دخول

عرض كامل الموضوع : خروف العيد ومعلمات ونسوان المدرسة سادية ومحارم الجزء الرابع


خروف العيد
09-20-2017, 06:34 AM
املحوظه : القصة معدله وخاليه من مظاهر العنف ...
ولما سألت سحر وغادة عن إشمعنا سعيد قالت امل إنه شكله وجسمه اقرب للي شافتهم هناك لسه هيدخلو المزعة جديد وإن معرفتها بظروفه خلتها تصر عليه وإنه وحيد وخاله هيفرح بإختفائه وإن الواد سافل وحقير ويستاهل وحكتلهم عن مواقفه معاها وإنها عملت مش واخدة بالها علشان الإحراج ساعتها وكل واحدة مسرعة حكت موقف ليها مع سعيد يثبت انه هايج وسافل ومنحط وإنه كمان مثير وطيزه حلوة ورقبته مغرية جدا , وغتدة قالتلهم إن سلوى الأخصائية قالت إن الولد دا عنده هيجان غير طبيعي وإن في كذا مدرسة تانيه اشتكت من نظراته ليها ..
قال امل إنها عرفت ظروفه برضو من سلوى اللي بتحكي عن مشاكل العيال في أوضة المدرسين على الملأ ...
وصت نشوة وترقب والكل مستني يعرف خطة أمل إنها إزاي هتخطفه من غير مشاكل ردت إنها هتبعت رسالة لخاله بضمونها إنه لو عاوز يخلص من الوادد هائي بدون مقابل انه يجيبو فيي المنطقة الفلانيه الساعة الفلانيه والولد هيختفي تماما ومحدش هيعرف له اثر وإنهم هيعدو ياخدوه بالعربية , ردت غادة إن ممكن يكون خاله عامل لهم كمين قالتلهم إنها ساعتها هتقول انه طالب عندها ولقته وخدته عندها في الشاليه يقعدد يومين لحد ما ترجع , عجبتهم الخطة بس التنفيذ هو اللي صعب قالت أمل مطمئنة الشرموطين : متخافوش انا اللي هخطط وانفذ وانتو بس هتشركوني المتعة هههههههه
ردت غاده : دا ايه الجدعنة دي يا بت هههههه
قالتا جدعنة ايه هو في حاجة ببلاش , إنتوا عارفين إنكم طبعا هتستفادو من الموضوع دا كويس جدا وجربتو بنفسكم ههههههه
رد تسحر : عاوزة إيه يا امل انجزي ..
ردت امل : 100 ألف من كل واحدة فيكم .
ردت سحر بشخرة : أحا ليه أدفع 100 أنا عندي حل تاني ..
أمل قولي يا أم العريف .. سحر قالت أحنا بدل المشاكل عندنا ممكن نبقى نتمتع بأي حد عند أمل انا قريت قصة قبل كدا اسمها دكر البط والست ميمي على موقع سكس اسمه نسوانجي وهيجتني اوي بس مكنش فيها دبح بجد كانت كدا وكدا زي ما امل عملت وكانت ممتعه اوي ولو احتجنا لحمه نبقى نستورد من البرازيل ههههههههههههههه
امل: يا بت الشرموطة انا كمان قريتها لما كنت عند غادة وعملنا بعديها احل شغل صح يا غادة ؟
غادة انا موافقة جدا والقصة دي فعلا هيجتني اووووي هههههههههههههه
سحر : خلاص يبقى نعمل حاجة شبهها في بيت اي واحدة فينا من غير خطف ولا بتاع هو الواد سعيد دا نشوف ميته ايه ولو منفعش الرجالة على قفا من يشيل ...
أمل : صحيح كل واحدة فينا معاها راجلها تعمل فيه اللي هي عاوزاه
سحر : قصدك ايه يا ابليس هههههههههههه
أمل : يا جماعة افهموني دي رغبه عندنا ومش عاوزين فضيحة , مين بقى اللي ستر وغطا علينا غير رجلتنا ؟
غاده: ايوه يا ستي اللي هما مين .
أمل : أشرف إبني وحازم ابن سحر ونبيل جوزك يا غاده ..
سحر : نعم نعم نعم .. أحازم مين دا اللي زبه 10 سنتي احنا شركاه هي جمعيه وكل واحده تخش بالراجل بتاعها بس نبقى مع بعض انا قولت اهو , انتو متهيجونيش وتسيبوني في خيبتي لوحدي بدل مطربقها على الكل
ردت غاده : ههههههههههههههههههههههه يا بت اهدي هنظبطها وهتبقى حفلة نرتبها بس محتاجة تركيز وتخطيط ..
أمل : بصوا بقى انا المخرج بتاع القصة دي اسمعوا كلامي كل واحدة من النهاردة تشتغل على الدكر بتاعها انه يكون خاتم في صباعها واول ما يحصل نتفق هنعمل ايه مش يمكن ولادنا ميرضوش يا سحر ؟
سحر : لا حازم انا عارفة هجيبه إزاي ..
أمل : خلاص إتفقنا قدامنا أسبوع من دلوقتي ..
غاده : وسعيد ؟
أمل : خلاص بقى نصرف نظر عنه علشان الفضايح ..إتفقنا
سحر وغادة : إتفقنا يا ريسه ههههههههههههههههههههههههه
وناموا التلاته على الأرض عراة على شكل دايرة كس امل في وش سحر وكس غادة في وش امل وكس سحر في وش غادة وألسنتهم بياكل في كساس بعض وكل واحدة ضمه فخدتها على وش التانيه لحد ما خلصوا وقاموا لبسوا هدومهم وكل واحده في دماغها ازاي هتجيب دكرها ليوم المتعة الجماعي اللي هيكون مفيش فيه أي حدود لأخلاق أو لعادات ..


