كاتبة جنسية
12-02-2017, 05:04 PM
المتحولة جنسيا و المستريس الشيميل
الجزء الاول
اتمنى ان تنال اعجابكم...
كأي بنت عربية خجولة نوعا ما بدأت بالبحث عن الجنس من خلال الاترنت وكان ملجئي الوحيد هو الفيسبوك إللي اكتشفت من خلاله أنه 99.99 % كذابين اما خايفين او اصلا ملهمش في الجنس أو مجرد تسلية أو حتى حب استطلاع
أما العلاقات الجادة فهي قليلة جدا و ده إللي صدمني جدا , يووووه نسيت اعرفكوا بنفسي أنا أيمن ياااه ايمن ايه؟ أنا دلوقتي بقيت إيمان مش أيمن .
يعني متحولة جنسيا من أب مصري و أم سورية و ملامحي لبنانية نوعا ما ..مقيمة حاليا في ليبزا في ألمانيا عمري دلوقتي ستة وعشرين سنة .
و موضوع تحولي الجنسي مش مهم لأنه مش هو الامر إللي عايزاكم تعرفوه قد ما عايزاكم تعرفوا قصتي مع السادية !!
و إللي هحكيه ليكم بدأ تحديدا بعد سنة واحدة من تحولي من أيمن إلى ايمان تحديدا في 17 مارس 2010م يعني قبل سبع سنين ونص تقريبا .. لما حاولت لأول مرة أكتشاف أنوثتي الجديدة التي اضيفت لي بعد العملية لاني كنت سابقا شبه أنثى ولكن بعد العملية اصبحت انثى .
المهم مش هصدعكم بتفاصيل مملة ..
عملت أكاونت على الفيس بوك عشان ابدأ رحلة بحثي عن السادية نعم السادية متستغربوش اوووي كده !!!
اصل قبل تحولي كان لي شوية قرءات و بحوث عن السادية BDSM أو المفهوم العام للمازوخية و من خلال قراءاتي أكتشفت ان السادية مش بس علاقة جنسية و انما هي اسلوب حياة كامل ..
بمعنى انه في ممارسة للجنس بس مش دائما و لكن اسلوب الحياة السادية بتحكم المسيطر سواء كان ماستر أو مستريس تحكم شامل على السليف بحيث انه بيتحكم بكل حاجة في حياته لبسه اكله شغله تعاملاته و كمان علاقاته بالناس إلى الجانب الاهم بالنسبة لي اشباع رغباته بالشعور بالخنوع و الذل في كل الاوقات و السيطرة الشاملة .
عملت الاكاونت باسم الباحثة عن السادية وكان وقتها ممكن تكتب أي اسم على الفيس غير دلوقتي إللي اصبحت الاسماء دي صعب يقبلها الفيس ..
و بدأت البحث وكان عندي شوية مواصفات لمن اريد خدمتها ..صعبة شوية يعني نفسي أمارس الجنس مع رجل و اتمتع بس بنفس الوقت مش عايزه المتعة دي من راجل يعني كان نفسي بقضيب يسكن اعماق رحمي ولكن بنفس الوقت مش عايزة ماستر لاني ايضا بحس بمتعة اكبر بالتعامل مع البنات عشان كده قررت أبحث عن شيميل يعني إمرأة ولكن تحمل قضيب بدلا من الرحم ولكن باقي جسمها كله بتفاصيله انثى .
وطال بحثي و أقع في كذبة و اطلع لكذبة اخرى بين نصّابات و بين ولاد عاملين اكاونتات بنات و من تسعى فقط للممارسة في النت .
و الحقيقة حاولت كذا مرة بس مكنتش بحس بالمتعة الكبيرة لاني عارفة انه على الواقع الوضع افضل مليون مرة .
تعبت اوووي من كذب الفيس لاني حاولت تقريبا مع كل من كتبت شيميل و طلعوا بالاخر بلح !!
لحد مافي يوم لاقيت رسالة على الأنبوكس من واحده اسمها خادمة محترفة نص الرسالة كالأتي :
" ازيك شايفاكي عمالة تخبطي يمين وشمال ومش فاهمة انتي عايزة ايه؟ وشكلك كده بدوّري على شيميل ملكة و مش لاقيتي حد جد !!عموما لو عايزة متعة حقيقية مش شات و لا كلام العبط بتاع الفيس بوك ده ..اللينك بتاع شيميل حقيقة ومستريس رائعة ..لو كنتي جادة ..و اما لو كنتي بتاعة رغي على الفاضي فبلاش تكلميني لاني بتعصب بسرعة من الهبل "
نص الرسالة ده حسسني اني اخيرا متعلقة بقشة و اما وسط البحر بغرق مباشرة و بدون تردد عملت طلب صداقة للمستريس كانت كاتبة اسم مغرورة ولكن حنونة اسم مش بيعطي اصلا انها سادية كما تعودت اشوف اسماء شيميل قوية!!!
شيميل مفترية الملكة المفترية الشيميلة الاسماء دي و اول ما قبلت صداقتي و قبل ما ارسل لها رسالة لاقيت منها رسالة مباشرة : انتي مين ؟وعايزة ايه ؟
رديت عليها : أنا اسمي إيمان و عرفت ان حضرتك ملكة سادية و انا نفسي أجرب السادية بشكل عملي مش نظري.. ردت عليا : أنا مش بقبل أي حد بسهولة و يمكن تكوني ولد ..
قلت ليها : تحبي أثبت ليكي ازاي اني مش ولد ؟
بكل بساطة ..
ردت : مكالمة تليفون بينا عشان من خلالها احدد موعد لقائنا مباشرة ..
رحت كاتبة نمرة تليفوني ..ببص لتليفوني لاقيت مكالمة من رقم خاص بيرايفت نمبر ..
رديت وقلت : الو ؟
ردت عليا : انتي ايمان ؟
قلت : ايوة أنا ايمان و حضرتك مغرورة ولكن حنونة!!!
ردت : ايوة أنا هي ..
قعدنا ندردش شوية و تسألني عن ميولي و حكيت لها كل حاجة عن تحولي الجنسي و ازاي ببحث عن السادية , ولاقيتها في اخر المكالمة ..
بتقولي : اسمعي يا ايمان لازم اقابلك بكرة مش انتي عايزة تستمتعي ؟؟
رديت عليها : ايوة حضرتك عايزة استمتع و مفيش مشكلة بكرة أقابلك ..
قالت : خلاص بكرة الساعة اربعة العصر في كافية ( .... ) ..
قلت : امر حضرتك ..
ضحكت ضحكة كلها سيطرة وقوة ..
وقالت : انتي اهو شطورة و بتفهمي بسرعة أشوفك بكرة يا علقة ؟
قلت : حاضر يا ستي .
قفلت المكالمة و انتظرت الساعة اربعة العصر ..
ثاني يوم جه الوقت ..
قمت لبست و طلعت من بيتنا بسرعة متجهة للكافية اللي حددته ..
بس طول الطريق و انا بقول :"هعرفها ازاي دا انا مش شوفتها ولا هي شافتني هتعرفني "!!!!
وصلت للكافية و قعدت فترة ابحلق بالبشر هناك محاولة اني اشوف او استشرف على الاقل من هي ملكتي..
ولكن قاطعتني بصوتها الرائع ..
قائلة : انا هنا يا ايمان ..
رحت مباشرة قاعدة على الطاولة بتاعتها ..بأستغراب!!
قلت لها : ازاي عرفتيني ؟
ضحكت..
وقالت : من نظراتك وبحلقتك في الناس عرفت انك بدوري عليا ..
طلبت ليا شاي و قعدنا نتكلم حبة لقيتها بعد شوية ..
بتقولي : قومي بينا ؟
سألتها : نروح فين ؟
ردت وقالت : مبحبش الغشومية يا بت انتي لما اقولك قومي تبقا تقومي ؟
قلت ليها : حاضر أمرك ..
قومنا ..راحت محاسبة الجرسون وطلعنا لبرا ..
سألتني معاكي عربية ؟
قلت ليها : لا مش معايا ؟
قالت : احسن عشان مش تتلخمي بيها ..
وصلنا لعربيتها ..
و قالت :اركبي ؟
ركبت معاها ونحن في الطريق ..
في جملة وحده
قالت : " النهاردة اختبار ليكي لو حسيت انك فعلا تستحقي هتبقي ملكي على طول لكن لو حسيت انك مش جادة ساعتها هتكون اخر مرة تشوفيني "
بسرعة..
رديت عليها : هثبت لحضرتك اني استحق أكون خدامتك ..
وصلنا لتحت العمارة إللي فيها شقتها ..نزلنا من العربية و طلعنا على الشقة فتحت الباب و أمرتني اخش خشيت و اول ما قفلت الباب مباشرة تغيرت نبرة صوتها وصارت حادة وملامحها صارت قاسية جدا و صرخت عليا ..
قالت : يا حيوانة هتقفي كده كثير ..؟على اربعة بسرعة عشان توصليني للصالون ؟
مباشرة نزلت على اربعة و هي قعدت على ظهري و قبل ما اتحرك كانت رزعاني على مؤخرتي ضربه بايدها طلعت مني آهة غريبة آهة ممزوجة بالالم مع الاستهجان و المتعة ..
صرخت ..
قالت : ايه لازم اضربك ثاني عشان تمشي ياحمارة ؟
قلت ليها : امرك ..
ومشيت بصعوبة لانه وزنها كان زيادة " !!!
صحيح نسيت اوصف ليكم الملكة بتاعتي اسمها عفاف ..
طبعا ده مش اسمها الحقيقي ..بس عمرها 42 سنة ..
متجوزة وجوزها سليف ليها يعني مكنتش تخينة بس مليانة حبتين ..
طولها يمكن 160سم بس وزنها تقريبا 80 كغ ..
سمراء البشرة شعرها اسود لون الليل و صدرها بارز جدا كبير بس مش مدلدل لا ابدا كان متماسك و بارز ..
ليها مؤخرة كبيرة بس متناسقة مع جسمها ..
وصلت لنص الصالون لاقيت قدامي كرسي ..
قالت : اوقفي يا حمارة ؟
وراحت شداني من شعري وقفت نزلت من على طهري وقعدت على الكرسي و حطت رجل على رجل وقتها كانت اردافها هتقطع البنطلون الجينز من كثر ماهو مشدود على جسمها ..طلعت علبة سجائرها من شنطتها و اشعلت واحده و بدأت ..
تقوللي : شوفي يا ايمان النهادرة هتذوقي عذاب عمرك في حياتك ماذقتيه ..لانه ده اختبارك ..لو نجحتي ؟هتدخلي خظيرتي و تبقي خادمتي ..ولو فشلتي ؟مش هتنزلي إلا لما تتفشخي نيك من خادمي و خادمتي الثانية و هتبقى اخر نيكة ليكي معايا و مش عايزة بعدها اشوف وشك .
هزّيت براسي بالموافقة مباشرة ..صفتني كف على وشي ..
وقالت : لما اكلمك عايزاكي تردي عليا بلسانك يا لبوة ؟مش تهزي راسك !!
قلت لها : أمرك يا ستي ..
قالت : ايوة كده و اكثري من كلمة ستي او يا مستريس او يا هانم يعني كلامك معي كله يكون بالصيغة دي طالما انتي في الشقة ..اما برا الشقة ففي طريقة ثانية ساعتها هقولك عليها ..
قلت ليها : امرك يا ستي..
كانت جوايا سعادة غريبة و فرحة لا توصف باحساس أني ماليش قيمة وانه في كيان اقوى مني مسيطر عليا و بيذلني و بيكسر كرامتي ..و اسهل حاجة انها تحتقر انسانيتي ..
شعوري وقتها مش هيفهمه إلا سليف مارس السيطرة عليه لأول مرة هو الوحيد إللي ممكن يفهم شعوري .
بصت لي ستي ..
وقالت : اولا عايزة اعاين جسمك من غير هدوم ..اقلعي كل هدومك ..
قلعت كل هدومي وبقيت عريانة ..و مباشرة بعد ماقلعت نزلت على اربعة "..
نسيت اوصف لكم نفسي :
أنا بقا طولي 155 سم و وزني 50 كيلو حنطية اللون صدري مش كبير اوووي بس متوسط و طيزي مدورة و مغرية ودائما نافرة وشعري لونه بني مايل للشقار ..
قعدت على اربعة منتظرة الحركة الجديدة اللي هتعملها ستي لقيتها قامت من كرسيها وقعدت تلف حوليا و هي بتلف سمعتني كلام خلاني أهيج بدون أي حركة منها ..
قالت : يانهار اسود هو ده جسمك انتي متأكده انك كنتي ولد ده جسمك احسن من البنات رطب ومحافظة على نفسك وطيزك حاجة مستعدة للنيك على طول ..وبزازك ..
و بدأت تفعص فيها بايدها و تقرص حلماتي بقوة ..
وتقول : وبزازك حاجة مذهلة عايزين يتحلبوا للصبح ..
و نزلت ايدها على كسي و بدأت تفعص بيها ..
لما كانت ببزازي كنت قادرة اكتم أهاتي ولكن اول مالمست كسي مقدرتش لقيتني ..
بقول : اهههههههه ااااااااه اااااااااااه اااااااااااخ بالراحة ياستي راحت ضرباني على طيزي ..
فطلعت مني ااااااااااااااااااااااااااااااه مكتومة ..
وقالت لي : يا شرموطة انتي هنا بس تنفذي ..كلمة "بالراحة و ارجوكي كفاية "بتعصبني و لو تعصبت جسمك هيبقى مثل الخريطة فأنتبهي لنفسك ..
و رجعت ثاني تفعص بكسي إللي كان مبلول على الاخر ..
قالت لي : يانهارك اسود ايه انتي جبتيهم كده ولسه ماعملناش حاجة !!!دا انتي شهوانية بدرجة فضيعة !!!
طبعا هي عارفة اني لسة بنت بنوت يعني منتكتش قبل كده ..
راحت قاعدة على الكرسي ثاني و مدت رجلها قدام وشي ..
وقالت : يا لبوة عايزة اشوف وشك على الجزمة نظفيها ..
بدأت بلحس جزمتها ..
انا : اممممممممم اممممممممممممم اممممممممممممممم امممممممممممممم ..
وهي بدخن و رماد سجارتها بيقع ع الارض و انا مستمرة بلحس جزمتها لقيتها فجأة ..
بتقولي : كفاية على جزمتي ؟
صراحة كان نفسي اكمل لحس لجزمتها ولكن كلامها عن الخريطة إللي بتعملها بالجسم خوفني وقفت ..
قلت : امرك يا ستي ؟
قالت : شوفتي الرماد ده ..عايزاكي تلحسيه بلسانك و تبلعيه ..
ترددت لحظات ولكن ما طولتش لان صفعتها كان قوية على بزي اليمين لدرجة اني صرخت من الالم وهي بتبص لي بغضب مرسوم على ملامحها ..
وبتقولي : يا شرموطة اما اقولك حاجة تنفذيها على طول ..
رحت مباشرة الحس رماد سجارتها وكان طعمه مقرف ولكني استمريت لانه بزي كان بيوجعني بعد ما كملت لحس ..لقيتها ..
بتقولي : ابلعيه ..
بصيت ليها وشوفت نظرتها الحاده من خوفي بلعته بسرعة ..
ضحكت ضحكة بسيطة ..
وقالت : برافو عليكي يا كلبة بتسمعي الكلام ..تعالي بقا قربت منها راحت رافعاني ومخليني قاعدة على ركبتي ..
قالت : ليكي مكافأة لانك سمعتي الكلام ..افتحي بقك ؟
راحت فاتحه بقي على الاخر تفت على بقي بسرعة أكثر من مرة ..
و قالت : ده من اليوم هيبقى مثل الشهد ليكي يعني مكافأتك هتبقى زي كده ..
بلعتهم وكنت اول مرة ابلع تفة حد ..بس طعمهم مش مقرف.. بس غريبة شوية ..
قالت : لفي بقى ؟
لفيت ..
قالت : على اربعة ؟
نزلت ثاني بوضعية الكلب ..لاقيتها بتضرب افخادي من جوة ..
وبتقولي : افتحي بين رجليكي ..
رحت فاتحة لحد ما بان كسي بشكل واضح و فلقات طيزي انفتحت شوية ..
بدأت تتلمس بين فلقات طيزي بأيدها ..
وبنقوللي : انتي فعلا منتكتيش قبل كده ..لسة بالسلفانة بتاعتك ..و مرة واحده حسيت بحاجة سخنة بين فلقاتي حرقتني جدا ..
سألتها : بتعملي اية يا ستي ؟
ردت بضربة على طيزي ..
قالت : بطفي السجارة في طيزك يا امورة عشان تبقي فكراني طول عمرك ..
و ضحكت ضحكة كبيرة أوووووووووي ..
وقالت : ورايا على الاوضة .......
أنتظروني في الجزء الثاني ..
ملاحظة : كل ما اكتبه هو من وحي خيالي حتى و ان حصل تطابق فهو من محض الصدفة يعني كل ما يدور في القصة احداث كتبتها من مخيلتي وليس عن تجربة شخصية
كاتبة حنسية...
الجزء الثاني
بعد ماطفت ستي السجارة في طيزي ومشت قدامي وضحكتها مالية الصالون ..
قالت لي : ورايا على الاوضه .
ساعتها كانت طيزي كلها ألم و حرقة من نار السجارة اللي حرقتني و حاولت امشي ورا ستي لكن تفكيري كله منصب على الحرق اللي بطيزي لقيتها ..
بتقولي : جرا اية يا لبوة مش بتسمعي كلامي انطرشتي ولا اصلا مش عاوزة تيجي ؟
بصيت ليها و الدموع مغرقة عنيا ..
قلت : ياستي مش قادرة بتحرقني اووي وكل ما اتحرك فلقات طيزي بتحتك ببعضها وده بيزيدني آلم ..
قربت مني ..
وقالت : شكلك فعلا اول مرة و انا زعلت عليكي ..
راحت نادهه لبنت اسمها هنادي طلعت هنادي من المطبخ و هي على اربعة زيي ..
" هنادي بنت بيضاء البشرة أطول مني حبة صغيرة بس نحية و وشها مش جميل اوي بزازها كانوا مدلدلين حبة ثغيرة مش كثير وطيزها متوسطة بس كان عليها علامات كثير اثار ضرب "
وصلت لعندنا في وسط الصالون ..و لستي عفاف ..
قالت : امر ك يا مولاتي ..
قالت ليها : جيبي مطهر و قطنة بسرعة ..
راح وهي بتمشي على اربعة ..
قالت ليها : قومي على رجليكي
قامت وراحت تجري للمطبخ و شوية و وصلت و ادت المطهر لستي و مباشرة نزلت على اربعة ستي قامت من امام وشي وراحت لجهة طيزي و بدأت تطهر مكان الحرق بالقطنة و انا بتألم خلصت تطهير للحرق و ضربتني على طيزي بخفة خلتني اشعر بلطافة و سعادة كبيرة يعني حظي حلو مستريس شيميل و كمان طيبة القلب .
بعد ما خلصت ستي تطهيرها لطيزي ..
قالت لي : دي هتبقى زميلتك اسمها هنادي بنت طيبة وعايشة معايا هنا بقالها سنتين بتخدمني ..
و راحت نادها بعلو صوتها
قالت : يا جحش تعالي بسرعة ..
خرجت من المطبخ برضه راجل !!خوفت من منظرة عمره يمكن ظ¤ظ* سنة جسمة رياضي جدا و كله عضلات بس ركزت انه قضيبه مربوط بحديدة مانعاه انه يتمدد ليصل لحجمه الكلي وسيم نوعا ما .. وبرضه زينا على اربعة بيمشي ..
قالت : و ده مروان خادمي و زوجي هيبقى برضه زميلك ..
ثم قالت ليهم : رحبوا بإيمان زميلتكم الجديدة بس لسة زميلة خام اول تجربة ليها ..
وبشكل مفاجئ شدتني من شعري و راحت جراني منه وانا بتألم ..
وهي بتقول : لازم ابتدي معاكي اول خطوة ..
وصلنا لباب الاوضه راحت فاتحاه و دخلت وانا وراها وهي بتشد بشعري و صلنا لجنب السرير ..
و قالت لي : لازم تفهمي حاجتين ..الاولى "اني دايما بحب اعمل علامة مميزة للحاجات اللي ملكي "..و الثانية "انك لازم تفكري بجدية انك تعيشي معايا هنا مش بحب خادمتي تروح وتيجيي ".
قلت ليها : امرك ياستي هفكر بده ولو انه صعب لاني عايشة مع بابا وماما فمش عارفة ازاي ممكن ده بصت لي ..
وقالت : انتي تقولي ليهم انك طالعة رحلة مع صحابك لمدة اسبوعين و رحلتك هتكون هنا هتجربي العيشة كاملة كسليف حقيقية و بعدها لو عجبك الاسلوب و انا قررت انك تستحقي العيشة معايا ساعتها هنفكر بحل جذري لموضوع اهلك بس دلوقتي الفترة التجريبية الاسبوعين لازم تقضيها هنا وخصوصا انه في الفترة دي في مهرجان للسليف لازم تحضريه كسليف ليا ..
استغربت مهرجان سليف ازاي ؟
قالت : بلاش أسألة كثيرة ، دلوقتي لازم تعكلي ايه ؟
فهمت على طول انها عايزاني ابدأ ببوس رجليها فبدأت ابوس جزمتها بشكل شره و لحسهم و هي بتبص لي ..
و بتقولي : انتي كده بتفهمي بسرعة ..قلعيني الجزمة بدون ما تلمسيها بايدك اقلعيها ببقك ..
طبعا هي كانت لابسة جزمه لونها سوده وكعبها عالي رحت لافة وشي وصار بقي قبالة كعب جزمتها رحت عضاه بسناني و بدأت اسحبه و ادفعه لقدام بشكل مائل فطلعت الجزمه من كعبها ..و سحبتها لحد ما طلعت من رجلها ..
ساعتها سمعت اول كلمة تشجيعية غريبة ..
