Moly man
02-09-2019, 04:46 PM
طيب مبدئيا انا عمري ماكنت اتخيل ان الحوار دا يحصلي الموضوع دا كله جه صدفه كانه كابوس ممتع الموضوع مأثر في نفسي لحد دلوقتي حاسس اني ارتكبت خطيئه ماتتغفرش في حق نفسي وحق صاحبي مهما كان الحوار ممتع انت بتتسحب فيه بدون ارادة زي النداهه مابتسحب الي بيقع في سحرها.
للعلم انا بعتبر الحوار دا اعتراف اكتر منة قصه جنسيه ياريت بعد ماتقروا القصه تقولولي انا كنت صح ولا غلط.
اولا الشخصيات
انا :طالب في كليه القصه دي من سنه يعني وقتها كان عندي 20 سنه
نهي: بطله القصه من نفس سني بس مش في نفس كليتي
نادر: صاحب عمري واخو نهي التوأم
في يوم كنت قاعد مع اصحابي في الكافيه لاقيت ماسدج غريبه ع الواتساب من رقم مش متسجل كاتب هاي ممكن نتعرف انا قولت حد بيستظرف وش يعني مش محتاجه كلام
قولت: مين
قالتلي: انا واحده اعرفك وانت تعرفني
قولتلها: طيب اسمك ايه
قالتلي: ماتستعجلش ع رزقك هاتعرف كل حاجه في وقتها
طبعا انا كدا اتاكدت انها اشتغاله وخصوصا اني مش بالقدر الكافي من الوسامه تخلي بنت تعجب بيا وتخش تكراش عليا وتكلمني قولت لصحابي الي قاعد معاهم لو سمحتوا محتاج دقيقه عشان في رقم بيشتغلني وكدا نادر صاحبي ودا اقرب صاحب ليا في الدنيا طلع موبايله
وقالي: خد اتكلم المهم
لما اتصلت الخط فتح وقعدت اتكلم بس مافيش حد بيرد وقفلت الخط لاقيتها بعتالي رساله
بتقولي: ماتتصلش عليا تاني وكلمني ع الواتساب لما تبقي لوحدك خلصت قعدتي مع اصحابي وروحت انا ونادر لاننا من نفس المنطقه ووصلته وبعد كدا طلعت ع بيتي دخلت اوضتي غيرت هدومي ولسا هاريح جسمي ع السرير لاقيت بعتالي رساله
بتقولي: روحت
قولتلها: اه انتي مين بقي
قالتلي: ماتستعجلش ع رزقك هاتعرف كل حاجه بعدين
قولتلها: لا انا يا اعرف كل حاجه دلوقتي يا هاعمل بلوك
قالتلي: طيب انا هاديك اماره وانت هاتعرف لوحدك انا مين
قولتها:تمام
قالتلي: انا عندي تيشيرت ازرق بتاعك وانت كلمتني من رقم حد يقربلي .....