................جت ام نهى الدادة وجايبة لأمل الشاي ومشيت , وهي بتشرب لقت موبايل على الارض حديث , ارها فضولها تقلب فيه علشان تعرف صاحبه لقت المفاجأة ..
فيديوهات إستعباد سعيد من ام نهى وام سيد وعلطول امل انتعشت وحست ان الخرفان هيزيدو واحد وهما كمان هيزيدو اتنين من اشد وأجمل النسوان البلدي واللي هيخلى حفلتهم مليانة اثارة ومتعة
بعد مواجهه الاتنين بأمل إعترفو واستعطفوها متنشرش الفيدو علشان قطع العيش ..
أمل : من غير كسوف بقى انتي سحاقيات ولا بتوع عيال بس ؟
أم سيد : احنا كل حاجة يا ست امل اللي تؤمري بيه ننفذه واهم حاجة انك واصحابك تكونو مبسوطيم مننا
أمل : لا منتو كمان هتتبسطوا اوي بس الفكرة انكم هتخدمو علينا ..
أم نهى : تحت أمرك يا ست أمل اللي تؤمري بيه احنا معاكي فيه يا قمر
بالتفاوض عرضت امل عليهم الفكرة بتاعتها , وافقو بدون تفكير زخصوصا ان امل عرضت على كل واحدة مبلغ مالي محترم ...
أم نهى : يا ست امل هعملت اليوم 5 كيلوو حلاووة يكونوا جاهزين لأي حد عاوز دانا وام سيد بنحف المرة في 5 دقايق بنخرجها شمعة من تحت ايدينا ...
أمل : خلاص مش هتقولوا على حاجة لأ ؟
أم سيد : عيب يا ست أمل احنا ستر وغطا على بعض ..
أمل : إتفقنا بعد أسبوع تكونوا جهزتوا سعيد وهقولوكو هنعمل ايه ..
انتظروا الجزء الخامس وازاي هيقنعوا رجالتهم بالحفلة السادية دي ...

عاشق سن الارعبين
09-21-2017, 03:43 AM
بص .. انا رأيي كان من رأي الناس
وان القصة مكانها مش في قسم المحارم ومش ف موقع سكس اصلا
برغم ان الاحداث ورسم الشخصيات كان عاجبني
وكنت ناوي ادخل اقولك الكلام ده بعد الجزء التالت اللي فات
عشان اقولك لو تقدر تعدلها وتشيل موضوع الدبح والكلام ده
لكن لما عرفت ان القصة قديمة واجزاءها الجاية مكتوبة اصلا .. صرفت نظر
لكن بعد الجزء ده وبعد وعدك انها معدلة ومفيش دبح وكلام من ده
انا بقولك كمل ع الاساس ده وخليها سكس ف سكس
وياريت لو تكمل ف موضوع السادية ده لانه بيعجبني شخصيا
بالتوفيق .. بس خليك اد كلامك والغي اي حاجة ليها علاقة بالدبح والقتل والكلام ده