قالت لي : برافو عليكي يا قمر برافو انتي مجتهدة اوي وشاطرة اوووي بالعادة غيرك اول مرة بيغلبني انتي فنانة ..
الكلمات دي اول مرة اسمعها منها من اول ما تعرفت عليها فده خلاني سعيدة و طايرة من الفرح ان ستي راضية عني نزلتها بالراحة و رحت على الثانية و عملت معاها زي الفردة الاولى و لاول مرة ببقى شايفة رجلين ستي بشكل واضح بصيت ليها بنظرات كلها رجاء ان تسمح لي بتقبيل رجليها فلقيتها ابتسمت كأنها فهمت قصدي ..
وقالت لي : نظفي رجليا بلسانك ..
و فعلا بدأت تنظف رجليها بلساني بدأت لحسها بشكل شرهه جدا لدرجة اني في لحظة حسيت اني كلبة مش بني ادمه و هي بتبص لي و بتضحك ..
و فجأة انفتح الباب ..و دخلت ست علينا ولاقيتها مباشرة ..
بتقول : جرالك اية ياعفاف اية مش بتفكري بحاجة السنة دي ؟
كل كلامها وستي عفاف مش امرتني اني ابطل لحس برجليها و انا مستمرة ..
ستي عفاف قالت : مليون مرة قبل كده قلت ليكي البيبان دي مقفولة عشان تخبطي عليها ..كم مرة هقعد افهمك ..
بصت لي الست اللي دخلت علينا ..
وقالت : قومي يا كلبة عايزة اتكلم مع مولاتك ..
طبعا كلامها كان بصيغة الامر و بس ما اهتميت وقعدت مستمرة بتنظيف رجلين ستي ..كررت كلامها ثاني و انا برضه مش معبراها راحت رفساني على طيزي لدرجة انه وشي وقع على رجلين ستي و اتعورت ببقي ..
لقيت ستي عفاف واقفه و ساحبة رجليها من تحت وشي وصارخة في وش الست ..
غفاف: جرى ايه يا وسخة من امتى بتمدي ايدك على خدامي ؟
بصت لها الست ..
وقالت : ايه هتتخانقي معايا عشان كلبة !!1
ستي عفاف برده خلتني احبها اكثر لانها ..
قالت : ايوة دي ملكي لوحدي مش كلبة شوارع و اول و اخر مرة تعمليها يا سحر ..
و سحر دي عرفت بعدين انا مربية للكلبات..
و اكملت ستي ...
عفاف : مالها السنة الزفت دي ؟
قالت لها : يعني مش شايفاكي مهتمة مش كفاية انك بعتي الكلبات الثلاث.. اية مش ناوية تشاركي السنة دي ..
ضحكت ستي ..
وقالت : لا ناوية اشارك و معايا كلبة هتفوز بكل حاجة و هتقش الكل و هتبقا البريمو ..
سألتها سحر : هي مين دي ؟
ضحكت ..
و قالت : اهه قدامك ..
بصت لي سحر .
و قالت : دي شكلها غبي مش هتنفع ..
ردت ستي ..
عفاف : لا هتنفع و نص مش لاحظتي قبل شوية انها ما عبرت اهلك لانها كانت تحت امري دي كلبة مطيعة و كمان ذكية وعارفة انه رضايا هو اهم شي عندها .
سحبت ستي عفاف سحر من ايدها لعند باب الاوضه و كانوا بيتكلموا بس ما سمعت حاجة و شوي سحر مشيت و ستي رجعت لعندي وقعدت على السرير ..
وقالت لي : انتي بنت بنوت مش كده ؟
رديت عليها بسرعة ايوة يا ستي ..
فجأة حسيت بكرباج نازل على طيزي الالم بتاعه خلاني ارتمي على الارض و اتقلب شمال و يمين و انا ماسكة طيزي لاقيت سحر حاملة الكرباج و ستي عفاف بصت لي ..
وقالت : لازم تتعودي تتحملي الضرب على طيزك لانه ده اكثر حاجة بتمتعني ..
قلت ليها : امرك ..
و رجعت ثاني لوضعية الكلب ..
و قبل ما اخد نفسي لاقيت الضربة الثانية ..
حسيت انه طيزي انقسمت من قوتها ..
صرخت انا : أاااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااي ااااااااااااااااي ..
و مع كل انين الم ..
سحر بتضرب اكثر ..
عمالة اتالم
و انا : أاااااااااااااااااااي ااااااااااااي ..
و فجأة لاقيت ستي ضرباني بالقلم ..
و قالت : كفاية عليكي ضرب الان روحي يا سحر و جيبي اللي قلتلك عليه ..
بصيت لستي و الدموع نازلة زي الشلال وهي ..
بتقولي : عجبتيني يا كلبة افتحي بقك؟
فتحت راحت تافة كم مرة جواه و متله بقي بالتفافة بتاعتها و بلعتها ..
و قلت لها : شكرا يا ستي ..
ردت عليا ..
عفاف : الآن هعلم طيزك بعلامة خاصة اي حد هيشوفها هيعرف انك ملكي ..
و صلت سحر و شوفت بايدها كماشة ماسكة فيها حاجة حمرة ...
لا مش حاجة حمرة دي حديدة دائرية و فيها شكل و لونها احمر من كثر ما اتحطت بالنار ..
سألت ستي عفاف : اية ده ياستي ؟
ضحكت ..
وقالت لي : ده ختم العبودية الخاص بيا ..
و لسة هرد ..لاقيتها قامت ..
و قالت : اتمدي على بطنك في الارض ..
نفذت امرها راحت قاعده عليا ..
و لسحر قالت : امسكي رجليها كويس ..
مسكت رجليا سحر ..
و فجأة حطت ستي عفاف الحديدة المولعة على فلقة طيزي الشمال ..
و بكل قوووتي صررررررخت : ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااي ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ي أااااااااااخخخخخخخ ..
و مادريتش بروحي .........
انتظروني في الجزء الثالث
كاتبة جنسية
الجزء الثالث
مش عارفة إيه إللي حصل بس فوقت لاقيت نفسي على سرير وستي عفاف قاعدة جنبي بتلعب بشعري و بتبص لوشي و أول ما لاقتني فتحت عنيا مباشرة باشرتني انتي فوقتي .. رديت عليها ايوة هو انا بقالي كثير نايمة ضحكت وقالت لا مش كثير بس اغمى عليكي .. قلت ليها و كلي توسل لية عملتي كده يا ستي ... عشان يبقى الختم علامة انك ملكية خاصة لي محدش يفكر يقرب منك .. ياستي محدش هيفكر لاني فعلا ملكك مش هفكر اسيبك اصلا .. ردت و ابتسامة جميلة على وشها انا مش خايفة منك انا خايفة عليكي أصل المهرجان الخاص بالسليف مش بيبقى فيه رحمة وانا مش عايزة حد يفكرك كلبة شاردة ممكن انه يمتلكك و يعاملك معاملة وسخة .. قلت ليها طيزي بتوجعني اووووي يا مولاتي , متقلقيش احنا حطين الكحل عليه عشان تبقا علامة على طول في طيزك و كلها كم ساعة ويهدأ الالم .. كانت بتتكلم و انا ببص ليها و مستمتعة بكلامها معايا و بنفس الوقت الالم كان بيروح حبة حبة وبعد عشرين دقيقة من الكلام معي قالت لي صحيح انتي قلتي لأهلك هتروحي الساعة كام رديت عليها قلت ليهم هروح الساعة عشرة , بصت بساعتها يانهار اسود ده مش فاضل إلا ساعة ونص .. قلت ليها هي الساعة بقت 8.30 المساء ردت عليا اه .
لقيتها بتصرخ بأسم سحر ساعتها سحر وصلت وقالت خير في حاجة حصلت للبنت ردت عليها و قالت إيمان فاقت حضري الحمام عشان تجهزيها و بصت لي وقالت الليلة ليلتك يا عروسة دخلتك الليلة , كل فرح العالم وبقا فيا النهادرة دخلتي على ستي إللي شكلها هتفشخني و هتخليني أكبر شرموطة لها , شافت ابتسامتي العريضة وقالت النهاردة هتبقي مدام , التفت لسحر وقالت اية مش ناوية تحضري الحمام قالت هحضره حالا , أوووعي تتأخري يا سحر حضريه بسرعة اصلها لازم تروح ,
بعد الكلام مع سحر قالت لي شوفي بقا يا ايمان أنتي لازم تفكري تجي تعيشي هنا اصلي مابحبش كلباتي تنام برا بيتي , رديت عليها ازاي يا ستي قالت مبدأيا أنتي هتقولي لأهلك اليوم أنه عندك رحلة لمدة أسبوعين في أي مكان و تقنعيهم أنك هتروحي و هتيجي عندي أبتداءً من بكرة الصبح يعني مش هقبل أي عذر , بسرعة ردت عليها و بدون أي تفكير أمرك يا ستي دي سهلة .
أكملت كلمها و عينها كلها اعجاب بطاعتي لها هتعيشي هنا لمدة أسبوعين و اكيد هتحضري معايا مهرجان السليف سحر خلال العشر الايام الاولى قبل المهرجان هتدربك عشان تبقي سليف محترفة و انتي زكية و باين عليكي لماحة يعني هتتعلمي بسرعة ساعتها قلت لها أنا عشان أتعلم أي حاجة ولك حاجة بس تبقي راضية عني يا ستي , و بعدها لو عجبك الوضع ممكن نشوف تصريفة في انتقالك لبيتي على طول .
لمست على شعري وقالت أنتي هتبقي السليف بتاعي في المهرجان يعني مش عايزاكي بس توعديني انك تتعلمي لا انا عايزاكي تفوزي بالمهرجان قلت لها أوعدك بده يا ستي ضحكت و قالت شطورة يا لبوتي الجديدة وصلت سحر وقالت الحمام جاهز يا عفاف قامت ستي من على السرير وجابت كلبشات زي بتوع البوليس و قالت لي اوقفي يا ايمان وقفت فعلا لقيتها بتلف ايدي لوراء ظهري و كلبشتني بالكلبشات وهي بتهمس بوداني لازم تتعودي عليهم اصلهم هيستمروا فترة معاكي هزيت راسي بكل حب بالموافقة و قالت لسحر حهزيها لدخلتها فعلا شدتي سحر من الكلبشات و بقيت برجع للخلف و كنت هقع كده مرة لحد ما خرجنا من باب الاوضه ساعتها عدلتني و هي بتقولي مش عارفة أية عاجب عفاف فيكي ضحكت وقلت ليها و انا كمان مش عارفة بس انا حابة ده و اكيد هعمل المستحيل عشانها وصلنا لحد الحمام كان كله بخار تقريبا المية السخنة كانت كثير و دخانها واضح راحت قافلة باب الحمام و جابت سفنجة ناعمة وقلت ليها سفنجة ليه كده قالت يا روح امك اية انتي ناسية انه الختم لسة طريقة جراحة في فلقتك أي مية ممكن يلتهب و ساعتها هتمرضي حسيت بفرحة انها مهتمة بصحتي رحت ماسحة جسمي بالسفينجة و نظفتني جدا في كل حتة من جسمي و لكن عند كسي و طيزي و بزازي كانت حذرة خايفة اهيج منها باين المهم استمرت ولكن لما وصل الصابون على شفرات كسي مكنش قدامها حل إلا تنظفه و فعلا بدأت تنظفه ساعتها بدأت اسخن و اهيج من حركتها ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااوووووووووووف بالراحة يا سحر لقيت سحر بصالي وقالت هجتي يا لبوة بسرعة و رحت محركة السفنجة بشكل اسرع و انا مش قادرة ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اه اااااااااااااااااااااااااه اكثر حركيها اكثر مش قادرة و هي عمالة تحركها بشكل اسرع و انا مش قادرة ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااه مش قادرة يا سحر مش قادرة و سحر بتقولي اه يا منتاكة دا انتي عايزة تتفشخي ومع كلماتها لقيت شهوتي انفجرت وطلعت من كسي و بقت على السفنجة ساعتها سحر وضها لبسه الغضب و راحت واقفة و ضرباني على بزي بقوة أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأي مالك في اية يا سحر قالت في اية يا كسمك وسختي ام السفنجة و راحت جابت سفنجة ثانية و كملت تنظيفي و خلصت و راحت منشفاني و طلعتني من الحمام على اوضتها دخلت و قعدتني مقابل الكومودينو و بدأت كأفضل خبيرة تزوقني ولا احسنها عروسة و سشورت ليا شعري و عملت تسريحة جميلة و ميك اب يهبل و راحت مباشرة بعد ما خلصت من وشي فاتحة بين فخادي بقولها اية قالت عايزة اشوف كسك نظيف او لا مش عايزين فضايح مع عفاف قلت لها يابنتي انا بنظف نفسي يوميا مش هسيب شعر على كسي و لا حتى في أي حتة وفعلا لاقته نظيف بيلمع قالت لي شاطرة اول حاجة لازم تعرفيها عفاف مش بتحب الوساخة ولا القذارة يعني تعملي حسابك يوميا هتنظفي لانها لو شافتك يوم مش نظيفه هترميكي إذا اصلا ما باعتك لحد ثاني ... تبعني أزاي ؟؟ قالت بعدين هتعرفي و راحت على الدولاب و طلعت منه بيبي دول احمر حكاية حاجة تجنن وطلعت اندر من إللي بيكون على الطيز خيط مش مغطي الفلقات لونه أحمر زي لون البيبي دول و شافتني لسة متكتفة قالت انتظري هنا متروحش في حته و راحت جابت المفاتيح و فتحت ليا الكلبشات و لبستني الاندر و البيبي دول بصيت بالمرايا لاقيت نفسي بقيت أجمل مليون مرة من قبل و شكلي حاجة تجنن مع الميك اب و التسريحة لاقيت سر بتلف دراعي وراء ظهري و بتلبسني الكلبشات ثاني كأنهم شبكتي جوزين أساور المهم قالت لي النهاردة ترفعي راسي يا ايمان لو عفاف ما انبسطت منك ساعتها أنا إللي هخليكي تندمي على اليوم إللي عرفتيني بيه بصيت لها وقلت أنا بخدم ستي و بنفذ كل أوامرها فمتقلقيش راحت شداني من دراعي وطلعنا من الاوضة و رحنا على أوضة ستي و اول ما فتحت الباب و دخلتني سحر لعندها سمعت تصفيرة ولا اجمال من ستي و لفت حوليا وقالت دا انتي مزة جامدة إللي هيشوفك عمره ما يتوقع أنك كنتي ولد و تحولتي بنت ساعتها سحر بصت لي وقالت دلوقتي فهمت راحت ستي عفاف امره سحر تطلع من الاوضة فطلعت و قالت لي النهاردة هترفق بيكي مش هنيكك جامد لانك لسة بكر ولكن بعد كده هفشخ جسمك ده يا لبوتي بمزاجي كان وشي في الارض من كثر الكسوف وقلت ليها جسمي كله ملكك يا ستي ردت عليا لا اليوم انا زوجك و انتي مراتي يعني تقولي لي يا زوجي فاهمة يا مراتي قلت لها امرك يا زوجي لفت ورايا و بايدها بدأت تلعب ببزازي من فوق البيبي دول و تقولي بزازك جامدين اوووي يا مزة دا انتي تهبلي و بدأت تلعب بلسانها ور أدني و بدأت أهيج أأأأأأأأأأأأااوووووف أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأووووف من كثر لعبها في بزازي و حلماتي و كمان لحسها لمنطقة الرقبة و وراء اذني كنت بدأت اذوب في الشهوة و هي عمالة تلعب بصدري و لاقيتها نزلت وحده من اديها على كسي و بدأت تفركه لي ساعتها بدأت رجليا تخبط ببعض مش قادريني يشيلوني و هي بتقولي جسمك ده نار وشكلك كده هتبقي لبوتي الخاصة لفترة طويلة يا شرموطة كانت مع كل شتيمة هيجاني بيزيد كأنه يرتفع بالشتائم و هي لاحظت ده فزادت من شتائمها اية يا بت الشرموطة أية كل البلل ده انتي شكلك كده هايجة و احنا لسة ماعملناش حاجة ساعتها قلت في بالي هو في اكثر من كده لقيتها شالت اديها من بزازي و كسي و راحت جراني من الكلبشات و رمتني على السرير و قالت لي النهاردة بس هفتحك و لكن من بكرة هيبقى نظام ثاني قلت لها زي ما تبحي يا ستي لاقيتها نازلة بقلم جامد على وشي بعد ما قعدت على السرير و قالت الغلط لها عقابها يا شرموطة سبقت وقلت ليكي اليوم انا زوجك مش ستك يا كسمك فهمتي , ايوة فهمت يا زوجي اسفة راحت مباشرة بايساني بوسة من شفايفي و بدأت تلعب بلسانها جوا بقي و لسانها و لساني دخلوا بمعركة من الحركات و لكنها غلبتني و بدأت تعتصر لساني كأنها تعتصر حلمات كل ده و انا اصلا متكلبشة لقيتها بدأت تطلع بزازي من البيبي دول و ماخلتني افكر مباشرة بعد شفايفها من شفايفي و بدأت مباشرة تلحس و تعتصر و تعضض حلمت بزي ببقها و الثاني عمالة تلعب بحلمتي بأيدها و بدأت تأوهاتي تزيد أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأه أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأاوووووووووووووووف أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأاووووووووووووووف ضحكت ستي وقتها وقالت دا انتي شرموطة بس محدش كان عارف يشرمطك و انا مش دريانه بقول أية أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأي أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ وف مش قادرة يا زوجي مش قادرة اتحمل نيكني افشخني افشخ مراتك أفشخك شرموطتك أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأه أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأاي أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأاوووووف
ساعتها كأني أعطيت الاذن لها ببدأ عملية تحويلي من عذراء إلى مدام لانها بدأت تقطع البيبي دول من على جسمي و بقا مقطع نصين و شافت الاندر و بدأت تحاول تقطعه وفعلا قطعته ليظهر كسي أمامها و لتصفر مرة اخرى ده اية الكس الهايل ده أنا فعلا محظوظ بيكي يا مراتي على الرغم من هياجي إلا أني فعلا خجلت من كلامها و هي أستغلت ده و بدأت بلسانها تلعب فشفرات كسي بطريقة زادت من هياجي أكثر و خلتني فعلا احس اني شرموطة من كثر صورتي و بدأت أخرج عن وعيي أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأي يلهوي عليك يازوجي نيكني بلسانك ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااااااااوووو ووف مش قادرة يا زوج افتحني بقا و هي زادت من هياجي لما بدأت تداعب زنبوري بلسانها معدتش قادرة امسك نفسي ااااااااااااااااااااااااااااااووووو فففففففففففههههههه و بدأت تخرج مني كلمات مش مفهومة لاي مممقتيجثب و هي مستمرة وانا مش قادرة استحمل أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أووووووووووووووووووووووووفةةةةةةةةة ةةة ااااااااااااااااااااااااااااااييييي يييييييييييي ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااههههههههه وبدات اغيب عن الوعي ولكن ستي كانت رائعة عرفت اني هبدأ اغيب عن الوعي لاقيتها ضرباني على كسي بأيدها ففوقتني و قالت لي أية الكس الملبن ده و راحت ضرباني ثاني ساعتها حسيت بشعور ممتزج بين الالم و المتعة و بتقولي دا انتي شرموطة كبيرة راحت ستي قايمة و جت لحد وشي و باستني و فتحت بقي و تفت فيها و قالت ذوقي طعم كسك و قلعت قميص النوم إللي كانت لابساه نزلت بزها لحد وشي وقالت ارضعي لانك بعدين هتتمني توصلي له بسهولة ارضعيه و فعلا ما تأخرت بدأت حطيت حلمتها ببقي وبدأت لحسها لها و امصها و هي مستمتعة و يبدو انها هاجت على الاخر أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأوووووووووف أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأااه ههه ايوة حلوة كده يا لبوتي يا منتاكتي أستمري كده و انا عمالة امص حلمتها و هي بدأت تلعب بايدها بالبز الثاني و انا بدأت اعضض لها حلمتها في ده الوقت جن جنونها اااااااااااااوووووووووووووووووووووو ووففففففففففففففففففففففففففففففففف ههههههه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااي ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااي ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااوف حسيت بمتعة بطعم بزازها حاولت ترفعه من بقي بس عضيته عضه خفيفة فهمت ستي اني لسة مبتدأه راحت لطشاني بالقلم على وشي و قالت اية مش عايزة تذوقي طعم حاجة ثانية فتحت سناني من على حلمتها و قلت أي حاجة منك حلوة ضحكت ضحكة كلها شرمطة و قفت و قلعت الاندر بتاعها ساعتها شوفت ذلك الجميل الواقف احتراما لي لاسعاده نعم ذلك الزب الكبير الحجم جميل الشكل لقيتها قعدت على السرير على ركبتها وقربته من وشي وقالت نفسك تذوقيه بسرعة رديت ياريت ده حلمي قالت يابقى عبري عن حبك ليه قالت لية ازاي قالت هيجيه عليكي حسسيها انك عايزة بأي طريقة رحت محاولة احطه ببقي بعدته قلت لها ارجوك يا زوجي خليني أذوق طعمه ده هو إللي هيخليني شرموطة و متناكة للأبد و حاولت مرة ثانية لكن ماقدرت لقيتها بتقولي طلعتي لسانك لبرا زي الكلب رحت فعلا مطلعه لساني قالت لي لو بعدتيه او حاولتي تعملي حاجة هحرمك منه ساعتها كانت مشاعر الغضب و الغيض ملياني يعني ازاي تحرمني منه و قررت ما اعمل شيء عشان ما انحرم منه و فعلا بدأت تمرره على لساني و انا مستمتعه و هي بتزيد شهوتها لحد مالاقيتها بتقولي دلوقتي تقدري تمصيه ما انتظرت مباشرة حطيته ببقي و بدأت مصه و طلعه امصه شوي و اطلعه لكن الظاهر ما عجبها الوضع ده راحت مسكاني من راسي و بدأت تدخله كله في بقي لدرجة انه نفسي انقطع و هي مستمرة بده بقوة و كل ما تطلعه بحاول اتنفس بس خلقي بيوجعي وهي مش بترحم بترجعه ثاني و مستمرة على نغمة واحد أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأهههههه بقك ساكن اووووي يا شرموطة يا بت الوسخة أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأوف ابلعيه كله يابت المتناكة يا لبوتي
استمر كده لحد ما طلعته وقالت لي دلوقتي ده هيزور بيتها المحبب " طبعا زبها كان حوالي 17 سم و عرضه من ثلاثة ونص لحد اربعة سم " كنت بتفرج على زبها بشوفه كبير ازاي هيفوت في كسي راحت سحبني على طرف السرير و رفعت رحليا على كتفها و حطت رأس زبها على شفراتي و بدأت تلمسه بشفراتي و تحسس شفراتي بضخامة زبه ساعتها جن جنوني أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأوووو ووووووووف أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأوووووفففففففففففففففففففففف فففففففههههههههههه دخله بقا دخله مش قادرة استنى دخله يا زوجي يا حبيبي و هي ولاهي ولا كأنها سمعاني مستمرة و انا فعلا معدتش قادرة استحمل عايزاه جوا كسي و هموت ويدخل أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأوووووووووووففف ففففففه ارجوك يا زوجي دخله دخل زبك في كسي أفشخني يا جوزي يا حبيبي يا سيدي ساعتها حسيت انه ده كود الشفرة لانها فعلا بدأت تضغط على باب كسي برأس زبها الضخم و بدأت تحاول تدخل لكن كسي كان صغير فمكانش من السهل ده و لكنها ضغط بشكل أكبر فدخل رأس زبها ساعتها حسيت روحي بتطلع هجت جدا أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأوووووووووووووف متعتي ساعتها لا توصف عرفت ساعتها لية ممثلات السكس مش بيسكتوا اما بينتاكوا من فحولة المهم بدأت تدخله بشوية و تحولت المتعة لألم ألم رهيب و بدأت اصرخ بيوجعني جدا بالراحة الالم هيجنني و هي ساعتها مش طلعته لا دي دخلته كله حسيت ساعتها اني بموت الالم قتلني أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأه و لكنها بدأت تسحبه و تسحب روحي مع سحبتها لحد ما طلعته من كسي رفعت راسي اشوفه لاقيته كله دم قامت ستي جاية لعندي وقالت لي مبروك صرتي مدام يا شرموطة بصيت لها و الدموع فعنيا من كثر الالم شكرا يا زوجي راحت قالت بس انا لسة ما جبتهم افتحي بقك بصيت لزبها لقيته كله دم فشافت في وشي تعبير قرف و اشمئزاز ففهمت راحت ماسحه زبها بملاية السرير و قالت افتحي بقك يا كسمك فتحت و بدأت تدخل و تطلعه في بقي لحد ما نزلت لبنها جوى و قالت لي ابلعيها كله فعلا بلعت و كنت قرفانة لاقيتها قامت و نادت يا سحر انتي يازفته دخلت سحر وقالت امرك يا عفاف ضحكت ستي ساعتها وقالت من اليوم دي بقت شرموطتي الخاصة و أنفتح على ايدي يعني بقت ملكي بكل جسمها و بصت لي و قالت أنتي كده بقيتي في حضيرتي للابد .\
طلعتي ستي من الاوضة و سحر جريت عليا و شافت الدم قالت مبروك يا ايمان عليكي ضحكت بوشها وقلت مش قلتلك مش تقلقي عليا ابتسامة لي فعلا محدش يقلق عليكي قومي بقا اما انظفك و اجهزك عشان تروحي الساعة بقت 9 ونص المساء قمنا فعلا وخدتني على الحمام نظفتني و رتبتمني و راحت جايبة مفتاح الكلبشات وفكتني و قالت عفاف عيزاكي تروحي لها بس تبقى على اربعة اوعي فعلا نزلت على اربعة و مشيت لحد الباب وكان مفتوح دخلت الاوضة وقلت لها امرك يازوجي ضحكت وقامت جاية لعندي و شدتني من دراعي لحد ما وقفت و باستني بوسة في شفايفي وقالت لي النهار ده خلص بكرة الصبح بدري تجي بشنطتك ماشي زي ما اتفقنا قلت لها أمرك يا زوجي ضحكت ثاني وقالت زوجي دي لما بكون بنيكك يا شرموطة و رحت ضرباني على طيزي ضربة خفيفة و قالت لي دلوقتي انا مولاتك و ستك قلتها فهمت يا تاج راسي و أمرتني اروح البيت عشان اجهز موضوع كذبة رحلتي .................
