دخول

عرض كامل الموضوع : كامل وشركائه الجزء الثاني


fallen angel
08-13-2017, 08:14 PM
روحت يومها و انا دماغي ذي محطه القطر من كتر التفكير ونمت يدوبك ساعتين بس بعد موصلت لحل هوه صعب بس لازم اخاطر رحت الشغل لقيت كل الموظفين واقفين ع الباب ولقيت هدي واقفه بتتكلم في التلفون من غير محد ياخود باله حطيت ايدي علي طيزها اتجعزت ولفت لقتني بقولها
انسه هدي هوه في ايه
عم سيد الفراش مجاش و محدش معاه نسخه المفاتيح غير هوه وانسه منار و انسه منار مجتش لسه واتصلنا ببتاع المفاتيح وهو جاي دلوقتي
وعم السيد مجاش ليه
معرفش يا كامل هوه انا عايشه معاه في ايه اسئلتك الغريبه ع الصبح
قاطعنا صوت انا عارفه ده الواد خالد جاري وعشرت عمر
اكيمو قشطه الودا ايه الي جابك هنا مهو انا شغال في الشركه وانتا انا جاي افتح الشقه مهو انا شغال مع شركه الامان المسؤله عن الشركه ش
بتاعتي يسمع من بوقك
استاذنك انا اكامل وذي السحر مفيش ثواني كان فاتح الباب و دخل فتح المكاتب كلها
خالد كنت عاوزك في موضوع
خير اصاحبي انتا وراك حاجه بليل
لا نبقي نتقابل علي القهوه
وعدي الوقت ولقيت منار بتقولي روح قول لاستاذ سعد ان في مناقشه صفقه كمان اسبوعين حضر الملف
روحت ل استاذ سعد وسمعت صوت سعد وهدي ذي المره الي فاتت دخلت من غير مخبط
انتم اغبيه
ليه بس يا سيدي ايه الي حصل
افرضم حد دخل غيري وانتم مش شغالين في مصنع هنقول صوت المعدات هتداري
هدي ردت تاني وقالتلي ياسيدي منطقه التسويق محدش بيخشها وزي محضرتك شايف مفهاش حد غير اتنين موظفين ودول مبيجوش الشركه غير ع القبض او لو في اجتمعات ذي امبارح
تقصدي ان امير وحسن
ايوه يا ياسيدي عشان كده مطمنين
المهم سعد منار بتقولك في مناقشه صفقه كمان اسبوعين حضر الملف
رد سعد تقصد نحضر كرمتنا عشان تتهان غصب عنا
هيا الصفقه دي الي هيا
ايوه يا سيدي
تمام انا هتصرف متشغليش بالك انتي وسعد
وخلص اليوم وقابلت خالد وبعد السلام والاطمئنان بقولك يا خالد انا عاوز منك خدمه والي هتطلبه هدفعهولك
بس اكامل عيب عليك اجدع الكلام ده في ايه
انا عاوزك تعلمني ازاي افتح الباب ذي مفتحته انتا النهارده
ايه ناوي تشتغل بتاع مفاتيح
لا ناؤي اشتغل حرامي وقعدنا نضحك
خلاص هعلمك بس مش سهله
وعدي اسبوعين وكل يوم خالد يعلمني شويه لحد متعلمت افتح الابواب بسهوله
و قبل يوم الاجتماع ب اسبوع كنت طلبت ملف امير وحسن واتصدمت لما عرفت ان الاتنين ولاد عم وساكنين في نفس العنوان وبقيت كل يوم اخلص شغل وامشي علي طول لحد م اجه يوم الاجتماع و اتبلغت برساله اوصلها ل استاذ سعد ان مينساش اجتماع النهارده الساعه 8 ورحت علي مكتب سعد و متوقع انه مع هدي بس اتصدمت لما لقيتهم مابيعملوش حاجه
ايه تتحسدي انتي وهو ولا انا اجيت متاخر
ضحكت هدي بشرمطه ورد سعد
لا ياسيدي مجتش متاخر بس هدي قالتلي لو عاوز استاذن منك الاول
هدي انتي وسعد عاوزكم تسمعو الي هقوله وتنفزوه
هدي قامت وفتحت البلوزه وبتقرب وبتقولي امرك
كني يا لبوه مش كله كده النهارده هيجي امير وحسن ذي كل مره بس المره دي هتبقي معايا علي التلفون تعرفيني امته اجم واي الي بيدور و اوعي تمشي قبل ميمشو هما فاهمه
امرك يا سيدي
الساعه 7 لقيت منار بتندهلي كامل تقدر تروح انتا
