دخول

عرض كامل الموضوع : حكايتي مع منتديات نسوانجي الجزء الثاني


love_in_anal
02-09-2017, 02:58 PM
قبل الحكاية ده رابط الجزء الأول عشان اللى عايز يتابع القصة كاملة
//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=255046
تاني يوم بعد ما كنت عند صاحبي اللى أتعرفت عليه من منتديات نسوانجي واللى حأسميه في حكايتي أبو علي
أتصل بيا الصبح وكنت ساعتها في الشغل فخرجت للبلكونة ورديت عليه
قالي: عامل إيه واحشني ...حشوفك النهاردة زي ما وعدتني ولا إيه
ضحكت وقلتله بهزار هو أنا عاد فيا حيل
فقالي بجد لو تعبان مش حأضغط عليك
فقلتله لا ما فيش مانع أنا جايلك بعد الشغل ...وفعلا بعد الشغل طلعت عليه ولما دخلت شقته قفل الباب ودخلنا نقعد قلتله أنا حأدخل أخد شاور الأول
قالي من غير ما تستأذن البيت بتاعك بقى خلاص
أبتسمت ورحت على الحمام بس قبل ما أوصل رجعتله تاني ...وقلتله ممكن أسألك سؤال بس من غير ما تضايق
قالي أسأل براحتك
قلتله عندك لبس حريمي على مقاسي؟
أبتسم أوي وقالي بس كده ...في لبس حريمي وفي ميك أب كمان وكل اللى أنت عايزه
فقلتله طب أنت تحب ألبس كده ولا مش حابب؟
قالي أحب أزي بس كنت سايبك على راحتك عشان ما تضايقش ...وأقولك تعالى معايا
وخدني على اوضة النوم فتح الدولاب وطلع منه شوية قمصان نوم على براهات على أندرات وشرابات وقالي براحتك والسراحة أهي وطلعلي منها علبة ميك أب كبيرة وطلع سشوار
وقالي كل حاجة أهي وأنا كمان حأطلع برة أستناك في الاوضة التانية عشان تاخد راحتك
سيبت اللبس أنا ودخلت أخدت شاور سخن تمام وخرجت على أوضة النوم عشان ألبس
بصيت على اللبس ونقيت بيبي دول حلو عجبني في البرا بتاعته منه فيه لبسته ولبست شراب بيلمع عليه وبصيت في المراية لاقيت مزة :wink:
فتحت علبة الميك أب لاقيت روج سايل حطيت منه على شفايفي وفضلت أجرب شوية حاجاة بس على خفيف عشان أنا ما عملتش ميك أب قبل كده بس النتيجة كانت تحفة
بقى شكلي جامد أوي ولا أجمل بنت
بس بعد ما خلصت وسرحت شعري بقيت مكسوف أطلع أقابله أوي
مش عارف لييه ..شوية ولاقيته بيخبط على الباب من برة وبيقولي ممكن أدخل ولا لسة
قلتله تعالى ...دخل لقاني قاعد على السرير وضامم رجلي ومكسوف على الأخر
قالي إيه الجمال ده مكنتش متخيل كده ...ما تتكسفش بقى
قلتله ما فيش عادي شوية بس وأخد على الموضوع
قالي براحتك وبعدين لاقيته بيقولي يا دودو أنتي قمر خالص أبتسمت وقمت معاه ..رحنا الاوضة التانية كان مشغل فيلم سكس
قالي أنتي أجمد منهم تعالي
وقعد يبوس فيا وفي جسمي ...ويعصر في بزازي ويقولي إيه الجمال ده قمر ...لغاية ما بقيت أ،نا في عالم تاني
قام منزل شورته وطلع زبره نزلت عليه مص بهيجان أوي ...فضلت أمص فيه وفي بيضانه ألحس وأمص بهيجان وهو مندمج أوي ..لغاية ما قالي أنا حأجيبهم خلاص
فضلت أمص برده وجابهم في بقي وأنا مش عايز أوقف مص لغاية ما بقى يقشعر من المص فبطلت ..وقمت عشان أمسح بقي من اللبن
رجعتله لاقيته ممدد على الكنبة ..قلتله إيه جبتهم بدري أوي المرة دي
قالي ما أنتي اللى نار النهاردة ما أستحملتش..بس لسة في دور تاني
قعدت جانبه واتفرجنة على حتة من الفيلم السكس اللى شغال لغاية ما لفيته قالي مصيلي تاني ..مصيتله شوية وقالي تعالى بقى
خلاني أنام على وشي وفضل يبوس في ضهري لغاية طيزي وقعد يمص ويلحس طيزي من برة
وبعدها يفتع الفلقتين ويبوس خرم طيزي كنت خلاص مش قادر مولع على الاخر
ونقط زيت زتون على طيزي وفضل يدلك ويدخل صوابعه واحد ورا التاني
وبعدين فتح كاندوم ولبسه وبدأ يدخل زوبره في البداية برده وجعني فضل بالراحة لغاية ما دخله كله وأستنى شوية وبعدين بدأ ينيك شوية سريع وشوية بطيئ ويطلعه كله ويدخله تاني وأنا المرة دي متكيف أوي ومبسوط والوجع تقريباً مش حاسه
أكتر من 10 دقائق على الحال ده قالي أتعدلي هاتي وشك
نمت على ضهري ورفع رجليا على كتافه وبدأ يدخله وينيك وهو مندمج أوي بس الوضع ده كان صعب عليا شوية بعد دقائق قلتله مش قادرة يالا بقى جيبهم
قالي لا لسة بدري تحبي نغير الوضع
قلتله ماشي وقام خلاني أقف وأسند على السرير وبدأ ينيك فضل بتاع 10 دقائق تانين وبدأ يسرع عرفت أنه حيجيبهم
قلتله جيبهم عليا على جسمي
وفعلا أول ما قرب خالص طلعه بسرعه من طيزي وخلع الكاندوم وجابهم على طيزي من بره
شعور جامد ما يتوصفش واللبن السخن نازل على طيزي
فضل يحرك زبره على طيزي من بره وبعديها حضني وأداني بوسة
قمت على الحمام أخد شاور كنت مهدود حيلي بس مستمتع أوي
خلصت وبدأت ألبس هدومي وهو بيقولي أشوفك تاني أمتى ...ضحكت وقلتله أنت إيه
ضحك وقالي صدقني حتى لو مش عايز سكس تعالى نتقابل ونقعد أنا عايزك صديق أكتر من السكس
أتبسط أوي بكلامه وقلتله قريب حأشوفك
ونزلت
المرة الجاية حأحكيلكم لما طلبت منه يبقى في حد تالت