أنتظروني في الجزء الرابع
كاتبة جنسية
الجزء الرابع
وصلت لحد البيت و دخلت لاقيت ماما و بابا قاعدين و بيسألوني انتي تأخرتي كل ده لية قلت لهم مافيش كنت بشتري حاجات عشان الرحلة
رد بابا , أي رحلة يا ايمان ؟؟
مافيش يا بابا رحلة مع شوية صاحبات لي يعني قلت اغير جو اسبوعين معاهم بدل ما انا قاعدة كده
ماما ساعتها دخلت على الخط ورايحين فين ؟؟
رايحين السخنة يا ماما نغير جو .
الاثنين بصوا لبعض كأنهم رافضين الموضوع بس انا ما اعطيتهم فرصة اصلا يفكروا بالموضوع او حتى يرفضوا
يا بابا انا عايزة فلوس لانه الرحلة فيه تكاليف الاوتيل و كمان الاكل و الشرب انت فاهم ده عشان مبقاش بنص هدومي قدام صاحباتي إللي هييجوا الرحلة معانا .
بابا ماكنش عاجبه الموضوع و قعد يفهمني انه خايف عليا و الرحلات مش كويسة ولازم يعرفوا البنات و كلام كثير
بس بعد ما خلص قلت ليه يعني اية يا بابا انت مش عايزني أفرح عايزني ابقا متنكده كده لو انت تحب أبقى منكدة كده على طول انا معنديش مانع بس متبقاش تقول بنتي مكتئبة لية و لا تقول لية مش بتكلم حد ولا حتى بتخرج من اوضتها
كنت بضغط عليه لاني عارفة انه ميحبش يشوفني زعلانه ولا مكتئبة ولا حتى ما يسمع صوتي , عشان كده ضغطت عليه بالكرت ده
رحت حاملة نفسي و داخلة اوضتي و وقفت ورا الباب اسمعهم بيقولوا اية و ماما بتقول لبابا جرالك اية مالك ؟؟
مالي اية مش شايفة بنتك عاملة اية وانا خايف عليها من الرحلة دي
ماما ردت عليه لحد امتى هتبقى تفتكر انها عيلة او انها ولد طري خايف يعملوا فيه حاجة دي بقت بنت وبنت ناضجة كمان و صار عندها اصحاب و صاحبات يعني بدأت تعيش حياتها براحتها فبلاش تعمل معاها كده خليها تروح يمكن تفرح بالرحلة دي و ترجع احسن من الاول
ساعتها ارتحت دخلت حمام اوضتي غيرت ثيابي ولسة طيزي بتوجعني و كسي كان برضه بيوجعني من زبور ستي الكبير إللي فتحني اليوم .
نمت على سرير و غطيت نفسي وحسيت بخطوات جنب الباب رحت عاملة نفسي ببعيط فتح الباب كان بابا و قرب مني و انا بمثل اني بعيط و قالي في اية يا ايمان مالك
رديت عليه مافيش حاجة يا بابا انا كويسة
ازاي كويسة و انتي بتعيطي كده
انا بعيط لانه مش مكتوب لي افرح ابدا عايشة في نفس الدايرة مش قادرة اطلع منها
مسح على شعري وقالي مين قال كده انتي احلى و اجمل بنت في الدنيا و عشان كده انا وافقت تروحي الرجلة مع صاحباتك بس بشرط
قلتله أية هو الشرط ده يا بابا
قالي تكلميني كل يوم تطمنيني عليكي عشان مقلقش عليكي ماشي يا حبيبة بابا
ساعتها حضنته جامد و بسته على خده وقلتله ماشي يا بابا دي بسيطة واصلا انا معرفش اعدي يوم من غير ما اسمع صوتك فيه .
ضحك وباسني على جبهتي و قلي يلا نامي دلوقتي عشان تصحي الصبح بدري و تجهزي نفسك للرحلة و الفلوس هسيبها ليكي مع مامتك قبل ما اروح الشغل
رحت قلت ليها استنا يا بابا قمت من على السرير جبت الموبايل بتاعي و حضنتها و تصورنا سليفي و قلت له عشان تبقى بحضني دائما يا حبيبي .
ضحك و قالي انتي بكاشة كبيرة يا ايمان و باسني ثاني و نيمني على السرير و طلع من الاوضة وانا ساعتها بقيت بمنتهى السعادة اني هعيش مع ستي عفاف لمدة أسبوعين كاملين هبقى في حضيرتها و اصلا هي بتجهزني عشان مهرجان السليف إللي قالت عليه .
نمت من الفرحة و لاقيت ماما بتصحيني الصبح بقولي مش يلا بلاش كسل يا ايمان عشان تلحقي توضبي حاجتك عشان الرحلة يا بت
فعلا قمت و بست ماما من خدها و قلت لها ماشي يا احلى و اجمل ام , ضربتني على ايدي على سبيل المزاح و قالتلي بطلي بكش يا ايمان عارفاكي اما بتبقي عايزة حاجة خير
قلت لها مش عايزة إلا رضاكي يا ماما
غير رضايا لانك عارفة اني راضية عنك أخلصي يا ايمان عايزة اية
قلت لها عايزة كم روب للنوم اصل إللي عندي مش حلوين عايزة حاجات حلوة انتي عارفة البنات هيجيوا لابسين حاجات جميلة ومش عايزة ابان وحشة قدامها انتي عارفة من يوم ما عملت العملية ما اشتريت قمصان نوم كله على البيجامات و هما هيلبسوا قمصان نوم وروبات و حاجات حريمي حلوة وانا شكلي هيبقى خيبة اووووي .
ضحكت ماما و قالت بقيتي بت وعايزة تلبسي حاجات حلوة أوكي يا قلبي انا هقوم اجهز ليكي قمصان نوم للعرسان حاجة جميلة وكم سونتيان جميلين و كم اندر عشان تبقي مزة قدام صاحباتك يا قمر
و فعلا راحت ماما وانا قمت على الحمام استحميت ولسة طالعة من الحمام اتصلت عليا ستي عفاف و قالت لي ها عملتي اية ؟؟
قلتلها كله تماما انا بس هوضب حاجاتي و هجي مباشرة لعندك
فرحت وقالت اوكي متتأخريش اصل في حاجة لازم نعملها .
قلت لها هنعمل اية يا ستي
صرخت عليا و قالت محبش الاسئلة الكثيرة يا ايمان ولازم تعرفي ده من دلوقتي
قلتلها انا اسفة يا ستي مش هكررها
ردت بكل حنية متتاخريش يا مراتي أصلك وحشاني اووووووي
ساعتها ضحكت وقلت لها حاضر يا زوجي مش هتاخر عليك هفطر مع حماتك و اجي مباشرة
ضحكت و بعتت لي بوسة و قفلت السكة و انا قمت اوضب حاجاتي في الشنطة و دخلت ماما جابت لي تشكيلة ولا اروع من كده حاجة سكسي خالص روبات و قمصان نوم حاجة تخلي أي حد يتجنن و قلت في نفسي كده ستي مش هتبطل فيا نيك مهو دول لوحدهم بيهيجوا بدون حاجة مابالك لما البسهم .
قلت لماما اية الحلاوة دي يا ماما عشان كده انتي مسيطرة هههههه
ضحكت ماما بلاش سفالة يابت انتي بطلي السفالة بتاعك و خديهم حطيهم في الشنطة و فعلا حطيتهم في الشنطة و بستها من راسها و قلت لها شكرا يا ماما .
باستني من جبهتي و قالت عقبال مجهزك يوم زفافك يا حبيبتي و راح مدياني 3000 جنية قالت باباكي ساب ليكي الفلوس دي و راحت مدخلة ايدها جوا السونتيان بتاعها و طلعت 1500 جنية وقالت دي مني عشان تنبسطي بس خلي بالك من نفسك يعني انتي عارفة الناس الوحشة في كل مكان
خدت الفلوس منها وقلت ياماما متقلقيش على بنتك انا اجدع من اجدعها راجل يا حبيبتي
قمت شايلة الشنطة و خارجين لحد الصالة و قعدنا نفطر مع بعض و قلت لها يا ماما انا هيوحشني اكلك طوال الرحلة مش بستطعم اكل غير اكلك
ضحكت وقالت معليش هتتعودي على أكل المطاعم ولو الفلوس قصرت معاكي اتصلي عشان ابعت ليكي مش عايزاكي تخلي في نفسك حاجة اعملي كل حاجة بيعملوها البنات ماشي يا حبيبتي قلب امك .
بستها و شلت شنطتي و نزلت بيها و خدت تاكسي و انا متجهه لبيت ستي عفاف و في الطريق اتصلت ببابا و قلت ليه متشكرة يا احسن اب في الدنيا .
قلي أنبسطي يا ايمان انبسطي اوووي ولو احتجتي أي حاجة في أي وقت اتصلي ماشي يا حبيبتي
قلتله ماشي يا بابا و بعت له بوسة و قفلنا السكة
و صلت لحد العمارة للشقة خبطت على الباب فتح لي الباب هنادي وقالت لي ادخلي دخلت انا وشطنتي لحد الصالون .
بس لاقيت ستي عفاف عمالة في وسط الصالون بتضرب مروان على فخذه و بتقوله انا كم مره هقولك بلاش شغل الخولات ده مع هنادي .
حبيت افهم الموضوع قمت سأله هنادي في اية ...؟
قالتلي أنه مروان وهو بينيكها قالها تدخل صباعها جوا طيزه و ستي عفاف مانعه ده نهائيا لانه محدش بينيك مروان إلا هي لانه جوزها
مابقيتش فاهمة حاجة ازاي مروان بينيك هنادي و ستي عفاف قابلة ده
لاقيت سحر وقفت جنبي وقالت نورتي الحضيرة يا ايمان
رديت عليها بابتسامة الحضيرة منورة بأهلها يا سحر و بصيت على ستي عفاف و هي عمالة تضرب فخاد مروان بالخيزران بقوة و بتقوله أنا هربيك يا خول بحاول انظفك بس انت خول كبير مش عايز تفهم انك متجوز مستريس عفاف إللي رجالة بشنبات بيتمنوا يتناكوا منها و كانت بتضربه و هو بيحاول يفلت منها و لكن كان مربوط في الكرسي من ايديها و رجليها و مفلوخ كأنه وحده ست مستعد للنيك
بصيت لسحر و قلت ليها عايزة اودي شنطتي لغرفتك ممكن
بصت لي و قالت مش دلوقتي عفاف عايزاكي تشوفي العقاب إللي بتعمله فالناس إللي بتخالف كلامها و ده جوزها و مرحمتوش فتخيلي اية ممكن يحصل ليكي او لهنادي لو عصيتي لها امر
بدأت اخاف صراحة و أفكر أنا إللي عملته صح او غلط ؟ ياترى هندم أني وافقت اني اجي عند ستي عفاف و اقعد اسبوعين بالذات بعد ما شوفت قسوتها على زوجها و ازاي عمالة تعامله بكل قسوة لدرجة انه افخاده جابوا دم .
بس لاقيتها وقفت الضرب بالخيزران و نزلت على راسها و باسته و قالت له انت إللي خليتني اعمل فيك كده انت سبب نفسك انا مكنتش عايزة اوصل معاك للمرحلة دي بس اديني وصلت و راحت منزلة بنطلون البيجامة و ظهر زبرها قدام وش مروان و قالت له لما تهوز تمتع و تبرد طيزك يا خول ابقا قولي و انا مش هستخسر فيك نيكة .
قامت ضرباه بالقلم على وشه وقالت له يلا راضيني يا عرص .
شكله كان فاهم هي عايزة اية بدأ يمص زبرها و هي بتقوله ارضع ارضع يا خول ما انت بتعصبني و بعدين بتتمتع بزري ارضع
قعد يرضع زبرها لفترة و قف و بقا بكامل انتصابه
نادت على هنادي و قالت لها جيبي الجيل من الاوضة و فعلا هنادي راحت على الاوضة و هي على اربعة و رجعت جابت الجيل لستي عفاف إللي اخدته منها و بدأت تدهن منه على زبرها و بعد كده دهنت على خرم طيز مروان و و بدأت تلعب له بخرم طيزه بصباعها و هو بدا يهيج قوووي و كان عمال يقولها ابوس رجلك ريحيني انا تعبان بقالي يومين منتكتش منك ريحيني
ضحكت و قالت عارفة يا خول انك تعبان بس ده كان عقابك لانك شتمت سحر
و بدأت تحط زبرها على طيزه بالراحة و هو يتأوه أأأأأأأأأأأأه أأأأأأأأأأأأأأه
وهي دخلت زبرها لحد النص و هو جن جنونه ساعتها نيكيني يا عفاف
أفشخيني يا مراتي ويا ستي افشخيني فشخ
أأأأأأهه أأأأأأأأأأأأه أأأأأأأأأأأأأأأأأأي
ساعتها بدأت تدخل زبرها كله في طيزه و تطلعه تدخله و تطلعه و بنفس الوقت عمالة تلعب بزبره و هو بقا فعلا ولا اجدعها ست بالمحن إللي كان فيه حسيت للحظة انه مش ذكر ده انثى و لكن زبره كان بيفرق بينه وبين الانوثة و قعدت ستي سحر تنيكه لحد ما قذف لبنه على ايدها و هي جات لبنها جو طيزه خرجت زبرها من طيزه وقالت له اية يا خول يا شرموط بقا بتجبهم على ايدي يا ابن الكلب
راحت مقربة ايدها من بقه و قالت له يلا الحس كل لبنك يا خول فعلا هو لحس كل اللبن من ايدها ومخلاش ولا نقطة و راحت مدورة و بصت لهنادي و نزلت بايدها على طيزها صفعة صوتها كان كبير و قالت لها مش هو كان عايزك تحطي صباعك في طيزه اهو دلوقتي قدامك عايزاكي تروقي خرم طيزه بلسانك و بعدين نيكيه بالزبر الاصطناعي لحد ماطيزه تجيب دم فاهمة قالت لها امر حضرتك يا هانم
شافتني ساعتها و قربت عليا و قالت لي ازيك يا ايمان
نزلت راسي بالارض و قلت لها انا بخير طول ما انتي بخير يا ستي
ضحكت وقالت لسحر شوفي البت وكسوفها لسة بتنكسف مني و انا امبارح دخلت عليها و خليتها مراتي شوفتي يا سحر
سحر ساعتها قالت لها ده مش كسوف يا عفاف ده احترام و تقدير ليكي
مسكتني من خدي و رفعت راسي و راحت باستني من شفايفي و قالت لي يا ايمان انتي وضعك غير مروان متقلقيش انتي ليكي وضعك هنا لانك السليف الجميلة بتاعتي إللي هكسب بيها المهرجان .......
أيه هو المهرجان ده ؟؟ و ازاي هكسب ؟ و أية إللي هدرب عليه ؟؟
كل ده هتعرفوه في الجزء الخامس
كاتبة جنسية
الجزء الخامس :-
مكنتش فاهمة هو أية اصلا و؟! و ازاي أصلا هكسبه ؟! ، بصيت لستي عفاف و قالتلها أنا مش فاهمة حاجة يا ستي أية هو المهرجان و ازاي هكسبه ؟! ، ضربتني على طيزي ضربه خفيفة و قالت لي " هتعرفي كل حاجة في الوقت المناسب ، يلا روحي على اوضة سحر لانها هتجهزك للدرس " ، مكنتش فاهمة حاجة و أيه هو الدرس اللي بتقول عليه و لكني مشيت ناحية اوضة سحر و سحر معايا و دخلنا هناك و فعلا حطيت شنطة هدومي و بصيت لسحر و على وشي الف سؤال و سؤال .
سحر فهمت حيرتي و استغرابي و أني مش فاهمة حاجة ، " شوفي يا ايمان أنا هشرح ليكي هي أية المسابقة و أية المطلوب منك ، بس اولا في حاجات لازم تجهزيها و في حفلة تقديم ليكي لازم تستعدي لها " ، ساعتها أنا حسيت اني حمارة " حفلة تقديم ليا ؟؟! و أستعد لها ؟! ، هو انتي فاكرة يا سحر انك كدا فهمتيني حاجة بالعكس انتي لخبطي دماغي لخبطة ليها اول وملهاش اخر " ، سحر حاولت ساعتها تشرح لي ، " بصي يا ايمان انتي هتخشي منافسات مع سليف لكثير مستريس موجودات في المهرجان ، المهرجان ده يتم فيه عرض السليف و قدراتهم و مدى تحملهم يعني كل اللي ممكن تتصوريه هتلاقيه هناك دا غير أنك هتعيش في فترة المهرجان حياة الكلب يعني الذيل القفص طريقة الاكل لانك هتاكل مثل الكلب وكمان هتحملي المستريس بتاعتك على ظهرك و هتمشي بيها على شوك عشان اثبات المقدرة ، و كمان هتتناكي كثير من كثير من السليف الرجالة عشان القدرة على الامتاع الجنسي ده غير أنك هتلابسي ثياب خاصة بكل ده " ، ساعتها برجي من عقلي طار و حسيت أني ارتكبت غلطة عمري ، اية اللي بتقوله سحر دي حاجات لايمكن أني اوافق عليه غير أني اصلا لما قررت التعرف على ستي عفاف كان لانها كلها بنت و تمتلك زبر اما انه رجالة يعاشروني مش داخلة دماغي و قفص كمان هعيش فيه طوال فترة المهرجان انا كده الظاهر أني خشيت في موضوع كبير .