نزلت قعدت ع القهوه لحد ما شفتهم طالعين
نسيت ادي رقمي ل هدي او اخد رقمها
نص ساعه ولقيت التلفون بيرن
الو ايوا جبتي رقمي منين تمام ماشي سلام
هدي جابت رقمي من الملف بتاعي طلعت ذكيه روحت ع العنوان الي اخدته مبعدش كتير عن الشركه بس بيت اهالي بس شكله مهجور طلعت اول شقه حظي من السما الكالون عادي مش كمبيوتر يعني مش هياخود وقت ودخلت لقيت شقه اوضتين وصاله مكركبه ومليانه ازايز ويسكي وبيره اعقاب سجاير و تبات مرميه فرشها بسيط دخلت اول اوضه كان فيها دولاب وسرير وتلفزيون الوان العادي مش شاشه الدولاب كان اربع ضرف فضيت اول ضرفه لقيت فيها ملفات اوراق محطوطه بين الهدوم خدتهم وتاني ضرفه كان فيها سعات وخواتم فضه و اوريجينال سبتهم بس رجعت اخدتهم عشان يبان ان الموضوع سرقه الضرفه التالته كانت فاضيه الرابعه كان فيها علب اسطونات وكل علبه مكتوب عليها اسم احمد ومها مدام لبني منار وسعد و هدي ولقيت شاشه صغيره بشغلها ايه ده ده المكتب امير قاعد ع الكنبه و هدي ومنار بيمصو زبه وهو مغمض عينه من المتعه و في ايده كاس قام ونيم هدي ع الكنبه مكانه وفتح رجليها وحط زبه في كسها وفضل يتحرك بسرعه و هدي مبطلعش صوت امير وقف متعصب ونزل في هدي ضرب ب الاقلام وشدها من شعرها وطلعو بعيد عن الرؤيه بس الكاميره دي فين ومين الي بيتحكم فيها شويه ورجع امير ومسك منار من شعرها ورماها ع الكنبه وحط زبه في طيزها وهيا فضلت تصرخ الم مش متعه وهو ابتسم اتصلت ب هدي انتي فين قالتلي ان امير طردها من الاوضه قولتلها عارف
عارف ازاي مش وقته اسمعي فين حسن
حسن وسعد في المكتب التاني في حد كان معاكوم في المكتب
لا مكنش في حد في المكتب ليه
في كاميرا كانت بتصوركم عاوزها
هاجبها ازاي دي خشي وادي ضهرك ل امير وامشي لحد مقولك تجيبي الحاجه الي قدامك
دخلت المكتب وامير كان ضهره ليها مخدش باله منها
وفعلا لقت الساعه الي كان بيصور بيها قولتلها خوديها واطلعي
اول ميمشو كلميني و الساعه خليها معاكي
ولقيت فلوس وسلاح ناري اخدتهم ورحت الشقه التانيه اول مدخلت سمعت صوت بنت بتقول
بسرعه بقي قبل م اخوك يجي
مش هيجي دلوقتي واسكتي بقي متوترنيش
اممممممم براحه مش كده وجعتني
متبطلي شرمطه ولبونه
مش اختك لو مكنتش اتشرمط عليك اتشرمط علي مين
انا قربت وبدات اصورهم وهما مش مركزين
ولد وبنت البنت شظلها بيقول انها 16سنه و الولد شكله اصغر منها بسنه او اتنين و الاتنين فيهم شبه كبير من امير فهمت هما مين حطيت التلفون يصورهم وخرجت روحت الاوضه التانيه ملقتش فيها غير سرير بتاع معسكرات و كمبيوتر بس فكيت الهرد وطلعت لقيت الولد بيقولها انتي غبيه هصورك ليه وده مش تلفوني
لو ده مش تلفونك مين الي هيصورني ويصورك
انا دخلت وخطفت التلفون من ايد الولد وقولتله انا
وطلعت السلاح
الولد طلع جبان و البت طلعت ذكيه
بص لو عاوز فلوس هتلاقيها في الشقه الي قدمنا و انا هفتحهالك ولو عاوزني انا مش هقول لا
بس بشرط بلاش تاذي حد اتفقنا
واخوكي سيبك منه ولو عاوزه مش هيقول لا هوه اساس بيتناك
بس بشرط قالتلي اشرط قولتلها هصورك عشان لو فكرتي تعترفي عليا هقول ان انتي كنتي موافقه
قالتلي موافقه و اخوها قالي موافق
