسيبهم يروحوا لحالهم وانا كمان اروح لحالي قالت شكلنا مش هنخلص نهائي من القرف ده قولت انا نفسي اخلص واعيش مرتاح انا مش ناقص وجع راس بصراحه انا تعبت قالت دانا بس انت واحشني قوي وكدا حرام ضيعتوا علي ليلتي الي باستناها ويمكن بكرا او بعده تجيلي الدورة وهافضل فترة من غير ما اتناك لحد لما تروح بصيت للجوري وقولت من حقها قالت الجوري اه طبعا من حقها روح نيكها وسيبوني لوحدي بجد المرة دي هانتحر قولت انتي عبيطه دي مراتي فوقي بقي قالت بدلع وانا حبيبتك قولت طيب الي يحب حد مش لازم يكون في قلبه حنيه ورحمه قالت طبعا قولت انتي شايفه امك عامله ازاي كده يرضيكي بصت لامها وقالت مش يرضيني بس هتسبوني لوحدي هنا قولت مش هنتأخر هانيكها مرة واحدة ونرجعلك بسرعه قالت دانا لا مرتين قولت خلاص مافيش ولا حتي بوسه ونامي جنب بنتك خلي عندك دم وسيبتهم وخرجت روحت الغرفه التانيه وقعدت ادخن وبعد شويه لاقيت دانا داخله علي وجايه تقعد قولت عاوزة ايه قالت عاوزاك وهاموت عليك قولت ينفع الي بتعمليه انتي مش شايفه هي عامله ازاي وبحاول ارضي فيها علشان مش تتعب تاني قالت اعمل ايه انا كمان بحبك ولما باشوفك بتنام مع واحدة تانيه باحس بخنجر بيقطع في واقول هو انا مش مكفياه علشان يبص لغيري قولت هو انتي شيفاني بابص لغيرك انا بانيكهم ومغصوب علي كده علشان اعلمهم الادب ويحرموا يهددوني قالت نفسي نبعد من هنا قولت اكيد هنبعد انا بافكر في كده قالت طيب في مكان نروح فيه قولت مش تقلقي هنلاقي مكان كويس نعيش فيه قالت طيب دلوقتي مش هتاخدني في حضنك قولت ليها تعالي وقعدت ابوس فيها وهي تبوس في وايدها بتقلعني هدومي لحد لما قلعتني كله وبقيت عريان وقامت هي قلعت كل هدومها ونامت فوقي وفضلت تبوس في وهي بتحرك وسطها وتحك كسها في زبي لحد لما وقف وهي حسيت بيه راحت مسكاه وبتدخله في كسها وقعدت عليه قعدت انيك فيها جامد واقلبها باوضاع كتير لحد لما انا بجد تعبت وقولت اسرع في النيك علشان انزل وبالفعل سرعت في النيك وهي تصوط وانا وراها مش راحمها لحظه لحد لما نزلت في كسها واترميت عليها وبعدين سيبتها ونمت جنبها ولاقيتها لسي بتتعدل علشان تنام جنبي قولت ليها قومي خدي دوش وروحي نامي جنب الجوري علشان مش تزهق قالت وانت مش هتيجي تنام معانا هناك قولت خليني هنا علشان عاوز ادخن شويه وعاوز افكر هاعمل ايه قالت طيب براحتك وقامت خرجت وقفلت الباب وراها وانا فضلت سهران لوقت متأخر افكر ازاي اضغط جامد علي الزفت ابوخالد علشان اخلص قولت مافيش غير الهنوف هي الي هتضغط عليه علشان زوجة اخوها هيا وبالفعل قولت اتصل بيها بكرا واخليها تجيلي واهددها شويه بعد لما اسمع منها حكايتهم الي خبيتها عني ونمت مكاني للصبح / resize=480%2C720