hope1
01-17-2017, 02:45 PM
ماما بتعاملني كأني بنت.....
الجزء الأول
كنت عايش مع ماما المدرسه بمدرسه بدبي بعد انفصالها من بابا ... ماما جميله جدا وانا كمان شبها كان عندي ساعتها ستاشر سنه وماما ٣٦ سنه كان بتدلعني اوي وتكلمني كاني بنت وبدللني علشان افضل معاها وما اروح لبابا ... لحد ما حسيت اني بجد من دخلي بنت واتمنيت اكون زي ماما بكل شيء ... كنت بنام معاها بنفس الغرفه ولبسي وشعري واستايلي وكلامي تحس اني بنت ده بخلاف دلع ماما .. ولانها كانت بالفعل بتعاملني كاني بنت ... اتعرفت علي احمد ولد عنده ١٧ سنه اماراتي وباباه ظابط بوزارة الدفاع ... وفكرت البس لانجيري واحط ميكاب وانا بغرفتي لحد ما ماما شفتني اتكسفت الاول وخجلت بس ماما قعدت تهزر وخدت الموضوع عادي لاكن قالتلي غير ما تلبس حاجه من لبسها تاني .. والليله دي نمت بحضنها وانا لابسه اندر بناتي وبدي وقعدت تلعب بشعري ... اتجرات وحكيت ليها عن احمد صجبي وحبيبي . قولتها أنه بيساعدني في المدرسه وأنه شاطر وبيزاكرلي . وهيه كانت عرفاه لما كان بييجي يزاكر معي بالبيت وعارفه باباه ... الليله دي صممت اني اجيب احمد بكره ليبات عندي بحجة اننا هانزاكر ... واول ما قابلته عرضت عليه يبات معي ونزاكر لاكن اعتزر وقال باباه ما يوافق .. روحت اترجيت ماما تكلم باباه لاني متأخرة بالتحصيل وعاوزه ازاكر مع احمد .. ماما ردت عليا وقالت انها هاتسهر معي ازاكر الي فانني وبلاش احمد ما دام باباه مش هايوافق .. فقولتلها بس هو دعاني البيت عنده بس انا مش عاوز اسيبك لوحدك وعلشان البيت بتاعهم باخر المدينه قالتلي لا خليه بيجي ياخدك مافي مشكله .. كلمته وفرح اوي وجالي البيت وانا لابست محزق وتحت بيبي دول قصير وجالي البيت يخدني وانا خارج معاه ماما لاحظت اني مزودها بلبسي وندهت عليا وانا خارج مع احمد وقالتلي خش غير وامسح الميكاب ده عيب تخرج كده... اعتذرت لماما وقولتلها معلش يا ماما اخر مره .. بس مش حابب اتأخر هو مستنيني تحت البيت المهم رحت عنده وباباه كان بره ودخلت غرفته وقعد يبوس فيا ويمص شفايفي وانا اتمحنت جامد وقلعت وفضلت بالبيبي دول ... اتهوس من جمالي ورقتي ودلعي وكانت ليله دخله ولا اروع .. حسيت إني بجد عروسه ... بدأ ينيكي وكان رومانسي اوي وهادي وانا كنت ولاول مرة اتناك هارد لاكن اشتياقي ومحنتي خلتني هايجه اوي ومبسوطة ونيمني على ظهري ورفع رجلي وبدأ بفرش لخرمي بلسانه بعد ما قلعني الكلوت وفتح قلقة طيزي بأديه وكنت بقوله براحه اه يا كسي لحد ما كنت هايغمئ عليا وبعدين قلبني علي بطني ورفع طيزي وبدأ يلحس كسي الي هو خرم طيزي وانا بديت اقوله يلا نيكني انا تعبانه مش قدره وحط زيرو علي أول كسي ويفرش بزبره وبدأ يدخل وانا عماله اعض بالملايه واصرخ و بقوله كمل لحد ما زبره بطيزي للأخر... وقف لحد ما اتعودت عليه وبعدين بدأ يكارك بكسي ... لحد ما نزل لبنه وحسين بلبنه بطيزي وقفلت علي زبره جوه طيزي وهو عمال يبوس فيا وحضني وباللحظه دي ماما بترن لتطمن عليا فرديت عليها وكأني صوتي متغير والنفس بتاعي سريع وهيه بتقولي مالك فيك شيء ... كانها حاسه بشيء .. لاكن انا طمنتها عليا وقفلت وانا كملت نوم بحضن حبيبي وجابهم بكسي 3 مرات كمان ... الجزء القادم هاحكيلكم كيف بقيت انا وماما بنتناك سوا .......
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــ
ماما بتعاملني كأني بنت.....
الجزء الثاني
رجعت البيت تعبانه من شدة النيك والسهر ومش عارفه امشي خالص لان طيزي وجعاني علي الاخر ... وانا بالطريق ماما بتكلمني قولتلها احمد بيوصلني يا ماما وصلت لاقيت ماما بالبلكونه ما راحت شغلها .. منتظرني وطلعت الشقة ودخلت حضنت ماما وباستني وقالتلي خش خد دش علشان نفطر ... قولها تعبان ياماما ودخلتعلي سريري عاوز انام... وانا بغير لبسي ماما وقفت معي وبتسال مالك فيك ايه انت مش طبيعي .. وراحت فتحه الجاكيت ورافعة البدي لاقت البيبي دول تحت .. صرخت بوشي انت كنت بتعمل ايه مع احمد هو .... !!! وقالت انا كنت حاسة وازاي يعمل فيك كده وانت ازاي تلبس كده .. زمانك فضحتنا ... وراحت ضرباني بالقلم ... قولها و**** غصب عني ياماما انا بحبه وحاسه اني بنت وقعدت علي السرير بعيط .. قالت انا السبب انا الي دلعتك بزياده ...لما زاد بكائي شدت ايدي وراحت حضناني وبتقولي خلاص ماتعيطش انا هاخدك لدكتور نفساني يعالجك ... رديت وقولت لا انا مش عاوز دكاتره .. وقولت لماما ممكن تتفرجي علي الفيلم الي علي الدسك توب بالاب .. اسمه الفيلم صلاه من أجل بوبي .. وقولت انا مبسوط كده ياماما وانا مش بعرف حد وحش وبحب احمد قوي وهو بيحبني وبيخاف عليا سكتت وخرجت للصالة وفتحت الاب توب واتفرجت علي الفيلم ومعانات بوبي بطل الفيلم مع مامته وجان حضناني وقالتلي خلاص مش عاوزه اشوفك زعلانه تاني وهات التليفون اكلم احمد ... وكلمته ووصته عليا من غير ما يحس بشيء ...وانا غيرت ودخلت اخد شاور ولبست الفيزون والبدي الشيفون ودخلت غرفت ماما لاقيتها بتعمل سويت خجلت لاكن قالتلي تعالي ساعديني ياتوتو وعملتلي سويت الجسمي زيها بالظبط علشان احمد .. وحكت انها بتحب زيميلها الاستاذ هاني بالمدرسة وبينهم علاقه وعاوزاه ييجي البيت يتعرف عليك حبيبي .. قولت ماشي ياماما .. خلي عمو ييجي وبسرعة اتصلت عليه ودخلت تستحمي ودخلت معاها ولبست قميص نوم قصير اسود وتحته كلوت بيكيني احمر وعليهم روب تحت الركبه وصل حبيب ماما وطلبت مني استقبله .. واذا بيه شاب عنده تقريبا 38 طول بعرض سلم عليا وباسني من خدي وجسمي ولع ... ودخل الصاله وماما جت تسلم عليه فلاش ايديها وقعدت حطت رجل على رجل ... عملتله العصير وقدمته ودخلت اوضتي لبست زي ماما بس قميص نوم احمر... وبراه اسود وحطيت ميكاب وبعد شويه سمعت ماما بتتنهد فخرجت لحد اوضتها لاقيته منيم ماما علي السرير وافع رجلها وبيمص وبلحس كسها ومنظرهم فظيع وجسمي سخن اوي وبدأ يتخلص من التي شيرت والبنطلون ولاقيت زبره كبييير اوي انا شهقت واخضيت من منظر زبره.. اعتقد كان طوله 25 سم ... نام يمص حلمه ماما وهيه تتوسله يدخله بكسها.. مش عارف بس لاقيته حسيت بيا وراح الباب وشدني انام جنب ماما وقعد يمص بشفايفي ويحسس علي طيزي وانا اتمحنت وبتأوه واقول كسي وجعني ومديت ايدي مسكت زبره وقولت ده تخين أوي رد هالي ده هيكون مامتك البوه بس النهارده ياشرموطة وشدني امص زبره وبعدين لحست كس ماما ولايته وبأيدي بحط زبر اونكل هاني في كس ماما وايدي علي بز ماما بفرك صدرها ... واستمر بالنيبك وانا بلحس زبره وهو داخل خارج من كس مامتي لحد ما مسك شعري قعد يقذف ببوقي وعلي وشي وقامت ماما تشاركني لبنه وتلحس زبره ووشي وتبلع اللبن ... وخدنا ونمنا بحضنه ... والجزء القادم هاحكيلكم كيف بقيت انا ماما شرميط ....
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــ
الجزء3
نتهينا اني انا وماما تشاركنا زب اونكل هاني ... وقام مشي وسابني انا وماما ممحونين وماما خدتني بحضنها ونمنا عرينين ورجلينا بتلف علي بعض ... وهيه تلعب بشعري وانا راسي علي بزها ... وغصنا في النوم للصبح وصحيت وروحنا الحمام نستحمي سوا وبقول لماما انتي كنتي هايه امبارح ماما راحت بايساني من بوقي بوسه سكسي اوي لدرجه ان خرمي قمط واتمحنت ... وقالتلي من النهارده ما نبخل علي بعض هات كل حبيبك ينكوك هنا بالبيت بس يكونوا محترمين والي يعجبني منهم هاخليه ينكني بأسلوبي .. بس بالاول لما تجيب حد وتدخله البيت خليه يسلم عليا الاول وانا هاتصرف وهاخلي النياكه لينا بشكل عفوي وطبيعي .. بس انت اختار الشباب الفحل الي يعرفو يكيفو اكساسنا حبيبي .. اتمحنت وهجت اوي .. وقولت لماما كسي ممحنونه اوي .. لاقيتها نيمتني علي بطني وقامت لبست زبر صناعي لونه اسود نطت علي خرمي وحشرت الزبر بكسي وقعدت تكارك بطيزي وتضربني علي اليتي ... وانا بقولها انا مبسوط ياماما ريحي كسي وهيه تزود سرعة الزبر بكسي وتقولي خدي ياشرموطه ياديوث يامعرص .. خد يا ابن المتناكه يابن الشرموطه وانا بقول كسي اه يا ياكسي .. ماما بتنكني ... لحد ما فقدت اعصابي وحسيت اني فقدت قواي وسخسخت من المحنه .. حضنتني من ورا والزبر بطيزي وهمست بودني ..مش هاتشوف دكر ينيك امك حبيبي .. سحبت التيلفون ..واتصلت بعمار راجل عرقي من اصحابي الكبار الي بينكوني وقولته .. عمار بدي تجيلي البيت انا ممحونه ومحتاجه زبرك .رد عليا وقالي لاكن اخشي مامتك .. قولته بس تعالي وانا هارتب كيف تختلي بيا وبكسي ..