طلعت من الاوضه علي اساس انهم يجهزو هدي اتصلت وقالتلي ان امير وحسن نزلو دخلت وعرفت الاتنين ونزلت بسرعه وصلت علي اول الشارع لقيت حسن وامير ماشين جمبي وامير بيقول لحسن الساعه دي مينفعش تضيع دي لو ضاعت احنا هنضيع
تلاقيك نسيتها في البيت
انا ابتسمت ووقفت تاكس ورحت ع الشركه وقولت لهدي تستني هيا ومنار وسعد عشان جبتلهم حريتهم وعاوزين نفرح ونحتفل وفعلا وصلت الشركه ولقيت هدي ومنار وسعد قاعدين سعد لابس باروكه وقميص نوم وحاطط ميكاب وهدي عريانه خالص و منار لابسه اندر وبرا و قميص ب الروب بتاعه وكان شفاف ولونه ابيض
دخلت لقيت منار بتقولي صحيح الي سمعته مديت ايدي في الشنطه ورمتلها الاسطونات لقيت هدي بتحدفلي مومري ده بتاع امير وسعد حدفلي تلفون وده بتاع حسن وقعدنا نضحك لقيت منار جريت علي وحضنتني ولقيت سعد بيقولي انتا قولت ان انتا هتنكني لو انا قدامك بقميص نوم منار سحبتني من ايدي لحد الكنبه وقالتلي انتا النهارده شهريار واحنا جواريك وقلعتني الجزمه و الشراب وباست رجلي وهدي اجت فتحت سوستت البنطلون وطلعت زبي وفضلت تمص فيه وتتمغنج وتقولها بصي زب سيدي
ومنار فضلت تمص
منار:اممممممم حلو اوي يا هدي اول مره من سنين امص زب واتمتع كده وانا بمص زب
هدي لازم نتمتع بزب دكرنا وسيدنا مش الي كانو غصبينعفسا
سعد بس بقي افتكرولنا حاجه سيره حلوه
قلعت وهما التلاته قلعو وفضلو يمصولي زبي هما التلاته وقام سعد يلحس كس هدي لا انا عاوز منار
لقيت الكل وشه اصفر ومنار قالت بس انا بنت
عادي مفيش مشاكل تعالي انتي يا هدي
جرت هدي علي زبي وقاعدت عليه وفضلت تتنطط وتتمغنج امممممممم اااااااح افشخ كس كلبتك
اااااه كمااااان ياسيدي ااااه اترعشت هدي واترمت علي صدري سعد قومها وقالي الدور عليا ونزل علي ايده ورجله لقيت هدي ضربته علي طيزه وقالتله خلي عندك دم السيدات اولا منار ضحكت بشرمطه لاول مره من يوم معرفتها اشوفها بتضحك اصلا وقالتلها هوه في رجاله عشان يتقال سيدات دي سوسو اختنا الكبيره ضحكنا وهدي قالتلهم بصو يا جماعه من الاخر سوسو متعتها علينا عشان سيدي مبيحبش الخشن حتي لو كانت سوسو
منار واضح ومش هنعمل حاجه سيدي مش حاببها
سوسو بقي كده طب امشي انا يعني
استني يا سوسو هخلي هدي تنيكك
بس مش دلوقتي احنا عاوزين ننبسط منار اجت ومسكت زبي و مشت لسانها عليه وقالت لهدي عارفه يا دودو لو تاخدي جوزك وتروحي مكتب تاني يسلام هحبكم اوي
هدي بقي كده يرديك يا سيدي كده عاوزه تمشينه
بصراحه ياريت عشان انتم عاملين صداع
خرجت هدي وسعد
سيدي انا متشكره جدا ليك ومش قادره اوصفلك مدي سعادتي جميلك ده يخليني خدامه تحت رجلك وانا سعيده
منار روحي لهدي ليه يا سيدي عشان انتي بتتكلمي كتير و هتصدعيني ضحكت بلبوانه وفضلت تمص في زبي وتتمحن اممم ياقلبي واحشني فينك من زمااان ااااااااااااام يجنن امممممم مش هسيبك لو علي رقبتي مسكتها ونيمتها علي ضهرها و فضلت ارضع من بزازها واعض حلمت بزها لحد مفضلت تصرخ نكني ياسيدي افتحني ابوس ايدك ريحني مش قادره خلاص هموت حطيت زبي علي كسها وفضلت افرش فيه لحد مترعشت وجابت شهوتها وانا كمان جبتهم علي كسها وهديت شويه وقامت باست ايدي
انا خفت تفتحني بجد بس دلوقتي واثقه فيك يا قلبي ويا سيدي وياعمري ويا التلفون رن
الو مين

