دخول

عرض كامل الموضوع : خروف العيد ومعلمات ونسوان المدرسة سادية ومحارم الجزء الثامن


خروف العيد
09-25-2017, 06:50 AM
في بيت أمل :
أمل : هنعمل ايه يا ماما مع أشرف ؟
معالي : بصي يا أمل انا اعرف عن اشرف حجات كتير اوى لإني كنت براقبه من وهو صغير من قبل ما يبلغ حتى وكنت بشوف نظراته للنسوان وكنت بقول الواد دا هيطلع خول كبير هحكيلك والسبب بصراحة يا أمل هو انا
امل : إزاي يا ست الهيجة مهي دي قاعدة صراحة بقى أحكي احكي عملتي ايه في الواد ..
معالي : بصراحة يا امل اشرف من وهو صغير شاف مره الست ام جورج اللي ساكنة قدامنا كانت عندنا زيارة وكانت بترضع جورج ودخلت اعملها الشاي سمعتها واشرف بيقول لها طنط انا عاوز أعمل زي ابنك قالتله بس انت كبرت يا أشرف قالها مش انتي ببتحبيني قالته طبعا قالها طيب أكليني زي جورج قالتله خلاص اتفقنا بس مش هنا ابقى ومتفتحتش الموضوع مع ستك ولا امك وانا عملك اللي انت عاوزه ..
أمل : دا من امتى يا معالي ومقولتليش ليه ؟
معالي : يابنتي دا كان واشرف عنده 10 سنين وانا مرضتش اضيقك وقولت اهو يتدردح ويبقى في وسطينا دكر صايع ليوم ده هههههههه
امل : يا وليه بقى علشان يبقى دكر ولا علشان كسك الهيجان ..
معالي : بت أتأدبي انا امك برضو ..
أمل : هههههههه كملي كملي الصندوق الاسود
معالي : بس يا اختى دخلت على والوليه شربت الشاي وقالتي انها عاوزة أشرف يجي يساعدها في ترويق الشقة علشان ابو جورج مسافر قلتلها وماله وانا عارفه اللي فيها والواد راح عندها يا بت يا امل لاقيته راجعلي وشه صفر وهفتان كدا
أمل : يا ماما حرام عليكي 10 سنين وتسيبيه مع تريز دي وليه فرس ميقدرش عليها 10 رجاله انتي مش شيفاها هجمه ازاي دي شبه الممثله الضخمه دي اللي انتي بتحبيها وبتقولي دمها خفيف ..
معالي : ايوه هي فعلا شبه هاله صدقي ما هو دا اللي خلاني مقلقش علي الواد هيتربي على العز من يومه
أمل : المهم وانتي عملتي معاه ايه لما جالك كدا
معالي : دا لحمي اسيبه يطلع برا برضو بقيت اتوصى بيه في الأكل وبصراحة كدا غرت مت تريز بقيت البس قدامه جلاليب من غير سنتيانه واحاول ارمي بزي قدامه وهو مكدبش خبر لاقيته بيقولي يا تيتا انتي بزك حلو اوي ممكن ادوقه قلتله عيب كدا يا اشرف قالي خلاص انتي مبتحبنيش طنط تريز هي اللي بتحبني قولتله هي تريز بتديك بزها ؟ قالي ايوه وبتأكلني منه وكمان بتعملي مساج حلو اوي يا تيتا بس بيدوخني قلتله بتعملهولك فين يا حبيبي قالي في الحمامه في توتتي يا تيتا قلتله وانت بتبقى مبسوط قالي اوي يا تيتا وبترعش بس ضافرها بيعورني ومره نزلت دم قولتله منين قالتي من التوته ..
قاطعتها أمل : بنت الشرموطه كانت بتخرق الواد علشان كسهاانتي ازاي سكتي يا ماما ؟
معالي : دا اشرف دا حبيبي وانا سيبته غير لما بصيت على الواوا وبوستهاله
امل : بوستيه منين يا وليه ؟
معالي : من خرمه يا نن عين الوليه
أمل : يلهووووووي يا ماما هو دا الدكر اللي كنتي عاوزه تطلعيه
معالي : ماهو دكر اهو قدامك انا قعدت اتمتع بيه بس لحد ما بلغ وبعدين قلتله كدا عيب وانت كبرتيا أشرف
أمل : انتي عبيطه ولا بتسطعبتي هو في عيل هينسى الكلام دا ..
معالي : ماهو منساش بقى اعمل ايه وبقى بيهيج على لبسك وكلوتاتي عندي مغرقها لبن وكمان لبسك لما بطلع اغسلك هدومك بلاقيها مليانه لبن
أمل : وتريز لسه معاها برضو ؟
معالي : لا معتقدش هي اساسا دلوقتي على ما اعتقد انها بتتكيف بجورج لإن كذا مره اشوفها وهي بتودع جورج وهو رايح المدرسة ملط من ورا الباب
أمل : هو ايه اللي حصل لنسوانك يا مصر هههههههههههههههه
معالي : نجيب تريز بالمرة انا ليا دخله معاها
امل : لا لا للا نجرب بس المرة دي لوحدنا وبعدين نشوف موضوع تريز دا
معالي : طيب المهم بصي اشرف دا عاوزاه يبقى دبله في صباعك اشتري رقم تليفون وكلميه بالليل على انك شرموطه ةبعدين هاتيه في الكلام عليكي وعليا وشوفي ميته ايه