قالي اوصفلي البيت .. ووصفت العنوان وبأقل من 20 دقيقه لاقيت الباب بيرن .. كنت لبست بنطلون فيزون بيشف مفيش تحته اندر .. وبدي لحد سرتي ووسطي عريان .. سلمت عليه ودخل وفوجئ بماما بالصالة بتتفرج علي التليفزيون .. لابسه قميص نوم وفوقه روب احمر قصير فوق الركبه ... سلم عمار علي ماما وعينه ما نزلت علي وراكها ... وماما قالتلي خد صحبك وادخلو غرفتك .. وبعدين صحبي قالي مامتك حلوه اوي وباين عليها انها دلوعة بجد رديت وقولته اه طبعا دي كانت مجننه بابا بدلعها وجملها دانا كنت بشوفها بتتناك من بابا في حته بالبيت .. وهي بتحب تلبس كده ورحت قايله تعرف انها من غير كلوت ... هاج وقالي شكلها منيوكه اوي ... قولتله لا مش بتتناك من غير بابا بس بتحب الدلع والتعري ..لاكن انا هاخليك تنيكها علشان انت حبيبي .. وانا عاوز ماما تنبسط لان بابا سبها وسافر وهيه حزينه .. قالي نفسي في كس مامتك موووووت ... قمت قلعت انا مالط ولبست قميص نوم وحطيت ميكاب الود اتهبل عليا .. وقالي هو انت مامتك تعرف انك بنوتي كده وبتتناك قولتله اه .. دي ماما اصلا بتعاملني وكأني بنت .. هاج عليا وقعد يمص كل حته في جسمي وقالي ده انا هاقصعكم نيك يا شرميط... قولته اه انا شرموطة وماما كمان بس بليز ياريت تعامل ماما برقه وتحافظ عليها علشان هيه رقيقه اوي كمل لحس لجسمي وقعت امص زبره الكبير الي كان بيملى بوقي وعمار ده اكتر واحد من اصحابي زبره كبير وفحل راح شد ايدي ونيمني ورفع قميص النوم وقعد يلحس بخرمي وانا اتأوه وقالي اخرسي يامتناكه وهو انتي شوفتي حاجه .. وراح مدخل زبره بكسي مرة وحده فصرخت وكتم بوقي وقعد ينيك جامد وانا كنت مبسوطه اوي ... لفني وشالني علي ايده ولفيت رجلي علي وسطة وهو واقف وحاطط زيره بطيزي وبيكارك وانا زي المجنونه طلعه نازله علي زبره الي بكسي ..و نزلني وقذف علي وشي وفي بوقي وبقيت امص كل نقطة لبن علي زبرة .. كلده وماما بترقبنا من علي الباب وما حسينا بيها .. شدني عمار وقالي يلا روح جهز مامتك علشان هانيكها ... قولته حاضر ياقبلي وخرجت واللبن علي شفيفي بمصمصه وبفتح الباب لاقيت ماما قالعه الروب والقميص القصير مبين كل حاجه وايدها علي كسها روحت شادد ايديها بالراحة ومقدمها لحبيبي عمار العراقي وقولته بجد بالراحه علي ماما قالي هاتها ده انا هادلعها واهريها نيك اللبوه دي يامتناك ياخول يا ابن الشرموطه وراح ضربني علي طيزي بأيده ومسكها من وسطها وهيه ايدها علي كتفه وبدؤ وصلة بوس ومصمصه طويله وهما وقفين ... وشلح القميص ونزل يمص بزها وانا تحت بمص زبره الي زي الوتد ... وايدي علي كس ماما بلعب بزنبورها .. وخرحت منها انين وصرخه مكتومه هيجة عمار اوي راح شايلها وحاطتها عاي السرير وانا شلني وحطيني جنبها وقال دانتو احسن حاجه حصلت بحياتي يا شرميط ويا ولاد القبحه.. وصباعه بكسي ولسانه علي زنبور ماما واحنا ممحونين اوي وعملين نصرخ ونتأوه من المحنه وقام ورفع رجل ماما وضم رجليها علي صدرها وشالني وحطيني عليها وبقي ادام زبره تلات اخرام .. خرم طيزي فوق وكس ماما وخرم طيز ماما قعد يلحس بأخرمنا واكسسنا ويحنن اكساسنا وطيازنا بصوبعة وانا ماما بنبوس ونلعب بلسان بعض وبنصرخ لحد ما لاقيت ماما صرخت اوي وعضت شفيفي .. اصل عمار اخترق كسها رحت الحس رقبه ماما وبلعب ببزازها ... وشويه لاقيت زبره بيخترق طيزي الي هيه كسي .. وانا كنت بقول اه وماما بتلعب بشعري وتقولي انا مبسوطه اوي ده دكر بجد ... وقعد يكارك بكس ماما وطيزي ويبدل فيهم .. واحنا بدنيا تانيه .. ونل ضرب علي طيزي وهيجني علي الاخر وماما جابت شهوتها مره ورا ومر وبعد نصف ساعة نيك بأكساسنا نزل عليينا وراح قالب الوضع ولفنا وماما بقت فوقي بدأ وصلة نيك تانيه اشد قوه وعنف وضرب علي طيز ماما وطيزي وماما تقوله كمان يا دكر وبالاحظه دي اخترق خرم طيزها وخرجت صرخه عاليه وهو ماسك وسطها علشان ما تهرب من عنف زبره ولا ضربه ... وانا وماما زي الفته علي السيخ بيتشو .. ولاكن مش عاوزينه يبطل نيك بفرق بقوه ببزها وهيه تمصص شفايفي وتقولي احنا بقينا شرميط بجد احنا عرفنا طعم النيك الحقيقي وعرفنا التحرر وبلحظه لاقيتها بتقوله هات اصحابك هات كل الي عاوز تجملهم بأكساس الشرميط دي .. حسيت ان ماما بقت بحاله من الانبساط والدلع ما عرفتها بحياتها ثلاث اخرام بيكارك فيهم وبيبدل عليهم وكل شويه ماما تعصرني وتنزل شهوتها اكتر .. لحد ما نزل علي اطيزنا وفي اكساسنا للمرة الاخيرة .سبنا علي الوضعيه دي مش قدرين نقوم ولبس وقرب لوش ماما والارهاق باين عليهاوباسها وباسني قالتله متشكرة بجد انا بكس وطيزي وكس ابني تحت امرك حبيبي .
.. المره الجايه هاحكيلكم كيف بقينا انا وماما رواد حفلات النيك الجماعي بيتنا وكيف استقبنا بالحفله 4 ازبار مختلفين مع بعض عمار العراقي واصحابه المصري الصعيدي والسوداني والسوري ... وكيف بقينا مدورين اكساسنا علي ازبارهم...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ
الجزء 4
حبيبي ...
متعت التحرر م[I]ا توصف بخاصة لما تكون ممزوجه جب ماما وخوفها عليك ودلعها ليك...
كنت حكيت كيف ماما من طفولتي وهي بتعاملني بنت وتلبسني لبس بنات بالبيت مع اني ولد وكيف تقبلت اني اتناك وكيف شاركتها النياكة بزبر اونكل هاني وهي شركتني زبر عمار العراقي ..
بالمرة الاهيرة خرج عمار منبهر بالسكس الي عملة معي ومع مامتي سوا ... اقترحت علي ماما ننزل مولات دبي ونتدلع ولاجل ما نحصل علي المتعه .. وماما وافقت ولبست كيف الاجانب وحطت ميكاف وبرفان يهوس وتخلت عن العبايه السوده ولبستني بنطلون جيز بدون كامر ولا حزام وبدي ضيق ابيض وعليه قلوب وقصير اوي وحطت ليا ميكاب خفيف وسرحت شعري .. والي يشوفني يقول عليا اجدع بنت ... وصلنا واتمشينا ولاقيت ناس كتير بتعاكسنا وبيطلبو ودنا ... والي بيعرض يرافقنا والي بيعرض فلوس لعمل اوردر وكاننا بمزاد .. ماما كانت مذهوله من الجو ده وحست انها حلوه وبدت تدلعني وجه شخص بسيارة عاليه وقف وعرض هلي ماما ياخدني ساعتين بس ب2000 درهم ... وماما كنت مذهوله من المبلغ ومش مصدقه اننا كنز كده فوافقت وقبضت وقلت انه يرجعني هنا بالكافيه ده وخدت رقم تليفونه واتعرفت عليه وعلي عنوانه وركبتني السيارة ... ومشيت وانا خرمي بيقمط من المحنه .. وبالسيارة نزلني امص زبرة الي كان ضخم ولاقتي نفسي داخل فيلا كبيرة .. والباب اتفتح اوتومتيك وقفل وقالي لا تخاف ونزلت وخدي لجو الفيلا وشالني وطلع بيا وكاني عروسه بليلة دخلتها وقام يقلعني البدي وقالي مش معقول كيف هذا الجمال بولد ... انت احلي من كل الحريم ها ال 2000 درهم قليلين عليكي .. وانا ساكته خالص ولفني وبص علي طيزي وانا لابس البنطلون قال هذه طيز روعه ومثيرة ونزل البنطلون الجينز ويضهله كلوت حريمي بمبي فتله ونزل يلحس بزي وبطني وطلع علي شفايفي ورقبتي لحد ما حسيت اني غبت عن الوعي ومتخدرة وهو ما زال بيلحس ويعض كل حته بجسمي وقلعني الكلوت وشاف زبر صغنن خالص وطيز ناعمة جدا وبيضه ونزل لحس لخرمي الي هو كسي وانا بديت قوله نكني .. يلا مش قادرة انا لبوتك وشرموطك ... ويقولي مين الي كانت معك هي صحبتك قولتله لا دي ماما .. قالي مش معقول انتو شرميط لدرجه دي قولتله اة ... واخدت زبرة وبديت امصه جامد وهو يقولي متعني ياخول ياابن القبحة ياديوث .. وانا اقوله حاضر يا سيدي بفلوسك صرت لبوه وانت اشتريت شرف كسي يادكري ... وفضلت الحس وامص زبرة لحد ما مسك راسي ودفع زبرة كله ببوقي وبينزل وكدت اموت من الخنقه لحد ما نزل كل لبنه بزوري .. وبلعتهم وضحك اني وشي ازرق وقالي كمل نتظيف زبري لاجل المعركة الي ههتك فيها كسك ياخول يابنت المتناكه يالي امك معرصه ... ونظفته شالني ولفني على بطني ورجلي علي الارض وخلي نصف جسمي على السرير وتف علي طيزي وبدا يدخل زبره باحشائي وانا اتوجع .. هو مش بيهمه ويقولي اسكتي يا وسخه انتي هنا بفلوسي لاهتك عرضك وعرض اهلك وانا اقوله حاضر والدموع بتنزل غصب عني من الوجع وكاني كسي اتفسخ نصين ... وبعد ما استقر بطيزي بديت اتعود عليه واقوله يلا نيكني كمان شرمط كسي وافشخني يادكري وفضلت طول الوقت بتناك بكل الاوضاع لنزل بكسي اكتر من ثلاث مرات ونام فوقي وسحبت ايده من علي خدي اقبلها وزبرة بخرمي لم يستطع انه يسحبه لان خرمي قمط عليه قوي حتي انه حاول يسحب زبرة اتوجع وسالني كيف انتي مسيطرة ومش عارف اسحب زبري من خرمك يالبوه انتي علبتي كس الكلبه ... قولتله اني يتجيلي رعشه وانقباضات بشرجي لما بتيجي شهوتي ما يقدر دكري ساعتها يسحب زبرة من احشائي .. قالي انا مستمتع جدا بالوضع ده وفضل يبوس برقبتي ويلف بوقي ليمص شفايفي لحد ما سخسخت تاني وارتاح خرمي وارتخى وسحب زبرة من كسي وحسيت انه ملى كسي لبن فقالي يلا خشي خدي دش قولتله لا انا عاوزه امشي ولبنك مغرق كسي برة وجوه وخد الاندر بتاعي ذكري ولبسني اندر فتله غيرة ونزل بيا ليرجعني لماما فا قالي ان ماما بمشوار من ساعه واني انتظرها هنا وكان بقالي ثلاث ساعات مش ساعتين ولاقيت ماما مش موجوده فهي راحت مع دكرين بمبلغ مقارب ليا واستنيت ماما وكسي بيكولني من سخونه اللبن الي بطيزي ... جت ماما بعد اكتر من ساعه... وحكت انها اتعرفت علي شابين واحد اسمر والتاني قمحي جسمهم رياضي خدوها بالسيارة ودخلو بيها الصحرا وفرشو الارضوونزلوها عريانه ملط واتناوبو عليها بطيزها وكسها كان النيك بقوه وعنف وماما بدت تصوت وتصرخ من المحنه نايمه علي واحد وزبرة راشق بكسها والتاني فوقها وراشق زبرة بطيزها واستمر الوضع ده اكثر من ربع ساعه لحد ما ماما صوتها انحاش وبتدور بعيونها علي من ينقذها من الفحلين دول ولاكن دون فائدة وشالوها علي كبوت السيارة وبيكملو نيك فيها الي ان شالها الاسمر وحطها علي كرسي السيارة ورجليها علي كتفه وبدا وصلت فيك اخري وكان بكس ماما وشرجها بحر من اللبن والعسل لان شهوتها جت اكتر من اربع مرات وبدت تقوله افحت كسي افشخني هات صحبك تاني لحد ما نزل للمرة التالته وشدها الولد القمحي وحط ماما علي تارة السيارة وماما حضنت الدلكسيون وهو بدا يحشر زبرة بطيزها من ورا وتقوله هات لبنك بطيزي .. صحبك حبلني بكسي وهو يزيد بالسرعه وماما كنت مفشوخة بس مبسوطة ..وقمة الهياج انها بالهوا الطلق وبتطلع كل الاهات والشرمطة لحد ما انفجر زبرة بطيزها ونزلت تنظف ازبارهم وحشرو الفلوس بكسها ولبست الفلوس بين شفراين كسها ورجعوها لتطلب منهم يوصلونا البيت ... وتدخل وتطلب مني ماما احكي وهي بتلحس طيزي وتشرب اللبن لحد ما نظفت طيزي وكنا مبسوطين اوي .. وبدت تحكي قصتها وكيف نكوها وانا قلعتها ونظفت الفلوس من لبنهم وعسل كسها وعرق وركها وبديت الحس كسها ... ونمنا للصبح .. ملط وصحيت بعدالعصر علي تليفون عمار وهو بيعرض علينا فلوس لرغبة اصحابو ييجو ينكوني انا وماما غذا وماما تاخد التلفون وتقوله موافقه لاجل خاطر البنوتي المعرصة .. الي هو انا
الجزء الخامس
انتهينا ان ماما وانا اتنكنا بالشارع وان الفحول حشرو الفلوس لكي ماما ... ورجعونا البيت واحنا غرقنين بلبنهم في طيزي وطيز ماما وكسها وكنا تعبانين جدا من النيك وبنفس الوقت مبسوطين ... واتفتح الباب علي اروع دياثة ودعارة ليا ولماما بدبي....