بصيت لسحر و قالتلها " شوفي يا سحر انا مش عايزة كل الليلة دي لا عايزة المهرجان ولا الحفلة وكمان مش عايزة ابقى هنا " ، سحر كانت مستغربة من ردي و كأنه نزل عليها مثل الصاعقة " مافيش حد يرفض حاجة هنا يا ايمان لازم تفهمي أنه ده أمر من ستك عفاف "
ساعتها لاول مرة اشعر أنه موضوع ستي عفاف ده مضايقني " ماليش فيه يا سحر انا مش عايزة وكمان مش هبقى هنا انا هروح بيتنا و هقفل الصفحة دي للابد " .
حملت شنطتي و فتحت باب الاوضة و سحر بتحاول تمنعني و انا مش راضية اقف ، لاقيت ستي عفاف واقفه قدامي و بتقولي " مالك يا ايمان في اية ؟!" ، مقدرتش ابص لعنيها بصيت للارض و قلتلها " انا عايزة اروح البيت يا ستي " ، ردت عليا " لية عايزة تروحي البيت ؟!" ، ساعتها سحر ردت عليها " الظاهر انها خايفة من موضوع المهرجان بعد ما قلت لها التفاصيل بتاعته "
مسكتني من وشي ستي عفاف و قالتلي " خايفة من أية يا ايمان ؟!" ، رديت عليها و نبرة صوتي كانت مبينه أني غضبانة " مش عاجبني الموضوع صراحة ازاي هبقى فرجه للناس و لية هخش وسط الشوك و لية هخلي رجالة ينيكوني من الاساس و هستفيد اية اصلا من كل ده " ، بصت لي و الظاهر كلامي زعلها " هتستفيدي أني هبقى راضية عنك و أنك هتبقي خادمتي المفضلة " ، كلامها مكنش مقنع لي ابدا بالعكس حسيت فيه أستغفال لي و كأني عبيطة مش فاهمة حاجة " يا ستي أنا مليش بالليلة دي أنا كنت حابة ابقى سليف لشيميل مش أبقى فرجة للناس و كمان أعيش في قفص صراحة مش عاجبني الموضوع ياستي ، عشان كده هروح بيتنا و أنتي أكيد هتقدري تجيبي غيري "
مكنش كلامي فيه حاجة غلط بس الظاهر ستي عفاف شافته أكبر غلط راحت مدياني بالقلم على وشي و قالت " شوفي يا ايمان انتي كده زعلتيني منك و أنا زعلي وحش اووووي فنصيحتي لك تروحي الان لأني لو بصيت بعد دقيقة و شوفتك هتبقى ليلتك سوده " ، من غير أي تفكير خدت شنطتي ورجعت للبيت.
اول ما دخلت البيت ماما شافتني و استغربت لية رجعت فقلتلها أني حسيت نفسي شوية تعبانة فرجعت .
دخلت على اوضتي و نمت فعلا ، صحيت على صوت بابا و هو بيقومني " ايمان يا ايمان فيكي أية يابنتي طمنيني عليكي جرالك أية " ، صحيت ز ردت عليه و صوتي باين عليه النوم " مافيش حاجة يا بابا حسيت نفسي شوية تعبان روحت " ، باسني من رأسي و قاللي " هتصل بالدكتور يا ايمان لو لسة تعبانة " ، بسته من خده وقلتله " مش تعبانة دلوقتي ما انا معاك ازاي هتعب بقى " ، ضحكنا مع بعض و قمت دخلت الحمام استحميت و طلعت اتعشيت مع ماما و بابا و دخلت ثاني اوضتي فتحت الفيس لاقيت كثير رسائل و منهم رسالة من ستي عفاف بتقولي فيها " أنتي سبتيني و انا سمحت لك بده عموما اتمنى تلاقي حاجة افضل و اذا ما لاقيتي أنتي عارفة العنوان " ، حسيت من الرسالة أنه ستي عفاف لسة متمسكة بيا على الرغم من أني خالفت اوامرها و كسرت كلامها ، لفيت شوية في الفيس و بعدها قفلت النت و رجعت للنوم.
استمرت حياتي طبيعية لمدة ٨ أيام ، بعدها وصلني اتصال من سحر .
سحر : ازيك يا ايمان
أنا : كويسة اوووي انتي كيفك
سحر : انا كويسة برضه ، بس يا واطية رحتي و قلتي عدوالي ايه حتى سؤال مش بتسألي ؟
أنا : ماحبتش ازعجكم انا عارفة انكم بتحضروا للمهرجان و مش عايزة اعطلك عن شغلك .
سحر: مهرجان أية ياقمر خلاص ما بح مش هنشارك فيه
انا: لية بس كده ؟
سحر : بتسألي كمان ما انتي قلبتي الطاولة و عفاف رفضت تشارك بغيرك فنتهى الامر .
انا : مكنتش اقدر أعمل بنفسي كده ، المهم اخبار هنادي و مروان أية ؟!
سحر : ههههههههه بتهربي من السؤال عن عفاف ، هما كويسيين اوي هنادي خلاص تم بيعها لمستريس جديدة و انا كمان هسيب عفاف لاني لاقيت شغل مع مستريس جديدة و عفاف مش ناوية تكمل في المجال ده على حسب كلامها لهذا انا هسيبها و هبدأ شغل مع مستريس جديدة من بكرة .
أنا : يعني كلكم هتسيبي ستي عفاف ؟!
سحر: هي طلبت ده ، بالت مش حابة تكمل في عالم السادية و انها هتبقى عايشة مع زوجها وده افضل لها .
أنا : خسارة المهم مسألتكيش انتي بتتصلي بيا لية ؟!
سحر : سؤال كويس منك ، المستريس اللي هشتغل معاها هي برضه شيميل و عايزة خادمة جديدة ففكرت فيكي لانك عايزة تبقي خادمة .
أنا : لا ياسحر ماينفعش ده انا مش مستعدة أكرر الموضوع ده مرة ثانية .
سحر : براحتك بس لو تحبي تقدري تجربي ، عموما نمرتي معاكي فكري ولو عايزة تجربي اتصلي عليا .
قفلت سحر التلفون و بقيت افكر بمكالمتها و كلام ستي عفاف على الفيس ، بقيت بحيرة بين رغبتي و بين عقلي الذي رفض فكرة فضح أمري .
عشت باقي يومي و انا بين حرب عقلي و رغبتي ، و نمت و أنا على نفسه هذه الحرب .
صحيت ثاني يوم و قررت افصل هذه الحرب ، استحميت و لبست و خرجت من بيتنا و اتجهت ناحية شقة عفاف عشان اشوفها يمكن اخلص من الحرب الدايرة جوايا ، فعلا وصلت لشقتها خبطت على الباب ، فتح لي مروان بصيت له و سألته " ستي عفاف موجودة ؟؟ " ، رد عليا " ايوة موجودة ، شخي اقعدي في الصالون " ، فعلا دخلت و قعدت بالصالون و أنتظرت ستي عفاف اللي كانت بتستحمه
وصلت ستي عفاف الصالون و كنت ببص ليها و هي لابسة الجيبة القصيرة كان شكلها حاجة تفرح .
قعدت قبالي و سألتني عن أخباري فقلت لها اني كويسة اوي و سألتها عن أخبارها ، ردت عليا ، " مثلما انتي شايفة فركشت الليلة هنادي نقلتها لمستريس ثانية و سحر راحت لوحده ثانية " ، مش عارفة لية حسيت بالذنب و أحساسي أني سبب كل ده .
بصي لها و قالت " أنا خايفة اكون أنا السبب ؟" ، ضحكت و قالت " انتي ملكيش دعوة بالموضوع انا كنت ناوية اوقف كل ده بعد المهرجان و انتي مرضيتيش تشاركي بالمهرجان فخلاص مكنتش ناوية ادور على غيرك فقررت انتهي من كل ده " ، فكرة أنها تعتزل مجال السادية كانت غريبة بالنسبة لي بس مكنتش برضه راضية أنها تنهي مسيرتها بهذه الطريقة .
قلتلها " طيب مش المفروض تعتزلي بطريقة افضل من كده ؟!" ، قامت من قبالي و جلست جنبي و قالت " كان نفسي أنهي مرحلتي السادية بعد ما افوز بالمهرجان بس الفرسة اللي كنت مراهنة عليها انسحبت من المهرجان "
خلتني احس بالذنب فعلا اني السبب في تدمير حفل أعتزالها ، مباشرة بست ايدها و قالت لها " اسفة بجد يا ستي اني دمرت حفل اعتزالك " ، لاقيتها بتحسس على شعري و كان واضح انها زعلانه بس بتحاول تداري زعلها " متعتذريش يا ايمان اللي حصل حصل "
مكنتش قادرة أنسى كل اللي حصل بس هي مدتنيش فرصة افكر لاقيتها رافعه رجلها على رجليا و بتقولي " موحشوكيش ؟؟!" ، بصيت لرجليها صراحة مقدرتش اقاوم اصلهم وحشوني اوووووي راحت بايساهم و انا عمالة اقولها " وحشوني اوووي ياستي اااااوي " ، ضحكت و خلتني ابوسهم طبيعي بدون ما تعترض
و بعدها بشوية قالت لي " اخبار كسك أية يا ايمان " ، انا كنت مشغولة برجليها اللي كنت ببوس فيهم و بلحسهم كأني كنت جعانة ولاقيت أكل فمقدرتش امسك روحي ، راحت سحبت رجلها و قالتلي " لما أسألك تردي " ، رديت عليها " اسفة ياستي اصلها كانو وحشاني اوي ، كسي كويس يا تاج راسي بس للاسف الاسبوع أياه بدأ من أمبارح " ، ضحكت وقالت " يبقى مليش نصيب فيه اليوم " .
ساعتها حسيت أنه ستي عفاف مهتمة بيا اووووي عشان كده حزمت أمري و قالتلها " أنا هشارك بالمهرجان عشان يبقى مهرجان لاعتزالك ياستي " ، بصت لي بغرابة " ازاي هتشاركي و انتي اصلا كنتي رافضة الموضوع ؟" ، رديت عليها " مكنتش عارفة اني غالية عندك كده ولا كنت اعرف انك غالية عندي كده عشان كده عشان كده دلوقتي قررت اشارك " ،
كان ردها ................
أنتظروني في الجزء السادس
كاتبة جنسية
كاتبة متمكنة من قلمها....
ننتظر جديدك....
تتبعي طريقتي في العرض في القادم
الفصل السادس و الاخير
حصريا على منتدى نسوانجي
كاتبة جنسية
ردت عليا ستي عفاف
ستي عفاف : يا ايمان انا خلاص مش عايزة اشاركك في اي مهرجان انا مش عايزة مجال السادية ثاني
انا : طيب انا عايزة ابسطك يا ستي اخر انبساط النهاردة و اخليكي سعيدة
ستي عفاف : لو فعلا عايزة تبسطيني خليني لاخر مرة استمتع بجسمك .
ساعتها انا فرحت انها عايزة جسمي و انها لسة مشتهية تنيكني
.
انا : اسمعيني يا ستي انا* النهاردة كلي ملكك اعملي فيا اللي انتي عايزة و انا مش هتعرض على حاجة .
لطشتني بالقلم على وشي و هجمت عليا زى المجنونه قلعتنى هدومى كلها و نزلت فيا بوس فى كل مكان فى جسمى و لحس فى رقبتى خلت جسمى كله ولع و زودت الشهوه عندى لدرجة اني مش قادرة ارفع راسي من على الارض و هى عليا بدأت ترضع بزازى و تشدهم بكل قوه و انا مستمتعه على الاخر لحد مانزلت لكسى و فتحته بأيدها و نزلت بلسانها تلحسه حسيت انى هموت من المتعه و بطلب منها اكتر و فجأه قامت و سبتنى و انا كنت فى قمه شهوتى و لازم اوصل للمتعه باى طريقه كنت بترجاها و اتوسل اليها تكمل بأى طريقه و هى رافضه و قعدت على الكرسى و حطت رجل على رجل و ولعت سجاره و انا نايمه على الارض عريانه و هى زى ماهى بهدومها .. زحفت على الارض لحد ماوصلت ليها و اترجتها تكمل معايا لانى فى قمه شهوتى و هى ترفض و تزقنى برجليها
مسكت رجلها و من غير ماحس بنفسى لاقتنى ببوس جزمتها و بلحسها و كنت مستمتعه و انا بعمل كده و قلعتها الجزمه و لحست و مصيت صوابعها و اندمجت مع رجليها على الاخر و فجاه قربت وشها منى و فتحت بقى بأيدها و تفت فى بقى
زادت شهوتى اوى بلعت التفه كلها و طلبت منها كمان و بعد ماخلصت السجاره قامت عليا ضرب و شتيمه لحد مابقيت زى العجينه فى ايديها تعمل فيا اللى هى عايزاه
حطت رجليها على كسى و فضلت تدعك فيه لحد مانزلت شهوتى و خلتنى لحستها .
طلبت مني اروح اوضة سحر البس جلابية من هناك على اللحم.
فعلا عملت كده ورحت لبس الجلابية و رجعت لاقيتها بتقولي انها عايزة تنيكني على الواقف
رفعت ستي عفاف* الجلابية اللي كانت ملبساني هي* إلى وسطي وشدتني لورا* بحيث خلتني محنية* على الطاولة وخلت بطني وصدري فوقها فتحت بين رجليا, ومن غير ما تقول كلمة واحدة دخلت زبرها في كسي ودفعه بقوة* خرجت معها ااه من بقي وتنهيدة متعة ولذة.
قلتلها: آآآآآآآآآآآآآه كمان ياستي, آآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآه زبرك كبير. آآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآآآه كمان ياستي انتي بتمتعيني آآآآآآآآه آآآآآآآآآآآه.
ستي عفاف: أححححححححححححح كسك عسل يا ايمان .. روعة روعة .. أأه أأه أأه أأه.
قلتلها: آآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآآه نيكيني كمان يا ستي يا تاج راسي آآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآه.
ستي عفاف كانت بتصرخ آآه آآآه آآآه .
وانا على صوت واحدآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآه لذييييييييييييييييذ آآآآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآه ستي زبرك بكسي آىىىىىىىىى.
قامت ستي بتدخيل* زبرها كله إلى داخل كسي حتى شعرت ببيضاتها وصلت لشفرات كسي.
• صرخت آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآآآآآآآخ كماااااااااااااااااااااااان مش قاااااااااااااادرة .
ستي تزيد من قوة نيكها لي آآآآآآآآآآح خدي آآآآآآآآآح خدي يا كلبتي.
وانا على صوت واحد آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآه كسي مولعععععععععععععع آآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآه نيكيني كمان نيكيني جااااااااااااااااااامد آآآآآآآآآآآآآآآي آآآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآخ.
.
بقوة مطلقة ضغطت بزبرها بداخل كسي شعرت بأن روحي راح تطلع مني, وأخذت بتدخيل زبرها* وتخريجه بسرعة كبيرة كنت أتمتع وأتلذذ* و ترتفع نشوتي على* سلم المتعة والنشوة مع كل دفعة لزبرها في كسي. كانت متعة نياكتها لي قوية ومضاعفة ومتعددة ومتشعبة وده اللي خلاني في حالة لا وعي ومش عارفة هو اية بيحصل لي* . بعد ربع ساعة من النيك المتواصل اللذيذ شعرت انها راح تجيب لبنها و حسيت فيه مليان جوا كسي*
قلتلها عشان اثيرها : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه لا لا ما تنزليش جوا كسي, انتي ها تحبلني كده. آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه.
سكبت كل لبنها داخل كسي, وطلعت زبرها من كسي. رجليا مابقوش شايليني و وقعت على الأرض.
قعدت ستي وحطت رجل على رجل وهي* بدخن ومين قال إني مش عايزة منك طفل يا ايمان ، أنا عايزك تحبلي مني . وهو فيه أمتع من تنزيل اللبن في الكس .
قلتلها** طيب هاقوم أمشي بقى عشان ما أتأخرش أكتر من كده . وابقا اجيلك بكرة .
بصت ستي عفاف على وجهي وقالت على فين ؟ أنا لسه ما شبعتش منك يا ايمان وبعدين الكلام ده من ورا قلبك ، قال عايزة تمشي قال . طب عيني في عينك كده
ساعتها انكسفت و نزلت عيني في الارض لاني فعلا محتاجة انتاك منها اكثر لسة ما شبعت من زبرها الجميل
لاقيتها مطلعة الخوزران و نزلت ضرب عليا و هي بتقولي
ستي عفاف : انتي اليوم هتبقي لبوة كبيرة فاهمة يا روح امك
رفعت راسي و الالم كان بينهش فيا
انا : امرك يا ستي و يا تاج راسي
ستي عفاف: ياللا عايزاكي تترجيني أنيكك يا كلبة .
انا : أرجوك تنيكيني أرجوك.
ستي عفاف: تعالي ورايا وقولي لي عشان خاطر* كل غالي عندك* تنيكيني عايزة أحس إنك بتترجيني وإلا يا ويلك فاهمة.
مشيت ستي بإتجاه الاوضة وقمت أنا امشي وراها بس افتكرت انها بتكره حد يمشي على رجليه فرجعت على اربعه و ظليت امشي وراها* وأنا هايجة و كسي كله مبلول و استمريت أترجاها بأنها* تنيكيني.
انا: ستي عشان خاطر كل حد حبيتيه تنيكيني أبوس رجليكي تنيكيني وتلعب فيا .
جلست ستي على السرير وأخذت تكلمني بهدوء عرفت أنها لعبتها ولازم استمتع بالموضوع.
ستي عفاف : بس يا ايمان إنتي مش متجوزة و احتمال تنفضحي لو حبلتي مني .
مكانش قظامي حل الا اني أرجوها و أقنعها بأنها تنيكيني لاني هايج اووووي وهي كمان مش مقصرة بعد النيكة اللي عملتها فيا و كمان اثار الخوزران على جسمي كل ده زاد من هياجي و مش قادرة اتحمل .
انا : مش مهم يا ستي المهم انه زبرك يبقى جوا كسي ولو حصل حمل ساعتها ممكن نتصرف
ستي عفاف : ليه قلعتي الجلابية برا الاوضه.
قلتلها : لأني عايزاكي تنيكيني.
ستي عفاف : عايزة تنتاكي يا لبوة ماشي تعالي بقا مصي زبري يا كلبة .
قامت من مكانها وقلعت ثيابه بسرعة, وأنا كمان جريت على زبرها* بسرعة لاني خايفة انها تزعل , وقفت أمامي عارية كيوم ولدتها انها .
كنت بلحس و بمص زبرها بقوة و شراههو لكنها زقتني على الارض برجلها
قامت ستي واترمت فوقي وبدأت بمص بزازي ورفعت رجلي وباعدن بين افخادب ودخلت* زبرها* بكسي وبدأت تنيكيني, كنت تحتها كفراش لها تنيكيني بكل حرية حتى أني كنت أتنهد* بصوت يشجعها على أنها تنيكيني أكثر , سكبت لبنها جوا كسي مرتين وأنا مستسلمة تحتها* ولا مهتمة بشيء الا خوفي من تأخري على ماما وستي مستمرة* بامتاعتي ونيكي و سكب لبنها جوا كسي كانت بتحسسني فعلا أني ملكها و اني منيوكتها الخاصة.
اول ما جابتهم المرة الثانية نامت هي على الأرض وخلتني اطلع فوقها وأدخل زبرها بكسي وأبدا بالطلوع والنزول على زبرها وهو بيقطع كسي* كانت حركة ممتعة* أكثر مما كنت متخيله , وكمان المرة دي جابتهم جوا كسي مرة ثالثة,* بعد المرة الثالثة نمت فوق بطنها صدري على صدرها* شفايفها تبوس شفايفي . وبعد مداعبة لوقت طلبت مني أن أجلس على أربعة كوقفة الكلبة. نفذت أمرها بسرعة وناكتني بهذه الوضعية لدرجة اني مكنتش قادرة اتحمل كثر النيك على كسي حسيت انه اتهره نيك , بس المرة دي حبست لبنها و ما جابته جوايا* وطلعت زبرها من كسي و نينتني على ظهري وتفت على بزازي وأخذت توزع التفافه بأصابعها.
قلتلهاآآآآآآآه ياستي عايزة تعملي اية ؟
ستي عفاف : مش إنتي يا كلبتي قلتي لي انك عايزة اليوم ده يكون يوم اعتزالي و اني مفروض انيكك نيكه متنسهاش طول عمرك. عشان كده عايزة انيكك ببزازك
عرفت مباشرة بأنها عايزاني* أطلب منها أنها تنيكني بين بزازي.
قلتلها يا ستي انا بيسعدني انك تعملي فيا اللي انتي عايزاه و تنيكيني في اي حته بجسمي انا اليوم بتاعتك تعملي فيا اللي انتي عايزاه
ستي عفاف: أنا مستعدة أعمل أي شئ بيسعدك يا كلبتي.
وناكتني بين بزازي وضممت بزازي على زبرها بيدي ، وهي استمرت يحرك زبرها بين بزازي النافرين ، و بعد شوية جابت لبنها على صدري . ومش عارفو منين بتجيب كل اللبن هذا غرقت كل صدري بلبنها.
قامت من عليا و اتجهت ناحية وشي و باستني من شفايفي و قالت لي
ستي عفاف : اليوم انا اسعد انسانة اعتزالي المجال كان بحفلة على جسمك يا ايمان ، تقدري دلوقتي تستحمي .
فعلا استحميت ولبست هدومي وطلعت من عندها. ببص للساعة لاقيت انها ناكتني طيلة سبع ساعات.
عدت إلى البيت مرهقة تماما وعندما سألتني أمي وأبي عن سبب التأخير ادعيت بأني قد تهت بالمدينة وأخذتني الشرطة إلى النقطة وقامت بالتحقيق معي عن سبب تجوالي بهذا الشكل في المدينة ولم يسمحوا لي باستخدام الموبايل أو محادثة أي شخص ولم يتركوني إلا الآن.
و نمت و انا سعيدة باني خليت ستي عفاف سعيدة قبل ما تترك مجال السادية
....