احا التيشيرت الازرق دا انا مسلفه لنادر والرقم الي انا مكلمها منه رقم نادر ساعتها دماغي لفت
قولتها: انتي نهي
قالتلي: اه
قولتلها: انتي كدابه نهي عمرها ماتعمل كدا نهي انسانه محترمه
قاتلي: طب استني
ولاقتها بعتالي صورتها بقميص نوم احااا تاني دماغي تاهت اكتر من الاول دي نهي اخت صاحبك المحترمه لا اكيد حد سارق صور من علي تليفونها وبيشتغلني بيها
قولتلها: انتي كدابه تاني
قالتلي: استني
وراحه بعتالي صور ليها واسمي مكتوب ع صدرها بقلم روج
يادين امي انا فعلا عمري ماشفت جسم بالحلاوه دي بس في نفس الوقت كنت مضايق عشان هي اخت صاحبي بس كنت بتسحب معاها غصب عني
هاوصفلكوا جسمها هي قمحاويه وكيرفي زي مابيقولو بس ماعندهاش بطن ووسطها صغير عندها صدر كبير وملبن اوي وطيز كبيره ورجلين ملفوفين لفه مظبوطه وبطن مشدودة وجميله تتلحس لحس
قولتلها: وعاوزة ايه يا نهي
قالتلي: نفسي نبقي اصحاب
قولتلها: واخره الصحوبيه دي ايه قالتلي اخرها السرير
لعاشر مره اندهش من صراحتها وشرمطتها وفجأتني بسؤال غريب
قالتلي: عجبك جسمي
وانا زي الاهبل قولتلها: اوي
قالتلي: ابعتلك صور كمان
قولتلها: اه
ابعتي فضلت تبعت صور وانا زي الطور الهايج عمال العب في زبي وانا من النوع الي بطول ممكن اقعد اكتر من ساعه بضرب عشرة وقعدنا طول الليل نتكلم وتبعتلي صور وانا اصورلها زبي وابعتهولها الساعه كانت جت 4 الفجر تقريبا
قالتلي: انا هاخش انام بقي
قولتلها: اوك
قالتلي: تعرف تجيلي الساعه 8 الصبح نقعد مع بعض شويه في المدخل
قولتلها: اه اعرف قالتلي طيب ماتتاخرش ودخلت نامت وانا كمان نمت صحيت ع منبه التليفون الساعه 7 لبست وجهزت نفسي وكنت 8 الا ربع تحت البيت عندها رنيت عليها لاقتها بترد عليا وبتقولي ادخل المدخل وانا نازله
من الطبيعي ان نادر صاحبي انا كنت عارف بوابتهم بتتفح ازاي وكدا وكان معايا نسخه من المفتاح عشان كتيير كنت بروح اقعد معاه دخلت وقفلت ورايا فضلت قاعد ع السلم مستنيها يادوبك خمس دقايق ولاقتها نزلالي لابسه جاكيت ترينينج لونه بينك بسوسته من النص مش لابسه تحته اي حاجه وبنطلون ليج لونه اسود وبرضوا مش لابسه ايه حاجه تحته اول ماشوفتها وهي نازله زي الملايكه كدا انا حضنتها جامد من غير ولا كلمه وفضلت ابوس فيها شفايفنا ع شفايف بعض وبنبوس بعض بس حوالي 10 دقايق وبعدين بعدت عنها
وقولتلها: انتي حلوة ضحكت
وقالتلي: انت لسا شوفت حاجه وفتفحت سوسته الترينينج وشوفت اجمل صدر فضلت اقفش فيهم وابوس والحس لحظ اما لاقتها بدات تنهج وتطلع صوت جامد بدات اعضوع حلمه صدرها وهي تزوم اكتر مديت ايدي تحت ع كسها لاقتها قامت مزعقه
وقالتلي: دا بالزات لا وفصلتني خالص
قولتلها: امال انتي عاوزه ايه
قالتلي: تفرشني من ورا بس ماتدخلوش حتي
قولتلها: حاضر
كملنا بوس وهي دخلت ايدها في بنطلوني وبدات تلعب في زبي وقامت نازله ع ركبها وفكت البنطلون من غير ماطلب منها اي حاجه وبدا تمص زبي كانت حلوة اوي وبوقها ولسانها الدافيين وهما بيمصوا زبي وبيمتعوه يادين امي كانت حاجه فاجرة نيك خلصت مص وقومت رافعها وموقفها وخليت ضهرها ليا ونزلت البنطلون من عند طيزها وقعدت امشي زبي بين فلقتها واقفش في صدرها وهي تايهه خالص لحد نص ساعه وبد كدا ضيرتها وجبتهم ع صدرها وبوستها وبعبصتها وروحت