واتصل عمار.. لاجل ما ينيكو الخول البنوتي الي هو انا وينيكو ماما أمام بعض بالفلوس ... والموضوع بالنسبة ليهم مشوق جدا ... وبصراحة بقينا بحاله من الشرمطة طول الوقت وصل عمار وأصحابه للبيت عندنا لاستقبلهم انا بالبيبي دول القصير والطيز المدورة العريانه الي لسه ريحة وطعم اللبن فيها ... ويدخل عمار ويوطي يبوس خدي وأصحابه مذهولين من دلعي ونعومة جيمي وزبري النونو وطيزي الحلوة
وتخرج ماما لتسلم علي الثلاث رجال الي حسين يفشخو الولا وأمه ... ولابسه بانتي وكلوت رفيع لايخفي شيء... وتقدم أصحاب عمار ويشيلو ماما وبابا عليهم الهيجان من منظري ومنظر ماما كشرميط .. ويمسكني عمار ويدعك في بزي ويلتهم شفايفي الكريز وكان هائج اوي ...ويشلونا انا وماما ويقعدونا علي القعده العربي بالصاله ..
وعمار يقولي كس امك هيجتني انت ياخول وامتناكه امك. .. وانا اتلبون واتقصع اكتر واقوله خرمي قمط يادكري وعاوزك تفشخ كسي وكمان تاخد شرف امي ادامي علي زبرك انت والرجاله ... ويرد سعيد ومصطفى أصحاب عمار ويقوله احنا مش شوفنا شرمطة بين ابن حول وأمه بالشكل ده انتو يتعمل ليكم تمثال في العهر والفجور وياولاد القحاب .. وضحكت وضحكت ماما وهما مسكين بزها وكسها لحس وعض ومص جامد لشفرات كس ماما وانا انحنيت اطلع زبر عمار امصه بنهم ومحنه ولبونه وبقوله انا منيوك وخول وخد شرف كسي علي زبرك ياحبي .. وهو يضرب طيزي بقوه وينزل يلحس كسي ... وبرفع عيني الاقي ماما نايمه على ضهرها ورافعه رجليها وبيتلحس كسها المنتوف وهي بتمص زبر مصطفي الي شكله كبير وعروقه نافرة ومالي فم ماما ... وبقول سعيد حبيبي الحس كس ماما كويس نيكه بلسانك وعمار هائج عليا اكتر واكتر ويضرب علي كسي بإديه اقوي واقوى وانا وماما وبشخر ونتلبون وكأننا سكرنين ... ويقوم عمار يشيلني ويحطني علي بطني على ماما وضع القبلز انا وماما واكسسوارات تجاه بعض وماما تحضني وتقول نيكو الخول ابن المنيوكه سوسو دي ... ويحط سعيد على اطيازنا الخمرا وينزلو الثلاثه يلحسو اطيازنا واكساسنا من الخمرا واهاتنا انا وماما تعلى ويقوم عمار يحط زبره بين فمي وفم ماما ونتبدل عليه انا وماما كل واحد يرضعه شويه وبعدين سيبت زبر عمار لماما ونزلت بلساني وشفايفي خدت الخصاوي مص ولحس لحد ما بدء يصرخ من الالم والمتعه وسعيد ومصطفي تحت عند اكساسنا بيضربو بازبارهم علي طيزي وكس ماما وبيستعدو ينكونا سوا وانا بحضن ماما ... وبدء الايلاج بطيزي وبديت اصرخ واتاوه وماما تفتح باديها في طيزي لاجل ما يفوت زبر الدكر وبلحظه لاقيته دخل زبر مصطفي الكبير بخرمي وما صرخه مني وماما تقولي اسكتي ياوسخه وطي صوتك هتفضحينا وبدء يحركه بطيزي اسرع واسرع وحسيت اني جسمي اتخدر خالص وصاحبه سعيد يقولي خد رجل مامتك لفوق علي صدرها وخدت رجل لماما علي صدرها زي ما قالي ولسه مصطفي بيرزع فيا وبقى طيز ماما أمام زبر سعيد وانا فاشخ رجليها ومرة واحدة اسمع ماما بتصوت .؟سعيد كبسها بزبره مرة مرة واحده وبيقولي افشخ رجل المتناكة امك ياشرموط ... وماما تقولي اسمعي كلام الدكر ياسوسو عاوزاه يفشخني اكتر ...نصف ساعة مصطفي وسعيد بيدلو نيك بكس ماما وطيزي لزبر عمار بمصه انا وماما... وخرمي قمط اوي من المحنه وكس امي جاب شهوته اكتر من خمس مرات وسوائل كسها وشهوتها وأفرزت كسي الي خرم طيزي ولبن الدكرين والعرق باع اجسانا كلنا حسسني اني غارقان بالصابون وشكلنا كلنا وهما بينكوني انا وماما زي الكورة متكومين ومتلاصقين كلنا وإحساس روعه وخدر بجسمي وجسم ماما وصراخ ماما الضرب علي اطيزي وكس ماما وافخادنا حمر جسمنا وولع فينا وعمار عمال ينيك بفمي وفم ماما بتلحس خصاويه وكل شويه يضربنا بالقلم جامد ويتف في وشنا ... ويقول ياشرميط يامنييك الام وابنها افجر من بعض وانا اصرخ واقول نيكوني جامد افشخوني وافشخو اللبوه ماما الي خلاتني منيوكه ... وعلي صوتنا كلنا وجيت شهوتي تاني وماما حابت شهوتها وهي بتصرخ وبنفس الوقت نزلو كلهم بكسانا وعلي وشنا وونمنا كلنا علي بعض وازبرهم فيا انا وماما..
وسحب سعيد زبرة من كس ماما وقمت من عليا مصطفى وجلست زي الكلبه وماما زيي جلست زي الكلبه واطيازنا جنب بعض وبلحس بالساني اللبن الي علي وش ماما .. وماما بتلحس اللبن الي علي وشي والرجاله الثلاثه بيتفحصو اكسانا من ورا وبلعبو بصوابعهم وخرمي وكس ماما مليان لبن وبيخرج علي صوبعهم وممزوج بشهوتنا وميتنا .. ويسحبني عمار لالحس كس وطيز ماما من اللبن ومياه ماما الي بكسها ورجعت تاني جنب ماما في انتظار حفله جديده علي شرفنا وانا نازل بوس ولحس ومص بلسان وشفايفي ماما ولساني عليه لبن بنزله بفم ماما ... ويدخل سعيد زبره فيا بخرمي وبعدين يخرجه ليحنن خرم طيز ماما ويخش فيا زبر عمار الي كان ابيض وطويل وحلو بعد ما كب خمرة ولحس الخمرة من على كسي وخرم ماما وتبدء وصله جديده من النيك العنيف والضرب على اطيازنا وانا اقول لماما شايفه ياشرموط بيعملوا فيا ايه وهي تقولي شايف ياخول بينكونا ازاي ومع الظرب والنيك العنيف ومصطفي ينزل خمرة على اطيازنا تيجي شهوتي ويمط خرمي على زبر عمار الي ينطر بكسي لبنه يخرج زبرة ويينزل تحت ماما يحشره وهو مبلول بكسها واتنين على ماما ومصطفي زبرة بين شفيفي واحد ما سعيد ينزل لبنه بطيز ماما وينام عليها وكلنا بننهج من التعب والارهاق والتهاب اكساسنا انا وماما . وهي تقولي شايف ياخول يابن اللبوه كس امك وخرمها احمر ازاي. ... وانا اقول انا مبسوطة ياماما اوي .... سحبو ازبارهم وجم ادام وشنا علشان ننظفهم وسبونا تعبنين ونايميين انا وماما علي بطننا ورمو فلوس علي اطيازنا ... لبسو وخرجو واحنا مش قادرين نقوم أو نفتح عيونا ....وغرقنين لبن ومبسوطين اوي وصوابع ماما كانت بخرمي ..
: الجزء السادس.....
بعتذر جدا عن انقطاعي فترة طويلة عن الكتابة واحب اقولكم أن القصة دي جزء كبير منها حقيقي وبخاصة دياثتي وشرمطتي والصراحة والوضوح بيني وبين ماما بعد ما بقيت كل كلامي وتصرفاتي بنت وشرموطه لام شرموطة حقيقي وياريت تقولو رايكم واقتراحتكم ... وهل اكمل كتابه ولا اقتصر علي الفترة الي كنت فيها عايش لدبي... وبكده يكون الجزء الاخير هو القادم ...ام اكمل باقي الاجزاء متسلسه حتى بعد استقراري هنا بالقاهرة .. ... فأرجو انكم تقولو جميعا مقترحتكم ...
... وصلنا اني انا وماما بقينا محترفين دعارة وبفلوس لاجل ما نآمن حياة مرفهه وبخاصة لما زات كل الحواجز والخجل بيني وبين ماما وتبادلنا الازواج وأدوار النيك وطلعنا اوردرات سوا وآخرهم لعمار العراقي وأصحابه .... والي هما مارسو سكس بكل عنف وقوه بسبب الآثارة الي شافوها من وجود ابن بنوتي وأمه بيتناكو ويتشرمطو سوا ...