تمت
كاتبة جنسية
الجزء الاول
اتمنى ان تنال اعجابكم...
كأي بنت عربية خجولة نوعا ما بدأت بالبحث عن الجنس من خلال الاترنت وكان ملجئي الوحيد هو الفيسبوك إللي اكتشفت من خلاله أنه 99.99 % كذابين اما خايفين او اصلا ملهمش في الجنس أو مجرد تسلية أو حتى حب استطلاع
أما العلاقات الجادة فهي قليلة جدا و ده إللي صدمني جدا , يووووه نسيت اعرفكوا بنفسي أنا أيمن ياااه ايمن ايه؟ أنا دلوقتي بقيت إيمان مش أيمن .
يعني متحولة جنسيا من أب مصري و أم سورية و ملامحي لبنانية نوعا ما ..مقيمة حاليا في ليبزا في ألمانيا عمري دلوقتي ستة وعشرين سنة .
و موضوع تحولي الجنسي مش مهم لأنه مش هو الامر إللي عايزاكم تعرفوه قد ما عايزاكم تعرفوا قصتي مع السادية !!
و إللي هحكيه ليكم بدأ تحديدا بعد سنة واحدة من تحولي من أيمن إلى ايمان تحديدا في 17 مارس 2010م يعني قبل سبع سنين ونص تقريبا .. لما حاولت لأول مرة أكتشاف أنوثتي الجديدة التي اضيفت لي بعد العملية لاني كنت سابقا شبه أنثى ولكن بعد العملية اصبحت انثى .
المهم مش هصدعكم بتفاصيل مملة ..
عملت أكاونت على الفيس بوك عشان ابدأ رحلة بحثي عن السادية نعم السادية متستغربوش اوووي كده !!!
اصل قبل تحولي كان لي شوية قرءات و بحوث عن السادية BDSM أو المفهوم العام للمازوخية و من خلال قراءاتي أكتشفت ان السادية مش بس علاقة جنسية و انما هي اسلوب حياة كامل ..
بمعنى انه في ممارسة للجنس بس مش دائما و لكن اسلوب الحياة السادية بتحكم المسيطر سواء كان ماستر أو مستريس تحكم شامل على السليف بحيث انه بيتحكم بكل حاجة في حياته لبسه اكله شغله تعاملاته و كمان علاقاته بالناس إلى الجانب الاهم بالنسبة لي اشباع رغباته بالشعور بالخنوع و الذل في كل الاوقات و السيطرة الشاملة .
عملت الاكاونت باسم الباحثة عن السادية وكان وقتها ممكن تكتب أي اسم على الفيس غير دلوقتي إللي اصبحت الاسماء دي صعب يقبلها الفيس ..
و بدأت البحث وكان عندي شوية مواصفات لمن اريد خدمتها ..صعبة شوية يعني نفسي أمارس الجنس مع رجل و اتمتع بس بنفس الوقت مش عايزه المتعة دي من راجل يعني كان نفسي بقضيب يسكن اعماق رحمي ولكن بنفس الوقت مش عايزة ماستر لاني ايضا بحس بمتعة اكبر بالتعامل مع البنات عشان كده قررت أبحث عن شيميل يعني إمرأة ولكن تحمل قضيب بدلا من الرحم ولكن باقي جسمها كله بتفاصيله انثى .
وطال بحثي و أقع في كذبة و اطلع لكذبة اخرى بين نصّابات و بين ولاد عاملين اكاونتات بنات و من تسعى فقط للممارسة في النت .
و الحقيقة حاولت كذا مرة بس مكنتش بحس بالمتعة الكبيرة لاني عارفة انه على الواقع الوضع افضل مليون مرة .
تعبت اوووي من كذب الفيس لاني حاولت تقريبا مع كل من كتبت شيميل و طلعوا بالاخر بلح !!
لحد مافي يوم لاقيت رسالة على الأنبوكس من واحده اسمها خادمة محترفة نص الرسالة كالأتي :
" ازيك شايفاكي عمالة تخبطي يمين وشمال ومش فاهمة انتي عايزة ايه؟ وشكلك كده بدوّري على شيميل ملكة و مش لاقيتي حد جد !!عموما لو عايزة متعة حقيقية مش شات و لا كلام العبط بتاع الفيس بوك ده ..اللينك بتاع شيميل حقيقة ومستريس رائعة ..لو كنتي جادة ..و اما لو كنتي بتاعة رغي على الفاضي فبلاش تكلميني لاني بتعصب بسرعة من الهبل "
نص الرسالة ده حسسني اني اخيرا متعلقة بقشة و اما وسط البحر بغرق مباشرة و بدون تردد عملت طلب صداقة للمستريس كانت كاتبة اسم مغرورة ولكن حنونة اسم مش بيعطي اصلا انها سادية كما تعودت اشوف اسماء شيميل قوية!!!
شيميل مفترية الملكة المفترية الشيميلة الاسماء دي و اول ما قبلت صداقتي و قبل ما ارسل لها رسالة لاقيت منها رسالة مباشرة : انتي مين ؟وعايزة ايه ؟
رديت عليها : أنا اسمي إيمان و عرفت ان حضرتك ملكة سادية و انا نفسي أجرب السادية بشكل عملي مش نظري.. ردت عليا : أنا مش بقبل أي حد بسهولة و يمكن تكوني ولد ..
قلت ليها : تحبي أثبت ليكي ازاي اني مش ولد ؟
بكل بساطة ..
ردت : مكالمة تليفون بينا عشان من خلالها احدد موعد لقائنا مباشرة ..
رحت كاتبة نمرة تليفوني ..ببص لتليفوني لاقيت مكالمة من رقم خاص بيرايفت نمبر ..
رديت وقلت : الو ؟
ردت عليا : انتي ايمان ؟
قلت : ايوة أنا ايمان و حضرتك مغرورة ولكن حنونة!!!
ردت : ايوة أنا هي ..
قعدنا ندردش شوية و تسألني عن ميولي و حكيت لها كل حاجة عن تحولي الجنسي و ازاي ببحث عن السادية , ولاقيتها في اخر المكالمة ..
بتقولي : اسمعي يا ايمان لازم اقابلك بكرة مش انتي عايزة تستمتعي ؟؟
رديت عليها : ايوة حضرتك عايزة استمتع و مفيش مشكلة بكرة أقابلك ..
قالت : خلاص بكرة الساعة اربعة العصر في كافية ( .... ) ..
قلت : امر حضرتك ..
ضحكت ضحكة كلها سيطرة وقوة ..
وقالت : انتي اهو شطورة و بتفهمي بسرعة أشوفك بكرة يا علقة ؟
قلت : حاضر يا ستي .
قفلت المكالمة و انتظرت الساعة اربعة العصر ..
ثاني يوم جه الوقت ..
قمت لبست و طلعت من بيتنا بسرعة متجهة للكافية اللي حددته ..
بس طول الطريق و انا بقول :"هعرفها ازاي دا انا مش شوفتها ولا هي شافتني هتعرفني "!!!!
وصلت للكافية و قعدت فترة ابحلق بالبشر هناك محاولة اني اشوف او استشرف على الاقل من هي ملكتي..
ولكن قاطعتني بصوتها الرائع ..
قائلة : انا هنا يا ايمان ..
رحت مباشرة قاعدة على الطاولة بتاعتها ..بأستغراب!!
قلت لها : ازاي عرفتيني ؟
ضحكت..
وقالت : من نظراتك وبحلقتك في الناس عرفت انك بدوري عليا ..
طلبت ليا شاي و قعدنا نتكلم حبة لقيتها بعد شوية ..
بتقولي : قومي بينا ؟
سألتها : نروح فين ؟
ردت وقالت : مبحبش الغشومية يا بت انتي لما اقولك قومي تبقا تقومي ؟
قلت ليها : حاضر أمرك ..
قومنا ..راحت محاسبة الجرسون وطلعنا لبرا ..
سألتني معاكي عربية ؟
قلت ليها : لا مش معايا ؟
قالت : احسن عشان مش تتلخمي بيها ..
وصلنا لعربيتها ..
و قالت :اركبي ؟
ركبت معاها ونحن في الطريق ..
في جملة وحده
قالت : " النهاردة اختبار ليكي لو حسيت انك فعلا تستحقي هتبقي ملكي على طول لكن لو حسيت انك مش جادة ساعتها هتكون اخر مرة تشوفيني "
بسرعة..
رديت عليها : هثبت لحضرتك اني استحق أكون خدامتك ..
وصلنا لتحت العمارة إللي فيها شقتها ..نزلنا من العربية و طلعنا على الشقة فتحت الباب و أمرتني اخش خشيت و اول ما قفلت الباب مباشرة تغيرت نبرة صوتها وصارت حادة وملامحها صارت قاسية جدا و صرخت عليا ..
قالت : يا حيوانة هتقفي كده كثير ..؟على اربعة بسرعة عشان توصليني للصالون ؟
مباشرة نزلت على اربعة و هي قعدت على ظهري و قبل ما اتحرك كانت رزعاني على مؤخرتي ضربه بايدها طلعت مني آهة غريبة آهة ممزوجة بالالم مع الاستهجان و المتعة ..
صرخت ..
قالت : ايه لازم اضربك ثاني عشان تمشي ياحمارة ؟
قلت ليها : امرك ..
ومشيت بصعوبة لانه وزنها كان زيادة " !!!
صحيح نسيت اوصف ليكم الملكة بتاعتي اسمها عفاف ..
طبعا ده مش اسمها الحقيقي ..بس عمرها 42 سنة ..
متجوزة وجوزها سليف ليها يعني مكنتش تخينة بس مليانة حبتين ..
طولها يمكن 160سم بس وزنها تقريبا 80 كغ ..
سمراء البشرة شعرها اسود لون الليل و صدرها بارز جدا كبير بس مش مدلدل لا ابدا كان متماسك و بارز ..
ليها مؤخرة كبيرة بس متناسقة مع جسمها ..
وصلت لنص الصالون لاقيت قدامي كرسي ..
قالت : اوقفي يا حمارة ؟
وراحت شداني من شعري وقفت نزلت من على طهري وقعدت على الكرسي و حطت رجل على رجل وقتها كانت اردافها هتقطع البنطلون الجينز من كثر ماهو مشدود على جسمها ..طلعت علبة سجائرها من شنطتها و اشعلت واحده و بدأت ..
تقوللي : شوفي يا ايمان النهادرة هتذوقي عذاب عمرك في حياتك ماذقتيه ..لانه ده اختبارك ..لو نجحتي ؟هتدخلي خظيرتي و تبقي خادمتي ..ولو فشلتي ؟مش هتنزلي إلا لما تتفشخي نيك من خادمي و خادمتي الثانية و هتبقى اخر نيكة ليكي معايا و مش عايزة بعدها اشوف وشك .
هزّيت براسي بالموافقة مباشرة ..صفتني كف على وشي ..
وقالت : لما اكلمك عايزاكي تردي عليا بلسانك يا لبوة ؟مش تهزي راسك !!
قلت لها : أمرك يا ستي ..
قالت : ايوة كده و اكثري من كلمة ستي او يا مستريس او يا هانم يعني كلامك معي كله يكون بالصيغة دي طالما انتي في الشقة ..اما برا الشقة ففي طريقة ثانية ساعتها هقولك عليها ..
قلت ليها : امرك يا ستي..
كانت جوايا سعادة غريبة و فرحة لا توصف باحساس أني ماليش قيمة وانه في كيان اقوى مني مسيطر عليا و بيذلني و بيكسر كرامتي ..و اسهل حاجة انها تحتقر انسانيتي ..
شعوري وقتها مش هيفهمه إلا سليف مارس السيطرة عليه لأول مرة هو الوحيد إللي ممكن يفهم شعوري .
بصت لي ستي ..
وقالت : اولا عايزة اعاين جسمك من غير هدوم ..اقلعي كل هدومك ..
قلعت كل هدومي وبقيت عريانة ..و مباشرة بعد ماقلعت نزلت على اربعة "..
نسيت اوصف لكم نفسي :
أنا بقا طولي 155 سم و وزني 50 كيلو حنطية اللون صدري مش كبير اوووي بس متوسط و طيزي مدورة و مغرية ودائما نافرة وشعري لونه بني مايل للشقار ..
قعدت على اربعة منتظرة الحركة الجديدة اللي هتعملها ستي لقيتها قامت من كرسيها وقعدت تلف حوليا و هي بتلف سمعتني كلام خلاني أهيج بدون أي حركة منها ..
قالت : يانهار اسود هو ده جسمك انتي متأكده انك كنتي ولد ده جسمك احسن من البنات رطب ومحافظة على نفسك وطيزك حاجة مستعدة للنيك على طول ..وبزازك ..
و بدأت تفعص فيها بايدها و تقرص حلماتي بقوة ..
وتقول : وبزازك حاجة مذهلة عايزين يتحلبوا للصبح ..
و نزلت ايدها على كسي و بدأت تفعص بيها ..
لما كانت ببزازي كنت قادرة اكتم أهاتي ولكن اول مالمست كسي مقدرتش لقيتني ..
بقول : اهههههههه ااااااااه اااااااااااه اااااااااااخ بالراحة ياستي راحت ضرباني على طيزي ..
فطلعت مني ااااااااااااااااااااااااااااااه مكتومة ..
وقالت لي : يا شرموطة انتي هنا بس تنفذي ..كلمة "بالراحة و ارجوكي كفاية "بتعصبني و لو تعصبت جسمك هيبقى مثل الخريطة فأنتبهي لنفسك ..
و رجعت ثاني تفعص بكسي إللي كان مبلول على الاخر ..
قالت لي : يانهارك اسود ايه انتي جبتيهم كده ولسه ماعملناش حاجة !!!دا انتي شهوانية بدرجة فضيعة !!!
طبعا هي عارفة اني لسة بنت بنوت يعني منتكتش قبل كده ..
راحت قاعدة على الكرسي ثاني و مدت رجلها قدام وشي ..
وقالت : يا لبوة عايزة اشوف وشك على الجزمة نظفيها ..
بدأت بلحس جزمتها ..
انا : اممممممممم اممممممممممممم اممممممممممممممم امممممممممممممم ..
وهي بدخن و رماد سجارتها بيقع ع الارض و انا مستمرة بلحس جزمتها لقيتها فجأة ..
بتقولي : كفاية على جزمتي ؟
صراحة كان نفسي اكمل لحس لجزمتها ولكن كلامها عن الخريطة إللي بتعملها بالجسم خوفني وقفت ..
قلت : امرك يا ستي ؟
قالت : شوفتي الرماد ده ..عايزاكي تلحسيه بلسانك و تبلعيه ..
ترددت لحظات ولكن ما طولتش لان صفعتها كان قوية على بزي اليمين لدرجة اني صرخت من الالم وهي بتبص لي بغضب مرسوم على ملامحها ..
وبتقولي : يا شرموطة اما اقولك حاجة تنفذيها على طول ..
رحت مباشرة الحس رماد سجارتها وكان طعمه مقرف ولكني استمريت لانه بزي كان بيوجعني بعد ما كملت لحس ..لقيتها ..
بتقولي : ابلعيه ..
بصيت ليها وشوفت نظرتها الحاده من خوفي بلعته بسرعة ..
ضحكت ضحكة بسيطة ..
وقالت : برافو عليكي يا كلبة بتسمعي الكلام ..تعالي بقا قربت منها راحت رافعاني ومخليني قاعدة على ركبتي ..
قالت : ليكي مكافأة لانك سمعتي الكلام ..افتحي بقك ؟
راحت فاتحه بقي على الاخر تفت على بقي بسرعة أكثر من مرة ..
و قالت : ده من اليوم هيبقى مثل الشهد ليكي يعني مكافأتك هتبقى زي كده ..
بلعتهم وكنت اول مرة ابلع تفة حد ..بس طعمهم مش مقرف.. بس غريبة شوية ..
قالت : لفي بقى ؟
لفيت ..
قالت : على اربعة ؟
نزلت ثاني بوضعية الكلب ..لاقيتها بتضرب افخادي من جوة ..
وبتقولي : افتحي بين رجليكي ..
رحت فاتحة لحد ما بان كسي بشكل واضح و فلقات طيزي انفتحت شوية ..
بدأت تتلمس بين فلقات طيزي بأيدها ..
وبنقوللي : انتي فعلا منتكتيش قبل كده ..لسة بالسلفانة بتاعتك ..و مرة واحده حسيت بحاجة سخنة بين فلقاتي حرقتني جدا ..
سألتها : بتعملي اية يا ستي ؟
ردت بضربة على طيزي ..
قالت : بطفي السجارة في طيزك يا امورة عشان تبقي فكراني طول عمرك ..
و ضحكت ضحكة كبيرة أوووووووووي ..
وقالت : ورايا على الاوضة .......
أنتظروني في الجزء الثاني ..
ملاحظة : كل ما اكتبه هو من وحي خيالي حتى و ان حصل تطابق فهو من محض الصدفة يعني كل ما يدور في القصة احداث كتبتها من مخيلتي وليس عن تجربة شخصية
كاتبة حنسية...
الجزء الثاني
بعد ماطفت ستي السجارة في طيزي ومشت قدامي وضحكتها مالية الصالون ..
قالت لي : ورايا على الاوضه .
ساعتها كانت طيزي كلها ألم و حرقة من نار السجارة اللي حرقتني و حاولت امشي ورا ستي لكن تفكيري كله منصب على الحرق اللي بطيزي لقيتها ..
بتقولي : جرا اية يا لبوة مش بتسمعي كلامي انطرشتي ولا اصلا مش عاوزة تيجي ؟
بصيت ليها و الدموع مغرقة عنيا ..
قلت : ياستي مش قادرة بتحرقني اووي وكل ما اتحرك فلقات طيزي بتحتك ببعضها وده بيزيدني آلم ..
قربت مني ..
وقالت : شكلك فعلا اول مرة و انا زعلت عليكي ..
راحت نادهه لبنت اسمها هنادي طلعت هنادي من المطبخ و هي على اربعة زيي ..
" هنادي بنت بيضاء البشرة أطول مني حبة صغيرة بس نحية و وشها مش جميل اوي بزازها كانوا مدلدلين حبة ثغيرة مش كثير وطيزها متوسطة بس كان عليها علامات كثير اثار ضرب "
وصلت لعندنا في وسط الصالون ..و لستي عفاف ..
قالت : امر ك يا مولاتي ..
قالت ليها : جيبي مطهر و قطنة بسرعة ..
راح وهي بتمشي على اربعة ..
قالت ليها : قومي على رجليكي
قامت وراحت تجري للمطبخ و شوية و وصلت و ادت المطهر لستي و مباشرة نزلت على اربعة ستي قامت من امام وشي وراحت لجهة طيزي و بدأت تطهر مكان الحرق بالقطنة و انا بتألم خلصت تطهير للحرق و ضربتني على طيزي بخفة خلتني اشعر بلطافة و سعادة كبيرة يعني حظي حلو مستريس شيميل و كمان طيبة القلب .
بعد ما خلصت ستي تطهيرها لطيزي ..
قالت لي : دي هتبقى زميلتك اسمها هنادي بنت طيبة وعايشة معايا هنا بقالها سنتين بتخدمني ..
و راحت نادها بعلو صوتها
قالت : يا جحش تعالي بسرعة ..
خرجت من المطبخ برضه راجل !!خوفت من منظرة عمره يمكن ظ¤ظ* سنة جسمة رياضي جدا و كله عضلات بس ركزت انه قضيبه مربوط بحديدة مانعاه انه يتمدد ليصل لحجمه الكلي وسيم نوعا ما .. وبرضه زينا على اربعة بيمشي ..
قالت : و ده مروان خادمي و زوجي هيبقى برضه زميلك ..
ثم قالت ليهم : رحبوا بإيمان زميلتكم الجديدة بس لسة زميلة خام اول تجربة ليها ..
وبشكل مفاجئ شدتني من شعري و راحت جراني منه وانا بتألم ..
وهي بتقول : لازم ابتدي معاكي اول خطوة ..
وصلنا لباب الاوضه راحت فاتحاه و دخلت وانا وراها وهي بتشد بشعري و صلنا لجنب السرير ..
و قالت لي : لازم تفهمي حاجتين ..الاولى "اني دايما بحب اعمل علامة مميزة للحاجات اللي ملكي "..و الثانية "انك لازم تفكري بجدية انك تعيشي معايا هنا مش بحب خادمتي تروح وتيجيي ".
قلت ليها : امرك ياستي هفكر بده ولو انه صعب لاني عايشة مع بابا وماما فمش عارفة ازاي ممكن ده بصت لي ..
وقالت : انتي تقولي ليهم انك طالعة رحلة مع صحابك لمدة اسبوعين و رحلتك هتكون هنا هتجربي العيشة كاملة كسليف حقيقية و بعدها لو عجبك الاسلوب و انا قررت انك تستحقي العيشة معايا ساعتها هنفكر بحل جذري لموضوع اهلك بس دلوقتي الفترة التجريبية الاسبوعين لازم تقضيها هنا وخصوصا انه في الفترة دي في مهرجان للسليف لازم تحضريه كسليف ليا ..
استغربت مهرجان سليف ازاي ؟
قالت : بلاش أسألة كثيرة ، دلوقتي لازم تعكلي ايه ؟
فهمت على طول انها عايزاني ابدأ ببوس رجليها فبدأت ابوس جزمتها بشكل شره و لحسهم و هي بتبص لي ..
و بتقولي : انتي كده بتفهمي بسرعة ..قلعيني الجزمة بدون ما تلمسيها بايدك اقلعيها ببقك ..
طبعا هي كانت لابسة جزمه لونها سوده وكعبها عالي رحت لافة وشي وصار بقي قبالة كعب جزمتها رحت عضاه بسناني و بدأت اسحبه و ادفعه لقدام بشكل مائل فطلعت الجزمه من كعبها ..و سحبتها لحد ما طلعت من رجلها ..
ساعتها سمعت اول كلمة تشجيعية غريبة ..