SissyKB
02-10-2017, 01:46 AM
واو! جداً حلوة القصة! وفحلك باين انه ممتع :g058:

:blush: مش عايزة أنتقد حاجة، بس الزيت، أي نوع زيت، بياكل الـlatex إللي الكبوت مصنوع منه. تقدري تستعملي "مزلق"
"water-based lube" أو تغيري نوع الكبوت لعضوي ومش latex لو عايزة.

المهم! قصة رائعة سيحتي قلبي ❤!

nado2014
02-10-2017, 05:39 PM
حلو الجزء التانى عاوزين التالت بسرعة



/archive/index.php/t-345451.html/archive/index.php/t-144161.htmlﺍﻟﺒﺪﺍﻳﻪ منتديات سكس site:rusmillion.ruقصص سكس لذة الدياثه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-173903.html/archive/index.php/t-296897.html/archive/index.php/t-33771.html/archive/index.php/t-213204.htmlﻣﻴﻦ ﺑﻴﺸﺘﻢ ﻣﺮﺍﺗﻪ ﺍﺛﻨﺎﺀ ﺍﻟﻨﻴﻚ منتديات محارمقصص نيك بزاز/archive/index.php/t-115120.htmlرواية نيك جارتنا أم طيز قصص سكس ﻣﻌﺮﺹ ﺧﻠﻲ ﻣﺮﺍﺗﻪ ﺷﺮﻣﻮﻃﻪ site:rusmillion.ruقصتي انا و امص كس صديقتي/archive/index.php/t-89127.html/archive/index.php/t-565661.htmlقصص سكس سالب مع قضيب كبيرقصص جنس نيك شراميط شتم واستعباد site:rusmillion.ruقصص سكس مع زوجة الاخ المشتهيه/archive/index.php/t-206643.htmlقصص نيك مع امي المريضة/archive/index.php/t-249421.html/archive/index.php/t-326094.htmlسكوس نيك نكت بنتي وهي نايمقصص سكس تايلندي/archive/index.php/t-1656.htmlقصص لحس الكس محارمقصص لواط مساج/archive/index.php/t-406535.htmlقصص محارم اب وامي site:rusmillion.ruقصص جنس فشخ الفشخ/archive/index.php/t-172594.htmlقصص شيميل ايطالية/archive/index.php/t-533420.html/archive/index.php/t-35391.html/archive/index.php/t-327705.html/archive/index.php/t-228035.htmlقصص لواط محارم site:rusmillion.ruالبوم صور خرم طيز ورعان وسالب حلو /archive/index.php/t-199463.htmlقصص نيك عمته وخالته وجارته الارشيفقصص نيك في السوق site:rusmillion.ruقصص حب ونيك محارم/archive/index.php/t-151809.html/archive/index.php/t-562866.htmlقصص لواط "الاب" بين رجل كبير/archive/index.php/t-225881.htmlقصص سكس كتابه محارم عائلي خول وديوث حريم العيله /archive/index.php/t-101958.htmlقصص اباحية نتف كس جدتي/archive/index.php/t-179775.htmlقصتي سكس مع صديقيقصص نيك ديوث الترزي/archive/index.php/t-156722.htmlأحلى قصص سكس مراهقات/archive/index.php/t-6240.htmlاغتصبني بوحشية/archive/index.php/t-94640.html/archive/index.php/t-2413.html/archive/index.php/t-497975.htmlقصص سكس مصوره الاخت الكريمه الجميلة كاملهقصص سكس اغتصاب site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-155538.html/archive/index.php/t-587567.htmlقصص سكس مجبورات بلفلوسقصص سكس الاخت المربربه site:rusmillion.ruقصص سكس كلسون/archive/index.php/t-540218.html/archive/index.php/t-184135.html/archive/index.php/t-536665.htmlقصتي مع الزوج الشيميل سكس site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-275999.htmlقصص سكس يمني بنت الاخ/archive/index.php/t-35930.html