صحيت انا وماما بمنتصف الليل عرايا بالصاله بعد نيك عنيف فينا ... وكان خدي على صدر ماما العريان وبتلعب بشعري وبتقولي انها بتفكر انها تسبب السكن ده ونروح مكان تاني محدش يعرفنا ونكون اكثر حريه ... رديت عليها وقولتلها طيب ياماما شغلك هتعملي فيه ايه ومدرستي انا كمان ... قالت هروح شغلي عادي لو مش بيكفينا مجرد عيش حاف لاكن سكني الجديد محدش يكون عارفه من أصدقاء العمل وبتقولي انتي كمان ياوسخة لمي نفسك وامسكي علي كسك شويه مع اصحابك قولتلها حاضر ياماما ودخلنا استحمينا ... ولاقيت التليفون الارضي رن وبقول الو. .. لاقيت الي علي الخط صاحبي نادر ابن صاحب السوبر ماركت وكنت وعدته أنه اجيله قبل كده لما كان بيتحرش بيا بالمحل بتعهم وطلب مني انزل لأنه متضايقه وقاعد علي الكاشير بالمحل لوحده وهقفل كمان ساعة وقولت لماما عاوزه انزل السوبر ماركت الي تحت البيت اشتري حاجه ... بصتلي باستغراب وقالتلي انزلي ياوسخه .. لبست شورت ضيق وقصير اوي وتحته كلوت فاتله حريمي وطيزي هتشق الشورت وبدي اسود ليكرا فوق كامر الشورت وشكلي شرموطه يهيج اوي ... نزلت والجو سكون تحت العمارة ... ودخلت المحل لعند نادر الي صفر من الدهشه ومنظر جسمي ولبسي الي يحب وقالي هي مامتك شافتك كده وانت نازل ... قولتله اه وباستني من خدي وطبطبت علي طيزي كمان لاقيته قام مسكني من وسطي وبيلفني وبيحضني من وارا وانا بقوله مينفعش لاحسن حد يشوفنا والماركات مفتوح ... ومش رد عليا ونزل بوس ولحس برقبتي وزبره واقف بين فلقات طيزي وهيخرم الشورت بتاعي لحد ما سيحت خالص وجسمي سخن تاني ومديت ايدي اعصر زبره راح سحبني علي استاند الكاشير ونزلني علي بطني وراح قفل الباب الزجاجي للماركت ... ورجع ينزل الشورت ولاقيته متفاجئ من جمال ونضارة طيزي وحجمها الكبير وكمان الكلوت الي اختصر معاني كتير ... وراح رازع قلم علي مكوتي جامد اوي وانا قولت اه .. بيقولي ايه يالبوه وجعتك...وقلعني الكلوت الفتله ونزل لحس بخرمي وبيسالني مين منظف ليكي جسمك بالشكل ده قولته ماما هي الي بتعملي سويت ووبترطب جسمي باللوشن والكريمات وقعد يلحس وبنكني بلسانه لحد ما كسي فتح وتهيأت للنيك قام قلبني على بطني وفاتح رجلي وحاططهم على كتفه وبيدخل زبرة بكسي براحة خالص لحد ما استقر زبرة كله بكسي الي هو خرم طيزي وسمع مني احلي اه ... ولسه هيبدء ينكحني ويكارك بخرمي لاقيت تليفوني رن ... ماما الي بترن لتطمن عليا: رديت الو ماما ...قالتلي انت فين قولتلها بالماركت مع نادر حبيبي وكانت المحنه تسري بكل جسمي ردت وقالت هو انتي لسه مشبعتيش نيك ياوسخه .. رديت وقولتلها لسه قالتلي خلصي بسرعه وتعالي .... ونادر كان مستغرب من شرمطتي بالرد بخاصة أن الي بيكلمني ماما لاكن مش عارف ماما كانت بتقولي ايه ... وبدء وصلة نيك ويشلني ويلف بيا علي كل الاستاندات وزبرة لسه بكسي ... لحد ما أطلق حمم لبنه بكسي ونام عليا وانا قامط علي زبرة وكسي بيرضع كل لبنه لحد ما هدينا وارتحت وسحب زبرة ومسح زبره بكلوتي ومسح خرمي حطه في جيبه ولبست الشورت من غير الكلوت وخرجت معاه بعد ما اغلق المحل وقالي لازم انيكك تاني ... قولتله ماشي وطلعت السلم وماما فتحتلي الباب ونزلت الشورت لتفحص كسي بصوبعها وبتقولي كل ده وكسك مش بيشبع ...
قولتلها انا طلعت لبوه وامي لبوه .. وضحكنا .. وماما قالتلي اعملي حسابك هنسيب هنا ونروح سكن تاني محدش يعرفنا فيه علشان شرمطتك دي. .. قولتلها انا بس الي بيتشرمط ياماما ...انا لبوه لام لبوه
الجزء السابع ...
نمت انا وماما ملط ... صحيت وصبعها جوا خرمي وبتقولي مكنتش اعرف انك شرموطه كده ياسوسو ياخول انت غلبت امك في الدلع واللبونه ... وانا رديت .. انا تربيتك ياماما وضحكنا وقمنا اخدنا دش وماما نزلت الشغل وانا نزلت قاعد على الشات وبدلع واتشرمط مع اصحابي بالشات ... رجعت ماما متاخرة علي الساعة 9بالليل وبتقولي انا شفت شقة صغيرة استوديو يعني غرفة وصاله وحمام ومطبخ بس مساحة 40متر بقلب المدينه وايجارها غالي شويه بس المنطقة راقيه وهنقدر نجيب الايجار وكل مصاريفنا من ورا طيزك ياسوسو انتي ... وقالتلي انها اتفقت وكتبت العقد ودفعت السمسرة للراجل من عرق كسها وأنه استمتع وقال إنه اخد حقه من كسي وطيزي وهراهم نيك وهننقل بعد يومين ... قومت بوست ماما وحضنتها وقالتلي هات كل اصحابك بتوع المدرسه في حفلة عيد ميلادك بكرة لينكوك ولاجل ما هتسيبهم بعد كده ..قولتلها بس عيد ميلادي فاضل عليه شهرين قالتلي بس انا عاوزاك تودعهم بطريقتي علشان مش هينيكك حد منهم تاني هناك بالعنوان الجديد ويكون يوم كل شرمطه وبخاصة انا عاوزه صحبك الي اسمه فراسزبرة حلو اوي ونفسي فيه لما شفته وهو بينيكك هنا قولتلها امتي اعزمهم قالتلي كلم كل اصحابك علي ميعاد بعد بكرة يكون عيد ميلادك ... تاني يوم روحت المدرسه ولا اجدع شرموطه وعزمت كل اصحابي النييكه سيف وفراس ومهند واسامة ومحمد وعامر وحسين ..واكدت عليهم علي ميعاد عيد ميلادي و ماما عملتلي حلاوه لكل جسمي وليها كمان وعملتلي احلي ميكاب وتاتوه وخلتني احلى عروسه باليوم ده ولبست بلوزه بدون اكمام فوشيا شفافه وتحت شورت قصير اوي مقطع من على طيزي وجسمي ورجلي شمع منور ... وفتحت لاصحابي الي كلهم مبهورين من جمال جسمي وماما لحد ما جه اخر اصحابي مكنش حد شافها... وطبعا مش هقولكو علي كم التحرشات والتقفيش والالفاظ الي تهيج.. ودخلت على ماما لاقيتها لابسه قميص نوم قصير جدا ومبين كسها وكامل طيزها لابسه كلوت رفيع ومن غير سنتيانه وبزازها كبيرة اوي ونافرة عكسي انا بزازي صغننه بس طيزي كبيرة وحلوه وقولتلها كلهم وصلو سالتني علي فراس قولتلها موجود يالبوه وبعدين قولتلها انتي هتخ رجي كده قالتلي هاخد روب علي جسمي وحسيت بتوتر علشان دول اصحابي بس كنت هايج جدا ومتشوق اشوف ماما هتعمل ايه وخرجت ماما معي وبتقولهم اعذروني ياولاد ملحقتش البس وسوسو ديما مستعجل كده و سلمت علي كل واحد وتحضنه وتوسه ووراكها ظاهرة خالص والمحنه بتعتي زادت اكتر وراحت عند فراس وباسته وحضنته جامد وكان زبره واقف وحسيت أنه غرز بين وراك ماما وأمام أصحابي ومش اي أصحاب دول كلهم متجوزني ونيكني بس أن ماما تكون كده معاهم ده هيجني ومحني اكتر وبخاصة لما جت وقفت جنبي تتغزل فيا وتطبطب علي طيزي كأنها بتعرض بضاعة بالمزاد وواضح جدا أن الليله سخنه اوي وأنها بالفعل حلفة الوداع من المنطقة والناس الي عشت معاها قصدي عشت تحت ازبارهم ... وبعدين ماما قالتلي خشي ياسوسو غيري لبسك والبسي حاجه حلوه ودلع من البس الي سيبهولك علي السرير عاوزاكي تدلعي كل اصحابك الليله قولتلها حاضر ياماما ودخلت وجت ورايا ماما قلعتني ملط ولبستني بيبي دول بنفسج قصير اوي وكلوت فتله من ورا رفيع وبسبعه من ادام وعملتلي احلي تسريحة شعر وقصه وظبطت الميكاب بتاعي وقلعت الروب وبأن كسها الناعم واصحابي بره مبهورين من منظر ماما ومنظري ومتفاجئين ومتشوقين هطلع عليهم بشكل ودلع عامل ازاي ..خرجت ماما ادامي بعد ما قلعت الروب وبسحب ايدي وكأنها بتقدم عروسه لدكرها ... وسمعت اهات صفارات طالعة من اصحابي ومبهورين بشكلي ولبسي ودلعي وكمان جسم ماما الي كان ياخد العقل وبدئت الأمور تكون واضحة وأنها حفلة سكس ومجون اليوم ولفينا حولين الترابيزه وكل الايادي بتبعبص فيا وفي ماما ..وماما خلتني علي اليمين وجلت فراس علي شمالها وكل شويه تضرب بزبره بايديها وهو ماسك فلقة طيزها بايديه يفعص فيها وطفيين النور ولاجل ما نطفي الشمع بتاعي حفلتي الي اصبحت مش حفلة عيد ميلاد بل حفلة نيك صاحب لام وابنها الخول البنوتي .... طفينا الشمع وماما وصت مش نقيد النور وخلينا نرقص كده سوا علي الاضواء الخافته وفعلا بدء كل الشباب يشلوني بيديهم ويحطوني على التربيزه بعد ما ازاحو التورته خالص وحطت ماما الشامبانيا والبيرة وبتصبلهم كاسات الخمرة فراس لازق فيها ومش مخلي حد يقربلها الا من صوابع تبعبصها وخدها علي الكنبه بالصاله وماما نقوله انا عاوزه زبك انت اول واحد وماما قالت أنها هتتجن علي زبك من يوم ما شفته بخرم سوسو كيف نكتها ودلعتها وبالفعل خلص ماما من الكلوت جاب الخمرة علي كسها ونزل لحس فيه وصوتها يعلى وانا كمان مفشوخه نيك في بوقي وطيزي والي بيمص بزازي والي بفرك زبره بايدي وغرقانه خمره والكل بيلحس بجسمي وانا شبه متخدرة ويرفع فراس رجل ماما بعد ما تتوسلة ينكها ويرزع زبره بكسها وبكل عنف ويعلى صراخ ماما وتقوله انت نياك بجد افشخ كسي يادكري فسخني بطزي وكسي ويروح اتنين من زمايلي يشاركو فراس بلحم ماما وجنس صاخب والموسيقي هادئه والجو رومانسي وكنت بعالم تاني واتشال من ايد واحد لواحد تاني لحد مش ركبوني زبر حسين ومحمد زبره ببوقي وهايجه خالص ولاقي مهند بيحشر زبرة بطيزي جنب زبر حسين وصرخت جامد لاقيت محمد كبس زبرة جامد بحلقي وكتم نفسي لحد ما استقر زبر مهند وحسين بطيزي الي اتشرمت واسنينا شويه لحد ما اتعودت علي زبرين بخرمي وكانت أول مرة اتناك كده ومش بقت اخر مرة وببص علي ماما لاقيت فراس شايلها وواقف وزبره بكسها واسامه فوت زبره بخرم طيزها من ورا وبتصرخ والاهات بتعلي والخمرة عامله شغل جامد واتبدلو علينا احنا الاتنين لحد ما غيبت عن الوعي وصحيت الصبح لاقيت الكل مشي وانا نايمه علي السجاده بالأرض ملط وغرقانه لبن وماما علي الكنبه وراكب فوقها فراس ونايمين ملط وجنبي مهند ومفيش حد تاني بالبيت ومقدرتش اقوم من مكاني وحسيت اني دايخة وكاني حبلت ...رجعت نمت تاني. ... و مفيش نصف ساعة ولاقيت ماما بتصحيني عليان نستحمى ومعانا مهند وفراس صحبي
وعملنا احلي سكس تاني بالحمام وبغرفة النوم ونزلو وبدئت ماما تتصل لتنقل جزء العفش وتتصل بسمسار تاني يشتري الجزء الزائد عن الحاجه لاجل ما ننتقل للعيش بمكان جديد وحضاري محدش يعرف حد فيه وطلبت مني اقفل تليفوني وأنها نقلتني من المدرسه لمدرسة تانيه بعيده عن هنا وانها أعلمت الكل انها نازلة مصر ومش راجعة تاني علشان نتحرر من القيود والناس الي حولينا وننتقل لعالم الاحتراف ..