السكس حياه
08-14-2017, 01:46 AM
القصه جامده جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا وبجد مش عارف اقولك ايه بس فيه ملحوظة ياريت تجمع كل الاجزاء فى جزء واحد

Omar el gamed
08-14-2017, 02:06 AM
بجد القصة مبدعة جداااا وجميلة بطريقة فشيخة حبتين ثلاثة برافو عليك استمر عايز اشوفك واحد من اعظم كتاب المنتدى هنا لأنك بموستوى كتابتك دي تقدر عاش يا وحش مستني الجديييد فريب خالص استمر

fallen angel
08-14-2017, 02:51 AM
القصه جامده جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا وبجد مش عارف اقولك ايه بس فيه ملحوظة ياريت تجمع كل الاجزاء فى جزء واحد

تسلم يا برنس بس انا لسه جديد هنا ومعرفش اجمع الاجزاء ازاي لسه بس اوعدك ان القصص الجايه تبقي متجمعه بس اخلص دي الاول

fallen angel
08-14-2017, 02:55 AM
بجد القصة مبدعة جداااا وجميلة بطريقة فشيخة حبتين ثلاثة برافو عليك استمر عايز اشوفك واحد من اعظم كتاب المنتدى هنا لأنك بموستوى كتابتك دي تقدر عاش يا وحش مستني الجديييد فريب خالص استمر

بدعمكم بس وتسلم ع الدعم يا صديقي

رورو الخول
08-15-2017, 01:05 AM
رغم انى ماليش فى النسوان وزيى زى سوسو كده
بس اقدر اقولك حرفيا قصة توقف زب الخول هههههه

fallen angel
08-15-2017, 03:45 AM
كويس انها عجبتيك يا رورو واستني الجزء التالت هيعجبك هنزله النهارده بليل

رورو الخول
08-15-2017, 12:21 PM
كويس انها عجبتيك يا رورو واستني الجزء التالت هيعجبك هنزله النهارده بليل
هستناه على نار