أمل : فكره حلوة يا معلمه
معالي : اي خدمه انا لسه مشتريه خط خديه وكلميه بس بالليل متأخر علشان دا وقت الهيجان الرسمي هههههههههههههه
امل مودعه معالي بقبله حاره مع تنهيده عايزاكي تبقى متألقة كدا في الحفلة وقامت تلبس هدومها ..
معالي عيب عليكي لما تقوليلي الكلام دا دانا هفرهدكوا وأدوس عليكم واحده واحده واحد واحد ..
امل ضاحكه : ماشي يا ماما انا طالعه اغير وانام
معالي : متنسيش المكالمة
أمل : عيييييب احنا مبنضيعش وقت هههههههههههه
الساعة الثانية بعد منتصف اللي :
أشرف في غرفته بتكلم على الواتس مع صحابه وامل في غرفتها نايمة ملط ومجهزة التليفون ومتردده قبل الإتصال تحاول انها تصنع صوتها علشان اشرف ميكشفهاش ..
رن الموبايل عند أشرف ..
أشرف : ألو
أمل : الو بيتر عامل ايه
اشرف : لا يا فندم الرقم غلط
أمل : سوري اسفة باي
وأغلقت امل السكه وهي متردده ليه أشرف متجاوبش معايا
وقالت هكلمه تاني واحاول معاه ..
لسه هتتصل لقت رقم أشرف بيرن
ردت ألو
أشرف ممكن اعرف مين معايا ؟
أمل انا اسفة انا كلمتك بالغلط انا جانيت
أشرف : ولا يهمك انا اشرف 19 سنه من امبابة وانتي
أمل : انا 47 سنه من الحلميه
أشرف : أهلا بيكي متجوزة جانيت ؟
أمل : اه بس جوزي مسافر الغردقة شغال هناك
أشرف : أسمه بيتر ؟
أمل : اه وكنت بكلمه اساله على حاجة
أشرف : طيب ممكن اعرف ايه الحاجة دي ؟
امل : كنت هسألله جي امتى
اشرف : طيب انتي فاضيه ولا عاوزة تنامي ؟
امل : لا صاحيه وفاضيه
أشرف : طيب هنلعب لعبه معاكي اكون انا بيتر جوزك وتقوليلي اللي كنتي عاوزه تقوليه
أمل : بس دا كلامم بين اتنين متجوزين ازاي هقولهولك ؟
اشرف : يا ستي متخافيش دا يوم وهيعدي واوعدك اني مش هكلمك تاني بعد ما نقفل واهو نسلي بعض
امل : همممممممممم موافقه بس خليك قد وعدك
اشرف :متخافيش يلا نبدأ؟
أمل : يلا بينتر انا كنت عاوزاك في موضوع
أشرف : موضوع ايه يا جانيت قلقتيني الساعة 2 بالليل
أمل : ام اشرف جارتنا
اشرف : مالها يا جانيت اتخانقتي معاها ؟
امل : لا خالص بالعكس النهاردة كانت عندي وكانت ودووة جدا بس عملت حاجة من ساعتها مش عارفه انا زعلانه ولا مبسوطة بس قولت احكيلك علشان انا وعداك مخبيش عليك حاجة
اشرف : عملت ايه الست دي ؟
أمل : اتحرشت بيا
اشرف : اتحرشت بيكي ازاي انتي كنتي لابسه ايه
امل : كنت لابسه روب شفاف بتاع النوم على القميص الأبيض اللي هو يدوب مغطي طيزي لاقيتها وانا بوطي احهلها الشاي وصدري دلدل قدامها لاقيتها بتقولي انها شاكه ان عندي اعراض سرطان ثدي وقالتلي تعالي أكشف عليكي
أشرف بعد ما تف في ايده ومسك زبه يدعك : وبعدين يا جانيت ؟
امل : بس فضلت تفعص في صدري وقالتلي ان اللي عندها سرطان ثدي بيبقى لحلمتها طعم مميز هي عرفاه انا اتخضيت على نفسي وقولتلطا طيب دوقي وقوليلي وطمنيني مصدقت وفضلت ترضع في الحلمة زيك بالظبط ويمكن اكتر واانا هجت اوي وحسيت اني بليت كسي وفضلت تحسس على ضهري وكأنها بتسيحني بس انا قومت بسرعة وقلتلها كتر خيرك هبقى اروح لدكتور وشربنا الشاي واتكلمنا في اي حاجة وهي مش قادرة تاخد نفسها ومقطعاني بعنيها وقاعده تفرك في وراكها لحد ما قامت
أشرف قعد يدعك في زبه جامد لحد ما جابهم وهو بيتأوه
أمل : بيتر بيتر انت رحت فين أشرف أشرف انت معايا
أشرف بعد ما جاب لبنه وقعد يلحس فيه قاالها : ايوه معاكي ثواني وهكلمك تاني
امل فضلت تلعب في كسها لحد لحد ما جابتهم ولاقت التليفون بيرن ألو
أشرف : ايوه يا جانيت
امل : رحت فين
اشرف : كنت بضرب عشره
امل : يا سافل
أشرف : ممكن طلب جانيت .
امل : ها أطلب
أشرف ممكن تفتحي رجلك علشان علشان اشوف كسك كويس انا ةتيتا من شباك المنور يا ماما !
أمل : قفلت السكةوقامت جري على شباك اوضتها المطل على الحمام لتجد اشرف ومعالي عراه ينظرون اليها ويضحكون
أمل : أه يا أنجاس وربنا مانا سيباكو