روحت وانا حاسس بسعاده كبيره جدا مع شويه شعور بالذنب قعدنا فتره ع الوضع دا نتقابل يوميا في مدخل بيتهم ماعدا الجمعه عشان اجازه باباها ونادر كانت مابتعرفش تنزل من البيت وخلال الفتره دي عرفت انهاشرموطه كبيره وتعرف رجاله كتير وبتحشش والدنيا جميله معاها لحد في يوم حصلي مشكله كبيره حصلي عجز في شغلي وكان مبلغ كبير ماعرفتش اجمعه ملقتش حد وقف جمبي ساعتها الا نادر ودفعلي الفلوس الي كنت محتاجها ساعتها انا استصغرت نفسي اوي يعني انا بعمل كل دا مع اخته وهو اول واحد يقف جمبي في ازمتي قولت لنفسي انا لازم اقطع علاقتي بيها كلمتها
وقولتلها: نهي احنا لازم نبعد عن بعض وانا حاسس بالذنب من الي انا بعمله
قالتلي: طيب تعالي بكرا نتكلم انا وانت
قولتلها: مش جاي
قالتلي: لا تعالي واطلع ع طول ع فوق مش هانقف في المدخل
طبعا باباها ونادر بينزلوا الشغل الساعه 7 وماماتها متوفيه فمافيش غيرها في البيت المهم روحت وانا في نيتي اني رايح اقطع علاقتي بيها طلعت وخبطت وفتحتلي نهي ويالهوي ع الي كانت عملاه في نفسها لابسه قميص نوم فاجر وتحته بانتي فتله بتاع القميص هو شفاف وقصير فشخ انا اول ماشوفتها تنحت بس هي شدتني لجوة وحضنتني جامد
قولتلها: نهي انا...
قالتلي: ماتتكلمش كل واحد فينا له حياته الخاصه ومش شرط عشان انا اخت نادر تحس بالذنب دا اعتبرني واحده غريبه وقامت مدخلاني ع اوضة النوم ونزلتلي البنطلون ونيمتني ع السرير وقدت تمص في زبي مرة واحده وقفت وقلعت البانتي وطلعت قعدت ع وبي ودخلته في كسها انا اتخضيت وزقتها
قالتلي: متخافش انا مفتوحه وطلعت تاني الكس الي انا كنت هاموت عليه من يوم ماعرفتهادلوقتي انا بنيكه وهي عماله تطلع وتنزل وكسها عمال ينزل عسل وكانت سايحه اوي لدرجه انها غرقت رجلي بميتها وانا عمل ارضع في بزازه وبعدين قومتها وعملنا دوجيستايل وفضلت انيكها حوالي ساعه لحد اما جبتهم و لبست ونزلت .
للعلم انا بعتبر الحوار دا اعتراف اكتر منة قصه جنسيه ياريت بعد ماتقروا القصه تقولولي انا كنت صح ولا غلط.
اولا الشخصيات
انا :طالب في كليه القصه دي من سنه يعني وقتها كان عندي 20 سنه
نهي: بطله القصه من نفس سني بس مش في نفس كليتي
نادر: صاحب عمري واخو نهي التوأم
في يوم كنت قاعد مع اصحابي في الكافيه لاقيت ماسدج غريبه ع الواتساب من رقم مش متسجل كاتب هاي ممكن نتعرف انا قولت حد بيستظرف وش يعني مش محتاجه كلام
قولت: مين
قالتلي: انا واحده اعرفك وانت تعرفني
قولتلها: طيب اسمك ايه
قالتلي: ماتستعجلش ع رزقك هاتعرف كل حاجه في وقتها
طبعا انا كدا اتاكدت انها اشتغاله وخصوصا اني مش بالقدر الكافي من الوسامه تخلي بنت تعجب بيا وتخش تكراش عليا وتكلمني قولت لصحابي الي قاعد معاهم لو سمحتوا محتاج دقيقه عشان في رقم بيشتغلني وكدا نادر صاحبي ودا اقرب صاحب ليا في الدنيا طلع موبايله
وقالي: خد اتكلم المهم
لما اتصلت الخط فتح وقعدت اتكلم بس مافيش حد بيرد وقفلت الخط لاقيتها بعتالي رساله
بتقولي: ماتتصلش عليا تاني وكلمني ع الواتساب لما تبقي لوحدك خلصت قعدتي مع اصحابي وروحت انا ونادر لاننا من نفس المنطقه ووصلته وبعد كدا طلعت ع بيتي دخلت اوضتي غيرت هدومي ولسا هاريح جسمي ع السرير لاقيت بعتالي رساله
بتقولي: روحت
قولتلها: اه انتي مين بقي
قالتلي: ماتستعجلش ع رزقك هاتعرف كل حاجه بعدين
قولتلها: لا انا يا اعرف كل حاجه دلوقتي يا هاعمل بلوك
قالتلي: طيب انا هاديك اماره وانت هاتعرف لوحدك انا مين
قولتها:تمام
قالتلي: انا عندي تيشيرت ازرق بتاعك وانت كلمتني من رقم حد يقربلي .....
