دخول

عرض كامل الموضوع : خروف العيد ومعلمات ونسوان المدرسة سادية ومحارم الجزء الثالث


خروف العيد
09-19-2017, 05:21 AM
قالت لها تعالي دخلت الغرفة لقيته مزرعة عبارة رجالة فيها من سن ال13 لحد ال30 وكان عددهم حوالي 100 بس لاحظت إنهم بيتعاملوا زي الخنازير في الأكل والشرب وحتى الدبح
لقت الثلالث ستات بيكتمو صوت الخنزير ولبسوا الخنزير وش خنزير حقيقي جلد وساحبينه على اوضه..
أمل قالتلها إنتوا ببتربوا شباب للأكل ؟
قالتلها وهي مبتسمة : خنازير ..
قالتلها يعني اللي انا كنت باكله دا خنازير من النوع دا ؟
هزت ليسيوس رأسها بالإيجاب ..
سألت أمل في شغف وهي بتترمي في حضن ليسيوس : هما يعملوا فيه إيه دلوقتي ؟
ردت ليسيوس وهي بتحسس على شعر أمل : هيجهزوا غداء القبيلة.
كانت أمل مستغربة من إستسلام الخنزير للستات وماشي معاهم كأنه رايح ينيك ستات القبيلة مش يستقر في بطنهم كلحم طازج ..
بصت لها أمل بعد لحظات من التفكير وعلى وشها إبتسامة : الموضوع ممتع جدا يا ليسيوس
بصت ليسيوس لها بإستغراب قالتلها إنتي مش مستغربة ؟
ردت أمل قالتلها وش الخنزير اللي لابسه مشجعني ..وانا بحب الدبح أساسا , دا غير إن الموضوع جديد وحاسة إني مثارة ..
كلمت ليسيوس السيدات الثلاة بلغة غريبة وبعدين ردت على أمل بالإنجليزي قالت لها إتفضلي ..
راحت أمل وهي بترقص طيزها في بطء لحد ما وصلت للخنزير , قامت واحدة مناولاها سكينة حادة جدا وقصيرة ..
طلبت مل من ليسيوس إنهم يرجعوه على الأرض وقالت لها إن دي الطريقة العربية ..
رجعوه على الأرض وشاروت أمل للسيدات بتكتيف إيده ورجله ..
وقامت إما مشمرة البنطلون وكشفت عن سمانتها البيضة الملظلظه , وقامت منيماه على بطنه ووقعدت على ضهره ورفعت دقنه بإيد ورجليها تحتت رقبته وقامت حاطة السكينة وإيدها بترتعش شويه وقعدت تجز بس بضهر السكينة حاست إنها بتعذبه بس هي كانت مثارة وفي نفس الوقت مدبحتوش لأنها لم تمتلك الجراءه الكافيه لده فضل يتنفض من تحتيها وهي في قمة نشوتها لإن البنطلون ضاغت على كسها .. لحد ما جابتهم وهو بينتفض من منظر السكين كأنه عجل هايج لإن أمل مسمعتش كلام ليسيوس وهي بتقولها متوريش الخنزير السكينة !! قامت أمل من على الخنزير وهو بيتنطط من منظر السكين قامت النسوان اللي مع امل مطلعين شراب من معاهم وأتنين فتحو بقه وواحده شربته حوالي نص زجاجة دقايق ورجع لحالة الإستسلام وإنقاد بسهوله معهم لغرفة تحضير الغذاء ....
غاده إقتطعت أمل وقالتلها يخربتيت كسمك إيه الجمال دا !
سحر مستغربة : جمال إيه يا شراميط منك ليها ... انا صحيح جبتهم بس دا جنون ..
إنتو مجانين ! مع ضحكة سخرية ..
قامت غادة قالتلهم أنا حسيت بنشوة جامده وي لكلام أمل ... المرة الجايه نبقى نروح البرازيل ..
ردت سحر هتودنا فداهيه , بس انا معاكم هدوس في الخر حافية هههههههههههههه
ردت أمل إستنو , له نروح ؟ أنا جبت البرازيل معايا ..
غاده وسحر تنحوا لأمل وهي بتسحب شنطة من تحت الكنبة .. فيها جيب للقبيلة مصنوعة من جلد الخنازير وماسك خنزير ..
وقالت أمل تعالو معايا المطبخ , جريو في لهفة على المطبخ لقوا أمل فتحت الفريزر مليان لحمة وقالت لهم : عارفين دي لحمة إيه ؟
ضحكو التلاته ضحك هستيري ثم ...