جريت امل على الحمام لتفتح الباب تجد معالي قالعة هدومها وماسكة زب أشرف المستلقي في البانيو وهي على الأرض بتحلبه كالبقرة وبعد ان فاقت امل من صدمتها
أمل : كدا يا ماما تعملي فيا كدا وانت يا خول حسابك معايا بعدين
معالي : في ايه يا أمل براحة على الواد أشرف خولي من زمان بس قلت قولت اشتغلك شويه
امل : تشتغليني انا يا ماما ومع مين مع ابني وشخطت امل في اشرف اتعدل يا خول فهم اشرف بالإعتدال وأسرع في لبس هدومه
معالي : انتي هتمثلي يا بت انتي نسيتي كنتي عاوزانا نعمل ايه فيه هههههههه
أمل : بعد ان هدأت سوري يا ماما أصلي أندمجت شويه هههههههه
أمل : وانت يا خول ستك حكيتلك ؟
اشرف كل يا حاجة يا ماما وانا ابنك حبيبك من ايدك دي لإيدك دي وهشرفك واللي تقولوي عليه انتي وستي هعمله من غير تفكير
أمل : طيب اول حاجه تغور دلوقتي من قدامي تاني حاجة متنزلش لبنك علشان الحفله هتحتاج منك مجهود
أشرف وعلى وجهه ابتسامه رضا مسرعا خارج الحمام حاضر يا أحلى أموله
أمل بصت لمعالي أما انتي بقى تعالي وقامت منيماها على الأرض وأدخلت زراعها لحد كوعها في كس معالي وفضلت تدعك بعنف لحد ما ميه معالي نطرت عليها وقالت معالي ضاحكة : هتموتيني يا بنت الشرموطة
أمل : عندك حق انا بنت شرموطة فعلا هههههههههههههههه
وبكدا يبقى أمل أتمت مهمتها ووزيادة بمساعدة معالي ويبقى فاضل ام سيد وام نهى مع سعيد ودا هيكون في الجزء التاسع منتظر التعليقات