Pop7910
08-15-2017, 02:49 PM
فكره حلوه وقصه جامده فى انتظار الاجزاء

fallen angel
08-15-2017, 09:10 PM
الجزء التالت هينزل كمان خمس دقايق

الحالم10
08-15-2017, 09:33 PM
قصة جميلة جدااااا كمل بنتطار الجديد

fallen angel
08-15-2017, 10:04 PM
نزل الجزء الجديد

Hossam Basha
08-16-2017, 02:12 AM
بجد القصه جميله جدا
تسلم الايااااااااادي

fallen angel
08-16-2017, 02:23 AM
تسلم يا حسام باشا



/archive/index.php/t-134510.html/archive/index.php/t-256055.htmlقصة نيك بنت الحيران/archive/index.php/t-495637.html/archive/index.php/t-334696.htmlقصص نيك اويقصص سكس انا مطلقه مصيت زب اخي المزوج.com site:rusmillion.ruقصص سكس عربى شواذ منتهى اللذه site:rusmillion.ruلا تحرمنى من نيك طيزي الضيقة قصص محارم زوجة الأخ حليمه/archive/index.php/t-169800.html/archive/index.php/t-70870.htmlقصص سكس محارم يمنيه في الغرفه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-577376.htmlقصص سكس طويله ناكني غصب/archive/index.php/t-110040.htmlارشيف محارم انا وامي المحنونة site:rusmillion.ruقصص نيك عقاب site:rusmillion.ruجنس سادي مكتوب/archive/index.php/f-9-p-84.html/archive/index.php/t-115840.html/archive/index.php/t-221113.htmlنيج طيز بقوة ونيج كس بلذةروايات جنسيّة ناكني غريب /archive/index.php/t-245089.htmlقصص نىك ماماقصص سكس نيك في المصيف انا وزوجي نيك ﻗﺼﺺ ﻧﻴﻚ ﻭﺭﻉ ﺳﻮﺭﻱمحارم ياخد اخته الاوضة و يقفلها عليهم و يقلعها و ينيكها و يمتع نفسه من غير ما يرحمها.comسكس جلخ بنات الاردن سروالقصص سحاق شرموطه متناكه مع شيميل/archive/index.php/t-364576.htmlقصص سكس ام في العزبه/archive/index.php/t-416821.htmlقصص سكس خنيث site:rusmillion.ruقصص سكس تجنن روعه مصورهقصص سكس محارم نيك فاجر/archive/index.php/t-401169.html/archive/index.php/t-18159.htmlقصص جنسية ونيك لبنات ﺍﻟﺮﻳﺎﺽقصص نيك حلوه/archive/index.php/t-484912.htmlقصص زوجة تتدلع على زوجها و سكس و نيكلحس كس بنت عمي قصص /archive/index.php/t-223187.htmlقصص سكس ساخن رومانسي للكبار فقطقصص جنس عائلات ميلفاتقصص سكس الاموشرمطه/archive/index.php/t-229366.html/archive/index.php/t-278258.htmlحفله لواط لطيزي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-289389.html/archive/index.php/t-125707.html/archive/index.php/t-417144.htmlاغتصاب لينا وتمزيق بكارتهاقصص نيك اخت ابي/archive/index.php/t-521092.htmlقصص.سكس محارم سيطرة site:rusmillion.ruمخنوث وخول وديوث زوجتي قصص site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-403698.htmlقصه سيكس انا مرات ابنيفضفضه عايز اعلم امي الشرمطه/archive/index.php/t-369646.htmlقصص نيك بنات من الكبشقصص سكس زوجي خول/archive/index.php/t-397808.htmlقصص سكس عبيطة site:rusmillion.ruقصص ارشيف نسوانجيقصص وروايات سكسيه سودانيه ما مطهرهقصص محارم متسلسله جوزي مراتي/archive/index.php/t-412573.htmlنوانجي قصص حقيقيةالمراة التي تاخذ الزب في جميع فتحاتها علما انها كبيرة في العمر قصص نيكقصة محارم نسرين وأبوخالد/archive/index.php/t-265908.htmlقصص سكس أنا وأمي في السرير.comقصص نيك خالي ناكني امام اميقصص نيك خلفي site:rusmillion.ruقصص سالب اول مره سكس site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-217331.html/archive/index.php/t-247519.html/archive/index.php/t-432383.htmlقصص تتناك من زوج صديقتهاقصص اغتصاب واقعية محارمقصص محارم اغتصاب زوجة ابياخت زوجتي عشقت زبي والنيك الخلفي قصص سكس محارمقصص نيك دكتورة site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-580677.html/archive/index.php/t-116714.html/archive/index.php/t-133011.html/archive/index.php/t-292386.htmlقصص سكس بنوتي مع خالتي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-244063.htmlقصص سكس وشتم ولحس وبوس صدر واقدام النساء/archive/index.php/t-304789.htmlقصص سكس طياز زوجتي نجلاء الشرموطه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-32821.html