قصص سك خول ديوث واختةقصص سكس مصوره معا حيوانات.com/archive/index.php/t-519052.htmlقصص سكس عمتي واخواتي وامي تحت زبي/archive/index.php/t-20.htmlقصص سقس يمني site:rusmillion.ruقصص سوالب مع الزبقصص سكس لطيفه وعاملقصص سكس بيت جد/archive/index.php/t-587383.htmlقصص سكس مع اسود site:rusmillion.ruقصص سكس خالتي قذف داهليﻓﺄﺩﺧﻞ ﻗﻀﻴﺒﻲ ﻓﻲ ﻛﺲ ﺃﻣﻲ ﻭﻛﺲ ﺧﺎﻟﺘﻲ/archive/index.php/t-268422.htmlمنتديات رودينا سكسقصص سكس ساراقصص محارم شاذة مستباحه/archive/index.php/t-534215.html/archive/index.php/t-365289.htmlقصص سكس محارم كس مشعر/archive/index.php/t-198365.html/archive/index.php/t-574276.html/archive/index.php/t-490786.html/archive/index.php/t-176707.htmlقصص سكس اناسالب سعودي واختي اسوق ينيكني ويعلمني اسوقه.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-511087.html/archive/index.php/t-247956.html/archive/index.php/t-333382.htmlﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﺍﺑﻲ ﻧﻜﻨﻲ ﺑﻤﺰﺍﺟﻲcom/archive/index.php/t-216482.htmlقصه فتاه تغري اخوهازنجي قصص سكس site:rusmillion.ruقصص محارم محمد واخوهقصص سكس اهيج لما تشتمني/archive/index.php/t-3823.htmlقصص جنسية نيك أختي حتى تحمل مني/archive/index.php/t-203975.htmlقصص سكس لواط صديق اخي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-16169.htmlقصص سكس الجنس في صعيد مصر site:rusmillion.ruافلام نيك سقس بنات سوريات.تطلق عبارات بصراخ وشهوه اثنا النيك لتحميل علا الهاتف/archive/index.php/t-454474.htmlقصص لواط ناكني الطبيب بالغصب/archive/index.php/t-504516.html/archive/index.php/t-221113.htmlصورسكس.ألمقرب/archive/index.php/t-407040.html/archive/index.php/t-303892.html/archive/index.php/t-371085.html/archive/index.php/t-308882.htmlقصص نيك طيز اخوات ارشيف site:rusmillion.ruقصص سكس محارم بزة مراتي/archive/index.php/t-407979.htmlتصوير لاحلا lكس في العرب دسم عربي نسونجيوكلما شفت زب يولع كسيقصص سكس عقابقصص سكس أبنتي تجلس في حجري و تهيجني.comقصص سكس مطرقصص قحاب صنعانيات نيك أطياز site:rusmillion.ruقصص سكس اغتصاب ابن زوجي سودانيهافلام سكس نيك وفشخ وقذف بنات ومحارم واقارب اباء ينيكو بناتهم مترمة عربيه/archive/index.php/t-490927.htmlقصص سكس امي قالت لي ادخل نيم اختك.comقصة.نيك.لواط.مراهقين/archive/index.php/t-567904.htmlقصص لواط أصحاب وجيران/archive/index.php/t-451178.html/archive/index.php/t-408101.htmlقصص سكس نيك نسوان سعوديه.com/archive/index.php/t-212497.html/archive/index.php/t-333030.html/archive/index.php/t-432452.html/archive/index.php/t-334035.html/archive/index.php/t-238154.html/archive/index.php/t-517222.html/archive/index.php/t-418847.htmlسكس اجانب قصص في القطارقصص سكس مع نسوان هاي كلاسقصص سكس محلل لزوجة صديقي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-245272.html/archive/index.php/t-193988.htmlسكس محارم قصص كيف ناكني أبي في الفندق.com site:rusmillion.ruقصص سكس مراتي رقاصة/archive/index.php/t-480136.htmlسكس سلمى واخواتها/archive/index.php/t-195817.html/archive/index.php/t-386731.html/archive/index.php/t-345976.html/archive/index.php/t-45929.htmlقصص نيك مدرسه/archive/index.php/t-179167.html/archive/index.php/t-588899.html