بعد جلسة ضحك وهرج بين غادة وأمل وسحر طلبت غادة من أمل تحكيلهم عن بقية التفاصيل وعن إحساسها , قالت أمل :

إحساس في قمة المتعة يا جماعة بغض النظر إن ليسيوس دي كانت جامدو وانا كنت هيمانة فيها وفكرتني بيكي يا سحر إنتي وغادة وكان نفسي تبقو معايا اوي وكان صعبان عليا انبسط لوحدي , بس أخر موقف دا برغم انه غريب بس كان ممتع جدا , إحساسك وإنتي بتدبحي خروف تحتيكي دا أصلا إحساس بيثرني جدا وانتوا الاتنين قولتولي إنكم بتحبو تدبحو بإديكو وتحسو بإثارة وانتو بتدبحو ..
إنما الخنزير اللي دبحتة دا إحساس مضاعف , وإنتي بتحسيه تحتيكي بيفلفلص والسكينة ماشيه على رقبته بتجز ف ثواني بيطلع كل غلك ناحية الرجاله , دا غير إحساس لعابه وهو بيتنطر من بقة على رجلك , احساسك ووانتي ممشيه إيدك على لحمته تحفه , وإحساس الزب المسلوخ دا حاجة وهم دا غير طعمه اللذيذ , اللحمة خفيفة جدا جدا وطعمها عسل , دا غير طبعا طبعا فوايده ودا اللي خلاني أصلا احكيلكو عن الموضوع .. الفوايد .. هي اللي جرئتني احكي لإني عارفة يا شرموطة منك ليها إنها أكتر حاجة بتشدكو هي منظركو وإنكم متعجزوش ههههههههههههههههههههه..
ردت سحر : حوة اوي القصة دي يا أمل بس إبقي غطي طيزك وانتي نايمة ههههههه
يلا غادة الوليه شكل السكس حس دماغها ..
ردت امل انا عارفة إنكم مش هتصدقوني طب بصو على صدري وقامت فكه زراير البيججامه لتكشف عن بزازها المرفوعة المشدودة والحلمات الواقفة ونزلت بنطلون البيجامة وكشفت عن كسها اللي بقي أبيض وشفراته وردي وقالت منتي عارفة كسي يا غاده كان عامل إزاي ولا نسيتي يا علقة ههههههههه
ردت غادة لا منستش وهمت بببببببببببببببببببمسك كسها وبز وباستها من بقها بوسه عميقة وقالت لها انتي تعبانه من السفر يا روحي وانا لازم امشي انا وسحر اشوفك الحد بقى ريحيلك يومين واتغدي كويس ههههههههههههه
قامت سحر وهي بتلبس الصندل يا يا غادة علشان الحق اعمل الاكل للعيال قامت امل مسرعة طب استنو ..
امل عندها ولد وحيد وكذلك سحر وعايشه مع أمها في البيت لوحدهم أمها ست عندها 60 سنه أسمها ناهد يكفي في وصفها إنها أم لأمل إبن أمل عندو 16 سنه إسمه أشرف البيت عباره عن شقتين كل شقه بدور .. أمل بتسرح غبنها لجدته وتستغل الشقه بتاعتها لنزواتها مع صحابها الشراميط جوز امل متوفي من 14 سنه ..
سحر ابنها 19 سنه وعايشه معاه اسمه حازم وجوزها مطلقها في الخليج ..
غاده مبتخلفش جوزها 35 سنه أصغر منها متجوزاه علشان تمارس معاه الشذوذ لإنه مركزه مرموق فمتجوزها للمظهر الإجتماعي ...بس في الحقيقة هو ديوث عليها بس من غير ما هي تعرف بطريقة معينه هبقى احكيلكو عليها ..
دخلت على الفريزر جابت كيسين لحمة لكل واحدة , وقالت لهم دوقوها وقولولي رأيكم لما نتقابل ..
ردت سحر : هديه مقبوله يا ستي ..
نزلت سحر وغادة من عند امل وهما في عربية سحر سألت غادة : تفتكري يا سحر البت امل بتكلم جد ؟
سحر : بصي انا هجت جدا من كلامها ووصفها ولو كنت فتضيه كنا قضينا ليه حمرا سوا وعمتن احنا هنجرب اللحمة ونشوف , انا صدري مترهل وانتي بزازك صغيرة النتيجة هتبان علينا يعني هههههههههههههههه
غادة: على رأيك , يلا شدي شوية أحسن انا كلوتي غرقان هههههههههههه
سحر : حاضر يا علقة عندك خيار ولا اجبلك هههههههههههههههه
غاده : لا متقلقيش دا البيت مبيخلاش منه ههههههه….
مرت الأيام وسعيد بقى خول لأم نهى وأم سيد بيعاني من شهوة ستات بلدي متوحشة على لحمه الطري وطيازه الحلوة ,
طيزه خرمها بقى متفصل على دراع أم سيد المليان الملفوف , وزبره اتحلب من كتر العشرات وبدأ الضعف يبان عليه لصغر سنه , ووحشته مدرسته المفضلة أمل ..
وغادة وسحر إبتدوا ياكلوا في هدية امل عملوها مرة واحدة متشوحة عند سحر في البيت وكلوها لوحدهم .. وقضوا بعها ليلة سحاقية ممتازة , وكان طعم اللحمة فعلا شهي جدا وخصوصا إنها معموله من ايد سحر الماهرة في الطبخ ..
إبتدت غادة وسحر تحس بتغيرات عليهم غادة إبتدت صدرها يورد ويكبرويبقى اقرب للمثالي ..وسحر ابتدت صدرها يتشد طيازهم ابتدت تكور زي الطياز البلدي الأصيله , وكل يوم يتبادلو النظرات وكأنهم مش مصدقين اللي بيحصل وكل واحدة خايفة تفتح الموضوع مع التانيه لحد ما جه يوم الحد ..وأمل نزلت الشغل ..
في الفسحة أمل وغادة وسحر في حمام السيدات ..
أمل : بانت عليكم اللحمة يا كلاب ههههههههههه
غادة : بس يا امل احنا في المدرسة ..
سحر : بجد يا امولة بان حاجة ؟
أمل بصوت منخفض : جرى ايه يا جماعة احنا دفنينه سوا ههههه
غادة : طيب يا امل انا البيت فاضي عندي تعالي نروح كلنا عيه بعد اليوم الدراسي ونتكلم ..
امل: من عنيا الجوز هههههههههه
بعد اليوم الدراسي إتقابل التلت نسوان في شقة غادة ..
كل واحدة فيهم قلعت الجزمة وغادة ابتدت في فك الشراب الفيليه وقالت لأمل اللي كانت مستريحة على الكنبة وممدده ورافعة رجليها :
انا صدقتك يا ستي النتيجة مبهرة ههههههههههه
خرجت سحر وهي حاطة البنطلوت الجينز على كتفها وعريانة من تحت بستثناء الكلوت الاسود ..
حمامك حتحفة يا غادة , وانا كمان صدقتك يا امل وعاوزة ادوس في الحوار دا , وبصراحة نفسي اجرب الاحساس بتاع الإجرام دا ههههههههههه
ردت غادة : وانا كمان يا امل هنسافر امتى ظبطلنا سفرية للبرازيل هههههههههههههههههه
ردت امل وعلى ملامحها علامات الجديه بعد ما اتعدلت : ونسافر ليه إحنا هنجيب لحمة من هنا ..
غاده وسحر : إزاي يخربيت دماغك ..
ردت امل : وانتو فاكرين انا جايبه الماسك الخنازيري ليه ؟ ها ؟ انا في دماغي تصور وهعمله ..
ردت غادة مسرعة : إيه هعمله دي إسمها هنعمله ههههههههههه
ردت أمل : طبعا يا روحي مع بعض هههههه
وقامت امل حكيا عن التصور بتاعها وهي إنها فكرت كويس ملقتش انسب من واد عندهم في الفصل .. سعيد ..
في إنتظار التعليقات إنتظروا الجزء الرابع