قالت لي : برافو عليكي يا قمر برافو انتي مجتهدة اوي وشاطرة اوووي بالعادة غيرك اول مرة بيغلبني انتي فنانة ..
الكلمات دي اول مرة اسمعها منها من اول ما تعرفت عليها فده خلاني سعيدة و طايرة من الفرح ان ستي راضية عني نزلتها بالراحة و رحت على الثانية و عملت معاها زي الفردة الاولى و لاول مرة ببقى شايفة رجلين ستي بشكل واضح بصيت ليها بنظرات كلها رجاء ان تسمح لي بتقبيل رجليها فلقيتها ابتسمت كأنها فهمت قصدي ..
وقالت لي : نظفي رجليا بلسانك ..
و فعلا بدأت تنظف رجليها بلساني بدأت لحسها بشكل شرهه جدا لدرجة اني في لحظة حسيت اني كلبة مش بني ادمه و هي بتبص لي و بتضحك ..
و فجأة انفتح الباب ..و دخلت ست علينا ولاقيتها مباشرة ..
بتقول : جرالك اية ياعفاف اية مش بتفكري بحاجة السنة دي ؟
كل كلامها وستي عفاف مش امرتني اني ابطل لحس برجليها و انا مستمرة ..
ستي عفاف قالت : مليون مرة قبل كده قلت ليكي البيبان دي مقفولة عشان تخبطي عليها ..كم مرة هقعد افهمك ..
بصت لي الست اللي دخلت علينا ..
وقالت : قومي يا كلبة عايزة اتكلم مع مولاتك ..
طبعا كلامها كان بصيغة الامر و بس ما اهتميت وقعدت مستمرة بتنظيف رجلين ستي ..كررت كلامها ثاني و انا برضه مش معبراها راحت رفساني على طيزي لدرجة انه وشي وقع على رجلين ستي و اتعورت ببقي ..
لقيت ستي عفاف واقفه و ساحبة رجليها من تحت وشي وصارخة في وش الست ..
غفاف: جرى ايه يا وسخة من امتى بتمدي ايدك على خدامي ؟
بصت لها الست ..
وقالت : ايه هتتخانقي معايا عشان كلبة !!1
ستي عفاف برده خلتني احبها اكثر لانها ..
قالت : ايوة دي ملكي لوحدي مش كلبة شوارع و اول و اخر مرة تعمليها يا سحر ..
و سحر دي عرفت بعدين انا مربية للكلبات..
و اكملت ستي ...
عفاف : مالها السنة الزفت دي ؟
قالت لها : يعني مش شايفاكي مهتمة مش كفاية انك بعتي الكلبات الثلاث.. اية مش ناوية تشاركي السنة دي ..
ضحكت ستي ..
وقالت : لا ناوية اشارك و معايا كلبة هتفوز بكل حاجة و هتقش الكل و هتبقا البريمو ..
سألتها سحر : هي مين دي ؟
ضحكت ..
و قالت : اهه قدامك ..
بصت لي سحر .
و قالت : دي شكلها غبي مش هتنفع ..
ردت ستي ..
عفاف : لا هتنفع و نص مش لاحظتي قبل شوية انها ما عبرت اهلك لانها كانت تحت امري دي كلبة مطيعة و كمان ذكية وعارفة انه رضايا هو اهم شي عندها .
سحبت ستي عفاف سحر من ايدها لعند باب الاوضه و كانوا بيتكلموا بس ما سمعت حاجة و شوي سحر مشيت و ستي رجعت لعندي وقعدت على السرير ..
وقالت لي : انتي بنت بنوت مش كده ؟
رديت عليها بسرعة ايوة يا ستي ..
فجأة حسيت بكرباج نازل على طيزي الالم بتاعه خلاني ارتمي على الارض و اتقلب شمال و يمين و انا ماسكة طيزي لاقيت سحر حاملة الكرباج و ستي عفاف بصت لي ..
وقالت : لازم تتعودي تتحملي الضرب على طيزك لانه ده اكثر حاجة بتمتعني ..
قلت ليها : امرك ..
و رجعت ثاني لوضعية الكلب ..
و قبل ما اخد نفسي لاقيت الضربة الثانية ..
حسيت انه طيزي انقسمت من قوتها ..
صرخت انا : أاااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااي ااااااااااااااااي ..
و مع كل انين الم ..
سحر بتضرب اكثر ..
عمالة اتالم
و انا : أاااااااااااااااااااي ااااااااااااي ..
و فجأة لاقيت ستي ضرباني بالقلم ..
و قالت : كفاية عليكي ضرب الان روحي يا سحر و جيبي اللي قلتلك عليه ..
بصيت لستي و الدموع نازلة زي الشلال وهي ..
بتقولي : عجبتيني يا كلبة افتحي بقك؟
فتحت راحت تافة كم مرة جواه و متله بقي بالتفافة بتاعتها و بلعتها ..
و قلت لها : شكرا يا ستي ..
ردت عليا ..
عفاف : الآن هعلم طيزك بعلامة خاصة اي حد هيشوفها هيعرف انك ملكي ..
و صلت سحر و شوفت بايدها كماشة ماسكة فيها حاجة حمرة ...
لا مش حاجة حمرة دي حديدة دائرية و فيها شكل و لونها احمر من كثر ما اتحطت بالنار ..
سألت ستي عفاف : اية ده ياستي ؟
ضحكت ..
وقالت لي : ده ختم العبودية الخاص بيا ..
و لسة هرد ..لاقيتها قامت ..
و قالت : اتمدي على بطنك في الارض ..
نفذت امرها راحت قاعده عليا ..
و لسحر قالت : امسكي رجليها كويس ..
مسكت رجليا سحر ..
و فجأة حطت ستي عفاف الحديدة المولعة على فلقة طيزي الشمال ..
و بكل قوووتي صررررررخت : ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااي ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ي أااااااااااخخخخخخخ ..
و مادريتش بروحي .........
انتظروني في الجزء الثالث
كاتبة جنسية
الجزء الثالث
مش عارفة إيه إللي حصل بس فوقت لاقيت نفسي على سرير وستي عفاف قاعدة جنبي بتلعب بشعري و بتبص لوشي و أول ما لاقتني فتحت عنيا مباشرة باشرتني انتي فوقتي .. رديت عليها ايوة هو انا بقالي كثير نايمة ضحكت وقالت لا مش كثير بس اغمى عليكي .. قلت ليها و كلي توسل لية عملتي كده يا ستي ... عشان يبقى الختم علامة انك ملكية خاصة لي محدش يفكر يقرب منك .. ياستي محدش هيفكر لاني فعلا ملكك مش هفكر اسيبك اصلا .. ردت و ابتسامة جميلة على وشها انا مش خايفة منك انا خايفة عليكي أصل المهرجان الخاص بالسليف مش بيبقى فيه رحمة وانا مش عايزة حد يفكرك كلبة شاردة ممكن انه يمتلكك و يعاملك معاملة وسخة .. قلت ليها طيزي بتوجعني اووووي يا مولاتي , متقلقيش احنا حطين الكحل عليه عشان تبقا علامة على طول في طيزك و كلها كم ساعة ويهدأ الالم .. كانت بتتكلم و انا ببص ليها و مستمتعة بكلامها معايا و بنفس الوقت الالم كان بيروح حبة حبة وبعد عشرين دقيقة من الكلام معي قالت لي صحيح انتي قلتي لأهلك هتروحي الساعة كام رديت عليها قلت ليهم هروح الساعة عشرة , بصت بساعتها يانهار اسود ده مش فاضل إلا ساعة ونص .. قلت ليها هي الساعة بقت 8.30 المساء ردت عليا اه .
لقيتها بتصرخ بأسم سحر ساعتها سحر وصلت وقالت خير في حاجة حصلت للبنت ردت عليها و قالت إيمان فاقت حضري الحمام عشان تجهزيها و بصت لي وقالت الليلة ليلتك يا عروسة دخلتك الليلة , كل فرح العالم وبقا فيا النهادرة دخلتي على ستي إللي شكلها هتفشخني و هتخليني أكبر شرموطة لها , شافت ابتسامتي العريضة وقالت النهاردة هتبقي مدام , التفت لسحر وقالت اية مش ناوية تحضري الحمام قالت هحضره حالا , أوووعي تتأخري يا سحر حضريه بسرعة اصلها لازم تروح ,
بعد الكلام مع سحر قالت لي شوفي بقا يا ايمان أنتي لازم تفكري تجي تعيشي هنا اصلي مابحبش كلباتي تنام برا بيتي , رديت عليها ازاي يا ستي قالت مبدأيا أنتي هتقولي لأهلك اليوم أنه عندك رحلة لمدة أسبوعين في أي مكان و تقنعيهم أنك هتروحي و هتيجي عندي أبتداءً من بكرة الصبح يعني مش هقبل أي عذر , بسرعة ردت عليها و بدون أي تفكير أمرك يا ستي دي سهلة .
أكملت كلمها و عينها كلها اعجاب بطاعتي لها هتعيشي هنا لمدة أسبوعين و اكيد هتحضري معايا مهرجان السليف سحر خلال العشر الايام الاولى قبل المهرجان هتدربك عشان تبقي سليف محترفة و انتي زكية و باين عليكي لماحة يعني هتتعلمي بسرعة ساعتها قلت لها أنا عشان أتعلم أي حاجة ولك حاجة بس تبقي راضية عني يا ستي , و بعدها لو عجبك الوضع ممكن نشوف تصريفة في انتقالك لبيتي على طول .
لمست على شعري وقالت أنتي هتبقي السليف بتاعي في المهرجان يعني مش عايزاكي بس توعديني انك تتعلمي لا انا عايزاكي تفوزي بالمهرجان قلت لها أوعدك بده يا ستي ضحكت و قالت شطورة يا لبوتي الجديدة وصلت سحر وقالت الحمام جاهز يا عفاف قامت ستي من على السرير وجابت كلبشات زي بتوع البوليس و قالت لي اوقفي يا ايمان وقفت فعلا لقيتها بتلف ايدي لوراء ظهري و كلبشتني بالكلبشات وهي بتهمس بوداني لازم تتعودي عليهم اصلهم هيستمروا فترة معاكي هزيت راسي بكل حب بالموافقة و قالت لسحر حهزيها لدخلتها فعلا شدتي سحر من الكلبشات و بقيت برجع للخلف و كنت هقع كده مرة لحد ما خرجنا من باب الاوضه ساعتها عدلتني و هي بتقولي مش عارفة أية عاجب عفاف فيكي ضحكت وقلت ليها و انا كمان مش عارفة بس انا حابة ده و اكيد هعمل المستحيل عشانها وصلنا لحد الحمام كان كله بخار تقريبا المية السخنة كانت كثير و دخانها واضح راحت قافلة باب الحمام و جابت سفنجة ناعمة وقلت ليها سفنجة ليه كده قالت يا روح امك اية انتي ناسية انه الختم لسة طريقة جراحة في فلقتك أي مية ممكن يلتهب و ساعتها هتمرضي حسيت بفرحة انها مهتمة بصحتي رحت ماسحة جسمي بالسفينجة و نظفتني جدا في كل حتة من جسمي و لكن عند كسي و طيزي و بزازي كانت حذرة خايفة اهيج منها باين المهم استمرت ولكن لما وصل الصابون على شفرات كسي مكنش قدامها حل إلا تنظفه و فعلا بدأت تنظفه ساعتها بدأت اسخن و اهيج من حركتها ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااوووووووووووف بالراحة يا سحر لقيت سحر بصالي وقالت هجتي يا لبوة بسرعة و رحت محركة السفنجة بشكل اسرع و انا مش قادرة ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اه اااااااااااااااااااااااااه اكثر حركيها اكثر مش قادرة و هي عمالة تحركها بشكل اسرع و انا مش قادرة ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااه مش قادرة يا سحر مش قادرة و سحر بتقولي اه يا منتاكة دا انتي عايزة تتفشخي ومع كلماتها لقيت شهوتي انفجرت وطلعت من كسي و بقت على السفنجة ساعتها سحر وضها لبسه الغضب و راحت واقفة و ضرباني على بزي بقوة أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأي مالك في اية يا سحر قالت في اية يا كسمك وسختي ام السفنجة و راحت جابت سفنجة ثانية و كملت تنظيفي و خلصت و راحت منشفاني و طلعتني من الحمام على اوضتها دخلت و قعدتني مقابل الكومودينو و بدأت كأفضل خبيرة تزوقني ولا احسنها عروسة و سشورت ليا شعري و عملت تسريحة جميلة و ميك اب يهبل و راحت مباشرة بعد ما خلصت من وشي فاتحة بين فخادي بقولها اية قالت عايزة اشوف كسك نظيف او لا مش عايزين فضايح مع عفاف قلت لها يابنتي انا بنظف نفسي يوميا مش هسيب شعر على كسي و لا حتى في أي حتة وفعلا لاقته نظيف بيلمع قالت لي شاطرة اول حاجة لازم تعرفيها عفاف مش بتحب الوساخة ولا القذارة يعني تعملي حسابك يوميا هتنظفي لانها لو شافتك يوم مش نظيفه هترميكي إذا اصلا ما باعتك لحد ثاني ... تبعني أزاي ؟؟ قالت بعدين هتعرفي و راحت على الدولاب و طلعت منه بيبي دول احمر حكاية حاجة تجنن وطلعت اندر من إللي بيكون على الطيز خيط مش مغطي الفلقات لونه أحمر زي لون البيبي دول و شافتني لسة متكتفة قالت انتظري هنا متروحش في حته و راحت جابت المفاتيح و فتحت ليا الكلبشات و لبستني الاندر و البيبي دول بصيت بالمرايا لاقيت نفسي بقيت أجمل مليون مرة من قبل و شكلي حاجة تجنن مع الميك اب و التسريحة لاقيت سر بتلف دراعي وراء ظهري و بتلبسني الكلبشات ثاني كأنهم شبكتي جوزين أساور المهم قالت لي النهاردة ترفعي راسي يا ايمان لو عفاف ما انبسطت منك ساعتها أنا إللي هخليكي تندمي على اليوم إللي عرفتيني بيه بصيت لها وقلت أنا بخدم ستي و بنفذ كل أوامرها فمتقلقيش راحت شداني من دراعي وطلعنا من الاوضة و رحنا على أوضة ستي و اول ما فتحت الباب و دخلتني سحر لعندها سمعت تصفيرة ولا اجمال من ستي و لفت حوليا وقالت دا انتي مزة جامدة إللي هيشوفك عمره ما يتوقع أنك كنتي ولد و تحولتي بنت ساعتها سحر بصت لي وقالت دلوقتي فهمت راحت ستي عفاف امره سحر تطلع من الاوضة فطلعت و قالت لي النهاردة هترفق بيكي مش هنيكك جامد لانك لسة بكر ولكن بعد كده هفشخ جسمك ده يا لبوتي بمزاجي كان وشي في الارض من كثر الكسوف وقلت ليها جسمي كله ملكك يا ستي ردت عليا لا اليوم انا زوجك و انتي مراتي يعني تقولي لي يا زوجي فاهمة يا مراتي قلت لها امرك يا زوجي لفت ورايا و بايدها بدأت تلعب ببزازي من فوق البيبي دول و تقولي بزازك جامدين اوووي يا مزة دا انتي تهبلي و بدأت تلعب بلسانها ور أدني و بدأت أهيج أأأأأأأأأأأأااوووووف أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأووووف من كثر لعبها في بزازي و حلماتي و كمان لحسها لمنطقة الرقبة و وراء اذني كنت بدأت اذوب في الشهوة و هي عمالة تلعب بصدري و لاقيتها نزلت وحده من اديها على كسي و بدأت تفركه لي ساعتها بدأت رجليا تخبط ببعض مش قادريني يشيلوني و هي بتقولي جسمك ده نار وشكلك كده هتبقي لبوتي الخاصة لفترة طويلة يا شرموطة كانت مع كل شتيمة هيجاني بيزيد كأنه يرتفع بالشتائم و هي لاحظت ده فزادت من شتائمها اية يا بت الشرموطة أية كل البلل ده انتي شكلك كده هايجة و احنا لسة ماعملناش حاجة ساعتها قلت في بالي هو في اكثر من كده لقيتها شالت اديها من بزازي و كسي و راحت جراني من الكلبشات و رمتني على السرير و قالت لي النهاردة بس هفتحك و لكن من بكرة هيبقى نظام ثاني قلت لها زي ما تبحي يا ستي لاقيتها نازلة بقلم جامد على وشي بعد ما قعدت على السرير و قالت الغلط لها عقابها يا شرموطة سبقت وقلت ليكي اليوم انا زوجك مش ستك يا كسمك فهمتي , ايوة فهمت يا زوجي اسفة راحت مباشرة بايساني بوسة من شفايفي و بدأت تلعب بلسانها جوا بقي و لسانها و لساني دخلوا بمعركة من الحركات و لكنها غلبتني و بدأت تعتصر لساني كأنها تعتصر حلمات كل ده و انا اصلا متكلبشة لقيتها بدأت تطلع بزازي من البيبي دول و ماخلتني افكر مباشرة بعد شفايفها من شفايفي و بدأت مباشرة تلحس و تعتصر و تعضض حلمت بزي ببقها و الثاني عمالة تلعب بحلمتي بأيدها و بدأت تأوهاتي تزيد أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأه أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأاوووووووووووووووف أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأاووووووووووووووف ضحكت ستي وقتها وقالت دا انتي شرموطة بس محدش كان عارف يشرمطك و انا مش دريانه بقول أية أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأي أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ وف مش قادرة يا زوجي مش قادرة اتحمل نيكني افشخني افشخ مراتك أفشخك شرموطتك أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأه أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأاي أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأاوووووف
ساعتها كأني أعطيت الاذن لها ببدأ عملية تحويلي من عذراء إلى مدام لانها بدأت تقطع البيبي دول من على جسمي و بقا مقطع نصين و شافت الاندر و بدأت تحاول تقطعه وفعلا قطعته ليظهر كسي أمامها و لتصفر مرة اخرى ده اية الكس الهايل ده أنا فعلا محظوظ بيكي يا مراتي على الرغم من هياجي إلا أني فعلا خجلت من كلامها و هي أستغلت ده و بدأت بلسانها تلعب فشفرات كسي بطريقة زادت من هياجي أكثر و خلتني فعلا احس اني شرموطة من كثر صورتي و بدأت أخرج عن وعيي أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأي يلهوي عليك يازوجي نيكني بلسانك ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااااااااوووو ووف مش قادرة يا زوج افتحني بقا و هي زادت من هياجي لما بدأت تداعب زنبوري بلسانها معدتش قادرة امسك نفسي ااااااااااااااااااااااااااااااووووو فففففففففففههههههه و بدأت تخرج مني كلمات مش مفهومة لاي مممقتيجثب و هي مستمرة وانا مش قادرة استحمل أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أووووووووووووووووووووووووفةةةةةةةةة ةةة ااااااااااااااااااااااااااااااييييي يييييييييييي ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااههههههههه وبدات اغيب عن الوعي ولكن ستي كانت رائعة عرفت اني هبدأ اغيب عن الوعي لاقيتها ضرباني على كسي بأيدها ففوقتني و قالت لي أية الكس الملبن ده و راحت ضرباني ثاني ساعتها حسيت بشعور ممتزج بين الالم و المتعة و بتقولي دا انتي شرموطة كبيرة راحت ستي قايمة و جت لحد وشي و باستني و فتحت بقي و تفت فيها و قالت ذوقي طعم كسك و قلعت قميص النوم إللي كانت لابساه نزلت بزها لحد وشي وقالت ارضعي لانك بعدين هتتمني توصلي له بسهولة ارضعيه و فعلا ما تأخرت بدأت حطيت حلمتها ببقي وبدأت لحسها لها و امصها و هي مستمتعة و يبدو انها هاجت على الاخر أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأوووووووووف أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأااه ههه ايوة حلوة كده يا لبوتي يا منتاكتي أستمري كده و انا عمالة امص حلمتها و هي بدأت تلعب بايدها بالبز الثاني و انا بدأت اعضض لها حلمتها في ده الوقت جن جنونها اااااااااااااوووووووووووووووووووووو ووففففففففففففففففففففففففففففففففف ههههههه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااي ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااي ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااوف حسيت بمتعة بطعم بزازها حاولت ترفعه من بقي بس عضيته عضه خفيفة فهمت ستي اني لسة مبتدأه راحت لطشاني بالقلم على وشي و قالت اية مش عايزة تذوقي طعم حاجة ثانية فتحت سناني من على حلمتها و قلت أي حاجة منك حلوة ضحكت ضحكة كلها شرمطة و قفت و قلعت الاندر بتاعها ساعتها شوفت ذلك الجميل الواقف احتراما لي لاسعاده نعم ذلك الزب الكبير الحجم جميل الشكل لقيتها قعدت على السرير على ركبتها وقربته من وشي وقالت نفسك تذوقيه بسرعة رديت ياريت ده حلمي قالت يابقى عبري عن حبك ليه قالت لية ازاي قالت هيجيه عليكي حسسيها انك عايزة بأي طريقة رحت محاولة احطه ببقي بعدته قلت لها ارجوك يا زوجي خليني أذوق طعمه ده هو إللي هيخليني شرموطة و متناكة للأبد و حاولت مرة ثانية لكن ماقدرت لقيتها بتقولي طلعتي لسانك لبرا زي الكلب رحت فعلا مطلعه لساني قالت لي لو بعدتيه او حاولتي تعملي حاجة هحرمك منه ساعتها كانت مشاعر الغضب و الغيض ملياني يعني ازاي تحرمني منه و قررت ما اعمل شيء عشان ما انحرم منه و فعلا بدأت تمرره على لساني و انا مستمتعه و هي بتزيد شهوتها لحد مالاقيتها بتقولي دلوقتي تقدري تمصيه ما انتظرت مباشرة حطيته ببقي و بدأت مصه و طلعه امصه شوي و اطلعه لكن الظاهر ما عجبها الوضع ده راحت مسكاني من راسي و بدأت تدخله كله في بقي لدرجة انه نفسي انقطع و هي مستمرة بده بقوة و كل ما تطلعه بحاول اتنفس بس خلقي بيوجعي وهي مش بترحم بترجعه ثاني و مستمرة على نغمة واحد أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأهههههه بقك ساكن اووووي يا شرموطة يا بت الوسخة أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأوف ابلعيه كله يابت المتناكة يا لبوتي
استمر كده لحد ما طلعته وقالت لي دلوقتي ده هيزور بيتها المحبب " طبعا زبها كان حوالي 17 سم و عرضه من ثلاثة ونص لحد اربعة سم " كنت بتفرج على زبها بشوفه كبير ازاي هيفوت في كسي راحت سحبني على طرف السرير و رفعت رحليا على كتفها و حطت رأس زبها على شفراتي و بدأت تلمسه بشفراتي و تحسس شفراتي بضخامة زبه ساعتها جن جنوني أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأوووو ووووووووف أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأوووووفففففففففففففففففففففف فففففففههههههههههه دخله بقا دخله مش قادرة استنى دخله يا زوجي يا حبيبي و هي ولاهي ولا كأنها سمعاني مستمرة و انا فعلا معدتش قادرة استحمل عايزاه جوا كسي و هموت ويدخل أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأوووووووووووففف ففففففه ارجوك يا زوجي دخله دخل زبك في كسي أفشخني يا جوزي يا حبيبي يا سيدي ساعتها حسيت انه ده كود الشفرة لانها فعلا بدأت تضغط على باب كسي برأس زبها الضخم و بدأت تحاول تدخل لكن كسي كان صغير فمكانش من السهل ده و لكنها ضغط بشكل أكبر فدخل رأس زبها ساعتها حسيت روحي بتطلع هجت جدا أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأوووووووووووووف متعتي ساعتها لا توصف عرفت ساعتها لية ممثلات السكس مش بيسكتوا اما بينتاكوا من فحولة المهم بدأت تدخله بشوية و تحولت المتعة لألم ألم رهيب و بدأت اصرخ بيوجعني جدا بالراحة الالم هيجنني و هي ساعتها مش طلعته لا دي دخلته كله حسيت ساعتها اني بموت الالم قتلني أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأه و لكنها بدأت تسحبه و تسحب روحي مع سحبتها لحد ما طلعته من كسي رفعت راسي اشوفه لاقيته كله دم قامت ستي جاية لعندي وقالت لي مبروك صرتي مدام يا شرموطة بصيت لها و الدموع فعنيا من كثر الالم شكرا يا زوجي راحت قالت بس انا لسة ما جبتهم افتحي بقك بصيت لزبها لقيته كله دم فشافت في وشي تعبير قرف و اشمئزاز ففهمت راحت ماسحه زبها بملاية السرير و قالت افتحي بقك يا كسمك فتحت و بدأت تدخل و تطلعه في بقي لحد ما نزلت لبنها جوى و قالت لي ابلعيها كله فعلا بلعت و كنت قرفانة لاقيتها قامت و نادت يا سحر انتي يازفته دخلت سحر وقالت امرك يا عفاف ضحكت ستي ساعتها وقالت من اليوم دي بقت شرموطتي الخاصة و أنفتح على ايدي يعني بقت ملكي بكل جسمها و بصت لي و قالت أنتي كده بقيتي في حضيرتي للابد .\
طلعتي ستي من الاوضة و سحر جريت عليا و شافت الدم قالت مبروك يا ايمان عليكي ضحكت بوشها وقلت مش قلتلك مش تقلقي عليا ابتسامة لي فعلا محدش يقلق عليكي قومي بقا اما انظفك و اجهزك عشان تروحي الساعة بقت 9 ونص المساء قمنا فعلا وخدتني على الحمام نظفتني و رتبتمني و راحت جايبة مفتاح الكلبشات وفكتني و قالت عفاف عيزاكي تروحي لها بس تبقى على اربعة اوعي فعلا نزلت على اربعة و مشيت لحد الباب وكان مفتوح دخلت الاوضة وقلت لها امرك يازوجي ضحكت وقامت جاية لعندي و شدتني من دراعي لحد ما وقفت و باستني بوسة في شفايفي وقالت لي النهار ده خلص بكرة الصبح بدري تجي بشنطتك ماشي زي ما اتفقنا قلت لها أمرك يا زوجي ضحكت ثاني وقالت زوجي دي لما بكون بنيكك يا شرموطة و رحت ضرباني على طيزي ضربة خفيفة و قالت لي دلوقتي انا مولاتك و ستك قلتها فهمت يا تاج راسي و أمرتني اروح البيت عشان اجهز موضوع كذبة رحلتي .................
