khaaaaa
01-24-2017, 01:35 AM
الجزء الاول والتاني //rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=267841
الجزء الثالث
بعد ما خرجت من عند بنتي وقالتلي السر قعدت افكر كتير في اللي قالته وخصوصا وان بنتي عمرها ما حكتلي حاجه ليه فجأة قررت دلوقتي واستنتجت انه فخ من مراتي عشان اقع فيه وقررت اني اوجهها وروحت اوضتنا لقيتها قاعده هناك قولتلها ايه اللي انا سمعته من بنتك ده
هي:سمعت ايه
انا:انتي صحيح وانتي بتوصليهم المدرسه بتقعدي علي رجل السواق ؟
وبدأت اتصبب عرق وانا بقول جملتي الاخيره وخايف من ردها وخايف تقول اه
راحت رازعه ضحكه بشرمطه وراحت مقربه مني وحطت ايديها علي طيزي وبدأت تبعبص فيها وتجاهلت كلامي خالص وهمست في ودني: اجهز يلا عشان نخرج عالعشاء
هي عملت كده وقالت الجمله دي وانا كنت سايح في اديها خالص وروحت قايلها حاضر
وروحت لبست واتأنقت كالعاده ولبست بدلتي الانيقه وكالعاده استنيت مراتي اما تلبس وكنت متوقع انها هتلبس عبايتها ام كبسولات ولكني لقيتها لابسه اسدال واسع محتشم جدا واستغربت جدا وقولت اكيد رجعت محترمه زي زمان بسبب اني نكتها وطفيت شهوتها هي دي مراتي حبيبتي وروحت حاضنها جمامد وروحنا الكافيه قبل ما ناديه وجوزها ييجو بنص ساعه وبعد تفكييير طويل في لبس مراتي افتكرت حاجه واترعبت وقلبي انقبض وروحت سألتها بسرعه :انتي لسه سنتيانه واندر؟
لقيتها ضحكت بخباثه ومردتش وهنا اكتشفت انها مرجعتش محترمه ولا حاجه دي اتشرمطت اكتر اما كانت بتلبس العبايا الضيقا مكانتش تعرف ترفع العبايا لانها كانت ماسكه عليها انما دلوقتي الاسدال بيترفع بسهوله وممكن اي ايد تدخل تحته بسهوله يا لبوة يا واطية
قربت منها وهسمتلها:لو اتفضحت انهارده ولا عملتي حاجه تهين شرفي معنديش مانع اقتلك واقتل نفسي
ومن غير ما ترد اكتفت وابتسمت بس المهم دخلنا وقعدنا واتفقنا مع الجارسون يظبطلنا القاعده علي ما ناديه وجوزها يجو وقامت نسمه مطلعه ظ¢ظ*ظ* جنيه وحطاها في ايد الولد وفضلت ماسكه ايده شويه ولقيته بيبتسملها راحت همساله بكلام مسمعتوش قولتلها مش كتير ظ¢ظ*ظ* جنيه دول وبعدين كنتي بتقوليله ايه
هي:هروحله الحمام دلوقتي وهيفشخني وحمام الرجاله كمان عايز تيجي تتفرج تعالي مش عايز يبقي اقعد واسرح بخيالك بقي
انا :انتي بتقولي ايه ؟انتي اكيد بتهزري صح؟
لقيتها بحركه جنونيه قامت جري عالحمام كأنها عندها مغص او حاجه
قولت في سري وحياة امك لاموتك واموته انهارده
وقومت وراها ودخلت الحمام ولقيت كل الابواب مفتوحه الا واحد وجاي من وراه تأوهات وسامع اه اااااه اااااه اكتر اااه اااه نيكني نيكني زوبرك كبير ومريحني اااااااه ااااااه وكل ده بصوت عالي طب مش خايفه حتي حد يدخل صوتها كده بصراحه وبعترف لأول مره انه هيجني جدا ونسيت خالص اني عايز اموتها والكلام دهوقررت اني اتفرج ودخلت الكبينه اللي جنبهم وبصيت من تحت لقيته مقعدها علي قعدة الحمام وفاشخ رجليها