الجزء الأول
كنت عايش مع ماما المدرسه بمدرسه بدبي بعد انفصالها من بابا ... ماما جميله جدا وانا كمان شبها كان عندي ساعتها ستاشر سنه وماما ٣٦ سنه كان بتدلعني اوي وتكلمني كاني بنت وبدللني علشان افضل معاها وما اروح لبابا ... لحد ما حسيت اني بجد من دخلي بنت واتمنيت اكون زي ماما بكل شيء ... كنت بنام معاها بنفس الغرفه ولبسي وشعري واستايلي وكلامي تحس اني بنت ده بخلاف دلع ماما .. ولانها كانت بالفعل بتعاملني كاني بنت ... اتعرفت علي احمد ولد عنده ١٧ سنه اماراتي وباباه ظابط بوزارة الدفاع ... وفكرت البس لانجيري واحط ميكاب وانا بغرفتي لحد ما ماما شفتني اتكسفت الاول وخجلت بس ماما قعدت تهزر وخدت الموضوع عادي لاكن قالتلي غير ما تلبس حاجه من لبسها تاني .. والليله دي نمت بحضنها وانا لابسه اندر بناتي وبدي وقعدت تلعب بشعري ... اتجرات وحكيت ليها عن احمد صجبي وحبيبي . قولتها أنه بيساعدني في المدرسه وأنه شاطر وبيزاكرلي . وهيه كانت عرفاه لما كان بييجي يزاكر معي بالبيت وعارفه باباه ... الليله دي صممت اني اجيب احمد بكره ليبات عندي بحجة اننا هانزاكر ... واول ما قابلته عرضت عليه يبات معي ونزاكر لاكن اعتزر وقال باباه ما يوافق .. روحت اترجيت ماما تكلم باباه لاني متأخرة بالتحصيل وعاوزه ازاكر مع احمد .. ماما ردت عليا وقالت انها هاتسهر معي ازاكر الي فانني وبلاش احمد ما دام باباه مش هايوافق .. فقولتلها بس هو دعاني البيت عنده بس انا مش عاوز اسيبك لوحدك وعلشان البيت بتاعهم باخر المدينه قالتلي لا خليه بيجي ياخدك مافي مشكله .. كلمته وفرح اوي وجالي البيت وانا لابست محزق وتحت بيبي دول قصير وجالي البيت يخدني وانا خارج معاه ماما لاحظت اني مزودها بلبسي وندهت عليا وانا خارج مع احمد وقالتلي خش غير وامسح الميكاب ده عيب تخرج كده... اعتذرت لماما وقولتلها معلش يا ماما اخر مره .. بس مش حابب اتأخر هو مستنيني تحت البيت المهم رحت عنده وباباه كان بره ودخلت غرفته وقعد يبوس فيا ويمص شفايفي وانا اتمحنت جامد وقلعت وفضلت بالبيبي دول ... اتهوس من جمالي ورقتي ودلعي وكانت ليله دخله ولا اروع .. حسيت إني بجد عروسه ... بدأ ينيكي وكان رومانسي اوي وهادي وانا كنت ولاول مرة اتناك هارد لاكن اشتياقي ومحنتي خلتني هايجه اوي ومبسوطة ونيمني على ظهري ورفع رجلي وبدأ بفرش لخرمي بلسانه بعد ما قلعني الكلوت وفتح قلقة طيزي بأديه وكنت بقوله براحه اه يا كسي لحد ما كنت هايغمئ عليا وبعدين قلبني علي بطني ورفع طيزي وبدأ يلحس كسي الي هو خرم طيزي وانا بديت اقوله يلا نيكني انا تعبانه مش قدره وحط زيرو علي أول كسي ويفرش بزبره وبدأ يدخل وانا عماله اعض بالملايه واصرخ و بقوله كمل لحد ما زبره بطيزي للأخر... وقف لحد ما اتعودت عليه وبعدين بدأ يكارك بكسي ... لحد ما نزل لبنه وحسين بلبنه بطيزي وقفلت علي زبره جوه طيزي وهو عمال يبوس فيا وحضني وباللحظه دي ماما بترن لتطمن عليا فرديت عليها وكأني صوتي متغير والنفس بتاعي سريع وهيه بتقولي مالك فيك شيء ... كانها حاسه بشيء .. لاكن انا طمنتها عليا وقفلت وانا كملت نوم بحضن حبيبي وجابهم بكسي 3 مرات كمان ... الجزء القادم هاحكيلكم كيف بقيت انا وماما بنتناك سوا .......
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــ
ماما بتعاملني كأني بنت.....
الجزء الثاني
رجعت البيت تعبانه من شدة النيك والسهر ومش عارفه امشي خالص لان طيزي وجعاني علي الاخر ... وانا بالطريق ماما بتكلمني قولتلها احمد بيوصلني يا ماما وصلت لاقيت ماما بالبلكونه ما راحت شغلها .. منتظرني وطلعت الشقة ودخلت حضنت ماما وباستني وقالتلي خش خد دش علشان نفطر ... قولها تعبان ياماما ودخلتعلي سريري عاوز انام... وانا بغير لبسي ماما وقفت معي وبتسال مالك فيك ايه انت مش طبيعي .. وراحت فتحه الجاكيت ورافعة البدي لاقت البيبي دول تحت .. صرخت بوشي انت كنت بتعمل ايه مع احمد هو .... !!! وقالت انا كنت حاسة وازاي يعمل فيك كده وانت ازاي تلبس كده .. زمانك فضحتنا ... وراحت ضرباني بالقلم ... قولها و**** غصب عني ياماما انا بحبه وحاسه اني بنت وقعدت علي السرير بعيط .. قالت انا السبب انا الي دلعتك بزياده ...لما زاد بكائي شدت ايدي وراحت حضناني وبتقولي خلاص ماتعيطش انا هاخدك لدكتور نفساني يعالجك ... رديت وقولت لا انا مش عاوز دكاتره .. وقولت لماما ممكن تتفرجي علي الفيلم الي علي الدسك توب بالاب .. اسمه الفيلم صلاه من أجل بوبي .. وقولت انا مبسوط كده ياماما وانا مش بعرف حد وحش وبحب احمد قوي وهو بيحبني وبيخاف عليا سكتت وخرجت للصالة وفتحت الاب توب واتفرجت علي الفيلم ومعانات بوبي بطل الفيلم مع مامته وجان حضناني وقالتلي خلاص مش عاوزه اشوفك زعلانه تاني وهات التليفون اكلم احمد ... وكلمته ووصته عليا من غير ما يحس بشيء ...وانا غيرت ودخلت اخد شاور ولبست الفيزون والبدي الشيفون ودخلت غرفت ماما لاقيتها بتعمل سويت خجلت لاكن قالتلي تعالي ساعديني ياتوتو وعملتلي سويت الجسمي زيها بالظبط علشان احمد .. وحكت انها بتحب زيميلها الاستاذ هاني بالمدرسة وبينهم علاقه وعاوزاه ييجي البيت يتعرف عليك حبيبي .. قولت ماشي ياماما .. خلي عمو ييجي وبسرعة اتصلت عليه ودخلت تستحمي ودخلت معاها ولبست قميص نوم قصير اسود وتحته كلوت بيكيني احمر وعليهم روب تحت الركبه وصل حبيب ماما وطلبت مني استقبله .. واذا بيه شاب عنده تقريبا 38 طول بعرض سلم عليا وباسني من خدي وجسمي ولع ... ودخل الصاله وماما جت تسلم عليه فلاش ايديها وقعدت حطت رجل على رجل ... عملتله العصير وقدمته ودخلت اوضتي لبست زي ماما بس قميص نوم احمر... وبراه اسود وحطيت ميكاب وبعد شويه سمعت ماما بتتنهد فخرجت لحد اوضتها لاقيته منيم ماما علي السرير وافع رجلها وبيمص وبلحس كسها ومنظرهم فظيع وجسمي سخن اوي وبدأ يتخلص من التي شيرت والبنطلون ولاقيت زبره كبييير اوي انا شهقت واخضيت من منظر زبره.. اعتقد كان طوله 25 سم ... نام يمص حلمه ماما وهيه تتوسله يدخله بكسها.. مش عارف بس لاقيته حسيت بيا وراح الباب وشدني انام جنب ماما وقعد يمص بشفايفي ويحسس علي طيزي وانا اتمحنت وبتأوه واقول كسي وجعني ومديت ايدي مسكت زبره وقولت ده تخين أوي رد هالي ده هيكون مامتك البوه بس النهارده ياشرموطة وشدني امص زبره وبعدين لحست كس ماما ولايته وبأيدي بحط زبر اونكل هاني في كس ماما وايدي علي بز ماما بفرك صدرها ... واستمر بالنيبك وانا بلحس زبره وهو داخل خارج من كس مامتي لحد ما مسك شعري قعد يقذف ببوقي وعلي وشي وقامت ماما تشاركني لبنه وتلحس زبره ووشي وتبلع اللبن ... وخدنا ونمنا بحضنه ... والجزء القادم هاحكيلكم كيف بقيت انا ماما شرميط ....
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــ
الجزء3
نتهينا اني انا وماما تشاركنا زب اونكل هاني ... وقام مشي وسابني انا وماما ممحونين وماما خدتني بحضنها ونمنا عرينين ورجلينا بتلف علي بعض ... وهيه تلعب بشعري وانا راسي علي بزها ... وغصنا في النوم للصبح وصحيت وروحنا الحمام نستحمي سوا وبقول لماما انتي كنتي هايه امبارح ماما راحت بايساني من بوقي بوسه سكسي اوي لدرجه ان خرمي قمط واتمحنت ... وقالتلي من النهارده ما نبخل علي بعض هات كل حبيبك ينكوك هنا بالبيت بس يكونوا محترمين والي يعجبني منهم هاخليه ينكني بأسلوبي .. بس بالاول لما تجيب حد وتدخله البيت خليه يسلم عليا الاول وانا هاتصرف وهاخلي النياكه لينا بشكل عفوي وطبيعي .. بس انت اختار الشباب الفحل الي يعرفو يكيفو اكساسنا حبيبي .. اتمحنت وهجت اوي .. وقولت لماما كسي ممحنونه اوي .. لاقيتها نيمتني علي بطني وقامت لبست زبر صناعي لونه اسود نطت علي خرمي وحشرت الزبر بكسي وقعدت تكارك بطيزي وتضربني علي اليتي ... وانا بقولها انا مبسوط ياماما ريحي كسي وهيه تزود سرعة الزبر بكسي وتقولي خدي ياشرموطه ياديوث يامعرص .. خد يا ابن المتناكه يابن الشرموطه وانا بقول كسي اه يا ياكسي .. ماما بتنكني ... لحد ما فقدت اعصابي وحسيت اني فقدت قواي وسخسخت من المحنه .. حضنتني من ورا والزبر بطيزي وهمست بودني ..مش هاتشوف دكر ينيك امك حبيبي .. سحبت التيلفون ..واتصلت بعمار راجل عرقي من اصحابي الكبار الي بينكوني وقولته .. عمار بدي تجيلي البيت انا ممحونه ومحتاجه زبرك .رد عليا وقالي لاكن اخشي مامتك .. قولته بس تعالي وانا هارتب كيف تختلي بيا وبكسي ..