mrla1000
09-19-2017, 10:02 AM
قصه بها قتل وذبح ياريت يتم الغائها من الموقع

Mohamed_Hassan
09-19-2017, 04:03 PM
القصة دي قديمة يا جماعة !! و كانت قصة واحدة و كبيرة و كانت نازله من 2012
و في نهايه امل و سحر و غادة و ام سيد و ام نهي هيقتله الود سعيد عشان يعملو حوار السحر و قصة باقتها كلها دبح و شعوذة

الشهوانــي
09-19-2017, 04:28 PM
قصه مقرفه ههههههههه مش تستمر ارجوك

ناصف الليثى
09-19-2017, 04:36 PM
مش قادر امنع لسانىعن الشتيمة بصراحة عاوز اقول للخول اللى كتب القصة دى روح ينعل كسمك عيل ابن مرة متناكة

ناصف الليثى
09-19-2017, 04:37 PM
داهيه فيكو و فى اشكالكو عيال مخروقة صحيح النيك لحس دماغكو ما بقيتوش عارفين الفرق بين الانسان و الحيوان

ناصف الليثى
09-19-2017, 04:38 PM
اى كلب ابن متناكة هايطول لسانه و يرد على كلامى مش هايلاقى غير زبرى فى طيظه انا باقولك اهه انت و هو

خروف العيد
09-20-2017, 06:39 AM
قصه بها قتل وذبح ياريت يتم الغائها من الموقع

لقصة معدلة وليس بها عنف

خروف العيد
09-20-2017, 06:40 AM
داهيه فيكو و فى اشكالكو عيال مخروقة صحيح النيك لحس دماغكو ما بقيتوش عارفين الفرق بين الانسان و الحيوان