ورافع واحده وسايب التانيه عالارض وهي شافتني واول ما شا فتني صويتها زاد وهي عماله تقوله نيك نييييك ااااااااه كسي شرقان اوييي ااااااه جوزي خول اااااااه واستمرت كده ربع ساعه لحد ما جابت شهوتها وهو جاب شهوته وقالتله ينطر علي جسمها وهو بينطر عليها لقيتها بتحط رجلها علي وشي وبتزقني لورا وكأنها بتقولي اخرج كفايه عليك كده ومسحت بوشي المايه اللي علي ارض الحمام غسلت وشي وخرجت من الحما وزوبري هيفرتك البنطلون من اللي سمعته وشوفته روحت وقدت مكاني ولقيت الولد الجارسون خرج وبعده خرجت نسمه وجت قدت جنبي وهي مبتسمه من غير اي كلام وانا اصلا مش قادر اتكلم من اللي شوفته قطع الصمت وصول ناديه وصالح وقعدنا نتكلم عن احوالنا وحياتنا ومع الوقت لاحظت ان انا ونادية اللي بنتكلم بس وصالح ونسمه ساكتين وفجأة لقيت نسمه بتضربني برجلها من تحت الترابيزه فببص عليها لقيت ايد صالح نازله لعب في كسها من تحت الاسدال طب ازاي ؟بتقنعم بالسرعه دي ازاي؟ولقيتها بعتالي رساله عالواتس بتقولي اشغل ناديه بالكلام لحد ما نخلص وفجأة صالح قام وقال انا داخل الحمام راحت نسمه قايلة خدني معاك وراحو الاتنين الحمام وفضلت انا وناديه نتكلم وانا اصلا مش مركز معاها وعمال اقول اه صح وخلاص لحد ما خرج مراتي وصالح بعد نص ساعه من الحمام وناديه مش واخده بالها ومنفعله في الكلام في السياسه وانا عمال اقولها عندك حق وكل تركيزي اني نفسي اشوف اللي بيحصل جوة في الحمام بعد ليله طويله روحنا البيت واول ما دخلنا اوضتنا راحت مسكاني وقايله:مقتلتنيش ليه ها؟وراحت بايساني من شفايفي وكملت رد يا خولي وانا هموت من الهيجان بس بتاعي مش راضي ينتصب وكملت انا انهارده اتناكت من ظ£ رجاله يا خولي اتنين منهم معرفهمش
انا سمعت الكلمه دي زوبري بقي حديد وروحت منيمها عالسرير وقلعتها الاسدال لقيت لبن الجارسون وصالح علي جسمها المنظر هيجني اكتر روحت نازل نيك فيها بس كالعاده نطرت قبل ما هي تجيب شهوتها لقيتها بتقولي مش فارقه كتير دلوقتي يا قلبي وراحت ماسكه راسي وقالتلي الحس اللبن ده من علي جسمي
نفذت كلامها ولحست اللبن وحسيت بمتعه غير عاديه وفجأة لقيت مرات راحت ماسكاني من وسطي ومنيماني علي طيزي وبدات تحرك صوابعها علي طيزي من بره وانا مستسلم تمام لقيتها بتقولي طب ما تيجي انا انيك وراحت تافه في خرم طيزي وبدأت تدخل صوابعها بهدوء لحد ما دخلت ظ¤ صوابع وانا مستمتع جدا باللي بيحصل وكنت في عالم تاني طالما مش هعرف انيك يبقي اتناك وزوبري قاعد ينزل لبن طول ما هي بتنيك لقيتها بتقولي: ما انتي لبوة اهو يا بت من بكرة هدور علي حد ينيكني وينيكك وضربتني علي طيزي وسابتني ونامت وانا مكسوف اوي ونمت في حضنها في الليله دي صحيت عالعصر من التعب ولليوم التاني مروحش الشغل المهم ببص جنبي لقيتها نايمة عريانه لقيتها بقولها صباح الخير
هي:صباح النور يا قلبي ايه رأيك في امبارح
اتكسفت ومردتش