قالي اوصفلي البيت .. ووصفت العنوان وبأقل من 20 دقيقه لاقيت الباب بيرن .. كنت لبست بنطلون فيزون بيشف مفيش تحته اندر .. وبدي لحد سرتي ووسطي عريان .. سلمت عليه ودخل وفوجئ بماما بالصالة بتتفرج علي التليفزيون .. لابسه قميص نوم وفوقه روب احمر قصير فوق الركبه ... سلم عمار علي ماما وعينه ما نزلت علي وراكها ... وماما قالتلي خد صحبك وادخلو غرفتك .. وبعدين صحبي قالي مامتك حلوه اوي وباين عليها انها دلوعة بجد رديت وقولته اه طبعا دي كانت مجننه بابا بدلعها وجملها دانا كنت بشوفها بتتناك من بابا في حته بالبيت .. وهي بتحب تلبس كده ورحت قايله تعرف انها من غير كلوت ... هاج وقالي شكلها منيوكه اوي ... قولتله لا مش بتتناك من غير بابا بس بتحب الدلع والتعري ..لاكن انا هاخليك تنيكها علشان انت حبيبي .. وانا عاوز ماما تنبسط لان بابا سبها وسافر وهيه حزينه .. قالي نفسي في كس مامتك موووووت ... قمت قلعت انا مالط ولبست قميص نوم وحطيت ميكاب الود اتهبل عليا .. وقالي هو انت مامتك تعرف انك بنوتي كده وبتتناك قولتله اه .. دي ماما اصلا بتعاملني وكأني بنت .. هاج عليا وقعد يمص كل حته في جسمي وقالي ده انا هاقصعكم نيك يا شرميط... قولته اه انا شرموطة وماما كمان بس بليز ياريت تعامل ماما برقه وتحافظ عليها علشان هيه رقيقه اوي كمل لحس لجسمي وقعت امص زبره الكبير الي كان بيملى بوقي وعمار ده اكتر واحد من اصحابي زبره كبير وفحل راح شد ايدي ونيمني ورفع قميص النوم وقعد يلحس بخرمي وانا اتأوه وقالي اخرسي يامتناكه وهو انتي شوفتي حاجه .. وراح مدخل زبره بكسي مرة وحده فصرخت وكتم بوقي وقعد ينيك جامد وانا كنت مبسوطه اوي ... لفني وشالني علي ايده ولفيت رجلي علي وسطة وهو واقف وحاطط زيره بطيزي وبيكارك وانا زي المجنونه طلعه نازله علي زبره الي بكسي ..و نزلني وقذف علي وشي وفي بوقي وبقيت امص كل نقطة لبن علي زبرة .. كلده وماما بترقبنا من علي الباب وما حسينا بيها .. شدني عمار وقالي يلا روح جهز مامتك علشان هانيكها ... قولته حاضر ياقبلي وخرجت واللبن علي شفيفي بمصمصه وبفتح الباب لاقيت ماما قالعه الروب والقميص القصير مبين كل حاجه وايدها علي كسها روحت شادد ايديها بالراحة ومقدمها لحبيبي عمار العراقي وقولته بجد بالراحه علي ماما قالي هاتها ده انا هادلعها واهريها نيك اللبوه دي يامتناك ياخول يا ابن الشرموطه وراح ضربني علي طيزي بأيده ومسكها من وسطها وهيه ايدها علي كتفه وبدؤ وصلة بوس ومصمصه طويله وهما وقفين ... وشلح القميص ونزل يمص بزها وانا تحت بمص زبره الي زي الوتد ... وايدي علي كس ماما بلعب بزنبورها .. وخرحت منها انين وصرخه مكتومه هيجة عمار اوي راح شايلها وحاطتها عاي السرير وانا شلني وحطيني جنبها وقال دانتو احسن حاجه حصلت بحياتي يا شرميط ويا ولاد القبحه.. وصباعه بكسي ولسانه علي زنبور ماما واحنا ممحونين اوي وعملين نصرخ ونتأوه من المحنه وقام ورفع رجل ماما وضم رجليها علي صدرها وشالني وحطيني عليها وبقي ادام زبره تلات اخرام .. خرم طيزي فوق وكس ماما وخرم طيز ماما قعد يلحس بأخرمنا واكسسنا ويحنن اكساسنا وطيازنا بصوبعة وانا ماما بنبوس ونلعب بلسان بعض وبنصرخ لحد ما لاقيت ماما صرخت اوي وعضت شفيفي .. اصل عمار اخترق كسها رحت الحس رقبه ماما وبلعب ببزازها ... وشويه لاقيت زبره بيخترق طيزي الي هيه كسي .. وانا كنت بقول اه وماما بتلعب بشعري وتقولي انا مبسوطه اوي ده دكر بجد ... وقعد يكارك بكس ماما وطيزي ويبدل فيهم .. واحنا بدنيا تانيه .. ونل ضرب علي طيزي وهيجني علي الاخر وماما جابت شهوتها مره ورا ومر وبعد نصف ساعة نيك بأكساسنا نزل عليينا وراح قالب الوضع ولفنا وماما بقت فوقي بدأ وصلة نيك تانيه اشد قوه وعنف وضرب علي طيز ماما وطيزي وماما تقوله كمان يا دكر وبالاحظه دي اخترق خرم طيزها وخرجت صرخه عاليه وهو ماسك وسطها علشان ما تهرب من عنف زبره ولا ضربه ... وانا وماما زي الفته علي السيخ بيتشو .. ولاكن مش عاوزينه يبطل نيك بفرق بقوه ببزها وهيه تمصص شفايفي وتقولي احنا بقينا شرميط بجد احنا عرفنا طعم النيك الحقيقي وعرفنا التحرر وبلحظه لاقيتها بتقوله هات اصحابك هات كل الي عاوز تجملهم بأكساس الشرميط دي .. حسيت ان ماما بقت بحاله من الانبساط والدلع ما عرفتها بحياتها ثلاث اخرام بيكارك فيهم وبيبدل عليهم وكل شويه ماما تعصرني وتنزل شهوتها اكتر .. لحد ما نزل علي اطيزنا وفي اكساسنا للمرة الاخيرة .سبنا علي الوضعيه دي مش قدرين نقوم ولبس وقرب لوش ماما والارهاق باين عليهاوباسها وباسني قالتله متشكرة بجد انا بكس وطيزي وكس ابني تحت امرك حبيبي .
.. المره الجايه هاحكيلكم كيف بقينا انا وماما رواد حفلات النيك الجماعي بيتنا وكيف استقبنا بالحفله 4 ازبار مختلفين مع بعض عمار العراقي واصحابه المصري الصعيدي والسوداني والسوري ... وكيف بقينا مدورين اكساسنا علي ازبارهم...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ
الجزء 4
حبيبي ...
متعت التحرر م[I]ا توصف بخاصة لما تكون ممزوجه جب ماما وخوفها عليك ودلعها ليك...
كنت حكيت كيف ماما من طفولتي وهي بتعاملني بنت وتلبسني لبس بنات بالبيت مع اني ولد وكيف تقبلت اني اتناك وكيف شاركتها النياكة بزبر اونكل هاني وهي شركتني زبر عمار العراقي ..
بالمرة الاهيرة خرج عمار منبهر بالسكس الي عملة معي ومع مامتي سوا ... اقترحت علي ماما ننزل مولات دبي ونتدلع ولاجل ما نحصل علي المتعه .. وماما وافقت ولبست كيف الاجانب وحطت ميكاف وبرفان يهوس وتخلت عن العبايه السوده ولبستني بنطلون جيز بدون كامر ولا حزام وبدي ضيق ابيض وعليه قلوب وقصير اوي وحطت ليا ميكاب خفيف وسرحت شعري .. والي يشوفني يقول عليا اجدع بنت ... وصلنا واتمشينا ولاقيت ناس كتير بتعاكسنا وبيطلبو ودنا ... والي بيعرض يرافقنا والي بيعرض فلوس لعمل اوردر وكاننا بمزاد .. ماما كانت مذهوله من الجو ده وحست انها حلوه وبدت تدلعني وجه شخص بسيارة عاليه وقف وعرض هلي ماما ياخدني ساعتين بس ب2000 درهم ... وماما كنت مذهوله من المبلغ ومش مصدقه اننا كنز كده فوافقت وقبضت وقلت انه يرجعني هنا بالكافيه ده وخدت رقم تليفونه واتعرفت عليه وعلي عنوانه وركبتني السيارة ... ومشيت وانا خرمي بيقمط من المحنه .. وبالسيارة نزلني امص زبرة الي كان ضخم ولاقتي نفسي داخل فيلا كبيرة .. والباب اتفتح اوتومتيك وقفل وقالي لا تخاف ونزلت وخدي لجو الفيلا وشالني وطلع بيا وكاني عروسه بليلة دخلتها وقام يقلعني البدي وقالي مش معقول كيف هذا الجمال بولد ... انت احلي من كل الحريم ها ال 2000 درهم قليلين عليكي .. وانا ساكته خالص ولفني وبص علي طيزي وانا لابس البنطلون قال هذه طيز روعه ومثيرة ونزل البنطلون الجينز ويضهله كلوت حريمي بمبي فتله ونزل يلحس بزي وبطني وطلع علي شفايفي ورقبتي لحد ما حسيت اني غبت عن الوعي ومتخدرة وهو ما زال بيلحس ويعض كل حته بجسمي وقلعني الكلوت وشاف زبر صغنن خالص وطيز ناعمة جدا وبيضه ونزل لحس لخرمي الي هو كسي وانا بديت قوله نكني .. يلا مش قادرة انا لبوتك وشرموطك ... ويقولي مين الي كانت معك هي صحبتك قولتله لا دي ماما .. قالي مش معقول انتو شرميط لدرجه دي قولتله اة ... واخدت زبرة وبديت امصه جامد وهو يقولي متعني ياخول ياابن القبحة ياديوث .. وانا اقوله حاضر يا سيدي بفلوسك صرت لبوه وانت اشتريت شرف كسي يادكري ... وفضلت الحس وامص زبرة لحد ما مسك راسي ودفع زبرة كله ببوقي وبينزل وكدت اموت من الخنقه لحد ما نزل كل لبنه بزوري .. وبلعتهم وضحك اني وشي ازرق وقالي كمل نتظيف زبري لاجل المعركة الي ههتك فيها كسك ياخول يابنت المتناكه يالي امك معرصه ... ونظفته شالني ولفني على بطني ورجلي علي الارض وخلي نصف جسمي على السرير وتف علي طيزي وبدا يدخل زبره باحشائي وانا اتوجع .. هو مش بيهمه ويقولي اسكتي يا وسخه انتي هنا بفلوسي لاهتك عرضك وعرض اهلك وانا اقوله حاضر والدموع بتنزل غصب عني من الوجع وكاني كسي اتفسخ نصين ... وبعد ما استقر بطيزي بديت اتعود عليه واقوله يلا نيكني كمان شرمط كسي وافشخني يادكري وفضلت طول الوقت بتناك بكل الاوضاع لنزل بكسي اكتر من ثلاث مرات ونام فوقي وسحبت ايده من علي خدي اقبلها وزبرة بخرمي لم يستطع انه يسحبه لان خرمي قمط عليه قوي حتي انه حاول يسحب زبرة اتوجع وسالني كيف انتي مسيطرة ومش عارف اسحب زبري من خرمك يالبوه انتي علبتي كس الكلبه ... قولتله اني يتجيلي رعشه وانقباضات بشرجي لما بتيجي شهوتي ما يقدر دكري ساعتها يسحب زبرة من احشائي .. قالي انا مستمتع جدا بالوضع ده وفضل يبوس برقبتي ويلف بوقي ليمص شفايفي لحد ما سخسخت تاني وارتاح خرمي وارتخى وسحب زبرة من كسي وحسيت انه ملى كسي لبن فقالي يلا خشي خدي دش قولتله لا انا عاوزه امشي ولبنك مغرق كسي برة وجوه وخد الاندر بتاعي ذكري ولبسني اندر فتله غيرة ونزل بيا ليرجعني لماما فا قالي ان ماما بمشوار من ساعه واني انتظرها هنا وكان بقالي ثلاث ساعات مش ساعتين ولاقيت ماما مش موجوده فهي راحت مع دكرين بمبلغ مقارب ليا واستنيت ماما وكسي بيكولني من سخونه اللبن الي بطيزي ... جت ماما بعد اكتر من ساعه... وحكت انها اتعرفت علي شابين واحد اسمر والتاني قمحي جسمهم رياضي خدوها بالسيارة ودخلو بيها الصحرا وفرشو الارضوونزلوها عريانه ملط واتناوبو عليها بطيزها وكسها كان النيك بقوه وعنف وماما بدت تصوت وتصرخ من المحنه نايمه علي واحد وزبرة راشق بكسها والتاني فوقها وراشق زبرة بطيزها واستمر الوضع ده اكثر من ربع ساعه لحد ما ماما صوتها انحاش وبتدور بعيونها علي من ينقذها من الفحلين دول ولاكن دون فائدة وشالوها علي كبوت السيارة وبيكملو نيك فيها الي ان شالها الاسمر وحطها علي كرسي السيارة ورجليها علي كتفه وبدا وصلت فيك اخري وكان بكس ماما وشرجها بحر من اللبن والعسل لان شهوتها جت اكتر من اربع مرات وبدت تقوله افحت كسي افشخني هات صحبك تاني لحد ما نزل للمرة التالته وشدها الولد القمحي وحط ماما علي تارة السيارة وماما حضنت الدلكسيون وهو بدا يحشر زبرة بطيزها من ورا وتقوله هات لبنك بطيزي .. صحبك حبلني بكسي وهو يزيد بالسرعه وماما كنت مفشوخة بس مبسوطة ..وقمة الهياج انها بالهوا الطلق وبتطلع كل الاهات والشرمطة لحد ما انفجر زبرة بطيزها ونزلت تنظف ازبارهم وحشرو الفلوس بكسها ولبست الفلوس بين شفراين كسها ورجعوها لتطلب منهم يوصلونا البيت ... وتدخل وتطلب مني ماما احكي وهي بتلحس طيزي وتشرب اللبن لحد ما نظفت طيزي وكنا مبسوطين اوي .. وبدت تحكي قصتها وكيف نكوها وانا قلعتها ونظفت الفلوس من لبنهم وعسل كسها وعرق وركها وبديت الحس كسها ... ونمنا للصبح .. ملط وصحيت بعدالعصر علي تليفون عمار وهو بيعرض علينا فلوس لرغبة اصحابو ييجو ينكوني انا وماما غذا وماما تاخد التلفون وتقوله موافقه لاجل خاطر البنوتي المعرصة .. الي هو انا
الجزء الخامس
انتهينا ان ماما وانا اتنكنا بالشارع وان الفحول حشرو الفلوس لكي ماما ... ورجعونا البيت واحنا غرقنين بلبنهم في طيزي وطيز ماما وكسها وكنا تعبانين جدا من النيك وبنفس الوقت مبسوطين ... واتفتح الباب علي اروع دياثة ودعارة ليا ولماما بدبي....