أنتظروني في الجزء الرابع
كاتبة جنسية
الجزء الرابع
وصلت لحد البيت و دخلت لاقيت ماما و بابا قاعدين و بيسألوني انتي تأخرتي كل ده لية قلت لهم مافيش كنت بشتري حاجات عشان الرحلة
رد بابا , أي رحلة يا ايمان ؟؟
مافيش يا بابا رحلة مع شوية صاحبات لي يعني قلت اغير جو اسبوعين معاهم بدل ما انا قاعدة كده
ماما ساعتها دخلت على الخط ورايحين فين ؟؟
رايحين السخنة يا ماما نغير جو .
الاثنين بصوا لبعض كأنهم رافضين الموضوع بس انا ما اعطيتهم فرصة اصلا يفكروا بالموضوع او حتى يرفضوا
يا بابا انا عايزة فلوس لانه الرحلة فيه تكاليف الاوتيل و كمان الاكل و الشرب انت فاهم ده عشان مبقاش بنص هدومي قدام صاحباتي إللي هييجوا الرحلة معانا .
بابا ماكنش عاجبه الموضوع و قعد يفهمني انه خايف عليا و الرحلات مش كويسة ولازم يعرفوا البنات و كلام كثير
بس بعد ما خلص قلت ليه يعني اية يا بابا انت مش عايزني أفرح عايزني ابقا متنكده كده لو انت تحب أبقى منكدة كده على طول انا معنديش مانع بس متبقاش تقول بنتي مكتئبة لية و لا تقول لية مش بتكلم حد ولا حتى بتخرج من اوضتها
كنت بضغط عليه لاني عارفة انه ميحبش يشوفني زعلانه ولا مكتئبة ولا حتى ما يسمع صوتي , عشان كده ضغطت عليه بالكرت ده
رحت حاملة نفسي و داخلة اوضتي و وقفت ورا الباب اسمعهم بيقولوا اية و ماما بتقول لبابا جرالك اية مالك ؟؟
مالي اية مش شايفة بنتك عاملة اية وانا خايف عليها من الرحلة دي
ماما ردت عليه لحد امتى هتبقى تفتكر انها عيلة او انها ولد طري خايف يعملوا فيه حاجة دي بقت بنت وبنت ناضجة كمان و صار عندها اصحاب و صاحبات يعني بدأت تعيش حياتها براحتها فبلاش تعمل معاها كده خليها تروح يمكن تفرح بالرحلة دي و ترجع احسن من الاول
ساعتها ارتحت دخلت حمام اوضتي غيرت ثيابي ولسة طيزي بتوجعني و كسي كان برضه بيوجعني من زبور ستي الكبير إللي فتحني اليوم .
نمت على سرير و غطيت نفسي وحسيت بخطوات جنب الباب رحت عاملة نفسي ببعيط فتح الباب كان بابا و قرب مني و انا بمثل اني بعيط و قالي في اية يا ايمان مالك
رديت عليه مافيش حاجة يا بابا انا كويسة
ازاي كويسة و انتي بتعيطي كده
انا بعيط لانه مش مكتوب لي افرح ابدا عايشة في نفس الدايرة مش قادرة اطلع منها
مسح على شعري وقالي مين قال كده انتي احلى و اجمل بنت في الدنيا و عشان كده انا وافقت تروحي الرجلة مع صاحباتك بس بشرط
قلتله أية هو الشرط ده يا بابا
قالي تكلميني كل يوم تطمنيني عليكي عشان مقلقش عليكي ماشي يا حبيبة بابا
ساعتها حضنته جامد و بسته على خده وقلتله ماشي يا بابا دي بسيطة واصلا انا معرفش اعدي يوم من غير ما اسمع صوتك فيه .
ضحك وباسني على جبهتي و قلي يلا نامي دلوقتي عشان تصحي الصبح بدري و تجهزي نفسك للرحلة و الفلوس هسيبها ليكي مع مامتك قبل ما اروح الشغل
رحت قلت ليها استنا يا بابا قمت من على السرير جبت الموبايل بتاعي و حضنتها و تصورنا سليفي و قلت له عشان تبقى بحضني دائما يا حبيبي .
ضحك و قالي انتي بكاشة كبيرة يا ايمان و باسني ثاني و نيمني على السرير و طلع من الاوضة وانا ساعتها بقيت بمنتهى السعادة اني هعيش مع ستي عفاف لمدة أسبوعين كاملين هبقى في حضيرتها و اصلا هي بتجهزني عشان مهرجان السليف إللي قالت عليه .
نمت من الفرحة و لاقيت ماما بتصحيني الصبح بقولي مش يلا بلاش كسل يا ايمان عشان تلحقي توضبي حاجتك عشان الرحلة يا بت
فعلا قمت و بست ماما من خدها و قلت لها ماشي يا احلى و اجمل ام , ضربتني على ايدي على سبيل المزاح و قالتلي بطلي بكش يا ايمان عارفاكي اما بتبقي عايزة حاجة خير
قلت لها مش عايزة إلا رضاكي يا ماما
غير رضايا لانك عارفة اني راضية عنك أخلصي يا ايمان عايزة اية
قلت لها عايزة كم روب للنوم اصل إللي عندي مش حلوين عايزة حاجات حلوة انتي عارفة البنات هيجيوا لابسين حاجات جميلة ومش عايزة ابان وحشة قدامها انتي عارفة من يوم ما عملت العملية ما اشتريت قمصان نوم كله على البيجامات و هما هيلبسوا قمصان نوم وروبات و حاجات حريمي حلوة وانا شكلي هيبقى خيبة اووووي .
ضحكت ماما و قالت بقيتي بت وعايزة تلبسي حاجات حلوة أوكي يا قلبي انا هقوم اجهز ليكي قمصان نوم للعرسان حاجة جميلة وكم سونتيان جميلين و كم اندر عشان تبقي مزة قدام صاحباتك يا قمر
و فعلا راحت ماما وانا قمت على الحمام استحميت ولسة طالعة من الحمام اتصلت عليا ستي عفاف و قالت لي ها عملتي اية ؟؟
قلتلها كله تماما انا بس هوضب حاجاتي و هجي مباشرة لعندك
فرحت وقالت اوكي متتأخريش اصل في حاجة لازم نعملها .
قلت لها هنعمل اية يا ستي
صرخت عليا و قالت محبش الاسئلة الكثيرة يا ايمان ولازم تعرفي ده من دلوقتي
قلتلها انا اسفة يا ستي مش هكررها
ردت بكل حنية متتاخريش يا مراتي أصلك وحشاني اووووووي
ساعتها ضحكت وقلت لها حاضر يا زوجي مش هتاخر عليك هفطر مع حماتك و اجي مباشرة
ضحكت و بعتت لي بوسة و قفلت السكة و انا قمت اوضب حاجاتي في الشنطة و دخلت ماما جابت لي تشكيلة ولا اروع من كده حاجة سكسي خالص روبات و قمصان نوم حاجة تخلي أي حد يتجنن و قلت في نفسي كده ستي مش هتبطل فيا نيك مهو دول لوحدهم بيهيجوا بدون حاجة مابالك لما البسهم .
قلت لماما اية الحلاوة دي يا ماما عشان كده انتي مسيطرة هههههه
ضحكت ماما بلاش سفالة يابت انتي بطلي السفالة بتاعك و خديهم حطيهم في الشنطة و فعلا حطيتهم في الشنطة و بستها من راسها و قلت لها شكرا يا ماما .
باستني من جبهتي و قالت عقبال مجهزك يوم زفافك يا حبيبتي و راح مدياني 3000 جنية قالت باباكي ساب ليكي الفلوس دي و راحت مدخلة ايدها جوا السونتيان بتاعها و طلعت 1500 جنية وقالت دي مني عشان تنبسطي بس خلي بالك من نفسك يعني انتي عارفة الناس الوحشة في كل مكان
خدت الفلوس منها وقلت ياماما متقلقيش على بنتك انا اجدع من اجدعها راجل يا حبيبتي
قمت شايلة الشنطة و خارجين لحد الصالة و قعدنا نفطر مع بعض و قلت لها يا ماما انا هيوحشني اكلك طوال الرحلة مش بستطعم اكل غير اكلك
ضحكت وقالت معليش هتتعودي على أكل المطاعم ولو الفلوس قصرت معاكي اتصلي عشان ابعت ليكي مش عايزاكي تخلي في نفسك حاجة اعملي كل حاجة بيعملوها البنات ماشي يا حبيبتي قلب امك .
بستها و شلت شنطتي و نزلت بيها و خدت تاكسي و انا متجهه لبيت ستي عفاف و في الطريق اتصلت ببابا و قلت ليه متشكرة يا احسن اب في الدنيا .
قلي أنبسطي يا ايمان انبسطي اوووي ولو احتجتي أي حاجة في أي وقت اتصلي ماشي يا حبيبتي
قلتله ماشي يا بابا و بعت له بوسة و قفلنا السكة
و صلت لحد العمارة للشقة خبطت على الباب فتح لي الباب هنادي وقالت لي ادخلي دخلت انا وشطنتي لحد الصالون .
بس لاقيت ستي عفاف عمالة في وسط الصالون بتضرب مروان على فخذه و بتقوله انا كم مره هقولك بلاش شغل الخولات ده مع هنادي .
حبيت افهم الموضوع قمت سأله هنادي في اية ...؟
قالتلي أنه مروان وهو بينيكها قالها تدخل صباعها جوا طيزه و ستي عفاف مانعه ده نهائيا لانه محدش بينيك مروان إلا هي لانه جوزها
مابقيتش فاهمة حاجة ازاي مروان بينيك هنادي و ستي عفاف قابلة ده
لاقيت سحر وقفت جنبي وقالت نورتي الحضيرة يا ايمان
رديت عليها بابتسامة الحضيرة منورة بأهلها يا سحر و بصيت على ستي عفاف و هي عمالة تضرب فخاد مروان بالخيزران بقوة و بتقوله أنا هربيك يا خول بحاول انظفك بس انت خول كبير مش عايز تفهم انك متجوز مستريس عفاف إللي رجالة بشنبات بيتمنوا يتناكوا منها و كانت بتضربه و هو بيحاول يفلت منها و لكن كان مربوط في الكرسي من ايديها و رجليها و مفلوخ كأنه وحده ست مستعد للنيك
بصيت لسحر و قلت ليها عايزة اودي شنطتي لغرفتك ممكن
بصت لي و قالت مش دلوقتي عفاف عايزاكي تشوفي العقاب إللي بتعمله فالناس إللي بتخالف كلامها و ده جوزها و مرحمتوش فتخيلي اية ممكن يحصل ليكي او لهنادي لو عصيتي لها امر
بدأت اخاف صراحة و أفكر أنا إللي عملته صح او غلط ؟ ياترى هندم أني وافقت اني اجي عند ستي عفاف و اقعد اسبوعين بالذات بعد ما شوفت قسوتها على زوجها و ازاي عمالة تعامله بكل قسوة لدرجة انه افخاده جابوا دم .
بس لاقيتها وقفت الضرب بالخيزران و نزلت على راسها و باسته و قالت له انت إللي خليتني اعمل فيك كده انت سبب نفسك انا مكنتش عايزة اوصل معاك للمرحلة دي بس اديني وصلت و راحت منزلة بنطلون البيجامة و ظهر زبرها قدام وش مروان و قالت له لما تهوز تمتع و تبرد طيزك يا خول ابقا قولي و انا مش هستخسر فيك نيكة .
قامت ضرباه بالقلم على وشه وقالت له يلا راضيني يا عرص .
شكله كان فاهم هي عايزة اية بدأ يمص زبرها و هي بتقوله ارضع ارضع يا خول ما انت بتعصبني و بعدين بتتمتع بزري ارضع
قعد يرضع زبرها لفترة و قف و بقا بكامل انتصابه
نادت على هنادي و قالت لها جيبي الجيل من الاوضة و فعلا هنادي راحت على الاوضة و هي على اربعة و رجعت جابت الجيل لستي عفاف إللي اخدته منها و بدأت تدهن منه على زبرها و بعد كده دهنت على خرم طيز مروان و و بدأت تلعب له بخرم طيزه بصباعها و هو بدا يهيج قوووي و كان عمال يقولها ابوس رجلك ريحيني انا تعبان بقالي يومين منتكتش منك ريحيني
ضحكت و قالت عارفة يا خول انك تعبان بس ده كان عقابك لانك شتمت سحر
و بدأت تحط زبرها على طيزه بالراحة و هو يتأوه أأأأأأأأأأأأه أأأأأأأأأأأأأأه
وهي دخلت زبرها لحد النص و هو جن جنونه ساعتها نيكيني يا عفاف
أفشخيني يا مراتي ويا ستي افشخيني فشخ
أأأأأأهه أأأأأأأأأأأأه أأأأأأأأأأأأأأأأأأي
ساعتها بدأت تدخل زبرها كله في طيزه و تطلعه تدخله و تطلعه و بنفس الوقت عمالة تلعب بزبره و هو بقا فعلا ولا اجدعها ست بالمحن إللي كان فيه حسيت للحظة انه مش ذكر ده انثى و لكن زبره كان بيفرق بينه وبين الانوثة و قعدت ستي سحر تنيكه لحد ما قذف لبنه على ايدها و هي جات لبنها جو طيزه خرجت زبرها من طيزه وقالت له اية يا خول يا شرموط بقا بتجبهم على ايدي يا ابن الكلب
راحت مقربة ايدها من بقه و قالت له يلا الحس كل لبنك يا خول فعلا هو لحس كل اللبن من ايدها ومخلاش ولا نقطة و راحت مدورة و بصت لهنادي و نزلت بايدها على طيزها صفعة صوتها كان كبير و قالت لها مش هو كان عايزك تحطي صباعك في طيزه اهو دلوقتي قدامك عايزاكي تروقي خرم طيزه بلسانك و بعدين نيكيه بالزبر الاصطناعي لحد ماطيزه تجيب دم فاهمة قالت لها امر حضرتك يا هانم
شافتني ساعتها و قربت عليا و قالت لي ازيك يا ايمان
نزلت راسي بالارض و قلت لها انا بخير طول ما انتي بخير يا ستي
ضحكت وقالت لسحر شوفي البت وكسوفها لسة بتنكسف مني و انا امبارح دخلت عليها و خليتها مراتي شوفتي يا سحر
سحر ساعتها قالت لها ده مش كسوف يا عفاف ده احترام و تقدير ليكي
مسكتني من خدي و رفعت راسي و راحت باستني من شفايفي و قالت لي يا ايمان انتي وضعك غير مروان متقلقيش انتي ليكي وضعك هنا لانك السليف الجميلة بتاعتي إللي هكسب بيها المهرجان .......
أيه هو المهرجان ده ؟؟ و ازاي هكسب ؟ و أية إللي هدرب عليه ؟؟
كل ده هتعرفوه في الجزء الخامس
كاتبة جنسية
الجزء الخامس :-
مكنتش فاهمة هو أية اصلا و؟! و ازاي أصلا هكسبه ؟! ، بصيت لستي عفاف و قالتلها أنا مش فاهمة حاجة يا ستي أية هو المهرجان و ازاي هكسبه ؟! ، ضربتني على طيزي ضربه خفيفة و قالت لي " هتعرفي كل حاجة في الوقت المناسب ، يلا روحي على اوضة سحر لانها هتجهزك للدرس " ، مكنتش فاهمة حاجة و أيه هو الدرس اللي بتقول عليه و لكني مشيت ناحية اوضة سحر و سحر معايا و دخلنا هناك و فعلا حطيت شنطة هدومي و بصيت لسحر و على وشي الف سؤال و سؤال .
سحر فهمت حيرتي و استغرابي و أني مش فاهمة حاجة ، " شوفي يا ايمان أنا هشرح ليكي هي أية المسابقة و أية المطلوب منك ، بس اولا في حاجات لازم تجهزيها و في حفلة تقديم ليكي لازم تستعدي لها " ، ساعتها أنا حسيت اني حمارة " حفلة تقديم ليا ؟؟! و أستعد لها ؟! ، هو انتي فاكرة يا سحر انك كدا فهمتيني حاجة بالعكس انتي لخبطي دماغي لخبطة ليها اول وملهاش اخر " ، سحر حاولت ساعتها تشرح لي ، " بصي يا ايمان انتي هتخشي منافسات مع سليف لكثير مستريس موجودات في المهرجان ، المهرجان ده يتم فيه عرض السليف و قدراتهم و مدى تحملهم يعني كل اللي ممكن تتصوريه هتلاقيه هناك دا غير أنك هتعيش في فترة المهرجان حياة الكلب يعني الذيل القفص طريقة الاكل لانك هتاكل مثل الكلب وكمان هتحملي المستريس بتاعتك على ظهرك و هتمشي بيها على شوك عشان اثبات المقدرة ، و كمان هتتناكي كثير من كثير من السليف الرجالة عشان القدرة على الامتاع الجنسي ده غير أنك هتلابسي ثياب خاصة بكل ده " ، ساعتها برجي من عقلي طار و حسيت أني ارتكبت غلطة عمري ، اية اللي بتقوله سحر دي حاجات لايمكن أني اوافق عليه غير أني اصلا لما قررت التعرف على ستي عفاف كان لانها كلها بنت و تمتلك زبر اما انه رجالة يعاشروني مش داخلة دماغي و قفص كمان هعيش فيه طوال فترة المهرجان انا كده الظاهر أني خشيت في موضوع كبير .