كملت كلامها من النهارده كل يوم من ده هتناك من طوب الارض قدامك ولو سمحت الفىصه هخليه ينيكك انت كمان فاهم ولا لا
انا:فاهم
هي:طب روح هات السواق ينيكني
انا: طب هقوله ايه
هي:متقلقش هو عارف كل حاجه وعارف انك خول قوله نسمة عايزاك وانا كنت متفقه معاه انك انت اللي هتطلب منه بنفسك انه ينيكني
(ياااه للدرجه دي مخططه لكل حاجه للدرجه دي عارفه نقط ضعفي)
انا:انتي كده فضحتيني
هي:متخفش طول ما بيقبضو ويتمتعو محدش هيتكلم قوم انزل هاته
قومت نزلتله وانا مرعوب ومكسوف وروحت ناديته وهمستله نسمه عاوزاك لقيته ضحكلي وراح ماسك طيزي وعصرها وسابني وطلع وطلعت وراه لقيت نسمه بتقولي لا روح انت نام عند الولاد او اخرج اتمشي لحد ما اطلبك وزعلت جدا اني مش هتفرج بس مقدرش اقولها لا بحبها وعبد القادر السواق دخل ياخد شاور في حمامي وانا نزلت اتمش بالعربيه قولت اروح اشوف شركتي ايه اخبارها ومكنش فيه اي حاجه مهمه بس قعدت هناك اكتر من ظ¥ ساعات لحد ما مراتي طلبتني وقالتلس خلاص تعالي واول ما دخلت طلعت اجري عليهل وبلهفه بقولها احكيلي حصل ايه لقيتها راحت صحكه بشرمطه وقايله ده انتي بقيت لبوه خالص اتكسفت من كلامها وحكيتلي ازاي ان السواق ناكها في كل مكان في الاوضه وعلي سريرنا وفي الحمام وكمان اديته فلوس وحكتلي انها طول ما هي بتتناك منه كانت عماله تقوله نيكني ومتعني بدل جوزي الخول وقعده ظ¥ ساعات علي كده وفجأة لقيتها بتطلب مني طلب عمري ما توقعت اني اسمعه ؟ومصدقتش ان مراتي بتفكر بالطريقه دي ايه هو الطلب؟الحلقه اللي جاية
الجزء الثالث
بعد ما خرجت من عند بنتي وقالتلي السر قعدت افكر كتير في اللي قالته وخصوصا وان بنتي عمرها ما حكتلي حاجه ليه فجأة قررت دلوقتي واستنتجت انه فخ من مراتي عشان اقع فيه وقررت اني اوجهها وروحت اوضتنا لقيتها قاعده هناك قولتلها ايه اللي انا سمعته من بنتك ده
هي:سمعت ايه
انا:انتي صحيح وانتي بتوصليهم المدرسه بتقعدي علي رجل السواق ؟
وبدأت اتصبب عرق وانا بقول جملتي الاخيره وخايف من ردها وخايف تقول اه
راحت رازعه ضحكه بشرمطه وراحت مقربه مني وحطت ايديها علي طيزي وبدأت تبعبص فيها وتجاهلت كلامي خالص وهمست في ودني: اجهز يلا عشان نخرج عالعشاء
هي عملت كده وقالت الجمله دي وانا كنت سايح في اديها خالص وروحت قايلها حاضر
وروحت لبست واتأنقت كالعاده ولبست بدلتي الانيقه وكالعاده استنيت مراتي اما تلبس وكنت متوقع انها هتلبس عبايتها ام كبسولات ولكني لقيتها لابسه اسدال واسع محتشم جدا واستغربت جدا وقولت اكيد رجعت محترمه زي زمان بسبب اني نكتها وطفيت شهوتها هي دي مراتي حبيبتي وروحت حاضنها جمامد وروحنا الكافيه قبل ما ناديه وجوزها ييجو بنص ساعه وبعد تفكييير طويل في لبس مراتي افتكرت حاجه واترعبت وقلبي انقبض وروحت سألتها بسرعه :انتي لسه سنتيانه واندر؟