واتصل عمار.. لاجل ما ينيكو الخول البنوتي الي هو انا وينيكو ماما أمام بعض بالفلوس ... والموضوع بالنسبة ليهم مشوق جدا ... وبصراحة بقينا بحاله من الشرمطة طول الوقت وصل عمار وأصحابه للبيت عندنا لاستقبلهم انا بالبيبي دول القصير والطيز المدورة العريانه الي لسه ريحة وطعم اللبن فيها ... ويدخل عمار ويوطي يبوس خدي وأصحابه مذهولين من دلعي ونعومة جيمي وزبري النونو وطيزي الحلوة
وتخرج ماما لتسلم علي الثلاث رجال الي حسين يفشخو الولا وأمه ... ولابسه بانتي وكلوت رفيع لايخفي شيء... وتقدم أصحاب عمار ويشيلو ماما وبابا عليهم الهيجان من منظري ومنظر ماما كشرميط .. ويمسكني عمار ويدعك في بزي ويلتهم شفايفي الكريز وكان هائج اوي ...ويشلونا انا وماما ويقعدونا علي القعده العربي بالصاله ..
وعمار يقولي كس امك هيجتني انت ياخول وامتناكه امك. .. وانا اتلبون واتقصع اكتر واقوله خرمي قمط يادكري وعاوزك تفشخ كسي وكمان تاخد شرف امي ادامي علي زبرك انت والرجاله ... ويرد سعيد ومصطفى أصحاب عمار ويقوله احنا مش شوفنا شرمطة بين ابن حول وأمه بالشكل ده انتو يتعمل ليكم تمثال في العهر والفجور وياولاد القحاب .. وضحكت وضحكت ماما وهما مسكين بزها وكسها لحس وعض ومص جامد لشفرات كس ماما وانا انحنيت اطلع زبر عمار امصه بنهم ومحنه ولبونه وبقوله انا منيوك وخول وخد شرف كسي علي زبرك ياحبي .. وهو يضرب طيزي بقوه وينزل يلحس كسي ... وبرفع عيني الاقي ماما نايمه على ضهرها ورافعه رجليها وبيتلحس كسها المنتوف وهي بتمص زبر مصطفي الي شكله كبير وعروقه نافرة ومالي فم ماما ... وبقول سعيد حبيبي الحس كس ماما كويس نيكه بلسانك وعمار هائج عليا اكتر واكتر ويضرب علي كسي بإديه اقوي واقوى وانا وماما وبشخر ونتلبون وكأننا سكرنين ... ويقوم عمار يشيلني ويحطني علي بطني على ماما وضع القبلز انا وماما واكسسوارات تجاه بعض وماما تحضني وتقول نيكو الخول ابن المنيوكه سوسو دي ... ويحط سعيد على اطيازنا الخمرا وينزلو الثلاثه يلحسو اطيازنا واكساسنا من الخمرا واهاتنا انا وماما تعلى ويقوم عمار يحط زبره بين فمي وفم ماما ونتبدل عليه انا وماما كل واحد يرضعه شويه وبعدين سيبت زبر عمار لماما ونزلت بلساني وشفايفي خدت الخصاوي مص ولحس لحد ما بدء يصرخ من الالم والمتعه وسعيد ومصطفي تحت عند اكساسنا بيضربو بازبارهم علي طيزي وكس ماما وبيستعدو ينكونا سوا وانا بحضن ماما ... وبدء الايلاج بطيزي وبديت اصرخ واتاوه وماما تفتح باديها في طيزي لاجل ما يفوت زبر الدكر وبلحظه لاقيته دخل زبر مصطفي الكبير بخرمي وما صرخه مني وماما تقولي اسكتي ياوسخه وطي صوتك هتفضحينا وبدء يحركه بطيزي اسرع واسرع وحسيت اني جسمي اتخدر خالص وصاحبه سعيد يقولي خد رجل مامتك لفوق علي صدرها وخدت رجل لماما علي صدرها زي ما قالي ولسه مصطفي بيرزع فيا وبقى طيز ماما أمام زبر سعيد وانا فاشخ رجليها ومرة واحدة اسمع ماما بتصوت .؟سعيد كبسها بزبره مرة مرة واحده وبيقولي افشخ رجل المتناكة امك ياشرموط ... وماما تقولي اسمعي كلام الدكر ياسوسو عاوزاه يفشخني اكتر ...نصف ساعة مصطفي وسعيد بيدلو نيك بكس ماما وطيزي لزبر عمار بمصه انا وماما... وخرمي قمط اوي من المحنه وكس امي جاب شهوته اكتر من خمس مرات وسوائل كسها وشهوتها وأفرزت كسي الي خرم طيزي ولبن الدكرين والعرق باع اجسانا كلنا حسسني اني غارقان بالصابون وشكلنا كلنا وهما بينكوني انا وماما زي الكورة متكومين ومتلاصقين كلنا وإحساس روعه وخدر بجسمي وجسم ماما وصراخ ماما الضرب علي اطيزي وكس ماما وافخادنا حمر جسمنا وولع فينا وعمار عمال ينيك بفمي وفم ماما بتلحس خصاويه وكل شويه يضربنا بالقلم جامد ويتف في وشنا ... ويقول ياشرميط يامنييك الام وابنها افجر من بعض وانا اصرخ واقول نيكوني جامد افشخوني وافشخو اللبوه ماما الي خلاتني منيوكه ... وعلي صوتنا كلنا وجيت شهوتي تاني وماما حابت شهوتها وهي بتصرخ وبنفس الوقت نزلو كلهم بكسانا وعلي وشنا وونمنا كلنا علي بعض وازبرهم فيا انا وماما..
وسحب سعيد زبرة من كس ماما وقمت من عليا مصطفى وجلست زي الكلبه وماما زيي جلست زي الكلبه واطيازنا جنب بعض وبلحس بالساني اللبن الي علي وش ماما .. وماما بتلحس اللبن الي علي وشي والرجاله الثلاثه بيتفحصو اكسانا من ورا وبلعبو بصوابعهم وخرمي وكس ماما مليان لبن وبيخرج علي صوبعهم وممزوج بشهوتنا وميتنا .. ويسحبني عمار لالحس كس وطيز ماما من اللبن ومياه ماما الي بكسها ورجعت تاني جنب ماما في انتظار حفله جديده علي شرفنا وانا نازل بوس ولحس ومص بلسان وشفايفي ماما ولساني عليه لبن بنزله بفم ماما ... ويدخل سعيد زبره فيا بخرمي وبعدين يخرجه ليحنن خرم طيز ماما ويخش فيا زبر عمار الي كان ابيض وطويل وحلو بعد ما كب خمرة ولحس الخمرة من على كسي وخرم ماما وتبدء وصله جديده من النيك العنيف والضرب على اطيازنا وانا اقول لماما شايفه ياشرموط بيعملوا فيا ايه وهي تقولي شايف ياخول بينكونا ازاي ومع الظرب والنيك العنيف ومصطفي ينزل خمرة على اطيازنا تيجي شهوتي ويمط خرمي على زبر عمار الي ينطر بكسي لبنه يخرج زبرة ويينزل تحت ماما يحشره وهو مبلول بكسها واتنين على ماما ومصطفي زبرة بين شفيفي واحد ما سعيد ينزل لبنه بطيز ماما وينام عليها وكلنا بننهج من التعب والارهاق والتهاب اكساسنا انا وماما . وهي تقولي شايف ياخول يابن اللبوه كس امك وخرمها احمر ازاي. ... وانا اقول انا مبسوطة ياماما اوي .... سحبو ازبارهم وجم ادام وشنا علشان ننظفهم وسبونا تعبنين ونايميين انا وماما علي بطننا ورمو فلوس علي اطيازنا ... لبسو وخرجو واحنا مش قادرين نقوم أو نفتح عيونا ....وغرقنين لبن ومبسوطين اوي وصوابع ماما كانت بخرمي ..
: الجزء السادس.....
بعتذر جدا عن انقطاعي فترة طويلة عن الكتابة واحب اقولكم أن القصة دي جزء كبير منها حقيقي وبخاصة دياثتي وشرمطتي والصراحة والوضوح بيني وبين ماما بعد ما بقيت كل كلامي وتصرفاتي بنت وشرموطه لام شرموطة حقيقي وياريت تقولو رايكم واقتراحتكم ... وهل اكمل كتابه ولا اقتصر علي الفترة الي كنت فيها عايش لدبي... وبكده يكون الجزء الاخير هو القادم ...ام اكمل باقي الاجزاء متسلسه حتى بعد استقراري هنا بالقاهرة .. ... فأرجو انكم تقولو جميعا مقترحتكم ...
... وصلنا اني انا وماما بقينا محترفين دعارة وبفلوس لاجل ما نآمن حياة مرفهه وبخاصة لما زات كل الحواجز والخجل بيني وبين ماما وتبادلنا الازواج وأدوار النيك وطلعنا اوردرات سوا وآخرهم لعمار العراقي وأصحابه .... والي هما مارسو سكس بكل عنف وقوه بسبب الآثارة الي شافوها من وجود ابن بنوتي وأمه بيتناكو ويتشرمطو سوا ...