دكتور حب منصوره
09-25-2017, 07:44 AM
مشكوووووووووووووووووووور كمل ح مشكوووووووووووووووووووور كمل حلوه

لوه

slave_forever
09-27-2017, 12:11 AM
انت فاجر يابني ايه اافججر دااا

max222
09-27-2017, 04:48 AM
مشكوووووووووووووووووووووووووووووووو ووور



/archive/index.php/t-76840.htmlقصص سكس أسرار نسوان قصص جنسيه محارم ستي site:rusmillion.ruقصص نيك ترمه/archive/index.php/t-534856.htmlقصص مص زب/archive/index.php/t-444084.html/archive/index.php/t-588060.html/archive/index.php/t-469662.html/archive/index.php/t-416353.htmlhead of sex site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-491950.htmlقصص سكس خالدواخته شروق وامه.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-541299.htmlقصص محارم البواب/archive/index.php/t-207220.html/archive/index.php/t-97220.htmlقصص سكس المنقبه في المكرو باص قصتي لحس كسي وناك طيزيقصص نيك حمايا الديوثقصص نيك site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-264132.html/archive/index.php/t-364362.html/archive/index.php/t-40696.html/archive/index.php/t-448512.html/archive/index.php/t-143742.html/archive/index.php/t-302698.html/archive/index.php/t-451879.html/archive/index.php/f-6-p-12.htmlقصص. سكس ابوي/archive/index.php/t-104802.html/archive/index.php/t-34987.html/archive/index.php/t-187821.html/archive/index.php/t-343068.html/archive/index.php/t-157334.html/archive/index.php/t-252321.html/archive/index.php/t-466103.htmlقصص نيك الجارة/archive/index.php/t-147353.html/archive/index.php/t-215677.html/archive/index.php/t-31642.htmlقصص سكس زب اخي كبير.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/f-84-p-65.html/archive/index.php/t-569255.html/archive/index.php/t-564283.html/archive/index.php/t-8431.htmlصور.سكس.بزاز.عربية.نار/archive/index.php/t-319732.htmlسكس منتديات/archive/index.php/t-105986.html/archive/index.php/t-272842.html/archive/index.php/t-312790.html/archive/index.php/t-136755.htmlسكس نيك كس خالتي الزهري قصص/archive/index.php/f-9-p-223.html/archive/index.php/t-134710.html/archive/index.php/t-453300.html/archive/index.php/t-6543.htmlانا يمنيه اعشق الزب الكبير/archive/index.php/t-338768.htmlقصص سكس ابن اختيقصص محارم اختي عاقر ورحمي لولادتها/archive/index.php/t-141183.htmlقصص نيك الطبيب ومساعده site:rusmillion.ruقصص سكس نيك منقبات محترمة الي شرموطه نسونجي/archive/index.php/t-34567.html/archive/index.php/t-481139.html/archive/index.php/t-441962.html/archive/index.php/t-538304.htmlقصص اخوي الخول السالب  site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-182191.html/archive/index.php/t-494594-p-58.html/archive/index.php/t-374881.html/archive/index.php/t-223837.html