لقيتها ضحكت بخباثه ومردتش وهنا اكتشفت انها مرجعتش محترمه ولا حاجه دي اتشرمطت اكتر اما كانت بتلبس العبايا الضيقا مكانتش تعرف ترفع العبايا لانها كانت ماسكه عليها انما دلوقتي الاسدال بيترفع بسهوله وممكن اي ايد تدخل تحته بسهوله يا لبوة يا واطية
قربت منها وهسمتلها:لو اتفضحت انهارده ولا عملتي حاجه تهين شرفي معنديش مانع اقتلك واقتل نفسي
ومن غير ما ترد اكتفت وابتسمت بس المهم دخلنا وقعدنا واتفقنا مع الجارسون يظبطلنا القاعده علي ما ناديه وجوزها يجو وقامت نسمه مطلعه ظ¢ظ*ظ* جنيه وحطاها في ايد الولد وفضلت ماسكه ايده شويه ولقيته بيبتسملها راحت همساله بكلام مسمعتوش قولتلها مش كتير ظ¢ظ*ظ* جنيه دول وبعدين كنتي بتقوليله ايه
هي:هروحله الحمام دلوقتي وهيفشخني وحمام الرجاله كمان عايز تيجي تتفرج تعالي مش عايز يبقي اقعد واسرح بخيالك بقي
انا :انتي بتقولي ايه ؟انتي اكيد بتهزري صح؟
لقيتها بحركه جنونيه قامت جري عالحمام كأنها عندها مغص او حاجه
قولت في سري وحياة امك لاموتك واموته انهارده
وقومت وراها ودخلت الحمام ولقيت كل الابواب مفتوحه الا واحد وجاي من وراه تأوهات وسامع اه اااااه اااااه اكتر اااه اااه نيكني نيكني زوبرك كبير ومريحني اااااااه ااااااه وكل ده بصوت عالي طب مش خايفه حتي حد يدخل صوتها كده بصراحه وبعترف لأول مره انه هيجني جدا ونسيت خالص اني عايز اموتها والكلام دهوقررت اني اتفرج ودخلت الكبينه اللي جنبهم وبصيت من تحت لقيته مقعدها علي قعدة الحمام وفاشخ رجليها ورافع واحده وسايب التانيه عالارض وهي شافتني واول ما شا فتني صويتها زاد وهي عماله تقوله نيك نييييك ااااااااه كسي شرقان اوييي ااااااه جوزي خول اااااااه واستمرت كده ربع ساعه لحد ما جابت شهوتها وهو جاب شهوته وقالتله ينطر علي جسمها وهو بينطر عليها لقيتها بتحط رجلها علي وشي وبتزقني لورا وكأنها بتقولي اخرج كفايه عليك كده ومسحت بوشي المايه اللي علي ارض الحمام غسلت وشي وخرجت من الحما وزوبري هيفرتك البنطلون من اللي سمعته وشوفته روحت وقدت مكاني ولقيت الولد الجارسون خرج وبعده خرجت نسمه وجت قدت جنبي وهي مبتسمه من غير اي كلام وانا اصلا مش قادر اتكلم من اللي شوفته قطع الصمت وصول ناديه وصالح وقعدنا نتكلم عن احوالنا وحياتنا ومع الوقت لاحظت ان انا ونادية اللي بنتكلم بس وصالح ونسمه ساكتين وفجأة لقيت نسمه بتضربني برجلها من تحت الترابيزه فببص عليها لقيت ايد صالح نازله لعب في كسها من تحت الاسدال طب ازاي ؟بتقنعم بالسرعه دي ازاي؟ولقيتها بعتالي رساله عالواتس بتقولي اشغل ناديه بالكلام لحد ما نخلص وفجأة صالح قام وقال انا داخل الحمام راحت نسمه قايلة خدني معاك وراحو الاتنين الحمام وفضلت انا وناديه نتكلم وانا اصلا مش مركز معاها وعمال اقول اه صح وخلاص لحد ما خرج مراتي وصالح بعد نص ساعه من الحمام وناديه مش واخده بالها ومنفعله في الكلام في السياسه وانا عمال اقولها عندك حق وكل تركيزي اني نفسي اشوف اللي بيحصل جوة في الحمام بعد ليله طويله روحنا البيت واول ما دخلنا اوضتنا راحت مسكاني وقايله:مقتلتنيش ليه ها؟وراحت بايساني من شفايفي وكملت رد يا خولي وانا هموت من الهيجان بس بتاعي مش راضي ينتصب وكملت انا انهارده اتناكت من ظ£ رجاله يا خولي اتنين منهم معرفهمش