صحيت انا وماما بمنتصف الليل عرايا بالصاله بعد نيك عنيف فينا ... وكان خدي على صدر ماما العريان وبتلعب بشعري وبتقولي انها بتفكر انها تسبب السكن ده ونروح مكان تاني محدش يعرفنا ونكون اكثر حريه ... رديت عليها وقولتلها طيب ياماما شغلك هتعملي فيه ايه ومدرستي انا كمان ... قالت هروح شغلي عادي لو مش بيكفينا مجرد عيش حاف لاكن سكني الجديد محدش يكون عارفه من أصدقاء العمل وبتقولي انتي كمان ياوسخة لمي نفسك وامسكي علي كسك شويه مع اصحابك قولتلها حاضر ياماما ودخلنا استحمينا ... ولاقيت التليفون الارضي رن وبقول الو. .. لاقيت الي علي الخط صاحبي نادر ابن صاحب السوبر ماركت وكنت وعدته أنه اجيله قبل كده لما كان بيتحرش بيا بالمحل بتعهم وطلب مني انزل لأنه متضايقه وقاعد علي الكاشير بالمحل لوحده وهقفل كمان ساعة وقولت لماما عاوزه انزل السوبر ماركت الي تحت البيت اشتري حاجه ... بصتلي باستغراب وقالتلي انزلي ياوسخه .. لبست شورت ضيق وقصير اوي وتحته كلوت فاتله حريمي وطيزي هتشق الشورت وبدي اسود ليكرا فوق كامر الشورت وشكلي شرموطه يهيج اوي ... نزلت والجو سكون تحت العمارة ... ودخلت المحل لعند نادر الي صفر من الدهشه ومنظر جسمي ولبسي الي يحب وقالي هي مامتك شافتك كده وانت نازل ... قولتله اه وباستني من خدي وطبطبت علي طيزي كمان لاقيته قام مسكني من وسطي وبيلفني وبيحضني من وارا وانا بقوله مينفعش لاحسن حد يشوفنا والماركات مفتوح ... ومش رد عليا ونزل بوس ولحس برقبتي وزبره واقف بين فلقات طيزي وهيخرم الشورت بتاعي لحد ما سيحت خالص وجسمي سخن تاني ومديت ايدي اعصر زبره راح سحبني علي استاند الكاشير ونزلني علي بطني وراح قفل الباب الزجاجي للماركت ... ورجع ينزل الشورت ولاقيته متفاجئ من جمال ونضارة طيزي وحجمها الكبير وكمان الكلوت الي اختصر معاني كتير ... وراح رازع قلم علي مكوتي جامد اوي وانا قولت اه .. بيقولي ايه يالبوه وجعتك...وقلعني الكلوت الفتله ونزل لحس بخرمي وبيسالني مين منظف ليكي جسمك بالشكل ده قولته ماما هي الي بتعملي سويت ووبترطب جسمي باللوشن والكريمات وقعد يلحس وبنكني بلسانه لحد ما كسي فتح وتهيأت للنيك قام قلبني على بطني وفاتح رجلي وحاططهم على كتفه وبيدخل زبرة بكسي براحة خالص لحد ما استقر زبرة كله بكسي الي هو خرم طيزي وسمع مني احلي اه ... ولسه هيبدء ينكحني ويكارك بخرمي لاقيت تليفوني رن ... ماما الي بترن لتطمن عليا: رديت الو ماما ...قالتلي انت فين قولتلها بالماركت مع نادر حبيبي وكانت المحنه تسري بكل جسمي ردت وقالت هو انتي لسه مشبعتيش نيك ياوسخه .. رديت وقولتلها لسه قالتلي خلصي بسرعه وتعالي .... ونادر كان مستغرب من شرمطتي بالرد بخاصة أن الي بيكلمني ماما لاكن مش عارف ماما كانت بتقولي ايه ... وبدء وصلة نيك ويشلني ويلف بيا علي كل الاستاندات وزبرة لسه بكسي ... لحد ما أطلق حمم لبنه بكسي ونام عليا وانا قامط علي زبرة وكسي بيرضع كل لبنه لحد ما هدينا وارتحت وسحب زبرة ومسح زبره بكلوتي ومسح خرمي حطه في جيبه ولبست الشورت من غير الكلوت وخرجت معاه بعد ما اغلق المحل وقالي لازم انيكك تاني ... قولتله ماشي وطلعت السلم وماما فتحتلي الباب ونزلت الشورت لتفحص كسي بصوبعها وبتقولي كل ده وكسك مش بيشبع ...
قولتلها انا طلعت لبوه وامي لبوه .. وضحكنا .. وماما قالتلي اعملي حسابك هنسيب هنا ونروح سكن تاني محدش يعرفنا فيه علشان شرمطتك دي. .. قولتلها انا بس الي بيتشرمط ياماما ...انا لبوه لام لبوه
الجزء السابع ...
نمت انا وماما ملط ... صحيت وصبعها جوا خرمي وبتقولي مكنتش اعرف انك شرموطه كده ياسوسو ياخول انت غلبت امك في الدلع واللبونه ... وانا رديت .. انا تربيتك ياماما وضحكنا وقمنا اخدنا دش وماما نزلت الشغل وانا نزلت قاعد على الشات وبدلع واتشرمط مع اصحابي بالشات ... رجعت ماما متاخرة علي الساعة 9بالليل وبتقولي انا شفت شقة صغيرة استوديو يعني غرفة وصاله وحمام ومطبخ بس مساحة 40متر بقلب المدينه وايجارها غالي شويه بس المنطقة راقيه وهنقدر نجيب الايجار وكل مصاريفنا من ورا طيزك ياسوسو انتي ... وقالتلي انها اتفقت وكتبت العقد ودفعت السمسرة للراجل من عرق كسها وأنه استمتع وقال إنه اخد حقه من كسي وطيزي وهراهم نيك وهننقل بعد يومين ... قومت بوست ماما وحضنتها وقالتلي هات كل اصحابك بتوع المدرسه في حفلة عيد ميلادك بكرة لينكوك ولاجل ما هتسيبهم بعد كده ..قولتلها بس عيد ميلادي فاضل عليه شهرين قالتلي بس انا عاوزاك تودعهم بطريقتي علشان مش هينيكك حد منهم تاني هناك بالعنوان الجديد ويكون يوم كل شرمطه وبخاصة انا عاوزه صحبك الي اسمه فراسزبرة حلو اوي ونفسي فيه لما شفته وهو بينيكك هنا قولتلها امتي اعزمهم قالتلي كلم كل اصحابك علي ميعاد بعد بكرة يكون عيد ميلادك ... تاني يوم روحت المدرسه ولا اجدع شرموطه وعزمت كل اصحابي النييكه سيف وفراس ومهند واسامة ومحمد وعامر وحسين ..واكدت عليهم علي ميعاد عيد ميلادي و ماما عملتلي حلاوه لكل جسمي وليها كمان وعملتلي احلي ميكاب وتاتوه وخلتني احلى عروسه باليوم ده ولبست بلوزه بدون اكمام فوشيا شفافه وتحت شورت قصير اوي مقطع من على طيزي وجسمي ورجلي شمع منور ... وفتحت لاصحابي الي كلهم مبهورين من جمال جسمي وماما لحد ما جه اخر اصحابي مكنش حد شافها... وطبعا مش هقولكو علي كم التحرشات والتقفيش والالفاظ الي تهيج.. ودخلت على ماما لاقيتها لابسه قميص نوم قصير جدا ومبين كسها وكامل طيزها لابسه كلوت رفيع ومن غير سنتيانه وبزازها كبيرة اوي ونافرة عكسي انا بزازي صغننه بس طيزي كبيرة وحلوه وقولتلها كلهم وصلو سالتني علي فراس قولتلها موجود يالبوه وبعدين قولتلها انتي هتخ رجي كده قالتلي هاخد روب علي جسمي وحسيت بتوتر علشان دول اصحابي بس كنت هايج جدا ومتشوق اشوف ماما هتعمل ايه وخرجت ماما معي وبتقولهم اعذروني ياولاد ملحقتش البس وسوسو ديما مستعجل كده و سلمت علي كل واحد وتحضنه وتوسه ووراكها ظاهرة خالص والمحنه بتعتي زادت اكتر وراحت عند فراس وباسته وحضنته جامد وكان زبره واقف وحسيت أنه غرز بين وراك ماما وأمام أصحابي ومش اي أصحاب دول كلهم متجوزني ونيكني بس أن ماما تكون كده معاهم ده هيجني ومحني اكتر وبخاصة لما جت وقفت جنبي تتغزل فيا وتطبطب علي طيزي كأنها بتعرض بضاعة بالمزاد وواضح جدا أن الليله سخنه اوي وأنها بالفعل حلفة الوداع من المنطقة والناس الي عشت معاها قصدي عشت تحت ازبارهم ... وبعدين ماما قالتلي خشي ياسوسو غيري لبسك والبسي حاجه حلوه ودلع من البس الي سيبهولك علي السرير عاوزاكي تدلعي كل اصحابك الليله قولتلها حاضر ياماما ودخلت وجت ورايا ماما قلعتني ملط ولبستني بيبي دول بنفسج قصير اوي وكلوت فتله من ورا رفيع وبسبعه من ادام وعملتلي احلي تسريحة شعر وقصه وظبطت الميكاب بتاعي وقلعت الروب وبأن كسها الناعم واصحابي بره مبهورين من منظر ماما ومنظري ومتفاجئين ومتشوقين هطلع عليهم بشكل ودلع عامل ازاي ..خرجت ماما ادامي بعد ما قلعت الروب وبسحب ايدي وكأنها بتقدم عروسه لدكرها ... وسمعت اهات صفارات طالعة من اصحابي ومبهورين بشكلي ولبسي ودلعي وكمان جسم ماما الي كان ياخد العقل وبدئت الأمور تكون واضحة وأنها حفلة سكس ومجون اليوم ولفينا حولين الترابيزه وكل الايادي بتبعبص فيا وفي ماما ..وماما خلتني علي اليمين وجلت فراس علي شمالها وكل شويه تضرب بزبره بايديها وهو ماسك فلقة طيزها بايديه يفعص فيها وطفيين النور ولاجل ما نطفي الشمع بتاعي حفلتي الي اصبحت مش حفلة عيد ميلاد بل حفلة نيك صاحب لام وابنها الخول البنوتي .... طفينا الشمع وماما وصت مش نقيد النور وخلينا نرقص كده سوا علي الاضواء الخافته وفعلا بدء كل الشباب يشلوني بيديهم ويحطوني على التربيزه بعد ما ازاحو التورته خالص وحطت ماما الشامبانيا والبيرة وبتصبلهم كاسات الخمرة فراس لازق فيها ومش مخلي حد يقربلها الا من صوابع تبعبصها وخدها علي الكنبه بالصاله وماما نقوله انا عاوزه زبك انت اول واحد وماما قالت أنها هتتجن علي زبك من يوم ما شفته بخرم سوسو كيف نكتها ودلعتها وبالفعل خلص ماما من الكلوت جاب الخمرة علي كسها ونزل لحس فيه وصوتها يعلى وانا كمان مفشوخه نيك في بوقي وطيزي والي بيمص بزازي والي بفرك زبره بايدي وغرقانه خمره والكل بيلحس بجسمي وانا شبه متخدرة ويرفع فراس رجل ماما بعد ما تتوسلة ينكها ويرزع زبره بكسها وبكل عنف ويعلى صراخ ماما وتقوله انت نياك بجد افشخ كسي يادكري فسخني بطزي وكسي ويروح اتنين من زمايلي يشاركو فراس بلحم ماما وجنس صاخب والموسيقي هادئه والجو رومانسي وكنت بعالم تاني واتشال من ايد واحد لواحد تاني لحد مش ركبوني زبر حسين ومحمد زبره ببوقي وهايجه خالص ولاقي مهند بيحشر زبرة بطيزي جنب زبر حسين وصرخت جامد لاقيت محمد كبس زبرة جامد بحلقي وكتم نفسي لحد ما استقر زبر مهند وحسين بطيزي الي اتشرمت واسنينا شويه لحد ما اتعودت علي زبرين بخرمي وكانت أول مرة اتناك كده ومش بقت اخر مرة وببص علي ماما لاقيت فراس شايلها وواقف وزبره بكسها واسامه فوت زبره بخرم طيزها من ورا وبتصرخ والاهات بتعلي والخمرة عامله شغل جامد واتبدلو علينا احنا الاتنين لحد ما غيبت عن الوعي وصحيت الصبح لاقيت الكل مشي وانا نايمه علي السجاده بالأرض ملط وغرقانه لبن وماما علي الكنبه وراكب فوقها فراس ونايمين ملط وجنبي مهند ومفيش حد تاني بالبيت ومقدرتش اقوم من مكاني وحسيت اني دايخة وكاني حبلت ...رجعت نمت تاني. ... و مفيش نصف ساعة ولاقيت ماما بتصحيني عليان نستحمى ومعانا مهند وفراس صحبي
وعملنا احلي سكس تاني بالحمام وبغرفة النوم ونزلو وبدئت ماما تتصل لتنقل جزء العفش وتتصل بسمسار تاني يشتري الجزء الزائد عن الحاجه لاجل ما ننتقل للعيش بمكان جديد وحضاري محدش يعرف حد فيه وطلبت مني اقفل تليفوني وأنها نقلتني من المدرسه لمدرسة تانيه بعيده عن هنا وانها أعلمت الكل انها نازلة مصر ومش راجعة تاني علشان نتحرر من القيود والناس الي حولينا وننتقل لعالم الاحتراف ..