بصيت لسحر و قالتلها " شوفي يا سحر انا مش عايزة كل الليلة دي لا عايزة المهرجان ولا الحفلة وكمان مش عايزة ابقى هنا " ، سحر كانت مستغربة من ردي و كأنه نزل عليها مثل الصاعقة " مافيش حد يرفض حاجة هنا يا ايمان لازم تفهمي أنه ده أمر من ستك عفاف "
ساعتها لاول مرة اشعر أنه موضوع ستي عفاف ده مضايقني " ماليش فيه يا سحر انا مش عايزة وكمان مش هبقى هنا انا هروح بيتنا و هقفل الصفحة دي للابد " .
حملت شنطتي و فتحت باب الاوضة و سحر بتحاول تمنعني و انا مش راضية اقف ، لاقيت ستي عفاف واقفه قدامي و بتقولي " مالك يا ايمان في اية ؟!" ، مقدرتش ابص لعنيها بصيت للارض و قلتلها " انا عايزة اروح البيت يا ستي " ، ردت عليا " لية عايزة تروحي البيت ؟!" ، ساعتها سحر ردت عليها " الظاهر انها خايفة من موضوع المهرجان بعد ما قلت لها التفاصيل بتاعته "
مسكتني من وشي ستي عفاف و قالتلي " خايفة من أية يا ايمان ؟!" ، رديت عليها و نبرة صوتي كانت مبينه أني غضبانة " مش عاجبني الموضوع صراحة ازاي هبقى فرجه للناس و لية هخش وسط الشوك و لية هخلي رجالة ينيكوني من الاساس و هستفيد اية اصلا من كل ده " ، بصت لي و الظاهر كلامي زعلها " هتستفيدي أني هبقى راضية عنك و أنك هتبقي خادمتي المفضلة " ، كلامها مكنش مقنع لي ابدا بالعكس حسيت فيه أستغفال لي و كأني عبيطة مش فاهمة حاجة " يا ستي أنا مليش بالليلة دي أنا كنت حابة ابقى سليف لشيميل مش أبقى فرجة للناس و كمان أعيش في قفص صراحة مش عاجبني الموضوع ياستي ، عشان كده هروح بيتنا و أنتي أكيد هتقدري تجيبي غيري "
مكنش كلامي فيه حاجة غلط بس الظاهر ستي عفاف شافته أكبر غلط راحت مدياني بالقلم على وشي و قالت " شوفي يا ايمان انتي كده زعلتيني منك و أنا زعلي وحش اووووي فنصيحتي لك تروحي الان لأني لو بصيت بعد دقيقة و شوفتك هتبقى ليلتك سوده " ، من غير أي تفكير خدت شنطتي ورجعت للبيت.
اول ما دخلت البيت ماما شافتني و استغربت لية رجعت فقلتلها أني حسيت نفسي شوية تعبانة فرجعت .
دخلت على اوضتي و نمت فعلا ، صحيت على صوت بابا و هو بيقومني " ايمان يا ايمان فيكي أية يابنتي طمنيني عليكي جرالك أية " ، صحيت ز ردت عليه و صوتي باين عليه النوم " مافيش حاجة يا بابا حسيت نفسي شوية تعبان روحت " ، باسني من رأسي و قاللي " هتصل بالدكتور يا ايمان لو لسة تعبانة " ، بسته من خده وقلتله " مش تعبانة دلوقتي ما انا معاك ازاي هتعب بقى " ، ضحكنا مع بعض و قمت دخلت الحمام استحميت و طلعت اتعشيت مع ماما و بابا و دخلت ثاني اوضتي فتحت الفيس لاقيت كثير رسائل و منهم رسالة من ستي عفاف بتقولي فيها " أنتي سبتيني و انا سمحت لك بده عموما اتمنى تلاقي حاجة افضل و اذا ما لاقيتي أنتي عارفة العنوان " ، حسيت من الرسالة أنه ستي عفاف لسة متمسكة بيا على الرغم من أني خالفت اوامرها و كسرت كلامها ، لفيت شوية في الفيس و بعدها قفلت النت و رجعت للنوم.
استمرت حياتي طبيعية لمدة ٨ أيام ، بعدها وصلني اتصال من سحر .
سحر : ازيك يا ايمان
أنا : كويسة اوووي انتي كيفك
سحر : انا كويسة برضه ، بس يا واطية رحتي و قلتي عدوالي ايه حتى سؤال مش بتسألي ؟
أنا : ماحبتش ازعجكم انا عارفة انكم بتحضروا للمهرجان و مش عايزة اعطلك عن شغلك .
سحر: مهرجان أية ياقمر خلاص ما بح مش هنشارك فيه
انا: لية بس كده ؟
سحر : بتسألي كمان ما انتي قلبتي الطاولة و عفاف رفضت تشارك بغيرك فنتهى الامر .
انا : مكنتش اقدر أعمل بنفسي كده ، المهم اخبار هنادي و مروان أية ؟!
سحر : ههههههههه بتهربي من السؤال عن عفاف ، هما كويسيين اوي هنادي خلاص تم بيعها لمستريس جديدة و انا كمان هسيب عفاف لاني لاقيت شغل مع مستريس جديدة و عفاف مش ناوية تكمل في المجال ده على حسب كلامها لهذا انا هسيبها و هبدأ شغل مع مستريس جديدة من بكرة .
أنا : يعني كلكم هتسيبي ستي عفاف ؟!
سحر: هي طلبت ده ، بالت مش حابة تكمل في عالم السادية و انها هتبقى عايشة مع زوجها وده افضل لها .
أنا : خسارة المهم مسألتكيش انتي بتتصلي بيا لية ؟!
سحر : سؤال كويس منك ، المستريس اللي هشتغل معاها هي برضه شيميل و عايزة خادمة جديدة ففكرت فيكي لانك عايزة تبقي خادمة .
أنا : لا ياسحر ماينفعش ده انا مش مستعدة أكرر الموضوع ده مرة ثانية .
سحر : براحتك بس لو تحبي تقدري تجربي ، عموما نمرتي معاكي فكري ولو عايزة تجربي اتصلي عليا .
قفلت سحر التلفون و بقيت افكر بمكالمتها و كلام ستي عفاف على الفيس ، بقيت بحيرة بين رغبتي و بين عقلي الذي رفض فكرة فضح أمري .
عشت باقي يومي و انا بين حرب عقلي و رغبتي ، و نمت و أنا على نفسه هذه الحرب .
صحيت ثاني يوم و قررت افصل هذه الحرب ، استحميت و لبست و خرجت من بيتنا و اتجهت ناحية شقة عفاف عشان اشوفها يمكن اخلص من الحرب الدايرة جوايا ، فعلا وصلت لشقتها خبطت على الباب ، فتح لي مروان بصيت له و سألته " ستي عفاف موجودة ؟؟ " ، رد عليا " ايوة موجودة ، شخي اقعدي في الصالون " ، فعلا دخلت و قعدت بالصالون و أنتظرت ستي عفاف اللي كانت بتستحمه
وصلت ستي عفاف الصالون و كنت ببص ليها و هي لابسة الجيبة القصيرة كان شكلها حاجة تفرح .
قعدت قبالي و سألتني عن أخباري فقلت لها اني كويسة اوي و سألتها عن أخبارها ، ردت عليا ، " مثلما انتي شايفة فركشت الليلة هنادي نقلتها لمستريس ثانية و سحر راحت لوحده ثانية " ، مش عارفة لية حسيت بالذنب و أحساسي أني سبب كل ده .
بصي لها و قالت " أنا خايفة اكون أنا السبب ؟" ، ضحكت و قالت " انتي ملكيش دعوة بالموضوع انا كنت ناوية اوقف كل ده بعد المهرجان و انتي مرضيتيش تشاركي بالمهرجان فخلاص مكنتش ناوية ادور على غيرك فقررت انتهي من كل ده " ، فكرة أنها تعتزل مجال السادية كانت غريبة بالنسبة لي بس مكنتش برضه راضية أنها تنهي مسيرتها بهذه الطريقة .
قلتلها " طيب مش المفروض تعتزلي بطريقة افضل من كده ؟!" ، قامت من قبالي و جلست جنبي و قالت " كان نفسي أنهي مرحلتي السادية بعد ما افوز بالمهرجان بس الفرسة اللي كنت مراهنة عليها انسحبت من المهرجان "
خلتني احس بالذنب فعلا اني السبب في تدمير حفل أعتزالها ، مباشرة بست ايدها و قالت لها " اسفة بجد يا ستي اني دمرت حفل اعتزالك " ، لاقيتها بتحسس على شعري و كان واضح انها زعلانه بس بتحاول تداري زعلها " متعتذريش يا ايمان اللي حصل حصل "
مكنتش قادرة أنسى كل اللي حصل بس هي مدتنيش فرصة افكر لاقيتها رافعه رجلها على رجليا و بتقولي " موحشوكيش ؟؟!" ، بصيت لرجليها صراحة مقدرتش اقاوم اصلهم وحشوني اوووووي راحت بايساهم و انا عمالة اقولها " وحشوني اوووي ياستي اااااوي " ، ضحكت و خلتني ابوسهم طبيعي بدون ما تعترض
و بعدها بشوية قالت لي " اخبار كسك أية يا ايمان " ، انا كنت مشغولة برجليها اللي كنت ببوس فيهم و بلحسهم كأني كنت جعانة ولاقيت أكل فمقدرتش امسك روحي ، راحت سحبت رجلها و قالتلي " لما أسألك تردي " ، رديت عليها " اسفة ياستي اصلها كانو وحشاني اوي ، كسي كويس يا تاج راسي بس للاسف الاسبوع أياه بدأ من أمبارح " ، ضحكت وقالت " يبقى مليش نصيب فيه اليوم " .
ساعتها حسيت أنه ستي عفاف مهتمة بيا اووووي عشان كده حزمت أمري و قالتلها " أنا هشارك بالمهرجان عشان يبقى مهرجان لاعتزالك ياستي " ، بصت لي بغرابة " ازاي هتشاركي و انتي اصلا كنتي رافضة الموضوع ؟" ، رديت عليها " مكنتش عارفة اني غالية عندك كده ولا كنت اعرف انك غالية عندي كده عشان كده عشان كده دلوقتي قررت اشارك " ،
كان ردها ................
أنتظروني في الجزء السادس
كاتبة جنسية
كاتبة متمكنة من قلمها....
ننتظر جديدك....
تتبعي طريقتي في العرض في القادم
الفصل السادس و الاخير
حصريا على منتدى نسوانجي
كاتبة جنسية
ردت عليا ستي عفاف
ستي عفاف : يا ايمان انا خلاص مش عايزة اشاركك في اي مهرجان انا مش عايزة مجال السادية ثاني
انا : طيب انا عايزة ابسطك يا ستي اخر انبساط النهاردة و اخليكي سعيدة
ستي عفاف : لو فعلا عايزة تبسطيني خليني لاخر مرة استمتع بجسمك .
ساعتها انا فرحت انها عايزة جسمي و انها لسة مشتهية تنيكني
.
انا : اسمعيني يا ستي انا* النهاردة كلي ملكك اعملي فيا اللي انتي عايزة و انا مش هتعرض على حاجة .
لطشتني بالقلم على وشي و هجمت عليا زى المجنونه قلعتنى هدومى كلها و نزلت فيا بوس فى كل مكان فى جسمى و لحس فى رقبتى خلت جسمى كله ولع و زودت الشهوه عندى لدرجة اني مش قادرة ارفع راسي من على الارض و هى عليا بدأت ترضع بزازى و تشدهم بكل قوه و انا مستمتعه على الاخر لحد مانزلت لكسى و فتحته بأيدها و نزلت بلسانها تلحسه حسيت انى هموت من المتعه و بطلب منها اكتر و فجأه قامت و سبتنى و انا كنت فى قمه شهوتى و لازم اوصل للمتعه باى طريقه كنت بترجاها و اتوسل اليها تكمل بأى طريقه و هى رافضه و قعدت على الكرسى و حطت رجل على رجل و ولعت سجاره و انا نايمه على الارض عريانه و هى زى ماهى بهدومها .. زحفت على الارض لحد ماوصلت ليها و اترجتها تكمل معايا لانى فى قمه شهوتى و هى ترفض و تزقنى برجليها
مسكت رجلها و من غير ماحس بنفسى لاقتنى ببوس جزمتها و بلحسها و كنت مستمتعه و انا بعمل كده و قلعتها الجزمه و لحست و مصيت صوابعها و اندمجت مع رجليها على الاخر و فجاه قربت وشها منى و فتحت بقى بأيدها و تفت فى بقى
زادت شهوتى اوى بلعت التفه كلها و طلبت منها كمان و بعد ماخلصت السجاره قامت عليا ضرب و شتيمه لحد مابقيت زى العجينه فى ايديها تعمل فيا اللى هى عايزاه
حطت رجليها على كسى و فضلت تدعك فيه لحد مانزلت شهوتى و خلتنى لحستها .
طلبت مني اروح اوضة سحر البس جلابية من هناك على اللحم.
فعلا عملت كده ورحت لبس الجلابية و رجعت لاقيتها بتقولي انها عايزة تنيكني على الواقف
رفعت ستي عفاف* الجلابية اللي كانت ملبساني هي* إلى وسطي وشدتني لورا* بحيث خلتني محنية* على الطاولة وخلت بطني وصدري فوقها فتحت بين رجليا, ومن غير ما تقول كلمة واحدة دخلت زبرها في كسي ودفعه بقوة* خرجت معها ااه من بقي وتنهيدة متعة ولذة.
قلتلها: آآآآآآآآآآآآآه كمان ياستي, آآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآه زبرك كبير. آآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآآآه كمان ياستي انتي بتمتعيني آآآآآآآآه آآآآآآآآآآآه.
ستي عفاف: أححححححححححححح كسك عسل يا ايمان .. روعة روعة .. أأه أأه أأه أأه.
قلتلها: آآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآآه نيكيني كمان يا ستي يا تاج راسي آآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآه.
ستي عفاف كانت بتصرخ آآه آآآه آآآه .
وانا على صوت واحدآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآه لذييييييييييييييييذ آآآآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآه ستي زبرك بكسي آىىىىىىىىى.
قامت ستي بتدخيل* زبرها كله إلى داخل كسي حتى شعرت ببيضاتها وصلت لشفرات كسي.
• صرخت آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآآآآآآآخ كماااااااااااااااااااااااان مش قاااااااااااااادرة .
ستي تزيد من قوة نيكها لي آآآآآآآآآآح خدي آآآآآآآآآح خدي يا كلبتي.
وانا على صوت واحد آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآه كسي مولعععععععععععععع آآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآه نيكيني كمان نيكيني جااااااااااااااااااامد آآآآآآآآآآآآآآآي آآآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآخ.
.
بقوة مطلقة ضغطت بزبرها بداخل كسي شعرت بأن روحي راح تطلع مني, وأخذت بتدخيل زبرها* وتخريجه بسرعة كبيرة كنت أتمتع وأتلذذ* و ترتفع نشوتي على* سلم المتعة والنشوة مع كل دفعة لزبرها في كسي. كانت متعة نياكتها لي قوية ومضاعفة ومتعددة ومتشعبة وده اللي خلاني في حالة لا وعي ومش عارفة هو اية بيحصل لي* . بعد ربع ساعة من النيك المتواصل اللذيذ شعرت انها راح تجيب لبنها و حسيت فيه مليان جوا كسي*
قلتلها عشان اثيرها : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه لا لا ما تنزليش جوا كسي, انتي ها تحبلني كده. آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه.
سكبت كل لبنها داخل كسي, وطلعت زبرها من كسي. رجليا مابقوش شايليني و وقعت على الأرض.
قعدت ستي وحطت رجل على رجل وهي* بدخن ومين قال إني مش عايزة منك طفل يا ايمان ، أنا عايزك تحبلي مني . وهو فيه أمتع من تنزيل اللبن في الكس .
قلتلها** طيب هاقوم أمشي بقى عشان ما أتأخرش أكتر من كده . وابقا اجيلك بكرة .
بصت ستي عفاف على وجهي وقالت على فين ؟ أنا لسه ما شبعتش منك يا ايمان وبعدين الكلام ده من ورا قلبك ، قال عايزة تمشي قال . طب عيني في عينك كده
ساعتها انكسفت و نزلت عيني في الارض لاني فعلا محتاجة انتاك منها اكثر لسة ما شبعت من زبرها الجميل
لاقيتها مطلعة الخوزران و نزلت ضرب عليا و هي بتقولي
ستي عفاف : انتي اليوم هتبقي لبوة كبيرة فاهمة يا روح امك
رفعت راسي و الالم كان بينهش فيا
انا : امرك يا ستي و يا تاج راسي
ستي عفاف: ياللا عايزاكي تترجيني أنيكك يا كلبة .
انا : أرجوك تنيكيني أرجوك.
ستي عفاف: تعالي ورايا وقولي لي عشان خاطر* كل غالي عندك* تنيكيني عايزة أحس إنك بتترجيني وإلا يا ويلك فاهمة.
مشيت ستي بإتجاه الاوضة وقمت أنا امشي وراها بس افتكرت انها بتكره حد يمشي على رجليه فرجعت على اربعه و ظليت امشي وراها* وأنا هايجة و كسي كله مبلول و استمريت أترجاها بأنها* تنيكيني.
انا: ستي عشان خاطر كل حد حبيتيه تنيكيني أبوس رجليكي تنيكيني وتلعب فيا .
جلست ستي على السرير وأخذت تكلمني بهدوء عرفت أنها لعبتها ولازم استمتع بالموضوع.
ستي عفاف : بس يا ايمان إنتي مش متجوزة و احتمال تنفضحي لو حبلتي مني .
مكانش قظامي حل الا اني أرجوها و أقنعها بأنها تنيكيني لاني هايج اووووي وهي كمان مش مقصرة بعد النيكة اللي عملتها فيا و كمان اثار الخوزران على جسمي كل ده زاد من هياجي و مش قادرة اتحمل .
انا : مش مهم يا ستي المهم انه زبرك يبقى جوا كسي ولو حصل حمل ساعتها ممكن نتصرف
ستي عفاف : ليه قلعتي الجلابية برا الاوضه.
قلتلها : لأني عايزاكي تنيكيني.
ستي عفاف : عايزة تنتاكي يا لبوة ماشي تعالي بقا مصي زبري يا كلبة .
قامت من مكانها وقلعت ثيابه بسرعة, وأنا كمان جريت على زبرها* بسرعة لاني خايفة انها تزعل , وقفت أمامي عارية كيوم ولدتها انها .
كنت بلحس و بمص زبرها بقوة و شراههو لكنها زقتني على الارض برجلها
قامت ستي واترمت فوقي وبدأت بمص بزازي ورفعت رجلي وباعدن بين افخادب ودخلت* زبرها* بكسي وبدأت تنيكيني, كنت تحتها كفراش لها تنيكيني بكل حرية حتى أني كنت أتنهد* بصوت يشجعها على أنها تنيكيني أكثر , سكبت لبنها جوا كسي مرتين وأنا مستسلمة تحتها* ولا مهتمة بشيء الا خوفي من تأخري على ماما وستي مستمرة* بامتاعتي ونيكي و سكب لبنها جوا كسي كانت بتحسسني فعلا أني ملكها و اني منيوكتها الخاصة.
اول ما جابتهم المرة الثانية نامت هي على الأرض وخلتني اطلع فوقها وأدخل زبرها بكسي وأبدا بالطلوع والنزول على زبرها وهو بيقطع كسي* كانت حركة ممتعة* أكثر مما كنت متخيله , وكمان المرة دي جابتهم جوا كسي مرة ثالثة,* بعد المرة الثالثة نمت فوق بطنها صدري على صدرها* شفايفها تبوس شفايفي . وبعد مداعبة لوقت طلبت مني أن أجلس على أربعة كوقفة الكلبة. نفذت أمرها بسرعة وناكتني بهذه الوضعية لدرجة اني مكنتش قادرة اتحمل كثر النيك على كسي حسيت انه اتهره نيك , بس المرة دي حبست لبنها و ما جابته جوايا* وطلعت زبرها من كسي و نينتني على ظهري وتفت على بزازي وأخذت توزع التفافه بأصابعها.
قلتلهاآآآآآآآه ياستي عايزة تعملي اية ؟
ستي عفاف : مش إنتي يا كلبتي قلتي لي انك عايزة اليوم ده يكون يوم اعتزالي و اني مفروض انيكك نيكه متنسهاش طول عمرك. عشان كده عايزة انيكك ببزازك
عرفت مباشرة بأنها عايزاني* أطلب منها أنها تنيكني بين بزازي.
قلتلها يا ستي انا بيسعدني انك تعملي فيا اللي انتي عايزاه و تنيكيني في اي حته بجسمي انا اليوم بتاعتك تعملي فيا اللي انتي عايزاه
ستي عفاف: أنا مستعدة أعمل أي شئ بيسعدك يا كلبتي.
وناكتني بين بزازي وضممت بزازي على زبرها بيدي ، وهي استمرت يحرك زبرها بين بزازي النافرين ، و بعد شوية جابت لبنها على صدري . ومش عارفو منين بتجيب كل اللبن هذا غرقت كل صدري بلبنها.
قامت من عليا و اتجهت ناحية وشي و باستني من شفايفي و قالت لي
ستي عفاف : اليوم انا اسعد انسانة اعتزالي المجال كان بحفلة على جسمك يا ايمان ، تقدري دلوقتي تستحمي .
فعلا استحميت ولبست هدومي وطلعت من عندها. ببص للساعة لاقيت انها ناكتني طيلة سبع ساعات.
عدت إلى البيت مرهقة تماما وعندما سألتني أمي وأبي عن سبب التأخير ادعيت بأني قد تهت بالمدينة وأخذتني الشرطة إلى النقطة وقامت بالتحقيق معي عن سبب تجوالي بهذا الشكل في المدينة ولم يسمحوا لي باستخدام الموبايل أو محادثة أي شخص ولم يتركوني إلا الآن.
و نمت و انا سعيدة باني خليت ستي عفاف سعيدة قبل ما تترك مجال السادية
....
تمت
كاتبة جنسية