انا سمعت الكلمه دي زوبري بقي حديد وروحت منيمها عالسرير وقلعتها الاسدال لقيت لبن الجارسون وصالح علي جسمها المنظر هيجني اكتر روحت نازل نيك فيها بس كالعاده نطرت قبل ما هي تجيب شهوتها لقيتها بتقولي مش فارقه كتير دلوقتي يا قلبي وراحت ماسكه راسي وقالتلي الحس اللبن ده من علي جسمي
نفذت كلامها ولحست اللبن وحسيت بمتعه غير عاديه وفجأة لقيت مرات راحت ماسكاني من وسطي ومنيماني علي طيزي وبدات تحرك صوابعها علي طيزي من بره وانا مستسلم تمام لقيتها بتقولي طب ما تيجي انا انيك وراحت تافه في خرم طيزي وبدأت تدخل صوابعها بهدوء لحد ما دخلت ظ¤ صوابع وانا مستمتع جدا باللي بيحصل وكنت في عالم تاني طالما مش هعرف انيك يبقي اتناك وزوبري قاعد ينزل لبن طول ما هي بتنيك لقيتها بتقولي: ما انتي لبوة اهو يا بت من بكرة هدور علي حد ينيكني وينيكك وضربتني علي طيزي وسابتني ونامت وانا مكسوف اوي ونمت في حضنها في الليله دي صحيت عالعصر من التعب ولليوم التاني مروحش الشغل المهم ببص جنبي لقيتها نايمة عريانه لقيتها بقولها صباح الخير
هي:صباح النور يا قلبي ايه رأيك في امبارح
اتكسفت ومردتش
كملت كلامها من النهارده كل يوم من ده هتناك من طوب الارض قدامك ولو سمحت الفىصه هخليه ينيكك انت كمان فاهم ولا لا
انا:فاهم
هي:طب روح هات السواق ينيكني
انا: طب هقوله ايه
هي:متقلقش هو عارف كل حاجه وعارف انك خول قوله نسمة عايزاك وانا كنت متفقه معاه انك انت اللي هتطلب منه بنفسك انه ينيكني
(ياااه للدرجه دي مخططه لكل حاجه للدرجه دي عارفه نقط ضعفي)
انا:انتي كده فضحتيني
هي:متخفش طول ما بيقبضو ويتمتعو محدش هيتكلم قوم انزل هاته
قومت نزلتله وانا مرعوب ومكسوف وروحت ناديته وهمستله نسمه عاوزاك لقيته ضحكلي وراح ماسك طيزي وعصرها وسابني وطلع وطلعت وراه لقيت نسمه بتقولي لا روح انت نام عند الولاد او اخرج اتمشي لحد ما اطلبك وزعلت جدا اني مش هتفرج بس مقدرش اقولها لا بحبها وعبد القادر السواق دخل ياخد شاور في حمامي وانا نزلت اتمش بالعربيه قولت اروح اشوف شركتي ايه اخبارها ومكنش فيه اي حاجه مهمه بس قعدت هناك اكتر من ظ¥ ساعات لحد ما مراتي طلبتني وقالتلس خلاص تعالي واول ما دخلت طلعت اجري عليهل وبلهفه بقولها احكيلي حصل ايه لقيتها راحت صحكه بشرمطه وقايله ده انتي بقيت لبوه خالص اتكسفت من كلامها وحكيتلي ازاي ان السواق ناكها في كل مكان في الاوضه وعلي سريرنا وفي الحمام وكمان اديته فلوس وحكتلي انها طول ما هي بتتناك منه كانت عماله تقوله نيكني ومتعني بدل جوزي الخول وقعده ظ¥ ساعات علي كده وفجأة لقيتها بتطلب مني طلب عمري ما توقعت اني اسمعه ؟ومصدقتش ان مراتي بتفكر بالطريقه دي ايه هو الطلب؟الحلقه اللي جاية