احا التيشيرت الازرق دا انا مسلفه لنادر والرقم الي انا مكلمها منه رقم نادر ساعتها دماغي لفت
قولتها: انتي نهي
قالتلي: اه
قولتلها: انتي كدابه نهي عمرها ماتعمل كدا نهي انسانه محترمه
قاتلي: طب استني
ولاقتها بعتالي صورتها بقميص نوم احااا تاني دماغي تاهت اكتر من الاول دي نهي اخت صاحبك المحترمه لا اكيد حد سارق صور من علي تليفونها وبيشتغلني بيها
قولتلها: انتي كدابه تاني
قالتلي: استني
وراحه بعتالي صور ليها واسمي مكتوب ع صدرها بقلم روج
يادين امي انا فعلا عمري ماشفت جسم بالحلاوه دي بس في نفس الوقت كنت مضايق عشان هي اخت صاحبي بس كنت بتسحب معاها غصب عني
هاوصفلكوا جسمها هي قمحاويه وكيرفي زي مابيقولو بس ماعندهاش بطن ووسطها صغير عندها صدر كبير وملبن اوي وطيز كبيره ورجلين ملفوفين لفه مظبوطه وبطن مشدودة وجميله تتلحس لحس
قولتلها: وعاوزة ايه يا نهي
قالتلي: نفسي نبقي اصحاب
قولتلها: واخره الصحوبيه دي ايه قالتلي اخرها السرير
لعاشر مره اندهش من صراحتها وشرمطتها وفجأتني بسؤال غريب
قالتلي: عجبك جسمي
وانا زي الاهبل قولتلها: اوي
قالتلي: ابعتلك صور كمان
قولتلها: اه
ابعتي فضلت تبعت صور وانا زي الطور الهايج عمال العب في زبي وانا من النوع الي بطول ممكن اقعد اكتر من ساعه بضرب عشرة وقعدنا طول الليل نتكلم وتبعتلي صور وانا اصورلها زبي وابعتهولها الساعه كانت جت 4 الفجر تقريبا
قالتلي: انا هاخش انام بقي
قولتلها: اوك
قالتلي: تعرف تجيلي الساعه 8 الصبح نقعد مع بعض شويه في المدخل
قولتلها: اه اعرف قالتلي طيب ماتتاخرش ودخلت نامت وانا كمان نمت صحيت ع منبه التليفون الساعه 7 لبست وجهزت نفسي وكنت 8 الا ربع تحت البيت عندها رنيت عليها لاقتها بترد عليا وبتقولي ادخل المدخل وانا نازله
من الطبيعي ان نادر صاحبي انا كنت عارف بوابتهم بتتفح ازاي وكدا وكان معايا نسخه من المفتاح عشان كتيير كنت بروح اقعد معاه دخلت وقفلت ورايا فضلت قاعد ع السلم مستنيها يادوبك خمس دقايق ولاقتها نزلالي لابسه جاكيت ترينينج لونه بينك بسوسته من النص مش لابسه تحته اي حاجه وبنطلون ليج لونه اسود وبرضوا مش لابسه ايه حاجه تحته اول ماشوفتها وهي نازله زي الملايكه كدا انا حضنتها جامد من غير ولا كلمه وفضلت ابوس فيها شفايفنا ع شفايف بعض وبنبوس بعض بس حوالي 10 دقايق وبعدين بعدت عنها
وقولتلها: انتي حلوة ضحكت
وقالتلي: انت لسا شوفت حاجه وفتفحت سوسته الترينينج وشوفت اجمل صدر فضلت اقفش فيهم وابوس والحس لحظ اما لاقتها بدات تنهج وتطلع صوت جامد بدات اعضوع حلمه صدرها وهي تزوم اكتر مديت ايدي تحت ع كسها لاقتها قامت مزعقه
