روكا
07-05-2011, 03:48 AM
هحكيلكوا قصتي مع بنت عمتي نونا
اعرفكم بنفسي الاول انا روكا 17 سنه جسمي مليان شويه بزازي كبار وحلوين اوووووي و طراي جدا و طيزي طريه جدااا و كبيره شويه و كسي لونه وردي و رااااااااااااائع وشعري قصير بس مش اوي
اما عن حبيبتي نونا هي اتخن مني شوويه و بزازها اكبر من بزازي و احنا الاتنين حلماتنا بني وواقفه
انا بحب السكس مووووت خصوصا السحاق بعشقه ودي كانت اول تجربه ليا مع نونا
في يوم كانت نونا بايته عندنا عشان امي وابويا واخواتي كانوا مسافرين ونفس الحال عندهم ف البيت عشان كان في عزاء في البلد واحنا قعدنا في البيت عندي عشان خاطر المذاكره والكلام ده
بعد ما اتعشينا انا ونونا دخلنا الغرفه بتاعتي كان فيها جهاز كمبيوتر و سرير كبير
غيرنا انا وهي الهدوم بتاعتنا ولبسنا قمصان نوم
قميصي كان لونه اسود يدوب مغطي طيزي و قميصها كان لبني فاتح وكان تقريبا فوق ركبتها بشويه
ودخلت هي تنام علي السرير وانا قعدت علي الكمبيوتر شويه وبعد كده افتكرتها نامت ففتحت موقع سكس و كنت بتفرج علي افلام سحاق لاحظت حركه غريبه ف السرير و بعدين لمحت نونا بتلعب في كسها و بتفرك حلماتها طبعا انا عملت نفسي مش واخده بالي
سبت الفيلم شغال و رحت علي السرير فعملت نفسها نايمه تاني بس انا لقيتها فرصه عشان ننيك بعض
نمت جنبها و اغطيت معاها باللحاف و فتحت رجليا شويه و قعدت اداعب بظري بصوابعي و فجاه لقيتها شالت ايدي و حطت ايدها مكانها و بتقولي انا خدت بالي يا لبوه انك شفتيني وانا بلعب في كسي بس مكنتش اعرف انك هتيجي جمبي وتعملي زيي وقعدت تلعب في كسي بصوابعها جامد اووووي لحد ما قربت اجيبهم قمت صرخت وقلتها هاتي بقك يا وسخه قعدت تلحس في كسي لحد ما نزلتهم في بقها
قامت نامت فوقي وقعدنا نمصمص شفايف بعض و دوقتني عسل كسي من بقها كان طعمه تحفه
وفضلنا نمصمص شفايف بعض مده حوالي عشر دقايق
و بعدها نزلت ترضع من بزازي و تشد الحلمات وتعضهم بسنانها و انا بقولها براحه عليا ياشرمووطه اااااااااااااااااااااااااااااه كفايه بقي يا لبوه احححححححححح
نزلت تلحس في بطني و تحط لسانها ف سرتي لحد ما خلاص كسي ولع علي الاخر فشديتها من شعرها وحطيت بقها علي كسي قعدت تضحك وتقولي انتي هجتي اوي كده يا متناكه انا هنيكك يا لبوه والكلام ده خلاني اهيج اكتر و حطيب بقها علي كسي تاني قعدت تلحسه وتنيكني بلسانها وانا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اه اكتر يا لبوه كمان يا شرموطه وهي كل ما شتمها تزيد اكتر واكتر لحد ماجبتهم اربع مرات في بقها وعلي وشها
انا بعدها هديت شويه بس لقيتها هي لسه هايجه اوووي وحطت صباعها علي كسها عشان تهديه قمت شلته وحطيت لساني علي بظرها وقعدت الحس فيه وامصه وارضعه لحد ما كان هيتشال في بقي وهي عماله تصرخ اااااااااااااااااااه احححححححححححححححح كمان يا متناكه هجيبهم هجيبهم وجابت كذا مره وانا بلحس لها كسها الجميل ده بعد كده قمنا اخدنا دش مع بعض و قضيناها نيك طووووووووووووول الليل
لو عايزين تفاصيل اكتر من قصصي انا وبنت عمتي عايزه اشوف ردود تشجعني اكمل
و عايزه اي بنت سحاقيه تبعتلي ع الخاص ونكون اصحا و نتكلم في السكس و ننيك بعض كمان
عشان نونا خلاص سافرت وانا محتاجه كس حنين و بزاز جامده ادلعهم و يدلعوني