لقصة معدلة وليس بها عنف

خروف العيد
09-20-2017, 06:42 AM
القصة معدلة وليس بها عنف نهاءي انتظروا القصة لنهايتها

خروف العيد
09-20-2017, 06:43 AM
القصة دي قديمة يا جماعة !! و كانت قصة واحدة و كبيرة و كانت نازله من 2012
و في نهايه امل و سحر و غادة و ام سيد و ام نهي هيقتله الود سعيد عشان يعملو حوار السحر و قصة باقتها كلها دبح و شعوذة

لقصة معدلة وليس بها عنف

خروف العيد
09-20-2017, 06:44 AM
مش قادر امنع لسانىعن الشتيمة بصراحة عاوز اقول للخول اللى كتب القصة دى روح ينعل كسمك عيل ابن مرة متناكة

لقصة معدلة وليس بها عنفلقصة معدلة وليس بها عنف



/archive/index.php/t-123211.html/archive/index.php/t-591420.htmlمهيمنه قصص سكس منتديات نسونجي الارشيف site:rusmillion.ruقصص اخوي الخول السالب  site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-378991.htmlقصص محارم نيك أخوات site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-53221.html/archive/index.php/t-386737.html/archive/index.php/t-194317.html/archive/index.php/t-138254.html/archive/index.php/t-334104.htmlقصص سكس لواط طالب ينيك استاذه متسلسل /archive/index.php/t-136698.html/archive/index.php/t-420177.html/archive/index.php/t-1172.html/archive/index.php/t-34047.html/archive/index.php/t-379533.htmlسكس نيك طيزعربي احالابنات مخرات كباربيض كس حق خمس دقايق/archive/index.php/t-542777.html/archive/index.php/t-494342.htmlقصة أعطيته بظري و تمصه/archive/index.php/t-74763.htmlقص نيك بنات /archive/index.php/t-591313.htmlقصص نيك الطبيب ومساعده site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-310537.html/archive/index.php/t-576095.html/archive/index.php/t-307758.html/archive/index.php/t-469567.html/archive/index.php/t-201236.htmlقصص سكس نسوان عماتي مع جارابي بزبي الكبير/archive/index.php/t-533420.htmlقصص سكسيه كيف اقنعت امي انيكها/archive/index.php/t-198189.htmlسكس ي*** اخته في ك*** يريد طبعه في ط****/archive/index.php/t-206034.html/archive/index.php/t-576514.html/archive/index.php/t-209627.htmlقصص سكس ابن اختيقصص سكس فض البكاره/archive/index.php/t-124040.html/archive/index.php/t-59399.htmlقصص سكس الدجال/archive/index.php/t-588570.htmlنيك محارم يمنيةقصص جنس سكس 30 جزئقصص نيك افريقي/archive/index.php/t-3629.htmlسكس عربي مفكوك الشفرهقصص سكس عائلة بسيطةنيك عمتي واحد سكس site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-212867.html/archive/index.php/t-8433.htmlقصصنيك طيز فاتنقصص سكس مع رجل اربعيني site:rusmillion.ruاعترافات وروايات جنسية يمنية متحررين وتبادل زوجات/archive/index.php/t-497705.html/archive/index.php/t-641.htmlقصص سكس زوجتي جلبت لي اختي.comقصص سكس زوجتي والسباك.com/archive/index.php/t-335506.htmlسكس قصه طالب واستاذه طويله جداضرب ع طيزها بايدو بالعصه/archive/index.php/t-63276.htmlام باسل جارتي تغريني بهز طيزها/archive/index.php/t-261370.htmlقصص نيك في الشغلقصة شواذ ناكنى باباقصص نيك يمني ولد مع القات site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-471190.htmlكس صوره الأم وخالتيقصص سكس اخوات بيقلدو ابوهم/archive/index.php/t-496871.html/archive/index.php/t-16146.htmlقصص سكس المحلل /archive/index.php/t-554138.htmlقصص نيك سوريه/archive/index.php/t-496109.html/archive/index.php/t-320554.html/archive/index.php/t-117965.html/archive/index.php/t-40066.htmlقصص نيك سعوديه زوجه العم قصص محارم ابنتي شرموطه من اجل المال جعلتني ديوثها.comقصص سكس تعارف متسلسله/archive/index.php/t-463310.htmlنسوانجي لبوة سودانية./archive/index.php/t-418054.html/archive/index.php/t-489446.html/archive/index.php/t-281432.html/archive/index.php/t-481895.html/archive/index.php/t-261370.html/archive/index.php/t-98318.html/archive/index.php/t-276538.htmlاعترافات فضايح فضفضة جنسية نيك محارمقصص سكس عربي يمني