وقالتلي: دا بالزات لا وفصلتني خالص
قولتلها: امال انتي عاوزه ايه
قالتلي: تفرشني من ورا بس ماتدخلوش حتي
قولتلها: حاضر
كملنا بوس وهي دخلت ايدها في بنطلوني وبدات تلعب في زبي وقامت نازله ع ركبها وفكت البنطلون من غير ماطلب منها اي حاجه وبدا تمص زبي كانت حلوة اوي وبوقها ولسانها الدافيين وهما بيمصوا زبي وبيمتعوه يادين امي كانت حاجه فاجرة نيك خلصت مص وقومت رافعها وموقفها وخليت ضهرها ليا ونزلت البنطلون من عند طيزها وقعدت امشي زبي بين فلقتها واقفش في صدرها وهي تايهه خالص لحد نص ساعه وبد كدا ضيرتها وجبتهم ع صدرها وبوستها وبعبصتها وروحت
روحت وانا حاسس بسعاده كبيره جدا مع شويه شعور بالذنب قعدنا فتره ع الوضع دا نتقابل يوميا في مدخل بيتهم ماعدا الجمعه عشان اجازه باباها ونادر كانت مابتعرفش تنزل من البيت وخلال الفتره دي عرفت انهاشرموطه كبيره وتعرف رجاله كتير وبتحشش والدنيا جميله معاها لحد في يوم حصلي مشكله كبيره حصلي عجز في شغلي وكان مبلغ كبير ماعرفتش اجمعه ملقتش حد وقف جمبي ساعتها الا نادر ودفعلي الفلوس الي كنت محتاجها ساعتها انا استصغرت نفسي اوي يعني انا بعمل كل دا مع اخته وهو اول واحد يقف جمبي في ازمتي قولت لنفسي انا لازم اقطع علاقتي بيها كلمتها
وقولتلها: نهي احنا لازم نبعد عن بعض وانا حاسس بالذنب من الي انا بعمله
قالتلي: طيب تعالي بكرا نتكلم انا وانت
قولتلها: مش جاي
قالتلي: لا تعالي واطلع ع طول ع فوق مش هانقف في المدخل
طبعا باباها ونادر بينزلوا الشغل الساعه 7 وماماتها متوفيه فمافيش غيرها في البيت المهم روحت وانا في نيتي اني رايح اقطع علاقتي بيها طلعت وخبطت وفتحتلي نهي ويالهوي ع الي كانت عملاه في نفسها لابسه قميص نوم فاجر وتحته بانتي فتله بتاع القميص هو شفاف وقصير فشخ انا اول ماشوفتها تنحت بس هي شدتني لجوة وحضنتني جامد
قولتلها: نهي انا...
قالتلي: ماتتكلمش كل واحد فينا له حياته الخاصه ومش شرط عشان انا اخت نادر تحس بالذنب دا اعتبرني واحده غريبه وقامت مدخلاني ع اوضة النوم ونزلتلي البنطلون ونيمتني ع السرير وقدت تمص في زبي مرة واحده وقفت وقلعت البانتي وطلعت قعدت ع وبي ودخلته في كسها انا اتخضيت وزقتها
قالتلي: متخافش انا مفتوحه وطلعت تاني الكس الي انا كنت هاموت عليه من يوم ماعرفتهادلوقتي انا بنيكه وهي عماله تطلع وتنزل وكسها عمال ينزل عسل وكانت سايحه اوي لدرجه انها غرقت رجلي بميتها وانا عمل ارضع في بزازه وبعدين قومتها وعملنا دوجيستايل وفضلت انيكها حوالي ساعه لحد اما جبتهم و لبست ونزلت .