اعرفكم بنفسي الاول انا روكا 17 سنه جسمي مليان شويه بزازي كبار وحلوين اوووووي و طراي جدا و طيزي طريه جدااا و كبيره شويه و كسي لونه وردي و رااااااااااااائع وشعري قصير بس مش اوي
اما عن حبيبتي نونا هي اتخن مني شوويه و بزازها اكبر من بزازي و احنا الاتنين حلماتنا بني وواقفه
انا بحب السكس مووووت خصوصا السحاق بعشقه ودي كانت اول تجربه ليا مع نونا
في يوم كانت نونا بايته عندنا عشان امي وابويا واخواتي كانوا مسافرين ونفس الحال عندهم ف البيت عشان كان في عزاء في البلد واحنا قعدنا في البيت عندي عشان خاطر المذاكره والكلام ده
بعد ما اتعشينا انا ونونا دخلنا الغرفه بتاعتي كان فيها جهاز كمبيوتر و سرير كبير
غيرنا انا وهي الهدوم بتاعتنا ولبسنا قمصان نوم
قميصي كان لونه اسود يدوب مغطي طيزي و قميصها كان لبني فاتح وكان تقريبا فوق ركبتها بشويه
ودخلت هي تنام علي السرير وانا قعدت علي الكمبيوتر شويه وبعد كده افتكرتها نامت ففتحت موقع سكس و كنت بتفرج علي افلام سحاق لاحظت حركه غريبه ف السرير و بعدين لمحت نونا بتلعب في كسها و بتفرك حلماتها طبعا انا عملت نفسي مش واخده بالي
سبت الفيلم شغال و رحت علي السرير فعملت نفسها نايمه تاني بس انا لقيتها فرصه عشان ننيك بعض
نمت جنبها و اغطيت معاها باللحاف و فتحت رجليا شويه و قعدت اداعب بظري بصوابعي و فجاه لقيتها شالت ايدي و حطت ايدها مكانها و بتقولي انا خدت بالي يا لبوه انك شفتيني وانا بلعب في كسي بس مكنتش اعرف انك هتيجي جمبي وتعملي زيي وقعدت تلعب في كسي بصوابعها جامد اووووي لحد ما قربت اجيبهم قمت صرخت وقلتها هاتي بقك يا وسخه قعدت تلحس في كسي لحد ما نزلتهم في بقها
قامت نامت فوقي وقعدنا نمصمص شفايف بعض و دوقتني عسل كسي من بقها كان طعمه تحفه
وفضلنا نمصمص شفايف بعض مده حوالي عشر دقايق
و بعدها نزلت ترضع من بزازي و تشد الحلمات وتعضهم بسنانها و انا بقولها براحه عليا ياشرمووطه اااااااااااااااااااااااااااااه كفايه بقي يا لبوه احححححححححح
نزلت تلحس في بطني و تحط لسانها ف سرتي لحد ما خلاص كسي ولع علي الاخر فشديتها من شعرها وحطيت بقها علي كسي قعدت تضحك وتقولي انتي هجتي اوي كده يا متناكه انا هنيكك يا لبوه والكلام ده خلاني اهيج اكتر و حطيب بقها علي كسي تاني قعدت تلحسه وتنيكني بلسانها وانا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اه اكتر يا لبوه كمان يا شرموطه وهي كل ما شتمها تزيد اكتر واكتر لحد ماجبتهم اربع مرات في بقها وعلي وشها
انا بعدها هديت شويه بس لقيتها هي لسه هايجه اوووي وحطت صباعها علي كسها عشان تهديه قمت شلته وحطيت لساني علي بظرها وقعدت الحس فيه وامصه وارضعه لحد ما كان هيتشال في بقي وهي عماله تصرخ اااااااااااااااااااه احححححححححححححححح كمان يا متناكه هجيبهم هجيبهم وجابت كذا مره وانا بلحس لها كسها الجميل ده بعد كده قمنا اخدنا دش مع بعض و قضيناها نيك طووووووووووووول الليل
لو عايزين تفاصيل اكتر من قصصي انا وبنت عمتي عايزه اشوف ردود تشجعني اكمل
و عايزه اي بنت سحاقيه تبعتلي ع الخاص ونكون اصحا و نتكلم في السكس و ننيك بعض كمان
عشان نونا خلاص سافرت وانا محتاجه كس حنين و بزاز جامده ادلعهم و يدلعوني